Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01504 Инженерлік профиль бойынша химия пәні мұғалімі в Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

Пәндер

  • Академиялық хат

    «Академиялық хат» курсының мақсаты студенттердің академиялық жазу жанрының негіздері бойынша теориялық білімдерін және оқу және зерттеу академиялық мәтіндерін жазудың практикалық дағдыларын дамыту болып табылады. Курсты оқу студенттерге ғылыми деректер қорынан ақпаратты іздеуге, мәтіндерді талдауға және қорытындылауға, академиялық жазбаның әртүрлі жанрларымен жұмыс істеуге байланысты кәсіби қызметті жүзеге асыруға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жалпы және бейорганикалық Химия

    Пәннің мақсаты: әртүрлі химиялық заттардың қасиеттерін болжай алатын қажетті білім алу; органикалық және бейорганикалық қосылыстардың әртүрлі сыныптары арасындағы генетикалық байланыстарды анықтау; ғылыми, оқу және анықтамалық химиялық әдебиеттерді өз бетінше зерттеу және пайдалану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары математика

    Пәннің мақсаты: студенттерге математиканың негізгі бөлімдерінің теориялық білімдерімен және негізгі практикалық математикалық әдістермен таныстыру; студенттердің жоғары математикалық мәдениетімен қамтамасыз етілуіне ықпал ету; студенттердің математикалық әдістерді практикалық қызметте қолдану дағдыларын меңгеруіне және студенттерді өз мамандығы бойынша математикалық есептеулерден тұратын ақпарат ағымында бағытталуға үйрету

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Химияның негізгі заңдары және теориясы

    Пәннің мақсаты: студенттерді химияның негізгі заңдарымен таныстыру. Периодтық заңды қолдана отырып, периодтық кесте құрылымы мен атом құрылысы арасындағы байланысты ашу, сондай-ақ Д.И. Менделеевтің периодтық заңына және заттардың құрылысы мен қасиеттеріне негізделген теориялық білімді меңгерту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Элементтер химиясы

    Пәннің мақсаты: элементтер химиясының негізгі ұғымдарымен, элементтердің маңызды қосылыстарын алудың зертханалық және өнеркәсіптік тәсілдерімен, қосылыстардың негізгі типтерінің құрылысымен және олардың физика-химиялық сипатымен танысу, биологиялық ролі жеке химиялық формаларды қолдану, жәй заттар мен элементтердің қосылыстарының химиялық қасиеттерін түсіну.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Пән сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті тарихи және қазіргі контексте қалыптастыру мәселелерін қарастырады. Сыбайлас жемқорлықтың әмбебап мәнін, шығу сипатын, орнықтылығының себебін жүйелі түрде ашады, сондай-ақ Қазақстан Республикасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың әлеуметтік-экономикалық, құқықтық, мәдени, адамгершілік-этикалық аспектілері талданады. Тәртіп сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы заңнамамен жұмыс істеу дағдыларын меңгеруді қалыптастырады және осы құбылысқа азаматтық ұстанымды қалыптастырады. Бұл пән сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті жетілдіруге және сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін моральдық-адамгершілік және құқықтық жауапкершілікті қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Пәнді оқу студенттердің ғылыми зерттеу әдіснамасы туралы білімі мен түсінігін қалыптастыруға бағытталған; болашақ ғылыми жұмыстың құрылымын құруға үйрету; мақсатты дұрыс тұжырымдауға, міндеттер қоюға үйрету; зерттеу объектісі мен пәнін анықтауға үйрету; ғылыми зерттеу әдістерін сауатты таңдауды игеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Зат құрылысы

    Пәннің мақсаты: студенттерді молекулалардың құрылысы, макро дене және олардың қасиеттері туралы теориялық негіздерімен таныстыру. Молекулалардың құрылысы туралы ілім және молекулалық жүйелердің симметриясымен таныстыру; студенттерді іргелі ғылымдарды зерттеу барысында алған білімдерін нақты мақсаттар үшін қолдануға үйрету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    Пәннің мақсаты білім алушыларда жеке қаржыға қатысты шешімдер қабылдау кезінде ұтымды қаржылық мінез-құлықты, сондай-ақ цифрлық технологияларды пайдалану арқылы қаржылық қызметтерді тұтынушылар ретінде олардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты процестерді сыни бағалау және талдау қабілетін қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлік негіздері және стартаптардың тәлімгері

    Курсты оқытудың мақсаты студенттердің Қазақстанда кәсіпкерлік принциптері, жаңа идеяларды іздеу және стартаптар құру әдістері, студенттер мен басқаларды кәсіпкерлікпен айналысуға тарту туралы білімдерін қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Оқушылардың физиологиялық дамуының ерекшеліктері

    Пәннің мақсаттары: оқушылардың физиологиялық даму ерекшеліктері туралы білімдерін біріктіру және жүйелеу; студентте балалар ағзасының анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері, функционалдық мүмкіндіктері туралы тұтас және тұрақты түсінік қалыптастыруға ықпал ету; мектеп жасындағы балалардың дене және ақыл-ой қабілеттерін қолдауға бағытталған жұмыста болашақ педагогтың кәсіби құзыреттіліктерін кеңейту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экология және тұрақты даму

    Оқу пәнінің мақсаты табиғат пен қоғамның тұрақты дамуының негізгі заңдылықтары туралы біртұтас идеяны қалыптастыру, техносферада адамды антропогендік, техногендік және табиғи шығу тегінің сыртқы жағымсыз әсерлерінен қорғау болып табылады. Адамның тіршілік ету ортасымен қауіпсіз өзара әрекеттесу жолдары, еңбекті қорғау және төтенше жағдайлардың жағымсыз факторларынан қорғау мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Педагогика

    Пәннің мақсаты: адам туралы ғылым жүйесін дамытудағы және мұғалімнің практикалық іс-әрекетіндегі педагогиканың орны, рөлі мен маңызы туралы түсінік қалыптастыру, қазіргі педагогиканың негізгі принциптері мен педагогикалық мәселелерді шешудің әдістемелік тәсілдері туралы түсінік қалыптастыру. Курстың мазмұны: педагогиканың теориялық және әдіснамалық негіздері, тәрбиенің заманауи педагогикалық теориялары мен тұжырымдамалары, жаңа педагогикалық технологиялар, оқытудағы инновациялар, тұлғаны дамыту және тәрбиелеу, оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық-педагогикалық ерекшеліктері және вариативті бағдарламалары, пәндік дамытушы білім беру ортасын құру мәселелері, оқыту процесін ұйымдастыру, оқытудың интерактивті әдістері, мектеп жұмысындағы сабақтастық, басшылық, бақылау және мектептерді басқару.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Биохимия негіздері және биологиялық белсенді заттар синтезі

    Пәннің мақсаты: тірі табиғат заттарының биологиялық функциясымен молекулалық құрылымының өзара байланысын анықтау. Студенттерге биохимияның негізгі бөлімдері бойынша білім беру, биополимерлердің құрылымын, қасиеттерін және олардың құрылымдық компоненттерін зерттеудің практикалық дағдыларын меңгеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Базалық шетел тілі

    Пәннің мақсаты болашақ мамандығының ерекшеліктеріне байланысты оқитын тілде студенттердің қажеттілігін ескере отырып, студенттердің кәсіби компетенциясын қалыптастыру және коммуникативтік - интермәдениетті әрі қарай жетілдіру болып табылады. Коммуникативтік-интермәдениеттік құзыреттілік негізінде коммуникативтік біліктерді одан әрі қалыптастырумен, сондай-ақ өзге тілді әлеуметтік мәдени әлем бейнесін терең ұғынумен, оның мағыналық бағдарларын танумен және оларды қарым-қатынас контекстінде қолданумен байланысты.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Биоорганикалық химия

    Биоорганикалық химия Мақсаты: Органикалық заттардың құрылымы мен олардың биологиялық функциялары арасындағы байланысты зерттейді. Зерттеу нысандары биополимерлер, дәрумендер, гормондар, антибиотиктер, феромондар, сигнал беретін заттар, өсімдік тектес биологиялық белсенді заттар, сондай-ақ биологиялық процестердің синтетикалық реттегіштері (дәрілік заттар, пестицидтер және т.б.) сияқты биологиялық маңызды табиғи және синтетикалық қосылыстар болып табылады. Міндеттері: органикалық қосылыстардың жүйелі номенклатурасының жіктелу принциптері мен негізгі ережелерін білу; органикалық қосылыстар молекулаларының электрондық және стереохимиялық құрылымының негіздері; жүйелердің термодинамикалық тұрақтылығының жоғарылау факторлары ретінде конъюгация және ароматтылық. Алмастырғыштардың электрондық әсерлері; органикалық реакциялар мен реагенттердің түрлері. Қосылыстардың реактивтілігін анықтайтын факторлар. Органикалық қосылыстарды жіктей білу және биологиялық маңызды заттар мен дәрілік заттардың типтік өкілдерін құрылымдық формулалар бойынша атай білу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Физикалық және коллоидты химия

    Пәннің мақсаты: физикалық және химиялық құбылыстар арасындағы байланысты анықтау үшін студенттерде білімді қалыптастыру; табиғи объектілердің жұмыс істеу механизмдерін және улы қосылыстардың түрлі процестерге әсер ету механизмдерін фундаментальды түсінуді қамтамасыз ету. Қазіргі заманғы технологияларда коллоидты-химиялық процестерді қолдану және БАЗ ретінде қолданылатын қазіргі заманғы материалдардың қасиеттері туралы түсініктерді дамытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Аналитикалық химия

    Пәннің мақсаты: студенттерде қоршаған орта объектілерін талдау әдістері туралы қазіргі заманғы ұғымдарды қалыптастыру, сапалық және сандық химиялық талдау әдістерін қолдану туралы білім алуға ықпал етеді, ғылыми ойлау және практикалық тәжірибеде кездесетін әртүрлі аналитикалық есептерді шешуге мүмкіндік беретін жалпы статистикалық эрудицияны дамытады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Физика-химиялық зерттеу әдістері

    Пәннің мақсаты: заттардың физико-химиялық анализі мен теориясының негіздерін, зерттеудің физико-химиялық әдістері негізінде жатқан негізгі эксперименталды заңдылықтарды, олардың қазіргі технологиялармен байланысын зерттеу, сонымен қатар студенттердің молекулалардың әртүрлі физикалық әдістеріне негізделе отырып, органикалық қосылыстарды сәйкестендіруді жүзеге асыруға мүмкіндік беретін құзыреттіліктерді қалыптастыру

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білім беруде цифрлық технологиялар мен жасанды интеллектті қолдану

    Пәннің мақсаты-оқу процесінде ақпараттық және коммуникациялық технологияларды қолдану бойынша білім алушының құзыреттілігін қалыптастырудың негізін құрайтын оқыту мен білім беруде цифрлық технологияларды (ЦТ) пайдалану саласындағы білім, білік және дағдылар жүйесін дамыту. Курста мұғалімнің күнделікті іс-әрекетінде компьютерді қолданумен, компьютердің дидактикалық құрал ретіндегі мүмкіндіктерімен, жасанды интеллект технологияларын қолданумен байланысты жалпы мәселелер қарастырылады. Практикалық материал ретінде мектептің оқу процесінде ЦТ қолдану мәселелері қарастырылады: әртүрлі мақсаттағы педагогикалық бағдарламалық құралдарды пайдалану; нақты объектілерді (оқу боттарын) басқаруды жүзеге асыру; виртуалды модельдермен компьютерлік эксперименттерді ұйымдастыру және жүргізу; ғаламдық және жергілікті желілерде әртүрлі формадағы ақпаратты мақсатты түрде іздеуді, оны жинауды, жинақтауды, сақтауды, өңдеуді және беруді жүзеге асыру; оқушылардың зияткерлік бос уақытын ұйымдастыру және т.б.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Химиялық физика

    Пәннің мақсаты: аса маңызды қарапайым процестерді теориялық сипаттаудың қазіргі заманғы деңгейі мен мәселелері туралы түсініктерді қалыптастыру: электронның көшуі, спин бағыты, элементарлық процестерді когерентті бақылау проблемасына, магниттік бөлшектердің электронды спиндерін кубит ретінде қолдана отырып, молекулалық электрониканың элементтік базасын құру проблемасына кіріспе жүргізу

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тәрбие жұмысының теориясы және әдістемесі

    Курстың мақсаты: болашақ педагогтердің білім алушылармен тәрбие жұмысын жүзеге асыруға дайындығын қалыптастыру. Пәннің мазмұны: оқушылардың, сынып ұжымының және жалпы тәрбие үрдісінің диагностикасы; мектеп пен сыныпта тәрбие жұмысын жоспарлау және мақсат қою; сыныптан тыс және мектептен тыс тәрбие жұмысын ұйымдастыру және өткізу; мектеп пен сыныптың педагогикалық ұжымының оқушы отбасымен, мектептен тыс мекемелермен және т. б. қарым-қатынасы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі

    Пәннің мақсаты: кәсіби қарым-қатынаста қазақ (орыс) тілін белсенді қолдану үшін кәсіби бағдарлы сөйлеу мен мамандық тілін практикалық меңгеруге үйрету, сонымен қатар студенттерде мәдениет феномені және тіл мәдениетінің ерекшелігі туралы тұтас түсінік қалыптастыру , дағдыларға үйрету

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Химияны оқыту әдістемесі

    Пәннің мақсаты: студенттерді оқытудың принциптерімен, дәстүрлі әдістерімен, жаңа технологиялармен таныстырады, оларды оқытуда жүйелі көзқарасты қалыптастыра отырып, орта және арнайы білім беру жүйесіндегі мұғалімнің (берушінің) пәрменді жұмысына дайындайды. Студенттер проблемалы-ізденушілік оқытудың жаңа технологияларын пайдалану қажеттілігін түсінуі, түрлі деңгейдегі химия курстары бағдарламаларының құрылымы, туралы білімдерді меңгеруі тиіс.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Алифаттық және циклдық қосылыстардың химиясы

    Пәннің мақсаты: алифаттық және циклдық қосылыстардың құрылысы мен қасиеттерін байланыстыратын жалпы заңдар мен заңдылықтарды халық шаруашылығында синтездеу және қолдану арқылы оқып үйрену. Алифатикалық және циклдық қосылыстардың теориялық негіздері саласындағы, органикалық қосылыстардың құрылысы және реакцияға түсуге қабілеттілік теорияларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Органикалық химия

    Пәннің мақсаты: теориялық органикалық химияның негізгі концепцияларын игеру, қосылыстар синтезінің қазіргі заманғы әдістерін, органикалық заттардың құрамын, құрылысын және реакциялық қабілетін анықтау әдістерін, халық шаруашылығында органикалық қосылыстарды практикалық пайдаланудың негізгі жолдарын, химиялық өнеркәсіпте өсімдік және минералды шикізаттың әртүрлі түрлерін пайдаланудың экономикалық мақсаттылығын білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сандық білім беру ресурстарын жасақтау

    "Сандық білім беру ресурстарын жасақтау" пәнін оқу "АКТ", "білім беруде IT-ны қолдану" курсының біліміне негізделеді. Пәнді оқу барысында студенттер педагогикалық жобалау негіздерін меңгеруі керек, білім беру қызметінде электрондық білім беру ресурстарының мүмкіндіктерін пайдалану есебінен оқу процесін қалай қарқындатуға болатынын түсіну керек (оқыту процесінің тиімділігі мен сапасын арттыру; пәнаралық байланыстарды тереңдету; қажетті ақпаратты іздеу көлемін ұлғайту және оңтайландыру; танымдық қызметтің белсенділігін арттыру); білім алушының тұлғасын дамыту, ақпараттық қоғам жағдайында жеке тұлғаны қолайлы өмірге дайындау (ойлаудың әртүрлі түрлерін дамыту; коммуникативтік қабілеттерін дамыту; компьютерлік графиканы, мультимедиа технологиясын пайдалану есебінен эстетикалық тәрбие беру; ақпараттық мәдениетті қалыптастыру, ақпаратты өңдеуді жүзеге асыру қабілеті).

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары

    Курстың мақсаттары: "бағалау", "бағалау жүйесі", "бағалау критерийлері" ұғымдарымен танысу; студентердің оқу жетістіктерін критериалды бағалаудың бірыңғай технологиясын зерделеу; қолда бар ғылыми жетістіктер негізінде оқыту нәтижелерін критериалды бағалаудың қазақстандық жүйесін зерделеу. Осы пәнді оқу барысында алынған білім, білік және дағдылар студенттерге білім беру үдерісіндегі бағалаудың орны мен рөлі, оқушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың негізгі тәсілдері, оқушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың заманауи модельдері, студенттерді критериалды бағалау жүйесін ұйымдастыру, оны іске асырудың тәсілдері, нысандары мен құралдары сияқты мәселелерді бағдарлауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіби-бағытталған шетел тілі

    Пәннің мақсаты: кәсіби бағыттағы грамматика курсы, кәсіби сипаттағы лексикалық материал және мәтіндерді қамтиды. Берілген пәнді оқу кезінде студент кәсіби салада шет тілінде ауызша және жазбаша қарым-қатынасты жүзеге асыра алады және шет тілді кәсіби бағдарлы сөйлеуді жетілдіре алады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жанармай және көміртекті материалдардың химия негіздері

    Пәннің мақсаты: жанатын қазбаларды дайындау және қайта өңдеу кезінде олардың айналу процестерінің физика-химиялық мәнін түсіну және кешенді өндірістік-технологиялық қызметте негізгі теориялық заңдылықтарды қолдану қабілетін қалыптастыру;отынды қайта өңдеу кезінде өтетін процестердің ерекшеліктері мен заңдылықтарын түсіндіру қабілетін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Инклюзивті білім беру

    Курстың мақсаты: мектеп жасындағы балалардың физикалық және адамгершілік денсаулығын қалыптастыру, дамыту, сақтау; әртүрлі категориядағы балалардың әлеуметтенуін зерттеу: мүмкіндігі шектеулі, эмиграцияланған, девиантты, дарынды және т.б. интеграциялық оқыту жағдайында жалпы білім беру үдерісіне, оларға психологиялық қолдауды қамтамасыз ету әдістерін үйрену.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Химиялық катализ

    Пәннің мақсаты: қазіргі заманғы деңгейде катализ және адсорбция бойынша теоретикалық білім алу, органикалық мұнай-химия синтезі үдерістеріндегі гомогенді және гетерогенді катализ аспектілерін игеру, органикалық және мұнай-химия синтезі үдерістерінің өнеркәсіптік катализаторларының құрылысы мен қасиеттері туралы білім қалыптастыру, катализаторлар қасиеттерін орындау дағдылары мен біліктерін меңгеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Химиялық технология негіздері

    Пәннің мақсаты: химиялық технологияның (химиялық процестердің физика-химиялық негіздері, микро-және макрокинетика, ұқсастық теориясы, критериалдық теңдеу, химиялық реакторларды есептеу), негізгі химиялық-технологиялық процестерді (шикізат, энергия, катализ, аппаратура, процесттер), сонымен қатар осы негізде кейбір маңызды химиялық өнімдерді (күкірт, азот және фосфор қышқылдары, аммиак, несеп шығару және т.б.) өндірудің нақты технологияларын қарастыру

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Химиядан күрделі есептерді шығару әдістемесі

    Пәннің мақсаты: студенттердің әр түрлі түрдегі химиялық есептерді шешу әдістерін меңгеру, талаптарға сәйкес есептер мәтіндерін құрастыру; оқушылардың химия курсының типтік міндеттерін шешу әдістерін меңгеру; оқушылардың химия пәнінен олимпиадаларын ұйымдастыру және әр түрлі деңгейдегі олимпиада тапсырмаларын бағалау бойынша ұсыныстарымен оқушыларды таныстыру

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Химиядан есептер шығару әдістері

    Пәннің мақсаты: химия курсының типтік есептерін шешудің негізгі әдіснамалық принциптерін бекіту. Әсіресе, химияны оқытудағы химиялық білім мен оқу іскерліктерін қалыптастырудың пәрменді құралы болып табылады. Тапсырмаларды шешу барысында оқушылар табиғаттың әртүрлі құбылыстарын зерттеу әдістерін меңгереді және теориялық білімді практикада қолдануды үйренеді

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Химиялық эксперименттер жүргізу әдістері

    Пәннің мақсаты: жалпы және бейорганикалық химия, органикалық химия, неорганикалық синтез, физикалық химия, экология, аналитикалық химия пәндерінен студенттер алған білімдері негізінде химиялық сараптамалар жүргізу. Алынған білім студенттерге өз ой-өрісін кеңейтуге және дипломдық жұмыстарды орындау кезінде және өзінің болашақ жұмысында пайдалануға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жоғары молекулалы қосылыстарының химиясы

    Пәннің мақсаты: заттың полимерлік жай-күйінің ерекшеліктері мен физикалық табиғаты туралы анық түсініктерді қалыптастыру; полимерлердің молекулалық-массалық сипаттарын есептеу дағдыларын дамыту; синтездеу процестерінің негізгі заңдылықтарын оқып үйрену полимерлердің химиялық және физико-химиялық қасиеттерінің ерекшеліктерін анықтау; студентті берілген қасиеттермен жоғары молекулярлық қосылыстар синтезінің оңтайлы жолын таңдауды үйрету.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Химия олимпиадасына студенттерді дайындау

    Пәннің мақсаты: өзіндік жұмыс дағдыларын жетілдіру, білім алушылардың зияткерлік қабілеттерін және экспериментал-ды-зерттеу қызметін дамыту. Білім алушыларда жеке жарысқа және пән бойынша білім мен іскерлікті шығармашылықпен қолдану қабілетін қалыптастыру

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Химиялық экология

    Пәннің мақсаты: қоршаған ортадағы химиялық қосылыстардың трансформация-сын зерттеу, осындай өзгерістердің ықтимал салдарын болжау және экологиялық талаптарды ескере отырып, шешімдер қабылдау дағдыларын қалыптастыру. Қоршаған орта объектілерінің химиялық ластану деңгейін төмендету, экожүйе үшін аса қауіпті ластаушы заттарды анықтау және кәдеге жарату сияқты проблемалар үшін шешімдер табуға ықпал етеді

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Химиялық өндірістің заманауи процесстері мен аппараттары

    Пәннің мақсаты: химиялық құрал-жабдықтар конструкциясының негіздерімен танысу, есептерді шығару, қандай да бір агенттерді таңдау кезінде жылу және масса-алмасу есептерін шешу барысында критериалды тәуелділіктерді қолдану дағдыларын үйрету; негізгі технологиялық процестер мен жабдықтар бойынша қажетті білім алу; материалдық және жылу баланстарын есептеу әдістерімен таныстыру; негізгі агрегаттарды есептеуді орындау дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Химиктін инновациялық қызметінде компьютерлік технологияларды қолдану

    Пәннің мақсаты химия саласындағы мамандарды дайындау жүйесін жетілдіру үшін қазіргі заманғы ақпараттық технологиялардың тиімді дидактикалық мүмкіндіктерін іздеу мәселелерін түсіндіру. Ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, химияны оқыту жүйесінің негізгі компоненттеріне үйрету, электронды-дидактикалық материалдарды, оқыту және бақылау бағдарламаларын орнатуды үйрету және маман-химикті дайындауда осы тәсілдерді тиімді пайдалану

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Химиядан ғылыми жұмыстарын жүргізу әдістемесі

    Пәннің мақсаты негізгі бастапқы аспектілер, теориялық ережелер, технологиялар, операциялар, ғылыми зерттеулерді жүргізудің практикалық әдістері мен тәсілдері бойынша білім алуға, отандық және шетелдік ғалымдардың заманауи жетістіктері негізінде ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, ғылыми зерттеу, ғылыми іздеу, талдау, эксперименталды тақырыптарды таңдау дағдыларын меңгеруге бағытталған

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Кіріктірілген оқытудың практикумы

    Пәнді игерудің мақсаты-оқушылардың танымдық құзыреттілігін қалыптастыру, оқу барысында заманауи интерактивті әдістерді қолдануға және оқушылардың жетістіктерін объективті бағалауға мүмкіндік беру. Интеграцияланған сабақтардың қажеттілігінің себептерін қарастыру, интеграцияланған сабақтарды өткізу бойынша практикалық ұсыныстар әзірлеу, интеграцияның артықшылықтары мен мәселелері, интеграцияланған оқытудың нәтижелері және оның маңызы. Мектептегі оқу пәндерін біріктіру процесі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қоршаған орта объектілерінің және сирек металды шикізаттың химиясы

    Пәннің мақсаты: сирек элементтер химиясының теориялық негіздерін және олардың табиғатта болу формаларын зерттеу; Қоршаған орта объектілерін және олардың ластану жолдарын зерттеу және әр түрлі ластанудан қорғау әдістері; Теориялық және студенттерді қоршаған орта химиясы және сирек элементтер саласында практикалық даярлау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Газохимия

    Пәннің мақсаты: газ тәріздес жанатын материалдарды дайындау және қайта өңдеу кезінде олардың айналу процестерінің физика-химиялық мәнін түсіну және кешенді өндірістік-технологиялық қызметте негізгі теориялық заңдылықтарды қолдану; газ тәрізді жанатын қазбаларды дайындау және қайта өңдеу технологиялық процестерінің физика-химиялық параметрлерін есептеуді орындау қабілетін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Химия өнеркәсібінің жабдықтары

    Пәннің мақсаты: химиялық өндіріс өнімдерін алу үшін процестер технологиясы мен жабдықтарды түсіну қабілетін қалыптастыру және кешенді инженерлік қызметте теориялық білімді пайдалану; әртүрлі үлгідегі аппараттарда процестер кинетикасы мен термодинамикасын зерттеу негізінде технологиялық параметрлерді есептеуді орындау қабілетін қалыптастыру

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі менеджмент

    Пәннің мақсаты: білім берудегі менеджменттің ғылыми негіздері туралы білімді қалыптастыру және білім беру жүйесінің дамуына басшылық жасау. Курстың мазмұны: білім берудегі қазіргі менеджменттің негізгі концепцияларымен танысу; білім беруді басқарудың негізгі ұстанымдары мен ұстанымдарын зерделеу; басқарушылық шешімдерді қабылдау әдістерін зерделеу; нақты жағдайларды талдау және диагностикалау, мақсаттар, міндеттер қою және оларды шешу әдістерін табу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Гидрохимия

    Курстың мақсаты – құрлықтағы су объектілерінің гидрохимиясы, олардың географиялық таралу заңдылықтары туралы білімді қалыптастыру. Судың химиялық құрамының қалыптасуына әсер ететін негізгі химиялық және биологиялық процестер; негізгі гидрохимиялық жіктелімдер, атмосфералық жауын-шашын, жергілікті және өзен ағысы, көлдер мен су қоймаларының, жер асты суларының химиялық құрамы мен гидрохимиялық режимінің негізгі аймақтық ерекшеліктері қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Металлохимия

    Пәннің мақсаты металдар және олардың қосылыстарыметалл дардың периодтық жүйедегі орны өндіру және оларды алудың тәсілдері металдық байланыс сияқты теориялық материалдарды меңгеру және технологиялық есептеулерге үйрету

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мұнай және мұнай өнімдерін химиялық талдау

    Пәннің мақсаты: мұнай және мұнай өнімдерін зерттеу әдістемесінің теориялық негіздерін алу, жеке компоненттер мен жеке қосылыстарды бөлу және зерттеу әдістерінің кешенін қолдануға мұнай және мұнай өнімдерін талдаудың, бөлудің және зерттеудің стандартты әдістері бойынша практикалық дағдыларды меңгеру; мұнай және мұнай өнімдерін талдаудың эксперименталды әдістерінің кластарын меңгеру: электр және оптикалық өлшеу, спектроскопиялық зерттеу әдістері, химиялық әдістер және т.б.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 7

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • философия, әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану, психология, экологиялық ойлау, құқық және кәсіпкерлік негіздері, ғылыми зерттеу әдістері туралы негізгі білімді ескере отырып, тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби коммуникацияның әртүрлі салаларындағы жағдайларға баға беру
  • заттардың көптүрлілігі мен бірлігі және химиялық құбылыстар мәселелеріндегі проблемаларды, олардың табиғаттағы және адам өміріндегі маңызын дәлелді түрде шеше білу; ақпаратты жинау, түсіндіру және ғылыми материалдарды дайындау, әлеуметтік, этикалық және ғылыми пайымдауларды ескере отырып, пікірлерді қалыптастыру үшін ғылыми және эксперименталды зерттеулердің нәтижелерін өңдеу
  • кәсіби қызметте ақпараттық технологиялар мен жасанды интеллект мүмкіндіктерін пайдалану; онлайн-оқытудың, электрондық оқытудың, желілік коммуникацияның цифрлық құралдарымен жұмыс істеу; желілік бірлескен қызмет үшін оқу-танымдық тапсырмаларды әзірлеу; цифрлық сабақтардың сценарийін, қашықтықтан білім беру оқиғаларын жасау; цифрлық із негізінде оқу қызметі туралы деректерді талдау дағдыларына ие
  • тұлғааралық, мәдениетаралық және өндірістік (кәсіби) қарым-қатынас міндеттерін шешу үшін қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде коммуникацияға түсу
  • сабақ өткізу, оқушылардың физиологиялық дамуын ескере отырып, оқу және педагогтік қызмет жағдайын моделдеу, педагогикалық қызмет жоспарын әзірлеу, жинақталған тәжірибені бағалау және қайта ойлау, кәсіби және әлеуметтік қызметті рефлексия жасау
  • математика және химия сияқты фундаменталдық ғылымдар дамуының негізгі кезеңдері мен заңдылықтарын білу. Жаңа бағыттардың пайда болу қажеттілігін түсіну, химияның іргелі химиялық түсініктері мен методологиялық аспектілерінің жүйесініңкәсіби дайындықтағы рөлі туралы түсінікке ие бола отырып химия пәні мұғалімінің кәсіби қызметінің нәтижелері үшін жауапты болу
  • ғылыми зерттеу және академиялық жазу әдістерін білу және оларды оқу саласында қолдану
  • Қазақстанның тарихи дамуының негізгі кезеңдерін, заңдылықтары мен өзіндік ерекшелігін терең түсіну және ғылыми талдау негізінде азаматтық ұстанымды көрсету
  • бейорганикалық, аналитикалық, органикалық, физикалық, коллоидтық, экологиялық химия, химиялық технология пәндері бойыншаалған білімдерінкәсіби деңгейде: ғылыми-зерттеу қызметінде, орта жалпы білім беру және кәсіптік оқу орындарында қолдану білу және сабақ беру- оқушылармен сыныптан тыс жұмыс түрлерін ұйымдастыру және жүзеге асыру дағдыларын меңгерген; жоғары әлеуметтік құндылықтарға, білім берудің гуманитарлық идеяларына ие химик педагогының ағартушылық қызметін жүзеге асыру
  • өзін-өзі дамыту және мансаптық өсу үшін өмір бойы жеке білім беру траекториясын құру, дене шынықтыру әдістері мен құралдары арқылы толыққанды әлеуметтік және кәсіби қызметті қамтамасыз ету үшін салауатты өмір салтын қалыптастыру
  • ақпараттық қауіпсіздіктің негізгі талаптарын ескере отырып, қазіргі заманғы ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалана отырып, кәсіби қызметтің стандартты міндеттерін шешу

Ұқсас БББ

6B01504 Химия

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті

6B01504 Химия мұғалімін даярлау

Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)

6B01504 Химия

Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті

6B01504 Химия

Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті

6B01504 Химия мұғалімдерін даярлау

Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті

6B01504 Химия

Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

6B01504 Химия мұғалімдерін даярлау

М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті

6B01504 Негізгі мектептегі химия және биология (көп тілде білім беру)

Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

6B01504 Химия

Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (Ы.Алтынсарин атындағы АПИ)

6B01504 Химия мұғалімдерін даярлау

Алматы гуманитарлы-экономикалық университеті (АГЭУ)

Top