Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу (1) в Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

  • Балалардың когнитивтік дамуы
    Несиелер: 4

    Когнитивті психология, оның қалыптасуы және негізгі тәсілдері. Когнитивті ғылым - бұл когнитивті ғылымдардың жиынтығы. Когнитивті психологияның пайда болуы. Балалардың танымдық дамуының теориялық негіздері. Мектеп жасына дейінгі балалардың танымдық дамуының ерекшеліктері. Баланың когнитивті дамуына әсер ететін факторлар.Мектеп жасына дейінгі балаларда когнитивті функцияларды дамыту. Танымдық қабілет. Когнитивті дамудың кезеңдері. Интеллекттің даму кезеңдері (Дж. Пиаже). Когнитивті психологиядағы ойлау проблемасы Шығармашылық ойлау және оны дамыту. Мектеп жасына дейінгі балалардың ойлау қабілетін дамыту. Мектеп жасына дейінгі балалардың сөйлеу және сөйлеу коммуникацияларын дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі білім беру сапасын бағалау
    Несиелер: 5

    Мектепке дейінгі білім беру сапасын бағалау. Білім беру сапасын және білім беру қызметін бағалау жүйелері. Мектепке дейінгі білім беру сапасын бағалау жүйесінде білім беру қызметінің шарттары мен нәтижелерін зерттеу және бағалау. Жетістіктердің динамикасын бағалау. Жинақталған жетістіктерді бағалау жүйесі. Педагогикалық мониторинг мектепке дейінгі білім беру сапасын бағалау құралы ретінде. Мектепке дейінгі білім беру сапасын бағалау жүйесіндегі бақылау түрлері мен бағыттары. Баланың жеке басының дамуын бақылау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі білім беру ұйымдарын басқарудың әдіснамалық тәсілдері
    Несиелер: 4

    Курстың пәні мен міндеттері. МДҰ мақсаты білім беру жүйесі ретінде. Мектепке дейінгі білім беру ұйымдарын басқарудың тұжырымдамалық тәсілдері. Функционалдық тәсіл. Ситуациялық тәсіл. Жүйелі-әрекеттік тәсіл. Зерттеу тәсілі. Үдерістік тәсіл. Бағдарламалық-мақсатты тәсіл. Синергетикалық тәсіл. Коммуникациялық-диалогтық тәсіл. Мәдениеттануға көзқарас. Жеке-бағытталған тәсіл.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Менеджмент
    Несиелер: 2

    Курс менеджменттің мазмұнын ашып, қазіргі заманғы басқарудың негізгі принциптері мен әдістерін, сондай ақ ұйымның өмір сүруін және бәсекеге қабілеттілігін қамтамасыз етудегі рөлін, басқарушылық қызметтің әртүрлі түрлерін жүзеге асырудың нақты дағдыларын, басқару жүйелерін және жобалық талдауды қалыптастырады, сондай-ақ басқарудың даму тарихын қарастырады. болашақ менеджерлердің кәсіби біліктілігі мен дағдыларын қалыптастыруға қызмет етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі білімнің тарихы мен философиясы
    Несиелер: 5

    Мектепке дейінгі тәрбиенің жалпы сұрақтары. Шетелде мектепке дейінгі білім берудің заманауи жүйелері. Қазақстанда мектепке дейінгі білім беруді дамыту. Мектепке дейінгі білім берудегі әдістемелік тәсілдер. Білім беру саласында баланың жеке басын дамыту мәселелері. Мектеп жасына дейінгі балалардың ойын және шығармашылық әрекетінің теориялық және әдістемелік мәселелері. Мектепке дейінгі ұйымның білім кеңістігін құрудың теориялық негіздері. Отбасы тәрбиесінің негізгі мәселелері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі білім беруді рефлексивті басқарудың теориялық негіздері
    Несиелер: 4

    Курстың пәні мен міндеттері. Ғылымдағы "рефлексия" ұғымына концептуалды тәсілдер "МДҰ рефлексивті басқару" түсінігі. рефлексивті басқарудың әдіснамалық мәдениеті. МДҰ рефлексивті басқару ерекшелігі. Рефлексивті басқарудың сапалы және маңызды сипаттамасы. Рефлексивті басқару кезеңдері. Басқарушының құрылымдық және құрылымдық емес әсері. МДҰ педагогтарының рефлексивтілік деңгейінің диагностикасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 2

    Меңгерілген тілдік білім мен сөйлеу біліктерін жүйелеу. Шет тілінде ауызша қарым-қатынас формаларының дағдыларын жетілдіру, баяндамалар мен хабарламалармен таныстыру, кәсіби қарым-қатынасты жүзеге асыру. Жазбаша дағдыларды жетілдіру. Қазіргі заманғы техникалық құралдар мен ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, кәсіби саладағы коммуникативтік міндеттерді шешуді жетілдіру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім берудегі сандық және сапалық зерттеу әдістері
    Несиелер: 5

    Оқу пәнінің объектісі, пәні және міндет тері. Оқу пәнінің негізгі категориялары мен ұғымдары. Терминдердің өзара байла нысы зерттеу әдістемесі, әдісі және әдісте месі. Бақылау нәтижелерін математика лық өңдеудің индуктивті әдістері. Айырмашылықтардың шынайылығын бағалау әдістері. Қарапайым статистика ны есептеу әдістері. Бақылау нәтижелерін математикалық өңдеудің корреляциялау әдістері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогикалық зерттеулердің әдіснамасы мен әдістері
    Несиелер: 5

    Педагогикалық білім, оны меңгеру үдерісі, түсіндіру тәсілдері (тұжырымдаманы құрастыру), жеке тұлғаны оқыту, тәрбиелеу және дамыту жүйесін қайта құру немесе жетілдіру үшін тәжірибеде қолданудың құралдары мен процедурасы туралы. Педагогикалық зерттеуді ұйымдастыру және реттеудің тәсілдері мен жолдарының реттелген жиынтығы, белгілі ғылыми мақсатқа жетуде алынған нәтижелерді қолдану және интерпретациялаудың тәртібі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың эмоционалды интеллектісі
    Несиелер: 4

    Эмоционалды интеллект туралы түсінік. Эмоциялық интеллекттің негізгі ингредиенттері - бұл өзін-өзі тану, өзін-өзі бақылау, әлеуметтік сезімталдық (эмпатия) және қарым-қатынасты қалыптастыру. Эмоционалды интеллект құрылымы. Интеллект түрлері. Эмоционалды интеллекттің 4 дағдысы. Мектеп жасына дейінгі балалардың эмоционалды интеллектісі: даму ерекшеліктері. Мектеп жасына дейінгі балаларда эмоционалды интеллекттің даму кезеңдері. Әлеуметтік және эмоционалды интеллектті табиғи жолмен дамыту. Мектеп жасына дейінгі балаларда эмоционалды интеллектті дамыту жолдары. Мектеп жасына дейінгі балаларда эмоционалды интеллектті дамыту технологиялары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі ұйымның маркетингтік қызметін ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Білім беру қызметінің маркетингі басқару қызметінің бағыты ретінде. Маркетинг қызметтерінің ерекшелігі. Мектепке дейінгі білім беру саласында маркетингтің қарқынды дамуының себептері. Мектепке дейінгі ұйымдағы маркетингтік қызметтің мақсаты. МДҰ-ның қазіргі заманғы маркетингтік қызметінің принциптері. Маркетингтік қызметтің функциялары мен кезеңдері. Маркетингтік микро орта факторлары. Ата-аналар МДҰ білім беру қызметін тұтынушылар ретінде. МДҰ-да маркетингтік қызметті басқарудың заманауи тәсілдері мен технологиялары. Балабақшада маркетингті жоспарлау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 2

    Басқарудың ғылыми-әдістемелік негіздері. Басқарудың психологиялық теорияларының дамуы. Басқару психологиясының жалпы теориялық мәселелері. Басқарушылық іс- әрекетті талдау. Менеджердің тұлғалық ерекшеліктері. Басқару міндеттерінің психологиялық ерекшеліктері. Меншік психологиясы. Басқарушының кәсіби іс-әрекеті. Басқару субъектісінің қызметтері. Басқарушылық қарым-қатынас психологиясы. Қызметкерлердің психологиялық сипаттамалары. Қызметкерлерді ынталандыру психологиясы. Ұйымның адам ресурстарын басқару технологиясы. Ұйымның кадрлық саясатын психологиялық қолдау. Ұйымдағы дау-дамалар психологиясы. Тұлғаның кәсіби деформациясының алдын алу технологиялары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Код ON6

    Мектепке дейінгі ұйымның білім беру жетістіктерін және тәрбиеленушілердің жетістіктерін талдау мен бағалауға критериалды тәсіл қолданады.

  • Код ON1

    Қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде сөйлеу коммуникациясының кәсіби дағдылары бар.

  • Код ON2

    Мектепке дейінгі білім берудің қазіргі заманғы отандық және шетелдік концепцияларын талдау, бағалау және бенчмаркинг құралдарын, кәсіби міндеттерді шешуде білім сапасын бағалаудың әртүрлі жүйелерінің функционалдық мүмкіндіктерін пайдаланады.

  • Код ON7

    Зерттеу және сандық дағдыларды, нақты зерттеу қызметін жүзеге асыру үшін қажетті ғылыми іздеу технологиясын, эксперимент нәтижелерін өңдеуді меңгереді

  • Код ON8

    Зерттеу нәтижелерін талдау, синтездеу, салыстыру, жинақтау және жүйелеу әдістерін және оларды нақты практикалық міндеттерді шешу үшін қолдануды көрсетеді.

  • Код ON5

    Оқу-тәрбие процесінің сапасын қамтамасыз ету үшін білім беру ортасының мүмкіндіктері, білім беру қызметтерінің нарығына маркетингтік зерттеулер жүргізеді

  • Код ON3

    Мектеп жасына дейінгі балаларға арналған білім беру бағдарламаларын, дамытушы орталар мен жеке білім беру маршруттарын құрастырады

  • Код ON4

    Типтік оқу жоспарына сәйкес білім беру қызметін ұйымдастырудың, мектепке дейінгі ұйымның оқу процесінің сапасын диагностикалаудың және бағалаудың заманауи әдістері мен технологияларын қолданады.

7M01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Магистратура

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: M002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту педагогикасы
Магистратура

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: M002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу (1.5)
Магистратура

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: M002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу (1)
Магистратура

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: M002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Магистратура

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: M002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Магистратура

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: M002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Магистратура

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: M002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Магистратура

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: M002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Магистратура

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: M002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Магистратура

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: M002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Магистратура

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: M002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top