Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01404 Дене шынықтыру және спорт в Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

  • Педагогикалық мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 5

    Педагогикалық мамандықтың өзіндік ерекшелігі және оның гуманистік сипаты. Педагогикалық мамандықтың мәні мен ерекшелігі. Дене шынықтыру және спорт мұғалімінің мамандығы мен шығармашылығы. Дене шынықтыру және спорт мұғалімінің педагогикалық қызметі. Дене шынықтыру және спорт мұғалімінің жалпы және кәсіби мәдениеті. ФКС педагогының педагогикалық қызметінің стилі. ФКС педагогының кәсіби құзыреттілігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогикалық шеберлік
    Несиелер: 5

    Педагогикалық мәдениеттің құрамдас бөлігі ретінде ФКС мұғалімінің педагогикалық шеберлігінің мәні. ФКС педагогтарының педагогикалық шеберлігінің психологиялық-педагогикалық мазмұны. ФКС мұғалімінің сөзі кәсіби өзара әрекеттесудің негізгі құралы ретінде. ФКС мұғалімінің педагогикалық әдептілігі мен шеберлігі. Педагогикалық техника ФКС мұғалімінің мінез-құлқын ұйымдастыру нысаны ретінде.ФКС мұғалімінің заманауи сабақты ұйымдастыруға шығармашылық көзқарасы. Тәрбиешінің шеберлігі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Спорттық анатомия
    Несиелер: 3

    Мақсаты: дене шынықтырумен және спортпен айналысатын тұлғаларды медициналық-педагогикалық қамтамасыз етуді ұйымдастыру бойынша студенттердің білімін, зерттеу және тәжірибелік іскерліктерін қалыптастыру. Мазмұны: медициналық-биологиялық және спорттық-педагогикалық цикл пәндері үшін спорттық анатомияның маңызы. Спорттық анатомияның міндеттері, негізгі принциптері, құралдары мен әдістері. Қалыптасатын дағдылар: спорттық практикадан адам денесінің жағдайы мен қозғалыстарының анатомиялық талдауын жүргізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Абайтану
    Несиелер: 2

    Абайдың гуманистік ілімдеріне бой алдырған толыққанды, адамзатты сүйетін, адамгершілігі мол, толерантты азаматты қалыптастыру. Абайдың мәңгілік құндылықтар туралы ойларына терең сүйіспеншілікке тәрбиелеу: оның өлеңдері мен прозаларында көрсетілген оқу, білім, ғылым, өнер, тәрбие, адамгершілік; ақын-ойшылдың дүниетанымына әсер еткен негізгі көздерді көрсету; Шығыс мәдениетінен, Ислам философиясынан шыққан Ар-намыс пен ар-ождан түсінігін игеру

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Таңдаған спорт түріндегі кәсіби жаттықтырушылық қызметті жетілдіру
    Несиелер: 4

    Мақсаты: жоспарлау негіздерін, жаттығу процесін ұйымдастыру, қазіргі заманғы техникалық оқыту құралдарын пайдалана отырып жаттығу өткізу, жарыстарға командаға басшылық ету, спортшылардың дайындық деңгейін бағалауды ұйымдастыру. Мазмұны: жаттығу процесінің құрылымы. Дайындау жүйесінің мақсаты, болжау және нормативтер. Команда қызметін ұйымдастыру. Жоғары білікті командаларды дайындау әдістемесінің ерекшеліктері. Қалыптасатын дағдылар: спортшылардың дайындығын бақылау тәсілдерін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мәдени-танымдық туризм
    Несиелер: 6

    Мәдени-танымдық туризм туралы жалпы түсінік. Мәдени-танымдық туризм Саяхат түрі ретінде, оның мақсаты баратын жердің мәдениетімен, тарихымен және көркем мұрасымен танысу болып табылады. Мәдени-танымдық туризм түсінігі және түрлері. Мәдени-танымдық туризмнің кіші түрлері: мәдени-тарихи, мәдени-оқиғалық, мәдени-діни, мәдени-археологиялық, мәдени-этнографиялық, мәдени-этникалық, мәдени-антропологиялық, мәдени-экологиялық.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ұлттық тәрбие
    Несиелер: 3

    Қазақ халқының ұлттық мәдениетінің мәні; қазақ халқының тарихы, тілі, салт - дәстүрлері, өзіндік ерекшелігі; ұлттық мүдделердің, ұлттық құндылықтардың, қазақ нанодының, бүкіл қазақстандық нанодтың құндылық бағдарларының мәні; этносаралық, конфессияаралық және мәдениетаралық диалог; жалпыадамзаттық құндылықтар-бейбітшілік, бейбітшілік, зорлық-зомбылықты сақтауға ықпал ететін жақсылықтың, ақиқаттың, сұлулықтың "мәңгілік" мұраттарын тіркейтін өмір, Бостандық, ар-ождан, сенім, махаббат, бақыт.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім берудегі цифрлық технологиялар
    Несиелер: 5

    Білім беруді ақпараттандыру. Заманауи цифрлық технологиялар және оларды білім беруде пайдалану. Мультимедиа технологиялары. Білім берудегі 3D-технологиялар. Цифрлық білім беру ресурстарын жіктеу. Сапалы цифрлық білім беру ресурстарын әзірлеу. Виртуалды шындық. Цифрлық робототехника. Оқыту үдерісінде цифрлық білім беру ресурстарын қолдану әдістемесі. Оқыту нәтижелерін цифрландыру. Сабақтан тыс және ғылыми-зерттеу қызметін цифрландыру мәселелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Спорт туризмі
    Несиелер: 6

    Спорттық туризмнің түрлері: жаяу, шаңғы, тау, су, спелеотуризм, желкенді, аралас, балалар, жасөспірімдер, отбасылық, ересек туризм, мүмкіндігі шектеулі адамдарға арналған туризм. Туристерді дайындау негіздері. Туристік дайындық түрлері. Туризм нысандары. Спорттық жаяу туризм. Қазақстандағы спорттық туризм. Спорттық туризм спорт түрі және қызмет түрі ретінде. Туристік дене шынықтыру-спорттық іс-шараларды ұйымдастыру. Туристік жарыстар өткізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Дене шынықтыру және спорт педагогикасы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: ДШжС педагогикасының теориясы мен әдістемесі, оның негізгі ұғымдары, белгілері мен ерекшеліктері бойынша болашақ мамандардың білімін игеру, қалыптастыру, дамыту және тереңдету. Мазмұны: ДШжС педагогикасының теориялық-әдіснамалық негіздері, заңдылықтары, принциптері, әдістері, технологиялары, оқыту, тәрбиелеу және жаттықтыру формалары. ДШжС педагогикалық процесті басқару. Қалыптасатын дағдылар: гностикалық, дидактикалық, коммуникативтік, когнитивтік, конструктивтік, ұйымдастырушылық, перцептивтік.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қазақ халқының дене шынықтыру-педагогикалық мұрасы
    Несиелер: 5

    Қазақ халқының дене шынықтыру-спорт мұрасының мәні мен ерекшелігі. Дене тәрбиесіндегі қазақ халқының дене шынықтыру-спорт мұрасының орны. Қазақстанның ағартушыларының, белгілі педагогтары мен қоғам қайраткерлерінің көзқарастарындағы дене тәрбиесі. Қазақтың салт-дәстүрлері мен ұлттық ойындары дене тәрбиесінің құралы ретінде. Кәсіби қызметтегі қазақ халқының дене шынықтыру-спорттық салт-дәстүрлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Дене шынықтыру және таңдамалы спорт түрлерінің теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 6

    Таңдамалы спорт түріндегі дене шынықтыру теориясы мен әдістемесі ғылым және оқу пәні ретінде. Таңдамалы спорттың қоғам өміріндегі маңызы, рөлі және орны. Таңдамалы спорт түрін болжау. Спорттық жаттығудың сипаттамасы мен заңдылықтары. Дене жаттығуларын қолдана отырып сабақтарды өткізу әдістемесі. Балалар мен жасөспірімдердің дене шынықтыру белсенділігі мен салауатты өмір салты.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Дене шынықтыру және спорттағы этнопедагогика
    Несиелер: 5

    Дене шынықтыру және спорттағы этнопедагогиканың әдіснамалық негіздері. FKS-тегі Этнопедагогика педагогика ғылымының ажырамас бөлігі ретінде. ҚР халықтарының ұлттық дене шынықтыру-спорттық салт-дәстүрлері дене тәрбиесінің негізі ретінде. Этникалық топтардың өзіндік ерекшелігін сақтау және беру. Алынған білімді оқу-жаттығу процесінде қолдану. ФКС педагогтарының кәсіби қызметіндегі этнопедагогикалық білім.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Спорттық биомеханика
    Несиелер: 4

    Қозғалтқыш аппаратының құрылымы мен функциялары теориясы. Тірек-қимыл аппаратының биомеханикасы. Аударма және айналмалы қозғалыстардың динамикалық сипаттамалары. Қозғалыс әрекеттерін орындау кезіндегі күштер. Биологиялық тіндердің биомеханикалық қасиеттері. Қозғалыс әрекетін игерудің биомеханикалық заңдылықтары. Басқару қозғалыстарының құрылымдық мүмкіндіктері. Қозғалыстардың орталық реттелуі. Адамның қозғалтқыш аппараты, байланыстардың байланысы және еркіндік дәрежесі. Биомеханикалық зерттеу әдістері. Қозғалыс сапасының биомеханикасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Гимнастика және оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Дене тәрбиесі жүйесіндегі гимнастика. Гимнастиканың түрлері мен құралдары. Гимнастика мен гимнастикалық жаттығулардың жіктелуі. Гимнастикадағы спорттық жаттығуды басқару құралдары мен әдістері. Гимнастикалық жаттығуларды оқыту техникасы мен әдістемесі. Мектепте гимнастика сабақтарын өткізу әдістемесі. Гимнастикалық алаңдар және олардың жабдықтары. Жарыстар мен бұқаралық гимнастикалық қойылымдарды дайындау және өткізу әдістемесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Жас ерекшелік физиологиясы және мектеп гигиенасы
    Несиелер: 4

    Мақсаты: балалар мен жасөспірімдер ағзасының дамуы мен өсуінің анатомиялық-физиологиялық заңдылықтары туралы заманауи білімі бар педагогты дайындау. Мазмұны: әртүрлі жастағы балалармен оқу жұмысының процесін ұйымдастыру, олардың денсаулығын сақтау және дене тәрбиесі бойынша жұмысқа белсенді қатысу. Қалыптасатын дағдылар: әртүрлі жас кезеңінде ағзаның анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, балалармен оқу жұмыстарын ұйымдастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты студенттердің ең маңызды экономикалық категориялар мен заңдарды, қазіргі қоғамның дамуындағы жаңа құбылыстарды білуін меңгеру болып табылады, оған қол жеткізу келесі негізгі бөлімдерді меңгерумен қамтамасыз етіледі: қоғамдық өндіріс; капитал құрылымы; өндіріс шығындары; нарықтық экономикадағы өндіріс кірістері; экономика призмасы және жеке тұлғаның құзыреттілігі арқылы кәсіпкерліктің мәнін қарастыру дағдылары, кәсіпкерлік айырмашылықтары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Спорттық физиология және биохимия
    Несиелер: 5

    Мақсаты: спорттық физиология және биохимия бойынша ДШжС болашақ мамандарының білімін қалыптастыру. Мазмұны: адам ағзасының физиологиялық резервтері және химиялық құрамы. Спортшылардың күштің, жылдамдығының және төзімділігінің биохимиялық сипаттамасы. Дене шынықтыру бойынша мектеп сабағының физиологиялық негіздемесі, Сауықтыру дене тәрбиесінің жаппай түрлері. Қалыптасатын дағдылар: педагогтардың практикалық қызметінде физиологиялық және биохимиялық білімді қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Биохимия негіздері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: студенттерге қосылыстардың негізгі кластарын құру принциптері, олардың қасиеттері, заттарды зерттеудің физика-химиялық әдістері туралы түсінік беру. Мазмұны: ағзаның химиялық құрамы. Ақуыз. Ферменттер. Ағзадағы зат алмасу және энергия туралы жалпы түсінік. Нуклеин қышқылдарының алмасуы. Көмірсулар. Көмірсулар алмасуы. Липидтер. Су және минералды алмасу. Қалыптасатын дағдылар: ағзаның химиялық құрамы, биохимиялық зерттеулердің заманауи әдістері туралы білімді пайдалану дағдылары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Дене шынықтыруды оқыту әдістемесі
    Несиелер: 4

    Мақсаты: студенттердің дене тәрбиесін кәсіби қызметте оқыту әдістемесі туралы білімдерін тиімді қолдануға алғышарттар жасау. Мазмұны: ФК оқыту әдістемесінің мазмұны мен құрылымы. "Дене шынықтыру" білім беру саласында ҚР Білім беру мазмұнының жаңартылған оқу бағдарламасы бойынша ДШ сабақтарын ұйымдастыру әдістемесі. Қалыптасатын дағдылар: мектепте дене шынықтыру сабақтарын ұйымдастыру мен өткізудің әдістемелік негіздерін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Аэробика және оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Аэробиканың негізгі ұғымдарының мазмұны. Осы спорт түріндегі аэробика мен жаттығулардың жіктелуі. Аэробика жаттығуларын оқыту техникасы мен әдістемесі. Аэробиканың білім беру және дамыту түрлері. Аэробика құралдары. Аэробика сабақтарын ұйымдастыру және әдістемесі. Аэробика сабақтарында жарақаттанудың алдын алу. Аэробикадағы спорттық жаттығуды басқару құралдары мен әдістері. Аэробикада жарыстарды дайындау және өткізу әдістемесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Абайтану
    Несиелер: 3

    Абайдың гуманистік ілімдеріне бой алдырған толыққанды, адамзатты сүйетін, адамгершілігі мол, толерантты азаматты қалыптастыру. Абайдың мәңгілік құндылықтар туралы ойларына терең махаббат тәрбиелеу: оның өлеңдері мен прозаларында көрсетілген оқу, білім, ғылым, өнер, тәрбие, адамгершілік; ақын-ойшылдың дүниетанымына әсер еткен негізгі көздерді көрсету; Шығыс мәдениетінен, Ислам философиясынан шыққан ар-намыс пен ар-ождан түсінігін игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Қазақ (орыс) тілі (В2)
    Несиелер: 5

    Мақсаты: кәсіби тақырыптарға логикалық негізделген мәтіндер мен баяндамаларды қалыптастыру. Сөздің дәлдігі. Экспрессивті синтаксис. Сөйлеу байлығы, тазалығы, логикасы. Айтылу және екпін нормалары. Практикалық стилистиканы анықтау. Кәсіби саладағы сөйлеу мәдениеті. Белгілі бір коммуникативтік жағдайлардағы сөйлеу жаттығулары. Тілдік мінез-құлық этикасы. Кәсіби қызметтегі іскерлік қарым-қатынас түрлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Спорттық метрология
    Несиелер: 6

    Спорттық метрологияның пәні мен міндеттері. Спорттағы өлшеу және бақылау саласындағы білім, білік және дағды жүйесі. Спортшының жағдайын, жүктемелерін, спорттық нәтижелерін және жарыстардағы спортшының мінез-құлқын бақылау. Бақылаудың осы бағыттарының әрқайсысында алынған деректерді салыстыру, оларды бағалау және талдау. Спорттық өлшемдердің сипаттамасы. Физикалық шамаларды өлшеу әдістемесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Дене шынықтыру және спорттағы тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Мақсаты:болашақ ДШС педагогінің тәбие жұмысының теориясы мен әдістемесі саласындағы кәсіби-педагогикалық компетенциясын қалыптастыру Мазмұны:тәрбие жүйесінің негізгі құрамды бөлімдерінің мәні, құрылымы, сипаттамасы. Тәрбие үдерісіндегі педагогикалық технологиялар. Оқушылар мен спортшылардың кластан тыс әрекеттеріне педагогикалық басшылық жасау. Класс жетекшісі қызметіндегі негізгі бағыттар. Оқушылармен жүргізетін жұмыс формалары Қалыптастырылатын дағдылар: тәрбие жұмысын түрлі формалар бойынша өткізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Спорттық ойындар (баскетбол, стол теннисі) және оқыту әдістемесі
    Несиелер: 6

    Мақсаты: спорттық ойындар саласында студенттерде касиби компетенцияларын қалыптастыру Мазмұны: спорт ойындарының мақсаты және міндеттері. Оқу процесінің құрылымында спорт ойындарының алатын орны. Спорт ойындарында жарыс әрекетінің тиімділігін қамтамасыз ететін факторлар. Спорттағы кәзіргі заманғы оқыту және тәрбиелеу технологиялары. Спорт ойындары бойынша бақылау жарыстары. Қалыптастырылатын дағдылар:сабақты ұыймдастырып өтізудің теориялық және әдістемелік негіздерін игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Бейімделген дене шынықтыру
    Несиелер: 5

    Адаптивті дене шынықтырудың басым міндеттері, оның денсаулық жағдайындағы ауытқулары бар адамдар мен мүгедектерді оңалтудағы және әлеуметтік интеграциялаудағы рөлі, орны. Адаптивті дене шынықтыру интегративті ғылым ретінде. Адаптивті дене шынықтырудың негізгі компоненттері. Ақыл-есі кем оқушылардың психофизикалық қабілеттері. Мүмкіндігі шектеулі балалардың қабілеттерін дамыту, жұмысты жоспарлау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Гандбол және оқыту әдістемесі
    Несиелер: 6

    Гандболдың шетелде және Қазақстан Республикасында дамуының негізгі кезеңдері. Гандбол теориясы мен әдістемесінің жалпы сұрақтары. Гандбол ережелері. Гандбол бойынша оқыту мен жаттығуды ұйымдастыру. Гандбол ойынының техникасы мен тактикасын оқыту әдістемесі. Ойын жаттығуларын орындау техникасын бақылау. Гандболдағы дене шынықтыру негіздері. Гандбол жарыстарын ұйымдастыру және өткізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Шетел тілі В -2
    Несиелер: 5

    Тақырып бойынша толық баяндамалар. Жаңалықтар мен репортаждар. Қазіргі заманғы мәселелер бойынша мақалалар мен хабарламалар, қазіргі заманғы көркем проза. Таныс мәселе бойынша пікірталасқа белсенді қатысу, өз пікірін түсіндіру және қорғау. Өзекті мәселе бойынша "иә" және "қарсы" барлық дәлелдерді айту. Эссе, баяндамалар, хаттар жазу ерекше маңызды оқиғалар мен әсерлерді көрсетеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Греко-рим күресі және оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Грек-рим күресінің теориялық-әдістемелік негіздері. Грек-рим күресінің дене шынықтыру және спорт жүйесіндегі рөлі мен орны. Грек-рим күресінің дене шынықтыру және спорт жүйесіндегі маңызы. Грек-рим күресінің негізгі негіздерін оқыту әдістемесі. Әртүрлі спорттық біліктілігі бар спортшылар үшін жаттығу процесін құру әдістемесі. Грек-рим күресіндегі психологиялық дайындық. Балуанның гигиенасы, қатаюы, тамақтануы және режимі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Ауыр атлетика және оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Ауыр атлетикадағы жалпы және арнайы дене шынықтыру. Ауыр атлетика сабақтарында қауіпсіз жүріс-тұрыс ережелері. Ауыр атлетикада оқыту мен жаттығуды ұйымдастыру. Ауыр атлетика техникасының негіздері. Ауыр атлетиканы оқыту әдістемесінің теориялық негіздері. Ауыр атлетика бойынша жаттықтырушыны кәсіби даярлау негіздері. Ауыр атлетикада спорттық шеберлік пен коучинг дағдыларын жетілдіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Арт білім беру
    Несиелер: 5

    Мақсаты: әлемдік діннің дамуын қалыптастырудағы өнердің рөлін қарастыру. Мазмұны: әлемдік өнер мен көркем мәдениеттің қалыптасуы мен дамуының негізгі кезеңдері туралы базалық білім. Дін қызметіндегі өнер түрлері, сәулет және кескіндеме және типография. Қазақстан аумағындағы исламдық сәулет ескерткіштері. Құзыреттіліктер: әлемдік өнердің эволюциясын және оның қазіргі дінтанудағы рөлін ашу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Жеңіл атлетика және оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Дене шынықтыру мұғалімінде жеңіл атлетика бойынша білім, білік және дағдыларды қалыптастыру. Жеңіл атлетика ФКиС-тің тиімді құралы ретінде. Әр түрлі жас топтарымен жеңіл атлетикалық бағыттағы сауықтыру және спорттық іс-шаралар әдістемесі. Жеңіл атлетика процесінде адамдардың әртүрлі санаттарымен жұмыс істеу және физикалық қасиеттерді дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Дене шынықтыру және спорт психологиясы
    Несиелер: 3

    Мақсаты: студенттердің психология саласындағы кәсіби білімдерін қалыптастыру. Мазмұны: дене шынықтыру мұғалімінің кәсіби қызметінің психологиялық негіздемесі және сипаттамасы, спортшыларды оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық аспектілері, психикалық функциялардың механизмдері мен заңдылықтары туралы білімді қалыптастыру, психологиялық факторлар, қарым-қатынас, спорттық төрешілік. Қалыптасатын дағдылар: ФКС педагогтарының қызметінде оқушылар мен спортшыларды оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық негіздерін пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Қашықтықтан оқыту әдістемесі мен технологиялары
    Несиелер: 3

    Мақсаты: студенттердің кәсіби қызметінің жаңа түрі – қашықтықтан оқытуды ұйымдастыру және жүзеге асыру үшін қажетті құзыреттіліктерін қалыптастыру. Мазмұны: Қашықтықтан оқытудың негізгі түсініктері мен технологиялары. Интернет-Білім, виртуалды Білім. Сандық гаджеттер және қашықтықтан оқытуға арналған сандық құралдар. Оқу сабақтарының типологиясы мен нысандары: Интернет-сабақтар, чат-сабақтар, веб-сабақтар, қашықтықтан олимпиадалар мен жобалар, конкурстар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Өндірістік (педагогикалық) практика
    Несиелер: 4

    Дене шынықтыру мен спортты оқыту процесінде алынған теориялық және практикалық білімді жүйелеу, бекіту және кеңейту. Оқу сабақтарын өз бетінше әзірлеу тәжірибесін іске асыру. Оқу сабақтарын өз бетінше өткізу дағдысын қалыптастыру. Ұйымдастырушылық жұмыс тәжірибесін алу. Кәсіби білім мен іскерлікті қолдануды талап ететін практикалық міндеттерді шешу тәжірибесін алу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Күрес және оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Спорттық күрес оқу пәні ретінде. Қазақстандағы күрес түрлерінің даму тарихы: самбо, дзюдо, грек-рим, еркін күрес. Күрес түрлеріндегі техника мен тактиканы оқыту әдістемесі. Күрес түрлеріндегі қозғалыс қасиеттері мен дене шынықтыру. Күрестің әртүрлі түрлеріндегі негізгі оқыту технологиялары. Күрес түрлерінде оқу процесін құру әдістемесі. Спорттық күрестегі оқыту әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Педагогикалық өлшемдер
    Несиелер: 3

    Мақсаты: критериалды бағалау жүйесін тиімді игеруге және енгізуге ықпал ету. Мазмұны: Оқу нәтижелерін бағалаудың заманауи құралдары. Бағалау мәселесі. Критериалды бағалау технологиясының моделі. Принциптері Кезеңдер мен құралдар. Қалыптастырушы және жиынтық бағалау. Бағалау нәтижелерінің модерациясы. Өзін-өзі бағалау және өзін-өзі бағалау. Портфолиодың педагогикалық міндеттері. Функциялар, портфолио құрамы. Құзіреттіліктер: критериалды бағалауды және әр пән бойынша бағалауды әдістемелік қамтамасыз етуді енгізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Футзал және оқыту әдістемесі
    Несиелер: 6

    Мини-футболдың негізгі ұғымдарының мәні мен мазмұны. Теориялық дайындық. Ойын техникасын үйрету. Қозғалыс техникасы, допты соғу, допты тоқтату және жүргізу. Жеке шабуыл және қорғаныс тактикасы. Шабуыл мен қорғаудың топтық тактикасы. Шағын футболдағы балалар мен спортшылардың физикалық қасиеттерін, физикалық дайындығын дамытуды жоспарлау. Шағын футбол жарыстарын дайындау және өткізу әдістемесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Өндірістік (педагогикалық) практика
    Несиелер: 4

    Дене шынықтыру мен спортты оқыту процесінде алынған теориялық және практикалық білімді жүйелеу, бекіту және кеңейту. Оқу сабақтарын өз бетінше әзірлеу тәжірибесін іске асыру. Оқу сабақтарын өз бетінше өткізу дағдысын қалыптастыру. Ұйымдастырушылық жұмыс тәжірибесін алу. Кәсіби білім мен іскерлікті қолдануды талап ететін практикалық міндеттерді шешу тәжірибесін алу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Нүктелі массаж
    Несиелер: 6

    Массаж аурудың алдын алу, сауықтыру және емдеу құралы ретінде. Массаждың ағзаға әсер ету механизмдері. Спорт мекемелеріндегі сауықтыру, спорттық, медициналық массаж. Массаж әдістерін орындау техникасы мен әдістемесі. Нүктелі массаждың анатомиялық және физиологиялық негіздері. Массажға қарсы көрсеткіштер. Нүктелі массаждың адам ағзасының жүйелеріне әсер етуінің физиологиялық механизмдері.Спорттық тәжірибедегі нүктелі массаж.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Ұлттық спорт түрлері және оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Ұлттық спорт түрлерінің пайда болу тарихы мен даму үрдістері. Ұлттық спорт түрлерінен жаттығуларды оқыту әдістемесі. Ұлттық спорт түрлерінің техникасы мен тактикасын оқыту әдістемесі. Ұлттық спорт түрлері бойынша сабақтарды ұйымдастыру және өткізу. Ұлттық спорт түрлері бойынша сабақтардың тиімділігін талдау. Оқу процесін құру әдістемесі. Ұлттық спорт түрлері бойынша жарыстар ұйымдастыру және өткізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Волейбол және оқыту әдістемесі
    Несиелер: 3

    Волейбол ойынын оқыту әдістемесінің негіздері. Сабақ формалары. Волейбол ойынының ережелері. Волейбол ойынының техникасы мен тактикасын оқыту. Волейболдағы шабуыл және қорғаныс тактикасы. Волейбол ойнау техникасын бағдарламалаған оқыту әдістемесі. Топтық және командалық іс-қимылдарды оқытудың әдістемелік тәсілдері. Волейбол жарыстарын ұйымдастырудың құралдары мен әдістері. Волейболдағы жарыстарға төрешілік ету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Өзін-өзі тану
    Несиелер: 3

    Мақсаты: "Өзін-өзі тану"рухани-адамгершілік білім беру бағдарламасының негіздерімен таныстыру. Мазмұны: адамзаттың жаһандық мәселелері және оларды шешу жолдары. Тарихи ретроспективадағы рухани-адамгершілік білім. "Өзін-өзі тану"адамгершілік-рухани білім беру бағдарламасының психологиялық негіздері. Жалпы адамзаттық құндылықтар "Өзін-өзі тану"рухани-адамгершілік білім беру бағдарламасы мазмұнының негізі ретінде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Спорттық медицина және емдік дене шынықтыру
    Несиелер: 6

    "Спорттық медицина және емдік дене шынықтыруға" кіріспе. Спорттық медицинаның мақсаттары, міндеттері және мазмұны. Спортшылар ағзасының функционалдық жағдайы. Дәрігерлік бақылау. Спорттағы Патология. Спортта медициналық құралдарды пайдалану. Емдік дене шынықтыру құралдары мен әдістері. Спорттық жарақаттар, кейбір аурулар және спортшыларды сауықтыру құралы ретінде жаттығу терапиясы. ЕДШ теориялық негіздері. Әр түрлі ауруларға арналған жаттығу терапиясын таңдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Қазақ күресі және оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    "Қазақ күресі және оқыту әдістемесі"пәнінің жалпы негіздері. Қазақ күресі бойынша сабақтарды ұйымдастыру және мазмұны. Қазақ күресіндегі күрестің техникасы мен тактикасы. Қазақ күресіндегі дене, функционалдық және психологиялық дайындық негіздері. Қазақ күресіндегі техникалық тәсілдер. Қазақ күресінен жарыстар ұйымдастыру және өткізу. Спорттық жарыстарда команданы басқару.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Фитнес-қызмет саласындағы менеджмент
    Несиелер: 4

    Фитнес қызметтерін басқару теориясы мен практикасы. Әртүрлі деңгейдегі және сипаттағы қазіргі заманғы нормативтік-құқықтық, ұйымдастырушылық-басқарушылық, экономикалық құжаттарды пайдалана отырып, фитнес-қызметтер саласындағы басқарушылық және экономикалық проблемалар спектрі. Зерттеу нәтижелерін талдау. Фитнес-қызметтердің нұсқаушылар құрамының жұмысын бағалауды ұйымдастыру және өткізу. Фитнес қызметтері саласындағы жұмысты ұйымдастыру және жоспарлау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Футбол және оқыту әдістемесі
    Несиелер: 6

    Футбол ойынын оқыту әдістемесі. Футбол ойынының ережелері. Сабақ формалары. Футбол ойнау техникасының жіктелуі.Ойын техникасын үйрету. Қақпашыны ойнау техникасы қозғалыс техникасы. Соққы беру техникасы бойынша допқа. Допты тоқтату және жүргізу техникасы. Алдау қозғалыстарының техникасы. Футбол ойынының тактикасы. Футболшылардың физикалық және психологиялық қасиеттерінің сипаттамасы. Футболдағы төрешілік әдістемесі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Жағажай волейболы
    Несиелер: 3

    Жағажай волейболының сипаттамасы. Ойынды оқыту әдістемесінің негіздері. Жағажай волейболындағы жалпы және арнайы дене шынықтыру. Ойынның техникалық және тактикалық әдістерін оқыту әдістемесі. Жағажай волейболын ойнауға қажетті құрылымдар мен жабдықтар. Жағажай волейболы сабақтары барысында оқу жабдықтарын, жаттығу құрылғылары мен арнайы аппаратураны ұтымды пайдалану. Жағажай волейболында жарыстарды ұйымдастыру әдістемесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Ғылыми-педагогикалық зерттеу әдістері
    Несиелер: 5

    Таным әдістері зерттеу құралы ретінде. Ғылыми зерттеу әдістері. Педагогикалық зерттеу әдістерінің жіктелуі. Зерттеу әдістерін таңдау принциптері. Зерттеу әдістерінің жалпы сипаттамасы. Ғылыми танымның жалпы және арнайы әдістері. Зерттеудің теориялық әдістері. Зерттеудің тарихи-педагогикалық әдістері. Эмпирикалық зерттеу әдістері. Озық педагогикалық тәжірибені зерттеу және жалпылау. Зерттеудің ғылымаралық әдістері және оларды ФКС-да қолданудың негізділігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру және жоспарлау
    Несиелер: 5

    Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау: пәні, міндеттері. Әдістеме-зерттеу процесі туралы ғылым. Ізденушілердің дайындық жұмыстарының кешені. Зерттеу процесін жоспарлау. Зерттеу процесін ұйымдастыру. Зерттеу процесінің логикасы. Зерттеудің құрылымдық компоненттеріне қойылатын әдіснамалық талаптар. Гипотезаның ғылыми зерттеулердегі рөлі. Зерттеу әдістері және олардың жалпы сипаттамасы. Зерттеудің жетекші идеясы. Ғылыми зерттеу қолжазбасы бойынша жұмыс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Дене мәдениеті және спорт менеджменті
    Несиелер: 4

    Басқару және басқару туралы жалпы ақпарат. Әлеуметтік басқарудың теориялық негіздері. Дене шынықтыру-спорттық іс-шараларды стратегиялық, ағымдағы және перспективалық жоспарлау. Басқару функциялары. Басқарудың принциптері мен әдістері. Дене шынықтыру мен спортты басқарудың құқықтық факторлары. Кәсіби спортты басқару. ФКС саласындағы қақтығыстарды басқару. ФКС саласындағы еңбек ресурстарын басқару. Агенттік қызмет және спортшының мансабын басқару.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Дипломдық жұмысты (жобаны) жазу және қорғау
    Несиелер: 12

    Дипломдық жұмыс (жоба) — соңғы, бітіру курстарында орындалатын бітіруші біліктілік жұмысының бір түрі. Дипломдық жобаны (жұмысты) дайындау және алдыңғы практика оқудың қорытынды кезеңі ретінде студенттің кәсіби салада өзіндік жұмыс дағдыларын қалыптастыруға жауап береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Өндірістік (педагогикалық) практика
    Несиелер: 15

    Дене шынықтыру мен спортты оқыту процесінде алынған теориялық және практикалық білімді жүйелеу, бекіту және кеңейту. Оқу сабақтарын өз бетінше әзірлеу тәжірибесін іске асыру. Оқу сабақтарын өз бетінше өткізу дағдысын қалыптастыру. Ұйымдастырушылық жұмыс тәжірибесін алу. Кәсіби білім мен іскерлікті қолдануды талап ететін практикалық міндеттерді шешу тәжірибесін алу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Код ON10

    дене шынықтыру және спорт саласында (спорт түрлері бойынша), қазіргі заманғы дене шынықтыру формалары арқылы дене шынықтыру жаттығуларының интерактивті графикалық бейнелеу құралдары көмегімен шығармашылық жұмысты үлгілейді және жасайды;

  • Код ON6

    -дене шынықтыру білімін жетілдіру мақсатында дене тəрбиесінде экономика жəне бизнес негіздері, кəсіпкерлік жəне көш басшылық, өмір сүру қауыпсіздігі жəне салауатты өмір салтын орнату, экология жəне тұрақты даму, құқықтық жəне сыбайлас жемқорлық қа қарсы мəдениет негіздері бойынша материалдарды қолданады;

  • Код ON7

    ежелгі заманнан бүгінгі күнге дейін, ЮНЕСКО-ның материалдық жəне материалдық емес мұрасын қоса алғанда, дене шынықтыру жəне спорттың қалыптасуы мен дамуының негізгі кезеңдерін жіктейді.

  • Код ON1

    болашақ мамандардың жаңа тарихи санасын қалыптастыру үшін дене шынықтыру біліміне спорт саясатының басымдықтарын еңгізе отырып, қазіргі заманғы тарихи - саяси сипаттағы процестерді жіктейді;

  • Код ON2

    қазіргі заманғы ғылымның философиялық, социологиялық, Саясаттану, Мәдениеттану, психологиялық және педагогикалық аспектілерін, сондай-ақ дене шынықтыру мен спорт әлеуетін пайдалана отырып, академиялық адалдық мәдениетін түсініп, сақтай отырып, тиімді мәдениетаралық коммуникация техникасын бейімдейді

  • Код ON8

    психологияға, педагогикаға, оқушылардың даму физиологиясына және бейімделген дене шынықтыруға сүйене отырып, ресми және бейресми дене шынықтырудың тұтас педагогикалық процесін құрастырады

  • Код ON4

    мемлекеттік, орыс жəне шетел тілдерінде дене шынықтыру білімінің даму мəселелері мен болашағы туралы өзіндік пікірін ұсынады жəне дəлелдейді;

  • Код ON5

    техника жетістіктеріне негізделген жаңа аппаратық-бағдарламалық құралдарды, цифрлендіруді жəне əртүрлі ақпараттық ресурстардың мүмкіндіктерін пайдалана отырып оқу - жаттықтыру процесінің үлгісін жасайды;

  • Код ON9

    менеджмент, оқушылардың спорттық жетістіктерін өлшеу технологиясы, дене шынықтыру-спорт пәндерін оқытудың заманауи әдістемесі, сандық мәдениет, соның ішінде инклюзивтік білім беру негізінде педагогикалық үдерісті басқарады;

  • Код ON3

    жалпы білім беретін мектептің педагогикалық процесінде және педагогикалық ортада іс-әрекетті тиімді ұйымдастыру үшін мамандарды теориялық-әдістемелік және кәсіптік даярлау пәндері бойынша білімді таңдайды және пайдаланады

  • Код ON11

    медициналық-биологиялық цикл пәндерін оқу кезінде алған білімдері мен құзыреттерін дене шынықтыру бойынша мектеп оқушыларымен сабақтар ұйымдастыру мен өткізуде, организмнің функционалдық дайындығын және жас спортшылардың жаттығу деңгейін арттыруда пайдаланады

  • Код ON12

    ұлттық тәрбиенің этномәдени ерекшеліктері мен қағидаттарын ескере отырып, дене тәрбиесі педагогының кәсіби қызметін ұйымдастыру тәсілдеріне ие

6B01404 Дене шынықтыру және спорт
Бакалавриат

Қазақ инновациялық гуманитарлық - заң университеті

БББТ: B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01404 Дене шынықтыру және спорт
Бакалавриат

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01404 Дене шынықтыру және спорт
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01404 Дене шынықтыру және спорт-Бастапқы әскери дайындық
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top