Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01404 Дене шынықтыру және спорт в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

Пәндер

  • Педагогикалық шеберлік

    Педагогикалық мәдениеттің құрамдас бөлігі ретінде ФКС мұғалімінің педагогикалық шеберлігінің мәні. ФКС педагогтарының педагогикалық шеберлігінің психологиялық-педагогикалық мазмұны. ФКС мұғалімінің сөзі кәсіби өзара әрекеттесудің негізгі құралы ретінде. ФКС мұғалімінің педагогикалық әдептілігі мен шеберлігі. Педагогикалық техника ФКС мұғалімінің мінез-құлқын ұйымдастыру нысаны ретінде.ФКС мұғалімінің заманауи сабақты ұйымдастыруға шығармашылық көзқарасы. Тәрбиешінің шеберлігі

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Спорттық анатомия

    Мақсаты: дене шынықтырумен және спортпен айналысатын тұлғаларды медициналық-педагогикалық қамтамасыз етуді ұйымдастыру бойынша студенттердің білімін, зерттеу және тәжірибелік іскерліктерін қалыптастыру. Мазмұны: медициналық-биологиялық және спорттық-педагогикалық цикл пәндері үшін спорттық анатомияның маңызы. Спорттық анатомияның міндеттері, негізгі принциптері, құралдары мен әдістері. Қалыптасатын дағдылар: спорттық практикадан адам денесінің жағдайы мен қозғалыстарының анатомиялық талдауын жүргізу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Педагогикалық мамандыққа кіріспе

    Мұғалім мамандығының өзіндік ерекшелігі және оның гуманистік сипаты. Мұғалім мамандығының мәні мен ерекшелігі. Дене шынықтыру және алғашқы әскери дайындық пәні мұғалімінің мамандығы мен шығармашылығы. Дене шынықтыру және алғашқы әскери дайындық пәні мұғалімінің педагогикалық қызметі. Дене шынықтыру және алғашқы әскери дайындық пәні мұғалімінің жалпы және кәсіби мәдениеті. Дш және БӘД оқытушысының педагогикалық іс-әрекет стилі және алғашқы әскери дайындық. Дш және БӘД оқытушысының кәсіби құзыреттілігі және алғашқы әскери дайындық

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Абайтану

    Мақсаты: Абайтану ғылымын сипаттаудың әдіснамасы мен негізгі тұжырымдамаларын меңгеру. Мазмұны:19 ғ қазақ әдебиетінің көркемдік ерекшелігін айқындайтын әдеби процестің ерекшелігі мен заңдылықтарын игеру; әдебиеттану ғылымының жетекші бағыттарын білу; әдеби құбылыстардың негізгі заңдылықтарын, типтік құбылыстары мен өтпелі жағдайларын ажырату. Қазақ әдебиетінің классигі Абай Құнанбаевтың өмірі мен шығармашылық мұрасын, философияны, қоғамдық-эстетикалық көзқарастарды, қазақ поэзиясындағы поэзия жүйесіндегі жаңалықтарды, оның поэтикалық тілдің дамуына қосқан үлесін зерттейді. Қалыптасқан құзыреттіліктер: негізгі теориялық терминдердің, зерттеудің инновациялық әдістерінің, әдебиет және тарих қайраткерлерінің өмірі мен шығармашылығын талдаудың маңыздылығын білу және түсіну; қазақ әдебиеті мен XIX ғасыр ақындарының шығармашылығын дамыту проблемаларын теориялық білім мен түсінуді практикада қолдана алады; оқыту мен оқытудың тиімді стратегияларын меңгере алады, реферат жазу,әдебиеттану, әдебиеттану, көркем мәтіндерді талдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Мәдени-танымдық туризм

    Мәдени-танымдық туризм туралы жалпы түсінік. Мәдени-танымдық туризм Саяхат түрі ретінде, оның мақсаты баратын жердің мәдениетімен, тарихымен және көркем мұрасымен танысу болып табылады. Мәдени-танымдық туризм түсінігі және түрлері. Мәдени-танымдық туризмнің кіші түрлері: мәдени-тарихи, мәдени-оқиғалық, мәдени-діни, мәдени-археологиялық, мәдени-этнографиялық, мәдени-этникалық, мәдени-антропологиялық, мәдени-экологиялық.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Спорттық ойындар (баскетбол, стол теннисі) және оқыту әдістемесі

    Мақсаты: спорттық ойындар саласында студенттерде касиби компетенцияларын қалыптастыру Мазмұны: спорт ойындарының мақсаты және міндеттері. Оқу процесінің құрылымында спорт ойындарының алатын орны. Спорт ойындарында жарыс әрекетінің тиімділігін қамтамасыз ететін факторлар. Спорттағы кәзіргі заманғы оқыту және тәрбиелеу технологиялары. Спорт ойындары бойынша бақылау жарыстары. Қалыптастырылатын дағдылар:сабақты ұыймдастырып өтізудің теориялық және әдістемелік негіздерін игеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі цифрлық технологиялар

    Білім беруді ақпараттандыру. Заманауи цифрлық технологиялар және оларды білім беруде пайдалану. Мультимедиа технологиялары. Білім берудегі 3D-технологиялар. Цифрлық білім беру ресурстарын жіктеу. Сапалы цифрлық білім беру ресурстарын әзірлеу. Виртуалды шындық. Цифрлық робототехника. Оқыту үдерісінде цифрлық білім беру ресурстарын қолдану әдістемесі. Оқыту нәтижелерін цифрландыру. Сабақтан тыс және ғылыми-зерттеу қызметін цифрландыру мәселелері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ұлттық тәрбие

    Қазақ халқының ұлттық мәдениетінің мәні; қазақ халқының тарихы, тілі, салт - дәстүрлері, өзіндік ерекшелігі; ұлттық мүдделердің, ұлттық құндылықтардың, қазақ нанодының, бүкіл қазақстандық нанодтың құндылық бағдарларының мәні; этносаралық, конфессияаралық және мәдениетаралық диалог; жалпыадамзаттық құндылықтар-бейбітшілік, бейбітшілік, зорлық-зомбылықты сақтауға ықпал ететін жақсылықтың, ақиқаттың, сұлулықтың "мәңгілік" мұраттарын тіркейтін өмір, Бостандық, ар-ождан, сенім, махаббат, бақыт.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Спорт туризмі

    Спорттық туризмнің түрлері: жаяу, шаңғы, тау, су, спелеотуризм, желкенді, аралас, балалар, жасөспірімдер, отбасылық, ересек туризм, мүмкіндігі шектеулі адамдарға арналған туризм. Туристерді дайындау негіздері. Туристік дайындық түрлері. Туризм нысандары. Спорттық жаяу туризм. Қазақстандағы спорттық туризм. Спорттық туризм спорт түрі және қызмет түрі ретінде. Туристік дене шынықтыру-спорттық іс-шараларды ұйымдастыру. Туристік жарыстар өткізу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Таңдаған спорт түріндегі кәсіби жаттықтырушылық қызметті жетілдіру

    Мақсаты: жоспарлау негіздерін, жаттығу процесін ұйымдастыру, қазіргі заманғы техникалық оқыту құралдарын пайдалана отырып жаттығу өткізу, жарыстарға командаға басшылық ету, спортшылардың дайындық деңгейін бағалауды ұйымдастыру. Мазмұны: жаттығу процесінің құрылымы. Дайындау жүйесінің мақсаты, болжау және нормативтер. Команда қызметін ұйымдастыру. Жоғары білікті командаларды дайындау әдістемесінің ерекшеліктері. Қалыптасатын дағдылар: спортшылардың дайындығын бақылау тәсілдерін меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Дене шынықтыру және спорттағы тәрбие жұмыстарының теориясы мен әдістемесі

    Тәрбие қоғамдық құбылыс ретінде. Тәрбиенің негізгі бағыттары. Жаттықтырушының қызмет жүйесі. Қазіргі мектептің тәрбие жұмысы үрдісінде педагогикалық қолдау көрсету. Педагогикалық технология тәрбие жұмысындағы кәсіби үрдістің элементі ретінде. Қиын балалармен сынып жетекшінің жүйесі. Дарынды балалармен тәрбие жұмысының жүйесі. Оқушылар-спортшыларда салауатты өмір салтын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Дене шынықтыру және таңдамалы спорт түрлерінің теориясы мен әдістемесі

    Таңдамалы спорт түріндегі дене шынықтыру теориясы мен әдістемесі ғылым және оқу пәні ретінде. Таңдамалы спорттың қоғам өміріндегі маңызы, рөлі және орны. Таңдамалы спорт түрін болжау. Спорттық жаттығудың сипаттамасы мен заңдылықтары. Дене жаттығуларын қолдана отырып сабақтарды өткізу әдістемесі. Балалар мен жасөспірімдердің дене шынықтыру белсенділігі мен салауатты өмір салты.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 6
  • Дене шынықтыру және спорттағы этнопедагогика

    Дене шынықтыру және спорттағы этнопедагогиканың әдіснамалық негіздері. FKS-тегі Этнопедагогика педагогика ғылымының ажырамас бөлігі ретінде. ҚР халықтарының ұлттық дене шынықтыру-спорттық салт-дәстүрлері дене тәрбиесінің негізі ретінде. Этникалық топтардың өзіндік ерекшелігін сақтау және беру. Алынған білімді оқу-жаттығу процесінде қолдану. ФКС педагогтарының кәсіби қызметіндегі этнопедагогикалық білім.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Дене шынықтыру және спорт педагогикасы

    Мақсаты: ДШжС педагогикасының теориясы мен әдістемесі, оның негізгі ұғымдары, белгілері мен ерекшеліктері бойынша болашақ мамандардың білімін игеру, қалыптастыру, дамыту және тереңдету. Мазмұны: ДШжС педагогикасының теориялық-әдіснамалық негіздері, заңдылықтары, принциптері, әдістері, технологиялары, оқыту, тәрбиелеу және жаттықтыру формалары. ДШжС педагогикалық процесті басқару. Қалыптасатын дағдылар: гностикалық, дидактикалық, коммуникативтік, когнитивтік, конструктивтік, ұйымдастырушылық, перцептивтік.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Спорттық биомеханика

    Қозғалтқыш аппаратының құрылымы мен функциялары теориясы. Тірек-қимыл аппаратының биомеханикасы. Аударма және айналмалы қозғалыстардың динамикалық сипаттамалары. Қозғалыс әрекеттерін орындау кезіндегі күштер. Биологиялық тіндердің биомеханикалық қасиеттері. Қозғалыс әрекетін игерудің биомеханикалық заңдылықтары. Басқару қозғалыстарының құрылымдық мүмкіндіктері. Қозғалыстардың орталық реттелуі. Адамның қозғалтқыш аппараты, байланыстардың байланысы және еркіндік дәрежесі. Биомеханикалық зерттеу әдістері. Қозғалыс сапасының биомеханикасы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Қазақ халқының дене шынықтыру-педагогикалық мұрасы

    Қазақ халқының дене шынықтыру-спорт мұрасының мәні мен ерекшелігі. Дене тәрбиесіндегі қазақ халқының дене шынықтыру-спорт мұрасының орны. Қазақстанның ағартушыларының, белгілі педагогтары мен қоғам қайраткерлерінің көзқарастарындағы дене тәрбиесі. Қазақтың салт-дәстүрлері мен ұлттық ойындары дене тәрбиесінің құралы ретінде. Кәсіби қызметтегі қазақ халқының дене шынықтыру-спорттық салт-дәстүрлері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Жас ерекшелік физиологиясы және мектеп гигиенасы

    Мақсаты: балалар мен жасөспірімдер ағзасының дамуы мен өсуінің анатомиялық-физиологиялық заңдылықтары туралы заманауи білімі бар педагогты дайындау. Мазмұны: әртүрлі жастағы балалармен оқу жұмысының процесін ұйымдастыру, олардың денсаулығын сақтау және дене тәрбиесі бойынша жұмысқа белсенді қатысу. Қалыптасатын дағдылар: әртүрлі жас кезеңінде ағзаның анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, балалармен оқу жұмыстарын ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 4
  • Дене шынықтыруды оқыту әдістемесі

    Мақсаты: студенттердің дене тәрбиесін кәсіби қызметте оқыту әдістемесі туралы білімдерін тиімді қолдануға алғышарттар жасау. Мазмұны: ФК оқыту әдістемесінің мазмұны мен құрылымы. "Дене шынықтыру" білім беру саласында ҚР Білім беру мазмұнының жаңартылған оқу бағдарламасы бойынша ДШ сабақтарын ұйымдастыру әдістемесі. Қалыптасатын дағдылар: мектепте дене шынықтыру сабақтарын ұйымдастыру мен өткізудің әдістемелік негіздерін меңгеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 4
  • Гимнастика оқыту әдістемесімен 1

    Осы курстың мақсаты дене шынықтыру және спорт сабақтарын жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу бойынша пәндік құзыреттіліктерді жеке айырмашылықтар, қозғалыс қызметінің қажеттіліктері мен мүмкіндіктері негізінде қалыптастыру болып табылады. Курс гимнастика сабақтарының әртүрлі формасы мен түрін ұйымдастыру, жоспарлау және өткізу бойынша практикалық дағдылар мен қабілеттерін қалыптастыруға бағытталған. Құзыреттілікті көрсететін болашақ спорт педагогтары: спорт терминологиясын қолдану және гимнастикалық жаттығулар техникасын көрсетеді; пәндермен және онсыз жалпы дамыту жаттығуларының кешендерін құрады; гимнастика сабақтарының кіріспе-дайындық бөлігін жыныстық-жас ерекшеліктерін, жеке ерекшеліктерін, қажеттіліктері мен мүмкіндіктерін ескере отырып, әртүрлі тәсілдермен жоспарлайды, ұйымдастырады, өткізеді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Спорттық физиология және биохимия

    Мақсаты: спорттық физиология және биохимия бойынша ДШжС болашақ мамандарының білімін қалыптастыру. Мазмұны: адам ағзасының физиологиялық резервтері және химиялық құрамы. Спортшылардың күштің, жылдамдығының және төзімділігінің биохимиялық сипаттамасы. Дене шынықтыру бойынша мектеп сабағының физиологиялық негіздемесі, Сауықтыру дене тәрбиесінің жаппай түрлері. Қалыптасатын дағдылар: педагогтардың практикалық қызметінде физиологиялық және биохимиялық білімді қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Экология және өмір қауіпсіздігін зерттеу негіздері

    Пәннің мақсаты-студенттерді бүкіл өндіріс қызметкерлері үшін салауатты және қауіпсіз еңбек жағдайларын жасау қабілетіне теориялық және практикалық дайындау. Мазмұны: экология, қоршаған ортаны қорғау, тұрақты даму мәселелері. Тіршілік қауіпсіздігі, оның негізгі ережелері. Қауіптер, Төтенше жағдайлар. Тәуекелді талдау, тәуекелдерді басқару. Адам қауіпсіздігі жүйелері. Қазіргі заманның тұрақсыздандырушы факторлары. Әлеуметтік қауіптер, олардан қорғау: рухани саладағы, саясаттағы қауіптер, олардан қорғау: экономикалық саладағы қауіптер, тұрмыстағы, күнделікті өмірдегі қауіптер. Тіршілік қауіпсіздігін қамтамасыз ету және олардың қызметін құқықтық реттеу органдарының жүйесі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері

    Пәннің мақсаты студенттердің ең маңызды экономикалық категориялар мен заңдарды, қазіргі қоғамның дамуындағы жаңа құбылыстарды білуін меңгеру болып табылады, оған қол жеткізу келесі негізгі бөлімдерді меңгерумен қамтамасыз етіледі: қоғамдық өндіріс; капитал құрылымы; өндіріс шығындары; нарықтық экономикадағы өндіріс кірістері; экономика призмасы және жеке тұлғаның құзыреттілігі арқылы кәсіпкерліктің мәнін қарастыру дағдылары, кәсіпкерлік айырмашылықтары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы саласындағы зерттеу дағдылары

    Мақсаты: студенттердің қоғамдық және жеке құқықтық санасы мен құқықтық мәдениетін арттыру, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы әлеуметтік құбылыс ретінде білім жүйесін және азаматтық ұстанымды қалыптастыру. Мазмұны: мемлекеттік басқару органдарының жүйелері, өкілеттіктер шеңбері, экономиканы мемлекеттік реттеудің мақсаттары, әдістері, экономикадағы мемлекеттік сектордың рөлі; Қаржы құқығы және қаржы; материалдық және іс жүргізу құқығының өзара іс-қимыл тетігі; сыбайлас жемқорлықтың мәні, оның шығу себептері; сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін моральдық-адамгершілік, құқықтық жауапкершілік шарасы; сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы қолданыстағы заңнама. Қалыптастырылатын құзыреттер: нормативтік құқықтық актілерді талдау және дұрыс қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Аэробика және оқыту әдістемесі

    Аэробиканың негізгі ұғымдарының мазмұны. Осы спорт түріндегі аэробика мен жаттығулардың жіктелуі. Аэробика жаттығуларын оқыту техникасы мен әдістемесі. Аэробиканың білім беру және дамыту түрлері. Аэробика құралдары. Аэробика сабақтарын ұйымдастыру және әдістемесі. Аэробика сабақтарында жарақаттанудың алдын алу. Аэробикадағы спорттық жаттығуды басқару құралдары мен әдістері. Аэробикада жарыстарды дайындау және өткізу әдістемесі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Спорттық ойындар (баскетбол, стол теннисі) және оқыту әдістемесі

    Мақсаты: спорттық ойындар саласында студенттерде касиби компетенцияларын қалыптастыру Мазмұны: спорт ойындарының мақсаты және міндеттері. Оқу процесінің құрылымында спорт ойындарының алатын орны. Спорт ойындарында жарыс әрекетінің тиімділігін қамтамасыз ететін факторлар. Спорттағы кәзіргі заманғы оқыту және тәрбиелеу технологиялары. Спорт ойындары бойынша бақылау жарыстары. Қалыптастырылатын дағдылар:сабақты ұыймдастырып өтізудің теориялық және әдістемелік негіздерін игеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 6
  • Спорттық метрология

    Спорттық метрологияның пәні мен міндеттері. Спорттағы өлшеу және бақылау саласындағы білім, білік және дағды жүйесі. Спортшының жағдайын, жүктемелерін, спорттық нәтижелерін және жарыстардағы спортшының мінез-құлқын бақылау. Бақылаудың осы бағыттарының әрқайсысында алынған деректерді салыстыру, оларды бағалау және талдау. Спорттық өлшемдердің сипаттамасы. Физикалық шамаларды өлшеу әдістемесі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 6
  • Дене шынықтыру және спорттағы тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі

    Мақсаты:болашақ ДШС педагогінің тәбие жұмысының теориясы мен әдістемесі саласындағы кәсіби-педагогикалық компетенциясын қалыптастыру Мазмұны:тәрбие жүйесінің негізгі құрамды бөлімдерінің мәні, құрылымы, сипаттамасы. Тәрбие үдерісіндегі педагогикалық технологиялар. Оқушылар мен спортшылардың кластан тыс әрекеттеріне педагогикалық басшылық жасау. Класс жетекшісі қызметіндегі негізгі бағыттар. Оқушылармен жүргізетін жұмыс формалары Қалыптастырылатын дағдылар: тәрбие жұмысын түрлі формалар бойынша өткізу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Бейімделген дене шынықтыру

    Адаптивті дене шынықтырудың басым міндеттері, оның денсаулық жағдайындағы ауытқулары бар адамдар мен мүгедектерді оңалтудағы және әлеуметтік интеграциялаудағы рөлі, орны. Адаптивті дене шынықтыру интегративті ғылым ретінде. Адаптивті дене шынықтырудың негізгі компоненттері. Ақыл-есі кем оқушылардың психофизикалық қабілеттері. Мүмкіндігі шектеулі балалардың қабілеттерін дамыту, жұмысты жоспарлау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Ұлттық спорт түрлері және оқыту әдістемесі

    Ұлттық спорт түрлерінің пайда болу тарихы мен даму үрдістері. Ұлттық спорт түрлерінен жаттығуларды оқыту әдістемесі. Ұлттық спорт түрлерінің техникасы мен тактикасын оқыту әдістемесі. Ұлттық спорт түрлері бойынша сабақтарды ұйымдастыру және өткізу. Ұлттық спорт түрлері бойынша сабақтардың тиімділігін талдау. Оқу процесін құру әдістемесі. Ұлттық спорт түрлері бойынша жарыстар ұйымдастыру және өткізу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Жеңіл атлетика және оқыту әдістемесі

    Дене шынықтыру мұғалімінде жеңіл атлетика бойынша білім, білік және дағдыларды қалыптастыру. Жеңіл атлетика ФКиС-тің тиімді құралы ретінде. Әр түрлі жас топтарымен жеңіл атлетикалық бағыттағы сауықтыру және спорттық іс-шаралар әдістемесі. Жеңіл атлетика процесінде адамдардың әртүрлі санаттарымен жұмыс істеу және физикалық қасиеттерді дамыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Дене шынықтыру мен спорт психологиясы

    Осы курстың мақсаты дене шынықтыру және спорт бойынша сабақтарды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу бойынша жеке айырмашылықтары, моторикалық қажеттіліктері мен мүмкіндіктері негізінде пәндік құзыреттіліктерді қалыптастыру; салауатты өмір салтын насихаттау, физикалық белсенді өмір салтын көтермелеу және ынталандыру бойынша құзыреттілік саласы. Болашақ спорт мұғалімдері дене шынықтыру-спорттық іс-әрекеттің психологиялық ерекшеліктері; психомоторлық саланың, танымдық, эмоционалдық және ерікті процестердің өзара байланысы; дене шынықтыру-спорттық іс-әрекет процесінде туындайтын психикалық күйлер; спорт ұжымдарының, спорт мұғалімдері мен оқушылардың психологиялық ерекшеліктері туралы нақты түсінікке ие; оқушылардың психикалық жай-күйін диагностикалау және оларды реттеу үшін психологиялық көмек көрсету дағдыларын көрсетеді. Құзыреттілікті көрсететін болашақ спорт педагогтары: кәсіптік қызметте дене шынықтыру-сауықтыру және спорт қызметі мен оның субъектілері туралы психологиялық білімді қолданады; дене шынықтыру-спорт қызметімен айналысатындардың қиындықтарын жеңуге сындарлы көзқарас қалыптастырады; дене шынықтыру-сауықтыру және спорттық қызметпен айналысатындарды оқыту бағдарламаларының жеке мазмұнын жаттығу-жарыс қызметінің шиеленісті жағдайларында психикалық өзін-өзі реттеу тәсілдерін әзірлейді; дене тәрбиесі мен спортта психопрофилактика және психогигиена бойынша іс-шараларды әзірлейді және өткізеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 3
  • Күрес және оқыту әдістемесі

    Спорттық күрес оқу пәні ретінде. Қазақстандағы күрес түрлерінің даму тарихы: самбо, дзюдо, грек-рим, еркін күрес. Күрес түрлеріндегі техника мен тактиканы оқыту әдістемесі. Күрес түрлеріндегі қозғалыс қасиеттері мен дене шынықтыру. Күрестің әртүрлі түрлеріндегі негізгі оқыту технологиялары. Күрес түрлерінде оқу процесін құру әдістемесі. Спорттық күрестегі оқыту әдістері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Ілгерлемелі шет тілі

    Тақырып бойынша толық баяндамалар. Жаңалықтар мен репортаждар. Қазіргі заманғы проблема бойынша мақалалар мен хабарламалар, қазіргі заманғы көркем проза. Таныс мәселе бойынша пікірталасқа белсенді қатысу. Өзекті мәселе бойынша "қолдаймын" және "қарсы" барлық дәлелдерді айту. Эссені, баяндаманы, хаттарды ерекше маңызды оқиғалар мен әсерлерді көрсете отырып жазу .

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Волейбол және оқыту әдістемесі

    Волейбол ойынын оқыту әдістемесінің негіздері. Сабақ формалары. Волейбол ойынының ережелері. Волейбол ойынының техникасы мен тактикасын оқыту. Волейболдағы шабуыл және қорғаныс тактикасы. Волейбол ойнау техникасын бағдарламалаған оқыту әдістемесі. Топтық және командалық іс-қимылдарды оқытудың әдістемелік тәсілдері. Волейбол жарыстарын ұйымдастырудың құралдары мен әдістері. Волейболдағы жарыстарға төрешілік ету.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Футбол және оқыту әдістемесі

    Футбол ойынын оқыту әдістемесі. Футбол ойынының ережелері. Сабақ формалары. Футбол ойнау техникасының жіктелуі.Ойын техникасын үйрету. Қақпашыны ойнау техникасы қозғалыс техникасы. Соққы беру техникасы бойынша допқа. Допты тоқтату және жүргізу техникасы. Алдау қозғалыстарының техникасы. Футбол ойынының тактикасы. Футболшылардың физикалық және психологиялық қасиеттерінің сипаттамасы. Футболдағы төрешілік әдістемесі

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Педагогикалық шеберлік

    Педагогикалық мәдениеттің құрамдас бөлігі ретінде ФКС мұғалімінің педагогикалық шеберлігінің мәні. ФКС педагогтарының педагогикалық шеберлігінің психологиялық-педагогикалық мазмұны. ФКС мұғалімінің сөзі кәсіби өзара әрекеттесудің негізгі құралы ретінде. ФКС мұғалімінің педагогикалық әдептілігі мен шеберлігі. Педагогикалық техника ФКС мұғалімінің мінез-құлқын ұйымдастыру нысаны ретінде.ФКС мұғалімінің заманауи сабақты ұйымдастыруға шығармашылық көзқарасы. Тәрбиешінің шеберлігі

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру және жоспарлау

    Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау: пәні, міндеттері. Әдістеме-зерттеу процесі туралы ғылым. Ізденушілердің дайындық жұмыстарының кешені. Зерттеу процесін жоспарлау. Зерттеу процесін ұйымдастыру. Зерттеу процесінің логикасы. Зерттеудің құрылымдық компоненттеріне қойылатын әдіснамалық талаптар. Гипотезаның ғылыми зерттеулердегі рөлі. Зерттеу әдістері және олардың жалпы сипаттамасы. Зерттеудің жетекші идеясы. Ғылыми зерттеу қолжазбасы бойынша жұмыс.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Футзал және оқыту әдістемесі

    Мини-футболдың негізгі ұғымдарының мәні мен мазмұны. Теориялық дайындық. Ойын техникасын үйрету. Қозғалыс техникасы, допты соғу, допты тоқтату және жүргізу. Жеке шабуыл және қорғаныс тактикасы. Шабуыл мен қорғаудың топтық тактикасы. Шағын футболдағы балалар мен спортшылардың физикалық қасиеттерін, физикалық дайындығын дамытуды жоспарлау. Шағын футбол жарыстарын дайындау және өткізу әдістемесі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Нүктелі массаж

    Массаж аурудың алдын алу, сауықтыру және емдеу құралы ретінде. Массаждың ағзаға әсер ету механизмдері. Спорт мекемелеріндегі сауықтыру, спорттық, медициналық массаж. Массаж әдістерін орындау техникасы мен әдістемесі. Нүктелі массаждың анатомиялық және физиологиялық негіздері. Массажға қарсы көрсеткіштер. Нүктелі массаждың адам ағзасының жүйелеріне әсер етуінің физиологиялық механизмдері.Спорттық тәжірибедегі нүктелі массаж.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Қашықтықтан оқыту әдістемесі мен технологиялары

    Мақсаты: қашықтықтан оқытуды ұйымдастыру және жүзеге асыру үшін қажетті құзыреттілікті қалыптастыру.Мазмұны: Қашықтықтан оқытудың негізгі ұғымдары ментехнологиялары. Интернет-білім беру, виртуалды Білім беру. Қашықтықтаноқыту үшін сандық гаджеттер, сандық құралдар. Типология, оқусабақтарының түрлері: Интернет-сабақтар, чат-сабақтар, веб-сабақтар, қашықтық олимпиадалар мен жобалар, конкурстар, вебинарларжәне қашықтықтан оқыту. Қашықтықтаноқытудағы Диагностика және бағалау. Құзыреттіліктер: қашықтықтан оқыту технологияларын меңгерген

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Спорттық медицина және емдік дене шынықтыру

    "Спорттық медицина және емдік дене шынықтыруға" кіріспе. Спорттық медицинаның мақсаттары, міндеттері және мазмұны. Спортшылар ағзасының функционалдық жағдайы. Дәрігерлік бақылау. Спорттағы Патология. Спортта медициналық құралдарды пайдалану. Емдік дене шынықтыру құралдары мен әдістері. Спорттық жарақаттар, кейбір аурулар және спортшыларды сауықтыру құралы ретінде жаттығу терапиясы. ЕДШ теориялық негіздері. Әр түрлі ауруларға арналған жаттығу терапиясын таңдау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Волейбол және оқыту әдістемесі

    Волейбол ойынын оқыту әдістемесінің негіздері. Сабақ формалары. Волейбол ойынының ережелері. Волейбол ойынының техникасы мен тактикасын оқыту. Волейболдағы шабуыл және қорғаныс тактикасы. Волейбол ойнау техникасын бағдарламалаған оқыту әдістемесі. Топтық және командалық іс-қимылдарды оқытудың әдістемелік тәсілдері. Волейбол жарыстарын ұйымдастырудың құралдары мен әдістері. Волейболдағы жарыстарға төрешілік ету.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 6
  • Жағажай волейболы

    Жағажай волейболының сипаттамасы. Ойынды оқыту әдістемесінің негіздері. Жағажай волейболындағы жалпы және арнайы дене шынықтыру. Ойынның техникалық және тактикалық әдістерін оқыту әдістемесі. Жағажай волейболын ойнауға қажетті құрылымдар мен жабдықтар. Жағажай волейболы сабақтары барысында оқу жабдықтарын, жаттығу құрылғылары мен арнайы аппаратураны ұтымды пайдалану. Жағажай волейболында жарыстарды ұйымдастыру әдістемесі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 6
  • Ғылыми-педагогикалық зерттеу әдістері

    Мақсаты: студенттерде психологиялық-педагогикалық зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу саласында білім, білік, дағдылар жүйесін қалыптастыру. Мазмұны: "ғылыми-педагогикалық зерттеу" ұғымы. Зерттеу әдістері туралы түсінік. Зерттеу әдістерін қолдануға қойылатын талаптар. Теориялық зерттеу әдістерінің түсінігі мен сипаттамасы. Педагогикалық эксперимент. Педагогикалық зерттеудегі сауалнама әдістері. Бақылау әдісінің түсінігі мен ерекшелігі. Тестілеуді психологиялық-педагогикалық зерттеуде қолдану. Білім беруде Статистикалық зерттеу әдістерін қолдану. Деректерді беру тәсілдері. Қалыптастырылатын құзыреттер: ғылыми психологиялық-педагогикалық зерттеу жүргізу жоспарын әзірлеу және ұйымдастыру дағдыларын меңгерген.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 6
  • Ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру және жоспарлау

    Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау: пәні, міндеттері. Әдістеме-зерттеу процесі туралы ғылым. Ізденушілердің дайындық жұмыстарының кешені. Зерттеу процесін жоспарлау. Зерттеу процесін ұйымдастыру. Зерттеу процесінің логикасы. Зерттеудің құрылымдық компоненттеріне қойылатын әдіснамалық талаптар. Гипотезаның ғылыми зерттеулердегі рөлі. Зерттеу әдістері және олардың жалпы сипаттамасы. Зерттеудің жетекші идеясы. Ғылыми зерттеу қолжазбасы бойынша жұмыс.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 8
    Несиелер - 6

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • болашақ мамандардың жаңа тарихи санасын қалыптастыру үшін дене шынықтыру біліміне спорт саясатының басымдықтарын еңгізе отырып, қазіргі заманғы тарихи - саяси сипаттағы процестерді жіктейді;
  • дене шынықтыру және спорт әлеуетін пайдаланып, академиялық адалдық мәдениетін түсініп және сақтай отырып, қазіргі ғылымның философиялық, әлеуметтік, саяси, мәдени және психологиялық аспектілерін, сондай-ақ тиімді мәдениетаралық коммуникация техникасын бейімдейді;
  • спорттық ортада, спорт түрлері бойынша федерацияларды қоса алғанда, болашақ мамандардың іс-əрекеттерін тиімді ұйымдастыру үшін тəжірибелік білімді пайдаланады;
  • мемлекеттік, орыс жəне шетел тілдерінде дене шынықтыру білімінің даму мəселелері мен болашағы туралы өзіндік пікірін ұсынады жəне дəлелдейді;
  • техника жетістіктеріне негізделген жаңа аппаратық-бағдарламалық құралдарды, цифрлендіруді жəне əртүрлі ақпараттық ресурстардың мүмкіндіктерін пайдалана отырып оқу - жаттықтыру процесінің үлгісін жасайды;
  • дене шынықтыру білімін жетілдіру мақсатында дене тəрбиесінде экономика жəне бизнес негіздері, кəсіпкерлік жəне көш басшылық, өмір сүру қауыпсіздігі жəне салауатты өмір салтын орнату, экология жəне тұрақты даму, құқықтық жəне сыбайлас жемқорлық қа қарсы мəдениет негіздері бойынша материалдарды қолданады;
  • ежелгі заманнан бүгінгі күнге дейін, ЮНЕСКО-ның материалдық жəне материалдық емес мұрасын қоса алғанда, дене шынықтыру жəне спорттың қалыптасуы мен дамуының негізгі кезеңдерін жіктейді.
  • мектеп оқушыларының даму психологиясы мен физиологиясына сүйеніп формальды және формальды емес дене шынықтыру білімінің тұтас педагогикалық процесін құрастырады;
  • менеджмент, оқушылардың спорттық жетістіктерін өлшеу технологиясы, дене шынықтыру-спорт пәндерін оқытудың заманауи әдістемесі, сандық мәдениет, соның ішінде инклюзивтік білім беру негізінде педагогикалық үдерісті басқарады;
  • дене шынықтыру және спорт саласында (спорт түрлері бойынша), қазіргі заманғы дене шынықтыру формалары арқылы дене шынықтыру жаттығуларының интерактивті графикалық бейнелеу құралдары көмегімен шығармашылық жұмысты үлгілейді және жасайды;
  • психологиялық-педагогикалық, анатомиялық-физиологиялық, медициналық, дене шынықтыру-спорттық пәндер бөлімдерінен қажетті оқу материалдарын зерделейді және таңдайды;
  • дене шынықтыру және спорт бағыттары бойынша тəрбиенің этномəдени ерекшеліктері мен ұлттық тəрбие қағидаларын ескере отырып, педагогтың кәсіби қызметін ұйымдастыру тәсілдерін иеленеді.
Top