Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B06106 Ақпараттық жүйелер в Л. Б. Гончаров атындағы Қазақ автомобиль-жол институты

  • Алгоритмдер, деректер құрылымы және бағдарламалау
    Несиелер: 4

    Пән Python бағдарламалау тілінде практикалық және ғылыми есептерді шешудің алгоритмдерін, әдістері мен технологияларын әзірлеу теориясы туралы жүйелік және тұтас түсінікті қалыптастырады. Қарастырылады: Алгоритм түсінігі; негізгі алгоритмдік құрылымдар; Python тілінің операторлары; өзгермелі және өзгермейтін деректер түрлері, қарапайым және құрылымдық деректер типтері және олармен операциялар; функциялар, рекурсивті функциялар және оларды әзірлеу принциптері; деректерді сұрыптау және іздеу алгоритмдері. оқытудың белсенді әдістері: проблемалық дәрістер; проблемалық-іскерлік ойындар; кейс-стади; шешім ағашы әдісі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Математика I
    Несиелер: 4

    Пән маманның математикалық білімінің негізі болып табылады, математикалық интуицияны дамытуға, математикалық мәдениетті тәрбиелеуге ықпал етеді, осы курс аясында сызықтық және векторлық алгебраның, аналитикалық геометрияның, бір айнымалы функцияның математикалық талдауының негізгі ұғымдары қалыптасады, нақты есептердің қарапайым математикалық модельдері зерттеледі; нақты есептерге логикалық талдауды жүзеге асыруға, кәсіби қызметте математикалық әдістерді қолдануға, қарапайым кәсіби есептердің математикалық модельдерін жасауға бағдарлау жүргізіледі. Оқытудың белсенді әдістері: дәріс визуализация; case study; Контекстік оқыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Физика
    Несиелер: 5

    Пән білім алушыларда физиканың негізгі ұғымдарының жүйесін және әлемнің қазіргі заманғы физикалық бейнесі туралы түсініктерді, сондай-ақ шынайы ғылыми дүниетанымды қалыптастырады. Пән классикалық және қазіргі заманғы физиканың негізгі ұғымдарының, заңдарының, теорияларының ішкі байланысы мен тұтастығындағы мәнін ашады. Зертханалық сабақтарда физикалық эксперименттер жүргізуде білік пен дағдыларды алуға бағытталған кесте бойынша жеке тапсырмалар орындалады. Оқытудың белсенді әдістері: дәріс визуализация; case study; контекстік оқыту; тәжірибе негізінде оқыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Дискреттік математика
    Несиелер: 4

    Пән Негізгі математикалық модельдер мен алгоритмдерді қолдану саласындағы білімді қалыптастырады, бұл сізге информатиканың нақты салаларында көптеген мәселелерді кәсіби тұжырымдауға және шешуге мүмкіндік береді. Қарастырылады: жиынтық ұғымы, жиындар бойынша операциялар; қатынастар, екілік қатынастар, екілік қатынастардың қасиеттері, екілік қатынастар бойынша операциялар; логикалық функциялар, логикалық алгебраның заңдары, дисьюнктивті және конъюнктивалық қалыпты формалар; сөйлеу логикасы мен предикаттық логика негіздері; график ұғымы және т. б. белсенді оқыту әдістері: дәріс визуализация; case study; контекстік оқыту; тәжірибе негізінде оқыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Бағдарламалау технологиясы
    Несиелер: 6

    Пән бағдарламаның өмірлік циклінің барлық негізгі кезеңдерінде қолданылатын бағдарламалаудың теориялық және әдістемелік негіздері мен әдістерін зерттеуге бағытталған. Олар: С++ деректерінің түрлері, бағдарлама құрылымы, нұсқаулықтар, с++ басқару құрылымдары, с++ тіліндегі кітапханалық, пайдаланушылық, рекурсивті функциялар, с++ тіліндегі сыныптар, деректер абстракциясы және OOP; сонымен қатар С++тілінде құрылымдық және модульдік бағдарламалау әдістерін қолдана отырып, алгоритмдерді құруға байланысты сұрақтар. Оқытудың белсенді әдістері: практикалық проблемалық мәселелерді шешу; case-study; шағын топтардағы жұмыс; пікірталас.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Математика II
    Несиелер: 5

    Пән бірнеше айнымалылардың, дифференциалдық теңдеулердің, функционалдық қатарлардың функцияларын Математикалық талдаудың іргелі түсініктерін қалыптастырады, теориялық және кәсіби есептерді шешу үшін қажетті математикалық аппараттың негіздерімен таныстырады; білім алушыларға математика және оның қосымшалары бойынша оқу әдебиетін өз бетінше оқи білуге дағдыландырады; қолданбалы мәселелерді математикалық зерттеу дағдыларын және техникалық есепті математикалық тілге аудару білігін дамытады; математиканың сандық әдістерін меңгеру және оларды компьютерде іске асыру. Оқытудың белсенді әдістері: дәріс визуализация; case study; Контекстік оқыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Электр тізбектерінің теориясы
    Несиелер: 4

    Дисциплина нацелена на изучение теоретико-методических основ и опыта использования законов электрических и магнитных Пән электрлік және магниттік тізбектер заңдылықтарын, электрлік және магниттік тізбектер теориясының физикалық негіздерін, сызықтық электр тізбектерінің элементтерін, электр тізбектерінің сызықты емес элементтерін, электр тізбегінің негізгі түсініктерін, тұрақты токтың күрделі электр тізбектерін талдауды теориялық және әдістемелік негіздер мен тәжірибені зерттеуге бағытталған. Пән электр тізбектерінің негізгі заңдылықтарын, қасиеттері мен сипаттамаларын ашады. Студенттерді белгіленген және өтпелі режимдердегі электр тізбектерін талдау әдістерімен таныстырады. Оқытудың белсенді әдістері: проблемалық жағдайлар; ойын арқылы оқыту; эвристикалық сұрақтар әдісі; ойын дизайны және т. б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Электротехниканың теориялық негіздері
    Несиелер: 4

    Пән сызықтық электр тізбектерін, синусоидальды токты, қарапайым синусоидальды э.д. с. генераторының жұмыс принциптерін, синусоидальды ток тізбектері үшін Ом және Кирхгоф заңдарын, үш фазалы токтың электр тізбектерін, үш фазалы э. д. с генераторының жұмыс принциптерін, тұрақты ток машиналарының құрылғылары мен жұмыс принциптерін, электромеханикалық аналогты құрылғыларды, жартылай өткізгіш құрылғылардың физикалық негіздерін зерттеуге бағытталған. Оқытудың белсенді әдістері: проблемалық жағдайлар; ойын арқылы оқыту;эвристикалық сұрақтар әдісі; ойын дизайны және т. б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі
    Несиелер: 5

    Кәсіби бағдарланған шет тілі (ағылшын) шет тілінде сөйлеуге және жазуға оқытуды көздейді, халықаралық стандарттарға, жобаларды басқару ерекшелігіне сәйкес аталмыш басқару негіздерін пайдалану саласында білім, білік және дағдылар кешенін қалыптастырады. Бағдарлама адам қызметінің барлық салаларына қызмет көрсететін тәртіптік құбылыс ретінде Кәсіби шет тілінде мамандықтың пәндік саласына енгізуді қарастырады. Оқытудың белсенді әдістері жобалау әдісі, рөлдік ойындар, case-study,синквейн, жұптық және топтық жұмыс түрлері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Сандық әдістер
    Несиелер: 4

    Пән есептеу математикасының негізгі есептері мен алгоритмдерін пайдалану теориясы мен әдістемесі, сызықтық алгебра есептерін шешу; сызықтық емес теңдеулер мен жүйелерді шешу; функциялар интерполяциясы; сандық интеграция және саралау; дифференциалдық теңдеулерді шешу; функцияларды жуықтау және жуықтау әдістері саласында білім қалыптастырады. Пән кәсіби қызметте математикалық әдістерді қолдануға, автожол саласына қатысты қарапайым кәсіби есептерді шешуге бағытталған. Оқытудың белсенді әдістері: дәріс визуализация; case study; контекстік оқыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Электроника негіздері
    Несиелер: 4

    Пән жартылай өткізгіш аспаптар мен микроэлектрондық техниканың мақсаты мен қолданылу саласы, физикалық жұмыс принциптері, негізгі техникалық параметрлері туралы білімді қалыптастырады; күрделі емес электроника құрылғыларын әзірлеу кезінде жартылай өткізгіш аспаптарды, блоктарды, компоненттер мен интегралдық микросхемаларды таңдау, дайын схемотехникалық шешімдерді талдау, есептеу және эксперименттік зерттеу, оқу және ұғынудың практикалық дағдылары. Сабақтарда ситуациялық тапсырмалар қарастырылады, студент нақты мәселе бойынша техникалық шешім әзірлейді. Қолданылатын белсенді оқыту әдістері: дәріс-визуализация; жағдай-проблема; case-study.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ақпараттық жүйелер негіздері
    Несиелер: 5

    Пән ақпараттық жүйелердің теориялық және әдістемелік негіздері, олардың жұмыс істеуі мен даму заңдылықтары; ақпарат теориясының, өлшеудің негізгі ережелері; деректерді сығудың негізгі ұғымдары, байланыс арнасы арқылы ақпарат беру, берілген ақпаратты минималды символдар көмегімен беруге мүмкіндік беретін кодтаудың ең үнемді әдістерін табу, ақпаратты сақтауға арналған сақтау құрылғыларының көлемін анықтау саласындағы өзара байланысты білім жиынтығын құрайды. Оқытудың белсенді әдістері: дәріс дискуссия; Контекстік оқыту; оқу пікірталасы; нақты жағдайды талдау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • АЖ-дегі мәліметтер базасы
    Несиелер: 5

    Пән мәліметтер базасы теориясы, деректерді ұсынудың әртүрлі модельдерін зерттеу және пайдалану, мәліметтер базасында мәліметтерді ұсыну мен өңдеудің тілдік құралдары, сонымен қатар әртүрлі бағдарламалау тілдерін қолдана отырып, ДҚБЖ ортасында мәліметтер базасына негізделген ақпараттық қосымшаларды әзірлеу саласындағы білім, дағдылар жиынтығын құрайды. Мәліметтер базасы теориясы, деректерді ұсынудың әртүрлі модельдерін зерттеу және пайдалану саласындағы білім мен дағдыларды қалыптастыруға ықпал етеді. Оқытудың белсенді әдістері: дәріс-пікірталас; практикалық проблемалық мәселелерді шешу; әдіс-жобалар; презентация.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жол инфрақұрылымын цифрлы басқару*
    Несиелер: 4

    Пән зияткерлік көлік жүйелерін дамытудың әлемдік тәжірибесі, көлік логистикасының зияткерлік жүйелерінің негізгі элементтері, жол қозғалысын ұйымдастыру, автожол инфрақұрылымын пайдалану және қызмет көрсету және жолдарда қауіпсіздікті қамтамасыз ету туралы білімді қалыптастырады; автожол инфрақұрылымын цифрлық басқаруды іске асыру үшін аппараттық және бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу және пайдалану бойынша практикалық дағдыларды қалыптастырады. Оқытудың белсенді әдістері: командалық жобалар (ми шабуылы, презентация және пікірталас).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Пән экология саласындағы білімді қалыптастырады, оның қазіргі экономикалық және саяси мәселелерді шешудегі рөлін анықтайды, табиғи жүйелердің негізгі экологиялық түсініктері мен заңдылықтарын, экология міндеттерін ғылым ретінде қарастырады. Қоршаған ортаның қауіпсіздігін қамтамасыз ету саласындағы экологиялық қауіпсіздікті басқару Табиғатты қорғаудың құқықтық аспектілері. Халықты авариялардың, апаттардың, дүлей зілзалалардың салдарларынан қорғауды қамтамасыз ету; зақымдау ошақтарында құтқару және басқа да кезек күттірмейтін жұмыстарды жүргізу. Оқытудың белсенді әдістері: баспасөз конференциясы дәрісі; "515" әдісі; "Кейс-стади "әдісі;" тізбектер " әдісі және т .б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Робототехника
    Несиелер: 5

    Пән өнеркәсіптік және тұрмыстық робототехникалық жүйелердің жұмыс істеуі мен жобалаудың теориялық негіздерін игеруге бағытталған; робототехникалық жүйелерді құру әдістерін және оларды арнайы әзірлеу орталарында бағдарламалауды; робототехникалық жүйелерді құруға қажетті датчиктердің, атқарушы механизмдердің және басқа элементтердің түрлерін; роботтар мен робототехникалық құралдардың сипаттамаларын қарастырады. Барлық білім мен дағдылар жобалармен командалық жұмыс аясында бекітіледі. Оқытудың белсенді әдістері: дәріс-пікірталас; практикалық проблемалық міндеттерді шешу; жоба-әдіс; презентация.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Цифрлы логистика*
    Несиелер: 4

    Пән цифрлық логистикаға көшудің ерекшеліктері туралы білімді қалыптастырады, LOGISTICS 4.0 заманауи шешімдерімен және ақылды жеткізу тізбектерімен, заттар интернетімен, гибридтік жеткізу тізбектерінің мәселелерін шешумен, логистикадағы роботтармен және коботтармен таныстырады; цифрлық логистиканы іске асыру үшін аппараттық және бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдалану бойынша шешімдерді қолдану мен әзірлеудің практикалық дағдыларын қалыптастырады. Оқытудың белсенді әдістері: командалық жобалар (ми шабуылы, презентация және пікірталас).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 5

    Пән экология және тұрақты даму саласындағы білімді қалыптастырады. Адамзат қоғамы мен табиғаттың өзара әрекеттесуінің ерекшеліктері мен принциптерін, индустриалды қоғамның даму жағдайларын және демографиялық жарылыс пен техногендік дамудың салдарынан планета биосферасын дегуманизациялауды зерттейді. Бірқатар ғаламдық экологиялық проблемалар туындады: топырақтың азаюы, ормандардың жойылуы, парниктік эффект, озон қабатының бұзылуы, дүниежүзілік мұхиттың ластануы, тұщы су қорының азаюы, шөлейттену және тағы басқалары. Оқытудың белсенді әдістері: проблемалық дәрістер; миға шабуыл; дөңгелек үстелдер; ойын жаттығуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Метрология, стандарттау және сапаны басқару
    Несиелер: 4

    Пән студенттерде олардың бірлігін қамтамасыз етудің өлшеулерімен, әдістерімен және құралдарымен және қажетті дәлдікке, техникалық нормалаудың мәніне, сәйкестікті бағалауға, стандарттау мен сертификаттауға қол жеткізу тәсілдерімен байланысты білім кешенін қалыптастырады. Түрлі өлшеу құралдарын қолдану бойынша практикалық дағдыларды арттырады және жоғары дәлдікті аспаптар, тиісті нормативтік құжаттардың халықаралық және ұлттық жүйелерін білу негізінде техникалық бұйымдардың сәйкестік және сапа стандарттарының талаптарына сәйкестігін бағалау қабілеті. Оқытудың белсенді әдістері: проблемалық дәріс; case-study; пікірталас, презентациялар және т. б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • IT-жобаларды басқару
    Несиелер: 4

    Пән халықаралық стандарттарға және PMI PMBOK басшылығына сәйкес жобаларды басқару үшін білім, білік және дағдылар кешенін; жобаларды басқару кезіндегі заманауи тәжірибелерді, соның ішінде басқарудың икемді әдістемелерінің бірнеше түрін (AGILE, KANBAN, SCRUM, LEAN және т.б.); ақпараттық технологиялар саласындағы жобаларды басқару ерекшелігін, жобаларды басқару кезінде әртүрлі бағдарламалық өнімдерді пайдалануды қалыптастырады. Оқытудың белсенді әдістері: командалық жобалар( ми шабуылы, презентация және пікірталас); практикалық проблемалық мәселелерді шешу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Стартап құру **
    Несиелер: 4

    Пән бизнес-жоспарды қалыптастырудан бастап, бастапқы бизнес-жоспар гипотезаларының әрқайсысын одан әрі кезең-кезеңімен тексеруге және қажет болған жағдайда (тұтынушыларды анықтау), стартап үшін тұтынушыларды верификациялауға дейін стартап түрінде жаңа идеяларды әзірлеудің заманауи тәсілдерін зерделеуге бағытталған. Курс барысында барлық білім мен дағдылар теория түрінде беріледі, командалық жобаларда практикада бекітіледі. Оқытудың белсенді әдістері: проблемалық дәріс; case-study; баскет-әдіс; пікірталас, презентациялар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мобильді қосымшаларды әзірлеу
    Несиелер: 5

    Пән Мобильді қосымшаларды әзірлеу туралы жүйелік және тұтас көзқарасты қалыптастырады: мобильді қосымшаның талаптарын іскери талдаудан бастап, топтық әзірлеу және нұсқаларды басқару жүйелерін пайдалану үшін заманауи тәсілдер мен құралдарды қолдана отырып, әзірленген Мобильді қосымшаны (соның ішінде DevOps әдістемесін) тестілеу мен сапаны тексеруге дейін. Оқытудың белсенді әдістері: жобалармен командалық жұмыс; практикалық проблемалық мәселелерді шешу; жағдай-жаттығу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Объектілі-бағытталған бағдарламалау
    Несиелер: 5

    Пән Java даму ортасының заманауи технологияларын (IntelliJ IDEA, NetBeans, Eclipse, Android Studio), әртүрлі құралдарды, нақты мобильді мәселелерді шешуді: рефакторинг, құрастыру, шаблондау, төмен өнімділіктің себептерін іздеу және оны ұлғайту, сонымен қатар процедуралық бағдарламалау әдіснамасы мен объектілік бағдарламалау арасындағы айырмашылық, бағдарламаны әзірлеу кезеңдері, объектіге бағытталған бағдарламалау ерекшеліктері, Embarcadero RAD Studio XE8 графикалық мүмкіндіктері. Оқытудың белсенді әдістері: проблемалық дәрістер; проблемалық-іскерлік ойындар; кейс-стади; шешім ағашы әдісі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бизнестегі және басқарудағы ақпараттық жүйелер
    Несиелер: 4

    Пән кәсіпорында ақпараттық жүйелерді практикалық қолдану туралы білімді қалыптастырады. Ақпараттық технологиялардың бәсекелестікке, нарыққа әсері; ақпараттық жүйелерді қолдану саласындағы негізгі үрдістер, АТ-ның кәсіпорынның экономикалық әлеуетіне әсері. Ұйымның ақпараттық ресурстарын (ИР) құру, басқару, жаңғырту және ілгерілету процестерін қалай қолдау, ұйымның ИР құрылымы мен сервистерін қалай әзірлеу керектігі туралы түсінік қалыптасуда. Оқытудың белсенді әдістері: проблемалық жағдайлар; "Миға шабуыл"; "Дөңгелек үстел"; Пікірталас; Жоба әдісі және т. б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • 3D модельдеу жүйелері
    Несиелер: 4

    Пән жазықтықтағы кеңістіктік фигуралардың суреттерін салу әдістері мен әдістерін зерттейді, сызбаларды қолдана отырып кеңістіктік есептерді шешу және зерттеу әдістерін, сонымен қатар жаңа дизайн құралы ретінде компьютерлік графика әдістерін зерттейді. Пән студенттерге AutoCad-та жұмыс істеу принциптерімен танысуға мүмкіндік береді. Екі өлшемді және үш өлшемді нысандарды салу және AutoCad көмегімен графикалық примитивтерді өңдеу мысалдары қарастырылады. Оқытудың белсенді әдістері: дәріс-визуализация; жағдай-проблема; case-study.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бизнесті құжаттамалық қамтамасыз етуді автоматтандыру **
    Несиелер: 4

    Пән кез-келген ұйымның бизнес-процестеріне электрондық құжат айналымы жүйесін енгізу қажеттілігін түсінуге, таңдалған жүйенің мүмкіндіктері мен күрделілігін бағалау тәжірибесін алуға көмектеседі. Құжат айналымының автоматтандырылған жүйелерінің жұмыс қағидаларымен таныстырады. Электрондық құжат айналымы технологияларының теориялық негіздері және құжаттаманы басқару мақсатында оларды кәсіпорындардың АЖ-да қолдану практикасы қарастырылады. Ұйымдастыру процестеріне қатысты ақпаратты жинау, басқару, сақтау, қорғау және жеткізу үшін технологияларды пайдалану. Оқытудың белсенді әдістері: проблемалық дәрістер, дөңгелек үстел, пікірталас, презентациялар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Клиент серверлік қосымшалар
    Несиелер: 4

    Пән клиент-сервер қосымшаларының негізгі ұғымдарын зерттеуге бағытталған: сәулет, өзара әрекеттесу түрлері, IP мекенжайлары, розеткалар мен порттар. Пән клиент-серверлік қосымшаларды әзірлеу туралы түсінікті қалыптастырады: талаптарды іскери талдаудан бастап, командалық даму үшін заманауи тәсілдерді және нұсқаларды басқару жүйелерін қолдануды жалғастыра отырып, әзірленген қосымшаның сапасын тексеруге және тексеруге дейін (соның ішінде DevOps әдістерін қолдана отырып). Оқытудың белсенді әдістері: дәріс-пікірталас; практикалық проблемалық мәселелерді шешу; әдіс-жобалар; презентация.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • IT-инфрақұрылымы
    Несиелер: 4

    Пән инфрақұрылым тұжырымдамасына, оның АЖ және АТ рөліне байланысты мәселелерді қарастырады. Кәсіпорынды басқарудың жалпы құрылымында ақпараттық инфрақұрылымды басқарудың орны анықталды. ITIL және ITSM әдіснамаларын енгізеді. Ақпараттық инфрақұрылымды басқару әдістері мен құралдарын зерттейді. Ұйымның іскерлік архитектурасы мен АТ архитектурасын, кәсіпорынның ІТ инфрақұрылымын басқарудың әдістемелік негіздерін, ақпараттық технологияларды басқару саласындағы заманауи стандарттарды (ITIL, COBIT) сипаттайды. Оқытудың белсенді әдістері: микроситуацияларды талдай отырып дәріс; case-study; практикалық проблемалық міндеттерді шешу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Деректерді берудің цифрлі интерфейстері **
    Несиелер: 4

    Пән цифрлық деректерді беру интерфейстерін пайдалану саласындағы білім, дағдылар жиынтығын құрайды, сандық енгізу/шығару интерфейстерінің негізгі функциялары, құрылымдары, алмасу хаттамалары, ақпараттық және есептеу жүйелерінің негізгі, кең таралған сандық интерфейстерінің техникалық және пайдалану сипаттамалары қарастырылады. Компьютерлендірілген өлшеу-басқару жүйелерінің электрондық тораптары, блоктары мен кіші жүйелері арасындағы өзара іс-қимылды ұйымдастыру саласындағы білімді, дағдылар мен құзыреттілікті жүйелейді. Оқытудың белсенді әдістері: проблемалық жағдайлар;" ми шабуылы"; пікірталас, жоба әдісі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Автожол саласын басқарудағы әдістер мен модельдер
    Несиелер: 5

    Пән техникалық жүйелердің математикалық модельдерін құрудың қазіргі заманғы әдістері туралы, Көліктік модельдеу туралы, көлік жүйелері теорияларының қазіргі жай-күйі, көлік ағындарын модельдеуге арналған түрлі құралдар мен Имитациялық пакеттер туралы білімді қалыптастырады; көліктік модельдеу, болжамды көлік модельдерін зерттеу және құру үшін мамандандырылған бағдарламалық құралдарды пайдаланудың практикалық дағдылары. Оқытудың белсенді әдістері: жеке жобалар (компьютерлік модельдеу, презентация және пікірталас).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Бизнес үдерістерін автоматтандыру
    Несиелер: 5

    Пән аспаптық құралдарды, модельдеу әдістерін пайдалана отырып, қазіргі заманғы автоматтандырылған жүйелерді пайдалана отырып, бизнес-процестер модельдерін зерделеуге және құруға, техникалық тапсырманы, процестерді басқарудың өмірлік циклын, кәсіпорын архитектурасы үшін қазіргі заманғы тілдер мен модельдеу орталарын, корпоративтік ақпараттық-басқару жүйелерін (КБАЖ), виртуалды кәсіпорындарды, бизнес процестерді модельдеу саласындағы стандарттарды құру негізінде бизнес – процестерді виртуалдандыруға бағытталған-IDEF отбасы. Оқытудың белсенді әдістері: практикалық проблемалық мәселелерді шешу; презентациялар; пікірталастар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Цифрлі медиа технологиялар
    Несиелер: 5

    Пән Python бағдарламалау тілінде жасалған нақты мысалдарда сандық медиа технологияларды қолдану, ақпаратты талдау және визуализациялау саласындағы білім жиынтығын құрайды. Қарастырылады: GUI-мен қосымшаларды әзірлеу кезеңдері; виджеттер, tkinter оқиғаларын өңдеу; Python-да сыныптар мен нысандарды құру; NumPy массивтерін өңдеу; Matplotlib негіздері, Matplotlib-дегі сурет құрылымы, Matplotlib-де график салу, Matplotlib-де суреттің арнайы элементтері; Pygal кітапханасы, Pygal графигінің элементтерін безендіру. Оқытудың белсенді әдістері: топтық шағын жобалар; ми шабуыл.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Web-технологиялар
    Несиелер: 5

    Пән кәсіби қызметте Интернеттің ұйымдастырылуы мен жұмыс істеуінің тұжырымдамалары мен практикалық әдістерін зерттеуге және қолдануға, Интернет ортасында қолдануға арналған қосымшаларды жобалау әдістерін үйретуге бағытталған. Веб-дизайн негіздерін, графикалық бағдарламаларды; кең таралған веб-браузерлерді, HTML, CSS, JavaScript тілін, интернет-жарнама объектілерін (баннерлер, батырмалар, flash объектілері) жасау және редакциялау технологияларын; web-дизайн негіздерін; гипермәтіндік құжаттарды жасау технологиясын зерделейді. Оқытудың белсенді әдістері: дәріс-пікірталас; практикалық проблемалық мәселелерді шешу; әдіс-жобалар; презентация.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Заманауи операциялық жүйелер
    Несиелер: 5

    Пән операциялық жүйелерді қолдану саласында білім, білік және дағдылар кешенін құрайды, қарастырылады: жадты басқару, файлдық жүйелер, ақпаратты енгізу және шығару, блоктау, виртуализация және бұлт, мультипроцессорлық жүйелер, қауіпсіздік, операциялық жүйенің архитектурасы және қолданбалы бағдарламалау интерфейстері; параллель өзара әрекеттесетін есептеу процестерін жобалау, тұйықтар мәселесі және олармен күресу әдістері, әртүрлі виртуалды машиналарға арналған заманауи бағдарламаларды орнату және конфигурациялау. Оқытудың белсенді әдістері: практикалық проблемалық мәселелерді шешу; презентациялар; пікірталастар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ғаламтор заттарына кіріспе
    Несиелер: 5

    Пән ұйымдастыру мен жұмыс істеуінің негізгі қағидаттары, пайда болу және даму тарихы, заттар интернетінің дамуының негізгі факторлары, Заттар интернеті саласындағы қолданыстағы технологиялар, трендтер мен перспективалар туралы білімді қалыптастырады; Ардуино микроконтроллерлерімен жұмыс істеудің, соңғы құрылғыларды қосу мен бағдарламалаудың, бұлтты технологияларды қолдана отырып деректерді құру мен сақтаудың бағдарламалық шешімін құрудың практикалық дағдылары. Практикалық сабақтарда командалық жобалар орындалады (ми шабуылы, презентация және пікірталас). Оқытудың белсенді әдістері: дәріс-пікірталас; зияткерлік жаттығулар; практикалық проблемалық мәселелерді шешу; іскерлік ойындар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Бизнес-үдерістерін модельдеу
    Несиелер: 5

    Пән бизнес-процестерді талдау және модельдеу әдістері, есептеу жүйелерінің құрылысы мен архитектурасы принциптері, кәсіпорынның ақпараттық ресурстары контентінің түрлері, цифрлық контентті басқару процестері, ақпараттық сервистерді құру және пайдалану процестері туралы білімді қалыптастырады; бизнес-процестерді модельдеу, талдау және жетілдіру, АТ-жобасын жоспарлау, кәсіпорынның бизнесі мен контентін басқару үшін ұтымды АЖ таңдау бойынша практикалық дағдылар. Оқытудың белсенді әдістері: жеке жобалар (компьютерлік модельдеу, презентация және пікірталас).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Компьютерлік ойындарды бағдарламалау
    Несиелер: 5

    Пән PyGame шеңберін және tkinter кітапханасын қолдана отырып, Python бағдарламалау тілінде жүзеге асырылатын компьютерлік ойындарды дамыту саласындағы білім, дағдылар жиынтығын құрайды. Қарастырылады: GUI-мен қосымшаларды әзірлеу кезеңдері; tkinter оқиғаларын өңдеу; Python-да сыныптар құру; ойын үлгісі; PyGame-де графика; PyGame-де оқиғаларды өңдеу; PyGame сыныптары; анимация және сприттер, қақтығыстарды тану; ойынның дыбыстық дизайны; компьютерлік ойындарды дамыту жобасында жұмысты ұйымдастыру. Оқытудың белсенді әдістері: топтық шағын жобалар; ми шабуылы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Сертификаттау және техникалық құжаттану
    Несиелер: 5

    Пән студенттерде бағдарламалық құралдар мен жүйелерді сертификаттау, сондай-ақ техникалық құжаттану, қызмет көрсету мен үдерістердің негізгі түрлеріне нормативтік құжаттардың талаптарын қолдану, стандарттау мен сертификаттаудың ұлттық және халықаралық жүйелері, құжаттарды, регламенттерді, хаттамаларды ресімдеу стандарттары және өз қызметін ұйымдастыру, кәсіби міндеттерді орындаудың үлгілік әдістері мен тәсілдерін таңдау, олардың тиімділігі мен сапасын бағалау саласында білімді қалыптастырады. Оқытудың белсенді әдістері: дәріс-әңгіме; практикалық проблемалық міндеттерді шешу; жағдай-проблема; презентация.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Автоможол саласындағы телематика
    Несиелер: 4

    The discipline forms knowledge about the principles of operation and technical and operational characteristics of the main devices of telematic systems, methods and technologies for automated regulation of traffic flow, telematic intelligent systems; practical skills in the analysis of the technical condition and technological processes of transport, the choice of telematic equipment, the use of software, information technologies. Used active teaching methods: situational tasks simulating transport telematics; discussions; presentation.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Компьютерлік жүйелер мен желілер сәулеті
    Несиелер: 5

    Пән қазіргі заманғы компьютерлер мен компьютерлік жүйелердің сәулеттік ерекшеліктері, компьютерлік жүйелер элементтерінің құрамы мен мақсаты, компьютерлерді жіктеу, компьютерлердің негізгі құрылғылары және олардың мақсаты, желілерді жіктеу, желілердің архитектурасы, олардың стандарттары мен желілік жабдықтары туралы білімді қалыптастырады. Сандық құрылғылардың логикалық дизайн теориясының негіздерін, компьютерлік элементтер мен функционалды түйіндерді, сондай-ақ компьютерлік арифметикалық негіздерді зерттейді. Оқытудың белсенді әдістері: нақты жағдайды талдау; пікірталас; жобалар әдісі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Патенттану және зияткерлік меншікті қорғау
    Несиелер: 5

    Пән материалдық емес игіліктердің азаматтық айналымын реттеу жөніндегі нормативтік-құқықтық актілерді; зияткерлік меншік туралы заңнаманы, патенттік жүйенің мәні мен мақсатын, ақпаратты талдау әдістерін, патенттік құқықтарды алу тәртібін; зияткерлік меншік құқығы саласындағы заң терминдерін түсіндірудің, өнертабыс, әдеби және патенттік іздеу объектілерін анықтаудың, жекелеген өтінім материалдарын ресімдеудің практикалық дағдыларын қалыптастырады. Оқытудың белсенді әдістері: саѕе-study; ми шабуылы; жеке жобалар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Көппроцессорлы есептеу жүйелері (OLTP, DM, DW, DSS)
    Несиелер: 5

    Пән ұйымның бизнес-процестерінде қолданылатын ақпараттық ресурстармен жұмыс жасау кезінде қолданбалы технологиялар негізінде есептеу жүйелерін қолдану туралы білімді қалыптастырады. Кәсіби мәселелерді шешуде нақты қосымшалар үшін АТ қолдану бағыттары анықталады. Мультипроцессорлық есептеу жүйелерін пайдалану есептеу машиналарында параллельді өңдеудің келесі бөлімдерін практикалық дамытуды қамтиды: ЖМ-де параллельді өңдеуді жүзеге асырудың сәулеттік принциптері, сондай-ақ параллельді есептеу әдістері бөлімінде. Оқытудың белсенді әдістері: нақты жағдайды талдау; пікірталас; жобалар әдісі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Зияткерлік ақпараттық жүйелер және білім базалары
    Несиелер: 4

    Пән зияткерлік жүйелердің екі түрінің теориялық негіздерін зерттеуге бағытталған: биологиялық немесе жоғары және семиотикалық немесе төмен. Бірінші типтегі интеллектуалды жүйелер ретінде нейрондық желілер, генетикалық Алгоритмдер және басқа да био-инспирацияланған жүйелер қарастырылады. Екінші типтегі жүйелер ретінде сараптамалық жүйелер қарастырылады. Курстың негізгі практикалық міндеті-ұқсас жүйелер үшін мәліметтер базасын және/немесе білімін таңдау және конфигурациялау. Оқытудың белсенді әдістері: дәріс-пікірталас; практикалық проблемалық мәселелерді шешу; әдіс-жобалар; презентация.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кәсіпорын қызметін автоматтандыру жүйелері (1С: Кәсіпорын)
    Несиелер: 4

    Пән кәсіби қызметте ұйымның қызметін автоматтандырудың заманауи құралдарын зерттеуге және қолдануға бағытталған, басқарушылық жұмысты автоматтандырудың негізгі түсініктері мен әдістері қарастырылады, itu құралдарына талдау жасалады. Ақпараттық жүйелерді құру принциптері және 1С:Кәсіпорын платформасы негізінде кәсіпорын үшін оларды таңдау критерийлері талданады. Оқытудың белсенді әдістері: әңгіме элементтері бар сабақтар және мультимедиялық құралдарды қолдану; case-study; шағын топтардағы жұмыс; пікірталас.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • .NET Core платформасында қосымшаларды әзірлеу
    Несиелер: 5

    Пән.NET платформасының технологияларымен танысуға, c# объектілі-бағытталған бағдарламалау тілін қолдана отырып бағдарламаларды жасауға арналған заманауи аспаптық ортаны зерттеуге; C# - де инкапсуляция, мұрагерлік және полиморфизм механизмдерін жүзеге асыруға бағытталған. Қарастырылады: CLR ортасында кодты орындау моделі; қосымшаларды құрастыру, орау, орналастыру және басқару; жинақтар; типтер негіздері; константалар мен өрістер; әдістер мен параметрлер; қасиеттер; оқиғалар; интерфейстер; делегаттар және т. б. оқытудың белсенді әдістері: практикалық проблемалық мәселелерді шешу; case-study; шағын топтардағы жұмыс; пікірталас.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ақпараттық қауіпсіздік және ақпаратты қорғау
    Несиелер: 5

    Пән ақпараттық қауіпсіздікті қолданудың теориялық-әдістемелік негіздері мен тәжірибесін, ақпараттық қауіпсіздіктің деңгейлері мен модельдерін зерделеуге, ISO/IEC 15408 стандарты негізінде қауіпсіздікті қамтамасыз ету жүйесін құру мен бағалауға, криптография негіздерін, ақпараттық қауіпсіздікті әкімшілендіруге, ақпаратқа қол жеткізуді жоғары дәрежеде қорғауды қамтамасыз ету бойынша негізгі бағдарламалық-техникалық шараларды пайдалануға, инсайдерлік шабуылдарға, бағдарламалық кодтың ақауларын пайдалануға, зиянды бағдарламаларға, екілік бағдарламалардың электрондық қолтаңбасына бағытталған. Оқытудың белсенді әдістері: нақты жағдайды талдау; пікірталас; жобалар әдісі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • BigDate Бұлтты есептеулер технологиясы
    Несиелер: 4

    Пән "бұлтты" технологиялардың негізгі сипаттамалары туралы теориялық білімді, серверлік технологиялар негізіндегі шешімдерден негізгі айырмашылықтарды, "бұлтты" технологиялардың архитектурасы, "бұлтты" сервистерді жобалау тәсілдері мен пайдалану алғышарттарын, тәуекелдерді азайту бойынша үздік тәжірибелерді, "бұлтты" сервистерді лицензиялау мен сертификаттауды; негізгі қолданыстағы "бұлтты" платформаларға арналған қосымшаларды әзірлеудің практикалық дағдыларын қалыптастырады. Практикалық жұмыста оқытудың белсенді әдістері қолданылады: ситуациялық есептер; практикалық проблемалық мәселелерді шешу; пікірталастар; презентациялар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • PLC бағдарламалау
    Несиелер: 5

    Пән бағдарламаланатын логикалық контроллерлердің (ПЛК) теориялық жұмыс қағидаттары мен сипаттамалары, негізгі бағдарламалау тілдерінде аппараттық бөлікті конфигурациялау және бағдарламалау принциптері туралы білімді қалыптастырады; технологиялық процеске байланысты PLC типі мен конфигурациясын таңдаудың, PLC бағдарламалаудың барлық негізгі тілдерінде бағдарламалаудың, PLC басқару жүйесін жобалау және қолдау мәселелерін шешудің практикалық дағдылары. Оқытудың белсенді әдістері: саѕе-study, ми шабуылы, жеке жобалар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • ЭАЖ бағдарламалық қамтамасыз етуді жобалау
    Несиелер: 5

    Пән жобаланатын АЖ-ға қойылатын бизнес-талаптарды талдауды, бағдарламалық қамтылымды әзірлеуді басқарудың икемді әдістерін (оның ішінде DevOps әдістемелер) пайдалануды және командалық жұмысты, бағдарламалық құралдар мен аппараттық қамтылымды таңдауды, АЖ тестілеу, енгізу және сүйемелдеуді қоса алғанда, UML-Тіл және "таза сәулет" қағидаты негізінде экономикалық және бизнес-міндеттер үшін АЖ жобалау саласында білім, білік және дағды кешенін қалыптастырады. Оқытудың белсенді әдістері: практикалық проблемалық мәселелерді шешу; case-study; шағын топтардағы жұмыс; пікірталас.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Салалар бойынша цифрлі менеджмент
    Несиелер: 4

    Пән компания менеджментінде корпорациялардан бастап орта және шағын бизнеске дейінгі цифрлық құралдар мен деректерді пайдалану саласында білім, білік және дағдылар кешенін қалыптастырады: цифрлық форматтағы деректерді есепке алу, қаржылық есепке алу мен жоспарлауға арналған бағдарламалық қамтамасыз етудің ерекшеліктері, өндірісті басқару, кадрларды басқару, клиенттермен қарым-қатынасты басқару, бизнес-аналитика және нақты бизнес-кейстер мысалдарындағы кешенді басқару. Оқытудың белсенді әдістері: дәріс - "ми шабуылы"; мультимедиялық құралдарды қолдану; case-study; шағын топтардағы жұмыс; пікірталас.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • ERP және бизнес мүмкіндіктерін басқару (ERP «Галактика»)
    Несиелер: 4

    Пән ERP-жүйелерді пайдалану саласында білім, білік және дағды кешенін қалыптастырады, оның негізінде барлық корпоративтік бизнес-ақпаратты қамтитын және компаниядағы ақпараттық, материалдық-заттық, қаржы-экономикалық және өндірістік процестерді ескеретін деректердің бірыңғай қоймасын құру қағидаты жатыр. ERP бизнес-шешімдеріне шолу жасайды, ERP-жүйелері бойынша базалық білім береді. Оқытудың белсенді әдістері: әңгіме элементтері бар сабақтар және мультимедиялық құралдарды қолдану; case-study; шағын топтардағы жұмыс; пікірталас.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Автожол саласында АЖ жобалау
    Несиелер: 5

    Пән UML-Тіл және жобаланатын АЖ-ға бизнес-талаптарды талдауды, бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеуді басқарудың икемді әдістерін (оның ішінде DevOps әдістемелер) пайдалануды және командалық жұмысты, бағдарламалық құралдар мен аппараттық қамтамасыз етуді іріктеуді, АЖ тестілеу, енгізу және сүйемелдеуді қоса алғанда, "таза сәулет" қағидаты негізінде автожол саласы үшін АЖ жобалау саласында білім, білік және дағды кешенін қалыптастырады. Оқытудың белсенді әдістері: практикалық проблемалық мәселелерді шешу; топтық жұмыс; пікірталас; презентация.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Салалар бойынша цифрлі маркетинг
    Несиелер: 4

    Пән маркетингте цифрлық технологияларды пайдалану саласында теориялық білім мен практикалық дағдылар кешенін қалыптастырады, маркетинг және өз жобасын, компанияны немесе жеке брендті әлеуметтік желілерде (SMM-маркетинг) жылжыту мәселелерін және контенттің таралуының негізгі принциптерін ("сарафанное радио" арқылы жылжыту); SEO және SMO оңтайландыру принциптерін ескере отырып, веб-сайтты жобалау және басқару, жылжыту үшін email-маркетингті пайдалану мәселелерін қарайды. Оқытудың белсенді әдістері: дәрістер-әңгімелер; мультимедиялық құралдарды қолдану; case-study; шағын топтардағы жұмыс; пікірталас.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON2

    ON 2: көндіру, талқылау барысында тарихи және кәсіби тақырыптарда, құқықтық тұрғыдан сауатты мемлекеттік құқықтық актілерде өз ұстанымдарын дәлелдеуге; функционалдық және поликәсіптік білім мен қабілеттерге ие болуына байланысты жағдай өзгерген кезде тез бейімделу мүмкіндігі.

  • Код ON11

    ON11: кәсіпкерлік, инновациялар, креативтілік, бизнес-процестердің реинжинирингі, бизнес - процестерде ықтимал тәуекелдерді басқару дағдыларын қолдану, стартаптарды әзірлеу, бизнес-процестерді цифрландыру; бизнес-кейстерді әзірлеу; ұйымның тиімді жұмыс істеуі және ұйымның бизнес-процестерін және/немесе АКТ-жобаларын жақсарту бойынша ұсынылатын шешімдер үшін бенчмаркетингті пайдалану.

  • Код ON7

    ON7: жоғары жүктелген компьютерлік жүйелер мен желілердің жүйелік және қолданбалы бағдарламалық қамтылымын инсталляциялау, баптау, тестілеу және сүйемелдеу; түрлі платформаларды пайдалана отырып, бұлтты есептеулердің тұжырымдамаларын, бұлтты жүйелерге арналған қосымшаларды әзірлеу қағидаттары мен әдістерін пайдалану; цифрлық технологияларды, 3 D модельдеу жүйелерін пайдалану, шешілетін міндетке сәйкес жабдықтың ұтымды конфигурациясын айқындау, ақпараттық жүйелердің аппараттық құралдарының архитектурасын таңдау және кешендеу, бағдарламалық қамтылымды цифрлық құрылғылармен жұмыс істеу.

  • Код ON1

    ON1: пәндік, психологиялық, әдістемелік, әлеуметтік-гуманитарлық, экологиялық, экономикалық білім жүйесіне ие болу, одан әрі кәсіби дамуды жүзеге асыру мүмкіндігі, мен басқа мәдени құндылықтармен бірге өзінің физикалық белсенділігін қолданау қабілеті.

  • Код ON3

    ON3: тұлғааралық, мәдениетаралық және өндірістік-кәсіби қарым-қатынас міндеттерін шешу үшін қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша мақсатта коммуникацияға кіру (бағдарламалық және техникалық құжаттаманы жасау үшін терминологияны білу, қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде ақпараттық жүйелерді меңгеру).

  • Код ON6

    ON6: әлемнің жетекші елдерінің ақпараттық жүйелері мен АКТ саласындағы инновациялық тәжірибені пайдалана отырып, халықаралық контексте жұмыс істеу; жаңа білімді жинақтау және синтездеу.

  • Код ON5

    ON5: қазіргі заманғы әзірлеу орталарын пайдалана отырып, БҚ жобалаудың негізгі принциптерін (құрылымдық, модульдік, Объектілік-бағдарланған) таңдау және қолдану; клиент-серверлік қосымшаларды әзірлеу; ПЛК бағдарламалау; БҚ және ДБ бағдарламалық интерфейстерін кейіннен кодтау және тестілеу үшін әзірлеу және құжаттау; CASE құралдарында БҚ жобалау әдіснамасын пайдалану және бағдарламалық кодқа модельдер жасау; қолданбалы есептерді шешуде кеңістіктік графиканы пайдалану бойынша міндеттерді тұжырымдау, кәсіби қызметте web-технологияларды пайдалану, компьютерлік ойындарды әзірлеу; ат жобаларын әзірлеу және ресімдеу стандарттарын, оның ішінде қазіргі акт ақпаратын қорғау жүйелерін құру әдістері мен құралдарын пайдалану.

  • Код ON8

    ON8: ұйымның ақпараттық ресурстарын (ИР) құру, басқару, жаңғырту және ілгерілету процестерін қолдау (веб-контент, веб-сайттардың мәтіндік, графикалық және мультимедиялық мазмұны, ұйымдардың бизнес-процестерін ақпараттық қолдау); цифрлық медиа-технологияларды пайдалану; ұйымның ИР құрылымы мен сервистеріне қойылатын талаптарды тұжырымдау, бизнес-процестерді модельдеу, ұйымның ИР-ін тестілеу; ұйымның ИР-ға зияткерлік меншік құқықтарының бұзылуын бақылау; мүмкіндігі шектеулі адамдар үшін ИР-дың қолжетімділігіне қойылатын талаптарды сақтау;; ұйымның ар үшін жаңа немесе қажетті ақпараттың мониторингін жүзеге асыру.

  • Код ON9

    ON9: алгоритмдік тілдер, модельдеудің қолданбалы бағдарламаларының пакеттері, ОЖ негізінде ақпараттық, зияткерлік және Роботты жүйелерді зерттеу, жобалау және пайдалану кезінде жүйелік тәсілді қолдану; клиент-серверлік архитектураны пайдалана отырып, компьютерлік желілерді ұйымдастыру және конфигурациялау, компьютерлік желілердің модельдерін құру және талдау, әртүрлі мәселелерді шешуде компьютерлік желілердің аппараттық және бағдарламалық компоненттерін, оның ішінде ақпараттық қауіпсіздіктің алгоритмдері мен әдістерін тиімді пайдалану.

  • Код ON10

    ON10: отандық және шетелдік құжаттама стандарттарының (ISO сериялы 9000, ISO сериялы 14000, ISO сериялы 22000, еңбекті қорғауды басқару саласындағы стандарттар, әлеуметтік жауапкершілік элементтері және т.б.) негізінде әртүрлі типтегі техникалық, бағдарламалық, ілеспе құжаттаманы әзірлеу және пайдалану.

  • Код ON12

    ON12: ақпараттық жүйелер компоненттерінің модельдерін, соның ішінде мәліметтер базасының модельдерін, "адам - электрондық есептеу машинасы" интерфейстерінің модельдерін, есептеу техникасының схемотехникалық негіздері қағидаттарына, ішкі және сыртқы ЗУ ұйымдастыру принциптеріне, процессорлар құрылымына негізделген компьютерлік ойындарды әзірлеу; адам-машина жүйелерін Инженерлік-психологиялық және эргономикалық жобалау әдістерін пайдалану. АТ-инфрақұрылымының, ОЖ, ДҚБЖ, ДБ жұмыс істеу тиімділігіне талдау және бағалау жүргізу; АТ-инфрақұрылымының, ДҚБЖ, ДБ, резервтік көшірменің жұмысқа қабілеттілігін тиімді қалпына келтіру әдістерін пайдалану.

  • Код ON4

    ON4: физикалық теориялар мен принциптердің негіздерін, зерттеудің физикалық әдістерін қолдану; қажетті электр жабдықтары мен микроэлектроника аспаптарын, соның ішінде робототехникалық жүйелерді құру үшін қолдану; Жиындар теориясы мен жиынтықтар бойынша операциялар ұғымын, дискретті құрылымдардың қасиеттерін; математикалық логика элементтерін және т.б. пайдалану; алгоритмдерді жобалаудың типтік әдістері мен оларды жобалаудың негізгі әдістері негізінде кәсіби қызмет объектілерінің математикалық және бағдарламалық жасақтамасының элементтерін жобалаудың жаңа әдістері. Қолдану: Ақпараттық жүйелерді құру принциптерін және олардың математикалық модельдерін жасау және түрлендіру тәсілдерін, сызықтық, сызықты емес, дискретті, оңтайлы және бейімделгіш жүйелерді талдау мен синтездеудің негізгі әдістерін; ақпаратты кодтау теориясының элементтерін, комбинаторика элементтерін; қазіргі заманғы компьютерлік жүйелерді оңтайландыру үшін ақпаратты берудің негізгі модельдері мен құралдарын қолдану. Бағдарламалауда модельдеу принциптерін қолдану, бағдарламалау тілдерін білу

6B06106 Ақпараттық жүйелер
Бакалавриат

М. Дулатов атындағы Қостанай инженерлік-экономикалық университеті

БББТ: B057 Ақпараттық технологиялар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B06106 Жасанды интеллектcі бар жоғары жүктелген ақпараттық жүйелер
Бакалавриат

Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

БББТ: B057 Ақпараттық технологиялар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B06106 Ақпараттық жүйелер
Бакалавриат

Қ.И.Сәтбаев атындағы Қазақ ұлттық техникалық зерттеу университеті (Satbayev University)

БББТ: B057 Ақпараттық технологиялар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B06106 Басқарудағы ақпараттық жүйелер
Бакалавриат

Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B057 Ақпараттық технологиялар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
Top