Жаңа білім беру бағдарламасы

6B03105 Психология: Практикалық психологты даярлау в Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

  • Салыстырмалы психология
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты жануарлар мен адам психикасының эволюциясы мен сапалық ерекшеліктері туралы тұтас түсініктерді қалыптастыру. Пәннің мазмұны: адам және жануарлар психикасының салыстырмалы сипаттамасы. Биологиялық процесс және психикалық көрініс эволюциясы. Психиканың даму сатысының жалпы сипаттамасы. Жануарлар мен адамның психикасы, олардың генетикалық туыстығы және сапалық айырмашылықтары. Антропогенез барысындағы жануарлар мен адамның мінез-құлқының түрлері мен мазмұнының өзгеруі. Құзыреттіліктер: адам және жануарлар психикасындағы жалпы және әртүрлі ерекшеліктерді біледі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жалпы психология
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты – адамның танымдық, оқу, коммуникативтік, шығармашылық, кәсіби қызметінің субъектісі ретінде психикалық белсенділігінің жүйелі негізін құрайтын әртүрлі психикалық құбылыстардың білімін білу және меңгеру негізінде студенттердің психологиялық ойлауын дамыту. Мазмұны: Психологияға кіріспе. Сана. Тұлға. Іс-әрекет. Танымдық процестер. Ерік, эмоциялар мен сезімдер психологиясы. Темперамент. Мінез. Қабілет. Құзыреттіліктер: онтогенездегі психиканың негізгі психологиялық түсініктерін, құрылымы мен функцияларын, заңдылықтарын, танымдық үрдістерін, жағдайларын, факторлары мен даму механизмдерін біледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Зоопсихология
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты жануарлар психикасының эволюциясы туралы тұтас түсінік қалыптастыру болып табылады. Пәннің мазмұны: Жануарлар психикасының жалпы сипаттамасы және оның дамуы.Онтогенездегі Жануарлар психикасының дамуы. Кезеңдердің жалпы сипаттамасы. Психиканың эволюциясы. Биологиялық процесс және психикалық көрініс эволюциясы. Психиканың даму сатысының жалпы сипаттамасы. Интеллект жануарлардың психикалық дамуының жоғары көрінісі ретінде. Жануарлардың интеллектуалдық мінез-құлқының жалпы сипаттамасы. Қолданбалы зоопсихология. Құзыреттіліктер: психиканың эволюциясын, онтогенездегі жануарлар психикасының дамуын, филогенездегі адам психикасының эволюциясын біледі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Абайтану
    Несиелер: 3

    Абайдың гуманистік ілімдеріне бой алдырған толыққанды, адамзатты сүйетін, адамгершілігі мол, толерантты азаматты қалыптастыру. Абайдың мәңгілік құндылықтар туралы ойларына терең махаббат тәрбиелеу: оның өлеңдері мен пНОзаларында көрсетілген оқу, білім, ғылым, өнер, тәрбие, адамгершілік; ақын-ойшылдың дүниетанымына әсер еткен негізгі көздерді көрсету; Шығыс мәдениетінен, Ислам философиясынан шыққан Ар-намыс пен ар-ождан түсінігін игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Даму психологиясы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты студенттердің әртүрлі жас кезеңдеріндегі психикалық дамудың заңдылықтары, ерекшеліктері мен факторлары туралы ғылыми түсініктерін қалыптастыру болып табылады. Мазмұны: даму психологиясының теориялық-әдіснамалық мәселелері. Адам өмірінің кезеңдері. Балалар психологиясы. Кіші мектеп жасы және жасөспірімдер. Жастық пен жетілудегі психикалық даму. Қарттық. Құзыреттіліктер: психикалық дамудың негізгі концепцияларын, психикалық дамудың кезеңдерін құру тәсілдерін біледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кәсіби-тұлғалық өзін-өзі анықтау тренингі
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты кәсіби-тұлғалық өзін-өзі анықтау тренингін өткізу дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Мазмұны: кәсіби-тұлғалық өзін-өзі анықтау тренингінің теориялық және әдіснамалық негіздері. Топтық жұмысты ұйымдастыру және тренингтік топтағы динамикалық үрдістер. Жетекші тренингтің рөлі мен функциялары. Тренингті ұйымдастыру және өткізудің процедуралық аспектілері. Психологиялық жұмыс этикасы. Тренинг практикалық психология әдісі ретінде. Тренингтің тиімділігі. Құзіреттілік: белсенді әлеуметтік-психологиялық оқыту әдістерін ұйымдастыру және жүргізудің технологиялық және әдіснамалық негіздерін біледі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Физикалық және психикалық денсаулық психологиясы
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты денсаулық факторларын, оны сақтау, нығайту және дамыту құралдары мен әдістерін зерделеу, денсаулық психологиясының маңызын көрсету Пәннің мазмұны: дене және психикалық денсаулық ұғымдары, белгілері, денсаулық үшін қауіп факторлары, дене және психикалық денсаулықтың өзара байланысы, өмір мен еңбектің қазіргі әлеуметтік-экономикалық жағдайында дене және психикалық денсаулықты сақтаудың психологиялық негіздері. Құзыреттілік: денсаулық психологиясы әдістерін, практикалық тапсырмаларды шешуде кәсіби білім мен тәсілдерді меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Коммуникативтік құзыреттілік тренингі
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты коммуникативтік құзыреттілігін дамыту, іскерлік қарым-қатынас дағдыларын меңгерту болып табылады. Мазмұны: коммуникативтік құзыреттілік концепциялары; белсенді тыңдау дағдылары: дұрыс сұрақтарды қалыптастыру, "шағын әңгіме", жауапты өрістетуге нақтылау және ынталандыру, қайта жазу, интерпретациялау. Эмоционалдық шиеленісті төмендету техникасын пысықтау – эмоциялық жағдайларды вербализациялау, вербальді емес сигналдарды пайдалана отырып, байланысқа түсу дағдылары. Құзіреттілік: белсенді әлеуметтік-психологиялық оқыту әдістерін ұйымдастыру және өткізудің технологиялық және әдіснамалық негіздерін біледі (пікірталастар, ойындар, тренингтер).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Психофизиология
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты студенттерді ғылымның қазіргі даму деңгейіне сәйкес физиологиялық механизмдер, адамның психикалық қызметі мен мінез-құлқының заңдылықтары туралы түсініктермен таныстыру. Пәннің мазмұны: Психофизиология - нейрофизиология психологиясының түйіскен жерінде пәнаралық зерттеулер саласы. Психиканы оның нейрофизиологиялық субстратымен бірлікте зерттейді, ми мен психиканың арақатынасын, физиологиялық факторлардың рөлін, оның ішінде жүйке жүйесінің қасиеттерін, психикалық іс-әрекетті орындауда қарастырады. Пәнді оқу барысында психикалық белсенділіктің әр түрлі аспектілері талданады: жадтың жұмыс істеуі, эмоциялардың реттелуі, армандар және армандар. Құзыреттіліктер: адамның психикалық функцияларының негізгі нейрофизиологиялық механизмдерін біледі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тұлға психологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты тұлғаның негізгі бағыттары мен теориялары, қазіргі ғылымдағы тұлғаның өзекті мәселелері туралы түсініктерін қалыптастыру. Мазмұны: Философия, Әлеуметтану және психологиядағы тұлға. Тұлға түсінігі, тұлға құрылымы, психологиядағы тұлғаның психологиялық теориясы. Тұлғаның мотивациялық құрылымы. Психоанализдегі тұлғаның құрылымы. Гештальтпсихологиядағы тұлға мәселесі. Құзыреттіліктер: психологиялық зерттеуді жоспарлайды және ұйымдастырады, психика мен тұлғаны оқыту әдістерін барабар қолданады, зерттеу нәтижелерін талдайды, жалпылайды және ұсынады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Педагогикалық психология
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім берудегі психологиялық құбылыстарды жүйелі талдау дағдылары мен біліктерін қалыптастыру. Мазмұны: педагогикалық психологияның пәні, міндеттері, құрылымы мен әдістері, білім беру қызметінің психологиясы, оқу іс-әрекеті мен тәрбие процесінің психологиялық ерекшеліктері, оқу-педагогикалық ынтымақтастық және білім беру процесіндегі қарым-қатынас, педагогикалық әрекеттегі "кедергілер", қарым-қатынас және оқу-педагогикалық іс-әрекет, т. б. Құзыреттіліктер: білім беруде консультациялық, профилактикалық және қолданбалы психологиялық қызметті жүзеге асыруға қабілетті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Әлеуметтік психология
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты мен мазмұны қазіргі заманғы бағыттар, әлеуметтік психологиядағы жұмыстың өзекті мәселелері мен әдістерін, адамның түрлі әлеуметтік топтармен өзара әрекеттесуінің ерекшеліктері туралы жүйелі түсініктерді қалыптастыру, топтық мінез-құлықтың әлеуметтік-психологиялық заңдылықтарын және қарым-қатынастың әлеуметтік-психологиялық заңдылықтарын ашу болып табылады. Құзыреттіліктер: әртүрлі ұйымдастырылған және ұйымдастырылмаған әлеуметтік топтарда адамдардың өзара іс-қимыл жасау процесінде пайда болатын психикалық құбылыстарды талдау, рефлексия, өзіндік мінез-құлық және айналасындағылардың мінез-құлқын, сондай-ақ психикалық құбылыстарды талдау дағдысы мен дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Экономика және бизнес негіздері
    Несиелер: 5

    Қоғамдық өндіріс. Капиталдың мәні, формалары, құрылымы. Өндіріс шығындары. Нарықтық экономикадағы өндіріс кірістері. Бизнес түсінігі. Кәсіпкерлік қызмет түрлері. Меншік теориясы, басқарудың әлеуметтік формалары. Тауар, ақша. Қоғамдық-экономикалық жүйе. Нарықтың пайда болуы. Қаржы жүйесі. Бизнесті дамытудағы мемлекеттің рөлі. Макроэкономика. Ресурстарды үнемдеу. Экономикалық дамудың циклдік сипаты. Инфляция және жұмыссыздық. Қазақстан әлемдік шаруашылық байланыстар жүйесінде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Жеке айырмашылықтар психологиясы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты салыстырмалы талдау әдісімен адамдар арасындағы жеке, типологиялық және топтық айырмашылықтарды зерттеу негізінде даралық құрылым ұғымын қалыптастыру. Пәннің мазмұны: сызбалар теориясындағы жеке айырмашылықтарды зерттеу. Даралықты тұтас талдау. Жеке айырмашылықтарды қалыптастырудағы тұқым қуалаушылық және ортаның рөлі. Даму процесінде жеке ерекшеліктерді қалыптастыру. Жеке айырмашылықтарды қалыптастырудағы әлеуметтік факторлардың рөлі. Құзыреттіліктер: адамның жеке-типологиялық ерекшеліктері, темперамент, мінезі және басқа да ерекшеліктері туралы білім қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 5

    Мақсаты: экологиялық тепе-теңдікті сақтай отырып, қоршаған әлемге ұқыпты қарау тәсілдерін зерттеу. Мазмұны: табиғат пен қоғам қатынасының негізгі теориялары. Мальтузианизм және оның қазіргі заманғы түсіндірмелері. ҚР-дағы Тұрақты дамудың заманауи тұжырымдамалары, стратегиялары. Адам экологиясы мәселесі, сондай-ақ оның жаны мен денесінің денсаулығын сақтау. Құзыреттер: табиғат пен қоғамның экологиялық тепе-теңдігін сақтаудың негізгі заңдылықтарын біледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Қазіргі психологиялық тәжірибедегі инновациялық тренингтер
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: студенттердің әртүрлі бағыттағы психологиялық тренингтерді ұйымдастырудың және өткізудің инновациялық технологияларын, іскерлік қарым-қатынас дағдыларын меңгеруі. Мазмұны: әртүрлі бағыттағы әлеуметтік-психологиялық тренингтерді (когнитивтік, коммуникативтік, тұлғалық өсу және т.б.) ұйымдастыру мен өткізудің мәні, міндеттері, түрлері, технологиялары мен әдіснамалық негіздері. Құзыреттілігі: білім алушылардың кәсіби өзін-өзі анықтау белсенділігін арттыру үшін кәсіби әңгімелесулер, психологиялық кеңестер және тренингтер өткізуге қабілетті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Психологияны оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты студенттерді білім беру ұйымдарында психологияны оқытудың теориялық және әдістемелік негіздерімен таныстыру болып табылады. Пәннің мазмұны психологиялық білімді меңгерудің ерекшеліктерін, оқытудың құралдары мен тиімді әдістерін, оқу материалын құрылымдаудың тәсілдерін және оның мазмұнын меңгеруді ұйымдастыруды қамтиды. Құзіреттіліктер: оқытушы қызметінің теориялық және практикалық негіздерін біледі және оқу сабақтарының әр түрлі түрлерін өткізуді меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Адамның тіршілік әрекетінің қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: еңбек нарығындағы тіршілік қауіпсіздігі негіздерін қарастыру. Мазмұны: адам қауіпсіздігі жүйелері. Қазіргі қоғамдағы тұрақсыздандырушы факторлар, олардың алдын-алу әдістері мен әдістемелері. Алғашқы көмек көрсетудің техникалық-технологиялық негіздері, сондай-ақ төтенше жағдайларда санитарлық-гигиеналық нормаларды сақтау. Құзыреттілігі: қазіргі ортада тіршілік қауіпсіздігін қамтамасыз етудің заманауи тәсілдеріне игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Цифрлық технологиялар және мәліметтер базалары
    Несиелер: 5

    Мақсаты: мәліметтер базасын пайдалану мен басқарудың негізгі дағдыларын үйрету. Мазмұны: сандық технологиялар-бұл салыстырмалы түрде қысқа уақыт ішінде әртүрлі мәселелерді шешуге мүмкіндік беретін ақпараттық деректерді кодтау және тарату жүйесі. Деректер базасы (ДҚ) – деректер базасын құру, оларды өзекті жағдайда ұстау және оларда қажетті ақпаратты іздеуді ұйымдастыру үшін қажетті, компьютердің жадында сақталатын арнайы түрде ұйымдастырылған деректер жиынтығы. Құзыреттер: бір ұйым шеңберінде бірнеше пайдаланушының деректерді бір уақытта пайдалану дағдылары

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Құқық негіздері және жемқорлыққа қарсы мәдениет
    Несиелер: 5

    Мақсаты: сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің этикалық және заңнамалық негіздерін зерделеу. Мазмұны: сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің конституциялық негіздері. Мемлекет және діни бірлестіктер. Діни бірлестіктерді тіркеу. Тіркеу кезінде заңнамалық негіздерді орындау. ҚР-да ар-ождан және діни сенім бостандығын қамтамасыз етудің этикалық және әлеуметтік-мәдени мәселелері.Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті сақтаудың өзекті мәселелері. Құзыреттілігі: сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті сақтаудағы мемлекеттік саясаттың негізгі талаптарын түсінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Психологиядағы өлшеу мен диагностиканың заманауи әдістері
    Несиелер: 7

    Курстың мақсаты: психометрика мен психодиагностиканың негізгі категориялары мен ұғымдарын меңгерту және оларды практикалық қызметте қолданту. Мазмұны: Кәсіби–этикалық принциптер; Психикалық құбылыстарды өлшеу құралдары және диагностикалық әдістемелер. Психодиагностиканың психодиагностикалық негіздері. Психологиялық диагноз қоюдың теориялық негіздері. Құзыреттіліктер: кәсіби психодиагностикалық және психометриялық құралдарды пайдалана отырып және кәсіби этика принциптерін сақтай отырып, адамның психикалық үдерістерінің, қасиеттерінің, жағдайының ерекшеліктері мен динамикасын диагностикалауды жүзеге асыруға қабілетті болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Психодиагностика негіздері
    Несиелер: 7

    Пәннің мақсаты психодиагностиканың негізгі категориялары мен ұғымдарын меңгерту және оларды практикалық қызметте қолданту болып табылады. Мазмұны: психологиялық диагноз қою әдістері мен тәсілдерінің ғылыми жүйесі ретінде; психодиагностика түсінігі; психодиагностиканың даму тарихы; психодиагностиканың кәсіби–этикалық принциптері; психодиагностиканың психодиагностиканың психометриялық негіздері. Тест нормалары; өлшеу шкаласы, түрлері және деңгейлері; психодиагностикалық технология; зерттеудің жобалық әдістері; Патопсихологиялық диагностика; интеллект психодиагностикасы; интеллект диагностикасының психометриялық негіздері. Құзіреттілік: алынған мәліметтердің құпиялылығын қамтамасыз ете отырып, ақпаратты алу, сақтау, өңдеу, клиенттердің деректер базасын жүргізу әдістерін біледі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Дифференциалды психология
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты жеке айырмашылықтарды, олардың қалыптасу көздерін, құрылымы мен көріну тәсілдерін оқып үйрену, жеке айырмашылықтардың әртүрлі топтарымен және диагностикалау әдістерімен таныстыру болып табылады. Пәннің мазмұны: дифференциалдық психофизиологияның негізгі концепцияларын білу және түсіну, темперамент, мінез және қабілет туралы заманауи түсінік, әртүрлі конституциялардың психологиялық ерекшеліктері, әйел және еркек жынысты тұлғалардың психикалық қызметінің ерекшеліктері; ғылыми зерттеулерді сауатты жүргізу және практикалық сұраныстарды тиімді шешу үшін даралықтың ғылыми концепцияларының білімі мен түсініктерін қолдану; дифференциалдық психологияның негізгі теориялары мен концепциялары туралы пайымдауларды қалыптастыру. Құзыреттілік: практикалық тапсырмаларды шешуде кәсіби білім мен тәсілдерді меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Заң психологиясы
    Несиелер: 4

    Пәнді оқытудың мақсаты болашақ психологтарды білімнің ғылыми салалары жүйесіндегі заң психологиясының орны туралы білімді қалыптастыру болып табылады. Мазмұны: Заң психологиясы- психологиялық ғылым саласы, оның мәні: сот төрелігін іске асыру (қылмыстық процеске қатысушылардың мінез-құлқы), заңды және заңсыз мінез-құлық (қылмыскердің жеке басын қалыптастыру және қылмыстық мінез-құлық ерекшеліктері), құқық қорғау органдары, пенитенциарлық мекемелер мен басқа да заң қызметтері қызметкерлерінің жұмысына байланысты іс-әрекеттің психологиялық ерекшеліктері болып табылады. Құзыреттіліктер: құқық қорғау органдарында, ұлттық қауіпсіздік органдарында, төтенше жағдайлар, құқықтық профилактика және пенитенциарлық қызметте консультативтік, профилактикалық және қолданбалы психологиялық қызметті жүзеге асыруға қабілетті

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Психологиялық зерттеуді ұйымдастыру принциптері
    Несиелер: 5

    Мақсаты-студенттердің психология бойынша ғылыми зерттеу принциптері, ғылыми зерттеу принциптерін сақтаудың маңыздылығы мен қажеттілігі туралы түсініктерін қалыптастыру. Мазмұны: психологиялық зерттеуде ғылыми принциптерді жүзеге асыру ерекшеліктері: детерминизм принципі, сана мен қызмет бірлігі принципі, жеке көзқарас принципі, даму принципі, жүйелік көзқарас принципі. Құзыреттіліктер: психологиялық зерттеуді жоспарлауға және ұйымдастыруға, психика мен тұлғаны оқыту әдістерін барабар қолдануға, зерттеу нәтижелерін талдауға, жинақтауға және ұсынуға дайын.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Психологиядағы эксперименталды зерттеуді ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты эксперименталды психологиялық зерттеуді ұйымдастыру және жүргізу ерекшелігі туралы түсініктерді қалыптастыру. Мазмұны: Психологиялық зерттеудің негізгі әдістері. Психологиялық зерттеудегі эксперименталды әдістің ерекшелігі. Экспериментті жоспарлау. Эксперимент валидтілігі. Тәжірибелік таңдау. Эксперименталды зерттеуді ұйымдастыру мен жүргізудің негізгі кезеңдері. Эксперименталды зерттеу нәтижелерін түсіндіру және ұсыну. Құзыреттіліктер: психологиялық зерттеуді жоспарлауға және ұйымдастыруға, психика мен тұлғаны оқыту әдістерін барабар қолдануға, зерттеу нәтижелерін талдауға, жинақтауға және ұсынуға дайын болады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Оқушылардың психикалық денсаулығын алдын алу
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты студенттердің психикалық дамуының заңдылықтары мен кезеңдері туралы түсініктерін қалыптастыру болып табылады. Мазмұны: оқушылардың психикалық денсаулығының бұзылу факторлары мен формалары; оқушылардың психикалық денсаулығын сақтау бойынша алдын алу жұмыстарының жүйесі; оқушылардың девиантты және суицидтік мінез-құлығының алдын алудың заманауи технологиялары. Құзыреттілік: адамның дене, психикалық және әлеуметтік денсаулығының критерийлерін біледі және алдын алу тренингтерін өткізуді меңгереді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Қазақ (орыс) тілі (В2)
    Несиелер: 5

    Мақсаты: кәсіби тақырыптарға логикалық негізделген мәтіндер мен баяндамаларды қалыптастыру. Сөздің дәлдігі. Экспрессивті синтаксис. Сөйлеу байлығы, тазалығы, логикасы. Айтылу және екпін нормалары. Практикалық стилистиканы анықтау. Кәсіби саладағы сөйлеу мәдениеті. Белгілі бір коммуникативтік жағдайлардағы сөйлеу жаттығулары. Тілдік мінез-құлық этикасы. Кәсіби қызметтегі іскерлік қарым-қатынас түрлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Академиялық жазу негіздері
    Несиелер: 3

    Мақсаты: презентацияның ғылыми стилінің дағдыларын игеру. Мазмұны: Мұқият негізделген және дәлелденген білім негізінде сыни және ақпараттандырылған аудиторияға бағытталған презентация; тұжырымдамаларды немесе дәлелдерді нығайту немесе даулау үшін. Мәтіннің құрылымына және оны безендіруге қойылатын талаптар; баяндаудың ғылыми стилін қолдану; дәлелдеу және парафраздау қабілеті; сілтемелерді дұрыс енгізу, әдебиеттер тізімін ресімдеу қабілеті. Құзыреттер: ғылыми жұмыстарды қысқаша және қолжетімді түрде баяндау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Дарынды балалар мен жастар психологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты студенттерде дарындылық феномені, оның даму факторлары мен механизмдері туралы жүйелі түсінік қалыптастыру, дарынды балалармен жұмыс істеуге психологиялық-педагогикалық дайындықты қалыптастыру. Пәннің мазмұны: қазіргі психологиядағы "дарындылық" түсінігі. Дарынды балаларды оқыту мен тәрбиелеуді ұйымдастыру ерекшеліктері. Дарындылық диагностикасы. Білім беру мазмұнын байыту жағдайында балалардың дарындылығын дамыту әдістемесі. Дарындылық және жас ерекшелік аспектілері, т.б. Құзыреттіліктер:балалар жасындағы дарындылықты дамытудың мәнін, факторларын және механизмдерін біледі және түсінеді, дарындылықты диагностикалау мен дамытудың принциптері мен әдістерін біледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Тиімді көшбасшылық
    Несиелер: 3

    Көшбасшылық негіздері. Жеке көшбасшылық теориялары. Мінез-құлық және жағдайлық көшбасшылық. Көшбасшы және команда. Функционалды (рөлдік) көшбасшылық. PAEI көшбасшылық стиліндегі функциялардың сәйкес келмеуі. Тиімді көшбасшылық стильдері. Тиімсіз көшбасшылықтың архетиптері. Ұйымдағы көшбасшылық стильдерін жүзеге асыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Экономикалық психология
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты қазіргі психология принциптеріне сүйене отырып, экономикалық-психологиялық құбылыстардың кең спектрін ұғынуды қалыптастыру. Мазмұны: экономикалық психология – тауарлар мен қызметтерді өндіруге, бөлуге, алмасуға және тұтынуға байланысты адамның экономикалық мінез-құлқы мен психикалық процестері туралы психологиялық ғылымның саласы. Экономикалық психологияны зерттеу пәні экономикалық мінез-құлықтың психологиялық заңдылықтары және экономикалық қатынастар субъектілері ретінде адамдар арасындағы өзара іс-қимыл болып табылады. Құзіреттілік: экономикалық қызметтегі әлеуметтік-психологиялық қатынастарды талдау дағдыларын меңгереді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Шығармашылық психологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты студенттердің шығармашылық үрдістің құрылымы, механизмі және шарттары туралы білімдерін қалыптастыру, шығармашылық ойлауды және жеке тұлғаның креативтілігін дамыту тәсілдерін меңгерту. Пәннің мазмұны: Жалпы шығармашылық қабілеттер. Шығармашылықтың негізгі концепциялары. Шығармашылық Дж.Гилфорд, П.Торренс. Шығармашылық тұлға және оның өмірлік жолы. Жеке қасиеттері мен креативтілігі. Креативтілікті дамыту. Құзіреттілік: баланың жеке тұлға мен қабілетін дамыту үшін қолайлы дамытушы оқу жағдайларын құру қабілеті

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 3

    Кәсіпкерлік типологиясы; кәсіпкерлік шешімдер; фирманың сыртқы, ішкі ортасы; кәсіпкерліктің ұйымдық-құқықтық нысандары; құрылтай құжаттары; мемлекеттік тіркеу, лицензиялау; жұмыс істеу тетіктері; кәсіпкерлік тәуекелдер; кәсіпкерлікте еңбек ақы төлеу; кәсіпкерлік қызмет мәдениеті; қорғауға жататын мәліметтер тізбесі; кәсіпкерлер жауапкершілігінің мәні мен түрлері; қаржылық талдау әдістері; ШОБ бухгалтерлік есеп негіздері; салық салу; кәсіпкерлік қызметтің көрсеткіштері, тиімділігін бағалау әдістері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Медициналық психология
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты аурулардың пайда болуына, диагностикасына, динамикасына, еміне және алдын алуға байланысты психологиялық факторлармен танысу болып табылады. Мазмұны: медициналық психологияның пәні, міндеттері және салалары. Медициналық психологиядағы негізгі теориялық тәсілдер. Патопсихологиялық зерттеуді ұйымдастыру. Психикалық бұзылуларға патопсихологиялық көзқарас. Мидың органикалық зақымдануы кезіндегі патопсихологиялық синдромдар. Үрейлі және диссоциативті бұзылуларға психологиялық көзқарас. Көңіл-күйдің бұзылуы. Тұлғаның бұзылуының патопсихологиялық сипаттамасы. Құзіреттілік: медициналық психологтың жұмысында этикалық және құқықтық нормаларды біледі, психикалық және соматикалық бұзылуларға, дағдарыстық жағдайлар мен даму бұзылыстарына қазіргі заманғы психологиялық тәсілдерді біледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Экстремалды психология
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты студенттерді өмір сүрудің өзгертілген (әдеттен тыс, экстремалды) жағдайларында адамның өмірі мен қызметінің психологиялық заңдылықтарымен таныстыру болып табылады. Пәннің мазмұны экстремалды жағдайларға тән негізгі психогенді факторларды, сонымен қатар адамның жеке жүйке-психикалық ерекшеліктерін зерделеуді қамтиды. Құзыреттіліктер: экстремалды жағдайлардың салдарларымен диагностикалық тексеру және психокоррекциялық жұмыс бағдарламаларын жасауға қабілетті және дайын болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Медиация негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты осы қақтығысқа мүдделі үшінші тараптың - медиатордың қатысуымен дауларды баламалы реттеу технологиясының мәні мен принциптері туралы түсініктерді қалыптастыру. Пәннің мазмұны білім алушыларды жүргізу шарттары мен ережесімен, іс-әрекет кезектілігімен, фазалармен таныстыруды қамтиды. Медиация туралы жалпы ережелер. Медиация дауларды реттеудің тәсілі ретінде. Құзыреттіліктер: медиацияны жүргізудің практикалық дағдыларын қолдану және алынған ақпаратты талдау, даулы тараптардың мүдделері мен ұстанымдарын анықтау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Инклюзивті білім берудің психологиялық негізі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: инклюзивті білім беру жағдайында психолог қызметінің ерекшелігімен танысу Мазмұны: инклюзивті білім берудің даму тенденциялары. Инклюзивті білім берудің психологиялық аспектілері. бастауыш білім беру мазмұнын жаңарту. Инклюзивті білім беру жағдайында психолог қызметінің бағыттары мен функцияларын талдау. Психологиялық қауіпсіз және жайлы білім беру ортасын, толерантты сана-сезімді қалыптастыру жүйесін құру. Жеке оқу бағыттары мен жоспарларын әзірлеуге қатысу. Құзыреттіліктер: инклюзивті ортада педагогикалық үдерісті психологиялық сүйемелдеуді жүзеге асыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Әскери психология
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты әскери қызметтің психологиясымен, әскери қызметшілердің психикасы мен әскери ұжымның психикалық құбылыстарының жұмыс істеу заңдылықтарымен, сондай-ақ психологиялық ғылым мен әскери істің жалпы дамуымен танысу болып табылады. Мазмұны: Әскери психологияның пәні, әдістері мен міндеттері. Әскери психологияның әдіснамалық, әскери-теориялық және жаратылыстану-ғылыми негіздері. Соғыс әлеуметтік-психологиялық құбылыс ретінде. Әскери қызмет жағдайындағы психикалық процестер. Жеке тұлға және әскери ұжым. Әскерлердің жауынгерлік іс-әрекетін моральдық-психологиялық қамтамасыз ету. Әскери қызметшілердің жауынгерлік іс-қимылдарға моральдық-психологиялық даярлығының шетелдік тәжірибесі. Құзыреттіліктер: әскери қызметшілер мен әскери ұжымның психикалық әлеуетін тиімді пайдалану және талдау әдістерін меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Арт білім беру
    Несиелер: 5

    Мақсаты: әлемдік діннің дамуын қалыптастырудағы өнердің рөлін қарастыру. Мазмұны: әлемдік өнер мен көркем мәдениеттің қалыптасуы мен дамуының негізгі кезеңдері туралы базалық білім. Дін қызметіндегі өнер түрлері, сәулет және кескіндеме және типография. Қазақстан аумағындағы исламдық сәулет ескерткіштері. Құзыреттіліктер: әлемдік өнердің эволюциясын және оның қазіргі дінтанудағы рөлін ашу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Психоәлеуметтік дамуында ерекшеліктері бар балаларды оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - студенттерде әртүрлі факторлар тобының ықпалымен балалар мен жасөспірімдер жасында пайда болатын ерекше жағдайлардың мәні туралы түсінік қалыптастыру. Пән мазмұны дене және психикалық кемістігі бар адамдардың даму процесін, балалардың оқыту мен тәрбиелеудің ерекше жағдайларында қажеттілігін және ересектердің психологиялық сүйемелдеудің ерекше формаларына қажеттілігін анықтайтын оқытудан тұрады. Құзыреттіліктер: кәсіби психодиагностикалық және психометриялық құралдарды пайдалана отырып және кәсіби этика принциптерін сақтай отырып, адамның психикалық үдерістерінің, қасиеттерінің, жағдайының ерекшеліктері мен динамикасын диагностикалауды жүзеге асыруға қабілетті

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Дағдарыс және төтенше жағдайлардағы психологиялық көмек
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты студенттерді адам өміріндегі Төтенше және дағдарысты жағдайлардың сипаттамасымен таныстыру болып табылады. Пәннің мазмұны адам өміріндегі Төтенше және дағдарысты жағдайларды, олардың пайда болуы мен уайымдауының механизмдерін, сондай-ақ әртүрлі төтенше және дағдарыстық жағдайларда зардап шеккендермен психологиялық жұмыстың әдістері мен тәсілдерін меңгеруді қамтиды. Балаларға психологиялық көмек көрсету ерекшеліктеріне ерекше көңіл бөлінеді. Құзыреттіліктер: өмірлік қиын жағдайға тап болған тұлғаларды қолдау мәселелері бойынша қатысуға қабілетті

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Психологиялық кеңес берудің этикасы мен технологиялары
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – психологиялық кеңес беру барысында әр түрлі ішкі және тұлғааралық қиыншылықтармен дені сау адамдарға психологиялық көмек көрсету және қолдау көрсету технологияларын меңгеру болып табылады. Пәннің мазмұны психологиялық кеңес беру жүйесінің қалыптасу тарихы мен міндеттерін; психологиялық кеңес беру принциптерін, формалары мен мазмұнын; Тұлғаны психологиялық оқыту және психологиялық кеңес беру технологиясының этикиясын оқытудан тұрады. Құзіреттілік: алынған мәліметтердің құпиялылығын қамтамасыз ете отырып, ақпаратты алу, сақтау, өңдеу, клиенттердің деректер базасын жүргізу әдістерін біледі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Дарынды балаларды психологиялық диагностикалау мен дамытудың заманауи технологиялары
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: дарынды балалардың тұлғасын психологиялық диагностикалау мен дамытудың заманауи технологияларын игеру, дарынды балалармен жұмыс істеуге психологиялық-педагогикалық дайындығын қалыптастыру. Пәннің мазмұны: бала кезіндегі дарындылықты дамытудың мәні, факторлары мен механизмдері, дарындылықты диагностикалау мен дамытудың принциптері мен әдістері. Құзыреттілігі: тиісті диагностикалық әдістемелерді қолдана отырып, жағдайлардың сипаттамаларына қатысты мінез-құлықтың жеке алғышарттарын талдай отырып, психологиялық диагностика жүргізе алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Балалар мен ересектердің дағдарысына көмек көрсету
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты отбасындағы физикалық, эмоционалдық және жыныстық зорлық-зомбылықты бастан кешкен балалар мен жасөспірімдерге психологиялық көмек көрсету дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Зорлық-зомбылыққа бейім ата-аналармен психологиялық жұмыс жасау дағдысы. Үйдегі зорлық-зомбылық жағдайларында әйелдерге психологиялық көмек көрсету. Бала кезіндегі психологиялық жарақаттар: ата-аналардың ажырасуы, жақындарының жоғалуы, бақытсыз жағдайлар, буллинг. Әр түрлі психологиялық жарақаттарды бастан кешкен балалар мен жасөспірімдерге психологиялық көмек көрсету. Құзыреттіліктер: өмірлік қиын жағдайға тап болған адамдарға психологиялық көмек көрсетуге қабілетті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Дауды шешудің баламалы тәсілдері
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты студенттерге дауларды шешудің баламалы тәсілдерінің мәні мен түрлері туралы түсінік қалыптастыру болып табылады, сот жүйесінен тыс немесе оның қосымша элементі ретінде жанжалды шешуге бағытталған іс-шаралар кешендерінің, әдістердің, механизмдердің алуан түрлілігін түсіндіру. Мазмұны: дауларды шешудің баламалы тәсілдері туралы жалпы ережелер. Шағым өндірісі істі баламалы түрде шешу нысаны ретінде. Келіссөздер қақтығыстарды реттеу тәсілі ретінде. Құзыреттіліктер: дауларды альтернативті шешу жолдары мен стратегияларын білу негізінде ұйымдардағы жанжалды жағдайларды анықтауға, алдын алуға және шешуге қабілетті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Қашықтан психологиялық қызметті ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Мақсаты: балалармен және ересектермен қашықтан өзара әрекеттесу жағдайында психолог қызметінің ерекшеліктерімен таныстыру Мазмұны: қашықтан оқыту технологиясының өзектілігі мен даму тенденциялары. Балалармен және ересектермен қашықтан өзара іс-қимыл жағдайында психологтың қызмет бағыттары мен функцияларын талдау Құзыреттілігі: білім алушылардың кәсіби өзін-өзі анықтау белсенділігін арттыру үшін кәсіби әңгімелесулер, психологиялық кеңестер және тренингтер өткізуге қабілетті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Психология ғылымының заманауи бағыттары
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты студенттерді қазіргі заманғы психологиялық ғылымның дамуымен таныстыру, олардың әрқайсысы психиканың мәні туралы түсінік қалыптастыру. Пәннің мазмұны психологияның негізгі бағыттарының жалпы сипаттамасын қамтиды: интроспективті психология сана-сезімді зерттейді; бихевиоризм; тереңдік психология кіреді: З.Фрейдтің психоанализі; А.Адлердің жеке психологиясы; К.Г.Юнгтің аналитикалық психологиясы; гештальтпсихология; когнитивті психология; гуманистік психология; іс-әрекет тәсілінің психологиясы. Құзыреттіліктер: Қазіргі психология теориясының іргелі ұғымдарын, зерттеу әдістері мен қолдану аясын біледі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Білім беру ұйымдарындағы психологиялық іс-әрекет
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты студенттерді білім беру ұйымдарындағы психологиялық қызметтің теориялық және әдістемелік негіздерімен таныстыру болып табылады Мазмұны: білім беру ұйымдарындағы психологиялық қызметтің модельдері; білім беру ұйымдарындағы психологиялық қызметтің міндеттері, мазмұны және жұмыс әдістері. Құзыреттілігі: азаматтық-дүниетанымдық және кәсіби позицияны, ақпараттық сауаттылық іскерлігін көрсетеді, инновациялық ойлауда комбинаторлыққа ие, психологиялық-педагогикалық бақылау, диагностика нәтижелерін жинау және өңдеу әдістерін біледі және қолданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Психология тарихы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты студенттердің әлемдік және қазақстандық тарихтағы психологиялық білімдерінің даму динамикасы мен пайда болуы туралы ғылыми түсініктерін қалыптастыру. Пәннің мазмұны: психологиялық ғылымның, негізгі мектептер мен бағыттардың, қазіргі заманғы психологиялық теориялар мен практикалардың қалыптасу және даму тарихы, әлемдік және қазақстандық тарихтағы психологиялық білімнің пайда болуы және даму динамикасы, Қазақстандағы психологиялық ғылымның дамуы туралы ғылыми түсініктерді қалыптастыру. Құзыреттіліктер: мамандықтың жоғары тарихи-әлеуметтік маңыздылығын біледі, этномәдени және конфессиялық айырмашылықтарды ескере отырып, көпмәдени ортада кәсіби қызметті ұйымдастыру тәсілдерін меңгереді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Психологиялық бағдарламалар мен әдістерді жобалаудың заманауи тәсілдері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: студенттерде психологиялық бағдарламалар мен әдістерді ғылыми жобалау принциптері, ғылыми зерттеу принциптерін сақтау қажеттілігінің маңызы туралы түсінік қалыптастыру. Мазмұны: психологиялық бағдарламалар мен әдістемелерді әзірлеу және жобалау кезінде ғылыми қағидаттарды іске асыру ерекшелігі; психологиялық бағдарламалар мен әдістемелердің мақсаттары, міндеттері және мазмұны; психологиялық әдістемелерге қойылатын талаптар. Құзыреттілігі: психологиялық пәндер бойынша жаңа оқу курстарының бағдарламаларын жетілдіру және әзірлеуге қатысу қабілеті мен дайындығына ие.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Жанжалды реттудің психотехнологиясы
    Несиелер: 3

    Мақсаты: жанжалдарды зерттеудің қазіргі заманғы теориясы мен тәжірибесі, жанжалдарды реттеу және жанжалдарды реттеудегі кәсіби мінез-құлық дағдылары туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Мазмұны: қақтығыстарды реттеудегі психотехнология ұғымы. Қақтығыстарды басқарудың психологиялық стратегиясы. Жанжалдарды зерделеудің заманауи тәсілі қақтығыстың басқарылуы мүмкін және оның аяқталуы сындарлы сипатта болады. Қазіргі қақтығыстар кезінде "қақтығыстарды конструктивті басқару" термині қолданылады, бұл қақтығысты қатысушылардың өздері немесе сыртқы күштермен бақылау процесін білдіреді. Құзыреттіліктер: жанжалдарды объективті талдау принциптері мен әдіснамасын біледі, жанжалдарды реттеу технологиясын қолданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Код ON4

    кәсіптік стандартқа сәйкес өмірлік қиын жағдайға тап болған адамдарға (клиенттерге) психологиялық қолдау көрсету және психологиялық көмек көрсетудің жеке және топтық бағдарламаларын әзірлейді және практикада іске асырады

  • Код ON7

    кәсіби стандартқа сәйкес төтенше жағдайларда адамдарға психологиялық көмек көрсетумен, сондай-ақ өндірісте және бизнес-процестерде адам ресурстарын басқарумен байланысты әлеуметтік және кәсіби міндеттерді шешу кезінде жүйеленген теориялық білімді қолданады;

  • Код ON6

    білім беру, денсаулық сақтау, мәдениет,спорт, өндіріс, армия, құқық қорғау органдары,Ұлттық қауіпсіздік, төтенше жағдайлар органдары, құқықтық профилактика және пенитенциарлық қызмет,қоғамдық пікір мен саяси технологияларды зерттеу орталықтары, әлеуметтік қызметтер, жұмыспен қамту орталықтары және т.б. ұйымдарда консультативтік, профилактикалық және қолданбалы психологиялық қызметті жүзеге асырады.

  • Код ON5

    психологиялық зерттеуді жоспарлайды және ұйымдастырады, психика мен тұлғаны зерттеу әдістерін барабар қолданады, зерттеу нәтижелерін талдайды, қорытады және ұсынады, зерттеу қызметі мен академиялық жазудың қолданбалы әдістерін көрсетеді;

  • Код ON10

    алынған мәліметтердің құпиялылығын қамтамасыз ете отырып, ақпаратты алу, сақтау, қайта өңдеу, клиенттердің деректер базасын жүргізу әдістерін қолданады

  • Код ON1

    негізгі психологиялық ұғымдарды меңгереді, онтогенездегі психиканың құрылымы мен функцияларын, заңдылықтарын, жағдайын, факторлары мен даму механизмдерін талдайды

  • Код ON3

    кәсіби психодиагностикалық және психометриялық құралдарды пайдалана отырып және кәсіби этика қағидаларын сақтай отырып, адамның психикалық үдерістерінің, қасиеттерінің, жағдайларының ерекшеліктері мен динамикасының диагностикасын жүзеге асырады

  • Код ON9

    өмірлік қиын жағдайға тап болған адамдарды қолдау мәселелері бойынша пәнаралық және ведомствоаралық өзара іс-қимылға кәсіби стандартқа сәйкес қатысады

  • Код ON8

    дауларды баламалы шешудің стратегиялары мен тәсілдерін, жанжалдарды реттеу технологияларын білу, тиімді мәдениетаралық коммуникация дағдыларын меңгеру негізінде ұйымдардағы жанжалды жағдайларды анықтайды, алдын алады және шешеді

  • Код ON2

    адам белсенділігінің жүйелік негізін құрайтын психикалық құбылыстарды зерделеудің негізгі теориялық және әдіснамалық тәсілдерін талдайды және қорытады, психикалық құбылыстарды талдау әдістемесі мен әдістерін (танымдық процестер мен реттеушілік механизмдер, жай-күй мен уайымдар, жеке қасиеттері мен жеке ерекшеліктері) меңгереді

  • Код ON11

    мамандықтың жоғары тарихи-әлеуметтік маңыздылығын түсінеді, қазақстандық қоғамның этномәдени және конфессиялық айырмашылықтары мен әлеуметтік-экономикалық және мәдени-құқықтық даму ерекшеліктерін ескере отырып, академиялық адалдық мәдениетін сақтай отырып, қағидаларын түсіне отырып, полимәдени ортада кәсіби қызметті ұйымдастырады;

  • Код ON12

    өзгермелі еңбек нарығына бейімделуге қажетті кәсіби және тілдік құзыреттерді дамыту, сауықтыру өмір салтын жүргізу және одан әрі өзін-өзі оқыту тәсілдерін қолданады

Top