Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01402 Музыкалық білім в Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

  • Музыка теориясы және этносольфеджио 1
    Несиелер: 3

    Мақсаты: музыкалық-теориялық білімді қалыптастыру Мазмұны: дыбыс, оның физикалық және музыкалық қасиеттері. Метроритм. Аралықтар, ладтар, тональдік. Интонациялау-интервалдарды, тән интервалдарды айту, тритон. Әр түрлі ырғақты құрылымдарды, тембрлерді, фактураларды, музыкалық мәнерлілік құралдарын түсіну. Қалыптасатын дағдылар: интервалдарды слух арқылы есту, музыкалық ладтарды, ырғақты құрылымдарды анықтап тану және практикалық қызметте қолдана білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Абайтану
    Несиелер: 3

    Абайдың гуманистік ілімдеріне бой алдырған толыққанды, адамзатты сүйетін, адамгершілігі мол, толерантты азаматты қалыптастыру. Абайдың мәңгілік құндылықтар туралы ойларына терең махаббат тәрбиелеу: оның өлеңдері мен пНОзаларында көрсетілген оқу, білім, ғылым, өнер, тәрбие, адамгершілік; ақын-ойшылдың дүниетанымына әсер еткен негізгі көздерді көрсету; Шығыс мәдениетінен, Ислам философиясынан шыққан Ар-намыс пен ар-ождан түсінігін игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Дәстүрлі ән
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: дәстүрлі ән айту аппаратын қалыптастыру . Мазмұны: дәстүрлі ән айту аппараттарының ерекшеліктері. Вокалды тыныс алу түрлері. Вокалды жаттығулар. Дыбысты жүргізу түрлері. Дәстүрлі ән орындаушылық мәдениеті. Регистрлер (кеуде,бас регистрлер) және оларды біріктіруге бағытталған жұмыс.Вокалдық шығармаларды орындаудың музыкалық-мәнерлі құралдары. Қалыптасқан дағдылар: дәстүрлі ән аппаратын бейімдеп, вокалды шығармаларды орындау барысында қолдана білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Дауыс қою
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: ән айту аппаратын қалыптастыру . Мазмұны: Ән айту аппараттарының ерекшеліктері. Вокалды тыныс алу түрлері. Вокалды жаттығулар. Дыбысты жүргізу түрлері. Академиялық орындаушылық мәдениеті. Регистрлер (кеуде,бас регистрлер) және оларды біріктіруге бағытталған жұмыс. Вокалдық шығармаларды орындаудың музыкалық-мәнерлі құралдары. Қалыптасқан дағдылар: ән аппаратын бейімдеп, вокалды шығармаларды орындау барысында қолдана білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ұлттық тәрбие
    Несиелер: 3

    Қазақ халқының ұлттық мәдениетінің мәні; қазақ халқының тарихы, тілі, әдет - ғұрыптары мен дәстүрлері, өзіндік ерекшеліктері; ұлттық мүдделердің, ұлттық құндылықтардың, қазақ халқының, бүкіл Қазақстан халқының құндылық бағдарларының мәні; этносаралық, конфессияаралық және мәдениетаралық диалог; Жалпыадамзаттық құндылықтар- «Мәңгі» Мейірімділік, Ақиқат, Сұлулық идеалдарын тіркейтін, бейбітшілікті, тыныштықты сақтауға ықпал ететін өмір.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Домбырамен ән айту
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: Домбырамен ән айту мәдениетін дамыту. Мазмұны: домбырамен орындалатын әннің буындық ерекшеліктері, шығарманың жанрына байланысты модальді бояудың, ырғақтың және орындау мәнерінің ерекшелігі. Эмоционалдық сезімталдық және бейнелі бірлестіктер домбырамен ән орындау барысында . Домбырамен орындалатын әндердің әр түрлі бағыттары, стильдері мен жанрлары. Қалыптасқан дағдылар: домбырамен орындалатын әннің өз интерпретациясын орындай білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы
    Несиелер: 3

    Ерте және мектеп жасына дейінгі балалардың дамуының жалпы заңдылықтары Физиология, нерв жүйесінің гигиенасы, жоғарғы нерв қызметінің жас ерекшеліктері. Физиология, сенсорлық жүйелер. Ішкі секреция бездерінің физиологиясы, жыныстық тәрбие. Жас ерекшеліктері, тірек-қимыл аппараты, вегетативтік жүйелердің ерекшеліктері. Балабақша ғимараттарына, топтарына қойылатын гигиеналық талаптар. Салауатты өмір салтын қалыптастыру негіздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Вокал және ән креативтілігі
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: вокал мәдениеті мен әншілік креативтілікті дамыту. Мазмұны: Әннің буындық ерекшеліктері, шығарманың жанрына байланысты модальді бояудың, ырғақтың және орындау мәнерінің ерекшелігі. Әншілік креативтілікт. Эмоционалдық сезімталдық және бейнелі бірлестіктер вокалдық орындау барысында . Ән өнерінің әр түрлі бағыттары, стильдері мен жанрлары. Қалыптасқан дағдылар: вокалды музыканы өз интерпретациясын орындай білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім берудегі цифрлық технологиялар
    Несиелер: 5

    Білім беруді ақпараттандыру. Заманауи цифрлық технологиялар және оларды білім беруде пайдалану. Мультимедиа технологиялары. Білім берудегі 3D-технологиялар. Цифрлық білім беру ресурстарын жіктеу. Сапалы цифрлық білім беру ресурстарын әзірлеу. Виртуалды шындық. Цифрлық робототехника. Оқыту үдерісінде цифрлық білім беру ресурстарын қолдану әдістемесі. Оқыту нәтижелерін цифрландыру. Сабақтан тыс және ғылыми-зерттеу қызметін цифрландыру мәселелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Музыка теориясы және этносольфеджио 2
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: музыкалық-теориялық білімді, дәстүрлі ладтық қабылдауды қалыптастыру Мазмұны: дыбыс, оның физикалық және музыкалық қасиеттері. Метроритм. Интервалдар, ладтар, тоналдылық. Интонация-интервалдарды, тән интервалдарды, тритонды ән айту. Әр түрлі ырғақты құрылымдарды, тембрді, текстураны, музыкалық экспрессивтілік құралдарын зерттеу. Қалыптасатын дағдылар: есту арқылы интервалдарды, музыкалық ладтарды, ырғақтық құрылымдарды анықтау және тану және практикалық қызметте қолдана білу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Хорды дирижерлау
    Несиелер: 4

    Дирижерлеу және дирижерлік аппарат туралы түсінік. Дирижерлік қимыл құрылымы. Дирижерлік етудің негізгі тәсілдері. Қимылмен метроритм көрсету. Дирижерлау техникасын меңгерудің негізгі әдістемелік тәсілдері. "Ауфтакт" түсінігі. Ауфтактілердің типтері (орындаудың басталуы, аяқталуы). Музыкадағы өлшемдер, дирижерлік схемалар: "екіге"; "үшке". Қарапайым схемаларда дирижерлау: 2/4, 3/4. Дирижерлік қимыл legato, non legato.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Музыкалық аспап
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: алғашқы аспаптық орындаушылық дағдыларын игеру Мазмұны: Фортепиано, аккордеон, домбыра, қобыз және т.б. аспаптарда орындау аппаратын ұйымдастыру, Музыкалық сауаттылық негіздері. Әр түрлі техникалық түрлеріне арналған гаммалар, арпеджиолар, аккордтар негізінде моториканы, техникалық дағдыларды дамыту . Фразировка ұғымы. Пьесаларды қолмен кезектестіру, қимылдарды үйлестіру. Саусақпен жүгіруді, артикуляцияның айқындығын, үндеулері бар аккордтарды орындау тегістігін, арпеджио қысқа, сынған, ұзын, көрінбейтін 1-ші саусақты арпеджиода және гаммада, негізгі құрал-саймандық штрихтермен дамытуға арналған жаттығулардың әртүрлі түрлерін ойнау. Қалыптасқан дағдылар: Әр түрлі техникадағы гамма мен этюдтардың ойнауды меңгеру; шағын пьесалар материалындағы ноталық мәтінді талдау. Полифония элементтері бар пьесаларды жаттықтыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Вокал ансамблі 1
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: Вокал ансамбльде ән айту аппаратын қалыптастыру . Мазмұны: Вокал ансамбль туралы түсінік. Вокал ансамбль ұжыммен жұмыс. дыбыс шығару және дыбыс шығару тізбегін дамыту; дауыстар диапазонын кеңейту, тегістеу және регистрлерді түзету. Вокал ансамбльдердің түрлері. Вокал ансамбль жүйесі , вокал ансамбльге арналған шығармаларды орындау . Қалыптасқан дағдылар: вокал ансамбльде музыкалық шығармаларды орындау, вокал ансамбльде орындау дағдыларын қалыптасуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Вокалды хор жұмысын жүзеге асыру технологиясы
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: қарапайым мөлшердегі дирижерлау дағдыларын қалыптастыру Мазмұны: дирижерлау туралы түсінігі. Дирижер қимылының құрылымы және әдістері туралы білімдер. Дирижерлау үрдісінде «ауфтакт» түсінігі. Ауфтакт түрлері (орындалудың басталуы, аяқталуы). Музыканың өлшемдері, схемалар: «екі»; «үшке». Қарапайым үлгілерде дирижерлау: 2/4, 3/4. Қалыптасқан дағдылар: хор миниатюралары мен мектеп әндерін дирижерлеуді білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Хор 1
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: Хорда ән айту аппаратын қалыптастыру . Мазмұны: Хор туралы түсінік. Хормен және бүкіл ұжыммен жұмыс. дыбыс шығару және дыбыс шығару тізбегін дамыту; дауыстар диапазонын кеңейту, тегістеу және регистрлерді түзету. Хордағы ансамбльдердің түрлері. Хор жүйесі , хор шығармаларды орындау . Қалыптасқан дағдылар: хорда музыкалық шығармаларды орындау, вокалды және хорды орындау дағдыларын қалыптасуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Психология
    Несиелер: 3

    Психологиялық ғылымның негізгі іргелі салалары туралы базалық білім. Курс теориялық-әдіснамалық негіздердің қалыптасуы мен дамуының өзекті мәселелерін және адам тұлғасының қалыптасуы мен дамуының қазіргі заманғы әзірлемелерін, барлық психологиялық ғылымның зерттеу тәжірибесін жинақтауды қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Негізгі музыкалық аспап
    Несиелер: 5

    Музыкалық аспап аспаптық дайындау саласында іскерлік пен дағдыларды қалыптастыратын пән ретінде. Музыкалық сауаттылықтың негіздері: ноталық жазба, динамикалық бояулар, ырқақ, саз, музыкалық фразировка туралы түсінік. Фортепиано, баян, домбыра, қобыз және т.б. аспаптарда ойнау аппаратын ұйымдастыру. Қозғалтқыш-мотор, техникалық іскерліктер мен дағдыларды дамыту.Музыкалық естуді, музыкалық ойлауды, әртүрлі музыкалық формалардағы шығармалардың материалдары негізінде техниканы дамыту. Әртүрлі техниканың түрлерінде гаммалар мен этюдтерді ойнау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Мақсаты: педагогикалық ғылымның қазіргі жағдайын зерттеу, білім алушыларда педагогикалық ойлауды дамыту, инновациялық педагогикалық қызметке дайындық. Мазмұны: Педагогиканың әдіснамалық, аксиологиялық негіздері. Мақсат қою, тұлға, тәрбие. Жас ерекшеліктері мен жеке ерекшеліктер. Білім берудің жаһандануы. Кәсіби сапалар. Дидактика. Оқыту процесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Аспаптық шеберлік 1
    Несиелер: 3

    Мақсаты: орындаушылық дайындық саласында шеберлік пен дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: музыкалық есту (гармоникалық, әуенді, тембро-динамикалық және т.б.), музыкалық ойлауды, әр түрлі музыкалық формадағы шығармалардың материалында техниканы дамыту. Транспозиция түрлері (хроматикалық жартылай тонға). Әр түрлі жанрлардағы полифоникалық шығармалардың орындау. Нотаны парақтан әріпті-сандық ретпен оқу. Қалыптасатын дағдылар: музыкалық шығармаларды аспапта орындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 5

    Мақсаты: экологиялық тепе-теңдікті сақтай отырып, қоршаған әлемге ұқыпты қарау тәсілдерін зерттеу. Мазмұны: табиғат пен қоғам қатынасының негізгі теориялары. Мальтузианизм және оның қазіргі заманғы түсіндірмелері. ҚР-дағы Тұрақты дамудың заманауи тұжырымдамалары, стратегиялары. Адам экологиясы мәселесі, сондай-ақ оның жаны мен денесінің денсаулығын сақтау. Құзыреттер: табиғат пен қоғамның экологиялық тепе-теңдігін сақтаудың негізгі заңдылықтарын біледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Аспаптық орындаушылық технологиялар -1
    Несиелер: 3

    Мақсаты: аспаптық орындаушылық технологиялар саласында шеберлік пен дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: музыкалық есту (гармоникалық, әуенді, тембро-динамикалық және т.б.), музыкалық ойлауды, әр түрлі музыкалық формадағы шығармалардың материалында техниканы дамыту. Транспозиция түрлері (хроматикалық жартылай тонға). Әр түрлі жанрлардағы полифоникалық шығармалардың орындау. Нотаны парақтан әріпті-сандық ретпен оқу. Қалыптасатын дағдылар: аспаптық орындаушылық технологияларды меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Хор 2
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: вокалды-хор дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Дыбыс шығару мәдениеті, дыбыс қалыптастыру, дыбыс диапозонды кеңейту, регистрлерді. тегістеу және теңестіру Жеке ансамбльдің түрлері, жалпы хор ансамблі және хорда ән айту тәртібі. Жеке орындаушылармен жұмыс жасау. хор партиялар мен бүкіл ұжымымен жұмыс жасау. Қалыптасқан дағдылар: хор миниатюраларын (а капелла) көркемдік орындаушылық, фортепиано сүйемелдеуімен.әлемдік және қазақстандық хор шығармаларды орындау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Концертмейстерлік класс
    Несиелер: 5

    Мақсаты: вокалдық әуенге есту арқылы аккомпанементті таңдау кезінде теориялық және практикалық дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: аккомпанементтің фортепианолық фактурасының негізгі түрлері (монодикалық, гармоникалық, полифоникалық); аккомпанементтің типтері ("гармоникалық қолдау", "бас пен аккорд кезектесуі", "аккорд пульсациясы", "гармоникалық фигурациялар"). Қалыптасатын дағдылар: есту бойынша мектеп және балалар әндерін таңдау, әуен мен аккомпанементті транспозициялау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Хормейстерлік шеберлік 1
    Несиелер: 4

    Мақсаты: күрделі мөлшерде дирижерлау дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: күрделі өлшемдерде дирижерлау 4/4. Көрекем мәнерлігімен жұмыс. Акценттер мен штрихтарды көрсету. mf және mp, f және p нюанстарына дирижерлау. "Фермата", "агогика"түсінігі. Қалыптасатын дағдылар: қарапайым және күрделі көлемде, сипаты жағынан әртүрлі хор шығармаларын (1-3 сынып) дирижерлау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • r Мектеп-ән репертуарының практикумы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: вокалдық меләуенге есту арқылы аккомпанементті таңдау кезінде теориялық және практикалық дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: аккомпанементтің фортепианолық фактурасының негізгі түрлері (монодикалық, гармоникалық, полифоникалық); аккомпанементтің типтері ("гармоникалық қолдау", "бас пен аккорд кезектесуі", "аккорд пульсациясы", "гармоникалық фигурациялар"). Қалыптасатын дағдылар: есту бойынша мектеп және балалар әндерін таңдау, әуен мен аккомпанементті транспозициялау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Адамның тіршілік әрекетінің қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: еңбек нарығындағы тіршілік қауіпсіздігі негіздерін қарастыру. Мазмұны: адам қауіпсіздігі жүйелері. Қазіргі қоғамдағы тұрақсыздандырушы факторлар, олардың алдын-алу әдістері мен әдістемелері. Алғашқы көмек көрсетудің техникалық-технологиялық негіздері, сондай-ақ төтенше жағдайларда санитарлық-гигиеналық нормаларды сақтау. Құзыреттілігі: қазіргі ортада тіршілік қауіпсіздігін қамтамасыз етудің заманауи тәсілдеріне игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Құқық негіздері және жемқорлыққа қарсы мәдениет
    Несиелер: 5

    Мақсаты: сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің этикалық және заңнамалық негіздерін зерделеу. Мазмұны: сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің конституциялық негіздері. Мемлекет және діни бірлестіктер. Діни бірлестіктерді тіркеу. Тіркеу кезінде заңнамалық негіздерді орындау. ҚР-да ар-ождан және діни сенім бостандығын қамтамасыз етудің этикалық және әлеуметтік-мәдени мәселелері.Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті сақтаудың өзекті мәселелері. Құзыреттілігі: сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті сақтаудағы мемлекеттік саясаттың негізгі талаптарын түсінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Гармония
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: музыканың гармониялық тілінің заңдылықтары туралы түсініктерді қалыптастыру .. Мазмұны: Музыка гармониясын (үйлесімдік) форманы қалыптастырудың және экспрессивті құралы ретінде қарастыру. Үйлесімділіктің көп деңгейлі құрылымы: дыбыс жүйесі - гармония - гармоникалық айналым - гармониялық форма.Классикалық гармония (17ғ.), Оның негізгі қасиеттері. ХІХ - ХХ ғасырлардағы гармонияның эволюциясы (Қазақстан ) . Қалыптасқан дағдылар: гармониялық формаларын жіктеп, музыкалық және практикалық іс-әрекетте қолдана білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты студенттердің ең маңызды экономикалық категориялар мен заңдарды, қазіргі қоғамның дамуындағы жаңа құбылыстарды білуін меңгеру болып табылады, оған қол жеткізу келесі негізгі бөлімдерді меңгерумен қамтамасыз етіледі: қоғамдық өндіріс; капитал құрылымы; өндіріс шығындары; нарықтық экономикадағы өндіріс кірістері; экономика призмасы және жеке тұлғаның құзыреттілігі арқылы кәсіпкерліктің мәнін қарастыру дағдылары, кәсіпкерлік айырмашылықтары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Вокал ансамблі 2
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: вокалды-ансамбльде орындау дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Дыбыс шығару мәдениеті, дыбыс қалыптастыру, дыбыс диапозонды кеңейту, регистрлерді. тегістеу және теңестіру Вокал ансамбльдің түрлері және вокал ансамбльде ән айту тәртібі. Жеке орындаушылармен жұмыс жасау. Ансамбль партиялар мен бүкіл ұжымымен жұмыс жасау. Қалыптасқан дағдылар: вокалды ансамбльге арналған миниатюраларын (а капелла) көркемдік орындаушылық, фортепиано сүйемелдеуімен.әлемдік және қазақстандық вокал ансамбльге арналған шығармаларды орындау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Хормейстерлік практикум-1
    Несиелер: 4

    Мақсаты: күрделі мөлшерде дирижерлау дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: күрделі өлшемдерде дирижерлау 4/4. Көрекем мәнерлігімен жұмыс. Акценттер мен штрихтарды көрсету. mf және mp, f және p нюанстарына дирижерлау. "Фермата", "агогика"түсінігі. Қалыптасатын дағдылар: қарапайым және күрделі көлемде, сипаты жағынан әртүрлі хор шығармаларын (1-4 сынып) дирижерлау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Хор орындаушылығы
    Несиелер: 3

    Мақсаты: бейнелі-эмоционалдық қабылдауды және хор дыбысының мәдениетін дамыту. Мазмұны: әншілік дикция және артикуляция. Артикуляциялық жаттығулар, ән айту дауыстарының тембрлік бояуларын анықтау; регистрлерді тегістеу. Темп және метроритмдік ансамбль ұғымы. Әртүрлі динамикалық реңктерді орындау техникасы; legato, staccato, non legato, marcatto-да ән айту. Аймақтық құрылымдағы жұмыс. Шетел тілдеріндегі шығармаларда дауысты және дауыссыз дыбыстарды қалыптастыру. Нотадан оқу кезінде фразировканы жасау. Жанрлық ерекшеліктерді ұғыну. Қалыптасатын дағдылар: әр түрлі стильдер мен дәуірлердің хор шығармаларын көркемдік орындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Музыкалық білім берудегі цифрлік технологиялар 1
    Несиелер: 3

    Мақсаты: музыкалық ақпаратты беру үшін ақпараттық ойлауды қалыптастыру. Мазмұны: заманауи сандық технологиялар және оларды музыкалық білім беруде қолдану. Жалпы білім беретін мектепте заманауи музыка сабағын компьютерлік қамтамасыз ету. Мультимедиялық технологиялар. Сандық білім беру ресурстарының жіктелуі. Сапалы цифрлық білім беру ресурстарын әзірлеу. Қалыптасқан дағдылар: заманауи мектептің музыка сабағында шығармашылық белсенділікпен техникалық принципті синтездеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Хормейстердің шеберлігі-2
    Несиелер: 6

    Мақсаты: 9/8 мөлшерінде дирижерлау дағдыларын қалыптастыру Мазмұны: marcato, tenuto дирижерлық қимылдарын меңгеру. Динамикалық реңктер-sf және sp. Үшөлшемді дирижерлік схема бойынша 9/8 мөлшері. Кульминация құралдары. Хор музыкасын интерпретациялау мәселелері. Айнымалы Өлшем. Орта мектеп шығармаларда дайындық қимылымен жұмыс (5-6 сыныптар). Қалыптасатын дағдылар: өз аккомпанементіне ән айту. Дирижерлік 4-ші үлестік схема 12/8.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Қазақ (орыс) тілі (В2)
    Несиелер: 5

    Мақсаты: кәсіби тақырыптарға логикалық негізделген мәтіндер мен баяндамаларды қалыптастыру. Сөздің дәлдігі. Экспрессивті синтаксис. Сөйлеу байлығы, тазалығы, логикасы. Айтылу және екпін нормалары. Практикалық стилистиканы анықтау. Кәсіби саладағы сөйлеу мәдениеті. Белгілі бір коммуникативтік жағдайлардағы сөйлеу жаттығулары. Тілдік мінез-құлық этикасы. Кәсіби қызметтегі іскерлік қарым-қатынас түрлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Музыкалық және цифрлық практикумы 1
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: болашақ музыка мұғалімін музыкалық-сандық технологияларды қолдануға дайындау. Мазмұны: музыкалық компьютер жаңа білім беру ортасының және музыкалық-компьютерлік кешенді қамтамасыз ету бағдарламасының негізгі элементі ретінде. Музыкалық компьютердің негізгі компоненттері және құралдары. Сандық және синтезделген дыбыс және "Sound Forge", "Adobe Audition"жұмыс істеуге арналған редакторлар. Аналогты-сандық түрлендіргіш, секвенсорлар-синтезделген музыка редакторлары (MIDI) "Logic Pro X","Cubase 10", "Cakewaik Pro –Sonar", "Track Studio", "Reason 7". Нотаторлар- "Sibelius", "Final-2". Қалыптасқан дағдылар: музыкалық бағдарламаларды қолдана отырып, әртүрлі әуендер мен ән репертуарын ұйымдастыра білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Аспаптық орындаушылық технологиялар -2
    Несиелер: 3

    Мақсаты: музыка пәні мұғалімінің орындаушылық шеберлігі саласында шеберлік пен дағдыны қалыптастыру. Мазмұны: күрделі ырғақпен аспаптық шығармаларды үйрету. Полифония, канондар туралы түсінік. Ежелгі билер (аллеманда, куранта, сарабанда, менуэт, жига.), кішкентай прелюдиялар мен фугалар, инвенциялар, фугеттер. Музыкалық есту қабілетін, ойлау қабілетін дамыту. Қалыптасатын дағдылар: фортепианолық ансамблде ойнау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Ансамбльдегі орындаушылық
    Несиелер: 3

    Мақсаты: бейнелі-эмоционалдық қабылдауды және ансамбль дыбысының мәдениетін дамыту. Мазмұны: әншілік дикция және артикуляция. Артикуляциялық жаттығулар, ән айту дауыстарының тембрлік бояуларын анықтау; регистрлерді тегістеу. Темп және метроритмдік ансамбль ұғымы. Әртүрлі динамикалық реңктерді орындау техникасы; legato, staccato, non legato, marcatto-да ән айту. Аймақтық құрылымдағы жұмыс. Шетел тілдеріндегі шығармаларда дауысты және дауыссыз дыбыстарды қалыптастыру. Нотадан оқу кезінде фразировканы жасау. Жанрлық ерекшеліктерді ұғыну. Қалыптасатын дағдылар: әр түрлі стильдер мен дәуірлердің ансамбль шығармаларын көркемдік орындау..

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Хормейстерлік практикум-2
    Несиелер: 6

    Мақсаты: 9/8 мөлшерінде дирижерлау дағдыларын қалыптастыру Мазмұны: marcato, tenuto дирижерлық қимылдарын меңгеру. Динамикалық реңктер-sf және sp. Үшөлшемді дирижерлік схема бойынша 9/8 мөлшері. Кульминация құралдары. Хор музыкасын интерпретациялау мәселелері. Айнымалы Өлшем. Орта мектеп шығармаларда дайындық қимылымен жұмыс (5-6 сыныптар). Қалыптасатын дағдылар: өз аккомпанементіне ән айту. Дирижерлік 4-ші үлестік схема 12/8.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Музыканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: болашақ музыка мұғалімінің әдістемелік даярлығы бойынша кешенді білімдерін қалыптастыру Мазмұны: Музыканы оқыту әдістері және музыка сабақтарының технологиялары. Жалпы білім беретін мектептерге арналған музыкалық бағдарламалардың сипаттамасы . Балалардың шығармашылық дамуына арналған тапсырмалар және оларды шешу жолдары. Шетелдегі музыкалық білім. Қалыптастыратын дағдылар: альтернативті шешімдерді табу, жаңа музыкалық-педагогикалық идеяларды, сыни ойлауға қабілетті болу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Музыкалық білім беруде бейімделген бағдарламалар
    Несиелер: 5

    Инклюзивті музыкалық білім беруді енгізу бойынша бейімделген бағдарламаларды жасау, оларды әлеуметтік оңалту және қажеттіліктері бар балалармен жұмыс істеуге мүмкіндік беретін тәжірибелік іскерліктерді игеру. Музыка сабағында инклюзивті білім беру принциптері, музыкалық білім беру арқылы заманауи прогрессивті әдістері. Жалпы білім беретін мектеп мекемелері жағдайында балалардың барлық санаттарын сәтті инклюзивті оқыту

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Аспаптық шеберлік-2
    Несиелер: 3

    Мақсаты: музыка пәні мұғалімінің орындаушылық шеберлігі саласында шеберлік пен дағдыны қалыптастыру. Мазмұны: күрделі ырғақпен аспаптық шығармаларды үйрету. Полифония, канондар туралы түсінік. Ежелгі билер (аллеманда, куранта, сарабанда, менуэт, жига.), кішкентай прелюдиялар мен фугалар, инвенциялар, фугеттер. Музыкалық есту қабілетін, ойлау қабілетін дамыту. Қалыптасатын дағдылар: фортепианолық ансамблде ойнау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Фольклорлық ансамбль
    Несиелер: 5

    Мақсаты: фольклорлық ансамбльде ойнаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: динамикалық баланс; музыкалық фактураның элементтері, штрихты орындау, дыбысталу тегістігі. Ансамбльдік техниканың тәсілдері: дыбысталу синхрондылығы; динамикалық тепе-теңдік және динамикалық дифференциация; ритм, түрлі пульс және т. б. әріптестердің бірыңғай түсінуі. Қалыптасқан дағдылар: фольклорлық ансамбль құрамында шығармаларды орындау қабілеттері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Хормен жұмыс жасау практикумы
    Несиелер: 3

    Мақсаты: студенттердің шығармашылық қабілеттерін дамыту және болашақ музыка мұғалімдерінің практикалық вокалдық-хор дағдыларын жетілдіру. Мазмұны: болашақ музыка мұғалімдерінің практикалық вокалдық-хор дағдыларын жетілдіру және хор өнерінің теориялық білімдерін қалыптастыру. Вокалдық-хор жұмысының әдістемесі, ансамбльмен, строймен, дикциямен, басқа да вокалдық-хор дағдыларымен жұмыс істеу тәсілдері. Қалыптасатын дағдылар: хормен орындауды талдай білу, оның дыбысталу нұсқаларын және өзгерту тәсілдерін табу, шығарманы өз бетінше түсіндіру, концерттік қойылымдарды өткізу тәжірибесін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Вокал ансамбльмен жұмыс жасау практикумы
    Несиелер: 3

    Мақсаты: студенттердің шығармашылық қабілеттерін дамыту және болашақ музыка мұғалімдерінің практикалық вокалдық-ансамбль дағдыларын жетілдіру. Мазмұны: болашақ музыка мұғалімдерінің практикалық вокалдық-ансамбль дағдыларын жетілдіру және вокал өнерінің теориялық білімдерін қалыптастыру. Вокалдық-ансамбль жұмысының әдістемесі, ансамбльмен, строймен, дикциямен, басқа да вокалдық-ансамбль дағдыларымен жұмыс істеу тәсілдері. Қалыптасатын дағдылар: вокал ансамбльде орындауды талдай білу, оның дыбысталу нұсқаларын және өзгерту тәсілдерін табу, шығарманы өз бетінше түсіндіру, концерттік қойылымдарды өткізу тәжірибесін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Хорды басқару
    Несиелер: 4

    Мақсаты: хорды басқару дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: дирижерлік қимыл хор дыбысының моделі ретінде, сонымен қатар оны қалыптастыру процесінде жұмыстың негізгі кезеңдері ерекшеленеді. Модельдеу процесі, абстракция және ұқсастық ретінде ажырамас байланыста жүргізу. Дирижердің концерттік қимылы метроритмді, дыбыстану сипатын, тембрлік бояуды, әуезді дамуды, фразировка мен динамиканы біріктіретін мәнерлі элементтер кешені ретінде. Концерттік қимылдың экспрессивті "көпмақсаты", функционалды әмбебаптығы. Қалыптасқан дағдылар: қалыптасқан дағдылар: көркем вокалды-хор туындыларын орындай білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Хор дыбысын модельдеу
    Несиелер: 4

    Мақсаты: хор дыбысын модельдеу дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: дирижерлік қимыл хор дыбысының моделі ретінде, сонымен қатар оны қалыптастыру процесінде жұмыстың негізгі кезеңдері ерекшеленеді. Модельдеу процесі, абстракция және ұқсастық ретінде ажырамас байланыста жүргізу. Дирижердің концерттік қимылы метроритмді, дыбыстану сипатын, тембрлік бояуды, әуезді дамуды, фразировка мен динамиканы біріктіретін мәнерлі элементтер кешені ретінде. Концерттік қимылдың экспрессивті "көпмақсаты", функционалды әмбебаптығы. Қалыптасқан дағдылар: қалыптасқан дағдылар: көркем вокалды-хор туындыларын орындай білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Оркестр классы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: оркестрде ойнаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: халық оркестрінің музыкалық аспаптарында ойнау дағдыларын меңгеру және мектеп оркестрлік ұжымының жетекшісі ретінде жұмысқа дайындау. Ансамбльдік техниканың тәсілдері: дыбысталу синхрондылығы; динамикалық тепе-теңдік және динамикалық дифференциация; ырғақты әріптестердің бірыңғай түсінуі; динамикалық тепе-теңдік; музыкалық тіндердің элементтері, штрихтарды орындау, дыбысталу тегістігі. педагогикалық және концерттік репертуармен дербес жұмыс жасау, оркестрлік партитураларды оқу, оркестр аспаптарын баптау. Қалыптасқан дағдылар: оркестрлік құрамда шығармаларды орындайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Ілгермелі шетел тілі (ағылшын тілі)
    Несиелер: 5

    Мақсаты: шетел тілін тереңдетіп оқыту. Мазмұны: Тақырып бойынша толық баяндамалар. Жаңалықтар мен репортаждар. Қазіргі заманғы проблема бойынша мақалалар мен хабарламалар, қазіргі заманғы көркем проза. Таныс мәселе бойынша пікірталасқа белсенді қатысу, өзінің пікірін түсіндіру және қорғау. Өзекті мәселе бойынша «қолдаймын» және «қарсымын» барлық дәлелдерді айту. Құзыреттіліктер: ағылшын тілінде эссе, баяндама, хат жазу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Қашықтықтан оқыту әдістемесі мен технологиялары
    Несиелер: 3

    Мақсаты: кәсіби қызметтің жаңа құзырлылығын қалыптастыру - қашықтан оқытуды (ҚО) ұйымдастыру. Мазмұны: ҚО негізгі түсініктері мен технологиялары. Интернет – білім, виртуалды білім. ҚО арналған цифрлық гаджеттер мен цифрлық құралдар. ҚО түрлері мен формалары. Құзыреттілік: қашықтан оқыту Интернет-сабақтар, чат-сабақтар, қашықтан жарыстар мен жобалар, конкурстар, вебинарлар және т.б. Қашықтан оқытудағы бақылау мен бағалау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Музыкалық білім берудегі цифрлік технологиялар 2
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: Компьютерде музыкалық басылымдар мен музыкалық қойылымдарды жобалау дағдыларын қалыптастыру . Мазмұны: музыкалық және компьютерлік технологиялар негізінде инновациялық электрондық әдістер. Электронды музыкалық аспаптарда музыкалық аранжирлеу негіздері, заманауидыбыс-студияларда жұмыс жасау. Музыкалық информатика. Cakewalk бағдарламасының секвенсорлары . Finale , Sound Forge , Cakewalk Pro Audio Қалыптасқандағдылар: музыкалық бағдарламалардықолданаотырып, түрліәуендерменәнрепертуарларынұйымдастырабілу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Музыка мұғалімнің орындаушылық құзыреттілігі (Хорды дирижерлау)
    Несиелер: 4

    Мақсаты: хормейстерлік дайындық барысында оқытудың интерактивті түрлері мен әдістерін қолдану. Мазмұны: партиялар бойынша шығармаларды оқу бойынша студенттің хормейстерлік жұмысы, мектеп репертуарымен жұмыс. Вокалдық-хор шығармаларының жұмысын жобалау, шығарма авторларының ой-пікірін дирижерлік іске асыру үшін тәсілдерді іріктеу. Қалыптасатын дағдылар: Қазақстан композиторларының және шетелдік стиль бойынша әр түрлі шығармаларды дирижерлік орындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Музыка мұғалімнің орындаушылық құзыреттілігі(Негізгі музыкалық аспап)
    Несиелер: 5

    Мақсаты: музыка пәні мұғалімінің орындаушылық құзыреттілігі саласында шеберлік пен дағдыны қалыптастыру. Мазмұны: күрделі ырғақпен аспаптық шығармаларды үйрету. Полифония, канондар туралы түсінік. Ежелгі билер (аллеманда, куранта, сарабанда, менуэт, жига.), кішкентай прелюдиялар мен фугалар, инвенциялар, фугеттер. Музыкалық есту қабілетін, ойлау қабілетін дамыту. Қалыптасатын дағдылар: фортепианолық ансамблде ойнау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Өнер тарихы
    Несиелер: 3

    Ежелгі дәуірден қазіргі уақытқа дейінгі отандық өнер мен көркем мәдениеттің қалыптасуы мен дамуының негізгі кезеңдері туралы негізгі білім. Курс өнердің барлық түрлерін қамтиды, бұл қазақтардың адамгершілік-эстетикалық әлемі эволюциясының жалпы көрінісін жасауға мүмкіндік береді, әдет-ғұрып элементтері мен олардың қазіргі заманғы қазақстандықтың бейнесін қалыптастырудағы маңызы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Дәстүрлі ән айту
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: Қазақтың дәстүрлі ән айтуының вокалдық аппаратын қалыптастыру . Мазмұны: Қазақтың дәстүрлі ән айтуының дауыстық аппараттарының ерекшеліктері . Дауысты тыныс алу түрлері. Дауыстық жаттығулар. Дыбыс алудың түрлері. Дәстүрлі қазақ ән айту мәдениеті. Регистрлер (кеуде, бас). Халық әнінің дәстүрлі музыкалық және экспрессивті құралдары Қалыптасқан дағдылар: дәстүрлі ән айтудың дауыс аппаратын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Музыкалық білім берудің психологиясы
    Несиелер: 4

    Музыкалық-психология ұғымы және музыкалық-психологиялық білімнің қалыптасуы. Музыканы қабылдаудың негізгі заңдылықтары, эмоционалдық-ерікті үдерістердің ерекшеліктері, музыкадағы қасиеттері мен жағдайы.Шығармашылықтың психологиясы саласындағы білімдерді, дағдылар мен іскерліктерді меңгеріп, кәсіби қызметті қайта құру, білім беруде авторлық инновациялық идеяларды іске асыру, жаңа білім идеяларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Музыкалық-жобалық іс-әрекетіндегі заманауи технологиялар (ағылшын тілде)
    Несиелер: 4

    Мақсаты: мұғалімнің музыкалық-жобалық қызметі саласында студенттердің білім және білік кешенін қалыптастыру. Мазмұны: мұғалімнің музыкалық-жобалық қызметінің шығармашылық бағыты. Музыкалық-жобалау қызметінің принциптері. Музыкалық-жобалау қызметінің құрылымы, мұғалімнің музыкалық-жобалау қызметімен байланысты әртүрлі контекстердің кең спектрі - Case-study, Blended Music learning, Flipped Music Classroom Қалыптасатын дағдылар: музыкалық-жобалық қызметте өз концепцияларын іске асырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Эстрадалық вокал
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: эстрадалық вокалдық шеберлікті қалыптастыру. Мазмұны: ән айту аппаратының ерекшеліктері. Вокалдық тыныс алу түрлері. Орындаудың эстрадалық мәдениеті. Эстрадалық өнердің әр түрлі бағыттары, стильдері мен жанрлары.. Танымал музыканың түрлі жанрларына тән арнайы тәсілдерді меңгеру дағдылары. Эстрадалық шығармаларды орындаудың музыкалық-мәнерлі құралдары; фонограммамен, микрофонмен, вокалды – күшейткіш аппаратурамен және т. б. жұмыс істеу дағдылары. Қалыптасатын дағдылар: көркем сурет, эстрадалық шығармаларды орындау барысында эмоционалдық жауап.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Музыка мұғалімінің орындаушылық шеберлігі (Негізгі музыкалық аспап)
    Несиелер: 5

    Мақсаты: музыка пәні мұғалімінің орындаушылық шеберлігі саласында шеберлік пен дағдыны қалыптастыру. Мазмұны: күрделі ырғақпен аспаптық шығармаларды үйрету. Полифония, канондар туралы түсінік. Ежелгі билер (аллеманда, куранта, сарабанда, менуэт, жига.), кішкентай прелюдиялар мен фугалар, инвенциялар, фугеттер. Музыкалық есту қабілетін, ойлау қабілетін дамыту. Қалыптасатын дағдылар: фортепианолық ансамблде ойнау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Музыка мұғалімінің орындаушылық шеберлігі ( Хор.дир.)
    Несиелер: 4

    Мақсаты: хормейстерлік дайындық барысында оқытудың интерактивті түрлері мен әдістерін қолдану. Мазмұны: партиялар бойынша шығармаларды оқу бойынша студенттің хормейстерлік жұмысы, мектеп репертуарымен жұмыс. Вокалдық-хор шығармаларының жұмысын жобалау, шығарма авторларының ой-пікірін дирижерлік іске асыру үшін тәсілдерді іріктеу. Қалыптасатын дағдылар: Қазақстан композиторларының және шетелдік стиль бойынша әр түрлі шығармаларды дирижерлік орындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Музыкалық және цифрлық практикумы 2
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: Компьютерде музыкалық басылымдар мен музыкалық қойылымдарды жобалау дағдыларын қалыптастыру . Мазмұны: музыкалық және компьютерлік технологиялар негізінде инновациялық электрондық әдістер. Электрондымузыкалықаспаптарда музыкалықаранжирлеу негіздері, заманауидыбыс-студияларда жұмыс жасау. Музыкалықинформатика. Cakewalk бағдарламасының секвенсорлары . Finale , Sound Forge , Cakewalk Pro Audio Қалыптасқандағдылар: музыкалық бағдарламалардықолданаотырып, түрліәуендерменәнрепертуарларынұйымдастырабілу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Академиялық вокал
    Несиелер: 4

    Пәнді меңгерудің мақсаты әрі қарай музыкалық-педагогикалық қызметке қажетті кәсіби вокалдық-педагогикалық дағдылар кешенін қалыптастыру, академиялық ән айтудың кәсіби мәдениетін қалыптастыру, оның көкжиегін дамыту, вокалдық мәдениет саласындағы орындаушылық қызметке дайындық, академиялық ән айту дағдыларын жетілдіру болып табылады, әлемдік және отандық вокалдық мәдениет құндылықтарын шығармашылық игеруге бағдар береді және студенттерге заманауи және классикалық репертуардың вокалдық туындыларын орындауға мүмкіндік береді. Қалыптасатын дағдылар: эстрадалық ән айтудың дауыстық аппаратының қалыптасуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Код ON4

    музыкалық мәдениет пен өнердің әлеуетін пайдалана отырып, тиімді мәдениетаралық коммуникация үшін қазіргі ғылымның философиялық, әлеуметтік, саяси, мәдениеттанулық және психологиялық-педагогикалық аспектілерін талдайды, академиялық адалдық мәдениетінің қағидаларын қолдайды

  • Код ON1

    тарихи-саяси сипаттағы қазіргі заманғы үдерістердің және экономикалық даму мен әлеуметтік жаңғыртудың Қазақстандық моделінің мәніне бағдарланады, сондай-ақ қазақстандықтардың жаңа тарихи санасын қалыптастыру саясаты мен дамуының қоғамдық-саяси перспективаларын бағалайды

  • Код ON5

    Музыкалық білім беру жүйесінде тәрбие жұмысының технологияларын жетілдіру үшін құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің негіздері мен принциптерін қолданады

  • Код ON2

    – іскери қарым-қатынас және мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде музыкалық білім беру мәселелері бойынша пікірталасқа белсенді қатысу үшін ауызша және жазбаша коммуникацияның синтаксистік құрылымын пайдаланады, барлық балалардың музыкалық шығармашылыққа белсенді қатысуына және оған қол жетімділігін кеңейтуге ықпал етеді; ғылыми және академиялық жазудың қолданбалы әдістерін қолданады

  • Код ON7

    білім алушыларды өзгермелі еңбек нарығына бейімдеу мақсатында формальды және формальды емес музыкалық білім беру саласында оқыту мен тәрбиелеудің заманауи әдістерін жобалайды, іріктейді және қолданады

  • Код ON6

    оқушылардың шығармашылық дамуының психологиялық және физиологиялық аспектілерін негізге ала отырып, арнайы пәндерді оқыту әдістемесін жетілдіру үшін білім берудегі менеджмент дағдыларын, Музыкалық білім берудегі бағалаудың принциптері мен арнайы құралдарын пайдаланады

  • Код ON8

    ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушылар үшін музыкалық білім берудің бейімделген бағдарламаларын жасау үшін инклюзивті ынтымақтастықтың принциптерін, тәсілдерін және әдістерін қолданады

  • Код ON3

    қашықтықтан оқыту технологияларын, мектептің электрондық құжаттамасының ақпараттық ресурстарымен жұмыс істеу үшін аппараттық және бағдарламалық құралдарды, Музыкалық-білім беру ортасын цифрландыруды мақсатты және тиімді пайдаланады

  • Код ON9

    оқу-тәрбие үрдісінде әр түрлі көздерден жаңа ақпараттық және коммуникациялық технологияларды белсенді тарта отырып, оқушылардың музыкалық шығармашылығын, эмоциялық мәнерлілігін, әртүрлі қабілеттері мен қажеттіліктерін, этномәдени және конфессиялық қабілеттерін қоса алғанда, аналитикалық және сыни ойлауын дамытуға ықпал ететін Музыкалық білім беру саласындағы ақпаратты талдайды және шығармашылықпен түрлендіреді

  • Код ON10

    мәдени және эстетикалық құндылықтарды, ұлттық музыкалық нысандар мен мәдениеттердің алуан түрлілігін беру және сақтау, сондай-ақ оларды халық арасында насихаттау мақсатында мектептер, шығармашылық қызметкерлер мен мәдениет мекемелері арасындағы әріптестік байланыстарды білім беру процесіне енгізе отырып, әлемдік музыкалық білім берудің озық тәжірибесін жүйелейді

  • Код ON11

    музыканы қабылдау заңдылықтарына, эмоционалдық қайырымдылықтың ерекшелігіне, музыкалық өнердің интонациялық табиғатына негізделе отырып, көптілді білім беру жағдайында музыканы оқытудың тиімді стратегиясын қолданады

  • Код ON12

    музыкалық-орындаушылық, зияткерлік, моральдық-адамгершілік, мәдени-ұйымдастырушылық-басқарушылық дағдыларды меңгерген; музыканы оқытуда уәждемені арттыру үшін оның жеке музыкалық қабілеттерін ескере отырып, оқушының даму траекториясын анықтайды

6B01402 Музыкалық білім
Бакалавриат

Ө.Сұлтанғазин атындағы педагогикалық институты (А.Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті)

БББТ: B006 Музыка мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01402 Музыкалық білім
Бакалавриат

Шымкент университеті

БББТ: B006 Музыка мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01402 Музыкалық білім
Бакалавриат

Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B006 Музыка мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01402 Музыкалық білім:Эстрадалық вокал
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B006 Музыка мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01402 Музыкалық білім
Бакалавриат

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: B006 Музыка мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top