Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01505 Физика ағылшын тілінде в Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

  • Оқушылардың физиологиялық дамуы
    Несиелер: 3

    Ерте және мектеп жасына дейінгі балалардың дамуының жалпы заңдылықтары Физиология, нерв жүйесінің гигиенасы, жоғарғы нерв қызметінің жас ерекшеліктері. Физиология, сенсорлық жүйелер. Ішкі секреция бездерінің физиологиясы, жыныстық тәрбие. Жас ерекшеліктері, тірек-қимыл аппараты, вегетативтік жүйелердің ерекшеліктері. Балабақша ғимараттарына, топтарына қойылатын гигиеналық талаптар. Салауатты өмір салтын қалыптастыру негіздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Механика
    Несиелер: 5

    Бұл пәннің мақсаты осы денелер арасындағы өзара әрекеттесуді бейнелейтін материалдық денелердің тепе-теңдігі мен қозғалысының жалпы заңдарын оқу болып табылады. Пәнді меңгеру нәтижесінде білім алушы білуі тиіс: механиканың негізгі ұғымдары мен теоремаларын; материалдық нүктенің, қатты дененің және механикалық жүйенің тепе-теңдік заңдары мен қозғалыс заңдарын, механиканың типтік есептерін шешу үшін алынған білімді қолдануды меңгеруі тиіс;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Аналитикалық геометрия және сызықтық алгебра
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты анықтауыштар теориясы, матрицалық талдау, сызықты теңдеулер жүйесін шешу әдістері туралы түсініктерді қалыптастыру болып табылады. Жиындар теориясының элементтері. Сызықты теңдеулер жүйесі. Анықтауыштар. Кешенді сандар. Векторлардың скаляр, векторлық және аралас көбейтіндісі және олардың қосымшалары. Жазықтықтағы координаталар әдісі. Жазықтықтағы екінші ретті қисықтар. Кеңістіктегі беттер мен сызықтардың теңдеулері. Екінші ретті беттер және олардың канондық теңдеулері. Болашақ ғылыми жұмыс процесінде одан әрі қолдану үшін сызықтық алгебра математикалық аппаратын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Молекулалық физика
    Несиелер: 5

    Мақсаты: студенттердің молекулалық физиканың түсініктері, заңдары және әдістері туралы түсініктерін, тәжірибелік есептер және эксперименталды жұмыс дағдыларын қалыптастыру. Газдардың молекулалық-кинетикалық теориясы. Максвелл және Больцманның таралуы. Термодинамиканың басталуы. Тасымалдау процестері. Нақты газдар. Фазалық түрленулер. Карно Теоремасы. Затты тасымалдау процестерінің физикалық мәні. Бақыланатын процестерді, фактілер мен физикалық құбылыстарды талдау және синтездеу кезінде математикалық әдістерді қолдану дағдыларын меңгерген;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ұлттық тәрбие
    Несиелер: 3

    Қазақ халқының ұлттық мәдениетінің мәні; қазақ халқының тарихы, тілі, әдет - ғұрыптары мен дәстүрлері, өзіндік ерекшеліктері; ұлттық мүдделердің, ұлттық құндылықтардың, қазақ халқының, бүкіл Қазақстан халқының құндылық бағдарларының мәні; этносаралық, конфессияаралық және мәдениетаралық диалог; Жалпыадамзаттық құндылықтар- «Мәңгі» Мейірімділік, Ақиқат, Сұлулық идеалдарын тіркейтін, бейбітшілікті, тыныштықты сақтауға ықпал ететін өмір.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Математикалық талдау
    Несиелер: 4

    "Математикалық талдау" пәнін игерудің мақсаты болашақ мамандардың физикалық құбылыстар мен процестерді талдау кезінде математикалық аппаратты және математикалық әдістерді қолдана білуін қалыптастыру болып табылады. Сандық тізбектің шегі. Функцияның шегі, үздіксіздігі, бірқалыпты үздіксіздігі. Дифференциалдық есептеу негіздері. Интегралдаудың негізгі әдістері. Белгілі интеграл және оның физикалық қосымшалары. Қолдану меншіксіз интегралдар. Көп айнымалылардың функциялары. Еселік интегралдар. физикалық есептерді шешу үшін математикалық әдістерді қолдану дағдыларын меңгерген

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Электр және магнетизм
    Несиелер: 5

    Электромагниттік өзара әрекеттесуді табиғаттағы іргелі өзара әрекеттесудің бірі ретінде, Электромагнетизм теориясының негізінде жатқан негізгі эксперименталды заңдылықтарды, электромагнетизмнің жалпы заңдарын, электромагнит теориясының қазіргі заманғы технологиялармен байланысын зерттеу болып табылады. Студенттердің практикалық есептерді шешу үшін статикалық өріс және электромагниттік өріс заңдарын қолдануға мүмкіндік беретін білім мен іскерлікті қалыптастыру;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Ағылшын тілі В1
    Несиелер: 5

    В1 ағылшын деңгейі – Еуропа кеңесі құрған тілді меңгеру деңгейін анықтау CEFR жүйесіндегі тілді меңгерудің үшінші деңгейі. Күнделікті сөйлеуде бұл деңгейді орташа деп атауға болады. Бұл термин CEFR-де ресми деңгей сипаттамасы болып табылады. Бұл деңгейде студенттер базалық ағылшын аясынан шығады, бірақ жұмыс немесе оқу барысында тек ағылшын тілінде сөйлесуге дайын болмайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Мақсаты: педагогикалық ғылымның қазіргі жағдайын зерттеу, білім алушыларда педагогикалық ойлауды дамыту, инновациялық педагогикалық қызметке дайындық. Мазмұны: Педагогиканың әдіснамалық, аксиологиялық негіздері. Мақсат қою, тұлға, тәрбие. Жас ерекшеліктері мен жеке ерекшеліктер. Білім берудің жаһандануы. Кәсіби сапалар. Дидактика. Оқыту процесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Дифференциалдық және интегралдық теңдеулер
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты дифференциалдық теңдеулер типтерімен танысу. Дифференциалдық теңдеулерге әкелетін есептер. Бірінші ретті дифференциалдық теңдеулер. Бастапқы есептің өмір сүру теоремасы және шешу бірліктері. Дифференциалдық теңдеулер жүйесінің жалпы теориясы. Сызықты қарапайым дифференциалдық теңдеулердің жалпы теориясы. Сызықты қарапайым дифференциалдық теңдеулер жүйесінің жалпы теориясы. Сызықты дифференциалдық теңдеулер және тұрақты коэффициентті жүйелер

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Психология
    Несиелер: 3

    Психологиялық ғылымның негізгі іргелі салалары туралы базалық білім. Курс теориялық-әдіснамалық негіздердің қалыптасуы мен дамуының өзекті мәселелерін және адам тұлғасының қалыптасуы мен дамуының қазіргі заманғы әзірлемелерін, барлық психологиялық ғылымның зерттеу тәжірибесін жинақтауды қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Оптика
    Несиелер: 5

    Пәнді оқыту мақсаты: оптикалық заңдарды қолдану бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру, оптикалық құбылыстар физикасын бақылау, практикалық тәжірибе мен экспериментті жинақтау, негізгі оптикалық құбылыстармен, оларды бақылау және Эксперименталды зерттеу әдістерімен, физикалық шамаларды дәл өлшеудің негізгі әдістерімен таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Ағылшын тілі В2
    Несиелер: 5

    CEFR ресми нұсқаулығына сәйкес, В2 деңгейінде ағылшын тілін меңгерген білімалушы: нақты және дерексіз хабарламалардың негізгі идеяларын, сонымен бірге өзінің кәсіби саласында техникалық жағын да талқылауды түсінеді; өзіне таныс емес тақырыптар бойынша мәтін құрастыра алады; алған әсерлерін, оқиғаларды, армандарын, үміттері мен ұмтылыстарын сипаттай алады, өзінің пікірін, жоспарларын тұжырымдап негіздей алады

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты студенттердің ең маңызды экономикалық категориялар мен заңдарды, қазіргі қоғамның дамуындағы жаңа құбылыстарды білуін меңгеру болып табылады, оған қол жеткізу келесі негізгі бөлімдерді меңгерумен қамтамасыз етіледі: қоғамдық өндіріс; капитал құрылымы; өндіріс шығындары; нарықтық экономикадағы өндіріс кірістері; экономика призмасы және жеке тұлғаның құзыреттілігі арқылы кәсіпкерліктің мәнін қарастыру дағдылары, кәсіпкерлік айырмашылықтары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Классикалық механика
    Несиелер: 4

    Курстың мақсаты - Оқушыларды қоршаған орта туралы негізгі ғылыми ұғымдармен таныстыру, классикалық механика заңдарының негізгі түсініктері мен тұжырымдары туралы түсінік беру; физикалық және математикалық білім жүйесіндегі классикалық механиканың орнын анықтау; классикалық, аналитикалық, статистикалық және релятивистік механиканың элементтерімен таныстыру; классикалық механиканың табиғат құбылыстарымен және қазіргі заманғы технологиялармен байланысын талдау; Математикалық физика және есептеу математикасы әдістерімен механикалық құбылыстарды талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Абайтану
    Несиелер: 3

    Абайдың гуманистік ілімдеріне бой алдырған толыққанды, адамзатты сүйетін, адамгершілігі мол, толерантты азаматты қалыптастыру. Абайдың мәңгілік құндылықтар туралы ойларына терең махаббат тәрбиелеу: оның өлеңдері мен пНОзаларында көрсетілген оқу, білім, ғылым, өнер, тәрбие, адамгершілік; ақын-ойшылдың дүниетанымына әсер еткен негізгі көздерді көрсету; Шығыс мәдениетінен, Ислам философиясынан шыққан Ар-намыс пен ар-ождан түсінігін игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Әлеуметтік және білім беру саясатындағы инклюзивті білім берудің рөлі. Инклюзивті білім берудің нормативтік-құқықтық қамтамасыз етілуі, модельдері, формалары, түрлері. инклюзивті білім берудің педагогикасы мен психологиясы. Инклюзивті білім беру субъектілерін психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу. Инклюзивті білім беру жағдайында ЖТД бар тұлғаларға арналған жеке білім беру бағдарламалары мен бағыттарын жобалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Атом, атом ядросы және қатты дене физикасы
    Несиелер: 5

    атом-молекулярлық деңгейде кванттық құбылыстардытүсіну; кванттық физиканың эксперименттік негіздері және атомдар мен молекулалардың электрондық қабықшаларынан туындаған физикалық құбылыстар; : микроқаржыландырудың негізгі заңдылықтары мен құбылыстары; ядролық физиканың негізгі әдістерін зерттеу; ядролық реакциялар түрлері және олардың заңдары; зат арқылы өтетін радиацияның заңдары; ядролық радиацияның көздері мен детекторлары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Электродинамика
    Несиелер: 4

    "Электродинамика" пәнін оқу мақсаты электрмагниттік өріс теориясының негізгі ұғымдарын, заңдары мен модельдерін оқып үйрену, электродинамика есептерін шешу дағдыларын меңгеру болып табылады. Зарядтау тығыздығы және ток тығыздығы. Магнит өрісінің индукциясы. Лоренц Күші. Өріс суперпозициясы принципі. Электромагниттік индукция. Максвелл Теңдеулері. Магнит өрісінің теңдеуі. Электромагниттік потенциалдар. Потенциалдардың калибрлеу инварианттылығы. Пуассон Теңдеулері. Лаплас Теңдеулері. Максвелловский тензор натяжений (кернеу). Умов-Пойтинг Векторы. Мультипольді ыдырау. Заряд жүйесінің электрлік дипольді моменті. Векторлық потенциал. Энергия тығыздығы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Ағылшын тілі С1
    Несиелер: 5

    C1 деңгейі тұрғындарының ана тілі ағылшын тілі болып табылатын елде толықтай автономды қарым-қатынас жасауға мүмкіндік береді. Студент мәтіннің жасырын мағынасын тани отырып, күрделі көлемді мәтіндердің кең ауқымын түсіне алады; сөздерді, сөз тіркестерін таңдауда қиындықтарсыз еркін сөйлей алады; әлеуметтік, ғылыми және кәсіби қызмет барысында тілді икемді, тиімді қолдана алады

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Программалау
    Несиелер: 4

    Мақсаты-студенттерді компьютердің бағдарламалық жабдықтарымен таныстыру. Жергілікті және жаһандық желілер түсінігін беру. Бағдарламалау тілдерімен, массивтермен, логикалық өрнектермен, цикл операторларымен танысады. Деректер түрлері мен типтері. Деректерді Енгізу-шығару. Алгоритмдер. Құрылымдық бағдарламалау принциптері. Компьютерлік анимация. Компьютерлік графика. Программалаудың заманауи әдістері. Компьютерде аналитикалық есептеулер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Физикалық есептерді шығару практикумы 1
    Несиелер: 4

    Студенттердің физиканың Механика және Молекулалық физика бөлімдері бойынша теориялық білімдерін, іскерліктерін және міндеттерді шешу дағдыларын зерделеу, сондай-ақ білім алушыларда міндеттерді шешу кезінде ғылыми ойлау стилін қалыптастыру. «Физикалық есептерді шығару практикумы» пәнінің негізгі міндеттері білім алушыларда білім беру бағдарламасы бойынша пәндік құзыреттермен қатар пәндер бойынша оқыту нәтижелерін қалыптастыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Физиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді оқыту барысында: орта мектептің физика курсының теориялық негіздері мен мазмұнының құрылымы, олардың ғылыми дүниетанымын қалыптастыру мақсатында физикадан сабақтарды дайындау және өткізу әдістемесі; физикадан оқу және қосымша сабақтар, оларды жоспарлау, физика сабақтарын өткізуге арналған құралдар, физиканы оқытуға инновациялық технологияларды енгізу қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Физикалық есептерді шығару практикумы 2
    Несиелер: 4

    Студенттердің физиканың Электр және магнетизм, Оптика, Атом, ядро және қатты дене физикасы бөлімдері бойынша теориялық білімдерін, іскерліктерін және міндеттерді шешу дағдыларын зерделеу, сондай-ақ білім алушыларда міндеттерді шешу кезінде ғылыми ойлау стилін қалыптастыру. «Физикалық есептерді шығару практикумы» пәнінің негізгі міндеттері білім алушыларда білім беру бағдарламасы бойынша пәндік құзыреттермен қатар пәндер бойынша оқыту нәтижелерін қалыптастыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Физиканы оқытудағы инновациялық технологиялары
    Несиелер: 3

    Инновациялық педагогикалық технологиялар және объективті қажеттілік ретінде физиканы оқыту әдістемесі. Физиканы оқыту технологиясын жіктеу. Физиканы оқытудың технологиялары мен әдістерін енгізудің жалпыланған механизмі. Физиканы оқыту жүйесін жобалаудың әдістемелік ерекшеліктері. Оқу үрдісінде мұғалімдер мен студенттердің қызметін жобалаудың негізгі технологиялық процедуралары. Педагогикалық технологиялар: тұжырымдама және типология. Түсіндірмелі иллюстрациялық технологиялар және физиканы оқытудың белсенді әдістері. Студенттерге бағдарланған физиканы оқыту технологиясын қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Білім берудегі цифрлық технологиялар
    Несиелер: 5

    Білім беруді ақпараттандыру. Заманауи цифрлық технологиялар және оларды білім беруде пайдалану. Мультимедиа технологиялары. Білім берудегі 3D-технологиялар. Цифрлық білім беру ресурстарын жіктеу. Сапалы цифрлық білім беру ресурстарын әзірлеу. Виртуалды шындық. Цифрлық робототехника. Оқыту үдерісінде цифрлық білім беру ресурстарын қолдану әдістемесі. Оқыту нәтижелерін цифрландыру. Сабақтан тыс және ғылыми-зерттеу қызметін цифрландыру мәселелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Арт білім беру
    Несиелер: 5

    Мақсаты: әлемдік діннің дамуын қалыптастырудағы өнердің рөлін қарастыру. Мазмұны: әлемдік өнер мен көркем мәдениеттің қалыптасуы мен дамуының негізгі кезеңдері туралы базалық білім. Дін қызметіндегі өнер түрлері, сәулет және кескіндеме және типография. Қазақстан аумағындағы исламдық сәулет ескерткіштері. Құзыреттіліктер: әлемдік өнердің эволюциясын және оның қазіргі дінтанудағы рөлін ашу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Ағылшын тілі C2
    Несиелер: 5

    Ағылшын тіліндегі C2 деңгейі ана тілінің деңгейіне сәйкес келеді. Бұл эмоциялар мен пікірлерді білдірудің барлық жағдайларын ескере отырып, кез-келген тақырыптағы кез-келген түрдегі мәтіндерді оқып, жазуға, сонымен қатар кез-келген академиялық немесе кәсіби пікірталасқа белсенді қатысуға мүмкіндік береді. Естіген немесе оқығанының бәрін дерлік жеңіл түсінеді; дәлелдер келтіре және дәйекті презентация жасайды

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Кванттық механика
    Несиелер: 4

    "Кванттық механика" курсының мақсаты-білім алушылардың микромирдегі кванттық процестер физикасының заңдылықтары мен негізгі принциптерін меңгеруі, атомдық, ядролық және молекулалық сипаттамадағы кванттық жүйелердің негізгі физикалық қасиеттерін оқып үйрену. Толқындық функция. Суперпозиция принципі. Кванттау ережелері. Физикалық шамалар операторлары. Меншікті функциялар және операторлардың меншікті мәндері. Кванттық механиканың динамикалық теңдеулері. Шредингер Теңдеулері. Кванттық механикада сақталу заңы. Кванттық механикадағы жақындау әдістері. Бақыланатын процестерді, фактілер мен физикалық құбылыстарды талдау және синтездеу кезінде математикалық әдістерді қолдану дағдыларын меңгерген;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Қашықтан оқытудың әдістемесі мен технологиясы
    Несиелер: 3

    Оқытудың мақсаты: кәсіби қызметтің жаңа түрі - қашықтан оқытуды ұйымдастыру және іске асыруға қажетті студенеттердің құзырлылығын қалыптастыру.Қашықтан оқытудың негізгі түсініктері мен технологиялары. Интернет – білім, виртуалды білім. Қашықтан оқытуға арналған цифрлық гаджеттер мен цифрлық құралдар. Қашықтан оқытудың түрлері мен формалары: қашықтан оқыту Интернет-сабақтар, чат-сабақтар, қашықтан жарыстар мен жобалар, конкурстар, вебинарлар және т.б. Қашықтан оқытудағы бақылау мен бағалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Электроника
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-радиоэлектрондық аппаратураның ссновалық элементтерімен танысу, жартылай өткізгіш аспаптардың негіздерін және электронды құрылғылардың дискретті компоненттері және Интегралды микросхемалар ретінде қолданылатын аса маңызды жартылай өткізгіш аспаптардың әрекет ету принципін баяндау, сондай-ақ олардың негізінде негізгі радиотехникалық сұлбаларды құру принциптері. Жартылай өткізгіш аспаптарда болатын маңызды процестер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Физика тарихы
    Несиелер: 4

    физикалық ғылымның пайда болуы мен даму тарихы, адам өмірінде белгілі бір орынды иеленетін және белгілі бір рөл атқаратын әлеуметтік құбылыс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Білім беру робототехникасы және мехатроника
    Несиелер: 3

    Робототехникалық жүйенің негізін құрайтын техникалық элементтер мен құрылғылар. Роботтарға арналған жетек пен атқарушы жүйелерді тұрғызу ерекшеліктері, атқарушы жүйелерді басқару әдістері, кеңістікте роботтардың қозғалу механизмдері мен қозғалыс механизмдерін жобалау және талдау негіздері, қозғалыс механизмдері мен роботтардың қозғалу механизмдері үшін басқару алгоритмдерін жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Астрономия
    Несиелер: 4

    Мақсаты-студенттерге Күн жүйесі және оның құрылысы туралы; Уақытты есептеу жүйесі туралы; аспан денелерінің қозғалысы ерекшеліктері туралы; Астрометрия, теориялық, астрономия, аспан механикасы, жұлдызды астрономия, космогония және космология туралы негізгі мәліметтер беру. Аспан денелерінің қозғалыс заңдары және есептің инерциялық жүйесі анықталады. Астрономиялық бақылау және жұлдызды аспан бойынша жергілікті жерде бағдарлау дағдыларын меңгерген. Күн жүйесінің шығу тегі мен эволюциясы туралы қазіргі заманғы түсініктерді көрсету қабілеті мен дайындығын көрсету

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Статистикалық физика
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты - термодинамика мен статистикалық физиканың негізгі ұғымдарын, заңдары мен модельдерін оқу. Гиббс әдістері, газдардың кинетикалық теориясы, термодинамиканың екінші негізін қолдану, тепе-тең емес күй, релаксация және тасымалдау құбылыстарын зерттеу. Максвелл-Больцман таралуы, Гиббстың кинетикалық таралуы. Классикалық және кванттық статистика негізінде дамып келе жатқан статистикалық физика негіздерін біледі. Идеалды және идеалды емес газдар, қатты денелер үшін, металдардағы электрондар үшін, флуктуация құбылыстарын және Броун қозғалысы үшін жалпы статистикалық теорияны қолдана алады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Код ON8

    физиканың фундаменталды заңдарын, зерттеу қызметінің қолданбалы әдістері мен академиялық жазуды жан-жақты түсінеді, абстрактілі ойлау мен ғылыми талдауға қабілетті, математикалық, есептеуіш және эксперименттік дағдылармен толықтырылған.

  • Код ON5

    оқушылардың әлеуметтік, жас ерекшеліктерін, психофизикалық және жеке ерекшеліктерін, соның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар тұлғаларды ескере отырып, ағылшын тілінде оқытуды, білім беруді және дамуды қамтамасыз етеді;

  • Код ON7

    өзінің болашақ кәсібінің әлеуметтік маңыздылығын мойындайды, кәсіби қызметті жүзеге асыруға уәждемесі бар, кәсіби этика мен сөйлеу мәдениетінің негіздерін біледі;

  • Код ON6

    Білім беру саласындағы нормативтік құқықтық актілерге сәйкес білім беру процесін психологиялық-педагогикалық қолдау әдістерін біледі және оларды танымдық әрекеттерді белсенді меңгеруде, өзін-өзі дамытуда орынды қолданады;

  • Код ON1

    дүниетанымдық ұстанымдар негізінде, философия, әлемдік өнер, дінтану және әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдар негіздері тұрғысынан қоршаған шындықты бағалайды, Академиялық адалдық мәдениетін түсінеді және сақтайды;

  • Код ON4

    дене шынықтыру әдістері мен құралдарын пайдалану арқылы толыққанды әлеуметтік және кәсіби қызметті қамтамасыз ету үшін салауатты өмір салтын ұстануға, өмір бойы өзін-өзі ұйымдастыруға және өзін-өзі тәрбиелеуге қабілетті;

  • Код ON3

    жеке іс-әрекетте ағылшын тілінде әртүрлі ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолданады: интернет-ресурстар, ақпаратты іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және тарату үшін бұлттық және мобильді қызметтер;

  • Код ON2

    тұлғааралық, мәдениетаралық және кәсіби форматтарда үш тілде сөйлеседі, және академиялық мәтіндерді түсініп аударады, көпшілік алдында сөйлеу дағдыларын меңгереді;

  • Код ON9

    физикалық құбылыстарды теориялық тұрғыдан модельдейді және тәжірибе жүзінде зерттейді, ғылыми фактілер мен зерттеу нәтижелерін әртүрлі аудиторияларға ауызша, көрнекі және жазбаша форматтар арқылы тиімді жеткізеді

  • Код ON10

    командада жұмыс істейді, ғылыми қарым-қатынастың күшті жақтарын пайдаланады, білім мен тәжірибенің ағымдағы жағдайын сыни бағалайды, нақты кәсіби мақсаттар үшін жаңа білім мен дағдыларды игеру жоспарын әзірлеуге, енгізуге және жетілдіруге қабілетті, әрі қарай оқуды өз бетінше жалғастыру дағдыларын меңгерген;

  • Код ON11

    Физика мен физиканы оқыту технологиясының теориялық және эксперименттік негіздері туралы білімді қолданады, мектеп оқушыларының пәндік дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру әдістеріне, сонымен қатар физикаға қызығушылықты

Top