Жаңа білім беру бағдарламасы

6B02101 Дизайн в Мирас Университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Ғимараттар мен құрылыстарды жобалау, салу, реконструкциялау және жөндеу саласында кәсіби құзыреттерді, инновациялық технологияларды меңгерген, шешімдер қабылдауда, оның ішінде кәсіби қызметте бастамашыл, сәулет және құрылыс саласында өзгеретін талаптарға бейімді, командада жұмыс істей алатын сәулет саласындағы маманды даярлау
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 5 года
  • Кредиттер көлемі 300
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B031 Сән, дизайн
  • Дайындық бағыты 6B021 Өнер
  • Көшбасшылық және команда құру негіздері
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: 'көшбасшылық', 'команда', 'команда құру' ұғымдарының мәні; көшбасшылық модельдері және олардың типологиясы; көшбасшылық стильдері; көшбасшылық шешім қабылдау модельдері, команданы қалыптастыру технологиялары. Қалыптастырылатын құзыреттер: көшбасшылық стильдерін талдау және бағалау; көшбасшылықтың әртүрлі стильдерін іске асырудың шарттары мен салдарын бағалау; команданы қалыптастырудың әдістері мен тәсілдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Құқық негіздері
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: құқық және оның әлеуметтік реттеу жүйесіндегі орны; құқықтың негізгі нысандары (көздері); құқықтық нормалар мен құқықтық қатынастар; құқықтық мінез-құлық және құқық бұзушылық; ҚР адамы мен азаматының құқықтық мәртебесінің негіздері, құқықтың негізгі салалары және т.б. Қалыптастырылатын құзыреттер: қолданыстағы заңнама мәселелерінде бағдарлану; Заңмен реттелетін нормативтік-құқықтық актілерді, қатынастарды талдау, ақпаратты заңдық талдау дағдыларын меңгеру; нақты жағдайларда құқық нормаларын қолдану, күнделікті практикада адамгершілік және құқықтық нормаларды ұстану; құқық мәселелері бойынша өз көзқарасын білдіру және негіздеу; құқық саласында полемика жүргізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Инноватика және инновациялық қызмет негіздері
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: 'инновациялар', 'инновациялық қызмет', 'инновациялық жоба' ұғымдарының мәні; инновацияларды жіктеу; инновациялық қызметті айқындайтын факторлар; инновациялық идеялардың көздері; экономиканы басқарудың әртүрлі деңгейлеріндегі инновациялық саясаттың басымдықтары; инновациялық дамудың негізгі модельдері. Қалыптастырылатын құзыреттер: инновациялық жобаларды талдау және бағалау; инновацияларды іске асыру жөніндегі жұмыстарды жоспарлау, инновациялық жобаларды таныстыру; инновациялық жобаларды бизнес-жоспарлауды жүзеге асыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: сыбайлас жемқорлықтың әлеуметтік және құқықтық құбылыс ретіндегі мәні; қоғамдық өмірде сыбайлас жемқорлықтың көрінісі; сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін моральдық-адамгершілік және құқықтық жауапкершілік шарасы; сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы қолданыстағы заңнама; құқық бұзушылықтардың алдын алу. Қалыптастырылатын құзыреттер: қолданыстағы заңнама мәселелерінде бағдарлану; Заңмен реттелетін нормативтік-құқықтық актілерді, қатынастарды талдау, ақпаратты заңдық талдау дағдыларын меңгеру; нақты жағдайларда құқық нормаларын қолдану, күнделікті практикада адамгершілік және құқықтық нормаларды ұстану; құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет мәселелері бойынша өз көзқарасын білдіру және негіздеу; құқықтық салада полемика жүргізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Академиялық жазу негіздері
    Несиелер: 5

    Оқытылатын сұрақтар: 'академиялық жазу' түсінігі, академиялық жазу жанрлары (аннотация, эссе, рецензия, реферат, ғылыми мақала және т.б.), академиялық мәтіндерді құрастыру мен ресімдеудің негізгі принциптері және оларды таныстыру. Қалыптастырылатын құзыреттер: әр түрлі жанрдағы жазбаша академиялық мәтіндерді жасау; қабылданған нормаларға, талаптарға, стандарттарға сәйкес жазбаша мәтінді ресімдеу; баспа басылымдары мен электрондық ресурстардың библиографиялық сипаттамасын жасау білігі мен дағдысы; ғылыми көздермен талдау жұмысы дағдылары; академиялық мәтіндерді редакциялау; жазбаша жұмыстарды сыни бағалау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: экономиканың қоғам өміріндегі рөлі мен маңызы; материалдық игіліктерді өндіру, айырбастау және бөлу заңдары; нарықтық экономиканың жұмыс істеуінің теориялық негіздері; кәсіпорын экономикасының негіздері; кәсіпкерліктің мазмұны мен мәні; кәсіпкерлік қызметтің түрлері мен нысандары. Қалыптастырылатын құзыреттер: нақты жағдайларда экономикалық білімді қолдану; экономикалық есептеулерді жүзеге асыру; кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыруда өз мүмкіндіктерін айқындау; өз ісін ұйымдастыру үшін кәсіпкерлік негіздерінің білімін пайдалану; бизнес-жоспарды әзірлеу; кәсіпкерлік бірлікті құруға дайындық және оның қызметін ұйымдастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: экологияның мазмұны мен міндеттері; экожүйе мен биосфера ұғымдары; экожүйелердегі заттар айналымы мен энергия ағыны; адамзаттың жаһандық проблемалары; табиғатты қорғау жөніндегі заңнамалық шаралар; экологиялық қауіпті және төтенше жағдайлардың туындау жағдайлары, олардың көріну заңдылықтары; ТЖ жіктемесі, сипаттамасы және болжауы; адам мен мекендеу ортасын теріс әсерлерден қорғау шараларын әзірлеу және іске асыру, алғашқы медициналық көмек және т.б. Қалыптастырылатын құзыреттер: экологиялық факторлардың адам денсаулығының жай - күйіне әсерін бағалау; адам мекендейтін ортаның негізгі қауіптерін сәйкестендіру; қауіптерден қорғау әдістерін таңдау; төтенше жағдайларда қорғау тәсілдері мен технологияларын меңгеру; алғашқы медициналық өзіндік және өзара көмек көрсете білу; төтенше жағдайлар мен ТЖ қаупі және туындауы кезінде тиімді әрекет ету; жарақат кезінде адам ағзасы жағдайының симптомдарын анықтау; медициналық дәрі қобдишасы құралдарын дұрыс қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жобалық қызметті ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: жобалау қызметінің негіздері; жобалау технологиялары; жобаларды енгізу және тиімді басқару; бастапқы деректерді жинау әдістері және жобалау әдістері, жобаларды әзірлеу және іске асыру әдістері. Қалыптастырылатын құзыреттер: ақпаратты жинау және талдау әдістерін меңгеру; жобаларды құрастыру және дайындау; жобалық қызметті ұйымдастыру құралдарын меңгеру; жобаны іске асырудың әрбір кезеңінде мақсаттар мен міндеттерді қою; проблеманы шешу тәсілдерін әзірлеу; кәсіби қызметте жобалау әдістерін практикада қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Дизайнерінің кәсіби жетістік технологиясы
    Несиелер: 5

    Зерделенетін мәселелер: білім беру жүйесінің әлеуметтік функциялары мен маңыздылығы, мұғалімнің кәсіби қызметінің құндылық негіздері; мұғалімнің жеке және кәсіби қасиеттеріне қойылатын талаптар; педагогтің қызметін реттейтін нормативтік-құқықтық құжаттар; көрнекті мұғалімдер; мансапты дамыту траекториясы, кәсіби этика. Қалыптастырылатын құзыреттер: білім беру, педагогика, тәрбие процесі, кәсіби этика саласындағы қазіргі заманғы мәселелерді түсіну қабілеті мен дайындығын көрсету; кәсіби қызметте кәсіби этика мен этикет қағидаттары мен ережелерін қолдану; кәсіби имиджді модельдеудің жеке ерекшеліктерін меңгеру және көрсету; кәсіби және жеке имидждеу әдістерін меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кескіндеме І
    Несиелер: 5

    Зерттелетін мәселелер: көркем эскиз; жылдам этюдтердің, нобайлардың міндеттері; геометриялық денелерден натюрморттың конструктивті құрылысы; пішіні, құрылымы және реңі әртүрлі заттардан натюрморт композицияларының перспективалық құрылысының заңдылықтары. Қалыптастырылатын құзыреттер: форматта сауатты құрастыра білу; жарық-көлеңке талдауын орындау, пәннің материалдылығына қол жеткізу дағдыларын меңгеру; түстің пластикалық қасиеттерін білу; бояғышта араласқан кезде кескіндеме техникасы мен түс реңін түсіну;колористикалық шешімдерді түсіну.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Cурет I
    Несиелер: 5

    Зерделенетін мәселелер: композиция идеясын жазықтықта бейнелеудің негізгі заңдары мен түрлі графикалық тәсілдері; портреттегі, натюрморттағы, пейзаждағы академиялық суреттің әдістері мен тәсілдері; геометриялық денелерден натюрморттың конструктивті құрылысы; формасы, фактурасы мен реңі бойынша әртүрлі заттардан натюрморт композицияларының перспективалық құрылысының заңдылықтары. Қалыптастырылатын құзыреттер: түрлі графикалық материалдарда кез келген шығармашылық композицияларды орындау дағдыларын меңгеру; көркем-өнеркәсіптік бұйымдардың эскиздерін жасау дағдылары; көрнекі тілдің негізгі элементтерін және сурет материалдарын білу; форманың мәнерлілігін, композицияның сезімін түсіну; табиғи болмыс пен дағдыларды ұғынықты көру арқылы қабылдаудың мәнерлі ерекшеліктерін пайдалана білу; заттардың бетін пластикалық өңдеуді ұйымдастыра білу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Шешендік өнер
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: шешендік өнердің негізгі категориялық аппараты; шешендік өнердің тарихы; тиімді сөйлеу коммуникацияларының стратегиялары мен тактикасы; тиімді көпшілік хабарламаны құру алгоритмі; пікірталас және полемика. Қалыптастырылатын құзыреттер: өз ойларын түсінікті жеткізе білу, қарым-қатынас және сөйлеу кезінде өзін сенімді сезіну; дауысты және сөйлеудің мәнерлілігін меңгеру; тыңдаушылардың назарын басқару; күтпеген сұрақтарға жауап бере білу, қарсыластарды тиімді сендіру және тыңдаушыларға әсер ету; әріптестің сөйлеу мінез-құлқын талдау әдістері мен әдістерін, өзін-өзі бақылау тәсілдерін меңгеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Инженерлік сызба
    Несиелер: 5

    Зерделенетін мәселелер: проекциялық сызбалардағы көлеңкелер (ТПЧ); кешенді сызбада көлеңкелер салу; оның жалғыз проекциясында айналу конусының (цилиндрінің) көлеңкесін салу; аксонометрияда көлеңкелер салу; қисық сызықты контурлары бар қырлы пішіндер мен пішіндердің көлеңкелері; перспективалық проекциялар (ПП); гомологиялық фигураларды салу; қисық сызықтар мен беттердің перспективаларын құру; перспективаны құру тәсілдері; перспективада көлеңкелер салу; интерьер перспективасы; сандық белгілері бар проекциялардағы есептерді шешу. Қалыптастырылатын құзыреттер: кеңістіктік ойлауды оның геометриялық және кеңістіктік түрінде қолдану; сәулеттік сызбаны пайдалану және техникалық құжаттаманы ресімдеу дағдылары; AutoCAD-та практикалық жұмыс істей білу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Сыни және креативті ойлауды дамыту бойынша практикум
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: сын тұрғысынан және креативті ойлаудың табиғаты, құрылымы, функциялары және оларды қалыптастыру әдістері; сын тұрғысынан ойлау модельдері; ынталандыру әдістері, шығармашылық ойлаудың функциялары, түрлері; шешім қабылдау теориясының қазіргі жай-күйі; шешім қабылдау процесін ұғымдық қамтамасыз ету; шешім қабылдау үшін қажетті сын тұрғысынан және креативті ойлаудың құралдары; шешімдер қабылдаудың түрлері, стратегиялары мен әдістері. Қалыптастырылатын құзыреттер: ойлаудың сыни және креативті тәсілдерін зияткерлік қызметтің өзге түрлерінен ажырата білу; креативті ойлаудың әдістері мен тәсілдерін меңгеру; сыни және креативті ойлаудың әртүрлі модельдерін практикада пайдалану; түсіну және түсіндіру рәсімдері негізінде шешімдер қабылдау процесінде жағдайды сыни талдауды жүзеге асыру; түрлі проблемалар бойынша өз ұстанымын тұжырымдау және дәлелді түрде қорғау, сондай-ақ оппонент ұстанымын дұрыс теріске шығару.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Кескіндеме ІI
    Несиелер: 6

    Зерттелетін мәселелер: түрлі түсті пішінді мүсіндеу, адам басының бейнесі, түрлі ракурстағы адам бейнесі; портрет бойынша жұмыс; интерьердегі костюм үлгісінің бейнесі; фигураның қысқа мерзімді этюдтерін түрлі ракурстарда орындау. Қалыптастырылатын құзыреттер: табиғатты көзбен қабылдау дағдылары; мәнерлі пішін мен бейнені жасау дағдылары; композиция сезімі; көркем ерекшеліктерді пайдалана білу; пластикалық, колористикалық құрылымды ұйымдастыру білігі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Өнер тарихы
    Несиелер: 5

    Зерделенетін мәселелер: қазіргі заманғы көркем шығармашылықты қалыптастыру қағидаттары; барлық стильдік бағыттардың даму тарихы; соңғы үш ғасырды – 19 ғасырдың аяғы, 20 ғасыр, 21 ғасырдың басын қамтитын уақыт мәнмәтініндегі өнердің даму сипаты; қазіргі заманғы технологиялар мен ғаламдану ғасырының планетаның мәдени кеңістігін қалыптастырудағы маңызы; әлемдік бейнелеу өнерінің дамуының жалпы процесі; ірі тарихи стильдердің эволюциясы, дамуы және өзгеруі; сәулет, түрлер, күмбездер, бағандар және басқа да сәулет элементтеріндегі конструктивтік-тектоникалық ордерлік жүйенің эскиздері. Қалыптасатын құзыреттер: өнердің жалпы тарихын және оның адам ісіндегі рөлін білу, үлкен тарихи стильдерді кезең-кезеңмен жүргізу; пән бойынша нақты терминдерді түсіну, мәдени мұраның сабақтастығы; көрнекті шеберлердің неғұрлым маңызды туындыларын талдай білу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Cурет ІI
    Несиелер: 6

    Зерттелетін мәселелер: адам фигурасының қаңқасы және анатомиялық фигура – экоршедегі бұлшықет құрылымы; тірі табиғат мысалындағы адам денесінің бұлшықет құрылымы; дене бөліктерінің қозғалысымен, деформациясымен, қозғалғыштығымен және олардың функцияларының әртүрлілігімен байланысты адам фигурасының пішіні рельефінің күрделілігінің көрінісі. Қалыптасатын құзыреттер: мүсіннің ауырлық орталығы мен тірек нүктелерін анықтау дағдыларын меңгеру; адамның бұлшықет жүйесін білу; анатомиялық суретті сауатты және конструктивті орындауды, қозғалыс динамикасының сипатын, қаңқа бөлімдерінің функцияларын, жеке бұлшықеттердің жұмысын түсіну; адам фигурасын бейнелей білу; модельдің қозғалысы мен сипатын, адам қаңқасы бөлімдерінің пропорцияларын анықтау мүмкіндігі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Дизайнерінің кәсіби қызметіндегі ақпараттық технологиялар
    Несиелер: 5

    Зерделенетін мәселелер: ақпараттық және телекоммуникациялық технологиялардың құрамы, функциялары, оларды мұғалімнің кәсіби қызметінде пайдалану мүмкіндіктері; қолданбалы бағдарламалар пакеттерімен жұмыс істеудің негізгі ережелері мен әдістері; 'Ақпараттық жүйелер', 'ақпараттық технологиялар' ұғымдары; теориялық негіздер, деректер базасының түрлері мен құрылымы; ақпаратпен жұмыс істеудің желілік технологияларының мүмкіндіктері. Қалыптастырылатын құзыреттер: мұғалімнің кәсіби қызметінде бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдалану; компьютерлік және телекоммуникациялық құралдарды қолдану; ақпараттық анықтамалық жүйелермен жұмыс істеу дағдылары; кәсіби қызметте қолданбалы бағдарламаларды пайдалану; жергілікті және жаһандық ақпараттық желілердің ресурстарын пайдалану білігі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Түстану
    Несиелер: 5

    Зерделенетін мәселелер: түс форманы анықтайтын құбылыс ретінде; түстің спектрлік табиғаты; Джунг-Гельмгольцтың үш түсті көру теориясы; Шугаев, Гете, Ньютон, иттен т.б. түс шеңбері; түстің негізгі сипаттамалары; түс реңі, ашықтық, қанықтылық, қарқындылық; түстердің оптикалық және химиялық араласуының заңдылықтары; түс пен жарық; түрлі жарық көздеріндегі түс өзгеруі. Қалыптастырылатын құзыреттер: түсті қабылдауды түзету үшін жарықтандыруды пайдалану білігі; түсті модельдермен жұмыс істеу дағдылары; бейнелеу өнерінде түсті гармонияларды, композицияларды құру тәсілдерін қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Архитектура тарихы
    Несиелер: 5

    Зерделенетін мәселелер: барлық стильдік бағыттардың даму тарихы; уақыт мәнмәтініндегі архитектураның даму сипаты; ғаламшардың мәдени кеңістігін қалыптастырудағы қазіргі заманғы технологиялар мен жаһандану ғасырының маңызы; әлемдік сәулет өнерінің дамуының жалпы процесі; сәулеттің үлкен тарихи стильдерінің эволюциясы, дамуы және өзгеруі; архитектурадағы құрылымдық-тектоникалық ордерлік жүйенің, түрлердің, күмбездердің, колонналардың және т.б. сәулет элементтерінің эскиздері. Қалыптасатын құзыреттер: архитектураның жалпы тарихын және оның адам ісіндегі рөлін, үлкен тарихи стильдерді кезең-кезеңімен білу; пән бойынша нақты терминдерді, мәдени мұраның сабақтастығын түсіну; көрнекті шеберлердің едәуір маңызды туындыларын талдай білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Дизайн негіздері
    Несиелер: 5

    Зерделенетін мәселелер: дизайнды қалыптастыру; дизайнның негізгі түсініктері; дизайн категориялары; заттық-кеңістіктік орта; дизайн – заттық-кеңістіктік орта – адам' проблемасына кіріспе; қалыптың архитектурасы және комбинаторикасы; комбинаторика; композиция құралдарын қолдана отырып, элементтің бір типі негізінде жазық графикалық құрылымды қалыптастыру; көлемді комбинаторика; элементтің бір көлемді типі негізінде жазықтықты қалыптастыру; үш өлшемді комбинаторика; нүктелік матрица негізінде берілген пішінді құрылымдық талдау және пластикалық вариациялау; форманың трансформациясы (метаморфоз); жылдам өзгерту арқылы түрлендіру; заттың морфологиясы; құрылымдық талдау; бұйымның пішінінде материалдың құрылымдық және функционалдық қасиеттерін анықтау; пішін мен кеңістікті ұйымдастыру; Семиотика және стилизация негіздері; кеңістіктің функционалдығы. Қалыптастырылатын құзыреттер: комбинаторлық формалардың қасиеттерін қолдану дағдыларын меңгеру; кеңістікті қалыптастыру бөлімдері бойынша қабылдау теориясын білу; комбинаторлық композицияларды құру заңдылықтары мен тәсілдерін түсіну; интерьерді көркем безендіру түрлерін түсіну; интерьердегі стильдерді синтездеуге шығармашылық қабілетті білу; арт-объектілерді жобалау дағдылары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Заманауи дизайн
    Несиелер: 5

    Зерделенетін мәселелер: халықтық сәндік-қолданбалы өнер дәстүрлері негізінде дизайнды дамытудың теориялық негіздері; қазіргі мәдениеттегі құндылық-мағыналық және әлеуметтік - технологиялық элемент ретінде сәндік-қолданбалы өнерді талдау; сәндік-қолданбалы өнердің қалыптасу көздері және олардың қазіргі заманғы дизайнның дамуына әсері; дизайнның өзіндік қасиеттерін қалыптастыруға байланысты сәндік-қолданбалы өнер дәстүрлерінің ерекшелігі; қазақ сәндік-қолданбалы өнерінің дәстүрлері арқылы дизайн-білімді дамыту; сәндік-қолданбалы өнер дәстүрлерінің жұмыс істеу процесін іске асыру. Қалыптастырылатын құзыреттер: халықтық сәндік-қолданбалы өнер дәстүрлері негізінде қазіргі заманғы дизайнды дамытудың теориялық негіздерінің ерекшеліктерін практикада қолдану; мәдени мұраның сабақтастығын пайдалана білу; қазіргі заманғы сәндік-қолданбалы өнерді талдау әдіснамасын меңгеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Компьютерлік графика
    Несиелер: 5

    Зерделенетін мәселелер: компьютерлік графика түрлері; компьютерлік графиканың негізгі ұғымдары; компьютерлік графикадағы композицияның рөлі; компьютерлік графиканың пайда болуы және дамуы; компьютерлік графиканың негізгі бағыттары; компьютерлік графиканың аппараттық және бағдарламалық қамтамасыз етілуі; растрлық графика; негізгі ұғымдар және модельдеу; векторлық графика; негізгі ұғымдар және модельдеу. Қалыптастырылатын құзыреттер: компьютерлік графиканың көркемдік құралдары мен заңдылықтарының ерекшеліктерін, заттарды, графикалық белгілер мен логотиптерді, интерьер мен жабдықтарды бейнелеу негіздерін талдау дағдылары; орта дизайнда кеңістіктік және үш өлшемді бағдарлауды, үш өлшемді модельдеудің орындылығын түсіну; компьютерлік графиканың техникалық тәсілдерін қолдана білу; жоба тұжырымдамасын баяндай және қорғай білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Материалдық мәдениет және дизайн тарихы
    Несиелер: 5

    Зерделенетін мәселелер: дизайн тарихы мен теориясына кіріспе; ХІХ – ХХ ғғ.шегіндегі дизайн тарихы; авангардизм кезеңінің дизайн тарихы; неоклассицизм кезеңінің дизайн тарихы; модернизм кезеңінің дизайн тарихы; Постмодернизм кезеңінің дизайн тарихы; гипермодерн кезеңінің дизайн тарихы; дизайн теориясы; дизайнның мәні, мақсаты мен мүмкіндіктері, оның қоғамдық өмірдің өндірістік-экономикалық және мәдени салаларындағы орны туралы түсінік. Қалыптасатын құзыреттер: бейнелеу өнерінің тарихын білудегі және оның адам ісіндегі рөлін, стильдік бағыттарды кезең-кезеңімен бағдарлау; көрнекті шеберлердің неғұрлым маңызды туындыларын талдауды түсіну; мәдени мұралардың жетістіктерін қолдана білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • 3D Studio Max бағдармасын модельдеу
    Несиелер: 5

    Зерделенетін мәселелер: жалпы ақпарат, интерфейспен танысу, 3D Studio Max негізгі параметрлері; 3D Studio Max бағдарламасындағы модельдеу; материалдар; жарықтандыру; Corona көрсету. Қалыптастырылатын құзыреттер: үш өлшемді графиканың техникалық тәсілдерін практикада қолдану; 3D Studio Max-та жұмыстың негізгі қағидаттарын түсіну; кешенді графикалық берудің негізгі түрлерін меңгеру; терең кеңістіктік композицияның үш өлшемді бейнесін жасау мүмкіндігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • ArchiCAD, AutoCAD бағдарламаларында модельдеу
    Несиелер: 5

    Зерделенетін мәселелер: Жалпы мәліметтер, интерфейспен танысу, AutoCAD базалық параметрлері; AutoCAD бағдарламасындағы модельдеу; жалпы мәліметтер, интерфейспен танысу, ArchiCAD базалық параметрлері; ArchiCAD бағдарламасындағы модельдеу; материалдар; жарықтандыру; Vray рендерингі. Қалыптастырылатын құзыреттер: үш өлшемді графиканың техникалық тәсілдерін практикада қолдану; AutoCAD-та жұмыстың негізгі қағидаттарын түсіну; кешенді графикалық берудің негізгі түрлерін меңгеру; тереңдік-кеңістіктік композицияның үш өлшемді бейнесін жасай білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Қарым-қатынас психологиясы және жанжалдарды басқару
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: қарым-қатынастың мәні; қарым-қатынастың коммуникативті, интерактивті, перцептивті жақтары; қарым-қатынас функциялары; қарым-қатынас құрылымы; қарым-қатынас түрлері; қарым-қатынас модельдері; ауызша және вербалды емес қарым-қатынас құралдары; қарым-қатынас деңгейлері; жанжалдардың әлеуметтік табиғаты; жанжалдардың себептері; жанжалдардың түрлері; жанжалдардың динамикасы мен тетіктері; ұйымдастырушылық жүйеде қақтығыстарды басқару. Қалыптастырылатын құзыреттер: кәсіби қызметте тиімді қарым-қатынас әдістері мен тәсілдерін қолдану; тұлғааралық қарым-қатынас процесінде Өзін-өзі реттеу тәсілдерін меңгеру; тұлғааралық, мәдениетаралық, этносаралық және іскерлік қарым-қатынас тәсілдерін меңгеру; жанжалдардың себептерін анықтау; жанжалдар процесін және жанжалдағы өзінің мінез-құлқын басқару; жанжалды жағдайларды талдау; басқару саласындағы жанжалды жағдайлардың алдын алу және шешу үшін Жанжалдарды басқару саласындағы білімді практикада қолдану; келіссөздерді ұйымдастыру және практикалық қызметте келіссөздер процесінің әртүрлі технологияларын қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Сәулеттік дизайнның элементтері мен үрдістері І
    Несиелер: 5

    Зерделенетін мәселелер: кешенді және жүйелі тәсілдер негізінде жобалау алдындағы материалдарды және морфологиялық талдауды жинау және ресімдеу; Әлеуметтік және көркемдік-дизайнерлік құрылымдардың өзара іс-қимылында сәулет-құрылыс міндеттерін шешу; жобалауды прототип жасау процесі, құрылатын объектінің прототипі ретінде айқындау; орындаушылық жобалау-графикалық шеберлікті дамыту; пропилея (кіру тобы), күркелер-Ротунда, колонна сияқты шағын сәулет нысандарын жобалау мысалында кеңістікте қарапайым функционалдық процестерді ұйымдастыру; сәулеттік декоры бар ғимарат элементі; жабдық элементтері бар ландшафтық дизайн объектісі. Қалыптастырылатын құзыреттер: элементтерді құру дағдылары және Сәулеттік дизайн объектілерін жобалау процестерін тану; жобалау алдындағы материалды жинау, талдау және ресімдеу тәсілдерін түсіну; жобалау процесінде іс-қимылдардың реттілігі мен сипатын зерделей білу; эскиздік жоба сатысында жобалық құжаттаманы ресімдей білу; демонстрациялық суреттерде, сызбаларда, макеттерде дайын жобалық идеяны іске асыру білігі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Сәулеттік дизайн элементтері мен үрдістері ІІ
    Несиелер: 5

    Зерделенетін мәселелер: жобалау прототип құру процесі, құрылатын объектінің прототипі ретінде; жобалаудағы негізгі элементтер мен процестер; дизайнердің шығармашылық қызметін игерудің екінші кезеңі; сауда-көрме ортасында жарнамалық қондырғы мен кең форматты композицияны жобалау; орындаушылық жобалау-графикалық шеберлікті дамыту; нысанды көлемдік-графикалық модельдеудің әртүрлі тәсілдері мен құралдарының кешендері; композициялық-кеңістіктік ойлау, үш өлшемді кескін; функционалдық схемаларды, жоспарлау көлемдік-кеңістіктік Шешімді орындау. Қалыптастырылатын құзыреттер: Сәулет дизайны объектілерінде элементтерді жобалау дағдылары; объектіні тексеру тәсілдерін, жағдайды талдауды қолдана білу; эскиздік жобаның қағидатты шешімін кезең-кезеңімен жобалай және қалыптастыра білу; жобалау құжаттамасын ресімдеу ережелерін түсіну.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Кәсіби компьютерлік бағдарламалар
    Несиелер: 5

    Зерделенетін мәселелер: бағдарламалардың негізгі құралдары, графикалық объектілерді құру және оларды редакциялау, сүзгілер мен түрлі эффектілерді пайдалану; Corel DRAW редакторында векторлық және растрлық кескіндермен жұмыс істеу; графикалық кескіндерді, ыңғайлы интерфейсті және алынған суреттердің жоғары сапасын жасау және өңдеу үшін Corel DRAW зерттеу; кәсіби дизайн қызметіне арналған бағдарламалар. Қалыптастырылатын құзыреттер: компьютерлік графиканың көркемдік құралдары мен заңдылықтарын білу; компьютерлік графиканың әртүрлі техникалық тәсілдерін білу; кеңістіктік және үш өлшемді бағдарлауды түсіну; оқытылатын бағдарламалардың интерфейсін кәсіби меңгере білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Ландшафтық дизайн
    Несиелер: 5

    Зерделенетін мәселелер: бағдарламалардың негізгі құралдары, графикалық объектілерді құру және оларды редакциялау, сүзгілер мен түрлі эффектілерді пайдалану; Corel DRAW редакторында векторлық және растрлық кескіндермен жұмыс істеу; графикалық кескіндерді, ыңғайлы интерфейсті және алынған суреттердің жоғары сапасын жасау және өңдеу үшін Corel DRAW зерттеу; кәсіби дизайн қызметіне арналған бағдарламалар. Қалыптастырылатын құзыреттер: компьютерлік графиканың көркемдік құралдары мен заңдылықтарын білу; компьютерлік графиканың әртүрлі техникалық тәсілдерін білу; кеңістіктік және үш өлшемді бағдарлауды түсіну; оқытылатын бағдарламалардың интерфейсін кәсіби меңгере білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Ішкі көріністегі түр-түс
    Несиелер: 5

    Зерттелетін мәселелер: түс әсерінің негізгі заңдылықтары, интерьердің сәулеттік стиліндегі негізгі түстердің сипаттамасы, түстер мен символизм; жыл мезгілдерінің Ассоциациясы бойынша интерьердің түс схемасымен жұмыс; түс шкаласымен жұмыс және түс комбинацияларын таңдауды негіздеу. Қалыптастырылатын құзыреттер: интерьердегі түстерді үйлесімді үйлестіру дағдыларын меңгеру; түс тоналдылығы мен қанықтығына жарық пен фактураның әсерін білу; адамға түс әсерінің негізгі заңдылықтарын түсіну; жобалау іс-әрекетінде түс заңдылықтарын анықтауды ескере отырып, эксперименттік тексеру әдістемесін меңгеру; интерьердің түс ортасын бағалау және қалыптастыру әдістемесін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Жиһаз және аксессуарлар дизайны
    Несиелер: 5

    Зерттелетін мәселелер: әр түрлі стильдік шешімде жиһаз бен аксессуарларды жобалау; конструктивті, функционалды, эстетикалық шешім; тектоника және Пластик, жиһаз пішінін жасаудың бейнелі шешімі; модульділік және трансформация әдістерін қолдану. Қалыптастырылатын құзыреттер: интерьерлер мен қалалық ортаның ашық кеңістіктерінің технологиялық және арнайы жабдықтарының, өндірістік жабдықтың, жиһаздың, электр техникалық жабдықтың (бірінші кезекте шырақтар туралы), сантехниканың қазіргі заманғы түрлері мен типтері, жұмыс орындарын ұйымдастырудың әртүрлі нысандары, қалалық және ландшафтық ортаны абаттандыру элементтері, инженерлік объектілер мен көрнекі коммуникациялар жабдықтары мәселелерінде бағдарлау; жабдықтар дизайны мен Қолданылатын материалдардың қазіргі заманғы және перспективалық конструктивтік және технологиялық шешімдерін, жабдықтар өндірісінің әртүрлі сипаты туралы (ұсақ сериялы, сериялық, массалық) және т.б. білу; сәулет - дизайнерлік жобалау әдістемесінің негіздерін, объектілер мен пәндік - кеңістіктік орта жүйелерін кешенді қалыптастыру тәсілдерін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Сәулет ортасының типологиясы
    Несиелер: 5

    Зерделенетін мәселелер: сәулет ортасының типологиясы; қала құрылысы жүйелерін жоспарлы ұйымдастыру; аудандық жоспарлау туралы түсінік; қаланың жоспарлы құрылымы; қоныстану аймағының құрылымы; өнеркәсіптік аудандардың орналасуы мен құрылымы; композициялық қала құрылысын Талдау; қоғамдық ғимараттардың типтері және жоспарлау ерекшеліктері; сәулеттік жобалауға қойылатын нормалар мен талаптар; нормативтік құжаттардың түрлері; интерьерді құрайтын тіршілік процестерінің динамикасын және эргономика талаптарын ескере отырып, қазіргі заманғы құрылымдарды, материалдарды, инженерлік құрылғыларды, технологиялық және тұрмыстық жабдықтарды, ортаның арнайы монументалды және сәндік элементтерін ескере отырып, ғимараттар мен жеке үй-жайлардың ішкі кеңістігінің ортасын жобалық қалыптастыру. Қалыптастырылатын құзыреттер: сәулеттік жобалауға қойылатын нормалар мен талаптарды практикада қолдану; типология талаптарын ескере отырып, сәулет-құрылыс сызбаларын құруды іске асыру дағдылары; экологиялық дизайнда типология бойынша нормативтік талаптарды қолдану білігі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Сәулеттік дизайнның элементтері мен үрдістері ІІІ
    Несиелер: 5

    Зерделенетін мәселелер: тұрғын ортада балалар ойын алаңын жобалау; жобалаудың үшінші кезеңі мен деңгейі; балалар алаңына арналған ойын, спорттық жабдықты әзірлеу; Бас жоспармен және ситуациялық схемамен жұмыс; 3D Max бағдарламасында курстық жұмысты жұмыс орындаудың барлық кезеңдерінде тұжырымдамалық жобалау; графикалық және макеттік модельдеу. Қалыптастырылатын құзыреттер: жазық, көлемді және кеңістіктік формаларды модельдеу және құрастыру әдістері мен құралдарын практикада қолдану; кешенді графикалық берудің негізгі түрлерін түсіну; кәсіби графикалық бағдарламаларда жоспарлармен жұмыс істеу, жобалау дағдыларын қолдану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Интерьерді декорациялау
    Несиелер: 5

    Зерделенетін мәселелер: интерьерді безендіру үшін пайдаланылатын материалдар (фактуралық сылақ, құрылымдық пасталар, кракелюралар және т. б.); қосалқы материалдар (бояуларды қоюлатқыштар, гельдер, глизальдар және т. б.); әрлеу материалдары (тоқыма, шыны, табиғи және т. б.); декораторлық жұмыс түрлеріне арналған құралдар (бедерлі қалақшалар, фактуралық білікшелер, электр аспабының, қылқаламның ассортименті және т. б.); қабырғаларды безендіру тәсілдері (декоративті-монументалды кескіндеме, бедерлі бітеу, мозаикалық техника, венециандық сылақ, жарылған бояу және т. б.); жиһазды безендіру техникасы (инкрустация, ою, бояу, бедерлеу, фототүсірілім, Жібек басып шығару, мозаика, күйдіру және т.б.); безендірудің негізгі тәсілдері (мәрмәрлау, патиналау, алтын жалату, кракле және т. б.); интерьердің декоративтік элементтерін жасау технологиясы; интерьер элементтерін жасау және безендіру техникасы (декупаж, жүнді құлату, бояу, скрапбукинг); интерьер заттарын безендіру тәсілдері (гүл құмыралары, рамкалар, ыдыстар және т. б.); Тақырыптық безендіру. Қалыптастырылатын құзыреттер: композициялық құрылымдарды жіктеумен, декор жасау үшін материалдармен және техникалық құралдармен, безендірудің әртүрлі тәсілдерімен жұмыс істеу біліктері мен дағдылары; сәндік элементтерді қалыптастыру үшін көркемдік формаларды дұрыс қолдану; формаларды материалдың ерекшеліктеріне сәйкес келтіру дағдыларын меңгеру; интерьердің түстік шешімін және оның заттық толтырылуын сауатты таба білу; заттық толтыруды жасауда композицияның принциптері мен құралдарын пайдалана білу; декоративтік формалардың техникалық жобаларын әзірлеу кезінде жобалаудың практикалық дағдыларын меңгеру; әрлеу материалдарының, декордың, жиһаздың, тоқыманың, жабдықтың түс және фактуралық қасиеттерін беру дағдыларын меңгеру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Сәулеттік дизайнның элементтері мен үрдістері ІV
    Несиелер: 5

    Зерделенетін мәселелер: ландшафтық ортаны және учаскенің жабдығын шешумен аз қабатты үйді жобалау; жобалаудың төртінші кезеңі мен деңгейі; дизайнерлік безендіру және жиһаз элементтерімен тұрғын үйдің интерьерін әзірлеу; графикалық және макеттік модельдеу, бас жоспармен және ситуациялық схемамен жұмыс істеу; 3D Max бағдарламасында курстық жұмысты жұмыс орындаудың барлық кезеңдерінде тұжырымдамалық жобалау. Қалыптастырылатын құзыреттер: кешенді графикалық берудің негізгі түрлерін дұрыс қолдану; сәулет композициясының эскиздерін берудің мәнерлілігін білу; жазық, көлемді және жұмыс істеу дағдыларын қолдана білу; кәсіби графикалық бағдарламаларда жобалай білу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Компьютерлік жобалау
    Несиелер: 5

    Зерделенетін мәселелер: Autodesk 3ds max және ArchiCAD компьютерлік бағдарламаларында жобалау; 3D модельдерін құру тәсілдері; жобалық құжаттаманы жасау тәсілдері; 3D сахнасының фотореалистік визуализациясы. Қалыптастырылатын құзыреттер: кез келген күрделілік деңгейіндегі объектілердің үш өлшемді компьютерлік модельдерін әзірлеу білігі; заманауи 3D модельдеу құралдарында бағдарлану; заманауи технологияларды енгізу және олардың кәсіби қызметте қолданылуын негіздеу мүмкіндігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Фотографика
    Несиелер: 5

    Зерделенетін мәселелер: сканерленген кескінді сканерлеу және түзету; фотографиялық бейнемен практикалық жұмыстар, Adobe Photoshop графикалық редакторында жұмыс істеу дағдыларын бекіту, бағдарламаның бас мәзірі мен ішкі мәзірімен жұмыс; фотоөнердің өзіндік ерекшеліктерінің қалыптасуы мен дамуын, кадрда кескін құру принциптерін, фотографияға арналған Бастапқы материалдарды өңдеу әдістемесін зерттеу, нормативтік материалдармен танысу. Қалыптастырылатын құзыреттер: шығармашылық тұжырымдама дағдыларына ие болу және оны фото кластерлерде көрсету; баспа және жарнама өнімдерін графикалық ресімдеу тәсілдерін түсіну; баспа және жарнамалық материалдардың презентацияларын жасау мүмкіндігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Сәулеттік дизайнның нысандарын жобалау І
    Несиелер: 5

    Зерделенетін мәселелер: жобалау объектілері: күрделілігі әртүрлі тұрғын үй ортасының элементтері, қоғамдық ғимараттар мен құрылыстар, пәндік-кеңістіктік орта мен жабдықпен жиынтықтағы қала құрылысы кешендері; курстық жобаны жұмыс барысында орындаудың барлық кезеңдерінде тұжырымдамалық жобалау. Қалыптастырылатын құзыреттер: сәулеттік дизайнерлік жобалау үшін бастапқы деректерді талдау дағдылары; ұтымды тұжырымдаманы шығармашылық іздеу принциптерін түсіну; жұмысты кезеңдерге бөле білу; графикалық және пластикалық бейнелеумен формаларды әзірлеу дағдылары; кәсіби риторика негіздерін меңгеру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Дизайн объектілерін құрылымдау
    Несиелер: 5

    Зерттелетін мәселелер: конструкциялық және сәндік материалдардың қасиеттері; бұйымдардың жұмыс сызбаларын орындау ережесі; сәулеттік дизайнды жобалау элементтері; жобалау алдындағы материалды талдау және ресімдеу; тиісті материалдарды құрастыру және талдау тәсілдері. Қалыптастырылатын құзыреттер: жобаланатын дизайн объектілерінің келешегін құру тәсілдері мен технологияларын меңгеру; объектілерді бейнелеудің графикалық тәсілдері, материалдардың текстурасы мен фактурасы; жобалау кезінде эргономикалық көрсеткіштерді қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Дизайндағы заманауи материалдар (профиль бойынша)
    Несиелер: 5

    Зерделенетін мәселелер: қазіргі заманғы материалдар; Сәулет пен дизайндағы қазіргі заманғы материалдарды қолдану; сәндік-қолданбалы өнердің қалыптасу көздері және олардың қазіргі заманғы дизайнның дамуына әсері; дизайнның өзіндік қасиеттерін қалыптастыруға байланысты сәндік-қолданбалы өнер дәстүрлерінің ерекшелігі; қазіргі заманғы компьютерлік технологиялардың көмегімен дизайн әзірлеу. Қалыптастырылатын құзыреттер: сәулет және графикалық дизайнға, Графикалық дизайн объектілеріне сәйкес келетін бағдарламаларды меңгеру; қазіргі заманғы дизайнды дамытудың теориялық негіздерінің ерекшеліктерін практикада қолдану; дизайн объектілерін ресімдеу және жасау үшін әртүрлі материалдарды пайдалана білу; қазіргі заманғы сәндік-қолданбалы өнерді талдау әдіснамасын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Сәулеттік дизайнның нысандарын жобалау ІІ
    Несиелер: 5

    Зерделенетін мәселелер: қала құрылысы талаптары мен қалыптастыру кезеңінің ерекшеліктерін ескере отырып, қалада және ауылда ашық кеңістіктердің кешенді орта объектілерін шешудің сәулет-жоспарлау негіздерін, элементтері мен бөлшектерін жобалау; климатологияны, экологияны, көлікті, көрнекі ақпаратты және ортаны ұйымдастыруды есепке алу; функционалдық-жоспарлау шешімдерінің ұтымдылығы, олардың эргономикасы мен орындылығы, конструктивтік және құрылыс ұсыныстарының үнемділігі мен тиімділігі. Қалыптастырылатын құзыреттер: өмір салтының мәні мен сипатын білдіруге қабілетті объектілердің тұтастығын іске асыру; сәулетші мен дизайнердің шығармашылық әдісін түсіну; графикалық, көлемдік-пластикалық және қала құрылысын модельдеу технологиясын білу; жұмыстың әртүрлі кезеңдерінде жобалық идеяларды білдіру дағдылары; кеңістікті ассоциативті-бейнелі ойлауды ашу, толыққанды өмір сүру ортасын құру үшін заттық-кеңістіктік компоненттерді қолдану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Сәулеттік дизайнның нысандарын жобалау ІІІ
    Несиелер: 5

    Зерделенетін мәселелер: қала құрылысы талаптарын ескере отырып, сәулет-жоспарлау негізі, рекреациялық-коммерциялық алаңы бар тұрғын ортаның әлеуметтік-кеңістіктік элементін және оның элементтері мен бөлшектерін жобалау;рекреациялық-коммерциялық алаңның көлемдік-кеңістіктік және материалдық-техникалық жағдайларын қалыптастыру. Қалыптастырылатын құзыреттер: типологиялық негіздер мен нормативтердің тәсілдері мен технологияларын меңгеру; объектінің бас жоспарын және ситуациялық байланысын түсіну; көлемдік-пластикалық және қала құрылысын модельдеу білігі; орта дизайнда заттық-кеңістіктік компоненттерді қолдану дағдылары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Дизайн нысандарының өндірісі
    Несиелер: 5

    Зерделенетін мәселелер: негізгі теориялық ұғымдар мен ерекше терминдер; дизайн объектілерін жобалаудың негізгі концепт-модельдері; типологиялық негіздер мен өндіріс; технологиялардағы, сипаттамалар мен қасиеттердегі негізгі түрлер мен бағыттардың жіктелуі; дизайн объектілерін өндіруге қойылатын негізгі техникалық және технологиялық талаптар; сәулет ортасының дизайнына, жарнама дизайнына, өнеркәсіптік дизайнға арналған түс палитрасы. Қалыптастырылатын құзыреттер: Дизайнерлік жобаны іске асыру үшін материалдарды қолдану; дизайн объектілері өндірісінің технологиялық процесінің негіздерін білу; Құрылыс материалдары мен бұйымдарын көркем жобалау дағдыларын практикада қолдану; дизайн объектілері өндірісінің инновациялық технологияларын түсіну; материалды дизайн элементі ретінде түсіндіре білу; материалтану негізінде эстетикалық жобалау проблемаларын шеше білу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 8
  • Web-дизайны
    Несиелер: 5

    Оқытылатын мәселелер: web-дизайн және web-бағдарламалау негіздері; web-дизайнды жобалау әдістемесі; web-сайтты көркем безендіру технологиясы; web-сайттың композициясын құру принциптері; цифрлық бейнелерді өңдеу және редакциялау әдістері. Қалыптасатын құзыреттер: web-сайтта орналастырылған бейнелерді өңдеу үшін графикалық редакторларды пайдалана білу; web-дзайнды әзірлеу және көркем безендіру технологияларын меңгеру; Web-дизайн технологиясын білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 5
    Семестр 9
  • Концептуалдық жобалау
    Несиелер: 8

    Зерделенетін мәселелер: дизайнның негізгі әдістері және қалыптаудың көркемдік әдістері; зерделенген әдістерді қолдана отырып әзірленетін модельдің дизайн-тұжырымдамасы; объект идеясы мен көркемдік білдіру құралдарының өзара іс-қимылын қалыптастыру; шығармашылық жобалау ниетін оны әзірлеудің барлық сатыларында іске асыру. Қалыптастырылатын құзыреттер: дизайн әдіснамасының әдістері мен технологияларын меңгеру; формалану теориясының практикалық игерілуін түсіну және курстық жобалауға кейіннен енгізе отырып, таңдалған әдіс пен әдістемені негіздеу; тұжырымдамалық-жобаланатын объектіні үлгілей білу; әдіске морфологиялық талдау жүргізе білу.

    Оқу жылы - 5
    Семестр 9
  • Сәулеттік дизайнның нысандарын жобалау V
    Несиелер: 5

    Зерделенетін мәселелер: типологиялық түрлері бойынша қоғамдық ғимаратты жобалау: білім беру мақсаты, сауда, спорт, ойын-сауық және т.б. (студенттің таңдауы бойынша); жобалау алдындағы талдауды орындау, көркемдік бейнені, конструктивті шешімді іздеу, қабылданған шешімді негіздеу; болашақ құрылыстың бас жоспарын ситуациялық жоспармен байланыстыру; жоспарларды, қасбеттерді, қималарды, жалпы көріністі, аумақты абаттандыруды, интерьер шешімдерін әзірлеу. Қалыптастырылатын құзыреттер: қоғамдық құрылыстардың типологиялық негіздерін практикада қолдану; объектінің бас жоспарын және жағдаяттық байланысын түсіну; 3D Max бағдарламасында жобаны орындай білу, Жабдық дизайнында эргономикалық параметрлерді қолдану.

    Оқу жылы - 5
    Семестр 9
  • Эргономика
    Несиелер: 5

    Зерделенетін мәселелер: эргономика-ғылыми және жобалау пәні; эргономиканың әдістері мен техникалық құралдары; Еңбек және басқа да қызмет түрлерін эргономикалық талдау принциптері; эргономиканың пайда болу тарихы; эргономика қолданудың әртүрлі салаларында; жұмыс жүйесі және оны эргономикалық жобалаудың негізгі міндеттері; адам – машина' жүйелерін жобалау теориясы мен практикасын дамыту; үй мәдениетін қалыптастыру. Қалыптастырылатын құзыреттер: мекен ететін адамгершілік ортаны құруға бағытталған жобалық ойлауды қалыптастыру; адам мекендейтін эргономикалық ортаны құру саласындағы жалпы мәдени құзыреттерді игеру; жабдық элементтері мен кешендерін жобалық қалыптастырудың негізгі қағидаттары мен тәсілдерін ашу және тұрғын ортаны заттық толтыру дағдылары.

    Оқу жылы - 5
    Семестр 9
  • Жоба шешімдерінің экономикасы
    Несиелер: 5

    Зерделенетін мәселелер: дизайн-жоба ұсынысының сметалық құны; құрылыс және әрлеу материалдарына арналған шығыстарды есептеу; Еңбек және көлік шығындарын, шығындарды есептеу; экономикалық есептеулермен бизнес-жоспарды әзірлеу; дизайнердің міндеттері мен Тапсырыс берушінің мүмкіндіктері арасындағы байланыс; сәулет жобасын енгізу құралдарының ең аз шығынымен оңтайлы экономикалық шешіммен шешу. Қалыптастырылатын құзыреттер: құрылыс материалдары мен бұйымдарын дұрыс қолдану; көркем жобалау дағдыларын игеру; материалтану және экономикалық есептеулер негізінде эстетикалық жобалау проблемасын түсіну; объект үшін материалдарды экономикалық есептеуді жүргізе білу, материалды дизайн элементі ретінде түсіндіру.

    Оқу жылы - 5
    Семестр 9
  • Сәулеттік жарықтандыру техникасы
    Несиелер: 5

    Зерделенетін мәселелер: светологияның негізгі ұғымдары, жасанды жарықтандыру кезіндегі қалалық орта объектілерін көрнекі қабылдау, қаланың түнгі ортасындағы түрлі-түсті жарық; электр аспаптары мен құрылғылары, сыртқы жарықтандыру нормативтері, қалалық жарықтандыру экологиясы; қалалық ортадағы электр жарығы; қаланың жасанды жарық ортасының негізгі компоненттері; қала Жарық-турбиналық жобалау объектісі ретінде; жарық ансамблі; қала құрылысының Жарық ансамбльдерін қалыптастыру; Жарық ансамблі; ландшафтық-Жарық ансамбльдерін қалыптастыру; қалалық объектілердің Жарық дизайны;; ғимараттар мен құрылыстардың Жарық дизайны; қалалық объектілердің Жарық дизайны; қалалық ландшафт элементтерінің жарық дизайны; әлемдік практиканың негізгі үрдістері. Қалыптастырылатын құзыреттер: жарық техникасы жабдықтарының түрлерін дұрыс қолдану; қаланың Жарық ортасын жобалауға қойылатын талаптар мен нормативтерді білу; жобалаудың негізгі тәсілдері мен жобалау үрдістері; композициялық міндеттерге байланысты жарық техникалық жабдықты таңдай білу; қаланың Жарық ортасын жобалау кезінде шығармашылық міндеттерді шеше білу; қаланың Жарық ортасын жобалаудың қазіргі заманғы әдістерін білу; қазіргі жарық индустриясында болып жатқан процестер мен үрдістер туралы білім; қаланың Жарық ортасын жобалау үшін қажетті нормативтік базаны иелену.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 5
    Семестр 9
  • Сәулеттік дизайнның нысандарын жобалау ІV
    Несиелер: 5

    Зерделенетін мәселелер: рекреациялық ландшафтық кешенді немесе туристік маршрутты жобалау (студенттің таңдауы бойынша); жобалау алдындағы талдауды орындау; көркемдік бейнені, конструктивті шешімді іздеу, қабылданған шешімді негіздеу, Клаузура мен нобай-идеяны шығармашылық тұрғыдан орындау; болашақ құрылыстың бас жоспарын ситуациялық жоспармен байланыстыру; жоспарларды, қасбеттерді, қималарды, жалпы көріністі, аумақты абаттандыруды, интерьер шешімдерін әзірлеу. Қалыптастырылатын құзыреттер: ландшафтық дизайнның типологиялық негіздерін қолдану; объектінің бас жоспарын және жағдаяттық байланысын түсіну; 3D Max бағдарламасында жобаны орындай білу; ландшафтық дизайнда заттық-кеңістіктік компоненттерді қолдана білу.

    Оқу жылы - 5
    Семестр 9
  • Код ON1

    Тұлғааралық және кәсіби қарым-қатынасты қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде жүзеге асыруға қабілетті

  • Код ON2

    Жалпы білім беру пәндері саласында білімдерін, іскерліктерін, дағдылары мен құзыреттерін көрсетеді

  • Код ON3

    Ғылыми зерттеу әдістерін меңгергенін, Академиялық адалдық қағидаттарын сақтай отырып, жобаларды орындау біліктері мен дағдыларын көрсетеді, академиялық жазуды және көпшілік алдында сөйлеу дағдыларын меңгерген

  • Код ON4

    Ұжымда жұмыс жасай алу қабілеті, өндірістік үдеріске қатысушылармен диалог жүргізе алу, адамдармен тікелей қарым-қатынаста сындарлы қарым-қатынас орната алу, іскерлік қарым-қатынас дағдыларына ие

  • Код ON5

    Ақпаратты жинау және өңдеу, ақпараттық-коммуникациялық технологияларды меңгеру, оның ішінде кәсіби мәселелерді шешу дағдыларын көрсетеді

  • Код ON6

    Сыни және креативті ойлауға ие, шығармашылық тәсілді талап ететін күрделі талдамалық міндеттерді орындай алады, өз көзқарасын логикалық, дәлелді түрде орынды қорғайды

  • Код ON7

    Жеке және кәсіби дамудың өзіндік траекториясын құруға қабілетті, жеке және кәсіби өзін-өзі жетілдіру қабілетін көрсетеді

  • Код ON8

    Жобалау және құрылыс объектісінің сәулет-дизайнерлік шешімдерін таңдауды негіздеуге қатысу білігін көрсетеді; жобалық құжаттаманы әзірлеуге және ресімдеуге қатысу дағдыларын меңгерген; техникалық-экономикалық көрсеткіштерді есептеуді жүргізеді

  • Код ON9

    Құрылыс жұмыстарының көлемі мен орындалу сапасының сәулет - дизайн бөлімінің талаптарына сәйкестігін талдауға қатысу білігін көрсетеді

  • Код ON10

    Сәулеттік-дизайнерлік ойды білдірудің негізгі тәсілдерін, соның ішінде авторлық тұжырымдаманы бейнелеудің графикалық, макеттік, компьютерлік, вербалдық, бейне, көркем-графикалық тәсілдерін қолдануға қабілетті

  • Код ON11

    Жұмыс құжаттамасын әзірлеуге және ресімдеуге қатысу кезінде құзыреттерді меңгерген; сәулет-дизайнерлік жобалау бойынша нормативтік құжаттардың талаптарын пайдалану әдістерін меңгерген

  • Код ON12

    Қала құрылысы шешімдерін таңдауды негіздеуге қатысу қабілетін көрсетеді жоспарлау және құрылыс салу жобаларына қатысты қолданылады; техникалық-экономикалық көрсеткіштердің есебін жүргізеді;қала құрылысын жобалауды автоматтандыру және компьютерлік модельдеу құралдарын пайдаланады

  • Код ON13

    Әртүрлі орта объектілеріне қойылатын сәулеттік жобалау, Әлеуметтік, қала құрылысы, тарихи - мәдени, көлемдік - жоспарлау, функционалдық - технологиялық, конструктивтік, композициялық-көркемдік, эргономикалық және экономикалық талаптар бойынша нормативтік құжаттардың талаптарын іске асыруға қабілетті

  • Код ON14

    Мәдени мұра объектілерін қазіргі заманғы пайдалану үшін қалпына келтіру, сақтау және бейімдеу бойынша шешімдердің негізделген нұсқаларын қолдануға қабілетті

  • Код ON15

    Көркем-пластикалық, көлемдік - кеңістіктік және техникалық-экономикалық негіздемелерді қоса алғанда, сәулет - дизайнерлік шешімдерді негіздеуге қатысу дағдыларын меңгерген

6B02101 Дизайн
Бакалавриат

Қазақ экономика, қаржы және халықаралық сауда университеті

БББТ: B031 Сән, дизайн

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B02101 Дизайн
Бакалавриат

Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті (ҚарМУ Е.А.Бөкетов)

БББТ: B031 Сән, дизайн

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B02101 Дизайн
Бакалавриат

Дәулет Серікбаев атындағы Шығыс Қазақстан техникалық университеті

БББТ: B031 Сән, дизайн

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B02101 Дизайн
Бакалавриат

Алматы технологиялық университеті (АТУ)

БББТ: B031 Сән, дизайн

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B02101 Дизайн
Бакалавриат

Қарағанды техникалық университеті (Қарағанды мемлекеттік техникалық университеті)

БББТ: B031 Сән, дизайн

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B02101 Дизайн
Бакалавриат

Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B031 Сән, дизайн

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B02101 Дизайн
Бакалавриат

С.Сейфуллин атындағы Қазақ агротехникалық университеті

БББТ: B031 Сән, дизайн

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B02101 Дизайн
Бакалавриат

Инновациялық Еуразия университеті

БББТ: B031 Сән, дизайн

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B02101 Графикалық дизайн
Бакалавриат

Қазақ технология және бизнес университеті

БББТ: B031 Сән, дизайн

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B02101 Дизайн және компьютерлік графика
Бакалавриат

Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

БББТ: B031 Сән, дизайн

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B02101 Мода, дизайн интерьера и промышленный дизайн
Бакалавриат

Мардан Сапарбаев институты (Mardan Saparbaev Instityty)

БББТ: B031 Сән, дизайн

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B02101 Дизайн
Бакалавриат

Ақтау гуманитарлы-техникалық университеті

БББТ: B031 Сән, дизайн

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B02101 Дизайн
Бакалавриат

«Тұран-Астана» университеті

БББТ: B031 Сән, дизайн

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B02101 Дизайн
Бакалавриат

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B031 Сән, дизайн

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B02101 Сәулет және дизайн
Бакалавриат

Қ.И.Сәтбаев атындағы Қазақ ұлттық техникалық зерттеу университеті (Satbayev University)

БББТ: B031 Сән, дизайн

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B02101 Дизайн
Бакалавриат

"Алматы" Университеті

БББТ: B031 Сән, дизайн

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B02101 Дизайн
Бакалавриат

"Сырдария" университеті

БББТ: B031 Сән, дизайн

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B02101 Дизайн
Бакалавриат

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: B031 Сән, дизайн

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B02101 Дизайн
Бакалавриат

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: B031 Сән, дизайн

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B02101 Дизайн
Бакалавриат

"Астана" Университеті

БББТ: B031 Сән, дизайн

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B02101 Дизайн
Бакалавриат

Астана халықаралық университеті

БББТ: B031 Сән, дизайн

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top