Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B02101 Дизайн в С.Сейфуллин атындағы Қазақ агротехникалық зерттеу университеті

Пәндер

  • Сурет -I

    Қарындаш суретінің графикалық тәсілдерін және графиканың басқа түрлерін үйрену. Әр түрлі заттардың үш өлшемді суретін дәл бейнелеу, қарындаш графикасында сурет беру техникасын, гризайль, дақ пен сызықтарды білу. Бейнеленген заттар мен объектілерде желілік перспективаны бере білу, меншікті және құлайтын көлеңкесі бар объектілерді бейнелеу. Үш өлшемді архитектуралық пішін түспен дәл үлгілеу дағдылары мен біліктерін дамыту. Сәулет объектілерінің бейнесінде жарық-ауа перспективасын бере білу, өзінің және құлайтын көлеңкелері, бликалары, рефлекстері бар түспен көлемді нысанды бейнелеу. Кеңістіктік ортада адамның суреті. Сәулет және пәндік-кеңістіктік орта. Сәулет-дизайнерлік суреттердің графикалық тәсілдері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Композиция I

    Жобалау дизайнындағы Композиция. Дизайндағы қалыптау негіздері. Сәулет композициясының тәсілдері мен құралдары. Композицияның әдіснамалық байланысы және жобалау дизайны. Сызықты, жазық, көлемді композицияларды құру дағдылары. Композицияның негізгі заңдары: тұтастық, контраст, өміршеңдік, ритм. Композиция ережесі: сюжеттік-композициялық орталық және фриздік композиция, симметрия және асимметрия, тепе-теңдік. Композиция құралдары: сызық, штрих, дақ. Композицияның негізгі түрлері, олардың қосындысы. Тереңдік-кеңістіктік және көлемді композиция, бет пен көлемнің қасиеттерін анықтау. Ашық кеңістіктерді композициялық ұйымдастыру, жабық кеңістіктерді салыстыру, көлемдік - кеңістіктік комбинациялар формаларын нақтылау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Сурет - II

    Адам. Интерьердегі тірі бастың портреті. Қаңқаның және оның жеке бөліктерінің суреті. Анатомиялық гипс басы. Торс Венера суреті. Портреттің қысқа мерзімді суреттері, жартылай фигура және адам фигуралары. Киімдегі адам фигурасының сурет

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Дизайн негіздері I

    Жобалаудың кәсіби әдісінің дағдыларын меңгеру. Пәндік және көрінбейтін формалардың сызбаларын құру және ресімдеу дағдылары. Ортогональды проекциялау және проекциялау. Көлемдік формалар мен кеңістіктің болашағы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Кескіндеме – I

    Кескіндемедегі материалдар мен жұмыс техникасы. Кескіндемеде жұмыс істеу тәсілдерін зерттеу. Су бояуларымен жұмыс істеу тәсілдерін зерттеу. Күрделі емес тұрмыстық заттардан жасалған Натюрморт, негізгі түсті гаммалар. Бояу техникаларын зерттеу. Гуаши техникасында жұмыс істеу тәсілдері. Композицияның түстік шешімінде материалдылықты беру. Суреттегі колористік тұтастыққа және ортақтыққа жету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 3
    Несиелер - 6
  • Сәулеттік графика

    Пішін түзудің, бейнелерді, көлемдер мен кеңістіктерді көзбен қабылдаудың теориясының негіздері мен әдістері. Жобалау процесінде жазық, көлемді және кеңістіктік композицияларды құрудың негізгі тәсілдері мен құралдары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Арнайы мақсаттар үшін ағылшын тілі

    Пән берілген мамандық бойынша жалпығылыми терминология мен терминологиялық іштілді меңгеруге бағытталған және коммуникативті қызметтің төрт түрі бойынша дағдыларды қалыптастырады: мамандық бойынша түпнұсқалық мәтіндерді толық түсініп оқу, мамандық мәселесі бойынша эссе жаза білу, кәсіби ақпаратты қамтитын түпнұсқалық хабарламаларды тыңдау дағдылары, мамандық бойынша пікірталас дағдылары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Инженерлік графика I

    Формаларды құру негіздері, дәстүрлі және қазіргі заманғы техникаларды қолдана отырып бейнелерді жасау. Жазықтықтағы және кеңістіктегі бейнелеу тәсілдері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Өнер тарихы

    Қайнар өнер. Өнер түрлері. Адам қоғамының түрлі кезеңдерінің өнер өкілдері. Дизайнды формальды іс-әрекет ретінде анықтау. Өнер, қолөнер, техника және өнеркәсіптік өндірістің пайда болуы кезінде дизайн проблематикасының пайда болуы; машиналар мен өнеркәсіп бұйымдарының формасы теориясы саласындағы ізденістер; XIX - XX ғасырдың басындағы техникалық прогресс; в формасының эволюциясының заңдылықтары; пәндік орта; XVIII ғасырдың аяғындағы пәндік орта XX ғасырдың 30-шы жылдарының соңына дейін.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Түстану

    Қарындаш суретінің графикалық тәсілдерін және графиканың басқа түрлерін үйрену. Әр түрлі заттардың үш өлшемді суретін дәл бейнелеу, қарындаш графикасында сурет беру техникасын, гризайль, дақ пен сызықтарды білу. Түстің сипаттамасы мен өзара әрекеттесуі, түстің психологиялық және эмоциялық әсері, көлемі мен түсі. Түс және кеңістік. Сәулет-дизайнерлік суреттердің түсографиялық тәсілдері. Сәулет-дизайнерлік сызбаларды орындау үшін түсті графиканы қолдану. Жарық көздері, түс сипаттамаларын өлшеу, заттардың түске әсері, сәуленің спектралды құрамы және оның түспен түр��ері, түс шеңбері, қабылданатын түс, аддитивті және субстрактивті синтез, түс қабылдау физиологиясы және оның психологиялық әсері, түс қатарлары, түс үйлесімділігінің тәсілдері. Заттың оптикалық қасиеттері, органикалық және Органикалық емес бояғыштар, пигменттер.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі

    Шет тілінде оқу, аударма, жазу, тыңдау және сөйлеу негіздері. Мал шаруашылығы саласындағы терминологиялық сөздікті меңгеру, арнайы тақырыптарды түсіну және ағылшын тілінде тақырыптық мәселелерді талқылау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Компьютерлік графика

    Сипаттамалық геометрияның негізгі ережелері, инженерлік графика, AutoCAD автоматтандырылған жобалау ортасында заманауи компьютерлік технологияны пайдалануды қоса алғанда, жалпы техникалық және арнайы сызбаларды енгізуге жеткілікті көңіл бөлінді. Электр тізбектерінің, баспа схемаларының, қосылыс бөліктерінің типтері, жалпы үлгідегі оқу суреттерін жасау, жұмыс сызбаларын іске асыру, анықтамалық құжаттармен жұмыс жасауда ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Арнайы сурет 1

    Көрініс бойынша сурет. Қиял бойынша көлемді формалар суреті. Көріну бойынша кеңістіктегі күрделі формалар суреті. Тұрмыстық заттарды, аспаптар мен техниканы бейнелеу. Объектінің стилизациясы және графикалық трансформациясы. Өнеркәсіптік бұйымдардың жаңа нысандарын құру. Күрделі объектілерді қарапайым қалыптарға трансформациялау. Қарапайым нысандардан өнеркәсіптік нысандарды құру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Инженерлік графика II

    Құрылыс сызбаларын орындау ерекшеліктері. Ғимараттың сәулет-құрылыс сызбасы. Құрылыс конструкциялары тораптарының сызбалары. Санитарлық-техникалық сызбалар (жылыту, сумен жабдықтау және желдету жүйелері). Бұрандалы бұйымдар қосылыстар. Бөлшектердің сызбалары, эскиздер. Құрастыру сызбалары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Жобалау мен құрылыстың экономикасы

    Экономикалық теория негіздері, жобалаудағы және Құрылыстағы экономика. Дизайндағы Экономика.. Сәулеттік жобалауда бизнес-жоспар құру. Қала құрылысын жобалаудың экономикалық негіздері. Тұрғын және қоғамдық ғимараттардың жобалық шешімдерінің экономикасы. Бизнес-жоспар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Материалдық мәдениет және дизайн тарихы

    Тарихи дәуірдің материалдық мәдениеті. Ежелгі әлемнің материалдық мәдениеті (Египет, Месопотамия). Оңтүстік және Оңтүстік-Шығыс Азияның материалдық мәдениеті (Үндістан, Қытай, Жапония). Көшпенділердің материалдық мәдениеті. Антикалық мәдениет. Араб мәдениеті. Қайта өрлеу дәуірінің материалдық мәдениеті. Барокко, рококо, классицизм. Модерн, интернационалдық стиль, постмодернизм.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Жобаланатын объектілерді үшөлшемді модельдеу

    AutoCAD жүйесінде сызбаларды құру, ортогональды және аксонометриялық проекцияларда жобалау дизайнында перспективалар мен көлеңкелер. AutoCAD жүйесінде әртүрлі әдістермен жобалауда аксонометриялық проекцияларды құру. AutoCAD жүйесінде құрылымдық сұлбаларды құру. Жобалау дизайнында қасбеттерді, жоспарларды, Қималар мен интерьер құру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дизайн нысандарын құрастыру

    Студенттерде интерьерлерді әзірлеумен кәсіби айналысуға мүмкіндік беретін ғимараттар мен құрылыстардың конструктивтік шешімі, оның маңызды және конструктивтік жағдайы туралы түсінік қалыптастыру. Оңтайлы конструктивтік шешімдерді таңдай білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі заманғы дизайндағы материалдар

    Ғимараттардың сыртқы және ішкі беттерін, шағын нысандар мен формаларды әрлеу үшін қолданылатын қазіргі заманғы құрылыс материалдары. Қазіргі материалдардың қасиеттері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тұрғын үйдің кеңістік ортасын жобалау

    Тұрғын үй учаскесін ұйымдастыру. Абаттандыру. Елді мекен ортасы үшін шағын сәулеттік нысандар мен объектілерді жобалау. Демалыс аймақтарын, ойын-сауық аймақтарын, аттракциондарды және дене шынықтыру сабақтарын, балалардың ойын аймақтары мен кеңістіктерін жоспарлау, функционалдық және композициялық ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Балалар ойын алаңын жобалау

    Балалар ойын аймағының функционалдық ұйымы. Балалар ойын ортасы үшін шағын сәулеттік нысандар мен нысандарды жобалау. Балалар аймағын, ойын-сауық аймақтарын, аттракциондарды жоспарлау, функционалдық және композициялық ұйымдастыру және дене шынықтырумен айналысу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сәулет ортасындағы жарнама және визуалды коммуникациялар

    Қалалық ортада адамның кеңістіктік бағдарына визуалды коммуникация жүйелерінің өзара әрекеттесу заңдылықтары. Сәулет ортасы үшін визуалды коммуникацияларды әзірлеу; жарнама мен визуалды коммуникацияларды жобалау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғимараттар мен имараттардың инженерлік жүйелері

    Ғимараттар мен құрылыстардың инженерлік жүйелерінің барлық түрлерінің ерекшеліктері мен жұмысы: су құбыры, канализация, газбен жабдықтау, телефондандыру және байланыс. Инженерлік жүйелердің материалдары мен есептері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Шағын сәулет нысандарын жобалау

    Шағын сәулет нысандарын жіктеу. Шағын сәулет формаларының композициясы және формалануы. Эскиздеу. Жобаны егжей-тегжейлі пысықтау. Түстік шешім және материалдар. Шағын сәулет нысандарының ауқымы мен пропорциялары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Шағын қабатты тұрғын үйлерді жобалау

    Тұтынушыны анықтау. Функционалдық үдерістерді анықтау, үй-жайлардың сұлбалары мен блоктарын қалыптастыру. Байланысты анықтау және тұрғын үй кеңістігін сәулеттік-жоспарлау ұйымдастыру. Ішкі және сыртқы кеңістіктің байланысы. Сызбаларды әзірлеу. Интерьерлік кеңістікті құру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 3
    Несиелер - 6
  • Тұрғын үй интерьерін жобалау

    Отбасының әлеуметтік және жас құрамын анықтау. Байланысты анықтау және тұрғын үй кеңістігін сәулеттік-жоспарлау ұйымдастыру. Тұрғын кеңістіктің стилистикасын анықтау. Тұрғын үй ортасы композициясының тұтастығы мен бірлігі. Сызбаларды әзірлеу. Перспективаны құру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 3
    Несиелер - 6
  • Сәулеттік орта типологиясы

    Орта ұғымы. Орта түрлері, оның негізгі компоненттері. Ортаның жіктелуі, оны бағалау критерийлері. Тұрғын, қоғамдық, рекреациялық ішкі және сыртқы ортаны жобалау ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Ландшафтты жобалау

    Сәулет ортасын ландшафтық ұйымдастыру тәсілдерін әзірлеу; аумақты көгалдандыру және ландшафтық ұйымдастыру бойынша нормативтік құжаттардың тізбесін зерделеу. Эскиздеу. Нақты аумақтың сызбаларын әзірлеу. Ландшафтық дизайнның негізгі тәсілдері мен құралдары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Территорияларды инженерлік абаттандыру

    Аумақты абаттандырумен, еріген суларды бұрумен, жел және шудан қорғаумен байланысты инженерлік жүйелер аумақты тігінен жоспарлау. Аумақты абаттандыру бойынша жұмыстардың барлық түрлері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жарық-техникасы және акустика

    Жарық техникалық жүйелер мен жабдықтар. Негізгі жүйелердің жұмысына арналған материалдар.Жылу техникалық есептеу. Акустикалық есептеу

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ашық сәулеттік ортаның мерекелік безендіруін жобалау

    Мерекелік ортаның тақырыбын, тұтынушының портретін анықтау, тұжырымдаманы әзірлеу. Іздеу нұсқалары. Ашық және жабық қалалық ортаны мерекелік безендіру сызбаларын әзірлеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қоғамдық ғимараттың интерьерін жобалау

    Тұтынушының портретін анықтау, Қызмет сызбасын әзірлеу, функционалдық аймақтау және ішкі байланыс сызбаларын қалыптастыру. Үй-жайлар блоктарын анықтау және сәулет-жоспарлау шешімін әзірлеу немесе ғимараттың бұрын әзірленген жоспарын пайдалану кезінде оны түзету. Эскиздер. Қоғамдық ғимарат интерьерінің сызбаларын әзірлеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қала құрылысының негізі

    Елді мекеннің аумағын зерттеу. Аймақтардың өзара орналасуына әсер ететін факторларды анықтау. Аймақтар арасындағы көлік және жаяу жүргіншілер байланыстарын анықтау және жүргізу. Елді мекен құрылымында әр түрлі объектілерді орналастыру. Елді мекендер мен қалалардың сәулет ортасын ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қоғамдық тамақтану итерьерін жобалау

    Тұтынушының портретін анықтау, Қызмет сызбасын әзірлеу, функционалдық аймақтау және ішкі байланыс сызбаларын қалыптастыру. Үй-жайлар блоктарын анықтау және сәулет-жоспарлау шешімін әзірлеу немесе ғимараттың бұрын әзірленген жоспарын пайдалану кезінде оны түзету. Эскиздер. Қоғамдық және тез тамақтану кәсіпорындарының интерьер сызбаларын жасау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлік

    Кәсіпкерліктің ұйымдық-құқықтық нысандары. Кәсіпкерлік қызметтегі тәуекелдер. Кәсіпкерлік қызмет жүйесіндегі бизнес-жоспарлау. Кәсіпкерлік қызметті қаржыландыру. Кәсіпкерлік мәмілелерді ұйымдастыру. Кәсіпкерлік құпия және оны қорғау тәсілдері. Кәсіпкерлік қызмет субъектілерінің жауапкершілігі. Кәсіпкерлік мәдениеті мен этикасы. Кәсіпкерлік аясындағы бәсеке мен бәсекеге қабілеттілік. Кәсіпкерлік қызметтің тиімділігін Project Expert жүйесінде талдау және бағалау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Балалар мекемелерінің интерьері

    Балалар мекемелерінің ішкі байланыстары мен функционалдық аймақтандыру схемалары. Үй-жайлар блоктарын анықтау және сәулет-жоспарлау шешімін әзірлеу немесе ғимараттың бұрын әзірленген жоспарын пайдалану кезінде оны түзету. Балалардың интерьердегі түстерді қабылдау ерекшелігі. Эскиздер. Балалар мекемесінің интерьерінің сызбаларын әзірлеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Бөлшектеп жобалаудың жобасы

    Объектіні жергілікті жерге байланыстыру схемаларын, тұтынушының портретін, аумақты және жеке жобаланатын объектіні функционалдық аймақтандыру схемаларын әзірлеу . Сәулет-жоспарлау шешімін әзірлеу, интерьерлерді немесе ашық ортаны жобалау тапсырмасына байланысты әзірлеу. Визуализация.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Заманауи дизайн

    Дизайн саласындағы қызметтің қазіргі жағдайы. Негізгі бағыттары. Дизайндағы үрдістер, стильдер. Дизайнды қалыптастырудың негізгі кезеңдері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеудің әдістемесі

    Ғылыми зерттеулердің әртүрлі тәсілдері мен әдістерін зерттеу: талдау, синтез және жалпы жобалау. Жобалауға әсер ететін мақсаттарды, міндеттерді және факторларды анықтау. Жобалауда зерттеу нәтижелерін қолдана білу. Көздермен жұмыс. Аналогтарды талдау. Тұжырымдаманы құру.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кеңсе интерьері

    Кеңселік кеңістіктің ішкі байланыстары мен функционалдық аймақтандыру сұлбасын қалыптастыру. Ашық офистік кеңістік, модульдік жоспарлау жүйесі. Үй-жайлар блоктарын анықтау және сәулет-жоспарлау шешімін әзірлеу немесе ғимараттың бұрын әзірленген жоспарын пайдалану кезінде оны түзету. Эскиздер. Кеңсе интерьерінің сызбаларын жасау.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сәулет өнерін жобалаудағы аймақтық ерекшеліктер

    Нақты аймақтық жағдайларда жобалауға әсер ететін негізгі факторларды зерттеу. Нақты қала құрылысы жағдайын және объектіні шешу бойынша талдау және ұсыныстар.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Рекреациялық- ландшафтық кешенді жобалау

    Жобалау орнын зерттеу. Объектілерді отырғызу сызбасын құру. Тұтынушының портреті. Қызмет көрсету сұлбасы. Схемалар аймақтандыру және жобаланатын аумақ аймақтарының арасындағы байланыс. Барлық факторларды ескере отырып, тұжырымдаманы құру. Шешім нұсқалары. Ландшафтық кешеннің, сауда-жаяу жүргіншілер көшесінің сызбалары мен абаттандыруын әзірлеу.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жобалау алдындағы саралау

    Ғылыми зерттеулердің әртүрлі тәсілдері мен әдістерін зерттеу: талдау, синтез және жалпы жобалау. Жобалауға әсер ететін мақсаттарды, міндеттерді және факторларды анықтау. Жобалауда зерттеу нәтижелерін қолдана білу. Көздермен жұмыс. Аналогтарды талдау. Тұжырымдаманы құру.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Диплом алды жоба

    Білім беру бағдарламаларын әзірлеу кезінде алынған білімді тәжірибеде қолдану және диссертация жазу үшін дайындық

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 2
    Несиелер - 10

Оқыту нәтижелері

  • Жеке тұлғаның дамыған жеке қасиеттері мен дене мәдениеті; іздеу-зерттеу іс-әрекеті, кәсіби және жеке өсуге ұмтылуы
  • Ғылыми-техникалық ақпаратпен жұмыс істей білу, сәулет және дизайн саласында ғылыми зерттеулер жүргізу және жобаланатын объектілерде нәтижелерді қолдану; кәсіби қызметте отандық және шетелдік тәжірибені пайдалану, алынған ақпаратты жүйелеу және жалпылау
  • Жұмыс, бос уақыт және коммуникация үшін қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды сенімді пайдалану; кәсіби қызмет саласында интернет арқылы желіге қатысу үшін компьютерді пайдалану дағдысының болуы; үш өлшемді форманы құра білу, заманауи инженерлік және компьютерлік технологиялар негізінде түрлі формалар құруды орындау
  • Қазақ (орыс) немесе шетел тілінде коммуникацияның негізгі дағдыларын меңгеру: мәдени аспектіде және кәсіпке қатысты түсініктерді, ойларды және пікірлерді түсіну, білдіру, түсіндіру.
  • Әлем, қоғам құрылысының ғылыми философиялық негіздері туралы түсінік беру; саяси және мәдени дәстүрлер туралы түсінік беру, қоғам мен тұлғаның әлеуметтік және психологиялық ерекшеліктері туралы Білім; Қазақстанның қазіргі тарихын білу, адамзат тарихындағы негізгі дәуірлер және олардың хронологиясы туралы білім; Экология және қоршаған орта мәселелерін білу, жобаларды практикалық әзірлеуде теорияны қолдана білу.
  • Экономика, басқару ғылымдары саласындағы базалық білімдерді меңгеру; уақыт пен ақпаратты тиімді басқару қабілеті мен өзін-өзі оқыту қабілетіне ие болу
  • Бейнелеу пәндері (сурет, кескіндеме, графика, түстану) және композиция негіздерін білу; олардың нәтижелерін кез келген объектіні жобалауда қолдана білу; композиция мен форманың негізін терең білу; оларды жобалау процесінде қолдана білу.
  • Тауарлар мен объектілерді құрастыра білу; қазіргі заманғы құрылыс технологиялары мен әрлеу материалдарын білу, оны іске асыру үшін дизайн-жоба бойынша құжаттардың толық жиынтығын орындай білу ;инженерлік инфрақұрылымды, жабдықтарды , инженерлік жүйелерді және аумақты абаттандыруды білу; жобаларды іске асыру үшін жылутехникалық есептеуді және басқа да есептерді жүргізе білу;
  • Сәулет, өнер және дизайн саласындағы қазіргі заманғы үрдістердегі құзыреттілік; өнер тарихы, халықтар мәдениеті және олардың дәстүрлері; қоғамның үнемі өзгеріп отыратын қажеттіліктерінің процестерінде бағдарлай білу; сәулет объектілері мен ортаның типологиясын, орта мен объектілердің жіктелуін және оларды жобалауға қойылатын негізгі талаптарды білу.
  • Дизайн негіздері, шағын сәулет нысандарын, шағын ашық кеңістіктерді, шағын сәулет объектілерін жобалау, ландшафтық дизайн, күрделілігі әр түрлі деңгейдегі рекреациялар, егжей-тегжейлі жоспарлау, тұрғын және қоғамдық ғимараттардың интерьерлері, жарнама және визуалды коммуникациялар, қала құрылысы негіздері, жобалаудың аймақтық ерекшеліктері, қала аумағы учаскелерін егжей-тегжейлі жоспарлау; рекреациялық аймақтар және ашық сәулет кеңістіктері; ашық және жабық сәулет ортасында мерекелер мен басқа да іс жүргізу қызметтерін ұйымдастыру саласындағы терең білім және практикалық

Ұқсас БББ

6B02101 Дизайн және компьютерлік графика

Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

6B02101 Дизайн

Әбілқас Сағынов атындағы Қарағанды техникалық университеті (ҚМТУ)

6B02101 Сәулет және дизайн

Қ.И.Сәтбаев атындағы Қазақ ұлттық техникалық зерттеу университеті (Satbayev University)

6B02101 Дизайн

Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)

6B02101 Дизайн

Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті

6B02101 Дизайн

Астана халықаралық университеті

6B02101 Дизайн

Алматы технологиялық университеті (АТУ)

6B02101 Дизайн

М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті

6B02101 Дизайн

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

6B02101 Дизайн

Алматы гуманитарлы-экономикалық университеті (АГЭУ)

6B02101 Графикалық дизайн

Қазақ технология және бизнес университеті

6B02101 Дизайн

Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)

6B02101 Сән, интерьер дизайны және өнеркәсіптік дизайн

Орталық Азия Инновациялық Университеті (ОАИУ)

6B02101 Дизайн

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

6B02101 Дизайн

«Мирас» университеті (Мирас)

6B02101 Дизайн

«Тұран-Астана» университеті

Top