Жаңа білім беру бағдарламасы

6B02101 Сәулет және дизайн в Satbayev University

  • Инженерлік және компьютерлік графикасы
    Несиелер: 5

    Пән міндетті компонент болып табылады. Курс студенттерде келесі дағдыларды дамытады: геометриялық фигуралардың кез-келген комбинациясын жазықтықта бейнелеу, кескін түрлендіруге мүмкіндік беретін зерттеулер мен олардың өлшемдерін жүргізу; дизайнер мен дизайнер, технолог, құрылысшы арасындағы байланысты қамтамасыз ететін ақпараттың негізгі және сенімді құралы болып табылатын техникалық сызбаларды жасаңыз. Студенттерді AutoCAD-та жобалық құжаттардың графикалық бөлігін автоматтандырылған дайындау негіздерімен таныстырады.

    Оқу жылы - 1
  • Мамандыққа кіріспе (Сәулет және дизайн)
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: студенттердің кәсіби кеңістіктік-бейнелі ойлауын, эстетикалық талғамын және пішін сезімін дамыту. Қысқаша мазмұны: сәулет өнер ретінде, өнердің басқа түрлерімен – кескіндеме, мүсін, монументалды және сәндік өнермен байланыс. Сәулет композициясы. Сәулетші мен дизайнердің ұқсастықтары мен айырмашылықтары, сәулеттік графика техникасындағы жаттығулар, түрлі-түсті коллаж және қағаз макеті.

    Оқу жылы - 1
  • Мүсіндеу
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: көлемнің, материалдың және кеңістіктің бейнелеу жазықтығында білім, білік, дағдыларды қалыптастыру. Қысқаша мазмұны: Көлемді және рельефті кескіндерді кезең-кезеңмен модельдеу. Классикалық материалдағы көлемдік-пластикалық кеңістікті, көлемдер мен пропорцияларды композициялық ұйымдастыру. Мүсіндеудің техникалық тәсілдері. Балшық пен пластилиннің мүмкіндіктерін игеру. Сызықтық және әуе перспективасы. Көлемді, материалды және кеңістікті бейнелеу жазықтығында беру ережелері. Қазіргі мүсіннің тенденциялары, бағыттары, ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 1
  • Сәулеттік композиция
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: кәсіби кеңістіктік-бейнелі ойлауды қалыптастыру. Қысқаша мазмұны: Сәулеттік композиция теориясы; көлемдік-кеңістіктік формаларды анықтау және үйлестіру; сәулеттік жобалау негіздері; формаларды композициялық модельдеу; сәулеттік және дизайнерлік жобалау процесіндегі сәулеттік құрылыстар.

    Оқу жылы - 1
  • Аналитикалық геометрия
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: аналитикалық геометрияның негізгі ұғымдары мен тұжырымдамалары туралы білімді, қарапайым геометриялық кескіндері бар координаттар әдісіне негізделген алгебраның көмегімен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру – сызық пен бет. Қысқаша мазмұны: жазықтықтағы сызықтар. Кеңістіктегі түзулер мен жазықтықтар. Екінші ретті қисықтар мен беттер. Айналу беттері мен сызықты беттер. Ұзындығы, ауданы және көлемі.

    Оқу жылы - 1
  • Сурет I
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: әр түрлі геометриялық пішіндердің табиғатынан графикалық Дағдылар мен жұмыс тәсілдерін қалыптастыру. Қысқаша мазмұны: Көлемді геометриялық пішіндерді және көлемді-кеңістіктік композицияларды салу; қырлы пішіндердің, айналу денелерінің және сәулеттік шағын пішіндердің суреттері; сәулеттік пішіндердің конструктивтік ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 1
  • Сәулеттік колористика және жарықтандыру
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: сәулет, дизайн және өнердегі түс, түс психологиясы, символизм туралы негізгі білімді қалыптастыру. Қысқаша мазмұны: Тарихи-мәдени контекстегі түс. Әр түрлі дәуірлер мен халықтардың түс мәдениетінің дәстүрлері. Түс ілімінің физиологиялық негіздері. Түстің психологиялық әсері. Үйлесімді түстерді құру әдістері. Түстің қасиеттері мен функциялары. Түсі мен көлемі. Түс және кеңістік. Қала келбетіндегі түс. Интерьердегі түсті композициялар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Жобалау II
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: жобалық сәулет немесе дизайнерлік шешім жасау және қаланың, қала маңындағы құрылыс аймақтарының немесе ауылдық жерлердің жағдайлары үшін монофункционалды ғғимараттың және/немесе оның элементтерінің қысқаша сипаттамасы. Қысқаша мазмұны: Әзірленіп жатқан көпфункционалды ғимараттың ерекшеліктері; көркемдік шешімдердің, интерьерлердің, экстерьерлердің, үй-жайларды заттық толтырудың дизайн-жобасын әзірлеу; бас жоспар аумағының ландшафтық дизайнын ұйымдастыру; сәулет және дизайн объектісін графикалық ұсыну жобасын әзірлеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Түсті жарық үлгілеу
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: сәулеттік-дизайнерлік жобалауда білім мен дағдыларды, жарық-түсті сәулеттік экстерьерлік және интерьерлік кеңістікті модельдеудің негізгі әдістері мен қағидаттарын қалыптастыру. Қысқаша мазмұны: Қаланың жеке жоғары көркемдік бейнесін жасау тәсілдері, қаланың сәулет-пластикалық құрылымын анықтау әдістері, қалалық кеңістікте бағдар жүйесін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Құрылыс құралымдары
    Несиелер: 5

    Пән темір-бетоннан, тастан, металдан, ағаштан және пластмассадан жасалған көлік құрылыстарының құрылыс конструкцияларының жұмыс негіздерін, сондай-ақ сапаны қамтамасыз ету үшін оларды есептеу және жобалау әдістерін зерттейді.

    Оқу жылы - 2
  • Ғимараттар мен имараттардың инженерлік жүйелері
    Несиелер: 5

    Пән міндетті компонент болып табылады. Болашақ мамандардың елді мекендерді сумен жабдықтау, кәріз, газбен жабдықтау және жылумен қамтамасыз ету саласындағы теориялық білім негіздері мен практикалық дағдыларын меңгеруі.

    Оқу жылы - 2
  • Жобалау I
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: аз қабатты жеке тұрғын үйлерді жобалауда біліктер мен дағдыларды қалыптастыру. Қысқаша мазмұны: Қалалық және ауылдық жерлердегі бір пәтерлі тұрғын үйлер. Көркемдік шешімдердің, интерьерлердің, экстерьерлердің, үй-жайларды заттық толтырудың дизайн-жобасын әзірлеу; Бас жоспар аумағының ландшафтық дизайнын ұйымдастыру; сәулет және дизайн объектісін графикалық ұсыну жобасын әзірлеу.

    Оқу жылы - 2
  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 2

    Курстың мақсаты: экологиялық білім мен сананы қалыптастыру, жалпы экология, табиғат пен қоғамның тұрақты дамуының негіздері туралы терең білім алу, табиғи ресурстарды тиімді пайдаланудың және қоршаған ортаны қорғаудың заманауи әдістері бойынша теориялық және практикалық білім алу. Курста қазіргі заманның экологиялық мәселелері, тұрақты дамудың тұжырымдамасы және принциптері, көрсеткіштері мен мақсаттары қарастырылады; тұрақты даму үшін жасыл технологиялардың және жаңартылатын ресурстарды тиімді пайдаланудың маңыздылығы.

    Оқу жылы - 2
  • Қоршаған ортаның ашық түсті ұйымы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: сәулет-дизайнерлік жобалауда білім мен практикалық дағдыларды, жарық-түсті сәулет кеңістігін ұйымдастырудың негізгі әдістері мен қағидаттарын қалыптастыру. Қысқаша мазмұны: Жарық пен түс қалалық ортаны эстетикалық және функционалды жетілдірудің қуатты құралы ретінде. Жарықтандыру және оның қаланың күндізгі және түнгі келбетін және қазіргі қалалардың психологиялық атмосферасын құрудағы рөлі, қауіпсіз жарық ортасын құру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Сәулеттің аймақтық аспектілері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: аймақтық сәулет қалыптастыру саласындағы білімді қалыптастыру. Қысқаша мазмұны: Әртүрлі дүниетанымдық жүйелердің пайда болуына ықпал ететін тарихи, мәдени, философиялық және табиғи-климаттық факторлар; әлемдік архитектураның даму процестерінің заңдылықтары. "Сәулет нысанының мазмұндылығы" ұғымы; сәулет нысандарының символикасы, олардың пайда болуы мен дамуы, өңір бейнелері қорын игеру негізінде қазіргі заманғы өңірлік архитектураны құрудың шығармашылық әдісі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Инженерлік механика
    Несиелер: 5

    Пән міндетті компонент болып табылады. Пән теориялық механиканың үш бөлімінің негіздерін зерттейді: статика, кинематика, динамика. Статикада тегіс күштер жүйесінің астындағы қатты денелердің тепе-теңдік шарттары зерттеледі; моменттер теориясы және дененің ауырлық центрін анықтау әдістері қарастырылады. Кинематикада геометриялық тұрғыдан әртүрлі қозғалыс түрлерінде (аудармалы, айналмалы және жазықтық параллель) материалдық нүкте мен дененің қозғалысы зерттеледі. Динамикада әрекет ететіндерді ескере отырып, материалдық нүкте мен дененің қозғалысы зерттеледі, негізгі сипаттамаларды анықтай отырып, олардың қозғалысының жалпы теоремалары қарастырылады

    Оқу жылы - 2
  • Кескіндеме
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: шығармашылық қиялды түсіну және дамыту үшін білім мен дағдыларды қалыптастыру. Қысқаша мазмұны: Акварель техникасы. "Гризайл."Көкөністермен қысқа мерзімді эскиз. Қарама-қарсы түстердің заттарынан Натюрморт. "Гуашь" техникасында оқыту. "Гуашь" техникасындағы күрделі натюрморт. Акварель техникасы. Көкөністермен қысқа мерзімді эскиз.

    Оқу жылы - 2
  • Бүкіләлемдік сәулет тарихы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: әр түрлі аймақтарда сәулет-қала құрылысы білімін қалыптастыру. Қысқаша мазмұны: Сәулет мәдениеттің бір түрі ретінде. Ежелгі Египеттің, Ежелгі Месопотамияның, Ежелгі Грецияның, Ежелгі Римнің Сәулеті. Романескалық, готикалық сәулет. Византия, Таяу Шығыс және араб елдерінің, Үндістан, Қытай, Жапония, Ренессанс, Батыс Еуропа барокко және жаңа заман сәулеті. Орыс және Орта Азия сәулеті. ХІХ ғасырдың екінші жартысы – ХХІ ғасырдың басындағы әлемдік сәулет процесі.

    Оқу жылы - 2
  • Қазақстанның көркем мәдениеті
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: Қазақстанның көркем мәдениетіндегі негізгі ұғымдар мен терминдерді беру; Қазақстанның көркем мәдениетінің даму кезеңдері мен кезеңдерін зерттеу; Қазақстанның көркем мәдениетіндегі әр түрлі дәуірлер мен кезеңдердің ерекшеліктерін талдау; Қазақстанның көркем мәдениетінің тұлғаларымен және олардың ел дамуындағы рөлімен таныстыру; Қазақстанның көркем мәдениетінің жаһандық контексте алатын орнын түсіну. Қазақстанның көркем мәдениетінің даму тарихы. Кезеңдер мен стильдер. Тұлғалар. Ең маңызды объектілер.

    Оқу жылы - 2
  • Кешенді жобалау II
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: қалалық және ауылдық жерлерде балабақшаны жобалау. Қысқаша мазмұны: Функционалды және санитарлық-гигиеналық талаптарға сәйкес балабақшаның ішкі кеңістігін аймақтарға бөлуді ұйымдастыру. Осы типтегі объектілердің нақты қала құрылысы шарттары. Көркемдік шешімдердің, интерьерлердің, экстерьерлердің, үй-жайларды заттық толтырудың дизайн-жобасын әзірлеу. Бас жоспар аумағының ландшафтық дизайнын ұйымдастыру. Сәулет және дизайн объектісін графикалық бейнелеу жобасын әзірлеу.

    Оқу жылы - 3
  • Ғимараттар мен кешендерді қайта құру және жаңғырту
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: ғимараттар мен кешендерді қайта құру және жаңғырту әдістері, әдістері, технологиясы мен техникасы дағдыларын қалыптастыру. Қысқаша мазмұны: Қала құрылысы саласында кешенді зерттеулер жүргізу әдістері; сәулет ескерткіштерімен, тарихи құрылыстармен жұмыс жүргізу кезінде негізгі реставрациялық ғылыми әдістерді пайдалану қағидалары; сәулет ескерткіштерін зерттеу, реставрациялау және реконструкциялау жобасын жобалау және жүзеге асыру әдістемесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Сандық үлгілеу I
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: Autodesk Fusion 360 және Adobe Illustrator графикалық редакторларымен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру. Қысқаша мазмұны: Autodesk Fusion 360-бұл тұжырымдамалық модельден бастап 3D басып шығарудан бұрын дизайнның сенімділігін тексеруге дейін өнімді әзірлеуге қажетті барлық мүмкіндіктері бар әмбебап CAD бағдарламалық пакеті. Adobe Illustrator-Adobe пакетінен Photoshop-тан кейінгі екінші танымал бағдарлама. Бағдарламаның негізгі функциясы-монофониялық толтырғыштары бар иллюстрациялар, қысқа суреттер жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Кәсіпкерлік, көшбасшылық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 3

    Студенттер кәсіпкерліктің теориясы мен тәжірибесін, кәсіпкерлік құрылымдар арасындағы экономикалық, ұйымдастырушылық және құқықтық қатынастар жүйесі ретінде зерттейді. Олар көшбасшылық және топтық жұмыс дағдыларын дамытады. Сондай-ақ сыбайлас жемқорлықтың себептері мен онымен күресу әдістерін зерттейтін болады. Студенттер сыбайлас жемқорлықтың себептерін және онымен күресу әдістерін зерттеу позициясынан олардың кәсіби бағдарын қалыптастыра отырып, теориялық білім мен практикалық дағдыларды меңгереді.

    Оқу жылы - 3
  • Кешенді жобалау III
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: орта қабатты (5-6 қабатты) тұрғын үйді жобалау. Қысқаша мазмұны: Қалалық және ауылдық жерлерде пәтер үлгісіндегі орташа қабатты тұрғын үйлерді жобалаудағы іскерліктер мен дағдылар; ішкі кеңістікті аймақтарға бөлуді ұйымдастыру; көркемдік шешімдердің, интерьерлердің, экстерьерлердің, үй-жайларды заттық толтырудың дизайн-жобасын әзірлеу; бас жоспар аумағының ландшафтық дизайнын ұйымдастыру; сәулет және дизайн объектісін графикалық ұсыну жобасын әзірлеу.

    Оқу жылы - 3
  • Сәндік өсімдік шаруашылығы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: ландшафтық дизайндағы сәндік өсімдіктердің түрлері мен түрлері туралы білімді қалыптастыру. Қысқаша мазмұны: Сәндік өсімдіктердің әртүрлілігі және оларды жобалық іс-әрекетте қолдану ерекшеліктері. Ландшафт сәулетінде және бау-бақша құрылысында қолданылатын шөпті, ағашты және бұталы өсімдіктердің түрлері мен алуан түрлілігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Кешенді жобалау I
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: қала жағдайында аз қабатты тұрғын үй тобын жобалау бойынша білімді қалыптастыру. Қысқаша мазмұны: Блокталған тұрғын үйдің және алғашқы қызмет көрсету объектісінің жоспарлау, функционалдық, құрылымдық-техникалық және бейнелі шешімі, тұрғын топтың бас жоспары. Көркемдік шешімдердің, интерьерлердің, экстерьерлердің, үй-жайларды заттық толтырудың дизайн-жобасын әзірлеу. Бас жоспар аумағының ландшафтық дизайнын ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 3
  • Сәулет эстетикасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: әр түрлі дәуірлер мен қазіргі заманның эстетикалық мұраттары мен артықшылықтары туралы білімді қалыптастыру. Қысқаша мазмұны: Сәулет құрылысының эстетикалық ерекшеліктері: объективті факторлар кешенін; табиғи-климаттық жағдайларды, қала құрылысы жағдайын, ғимараттың көлемдік-жоспарлау құрылымын, оның конструктивтік схемасын, тұрғызу технологиясы мен құрылыс материалдарын сәулеттік ұғыну. Сәулет өнеріндегі эстетикалық дәстүрлер мен мұраттарды пәндік іске асыру. Сәулеттік ортаны қалыптастыруда түстерді қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Өнеркәсіптік дизайн типологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: өнеркәсіптік бұйымдарды заманауи дизайн-жобалау саласында білім, білік және дағдыларды қалыптастыру. Қысқаша мазмұны: Заманауи өнеркәсіптік дизайнның бағыттары мен түрлері. Өнеркәсіптік өнімдердің топтары мен сыныптары. Дизайнның әртүрлі бағыттарындағы шығармашылықтың ерекшелігі және дизайнның негізгі түрлерін жіктеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Фотографика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: фотографиялық өнер негіздері, бейнелеу өнерінің стильдері мен персоналдары бойынша білімді қалыптастыру; фотография көмегімен объектілерді құру технологиясының дағдылары. Қысқаша мазмұны: Фотография фотосурет өнеріндегі танымал бағыт ретінде. Жабдықтар мен материалдар, фотосуреттерді өңдеу тәсілдері мен әдістері және оларды дизайнерлік қызметте пайдалану мүмкіндігі. Тәсілдері мен техникасы. Бейнеленген заттың кәдімгі фотосуретін түрлендіру принциптері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Дизайндағы қаз.зам.материалдар
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: дизайн-жобалаудың заманауи әлемдік тәжірибесінде конструкциялық және әрлеу материалдарының номенклатурасы туралы білімді қалыптастыру. Қысқаша мазмұны: Әрлеу және конструкциялық материалдарды ұтымды таңдау қағидаттары: нақты міндеттер, пайдалану шарттары, экологиялық және экономикалық талаптар, қазіргі заманғы құрылыс технологияларының техникалық базасы. Дизайн объектілерін жобалауда қолдануға арналған заманауи технологиялар мен материалдарды талдау және мүмкіндіктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Сәулеттік типология
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: ғимараттар мен құрылыстардың типологиясы бойынша білімді қалыптастыру. Қысқаша мазмұны: Ғимараттар мен құрылыстардың типологиясының даму және қалыптасу тарихының негізгі тенденциялары, олардың жіктелуі. Тұрғын үйлер. Пәтер түрлері. Көпфункционалды ғимараттар, құрылыстар, қоғамдық-тұрғын ғимараттар мен кешендер. Тұрғын үйдің мамандандырылған түрлері.

    Оқу жылы - 3
  • Полиграфиялық дизайн
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: полиграфиялық өнімді әзірлеудің негізгі кезеңдері туралы білімді қалыптастыру. Қысқаша мазмұны: басып шығару технологиясы. Басуға дейінгі дайындық; Басуға дейінгі дайындық; басып шығару; басып шығарудан кейінгі өңдеу. Ламинация түрлері, қатты немесе таңдамалы лактау, фольгамен өрнектеу, кесу, конгрев және т. б. басып шығаруға арналған дизайнды әзірлеу ерекшеліктері. Полиграфиялық макетті әзірлеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Дизайндағы модельдеу технологиялары I
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: Autodesk Fusion 360 және Adobe Illustrator графикалық редакторларымен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру. Қысқаша мазмұны: Autodesk Fusion 360-бұл тұжырымдамалық модельден бастап 3D басып шығарудан бұрын дизайнның сенімділігін тексеруге дейін өнімді әзірлеуге қажетті барлық мүмкіндіктері бар әмбебап CAD бағдарламалық пакеті. Adobe Illustrator. Дизайн жобаларын тиімді құру мүмкіндігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Дизайн, ғылым және технология тарихы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: дизайнның даму тарихы мен тарихы туралы білімді қалыптастыру. Қысқаша мазмұны: Дизайн дамуының тарихи және қазіргі кезеңдері. Еуропадағы өнеркәсіптік төңкеріс, XIX ғасырдың алғашқы дизайн теоретиктері. ХХ ғасырдың басындағы Батыс Еуропа мен АҚШ-тың сәулеті мен қолданбалы өнеріндегі заманауи, конструктивизм және функционализм. XX ғасырдағы Скандинавиялық дизайн, Жапонияның дизайны мен сәулеті. Қазіргі заманғы отандық дизайн.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Сандық модельдеу II
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: кәсіби модельдеу пәндерін оқу кезінде алынған барлық практикалық дағдыларды біріктіру. Қысқаша мазмұны: Графикалық редакторларды қолдана отырып, дизайн жобасын құру: Autodesk AutoCAD, Autodesk 3ds MAX, Autodesk Fusion 360, SketchUP, Adobe Illustrator, Adobe Photoshop, CorelDRAW. Дизайнердің міндеттері мен компьютерлік технологияны ұсынатын мүмкіндіктер арасында байланыс орнату.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Дизайндағы модельдеу технологиялары II
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: кәсіби модельдеу бойынша интеграция дағдыларын қалыптастыру. Қысқаша мазмұны: Графикалық редакторларды қолдана отырып дизайн жобасын жасау: Autodesk AutoCAD, Autodesk 3ds MAX, Autodesk Fusion 360, SketchUP, Adobe Illustrator, Adobe Photoshop, CorelDRAW.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Сәулеттік ортаның типологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: сәулет ортасының типологиялық сипаттамалары туралы білімді қалыптастыру. Қысқаша мазмұны: Оңтайлы ыңғайлы объектілерді құру үшін қоршаған орта кеңістігінің әртүрлі түрлері мен түрлері; әртүрлі қоршаған орта объектілерінің қасиеттері мен сипаттамалары. Көркем құралдармен пәндік кеңістіктік орта кешендерін қалыптастыру. Қоршаған орта объектілерін жүйелеу және жіктеу. Сәулеттік орта нысандарын қалыптастыру факторлары мен компоненттері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Азия ескерткіштерін қайта жаңарту
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: Белгілі бір мәдениет қатысты тарихи мұрасына қолдана білу ұлттық дәстүр өзінің болашақтағы жобалар қалыптастыру бейнесі біздің қалалардың сақтай отырып, тарихи қалыптасқан бейнесі мен ұлттық мәдениет. Қысқаша мазмұны: Қалыптасу негіздері ескерткіштер. Орта Азиялық сәулеті. Негізгі құрылыстар типологиясы. Практикалық жұмыстар бойынша қалпына келтіру және графикалық қайта құру ескерткішін немесе оның фрагменттерін және оның көркемдік-декоративтік бөлшектері. Типологиялық негіздері әр түрлі типті ескерткіштер. Аймақтық және ұлттық даму ерекшеліктері табынушылық және азаматтық сәулет. Теориялық негіздері форма мен композициялық тәсілдері, құрастыру кезінде қолданылатын сәулет ескерткіштері. Практикалық ғимараттың графикалық қайта құру әр түрлі типті ескерткіштер жаңғыртумен жоғалған элементтерін, іріктеу және зерделеу ұқсас әзірлеумен жобасының алғашқы нұсқасын қалпына келтіру және құрал-жабдықтар ескерткіш.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Кешенді жобалау IV
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: жалпы білім беретін орта мектепті жобалау. Қысқаша мазмұны: Қалалық және ауылдық жерлерде мектеп ғимаратын жобалау; функционалдық және санитарлық-гигиеналық талаптарға сәйкес ішкі кеңістікті аймақтарға бөлуді ұйымдастыру. Көркемдік шешімдердің, интерьерлердің, экстерьерлердің, үй-жайларды заттық толтырудың дизайн-жобасын әзірлеу. Бас жоспар аумағының ландшафтық дизайнын ұйымдастыру. Сәулет және дизайн объектісін графикалық бейнелеу жобасын әзірлеу.

    Оқу жылы - 3
  • Дизайн және жарнамалық технологиялар
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: жарнама жасаудың қолданбалы білімін қалыптастыру. Қысқаша мазмұны: Жарнамалық компанияның шығармашылық стратегиясын әзірлеудің принциптері мен әдістері. Жарнамалық өнімді өндірудің полиграфиялық технологиялары. Жарнамалық өнім және оны әзірлеу мен өндіру процесінің негізгі кезеңдері; жарнамалық айналымды қабылдау нысаны, мазмұны мен құрылымы, модельдері; тұтынушы психологиясының негіздері. Шығармашылық процесті ұйымдастырудың негізгі модельдері және жарнаманың шығармашылық тұжырымдамасы үшін идеяларды іздеу әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Интерьер тарихы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: әртүрлі стильдер мен бағыттардың ерекшеліктерін көрсететін тұтас және үйлесімді тұрғын және қоғамдық кеңістіктерді құруда білім мен дағдыларды қалыптастыру. Қысқаша мазмұны: Интерьердегі тарихи стильдер. Әр түрлі функционалды кеңістіктердің интерьеріндегі заманауи бағыттар мен стильдер. Технологиялар мен материалдар. Әр түрлі тарихи дәуірлердегі жиһаздар мен керек-жарақтар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Каллиграфия және типография
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: графикалық және жарнамалық дизайндағы каллиграфиялық композициялар жасау дағдыларын қалыптастыру. Қысқаша мазмұны: Каллиграфия мәтіндік материалда визуалды үйлесімділікті құру өнері ретінде. Түрлі каллиграфиялық мектептер мен әдістердің ерекшеліктері; типографиялық өндіріс негіздері; Графикалық дизайн объектілерін жасауға арналған әртүрлі полиграфиялық технологиялар мен бағдарламалар. Графикалық дизайндағы қаріптерді қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Ландшафт өнерінің тарихы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: бақ-саябақ өнерінің объектілерін құру ерекшеліктері мен стилистикасы бойынша білім мен дағдыларды қалыптастыру. Қысқаша мазмұны: Ежелгі дәуірден бүгінгі күнге дейінгі бақ-саябақ өнерінің дамуы. Әр түрлі дәуірлердің маңызды ескерткіштері мен көркемдік стильдері. Бау-бақша өнерінің қалыптасуы мен дамуының негізгі тарихи кезеңдері. Бақтар мен саябақтардың типологиясы. Бақша және саябақ өнерінің көркем экспрессивтілігінің стильдері мен құралдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Көзбен шолу мәден.негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: визуалды нысандарды құру негіздерін қалыптастыру. Қысқаша мазмұны: Көрнекі мәдениет үйлесімді және тиімді визуалды-коммуникативті орта құру үшін көркемдік және жобалық қызмет ретінде. Көрнекі элементтер мен объектілердің қоршаған кеңістікке әсер ету тәсілдері; визуалды мәдениет және оның қазіргі заманғы жобалық іс-әрекеттегі рөлі; Жобалық іс-әрекетте визуалды эффекттермен жұмыс істеудің негізгі тәсілдері мен әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Ландшафтық ғылым
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: ландшафттанудың негізгі ұғымдары туралы білімді қалыптастыру. Қысқаша мазмұны: Ландшафтты зерттеудің заманауи әдістері. Ландшафттардың морфологиялық құрылымының жіктелуі, компоненттері, динамикасы және дамуы. Ландшафттардың жүктемелерге тұрақтылығы. Негізгі табиғи заңдар және табиғи процестерді модельдеу. Техно-табиғи жүйелерді басқару, мәдени ландшафттарды ұйымдастыру әдістері. Мелиоративті шаралардың әртүрлі табиғи аймақтардағы Ландшафттардың жұмысына әсері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Тіршілік қауіпсіздігі
    Несиелер: 2

    «Тіршілік қауіпсіздігі» курсы студенттердің қауіпсіздікке деген саналы және жауапты көзқарасын қалыптастыруға, олардың кәсіби қызметі саласындағы қауіптерді анықтау және тәуекелдерді бағалау дағдыларын меңгеруге, теріс өндірістік факторларды азайту үшін кәсіби білімді қолдануға дайын болуға, қауіпсіздікті қамтамасыз етуге және қауіпсіздікті қамтамасыз етуге, сонымен қатар, еңбек жағдайын жақсартуға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
  • Кешенді жобалау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: Қонақ үйлерді жобалау дағдыларын қалыптастыру. Қысқаша мазмұны: Қонақ үйлер мен туристік кешендердің сәулеттік-жоспарлау шешімі. Қонақ үй кәсіпорны учаскесінің жоспарлау құрылымы. Қонақ үй ғимараттарына арналған ғарыштық жоспарлау шешімдері. Қонақ үйдің қоғамдық және тұрғын бөлігі. Қонақ үй-туристік кешендердің пәндік-кеңістіктік ортасын қалыптастыру. Негізгі конструктивті шешімдер. Көркемдік шешімдердің, интерьерлердің, экстерьерлердің, үй-жайларды заттық толтырудың, бас жоспар аумағының ландшафтық дизайнының дизайн-жобасын әзірлеу. Сәулет және дизайн объектісін графикалық бейнелеу жобасын әзірлеу.

    Оқу жылы - 4
  • Ландшафтық сәулет объектілерінде өсімдіктерді қорғау және қорғау технологиялары
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: сәндік шөпті және ағашты-бұталы өсімдіктердің ботаникалық сипаттамалары мен биоэкологиялық талаптары туралы білімді қалыптастыру. Қысқаша мазмұны: Ландшафтық сәулет нысандарындағы өсімдіктерді қорғау және күту технологиясының тарихи және заманауи принциптері мен әдістері. Көгалдандырылған аумақтар жүйесін қалыптастырудың, урбанизацияланған ортада жұмыс істеу кезіндегі ішкі жоспарлаудың ерекшеліктері мен принциптері. Экологиялық аспектілер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Энерготиімді жобалау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: энергиялық тиімді жобалау қағидалары туралы білімді қалыптастыру. Қысқаша мазмұны: Ғимараттардың энергия тиімділігі. Құрылыс конструкцияларының, сәулет-жоспарлау шешімдерінің, инженерлік жүйелердің жылу тиімділігін арттыру, энергияның дәстүрлі емес түрлерін пайдалану. Энергия тиімділігі әдістері. Сыртқы климаттың ғимараттың жылу балансына жылу-энергетикалық әсері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Қаптама дизайны
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: қаптама дизайны туралы білімді қалыптастыру. Қысқаша мазмұны: Шығармашылық жапсырма дизайны, ыңғайлы контейнер немесе жарқын орауыш материал. Қаптамаға қойылатын талаптар: есте сақтау және қарапайымдылық; түпнұсқа форма; ақпараттылық; эмоционалды қабылдау; заңды (патенттік-құқықтық) аспектілер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Арнайы сурет
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: эскизден бастап оны аяқтауға дейін дәйекті жұмыс жасау дағдыларын қалыптастыру. Қысқаша мазмұны: Натюрморттан интерьерге, портреттен адам фигурасына дейінгі графикалық хат. Түстер палитрасы, кескіндемедегі техникалық әдістердің негіздері, объектінің пропорцияларын, оның кеңістіктегі орнын анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Дизайн дизайнының экологиялық аспектілері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: дизайн-жобалау процесінде негізгі экологиялық аспектілер туралы білімді қалыптастыру. Қысқаша мазмұны: дизайнерлік жобалау іс-әрекетіндегі экологиялық аспект контекстіндегі пәннің негізгі циклдері. Өнімнің экологиялылығы. Өндірістік цикл. Пайдалану циклі. Қайта өңдеу циклі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Эргономика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: дизайнер-студенттердің эргономикалық ойлауын қалыптастыру. Қысқаша мазмұны: Эргономиканың ғылым ретінде қалыптасуы, дамудың негізгі кезеңдері және оның қазіргі бағыттары. Эргатикалық жүйелерді талдау және жіктеу. Адам ортасы-бұл кеңістік және оның элементтері, оның антропометриялық сипаттамалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • BIM-технологиялар негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: жобалық қызмет үшін инновациялық BIM-технологиялармен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру. Қысқаша мазмұны: BIM негізгі түсініктері. BIM артықшылықтары мен кемшіліктері. BIM мақсаты мен мүмкіндіктері. BIM терминологиясы. BIM-процестер. BIM-мен және BIM-мен қателердің бағасы. Маклуми Қисығы. BIM негізінде командада жұмыс істеу.

    Оқу жылы - 4
  • Веб-дизайн II
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: сайттар мен веб-қосымшалар үшін күрделі және күрделі пайдаланушылық веб-интерфейстерді жобалау туралы қолданбалы білімді қалыптастыру. Қысқаша мазмұны: WEB-дизайн аппараттық құралдарының негіздері. Веб-беттерді құрудың негізгі құралдары. WEB-беттердің негізгі элементтерін құру (мәтін, графикалық бейнелер, дыбыс, анимация) және Интернет желісінде ақпараттық технологияларды қолдану мүмкіндіктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Урбанизацияланған аудандардың экологиялық объектілері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: урбандалған қала аумақтарының кеңістігін қалыптастыру бойынша жобалау жұмысының білімдері мен дағдыларын қалыптастыру. Қысқаша мазмұны: Жабдықтарды жобалаудың, урбанизацияланған аумақтарды заттық толтыру мен абаттандырудың негізгі міндеттері; жабдықтарды орналастыру және ландшафттарды абаттандыру қағидаттары. Урбанизацияланған аумақтардың экологиялық нысандарын жобалаудағы жұмыс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Урбоэкология
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: урбоэкология принциптері туралы білімді қалыптастыру. Қысқаша мазмұны: Қазіргі заманғы шындықта урбандалған аумақтарды құрудың заңдары мен әдістері; орнықты даму қағидаттарына және қазіргі заманғы экологиялық стандарттарға жауап беретін үйлесімді аумақтар. Урбанизацияланған аумақтардың пайда болу себептері мен заңдылықтары. Қалалық ортаның адамға әсері. Урбанизацияның демографиялық мәселелері. Қалалардың экологиялық мәселелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Ерекше қоршаған орта жабдықтары II
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: тұрғын немесе қоғамдық интерьерге, қалалық ортаға немесе ландшафтқа қойылатын барлық талаптарды ескере отырып, кеңістікті қалыптастыру бойынша өзіндік жобалау жұмыстарының білімі мен дағдыларын қалыптастыру. Қысқаша мазмұны: Үйлесімді өмір сүру ортасын қалыптастыру бойынша инженерлік-техникалық мәселелерді кешенді шешуге ұтымды көзқарас. Орта дизайнындағы жұмыс дизайнымен байланысты техникалық тапсырмаларды орындау. Халықтың әртүрлі топтары үшін күрделі және кешенді арнайы жабдықтарды жобалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Өңірлік дизайн
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: аймақтық дизайнды құру ерекшеліктері және оған әсер ету факторлары туралы білімді қалыптастыру. Қысқаша мазмұны: Мәдениет экологиясы. Экологиялық проблемалардың дизайнға әсері. Заманауи дизайн стратегиялары. "Дәстүр-инновация", "интернационалдық-өңірлік" қатынастарын қалыптастыру жағдайында жобалық мәдениеттің құрамдас бөлігі ретінде этномәдени мұраның рөлін анықтау проблемасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Кешенді жобалау VI
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: интерьерді дамыта отырып, үлкен қоғамдық ғимараттың әртүрлі объектілерін жобалау дағдыларын қалыптастыру. Қысқаша мазмұны: Сәулетшінің практикалық қызметінде туындайтын әртүрлі типологиялық, бейнелі, әлеуметтік, техникалық, аналитикалық және басқа мәселелерді шешу. Жобалармен топтық жұмыс жасау дағдыларын үйрету. Көркемдік шешімдердің, интерьерлердің, экстерьерлердің, үй-жайларды заттық толтырудың дизайн-жобасын әзірлеу. Бас жоспар аумағының ландшафтық дизайнын ұйымдастыру. Сәулет және дизайн объектісін графикалық бейнелеу жобасын әзірлеу.

    Оқу жылы - 4
  • Кешенді жобалау VIII
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: Сәулет-жоспарлау, экономикалық және санитарлық-гигиеналық шешімдерді ескере отырып, қала құрылымында тұрғын ауданды жобалау. Қысқаша мазмұны: Қала құрылысы. Аумақты таңдау және аймақтарға бөлу. Қала құрылысы жоспарының құрамы және оның бөліктері. Тұрғын үй ғимараттары мен қызмет көрсету пункттеріне арналған стандарттар. 10 000 тұрғынға арналған тұрғын үй кешенінің немесе тұрғын ауданның авторлық идеясын, көркемдік шешімдердің дизайн-жобасын, сәулет және дизайн объектісін графикалық бейнелеу жобасын әзірлеу, әзірлеу. Бас жоспар аумағының ландшафтық дизайнын ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 4
  • ТД дизайндары
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: заманауи медиа кеңістіктегі телевизиялық дизайнның рөлі мен орны туралы білімді қалыптастыру. Қысқаша мазмұны: Пайда болу және қалыптасу тарихы. Медиапродукцияның шығармашылық бейнелері; телевизиялық бағдарламаларды ресімдеу ерекшеліктері, кадр композициясын көркемдік құру принциптері, компьютерлік графиканың бағдарламалық пакеттерінің жұмыс істеуі, үш өлшемді және екі өлшемді көріністер мен кейіпкерлерді жасау, түрлендіру, анимациялау және визуалдау әдістері мен тәсілдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Ландшафтық сәулет объектілерінің тік орналасуы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: өсімдіктер мен топырақ жамылғысын барынша сақтай отырып, салынып жатқан сәулет-ландшафтық объектінің композициялық шешіміне байланысты қолданыстағы рельефті өңдеу туралы білімді қалыптастыру. Қысқаша мазмұны: Берілген беткейлерді құру, террассалар, рельефтің жаңа формаларын (жасанды беткейлер, төбелер, шұңқырлар), ландшафт дизайнының элементтерін (буленгриндер, вертюгадендер және рокериялар) қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Веб-дизайн I
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: WEB-дизайн туралы білімді, web-беттермен жұмыс істеу біліктері мен дағдыларын қалыптастыру. Қысқаша мазмұны: WEB-дизайн аппараттық құралдарының негіздері. WEB-беттерді құрудың негізгі құрал-саймандары; WEB-беттердің негізгі элементтерін жасау мүмкіндіктері (мәтін, графикалық бейнелер, дыбыс, анимация); Интернет желісінде ақпараттық технологияларды қолдану мүмкіндіктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Қоршаған орта үшін арнайы жабдықтар I
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: халықтың әртүрлі топтары үшін арнайы жабдықтарды жобалау білімдері мен дағдыларын қалыптастыру. Қысқаша мазмұны: Мамандандырылған орта кеңістіктердің типологиясы, олардың жұмыс істеуі мен жұмысының ерекшеліктері. Барлық қойылатын талаптарды ескере отырып, кеңістікті қалыптастыру, үйлесімді өмір сүру ортасын қалыптастыру бойынша инженерлік-техникалық міндеттерді кешенді шешу. Орта дизайнындағы жұмыс дизайнымен байланысты техникалық тапсырмаларды орындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Интерьер үшін арнайы жабдықтар
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: әртүрлі мақсаттағы үй-жайлардың (тұрғын, кеңсе, сауда, мамандандырылған қоғамдық үй-жайлардың) интерьерлерін жасау бойынша білім мен дағдыларды қалыптастыру. Қысқаша мазмұны: Әр түрлі үй-жайлардың ішкі кеңістігін құру; заманауи мамандардың жұмысының мысалдарымен интерьерді жобалаудың негізгі принциптері. Үйлесімді өмір сүру ортасын қалыптастыру бойынша инженерлік-техникалық міндеттерді шығармашылық шешу. Интерьер дизайнындағы жұмыс жобалауы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Қалалық жерлерде сауықтыру үшін жабдықтар
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: рекреациялық қалалық аумақтардың кеңістігін қалыптастыру бойынша өзіндік жобалау жұмыстарының білімі мен дағдыларын қалыптастыру. Қысқаша мазмұны: Жабдықтарды жобалаудың, заттық толтыру мен заттық-кеңістіктік ортаны абаттандырудың эстетикалық және прагматикалық міндеттері; әртүрлі жабдықтарды орналастыру және ландшафтарды абаттандыру қағидаттары; өмір сүрудің үйлесімді ортасын қалыптастыру бойынша инженерлік-техникалық міндеттерді кешенді шешу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Кешенді жобалау VII
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: жоғары қабатты тұрғын үйді немесе қызмет көрсету және тұрақ элементтері бар көп қабатты тұрғын үйді жобалау. Қысқаша мазмұны: Қалалық қызмет көрсететін ең перспективалы тұрғын үй кешендерін жобалау. Қазіргі заманғы тұрғын үйге қойылатын функционалдық, санитарлық-гигиеналық талаптарға сәйкес ішкі кеңістікті аймақтарға бөлуді ұйымдастыру. Көркемдік шешімдердің, интерьерлердің, экстерьерлердің, үй-жайларды заттық толтырудың дизайн-жобасын әзірлеу. Бас жоспар аумағының ландшафтық дизайнын ұйымдастыру. Сәулет және дизайн объектісін графикалық бейнелеу жобасын әзірлеу.

    Оқу жылы - 4
  • Дизаин нысандарын құрылымдау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: білім мен дағдыларды қалыптастыру, дизайнердің қалыптасуы және т.б. қысқаша мазмұны: дизайнердің қалыптасуы. Бионика. Қазіргі телескопиялық антенналар. Сәулет пен дизайндағы әртүрлі қабықтарды қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Қалалық ортада гидротехникалық құрылыстарды жобалау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: гидротехникалық құрылыстар туралы білімді қалыптастыру, ландшафтық сәулет объектілерін салу және күтіп ұстау әдістері, әдістері, технологиясы мен техникасы дағдыларын игеру. Қысқаша мазмұны: Гидротехникалық құрылыстардың жіктелуі. Су қоймалары, олардың мақсаты мен жіктелуі. Ландшафттағы сәндік гидротехникалық құрылыстар. Түйісетін және тасымалдайтын гидротехникалық құрылыстар, оларды салу және пайдалану. Табиғи су қоймаларын абаттандыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Кешенді жоба II
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: оқу-практикалық жобалау режимінде шығармашылық тұжырымдаманы, нормативтік-техникалық регламенттерді қалыптастыру негіздері туралы білімді, сондай-ақ жобалық материалдарды көрнекі ресімдеу тәсілдерін бекіту. Қысқаша мазмұны: Жобалау-сметалық құжаттаманы дайындау мен шығарудың әртүрлі кезеңдері (жобалау қызметін ұйымдастыру, жоспарлау және басқару мәселелері). Жоба тұжырымдамасы, көлемді модель немесе перспектива, қасбеттер, жоспарлар, бөлімдер. Дизайн жобасы. Аксонометрия, сыпыру, технологиялық кесу, түрлері мен болашағы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 5
  • Дизайн объектілерін өндіру
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: әр түрлі дизайн объектілерін жобалау технологиялары туралы білімді қалыптастыру. Қысқаша мазмұны: Өндірістік процестердің реттілігі; материалдар және оларды өңдеу тәсілдері; өндірістік процестердің түрлері және дайын өнімді дайындау тәсілдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 5
  • Қалалық қоршаған орта үшін жабдық
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: қалалық орта жабдықтары туралы білімді қалыптастыру. Қысқаша мазмұны: Жабдықты жобалаудың эстетикалық және прагматикалық міндеттері, тақырыптық толтыру және кеңістіктік ортаны жақсарту, әртүрлі жабдықтарды орналастыру және ландшафттарды жақсарту принциптері. Үйлесімді өмір сүру ортасын қалыптастыру бойынша инженерлік-техникалық міндеттерді кешенді шешуге прагматикалық көзқарас. Қоршаған ортаны жобалауда жұмыс жобалау бойынша жұмыстарды орындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 5
  • Дипломалдындағы жоба I
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: қала құрылысы негіздемесімен жобалау алдындағы және жобалық талдау негіздерін, диплом алдындағы тұжырымдамалық жобалауды қалыптастыру. Қысқаша мазмұны: Қала құрылысын жобалау. Қала құрылысы бөлімі. Ситуациялық жоспар, объектіні орнату негіздемесі, Бас жоспардың макеті. Көлемді бөлік. Жоба тұжырымдамасы, көлемді модель немесе перспектива, қасбеттер, жоспарлар, бөлімдер. Дизайн жобасы. Аксонометрия, сыпыру, технологиялық кесу, түрлері мен болашағы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 5
  • Жоба алды талдау дизайндағы II
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: жобалаудың әртүрлі сатыларында жоба алдындағы талдау әдістері туралы білімді қалыптастыру. Қысқаша мазмұны: Жобалау объектісін таңдау және негіздеу. Жеке әдістерді, бөлшектерді, материалдарды және т.б. талдау және қолдану. Топтардағы жұмыс. Проблемалық жағдайларды шешу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 5
  • Кешенді жоба I
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: Берілген тақырыпқа кешенді жобаны әзірлеу. Қысқаша мазмұны: Қала құрылысын жобалау. Қала құрылысы бөлімі. Ситуациялық жоспар, объектіні қоюдың негіздемесі, Бас жоспардың схемасы. Көлемді бөлік. Жоба тұжырымдамасы, көлемді модель немесе перспектива, қасбеттер, жоспарлар, бөлімдер. Дизайн жобасы. Аксонометрия, сыпыру, технологиялық кесу, түрлері мен болашағы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 5
  • Жұмыстық жобалау дизайн
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: жобалық қызметті ұйымдастыру және жоспарлау формалары туралы білімді қалыптастыру. Қысқаша мазмұны: Жобалау-сметалық құжаттаманы дайындау және шығару кезеңдері. Бастапқы алғышарттарды талдау және синтездеу әдісі, мәселені кешенді шешу әдісі, эксперименттік және проблемалық жобалау әдістері. Жобалау объектілері: стационарлық, ұтқыр ғимараттар мен құрылыстардың, олардың кешендерінің әртүрлі элементтері заттық-кеңістіктік орта мен жабдықпен жиынтықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 5
  • Қоғамдық кеңістіктерді кешенді ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: заманауи ландшафтық қалалық ортаны ұйымдастыру мәселелерінің кешені туралы білімді қалыптастыру. Қысқаша мазмұны: Қаланың қоғамдық кеңістіктерін жобалау құрамының негіздері, стильдік жіктеу, визуалды-эстетикалық компоненттер және жабдықтар мен материалдардың сипаттамалары. Ашық кеңістіктердің жіктелуі және олардың қалалық ортадағы мақсаты. Қалалық ландшафт. Объектілердің, әдістердің, әдістердің функционалды, "сыртқы" тұтастығын құру арқылы зерттеу және практикалық қызметті жүзеге асырудың кешенді әдісі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 5
  • Жоба алды талдау дизайндағы I
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: жоба алдындағы және жобалық талдау негіздері туралы білімді қалыптастыру. Қысқаша мазмұны: Жобалау немесе ұсыныстар үшін қажетті материалдарды жинау, жүйелеу, талдау және қорытындылар. Ғимараттардың, елді мекендердің дизайн - объектілерін, интерьерлері мен экстерьерлерін жобалау саласында білім мен іскерлікті әзірлеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 5
  • Дипломалдындағы жоба II
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: шығармашылық тұжырымдаманы қалыптастырудың теориялық негіздері – техникалық нормативтік-құқықтық нормалар, сондай-ақ жоба материалдарын визуалды ресімдеу әдістері туралы білімді қалыптастыру. Қысқаша мазмұны: Жобалау-сметалық құжаттаманы дайындау мен берудің әртүрлі кезеңдері; жобалау қызметін ұйымдастыру, жоспарлау және басқару, сәулет пен дизайндағы жобалау-сметалық құжаттаманы бекіту мәселелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 5
  • Код ON4

    Дизайндағы композиция негіздерін меңгеру (графикалық, өнеркәсіптік, орта, ландшафтық және т. б.), жобалау теориясы мен әдіснамасын, дизайнды инженерлік қамтамасыз етуді, полиграфия және көркем-техникалық редакциялау технологиясын білу

  • Код ON5

    Заманауи ақпараттық технологияларды меңгеру және нақты көркемдік-дизайнерлік міндеттерді шешу үшін қажетті түрлі графикалық редакторларда (CorelDraw, PhotoShop, 3ds Max және т.б.) жұмыс істеу дағдысын меңгеру

  • Код ON7

    Жобаларды әзірлеу кезінде сабақтас және ілеспе пәндер білімін қолдана білу (Графикалық дизайн, өнеркәсіптік, орта, ландшафттық және т. б.), құрылыс технологияларын, материалдарды, конструкцияларды, тіршілікті қамтамасыз ету жүйелері мен ақпараттық-компьютерлік құралдарды пайдалану кезінде инновациялық және техникалық сауатты әрекет ету

  • Код ON2

    Әлемдік бейнелеу өнерінің көркемдік туындыларын, стильдерін, жанрлары мен бағыттарын талдау мен интерпретациялауды жүргізу

  • Код ON10

    Адамның адамға, қоғамға, қоршаған ортаға қатынасын реттейтін этикалық және құқықтық нормаларды қолдану. Әлеуметтік жобаларды әзірлеу кезінде әлеуметтік мінез-құлықты, адам мен азаматтың құқықтары мен бостандықтарын реттеудің негізгі заңдылықтары мен нысандарын іс жүзінде қолдана білу, адамдарға деген құрмет, басқа мәдениетке төзімділік, серіктестік қатынастарды қолдауға дайын болу

  • Код ON1

    Отандық өнердің дамуының негізгі кезеңдері, бағыттары туралы түсініктерді меңгеру және әртүрлі елдер мен аймақтардың өнер эволюциясымен параллельдерді орнатуға қабілетті болу

  • Код ON3

    Әр түрлі халықтардың тарихи мұрасы мен көркем-мәдени дәстүрлеріне құрметпен қарау, көпұлтты ұжымда жұмыс істей білу және халықаралық көркемөнер көрмелерін өткізуге қатысу

  • Код ON6

    Көркемдік-дизайнерлік қызмет негіздерін меңгеру және нақты көркемдік-жобалық міндеттерді шешу үшін практикалық дағдыларды қолдануға қабілетті болу

  • Код ON8

    Қазіргі заманғы материалдар мен технологияларды пайдалана отырып, әртүрлі көркем материалдарды, үлгілерді, сәндік-қолданбалы өнер бұйымдарын пайдалана отырып, көркемдігі жоғары шығармашылық жұмыстар жасауға дайын болу

  • Код ON9

    Ақпаратты жинай білу, проблемаларды анықтау, талдауды қолдану және дизайндағы жобалау алдындағы және жобалау процестерінің барлық кезеңдерінде және жобаны нақты жүзеге асырғаннан кейін жасалған жұмысқа сыни баға беру

  • Код ON11

    Кәсіптік қызметте математикалық, жаратылыстану, гуманитарлық және экономикалық ғылымдар саласындағы базалық білімді мақсатты түрде қолдана білу

Top