Жаңа білім беру бағдарламасы

6B11102 Қонақ үй-мейрамхана бизнесі в Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

  • Қоғамтану білімі пәнаралық курс (Экономика және кәсіпкерлік негіздері, Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері, Ілиястану)
    Несиелер: 5

    Пән студенттердің экономиканың қызмет ету заңдылықтары жайлы кешенді түсініктерін қалыптастыруға, кәсіпкерлік қызметтің әртүрлі саласындағы қолданбалы құзыреттіліктерді игеруіне бағытталған іскерлік білім алуына бағдарланған, өз бизнесін ашу және оны сәтті жүргізудің ерекшеліктерін айқындайды. Тірі ағзаның, әртүрлі деңгейдегі ұйымдар экожүйесінің, жалпы биосфераның қызмет етуінің негізгі заңдылықтарын және олардың тұрақтылығын қарастырады. Тіршілік қауіпсіздігінің теориялық негіздерін, тіршілік қауіпсіздігінің құқықтық, нормативтік-техникалық және ұйымдастырушылық негіздерін және техникалық құралдар мен технологиялық үдерістердің қауіпсіздігін арттыру әдістерін қамтиды. Ілияс Жансүгіровтің шығармашылық өмірбаянын, оның әдебиеттану ғылымындағы орнын қарастырады. Оның отандық әдебиеттің көркемдік қағидаларын қалыптастырудағы үлесін зерттейді. Ақынның шығармалары мен шығармашылық лабораториясын меңгертуге бағытталған. І.Жансүгіровтің ақындық шеберлігінің ерекшелігін айқындайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мейрамхана және қонақ үй ісінің негіздері
    Несиелер: 8

    Пән қонақ үй және мейрамхана ісіндегі халықаралық стандарттарды білуге бағытталған. Қонақжайлылық саласында қызмет көрсету стандарттарын; қонақ үй және мейрамхана ісінде кадр саясатын қалыптастыруды қарастырады. Қонақ үй және мейрамхана ісіндегі кірістерді басқару туралы түсінік келтіріледі. Ақпараттық технологиялар жүйелері сипатталады. Компьютерлік брондау және резервтеу жүйелерінің сипаттамасын қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қонақжайлылық индустриясындағы қызмет көрсету сапасын басқарy
    Несиелер: 6

    Орналастыру кәсіпорындары және олардың қызметінің нәтижелері; қызмет көрсету шарттары мен процесі; қонақ үй қызметтерінің сапа өлшемдері қарастырылады. Сапаны басқарудың шетелдік тәжірибесі; сапаны жалпыға бірдей басқару идеясы (TQM) және оның принциптерін талдайды. Әр түрлі қызметтер топтарының сапа өлшемдері мен көрсеткіштерінің ерекшелігі сипатталады. Қызмет көрсету шарттары мен процестерін бағалау; тұтынушының қабылдау сапасын бағалау келтіріледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Мейрамхана шаруашылығы
    Несиелер: 5

    Мейрамхана түсінігін, жіктелуін, тұжырымдамасын және бейінін зерттейді. Мейрамханадағы технологиялық процесс сипатталады. Мейрамхананың еңбек ұжымы және оның құрылымы қарастырылады. Қонақтарға қызмет көрсетуге дайындық процесі сипатталады. Мейрамханалық қызмет көрсетудің негізгі түрлері мен нысандары келтіріледі. Мейрамхана қызметкерінің корпоративтік мәдениеті мен кәсіби этикасы қарастырылады. Мейрамхананың фирмалық стилі мен имидждік саясаты ашылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Мейрамхана және қонақ үй бизнесіндегі кәсіпкерлік қызмет негіздері
    Несиелер: 5

    Кәсіпкерлік қызметтің мәні мен мазмұнын зерттейді. Қызмет көрсету саласында өз ісін ұйымдастыру және дамыту ерекшеліктері қарастырылады. Түрлі ұйымдық-құқықтық нысандағы Қонақжайлылық индустриясы кәсіпорындарының жұмыс істеуі қарастырылуда. Қонақжайлылық индустриясы саласында кәсіпкерлік қызметті қаржылық қолдау нысандарын зерттейді. Кәсіпкерлік қызметті дамытудағы кадр саясаты ашылады. Қонақжайлылық индустриясындағы кәсіпкерліктің мәдениеті мен этикасы сипатталады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қонақ үй шаруашылығы
    Несиелер: 5

    Әлемдік қонақ үй индустриясының даму тарихы мен қазіргі жағдайын зерттейді. Қонақтарды қабылдау және орналастыру қызметінің ұйымдастырылуы мен жұмыс технологиясы сипатталады. Қонақтарға тамақтануды ұйымдастыру және қызмет көрсету технологиясы ашылады. Қонақ үйлердегі қауіпсіздік қызметі қарастырылады. Қонақ үйде қосымша қызмет көрсетуді ұйымдастыру және оның технологиясы келтіріледі. Қонақ үй шаруашылығындағы персоналдың рөлі ашылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қонақ үй және мейрамхана менеджменті
    Несиелер: 6

    Қонақжайлылық индустриясындағы менеджменттің қалыптасу тарихын зерттейді. Әлемнің әр түрлі елдерінде кәсіби менеджерлерді даярлау жүйесін қарастырады. Қазақстандағы қонақ үй және мейрамхана кәсіпорындарын басқару құрылымы келтіріледі. Сондай-ақ, персоналды басқару стилін қарастырады. Қызмет көрсету сапасы қонақ үйдің бәсекеқабілеттілігінің негізі ретінде. Қонақ үйдің, мейрамхананың стратегиясын, маркетингтік коммуникация стратегиясын қалыптастыру, қонақ үй қауіпсіздігін басқару сипатталады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Сервистік қызмет
    Несиелер: 6

    Пән адамның қажеттіліктерін қанағаттандыру формасы ретіндегі сервистік қызметті білуге бағытталған. Сервистік қызметтің ұйымдастырылуы, түрлері сипатталады. Қызмет көрсететін кәсіпорындар қарастырылады. Қызметтің мәні сервистік қызметтің ерекше өнімі ретінде ашылады. Қызметтердің жіктелуі келтіріледі. Қызмет көрсету сапасы, оның көрсеткіштері және қызмет көрсету деңгейі сипатталады. Байланыс аймағы сервистік қызметті жүзеге асыру саласы ретінде қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Тамақтану кәсіпорындарындағы баға және баға белгілеу
    Несиелер: 7

    Тамақтану кәсіпорындарындағы өндірістік есеп пен есептіліктің жалпы сипаттамасын зерделейді. Қоғамдық тамақтандыру кәсіпорындарында есеп беруді ұйымдастырудың жалпы қағидаттары қарастырылады. Қоғамдық тамақтандыру кәсіпорындарында баға белгілеу және калькуляция; өндірісте шикізат пен дайын өнімді есепке алу сипатталады. Келушілерге қызмет көрсету әдістері келтіріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Мейрамхана өнімдерін дайындау технологиясы
    Несиелер: 6

    Мейрамхана өнімдерін өндірудің технологиялық процесінің негізгі кезеңдері қарастырылуда. Сорпа, тұздықты дайындау технологиясы сипатталған. Аспаздық дайындау технологиясын зерттейді түрлі өнімдер мен субөнімдерден жасалған өнімдер. Суық тағамдар мен жеңіл тағамдарды, тәтті тағамдар мен сусындарды, ұн тағамдары мен аспаздық өнімдерді, ұннан жасалған кондитерлік өнімдерді дайындау технологиясының ерекшеліктері талданады және нан өнімдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Қонақжайлылық индустриясындағы қызметтерді жылжыту және сату әдістері
    Несиелер: 6

    Қазіргі қызмет тұтынушысының сатып алу әрекеті сипатталады. Қонақжайлылық индустриясының өнімдерін сатудың негізгі формалары қарастырылады. Қонақжайлылық индустриясындағы жеке сату технологиялары ашылады. Клиенттің наразылығын басқару әдістері келтірілген. Сатушының клиенттің сатып алу туралы шешім қабылдауына әсері сипатталады. Сатудан кейінгі қызмет көрсету қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Мейрамхана сервисі
    Несиелер: 5

    Қоғамдық тамақтану қызметтерін және оларға қойылатын талаптарды зерделейді. Мейрамханадағы сауда орындарына мысал келтіріледі. Ыдыс-аяқ, құрылғылар, дастарқан түрлері сипатталған. Қызмет көрсету процесін ақпараттық қамтамасыз ету ашылады. Мейрамханада қызмет көрсетуді ұйымдастыру кезеңдері сипатталған. Залда қызмет көрсету процесін ұйымдастыру қарастырылады. Аспаздық, кондитерлік өнімдерді, сусындарды ұсыну ережелері келтірілген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Қонақ үй және мейрамхана қызметтерін автоматтандыру
    Несиелер: 6

    Қонақжайлылық индустриясы кәсіпорындарын басқарудың автоматтандырылған жүйелері қарастырылады. Қонақжайлылық индустриясы кәсіпорындарындағы Интернетті, интранетті және WEB-технологияларды зерттейді. Қонақжайлылық индустриясы кәсіпорындарында күнтізбелік жоспарлау және жобаларды басқару саласындағы заманауи бағдарламалық қамтамасыз етудің мүмкіндіктері ашылады. Қонақжайлылық индустриясы кәсіпорындарында мәліметтерді статистикалық өңдеу сипатталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Қонақ үй сервисі
    Несиелер: 5

    Қонақ үй өнімі қызметтер кешені, қонақ үй өнімінің тұтынушылық қасиеттері және оның құрылымы ретінде қарастырылады. Лицензиялау, стандарттау, сертификаттау, қонақ үй қызметтерінің сапа көрсеткіштері сипатталған. Қонақ үй кәсіпорындары қызметкерлерінің кәсіби этикасын зерттейді. Қонақ үй қызметкерлерінің кәсіби шеберлігі ашылады. Қонақ үй кәсіпорындарының клиенттерінің түрлері қарастырылады. Персоналдың клиенттермен байланысының ерекшеліктері келтірілген. Жанжалды жағдайларды шешу ережелерін, клиенттердің шағымдарының мысалдарын, жанжалды клиенттердің психологиялық рөлдерін зерттейді. Қосымша қызметтерді ұйымдастыру және ұсыну, билеттерді брондау және көлік құралдарын жалға беру қызметтері сипатталады. Қонақ үй қызметтеріне ақы төлеу процесі сипатталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Қызмет көрсету саласының микроэкономикасы
    Несиелер: 7

    Қазіргі микроэкономика және оның әдіснамасы саласындағы білім мен дағдыларды дамытуға бағытталады. Сұраныс пен ұсыныс теориясының негіздерін зерттейді. Сұраныс пен ұсыныстың икемділік теориясы, тұтынушылық таңдау теориясы ашылады. Өндіріс теориясы; өндіріс шығындары; мінсіз бәсекелестік жағдайындағы ұсыныс; монополия; монополистік бәсекелестік; олигополия; қызмет көрсету саласындағы өндіріс факторларының нарықтары сипатталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Қонақжайлылық кәсіпорындарының экономикасы
    Несиелер: 5

    Курс өндірістің материалдық-техникалық және әлеуметтік-экономикалық жағдайларының қонақжайлылық кәсіпорындары жұмысының техникалық-экономикалық көрсеткіштерімен байланысы туралы кешенді білімді қалыптастыруды қарастырады. Қонақжайлылық кәсіпорнының ресурстарын пайдаланудың тиімді нысандары мен тәсілдерін негіздеу, кәсіпорынның шаруашылық қызметінің оңтайлы нұсқаларын таңдау бойынша экономикалық есептеулерді орындау үшін қажетті кәсіби білім мен есептеу-талдау дағдыларын алуға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Қонақ үй бизнесінің инфрақұрылымы
    Несиелер: 5

    Қонақ үй кәсіпорындары қызмет көрсету саласының бөлігі ретінде қарастырылады. Қонақүйлердің материалдық-техникалық базасын, қонақ үй кәсіпорнын басқару жүйесін зерттейді. Қонақ үйдің функционалды және қосымша қызметтерінің жұмысын ұйымдастыру процесі сипатталады. Қонақтарды қабылдау мен орналастыруды ұйымдастыру келтіріледі. Нөмірлік қорға қызмет көрсету технологиясы мен ұйымдастырылуын зерделейді. Қонақ үйлерде тамақтануды ұйымдастыру, демалыс және спорттық-сауықтыру қызметтерін ұйымдастыру ерекшеліктері ашылады. Қонақ үй қызметінің мазмұны мен нысандарын техникалық реттеу тәртібі сипатталады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Қызметтер саласындағы құжаттамалық қамтамасыз ету
    Несиелер: 5

    Қызмет көрсету процесінің жалпы сипаттамасы қарастырылады. Қонақ үйлерде қызмет көрсетуді ұйымдастыру процесі сипатталған. Келушілерге қызмет көрсетуге арналған үй-жайлардың түрлері ашылады. Мейрамхана өндірісін ұйымдастыру процесі сипатталған өнімді. Мейрамхана қызметін жүзеге асыруға арналған аспаптардың түрлері келтірілген (дайындау, түрлері, алу тәртібі). Қонақжайлылық индустриясы қызметкерлерінің сыртқы келбеті мен жеке қасиеттері сипатталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Қызмет көрсету саласындағы цифрландыру
    Несиелер: 5

    Цифрлық экономика негіздері және цифрлық өнімдер мен қызметтердің қасиеттері, қызметтер саласындағы цифрландырудың пайдасы мен тәуекелдері қарастырылады. Цифрлық трансформацияның экономика мен бизнеске әсері, цифрлық экономикадағы негізгі тенденциялар сипатталған. Digital divide тұжырымдамасын зерттейді. Цифрлық экономикадағы қызметтерді тұтынушының ерекшеліктері ашылады. Сандық экономикадағы бизнес-модельдер, нейротехнология және жасанды интеллект сипатталған. Қызмет көрсету кәсіпорындарында цифрлық технологияларды енгізу тиімділігін бағалау келтіріледі. Сандық экономикадағы қызмет көрсету кәсіпорындарының жаңа құзыреттері ашылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Іс қағаздарды кәсіби жүргізу
    Несиелер: 5

    Қызмет көрсету саласындағы іс жүргізуді қазіргі заманғы құқықтық, нормативтік және әдістемелік реттеуді зерделейді. Қызмет көрсету саласындағы іс жүргізуді әдістемелік реттеуді қарайды. Басқару құжаттарын ресімдеу ережелерін, іскерлік хат алмасуды және ұйымдастыру құжаттарын; қызмет көрсету бағдарламасын жасаудың тәртібі мен негізгі параметрлерін; қызмет көрсетуші серіктестермен өзара қарым-қатынас шарттарын; қызмет көрсетушілермен шартқа қосымшалар туралы ақпаратты зерделейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Қонақжайлылық индустриясындағы қызмет көрсету этикасы
    Несиелер: 5

    Онда қызмет көрсету индустриясындағы қарым-қатынас ережелері туралы нақты түсінік алуға мүмкіндік беретін қонақ үй және бизнес саласындағы іскерлік этикет туралы теориялық білім; қонақ үй бизнесі кәсіпорындарының қызметкерлерімен жұмыс; қонақ үй бизнесі кәсіпорындарындағы жанжалды жағдайларды реттеу дағдылары; өркениетті қонақ үй және туристік бизнес этикасына сәйкес келетін тиімді стратегиялық және операциялық басқару шешімдерін қабылдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Қонақ үй және мейрамхана маркетингі
    Несиелер: 5

    Маркетингтің қазіргі тенденцияларын және қонақүйлер мен мейрамханаларда оның тұжырымдамасын жүзеге асыру технологиясын зерттейді , сонымен қатар оларды маркетингтік зерттеу және қызмет көрсету нарығының жағдайын бағалау дағдыларына үйретеді. Қонақ үй және мейрамхана кәсіпорындарының маркетингтік азық-түлік, баға, сату, коммуникациялық стратегияларын қалыптастыру туралы жүйелі идеяны қарастырады. Мақсатты нарықты таңдау және оны басып алу құралы ретінде нарықты сегментациялауды талдайды. Бәсекеге қабілеттілік пен оны арттыру жолдарын жоспарлайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Мейрамхана бизнесінің инфрақұрылымы
    Несиелер: 5

    Мейрамхана кәсіпорындары қызмет көрсету саласының бөлігі ретінде қарастырылады. Мейрамхананың материалдық-техникалық базасын, тамақтандыру кәсіпорнын басқару жүйесін зерттейді. Мейрамхананың Функционалды және көмекші қызметтерінің жұмысын ұйымдастыру процесі сипатталған. Қонақтарды қабылдау мен орналастыруды ұйымдастыру. Қызмет көрсету технологиясы мен ұйымдастырылуын зерттейді. Тамақтануды ұйымдастырудың ерекшеліктері ашылады. Мейрамхана қызметінің мазмұны мен нысандарын техникалық реттеу тәртібі сипатталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Тамақтану саласындағы мәдениетаралық коммуникациялар
    Несиелер: 5

    Тамақтану кәсіпорындарындағы өндірістік есеп пен есептіліктің жалпы сипаттамасын зерделейді. Қоғамдық тамақтандыру кәсіпорындарында есеп беруді ұйымдастырудың жалпы қағидаттары қарастырылады. Қоғамдық тамақтандыру кәсіпорындарында баға белгілеу және калькуляция; өндірісте шикізат пен дайын өнімді есепке алу сипатталады. Келушілерге қызмет көрсету әдістері келтіріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Кәсіпкердің дербес тиімділігі
    Несиелер: 5

    Пән аясында кәсіпкерлік қызметтегі табысты анықтайтын қасиеттер мен дағдылар зерттеліп, игеріледі: мақсаттылық, бастамашылдық, стресске төзімділік, өзін-өзі басқару қабілеті, сендіру қабілеті, жанжалдармен жұмыс істеу қабілеті. Студенттердің кәсіпкерлік қызметті тиімді ұйымдастыру және жүргізу үшін қажетті негізгі Жеке және тұлғааралық құзыреттерді зерделейді және дамытуға ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Әлем халықтарының ұлттық тағамдары
    Несиелер: 5

    Ұлттық тағамдарға тән ерекшеліктерді, олардың жіктелуін зерттеуге бағытталған. Ұлттық тағамдар дәстүрлерінің халықтардың ұлттық мәдениетін дамытудағы рөлі, діни дүниетанымдардың әртүрлі халықтардың тамақтану дәстүрлеріне әсері қарастырылады. Ұлттық тағамдардың негізін қалыптастыруға әсер ететін негізгі факторлар сипатталады. Славян халықтарының ұлттық тағамдарының ерекшеліктері ашылады. Кавказ ұлттық тағамдары, Орта Азия халықтарының ұлттық тағамдары, Балтық халықтарының ұлттық тағамдары, еуропалық тағамдар қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Әлемдік қонақ үй индустриясы
    Несиелер: 5

    Ежелгі әлемдегі және орта ғасырдағы қонақжайлылық тарихын зерттеуге бағытталған. XVIII–XX ғасырлардағы әлемдік қонақжайлылық индустриясы қарастырылады. ХХ ғасырдағы АҚШ қонақжайлылық индустриясының қалыптасуы сипатталады. ҚР қонақжайлылық индустриясын дамытудың ерекшеліктері ашылады. Әлемдік қонақжайлылық индустриясының жаһандануына талдау жасалады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Кәсіпкерлік субъектілерінің есептілігі
    Несиелер: 5

    Пән шағын және орта бизнес мәртебесін алу, есеп беру құрамы, салық салу жүйесі туралы білім алуға бағытталған. Кәсіпкерлік қызмет түрлерін, салықтар мен жарналар бойынша есептілікті қарайды. Шағын кәсіпкерлік субъектілерінің қаржы-экономикалық есептілігін қалыптастыру ерекшеліктерін, экология бойынша есептілікті көрсетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Қызмет саласындағы тәуекелдер
    Несиелер: 5

    Тәуекел кәсіпкерлік қызметтің сөзсіз факторы ретінде қарастырылады. Қызмет көрсету саласындағы тәуекелдерге жүйелі талдау жасалады. Кәсіпкерлік тәуекелдердің жіктелуі келтіріледі. Кәсіпкерлік тәуекелдер менеджменті қарастырылуда. Тәуекелдерді басқару стратегиясы сипатталады. Қызмет көрсету саласындағы тәуекел факторлары және оларды азайту тәсілдері келтіріледі. Қаржылық тәуекелдердің түрлері сипатталады. Қызмет көрсету саласындағы тәуекел-менеджмент сипатталады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Қонақжайлылық индустриясында бизнес жоспарды құру механизмдері
    Несиелер: 6

    Бизнес-жоспарлаудың мәні мен мазмұнын зерттейді. Қонақжайлылық индустриясы кәсіпорындарының бизнес-жоспарын әзірлеу әдістемесі қарастырылады. Кәсіпорынның ішкі ортасын талдау, нарық құрылымын талдау және нарық сыйымдылығын есептеу. Қызметтерді тұтынушыларды таңдау мүмкіндіктері ашылады. Бәсекелестік ортаға зерттеу жүргізіледі. Туристік тауарлар мен қызметтерді дамыту процесі сипатталған. Бизнес-жоспарлау жүйесінде баға саясатын зерттейді. Тарату және өткізу жүйесі, маркетингтік коммуникациялар, жылжыту және жарнама қарастырылады. Кәсіпорынның өндірістік және ұйымдастырушылық жоспарларын зерттейді. Қаржы жоспарының рөлі ашылады. Тиімділікті бағалау және тәуекелдерді басқару келтіріледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Business Skills
    Несиелер: 5

    Қазіргі заманғы ағылшын тілі үшін типтік грамматикалық құрылымдарды оқып үйрену, сондай-ақ халықаралық туризм тақырыбы бойынша ауызша мен жазбаша мәтіндерді екі жақты аудару және туризм мен қонақжайлылық индустриясының арнайы лексикасын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Business English
    Несиелер: 5

    Іскерлік хат-хабарларды жүргізу саласындағы білім мен іскерлікті меңгеруге бағытталған. Іскерлік хаттың құрылымын, ағылшын іскерлік хаттағы қысқартуларды, іскерлік хаттың түрлерін қарастырады: сұраныс-хат, ұсыныс-хат, резюме, өмірбаян жасау, шарт жасасу ерекшеліктері, ресми-іскерлік стиль мәтінінің ерекшеліктері; рекламация және наразылық, рекламацияға жауап беру, жеткізуді кідірту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Тамақтану индустриясындағы санитария және гигиена
    Несиелер: 6

    Қоршаған орта факторларының гигиеналық сипаттамасын зерттейді. Технологиялық жабдықтарға, жабдықтарға, ыдыс-аяқтарға, контейнерлерге, буып-түю материалдарына, сондай-ақ тамақтандыру кәсіпорындарын ұстауға қойылатын санитарлық-гигиеналық талаптарды сипаттайды. Тамақтану кәсіпорындары қызметкерлерінің жеке гигиенасы мен профилактикалық тексерілуін қарастырады. Тамақ өнімдерін тасымалдауға, қабылдауға, сақтауға, аспаздық өңдеуге қойылатын санитариялық талаптарды жоспарлайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Қонақ үй және мейрамхана дизайны
    Несиелер: 5

    Курс студенттердің дизайн мен корпоративті сәйкестендірудің ерекшеліктерін және олардың қонақ үй мен мейрамхана кәсіпорнының бәсекеге қабілеттілігіндегі рөлін дамытуға бағытталған. Қонақжайлылық индустриясының ел экономикасындағы өсіп келе жатқан рөлін, студенттер арасында дизайн мәдениеті мен дизайн өнері дағдыларын қалыптастыруды түсінеді. Компьютерлік бағдарламалармен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру және тереңдету мақсаты бар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Қонақ үй және мейрамхана бизнесіндегі қауіпсіздікті қамтамасыз ету
    Несиелер: 5

    Қауіпсіздікті қамтамасыз етудің құқықтық негіздерін; қауіпсіздіктің өңірлік аспектілерін зерделейді. Мемлекеттің экономикалық қауіпсіздігінің мәні мен жүйесін қарастырады. Кәсіпорынның тәуекелдерін басқаруды ашады. Мүмкіндіктер, тәуекелдер мен қауіптерді анықтау және талдау үшін модельдер ұсынады. Болжамды жоспарлауды сипаттайды: тәуекелдерді анықтау және мүмкіндіктерді іздеу. Бизнестегі типтік экономикалық және құқықтық жағдайларды болжайды; жеке қаржылық қауіпсіздік.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Қонақ үй бизнесіндегі инновациялар
    Несиелер: 7

    Инновацияның түрлерін, моделін және инновациялық қызметтің нысандары, оларды тарату, мемлекеттік реттеу. Қонақ үй бизнесіндегі инновациялық маркетинг пен менеджментті қарастырады. Қонақжайлылық индустриясындағы инновациялық жобаларды әзірлеудің ерекшеліктерін ашады. Инновациялық жобаның және оның экономикалық тиімділігін бағалайды қаржыландыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Туризм және қонақжайлылық саласында ойын-сауық демалысын ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Курс туристік демалыстың пайда болу және даму заңдылықтарын түсінуге, бос уақытты және оның ұйымдастырушылық формаларын түсінуге, ойын-сауықтың мәні мен оның түрлерін зерттеуге бағытталған. Қонақжайлылық индустриясындағы ойын-сауық индустриясын қарастырады. Қонақ үй кешенінде қосымша қызмет көрсету персоналының жұмысын ұйымдастыруды зерделейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Мейрамхана бизнесіндегі қызмет сапасы
    Несиелер: 5

    Мейрамхана бизнесінде қызмет көрсету сапасы жүйесінің мазмұны мен құрамын қарастырады. Мейрамхана қызметтері сапасының ерекшеліктерін ашады. Қызмет көрсету сапасын басқаруды мейрамхана кәсіпорындарының тиімділігін қамтамасыз етудің негізі ретінде сипаттайды. Қызмет және өнім сапасын бақылау әдістерін талдайды. Мейрамхана қызметтерінің сапасын бақылауды ұйымдастыру процесін жоспарлайды. Сапаны басқару саласындағы мемлекеттік ұйымдардың қызметін жүргізеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Қонақ үйдегі гигиена және санитарлық қызмет көрсету
    Несиелер: 6

    Онда орналастыру кәсіпорындарының санитариясы мен гигиенасы саласындағы халықаралық заңнама бар. Қонақ үй кешендерінің қызметіндегі санитарлық-гигиеналық нормативтік құжаттарды қарайды. Қонақүйлердің дизайнына, орналасуына және қоршаған орта факторларына қойылатын гигиеналық талаптарды келтіреді. Қонақ үй кешендеріне қызмет көрсету технологиясы мен қызметтеріне қойылатын санитарлық-гигиеналық талаптарды талдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Мейрамхана бизнесіндегі MICE және EVENT
    Несиелер: 5

    Мейрамханада іскерлік байланыстар орнату үшін семинарлар, іскерлік кездесулер мен форумдар, конгрестер, көрмелер мен жәрмеңкелердің дұрыс өткізілуін зерттеуге бағытталған. Ол дәл және уақтылы орындалуы керек құжаттарды зерттейді. Тамақтану кәсіпорындарында MICE және EVENT бағдарламаларының түрлерін келтіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Қоғамдық тамақтандыру индустриясындағы инновациялық технологиялар
    Несиелер: 7

    Өндірістегі заманауи инновациялық технологияларды зерттейді. Пайда болу мен қолдануға әсер ететін факторларды қарастырады қоғамдық тамақтанудағы инновациялық технологиялар. Ұнтақ технологиясы, байытылған өнімдер, Cook&Chill технологиясы (Cook&Freeze), Sous-vide технологиясы, вакуумдық технология, азот технологиясы, Индукциялық технология, CapCold технологиясы. Молекулалық үшін инновациялық ингредиенттерді ашады гастрономия. Сублимациялық кептіру өнімдерін қоғамдық тамақтануда талдайды. Жоспарлауда инновациялық технологиялық жабдық.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Қонақ үй қызметтерін стандарттау және сапасын бақылау
    Несиелер: 5

    Орналастыру қызметтерінің сапасын басқару объектілерін қарастырады. Онда сапаны басқару терминологиясы бар. Әкеледі қазіргі заманғы тұжырымдамасы басқару. Қызмет көрсету саласындағы стандарттаудың қазіргі кезеңінің ерекшеліктерін салыстырады. Қонақ үй кәсіпорындарындағы қызметтердің сапасын бағалау мен бақылауды талдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Қонақжайлылық индустриясындағы анимациялық қызмет
    Несиелер: 5

    Анимация туристік қызметтің технологиясы мен түрі ретінде қарастырылады. Анимация ұғымының мәні, оның мақсаттары мен міндеттері ашылады. Анимацияның шетелдік және отандық секторына талдау жасалған. Анимация және ойын-сауық саласындағы маркетинг қарастырылады. Қонақ үй кәсіпорындарында анимациялық бағдарламалардың түрлері келтірілген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Код ON1

    Қазақстандық қоғамды жаңғырту мен цифрландырудағы олардың рөлі тұрғысынан әлеуметтік, саяси, мәдени, психологиялық ғылымдар саласындағы іргелі білім мен дағдылар негізінде көптілді ортада тұлғааралық және мәдениетаралық коммуникация кезінде белсенді азаматтық ұстаным таныту.

  • Код ON5

    Қонақжайлылық индустриясындағы кәсіби міндеттерді орындау үшін экономикалық білім негіздерін және қаржы-экономикалық талдау әдістерін қолдана отырып, экономикалық және ұйымдастырушылық сипаттағы шешімдерді қабылдау, қолданбалы міндеттерді орындау дағдыларын меңгеру.

  • Код ON8

    Қызмет көрсету саласында бәсекеге қабілеттілікті қамтамасыз ету үшін кәсіпорынның дизайны мен фирмалық стилін құру, тұтынушының бос уақытын ұйымдастыру кезінде қонақжайлылық саласын дамыту үшін қол жеткізілген нәтижелер мен инновацияларды талдау.

  • Код ON3

    Іскерлік құжаттарды және кәсіби қарым-қатынасты құрастыру және рәсімдеу үшін қонақ үй және мейрамхана бизнесін ұйымдастырудың қарым-қатынас құралы ретінде сауатты жазу және ауызша сөйлеу дағдыларын меңгеру;

  • Код ON2

    Тұтынушының сұранысын, кәсіпорынның типі мен құралын ескере отырып, қызмет көрсету үшін берілген технологиялық жағдайлар үшін, сервировка түрлерін орындау және үстелдерді ресімдеу үшін, мәзірдің әртүрлі түрлері және шарап карталары үшін технологиялық жабдықтар мен автоматика аспаптарын таңдауды жүзеге асыру.

  • Код ON7

    Қызметтерді автоматтандырудың мамандандырылған бағдарламаларын пайдалану, жұмыс процесін жүргізу үшін барлық Microsoft Office бағдарламаларын еркін меңгеру, осы бағдарламаларда есептер шығару, оларды талдау және түсіндіру мүмкіндігі.

  • Код ON4

    Қонақ үй бизнесі мен мейрамхана ісін дамытудың өзекті мәселелерін анықтау үшін ҚР мен шетелде қонақ үй кәсіпорны мен мейрамхана кешенін ұйымдастыру тәсілдерін салыстыру.

  • Код ON6

    Орналастыру, тамақтандыру және ойын-сауық ұйымдарын басқару, материалдық емес өнімді жылжыту, қонақ үй және мейрамхана бизнесі саласындағы қызметтерді тиімді басқару үшін заманауи технологиялар негізінде әзірлеу, ұсыну және жылжыту бойынша білім мен дағдыларды қолдану.

  • Код ON9

    "Байланыс аймағында" жұмыс істеу үшін заманауи техника мен қызмет көрсету технологияларын қолдану, Қызмет көрсету сапасын қамтамасыз ету (үнемділік, қолжетімділік, сенімділік, қауіпсіздік, Эргономика, эстетика және т.б.) негізінде мейрамхана және қонақ үй бизнесі кәсіпорындарының қызметін жоспарлау.

  • Код ON10

    Қонақ үй және мейрамхана кәсіпорындарының қауіпсіз өндірістік-шаруашылық қызметін ұйымдастыру, шаруашылыққа қызмет көрсету және оны жүргізу кезінде туындайтын қауіптерді азайту.

  • Код ON11

    Қонақжайлылық индустриясы кәсіпорындарының шаруашылық қызметінің тиімділігіне қол жеткізу үшін, қызмет көрсету сапасының стандарттарын сақтау жағдайында, қызмет көрсетудің сапалы процесін ұйымдастыру түсінігін қалыптастыру.

Top