Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M04102 Менеджмент в Торайгыров университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Менеджмент, экономика және бизнес саласында терең кәсіби дайындыққа ие жоғары білікті, бәсекеге қабілетті, креативті магистрлерді дайындау
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M072 Менеджмент
  • Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару
  • Технологиялық модернизация және оның ҚР экономикасындағы рөлі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – білім алушыларда қазіргі заманғы әлемнің ғылыми-технологиялық негізін қалыптастыратын, мемлекет экономикасындағы құрылымдық өзгерістерді ынталандыратын қазіргі заманғы инновациялық-технологиялық циклдар туралы кешенді түсінік қалыптастыру. Пәннің міндеттері: - тиімді технологиялық жаңғырту тетіктерін зерделеу; - салалардың тік қимасы бойынша сапалы ресурстарды бөлудің біркелкілік дәрежесін және қанықтылығын зерттеу. Пән аясында оқытудың интерактивті әдістері, есептеу-талдау әдісі, кейс-тапсырмалар әдісі қолданылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылымның тарихы мен философиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің міндеті: - ғылыми әдіснаманың алгашқы кайнар көздері мен шет ел және отандық классикалык еңбектермен сараптамалық жұмыстар жүргізу; - алғашқы деректермен, ғылымның шетел және отандық әдіснамашылардың класикалық еңбектермен талдау жасау; - өз бетімен және сыни ойлауға ықпал жасау, ойлаудың кеңістігі, иілгіштігі және ашықтығы сияқты белгілерді қалыптастыру. Ғылыми білімді өндірудің ерекше іс-әрекеті ретінде танымның ғылыми тенденцияларын және жалпы заңдылықтарын, сонымен қатар олардың тарихи өзгеріп тұратын әлеуметтік-мәдени контекстегі дамуын қарастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: Магистранттарды жоғары мектеп педагогикасы бойынша біліммен қамсыздандыру және педагогикалық шеберлік негіздерінен қаруландыру арқылы студенттер ұжымымен ұтымды қатынас жасауға дайындау. Магистранттарды тәрбие мен оқытудың шетелдік жүйелерімен таныстыру олардың білім беру мүмкіндіктері женінде ой-өрісін кеңейтеді - Міндеттері: бүкіл әлемдік білім стандартына сәйкес жоғары мектеп педагогын дайындауға сәйкесті білім, дағды, ебдейлік беру; - педагогикалық бiлiмнiң қайнар көздерiмен және олардың тұлға әлеуметтенуiндегi рөлiмен таныстыру; - магистранттарды осы саладағы ғылым негіздерімен, шебер ұстаздар, жаңашыл педагогтардың идеяларымен, тәжірибелерімен таныстыру; - студент тұлғасының ерекшеліктері, оның танымдық іс-әрекеттерін реттеу тәсілдері жайлы педагогикалық білімдер жүйесін беру. Жоғары мектеп педагогикасының пәні, мазмұны және ұстанымдары Студенттердің психологиялық-педагогикалық сипаттамасы Жоғары оқу орнында оқыту үдерісі Жоғары оқу орнының дидактикалық ұстанымдары Жоғары мектептің оқыту әдістемесі және ұйымдастыру формасы, түрі. Студенттің өзіндік және ғылыми зерттеу жұмысы Студенттің дағды, іскерлігінің бағалануы және бақылануы Жоғары оқу орны мұғалімінің кәсіби іс-әрекеті мен өзіндік талдауы және педагогикалық шеберлігін жетілдіру. ЖОО техникалық құралдарды қолдану және компьютерлік оқыту жүйесі

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Біріктірілген менеджмент жүйесі
    Несиелер: 5

    Студенттерді «Менеджменттің интеграцияланған жүйесі» жаңа тұжырымдамасымен, мүмкіндіктерімен таныстыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Микро- макроэкономикалық талдау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: магистранттарда теориялық базаны (тұжырымдамалық және әдіснамалық) және микро және макро деңгейдегі экономикалық құбылыстар мен процестерді талдаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Пән микро және макроэкономикалық көрсеткіштер әдіснамасын; ұлттық нарықтың тепе-теңдігін қамтамасыз ету тетігін қолдана отырып, заманауи микро және макроэкономикалық талдаудың принциптері мен заңдылықтарын зерттеуді қамтиды. Оқытудың белсенді әдістері: микро және макроэкономикалық жағдайларды шешу, логикалық және формальды-математикалық модельдеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Заманауи бизнес үрдістердің логистикасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-нарықтық бәсекелестік жағдайында бизнесті ұйымдастырудың теориялық негіздері мен практикалық дағдыларына оқыту. Пән шеңберінде теориялық және практикалық мәселелер қарастырылады: кәсіпкерлік және бизнес ұғымдық аппараты; бизнесті ресурстық қамтамасыз ету; маркетингтік қызмет; бизнес-жоспарлау; кәсіпкерлік құпия, тәуекелдер және кадрлық қамтамасыз ету; кәсіпкерлік мәмілелерді ұйымдастыру; кәсіпкерлік мәдениеті; бизнес тиімділігін бағалау. Пән аясында кейс-оқыту әдістері, гипотезаларды қою әдістері, бизнес-модельдеу әдісі қолданылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Стратегиялық менеджмент
    Несиелер: 4

    «Стратегиялық менеджмент» пәнінің мақсаты стратегиялық жоспарлау және басқару процестерімен байланысты теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Пән шеңберінде: кәсіпорынның стратегиялық талдауын жүргізу әдістерін; стратегиялық таңдау модельдерін; мақсат қою процесін; стратегиялық жоспарлау рәсімінің кезеңін зерделеу жоспарланып отыр. Пән аясында оқытудың интерактивті әдістері қолданылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Инновациялық бизнес кәсіпкерлік
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-инновациялық бизнес-жобаларды әзірлеу және іске асыру үшін қажетті білім, Дағдылар мен құзыреттер жиынтығын қалыптастыру. Пән мынадай мәселелерді зерделеуді қамтиды: инноватика және инновациялық кәсіпкерлік; инновациялық бизнес-идеяларды жоспарлау; инновациялық бизнес-модельдерді әзірлеу; бизнесті басқарудың инновациялық ұйымдастыру-басқару жүйелерін жобалау; ғылыми-зерттеу және тәжірибелік-конструкторлық жұмыстарға арналған шығындарды жобалау; инновациялық баға белгілеу және қаржылық жоспарлау. Оқытудың белсенді әдістері: кейс-әдістер; гипотезаларды қою; есептеу-аналитикалық әдіс; инновациялық бизнес-жобаны қорғау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Интернет - технологиясы
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты магистранттарды коммуникациялық ағындарды реттеуде қолданылатын Интернет-технологияларына оқыту болып табылады.Дәріс тыңдап, магистранттар бизнес-үдерістердің дәстүрлі және инновациялық үлгілерімен, Автоматтандырылған құжат айналымы ережелерімен танысады, персоналды басқаруды үйренеді, іскерлік ақпараттың барлық түрлерімен жұмыс ерекшелігін меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шeтeл тілі (кәcіби)
    Несиелер: 5

    Ғылыми-зерттеу жұмысы. Active Voice. Дайындық бағыты бойынша ғылыми еңбектер. Passive Voice және пассивті конструкцияларды аудару. Уақытша келісу. Ғылыми зерттеулер және жаңа технологиялар. Модальдық етістіктер. Сөйлемдегі етістің функциялары. Ғылыми кітапхана. Инфинитив, герундий. Ғылыми конференция. Түрлері ұсыныстар. Толықтырулар түрлері. Жаңа ғылыми жетістіктер. Тікелей және жанама сөйлеу. Презентация коммуникацияның ғылыми түрі ретінде.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экономикалық ғылым теориясы
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты-магистранттардың экономикалық ғылымның мәні туралы заманауи білім кешенін игеруі. Пән аясында теориялық және практикалық мәселелер қарастырылады: тауар, ақша, нарық, сұраныс, ұсыныс, тепе-теңдік, тиімділік, бәсекелестік, монополия, олигополия, инфляция, жұмыссыздық, экономикалық жүйе, макроэкономикалық көрсеткіштер, тепе-теңдік бағасы, икемділік. Пән аясында оқытудың интерактивті әдістері, есептеу-талдау әдісі, кейс-тапсырмалар әдісі қолданылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Халықаралық қатынастар мен сыртқы саясатты зерттеу әдістемесі
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты-халықаралық қатынастар мен сыртқы саясатты зерттеу әдіснамасы саласында қажетті білім, дағдылар мен құзыреттер жиынтығын қалыптастыру. Пән сұрақтарды зерттеуді қамтиды: халықаралық жағдайды зерттеудің негізгі теориялық тәсілдері және оларды дайындау әдістерін қолдану; ғылыми мәтін. зерттеу нысанын, тақырыбын, мақсаттары мен міндеттерін анықтау; халықаралық қатынастар теориясында реализм мен либерализм әдістерін қолдану. Оқытудың белсенді әдістері қолданылады: кейс-әдістер; есептеу-аналитикалық әдіс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылым методологиясы және ғылыми зерттеу әдістері
    Несиелер: 5

    Мақсаты-экономикалық зерттеулер жүргізу сапасын арттыру және оларды практикалық іске асыруға жеткізу. Пән шеңберінде: экономикалық зерттеулерді жүргізу әдістері мен әдіснамасын; экономикалық теорияларды, заңдарды зерделеу; экономикалық модельдеу және ұйымдық-экономикалық механизмдерді әзірлеу мәселелерін; Қазақстан Республикасының практикасындағы қазіргі заманғы үнемдеу зерттеулерінің басымдықтарын зерделеу жоспарлануда. Пән аясында оқытудың интерактивті әдістері қолданылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Инновациялық бизнес жобалау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-инновациялық бизнес-жобаларды әзірлеу және іске асыру үшін қажетті білім, Дағдылар мен құзыреттер жиынтығын қалыптастыру. Пән мынадай мәселелерді зерделеуді қамтиды: инноватика және инновациялық кәсіпкерлік; инновациялық бизнес-идеяларды жоспарлау; инновациялық бизнес-модельдерді әзірлеу; бизнесті басқарудың инновациялық ұйымдастыру-басқару жүйелерін жобалау; ғылыми-зерттеу және тәжірибелік-конструкторлық жұмыстарға арналған шығындарды жобалау; инновациялық баға белгілеу және қаржылық жоспарлау. Оқытудың белсенді әдістері: кейс-әдістер; гипотезаларды қою; есептеу-аналитикалық әдіс; инновациялық бизнес-жобаны қорғау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Start up жобалардың инвестициялық экономикалық модельдері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – start up жобаларды инвестициялық-экономикалық негіздеу үшін қажетті білім, дағдылар мен құзыреттер жиынтығын қалыптастыру. Пән келесі мәселелерді зерттеуді қамтиды: Start up жобалардың ұғымдық аппараты; Start up жобаны әзірлеу алгоритмі; негізгі капиталға, айналым қаражатына және адам ресурстарына инвестицияларды бағалау; баға белгілеу және қаржылық жоспарлау; техникалық-экономикалық көрсеткіштерді есептеу. Оқытудың белсенді әдістері: кейс-әдістер; гипотезаларды қою; есептеу-талдау әдісі; жобаны start up қорғау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Инвестициялық менеджмент
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты-инвестициялық менеджментті ұйымдастырудың теориялық, әдістемелік және қолданбалы аспектілерін қарастыру. Пән аясында сұрақтар зерттеледі: менеджмент қызмет түрі ретінде; инвестициялық менеджментті ұйымдастыру; инвестициялық менеджмент жүйесіндегі жобалар; нақты инвестициялар менеджменті; портфельдік инвестициялар менеджменті; инвестициялық менеджменттің сыртқы және ішкі ортасы; инвестициялық менеджменттегі ұйымдастыру-басқару құрылымдары; инвестициялық менеджменттің тиімділігін бағалау. Оқытудың белсенді әдістері: кейс-әдістер; есептеу-аналитикалық әдіс; әдіс

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Цифрлық экономиканың қазіргі даму тенденциялары
    Несиелер: 5

    Пән ақпараттық-коммуникациялық саланы ғана емес, сонымен қатар экономикалық қызметтің барлық салаларын қамтитын заманауи үрдістерді зерттейді. Осы пәнді оқу кезінде қарастырылатын негізгі мәселелер: Цифрлық экономиканың технологиялық негіздері. Сандық түрлендіру. Сандық экономиканың ұйымдастырушылық негіздері және құрылымы. Сандық қауіпсіздік. Цифрлық трансформацияның экономикаға әсері. Пән шеңберінде есептеу-талдау әдісі, кейс-тапсырмалар әдісі қолданылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    «Басқару психологиясы» оқу пәнінің мақсаты базалық психологиялық білімді меңгеру және адамдарды басқаруда практикалық дағдыларды меңгеру болып табылады.«Басқару психологиясы» ұсынылған оқыту курсы студенттердің басқару құрылымының құрылымы, динамикасы мен ерекшеліктері, адамдардың мінез-құлқының психикалық реттеуінің құрылымы мен механизмдері, ұйымдық және басқару жүйелерінің әртүрлі түрлеріне енген кезде, сондай-ақ осы жүйелер мен қарым-қатынастардың психологиялық ерекшеліктері туралы кәсіби білімін айтарлықтай толықтырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тәуекел менеджменті
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-ұйымның тәуекел менеджменті жүйесіндегі процестердің мәнін түсіну. Пән шеңберінде мынадай мәселелер зерделенеді: тәуекел менеджментінің мәні мен мазмұны; өмірлік цикл кезеңдеріндегі дағдарысқа қарсы менеджмент кезеңдері; ситуациялық реттеу тетігі; ұйымның банкроттығы; диагностика және болжау, және ұйымның тәуекелдер аймағынан шығу стратегиясын әзірлеу; қаржылық сауықтыру және тәуекелдерді талдау. Оқытудың белсенді әдістері: кейс-әдістер; сараптамалық бағалау әдісі; ықтималдық теориясының әдісі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экономикалық зерттеу әдіснамалары
    Несиелер: 5

    Мақсаты-экономикалық зерттеулер жүргізу сапасын арттыру және оларды практикалық іске асыруға жеткізу. Пән шеңберінде: экономикалық зерттеулерді жүргізу әдістері мен әдіснамасын; экономикалық теорияларды, заңдарды зерделеу; экономикалық модельдеу және ұйымдық-экономикалық механизмдерді әзірлеу мәселелерін; Қазақстан Республикасының практикасындағы қазіргі заманғы үнемдеу зерттеулерінің басымдықтарын зерделеу жоспарлануда. Пән аясында оқытудың интерактивті әдістері қолданылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жобалық менеджмент (ілгерілетін курс)
    Несиелер: 6

    «Мақсаты-студенттерге кәсіби қызметке қажетті заманауи білім, білік және дағдылар кешенін беру. Пән шеңберінде: жобаларды басқару жөніндегі жұмыстың мазмұны бойынша терең білім беру; жекелеген кезеңдер бойынша жұмыстардың мазмұнын зерделеу; процеске қатысушылардың рөлдік міндеттемелерін зерделеу; жобаларды басқарудың шетелдік тәжірибесі туралы хабардар ету жоспарлануда. Пән аясында оқытудың интерактивті әдістері, есептеу-талдау әдісі, кейс-тапсырмалар әдісі қолданылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Ұйымдастыру теориясы және ұйымдастырушылық мінез-құлық
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты-ұйымдастырушылық басқару жүйелері мен ұйымдастырушылық мінез-құлық саласында қажетті білім, дағдылар мен құзыреттер жиынтығын қалыптастыру. Пән мәселелерді зерттеуді қамтиды: ұйым қызметінің теориялық негіздері, олардың өзгеру процестері, ұйым ішіндегі экономикалық қатынастарды талдау, әлеуметтік ұйымдардың құрылу ерекшеліктері және ұйымдарға әсер ете алатын факторлар, ұйымдағы адамдардың мінез-құлқын бағалау себептері мен критерийлерін әзірлеу. Оқытудың белсенді әдістері: кейс-әдістер; есептеу-аналитикалық әдіс.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Мемлекет пен жеке сектордың серіктестігі
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты-магистранттарда МЖӘ мәні, бизнес пен биліктің өзара іс-қимылы кезінде зерттеу және басқару құралдарын қолдану ерекшеліктері туралы білім жүйесін қалыптастыру. Пән келесі сұрақтарды зерттеуді қамтиды: МЖӘ-нің қазіргі заманғы теориялары; МЖӘ-ні қаржыландыру көздері мен тетіктері; МЖӘ дайындау және іске асыру кезеңдері. Пән аясында оқытудың интерактивті әдістері, есептеу-талдау әдісі, кейс-тапсырмалар әдісі қолданылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қолданбалы зерттеулерді ұйымдастыру
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты-ғылыми қызметтің негізгі түрлері және ғылыми зерттеу жобаларын іске асыру ерекшеліктері бойынша қажетті білім, дағдылар мен құзыреттер жиынтығын қалыптастыру. Пән мынадай мәселелерді зерделеуді қамтиды: ғылыми-зерттеу қызметінің негізгі кезеңдерін меңгеру; ғылыми қызметтің ерекшеліктерін және олардың ұйымдардың қызметіне әсерін зерделеу; ғылыми-техникалық жобаларға қатысушылар арасындағы өзара қарым-қатынастарды реттейтін заңнамалық және басқа да актілермен танысу. Оқытудың белсенді әдістері: кейс-әдістер; есептеу-аналитикалық әдіс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Корпоративтік басқару
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: корпоративтік басқару принциптерін, модельдері мен тетіктерін түсіну үшін берік теориялық базаны, сондай-ақ корпоративтік басқару сапасын бағалаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Пән мәселелерді зерттеуді қамтиды: корпоративтік басқару эволюциясы, корпоративтік басқару модельдері мен механизмі, корпорацияны басқару органдары, корпорацияның ашылуы, корпорациялардың қаржылық аспектілері, корпоративтік қақтығыстар, корпоративтік этика. Оқытудың белсенді әдістері: кейс-әдістер; гипотезаларды қою; есептеу-талдау әдісі

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Басқарушылық кеңес берудің теориясы мен практикасы
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты-басқарушылық кеңес беруді ұйымдастыру және жүзеге асыру саласында қажетті білім, дағдылар мен құзыреттер жиынтығын қалыптастыру. Пән мынадай мәселелерді зерделеуді қамтиды: басқарушылық кеңес берудің теориялық негіздері, кәсіби консультанттардың қызметтерін тиімді пайдаланудың жай-күйі, проблемалары мен перспективалары; басқарушылық кеңес беруді ұйымдастыру және жүзеге асыру; консультациялық қызмет көрсету қағидаттары; консалтингтік ұйымдарды іріктеу және консультациялық шарттар жасасу. Оқытудың белсенді әдістері: кейс-әдістер; есептеу-аналитикалық әдіс.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қазіргі кезеңгі менеджмент
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-индустриялық-инновациялық саясат және бәсекелестіктің жаһандануы жағдайында кәсіпорындарды басқарудың тиімді жүйелерін қарастыру. Пән аясында келесі мәселелер оқытылады: заманауи менеджмент негіздері; инновациялық ұйымдастырушылық-басқару құрылымдары; HR-менеджменттің заманауи тұжырымдамалары; халықаралық менеджмент жүйелері және оларды құру және сертификаттау әдістемесі; заманауи менеджмент инфрақұрылымы; заманауи менеджмент жүйелерінің экономикалық тиімділігі. Оқытудың белсенді әдістері: кейс-әдістер; болжамдау және гипотезаларды қою әдісі; ситуациялық модельдеу және сараптамалық бағалау әдісі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON4

    Мемлекеттік, орыс және шет тілінде коммуникацияның негізгі дағдыларын меңгерген (В1, В2, С1 деңгейі), оның ішінде кәсіби салада.

  • Код ON10

    Қазіргі заманғы әдістер мен озық ғылыми жетістіктер негізінде ұйымның стратегиясын талдау мен әзірлеуді жүзеге асырады.

  • Код ON3

    Ақпараттық технологияларды, ақпаратты басқару дағдыларын меңгерген

  • Код ON5

    Жеке ғылыми зерттеулер негізінде стартап-жобаларды әзірлейді және іске асырады.

  • Код ON12

    Шешім қабылдайды және олардың тиімділігін бағалайды.

  • Код ON1

    Ғылым және кәсіби қызмет саласында концептуалды білімді меңгерген.

  • Код ON9

    Жаңа проблемалар мен жағдайларды шешуде креативті ойлау және шығармашылықпен қарау.

  • Код ON7

    Ғылыми зерттеулердің перспективалық бағыттарын анықтайды, зерттелетін мәселенің өзектілігін, теориялық және практикалық маңыздылығын негіздейді.

  • Код ON8

    Әртүрлі деңгейдегі білім беру мекемелерінде экономикалық пәндерді оқытудың заманауи әдістері мен әдістерін меңгерген.

  • Код ON2

    Кәсіби қызметтің мақсатын дербес анықтайды, оларға қол жеткізудің барабар әдістері мен құралдарын таңдайды.

  • Код ON6

    Жаңа білім алу бойынша ғылыми, ғылыми-педагогикалық, инновациялық қызметті жүзеге асырады.

  • Код ON11

    Корпоративтік басқару, инвестициялар, өндірістік және тәуекел менеджментінде, персоналды басқару, жобаларды басқару саласында жоғары біліктілікті корсете алады

7M04102 Менеджмент
Магистратура

Қазақстан-Американдық еркін университеті

БББТ: M072 Менеджмент

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M04102 Менеджмент
Магистратура

Қазақ ұлттық аграрлық университеті

БББТ: M072 Менеджмент

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M04102 Менеджмент
Магистратура

А.Байтұрсынов атындағы Қостанай мемлекеттік университеті

БББТ: M072 Менеджмент

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M04102 Магистратура Менеджмент
Магистратура

Қазақ-Орыс Халықаралық Университеті

БББТ: M072 Менеджмент

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M04102 Менеджмент
Магистратура

Алматы технологиялық университеті (АТУ)

БББТ: M072 Менеджмент

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M04102 Менеджмент
Магистратура

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: M072 Менеджмент

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M04102 Менеджмент
Магистратура

Инновациялық Еуразия университеті

БББТ: M072 Менеджмент

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M04102 Менеджмент
Магистратура

Торайгыров университеті

БББТ: M072 Менеджмент

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M04102 Менеджмент
Магистратура

"Тұран" университеті мекемесі

БББТ: M072 Менеджмент

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M04102 Менеджмент HN
Магистратура

«Тұран-Астана» университеті

БББТ: M072 Менеджмент

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M04102 Менеджмент
Магистратура

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: M072 Менеджмент

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M04102 Менеджмент
Магистратура

Халықаралық Бизнес Университеті

БББТ: M072 Менеджмент

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M04102 Жобалық менеджмент
Магистратура

Қ.И.Сәтбаев атындағы Қазақ ұлттық техникалық зерттеу университеті (Satbayev University)

БББТ: M072 Менеджмент

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M04102 Менеджмент
Магистратура

Сулейман Демирел атындағы университет

БББТ: M072 Менеджмент

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Ағылшын тілі
7M04102 Менеджмент және басқару
Магистратура

Орталық-Азия Университеті

БББТ: M072 Менеджмент

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M04102 MBA Денсаулық сақтаудағы менеджмент
Магистратура

С.Ж. Асфендияров атындағы Қазақ ұлттық медицина университеті

БББТ: M072 Менеджмент

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M04102 Менеджмент
Магистратура

Сулейман Демирел атындағы университет

БББТ: M072 Менеджмент

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Ағылшын тілі
Top