Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M04102 Менеджмент в Қазақ-орыс халықаралық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Экономиканың түрлі секторларында инновациялық-басқарушылық міндеттерді шешуге қабілетті ғылым, білім беру және басқару саласында негізгі және кәсіби құзыреттерге ие жоғары білікті ғылыми және ғылыми-педагогикалық кадрларды даярлау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M072 Менеджмент
  • Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару

Пәндер

  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Курс ақпарат көздерін сыни тұрғыдан қабылдау және бағалау дағдыларын дамытады; философиялық мәтіндерді талдау, философия саласындағы материалды баяндау қабілеттерін дамытады; жаратылыстану ғылымдары саласында пайымдаулар қалыптастыруға, көпшілік алдында сөйлеу (риторика), пікірталастарға, түрлі жарыссөздерге, диалогтарға, теологиялық дауларға қатысу дағдыларын дамытуға үйретеді; адамның әлем мен орны туралы тұтас жүйелік идеяны қалыптастыруға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Шет тілі (кәсіби)

    "Шет тілі" (ағылшын) пәні жалпы білім беретін базалық пән ретінде Қаржы және экономика салаларының кәсіби қызметінде тілдік негізді қолдануға арналған грамматика, лексика курсын қамтиды. Курс білім алушыларда кәсіби сипаттағы әдебиеттерді оқу және аудару дағдыларын бекітеді, сондай-ақ шетелдік серіктестермен, инвесторлармен, агенттермен келіссөздер жүргізу кезінде шет тілінде іскерлік қарым-қатынас дағдыларын дағдыландырады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Басқару психологиясы

    "Басқару психологиясы" пәнін оқытудың мақсаты - басқару саласындағы білім мен базалық іскерлікті меңгеру, басқару жүйесіндегі жеке тұлға мен топтарды меңгеру. Магистранттардың ғылыми-практикалық алғышарттары, негізгі кезеңдері, қазіргі жағдайы, пәндік саласы, негізгі мәселелердің мазмұны және оларды шешу шарттары туралы жүйелендірілген түсінігін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жоғары мектеп педагогикасы

    Курс педагогикалық зерттеулердің негізгі әдістерін, ЖОО-дағы педагогикалық қызметтің кәсіби мәселелерін тиімді шешу үшін педагогикалық ғылыми технологиялар мен коммуникациялардың негіздерін ашады; педагогикалық қызметте педагогикалық бағдарлау құзыреттілігін одан әрі ғылыми ізденуге және қалыптастыруға ықпал етеді, сондай-ақ қазіргі қоғамдағы адамның білімі мен жан-жақтылығын ақпараттық қамтиды

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Сандық менеджмент

    Курс цифрлық технологиялар негізінде ұйымдарды басқару жүйелерін құру бойынша қажетті білім алуға мүмкіндік береді. Курста басқару объектісі, басқарудың цифрлық ұйымдық құрылымы, ұйымның цифрлық Даму стратегиясы, цифрлық ұйымның Тәуекелдерін басқару, цифрлық басқару құралдары қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау

    Курс ғылыми жұмысты ұйымдастыру және жоспарлау дағдыларын қалыптастырады, ғылыми эксперимент жүргізу және ғылыми-практикалық зерттеулердің нәтижелерін өңдеу тәжірибесін алу, қаржы саласындағы ғылыми зерттеулер мен инновациялық қызметті жоспарлау, ұйымдастыру және басқару саласындағы негізгі ұғымдар мен анықтамаларды зерделеуге бағытталған

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Заманауи басқарушылық есеп

    "Заманауи басқарушылық есеп" курсы магистранттардың компанияның операциялары мен қызметінің нәтижелері туралы қаржылық және қаржылық емес ақпарат негізінде басқару шешімдерін қабылдау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Қарастырылып отырған тақырыптардың қатарына қазіргі бизнес – ортадағы ақпараттың рөлі, ұйымдар қызметінің тиімділігін басқаруға арналған технологиялар мен жүйелер, қорларды жоспарлау және басқару үшін қолданылатын сандық модельдер жатады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Институционалдық экономикалық теория

    Институционалдық Экономикалық теория курсы студенттерді экономиканың институционалдық ортасын сипаттайтын негізгі ұғымдармен таныстырады, оның экономикалық теория мен практикадағы маңыздылығын түсінуге ықпал етеді. Институттар (қоғамдағы" ойын ережелері") экономикалық агенттердің ынталандыруларын, олардың мүмкіндіктері мен шектеулерін анықтайды. Институттардың ресурстарды орналастыру тиімділігіне әсері микро және макро деңгейде көптеген эмпирикалық зерттеулермен расталады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Микро-макроэкономикалық талдау

    Пән жұмыспен қамту деңгейін, инфляцияны, ұлттық кірісті, экономикалық өсуді, халықтың өмір сүру деңгейін анықтайтын факторларды, экономиканың дамуындағы мемлекеттің рөлін анықтауды, ұйымдардың макро орта мен шағын ортасын сипаттауды сипаттайды. Магистрант қоғамның экономикалық өмірінің құбылыстары мен үрдістері туралы білімді қалыптастырады, осы құбылыстарды зерттеу әдістерін, құралдарын меңгеруі, микро және макродеңгейдегі экономикалық мәселелерді шеше білуі тиіс.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Маркетингті стратегиялық басқару

    Курс тыңдаушыларға жаһандық маркетингтік талдау құралдарын, заманауи диджитал-маркетинг технологияларын, басқарудың теңдестірілген шешімдерін дайындау мақсатында компаниялардың функционалдық стратегиялары арасындағы қатынастарды талдауды қолдануға көмектеседі, бұл басшыларға жобаларды дамытуға және жеке дағдыларды қалыптастыруға және эмоционалды интеллектті арттыруға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Стратегиялық ойлауды дамыту

    Курс ойлауды ұйымдастыру схемалары туралы, осы схемаларды талдау және дамыту технологиясы, сондай-ақ ойлау стратегиясы туралы түсініктерді оқып үйренеді. Логикалық типтердің теориясына (Бейтсон қ.) және тілдің метамоделенуіне негізделген жеке ойлаумен жұмыс моделін оқу. Хом). Зерттеу әдістемесі жүйесіне негізделген ұжымдық ойлаумен жұмыс істей білу

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сөйлеу этикеті және коммуникация стратегиясы

    Бұл курс магистранттарды кәсіби қызметі процесінде сөйлеуге, сондай-ақ әртүрлі жағдайларда тиімді еркін қарым-қатынас жасау үшін тілдік, логикалық, риторикалық, психологиялық және этикалық құралдарды дұрыс қолдану дағдыларын қалыптастыруға; ақпаратпен нәтижелі жұмыс істеуге, өз ойын нақты жеткізуге, ұсыныс жасау мақсатында сөйлеу коммуникациясының негізгі стратегиялары мен тактикалық әдістерін қолдануға үйретеді

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Басқарушылық экономика

    «Басқарушылық экономика» қазіргі нарықтық экономика жағдайында экономикалық қатынастар субъектілерінің (экономикалық агенттердің) жұмыс істеу заңдылықтары, заңдылықтары мен принциптерін терең білу негізінде тиімді басқарушылық шешімдерді қабылдау және іске асыру әдістемесі болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Өзгерістерді басқару

    Курс компанияның сыртқы және қоршаған ортадағы тез өзгеретін жағдайларға бейімделу жолдары, жедел басқару деңгейінде жаңа міндеттерді шешуге қалай дайын болу керектігі туралы қажетті білім алуға бағытталған. Магистранттар ағымдағы күйден қалаған болашақ күйге келтіру үшін ұжымдағы, топтағы басқарудың өзгеруіне құрылымдық көзқарасты зерттейді. Магистранттар ұйымның тұтастай өзгеруімен өндіріс процесінің жақсаруына әсер ететін операциялық өзгерістерді басқару құралдарын меңгереді. рөлдерді бөлу арқылы магистранттар өзгерістер процесін түсінеді, өзгерістерді ұйымдық тәртіпте талдау, жоспарлау және жүзеге асыру қабілетін дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Бизнес-модельдеу және компанияны дамыту

    "Бизнесті модельдеу және компанияны дамыту" пәні бизнес-модельдерді талдау саласында кешенді білім мен құзыреттерді қалыптастыруға, жаңа бизнесті құрумен де, қолданыстағы бизнес бағытын дамытумен де байланысты компанияларды дамыту траекторияларын әзірлеуге, магистранттарда әлеуметтік кәсіпкерлік саласындағы түсініктерді, білім мен дағдыларды қалыптастыруға, сондай-ақ мемлекеттің өзара іс-қимылына бағытталған және бизнес. Курста әлеуметтік-экономикалық жобаларды (даму бағдарламаларын) әзірлеу, мемлекеттік бағдарламаларды іске асырудың экономикалық, әлеуметтік, саяси жағдайлары мен салдарын бағалау мүмкіндіктері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Коммерциялық ұйымдардың қаржысын басқару

    Курс коммерциялық ұйымның қаржысын басқару саласындағы кәсіби құзыреттілікті жетілдіруге арналған. Курс мыналарды білуге мүмкіндік береді: ұйымдардың қаржылық жағдайын бағалауды жүргізу және оны өзгертудің негізгі тенденцияларын анықтау; ұйымдарды бюджеттеу жүйесін әзірлеуді жүзеге асыру; ақша ағындарын сауатты басқару; кәсіпорын капиталын басқару әдістерін меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Эмоционалды интеллектті басқару

    Курсты игеру барысында магистранттар эмоционалды интеллектті анықтаудың негізгі тәсілдері, қызметкерлердің эмоционалды интеллектімен жұмыс істеудің негізгі әдістері мен технологиялары туралы білім алады; қызметкерлердің эмоционалды интеллектісін бағалау және дамыту әдістерін қолдануды үйренеді; қызметкерлердің эмоционалды интеллектісін басқару бойынша жұмысты ұйымдастыра алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Тайм-менеджмент

    "Тайм-менеджмент "курсы" Менеджмент" бағыты бойынша өз жұмыс міндеттерін орындау үшін айналасындағылармен белсенді өзара іс-қимыл жасайтын мамандардың уақытын тиімді басқару деңгейін арттыруға бағытталған. "Тайм-менеджмент" пәнін игерудің мақсаты уақытша ресурстарды басқару, жеке тиімділікті арттыру, уақытты ұйымдастыру және тиімді пайдалану саласындағы құралдарды игеру үшін қажетті құзыреттерді игеру болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Ұйымдағы тренинг және коучинг

    Курс дәстүрлі әдістермен технологияларды қолдана отырып, топқа жеке психологиялық көмек көрсетудің стандартты базалық рәсімдерін жүзеге асыруға жауап береді. Сондай-ақ ұйым қызметкерлерінің жеке басының өсуіне және индивидтер мен топтардың денсаулығын сақтауға бағытталған психологиялық технологияларды іске асыруға қабілеті. Курс бұл мәселелердің алдын алу үшін ғана емес, сонымен бірге жұмыс істеуі, жұмысшылардың әрқайсысының әл-ауқаты үшін мүмкіндігінше үйлесімді болуын жеңілдету үшін қажет.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Инновациялық жобалардың тиімділігін бағалау

    "Инновациялық жобалардың тиімділігін бағалау" курсы магистранттарға инновациялық жобалардың тиімділігін бағалау негіздері бойынша білім беруге бағытталған. Осы курс шеңберінде магистранттар Инновациялық жобалардың тиімділігін бағалаудың әдіснамалық, сондай-ақ әдістемелік аспектілерімен танысып, игеріп қана қоймай, бағалау тәсілдерін практикада қолдана алады, акциялардың бақылау және бақыланбайтын пакетін бағалауды жүзеге асыра алады, көп салалы компаниялардың құнын бағалай алады, кәсіпорынды қайта құрылымдау мақсатында бағалау жүргізе алады, бұл қазіргі уақытта өзекті болып табылады, ал сондай-ақ инновациялық кәсіпорындардың тиімділігін бағалау туралы есепті сауатты құрастыруды үйрену. Курс инновациялық жобалардың құнын басқару дағдыларын береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Лин-менеджмент

    Лин-менеджмент курсы білікті қызметкерлердің құндылық ағынын қалыптастырудың теориялық негіздерін, модельдерін; Лин-менеджмент негіздеріне сәйкес өндірісті ынталандырудың негізгі тұжырымдамаларын, компания қызметін үздіксіз жетілдіруді және дамыту тәсілдері мен әдістерін үйретеді. Сондай-ақ компания қызметін үздіксіз жетілдіру үшін Лин-менеджмент құралдарын қолдану мүмкіндігін үйретеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Ұйымдардың инвестициялары мен инвестициялық жобаларын басқару

    Курс инвестициялық менеджменттің іргелі тұжырымдамаларымен; инвестицияларды басқарудың теориялық және әдістемелік негіздерімен; инвестициялық шешімдерді әзірлеу тәсілдерімен; әртүрлі нысандарымен әртүрлі деңгейдегі инвестицияларды реттеу және басқару мүмкіндіктерімен; инвестициялық портфельдер мен инвестициялық бағдарламаларды қалыптастыру тәртібімен; қаржыландыру көздері және инвестициялық жобалар арқылы инвестицияларды басқарумен таныстырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Қаржылық есеп және кәсіпорын қызметін талдау

    "Кәсіпорындардың қаржылық есебі және қызметін талдау" - магистранттарды меншіктің әртүрлі нысандарындағы кәсіпорындардың қаржылық-шаруашылық қызметіне қаржылық және басқарушылық талдау жүргізу әдістемесімен таныстыру. Басқару шешімдерін қабылдау ішкі құжаттаманың және сыртқы қаржылық есептіліктің деректері негізінде жүзеге асырылады, кәсіпорынның дамуын жоспарлау Экономикалық талдаудың арнайы әдістері мен әдістерін қолдана отырып, аналитикалық есептеулерге негізделеді. Экономикалық талдау мәселелерін зерттеу ең жоғары пайда алуға және тауарлар мен қызметтер нарығында қойылған мақсаттарға ең аз шығындармен қол жеткізуге ықпал етуі керек.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • SMM-басқару

    Курс компанияның, оның брендін, тауарлары мен қызметтерін әлеуметтік желілерде ілгерілету саласындағы практикалық кәсіби қызметке дайындауға, оларды қамту кәсіпкерлерге сапалы қызмет көрсетуге және үздіксіз онлайн-режимде қызмет көрсету есебінен, клиенттер ағынын арттырдың әдіс-тәсілдерін үйретуге бағытталаған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Жобаларды қаржылық жоспарлау

    "Жобаларды қаржылық жоспарлау" курсы бизнес жобалар бойынша қаржылық жоспарлар мен ақша ағындарын құру мәселелерін зерттеуге бағытталған. Пәнді оқу барысында магистранттар қаржылық жоспарлардың нысандарымен, бизнес жобаларды қаржыландыру көздерімен танысады. Инвестициялық критерийлерді есептеуді және бизнес жобалардың тәуекелдерін бағалауды үйреніңіз. Пәнді оқу барысында магистранттар бизнес-жобаның қаржылық моделін дайындайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Инновациялық бизнесті басқару

    Курс бірінші кезекте бәсекеге қабілетті, оның ішінде жаһандық нарықта, ілгерілетуге қабілетті кәсіпкерлік үлгідегі жоғары білікті басқарушыларды даярлауға арналған. Курс қызмет саласында компанияның цифрлық трансформациясын басқару және индустриядағы инновациялық бизнесті басқаруға, тауарлар мен қызметтердің бәсекеге қабілетті өндірістерін құрудың инновациялық жобаларын жасауға үйретеді

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Кәсіпкерлік және көшбасшылық психологиясы

    "Кәсіпкерлік және көшбасшылық психологиясы" пәні кәсіпкерлік процесінің психологиялық аспектілерін сипаттайды, ашады және зерттейді. Бұл курстың пәні кәсіпкердің экономикалық процестің субъектісі ретіндегі психологиялық ерекшеліктері болып табылады. Бұл курста эмоционалды көшбасшылықтың мәні де ашылады, кәсіпкерлік қызметте жетістікке жету үшін көшбасшыларға қандай қасиеттер қажет екендігі, көшбасшылар ұжымда ұжымның жұмысын ынталандыратын қажетті климатты қалай құра алатындығы анықталады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Компанияның даму стратегиясы

    Курс магистанттарды стратегиялық жоспарлау туралы теориялық білімді қалыптастыруға; магистранттардың экономикалық стратегияны әзірлеу және іске асыру саласында қолданбалы білім алуына; экономикалық пайдаға қол жеткізу, нарықтық үлесті арттыру және кәсіпорынның құны мен құндылығын арттыру әдістерін іске асыруға үйретеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Халықаралық cтратегиялық менеджмент

    Курс жаһандық әлемдік нарықта жұмыс істейтін корпорациялардағы көп деңгейлі стратегиялық процесс туралы жүйелі түсінік беруге, стратегиялық талдау құзыреттерін дамытуға, мемлекеттер мен салалардың шекаралары арқылы бизнес-портфельді стратегиялық басқаруға, тиімді халықаралық стратегияларды негіздеуге және халықаралық нарықтарға шығудың тиімді тәсілдерін айқындауға, жаһандық нарықта жұмыс істейтін корпорациялардың тиімді операциялық жүйелерін қалыптастыру әдістемелерін оқытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бизнес-процестер мен жобаларды желілік жоспарлау

    Курс желілік теориясының негіздерін және желілік модельдерді зерделеуге; жобаларды жоспарлаудағы желілік модельдердің орны мен рөлін, олардың қолданылуына байланысты олардың негізгі артықшылықтары мен шектеулерін талдауға; желілік графиктердің құрылымын, оларды құру принциптерін және оларды түсіндіру ережелерін зерделеуге; экономикадағы желілік жоспарлау әдістерінің жіктелуін зерттеуге бағытталған

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сатуды басқару

    Курс кез келген фирманың қызметінің маңызды саласы — сатумен байланысты мәселелер мен мәселелерді тұтас қамтиды. Тиімді сату менеджментінің үш негізгі элементі: сату ("өндірушіден" сату), дистрибьюция арналары, танымал әлемдік фирмалардың тәжірибесі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • GR-менеджмент

    Бұл курс GR бойынша базалық кәсіптік және арнайы пәндер жүйесі үшін кіріспе сипатқа ие, оны зерделеу нәтижесінде тыңдаушылар жалпы құзыреттер кешенін, сондай-ақ өз бетінше қолданбалы талдау мен сараптама жүргізуге, шешімдерді жобалауға және GR саласында басқарушылық әсерлерді жүзеге асыруға мүмкіндік беретін арнайы білімді, іскерлікті және дағдыларды меңгеруі тиіс.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Коммуникациялық менеджмент

    Курс коммуникациялық менеджменттің негізгі категорияларын қарастыруға, ұйымның мемлекеттік басқарудағы, саясаттағы, бизнестегі коммуникациялық саясатын әзірлеу принциптері мен әдістерін сипаттауға арналған. "Коммуникациялық менеджмент" пәнін игерудің мақсаттары: қазіргі заманғы білім алу және бизнестің тиімділігі мен нәтижелілігін арттыруға бағытталған коммуникациялық құралдар мен технологияларды пайдалану дағдыларын игеру; коммуникацияларды басқару саласында (әртүрлі мақсатты аудиториялармен ішкі және сыртқы) құзыреттерді дамыту болып табылады; өзінің коммуникативтік құзыреттілігін арттыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мотивациялық менеджмент

    «Мотивациялық менеджмент» курсында басқарудағы мотивация ұғымының мәні келтіріледі, оның эволюциясы мен басқа да басқару функцияларымен байланыс түрлері сипатталады; мотивациялық процесс мазмұны ашылады, жеке тұлғаның мотивациялық саладағы құрылымы зерттеледі, оның ішінде, ынталандыру, жеке тұлғаның бағыттылығы, қызығушылықтары , нанымына; бастапқы, мазмұндық және процессуалдық мотивалық теориялар қарастырылады, басқаруда оларды іс жүзінде пайдалану бойынша ұысынымдар беріледі; басқаруда персоналды мотивациялау әдістері сипатталады, олардың түрлері, әр түрлі санаттағы қызметкерлер мотивациясының ерекшеліктері, қызметкерлерді мотивациялауға жұмыс талаптары мен тапсырмалары мазмұнының әсері; жалақы қйымдастыру жүйесін құрайтын - қызметкерлерге еңбекақы төлеу және оларды мотивациялаудың өзара байланысы жөнінде сұрақтар қарастырылады, еңбекақы құрылымы, қазіргі заманғы жүйелері мен әр түрлі санаттағы персоналдарға еңбекақы төлеу түрлері; ұйымның мотивациясына байланысты мәселелер қозғалады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кадрлық ресурстарды басқару

    Курс кең ауқымды міндеттерді шешуге бағытталған, олардың негізгілері: теорияның әдіснамалық және әдістемелік негіздерін зерделеу; саладағы басқарушылық ойдың эволюциясын зерделеу; процесті зерттеудің негізгі әдістерін терең зерделеу және осы негізде дербес жүйелі басқарушылық талдау дағдыларын меңгеру; персоналмен жұмыс істеу дағдыларын дағдыландыру, проблема бойынша ғылыми материалды терең және сыни талдауға негізделген ұсынымдар әзірлеу қабілеттерін дамыту болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дағдарысқа қарсы менеджмент

    Осы курсты зерделеу магистранттарға мынадай міндеттерге қол жеткізуге мүмкіндік береді: - дағдарыс-менеджер функцияларын іске асырудың экономикалық-құқықтық және әдістемелік негіздерімен танысуға; - дағдарыс жағдайларын реттеудегі мемлекеттік басқару органдарының рөлі мен міндеттерін түсінуге; - сот және соттан тыс рәсімдер шеңберінде дағдарысқа қарсы басқарудың ерекшеліктерін білуге

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Брендті басқару

    Бренд менеджменті курсы магистранттарды коммуникацияға, шығармашылық тілді құруға және техникалық-стратегиялық процестерді жақсы меңгеруге үйретеді, брендтерді құруға және басқаруға қабілетті мамандарды дайындауға пайдасы мол. Оның басты ерекшелігі – менеджмент, дизайн тәсілі, бизнеске бағдарлау және жаһандық көзқарас.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кәсіпорынның бәсекелестік стратегиялары

    Курс бәсекеге қабілетті бизнес ортасы жағдайында бәсекелестік стратегиялар мен тактиканы дәйекті тереңдетіп зерттеуді көздейді. Технологиялық алмасу, өндірістік-технологиялық кооперация; цифрлық трендтердің әсерінен трансформация; басқару пирамидасы және стратегия стратегиялары; бәсекеге қабілеттілікті бағалау әдістері бойынша бәсекелестік іс-қимыл модельдері зерделенетін болады. Оқыту курсқа инновациялар мен заманауи технологияларды компаниялардың қызметіне кіріктіре отырып, технологиялық дамуды жаңғыртуға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Ғылым философиясының ережелері мен категорияларына сүйене отырып, оның дамуының қазіргі кезеңінде ғылым мен білім беруде туындайтын әртүрлі фактілер мен құбылыстарды, негізгі дүниетанымдық және әдіснамалық мәселелерді, оның ішінде пәнаралық сипаттағы мәселелерді бағалау.
  • Кәсіби мәселелерді шешу, қарым-қатынас жасау және кәсіби тақырыптар бойынша ақпарат алмасу үшін шет тілін, мәтіндік деректерді, ресурстарды және тұжырымдамаларды меңгеру
  • Қызметте пайдаланылатын зерттеулерді өз бетінше ұйымдастыра білу және бизнесті, өндірісті, персоналды ұйымдастыру және басқару мәселелерін, ұйымдастырушылық нысандарын, олардың артықшылықтары мен кемшіліктерін, зерттеу жұмыстарын жүргізу кезінде басқарудың маңызды әдістерін шеше білу
  • Компанияның тиімділігін арттыру үшін цифрлық өнімдерді енгізу, брендті, тауарлар мен қызметтерді желілік, әлеуметтік желілерде жылжыту, компанияның қолайлы сыртқы ортасы мен имиджін қолдау үшін қоғамдық байланыстар саласындағы технологияларды енгізу
  • Психологиялық-педагогикалық қызметте оқытудың заманауи технологияларын қолдану және жоғары мектеп педагогикасының білімі негізінде кәсіби педагогикалық қызметті жүзеге асыру
  • Заманауи цифрлық технологияларды қолдана отырып, бәсекелестік даму стратегиялары мен ұтымды басқару шешімдерін қалыптастыру үшін іскерлік білімді практикада қолдану
  • Басқару, Стратегиялық маркетинг, тәуекелдерді басқару және бақылау саласындағы заманауи әдістер мен теорияларды білу, сондай-ақ жаһанданған экономикадағы басқару сын-қатерлерінің шешімдерін меңгеру, бұл стратегияларды тиімді әзірлеуге және іске асыруға, тәуекелдерді болжауға және басқаруға, өзгермелі жағдайларға бейімделуге және халықаралық контексте табысты басшылықты жүзеге асыруға мүмкіндік береді.
  • Өзінің қажетті мәдени, ғылыми-теориялық білімін дамыта алады және өзінің кәсіби деңгейін, эмоционалдық интеллектін, стратегиялық ойлауын арттыра алады, топтар алдында еркін сөйлей алады, жаңа әлемдік әдістер мен әдістерді дербес игере алады, жеке және кәсіби өзін-өзі дамытуға ұмтылады, іскерлік ортада мәдениетаралық коммуникация дағдыларын қалыптастыра алады
  • Білім экономикасы мен цифрлық трансформация жағдайында стратегиялық міндеттерді шешу үшін қаржыны тиімді басқарудың заманауи әдістерін қолдану дағдыларын меңгеру, қаржылық даму тәсілдерін және басқару қабілеттеріне әсер ету объектілерін өзгерту жобаларын, бағдарламаларын әзірлеу және іске асыру

Ұқсас БББ

7M04102 Менеджмент

«Тұран» университеті

7M04102 Менеджмент

Кенжеғали Сағадиев атындағы Халықаралық Бизнес Университеті

7M04102 Менеджмент

Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті

7M04102 Менеджмент

Қазақ ұлттық аграрлық зерттеу университеті

7M04102 Менеджмент

Торайгыров университеті

7M04102 Спорттық менеджмент

Дене шынықтыру және бұқаралық спорт академиясы (APEMS)

7M04102 Менеджмент

Алматы технологиялық университеті (АТУ)

7M04102 Менеджмент

Инновациялық Еуразия университеті

7M04102 Менеджмент

Қазақстан-Американдық еркін университеті

7M04102 Менеджмент

Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

7M04102 Менеджмент

Сулейман Демирель атындағы университеті

7M04102 Менеджмент

Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті

7M04102 Менеджмент HN

«Тұран-Астана» университеті

7M04102 Салалар бойынша менеджмент

Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

Top