Жаңа білім беру бағдарламасы

6B04101 Математикалық экономика және мәліметтерді талдау в Satbayev University

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Қаржы секторы (орталық банктерді қоса алғанда), мемлекеттік сектор және халықаралық ұйымдар үшін маман-экономистерді даярлау. Сондай-ақ студенттер мамандық бойынша магистратурада оқуды сәтті жалғастыру үшін қажетті білім алады. Математикалық пәндер, бағдарламалау, статистика және экономика бойынша, атап айтқанда деректерді талдау бойынша тереңдетілген дайындық. Бағдарлама пәндердің үш бөлігі бойынша дайындықты қамтиды: 1) мәліметтерді талдау 2) экономика және 3) математика және статистика
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B044 Менеджмент және басқару
  • Дайындық бағыты 6B041 Бизнес және басқару
  • Статистикаға кіріспе 1
    Несиелер: 5

    Бұл курстың мақсаты студенттерді деректерді жинау, талдау және қорытынды үшін негізгі ұғымдар мен құралдармен таныстыру болып табылады. Сонымен қатар бұл курста Ықтималдықтар теориясының негіздері оқытылады.

    Оқу жылы - 1
  • Экономистерге арналған математика 2
    Несиелер: 5

    Тақырыптар: Белгілі Интеграл ұғымы. Риман сомаларының көмегімен аудандарды есептеу. Ньютон-Лейбниц Формуласы. Белгісіз интегралдар және олардың есептері. Трапеция және тіктөртбұрыштар ережелері. Айналу денелерінің көлемін есептеу. Қарапайым дифференци-алдық теңдеулер теориясының негіздері. Ньютонның суыту Заңы, естуді тарату міндеті.

    Оқу жылы - 1
  • Ағылшын тілі 2 (қарқынды курс)
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты - болашақ мамандардың академиялық және кәсіби қажеттіліктеріне сәйкес студенттердің тілдік құзыреттілік деңгейін арттыру. Курстың мақсаты - коммуникативтік дағдыларды дамыту, іскери хат алмасу, ауызша баяндау, аналитикалық оқу және тыңдау дағдыларын қалыптастыру. Семестр ішінде студенттер командада жұмыс істейді, оған компанияның жобасын құру және берілген проблемалық жағдайды зерттеу кіруі мүмкін.

    Оқу жылы - 1
  • Ағылшын тілі 1 (қарқынды курс)
    Несиелер: 5

    Бұл курс студенттерге ағылшын тіліндегі құзыреттілекті дамытуға бағытталған, олар басқа пәндерді ағылшын тілінде ойдағыдай игеруі қажет. Курстың негізі - тілдік дағдыларды дамыту: тыңдау, аналитикалық оқу, жазу және сөйлеу. Сондай-ақ, курс сөйлеу сауаттылығының дамуына және сөздік қорының кеңеюіне ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
  • Экономистерге арналған математика 1
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты студенттерді экономикалық жүйелерді формальды талдаудың негізгі математикалық әдістерімен және ережелерімен таныстыру. Курстың қысқаша мазмұны: Декарттың аналитикалық геометриясы; Функциялардың классификациясы; Имплицитті функциялар; Шектеу және үздіксіздік туралы түсінік; Аралық мәндер теоремасы; Дифференциация ережелері; Төтенше тапсырмалар; дөңес және ойыс теориясы; Дифференциалдық есептеулерді қолдану.

    Оқу жылы - 1
  • Статистикаға кіріспе 2
    Несиелер: 5

    Деректерді зерттеу: заңдылықтарды және олардан ауытқуларды сипаттау.

    Оқу жылы - 1
  • Экономикаға кіріспе: Макроэкономика
    Несиелер: 5

    Экономиканың осы курсында, сіз жалпы ішкі өнім, баға деңгейі, инфляция, жұмыссыздық, экономикалық өсу және төлем балансы сияқты макроэкономиканың негізгі тұжырымдамаларының кейбірін білесіз.

    Оқу жылы - 2
  • Алгебра 1
    Несиелер: 5

    Бұл пән студенттің Алгебра Математикалық әдістерімен жұмыс істеу дағдыларын дамытады және студенттің осы әдістерді теориялық негіздеуді(векторлық кеңістік сияқты) түсінуін дамытады.

    Оқу жылы - 2
  • Статистика 1
    Несиелер: 5

    Бұл курс бизнес пен экономикада статистикалық құралдардың теориясы мен қолданылуына арналған. Оның мақсаты студенттерге теориялық идеялардың берік білімін беру және эконометрикада қолданылатын идеяларға енгізуді қамтамасыз ету болып табылады. Тақырыптарға деректерді ұсыну, Ықтималдықтар теориясы, таңдау, бағалау және гипотезаларды тестілеу кіреді.

    Оқу жылы - 2
  • Есептеу 2
    Несиелер: 5

    Тақырыптар: Бірнеше айнымалы функциялар. Көп өлшемді оңтайландыру. Дифференциалдық теңдеулер.

    Оқу жылы - 2
  • Академиялық жазу
    Несиелер: 5

    Жазбаша семинар эссе жазу дағдыларын нығайтуға және студенттерді академиялық мақсатта жазу тәжірибесімен таныстыруға арналған. Бұл студенттерді жоғары деңгейдегі ағылшын тілі курстарына дайындайды, онда зерттеу хаты талап болып табылады. Ол зерттеулер жазудың негізгі дағдыларын енгізеді, оның ішінде: зерттеулер жүргізу, жазбалар, пересказание, резюме, тікелей дәйексөз, MLA немесе APA стиліндегі позициялау және дәйексөз. Курс макродеңгей композициясының дағдыларына тең немесе көп көңіл бөледі, мысалы: эссе құрылымы, параграф құрылымы, келісімділік, бірлік; және микродеңгей дағдылары: сөйлем құрылымы, грамматика, лексика, емленім және механика.

    Оқу жылы - 2
  • Есептеу 1
    Несиелер: 5

    Қозғалған Тақырыптар: Дифференциалдау. Бір айнымалымен оңтайландыру. Интегралдау. Экономикалық қолдану.

    Оқу жылы - 2
  • Алгебра 2
    Несиелер: 5

    Егер сіз курсты сәтті өтсеңіз, сіз: осы пән бойынша математикалық есептерді шешу үшін блокта сипатталған ұғымдарды, терминологияны, әдістерді қолдану. Осы ұғымдарды түсінумен және осы әдістерді қолданумен байланысты әртүрлі математикалық есептерді шешу. Алгебра экономикадағы және аралас пәндердегі міндеттерді шешу үшін пайдаланылуы мүмкін. Алгебраның негізгі принциптерін білу мен түсінуді көрсету.

    Оқу жылы - 2
  • Статистика 2
    Несиелер: 5

    Бұл пән 1 статистикада енгізілген ұғымдарды дамытуды жалғастыруда: гипотезаларды өлшеу және тексеру.

    Оқу жылы - 2
  • Экономикаға кіріспе: Микроэкономика
    Несиелер: 5

    Микроэкономика курсының мақсаты неғұрлым кең экономикалық жүйе шеңберінде тұтынушылар мен өндірушілердің қызметіне қолданылатын экономика принциптерін терең түсінуді қамтамасыз ету болып табылады. Онда тауар нарықтарының сипаты мен функцияларына, сондай-ақ өндіріс факторларының нарықтарын зерттеуге және Экономикадағы тиімділік пен әділдікті арттыруға жәрдемдесудегі мемлекеттің рөліне баса назар аударылады.

    Оқу жылы - 2
  • Бұдан әрі сызықтық алгебра 1
    Несиелер: 5

    Тақырыптар:Жорданның диагонализациясы және қалыпты түрі, дифференциалдық теңдеулер жүйелеріне қолдану. Ішкі шығармалар, ортогональ, квадраттық формалар және ортогональды диагонализация. Кіші квадраттарға қосымшаларымен тікелей сомалар және проекциялар.

    Оқу жылы - 3
  • Эконометрика 2
    Несиелер: 5

    Аспаптық айнымалыларды пайдалану. Бинарлы таңдау модельдерін талдау кезінде регрессионды талдаумен салыстырғанда дискретті модельдердің логиттерінің, сынамаларының және ұқсас модельдерінің артықшылықтарын тану және қолдану. Қарапайым қосымшаларда стандартты регрессиялық бағдарламаларды (Stata және EViews) пайдалана отырып, экономикалық қатынастарды сандық бағалау үшін регрессиялық, логит - және пробит-талдауды сауатты қолдану. Уақыт қатарының модельдерін талдау үшін регрессиялық талдауды қолдану.

    Оқу жылы - 3
  • Әрі қарай есептеу
    Несиелер: 5

    Бұл курс дифференциалдық есептеулерге енгізуді және алгебра курсын есептеу әдістері мен теориясын одан әрі зерттеу бағытында жалғастырады. Курс функциялардың теориясын қамтиды және қос интегралдарды бағалау, дифференциалдық теңдеулерді шешу үшін Лаплас түрлендірулерін қолдану сияқты кейбір жаңа практикалық дағдыларды дамытады.

    Оқу жылы - 3
  • Эконометрика 1
    Несиелер: 5

    Кросс-секциялық мәліметтерге классикалық регрессиялық модельді сипаттау және қолдану. Гаусс-Марковтың шарттары және классикалық регрессиялық модельді қолдану кезінде қажетті басқа да жорамалдар. Белгілі бір жағдайларда осы болжамдарды ықтимал бұзу үшін негіздер. Классикалық регрессиялық жорамалдардың бұзылуына арналған тесттер.

    Оқу жылы - 3
  • Еңбек экономикасы
    Несиелер: 5

    Сіз курсты сәтті аяқтасаңыз, сіз қабілетті болуы тиіс: ұсыныс жағынан түсіндіру, адам шешіміне әсер ететін факторлар: жұмыс істеу, жұмыс орнында білім алу және оқыту. Фирманың шешіміне әсер ететін факторлар, сұраныс жағынан түсіндіріңіз: жұмысшыларды жалдау және жұмыстан босату, түрлі сипаттамалармен жұмыс жасау. Құрылымдық жұмыссыздық және көші-қон мәселелерін зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Макроэкономика
    Несиелер: 5

    Бизнес-циклдардың, ұзақ мерзімді экономикалық өсудің, жұмыссыздықтың, инфляцияның детерминантын анықтау және талдау. Жұмыссыздық проблемаларын талдау үшін экономикалық модельдердің кең спектрін қолдану және қолдану, мысалы, тиімді жалақы, бағалар мен жалақының қатаңдығы.

    Оқу жылы - 3
  • Абстрактлы математика
    Несиелер: 5

    Сын тұрғысынан ойлау. Логикалық қорытындылар. Математикадағы логикалық аргументтің рөлі.

    Оқу жылы - 3
  • Қарым-қатынас дағдылары
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты - болашақ мамандардың академиялық және кәсіби қажеттіліктеріне сәйкес студенттердің тілдік құзыреттілік деңгейін арттыру. Курстың мақсаты - коммуникативтік дағдыларды дамыту, іскери хат алмасу, ауызша баяндау дағдыларын қалыптастыру. Семестр ішінде студенттер командада жұмыс істейді, оған компанияның жобасын құру және берілген проблемалық жағдайды зерттеу кіруі мүмкін.

    Оқу жылы - 3
  • Бұдан әрі сызықтық алгебра 2
    Несиелер: 5

    тақырыптар: жалпыланған кері. Кешенді сандар. Кешенді матрицалар және векторлық кеңістіктер. Эрмитовтар және унитарлы матрицалар, унитарлы диагонализация және спектральды ыдырау.

    Оқу жылы - 3
  • Микроэкономика
    Несиелер: 5

    Сіз тұтынушылық таңдау детерминанттарын, оның ішінде уақытаралық таңдау және белгісіздік жағдайында таңдау, әр түрлі нарықтық құрылымдардағы фирмалардың мінез-құлқы туралы біле аласыз.

    Оқу жылы - 3
  • Қаржыға кіріспе
    Несиелер: 5

    Курс аясында студент корпоративтік қаржыландыру негіздерін меңгереді, оның ішінде корпоративтік басқару, капиталды бюджеттеу, капиталдың құнын анықтау және капиталдың құнын бағалаудың негізгі принциптері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Өнеркәсіптің экономикасы
    Несиелер: 5

    Егер сіз курсты сәтті өтсеңіз, сіз істей алуға тиіссіз: фирмалар көлемі мен құрылымының характеристикаларын, меншік пен бақылаудың бөліну салдарын сипаттауды және түсіндіруді; нарықтық билікпен фирмалардың бағалық мінез-құлқын және оның әл-ауқаты салдарын түсіндіруді.

    Оқу жылы - 3
  • Алгоритмдер және деректер құрылымы
    Несиелер: 5

    Бұл курс алгоритмдерді, мәліметтерді құру, массивтер, іздеу алгоритмдерін, стектерді, кезектерді, бір және екі байланысқан тізімдерді, ағаштарды, сұрыптарды, хэш кестелерді, арифметикалық алгоритмдер мен графиктерді зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 3
  • Қаржылық эконометрика
    Несиелер: 5

    Активтердің баға белгілеу және нарықтық қаржыландыру мәселелерін талдау үшін қажетті эконометриялық әдістерді меңгеруді көрсету. Қаржылық эконометриялық үлгілерге негізделген соңғы эмпирикалық деректермен танысуды көрсету. Активтердің бағасы, тәуекел және тәуелділік сияқты негізгі ауыспалы Қаржы нарығын болжау кезінде кейбір практикалық мәселелерді түсіну.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Өнеркәсіпті ұйымдастыру теориясы 2
    Несиелер: 5

    Егер сіз курсты табысты өтсеңіз, сіз істей білуіңіз керек: әр түрлі бизнес-тәжірибелерді бағалау үшін фирмалар мінез-құлқының аналитикалық үлгілерін және стратегиялық өзара іс-қимылдарды қолдану, оның ішінде үнсіз сөз байласу, кіруді тежеу, өнімді саралау, бағалық кемсітушілік және тік шектеулер, нарық құрылымының негізгі детерминанттарын және бәсекелестік саясат пен реттеудің негізгі мәселелерін тану және түсіндіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Машиналық оқыту
    Несиелер: 5

    Машиналық оқыту - бұл оқуға қабілетті алгоритмдерді құру әдістерін зерттейтін жасанды интеллекттің кеңейтілген кіші бөлігі. Оқудың екі түрі бар. Прецедент немесе индуктивті оқыту арқылы оқыту жеке эмпирикалық деректердің жалпы үлгілерін анықтауға негізделген.

    Оқу жылы - 4
  • Ойын теориясы
    Несиелер: 5

    Бұл курс ойын теориясына кіріспе. Осы курстың соңында студенттер ойын теориясының негізгі терминдері мен ұғымдарын түсініп, жағдайды модельдеуде және талдауда қолдана білуі керек.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Статистикалық талдау есептеріндегі R тілі
    Несиелер: 5

    Курстың негізгі мақсаты-студенттерді статистикалық талдау жүргізу мақсатында деректерді өңдеудің қуатты құралдарының бірі ретінде R тілімен таныстыру. Студенттер R және Rstudio стандартты әдістерін, сондай-ақ арнайы пакеттер мен кітапханаларды пайдалана отырып, деректерді манипуляциялауды үйренеді. Статистикалық талдаудың негізгі әдістері ашылады: t-тест, корреляция, регрессия, дисперсиялық және регрессиялық талдау және т.б. сонымен қатар біз R-де өз функцияларын жазуды үйренеміз.

    Оқу жылы - 4
  • Бухгалтерлік есеп негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты студенттердің бухгалтерлік есептегі кәсіби практикалық дағдыларын дамыту, кәсіпорынның есеп саясатын әзірлеудегі білімдері мен дағдыларын тексеру, есептік регистрлерде бухгалтерлік операциялар бойынша барлық қажетті бухгалтерлік есептемелерді жасай алу, бухгалтерлік баланс пен қаржы есептілігін дайындау қабілетін тексеру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Оңтайландыру теориясы
    Несиелер: 5

    Көптеген айнымалыларға назар аудара отырып, заттай талдаудың тиісті бөліктерін енгізу және шолу. Жинақы жиындардағы үздіксіз функциялар туралы Вейерштрасс теоремасы. Дифференциалды функцияларды шексіз оңтайландыруға шолу. Теңдікті шектеумен оңтайландыру туралы Лагранж теоремасы. Теңсіздікті шектеумен оңтайландыру туралы Куна-Такер теоремасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Ғылымдағы Python тілі
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді оқып-үйрену мақсаты - деректерді өңдеуде Python тілі және SciKit кітапханасы сияқты NumPy - матрицалармен жұмыс істеу, SciPy - деректерді талдау құралдары, MatplotLib - деректерді визуализациялау құралдары сияқты деректерді өңдеудің осындай қуатты құралының студенттердің меңгеруі. Қазіргі уақытта Python деректерді өңдеу тапсырмаларында ең көп таралған бағдарламалау тілі ретінде танылады. Бұл қарапайымдылығы мен интуитивті синтаксисінің арқасында, ол компьютердің аппараттық құралдарымен байланысқа түсіп, шағын тиімді алгоритмдерді жасауға ерекше назар аударады. Курс тілдің синтаксистік ерекшеліктерімен және күштерімен танысады. Негізгі назар - деректермен жұмыс істеу механизмдері, мысалы: жіктелудің танымал модельдерін, кластерлеуді, регрессияны және т.б. пайдалана отырып, деректерді жүктеу, сүзу, трансформациялау, талдау және интерпретациялау. NumPy кітапханасына негізделген матрицалық және матрицалық операциялармен жұмыс істеудің негізгі әдістері зерттеледі. Біз MatPlotLib деректерді визуализация құралдарын әртүрлі графиктер түрінде оқып, олардың орындалатын операцияларын, есептеулердің нәтижелерін талдауға немесе деректердің сипатын түсінуге мүмкіндік береміз.

    Оқу жылы - 4
  • Банктік менеджмент және маркетинг
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты-студенттерде коммерциялық банктің қызметін ұйымдастыру жүйесі, Қарапайым және төтенше (дағдарыс) жағдайларда банктік қызметті басқару тетіктері, оның ішінде клиент пен коммерциялық банктің тиімді өзара әрекеттесу негіздері туралы ғылыми негізделген идеяларды қалыптастыру. Курстың міндеттері-стратегиялық ойлауды дамыту (барлық қолданыстағы факторларды ескере отырып, ұзақ мерзімді перспективада жағдайдың дамуын талдау, баламаларды тұжырымдау және бағалау).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Big Data және деректерді талдау
    Несиелер: 5

    Деректер талдамасына кіріспе. Классикалық компьютерлік оқыту алгоритмдері. Тереңдетілген оқытуға кіріспе. Үлкен деректер. нәтижелерді шығаруға арналған үлкен көлемдегі құрылымдық және құрылымдық емес деректерді өңдеу технологиялары.

    Оқу жылы - 4
  • Код ON15

    Ақпаратты алудың, сақтаудың, өңдеудің негізгі әдістері, тәсілдері мен құралдары туралы білімді қалыптастыру, оларды дәстүрлі ақпарат тасығыштары мен таратылған білім базаларын пайдалана отырып, қазіргі заманғы техникалық құралдармен және ақпараттық технологиялармен коммуникативтік міндеттерді шешу үшін пайдалана білу

  • Код ON14

    Әлеуметтік, этникалық, конфессиялық және мәдени айырмашылықтарды толерантты қабылдай отырып, командада жұмыс істей білу.

  • Код ON13

    Экономика, Математика және басқа ғылымдар бөлімдерінің білімдерін көрсету және оларды экономикалық мәселелерге сапалы талдау жүргізу үшін қолдану

  • Код ON7

    Қорытындыларды аргументтеу және оларды эмпирикалық деректермен бекіту

  • Код ON1

    Микро және макроэкономика негіздерін түсіну және практикалық қолдану

  • Код ON3

    Әр түрлі қызмет салаларында математикалық білім негіздерін қолдану, қолданбалы есептерді шешу және зерттеу үшін жартылай туынды теңдеулер теориясын қолдану

  • Код ON9

    Экономикалық теория негізінде басқарушылық шешімдерді қабылдау қабілеті

  • Код ON11

    Экономикалық процестерді математикалық модельдеу қағидаттары, көрсеткіштері мен әдістемелері туралы алынған білімді пайдалану бойынша қабілетін көрсету

  • Код ON4

    Деректер қорын басқару үшін бағдарламалау негіздерін меңгеру

  • Код ON5

    Деректерді талдау және жалпылау қабілеті

  • Код ON2

    Ықтималдықтар теориясының негіздері туралы түсінік қалыптастыру

  • Код ON8

    Экономикалық деректер негізінде қорытындылар жинақтау және ұсыныстар беру қабілеті

  • Код ON12

    Аналитикалық шешімдер дағдыларын қалыптастыру

  • Код ON10

    Қазіргі ғылымның әдістерін практикалық қызметте талдау және қолдану. Өз бетінше оқу, логикалық ойлау және бүкіл жұмыс өмірінде өзінің біліктілігін арттыру қабілетін дамыту.

  • Код ON6

    Ағылшын тілінде кәсіби әдебиетті оқу үшін ағылшын тілін меңгеру

Top