Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01404 Бейнелеу өнері және көркем еңбек в Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

  • Академиялық кескіндеме және академиялық сурет
    Несиелер: 10

    Пәнді оқытудың мақсаты-көлемді-кеңістіктік көріністерді қалыптастыру және дамыту, шығармашылық ойлауды қалыптастыру және өнердің әртүрлі түрлері мен жанрларында шығармашылық жұмыс әдістерін игеру. Пәннің міндеттері: академиялық кескіндеме және сурет салу саласында кешенді білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру; педагогикалық қызметте кескіндеме жұмысының білімі мен дағдыларын пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Академиялық жазылым
    Несиелер: 3

    Оқу пәнін оқытудың мақсаты: студенттердің академиялық мәтіндерді құрастыру және ғылыми зерттеулердің нәтижелерін жазбаша ұсыну дағдыларын қалыптастыру. Оқу пәнін оқытудың міндеттері: студенттерді академиялық мәтіндердің ұғымымен, функцияларымен, жанрларымен, академиялық мәтіндерді жазуға қойылатын талаптармен таныстыру және дереккөздермен, кітапханалық және Интернет-ресурстармен жұмыс істеу дағдыларын, академиялық мәтінді сауатты ресімдеу дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сурет және кескіндеме
    Несиелер: 10

    Пәнді оқытудың мақсаты - студенттердің заттарды және адам фигурасын графикалық бейнелеу дағдыларын қалыптастыру, сурет салу шеберлігі, түс үйлесімділігі, кеңістіктік ойлау, қиял, сұлулық сезімі, көркемдік талғам мен шығармашылық қабілеттерін қалыптастыру. Пәнді игеру нәтижесінде студент графикалық, көркем және сәндік эскиздер мен эскиздерді орындауды үйренеді: ою-өрнектер, натюрморттар мен портреттер (макияж кескінін өңдеумен) табиғаттан және қиялдан; сурет салу мен кескіндеменің негізгі заңдылықтарын, құралдары мен тәсілдерін, композиция туралы ұғымды, кескіндеме сауаттылығы мен композициялардың сәндік шешімінің негіздерін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Композиция
    Несиелер: 5

    "Композиция" пәнін оқытудың мақсаты білім алушыларда мамандық бейіні бойынша композиция тұжырымдамасын (пәндік ортаның сәулеттік, кеңістіктік және графикалық нысандары) композициялық дағдыларын қалыптастыру және тұтас ұсыну болып табылады. Міндеттері: профиль бойынша композициялық ойлауды және сыни жобалық ойлауды қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Академиялық кескіндеме және академиялық сурет (акварель)
    Несиелер: 5

    Оқытудың мақсаты-нақты форманы құрудың негізгі заңдылықтары мен ережелерін зерттеу, табиғатты шығармашылық түсіну мәселелерін түсінуге және шешуге жақындау. Міндеттері: байқағыштықты, көру жадын, пішін, сызық және түс сезімін дамыту; кескіндемелік есептерді шешуде, заттардың, түрлі фактуралардың материалдылығын беруде түрлі мәнерлі құралдарды меңгеру; "түс", "тон", "түс", "пішінді мүсіндеу", "көлем", "рефлекс", сондай-ақ "түстердің өзара байланысы" және "олардың қарым-қатынас жүйесі"ұғымдары мен терминдерін меңгеру; шығармашылық идеялардың шекарасын дамытуға және кеңейтуге, жаңа, ерекше үлгілерді жасауға белсенді ықпал ететін шығармашылық қиялды дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Сурет және кескіндеме (акварель)
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: станоктық кескіндеменің көркемдік және қолданбалы мәселелерін (натюрморт, портрет, пейзаж), иллюстрацияларды шешуге, сәулет жобаларының сызбаларын және топографиялық карталардың түпнұсқаларын, маталардың суреттерін, ою-өрнектерді, театр костюмдерін және т .б. шешуге қолданылатын акварельдердің заманауи әмбебап техникасын зерттеу. Пән бағдарламасы акварельмен сурет салу және кескіндеме саласындағы қарапайым негіз ретінде, түстану заңдылықтары, бейнелеу өнерінің негізгі жанрлары, акварельде материалдарды пайдалану технологиясынан зерттеуді қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Бейнелеу өнері тарихы мен теориясы
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты-болашақ мұғалімдерді көркем өнер теориясының негіздері, көркем мәдениет пен өнердің даму заңдылықтары мен ерекшеліктері туралы біліммен жабдықтау. Пәннің міндеттері: бейнелеу өнерінің құрылымымен және мәнерлі құралдарымен танысу; бейнелеу өнері тарихының негізгі кезеңдерімен, көркем стильдермен, мектептермен, олардың ең көрнекті өкілдерімен, бейнелеу өнеріндегі көркем бейненің ерекшеліктерімен танысу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Гризайль
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің "гризайль" техникасы бойынша білім мен дағдыларды, гризайльдің кескіндемені меңгерудегі мәнін қалыптастыру; гризайль техникасында этюдты орындау реттілігі бойынша дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Пәнді оқытудың міндеттері: студенттерді заттар мен адам фигурасының графикалық бейнесіне үйрету, түс үйлесімділігі, кеңістіктік ойлау, қиял, сұлулық сезімін дамыту; көркемдік талғамды қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Аппликация
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: аппликация туралы білімді қалыптастыру, қоршаған әлемнің сұлулығын өзінің көркемдік қызметі арқылы, көркем шығармашылықтың әр түрлі әдістері арқылы көру және жеткізу үшін шығармашылық қабілеттерін қалыптастыру. Пәннің бағдарламасында: "аппликация" ұғымын, оның түрлері мен техникалық тәсілдерін, аппликация жөніндегі жұмыстың мазмұнын, аппликация жөніндегі материалдар мен жабдықтарды, қағаздан жасалған бұйымдарды орындаудың заманауи әдістемесін, аппликация үшін арнайы материалдарды қолданудың әдістері мен тәсілдерін, болашақ бұйымды эскиздеу кезеңдерін және т. б. зерделеу көзделген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Өнер тарихы
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты: өнер тарихын зерделеу, әртүрлі кезеңдер мен аймақтардың стильдік бағыттарына бағдарлау үшін әлемдік көркем мәдениеттің даму кезеңдері туралы білімді қалыптастыру. Курстың мазмұны: өнер адамның рухани мәдениетінің нысаны ретінде. Өнердегі стильдер. Алғашқы өнер. Ежелгі Египет Өнері. Ежелгі Греция Өнері. Искусство Древнего Рима. Италиядағы Ренессанс өнері. Орталық Еуропадағы ренессанс өнері. Орталық Еуропадағы ренессанс өнері. Өнерге шолу 20 ғ. Қазақстан өнері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Сызу және сызба геометриясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-студенттердің оқу теориясы мен практикасы және сызу негіздері мен сызба геометриясы бойынша сызбаларды орындау бойынша базалық білім мен дағдыларды қалыптастыру; педагогикалық және шығармашылық қызметте графикалық мәдениет пен кәсіби шеберлік дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кескіндеме
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің кескіндеме өнерінің даму тарихы және оның теориялық негіздері, кескіндеме технологиясы мен көркем материалдар, кескіндеме техникасы бойынша білімдерін қалыптастыру; акварельді, майлы және басқа да бояулармен шынайы болмыстың объектілерін өмірден, жадынан, бейнелеу, қиялынан жазу дағдыларын қалыптастыру; кескіндеме материалдарымен (акварель, май, гуашь, темпера) жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру; оқыту әдістемесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Экология және тіршілік қауіпсіздік негіздері
    Несиелер: 5

    Оқу пәнінің мақсаты: экологиялық ойлау және қауіпсіз өмір сүру негіздерін меңгерген қауіпсіз үлгідегі экологиялық білімді тұлғаны қалыптастыру; адамның денсаулығы мен қауіпсіздігін қамтамасыз ету қағидаттарын зерделеу, экологиялық мәдениетті, салауатты және қауіпсіз өмір салты мәдениетін арттыру және іс-қимылдың, өмір қауіпсіздігінің, жергілікті қоғамдастық пен табиғаттың тұрақты дамуының жүйелі салдарын (тәуекелдерін) болжау және бағалау білігін арттыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Білім беруде IT қолдану
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - оқу процесінде ақпараттық және коммуникациялық технологияларды (АКТ) қолдану бойынша білім алушының құзыреттілігін қалыптастыру негізін құрайтын білім беру мен білім беруде ақпараттық және коммуникациялық технологияларды пайдалану саласындағы білім, білік және дағды жүйесін дамыту. "Білім беруде IT қолдану" курсында мұғалімнің күнделікті қызметінде компьютерді пайдалануға байланысты жалпы мәселелер, компьютердің дидактикалық құрал ретіндегі мүмкіндіктері қарастырылады. Практикалық материал ретінде мектептің оқу үрдісінде АТ-ны қолдану мәселелері қарастырылады: әртүрлі бағыттағы Педагогикалық бағдарламалық құралдарды пайдалану; нақты объектілерді (оқу боталарын) басқаруды жүзеге асыру; виртуалды модельдермен компьютерлік эксперименттерді ұйымдастыру және өткізу; жаһандық және жергілікті желілерде әртүрлі формадағы ақпаратты мақсатты іздестіруді жүзеге асыру, оны жинау, жинақтау, сақтау, өңдеу және беру; оқушылардың зияткерлік бос уақытын ұйымдастыру және т. б.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тәрбие жұмысының теориясы және әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: болашақ педагогтердің білім алушылармен тәрбие жұмысын жүзеге асыруға дайындығын қалыптастыру. Пәннің мазмұны: оқушылардың, сынып ұжымының және жалпы тәрбие үрдісінің диагностикасы; мектеп пен сыныпта тәрбие жұмысын жоспарлау және мақсат қою; сыныптан тыс және мектептен тыс тәрбие жұмысын ұйымдастыру және өткізу; мектеп пен сыныптың педагогикалық ұжымының оқушы отбасымен, мектептен тыс мекемелермен және т. б. қарым-қатынасы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Академиялық кескіндеме
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты-кескіндемеде кәсіби шығармашылық қабілеттерін қалыптастыру және теориялық білімді практикалық кәсіби қызметте қолдану. Курстың мазмұны: негізгі бейнелеу материалдары мен әдістерін қолдану; портрет жанрындағы табиғатты кәсіби бейнелеу процесін жүзеге асыру, кескіндеме арқылы портреттегі көркемдік шешімді табу; кеңістіктік ойлауды дамыту; түстерді араластыру кезінде түс қабылдау; түс комбинацияларын қолдану; кескіндеме құралдарының көмегімен көркем образдар жасауда шығармашылық ойлауды тәрбиелеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кәсіпкерлік негізі және ментор стартаптары
    Несиелер: 5

    Курсты оқытудың мақсаты студенттердің Қазақстанда кәсіпкерлік принциптері, жаңа идеяларды іздеу және стартаптар құру әдістері, студенттер мен басқаларды кәсіпкерлікпен айналысуға тарту туралы білімдерін қалыптастыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мәнгілік ел идеясы және рухани жаңғыру
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: мамандардың жаңа буынын, ұлттық сана-сезімнің, ұлттық рухтың, патриотизм рухының, тарихи сана мен әлеуметтік жадтың даму деңгейі жоғары қоғамның әлеуметтік белсенді мүшелерін; мемлекетіміздің тұрақтылығын, тәуелсіздігін, қауіпсіздігін сақтау бойынша белсенді және батыл іс-қимылдарға дайын, басқа мәдениеттер өкілдерімен сындарлы диалог құруға қабілетті кәсібилік пен бәсекеге қабілеттілік рухын тәрбиелеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: адам туралы ғылым жүйесін дамытудағы және мұғалімнің практикалық іс-әрекетіндегі педагогиканың орны, рөлі мен маңызы туралы түсінік қалыптастыру, қазіргі педагогиканың негізгі принциптері мен педагогикалық мәселелерді шешудің әдістемелік тәсілдері туралы түсінік қалыптастыру. Курстың мазмұны: педагогиканың теориялық және әдіснамалық негіздері, тәрбиенің заманауи педагогикалық теориялары мен тұжырымдамалары, жаңа педагогикалық технологиялар, оқытудағы инновациялар, тұлғаны дамыту және тәрбиелеу, оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық-педагогикалық ерекшеліктері және вариативті бағдарламалары, пәндік дамытушы білім беру ортасын құру мәселелері, оқыту процесін ұйымдастыру, оқытудың интерактивті әдістері, мектеп жұмысындағы сабақтастық, басшылық, бақылау және мектептерді басқару.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Компьютерлік графика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: студенттердің векторлық графиканы құрумен және растрлық графикамен жұмыс жасаумен байланысты практикалық дағдылары мен білімдерін қалыптастыру, ең танымал графикалық бағдарламалардың негізгі мүмкіндіктерін қарастыру. Курстың мазмұны: компьютерлік графика негіздерін үйрену, СогеlDraw, Adobe Photoshop бағдарламаларының негізгі құралдарын көркем эффектілерді жасау кезінде қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кәсіби компьютерлік бағдарламалар
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-студентті графикалық компьютерлік бағдарламаларды қолдана отырып жобалау мәселелерін шешуге үйрету, сонымен қатар белгілі бір мәселенің оңтайлы шешімін таңдау үшін әртүрлі графикалық редакторлардың мүмкіндіктерін білу. Міндеттері: оқушыны объектілердің жалпақ және көлемді компьютерлік суреттерін жасауға және нәтижелерін компьютерде сызбалар немесе көлемді кескіндер түрінде көрсетуге үйрету. Пәнді оқу барысында студент компьютерлік техниканың көмегімен жобалық құжаттаманы дайындау процесін азайтуға мүмкіндік беретін ең көп таралған графикалық редакторлармен жұмыс істеу дағдыларын алуы керек. Оқу кезеңінде студенттер CorelDraw, ArchiCAD, Photoshop және т. б. графикалық пакеттермен жұмыс істеу принциптерімен танысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақстанның қолөнер бұйымдары мен қолөнері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: қазақ халқының материалдық мәдениетінің ерекшеліктері туралы білімді қалыптастыру, кәсіпшілік және қолөнер түрлерін зерттеу арқылы қазақ халқының мәдениеті мен этнографиясын зерттеу. Курстың мазмұны: қазақ халқының материалдық мәдениетінің ерекшеліктері, қазақ халық қолөнері, кәсіпшілік түрлері (былғары кәсіпшілігі, ағаш ұсталық кәсіпшілігі, ұсталық қолөнер, зергерлік кәсіпшілік, сүйек ою, тас ою және т.б.), халық кәсіпшілігі бұйымдарын өндірудің техникасы мен технологиялары. Қазақ халқының ұлттық тұрмыстық заттары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сәндік-қолданбалы өнер негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: сәндік-қолданбалы өнер теориясының негіздері бойынша білімді меңгеру; сәндік-қолданбалы өнердің жекелеген түрлері бойынша бұйымдарды жобалау мен жасауға шығармашылық көзқарасты, іскерліктер мен дағдыларды қалыптастыру және дамыту. Пәннің міндеттері: студенттерді сәндік-қолданбалы оқытудың негізгі әдістерімен таныстыру; студенттерді туған өлкенің сәндік-қолданбалы өнерімен таныстыру; әр түрлі халықтар мен дәуірлердің материалдық мәдениетін, туған өлкенің пәндік мәдениетінің ерекшеліктерін түсіну қабілетін дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Аппликация және коллаж
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: шығармашылық композицияларды құрастыру кезінде аппликация және коллаж техникаларын зерттеу, коллаж техникасында аппликацияларды орындау дағдыларын қалыптастыру. Міндеттері: өз идеяларыңызбен тез және оңай жұмыс істеуді үйрену; әр түрлі дизайнерлік міндеттерде аппликация мен коллаждың әлеуетін көруге және пайдалануға үйрену; маманның креативті әлеуетін кеңейту, оның жұмыс тәсілдері мен түрлі материалдарды пайдалану арсеналын байыту. Пәннің мазмұны: аппликация техникасы (қағаз, мата, былғары, өсімдік және өзге де материалдардан жасалған фигураларды, өрнектерді немесе тұтас суреттерді материал-негізге кесу, желімдеу); коллаж техникасының ерекшеліктері мен түрлері; аппликация мен коллаждың айрықша сипаттамалары; аппликация мен коллаж жасауда түрлі материалдар мен тәсілдерді қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақстан тарихы ұлттық киім-Қазақстан халықтарының
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты: студенттерді Қазақ ұлттық костюмін құрайтын заттармен, аксессуарлармен таныстыру. Міндеттері: қазақ халқының тарихын, мәдениеті мен әдет-ғұрпын зерттеу; костюмнің стилистикалық әртүрлілігі, оның тарихи өзгергіштігі және коммуникативтік әлеуеті туралы түсінік қалыптастыру. Курстың мазмұны: ұлттық костюм тарихы, ою-өрнектердің элементтері, мотивтері мен композициялары бойынша жіктелуі, ұлттық костюмге арналған дәстүрлі материалдар, Қазақ ұлттық киімдерінің ерекшелігі, ерлер, әйелдер, балалар ұлттық костюмдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаттары: "бағалау", "бағалау жүйесі", "бағалау критерийлері" ұғымдарымен танысу; студентердің оқу жетістіктерін критериалды бағалаудың бірыңғай технологиясын зерделеу; қолда бар ғылыми жетістіктер негізінде оқыту нәтижелерін критериалды бағалаудың қазақстандық жүйесін зерделеу. Осы пәнді оқу барысында алынған білім, білік және дағдылар студенттерге білім беру үдерісіндегі бағалаудың орны мен рөлі, оқушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың негізгі тәсілдері, оқушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың заманауи модельдері, студенттерді критериалды бағалау жүйесін ұйымдастыру, оны іске асырудың тәсілдері, нысандары мен құралдары сияқты мәселелерді бағдарлауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Көркем еңбек
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты студенттердің кеңістіктік және визуалды көріністерін, қиял мен байқауды қамтамасыз ететін шығармашылық қызметтің әртүрлі түрлеріндегі білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру, көркем еңбек мұғалімінің кәсіби құзіреттілігінің ажырамас бөлігі ретінде пәндік-әдістемелік құзіреттілікті дамыту болып табылады. Оқу барысында студенттер: ұлттық және әлемдік мәдениет туындыларын оқып, шығармашылық жұмыстарды орындау және технологиялық ойлауды қалыптастыру үшін түрлі материалдар мен құралдарды қолданады, жалпақ және көлемді шығармашылық жұмыстарды жасау үшін алған білімдері мен дағдыларын қолданады және т. б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бисермен жұмыс
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты-көркем қолөнер техникаларын игеру және сәндік-қолданбалы өнер саласын зерттеу арқылы практикалық дағдыларды қалыптастыру. Пәнді оқытудың міндеттері: бисермен тоқудың тарихы мен дамуы туралы білімді кеңейту; композиция негіздері, түстану және бисермен тоқу техникасын меңгеру бойынша дағдыларды жетілдіру; бисермен тоқудың барлық түрлері мен техникаларына оқыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақстанның заманауи өнері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты қазіргі заманғы Қазақстан бейнелеу өнерінің тарихы мен теориясы бойынша білімді қалыптастыру, ХХ ғасырдың 60-жылдарынан бастап қазіргі уақытқа дейінгі қазіргі заманғы қазақстандық бейнелеу өнерінің әртүрлі түрлерін, жанрларын және көркемдік стильдері мен бағыттарын зерделеу болып табылады. Пәннің мазмұны: өнердің түрлері мен жанрлары, ХХ ғасырдың 60 – шы жылдарындағы өнер, қ. Ходжиков, Ә. Қастеев, с. Мамбеев, с. Раманов, Е. М. Сидоркин, к. Телжанов, Д. Шоқпаров, с. Айтпаев, М. Тоғысбаев, Ш. Сариев және т. б. шығармашылығы, ХХ ғасырдың 80 – ші жылдарындағы өнер, ХХІ ғасыр өнері ғасыр.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Оқушылардың физиологиялық дамуының ерекшеліктері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаттары: оқушылардың физиологиялық даму ерекшеліктері туралы білімдерін біріктіру және жүйелеу; студентте балалар ағзасының анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері, функционалдық мүмкіндіктері туралы тұтас және тұрақты түсінік қалыптастыруға ықпал ету; мектеп жасындағы балалардың дене және ақыл-ой қабілеттерін қолдауға бағытталған жұмыста болашақ педагогтың кәсіби құзыреттіліктерін кеңейту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кескіндеме және тоқыма
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің шығармашылық ойлауын дамыту, түрлі бұйымдарды көркем өңдеудің материалдары мен технологияларын зерделеу, сәндік-қолданбалы өнер саласындағы халық шығармашылығының дәстүрлерін зерделеу болып табылады. Пәнді оқытудың міндеттері: кестелеу және тоқу өнерін зерттеу; кесте және тоқу ерекшеліктерімен жұмыстарды орындау; кәсіби қызметте сәндік-қолданбалы өнер саласындағы білімді пайдалануға дайындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Көркем графика
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты әртүрлі графикалық әдістерді қолдана отырып, перспектива заңдарын ескере отырып, объектілерді, қоршаған ортаны, адам фигурасын бейнелеу негіздері бойынша теориялық білімді игеру, оларды практикалық іс-әрекетте қолдану дағдыларын игеру және қажетті құзыреттерді қалыптастыру болып табылады. Пәннің мазмұны: көркем графика пәні және оның рөлі, көркем графика түрлері, графикалық композициялардың материалдары мен техникасы, адам фигурасының графикасы, графикадағы кескіннің стилизациясы, костюм эскизінің графикасы, натюрморт графикасы, аяқ киім мен аксессуарлардың эскизі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ағаш және былғары өңдеу
    Несиелер: 5

    Пәннің бағдарламасы ағашты, теріні өңдеу түрлерін зерттеу мен игеруге негізделген; әр түрлі мәдениеттер мен әр түрлі халықтар арасында ғасырлар бойы қалыптасқан дәстүрі бар ағаш оюларының әртүрлі түрлерін зерттеу және қолдану, инкрустация, кесу және күйдіру. Пәннің міндеттері: ағаш пен теріні өңдеумен байланысты белгілі бір дағдылар мен қабілеттерді қалыптастыру және дамыту; ағаш пен теріні өңдеудің кәсіби әдістерін игеру; көркемдік талғамды қалыптастыру; ағаш пен теріні өңдеуде өзіндік стильді оқытуда және құруда жинақталған тәжірибені қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сызу және көркем еңбекті оқытудың теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты білім алушылардың білім беру қызметінде Жаңартылған мазмұн бойынша жалпы білім беру мекемелерінде "көркем еңбек", "сызу", "Графика және жобалау" пәндерін жүргізудің әдістемелері мен технологияларын қолдануға дайындығын қалыптастыру болып табылады. Бұл Пәннің міндеттері: - болашақ мұғалімдерді бейнелеу өнерінің, көркем еңбектің, сызудың даму теориясы мен тарихының негіздерімен таныстыру; оларды оқушыларды көркем-эстетикалық құралдармен көркем тәрбиелеу әдістеріне оқыту; Көркем еңбек сабақтарында әдістемелік және оқытушылық жұмысқа дайындық.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Баспа графикасының түрлері
    Несиелер: 6

    Пәнді оқытудың мақсаты: графикалық өнер түрін қолдана отырып, шығармашылық өнер туындыларын жасау үшін қажетті дағдылар мен қабілеттерді дамыту. Пәннің мазмұны: баспа графикасының түрлері (кітап графикасы, экслибраж, қолданбалы графика, станоктық графика), формат түрін таңдау (көлденең, тік, шаршы), графика мен композицияның әртүрлі құралдарын пайдалану (сызықтар, штрихтар, дақтар, нүктелер) ; кулисная перспектива, сызықтық перспектива, жарықтық перспектива және т. б.), баспа графикасындағы стилизация (линогравюра, картондағы гравюра, құрғақ ине және т. б.), баспа графикасы материалдарының физикалық және химиялық қасиеттері, матрицаны, баспа станоктарын жасау әдістері мен технологиясы, баспа өнімдері материалында орындау тәсілдері және т. б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Шағын формадағы мүсін
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - студенттерді мүсіннің барлық талаптары мен сатыларымен таныстыру және материалдардағы (пластилин, балшық, керамопласт және т.б.) практикалық сабақтарды орындау. Материалдарды модельдеудің физика-химиялық қасиеттері. Кішкентай мүсіндерді жасау әдістері мен технологиясы. Мүсіннің материалында техника әдісі (сырғанау және т.б.). Болашақ өнімді форекслер мен эскиздерде эскиздеу кезеңдері. Материалдар мен құралдарды пайдалану әдістері мен дағдылары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: мектеп жасындағы балалардың физикалық және адамгершілік денсаулығын қалыптастыру, дамыту, сақтау; әртүрлі категориядағы балалардың әлеуметтенуін зерттеу: мүмкіндігі шектеулі, эмиграцияланған, девиантты, дарынды және т.б. интеграциялық оқыту жағдайында жалпы білім беру үдерісіне, оларға психологиялық қолдауды қамтамасыз ету әдістерін үйрену.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Арнайы сурет салу
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - арнайы сурет салу және сурет салу тапсырмаларын түсіну. Бұл пәнге сәйкес, арнайы сурет пен кескіндеменің негізін меңгеру міндеті (жекелеген объектілердің оқшауланған, арнайы сызбалары). Суреттегі сенімділікті берудің негізгі әдістері мен міндеттері. Арнайы өндірістерде тәжірибе жүзіндегі сатылар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Материалтану
    Несиелер: 6

    «Материалтану» пәнін оқып-үйрену мақсаты сәулеттік, өнеркәсіптік және графикалық салаларда қолданылатын материалдардың қасиеттері туралы теориялық білімді қалыптастыру болып табылады. Мақсаты: қасиеттерінің физикалық сипаты, негізгі қасиеттерін білу, өндірістің негіздері, құрылыстың номенклатурасы және сипаттамасы, өнеркәсіптік және әрлеу материалдары; сәулеттік дизайндағы, графикалық тәжірибеде қолдану әдістері, әдістері мен принциптері; пластикалық беттерді өңдеу әдістері және оның көлемдік элементтерге айналуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мүсін композициясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-студенттердің композиция саласындағы ойлау қабілетін қалыптастыру, форманың экспрессивті мүмкіндіктерімен, оның сипаттамалары мен қасиеттерімен, формалардың үйлесімді өзара әрекеттесу принциптері мен әдістерімен танысу. Пәннің міндеті: композицияның ережелері мен қасиеттері тұрғысынан білім, білік және талдау дағдыларын игеру; өз бетінше ойлауға және шығармашылық міндеттерді шешуге үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Пішу және тігу шеберлігі
    Несиелер: 5

    Бұл курстың мақсаты-болашақ мұғалімдердің эстетикалық талғамын дамыту, оларды жаңа білім мен киім мотивінің дағдыларымен қаруландыру. Курстың міндеттері: киім тұжырымдамасын шығармашылық әзірлеу негіздерін зерттеу; материалдарды дұрыс таңдау және киім жасау әдістерін қолдану; сапалы, ыңғайлы және тартымды өнімдер жасауға мүмкіндік беретін жабдықтарды, жаңа технологиялар мен заманауи тігін әдістерін зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Өнеркәсіптік өнімдерді модельдеу
    Несиелер: 5

    «Өнеркәсіптік өнімдерді модельдеу» пәнін оқып үйрену мақсаты киімдерді жобалау және модельдеу туралы идеяларды қалыптастыру болып табылады. Тапсырмалар: киім туралы жалпы ақпаратпен танысу, оны қалыптастыру, жобалау мақсаттары үшін бастапқы деректер; киімнің негізін сызуды жобалау және модельдеу; өнеркәсіптік дизайн объектілерін жобалаудағы практикалық дағдылар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Реставрациялау және консервациялау (мұражай қоры)
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты-студенттерді мұражай ісінің негізгі анықтамаларымен, теорияларымен, тұжырымдамаларымен, мұражайдың қор жұмысымен таныстыру. Курстың мазмұны: мұражай құжаттамасын жүргізу негіздері, мұражай жинақтарын есепке алу, сақтау және жинақтау жөніндегі нормативтік-құқықтық құжаттар; мұражай заттарының әртүрлі санаттарының бұзылу себептері; қирау себептерін анықтау тәсілдері және мұражай заттарының әртүрлі санаттарын консервациялау мен реставрациялаудың негізгі әдістері; мұражай реставраторының құқықтары мен міндеттері, дербес жұмысқа дайындау және жіберу тәртібі және т. б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мұражай экспонаттарын қалпына келтіру
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: мәдени мұраның түпнұсқалығы қағидаты негізінде мұражай заттарын консервациялау және реставрациялау мәселелері бойынша білімді қалыптастыру. Курстың мазмұны: реставрациялау қызметінің тарихы, оның теориясы мен практикасы, категориялық аппарат, сондай-ақ осы мәселелер бойынша халықаралық және отандық нормативтік құжаттар; реставрациялау-консервациялау жұмыстарының қазіргі мәселелері; консервациялау-реставрациялау жұмыстарының негізгі әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кіріктірілген оқытудың практикумы
    Несиелер: 5

    Пәннің негізгі мазмұны музыкалық білім беру саласындағы жаңалықтарды ескере отырып, студенттердің музыкалық-педагогикалық іс-әрекетті жүзеге асыру жолдары туралы теориялық және әдістемелік идеяларын кеңейту болып табылады. Сонымен қатар, бұл курс мамандардың арнайы педагогикалық және психологиялық дайындығы арасында байланыстырушы функцияны орындайды, оларды дайындаудың барлық алдыңғы түрлерін біріктіреді: гуманитарлық, жаратылыстану, жалпы кәсіптік, арнайы. Пән студенттерді білім берудегі дәстүрлі тәсілдерді сыни тұрғыдан талдауға, қолданыстағы білім беру технологияларын бағдарлауға, оқуды бітіргеннен кейін қандай жағдайда жұмыс істеуге тура келетінін ескере отырып, өз таңдауын жасауға үйретеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Көмірмен графика
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты: көмірмен сурет салу және графика дағдыларын қалыптастыру. Пәннің мазмұны: техника тарихы, негізгі техникалар (ысқылау, айқаспалы штрихтау, жұмсақ жаймалау), көмірмен сурет салу тәсілдері, Құралдар мен материалдар, сурет салу, көмір эскиздерін бекіту ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тамақтану мәдениеті
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: білім мен дағдыларды қалыптастыру, салауатты тамақтану және тамақтану мәдениетімен таныстыру арқылы өмір сапасын арттыру. Пәннің мазмұны: дұрыс тамақтану негіздері, тамақтанудың адамның физикалық және психикалық дамуына әсері. Үстелдегі мінез-құлық ережелері. Жию өтті. Ыдыс-аяқтың дизайны және т. б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Үй эстетикасы
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің эстетика, интерьер дизайнын жобалау, үйді басқару технологиясы, эстетика және тұрғын үй экологиясы туралы теориялық және визуалды идеяларын қалыптастыру болып табылады. Курстың мазмұны: интерьер дизайны, интерьер стилі, үйдің экологиясы, интерьерге қойылатын талаптар, эстетика, стиль, эргономика, аудандастыру, жарықтандыру, үйдің гигиенасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Аспаздық өнері
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты-теориялық және практикалық білім негізінде студентті кәсіби міндеттерді орындау кезінде ғылыми негізделген шешімдер қабылдау қабілетімен қамтамасыз ету. Пәнді оқытудың міндеттері: тарихи, діни, ұлттық, әлеуметтік, медициналық, географиялық аспектілердің көмегімен тамақтану мәдениеті мен дәстүрлерін зерттеу; аспаздық дәстүрлер мен мәдениеттің даму тенденцияларын зерттеу; аспаздық тарихы мен оның ерекшеліктерін зерттеу; кең дүниетаным мен кәсіби мәдениетті қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жобалау негіздері
    Несиелер: 5

    "Жобалау негіздері" пәнін оқытудың мақсаты-өнеркәсіптік бұйымдарды жобалаудың прогрессивті заманауи және жаңа перспективалы көркем әдістерін меңгеру үшін теориялық негіздері мен практикалық дағдыларын қалыптастыру. Міндеттері: пәндер мен өнеркәсіптік бұйымдардың көркемдік шешімін талдау және синтездеу; шығармашылық және конструктивтік ойлау қабілетін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Үй мәдениеті
    Несиелер: 5

    "Үй мәдениеті" пәнінің мақсаты-үйді, үй шаруашылығын, отбасының ішкі әлемін және үй экономикасын басқаруды зерттеу. Тапсырма: белсенді адамға мүмкіндік беру студенттерді инновациялық технологияларды қолдана отырып, оқу іс-әрекетіне тарту олардың шығармашылық күштерін жұмылдыруға, тәуелсіз зерттеу дағдыларына жағдай жасауға ықпал етеді. "Үй мәдениеті" пәні бойынша сабақтар білімді бекіту мен тереңдетуге, ой-өрісін кеңейтуге, білім алушылардың өзіндік және шығармашылық қызметі әдістерімен оқу пәніне қызығушылықты дамытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Макеттеу
    Несиелер: 5

    «Орналасу» пәнін оқып үйрену мақсаты - студенттердің бейнелеу және кеңістіктік ойлауын дамыту. Мақсаты: «Сызба геометриясы», «Композиция және дизайн негіздері» пәндерін оқып үйрену кезінде алынған техникалық дағдылар негізінде өзіндік өрнектеу дағдыларын дамыту, модельдеу мен модельдеудің практикалық және теориялық әдістерін меңгеру, прототибиндеу техникасын меңгеру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: білім берудегі менеджменттің ғылыми негіздері туралы білімді қалыптастыру және білім беру жүйесінің дамуына басшылық жасау. Курстың / пәннің мазмұны: білім берудегі қазіргі менеджменттің негізгі концепцияларымен танысу; білім беруді басқарудың негізгі ұстанымдары мен ұстанымдарын зерделеу; басқарушылық шешімдерді қабылдау әдістерін зерделеу; нақты жағдайларды талдау және диагностикалау, мақсаттар, міндеттер қою және оларды шешу әдістерін табу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON4

    ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың әртүрлі түрлерін қолдану; онлайн-оқытудың, электрондық оқытудың, желілік коммуникацияның сандық құралдарымен жұмыс істеу; желілік бірлескен қызмет үшін оқу-танымдық тапсырмаларды әзірлеу; сандық сабақтар сценарийін, қашықтықтан білім беру оқиғаларын жасау; сандық із негізінде оқу қызметі туралы деректерді талдау дағдылары бар.

  • Код ON8

    көркем шығармашылық саласындағы, шығармашылық қызметтің теориялық негіздері, кәсіптік қызметті қалпына келтіру қабілеті мен дағдылары, өнер саласында авторлық құқықтың инновациялық идеяларын іске асыру, стандартты емес шешімдерді табу, сәндік өнердің бірегей туындыларын жасау қабілеті болуы

  • Код ON7

    кәсіптік қызметте пәндік, психологиялық, педагогикалық және әдістемелік білім беру жүйесіне ие болу, шығармашылық және білім беру қызметінің нәтижесі үшін суретшінің, мұғалімнің жауапкершілігін және жауапкершілігін білу

  • Код ON10

    білім беру өнерінің шеберханаларының жабдықтары мен жабдықтары бойынша талаптарды білу; компьютерлік графика саласында жұмыс істей білу; заманауи өнер материалдарының ауқымын білу; өздерінің арнайы кәсіби құралдары мен құрылғыларын

  • Код ON13

    педагогикалық технологияларды, технологияларды, осы оқу пәніне тән «оқыту-үйрету» өзара әрекеттесудің нақты жолдарын қолдану

  • Код ON2

    Философия, әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану және психологияның базалық білімін ескере отырып, тұлғааралық, Әлеуметтік және кәсіби коммуникацияның, экологиялық ойлаудың, кәсіпкерлік дағдыларының әртүрлі салаларындағы жағдайларға баға беру; академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің мәнін түсіну

  • Код ON12

    оқушылардың жасын, психологиялық және физиологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, жұмыс әдістері мен әдістерін пайдалана отырып оқу орындарында оқу-әдістемелік жұмыстарды жүргізу мүмкіндігі

  • Код ON3

    тұлғааралық, мәдениетаралық және өндірістік (кәсіби) қарым-қатынас міндеттерін шешу үшін қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде коммуникацияға түсу

  • Код ON6

    ғылыми зерттеулер мен академиялық хаттың әдістерін білу және оларды оқылатын салада қолдану, қоғам мен білім берудің эстетикалық-сауатты кеңістіктік ортасын дамытуда өзінің болашақ мамандығының мәні мен әлеуметтік маңыздылығын түсіну және білімін қолдану

  • Код ON11

    графикалық, кескіндеме және сәндік қолданбалы техника, графикалық техника; CorelDraw, PhotoShop, 3DStudio және т.б.

  • Код ON9

    сәулет, өнер және сызу, халықтар мәдениетінің тарихы, олардың дәстүрлері, әдет-ғұрыптары, қоғам қажеттіліктері саласындағы қазіргі заманғы үрдістерге бағдарлану

  • Код ON1

    Қазақстанның тарихи дамуының негізгі кезеңдерін, заңдылықтары мен өзіндік ерекшелігін терең түсіну және ғылыми талдау негізінде азаматтық ұстанымды көрсету

  • Код ON5

    өзін-өзі дамыту және мансаптық өсу үшін өмір бойы жеке білім беру траекториясын құру, дене шынықтыру әдістері мен құралдары арқылы толыққанды әлеуметтік және кәсіби қызметті қамтамасыз ету үшін салауатты өмір салтын қалыптастыру

Top