Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B02301 Филология в Инновациялық Еуразия университеті

  • Бизнес-идеяларды генерациялау және патент алу
    Несиелер: 3

    "Бизнес-идея" түсінігі, бизнес-идеяларды генерациялау тәсілдері. Бизнеске арналған идеяны таңдау ережелері; бизнес-идеялардың пайда болу көздері; идеяларды іздеудің типтік қателері. Бизнес-модель және оның қазіргі кәсіпкерліктегі рөлі. Бизнес модельдерінің түрлері. Зияткерлік меншік құқығының объектілері, патент түрлері, Патент алу схемасы. Питчинг идеяны сатудың кешенді құралы ретінде. Бизнес-модель презентациясын әзірлеу және ұсыну. Сабақтар бизнес-идеяны дамыту бойынша шағын топтарда жұмыс түрінде өткізіледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 5

    Пән филологиялық білімнің жалпы мәдени негізін құрайды, филологиялық зерттеудің негізгі мәселелері туралы түсінік береді: тест сыны, ежелгі дәстүр, текстология, филологиялық түсініктеме.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тіл біліміне кіріспе
    Несиелер: 5

    Пән базалық лингвистикалық ұғымдар, тіл жүйесі мен құрылымы туралы түсінік қалыптастырады. Пәнде келесі тақырыптар қарастырылады: Тіл білімі ғылым ретінде, тіл білімінің ғылымдағы рөлі, тіл білімінің ғылымның басқа салаларымен байланысы, тіл білімін оқыту әдістері, тілдің мәні мен функциялары, тілдің пайда болуы мен дамуы, лексика, грамматика, тіл фонетикасы. Тіл білімінің теориялық маңызы-тілді ғылыми зерттеу, тілдің табиғаты, оның даму заңдылықтары, тілдік категориялар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Кәсіпкерлік және кәсіпкерлік қызмет туралы түсінік, олардың ерекшеліктері, коммерциялық тұлғалардың құқықтық нысандарын ұйымдастыру.Қазіргі әлемдегі кәсіпкерліктің даму тенденциялары мен рөлі. Нарықтық конъюнктураны талдау, нарықтық экономиканың жұмыс істеу тетіктері. Кәсіпкерліктің ұйымдастырушылық және қаржылық негіздері. Кәсіпкерлікті аспаптық қолдау, сондай-ақ кәсіпкерлік қызметті мемлекеттік реттеу тетіктері. Сабақтарды өткізу кезінде тақырыптық кейстер, ситуациялық есептер сияқты әдістер қолданылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Мемлекет, құқық және мемлекеттік-құқықтық құбылыстар туралы негізгі ұғымдар. Қазақстан Республикасының Құқық қорғау органдары және соты. Қазақстан Республикасындағы мемлекеттік басқару "сыбайлас жемқорлық"ұғымының теориялық-әдіснамалық негіздері. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін құқықтық жауапкершілік. Оқыту барысында белсенді оқыту әдістері қолданылады: іскерлік ойындар, ойын жағдайлары, белсенді режимдегі тренингтер, Имитациялық модельдер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
    Несиелер: 5

    Экологияны ғылым ретінде анықтау. Экологиялық факторлар және олардың жіктелуі Жеке адамның, популяциялардың, қауымдастықтардың экологиясы. Биосфера және оның тұрақтылығы. Қазіргі заманның әлеуметтік-экологиялық мәселелері. Табиғатты қорғау және тұрақты даму. Тіршілік қауіпсіздігі саласындағы заңнамалық құқықтық актілер. Өмірді қамтамасыз етудегі қазіргі мемлекеттің рөлі. Қазіргі заманғы өндірістің өзіне тән ерекшеліктері, қауіпті және зиянды факторлардың қалыптасу аймақтары. Сыни ойлау мен проблемалық оқытуды дамыту технологиялары, сондай-ақ контекстік оқыту технологиясының элементтері қолданылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазіргі қазақ/орыс тілінің фонетикасы
    Несиелер: 3

    Пән лингвометриялық құзыреттілікті қалыптастырады, қазіргі қазақ/орыс тілінің фонетико-графикалық жүйесінің теориялық білімін береді, фонетикалық деңгей бірліктерін талдау бойынша практикалық машықтар мен дағдыларды меңгеруге мүмкіндік береді. Пәнде келесі тақырыптар қарастырылады: Қазақ/ орыс әдеби тілінің фонетикалық жүйесі және оның жұмыс істеуі; жүйелік-құрылымдық және функционалдық көзқарастар тұрғысынан фонетикалық бірліктер мен санаттардың сипаттамасы; лингвистикалық түсініктік-терминологиялық аппарат; фонология теориясындағы негізгі бағыттар мен мектептер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әдебиеттануға кіріспе
    Несиелер: 3

    Пән әдеби шығарманы талдау және интерпретациялау қабілетін қалыптастырады, білім алушыларды әдебиеттану негіздерімен таныстырады. Пәнде келесі тақырыптар қарастырылады: Әдебиеттің өнер түрі ретінде өзіндік қасиеттері; эпикалық, лирикалық және драмалық шығармалардың тектік мазмұнының ерекшеліктері мен формалары; әдеби шығарманың идеялық-көркемдік жүйе ретіндегі құрылымдық элементтері; негізгі әдеби ұғымдардың мазмұны: автор, идея, пафос, интерьер, жанжал, кейіпкер, әдеби шығармадағы психологизм; баяндаушы; сюжет, оның элементтері; тақырыбы; көркем әдебиет тілі, оның ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тіл және логика
    Несиелер: 3

    Пән логикалық талдау қабілетін қалыптастырады, логика тарихы мен теориясы саласында жүйелі білім береді, тіл мен логиканың өзара байланысын анықтаудың әдіснамалық негіздерін береді. Пәнде келесі тақырыптар қарастырылады: Логика тарихы. Логиканың басқа ғылымдармен байланысы. Логика мен тілдің өзара байланысы. Тіл таңбалы жүйе ретінде. Тіл түрлері және логика. Тілдің негізгі функциялары. Логикалық грамматика. Логика тілі. Атау логикасы. Атаулардың жіктелуі. Күрделі ойларды қалыптастыру әдістері. Ой шындығының құрамдас кестесі. Атрибутивтік ойдың түрлері. Дәлелдемелердің логикалық негіздері. Сұрақтар мен жауаптардың логикасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Халық ауыз әдебиеті
    Несиелер: 5

    Пән фольклор туралы түсініктерді, фольклордың табиғатын, оның пайда болу және даму заңдылықтарын және халық мәдениетінде қызмет етуін қалыптастырады. Пәнде келесі тақырыптар қарастырылады: Фольклор және халық тарихы. Фольклор жанрлары, жіктеу принциптері. Тұрмыстық, лирикалық өлеңдер, халық прозасының түрлері, эпос, мақал - мәтелдер, жұмбақтар, балалар фольклоры. Халық ауыз әдебиетінің ерекшеліктері. Фольклорды зерттеу тарихы мен теориясы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мәнерлеп оқу
    Несиелер: 3

    Пән көркем шығарманың табиғатына сүйене отырып, сөйлеу техникасын меңгеру қабілетін қалыптастырады. Пәнде келесі тақырыптар қарастырылады: Мәнерлеп оқу өнері. Мәнерлеп оқуға дайындалудағы интонацияның рөлі. Оқудың мағыналық және техникалық жағынан жұмыс істеу дағдыларымен танысу. Сөйлеу техникасы. Тыныс алу, дикция, дауыс, сөйлеу қарқыны. Дауыстың күші, ауқымы, икемділігі. Мәтін партитурасы. Лирикалық жанрлар жүйесінде мәнерлеп оқу. Эпикалық жанрлар жүйесінде мәнерлеп оқу. Мәнерлеп оқу мен баяндаудың негізгі тәсілдері; мәнерлеп оқу дәстүрі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Шет тілі (B1)
    Несиелер: 5

    Денсаулық және медициналық қызмет көрсету. Сән және жеке стиль. Мерекелер (Қазақстанда, Ұлыбританияда, Америкада ұлттық, діни). Университет және студенттік өмір. Менің болашақ мамандығым. Қазақстан, Ұлыбритания, Америка азаматтарының құқықтық міндеттері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Өзіндік менеджмент және презентация техникасы
    Несиелер: 5

    Теориялық тұрғыдан өзіндік менеджмент. Уақытты басқарудың мақсаттары мен принциптері. Стресс ұғымы және түрлері. Кәсіпкерліктегі табыс теориясы. Презентация түсінігі және түрлері. Сөйлеу жоспарын құру. Презентацияны құрылымдау. Презентация құралдары. Ауызша және ауызша емес байланыс. Презентацияның психологиялық аспектілері. Презентацияның сәтсіздікке ұшырау себептері. Презентацияны басқару. Қорытындылау. Сабақтар әзірленген бизнес-идея шеңберінде презентациялық материалдарды әзірлеу бойынша шағын топтарда жұмыс түрінде өткізіледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қашықтықтан оқыту және IT-технологиялар
    Несиелер: 5

    Университеттің виртуалды білім беру ортасы. Қашықтықтан оқыту жүйесі. Виртуалды бөлменің бағдарламалық құралдары арқылы оқыту. Оқытудағы Web 2.0 сервистері. Педагогикалық қызметтегі электрондық білім ресурстары. Педагогикалық қызметте оқытудың мобильді технологиялары. Оқудағы АТ-рын қолданудың кеңейтілген мүмкіндіктері. Деректерді статистикалық өңдеуге арналған бағдарламалық құралдар. Библиографиямен жұмыс. Ғылыми жұмыстар жүргізуге арналған іздестіру жүйелері. Бұлттар құрастыру технологиялары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қазақ/орыс тілінің орфографиясы және пунктуация негіздері
    Несиелер: 5

    Пән орфографиялық және пунктуациялық сауаттылықты қалыптастырады және тілдің құрылысын реттейтін негізгі орфографиялық ережелермен, оның үйлесімді жүйе ретінде жұмыс істеу ережелерімен таныстырады. Пәнде келесі тақырыптар қарастырылады: Тіл бөлімдеріне байланысты негізгі орфографиялық ережелер: фонетика, жазбаша белгілер, орфография, морфология және синтаксис. Орфографиялық нормалар. Пунктуациялық белгілердің нормалары. Қарапайым сөйлемдегі тыныс белгілері. Күрделі сөйлемдегі тыныс белгілері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қазіргі қазақ/орыс тілінің лексикологиясы және лексикографиясы
    Несиелер: 5

    Пән қазіргі қазақ/ орыс тілінің лексикалық деңгейін жүйелі талдау қабілетін қалыптастырады. Пәнде келесі тақырыптар қарастырылады: "Сөздің ішкі формасы", тілдің лексикалық бірліктерінің ішкі және тіларалық байланыстары, қазақ/орыс тілі сөздерінің шығу тегі, сөздердің эмоциялық және стилистикалық бояуы, тілдің лексикалық жүйесінің бірлігі ретіндегі сөздің негізгі белгілері, қазіргі қазақ/орыс тілінің сөздік құрамының жағдайы, қазақ/орыс тілі тарихи дамудың өнімі мен нәтижесі ретінде, әлеуметтік факторлардың лексикалық бірліктердің пайда болуына және олардың қызмет ету ерекшеліктеріне әсері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Ежелгі түркі әдебиеті
    Несиелер: 5

    Пән ежелгі кезеңдегі түркі әдебиетінің ерекшеліктері туралы жүйелі түсінікті қалыптастырады. Пәнде келесі тақырыптар қарастырылады: Түркі халықтарына ортақ жәдігерлер. Орхон жазуындағы жәдігерліктер. Қорқыт ата кітабы. Оғыз-наме. Әбу-Насыр Әл-Фараби. Қашғари «Диуани лұғат ат- түрк». Ж. Баласағұн, А.Иүгінеки. Х.Дулати «Тарих-и-Рашиди» және т.б.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қазақ/орыс тілінің тарихи грамматикасы
    Несиелер: 5

    Пән тілдік жүйенің әртүрлі бірліктерінің даму үрдістері мен жалпы заңдылықтарын ғылыми негіздеуге қабілеттілікті қалыптастырады. Пәнде келесі тақырыптар қарастырылады: Тіл тарихының халық тарихымен, оның мәдениетімен, әдебиетімен, ғылымымен және өнерімен байланысы. Әр түрлі тарихи кезеңдерде тілдің синхронды жай-күйінің дәйекті түрде ауысуы. Сөз құрылысындағы өзгерістер және олардың қоғамдағы әлеуметтік даму кезеңдерімен байланысы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Қазақ/орыс әдебиетінің тарихы
    Несиелер: 5

    Пән қазақ/орыс әдебиетінің негізгі кезеңдері туралы тұтас түсінік қалыптастырады, қазақ/орыс әдебиетінің дамуы, қалыптасуы туралы білім береді. Пәнде келесі тақырыптар қарастырылады: Тарих және әдебиет байланысы. Қазақ/орыс әдебиетін оқытудың өзекті мәселелері. Қазақ /орыс әдебиетінің көрнекті тұлғалары, шығармаларды талдау және зерттеу тарихы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Тіл мәдениеті және іскерлік қарым-қатынас
    Несиелер: 5

    Пән сөйлеу коммуникациясында іскерлік қарым-қатынас қабілетін қалыптастырады және сауатты сөйлеу нормаларын меңгереді. Пәнде келесі тақырыптар қарастырылады: "Сөйлеу мәдениеті", "іскерлік қарым-қатынас", "әдеби тіл нормалары", "Шешендік шеберлік". Қарым-қатынастың мақсаты мен жағдайына сәйкес тіл құралдарын қолдану принциптері. Ресми-іскерлік жазба тілінің нормалары және қызметтік құжаттардың стандартты түрлері. Әр түрлі стильдер мен жанрлардың ауызша және жазбаша мәтіндерін жасау тәсілдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Коммуникация психологиясы
    Несиелер: 5

    Пән әр түрлі техникаларды қолдана отырып табысты коммуникацияның қабілеттерін қалыптастырады. Пәнде келесі тақырыптар қарастырылады: "Коммуникация психологиясы" курсының пәні, әдістері мен міндеттері. Қарым-қатынас және әлеуметтік қатынастар. Тұлғааралық коммуникацияның ерекшелігі. Коммуникациядағы психикалық процестер. Бұқаралық коммуникация әлеуметтік-психологиялық құбылыс ретінде. Сендіру әсерінің модельдері. Бұқаралық коммуникацияның психологиялық әсері. Жарнама психологиясы. Тұлғааралық және мәдениетаралық қарым-қатынас саласындағы коммуникациялардың ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Қазіргі қазақ/орыс тілінің сөзжасамы және морфологиясы
    Несиелер: 5

    Пән тілдің грамматикалық деңгейінің құрылымдық элементтерін жүйелі білуді және оларды талдау қабілетін қалыптастырады. Пәнде келесі тақырыптар қарастырылады: Сөзжасам, тілдің сөздік құрамы. Қазақ/ орыс тілінің грамматикалық құрылымының спецификалық ерекшеліктері. Морфема және оның табиғаты, сөздің морфемдік құрамы, шығу тегі, морфемалардың лексикалық және грамматикалық мәндері. Қазіргі қазақ/орыс тілдерінде сөйлеу бөліктерін бөлу концепциялары-грамматикалық категориялардың, синтаксистік функциялардың бірлігімен, ортақтығымен сипатталатын сөздер кластары; морфология саласындағы заманауи процестер.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Әлем әдебиетінің тарихы
    Несиелер: 5

    Пән Европаның әлемдік әдебиет жүйесі туралы антикалық дәуірден бүгінгі күнге дейінгі тұтас түсініктерді қалыптастырады, көркем шығармалардың мәтіндерін формалар мен мазмұндардың бірлігінде қарастыру, сонымен қатар оларды нақты тарихи кезең тұрғысынан талдау дағдыларын қалыптастырады. Пәнде келесі тақырыптар қарастырылады: Антикалық дәуірден Қайта өрлеу дәуіріне дейінгі шетел әдебиеті. 17-18 ғғ шетел әдебиеті. 19 ғ шетел әдебиеті. Негізгі әдеби бағыттар. 20 ғ. шетел әдебиеті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Қазіргі қазақ/орыс тілінің жай сөйлем синтаксисі
    Несиелер: 6

    Пән қарапайым сөйлем деңгейінде тілдік бірліктердің үйлесімін талдау қабілетін қалыптастырады, қарапайым сөйлемде байланыс тәсілдерін анықтау дағдыларына үйретеді. Пәнде келесі тақырыптар қарастырылады: Синтаксис пәні. Синтаксистік бірліктер. Синтаксистік байланыстар және қатынастар. Синтаксистік байланыстарды білдіру құралдары. Еркін және еркін емес, жалаң және жайылма сөз тіркестері. Қазіргі қазақ/орыс тіліндегі сөз тіркестерінің жіктелуі. Сөйлем. Функциялық сипаттама және сөйлемді жүзеге асыру. Сөйлемнің коммуникативтік ұйымдастырылуы. Сөйлемнің тұрлаулы мүшелері. Сөйлемнің тұрлаусыз мүшелері. Сөйлемнің тұрлаусыз мүшелері туралы дәстүрлі ілім. Бір құрамды сөйлемдер, олардың семантикасы және құрылымы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Әл-Фарабиден Абайға дейінгі рухани сабақтастық
    Несиелер: 3

    Әл-Фараби және қазіргі заман. Абай Құнанбаев-ойшыл, философ, ақын, қазақ жазба мәдениетінің негізін қалаушы. Абай Құнанбаевтың Өмірбаяны. Абай Құнанбаев-ақын және жазушы. Абай Құнанбаев - қазақ жазба әдебиетінің негізін қалаушы. Абай Құнанбаев-ұлы ойшыл және философ. Абай Құнанбаев-композитор. Абай Құнанбаев-қоғам қайраткері. Әл-Фарабиден Абайға дейінгі тарихи кезеңдегі қазақ халқының рухани сабақтастығы. Сабақтар практикалық зерттеулер, пікірталастар, дөңгелек үстелдер түрінде өткізіледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Шешендік өнер
    Несиелер: 5

    Пән көпшілік алдында сөйлеу қабілетін қалыптастырады және риторикалық канондардың жұмыс істеуі және оратор жұмысының техникасы туралы түсініктерді қалыптастырады. Пәнде келесі тақырыптар қарастырылады: Шешендік шеберлік тарихы. Риторикалық канон. Әлемдік риторикалық мәдениет. Оратор және аудитория. Сөз сөйлеуге дайындық. Сөйлеу концепциясы бойынша шешеннің жұмысы. Сөйлеу құрылымы мен композициясы бойынша шешеннің жұмысы. Көпшілік алдында сөйлеу тілі мен стилі. Сөйлеу техникасы. Түрлі жанрда көпшілік алдында сөз сөйлеу техникасы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Поэтикалық мәтіндерді интерпретациялау
    Несиелер: 5

    Пән поэтикалық мәтін туралы білім жүйесін қалыптастырады. Пәнде келесі тақырыптар қарастырылады: Ақындар мен олардың шығармашылығы. Поэтикалық мәтіндер, оларды интерпретациялау. Уақыттың өзекті мәселелері, ақындар мен жазушылар шығармашылығындағы тарихи оқиғалардың көрінісі. Поэтикалық мәтіннің қалыптасуы мен дамуы. Көркем ерекшеліктер, авторлық көзқарастар, ақындар мен жазушылардың зерттеулеріне шолу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Әдеби мәтіндерді интерпретациялау
    Несиелер: 5

    Пән көркем мәтін туралы біртұтас білімді өзара әрекеттесетін элементтердің, оның идеялық-тақырыптық мазмұнын ашуға қызмет ететін күрделі құрылымдық бірлік ретінде қалыптастырады. Пәнде келесі тақырыптар қарастырылады: Көркем мәтін "коммуникация", "ақпараттандыру" құралы және "жаңа эстетикалық нақтылықты"құру бірлігі. Мәтіндегі баяндаушының бейнесі. Көркем мәтінде ұсынылған мазмұндау түрлері, формалары және тәсілдері. Мәтіннің коммуникативтік-семантикалық ұйымдастырылуы. Логикалық, лингвистикалық, коннотативті экзистенциалды компоненттерге негізделген әмбебап жасырын мағыналар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Коммуникация негіздері
    Несиелер: 5

    Пән коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастырады және коммуникация теориясының негізгі ережелерімен таныстырады. Пәнде келесі тақырыптар қарастырылады: Коммуникация заңдары мен шарттары. Коммуникация теориясының категориялық аппараты: коммуникативтік/ сөйлеу қызметі, коммуникация/ қарым-қатынас, коммуникация қызметі. Қазіргі концепциялар. Байланыс субъектілері: адресант және адресат. Адресант, оның коммуникативтік функциялары. Идентификация қателері. Адресат, оның коммуникативтік функциялары: коммуникативтік актіні құрылымдауға белсенді қатысу, сөйлеу жағдайына әсер ету. Адресаттың коммуникативтік стратегиясы. Коммуникацияның түрлері мен деңгейлері: тұлғааралық, топтық. жаппай. Коммуникация қызметтері мен құралдары, коммуникация семиотикасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Қазіргі қазақ/орыс әдебиеті
    Несиелер: 6

    Пән қазіргі қазақ / орыс әдебиетінің даму бағыттары туралы кешенді түсінік қалыптастырады. Пәнде келесі тақырыптар қарастырылады: Кеңестік қазақ / орыс әдебиеті. Посткеңестік кезеңдегі әдебиет. Қазақ / орыс әдебиетінің қазіргі дамуы. Қазіргі қазақ/орыс әдебиетінің өкілдері, олардың шығармалары, зерттеу тарихы, қазіргі заманғы көркем шығармалардың әдеби ерекшелігі мен құрылысы. Қазіргі әдебиетте көтерілген негізгі мәселелер.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Лингвистиканың экологиясы
    Несиелер: 5

    Лингвистикалық экология ұғымы және орыс тілінің қазіргі жағдайы. Әдеби тіл тілдің жоғары деңгейі ретіде. Негізгі тілдік норма, оның әдеби тілдің қалыптаасуындағы рөлі. Нормалар типтері. Қазіргі орыс тілінің лексикалық және фразеологиялық нормалары. Орфоэпиялық (айтылым және акцентологиялық) нормалар. Қазіргі орыс тілінің грамматикалық нормалары. Пунктуациялық нормалар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 3

    Пән мамандықтың ерекшелігін ескере отырып, қазақ (орыс) тілін тереңдетіп оқытуды, оны нысан ретінде емес, базалық білімді меңгеру құралы ретінде пайдалануды көздейді. Тілді кәсіптік оқытудың мәні – қосымша кәсіби білім алу мақсатында оны арнайы пәндермен біріктіру. Өзге тілде білім берудің қазіргі заманғы теориясы мен практикасының әмбебап тұжырымдамалық негізі ретінде академик С.С.Құнанбаевтың когнитивті-лингвомәдениеттану әдістемесі - оқу курсының ғылыми-теориялық және әдіснамалық базасы болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Шетел әдебиетінің тарихы
    Несиелер: 6

    Пән әлемдік әдеби процесс туралы кешенді білімді қалыптастырады. Пәнде келесі тақырыптар қарастырылады: Батыс еуропалық әдебиеттің пайда болу және даму ерекшеліктері. Дәуір контекстіндегі шығармалар. Әлемдік сөз мұрасының және сөздің әлемдік өнерінің даму тарихына әдеби шолу. Шетел әдебиетінің классикалық үлгісі. Шетелдік әдебиетте көтерілген тақырыптар мен авторлардың идеялары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Қазақ/орыс әдеби тілінің тарихы
    Несиелер: 5

    Пән қазақ / орыс әдеби тілінің даму тарихы, тіл нормаларының қалыптасу кезеңдері туралы кешенді білімді қалыптастырады. Пәнде келесі тақырыптар қарастырылады: Қазақ/орыс әдеби тілінің қалыптасуы, дамуы. Қазақ/орыс әдеби тілінің нормалары мен стильдері, функциялары. Әдеби тілді қалыптастырудағы әдеби ескерткіштердің рөлі, әртүрлі жазба мұралар, өмірдің әр кезеңінде өмір сүрген поэзия өкілдерінің тілі, жаңа бағытта әдеби тілдің дамуына ықпал ету.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Бұқаралық коммуникация құралдарының тілі мен стилі
    Несиелер: 4

    Пән болашақ филологтардың тілдік құзыреттілігін, коммуникацияның әртүрлі салаларында қабылданған коммуникативтік стратегиялар мен тактиканы, риторикалық, стилистикалық және тілдік нормалар мен тәсілдерді меңгеруін қалыптастырады. Пәнде келесі тақырыптар қарастырылады: Бұқаралық коммуникация және ақпарат. Бұқаралық коммуникация құралдарының тілі. Баспасөз тілі. Радио тілінің ерекшелігі. Телевизиялық коммуникацияның аудиовизуалды тілі. Интернеттегі коммуникация тілінің ерекшеліктері. БАҚ тілі қоғамдық санаға әсер ету құралы ретінде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Қазіргі қазақ/орыс тілінің құрмалас сөйлем синтаксисі
    Несиелер: 6

    Пән құрмалас сөйлемді талдау, байланыс түрлері мен тәсілдерін анықтау қабілетін қалыптастырады. Пәнде келесі тақырыптар қарастырылады: Құрмалас сөйлем синтаксис бірлігі ретінде. ҚС-предикативті бөліктердің құрылымдық-семантикалық бірлестігі. Функциялық модальдылық және эмоциялық боялуы бойынша ҚС түрлері. Құрмалас сөйлемнің құрылымдық-семантикалық сипаттамасы. "Бөгде сөйлем" ұғымы. Тікелей және жанама сөйлеу. Сөйлеуді ұйымдастырудың күрделі формалары (мәтін синтаксисі элементтері). Күрделі синтаксистік тұтастық түсінігі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Бизнесті жүргізу
    Несиелер: 5

    Кәсіпкерлік қызметті іске асырудың ұйымдастырушылық-құқықтық негіздері. Бизнес – жоспардың құрылымы мен мазмұны. Бизнес-жоспарды әзірлеу әдістемесі. Кәсіпкерлік саласында есепке алуды ұйымдастыру және жүргізу тәртібі, Салық және салық салу жөніндегі заңнамалық база. Қаржылық және салықтық есептілікті жасау тәртібі. Кәсіпкерлік саласында бухгалтерлік есеп пен есептілікті жүргізу нысандары мен тәртібі. Сабақтар әзірленген бизнес-идея шеңберінде бизнес-жоспарларды әзірлеу бойынша шағын топтарда жұмыс түрінде жүргізіледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Web-технологиялар
    Несиелер: 5

    Желілер теориясына қысқаша экскурсия. Web-технологиялар негіздері. Веб-дизайнға кіріспе. Веб-дизайндағы Графика. Web-бетке қызмет көрсету. Бірінші Веб-бет. HTML арнайы мүмкіндіктері. HTML құжаттарын гипермәтіндік белгілеу тілі. Microsoft FrontPage. Стильдердің каскадты кестелері. Веб-дизайнның пайдалы әдістері. Интернет бизнес Қосымшаларының түрлері. JavaScript. Ақпаратты және интернет тораптарын қорғау. Сабақтар практикалық кейстерді, ситуациялық есептерді шешу нысанында өткізіледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Стилистика және редакциялау
    Несиелер: 4

    Пән әр түрлі бағыттағы мәтіндердің стилистикалық түзетуін жасау, редакциялау қабілетін қалыптастырады. Пәнде келесі тақырыптар қарастырылады: Стилистика және әдеби редакциялау. Коммуникация процесінде редакциялау. Мәтін редакциялау нысаны ретінде. Мәтіннің негізгі мазмұндық сипаттамалары. Мәтінді талдау және түзетудің негізгі әдістемелік процедуралары. Редакциялаудың логикалық негіздері. Мәтінді логикалық талдау бірліктері мен рәсімдері. Мәтін композициясы редактор жұмысының пәні ретінде. Мәтін құрылымы. Мәтінді стилистикалық түзету. Негізгі принциптер мен өлшемдер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Шет тілі (B2)
    Несиелер: 5

    Мәдениетаралық қарым-қатынас пен өзара түсіністікті дамытудағы шет тілінің рөлі. Шынайы, қоғамдық-саяси, көркем мәтіндерді оқу және түсіну. Аударма дағдыларының практикасы (ауызша және жазбаша). Сөйлеу дағдыларын қолдану (дайындалған, дайын емес (стихиялық)). Тіл үйренетін ел халқының ұлттық ерекшеліктері, менталитеті, салт-дәстүрлері. Сабақтар тілдік коммуникацияны дамыту бойынша кейстерді орындаумен шағын топтарда өткізіледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Әдеби мұра және мәтінтану мәселелері
    Несиелер: 5

    Пән суретшінің шығармашылық қызметіне әсер ететін факторлар иерархиясын кешенді түсінуді және күрделі тарихи-әдеби жағдайларды талдау дағдысын қалыптастырады, сондай-ақ жалпы мәдени және кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастырады. Пәнде келесі тақырыптар қарастырылады: "Мәтін" ұғымы мәнінің ауқымын кеңеюі және тарихы, туындының шығармашылық тарихын түсіну, тарихи-әдеби процесс және автордың көркем қызметінің жеке ерекшеліктері. Мәтінге түсініктеме және сілтеме. Текстологиялық өңдеудің ерекшеліктері. Транскрипция және транслитерация

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Жалпы тіл білімі
    Несиелер: 5

    Пән тіл білімінің теориясы мен әдіснамасы бойынша білім жүйесін қалыптастырады, лингвистикалық құзыреттіліктің базалық бөлігін қалыптастырады. Пәнде келесі тақырыптар қарастырылады: Тіл теориясының өзекті мәселелері, тіл білімі ғылымының қалыптасуы мен дамуы, лингвистикалық мектептердің қалыптасу жолдары, лингвистикалық бағыттардың мәні, сондай-ақ лингвистикалық талдау әдістері. Жалпы әдіснамалық сипаттағы мәселелер: тілдің мәні, тіл мен тіл бөліктерінің семиологиялық табиғаты, тілдің дамуы және тілдің коммуникативтік қызметі, тіл-ойлау, тіл және қоғам.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Әдебиет теориясы
    Несиелер: 5

    Пән әдебиет теориясы туралы әдебиеттанудың бір бөлімі ретінде жүйелі түсінік пен әдеби теорияның көркем практикадан тәуелділігін анықтау қабілетін қалыптастырады. Пәнде келесі тақырыптар қарастырылады: Әдебиет теориясы және эстетика негіздері ғылым ретінде. Әдебиет өнер түрі ретінде. Негізгі әдебиеттану мектептері. Қазіргі әдебиеттанудың парадигмалары. Әдебиеттегі мазмұны мен формасы. Әдеби тек. Әдебиет жанрлары. Әдеби шығарма. Әдеби процесс.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Мәтін синтаксисі
    Несиелер: 5

    Пән мәтіннің синтаксистік құрылымын талдау, күрделі синтаксистік бүтін мәтіннің шекарасын анықтау қабілетін қалыптастырады. Пәнде келесі тақырыптар қарастырылады: Мәтінді құрастыру тәсілдері. Күрделі синтаксистік тұтастықтың түрлері. Әр түрлі деңгейдегі мәтіндерді қалыптастыру ерекшеліктері, байланыс заңдылықтары және олардың құрамындағы сөйлемдердің өзара қарым-қатынасы. Сөз тіркесі сөйлемнің қалыптасуының материалдық негізі ретінде, ал сөйлем оның ойының негізгі түрі ретінде. Синтаксис-морфологиялық, синтаксистік санат, сөз тіркестері, сөз тіркестері сөйлемнің бөлшегі ретінде.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Филология және семиотика
    Несиелер: 5

    Пән семиотиканың негізгі ұғымдары мен категориялары туралы жүйелі білімді қалыптастырады. Пәнде келесі тақырыптар қарастырылады: Семиотика пәні, оның пәнаралық сипаты. Табиғи және жасанды таңбалық жүйелер. Белгінің антикалық және орта ғасырлардағы концепциялары. Белгілер туралы жалпы ғылым ретінде семиотика жобалары: Дж. Локк, И. Lambert, Б. Больцано, Э. Гуссерль. Гуманитарлық семиотика. Әдеби семиотиканың принциптері мен әдістері. Мәдениет семиотикасы және типологиясы. Семиотикалық кеңістік.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Көркем мәтінді лингвистикалық талдау
    Несиелер: 5

    Пән көркем мәтінді лингвистикалық талдау қабілетін қалыптастырады. Пәнде келесі тақырыптар қарастырылады: Лингвистикалық талдаудың принциптері мен тәсілдері. Түрлі стильдегі мәтіндерді функционалдық-стилистикалық талдау. Мәтінді стилистикалық талдау. Көркем мәтінге лингвистикалық түсініктеме беру. Көркем мәтінді талдаудың заманауи әдістері. Көркем мәтінді семантикалық-стилистикалық талдау. Көркем мәтінді құрылымдық-семиотикалық және доминантты талдау. Көркем мәтінді деңгейлік талдау. Талдау және интерпретация.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Әдебиет сыны
    Несиелер: 5

    Пән сыни зерттеуді құру және әдеби сын теориясын зерттеу қабілетін қалыптастырады. Пәнде келесі тақырыптар қарастырылады: Әдебиет теориясы мен эстетика негіздері ғылым ретінде. Әдебиет өнер түрі ретінде. Әдеби сын туралы түсінік. Әдеби сын әдебиеттанудың құрамдас бөлігі ретінде. Қазақ әдеби сын мектебі. Орыс әдеби сын мектебі. Қазіргі әдеби сын. Негізгі әдеби-көркем журналдар. Әдеби сынның негізгі жанрлары. Әртүрлі жанрдағы сыни мәтінді құру ерекшелігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Код ON4

    Тілдік талдаудың қазіргі лингвистикалық тұжырымдамалары мен бағыттарына, тілдік құбылыстарды талдауға жүйелі көзқарасқа, тіл білімі саласындағы зерттеу және практикалық жұмыстың негізгі әдістері мен тәсілдеріне бағдарлану Тілдік талдаудың қазіргі лингвистикалық тұжырымдамалары мен бағыттарына, тілдік құбылыстарды талдауға жүйелі көзқарасқа, тіл білімі саласындағы зерттеу және практикалық жұмыстың негізгі әдістері мен тәсілдеріне бағдарлану

  • Код ON1

    Тілдік материалды сөйлеу кәсіби қызметінің ауызша және жазбаша түрлерінде түсіну және қолдану, алдыңғы қатарлы ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдана отырып, әлеуметтік жағдайлардың модельдерін дұрыс анықтау

  • Код ON6

    Мәтіндерді олардың белгілі бір кезеңге жататындығы тұрғысынан талдау және түсіндіру әдістері мен әдістерін қолдана отырып, қолда бар теориялық және әдеби білімге сүйене отырып, көркем шығармаға филологиялық талдау жасау

  • Код ON5

    Қоғамның әлеуметтік-этикалық құндылықтарын айқындайтын ғылымның барлық салаларындағы базалық білімді түсіндіру және түсіндіру, ұлттық басымдықтарға сәйкес тарихи сана мен дүниетанымдық қағидаттарды ашу

  • Код ON8

    Тіл бірліктерін сипаттаудың негізгі бағыттары мен теориялық тәсілдеріне бағдарлана отырып, филология саласында ғылыми-зерттеу және практикалық жұмыстың негізгі әдістері мен тәсілдерін меңгеру

  • Код ON2

    Тіршілік қауіпсіздігі үшін құқықтық, нормативтік және ұйымдастырушылық негіздердің алгоритмін дербес әзірлеу, оның ішінде тәуекелді бағалау және тәуекелдерді басқару, нақты өндірістік жағдайларда білімді қолдану

  • Код ON3

    Әлеуметтік және мәдени айырмашылықтарды толерантты қабылдау, тұлғааралық, іскерлік және кәсіби қарым-қатынаста өз көзқарасын дәлелді түрде білдіру қабілетіне ие болу

  • Код ON7

    Өзінің кәсіби қызметінің мансаптық өсуін болжау және жоспарлау әдістерін қолдана отырып, өз имиджін модельдей отырып, еңбек нарығында өзін тиімді көрсете білу

  • Код ON9

    Ресми және бейресми жағдайда адамдармен қарым-қатынаста этикет ережелерін қолдана отырып, шешендік өнер, іскерлік қағаздарды редакциялау және рефераттау, келіссөздер жүргізу дағдыларын меңгеру, ақпаратты түсіндіре және сыни бағалай білу, кемшіліктерді жою

  • Код ON10

    Өз білімінің, іскерлігінің және дағдыларының деңгейін сыни бағалау, оларды жетілдіру бойынша үнемі жұмыс істеу, әлеуметтік өзара іс-қимылдың маңыздылығын, қарым-қатынас мәдениетінің негізгі қағидаттарын түсіну

6B02301 Қазақ филологиясы
Бакалавриат

Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

БББТ: B037 Филология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B02301 Филология: қазақ тілі
Бакалавриат

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: B037 Филология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B02301 Қазақ филологиясы
Бакалавриат

Тараз инновациялық-гуманитарлық университеті

БББТ: B037 Филология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B02301 Қазақ филологиясы
Бакалавриат

А.Байтұрсынов атындағы Қостанай мемлекеттік университеті

БББТ: B037 Филология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B02301 Филология
Бакалавриат

Инновациялық Еуразия университеті

БББТ: B037 Филология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B02301 Қазақ филологиясы
Бакалавриат

Торайгыров университеті

БББТ: B037 Филология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B02301 Филология
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B037 Филология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B02301 Филология
Бакалавриат

Сулейман Демирел атындағы университет

БББТ: B037 Филология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B02301 Шетел филологиясы
Бакалавриат

Нұр-Мүбарак Египет ислам мәдениеті университеті

БББТ: B037 Филология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі,
6B02301 Филология
Бакалавриат

Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B037 Филология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top