Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01901 Дефектология в Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті

  • Педагогикалық қызметке кіріспе
    Несиелер: 5

    Педагог-мұғалімнің кәсіби қызметінің мақсаты мен жалпыадамзаттық құндылықтарын, болашақ педагог - студенттің кәсіби және тұлғалық өзін-өзі дамытуын, мұғалімнің кәсіби дайындығының құзыреттілігін, тұлғаның педагогикалық мәдениетін мегертеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Академиялық жазау негіздері
    Несиелер: 5

    Пән академиялық жазудың ерекшеліктерін, академиялық адалдық қағидаттарына сәйкес жазбаша жұмыс түрлерін дұрыс жазу және ресімдеу тәсілдерін зерделейді; пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы зияткерлік меншік құқықтарын сақтай отырып, пайдаланылған дереккөздерге сілтемелерді ресімдеу талаптарына, дәйексөз ережелеріне сәйкес жазбаша жұмыстардың барлық түрлерін жазуға, ресімдеуге қабілетті.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Пән әр түрлі ұйымдық-құқықтық формадағы фирмалар мен кәсіпорындардың қызмет ету механизмдерін оқытады; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы алынған білімді бизнесті құрудың тиімді жүйесін құру үшін қолдана алады; кәсіпкерлік саласындағы білім мен түсініктерді көрсете алады; теориялық ақпарат пен кәсіпкерлік тәжірибесін жинау және түсіндіруді жүзеге асыра алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
    Несиелер: 5

    Пән қоғамдық және жеке құқықтық сананы арттыруға мүмкіндік береді, құқықтық мәдениетті, сыбайлас жемқорлыққа қарсы құбылыс ретінде қарсы әрекет ету бойынша азаматтық ұстанымды қалыптастырады; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы құқықтық реттеу контексіндегі оқиғаларға, әрекеттерге талдау жасай алады, нормативтік-құқықтық актілерді біледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Волонтерлік қызметті ұйымдастыру технологиялары
    Несиелер: 5

    Пән волонтерлік қызметтің мақсаттарын, міндеттерін, ерекшеліктерін, жеке және заңды тұлғаларға көмек көрсетуді, азаматтардың денсаулығын қорғауды, қоршаған ортаны қорғау мен қорғауды үйренеді; пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы волонтерлік қызметті қауіпсіз орындау қағидаларын сақтап, өз қызметімен үшінші тұлғаларға және қоршаған ортаға зиян келтірмей, волонтерлік қызметті ұйымдастырушының өкімдерін орындауға қабілетті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Анатомия, физиология, есту, көру, сөйлеу патологиясы
    Несиелер: 5

    Бала ағзасының өсу және даму заңдылықтары, оның қызметінің жас морфо-функционалдық ерекшеліктері туралы, жалпы білім беретін мектепте биологиялық пәндерді оқу процесінде қалыптасқан білім, білік, дағды негізінде қабілеті шектеулі балалармен оқу-тәрбие жұмысын ұйымдастыруға қойылатын талаптар туралы қажетті білім көлемін игеруге бағытталған пән жүйке жүйесінің құрылысы мен жұмыс істеу принципі туралы білім; ақау құрылымы, оның локализациясы, патологиялық көріністердің әртүрлілігі мен ауырлығы туралы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Анатомия, физиология, есту, көру, сөйлеу патологиясы
    Несиелер: 5

    Есту, сөйлеу және көру мүшелері құрылымының ерекшеліктері, олардың негізгі физиологиялық функциялары туралы тұтас түсінік алуға бағытталған пән; талдағыш жүйелерді зерттеудің заманауи әдістері мен тәсілдерін, балалардың есту, көру, сөйлеу мүшелерінің патологиялық жағдайларын және жүйке жүйесінің жағдайын диагностикалау саласындағы білім, білік және дағды жүйесін қалыптастыру; шешімділік пен шешімділікке тәрбиелеу. шұғыл жағдайларда көмек көрсетуге дайын болуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 5

    Пән табиғат пен қоғамның тұрақты даму заңдылықтары, тірі организмдер мен тіршілік ету ортасының өзара әрекеттесуі туралы қазіргі заманғы жүйелік түсініктерді қалыптастыру; қоршаған ортаға антропогендік әсермен байланысты мәселелер; оқыту нәтижесі бойынша түлек экологиялық проблемалардың себептерін және оларды жою жолдарын анықтай алады, экологиялық процестерді талдауды жүзеге асырады, табиғатты қорғау қызметінде нақты міндеттер мен басымдықтарды қоя алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Көшбасшылықты және инновацияларды басқару
    Несиелер: 5

    Пән тиімді көшбасшылықтың теориялық аспектілерін дамытудағы әлемдік үрдістерді, инновацияны басқару заңдылықтарын оқытады; білім алушы тиімді вербальды, вербальды емес, электрондық коммуникацияға, шешімдер қабылдауға, команда құруға, қақтығыстар мен күйзелістерді басқаруға, көшбасшылық қасиеттерді қалыптастыруға, жетілдіруге, жобаны басқаруға, технологиялық және өнімдік инновацияларды енгізу бағдарламасына немесе ұйымдастырушылық өзгерістер бағдарламасына қатысуға қабілетті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тіршіліктің қауіпсіздігін сақтау негіздері
    Несиелер: 5

    Пән табиғи, техногендік және әлеуметтік сипаттағы ТЖ жағдайларында, авариялардың, апаттардың, зілзалалардың ықтимал салдарларынан халық пен шаруашылық жүргізу объектілерінің өндірістік персоналы және мүлік үшін Төтенше жағдайлар кезінде залалды барынша азайтатын болжау және шешімдер қабылдау, сондай-ақ осы салдарларды жою барысында сауатты мінез-құлық қағидаларын оқыту үшін қажетті теориялық білім мен практикалық дағдыларды береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Түзету педагогикасы
    Несиелер: 7

    Пәннің мақсаты-студенттердің жеке даму, білім беру және тәуелсіз ересек өмірге дайындығының мүмкін болатын деңгейіне жету үшін әртүрлі психофизикалық бұзылулары бар балаларға қажетті оқу және тәрбие жағдайларын зерттеу. Оқытылатын пән курсында әртүрлі бұзылулары бар балалардың дамуының психофизиологиялық ерекшеліктері, олардың білімі мен тәрбиесін қамту; ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға түзету-педагогикалық әсер ету жүйесі және түзету-педагогикалық процестегі арнайы мұғалімнің рөлі ұсынылған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ерекше білім беру қажеттіліктері бар ерте жастағы балаларды дамыту
    Несиелер: 5

    Мектепке дейінгі ерте жастағы, бірінші-екінші-үшінші жастағы балалардың дамуының психологиялық-педагогикалық диагностикасының ғылыми-әдістемелік негіздерін, өмірінің алғашқы жылдарында дамуында кемістігі бар балалармен түзету-дамыту педагогикалық жұмыстарын, дамуында кемістігі бар балаларды тәрбиелеп отырған отбасыларына ерте психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету аясында көмек көрсету ерекшеліктерін зерттейтін пән.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Психология
    Несиелер: 5

    Пән, психология міндеттері, психологиялық ғылымның құрылымы, психология саласының әдістері, ғылыми психологияның пайда болу тарихы, танымдық процесс, эмоционалды-еріктік сала, жеке тұлғаның жеке психологиялық қасиеттері, пәнді оқу нәтижесінде студент кәсіби-педагогикалық жағдайларды талдай алады, практикалық мәселелерді шешудің психологиялық негізделген құралдарын таңдай алады, өзінің іс-әрекеті мен тұлғааралық қатынастарын талдай алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларды отбасылық тәрбиелеу
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты студенттердің ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың қалыпты және ауытқымалы дамуы туралы қазіргі заманғы түсініктерін, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды психологиялық-педагогикалық диагностикалау әдістерін зерделеу болып табылады. Оқытылатын пән курсында арнайы психологияның теориялық және қолданбалы аспектілері, ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдардың типологиясы; ақыл-ой, көру, есту, сөйлеу, эмоционалды-сауық саласы және тірек-қимыл аппараты бұзылған адамдар психологиясының ерекшеліктері ұсынылған; балалардағы даму бұзылыстарын диагностикалау, түзету және алдын алу негіздері; диагностика нәтижелері бойынша ерекше білім беру қажеттіліктері бар баланы тәрбиелеп отырған отбасына консультациялық көмек көрсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Арнайы педагогика
    Несиелер: 7

    Пәннің мақсаты студенттерді арнайы педагогиканың теориясы мен практикасымен, оның ұғымдық аппаратымен, әдіснамасы және зерттеу әдістерімен таныстыру болып табылады. Оқытылатын пән курсында әлеуметтік-мәдени білім беру феномені және оның дамуының негізгі кезеңдері ретінде арнайы білім беру туралы жалпыланған теориялық идеялар; ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқыту мен тәрбиелеудің нақты түзету-тәрбиелік міндеттерін шешу, оқу-тәрбие жұмысының әдістері мен нысандары ұсынылған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мүгедектігі бар балалардың дамуының клиникалық ерекшеліктері генетиканың негіздерімен
    Несиелер: 5

    Зақымдану уақытының факторларын, психикаға ұқсас жағдайларды, моногенді және хромосомалық бұзылуларды, хромосомалық ауруларды, олардың кезіндегі емдік және педагогикалық іс-шараларды зерттейтін пән.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды дамытудың психологиялық негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-студенттерді жалпы және арнайы психологияның ережелерімен таныстыру, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды дамыту.Оқытылатын пән курсында дамуында әртүрлі ауытқулары бар балалардың психикалық дамуы және психикасы; дизонтогенездің психологиялық параметрлері; ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың жеке психологиялық ерекшеліктері, ерекше білім беру қажеттіліктері бар баланы тәрбиелеп отырған отбасымен психологиялық-педагогикалық жұмыстың аспектілері сипатталған .

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Пән болашақ мұғалімнің орта білім беру жүйесінде педагогикалық қызметті жүзеге асыру бойынша кәсіби құзыреттілігін зерттейді, нақты әлеуметтік-педагогикалық жағдайларды ескере отырып, пәндік, психологиялық-педагогикалық және әдістемелік білім жүйесін, кәсіби қызметте теориялық білімді қолдану дағдылары мен іскерлігін меңгертеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Логопедия негіздері тарихпен
    Несиелер: 8

    Сөйлеу әрекетінің бұзылу себептерін, механизмдерін, симптоматикасын, ағымдарын, құрылымын, түзету ықпал ету жүйесін зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Олигофренопедагогика негіздері
    Несиелер: 5

    VIII типтегі арнайы (түзету) мектепте оқыту процесінің түзету бағыттылығын зерттейтін пән, зияткерлік бұзылыстары бар оқушылардың педагогикалық саралануы, VIII типтегі арнайы (түзету) мектепте оқытудың дидактикалық принциптері мен әдістері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Сурдопедагогика негіздері
    Несиелер: 5

    Есту қабілеті бұзылған тұлғаларға арналған білім беру ортасын ұйымдастыру негіздерін, есту қабілеті бұзылған тұлғаларға арналған арнайы білім беру қызметтерінің жүйесін, есту қабілеті бұзылған тұлғаларға арналған арнайы оқыту және тәрбиелеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Арнайы (түзету) мектепте математиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Арнайы (түзету) мектепте математиканы оқыту әдістемесін, математика сабақтарында ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар оқушылардың логикалық, эмоционалды-адамгершілік және зияткерлік даму заңдылықтарын ашатын пән, қазіргі заманғы білім беру жүйесінің талаптары негізінде математикадан білім беру процесін жобалау және арнайы (түзету) мектепте оқу-тәрбие процесінің ерекшеліктерін ескеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сөйлеудің жалпы дамымауы кезіндегі түзету жұмысының әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-студенттердің сөйлеу тілінің жалпы дамымауымен түзету жұмысының әдістемесі туралы білімдерін қалыптастыру. Оқытылатын пән курсында: жалпы сөйлеу қабілеті дамымаған балалардың психологиялық-педагогикалық сипаттамасы және клиникалық типологиясы, жалпы сөйлеу тілі дамымаған кезде сөйлеу терапиясының міндеттері мен әдістері; профилактикалық шаралар жүйесіндегі бағыттар және диагностикалық және түзету жұмыстарының әдістері; сөйлеу терапиясының негізгі кезеңдері мен мазмұны ұсынылған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қашықтықтан білім беру технологиялары
    Несиелер: 5

    Пән компьютермен жұмыс істеудің психолингвистикалық аспектілерін, "адам-машина" жүйесінде функциялардың таралу мәселелерін, "адам - компьютер" өзара әрекеттестігінің жеке аспектілерін, оқытудың құралдары мен тәсілдерінің әртүрлілігін, Қашықтықтан оқытудың каноникалық дидактикалық жүйесінің негіздерін, Қашықтықтан оқытудың құралдары мен технологияларын, бақылау іс-шараларын және оқушылардың өзіндік жұмысын жоспарлауды, қашықтықтан оқытудың технологиялық платформаларын үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Инклюзивті білім беру моделін, инклюзивті кеңістікті құру үшін педагогикалық жағдайларды, ерекше білім беру қажеттілігі бар балалардың әр түрлі санаттағы инклюзивті білім беруді ұйымдастыру шарттарын зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Арнайы (түзету) мектепте тілді оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Арнайы (түзету) мектепте тілді оқытудың арнайы әдістемесінің негізгі ережелерін, арнайы мектепте тілді оқыту мен оқудың ерекшеліктерін, міндеттерін, мазмұнын, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды тілді оқытудың дидактикалық және әдістемелік принциптерін, тілді оқытудың озық және әліппелік кезеңдерін зерттейтін пән.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім берудегі тьюторлық
    Несиелер: 5

    Пән шет елдердің тәжірибесін және отандық мектептерде ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балаларды алып жүрудің қолданыстағы практикасын талдауды, педагог-ассистент қызметінің мақсаты мен міндеттерін, мазмұны мен ерекшелігін, ерекше қажеттіліктері бар балаларды алып жүру және жалпы білім беру процесінде мұғалімге көмек көрсету жөніндегі функционалдық міндеттерді, педагог-ассистент пен тьютордың кәсіби қызметінің айырмашылығын, педагог-ассистент қызметінің ерекшелігін ашады инклюзивті білім беруді ұйымдастыруда ата-аналармен өзара әрекеттесу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға математикалық білім беру
    Несиелер: 5

    Ерекше білім беру қажеттіліктері бар мектеп жасына дейінгі балаларда қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастыру әдістемесін ашатын пән: әр түрлі жас топтарындағы ерекше білім беру қажеттіліктері бар мектеп жасына дейінгі балалардың математикалық білім беру сабақтарының міндеттері мен мазмұны, арнайы (түзету) және инклюзивті мектепке дейінгі мекемедегі ҚМТҚ әдістері, нысандары, құралдары (қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастыру), ерекше білім беру қажеттіліктері бар мектеп жасына дейінгі балалардың дайындығын қалыптастыру мектепте математиканы оқытуға білім беру қажеттіліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Арнайы (түзету) мектептегі тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты студенттерді арнайы (түзету) мектептегі тәрбие жұмысының теориясымен және әдістемесімен таныстыру болып табылады. Оқытылатын пәндер курсында арнайы білім беру мекемелеріндегі тәрбие жұмысының мазмұны мен әдістемесі; арнайы білім беру ұйымдарында оқитын балалармен тәрбие жұмысын жоспарлау және жүргізу; ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балаларға түзету-тәрбие көмегін көрсету тәсілдері сипатталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Арнайы мектепке дейінгі педагогика
    Несиелер: 8

    Есту, көру, сөйлеу қабілеті бұзылған мектеп жасына дейінгі балалардың, тірек-қимыл аппаратының, ақыл-есі кем мектеп жасына дейінгі балалардың психологиялық-педагогикалық сипаттамаларын зерттейтін пән, әртүрлі даму бұзылулары бар мектеп жасына дейінгі балаларға көмек көрсетуді ұйымдастыру, ерекше білім беру қажеттіліктері бар мектеп жасына дейінгі балалармен түзету-тәрбие жұмысының негізгі бағыттары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларды отбасылық тәрбиелеу
    Несиелер: 8

    Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды отбасылық тәрбиелеу негіздерін, педагогикалық жүйе ретінде отбасылық тәрбиенің сипаттамалары мен түрлерін, тәрбие-білім беру процесі барысында ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалары бар ата-аналармен өзара әрекеттесу тәсілдерін, ата-аналарды ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды отбасылық тәрбиелеу процесінде қолданылатын түзету әдістеріне оқытуды зерттейтін пән.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Арнайы отбасылық педагогика
    Несиелер: 8

    Отбасы жағдайында әртүрлі жас кезеңдерінде Дамуында проблемалары бар балаларды тәрбиелеуді зерделейтін пән; бұзылулардың базалық санаттары (зияткерлік жеткіліксіздік, сенсорлық бұзылулар, сөйлеу бұзылыстары, тірек-қимыл аппаратының бұзылуы, эмоциялық-ерік саласы және мінез-құлық), түзету-дамытушылық және тәрбиелік Ықпал етудің қағидаттары, әдістері мен тәсілдері, отбасылық тәрбиенің негізгі бағыттары осы немесе басқа бұзушылықтың ерекшелігін ескере отырып.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Даму мүмкіндігі шектеулі тұлғаларды білім берудегі ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
    Несиелер: 5

    Ақпараттық және коммуникациялық технологияларды қолдану негізінде даму мүмкіндіктері шектеулі адамдарды оқыту мен тәрбиелеуді ұйымдастыру негіздерін зерделейтін пән бейімделу электрондық білім беру ресурстарын пайдалану арқылы даму мүмкіндіктері шектеулі адамдарды оқытуға жеке көзқарас мәселелерін қарайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ерекше білім беру қажеттіліктері бар мектепке дейінгі балаларды тәрбиелеу және оқыту
    Несиелер: 8

    Пәннің мақсаты ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар мектеп жасына дейінгі балаларды оқыту және тәрбиелеу мәселелері бойынша студенттердің білімін қалыптастыру болып табылады. Оқытылатын пән курсында мектепке дейінгі арнайы білім берудің ұлттық жүйесін дамыту, мектепке дейінгі білім берудің арнайы білім беру қызметтері мен Арнайы білім беру технологиялары жүйесі; Мектепке дейінгі ұйымдарда түзету-бағытталған көмекті жинақтау және ұйымдастыру, сондай-ақ әртүрлі бұзушылықтары бар мектепке дейінгі балаларға түзету-бағытталған әсер етудің әдістері мен тәсілдері баяндалған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ғылыми-педагогикалық зерттеу әдістемесі
    Несиелер: 7

    Ғылыми-зерттеу жұмысының мақсаты мен түрлерін және оған қойылатын талаптарды, әдістемелік сипаттамаларды, ғылыми іздестіру кезеңдерін, ғылыми ұғымдарды, ғылым терминологиясын, ғылыми әдебиеттермен жұмысты және алынған ақпаратты өңдеу әдістемесін, педагогикалық эксперимент, ғылыми-педагогикалық зерттеу әдістерін зерттейтін пән.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Арнайы білім берудегі ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
    Несиелер: 5

    Білім алушылардың жасына және даму деңгейіне сәйкес оқу бағдарламаларын таңдау мүмкіндігін, оқу ақпаратын беруді қабылдаудың арнайы ақпараттық-компенсаторлық техникасын меңгеру арқылы оқу және коммуникативтік дағдыларының бұзылуын дараландырылған түзету, кәсіби және әлеуметтік бейімдеу үшін ассистивті ақпараттық-коммуникациялық технологияларды ашатын пән.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ерекше білім беруді қажет ететін балаларды мектепте оқуға дайындау
    Несиелер: 5

    Ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балаларды мектепте оқытуға дайындау бойынша мамандардың өзара іс-қимылын зерделейтін пән, ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар мектепке дейінгі жастағы балаларды мектепте оқытуға дайындау технологиялары, бұқаралық білім беру мекемелері мұғалімдерінің инклюзивті құзыреттілігін қалыптастыру, ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балалардың мектепке дайындығын диагностикалау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қарым-қатынас психологиясы мен жанжалдарды басқару
    Несиелер: 5

    Пән жанжалды психологиялық түсінудің ерекшеліктерін, жанжалды өзара іс-қимылдың психологиялық мәнін: қатысушылардың себептері мен мақсаттарын, өзара іс-қимылдың стратегиясы мен тактикасын, әр түрлі жанжалдың құрылымдық сипаттамаларын зерделейді; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы жанжалды жағдайды басқара алады, жанжалды алдын алу және шешу саласында тәжірибелік біліктердің кешенін құрастыра алады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Сөйлеудің сөйлеу жақтары бұзылғанда түзету жұмысының әдістемесі
    Несиелер: 5

    Сөйлеудің айтылу жағын қазіргі заманғы түсінуді, дыбысты айтудың бұзылуын, сөйлеудің айтылу жағын тексеруді, дислалия мен дизартриядағы логопедиялық әсер ету әдістемесінің жалпы мәселелерін, әртүрлі дыбыстық топтардың дыбыстарын қою әдістемесін зерттейтін пән.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Арнайы (түзету) мектепте бейнелеу өнері мен қол еңбегіне
    Несиелер: 5

    Ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушылардың бейнелеу іс-әрекеті мен қол еңбегінің ерекшеліктерін, сурет және қол еңбегі сабақтарында түзету-тәрбие жұмыстарын, арнайы (түзету) мектепте бейнелеу өнері бойынша сабақ өткізу және қол еңбегін оқыту әдістемесінің жалпы мәселелерін зерттейтін пән.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Коммуникативтік практикум
    Несиелер: 5

    Коммуникативті мінез-құлықты іс-әрекет ретінде, коммуникативті өзара іс-қимыл принциптерін, табысты және тиімді коммуникацияның стратегиясы мен тактикасын, іскерлік және кәсіби коммуникацияның технологиясын зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Сөйлеу риторикасы және мәдениеті
    Несиелер: 5

    Пән қазіргі тілдік этикетті, әдеби тіл нормаларын, мәтіндерді моделдеуді құралдарын, сөз сөйлеудің негізгі композициялық бөліктерін құруға қойылатын талаптарды, сөйлеудің логикалық ұйымдастырылуын үйренеді; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы конструктивті диалог жүргізуге, көпшілік алдында сөйлеуге, қарым-қатынас жағдайына сәйкес өз сөзін құрастыруға, қарым-қатынастың әртүрлі жағдайларында риторикалық тәсілдерді қолдануға, аудиторияның назарын ұстау тәсілдерін қолдануға қабілетті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Сөйлеудің ауыр және жүйелі бұзылулары кезіндегі түзету жұмысының әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - студенттерді сөйлеудің ауыр және жүйелі бұзылулары үшін түзету жұмыстарының әдіснамасымен таныстыру. Оқытылатын пән курсында: сөйлеу бұзылыстарының әртүрлі түрлерінің дифференциалды диагностикасы: алалия және Афазия; алалия және анартрия, дизартрия; алалия және ақыл-ой кемістігі кезінде сөйлеудің дамымауы; алалия және сөйлеу дамуының уақытша (функционалдық сипаты) кідірістері; сенсорлық алалия және сенсорлық Афазия кезіндегі сенсорлық кемшілік; төрт деңгейдегі сөйлеудің дамымауы; сөйлеудің ауыр және жүйелік бұзылыстарында кешенді түзету әсерінің тиімді әдістері мен әдістері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әр түрлі білім беру ұйымдарындағы логопедиялық жұмыс
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты студенттердің әртүрлі білім беру ұйымдары жағдайында балалардың ауызша және жазбаша сөйлеуін дамытудағы ауытқуларды анықтау және жеңу туралы білімдерін қалыптастыру болып табылады. Пән курсында логопедтің жұмысын жоспарлау ерекшеліктері; оның құжаттамасына қойылатын талаптар, логопедиялық жұмыс әдістерін, әдістерін, технологияларын қолдану; әр түрлі логопедиялық диагноздарда сөйлеуді тез түзету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тілдің қарқынды-ырғақты жағын түзету әдістемесі
    Несиелер: 5

    Сөйлеудің неврологиялық негіздерін, сөйлеуді темпо-ритмикалық ұйымдастырудың түсінігі мен онтогенезін, сөйлеудің темпо-ритмикалық жағын зерттеу модельдерін, түзету және педагогикалық әсер ету процесінде кекешті балаларда сөйлеудің темпо-ритмикалық жағын қалыптастыру бойынша жұмыстың негізгі бағыттарын зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Білім беру ұйымдарындағы логопедтік –түзету жұмыс жүйесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты студенттердің білім беру ұйымдарындағы түзету-логопедтік жұмыс жүйесі туралы білімдерін қалыптастыру болып табылады. Оқытылатын пән курсында түзету-логопедтік жұмыстың жалпы принциптеріне, логопедтік сабақтар жүйесіне (тәрбиелік іс-шаралар, логопедтік ырғақ, моториканы дамытуға арналған жаттығулар), түзету-логопедтік сабақтар түрлеріне, Әлеуметтік және мектептегі дисадаптацияны жоюға; білім беру ұйымдарында логопедтік жұмысты тиімді жоспарлау және ұйымдастыру тәсілдеріне қатысты мәселелер баяндалған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Сыни және креативті ойлау
    Несиелер: 5

    Пән рационалды танымның формалары мен тәсілдерін, ұғымдық және аргументативті құрылымдарды құрастыруға қойылатын талаптар мен ережелерді, шығармашылық шешімнің рөлін зерттейді; пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы жаңа түпнұсқа идеяларды құруға, жағдайдан мүмкін болатын шешімдерді табуға, қабылданған шешімнің тиімділігін бағалауға қабілетті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ерекше білім беру қажеттілігі бар балалармен түзету жұмысы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты әр түрлі білім беру ұйымдарында түзету жұмыстарын ұйымдастыру бойынша студенттердің кәсіби практикалық біліктері мен дағдыларын жетілдіру болып табылады.Оқытылатын пән курсында жалпы және арнайы оқыту мен тәрбиелеу жағдайында түзету-дамыту жұмыстарының мазмұны мен нысандары, процестер мен жүйелерді дамыту, ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балаларға білім беру саласындағы педагогикалық технологиялар мен инновациялық процестер, педагогикалық түзетудің принциптері мен әдістері ұсынылған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мүгедектігі бар балаларды әлеуметтік бейімдеу және оңалту
    Несиелер: 5

    Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды әлеуметтік оңалтуды, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды әлеуметтік бейімдеу және интеграциялауды, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды еңбекке оңалту негіздерін зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кәсіби имиджді қалыптастыру технологиялары
    Несиелер: 5

    Пән іскерлік және кәсіби имиджді қалыптастыру шарттарын, ұжым имиджінің тұсаукесерін, топ имиджін моделдеуді үйренеді; пәнді оқу нәтижесінде білім алушы басқару қызметінің дағдыларын, әсер ету механизмдерін, жеке және топтық имидждің этикеті мен мәдениеті мәселелерін меңгерген; кәсіби қызметте іскерлік адамның имиджін қалыптастыру элементтерін қолдану қабілетін көрсете алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON5

    Жеке түзету-дамыту бағдарламасын әзірлеуге, түзету-дамыту жұмысын жоспарлауға қабілетті.

  • Код ON9

    Инновациялық технологияларды пайдалана отырып, дамуында кемістігі бар адамдарды абилитациялау, оңалту, әлеуметтік бейімдеу және ықпалдастыру, білім беру процесін зерттеу, жобалау және іске асыру әдістерін меңгерген.

  • Код ON6

    Әр түрлі жас деңгейлеріндегі психикалық және психофизиологиялық дамудың жалпы, ерекше (әр түрлі бұзылулар үшін) заңдылықтары мен жеке ерекшеліктерін анықтай алады.

  • Код ON8

    Ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушыларды мінез-құлықтың әлеуметтік маңызды тәжірибесін, қарым-қатынас мәдениеті нормаларын, әлеуметтік құндылықтар жүйесін меңгеруге тартуға қабілетті.

  • Код ON1

    Ақпараттық сауаттылық дағдыларын, әртүрлі тілдік және мәдени ортада еркін қарым-қатынас жасай алады, Академиялық адалдық қағидаттары мен мәдениетінің мәнін түсінуді ескере отырып, ақпаратты талдайды және ұсынады.

  • Код ON7

    Психологиялық-педагогикалық диагностиканы жүзеге асыруға және баланың даму ерекшеліктерін жасына қарай бағалауға, бұл жағдайды нормамен салыстыруға, алдын алу және түзету шараларын әзірлеуге және жүргізуге қабілетті.

  • Код ON10

    Білім беру процесінің барлық субъектілерінің (педагогтің, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың және олардың ата-аналарының) қызметін талдауға, оқу-тәрбие процесін модельдеуге қабілетті.

  • Код ON2

    Ақпаратты іздеуді өз бетінше жүзеге асыра алады, қалыптасқан дүниетанымдық, азаматтық және адамгершілік ұстанымдары негізінде пайымдаулар жасау үшін оны түсіндіре алады, әлеуметтік және өндірістік саладағы құбылыстар мен оқиғаларға қатысты өз пайымдауларын дәлелдей алады.

  • Код ON4

    Білім алушылардың жас және психологиялық ерекшеліктері, білім беру платформалары мен технологиялары, оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру ерекшеліктері негізінде орта білім берудің жаңартылған мазмұны, ҚБТ жағдайында педагогикалық қызметті жүзеге асыруға қабілетті.

  • Код ON3

    Өзін-өзі жетілдіруге, оның ішінде дене бітімі мен кәсіби жетілуге ұмтылысын көрсетеді, топта жұмыс істейді, шешім қабылдайды, даулы жағдайларды шешеді, көшбасшылық қасиеттерді көрсетеді, салауатты өмір салтына бағдарланады.

  • Код ON11

    Ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушылардың дамуы мен әлеуметтенуі және жеке дамуы үшін ғылыми зерттеулер нәтижелеріне бағдарлана отырып, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың дамуына диагностикалық-консультациялық, түзету-педагогикалық және әдістемелік көмекті қамтамасыз ету.

6B01901 Дефектология
Бакалавриат

Ө.Сұлтанғазин атындағы педагогикалық институты (А.Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті)

БББТ: B020 Арнайы педагогика

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01901 6B01901-Дефектология
Бакалавриат

Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті (ҚарМУ Е.А.Бөкетов)

БББТ: B020 Арнайы педагогика

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01901 Дефектология
Бакалавриат

Silkway Халықаралық университеті

БББТ: B020 Арнайы педагогика

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01901 Дефектология
Бакалавриат

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: B020 Арнайы педагогика

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01901 Дефектология: Инклюзивті білім беру бойынша мамандар даярлау
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B020 Арнайы педагогика

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01901 Дефектология: Логопедия бойынша мамандар даярлау
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B020 Арнайы педагогика

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01901 Дефектология: Олигофренопедагогика бойынша мамандар даярлау
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B020 Арнайы педагогика

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01901 Дефектология: Мектепке дейінгі арнайы педагогика бойынша мамандар даярлау
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B020 Арнайы педагогика

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01901 Дефектология: Сурдопедагогика бойынша мамандар даярлау
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B020 Арнайы педагогика

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01901 Дефектология: Тифлопедагогика бойынша мамандар даярлау
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B020 Арнайы педагогика

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01901 Дефектология
Бакалавриат

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B020 Арнайы педагогика

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01901 Дефектология
Бакалавриат

Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B020 Арнайы педагогика

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01901 Дефектология
Бакалавриат

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: B020 Арнайы педагогика

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01901 Дефектология
Бакалавриат

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: B020 Арнайы педагогика

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01901 Дефектология
Бакалавриат

Қызылорда "Болашақ" университеті

БББТ: B020 Арнайы педагогика

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01901 Дефектология
Бакалавриат

Мирас Университеті

БББТ: B020 Арнайы педагогика

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01901 Дефектология мамандарын даярлау
Бакалавриат

Орталық-Азия Университеті

БББТ: B020 Арнайы педагогика

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01901 Дефектология
Бакалавриат

Мирас Университеті

БББТ: B020 Арнайы педагогика

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01901 Дефектология
Бакалавриат

Қазақстан-Американдық еркін университеті

БББТ: B020 Арнайы педагогика

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top