Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B05101 Биология в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Ғылыми биология саласындағы кең ауқымды мамандықтарға қолданылатын заманауи пәндік, коммуникативтік, цифрлық, кәсіпкерлік құзыреттіліктерге ие биолог маманын даярлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B050 Биологиялық және сабақтас ғылымдар
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және Химия
-
Білім беру саласы 6B05 Жаратылыстану ғылымдары, математика және статистика
-
Дайындық бағыты 6B051 Биологиялық және сабақтас ғылымдар
Пәндер
-
Жасуша және ұлпа биологиясы
Мақсаты: Жасушалар мен ұлпалардың құрылымы, тіршілік әрекеті және көбеюі туралы заманауи идеяларды зерттеу. Мазмұны: Жасуша теориясы. Прокариоттар мен эукариоттар. Жасушаның негізгі компоненттері. Жасушалық цикл. Көбею. Жануарлар ұлпаларының жіктелуі. Құзыреттіліктер: Жағдайды бағалау және педагогикалық мәселелерді оңтайлы шешу үшін тірі материяны ұйымдастырудың әртүрлі деңгейлеріндегі жасушалар мен ұлпалар арасындағы байланыс туралы ғылыми түсініктерді қорытындылайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жануарлар морфологиясы мен систематикасы
Мақсаты: жануарлар әлемінің әртүрлілігін, филогенезін, ұйымдастырылуын, экологиясын және омыртқасыздар мен омыртқалы жануарлардың негізгі таксондарының практикалық маңыздылығын білу. Мазмұны: Омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың морфологиясы мен систематикасы, маңызы, таралуы. Жануарлардың табиғаттағы және адам өміріндегі маңызы; өзекті мәселелер және қолданбалы аспектілер. Құзыреттіліктер: жануарлардың морфологиясы, экологиясы, көбеюі және географиялық таралуы туралы білімі бар, олардың табиғаттағы және адамның экономикалық қызметіндегі рөлін түсінеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Өсімдіктер морфологиясы мен систематикасы
Мақсаты: төменгі және жоғары сатыдағы өсімдіктердің морфологиясы мен систематикасын білу. Мазмұны: өсімдіктердің негізгі жүйелі топтары: Патшалықтар, Бөлімдер, Кластар. Өсімдіктердің әртүрлілігі. Өсімдіктердегі ұлпалардың әртүрлілігі. Анатомиялық құрылымы мен қызметі. Құзыреттіліктер: төменгі және жоғары сатыдағы өсімдіктердің морфологиясының, экологиясының, көбеюінің және географиялық таралуының ерекшеліктері туралы білімге ие, олардың табиғаттағы және адамның экономикалық қызметіндегі рөлін түсінеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Энтомология
Мақсаты: жәндіктердің әртүрлі топтарының көбеюі мен дамуы, олардың биологиясы мен экологиясының ерекшеліктері туралы білім беру. Мазмұны: жәндіктердің заманауи классификациясы, адам мен үй жануарларының негізгі қоздырғыштары. Ауыл шаруашылығында шикізат көзі ретінде пайдаланылатын жәндіктер. Құзыреттіліктер: ауыл шаруашылығы, орман шаруашылығы, медицина, экология және қоршаған орта мен экожүйелерді қорғаудың өзекті мәселелерін шешу үшін энтомология саласында алынған теориялық білім мен практикалық жұмыс дағдыларын қолдану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Биометрия
Мақсаты: Биологиялық эксперименттік деректерді статистикалық талдау. Мазмұны: Биостатистиканың негізгі түсініктері мен анықтамалары. Математикалық статистиканың элементтері. Басты жиынтық және іріктеу ұғымдары. Таңдамалы жиынтық. Деректерді саралау. Вариация қатары. Орташа арифметикалық шама және оның қасиеттері. Орташа квадраттық мән. Орташа арифметикалық қате. Стьюденттік критерий. Еркіндік дәрежелерінің саны. Сенімділік критерийлері. Құзыреттіліктер: Сенімді әдістерді таңдай алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Химия
Мақсаты: Студенттерде химияның теориялық негіздері, оның ерекшеліктері, басқа ғылымдармен байланысы және биологтар үшін практикалық маңыздылығы туралы түсініктерді қалыптастыру. Мазмұны: Жалпы химияның теориялық негіздері. Периодтық заң және периодтық жүйе, химиялық байланыс, орбитальдарды будандастыру; электролиттік диссоциация теориясы, тұздардың гидролизі, тотығу реакциясы. Құзыреттіліктер: биологияның өзекті мәселелерін шешу үшін химия бойынша алынған теориялық білім мен практикалық дағдыларды қолдануға дайындығы
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Биологиялық қауіпсіздік негіздері
Мақсаты: биологиялық агенттер тудыратын адам денсаулығына және экономикалық пайдалы жануарларға қауіптің алдын алуға немесе азайтуға бағытталған шараларды зерттеу. Мазмұны: патогендік биологиялық агенттердің әсерінен халықтың денсаулығы мен қоршаған ортаны қорғауға бағытталған ұйымдастырушылық және алдын алу шаралары. Құзыреттіліктер: осы салада жаңа білім алу және алған білімдерін кәсіби қызметінде қолдану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Адам анатомиясы
Мақсаты: Адам ағзасыныңқұрылысын, жекемүшелер мен жүйелердітұтастайзерттеу. Мазмұны: Тірек-қимыл аппараты. Спланхология: Ас қорыту, тынысалу, несеп-жыныс аппараты. Эндокринология. Ангиология. Жүйке жүйесі: орталық жүйке жүйесі (жұлынжәне ми) перифериялық бөлім. Автономды жүйкежүйесі. Сезім мүшелері. Құзыреттіліктер: Кәсіби ғылыми қызметте Адам анатомиясы бойынша іргелі білімді қолданады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Жеке даму биологиясы
Мақсаты: Организмдердің онтогенетикалық даму заңдылықтары, морфогенез туралы қазіргі идеяларды,тіршілік процестердің іргелі негіздерін оқып білу. Мазмұны: Онтогенездің кезеңдері. Гаметогенез және ұрықтандыру. Бөлшектену, бластуланың пайда болуы, гаструляция, нейруляция. Ұрық жапырақшаларының туындыларының дамуы. Жасушалардың қозғалу түрлері және механизмі. Ұрықтан тыс мүшелер. Адам эмбриогенезі. Адамның дамуы. Құзыреттіліктер: тірі организмдердің жеке дамуы туралы негізгі түсініктерді қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Абайтану және Ұлттық тәрбие
"Ұлттық тәрбие" курсы Қазақстанның көпұлтты мемлекеті жағдайында оқушылардың ұлттық сана-сезімін қалыптастыру саласындағы болашақ Педагогтің кәсіби құзыреттілігін жетілдіруге; орта білім беру жүйесінде педагогикалық қызметті тиімді жүзеге асыру үшін ұлттық тәрбиенің қазіргі заманғы теориясын, әдіснамасы мен технологиясын игеруге бағытталған. "Абайтану" пәнінің маңызы, өзекті мәселелері, оның тарихы туралы жан-жақты мағлұмат беріп білім алушылардың ғылыми-педагогикалық, тәрбие бағытындағы дағдыларын қалыптастыру. Өзге ғылым салалары, басқа пәндермен байланыс жасай отырып, хәкім Абайдың өмірі, шығармашылығы, кемеңгердің «Толық адам» концепциясын ғылыми, теориялық бағытта зерттеу негізінде, ойшылдың даналық тағылымын, ізгілік ілімін меңгеру үшін ақынның шығармашылық мұрасын жаңа көзқарас тұрғысынан пайымдап, оны тәжірибелік тұрғыдан қолданауға бағыт-бағдар беру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 3
-
Қазақстанның өсімдіктер ресурстары
Масаты: Қазақстан аумағындағы жабайы өсетін пайдалы өсімдіктердің алуан түрлілігін, биоэкологиялық таралу ерекшеліктерінмен танысу. Мазмұны: Қазақстанның пайдалы өсімдіктерінің классификациясы. Жабайы өсетін пайдалы өсімдіктерідің этноботаникалық зерттеулері. Қазақстан территориясын ресурстық потенциялына қарай бөлу жолдары. Құзыреттілігі: Пайдалы өсімдіктердің таралу ерекшеліктерін және өндірістік шикізатқ орларын анықтаудың тәсілдерін, өсімдіктерд ітиімді пайдалану және оларды қорғау жолдарын игеру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 6
-
Палеоботаника
Мақсаты: қазба өсімдіктерін, олардың эволюциясын және палеоэкожүйелердегі рөлін зерттеу. Мазмұны: палеоботаника әдістері. Қазба өсімдіктерінің негізгі топтары. Флораның эволюциясы. Палеоклимат. Геохронология. Қазіргі өсімдіктермен байланыс. Стратиграфияда қолдану. Құзыреттіліктер: қазба өсімдіктерін анықтау, ежелгі флораларды қалпына келтіру, эволюциялық және климаттық өзгерістерді талдау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 6
-
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
"Экономика және кәсіпкерлік негіздері" университеттік экономикалық білім беру жүйесіндегі маңызды курстардың бірі болып табылады, ол экономика және бизнес негіздерін игеруді , қазіргі заманғы экономика мен нарық жағдайында бизнес жүргізу әдістерін жан-жақты талдауды, экономикалық жүйелердің барлық түрлерінің жай-күйі мен даму тенденцияларын ашады. Қазіргі уақытта экономикалық және құқықтық қатынастар барған сайын жаһандық және әлеуметтік бағдарланған сипатқа ие. Бұл бағыттың басты еңбегі-әлемдік тәжірибе мен әлемдік стандарттарға жақындауы керек қоғамдық өндірістің барлық алуан түрлілігі мен бірлігінде заңдылықтарды, даму тенденцияларын іздеу. Пәннің мақсаты студенттердің экономика және кәсіпкерлікті зерттеу әдістерін, олардың ғылым мен құндылықтардың жалпы жүйесіндегі орнын, даму тарихын және осы білімді күнделікті өмірде қолдану үшін қазіргі жағдайын зерттеу негізінде экономика және кәсіпкерлік негіздері туралы теориялық және практикалық білімдерін қолдану қабілетін қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Экология және тұрақты даму
«Экология және тұрақты даму» пәні студенттердің табиғи кешендердегі өзгерістерді, олардың себептері мен шешу жолдары туралы тұтас түсініктерін қалыптастыруға бағытталған. Пәнді менгеруде экологияның негізгі ұғымдарын, экологияның ғылым ретінде қалыптасуы мен дамуын, сондай-ақ биосфераның ғаламдық экожүйе ретіндегі тұжырымдамасы қарастырылады; қоршаған ортаның ластану түрлерінің жіктелуі берілген, қазіргі заманның жаһандық, аймақтық және жергілікті экологиялық проблемалары, олардың пайда болу себептері мен қоршаған ортаның ластану түрлері талданады; жаһандық экологиялық проблемаларды шешудегі халықаралық ынтымақтастық қағидаттары түсіндіріледі. Курс экологиялық ойлауды дамытуға, қоршаған ортаны қорғауға деген жауапкершілікті қалыптастыруға және тұрақты даму жағдайында өзінің өмір сүру қауіпсіздігін қамтамасыз етуге дайындықты жетілдіруге ықпал етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Биоэтика
Мақсаты: Биология мен медицинада этикалық негіздерді қалыптастыру. Мазмұны: Биоэтика принциптері. Генетика және этика. Жануарлар мен адамдарға тәжірибе жасау. Репродуктивті технологиялар. Эвтаназия. Трансплантология. Экологиялық этика. Құқықтық аспектілері. Құзыреттері: биоэтикалық проблемаларды талдау, ғылыми шешімдердің салдарын бағалау, биотехнологияларды этикалық қолдану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Паразитология
Мақсаты: экологиялық құбылыс ретінде паразитизм туралы заманауи идеялармен таныстыру. Мазмұны: Паразитизм тірі организмдердің тіршілік ету формасы ретінде. Паразиттің морфологиясы. Паразиттік организмдердің өмірлік циклдері. Паразитке сыртқы ортаның әсер ету сипатын анықтау. Иесінің ағзасы паразиттің тіршілік ету ортасы ретінде. Құзыреттіліктер: органикалық әлемде паразиттердің таралу заңдылықтары мен морфофизиологиясының ерекшеліктерін білу; паразиттік жануарлардың морфофизиологиялық белгілері бойынша түрлерді анықтау әдістерін қолдану; паразиттік жануарлардың даму ерекшеліктерін талдау
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 6
-
Қазақстанның жануарлар ресурстары
Мақсаты: Қазақстанның жануарлар әлемінің алуан түрлілігімен таныстыру. Мазмұны: жануарлар дүниесінің таралу аймағы. Қорғалатын табиғи аумақтар (қорықтар, ұлттық саябақтар, қорықшалар) және олардың жануарларды сақтау мен қайта қалпына келтірудегі маңызы. Жануарлар әлемі құқықтық қорғау және пайдалануды реттеу нысаны ретінде. Жануарлар дүниесін қорғау және пайдалану жөніндегі қатынастарды құқықтық реттеу әдістері. Құзыреттіліктер: жалпы, жүйелік және қолданбалы экология негіздері, табиғатты оңтайлы пайдалану және жануарларды қорғау принциптері туралы негізгі түсініктерді көрсетеді және қолданады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 6
-
Қаржылық сауаттылық негіздері
"Қаржылық сауаттылық негіздері" пәні студенттердің жеке қаржыны басқару, бюджетті ұтымды жоспарлау, қаржы құралдарын пайдалану, қаржылық тәуекелдерді бағалау және негізделген экономикалық шешімдер қабылдау бойынша негізгі білімдері мен дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курста жеке және отбасылық бюджет, оны жоспарлау әдістері, қаржы институттары және олардың экономикадағы рөлі, кірістер мен шығыстар түрлері, оларды оңтайландыру тәсілдері қарастырылады. Пәннің мақсаты – жеке қаржы мәселелерін шешудің тиімді әдістерін үйрету.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Палеозоогеография
Мақсаты: ежелгі жануарлардың таралуын және уақыт өте келе фаунаның өзгеруін зерттеу. Мазмұны: палеозоогеография әдістері. Фауналардың эволюциясы. Палеоклимат. Тектоникалық өзгерістер. Биогеографиялық кедергілер. Көші-қон. Жойылу. Қазіргі хореографиямен байланыс. Құзыреттері: фауналық кешендерді талдау, палео ортаны қайта құру, биогеографиялық байланыстарды анықтау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 6
-
Кәсіби және зерттеу қызметінің құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы негіздері
«Кәсіби және зерттеу қызметінің құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы негіздері» - мемлекеттің қазіргі заманғы құқық ғылымы мен сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясатының басымдықтарын көрсететін оқу пәні. Осы пәнді болашақ педагогтерге оқыту үшін құқық мәселелерін зерттеу қызметі дағдыларын, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы сипаттағы кез келген көріністерге «нөлдік төзімділікке» тәрбиелеу қажеттігі туралы әлеуметтік сұрауға жауаптың нәтижесі болып табылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Жұқпалы аурулар
Мақсаты: қоздырғыштарды, берілу механизмдерін және инфекцияны бақылауды зерттеу. Мазмұны: Этиология. Патогенез. Иммунитет. Эпидемиология. Диагностика әдістері. Алдын алу. Микробқа қарсы төзімділік. Вакциналар. Санитарлық-гигиеналық шаралар. Құзыреттері: жұқпалы ауруларды диагностикалау, алдын алу және бақылау, эпидемиологиялық тәуекелдерді бағалау, инфекциялармен күресу шараларын әзірлеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 6
-
Биологияны оқыту әдістемесі және оқытудың заманауи технологиялары
Мақсаты: биологияны оқытудың теориялық және әдістемелік тәсілдері туралы түсінік қалыптастыру. Мазмұны: Жалпы педагогикалық және арнайы принциптер. Биологияны оқытудың әдістері мен әдістемелік тәсілдерінің жүйесі. Биологияны оқыту құралдары. Оқыту формалары. Биологиялық білім берудің жаңартылған мазмұны. Критериалды бағалау технологиясы. Құзыреттіліктер: биологияны тиімді оқытудың негізгі әдістемелік қағидаларын, нысандары мен тәсілдерін меңгеру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 6
-
Педагог биологтың құзыреттері мен құзыреттілігі
Мақсаты: педагог биологтың құзыреттері мен құзыреттілігі туралы білімді қалыптастыру. Мазмұны: биолог мұғалімнің "құзыреттері" және "құзыреттілігі" ұғымы. МЖМБС іске асыру жағдайында биология педагогінің кәсіби құзыреттілігі. Құзыреттілік тәсіл жалпы білім беру жүйесіндегі кәсіби мәселелерді шеше білу ретінде. Басқарушылық, пәндік-әдістемелік, психологиялық-педагогикалық, коммуникативтік, ақпараттық-коммуникативтік, креативті, рефлексивті және т.б. құзыреттіліктер. Педагог биологтың сипаттамалары.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 6
-
Вирусология
Мақсаты: вирустардың биологиясын, олардың табиғаттағы және медицинадағы рөлін зерттеу. Мазмұны: вирустардың құрылымы және жіктелуі. Репликация механизмдері. Вирустық инфекциялар. Иммунитет. Вакциналар. Антивирустық терапия. Биотехнологиядағы вирустар. Құзыреттіліктер: вирустарды анықтау, олардың ағзаларға әсерін талдау, вирустық инфекцияларды диагностикалау, алдын алу және бақылау әдістерін қолдану.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Биохимия
Мақсаты: Биомолекулалардың құрылысын, қасиеттерін, қызметтерін оқыту, тірі ағзалардағы метоболизм үдерісі туралы білімдерін кеңейту. Міндеті: Биохимия бөлімдері тірі ағзалардағы биомолекулалардың құрылысын, құрамын зерттейді. Ақуыздар, көмірсулар, липидтер, нуклеин қышқылдар, дәрумендер, ферменттер, гормондардың: құрылысы қасиеттері, қызметтері. Құзыреттілігі: Биохимияның әртүрлі бөлімдерінен алған жалпы білімін және оның интеграциясын кәсіби әрекеттерінде қолданудын практикалық дағдыларын біліп шығады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Адам және жануарлар физиологиясы
Мақсаты: тұтас организмнің, физиологиялық жүйелердің, органдардың және жеке жасушалық құрылымдардың тіршілік әрекетін зерттеу. Мазмұны: адам мен жануарлар физиологиясының пәні мен әдістері. Қозғыштіндер. Жүйкежүйесі. Жүйкежүйесінің интегративті қызметі. Сенсорлық жүйелер. Эндокриндік жүйе (кері байланыс принципі). Висцеральдыжүйелер. Зат және энергия алмасу. Құзыреттіліктер: ғылыми және қолданбалы мәселелерді шешуде жүйелі теориялық және практикалық білімді қолданады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Биофизика
Мақсаты: биожүйелердің құрылысы, қимыл-қозғалысы, қызметі, реттеуі туралы білімін қалыптастырады. Мазмұны: Иеханикалық қимыл-қозғалысы. Тірі ағзалардағы энергияның сақталу және өзгеру заңдылықтары. Толқынды үдерістер. Акустикалық физика. Ремодинамика .Заттын тасымалы. Жиырылу ақуыздары. Электрлік өрістер. Фоторецепция. Биожүйелердегі молекулалық тетіктері. Құзыреттіліктері: Алған біліктерін және білімдерін басқа тәсілдерді оқу барысында ізденіс, бағалау және анализ жасауға қолданады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Жасанды интеллект негіздері
«Жасанды интеллект негіздері» пәні білім беру саласында ЖИ технологияларын қолдану дағдыларын қалыптастырады. Курста машиналық оқыту, нейрондық желілер, үлкен деректерді талдау, табиғи тілді өңдеу және білім беруде ЖИ қолдану тәсілдері қарастырылады. Сондай-ақ, ЖИ-дің этикалық мәселелері, деректердің қауіпсіздігі және оқыту процесін оңтайландырудағы рөлі талқыланады. Пәннің мақсаты – болашақ мамандардың цифрлық құзыреттілігін арттыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Биоалуантүрлілік және тұрақты даму мақсаттары
Мақсаты: Биоәртүрлілікті, оның экожүйелер мен қоғам үшін маңыздылығын, сондай-ақ тұрақты даму мақсаттарын зерттеу. Мазмұны: биоалуантүрлілік тұжырымдамасы. Экожүйелерді қорғау және қорғау. Экологиялық тұрақтылық. БҰҰ-ның Тұрақты даму мақсаттарымен байланыс. Табиғатты қорғау стратегиялары. Тұрақты дамудағы биоәртүрліліктің рөлі. Құзыреттіліктер: биоәртүрліліктің жай-күйін бағалау, табиғатты қорғау стратегияларын әзірлеу, табиғи ресурстарды тұрақты пайдалану үшін білімді қолдану.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Генетика
Мақсаты: организмдердің тұқым қуалаушылық және өзгергіштік заңдылықтары туралы негізгі білімді қалыптастыру. Мазмұны: Негізгі генетикалық объектілер. Генетикалық зерттеулердің пәні мен әдістері. Мендель заңдары. Гендердің өзара әрекеттесуі. Жыныспен тіркесіп тұқым қуалау. Кроссинговер. Жынысты анықтау. Бовери-Саттон теориясы. Мутагенез. Хи-квадрат әдісі. Гендік инженерия. Құзыреттілік: алынған білімді кәсіби қызметте талдау, бағалау және қолдану
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Хронобиология
Мақсаты: биологиялық ритақтардың пайда болу жағдайларын, заңдылықтары мен маңыздылығын зерттеу. Мазмұны: Ғылым тарихы Хронобиология. Биоритмдер. Тірі ұйымдастырудың әртүрлі деңгейлеріндегі ритақты процестер. Хронобиологияның дене функцияларын реттеудегі рөлі. Мезгіл-мезгіл қайталанатын биологиялық процестерді және уақыт бойынша әртүрлі биологиялық жүйелердің мінез-құлқын жүзеге асыру заңдары. Құзыреттіліктер: тірі организмдердегі циклдік процестердің негізгі заңдылықтарын білу; уақытты сақтау дағдыларын қолдану; функцияларды реттеудің хронобиологиялық заңдылықтарын талдау
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Қазақстанның дәрілік өсімдіктері
Мақсаты: Қазақстанның дәрілік өсімдіктері. Мазмұны: Қазақстанның дәрілік өсімдіктерінің зерттелу тарихы мен болашағы. Дәрілік өсімдіктерді зерттеу әдістері, оларды тиімді пайдалану және қорғау. Дәрілік өсімдіктердің жіктелу жүйелері (ботаникалық, морфологиялық, фармакологиялық, химиялық) және дәрілік өсімдік шикізаттары. Дәрілік өсімдіктерді дайындау және өсіру, олардан алынатын өнімдерді тәжірибеде қолдану. Құзыреттілік: Дәрілік өсімдіктердің таралу заңдылықтары және оларды қорғау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Өсімдіктер физиологиясы
Мақсаты: өсімдік жасушаларында жүретін физиологиялық-биохимиялық процесстерді зерттеу. Пәннің мазмұны: Өсімдік жасушасының физиологиясы. Жасушадағы осмостық құбылыстар. Өсімдіктердің су режимі. Транспирация. Фотосинтез. Жарық және қараңғы кезеңдер. Минералды қоректену. Өсімдіктердің өсуі мен дамуы. Өсімдіктердің қозғалысы. Фитогормондар. Өсімдіктердің тыныс алуы. Өсімдіктердің тұрақтылық механизмдері. Компетенциялар: теориялық ақпараттар мен практикалық біліктіліктерді кәсіби деңгейде қолдану.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Молекулалық биология
Мақсаты: биологиялық молекулалардың құрылысы мен қызметі, тұқым қуалайтын ақпаратты сақтау, тасымалдау және жүзеге асыру туралы білімдерін қалыптастыру. Мазмұны: молекулалық биологияның заманауи жетістіктері. Биополимерлер. Амин қышқылдары. Энзимдер. Нуклеин қышқылдары. ДНҚ репликациясы. Гендердің экспрессиясы. Генетикалық код. Транскрипция. Трансляция. ДНҚ репарациясы. Геном. Құзіреттілігі: білімдерін тереңдету, талдау, бағалау және басқа пәндерді оқуда қолдану.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Микология және альгология
Мақсаты: саңырауқұлақтар мен балдырлардың биологиясын, экологиясын және маңыздылығын зерттеу. Мазмұны: Құрылымы. Көбею. Экология. Табиғат пен экономикадағы маңызы. Патогендік түрлер. Зерттеу әдістері. Құзыреттіліктер: саңырауқұлақтар мен балдырларды анықтау және жіктеу, олардың экожүйелердегі рөлін талдау, биотехнологияда, ауыл шаруашылығында және медицинада қолдану.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Академиялық жазу негіздері
Академиялық жазу негіздері пәні студенттерге ғылыми жазудың, гараматикалық және стильдік тұрғыда сауатты жазуды үйретеді. Пән тиімді коммуникация, сыни ойлау, зерттеу дағдыларын дамытуға бағытталған, сондай-ақ академиялық стандарттар мен адалдық принциптерін меңгеруге көмектеседі, бұл студенттердің ғылыми зерттеулерін тиімді жүргізуіне мүмкіндік береді. Пәннің мақсаты ғылыми жазудың дағдыларын меңгерту, грамматикалық және стильдік сауаттылықты дамыту.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Молекулярлық генетика
Мақсаты: тірі ағзалардың ұйымдасуының биохимиялық негіздерін ашып, тұқымқуалаушылық ақпаратты беруге қатысатын биомолекулалардың құрылымы мен қызметтері арасындағы байланысты түсіндіру. Мазмұны: қазіргі молекулалық генетиканың міндеттері. ДНҚ және РНҚ нуклеотидтері. ДНҚ полиморфизмі. Генетикалық код. Нуклеин қышқылдарының биосинтезі. Нәруыз биосинтезі. Трансляциядан кейінгі модификация. Құзыреттері: биологиялық объектілердің жасушалық ұйымдасу принциптері, тіршіліктің молекулалық механизмдері туралы біледі
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Нанобиология
Мақсаты: табиғи ортада қалыпты функционалды өмірді қамтамасыз ететін организмдердің тіршілік ету процесін басқару үшін нанобөлшектерді, наноқұрылымдарды, наноматериалдарды, наноқосылыстарды және басқаларды зерттеу үшін қолданылатын биологиялық және технологиялық әдістердің жиынтығын иелену. Мазмұны: нанотехнология және адамзат қолданатын нано объектілер. Нанотехнологияның молекулалық биологиямен, биофизикамен, микробиологиямен байланысы. Нанотехнологияның болашағы. Нанотехнологияның даму тарихы. Табиғаттағы Нанохимия, наноэффект. Медицинадағы нанотехнология. Ақуыздар мен пептидтер негізіндегі нанобиоматериалдар. Биологиялық мембрананың наноқұрылымдары. Құзыреттіліктер: қолда бар ақпаратты өз бетінше талдау қабілеті, алынған білімді кәсіби қызметте қолдану.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Эксперименттік ботаника
Мақсаты: өсімдік нысандарымен жұмыс істеудің заманауи эксперименттік әдістерін игеру. Мазмұны: далалық және зертханалық жағдайда ботаникалық зерттеулердің әртүрлі микроскопиялық және сипаттамалық әдістерін талдау, заманау ижабдықтармен жұмыс жасау. Өсімдіктердің анатомиясын, морфологиясын, репродуктивті биологиясын және систематикасын зерттеудің заманауи әдістері. Құзыреттіліктер: заманауи қүрылғылармен және жабдықтар мен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру, эксперименттік жұмыстың заманауи әдістерін қолдану
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Эволюция теориясы
Мақсаты: Тірі материяның тарихи дамуының себептері мен жалпы заңдылықтарын білу. Мазмұны: эволюциялық идеялардың пайда болуы және дамуы. Эволюциялық процестегі өзгергіштіктің рөлі. Эволюцияның қозғаушы күштері. Табиғи сұрыптау, оның формалары. "Түр" ұғымының анықтамасы. Спецификацияның формалары мен механизмдері. Ауылшаруашылық өсімдіктері мен жануарларын жақсарту жолдары. Құзыреттіліктер: биологиялық дүниетанымдағы эволюциялық идеяның рөлін негіздеу қабілеті; эволюциялық теорияның негіздері туралы, микро - және макроэволюция туралы қазіргі заманғы түсініктерге ие болу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Антропология
Антропологияға кіріспе. Антропологияның бөлімдері. Антропогенез. Приматтардың сипаттамасы және эволюциясы. Адам примат сияқты. Адамның пайда болуы туралы теориялар. Адам эволюциясының кезеңдері. H.Sapiens-тің пайда болуы. Әлеуметтік антропогенез. Нәсілдер туралы түсінік, жіктелуі. Антропологиялық квалификация. бейімделгіш түрлері. Тұлға туралы тұтас көзқарасты, себеп-салдарлы байланысын анықтау дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Микробиология және биотехнология
Мақсаты: Микробиологиялық және биотехнологиялық зерттеулер саласындағы жетістіктер жайлы білімді қалыптастыру. Мазмұны: Бактериялықгеннің экспрессиясы. Бактериялардағы мутациялар және гендердің тасымалдануы. Вирустың биологиясы. Инфекциялардың көбею және таралу стратегиялары. Микробқа қарсы агенттер. Саңырауқұлақтарға қарсы және вирусқа қарсы препараттар. Тамақ пен судың микробтық талдауы. Вакцинация. Құзыреттілік: Оқу үрдісінде алғанбілімдерін кәсіби қызметте қолдану.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Нейробиология
Мақсаты: Адамның жүйке жүйесінің морфологиялық және функционалдық ұйымдастырылуы, ақпаратты берудің нейрондық механизмдерін оқыту. Мазмұны: Жүйке жасушасының құрылысы, синапстары. Нейрофизиологияның негіздері. Нейротрансмиттерлік жүйелер. Орталық және перифериялық жүйке жүйесінің құрылысы. Сенсорлық және қозғалыс жүйелері. Ми және компьютер. Тіл. Есте сақтау. Құзыреттері: Қоршаған ортамен адекватты әрекеттесу үшін жүйке жүйесінің қызметі туралы білімді қалыптастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 4
-
Биоинформатика
Мақсаты: ыңғайлы және айналыста қарапайым биоинформатикалық бағдарламаларды жасау. Мазмұны: биологиялық объектілер және олардың компьютерлік көрінісі. Компьютерлік түсінік: геномды құрастыру, гендердің функцияларын табу және зерттеу, гендер экспрессиясын болжау, белоктардың функцияларын болжау, геномдық нұсқаларды және олармен байланыстырылған фенотиптерді іздеу, генетикалық ауруларға неонаталды диагностика.Эволюцияны модельдеу. Дәрі әзірлеу. Құзыреттіліктер: биологиялық деректерді алу, талдау, сақтау, ұйымдастыру және визуализациялау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 5
-
Иммуногенетика
Мақсаты: Ағзаның иммундық реакциясын генетикалық бақылаудың негізгі механизмдерін түсіну. Мазмұны: Иммунологияның элементтері. Иммуногенетиканы анықтау және шолу. Иммундық реакцияларды генетикалық бақылау. Трансплантация генетикасы. Антигеннің генетикасы. Иммуногеномика. Вакцинацияның иммуногенетикасы. Ісіктердің иммуногенетикасы. Көбею иммуногенетикасы. Гиперсезімталдық. Аутоиммундық аурулар. Иммундық бұзылулар. Иммунитет тапшылығы. Құзыреттілік: иммуногенетиканың қазіргі әдістерін игеруге және қолдануға қабілеттілік
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 5
-
Иммундық жүйенің физиологиясы
Мақсаты: иммундық жүйенің жұмыс істеу принциптерін және оны реттеуді зерттеу. Мазмұны: иммундық жүйенің жасушалары мен мүшелері. Туа біткен және бейімделгіш иммунитет. Иммундық жады. Қабыну. Аутоиммунитет. Аллергия. Иммунопатология. Вакциналар. Иммунокоррекция. Құзыреттіліктер: иммундық реакцияларды талдау, қорғаныс механизмдерін бағалау, медицинада және биотехнологияда білімді қолдану.
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 5
Оқыту нәтижелері
- гуманитарлық, әлеуметтік және экономикалық ғылымдарды ескере отырып, жаратылыстану-ғылыми бағыт саласындағы озық білімге негізделген қазіргі биологиялық ғылымның негізгі бөлімдері туралы білім мен түсінікті көрсету;
- негізгі биологиялық заңдар, теориялар, құбылыстар, тіршілік әрекетін кәсіби деңгейде реттеу тетіктері туралы білім мен түсінікті қолдану, ғылыми позицияны дәлелдеу дағдыларын дамыту және іргелі және қолданбалы биология мәселелерін шешу;
- кәсіби міндеттерді шешуде әлеуметтік, этикалық және ғылыми ойларды ескере отырып, пайымдауларды қалыптастыру, ғылыми зерттеулерді жоспарлау және стратегияларды таңдау үшін ғылыми ақпаратты жинау мен түсіндіруді жүзеге асыру;
- өнімді жасауда, гипотезаны, биология және басқа да жаратылыстану ғылымдары саласындағы құбылысты немесе оқиғаны жүйелі түсіндіруде оқу-практикалық және кәсіби міндеттерді шешу үшін теориялық және практикалық білімді қолдану;
- ғылыми және педагогикалық жұмыс контекстінде оқыту, креативті және зерттеушілік ойлау, кейіннен магистратурада табысты оқу үшін шет тілдерін меңгеру және биология ғылымындағы болашақ кәсіби жетістіктерді жоспарлау дағдыларын қалыптастыру;
- ғылыми зерттеулердің, академиялық жазудың және биология саласындағы ғылыми зерттеулердің нәтижелерін компьютерлік талдаудың әдістерін, ғылыми жарияланымдарды жазу қағидаларын білу және оларды биология саласындағы зерттеулер жүргізу және ғылыми қоғамдастықта олардың нәтижелерін сапалы ұсыну үшін қолдану;
- инновациялық технологияларды пайдалана отырып, іргелі және қолданбалы биология, салааралық жетістіктерді интеграциялау саласында биология фактілерін, құбылыстарын, теорияларын, заңдары мен заңдылықтарын және олардың арасындағы күрделі тәуелділіктерді білу мен түсінуді қолдану;
- академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңыздылығын түсіну, этномәдени және конфессиялық айырмашылықтар мен қоғамның әлеуметтік-мәдени құрылымының ерекшеліктерін, денсаулық сақтау принциптерін ескере отырып, көпмәдениетті ортада кәсіби қызметті ұйымдастыруда кешенді тәсілді қолдану;
- заңдылықтарды, фактілер мен құбылыстарды талдау, теориялық жалпылау құру, ғылыми эксперимент жүргізу кезінде оларды ескеру; теориялық жалпылауды тұжырымдау және ғылыми эксперимент процесінде оларды есепке алу мақсатында заңдылықтарды, фактілер мен құбылыстарды талдау;
- табиғатты қорғау принциптерін ескере отырып, байланысты биологиялық және басқа да жаратылыстану-ғылыми бағыттар туралы білімді біріктіре отырып, проблемаларды шешуге кешенді тәсілді қолдану;
- биологиялық эксперимент жүргізудің қауіпсіздік техникасын сақтай отырып, заманауи жабдықтарды, инновациялық әзірлемелерді, IT-технологияларды қолдану негізінде әдістерді таңдау
Ұқсас БББ
6B05101 Биология
Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты
6B05101 Биология
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
6B05101 Биология
Торайгыров университеті
6B05101 Биология
Астана халықаралық университеті
6B05101 Биология
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
6B05101 Биология
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
6B05101 Биология
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
6B05101 Биологиялық инженерия
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
6B05101 Биология
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
6B05101 Биология
М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
6B05101 Биология
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
6B05101 Өсімдіктер биотехнологиясы және микробиология
Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
6B05101 Биология
Шымкент университеті
6B05101 Биология
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
6B05101 Биология
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
6B05101 Биология
Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi