6B05101 Биология в QYZPU
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Биология саласында іргелі және қолданбалы заманауи білімді меңгерген, ғылыми - өндірістік салалардағы кәсіби қызметке дайын биолог-мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B050 Биологиялық және сабақтас ғылымдар
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және Химия
-
Білім беру саласы 6B05 Жаратылыстану ғылымдары, математика және статистика
-
Дайындық бағыты 6B051 Биологиялық және сабақтас ғылымдар
Пәндер
-
Дәрілік қортану
Курс аясында студенттер дәрілік өсімдіктер ұлпаларындағы биологиялық белсенді заттарды зерттейді. Қазақстан Республикасының аумағында өсетін және құрамында алкалоидтар, флавоноидтар, эфир майлары, фенолдар мен сапониндер бар дәрілік өсімдіктерге ерекше назар аударылады. Студенттер бұл өсімдіктердің шаруашылықта қолданылуы, әртүрлі өңірлерде жиналу ерекшеліктері, өсімдік шикізатын ұтымды жинау және дәрілік өсімдіктерді қорғау қағидалары бойынша білім алады. Сонымен қатар, жабайы өсетін дәрілік өсімдіктердің популяциясын сақтау маңыздылығы туралы түсінік қалыптасады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 10
-
Ботаника
Ботаника курсы аясында студенттер өсімдіктердің жүйеленуін меңгереді, олардың таксономиялық бірліктері мен иерархиялық жіктелуін анықтайды. Өсімдіктердің ішкі және сыртқы құрылымы, таралуы, көбею тәсілдері, өсу және өнгіштік кезеңдері зерттеледі. Морфологиялық белгілері бойынша мәдени және жабайы өсетін өсімдіктерді тануға ерекше назар аударылады. Студенттер негізгі тауарлық ассортиментке жататын өсімдіктердің орыс және латын атауларының бинарлық номенклатурасын меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 10
-
Омыртқасыздар зоологиясы
Курс барысында студенттер омыртқасыз жануарлардың негізгі таксондарын жүйелейді, олардың эволюциялық дамуын, филогенетикалық байланыстарын, тіршілік әрекеттері мен табиғи ортадағы таралу ерекшеліктерін зерттейді. Түрлі омыртқасыздар тобының сыртқы және ішкі құрылымын, зат алмасуын, дамуы мен көбею тәсілдерін салыстырмалы түрде талдау әдістері меңгеріледі. Практикалық сабақтарда студенттер табиғи орта мен бекіткіш сұйықтықтардағы үлгілермен жұмыс істейді. Сондай-ақ, зертханалық жабдықтармен жұмыс істеу және морфофизиологиялық талдау жүргізу дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Көшбасшылық негіздері және инновацияларға бейімделу
Пәнді игеру арқылы әрбір студент жеке тұлға ретінде көшбасшылық қасиеттерін ашу және дамыту, инновациялық үдерістерден туындаған жаңалықтарға бейімделу дағдыларын дамыту, сонымен бірге ғылыми-техникалық үдерістер нәтижелерін кәсіби қызметінде қолдана алу мүмкіндіктеріне үйренеді.Басқарудағы көшбасшылық қасиеттер мен адами фактордың қазіргі жағдайы мен даму перспективаларын оқып біледі
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
Пән студенттердің заманауи экологиялық білімі мен мәдениетін қалыптастырады, өмір қауіпсіздігі үшін техникалық құралдар мен технологиялық процестердің қауіпсіздігін арттыру әдістерін қолдану дағдыларын дамытады. Пән әртүрлі деңгейдегі ұйымның экожүйелері қызметінің, тұтастай биосфераның негізгі заңдылықтарын, адам мен табиғаттың өзара қарым-қатынасында туындайтын қайшылықтарды, сондай-ақ табиғат пен экологияға ұқыпты қарау қажеттігін айқындайды
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Эмоционалды интеллект
Пән Қазақстанның мемлекеттік білім беру саясатының стратегиялық бағдарлары мен басым бағыттары контекстіндегі педагогтың тьютор рөлін игеруіне бағытталған. Студенттер қазіргі мектептің білім беру процесіндегі эмоционалды интеллекті мен «икемді құзыреттіліктердің» орнын анықтайды. Икемді дағдыларды, соның ішінде оны цифрлық ортада дамытуды ескере отырып, білім беру қызметін ұйымдастырудың заманауи әдіс-тәсілдері мен технологияларын қолдана алады. Әртүрлі жастағы оқушылардың эмоционалды интеллектісін бағалау мен дамытудың технологияларын меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Құқықтық сауаттылық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Пән білім алушыларда құқық саласында базалық білім мен сыбайлас жемқорлыққа қарсы тұрақты мінез-құлық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған кешенді курс болып табылады. Ол қазіргі қоғамдағы құқықтың рөлін, заңдылық қағидаттарын, азаматтардың негізгі құқықтары мен міндеттерін түсінуге негіз қалауға, сондай-ақ оның барлық көріністеріндегі жемқорлыққа төзбеушілік қатынасын қалыптастыруға арналған. "Құқықтық сауаттылық пен сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің негіздері" пәні құқықтық сана мен жеке тұлғаның сыбайлас жемқорлыққа қарсы тұрақтылығын қалыптастыруда маңызды рөл атқарады, бұл құқықтық мемлекет пен сауатты азаматтық қоғам құрудың қажетті шарты болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Математикалық статистика негіздері
Пәннің мақсаты - студенттерді жүйелі ойлаудың формалары мен заңдылықтарымен таныстыру, студенттерді жүйелі ойлауға үйрету, оларда негізделген дәлелдеу дағдыларын дамытуға көмектесу болып табылады. Студенттер деректерді жинау, өңдеу және идеялар ұсыну процесін түсінеді, қарастырылатын объектінің немесе құбылыстың жағдайын бағалауда деректерді сандық және сапалық талдауды қолдану дағдылары қалыптасады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қаржылық сауаттылық
Қаржылық сауаттылық деңгейін арттыру білім алушыларға ұтымды қаржылық шешімдер қабылдауға, туындайтын қаржылық мәселелерді шешуге және қаржылық алаяқтықтарды уақтылы тануға мүмкіндік береді. "Қаржылық сауаттылық негіздері" курсы жеке қаржыны басқару саласында білім мен дағдыларды алуға бағытталған. Курс шеңберінде білім алушылар қаржы саласындағы барлық құралдарды практикада қолдануды, жинақтарды сақтауды және көбейтуді, бюджетті сауатты жоспарлауды үйренеді, салықтарды есептеу және төлеу және салық есептілігін дұрыс толтыру бойынша практикалық дағдыларға ие болады, қаржылық ақпаратты талдауды және барабар инвестициялық стратегияны таңдау үшін қаржы өнімдерінде бағдарлауды үйренеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Пән білім алушыларда экономикалық теория және кәсіпкерлік қызмет саласында базалық білім мен негізгі құзыреттіліктерді қалыптастыруға бағытталған кіріспе курсы болып табылады. Ол іргелі экономикалық заңдарды, нарықтық экономиканың жұмыс істеу принциптерін түсінуге, сондай-ақ өз бизнесін құру және жүргізу үшін қажетті кәсіпкерлік ойлау мен практикалық дағдыларды дамытуға бағытталған. "Экономика және кәсіпкерлік негіздері" пәні экономикалық пәндерді одан әрі оқу үшін қажетті іргетасты қалайды және білім алушылардың кәсіпкерлік мансабын дамыту үшін бастапқы нүкте бола алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экология және тұрақты даму
курс студенттердің экологиялық дағдыларын дамытуға, заманауи экологиялық мәселелерді шешуге, қоғам мен табиғат арасындағы қарым-қатынасты дамыту жолдарын қалыптастыруға, студенттердің экологиялық санасын және қоршаған ортаны қорғауға жауапкершілігін арттыруға бағытталған. Нәтижесінде студенттер экологиялық тенденцияларды талдау және басым бағыттарды қалыптастыру, табиғатты қорғау бойынша нақты міндеттерді қою арқылы өмірлік маңызды тұрақтылықты сақтауды үйренеді. Сондай-ақ студенттер қазіргі заманғы экологиялық саясаттың негізгі бағыттарын, жаһандық, аймақтық және жергілікті деңгейде экологиялық проблемаларды шешудің практикалық тәсілдерін анықтай алады, сонымен қатар тұрақты даму мақсаттарына жету үшін табиғи ортаның сапасын басқарудың әртүрлі құралдарын қолдана алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жеке даму биологиясы
Курс барысында студенттер организмдердің онтогенездік даму заңдылықтарын зерделейді. Дамып келе жатқан ағзаларда жүретін макро және микро морфологиялық, физиологиялық-биохимиялық, молекулалық және генетикалық үдерістерге ерекше назар аударылады. Сондай-ақ жануарлар мен өсімдіктер онтогенезінің барлық кезеңдеріндегі даму үдерістерін реттейтін ішкі және сыртқы факторлар мен механизмдер қарастырылады. Курс студенттерге тірі организмдердің жеке даму үдерістерінің биологиялық негіздері туралы жүйелі түсінік қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Академиялық мақсаттағы ағылшын тілі
Академиялық жазылым пәні білім алушыларды функционалды стиль түрлері мен ғылыми мақала жазу, салалық пәндік терминология, іс-қағаздарын жүргізу, академиялық сауаттылық дағдысын қалыптастырады. Сондай-ақ ғылыми баяндамалар жасауға, мәтіндерді кәсіби тұрғыдан талдай білуге, сыни ойлауға, плагиаттан сақтану жолдарын меңгертеді және ғылыми деректер қорынан ақпаратты табуға, жазба жұмысын жүйеліндіруге машықтанады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Цитология және гистология
«Цитология және гистология» курсының мақсаты – студенттерге жасушалардың құрылысы, тіндер, жасуша органеллалары және жасушалық бөліну механизмдері туралы теориялық білім қалыптастыру. Курста жасушалық құрылымдардың морфологиясы мен химиялық құрамы, сондай-ақ тіндерді микроскопиялық зерттеу әдістері қарастырылады. Тіндердің түрлері, олардың қызметтері мен құрылымдық ерекшеліктері талданады. Бұл курс тірі жүйелердің жасушалық және тіндік деңгейдегі ұйымдасу заңдылықтарын кешенді түсінуге ықпал етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 10
-
Академиялық жазылым
Академиялық жазылым пәні білім алушыларды функционалды стиль түрлері мен ғылыми мақала жазу, салалық пәндік терминология, іс-қағаздарын жүргізу, академиялық сауаттылық дағдысын қалыптастырады. Сондай-ақ ғылыми баяндамалар жасауға, мәтіндерді кәсіби тұрғыдан талдай білуге, сыни ойлауға, плагиаттан сақтану жолдарын меңгертеді және ғылыми деректер қорынан ақпаратты табуға, жазба жұмысын жүйеліндіруге машықтанады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Адам анатомиясы
"Пәннің мақсаты – студенттерге адамның дене құрылымы туралы макро және микро деңгейде жан-жақты түсінік қалыптастыру, бұл функционалдық морфологияны, салыстырмалы анатомияны, антропологияны, физиологияны және басқа да биологиялық пәндерді меңгеруге негіз болады. Студенттер адам дене мүшелерінің атауларын қазақ, орыс және латын тілдерінде меңгереді; адамның анатомиясын басқа омыртқалылармен салыстыра отырып, салыстырмалы-анатомиялық әдістерді қолданады. Алынған білім биомедицина, антропология, эволюциялық биология және педагогика салаларындағы практикалық және ғылыми қызметте пайдаланылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Жасанды интеллект негіздері
Бұл пәнді оқудың мақсаты – жасанды интеллект (ЖИ) саласындағы теориялық білім мен дағдыларды және жасанды интеллекттің заманауи құралдары мен әдістерін қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Студенттер AI туралы негізгі түсініктермен танысады; негізгі AI тұжырымдамалары мен әдістерін үйренеді; негізгі интеллектуалды бағдарламалық жүйелерде ЖИ ұсынылған теорияларын, әдістері мен принциптерін қолдану қабілетін алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Өсімдіктер физиологиясы
Пәннің мақсаты – студенттерге өсімдіктер тіршілігінің негізгі физиологиялық үдерістері туралы ғылыми түсінік қалыптастыру. Курста өсімдіктердің қоректенуі, өсуі, дамуы, фотосинтез, тыныс алу және зат алмасу сияқты физиологиялық механизмдері, олардың өзара байланысы мен биологиялық маңызы қарастырылады. Сонымен қатар зертханалық жұмыстар арқылы тәжірибелік дағдыларды қалыптастыруға ерекше көңіл бөлінеді. Студенттер тамыр және жапырақ арқылы қоректену жолдарын меңгереді, физиологиялық үдерістер арасындағы байланыстарды салыстырып талдайды және шағын зерттеу жобаларын әзірлейді. Оқу нәтижесінде өсімдіктердің өсуі мен дамуы, фотосинтезі, тыныс алуы және зат алмасуы туралы терең білім мен олардың тіршілік әрекетінде алатын орны туралы кешенді түсінік қалыптасады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Энзимология негіздері
«Энзимология» курсының мақсаты – студенттерге ферменттердің құрылысы, қасиеттері және биохимиялық функциялары туралы, сондай-ақ тірі жүйелердегі рөлі туралы терең білім беру. Студенттер ферментативтік реакциялардың механизмдері мен кинетикасын, ферменттердің термодинамикалық және физика-химиялық сипаттамаларын зерттейді. Зертханалық сабақтарда ферментативтік белсенділікті өлшеу, ферменттерді тазалау, идентификациялау және қолдану әдістерін меңгереді. Сонымен қатар, ферменттердің медицинада, ауыл шаруашылығында және өнеркәсіпте қолданылуы, олардың биокатализатор ретіндегі маңызы және ферменттік ингибиторларды анықтау мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Биометрия
Пәннің мақсаты – студенттерге биологиялық деректерді статистикалық өңдеудің теориялық негіздері мен практикалық әдістерін меңгерту. Курс барысында вариациялық қатарлар құру, корреляциялық және регрессиялық байланыстарды талдау, дисперсиялық талдау жүргізу және биологиялық объектілердің өзгергіштігін ғылыми тұрғыда бағалау тәсілдері үйретіледі. Студенттер организмдердің өзгергіштігін таниды, оны зерттеу әдістерін меңгереді, вариациялық қатарлар мен графиктер салады, орташа мәндерді, қателіктерді және сенімділік интервалдарын есептейді, биометриялық үлестірімдерді және трансгрессиялық құбылыстарды салыстырады. Сонымен қатар статистикалық әдістерді қолдана отырып, зерттеу жұмыстарын жобалау қабілеті дамиды. Курсты аяқтағаннан кейін студенттер биологиялық деректерді талдауға арналған математикалық құралдарды меңгеріп, оларды ғылыми зерттеулерде, селекцияда, экологияда және медицинада тиімді пайдалана алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Омыртқалылар зоологиясы
Курс хордалы жануарлардың анатомиялық-морфологиялық, эволюциялық, экологиялық және этологиялық ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған. Студенттер омыртқалылардың әртүрлі топтарының морфофункционалдық ұйымдасуының негізгі қағидаларын меңгереді және олардың тірі организмдер жүйесіндегі орнын талдайды. Білім алушылар хордалы жануарлардың жүйеленуі мен таралуы туралы гипотезалар ұсынады, зоологиялық материалды жинау мен бастапқы өңдеудің әдістерін меңгереді, сондай-ақ салалық ғылыми әдебиетпен жұмыс істеу барысында аналитикалық қабілеттерін дамытады. Сонымен қатар, зоологиялық мәселелер бойынша дәлелді пікірталас дағдылары қалыптасады. Практикалық сабақтарда студенттер омыртқалы жануарлардың уақытша және тұрақты препараттарын дайындайды, жануарларды сойып, толық және жеке препараттар жасайды, зоологиялық объектілердің ғылыми суреттерін салады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Биохимия
Курс барысында студенттер тірі ағзалардың химиялық құрамын және олардың жасушаларында жүретін химиялық үдерістер мен реакцияларды зерттейді. Негізгі биологиялық қосылыстар – ақуыздар, нуклеин қышқылдары, көмірсулар мен липидтердің құрылысы мен қасиеттеріне ерекше назар аударылады. Бұл заттардың ағзадағы химиялық түрленулері және олардың тіршілік әрекетінің физика-химиялық негіздерін түсінудегі маңызы қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру
Пән студенттердің әрбір мүшесі өзінің құндылығы мен маңыздылығын сезінетін инклюзивті қоғам қағидалары туралы түсінігін қалыптастыруға және дамытуға бағытталған. Оқушылар жас ерекшеліктеріне байланысты физиологияны, анатомияны жақсы біледі, жасерекшелік физиологиясы туралы терең білімге сүйене отырып, танымдық дағдылардың қағидаларын түсінеді, ерекше білімді қажет ететін балалармен жұмыс жасай алады, инклюзивті білім беру ортасын құрудың стратегияларын біледі және оны жүзеге асыра алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Қазақстанның биоресурстары
«Қазақстанның биоресурстары» курсының мақсаты – студенттердің Қазақстан аумағында таралған өсімдіктер мен жануарлар түрлерінің әртүрлілігі, олардың ресурс әлеуеті туралы жүйелі теориялық білімдерін қалыптастыру. Курста биологиялық ресурстарды алудың, тиімді пайдаланудың және өңдеудің әдістері қарастырылады. Сонымен қатар, биоресурстарды ұтымды пайдалану мен қорғауға бағытталған шаралар талданады. Студенттер Қазақстанның табиғи ресурстарын зерттеу әдістерін тәжірибеде қолдану дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Адам және жануарлар физиологиясы
«Физиология негіздері» курсының мақсаты – студенттердің тірі организмдердің жасуша, ұлпа, мүше және мүшелер жүйесі деңгейіндегі қызмет ету заңдылықтары мен механизмдері туралы теориялық білімдерін қалыптастыру. Курс жалпы физиология мәселелерімен қатар, өсімдіктер, адам және жануарлар физиологиясының арнайы аспектілерін қамтиды. Өсімдіктер физиологиясында фотосинтез, қоректену, көбею үдерістері және фитогормондардың әсері қарастырылады. Адам мен жануарлар физиологиясында әртүрлі мүшелер мен мүшелер жүйесінің қызметтері заманауи әдістер арқылы зерттеледі. Студенттер тіршілік әрекеттерінің реттелу механизмдерін түсініп, оларды ғылыми және практикалық қызметте талдау дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 10
-
Кәсіби этика және сәйкестік
Пәннің мақсаты студенттерді кәсіби педагогикалық ортада қабылданған көзқарастармен, құндылықтармен, білімдермен, сенімдермен және дағдылармен таныстыру. Студенттер педагогикалық немесе басқа да қызмет аясында көшбасшылық және белсенділік дағдыларын, Қазақстанның ұлттық және мәдени құндылықтарына деген сүйіспеншілігін дамытады, кәсіби этикамен танысады, оны құндылық ретінде қабылдай отырып, қатаң сақтауды үйренеді. Студенттер мансап жолын жоспарлай отырып, өзін-өзі талдау және өзін-өзі басқару дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Молекулалық биология және генетика
Пәннің мақсаты – студенттерге тұқым қуалаушылық механизмдерін, гендер мен геномдардың қызметін, жасушалық белсенділіктің реттелуін түсіну үшін қажет молекулалық биология мен генетика саласында терең теориялық білім мен практикалық дағдылар қалыптастыру. Курс барысында студенттер биологиялық объектілерге молекулалық және генетикалық талдау жүргізу әдістерін меңгереді, тұқым қуалайтын белгілерді, генотиптер мен фенотиптерді шежіре мен генетикалық талдау нәтижелері бойынша бағалайды. Алынған білім биомедициналық және биотехнологиялық тәжірибеде, сондай-ақ молекулалық-генетикалық әдістерді биология мен медицинадағы қолданбалы міндеттерді шешуде пайдаланылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 10
-
Әлем фаунасы мен флорасы
«Әлемнің фаунасы мен флорасы» курсының мақсаты – студенттерге мұхиттар мен теңіздердегі, сондай-ақ жер шарының түрлі құрлықтық аймақтарындағы өсімдіктер мен жануарлар дүниесінің алуан түрлілігі туралы жүйелі теориялық білім беру. Курста әртүрлі биогеографиялық аймақтарға тән флора мен фаунаның ерекшеліктері қарастырылады. Студенттер палеотропиктік, Каптық, голарктикалық, неотропиктік, антарктикалық және австралиялық аймақтарға тән өсімдіктер мен жануарлар түрлерінің жіктелуін меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Микроорганизмдер биотехнологиясы
Пәннің мақсаты – студенттерге әртүрлі микроорганизмдердің биотехнологиялық маңызын түсіндіру, оларды өнеркәсіпте, ауыл шаруашылығында, медицинада және экологияда қолдануды үйрету, сондай-ақ биотехнологиялық үдерістерге қатысатын микроорганизмдермен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру. Студенттер өндірістік үдерістерде қолданылатын микроорганизмдердің рөлін сипаттайды, антибиотиктер, ферменттер, спирттер секілді биотехнологиялық өнімдерді алу жолдарын меңгереді. Зертханалық жағдайда өндірістік микроорганизмдерді өсіреді және қолданады. Түрлі микроорганизмдердің өнімділігі мен тиімділігін салыстырып, оларды талдайды. Биотехнологиялық үдерістерге әсер ететін факторларды анықтап, жіктейді. Микроорганизмдерді пайдалана отырып өнім өндірудің тиімділігін бағалауды үйренеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 8
-
Микробиология
«Микробиология» пәнінің негізгі мақсаты – студенттерге микроорганизмдердің морфологиясы, физиологиясы, экологиясы және адам өміріндегі рөлі туралы кешенді білім беру, сондай-ақ микробиологиялық әдістерді меңгеру арқылы зертханалық дағдыларды дамыту. Курста студенттер микроорганизмдердің өсу жағдайларын және сыртқы ортаның факторларының әсерін талдайды. Патогенді және пайдалы микроорганизмдерді ажыратуды үйренеді, қоректік орталарды дайындайды, зертханада микроорганизмдерді егіп, өсіреді. Микроскоп арқылы микроорганизмдерді бақылап, олардың морфологиялық ерекшеліктерін сипаттайды. Әртүрлі микробиологиялық әдістердің нәтижелерін салыстырып, талдау жасайды. Лабораториялық мәліметтер негізінде тұжырымдар жасайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 8
-
Фитопатология
Пәнді меңгеру барысында білім алушылар өсімдіктер аурулары туралы ғылымның жалпы және қолданбалы аспектілері бойынша тұтас түсінік қалыптастырады. Өсімдіктер ауруларын тудыратын этиологиялық факторлар, олардың дамуына әсер ететін жағдайлар, сондай-ақ инфекциялардың таралуының эпидемиологиялық заңдылықтары зерделенеді. Өсімдіктерді кешенді қорғаудың стратегиялық тәсілдері меңгеріледі және ауыл шаруашылық дақылдарының кең таралған ауруларына сипаттама беріледі. Оқу барысында білім алушыларда өсімдіктер патологиясының себептері, дәнді дақылдар ауруларының ерекшеліктері және өсімдіктерді интеграцияланған қорғау қағидаттары бойынша жүйелі білім қалыптасады. Сонымен қатар, микология, микробиология, вирусология, генетика және селекция сияқты жаратылыстану ғылымдары бойынша білімдері тереңдетіледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 7
-
Биотехнология
Цель дисциплины «Биотехнология» — формирование у студентов системных знаний о принципах и методах использования биологических объектов и процессов для создания полезных продуктов и разработки технологий, применяемых в медицине, сельском хозяйстве, промышленности и охране окружающей среды. Особое внимание уделяется освоению практических навыков применения биотехнологических подходов. В процессе обучения студенты изучают ключевые термины, объекты и процессы, характерные для биотехнологии, а также знакомятся с основными методами и этапами биотехнологического производства.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 10
-
Клеткалық биотехнология
«Биотехнология» пәнінің мақсаты студенттердің биологиялық объектілер мен процестерді пайдалану принциптері мен әдістері туралы жүйелі білімдерін пайдалы өнімдерді жасау және медицинада, ауыл шаруашылығында, өнеркәсіпте және қоршаған ортаны қорғауда қолданылатын технологияларды дамыту болып табылады. Биотехнологиялық тәсілдерді қолдануда практикалық дағдыларды меңгеруге ерекше көңіл бөлінеді. Оқыту барысында студенттер биотехнологияға тән негізгі терминдерді, объектілерді және процестерді зерттейді, сонымен қатар биотехнологиялық өндірістің негізгі әдістерімен және кезеңдерімен танысады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 10
-
Экофизиология
«Экофизиология» курсының мақсаты – студенттердің тірі организмдердің қоршаған орта факторларына (жарық, температура, су, тұздылық, газ құрамы және т.б.) физиологиялық жауаптары мен бейімделу механизмдері туралы терең білімдерін қалыптастыру. Курста өсімдіктер мен жануарлардың әртүрлі абиотикалық жағдайларға бейімделу жолдары қарастырылады. Студенттер организмдердің экологиялық күйзелістерге (құрғақшылық, аяз, ластану) төзімділігін талдай алады, сондай-ақ фотосинтез, тыныс алу, су алмасу және жылу реттеу сияқты негізгі физиологиялық үдерістердің экологиялық жағдайларға тәуелділігін анықтайды. Сонымен қатар, климаттық өзгерістердің тірі ағзаларға әсерін болжай отырып, экофизиологиялық мәліметтерді экологиялық мониторинг пен табиғатты қорғау шараларында қолдану қабілетін дамытады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ғылыми зерттеулер негіздері
Пән болашақ маманның кәсіби қызығушылықтары аясында зерттеу дағдыларын дамытуға бағытталған. Студенттер зерттеудің негізгі сапалық және сандық әдістерін біледі, ғылыми әдебиеттерді талдай алады, қажетті құралдарды пайдалана отырып, өздерінің шағын көлемді (small-scale) зерттеулерін жобалауға және жүзеге асыруға қабілетті. Студенттер деректерді өңдей алады және көпшілікке ұсыну үшін зерттеу нәтижелерін ауызша және жазбаша түрде құрастыра алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 10
-
Хронобиология
Курс аясында студенттер тірі организмдердің биологиялық ырғақтарын және онымен байланысты физиологиялық, мінез-құлықтық және метаболикалық үдерістерді зерттейді. Циркадтық ырғақтардың молекулалық және нейрофизиологиялық механизмдері, гипоталамус пен мелатониннің реттеуші рөлі қарастырылады. Әртүрлі организмдердің биологиялық сағаттары салыстырмалы түрде талданады. Айналадағы ортаның жарық режимі, ұйқы, уақыт белдеулерінің ауысуы және ауысыммен жұмыс істеу сияқты факторлардың адам денсаулығына әсері бағаланады. Студенттер биоритмдерді тіркеу мен талдау әдістерін меңгеріп, эксперименттер жүргізеді, алынған деректерді интерпретациялап, хронобиологияның медицинада, спортта, ауыл шаруашылығында және ғарыштық биологияда қолданылу мүмкіндіктерін талқылайды. Нәтижесінде тіршілік әрекетінің уақыттық ұйымдастырылуы жөнінде жүйелі түсінік қалыптасады және хронобиологиялық білімді ғылыми әрі қолданбалы мәселелерді шешуде пайдалану дағдылары дамиды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Әлеуметтік-мәдени әртүрлілікті ескере отырып, қарым-қатынастың әртүрлі форматтарын пайдаланады, әл-ауқатты және инклюзивті ортаны қалыптастыруда білім берудегі теңдік пен қолжетімділік қағидаларын құрметтейді, көшбасшылық қасиеттерге ие және оларды ұжымдық әлеуетті дамыту үшін қолдана алады.
- Кәсіби тапсырмаларды орындау үшін өзін-өзі реттеу мен рефлексияға қабілетті, жоғары деңгейдегі сыни және шығармашылық ойлау дағдыларын меңгерген.
- Сандық технологияларды зерттеулер мен қолдануда әдеп және құқықтық нормаларды сақтайды және біледі. Сандық ақпаратпен және деректерді қорғаумен жұмыс істеу кезінде қауіпсіздік шараларын қолданады, сандық ресурстарды белсенді, қауіпсіз және әдепті пайдалануға ықпал етеді.
- Биоалуантүрліліктің таралу заңдылықтарын, биосфераның қалпына келетін және қалпына келмейтін ресурстарын тиімді пайдаланудың негізгі бағыттарын біледі.
- Ботаникалық және зоологиялық объектілерді анықтау және далалық, зертханалық жағдайларда олармен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырады.
- Жасушалық процестердің механизмдері мен құрылымдық-қызметтік ұлпалардың, ағзалар мен ағзалар жүйелерінің негіздерін біледі. Ұлпаларды микроскопиялық зерттеуге қабілетті.
- Биологиялық объектілерді бақылау, сипаттау, сәйкестендіру, жүйелеу әдістерін меңгереді.
- Тірі биологиялық объектілерді бағалаудың физиологиялық, анатомиялық, биохимиялық әдістерін меңгереді;
- Микробиология, молекулалық биология және генетика саласындағы әртүрлі көздерден алынған мәліметтерді саралайды және дәйектейді;
- Жаратылыстану бағытындағы ғылыми циклді пәндерден жинақталған іргелі білімнің негізінде қолданбалы міндеттерді шешеді.
Ұқсас БББ
6B05101 Биология
Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты
6B05101 Биология
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
6B05101 Биология
Торайгыров университеті
6B05101 Биология
Астана халықаралық университеті
6B05101 Биология
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
6B05101 Биология
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
6B05101 Биология
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
6B05101 Биологиялық инженерия
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
6B05101 Биология
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
6B05101 Биология
М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
6B05101 Биология
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
6B05101 Өсімдіктер биотехнологиясы және микробиология
Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
6B05101 Биология
Шымкент университеті
6B05101 Биология
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B05101 Биология
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
6B05101 Биология
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
6B05101 Биология
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
6B05101 Биология
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
6B05101 Биология
Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
6B05101 Биология
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
6B05101 Биология
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
6B05101 Биологиялық инженерия
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
6B05101 Биология
Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты