6B05101 Биология в Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасы биологиялық-химиялық, микробиологиялық, генетикалық және биотехнологиялық зерттеулер саласында заманауи әдістері бар, ұйымдастыру – технологиялық, өндірістік – басқару, жобалау, ғылыми – зерттеу, табиғатты қорғау қызметі үшін мамандар ретінде жұмыс істей алатын мамандарды даярлауға бағытталған.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B050 Биологиялық және сабақтас ғылымдар
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және Химия
-
Білім беру саласы 6B05 Жаратылыстану ғылымдары, математика және статистика
-
Дайындық бағыты 6B051 Биологиялық және сабақтас ғылымдар
Пәндер
-
Экология, тұрақты даму және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
Осы пән бойынша студенттер экологияның негізгі принциптерін, адамның табиғи жүйелермен өзара әрекеттесуін, сондай-ақ тұрақты дамуға қол жеткізу тәсілдерін үйренеді. Пәннің негізгі мақсаттары мен міндеттері экология туралы білімді қалыптастыру, орнықты даму тұжырымдамасын түсіну, тіршілік қауіпсіздігі негіздерін игеру, адам денсаулығы мен қауіпсіздігін қамтамасыз ету жөніндегі экологиялық проблемаларды талдау, БҰҰ-ның Орнықты даму мақсаттары сияқты экология және орнықты даму саласындағы халықаралық келісімдер мен бастамалар шеңберінде салауатты және қауіпсіз өмір салты мәдениеті және іс-әрекеттің жүйелік салдарын (тәуекелдерін), өмір қауіпсіздігін, жергілікті қоғамдастық пен табиғаттың орнықты дамуын болжай және бағалай білу; қоршаған ортаға теріс әсерді азайтуға ықпал ететін және тұрақты дамуға ықпал ететін заманауи технологиялар мен тәжірибелерді зерттеу болып табылады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Зоология
"Зоология" курсының мақсаты-студенттерді жануарлар әлемімен, оның дамуымен, адам үшін негізгі ерекшеліктерімен және маңыздылығымен таныстыру. Міндеттері: хордалық жануарлардың кіші түрлері мен кластарының ерекшеліктерін жоғарыдан төменге қарай қарастыру; әртүрлі жүйелі топтардағы Жануарлардың анатомиясы, морфологиясы, физиологиясы және биохимиясының ерекшеліктерімен, олардың күрделенуімен танысу; омыртқалы жануарлардың бір-бірімен және омыртқасыздармен филогенетикалық байланысын бақылау; зерттелген топтың мысалында жануарлар әлемінің эволюциясы туралы түсінік қалыптастыру; омыртқалы жануарлардың экологиялық байланыстарын қадағалаңыз және олардың заңдылықтарын анықтаңыз; зоология ғылымының адам іс-әрекеті практикасымен байланысы туралы түсінік қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Пән сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті тарихи және қазіргі контексте қалыптастыру проблемаларын қарастырады, сыбайлас жемқорлықтың әмбебап мәнін, шығу сипатын, орнықтылығының себебін жүйелі түрде ашады, сондай-ақ Қазақстан Республикасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың әлеуметтік-экономикалық, құқықтық, мәдени, адамгершілік-этикалық аспектілері талданады. Осы пәнді зерделеу заңгердің әдеп қағидаттарының сақталуын қамтамасыз етуге, оның ішінде сыбайлас жемқорлықтың алдын алу және сыбайлас жемқорлық (өзге) құқық бұзушылықтардың жолын кесу жөнінде шаралар қабылдауға ықпал етеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу әдістері және академиялық хат
Бұл пәннің мақсаты - студенттерге ғылыми зерттеу жүргізудің негізгі әдіс-тәсілдерін, құрылымын, кезеңдерін үйретуді және ғылыми жазу мен академиялық хат талаптарына сай жазу машығын қалыптастыруды мақсат етеді. Пән студенттерге ғылыми таным процесін түсіндіруге, деректермен жұмыс істеуге, талдау жасауға және ғылыми мәтін құрастыруға көмектеседі. Аталмыш пәнді игеру барысында студент ғылыми зерттеу жүргізудің негізгі әдіс-тәсілдерін меңгереді, академиялық мәтіндерді жазу дағдыларын қалыптастырады, ғылыми мәліметтерді жинақтау, талдау және тұжырымдау қабілетін дамытады, академиялық нормалар мен талаптарға сай сауатты жазуды игереді, ғылыми жобаларды дайындауға, презентация жасауға және баяндауға дайын болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Кәсіпкерлік негіздері және стартаптардың тәлімгері
Пәнді оқытудың мақсаты білім алушылардың "кәсіпкерлік" құбылысына қызығушылығын ынталандыру және базалық кәсіпкерлік құзыреттіліктерді қалыптастыру болып табылады. Білім алушылар нарықтағы қажеттіліктер мен сұранысты анықтауға және қанағаттандыруға бағытталған үздіксіз процесс ретінде Заманауи кәсіпкерлік қызмет туралы жүйелі түсінік алады. Пәнді игеру барысында білім алушылар кәсіпкерлік қызметті тиімді басқару құралдарын зерделейді, бизнес-стратегияларды әзірлеуде қолдау мен көмек алады, бәсекелестік ортадағы проблемаларды шешу дағдыларына, сондай-ақ кәсіпкерлік қызмет субъектілерінің жауапкершілігі туралы білімге ие болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ботаника
Курстың мақсаты: жалпы биологияның қалыптасқан тұжырымдамалары негізінде ботаника бойынша студенттердің білімін тереңдету және жүйелеу.Курстың міндеттері: ботаника саласында теориялық білім мен практикалық дағдылар жүйесін қалыптастыру;логикалық ойлауды, жазбаша және ауызша сөйлеуді, ойлау мен шешім қабылдаудың дербестігін, шығармашылық қабілеттерін дамыту үшін жағдай жасау; тәрбие процесін жалпыадамзаттық құндылықтарға бағдарлау, табиғаттың адам өміріндегі және табиғаттың одан әрі өмір сүруіндегі адамның рөлін түсіну.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі қоғамның инклюзивті мәдениеті
Бұл пәннің мақсаты қазіргі замандағы инклюзивті қоғам құрудың мәдени, әлеуметтік және құқықтық аспектілерін қарастыру болып табылады. Инклюзивті мәдениет – адамдардың нәсіліне, жынысына, мүмкіндіктеріне, дініне, әлеуметтік жағдайына немесе басқа да айырмашылықтарына қарамастан, барлығын тең құқықты, құрметпен және қолдаумен қабылдауға бағытталған мәдени орта қалыптастыруды көздейді. Аталмыш пән арқылы білім алушылар инклюзивті мәдениеттің негіздерін түсінеді, әлеуметтік теңдік пен инклюзияны қолдайтын әдіс-тәсілдерді меңгереді, әртүрлі ортада инклюзивті қағидаларды қолдануға дайын болады, қоғамдағы кемсітушілікке қарсы тұра алатын азаматтық ұстаным қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қаржылық сауаттылық негіздері
Пәннің мақсаты білім алушыларда жеке қаржыға қатысты шешімдер қабылдау кезінде ұтымды қаржылық мінез-құлықты, сондай-ақ цифрлық технологияларды пайдалану арқылы қаржылық қызметтерді тұтынушылар ретінде олардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты процестерді сыни бағалау және талдау қабілетін қалыптастыру болып табылады. Білім алушылар қаржылық сауаттылық ұғымымен танысады, қаржы нарығында теңдестірілген шешімдер қабылдау үшін қажетті негізгі практикалық дағдыларды алады, негізгі қаржылық қызметтер мен қаржы құралдарын өз бетінше таңдауға және пайдалануға байланысты тәуекелдер үшін жауапты болуды үйренеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жеке даму биологиясы
Мақсаты-студентте жануарлардың көбею биологиясы, омыртқалы жануарлардың жеке даму ерекшеліктері, онтогенездің негізгі заңдары, ережелері мен заңдылықтары мен механизмдері туралы білімді жүйелеуге мүмкіндік беретін биологиялық дүниетанымды қалыптастыру. Пәннің мазмұны: Биология туралы түсінік; жыныс бездері мен жасушаларының құрылысы; көбею биологиясы. жыныстық цикл. ұрықтану және партеногенез; онтогенез, филогенез, жеке даму кезеңдері мен процестері. онтогенездің периодизациясы; эмбриогенездің салыстырмалы шолуы; гистогенез және органогенез. цитодифференциялау және морфогенез. в. Фогт әдістемесі; организм жүйелерінің жалпы сипаттамасы және дамуы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Өсімдіктер систематикасы
Өсімдіктерді жүйелеудің мақсаты: туыстық байланыстар негізінде Жоғары өсімдіктердің даму тарихы туралы тұтас түсінік беру. Студенттердің қазіргі заманғы өсімдіктер систематикасы бойынша теориялық және практикалық білімдерін қалыптастыру, студенттерге өсімдік нысандарымен өз бетінше жұмыс жасау дағдылары мен дағдыларын үйрету, студенттердің флористика, систематика және агрономия саласында ғылыми зерттеулер жүргізуге қызығушылығын дамыту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жасанды интеллект негіздері
Курстың мақсаты: білім алушыларда қазіргі әлемде жасанды интеллекттің (АИ) мүмкіндіктері мен қолданылуы және олардың қызметтің әртүрлі салалары үшін маңызы туралы базалық білімді қалыптастыру. Курсты игеру барысында студенттер курстың қолдану салаларымен және негізгі ұғымдарымен танысады, ал дидактикалық ойындар мен практикалық және жобалық тапсырмаларды орындау барысында зияткерлік жүйелерді құру үшін машиналық оқытуды қолдану дағдыларын алады. Пәнді меңгерген білім алушы мынадай құзыреттерге ие болуы тиіс: жасанды интеллект технологияларының көмегімен практикалық міндеттерді шешудің әдістері мен құралдарын білу; жасанды интеллект технологиялары құралдарымен деректерді өңдеу міндеттерін шеше білу; жасанды интеллектті жобалау негіздерін меңгеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Гистология цитология негіздерімен
"Гистология цитология негіздерімен" пәнінің негізгі мақсаты: 1) микроскопиялық және субмикроскопиялық құрылымын және жануарлардың жасушаларын, тіндері мен ағзаларын дамытуды тану; 2) негізгі заттармен танысу. Жануарлар организмінің жасушаларының, тіндерінің, мүшелерінің құрылысы мен қызметін зерттеу физиологияны, патологиялық анатомияны және басқа да клиникалық пәндерді түсіну үшін қажет. Ол биологиялық және медициналық ойлауды қалыптастырады, жануарлардың дамуының "нормасын" модельдеуге көмектеседі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Өсімдік шаруашылығы
Пәннің мақсаты: дала дақылдарының биологиясының ерекшеліктері бойынша теориялық білімді және әртүрлі агроландшафттық және экологиялық жағдайларда оларды өсірудің ресурс үнемдейтін технологияларын құрастыру және қолдану бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыру. Пәндердің мазмұны: өсімдік шаруашылығының теориялық негіздері, далалық дақылдардың өнімділігін бағдарламалау мүмкіндігі мен сенімділігін негіздеу, далалық дақылдарды өсірудің технологиялық әдістерінің биологиялық негіздері, далалық дақылдарды егу мерзімдерін негіздеу, далалық дақылдарды өсірудің морфологиясы, биологиясы және технологиясы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Базалық шетел тілі
Оқу пәнінің мақсаты оқу базалық шет тілі пәнін оқытудың мақсаты білім берудің алдыңғы сатысында қол жеткізілген шет тілін меңгерудің бастапқы деңгейін арттыру және студенттердің шетелдік серіктестермен қарым-қатынас кезінде кәсіби қызметтің әртүрлі салаларындағы әлеуметтік-коммуникативтік міндеттерді шешу үшін, сондай-ақ одан әрі өздігінен білім алу үшін қажетті және жеткілікті коммуникативтік құзыреттілік деңгейін меңгеру болып табылады. Биологияға кіріспе терминология әдістері; шет тілінде негізгі биологиялық терминдердің кәсіби сөздігін қалыптастыру; жасуша құрылымы мен қызметі; прокариоттар мен эукариоттар; тірі организмдер әлемі. Жасушалық теория; өмірді жіктеу, негізгі ұғымдар. Систематика; вирустар. Бактерия. Бұл қарапайым: саңырауқұлақтар патшалығы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Неорганикалық химия
Пәнді игерудің мақсаты химия ғылымының қазіргі заманғы даму үрдістерін ескере отырып, жалпы және бейорганикалық химия бойынша студенттерді теориялық және практикалық даярлау болып табылады, бұл түлектің болашақ кәсіби қызметінің міндеттерін шешуін қамтамасыз етеді. Жалпы және бейорганикалық химияның міндеттері-заттың құрылымы, заттардың құрылымы мен қасиеттерінің периодтық жүйеде оларды құрайтын элементтердің орналасуына тәуелділігі туралы қазіргі идеяларды зерттеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Физика
Мақсаты-студенттерде іргелі заңдарды, классикалық және қазіргі заманғы физика теорияларын қолдану туралы білім мен дағдыларды қалыптастыру, негізгі идеялардың, заңдардың, классикалық және қазіргі физика теорияларының мәнін олардың ішкі байланысы мен тұтастығында ашу. Пәннің мазмұны: Зерттеудің физикалық әдісінің негізгі ерекшеліктері; Механика; материалдық нүктенің кинематикасы; динамика; механикадағы сақталу заңдары; молекулалық физика және термодинамика; зат пен толқынның агрегаттық күйі; термодинамика; электродинамика негіздері; электростатика; тұрақты ток заңдары; әр түрлі ортадағы электр тогы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары математика
"Жоғары математика" пәнін оқытудың мақсаты-қолданбалы экономикалық бағытын күшейте отырып, студенттерді іргелі математикалық дайындық деңгейін арттыру, студенттерді теориялық және практикалық есептерді шешуге қажетті математикалық аппараттың негіздерімен таныстыру, сондай-ақ Математикалық талдаудың негізгі ұғымдарымен таныстыру, математикалық есептерді шешудің әдістері мен тәсілдерін меңгеру, логикалық және алгоритмдік ойлауды дамыту, зерттеудің негізгі әдістерін меңгеру, математикалық білімдерін өз бетінше кеңейту және қолданбалы есептерге Математикалық талдау жүргізу білігін;
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Жалпы химия
Мақсаты-жалпы химияның іргелі мәселелері бойынша білімді және оларды кәсіби қызметте қолдану дағдыларын қалыптастыру. Пәннің мазмұны: жалпы химияның теориялық негіздері; атом құрылысы және Д. И. Менделеевтің периодтық заңы. Химиялық байланыс; химиялық реакциялар энергетикасы. Заң Hess Ның. Химиялық кинетика және химиялық тепе-теңдік; ерітінділер. Қатты заттардың, газдардың және сұйықтықтардың ерігіштігі. Электролиттер; тотығу-тотықсыздану реакциялары (ОЖР) кешенді қосылыстар (КС); элементтер химиясы. S және p-элементтер. Биологиялық рөлі, қолданылуы; элементтер химиясы. D-VIII А тобының элементтері мен элементтері. Биологиялық рөлі, қолданылуы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Математика
Жалпы математика курсының мақсаты-іргелі математикалық білім беру. Мұндай білімнің қажеттілігі мен маңызы келесідей: - математикалық білім адамның өмірдің әлеуметтік, экономикалық, технологиялық және табиғи факторларына үйлесімді бейімделуі үшін қажет; - математикалық білім жеке тұлғаның ұтқырлығын бірнеше рет арттырудың шарты болып табылады, оның мамандықты өзгерту мүмкіндігін арттыру тұрғысынан да, негізгі мамандық шеңберіндегі кәсіби функциялар мен мүмкіндіктерді кеңейту тұрғысынан да;
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Физикалық есептерді практикалық шешу
Мақсаты-физиканың кәсіби қызметтегі, кәсіби міндеттерді шешудегі және ғылыми-зерттеу қызметіндегі рөлін түсіну үшін қажетті физиканың негізгі бөлімдерін, негізгі физикалық құбылыстарды игеру. Пәннің мазмұны: ғылым жүйесіндегі физика, ғылыми таным әдістері; оқу физикалық экспериментінің жүйесі, оқу экспериментінің даму үрдістері; оқу физикалық экспериментінің техникалық жабдықталуы; оқу экспериментінің технологиялық аспектілері; оқу зертханаларында жұмыс істеу кезіндегі қауіпсіздік талаптары; негізгі физикалық өлшеулер және өлшеу нәтижелерін өңдеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жануарлар организмдерінің хронобиологиясы
Мақсаты студенттердің бейімделу механизмі ретінде биологиялық жүйелерді уақытша ұйымдастыру туралы түсініктерін қалыптастыру; хронобиология саласында қоршаған табиғат пен жалпы биосфераның ритағына байланысты адамдардың денсаулығы мен өмірінің уақытша заңдылықтары туралы ғылым ретінде білім алу. Міндеттері: студенттерді биологиялық ритақтардың табиғаты туралы, биологиялық ритақтардың синхронизатор факторлары туралы, ағзалардың тіршілік әрекетінде қарапайымнан адамға бейімделу механизмі ретіндегі биоритмнің рөлі туралы, биологиялық ритақтарды реттеу механизмдері туралы заманауи түсініктермен таныстыру; кәсіби процесті жоспарлау және бақылау кезінде организмнің жеке биоритмдік құрылымын есепке алу және пайдалану дағдылары мен дағдыларын сіңіру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Микробиология және вирусология
Пәннің мақсаты - студенттердің микро-және макроағзалардың өзара әрекеттесуінің теориялық негіздері мен заңдылықтарын, алдын алу әдістері, микробиологиялық, молекулалық-биологиялық және иммунологиялық диагностика бойынша практикалық біліктерін меңгеру. Пәннің міндеттері: студенттерде микробтардың тірі жүйелер ретінде құрылысы мен жұмыс істеуі туралы жалпы түсініктерді қалыптастыру, олардың экологиядағы рөлі және деконтаминация тәсілдері, оның ішінде дезинфектология және стерильдеу техникасы негіздері; жұқпалы және жұқпалы емес агенттерге (антигендерге) иммундық жауап беру туралы заманауи түсініктерді қоса алғанда, адам ағзасының микробтар әлемімен өзара әрекеттесу заңдылықтары туралы студенттерге түсініктер қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Адам анатомиясы
Пәннің мақсаты-органдардың құрылымын тұтас қабылдау, адам денесінің құрылымы және оның мүшелері мен жүйелерінің функциялары туралы түсінік қалыптастыру. Пәннің міндеттері: -органдардың құрылысын, функциясын және топографиясын, органдардың анатомиялық-топографиялық өзара қарым-қатынасын зерттеу; - құрылым мен функцияның өзара тәуелділігі мен бірлігі, онтогенез процесінде олардың өзгергіштігі туралы білім алу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кәсіби бағыттылған шет тілі
Пәннің мақсаты-маманның кәсіби құзіреттілігінің деңгейін арттыру үшін болашақ мамандардың кәсіби қызметінің әртүрлі аспектілерін жүзеге асыруға мүмкіндік беретін Кәсіби шет тілінде сөйлеуді қалыптастыру. "Кәсіби бағытталған шет тілі" курсының мақсаты студенттерге бағдарламада қарастырылған тақырып аясында шет тілінде сөйлеу қарым-қатынасын үйрету, студенттерге грамматикалық, лексикалық және құрылымдық модельдерді нақты сөйлеу мәнмәтінінде өз іс-әрекетіне бағынатын ережелерді түсінуге көмектесу болып табылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Генетика
Пәннің мақсаты: гендердің өзгеру механизмін, гендер мен хромосомалардың көбеюін, гендердің әрекетін және олардың Элементарлық реакцияларды бақылауын және бүкіл денеде күрделі белгілер мен қасиеттердің қалыптасуын зерттеу. Сондай-ақ, органикалық табиғаттың дамуындағы тұқым қуалаушылық, өзгергіштік және таңдау процестерінің өзара байланысын зерттеу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіби қазақ (орыс) тілі
Бұл курстың мақсаты қазақ тілінің ресми-іскерлік стилін үйрену болып табылады. Студенттердің мамандықтар бойынша ғылыми-публицистикалық мәтіндерді оқу және жазу дағдыларын меңгеруі. Студенттердің сөздік қорын терминологиялық лексикамен толықтыру және оларды практикада қолдану қарастырылған. Қоғамдық өмірдің ресми-іскерлік саласында мемлекеттік тілде сөйлеу және жазу дағдыларын жетілдіру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Микроорганизмдер биотехнологиясы
Мақсаты биотехнология процестерінде Өнеркәсіптік микробиология негіздерін қолдану бойынша білім, білік және практикалық дағдыларды қалыптастыру. Міндеттері: - микробтық өнеркәсіпте, биотехнологиялық процестерде, гендік инженерияда пайдаланылатын микробтық қауымдастықтармен танысу, олардың биоқауіпсіздігін бағалау туралы; - микроорганизмдерді пайдаланатын заманауи биотехнологиялық процестерді және өндіріс деректерін реттейтін құжаттардың нормативтік базасын меңгеру; - био-және экоқауіпсіздік нормаларын сақтай отырып, микроорганизмдерді пайдалануға негізделген биотехнологиялық процестерді әзірлеуді үйрену; - заманауи биотехнологиялық жабдықтар мен ғылыми аспаптардың жұмысын меңгеру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Биологиялық зерттеу әдістері
Мақсаты-ғылыми зерттеулердің әдіснамасы мен әдістері және оларды практикада қолдану туралы түсініктерді қалыптастыру, ғылыми зерттеулердің әдіснамасы мен логикасының теориялық аспектілерін ашу. Пәннің мазмұны: ғылым және ғылыми зерттеулер; биологиялық зерттеулер әдістеріне кіріспе; ғылыми - зерттеу жұмысын ұйымдастыру; ғылыми - эксперименттік қызмет; студенттердің ғылыми - зерттеу жұмысы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Иммунология
Мақсаты: адамның иммундық жүйесінің құрылымы мен қызметін қалыпты және иммундық механизмдердің бұзылуына байланысты ауруларда зерттеу, сонымен қатар биологиялық және биологиялық салада иммунологиялық зерттеу әдістерін қолдану саласында Дағдылар мен практикалық тәжірибе алу. Міндеттері: қалыпты және патологиядағы иммундық жүйенің құрылымдық-функционалдық және жас ерекшеліктері туралы білімді, туа біткен және бейімделгіш иммунитеттердің молекулалық-генетикалық механизмдері, иммундық жауаптың даму және реттеу кезеңдері, иммундық жүйенің негізгі ауруларының этиологиясы, патогенезі және клиникалық көріністері мен иммунотерапия принциптері туралы білімді қалыптастыру, негізгі иммунологиялық әдістер бойынша жұмыс дағдыларын дамыту адамның иммундық жүйесінің жағдайын талдау және бағалау үшін компьютерлік бағдарламаларды әзірлеуде алған білімдерін одан әрі пайдалану мүмкіндігімен заманауи иммунология проблемаларына жүйелі көзқарасты қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Биоорганикалық химия
Биоорганикалық химия Мақсаты: Органикалық заттардың құрылымы мен олардың биологиялық функциялары арасындағы байланысты зерттейді. Зерттеу нысандары биополимерлер, дәрумендер, гормондар, антибиотиктер, феромондар, сигнал беретін заттар, өсімдік тектес биологиялық белсенді заттар, сондай-ақ биологиялық процестердің синтетикалық реттегіштері (дәрілік заттар, пестицидтер және т.б.) сияқты биологиялық маңызды табиғи және синтетикалық қосылыстар болып табылады. Міндеттері: органикалық қосылыстардың жүйелі номенклатурасының жіктелу принциптері мен негізгі ережелерін білу; органикалық қосылыстар молекулаларының электрондық және стереохимиялық құрылымының негіздері; жүйелердің термодинамикалық тұрақтылығының жоғарылау факторлары ретінде конъюгация және ароматтылық. Алмастырғыштардың электрондық әсерлері; органикалық реакциялар мен реагенттердің түрлері. Қосылыстардың реактивтілігін анықтайтын факторлар. Органикалық қосылыстарды жіктей білу және биологиялық маңызды заттар мен дәрілік заттардың типтік өкілдерін құрылымдық формулалар бойынша атай білу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Эволюциялық биология
Мақсаты студенттерді молекулалық эволюция теориясының заманауи көзқарастарымен, тіршіліктің пайда болуының кейбір модельдерімен, макромолекулалардың эволюциясын зерттеу әдістерімен, молекулалық коэволюцияның кейбір мәселелерімен таныстыру. Міндеттері: генетикалық кодтау жүйесінің пайда болуы мен эволюциясының принциптерін, гендер мен ақуыздардың эволюциясын теориялық талдау тәсілдерін, макромолекулалардың құрылымдық ұйымдастырылуы мен эволюциясын, геномдардың пайда болуы мен эволюциясының принциптерін білу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Өсімдіктер физиологиясы
Курстың мақсаты: өсімдіктердің маңызды топтарының өнімділігін қалыптастырудың өмірлік процестерінің ерекшеліктерін, физиологиялық-биохимиялық және морфогенетикалық элементтерін зерттеу. Осыған байланысты онтогенезді кезеңдеудің жалпы мәселелері, вегетативті және генеративті саланың дамуы, ұйқысыздық физиологиясы, өну, тұқымдар мен жемістердің пісуі қарастырылады
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Cанитарлық биология
"Санитарлық биология" сабағының мақсаты - санитарлық-гигиеналық және гигиеналық жұмыстарда қолданылатын негізгі және ерекше әдістерді меңгеру. Қоршаған ортаны және тамақ өнімдерін микробиологиялық зерттеу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Биохимия
"Биохимия" пәнінің мақсаты тіршіліктің молекулалық негіздерін тану болып табылады, оның басты міндеті тірі табиғат заттарының биологиялық функциясы мен молекулалық құрылымының өзара байланысын анықтау болып табылады. Пәннің міндеттері-студенттерге биохимияның негізгі бөлімдері бойынша білім беру, биополимерлердің құрылымын, қасиеттерін және олардың құрылымдық компоненттерін зерттеудің практикалық дағдыларын меңгеру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Биотехнология негіздері
Мақсаты-биотехнологиялық зерттеулердің тәсілдері мен әдістерін пайдалана отырып, биотехнология саласындағы ғылыми дүниетаным мен білім жүйесін қалыптастыру. Пәннің мазмұны: биотехнология ғылым мен өндірістің жеке саласы ретінде; биотехнологиялық процестердегі биологиялық объектілер; биотехнологиялық процестердегі негізгі продуценттерді культивациялау; ферменттеу процестерін іске асыру, микробтық синтездің жалпыланған технологиялық схемасы; Микробтық синтез асептикасының негіздері; биотехнологиялық жүйелерді математикалық модельдеу; биотехнологиялық процестерді оңтайландыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Молекулалық биология
Оқу пәнінің мақсаты: ғылыми дүниетанымды қалыптастыру және қоршаған әлемнің бірыңғай ғылыми бейнесін жасау; жалпы орта білім беру жүйесінің мекемелерінде Биологияны оқыту процесін жүзеге асыру үшін ғылыми негіз ретінде тірі затта болып жатқан процестердің молекулалық механизмдерін зерттеу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Экологиялық биология
Студенттерді пәндерді оқуға дайындаңыз, студентте, болашақ бакалаврда тірі жүйелердің қасиеттері, өмірдің тарихи дамуы, биотаның планетарлық процестердегі рөлі, биология ғылымдарының қазіргі бағыттары, мәселелері мен болашағы туралы тұтас түсінік қалыптастырыңыз, көптеген Кәсіби пәндерді оқуға негіз беріңіз.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақстан биоресурстары
Пәнді оқытудың мақсаты студенттерді Қазақстанның өсімдіктер мен жануарлар әлемінің алуан түрлілігімен, Қазақстандағы пайдалы өсімдіктер мен жануарлардың жекелеген топтары мен түрлерін зерттеу және шаруашылық игеру тарихының негізгі кезеңдерімен, сондай-ақ шикізат алу әдістерімен және оларды қолдану салаларымен таныстыру болып табылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Топырақтану
Пәннің мақсаты: жердің тірі қабығы – топырақ туралы табиғи дене, оның қасиеттері, қалыптасуы, эволюциясы туралы негізгі білімді қалыптастыру; топырақ түзілу процесін, оның жер бетіндегі көріністерін, топырақ түзілуіне экологиялық факторлардың әсерін зерттеу; топырақтың адам табиғаты мен шаруашылық қызметіндегі рөлі, топырақ ресурстарын ұтымды пайдалану жолдары.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Биоинформатика
Мақсаты студенттердің молекулалық биология, биохимия, генетика, вирусология және т.б. бойынша көптеген эксперименттік жұмыстардың нәтижелерін тиісті есептеу әдістемелерінің көмегімен талдауға бағытталған іргелі мәліметтерді алуы, ақпараттық биология әдістерін агроазық-түлік биотехнологиясының іргелі және қолданбалы мәселелерін шешуге қолдану. Міндеттері: үлкен көлемдегі биологиялық деректерді талдау алгоритмін білу (геномдағы гендерді іздеу), нуклеотидтер мен аминқышқылдарының ізбасарлары, ақуыз домендері және т. б. сияқты биологиялық деректердің әртүрлі түрлерін талдау және түсіндіру (ақуыздың белсенді орталығының құрылымын зерттеу), биологиялық деректерді басқару және жылдам қол жеткізу үшін бағдарламалық жасақтаманы әзірлеу дағдыларын игеру (құру ), талданатын нуклеотидтер тізбегінің және олар анықтайтын өнімдердің негізгі физика-химиялық және биологиялық қасиеттерін болжай білу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Орнитология
Курстың мақсаты – осы ғылыми бағыттың даму тарихын, құстардың пайда болуы мен эволюциясын, сонымен қатар олардың қазіргі таксономиялық әртүрлілігі, құстардың экожүйедегі таралуы және маңызы туралы түсініктерді зерттеу. Тапсырмалар: - қазіргі орнитология бойынша білім кешенін білу; - өзара әрекеттесетін жасушалардың, ұлпалардың және мүшелердің біртұтас жүйесі ретіндегі құстардың денесі туралы білім кешені; - табиғаттағы құстардың түрлерін ажырата білу; - орнитология бойынша алған білімдерін кәсіби қызметінде қолдана білу; - орнитологияда ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу дағдыларын меңгеру; - құстарды далалық және стационарлық зерттеудің негізгі әдістері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Адам және жануарлар физиологиясы
Курстың мақсаты - студенттерде қоршаған ортамен өзара әрекеттесуде жануарлар мен адам ағзасының жұмыс істеуінің жалпы заңдылықтары туралы түсінік қалыптастыру. Міндеттері: организмнің оны ұйымдастырудың барлық деңгейлерінде жұмыс істеуінің жалпы заңдылықтары туралы идеяларды алу (молекулалық жасушадан функционалды жүйелерге дейін) сыртқы және ішкі ортадағы өзгерістерге бейімделудің физиологиялық механизмдері туралы білім алу. Эксперименттік физиологиялық әдістер туралы, ағзаның функционалды резервтерін бағалау әдістері туралы білім алу эксперименттік зерттеу дағдыларын игеру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Өсімдіктер биотехнологиясы
Мақсаты студенттерде өсімдіктердің көбеюінің биотехнологиясы (соның ішінде жасуша дақылдары, ұлпалар, мүшелер және өсімдік клондары), өсімдіктердің микроклоналды көбеюі, өсімдіктердің in vitro дақылдарын алу әдістері, өсімдіктердің гендік инженериясы, трансгенді өсімдіктерді алу әдістері, өсімдіктердің агробактериялық және биобаллистикалық трансформациясының молекулалық негіздері, өсімдіктердің гендік инженериясында қолданылатын коинтегративті және екілік векторлар туралы негізгі түсініктерді қалыптастыру, трансгенді өсімдіктерді, Конституциялық, индукциялық және тінге тән промоторларды өндіруде қолданылатын маркер және селективті гендер, трансгенді өсімдіктерді, өсімдіктерді өсіру үшін пайдаланылатын қоректік орталарды, фитогормондарды, стерильді жұмыс ережелерін алуда қолданылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жануарлар биотехнологиясы
Мақсаты жануарлар биотехнологиясының әдіснамалық тәсілдерін, жануарлардың ұрық және соматикалық жасушаларының генетикалық трансформациясы жөніндегі жұмыстардың негізгі кезеңдерін, жасушалық және эмбриогенетикалық инженерияны, жасанды ұрықтандыру әдістерін, жыныс және ұрық жасушаларын криоконсервациялау мәселелерін, гендік-инженерлік биотехнологияның негізгі бағыттарын, қатерлі ісік проблемасын зерттеуде биотехнологиялық әдістерді қолдануды және т.б. жарықтандыру болып табылады. Тапсырмалар көптеген жануарлар мен адам гендерінің құрылымын сипаттау; биоконструкцияны зерттеу; клондау, аллофенді жануарларды (генетикалық химераларды) алу және трансгенді жануарларды алу әдістерін зерттеу; жануарлардың ұрық және соматикалық жасушаларының генетикалық трансформациясының мүмкіндіктерін зерттеу; жасушалық және эмбриогенетикалық инженерияны қолдануды зерттеу; жасанды ұрықтандыру әдістерін зерттеу; жыныс және ұрық жасушаларын криоконсервациялау мәселелерін зерттеу; гендік-инженерлік биотехнологияның негізгі бағыттарын зерттеу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қолданбалы биология
Оқу пәнінің мақсаты: ЖОО-да ауылшаруашылық дайындық-студенттердің ауылшаруашылық және психологиялық-педагогикалық білімдерін, оқу-тәрбие жұмысын ұйымдастыруға қажетті біліктері мен дағдыларын қалыптастыру. Болашақ мұғалімнің ауылшаруашылық дайындығы оның жалпы жаратылыстану білімінің ажырамас бөлігі болып табылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Биоэтика принциптері
Мақсаты кәсіби қызмет түрлеріне, биоэтика проблемаларын сәйкестендіру қабілетіне және оларды талдау әдістерін меңгеруге сәйкес Этикалық маңызды кәсіби міндеттерді шешуге қабілетті, дербес кәсіби қызметке дайын білім алушының құзыреттерін қалыптастыру. Міндеттері: адам мен қоғам өміріндегі этиканың рөлін түсіну; этикалық ілімдер тарихындағы негізгі бағыттарды білу; адамның адамға, қоғамға, қоршаған ортаға қатынасын реттейтін этикалық нормаларды білу; биоэтиканың негізгі принциптерін білдіру: автономия принципі, адамның қадір-қасиетін құрметтеу; зиян келтірмеу; игіліктер; әділеттілік және олардан туындайтын дәрігердің мінез-құлық стандарттары осы ғылымның әдістерін кәсіби және әлеуметтік қызметтің әртүрлі түрлерінде қолдана білу; жеке бас бостандығы, ізгілік, бақыт, парыз, мейірімділік мәселелерін ұсыну.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Паразитология
"Паразитология" пәнінің негізгі мақсаты студенттерді инвазиялық ауруларды анықтаудың кешенді әдістеріне үйрету, ауруды анықтаған кезде дұрыс емдеу әдістерін қолдану, аурулардың алдын алу және таратпау жөніндегі шараларды ұйымдастыру, инвазиялық аурулар бойынша әртүрлі меншік нысанындағы шаруашылықтарда сауықтыру болып табылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Қазақстанның тарихи дамуының негізгі кезеңдерін, заңдылықтары мен өзіндік ерекшелігін терең түсіну және ғылыми талдау негізінде азаматтық ұстанымды көрсету
- Философия, әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану, психология, экологиялық ойлау, құқық және кәсіпкерлік негіздері, ғылыми зерттеу әдістері салаларындағы базалық білімге сүйене отырып, тұлғааралық, Әлеуметтік және кәсіби коммуникацияның әртүрлі салаларындағы жағдайларға баға беру, сондай-ақ қазіргі қоғамның инклюзивті мәдениеті қағидаттарын ескере білу
- тұлғааралық, мәдениетаралық және өндірістік (кәсіби) қарым-қатынас міндеттерін шешу үшін қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде коммуникацияға түсу
- кәсіби қызметте ақпараттық технологиялар мен жасанды интеллект мүмкіндіктерін пайдалану: интернет-ресурстар, ақпаратты іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және тарату бойынша бұлтты және мобильді сервистер, Қолданбалы компьютерлік бағдарламалардың әмбебап пакеттері, эксперименттік биологиялық мәліметтер базасын құру, ғаламдық компьютерлік желілерде биологиялық ақпаратпен жұмыс істеу
- тірі организмдердің (микроорганизмдер, өсімдіктер, жануарлар) тіршілік әрекеті процестерінің мәнін, механизмдері мен заңдылықтарын; қазіргі биологияның дамуының негізгі жетістіктері мен үрдістерін; тірі организмдердің маңызды қосылыстарын талдау әдістерін және олардың тіршілік әрекетін зерттеу әдістерін; биологияның кәсіби қызметінің технологияларын білу
- генетика мен селекцияның негізгі заңдылықтары мен қазіргі жетістіктері, геномика, протеомика туралы негізгі идеяларды қолдану
- өмірлік жағдайларда экологиялық сауаттылықты және физика, химия, жер туралы және биология бойынша негізгі білімдерін пайдалану; өзінің кәсіби қызметінің салдарын болжайды, қабылдаған шешімдері үшін жауап беру
- кәсіби этиканың негізгі ережелерін білу және оларды жұмыста шебер қолдану; өндірісте еңбекті қорғау және қауіпсіздік техникасы ережелерін сақтауға және оны басқалардан талап етуге
- биология, экология, биоалуантүрлілікті сақтау, өсімдік шаруашылығы, биотехнология және биоинформатика саласындағы қолданбалы кәсіби міндеттерді шешуде білімдерін пайдалану;
- ғылыми-зерттеу далалық және зертханалық биологиялық жұмыстарды орындау үшін заманауи аппараттар мен жабдықтарды пайдалану
- стандартты кәсіби тапсырмаларды шешу, логикалық және сыни тұрғыдан ойлау, өз ойын ауызша және жазбаша түрде дұрыс және логикалық тұжырымдау; ақпаратты және шығармашылық шешімдерді іздеу; қызметтің кәсіби және жеке тәжірибесін өзекті ету
- ғылыми зерттеу және академиялық жазу әдістерін қолдану және оларды оқу саласына қолдану
Ұқсас БББ
6B05101 Биология
Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты
6B05101 Биология
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
6B05101 Биология
Торайгыров университеті
6B05101 Биология
Астана халықаралық университеті
6B05101 Биология
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
6B05101 Биология
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
6B05101 Биология
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
6B05101 Биологиялық инженерия
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
6B05101 Биология
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
6B05101 Биология
М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
6B05101 Биология
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
6B05101 Өсімдіктер биотехнологиясы және микробиология
Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
6B05101 Биология
Шымкент университеті
6B05101 Биология
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B05101 Биология
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
6B05101 Биология
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
6B05101 Биология
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
6B05101 Биология
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
6B05101 Биология
Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
6B05101 Биология
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
6B05101 Биология
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
6B05101 Биологиялық инженерия
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
6B05101 Биология
Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты