7M01505 Биология в Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Биология саласында жалпы білім беру, сонымен қатар орта және жоғары кәсіби білім берудің негізгі білім беру бағдарламасын жүзеге асыратын, білім беру ұйымдарында ғылыми-зерттеу және педагогикалық қызметке қабілеті бар және қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды білетін, еңбек нарығында жоғары сұранысқа ие жоғары білікті педагогика ғылымдарының магистрін дайындау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M014 Биология педагогтерін даярлау (қазақ, орыс, ағылшын тілдері)
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M015 Жаратылыстану пәндері бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Шет тілі (кәсіби) (ағылшын тілінде)
Пәннің мақсаты: халықаралық деңгейде кәсіби салаға кірігу үшін шет тілін меңгеру дағдыларын қалыптастыру, ағылшын тілін мәдениетаралық және кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде пайдалану, сонымен қатар шетел ғалымдарының ғылыми еңбектерін аудару үшін, аударматану және мәдениетаралық коммуникация саласындағы шетелдік тәжірибені дамыту, кәсіби қызметте қолданылатын ақпаратты ауызша және жазбаша түрде аудару дағдыларын жетілдіру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Жүйке жүйесінің құрылымдық-қызметтік ұйымдасуы (қазақ тілінде)
Бұл курс адамның жүйке жүйесінің негізгі бөлімдерінің құрылымдық және функционалдық ерекшеліктері туралы, жүйке жүйесінің құрылымы мен қызметін зерттеуге қажетті негізгі анатомиялық және гистологиялық ұғымдар туралы білімді қалыптастыруға ықпал етеді; жүйке жүйесінің дамуына әсер ететін әртүрлі факторларды талдау және бағалау дағдылары; адамның жүйке жүйесінің құрылымдық ерекшеліктері туралы білімді тереңдету; сонымен қатар қажетті ақпаратты құрылымдау және іздеу дағдысын дамытады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Биологиялық жүйелеу негіздері бойынша білімді қолдану әдістемесі (қазақ тілінде)
Бұл пән магистранттарда биосфераның дамуында рөл атқаратын өсімдіктер әлемі мен омыртқалы жануарлардың таксономиялық әртүрлілігі туралы түсінік пен эволюцияның әртүрлі көзқарастары туралы түсінік қалыптастыруға мүмкіндік береді. Өсімдіктер мен омыртқалы жануарлардың таксономиясының (таксономиясының) негіздерін игеру. Сонымен қатар өсімдіктер мен омыртқалы жануарлардың биоалуантүрлілігін, олардың экологиясы мен салдарын бағалауға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары жүйке жүйесінің анатомиясы мен физиологиясы (қазақ тілінде)
"Жоғары жүйке жүйелерінің анатомиясы мен физиологиясы" курсы (қазақ тілінде) адам ағзаларының қоршаған ортаға бейімделуі, жүйке жүйесінің қызметі, организмдегі орналасуы мен құрылысы, жүйке түбіршектерінің, жүйкелердің, жүйке түйіндерінің және жүйке талшықтарының ұштарының жұмыс істеу принциптері мәселелерін қарастырады. Курс жоғары жүйке жүйесі туралы ғылым саласындағы соңғы жаңалықтарға негізделген ақпаратты талдау мен бағалауды дамытуға, алынған білімді зерттеу және практикалық мәселелерді шешуде қолдануға ықпал етеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары мектептің педагогикасы (қазақ тілінде)
Бұл пәнді оқудың мақсаты жоғары кәсіби білім берудің теориялық және практикалық мәселелері болып табылады. Жоғары оқу орындарының педагогикасы білім беру заңдылықтары мен принциптері, жоғары кәсіби білім беру құралдары мен әдістері туралы білімнің дамуын зерттейді. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистранттар Қазақстан Республикасының жоғары білім беру жүйесінің дамуын, оның негізгі міндеттерін біледі. Сонымен қатар педагогикалық процесті басқарудың ғылыми аспектілері және заманауи педагогикалық технологияларды қолдану туралы білімдері қалыптасады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Басқару психологиясы (орыс тілінде)
Психологияның пәнаралық қолданбалы саласы, оның негізгі міндеті психологиялық білім мен теорияларға негізделген басқарушылық қызмет мәселелерін зерттеу және шешу болып табылады. Пән басқару процесін ұйымдастырудың психологиялық заңдылықтарын және осы процесте адамдар арасында пайда болатын қатынастарды зерттейді және реттейді. Басқарушылық қызметтің заңдылықтары, принциптері, әдістері қарастырылады: басқарушылық қызметтің ерекшеліктері мен психологиялық жағдайлары талданады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ғылым тарихы мен философиясы (қазақ тілінде)
Пән ғылыми ойлаудың тарихы мен философиясы, ғылымның философиялық негіздері, эмпирикалық және ғылыми танымның генезисі, мәні, болашағы туралы білімді қалыптастырады, білімгерлердің ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуіне қажетті әдістемелік аппаратты дамытады. Проблемалық оқыту, тақырыптық талқылау, жоба әдісі сияқты оқытудың белсенді әдістері қазіргі заманғы ғылым жетістіктерін сыни тұрғыдан бағалау дағдыларын меңгеруге, өзіндік этикалық ұстанымын қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Флористика негіздері (қазақ тілінде)
Флористика негіздері – жер шарының флорасы мен жеке аймақтардың құрамындағы өсімдіктердің түрлері, олардың өзара байланысы, шығу тегі, құрылыс ерекшеліктерін зерттейді. Курста өсімдіктердің морфобиологиялық және экологиялық ерекшеліктерін, сәндік қасиеттерімен, шөпті өсімдіктердің көбею тәсілдерімен, сәндік өсімдіктердің негізгі тұқымдастарының, тектері мен түрлерінің сипаттамасын қарастырады. Курстың мақсаты - өсімдіктердің өсуі мен дамуының физиологиялық негіздерімен танысу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау (ағылшын тілінде)
Пән мазмұны зерттеу әдістемесі, ҒЗТКЖ, ғылыми-зерттеу жұмысының негізгі құрамдас бөліктері, авторлық құқық құжаттарын рәсімдеу, зерттеу жоспарының жаңашылдығы, жобаның өмірлік циклі мен құнын бағалау, идеяларды таңдау критерийлері мен сапасын анықтау дағдыларын қалыптастырады және іс жүзінде тиімді қолдану іскерліктерін меңгертеді. Оқу пәні білім алушылардың жасанды интеллектіні зерттеу барысында көмекші ресурс ретінде тиімді пайдаланып, зерттеу мүмкіндіктерін кеңейту үшін қажетті дағдылар мен біліктерді қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Жоғары мектепте биологияны оқытудың теориялық негіздері (қазақ тілінде)
Бұл пән магистранттарда жоғары мектепте биологияны оқытудың теориялық негіздері туралы білім мен түсініктерді қалыптастыруға, жаңашылдардың тәжірибесін өзінің кәсіби қызметінде қолдана білуге, педагогиканың қазіргі даму кезеңінде білім беру процесін басқару дағдыларын дамытуға, Биологияны оқыту мен оқытудағы негізгі принциптер мен педагогикалық тәсілдерді талдау және жүйелеу дағдыларын дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мембраналар физиологиясы (ағылшын тілінде)
Курсты оқыту барысында биологиялық мембраналар, олардың құрылымы, түрлері, физиологиясы, олардағы липидтердің, ақуыздардың (перифериялық, интегралды), көмірсулардың қасиеттері мен қызметтері, заттарды мембрана арқылы тасымалдау, физиологиялық процестерге қатысатын иондық каналдар туралы білім қалыптасады. Курс магистранттардың мембраналық құрылымдардың тұтастығының жасуша мен организмдегі барлық тіршілік процестердің қалыпты жүруі үшін маңыздылығын талдау және бағалау қабілетін қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Білім берудегі инновациялық процестер (қазақ тілінде)
Пән магистранттарда қазіргі кезеңдегі білім берудегі инновациялық процестермен байланысты жалпы мәдени және кәсіби-педагогикалық білім мен білік жүйесін қалыптастыруға; жалпы, орта және жоғары буынның негізгі білім беру бағдарламаларын іске асыратын практикалық-педагогикалық және басқарушылық қызметті игеруге; білім берудегі инновациялық процестерді басқару дағдыларын игеруге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Биологияны оқыту әдістемесіндегі инновациялық технологиялар (қазақ тілінде)
Бұл пән заманауи инновациялық білім беру үдерістерідің негізгі бағыттары мен даму перспективаларын, инноватика ғылыми педагогикалық білім саласы ретінде, білім беру әдістерін жетілдіру үшін өзіндік, сыни және шығармашылық ойлауды дамытудың әдістері мен тәсілдерін және талдау тәсілдерін, инновациялық білім беру жүйесін құрудың әртүрлі теорияларын, тұжырымдамаларын, тәсілдерін сыни бағалауды қамтиды. Курстың мақсаты - қазіргі заманғы білім берудегі инновациялық технологияларды қолданудың мәні, жобалау әдістері мен принциптері туралы тұтас идеяны игерту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Клетка қызметтерінің биохимиялық принциптері (ағылшын тілінде)
Курстың нәтижесінде тірі организмдердің құрамына кіретін биохимиялық процестердің, химиялық қосылыстардың заңдылықтары, зат алмасуды реттеу тетіктері туралы білім игеріледі; биохимиялық зертханаларда қолданылатын ғылыми-зерттеу және өндірістік бағыттағы жабдықтарда жұмыс істеу дағдылары мен әдістері қалыптасады; тірі организмдердің химиялық құрылымы, дене құрылымының әртүрлі иерархиялық деңгейлерінде жүретін.биохимиялық реакциялар маңызды принциптері туралы іргелі ұғымдар мен идеялар дамиды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Биологиялық білім дамуының жаңа тұжырымдамасы және жасанды интеллект (орыс тілінде)
Бұл курс биологиялық білім беруді дамытуды жаңарту және критериалды бағалау жүйесін енгізу жағдайында мұғалімдердің біліктілігін арттыру туралы білім жүйесін қалыптастырады. Магистранттардың жағдайын, оқу және ғылыми-зерттеу қызметін талдау мен бағалауға ықпал етеді. Сондай-ақ, STEM сабақтарын дайындау кезінде ғылыми білім ауқымын кеңейту үшін кешенді AI ресурстары арқылы білім берудегі жаңа тәсілдерді енгізуді одан әрі ілгерілетуге көмектеседі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Педагогикалық шеберлілік негіздері (орыс тілінде)
Педагогикалық шеберлілік негіздері (орыс тілінде) «Педагогикалық шеберлік негіздері» курсы магистранттарға педагогикалық қызмет туралы жалпы түсінік, педагогикалық шеберліктің психологиялық-педагогикалық негізі ретінде оқыту мен оқытудың заманауи технологиялары мен әдістемелері туралы түсінік беруге, сабақтардың әртүрлі нысандарын дайындау және өткізу дағдыларын меңгеруге; педагог тұлғасына қажетті талаптар туралы білім, рефлексия, әдеп және т. б. қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Эволюциялық биология (ағылшын тілінде)
Эволюциялық биология-бұл түрлердің пайда болуын, олардың белгілерінің тұқым қуалаушылығы мен өзгергіштігін, эволюциялық даму процесінде түрлердің көбеюі мен алуан түрлілігін зерттейтін биологияның бір саласы. Курстың мазмұны биологиялық эволюция теориясымен, тіршіліктің пайда болу жолдарымен, эволюцияны зерттеу әдістерімен байланысты барлық мәселелерді қамтиды. Курстың мақсаты-жаратылыстану ғылымдарындағы жетістіктермен танысу, бұл Даму, материяның күрделенуі, ұйымдасу деңгейінің жоғарылауы, даму процесінде параллелизм сияқты процестерді терең түсінуге бастама береді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Микроорганизмдер экологиясы (ағылшын тілінде)
Курс микроорганизмдердің маңызды қасиеттері, олардың табиғи процестердегі маңызы, микроорганизмдер мен қоршаған ортаның өзара әрекеттесуінің негізгі механизмдері туралы білімді игеруге мүмкіндік береді. Биологиялық объектілерді (микробтарды) бақылау, сипаттау, сәйкестендіру және ғылыми жіктеу әдістерін қолдану қабілетін тереңдетеді. Курс магистранттарда осы саладағы заманауи ғылыми жетістіктер негізінде микроорганизмдердің жіктелуі және биологиялық сипаттамасы, микробтық популяциялардың тіршілік ету ортасында таралуы, тамақтану түрлері туралы тұтас білім қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Микроорганизмдер биологиясы (ағылшын тілінде)
Курс микроорганизмдердің жіктелуін, морфологиясын, физиологиясын және олардың зат алмасу процестерін, қоршаған ортамен қарым-қатынасын зерттейді. Көптеген микроорганизмдер бактериялар. Сонымен қатар, микробиология төменгі сатыдағы саңырауқұлақтарды, ашытқы саңырауқұлақтарын, бір клеткалы балдырларды, қарапайым организмдерді, вирустарды зерттейді. Курстың мақсаты - магистранттарды прокариоттар мен эукариоттардың биотехнологиясы үшін маңызды ерекшеліктерімен таныстыру, микробиология саласындағы жетістіктердің жалпы биологиялық маңыздылығын көрсету.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жалпы және кәсіптік білім беру жүйесінде жобалық және зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру (орыс тілінде)
Оқу курсына болашақ мұғалімдерді оқушыларды ұйымдастыруға, сауатты басқаруға және ғылыми зерттеулер жүргізуге дайындау мәселелері кіреді. Курстың мақсаты-болашақ мұғалімдерді оқушылардың ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру саласында теориялық білімдерінің және ғылыми зерттеулерді басқарудың практикалық дағдыларының қажетті деңгейімен қамтамасыз ету. Міндеттерге: ғылыми таным жүйесін түсіну; мәселені, зерттеудің мақсаттары мен міндеттерін анықтай білу; ғылыми жетекшілік жүргізу дағдылары кіреді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қолданбалы биотехнология (қазақ тілінде)
Қолданбалы биотехнология пәні молекулалық биология, жасушалық және молекулалық биофизика, биохимия, иммунология және заманауи инженерия негізінде дайындық мәселелерін қамтиды. Биологиялық объектілерді (микробтарды) бақылау, сипаттау, сәйкестендіру және ғылыми жіктеу әдістерін, әртүрлі топтағы организмдердің геномдары мен протеомаларын ұйымдастырудың заңдылықтарын іс жүзінде негіздейді. Курс заманауи қолданбалы биотехнологиялық ғылымның жетістіктері, өсімдік шаруашылығы, селекция, мал шаруашылығы, жемшөп препараттары, органикалық қалдықтарды өңдеу, экология мәселелерін шешуде білім қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Биологиялық ақпаратты іздеу және құрылымдау технологиясы (орыс тілінде)
"Биологиялық ақпаратты іздеу және құрылымдау технологиясы" оқу курсы биологиялық ақпаратты құрылымдау теориясы мен практикасы мәселелерін қамтиды. Курстың мақсаты-болашақ биология мұғалімдерінің ақпаратты іздеу және құрылымдау саласында теориялық білімі мен практикалық дағдыларының қажетті деңгейін қамтамасыз ету. Тапсырмаларға мыналар кіреді: оны есте сақтау үшін биологиялық ақпаратты ұйымдастыру процесін түсіну және негізгі элементтерді есте сақтауды жеңілдету.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Биологияны оқытудың пәнаралық аспектілері (қазақ тілінде)
Курс барысында биологияны оқыту процесін тиімді жүзеге асыруды қамтамасыз ететін білім жүйесі, әдістері және шығармашылық тәжірибе туралы түсінік қалыптасады, тірі организмдерді кешенді зерттеу мақсатында эволюциялық биология, биотехнология және микроорганизмдер биологиясы саласында пәнаралық және қолданбалы зерттеулер жүзеге асырылады. Курс тірі заттардың әр түрлі құрылымдық деңгейлеріндегі тіршілік мәселелерін талдау қабілетін, биологиялық зерттеулерді жүргізудегі ғылыми нәтижелердің сенімділігін дамытады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Кәсіби мәселелерді шешу үшін әр түрлі ауызша және жазбаша байланыс құралдарын, заманауи ғылыми-педагогикалық технологияларды қолдана отырып, кәсіби қызмет саласындағы ғылыми зерттеулерді басқару және жүргізу дағдыларын игеріп, жоғары білім берудегі педагогика, психология, шет тілі, ғылым тарихы мен философиясы туралы терең білім қалыптастырады, кәсіби қызметті жетілдіру үшін алынған ақпаратты жасанды интеллект арқылы талдайды және шығармашылық түрде түрлендіреді.
- Ғылыми-педагогикалық аспектілерді ескере отырып, педагогикалық технологиялар мен биологиялық білім берудің жүйелері мен әдістерін, әртүрлі инновациялық технологияларды, жасанды интеллекттің әртүрлі түрлерін қолдана отырып, білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалайды, педагогикалық процестерді бақылау мен реттеудің тиімді құралдарының көмегімен оқу процесіне мониторинг жүргізеді, жоғары технологиялардағы биологиялық пәндерді оқыту әдістері мен басқару әдістерін көрсетеді.
- Қазіргі ғылыми жетістіктерді сыни тұрғыдан талдауға және бағалауға, биологиялық ақпаратты іздеу және құрылымдауға, биологиялық объектілер мен биохимиялық негіздерді, жүйке жүйесі мен мембраналардың физиологиялық және анатомиялық және морфологиялық ерекшеліктерін жасушалық ұйымдастырудың зерттеу және практикалық мәселелерін шешуде жаңа идеяларды қалыптастыруға ықпал етеді, жас және жеке даму заңдылықтарын, жүйке жүйесінің құрылымын және есте сақтау қасиеттерінің жас ерекшеліктерін білуді көрсетеді.
- Оқу процесін жүзеге асырады, биологияны оқытудың бағдарламалары мен әдістемесін әзірлейді, оқушылардың жеке қабілеттері мен қажеттіліктерін ескере отырып, олардың дамуының жеке траекториясын жобалайды, зерттеудің жоспарын, бағдарламасын және зерттеу әдістемесін, заманауи биологиялық зерттеулердің нәтижелерін қолдану, жобалық және зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру бойынша практикалық ұсыныстарды жасау үшін жалпы және кәсіптік білім беру жүйесінде ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізудің теориялық тәсілдерін қолданады, оқу-әдістемелік материалдарды әзірлеуді жүзеге асырады.
- Тірі ағзаларды жан-жақты зерттеу мақсатында эволюция теориясы, биотехнология және микроорганизмнің биологиясы саласындағы пәнаралық және қолданбалы зерттеулерді талдайды және жүргізеді.
- Флористикамен тірі өсімдік материалымен жұмыс жасау және өсімдіктер мен жануарларды жүйелеу дағдыларын дамытады, олардың шеберлік деңгейімен, шығармашылығымен салыстырады және әртүрлі бөлімдер өкілдерінің нақты құрылымдық ұйымын ескере отырып, жоғары өсімдіктердің толық морфологиялық сипаттамасын, систематикалық топтарының туыстық қатынастарының қазіргі жағдайын бағалау жүргізеді.
- Практикада биологиялық объектілерді (микробтарды) бақылау, сипаттау, идентификациялау және ғылыми жіктеу әдістерін, әр түрлі топтардағы организмдердің геномдары мен протеомаларын ұйымдастыру заңдылықтарын және геномика саласындағы салыстырмалы талдау дағдыларын негіздейді.
- Биологияның заманауи әдістері негізінде тіршілікті ұйымдастырудың әртүрлі деңгейлеріндегі өмірге талдау жасайды, ғылыми нәтижелер мен қол жетімді ақпараттың сенімділігіне талдау жасайды, мамандандырудың нақты мәселелерін шешуде далалық, лабораториялық биологиялық зерттеулерді жүзеге асырудағы іргелі мәселелерді анықтайды.
- Тарих, философия және әлеуметтік-саяси пәндер шеңберіндегі базалық білімін ескере отырып, тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынастың әртүрлі салаларындағы жағдайды бағалайды.
Ұқсас БББ
7M01505 Биология (1)
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
7M01505 Биология
Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
7M01505 Білім берудегі биология
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
7M01505 Биология
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
7M01505 Биология
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
7M01505 Биология
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
7M01505 Биология
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
7M01505 Биология
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
7M01505 Биология педагогтарын даярлау
М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
7M01505 Биология педагогін даярлау
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)