Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01505 Биология в Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

  • Жүйке жүйесінің құрылымдық-қызметтік ұйымдасуы (қазақ тілінде)
    Несиелер: 5

    Бұл курс адамның жүйке жүйесінің негізгі бөлімдерінің құрылымдық және функционалдық ерекшеліктері туралы, жүйке жүйесінің құрылымы мен қызметін зерттеуге қажетті негізгі анатомиялық және гистологиялық ұғымдар туралы білімді қалыптастыруға ықпал етеді; жүйке жүйесінің дамуына әсер ететін әртүрлі факторларды талдау және бағалау дағдылары; адамның жүйке жүйесінің құрылымдық ерекшеліктері туралы білімді тереңдету; сонымен қатар қажетті ақпаратты құрылымдау және іздеу дағдысын дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Биологиялық жүйелеу негіздері бойынша білімді қолдану әдістемесі (қазақ тілінде)
    Несиелер: 5

    Бұл пән магистранттарда биосфераның дамуында рөл атқаратын өсімдіктер әлемі мен омыртқалы жануарлардың таксономиялық әртүрлілігі туралы түсінік пен эволюцияның әртүрлі көзқарастары туралы түсінік қалыптастыруға мүмкіндік береді. Өсімдіктер мен омыртқалы жануарлардың таксономиясының (таксономиясының) негіздерін игеру. Сонымен қатар өсімдіктер мен омыртқалы жануарлардың биоалуантүрлілігін, олардың экологиясы мен салдарын бағалауға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Флорстика негіздері (қазақ тілінде)
    Несиелер: 5

    Флористика негіздері – жер шарының флорасы мен жеке аймақтардың құрамындағы өсімдіктердің түрлері, олардың өзара байланысы, шығу тегі, құрылыс ерекшеліктерін зерттейді. Курста өсімдіктердің морфобиологиялық және экологиялық ерекшеліктерін, сәндік қасиеттерімен, шөпті өсімдіктердің көбею тәсілдерімен, сәндік өсімдіктердің негізгі тұқымдастарының, тектері мен түрлерінің сипаттамасын қарастырады. Курстың мақсаты - өсімдіктердің өсуі мен дамуының физиологиялық негіздерімен танысу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы (қазақ тілінде)
    Несиелер: 3

    Пән ғылыми ойлаудың тарихы мен философиясы, ғылымның философиялық негіздері, эмпирикалық және ғылыми танымның генезисі, мәні, болашағы туралы білімді қалыптастырады, білімгерлердің ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуіне қажетті әдістемелік аппаратты дамытады. Проблемалық оқыту, тақырыптық талқылау, жоба әдісі сияқты оқытудың белсенді әдістері қазіргі заманғы ғылым жетістіктерін сыни тұрғыдан бағалау дағдыларын меңгеруге, өзіндік этикалық ұстанымын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 3

    Мақсаты: жоғары кәсіби білім берудің теориялық және практикалық мәселелерін қарастыру. Жоғары оқу орындарының педагогикасы кәсіптік білім берудің заңдылықтары, принциптері, құралдары мен әдістері туралы білімді меңгеруге бағытталған. Пән Қазақстан Республикасының жоғары кәсіби білім беру жүйесінің дамуымен және оның негізгі міндеттерімен таныстырады. Педагогикалық процесті басқарудың ғылыми аспектілері және жаңа педагогикалық технологияларды тәжірибеге енгізу жолдары қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (кәсіби) (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: халықаралық деңгейде кәсіби салаға кірігу үшін шет тілін меңгеру дағдыларын қалыптастыру, ағылшын тілін мәдениетаралық және кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде пайдалану, сонымен қатар шетел ғалымдары мен ғалымдарының ғылыми еңбектерін аудару үшін. аударматану және мәдениетаралық коммуникация саласындағы шетелдік тәжірибені дамыту, кәсіби қызметте қолданылатын ақпаратты ауызша және жазбаша түрде аудару дағдыларын жетілдіру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы (орыс тілінде)
    Несиелер: 3

    Мақсаты: қызметкерлерді психологиялық басқарудың заңдылықтарын, принциптері мен әдістерін зерттеу, басқару жүйесіндегі жеке тұлғаның жіктелуін, еңбек әрекетін және тұлға аралық қатынастарды және ұжымның әлеуметтік-психологиялық атмосферасын басқаруды қамтамасыз ету. Басқару жұмысының темперамент, мінез-құлық және кәсіби сапалары мен ерекшеліктері мәселесі қарастырылады. Менеджменттің қалыптасу теориясы, әртүрлі елдердегі психологиялық менеджмент теориясы талданады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты – зерттеу әдістемесін, инновациялық экономиканы, ҒЗТКЖ, зерттеу әдістемесін, зерттеу жұмысының негізгі құрамдас бөліктерін, авторлық құқықты, патент пен авторлық куәлікті, жоба мен зерттеудің айырмашылығын, жобаның өмірлік циклін, жоба құнын бағалауды, оңтайлы идеяларды таңдау критерийлері. Заманауи ақпараттық технологияларды пайдалана отырып жұмыс істеуге дайындығын көрсету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары жүйке жүйесінің анатомиясы мен физиологиясы (қазақ тілінде)
    Несиелер: 5

    "Жоғары жүйке жүйелерінің анатомиясы мен физиологиясы" курсы (қазақ тілінде) адам ағзаларының қоршаған ортаға бейімделуі, жүйке жүйесінің қызметі, организмдегі орналасуы мен құрылысы, жүйке түбіршектерінің, жүйкелердің, жүйке түйіндерінің және жүйке талшықтарының ұштарының жұмыс істеу принциптері мәселелерін қарастырады. Курс жоғары жүйке жүйесі туралы ғылым саласындағы соңғы жаңалықтарға негізделген ақпаратты талдау мен бағалауды дамытуға, алынған білімді зерттеу және практикалық мәселелерді шешуде қолдануға ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогикалық шеберлілік негіздері
    Несиелер: 5

    "Педагогикалық шеберлік негіздері (орыс тілінде)" курсы магистранттарға педагогикалық қызмет туралы жалпы түсінік, педагогикалық шеберліктің психологиялық-педагогикалық негізі ретінде оқыту мен оқытудың заманауи технологиялары мен әдістемелері туралы түсінік беруге, сабақтардың әртүрлі нысандарын дайындау және өткізу дағдыларын меңгеруге; педагог тұлғасына қажетті талаптар туралы білім, рефлексия, әдеп және т. б. қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Клетка қызметтерінің биохимиялық принциптері (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 4

    Курстың нәтижесінде тірі организмдердің құрамына кіретін биохимиялық процестердің, химиялық қосылыстардың заңдылықтары, зат алмасуды реттеу тетіктері туралы білім игеріледі; биохимиялық зертханаларда қолданылатын ғылыми-зерттеу және өндірістік бағыттағы жабдықтарда жұмыс істеу дағдылары мен әдістері қалыптасады; тірі организмдердің химиялық құрылымы, дене құрылымының әртүрлі иерархиялық деңгейлерінде жүретін.биохимиялық реакциялар маңызды принциптері туралы іргелі ұғымдар мен идеялар дамиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Биологиялық білім дамуының жаңа тұжырымдамасы (орыс тілінде)
    Несиелер: 5

    "Биологиялық білім дамуының жаңа тұжырымдамасы" курсы биологиялық білім беруді дамытуды жаңарту және критерийлерді бағалау жүйесін енгізу тұрғысынан мұғалімдердің педагогикалық дағдыларын арттыру туралы білім жүйесін, сондай-ақ магистранттардың білім беру және зерттеу қызметін талдау және бағалау қабілетін қалыптастыру міндетін қояды. Білім берудегі жаңа тәсілдерді игеруді одан әрі дамытуға ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғары мектепте биологияны оқытудың теориялық негіздері (қазақ тілінде)
    Несиелер: 5

    Бұл пән магистранттарда жоғары мектепте биологияны оқытудың теориялық негіздері туралы білім мен түсініктерді қалыптастыруға, жаңашылдардың тәжірибесін өзінің кәсіби қызметінде қолдана білуге, педагогиканың қазіргі даму кезеңінде білім беру процесін басқару дағдыларын дамытуға, Биологияны оқыту мен оқытудағы негізгі принциптер мен педагогикалық тәсілдерді талдау және жүйелеу дағдыларын дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім берудегі инновациялық процестер (қазақ тілінде)
    Несиелер: 5

    Пән магистранттарда қазіргі кезеңдегі білім берудегі инновациялық процестермен байланысты жалпы мәдени және кәсіби-педагогикалық білім мен білік жүйесін қалыптастыруға; жалпы, орта және жоғары буынның негізгі білім беру бағдарламаларын іске асыратын практикалық-педагогикалық және басқарушылық қызметті игеруге; білім берудегі инновациялық процестерді басқару дағдыларын игеруге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мембраналар физиологиясы (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 4

    Курсты оқыту барысында биологиялық мембраналар, олардың құрылымы, түрлері, физиологиясы, олардағы липидтердің, ақуыздардың (перифериялық, интегралды), көмірсулардың қасиеттері мен қызметтері, заттарды мембрана арқылы тасымалдау, физиологиялық процестерге қатысатын иондық каналдар туралы білім қалыптасады. Курс магистранттардың мембраналық құрылымдардың тұтастығының жасуша мен организмдегі барлық тіршілік процестердің қалыпты жүруі үшін маңыздылығын талдау және бағалау қабілетін қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Биологияны оқыту әдістемесіндегі инновациялық технологиялар (қазақ тілінде)
    Несиелер: 5

    Бұл пән заманауи инновациялық білім беру үдерістерідің негізгі бағыттары мен даму перспективаларын, инноватика ғылыми педагогикалық білім саласы ретінде, білім беру әдістерін жетілдіру үшін өзіндік, сыни және шығармашылық ойлауды дамытудың әдістері мен тәсілдерін және талдау тәсілдерін, инновациялық білім беру жүйесін құрудың әртүрлі теорияларын, тұжырымдамаларын, тәсілдерін сыни бағалауды қамтиды. Курстың мақсаты - қазіргі заманғы білім берудегі инновациялық технологияларды қолданудың мәні, жобалау әдістері мен принциптері туралы тұтас идеяны игерту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қолданбалы биотехнология (қазақ тілінде)
    Несиелер: 5

    Қолданбалы биотехнология пәні молекулалық биология, жасушалық және молекулалық биофизика, биохимия, иммунология және заманауи инженерия негізінде дайындық мәселелерін қамтиды. Биологиялық объектілерді (микробтарды) бақылау, сипаттау, сәйкестендіру және ғылыми жіктеу әдістерін, әртүрлі топтағы организмдердің геномдары мен протеомаларын ұйымдастырудың заңдылықтарын іс жүзінде негіздейді. Курс заманауи қолданбалы биотехнологиялық ғылымның жетістіктері, өсімдік шаруашылығы, селекция, мал шаруашылығы, жемшөп препараттары, органикалық қалдықтарды өңдеу, экология мәселелерін шешуде білім қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Биологиялық ақпаратты іздеу және құрылымдау технологиясы (орыс тілінде)
    Несиелер: 5

    "Биологиялық ақпаратты іздеу және құрылымдау технологиясы" оқу курсы биологиялық ақпаратты құрылымдау теориясы мен практикасы мәселелерін қамтиды. Курстың мақсаты-болашақ биология мұғалімдерінің ақпаратты іздеу және құрылымдау саласында теориялық білімі мен практикалық дағдыларының қажетті деңгейін қамтамасыз ету. Тапсырмаларға мыналар кіреді: оны есте сақтау үшін биологиялық ақпаратты ұйымдастыру процесін түсіну және негізгі элементтерді есте сақтауды жеңілдету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Микроорганизмдер биологиясы (қазақ тілінде)
    Несиелер: 5

    Курс микроорганизмдердің жіктелуін, морфологиясын, физиологиясын және олардың зат алмасу процестерін, қоршаған ортамен қарым-қатынасын зерттейді. Көптеген микроорганизмдер бактериялар. Сонымен қатар, микробиология төменгі сатыдағы саңырауқұлақтарды, ашытқы саңырауқұлақтарын, бір клеткалы балдырларды, қарапайым организмдерді, вирустарды зерттейді. Курстың мақсаты - магистранттарды прокариоттар мен эукариоттардың биотехнологиясы үшін маңызды ерекшеліктерімен таныстыру, микробиология саласындағы жетістіктердің жалпы биологиялық маңыздылығын көрсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жалпы және кәсіптік білім беру жүйесінде жобалық және зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру (орыс тілінде)
    Несиелер: 5

    Оқу курсына болашақ мұғалімдерді оқушыларды ұйымдастыруға, сауатты басқаруға және ғылыми зерттеулер жүргізуге дайындау мәселелері кіреді. Курстың мақсаты-болашақ мұғалімдерді оқушылардың ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру саласында теориялық білімдерінің және ғылыми зерттеулерді басқарудың практикалық дағдыларының қажетті деңгейімен қамтамасыз ету. Міндеттерге: ғылыми таным жүйесін түсіну; мәселені, зерттеудің мақсаттары мен міндеттерін анықтай білу; ғылыми жетекшілік жүргізу дағдылары кіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Эволюциялық биология (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 5

    Эволюциялық биология-бұл түрлердің пайда болуын, олардың белгілерінің тұқым қуалаушылығы мен өзгергіштігін, эволюциялық даму процесінде түрлердің көбеюі мен алуан түрлілігін зерттейтін биологияның бір саласы. Курстың мазмұны биологиялық эволюция теориясымен, тіршіліктің пайда болу жолдарымен, эволюцияны зерттеу әдістерімен байланысты барлық мәселелерді қамтиды. Курстың мақсаты-жаратылыстану ғылымдарындағы жетістіктермен танысу, бұл Даму, материяның күрделенуі, ұйымдасу деңгейінің жоғарылауы, даму процесінде параллелизм сияқты процестерді терең түсінуге бастама береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Микроағзалардың экологиясы (қазақ тілінде)
    Несиелер: 5

    Курс микроорганизмдердің маңызды қасиеттері, олардың табиғи процестердегі маңызы, микроорганизмдер мен қоршаған ортаның өзара әрекеттесуінің негізгі механизмдері туралы білімді игеруге мүмкіндік береді. Биологиялық объектілерді (микробтарды) бақылау, сипаттау, сәйкестендіру және ғылыми жіктеу әдістерін қолдану қабілетін тереңдетеді. Курс магистранттарда осы саладағы заманауи ғылыми жетістіктер негізінде микроорганизмдердің жіктелуі және биологиялық сипаттамасы, микробтық популяциялардың тіршілік ету ортасында таралуы, тамақтану түрлері туралы тұтас білім қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Биологияны оқытудың пәнаралық аспектілері (қазақ тілінде)
    Несиелер: 5

    Курс барысында биологияны оқыту процесін тиімді жүзеге асыруды қамтамасыз ететін білім жүйесі, әдістері және шығармашылық тәжірибе туралы түсінік қалыптасады, тірі организмдерді кешенді зерттеу мақсатында эволюциялық биология, биотехнология және микроорганизмдер биологиясы саласында пәнаралық және қолданбалы зерттеулер жүзеге асырылады. Курс тірі заттардың әр түрлі құрылымдық деңгейлеріндегі тіршілік мәселелерін талдау қабілетін, биологиялық зерттеулерді жүргізудегі ғылыми нәтижелердің сенімділігін дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON8

    Биологияның заманауи әдістері негізінде тіршілікті ұйымдастырудың әртүрлі деңгейлеріндегі өмірге талдау жасайды, ғылыми нәтижелер мен қол жетімді ақпараттың сенімділігіне талдау жасайды, мамандандырудың нақты мәселелерін шешуде далалық, лабораториялық биологиялық зерттеулерді жүзеге асырудағы іргелі мәселелерді анықтайды

  • Код ON3

    Қазіргі ғылыми жетістіктерді сыни тұрғыдан талдауға және бағалауға, биологиялық ақпаратты іздеу және құрылымдауға, биологиялық объектілер мен биохимиялық негіздерді, жүйке жүйесі мен мембраналардың физиологиялық және анатомиялық және морфологиялық ерекшеліктерін жасушалық ұйымдастырудың зерттеу және практикалық мәселелерін шешуде жаңа идеяларды қалыптастыруға ықпал етеді

  • Код ON2

    Ғылыми деректерді жинауды, зерттеулерді жоспарлауды, ғылыми зерттеудің әдіснамасы мен әдістерін зерделеуді, деректерді өңдеуді, ғылыми ақпараттың нәтижелерін талдауды және қорытуды; биологиялық білім беруді жаңарту тұжырымдамасы шеңберінде педагогикалық шеберлік тәжірибесін; жоғары мектептің биологиясын оқыту және оқыту әдістемесіндегі инновациялық технологияларды жүзеге асырады;

  • Код ON4

    Зерттеудің жоспарын, бағдарламасын және зерттеу әдістемесін, заманауи биологиялық зерттеулердің нәтижелерін қолдану, жобалық және зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру бойынша практикалық ұсыныстарды жасау үшін жалпы және кәсіптік білім беру жүйесінде ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізудің теориялық тәсілдерін қолданады

  • Код ON7

    Практикада биологиялық объектілерді (микробтарды) бақылау, сипаттау, идентификациялау және ғылыми жіктеу әдістерін, әр түрлі топтардағы организмдердің геномдары мен протеомаларын ұйымдастыру заңдылықтарын және геномика саласындағы салыстырмалы талдау дағдыларын негіздейді

  • Код ON1

    Кәсіби педагогикадағы-биологиялық қызметтегі міндеттерді шешу үшін ғылыми ауызша және жазбаша коммуникацияны жүзеге асырады; проблемалық мәселелерді құру, пікірталас, полемика, диалог жүргізу; басқарушылық қызмет және басқарудың психологиялық әдістері; кешенді зерттеулерді жобалауды жүзеге асырады

  • Код ON6

    Флористикамен тірі өсімдік материалымен жұмыс жасау және өсімдіктер мен жануарларды жүйелеу дағдыларын дамытады, олардың шеберлік деңгейімен, шығармашылығымен салыстырады және әртүрлі бөлімдер өкілдерінің нақты құрылымдық ұйымын ескере отырып, жоғары өсімдіктердің толық морфологиялық сипаттамасын, систематикалық топтарының туыстық қатынастарының қазіргі жағдайын бағалау жүргізеді

  • Код ON5

    Тірі ағзаларды жан-жақты зерттеу мақсатында эволюциялық биология, биотехнология және микроорганизмнің биологиясы саласындағы пәнаралық және қолданбалы зерттеулерді талдайды және жүргізеді.

7M01505 Биология
Магистратура

Аймақтық әлеуметтік-инновациялық университеті

БББТ: M014 Биология педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01505 Биология
Магистратура

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: M014 Биология педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01505 Биология (бейіндік)
Магистратура

Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті

БББТ: M014 Биология педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01505 Биология (1)
Магистратура

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: M014 Биология педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01505 Биология педагогін даярлау
Магистратура

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: M014 Биология педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01505 Биология (1.5)
Магистратура

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: M014 Биология педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01505 Биология педагогтарын даярлау 2
Магистратура

Тараз мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: M014 Биология педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01505 Биология
Магистратура

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: M014 Биология педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01505 Биология
Магистратура

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: M014 Биология педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01505 Биология
Магистратура

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: M014 Биология педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01505 Биология
Магистратура

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: M014 Биология педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01505 Биология
Магистратура

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: M014 Биология педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01505 Биология педагогтарын даярлау 2
Магистратура

М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

БББТ: M014 Биология педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01505 Білім берудегі биология
Магистратура

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

БББТ: M014 Биология педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
Top