Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01402 Музыкалық орындаушылық және педагогика в Қазақ ұлттық өнер университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты «Музыкалық орындаушылық және педагогика» білім беру бағдарламасының мақсаты – мектепке дейінгі мекемедегі музыка мұғаліміне/музыка жетекшісіне мүмкіндік беретін кәсіби музыкалық-педагогикалық білім алу, таңдаған саласында сәтті қызмет атқаруға көмектесетін кәсіби білім алуды, оның әлеуметтік мобильдігіне және еңбек нарығында тұрақты орын алуды, жан-жақты және арнайы пәндік компетенцияларды игеруін көздейді
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Қазақ ұлттық өнер университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 241
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B006 Музыка мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған мұғалімдерін даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Болашақ музыка мұғалімнің вокалдық хор шеберлігі I
Музыка муғалімнің орындаушылық шеберлігі (домбыра/фортепиано/баян) І
Джаз және эстрада музыкасын фортепианода әрлеу практикумы
Хор классы I
Педагогика және этнопедагогика
Хор класс II
Болашақ музыка мұғалімнің вокалдық хор шеберлігі II
Музыка муғалімінің орындаушылық шеберлігі (домбыра/фортепиано/баян)ІІ
-
2 Оқу жылы
Музыка муғалімінің орындаушылық шеберлігі (домбыра/фортепиано/баян) ІІІ
Болашақ музыка мұғалімнің вокалдық хор шеберлігі III
Болашақ музыка мұғалімінің музыкалық өлкетану негіздері
Қазақстанның Дәстүрлі мәдениеті және фольклоры
Бейнелеу және сәндік өнер саласындағы болашақ музыка мұғалімінің семинары
Хор классы ІIІ
XX ғ. Қазақстанның музыкалық мәдениеті
Құқық мәдениет негіздері
Хор классы ІV
Музыка муғалімінің орындаушылық шеберлігі (домбыра/фортепиано/баян) ІV
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
Болашақ музыкалық мұғалімнің сыни ойлауын дамыту практикумы
Болашақ музыка мұғалімнің вокалдық хор шеберлігі IV
Әлем музыка тарихы
Мектеп репертуары мен хор аранжировкасы бойынша практикум І
Музыкалық акустика және балалар репертуарын аспаптық әрлеу практикумы
-
3 Оқу жылы
Музыкалық шығармаларды талдау
Музыка муғалімінің орындаушылық шеберлігі (домбыра/фортепиано/баян) V
Кәсіби-бағытталған тіл (орыс / қазақ)
Болашақ музыка мұғалімнің вокалдық хор шеберлігі V
Хор классы V
Кәсіби-бағытталған тіл (шетелдік) І
Интеграцияланған музыкалық оқытудың және квалиметрияның негіздері
Фортепиано мен синтезаторда концертмейстерлік шеберлік классы
Хор классы VI
Музыкалық психология және музыкалық білім психологиясы
Музыка мұғалімнің сөйлеу мәдениеті мен музыкалық-педагогикалық шеберлігі
Кәсіби-бағытталған тіл (шетелдік) II
Мектеп репертуары мен хор аранжировкасы бойынша практикум ІІ
Болашақ музыка мұғалімнің вокалдық хор шеберлігі VI
Музыкалық педагогикалық білім әдіснамасы
Мектептегі педагогикалық және орындаушылық практика
Музыка муғалімінің орындаушылық шеберлігі (домбыра/фортепиано/баян) VI
-
4 Оқу жылы
Дипломалды практика
Мектептегі және мектепке дейінгі музыка білімін оқыту әдістемесі
Хор классы VІI
Кәсіпкерлік қызмет негіздері
Мектептегі аспаптық репертуарды домбырада орындау
Болашақ музыка мұғалімнің вокалдық хор шеберлігі VII
Музыка муғалімінің орындаушылық шеберлігі (домбыра/фортепиано/баян) VIІ
Домбыра аспабында ойнау әдістемесі I
Хортану және балалар хорымен жұмыс жасау әдістемесі
Музыка мұғалімінің орындаушылық шеберлігі (домбыра/фортепиано/баян) VIІІ
Хор класы VIII
Болашақ музыка мұғалімнің вокалдық хор шеберлігі VIII
Негізгі аспапта ойнау әдістемесі (фортепиано/баян)
Мәдениет және білім берудегі менеджмент
Музыкалық білімдегі инновациялар және мектепте мультимедиялық технологияларды қолдану
Оқыту нәтижелері
- Музыка мұғалімінің аспаптық-орындаушылық, вокалдық-хор дағдыларын еркін меңгеру, балалар хорымен жұмысты ұйымдастыру
- Музыка теориясы, талдау, музыкалық акустика және музыка тарихы негіздерін меңгеру. Вокалдық өнер техникасын, джаз және эстрадалық музыканың фортепианолық аранжировкасының негіздерін меңгеру.
- Өзінің музыкалық-педагогикалық жұмысында педагогикалық және этнопедагогикалық ғылымның негіздерін білуге сүйене білу.
- Музыка мұғалімінің сөйлеу мәдениетін, мектепте және мектепке дейінгі мекемедегі музыка сабақтарын жүргізудің практикалық дағдыларын еркін меңгеру, музыкалық аспапта орындау.
- Бейнелеу және сәндік-қолданбалы өнер және музыкалық өлкетану саласындағы білім негіздерін меңгеру, мектептегі ән және аспаптық репертуарды, хор аранжировкасы негіздерін және концертмейстерлік дағдыларды және синтезаторды меңгеру дағдыларын меңгеру, домбырада, баянда, фортепианода ойнау әдістемесін білу, Аспаптық-орындаушылық дағдыларды қолдану.
- Музыка сабақтарын өткізу барысында педагогикалық қарым-қатынас дағдысы болу, мектеп пен балабақша жағдайында тәжірибелік-эксперименттік жұмысты орындау, мұғалім үшін маңызды сыни ойлау дағдысын меңгеру.
- Музыканы оқыту әдістемесін, музыкалық психология негіздерін, заманауи білім беру инновацияларын, педагогикалық квалиметрия негіздерін және білім берудегі менеджмент негіздерін меңгеру.
- Ауызша және жазбаша сөйлеуді логикалық тұрғыдан дұрыс, дәлелді және нақты құра білу, кәсіби қарым-қатынаста шет тілі білімін қолдануға қабілетті болу.
- Бизнес-жоспар құра білу, оны жүзеге асыру жолдарын табу. Кәсіпкерлікті қаржыландыру және мемлекеттік реттеу негіздерін білу.
- Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласында этикалық және құқықтық мінез-құлық нормаларын қолдануға және сақтауға дайын болу.
Ұқсас БББ
6B01402 Музыкалық білім
Шымкент университеті
6B01402 Музыкалық білім
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
6B01402 Музыкалық білім
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B01402 Музыкалық білім (IP)
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B01402 Музыкалық білім
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
6B01402 Музыкалық білім
Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті