Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01402 Музыкалық орындаушылық және педагогика в Қазақ ұлттық өнер университеті

  • Болашақ музыка мұғалімнің вокалдық хор шеберлігі I
    Несиелер: 3

    Хормен жұмыс жасауда қолданылатын дирижерлік техниканың негізгі элементтері. Дирижерлік аппарат-қол, бет, оны вокалдық жұмыс жағдайында қолдану. Дирижерлік қимылдың негізгі принциптері: үнемділік, мақсаттылық, дәлдік. Қолдың құрылымы [иық, білек, қол]. Бұлшықет еркіндігінің принциптері, қол бөліктерінің өзара байланысы. Хор шығармасын дирижерлік орындаудың басталуы. Үш элемент: назар аудару, тыныс алу, кіріспе, вокалды қимыл жағдайында.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Музыка муғалімнің орындаушылық шеберлігі (домбыра/фортепиано/баян) І
    Несиелер: 3

    Аспапта орындаудың негізгі ережелері. Қолды дұрыс қою. Бастапқы ойнау тәсілдері: аспаптың қозғалысын тегіс жүргізу, дыбыс шығару әдістерін меңгеру (артикуляция). Қол аппаратын жетілдіру. Аппликатураны игеру. Артикуляция құралдары: аспапта қолданылатын штрихтар, ойнау тәсілдері, тембр, регистрлер. Дыбыс күштілігінің түрлі сатысында ойнау дағдыларын қалыптастыру (динамика). Шығармалардың стилін анықтау, орындаушылық ерекшелiктерiн игеру. Арнайы жаттығулар ойнау, техниканы жетілдіру үшін әртүрлі әдіс–амалдарды қолдану. Дыбыспен жұмыс жасау. Мектеп репертуарын таңдау принциптері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Джаз және эстрада музыкасын фортепианода әрлеу практикумы
    Несиелер: 3

    XX-XXI ғасырлардағы джаз және эстрадалық музыканың стилистикалық бағыты; эстрадалық және джаз музыкасының қазіргі заманғы өнері және сабақтас білім салалары мәселелері бойынша тарихи және жалпы мәдени ақпарат; студенттердің бойында таңдалған стилистикалық бағыт аясында Музыка және ырғақ;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Хор классы I
    Несиелер: 3

    Дирижерлік аппаратты дирижерлеу техникасын меңгеруге дайындау. Дирижерлік білімі мен дағдылары. Музыка мұғалімін дирижерлік-хормен даярлаудың жалпы мәселелері. Дирижерлік аппарат (корпус, бет, қол, көз, мимика, артикуляция және т.б.) және оның мүмкіндіктері. Музыка мұғалімін, балалар хор ұжымының жетекшісін дайындаудағы дирижерлік сыныптың рөлі. Дирижердің негізгі ұстанымы (корпус, аяқ, қол, бас, иық, білек, қол қою). Дирижерлік қозғалыстардың негізгі принциптері: еркіндік, графикалық айқындық, қимылдың үнемділігі, көркемдік мақсаттылық. Дирижерлік толқынның элементтері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогика және этнопедагогика
    Несиелер: 5

    Оқыту процесінің құрамдары: оқытудың мақсаттары, мазмұны, нысандары, әдістері мен құралдарын зерделеу. Этнопедагогиканың теориялық-әдіснамалық негіздерімен танысу. Тәрбие мен оқыту туралы этнопедагогикалық білім жүйесін, халықтық тәрбиенің пайда болу, қалыптасу және даму факторларын зерттеу. Халық тәрбиесінің мақсаттарын, құралдары мен әдістерін зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Хор класс II
    Несиелер: 3

    Дирижерлік аппаратты дирижерлеу техникасын меңгеруге дайындау. Дирижерлік білімі мен дағдылары. Музыка мұғалімін дирижерлік-хормен даярлаудың жалпы мәселелері. Дирижерлік аппарат (корпус, бет, қол, көз, мимика, артикуляция және т.б.) және оның мүмкіндіктері. Музыка мұғалімін, балалар хор ұжымының жетекшісін дайындаудағы дирижерлік сыныптың рөлі. Дирижердің негізгі ұстанымы (корпус, аяқ, қол, бас, иық, білек, қол қою). Дирижерлік қозғалыстардың негізгі принциптері: еркіндік, графикалық айқындық, қимылдың үнемділігі, көркемдік мақсаттылық. Дирижерлік толқынның элементтері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Болашақ музыка мұғалімнің вокалдық хор шеберлігі II
    Несиелер: 3

    Вокалдық-хор дирижерлік қимылдардын негізгі қағидаттары: кантильділік, толықтық, қозғалыстардың үндестігі. Қылқалам-бұл қолдың экспрессивті бөлігі, оның хормен жұмыс жасаудағы функционалды ерекшелігі. Тактирлеу тәсілдері. Дирижерлік схема әдептілік құрылымының көрінісі ретінде, дирижердің вокалдық қолдарының қозғалысындағы үлестер саны. Күшті және әлсіз үлестер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Музыка муғалімінің орындаушылық шеберлігі (домбыра/фортепиано/баян)ІІ
    Несиелер: 3

    Кіші формадағы шығармалармен жұмыс жүргізу. Шығармалардағы техникалық әдiстердi игеру. Пьесаны ойнау, орындаушылық техниканы дамыту. Шығармалардың құрылымдық ерекшелiктерiн анықтау. Шығармалармен бөліп жұмыс істеу. Дыбысқа көңіл бөлу, тыңдай білу. Бүтін әрлеу жұмыстары. Полифониялық шығармаларды дауыстарға бөліп талдау. Полифониялық шығармалар арқылы есту дағдыларымен жұмыс жүргізу. Әр дыбыспен жұмыс iстеу, дыбыс мәдениетi. Дыбыстарды айқын алу. Арнайы жаттығулар ойнау. Дыбыстарды байланыстыру тәсiлдерiн игеру. Дыбыстың сапасын арттыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Музыка муғалімінің орындаушылық шеберлігі (домбыра/фортепиано/баян) ІІІ
    Несиелер: 3

    Балалар репертуары негізінде сүйемелдеу дағдыларын меңгеру. Саусақтардың проблемалары. Композиторлар стилін меңгеру. Шығармаларды орындаудың әртүрлі тәсілдерін талдау. Күрделі формадағы шығармалармен жұмыс істеу әдістері. Шығармалардың құрылымдық айырмашылықтары, ырғақтық ерекшеліктері. Күрделі шығарма ойынындағы орындау техникасын дамыту әдістері. Дыбысқа назар аудару, тыңдау қабілеті. Туындыны толығымен орындау бойынша жұмыстар. Студенттердің өзіндік жұмыс дағдыларын туындыны түсіндіруге баулу арқылы арттыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Болашақ музыка мұғалімнің вокалдық хор шеберлігі III
    Несиелер: 3

    Вокалды-хор дирижерлік қимылының негізгі принциптері. Вокалды-хор дыбысы жағдайында күшті және әлсіз уақытты ұстану. Дирижерлік қимылдағы үлестерді біріктіру принципі. Вокалды дыбыстың аяқталуының үш сәті. Ауфтактардың ұйымдастырылған жүйесі - алдын-ала қозғалыстар. Хор шығармасымен жұмыс .

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Болашақ музыка мұғалімінің музыкалық өлкетану негіздері
    Несиелер: 3

    Қазақстан өңірлерінің музыкалық өлкетануын зерделеу: тарих және қазіргі заман. Қазақстан өңірлерінің музыкалық мәдениеті мен музыкалық шығармашылығының ерекшеліктерін және оның қалыптасу факторларын анықтау. Қазақстан өңірлері композиторларының фольклорлық ән дәстүрлері мен шығармашылығын зерделеу. Музыкалық білім берудің қалыптасу тарихы қарастырылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақстанның Дәстүрлі мәдениеті және фольклоры
    Несиелер: 2

    Пән Қазақстанның фольклоры мен дәстүрлі мәдениетінің түрлері мен жанрларын зерттеуге бағытталған. Пәннің міндеттері музыкалық фольклор жанрларын, халықтық-кәсіби музыка түрлерін зерттеу болып табылады. Сондай-ақ, Пәннің мақсаты студентке қазақ халқының дәстүрлі мәдениетінің ерекшеліктері туралы жалпы түсінік беру. "Қазақстанның дәстүрлі мәдениеті және фольклор" пәнін меңгеру үшін қазақ музыка әдебиетінен, қазақ ауыз әдебиетінен және басқа пәндерден материалдар қолданылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бейнелеу және сәндік өнер саласындағы болашақ музыка мұғалімінің семинары
    Несиелер: 4

    Қағаз жазықтығында шынайы сурет салу, болашақ музыка мұғалімінің көркемдік-әдістемелік дайындығының жалпы жүйесінің маңызды бөлігі ретінде барлық сипаттамалары мен қасиеттері бар оның көрінетін (перспективалы) формасын беру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Хор классы ІIІ
    Несиелер: 3

    Хор партиялары мен гармониялық аккордтарды ән айту, фортепианода хор туындысының партитурасын орындау, балалар, біртекті әйелдер, ерлер және аралас хорлармен жұмыс істеу үшін репертуарды іріктеу және жинақтау. Айнымалы және аралас стильдерді жүргізу схемалары. Қол тәуелсіздігін дамытуға арналған жаттығулар. Партитурамен жұмыс. Клавир және партитура бойынша сыныптағы вокалды-хор қимылдары. A cappella хор партитурасы бойынша жұмыс

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • XX ғ. Қазақстанның музыкалық мәдениеті
    Несиелер: 3

    Пән XX ғасырдағы Қазақстанның музыка мәдениеті мен өнерінің дамуының жаңа кезеңін зерделейді. Екі стиль бағыты ерекшеленеді: дәстүрлі музыка мәдениетін дамытуды жалғастыру және академиялық мәдениетті дамыту. Қазақстан композиторларының жетістіктері, музыкалық жанрлардың жағдайы, олардың дамуы, музыкалық шығармалар қарастырылады. ХХ ғасырдың музыкалық мәдениетінде болып жатқан процестер қарастырылады: Музыкалық білім, театр, музыкалық мәдениет пен өнер қайраткерлерінің тұлғалары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Құқық мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Құқықтық мәдениеттің түсінігі мен мәні және оның құндылықтар жүйесі ретінде қалыптасу ерекшеліктері, құқықтық мәдениеттің мазмұны және оның қоғамдағы рөлі; жеке тұлғаның құқықтық мәдениетінің мәні, оның деңгейлері, олардың қарым-қатынасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Хор классы ІV
    Несиелер: 3

    Вокалдық-хор техникасын жетілдіру. Айнымалы және аралас стильдерді жүргізу схемалары. Қол тәуелсіздігін дамытуға арналған жаттығулар. Партитурамен жұмыс. Клавир және партитура бойынша сыныптағы вокалды-хор қимылдары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Музыка муғалімінің орындаушылық шеберлігі (домбыра/фортепиано/баян) ІV
    Несиелер: 3

    Полифониялық шығармалармен жұмыс жүргізу ерекшеліктері. Дыбыс шығарудың түрлі тәсілдерімен жұмыс. Полифониялық ойды қабылдау және қайта жаңғырту. Дыбысқа көңіл бөлу, тыңдай білу, бөліп ойнау, біріктіру. Әр дыбыспен жұмыс iстеу, дыбыс сапасын, дыбыс мәдениетiн арттыру. Дыбыстарды айқын алу. Арнайы жаттығулар ойнау. Дыбыстарды байланыстыру тәсiлдерiн игеру. Шығарманың образды мазмұнын аша білу икемділігін қалыптастыру. Орындаушылық техниканы арттыру. Шығармалардың техникалық әдiстерiн, орындаушылық ерекшелiктерiн игеру, құрылымдық айырмашылықтарын анықтау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
    Несиелер: 5

    Оқу пәні саясаттану және құқықтану сияқты қоғамдық ғылымдар кешеніне негізделеді. Оқу пәнінің мазмұны сыбайлас жемқорлыққа қарсы құқықтық қатынастардың негізгі түсініктері мен заңдылықтарын қалыптастыруға бағытталған. Сыбайлас жемқорлық құбылысының адам мен мемлекеттің экономикалық, саяси және әлеуметтік құрамдас бөлігіне әсері академиялық адалдыққа баса назар аударылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Болашақ музыкалық мұғалімнің сыни ойлауын дамыту практикумы
    Несиелер: 3

    Ойлаудың түрлері, сыни ойлаудың ерекшеліктері туралы түсінік қалыптастыру. Сыни ойлауды, есте сақтауды өз бетінше дамыту әдістерімен және технологияларымен танысу. Дәлелді пікірталас дағдылары мен ақпаратты өңдеу технологияларын меңгеру

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Болашақ музыка мұғалімнің вокалдық хор шеберлігі IV
    Несиелер: 3

    Вокалдық және хор қозғалыстарындағы музыкалық экспрессивтілік функциясы. Дирижерлаудағы мәнерлілік құралдары. Динамикалық реңктер. Темп музыкалық экспрессивтіліктің негізгі құралы ретінде. Орташа қарқындылықтың дамуы. Динамиканы зерттеу элементтері: crescendo, diminuendo. 5/4 өлшеуді игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Әлем музыка тарихы
    Несиелер: 5

    "Әлемдік музыка тарихы" оқу пәні қоғамдық үдерістер, көркемдік үрдістер, академиялық жанрлар және композиторлар шығармашылығы контекстінде әртүрлі елдер мен дәуірлердің музыкалық өнерінің эволюциясын зерделеуге арналған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мектеп репертуары мен хор аранжировкасы бойынша практикум І
    Несиелер: 3

    Жалпы білім беретін мектептің бастауыш сыныптарындағы мектеп ән репертуарының ерекшеліктерін зерттеу. Бастауыш сынып оқушыларына арналған әндерге хор аранжировкасын жасау ерекшеліктері мен тәсілдерімен танысу

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Музыкалық акустика және балалар репертуарын аспаптық әрлеу практикумы
    Несиелер: 3

    "Аспаптардың дыбыс параметрлері мен адам дауысының өзара байланысы түрлері, Күрделі үндестіктердің үндестігі мен диссонанс теориясы; Нақты дыбыстар тембрінің параметрлері, дыбыс тембрін басқару тәсілдері оны жазу және беру кезінде. Музыкалық аспаптардың дыбысталу теориясы. Музыкалық аспаптардың барлық түрлерінің құрылғысы, акустикалық және субъективті сипаттамалары. Классикалық және джаз оркестрлері: жазу және беру кезінде микрофондардың құрамы, отыруы, аспапталуы, орналасу принциптері", балалар репертуарын аспаптық әрлеу арқылы сүйемелдеуіш көмекшілерін жасау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Музыкалық шығармаларды талдау
    Несиелер: 3

    Қалыптасудың негізгі негіздері; классикалық-романтикалық формалар және барокко дәуірінің кейбір формалары; музыкалық шығарманың құрылымын талдау және музыкалық формаларды талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Музыка муғалімінің орындаушылық шеберлігі (домбыра/фортепиано/баян) V
    Несиелер: 3

    Мектеп репертуарын талдау. Аспаптық орындаудың соққыларын игеру, фразалармен жұмыс. Композиторлардың стилін анықтау. Шығармаларды орындаудың әртүрлі тәсілдерін түсіну. Шығармалардың техникалық ерекшеліктерін меңгеру, Аспаптық орындау техникасын арттыру. Композиторлар шығармашылығының сипаттамасы. Техникалық қиындықтарды жеңу. Арнайы жаттығулар ойнаңыз. Саусақтарды игеру. Жұмысты беру әдістерін игеру. Дыбыспен жұмыс, аспапта орындалуын бақылау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кәсіби-бағытталған тіл (орыс / қазақ)
    Несиелер: 3

    «Кәсіби қазақ/орыс тілі» курсы коммуникациялық-дискурстық аспектіле қазақ/орыс тілдерінің мазмұнын, мамандық пен кәсіптің негіздерін, іскерлік коммуникация мәдениетін қамтитын білімнің пәнаралық саласын ұсынады. Пәнді оқытудың мақсаты - кәсіби қызметтің түрлі салаларындағы қарым-қатынастың өзекті мәселелерін орыс тілі құралдарымен шеше алатын маманның коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Болашақ музыка мұғалімнің вокалдық хор шеберлігі V
    Несиелер: 3

    Вокалды-хор жағдайында subito forte, subito piano, sforzando контрасты динамикасының элементтерін игеру. Хор шығармаларында 6/8, 9/8 өлшемді трилолдық табиғат. Хор шығармаларындағы "асимметриялық өлшем" және "өзгермелі Өлшем" ұғымдары. Асимметриялық торлардағы үлестерді топтастыру. Симметриялы мөлшерде вокалды-хорды дирижерлеу әдістері. Хор партиясын орындау кезінде ішкі дыбысын дамыту, мектеп әнінің дирижерлік көрінісі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Хор классы V
    Несиелер: 3

    Хор партиялары мен гармониялық аккордтарды ән айту, фортепианода хор туындысының партитурасын орындау, балалар, біртекті әйелдер, ерлер және аралас хорлармен жұмыс істеу үшін репертуарды іріктеу және жинақтау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кәсіби-бағытталған тіл (шетелдік) І
    Несиелер: 3

    Материалды зерделеу кәсіби мәтіндерді сөздікпен және сөздіксіз сауатты және кәсіби түрде оқи және аудара білуге, берілген тақырып бойынша диалог жүргізуге, кәсіби терминдермен жұмыс істеуге көмектеседі. Осы жұмыс оқу бағдарламасын іске асыру кезінде дидактикалық және көрнекі құралдар: Плакаттар, оқу бейнефильмдер, электрондық оқулықтар, білім алушыларды даярлау бейіні бойынша оқу және оқу-әдістемелік құралдар пайдаланылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Интеграцияланған музыкалық оқытудың және квалиметрияның негіздері
    Несиелер: 4

    Болашақ музыка мұғалімдерінің интеграцияланған музыкалық-педагогикалық қызметінің әдіснамалық және әдістемелік негіздерін зерттеу. Интеграцияланған музыкалық білім беру жүйесін қолдануда практикалық дағдыларды игеру. Болашақ музыка мұғалімінің жан-жақты және интеграцияланған қызметін көрсету және дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Фортепиано мен синтезаторда концертмейстерлік шеберлік классы
    Несиелер: 3

    Пәнді оқудың өзектілігі қазіргі заманғы қажеттіліктері мен заманауи музыка мұғаліміне қойылатын талаптардың көрінісі болып табылады. Концертмейстерлік шеберлік – жоғары кәсібилік пен жан-жақты дамуды көрсететін мұғалім құзыреттілігінің қажетті құрамдас бөлігі. Электрондық/цифрлық құралдардың функционалдық мүмкіндіктерінің алуан түрлілігі студенттердің шығармашылық әлеуетімен қатар қазіргі заманғы шындық талап ететін ізденіс дағдылары мен кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыруға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Хор классы VI
    Несиелер: 3

    Айнымалы және аралас стильдерді жүргізу схемалары. Қол тәуелсіздігін дамытуға арналған жаттығулар. Партитурамен жұмыс. Клавир және партитура бойынша сыныптағы вокалды-хор қимылдары. A cappella хор партитурасы бойынша жұмыс

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Музыкалық психология және музыкалық білім психологиясы
    Несиелер: 3

    Музыканың, сананың және өзіндік сананың ерекше табиғатын, музыкалық тәжірибені және осы тәжірибені музыкалық педагогикада беру ерекшеліктерін ашатын арнайы психологиялық білімді меңгеру. Музыкалық сананың мәнін, музыкалық қызметтегі саналы және бейсаналық үдерістердің өзара қарым-қатынасын зерттеу. Музыкалық шығармашылықтың психологиялық негіздерін, музыканың эмоциялық саласын, музыкалық (орындаушылық, композиторлық) шығармашылық және музыкалық қабылдау психологиясының мәселелерін зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Музыка мұғалімнің сөйлеу мәдениеті мен музыкалық-педагогикалық шеберлігі
    Несиелер: 3

    Болашақ маманның коммуникативтік құзыреттілігін алдағы музыкалық-педагогикалық іс-әрекеттің нақты талаптарына сәйкес қалыптастыру. Әр түрлі кәсіби жағдайларда қарым-қатынасқа дайындалу үшін педагогикалық шеберлігін дамыту

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кәсіби-бағытталған тіл (шетелдік) II
    Несиелер: 3

    Пәнді оқу кезінде кәсіби мәтіндерді оқу және аудару, кәсіби терминдерді қолдана отырып, берілген тақырып бойынша диалог жүргізу оқытылады. Кәсіптік мәтіндерді зерделеу барысында білім алушыларды даярлау бейіні бойынша мультимедиялық білім беру ресурстары пайдаланылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мектеп репертуары мен хор аранжировкасы бойынша практикум ІІ
    Несиелер: 3

    Жалпы білім беретін мектептің жоғары сыныптарында мектеп ән репертуарының ерекшеліктерін зерттеу. Жоғары сынып оқушыларына арналған әндерге хор аранжировкасынжасау ерекшеліктері мен тәсілдерімен танысу

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Болашақ музыка мұғалімнің вокалдық хор шеберлігі VI
    Несиелер: 3

    Хор шығармаларында бес және жеті метрлік өлшемдерді игеру. Хор шығармасымен жұмыс істеудің негізгі тәсілдері. Жылдам және баяу қарқынмен жүргізу әдістері. Хор шығармаларындағы формалардың түрлері (алмалы-салмалы, алынбайтын). Екпіндерді орындау, цезур, үзіліс. Қимылмен тембрлік бояу беру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Музыкалық педагогикалық білім әдіснамасы
    Несиелер: 3

    Пән ғылыми-педагогикалық іс-әрекеттің құрылымы, логикалық ұйымдастырылуы, әдістері мен құралдары туралы ілімді білдіреді; әдістемелік негіздерді педагог-музыканттың теориялық және практикалық іс-әрекетін ұйымдастыру және құру принциптері мен тәсілдерінің жүйесі ретінде зерделейді. Білім алушылар Музыкалық білім беру педагогикасына байланысты философиялық, жалпы ғылыми және жеке ғылыми сипаттағы әдебиеттерге кәсіби талдау жүргізеді;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мектептегі педагогикалық және орындаушылық практика
    Несиелер: 3

    Жалпы білім беретін мектебінде музыка сабақтарын өз бетінше ұйымдастырып өткізу дағдыларын қалыптастыру. Теориялық білім мен музыкалық орындаушылық дағдыларын практикада қолдануды, игерілген әдістер мен дәстүрлі және инновациялық педагогикалық технологияларды қолдануды көздеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Музыка муғалімінің орындаушылық шеберлігі (домбыра/фортепиано/баян) VI
    Несиелер: 3

    Шығармалармен бөліп жұмыс істеу. Музыкалық фразалармен жұмыс жүргізу. Дыбысқа көңіл бөлу,тыңдай білу, бүтін әрлеу жұмыстары. Студенттің жеке жұмысын қадағалау. Шығарманың мәнерлiк әдiстерiн игеру. Шығармаларды мәнерлеп орындау. Динамикалық құбылыстармен жұмыс iстеу. Композиторлардың стилiн игеру. Шығармаларды орындаудың түрлі әдiс амалдарын талдау. Шығарманың мазмұнын, көркемдiк бейнесiн аша бiлу мәселелері. Сахнада өнер көрсету мәселелері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Дипломалды практика
    Несиелер: 3

    Музыка мұғалімінің функцияларын орындауға тәуелсіз және шығармашылық көзқарасты қалыптастыру. Теориялық дайындықты бекіту және тереңдету. Практикалық дағдылар мен құзыреттерді, дербес кәсіби қызмет тәжірибесін одан әрі жетілдіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектептегі және мектепке дейінгі музыка білімін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 4

    Пәннің мазмұны мектепке дейінгі және мектеп мекемелеріндегі музыканы оқыту әдістемесінің мәнін ашады. Оқушылардың музыкалық іс-әрекетінің әртүрлі түрлерінде музыканы оқытудың музыкалық-педагогикалық технологиялары оқытылады. Мектепке дейінгі және мектептегі білім берудің музыкалық сабақтарын жоспарлау және талдау, мазмұны және ұйымдастыру мәселелері қарастырылады

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Хор классы VІI
    Несиелер: 3

    Жалпы білім беретін мектептің педагогикалық практикасында қолдану үшін партитурамен жұмыс істеу ерекшеліктерін зерделеу (құрамның түрлері, дауыстарды анықтау және ым-ишара, мимика, эмоционалдық күйзелістер арқылы міндеттерді іске асыру тәсілдері).

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік қызмет негіздері
    Несиелер: 3

    Пән музыкалық бизнес пен кәсіпкерліктің маңызды принциптерін және продюсердің маңызды фигураларының бірін негіздейді. Бұл шоу-бизнестің бұрын іске асырылмаған идеяларды кейіннен жобалар немесе тұжырымдамалар болатын жаңалықтарға айналдыра алатын негізгі фигура. Қазіргі кезеңдегі музыкалық шоу-бизнес, Орындаушы мен көрермен арасындағы қарым-қатынас, сахна бейнесін құру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектептегі аспаптық репертуарды домбырада орындау
    Несиелер: 3

    Курс болашақ музыка мұғалімінің практикалық қызметіне бағытталған домбыра аспабында орындау шеберлігін арттыруға бағытталған

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Болашақ музыка мұғалімнің вокалдық хор шеберлігі VII
    Несиелер: 3

    Хор шығармасымен жұмыс істеу процесінде барлық ауфт түрлерін техникалық игеру. Хор шығармасымен жұмыс жасау барысында ауфтактада қарқын, динамика, штрихтар, кіріспе көрсету принципін талдау. Мектеп әнін мәнерлеп орындау әдістері. Хор шығармасымен жұмыс жасауда дирижерлік және вокалдық міндеттерді талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Музыка муғалімінің орындаушылық шеберлігі (домбыра/фортепиано/баян) VIІ
    Несиелер: 3

    Штрихтарды игеру, техникалық қиыншылықтармен жұмыс жасау. Композиторлардың стилiн ұғыну, игеру. Арнайы жаттығулар ойнау, мехтың дұрыс қозғалысын қадағалау, біркелкі жүргізу әдiсiн меңгеруге қол жеткізу. Артикуляция мәселелері: аспапта жиі қолданылатын штрихтар, ойнау тәсілдері, тембр, регистрлердің міндеті. Әр дыбыспен жұмыс iстеу, дыбыс мәдениетi. Дыбыстарды айқын алу. Арнайы жаттығулар ойнау. Дыбыстарды байланыстыру тәсiлдерiн игеру. Дыбыстың сапасын арттыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Домбыра аспабында ойнау әдістемесі I
    Несиелер: 3

    Домбыра аспабында ойнауды оқыту әдістемесі пәні оқушылардың кәсіби дайындығының құрамдас бөлігі болып табылады және одан әрі педагогикалық іс-әрекет үшін қажетті көлемде аспапта ойнауды оқытудың теориялық және практикалық негіздерін игеруді көздейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Хортану және балалар хорымен жұмыс жасау әдістемесі
    Несиелер: 5

    Балалардың вокалдық-хор шығармаларын тұтас және сауатты қабылдауға және орындауға, жалпы білім беретін және музыкалық мектеп жағдайында орындаушылық іс-әрекетті және хор репетициялық жұмысты жүзеге асыруға ықпал ететін теориялық білім мен практикалық дағдыларды игеру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Музыка мұғалімінің орындаушылық шеберлігі (домбыра/фортепиано/баян) VIІІ
    Несиелер: 3

    Шығармалардың құрылымдық айырмашылықтары, ерекшелiктерiн анықтау, орындаушылық – техникалық әдiстердi игеру, техниканы дамыту. Арнайы жаттығуларды таңдап, талдау арқылы аппликатураны игеру. Дыбыстың сапасын арттыру. Аспапта орындаушылық мәнерімен жұмыс жүргізу тәсілдері. Музыкалық шығарманың көркемдік ойын іске асыру. Студенттердің аспапты меңгерудегі қол жеткізген жетістіктерін, білім мен дағдыларының сапасын, және шығарманы орындаудағы образды көрсете білу принциптері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Хор класы VIII
    Несиелер: 3

    "Хор класы VIII" бітіруші түлектердің өзіндік кәсіби жұмысының болашағын анықтайтын деңгейде хордың жүйелі репетициялық, концерттік-орындаушылық қызметін ұсынады. Пәннің мазмұны әр түрлі дәуір, стиль, жанрлардың, композиторлық мектептердің (a cappella және сүйемелдеумен) шығармаларын орындауды құрайды. Пән дирижерлік практикаға қажетті шығармаларды, арнайы білімді, іскерлікті зерттеудің аналитикалық, интуитивті, эвристикалық әдістерін жүзеге асырады. Хормейстерлік ойлауды және көркем шығарманы беруді қалыптастыру. Кәсіби қабілетін жетілдіру (коммуникативтік және музыкалық). Хор музыкасының әр түрлі стильдері мен жанрларын зерттеу, репертуарды таңдау қағидаларымен танысу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Болашақ музыка мұғалімнің вокалдық хор шеберлігі VIII
    Несиелер: 3

    Музыка мұғалімінің вокалдық-хор дирижерлік қызметінің әдістері. Мектеп әнімен вокалдық-орындаушылық жұмыс жоспарын ұсыну. Дирижерлік қимылдардың жұмыс және концерттік түрлерін сипаттай білу. Ән-хор партитурасының дыбысталуын талдау;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Негізгі аспапта ойнау әдістемесі (фортепиано/баян)
    Несиелер: 3

    Аспапта ойнауды оқыту әдістемесі пәні оқушылардың кәсіби дайындығының құрамдас бөлігі болып табылады және одан әрі педагогикалық іс-әрекет үшін қажетті көлемде аспапта ойнауды оқытудың теориялық және практикалық негіздерін игеруді көздейді. Пәннің міндеті-педагогикалық жұмысқа деген қызығушылықты үнемі дамыту, сонымен қатар оның шеберлігін жетілдіруге ұмтылу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Мәдениет және білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 3

    Мәдениет саласындағы басқарудың теориялық негіздеріне, мәдениет саласындағы менеджмент жүйесінің қағидаттарына, сондай-ақ, мәдени сала мекемелеріндегі басқару қызметінің практикалық дағдыларына оқыту.Пәнді оқу барысында келесі міндеттерді шешу қажет:- мәдени-академиялық процестерді басқарудың формалары мен әдістерін қарастыру;- мәдениет саласындағы менеджменттің механизмдерін үйрену; - мәдени бейіндегі мекемелердің қызметін жоспарлау және бағдарламалау жүйесі туралы білім алу; - кадрларды басқару бойынша типтік рәсімдер мен шешімдерді меңгеру; - мәдениет мекемелерінің қызметінде басқару технологияларын қолдану дағдылары мен іскерліктерін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Музыкалық білімдегі инновациялар және мектепте мультимедиялық технологияларды қолдану
    Несиелер: 3

    Музыкалық білім берудегі инновацияларды зерттеу, инновациялық музыкалық-педагогикалық технологияларды практикалық жұмыста қолдану. Мультимедиялық технологияларды құру құралдары, принциптері, технологиялары туралы түсінік қалыптастыру. Электронды білім беру ресурстарын құру бойынша практикалық жұмыстар жүргізу

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON1

    Музыка мұғалімінің аспаптық-орындаушылық, вокалдық-хор дағдыларын еркін меңгеру, балалар хорымен жұмысты ұйымдастыру

  • Код ON2

    Музыка теориясы, талдау, музыкалық акустика және музыка тарихы негіздерін меңгеру. Вокалдық өнер техникасын, джаз және эстрадалық музыканың фортепианолық аранжировкасының негіздерін меңгеру.

  • Код ON3

    Өзінің музыкалық-педагогикалық жұмысында педагогикалық және этнопедагогикалық ғылымның негіздерін білуге сүйене білу.

  • Код ON4

    Музыка мұғалімінің сөйлеу мәдениетін, мектепте және мектепке дейінгі мекемедегі музыка сабақтарын жүргізудің практикалық дағдыларын еркін меңгеру, музыкалық аспапта орындау.

  • Код ON5

    Бейнелеу және сәндік-қолданбалы өнер және музыкалық өлкетану саласындағы білім негіздерін меңгеру, мектептегі ән және аспаптық репертуарды, хор аранжировкасы негіздерін және концертмейстерлік дағдыларды және синтезаторды меңгеру дағдыларын меңгеру, домбырада, баянда, фортепианода ойнау әдістемесін білу, Аспаптық-орындаушылық дағдыларды қолдану.

  • Код ON6

    Музыка сабақтарын өткізу барысында педагогикалық қарым-қатынас дағдысы болу, мектеп пен балабақша жағдайында тәжірибелік-эксперименттік жұмысты орындау, мұғалім үшін маңызды сыни ойлау дағдысын меңгеру.

  • Код ON7

    Музыканы оқыту әдістемесін, музыкалық психология негіздерін, заманауи білім беру инновацияларын, педагогикалық квалиметрия негіздерін және білім берудегі менеджмент негіздерін меңгеру.

  • Код ON8

    Ауызша және жазбаша сөйлеуді логикалық тұрғыдан дұрыс, дәлелді және нақты құра білу, кәсіби қарым-қатынаста шет тілі білімін қолдануға қабілетті болу.

  • Код ON9

    Бизнес-жоспар құра білу, оны жүзеге асыру жолдарын табу. Кәсіпкерлікті қаржыландыру және мемлекеттік реттеу негіздерін білу.

  • Код ON10

    Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласында этикалық және құқықтық мінез-құлық нормаларын қолдануға және сақтауға дайын болу.

6B01402 Музыкалық білім
Бакалавриат

Ө.Сұлтанғазин атындағы педагогикалық институты (А.Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті)

БББТ: B006 Музыка мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01402 Музыкалық білім
Бакалавриат

Шымкент университеті

БББТ: B006 Музыка мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01402 Музыкалық білім
Бакалавриат

Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B006 Музыка мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01402 Музыкалық мұғалімдерді оқыту
Бакалавриат

Тараз мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B006 Музыка мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01402 Музыкалық білім:Эстрадалық вокал
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B006 Музыка мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01402 Музыкалық білім
Бакалавриат

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: B006 Музыка мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01402 Музыкалық мұғалімдерді оқыту
Бакалавриат

М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

БББТ: B006 Музыка мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
Top