Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01504 Химия в Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

  • Жалпы химияны оқыту технологиялары мен оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бейорганикалық химияны оқытудың әдіснамалық негіздері. Жоғары оқу орындарында жалпы және бейорганикалық химияны оқытудың заманауи әдістері мен технологиясы. "Атом құрылысы". тақырыбын оқытудың әдістемелік аспектілері. "Химиялық байланыс" тақырыбын оқытудың әдістемелік аспектілері. Бейорганикалық химияның негізгі бөлімдерін оқыту әдістемесі: ерітінділер, электролиттік диссоциация теориясы, кешенді қосылыстар. "Тотығу-тотықсыздану реакциялары. Электродтық процестер".

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Гетероциклді қосылыстар
    Несиелер: 5

    Гетероциклді қосылыстардың жіктелуі. Бір гетероатомы бар бесмүшелі гетероциклдер. Екі және одан да көп гетероатомдары бар бес мүшелі гетероциклдер. Бір гетероатомы бар алты мүшелі гетероциклдер. Екі гетероатомы бар алты және жеті мүшелі гетероциклдер. Бициклді гетероциклдер. Нуклеин қышқылдары. Нуклеин қышқылдарының құрылысы мен құрамы. ДНК (дезоксирибонуклеин қышқылы). РНК (рибонуклеин қышқылы).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Бейорганикалық химияның таңдаулы тараулары
    Несиелер: 5

    Жаратылыстану циклі ғылым жүйесіндегі заманауи бейорганикалық химияның орны. Әртүрлі техника, медицина және ауыл шаруашылығы салалары үшін бейорганикалық химияның маңызы. Периодтық заң, химиялық элементтердің периодтық жүйесі: проблеманың қазіргі жағдайы. Қазіргі бейорганикалық химияның негізгі ерекшеліктері мен міндеттері: жаңа химиялық қосылыстарды іздеу, синтездеу және дизайн, болашақтың конструкциялық материалдарын жасау. Болашақтағы бейорганикалық химия.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Теориялық бейорганикалық химия
    Несиелер: 5

    Заттың электрондық құрылысы. Иондық байланыс. Иондық торлардың түрлері. Байланыстардың иондық түрі бар қосылыстардың термодинамикалық және кинетикалық заңдылықтары. Коваленттілік табиғаты. Металл емес қосылыстардың элемент-элемент байланысы бар ковалентті қосылыстары. Химиялық байланыстың аралық типі бар қосылыстар. Су және сулы емес ерітінділер химиясы. Ауыспалы металдар қосылыстарындағы химиялық байланыс теориясы. Ауыспалы металдардың коваленттік қосылыстарының тұрақтылығы. Қаңқалы және кластерлік қосылыстар туралы түсінік. III, IV және V топтағы алғашқы ауыспалы металдардың қосылыстары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Аналитикалық химияның таңдаулы тараулары
    Несиелер: 5

    Реал ерітінділердегі гомогенді тепе-теңдік. Қышқылдық-негіздік баланс. Қышқылдың концентрациясын кең өзгертудегі су ерітінділерінің рН анықтау кезінде қышқылдық және еріткіштің рөлі. Қышқыл-негіздік теорияларды салыстырмалы талдау. Табиғаттың әсері, еріткіштің диэлектрлік өткізгіштігі, қышқылдың заряды және оның молекулаларының (иондарының) қышқылдардың күшіне әсер етуі. Тұнба түсу реакцияларындағы тепе-теңдік. Кешен түзу процестеріндегіі тепе-теңдік.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 4

    Курс ғылымның пайда болуы мен қалыптасуын, көзқарастық негіздерін, ғылымның қызметтерін қарастырады. Ғылым дамуының бейклассикалық, постбейклассикалық кезеңдерінің және постпозитивистік, постклассикалық емес кезеңдерінің негізгі концепциялары мен бағыттарының ерекшелеліктерін меңгеру барысында дүниенің ғылыми бейнесі жайлы тұжырым қалыптасады және ғылыми білімнің құрылымы мен деңгейлері, ғылымның идеалдары мен нормалары негізінде ғылымның философиялық негіздемелеріне жете мән беріліп, ғылыми дәстүрлер, ғылымның мамандық ретінде қалыптасуы мәселесіне толық талдау жасалады. Мақсат - ғылымның аксиологиялық аспектілері негізінде қазіргі заманғы жаһандық өркениет мәселелерді шешудегі ғылымның атқаратын рөлін анықтау. Міндет - жаратылыстану және техникалық ғылымдардың тарихы мен философиясын; әлеуметтік және гуманитарлық ғылымдардың тарихы мен философиясын жан-жақты қарастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Аналитикалық химияның қазіргі заманғы мәселелері
    Несиелер: 5

    Кіріспе. Химиялық талдаудың метрологиялық негіздері. Аналитикалық химиядағы химиялық реакциялар мен процестердің түрлері. Идентификациялау әдістері. Бөліп алу, айыру және концентрлендіру әдістері. Талдаудың хроматографиялық әдістері. Гравиметриялық талдау әдісі. Титриметриялық талдау әдістері. Кинетикалық талдау әдістері. Талдаудың электрохимиялық әдістері: потенциометрия, кулонометрия, вольтамперометрия және т.б. Спектроскопиялық талдау әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Курс шет тілін практикалық меңгеруді қамтамасыз етуге, шетелдік білім беру процесінде тілдік емес мамандықтар магистранттарының мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілігін Базалық Стандарт (С1) деңгейінде қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Заманауи органикалық химияның қолданбалы негіздері
    Несиелер: 5

    Органикалық химияның қазіргі жағдайы. Органикалық синтез: негізгі кезеңдері, заңдылықтары және даму үрдістері. Органикалық катализ. Реакциялық қабілет және катализ, каталитикалық реакциялардың механизмдері. Күрделі органикалық қосылыстардың компьютерлік синтезі, молекулалық дизайн. Органикалық химиядағы математикалық және компьютерлік модельдеу. Өмірлік процестер химиясы. Ақуыз және нуклеин қышқылдар химиясындағы жаңашылдық. Инженерлік энзимология.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Физикалық және коллоидтық химияны оқытудың заманауи әдіснамалық негіздері
    Несиелер: 5

    Кіріспе. Химиялық термодинамика. Статистикалық термодинамиканың элементтері. Фазалық тепе-теңдік және физика-химиялық талдау. Электролит емес ерітінділері. Электролит ерітінділері. Химиялық кинетика. Катализ. Біртекті, гетерогенді катализ. Гетерогенді катализ теориясы. Дисперсті жүйелердің құрылымдық-механикалық қасиеттері. Коллоидты беттік-белсенді заттар. ЖМҚ ерітінділерінің табиғаты және кейбір қасиеттері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғары мектептің педагогикасы
    Несиелер: 4

    Жоғары мектептің педагогикасының теориялық-әдіснамалық негіздері. Педагогикалық қызметтің мазмұны мен құрылымы. Жоғары мектептің педагогының кәсіби құзыреттілігі және коммуникативтік білімі. Жоғары мектептегі оқыту теориясы. Жоғары мектептегі оқытудың дидактикалық негіздері. ЖОО-да оқу үдерісін ұйымдастыру. Кәсіптік білім берудегі инновациялық үрдістер. ЖОО жүйесіндегі білім беру үрдісін басқару менеджменті. ЖОО-дағы тәрбие жұмысы. ЖОО-дағы заманауи педагогикалық технологиялар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Химиядағы жоғары деңгейлі есептерді шешу әдістері
    Несиелер: 5

    Күрделілігі жоғары деңгейдегі есептерді шешу әдістемесі: химиялық формулалар бойынша есептер. Химиялық реакциялар теңдеулері бойынша есептеулер. Параллель реакциялар теңдеулері бойынша есептер. Физика-химиялық есептеулер. Химиялық қосылыстар формулаларын әртүрлі тәсілдермен шығару. Элементтердің массалық үлесі негізінде зат формуласын шығару. Заттың молекулалық формуласын оның буларының салыстырмалы тығыздығы және массасы, көлемі немесе жану өнімдерінің мөлшері бойынша шығару. Органикалық қосылыстардың гомологиялық қатарының жалпы формуласы негізінде зат формуласын шығару. Аралас есептерді шешу әдістемесі. Стандартты емес және олимпиадалық есептер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Курста басқарудың ғылыми-әдістемелік негіздері және басқару психологиясы, басқарудың психологиялық теориялары қарастырылады. Басқару психологиясының жалпы теориялық мәселелері, менеджердің тұлғалық ерекшеліктері, кәсіби іс-әрекеті, қызметтері жалпы басқарушылық қарым-қатынас психологиясы. жан-жақты талданады. Мақсат – басқару үдерісіндегі басқару субъектісінің, объектісінің мінез-құлық стратегиясы арқылы тұлғаның кәсіби деформациясының алдын алу технологияларын игеру. Міндет - ұйымның кадрлық саясатын психологиялық қолдау; басқару міндеттерінің психологиялық ерекшеліктерін анықтау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Органикалық химия және ЖМҚ-ның ғылыми-әдістемелік негіздері
    Несиелер: 5

    Ғылыми танымның логикасы мен әдіснамасын органиалық химия мен жоғары молекулалық қосылыстар химиясында қалыптастыру. «Көмірсулар» бөлімін оқытудың әдістемелік аспектілері. «Оттекті қосылыстар» бөлімін оқытудың әдістемелік аспектілері. «Полимерлерді алудың әдістері-полимеризация, поликонденсация» бөлімін оқытудың әдістемелік аспектілері. Аз қалдық және қалдықсыз технология жасаудың заманауи әдістері. Органикалық химияны оқытудың заманауи әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Полимерлердің физикасы мен химиясы
    Несиелер: 5

    Мономерлер мен полимерлердің химиялық құрылысы. Полимерлер синтезі. Полимерлердің химиялық түрленуі. Полимер тізбегінің икемділігі.Фазалық күйлер мен полимерлердің құрылымы. Полимерлердің жоғары эластикалық жағдайы. Полимерлердің жоғары эластикалық күйден әйнек түзілу күйіне өтуі. Полимерлердің деформациялық қасиеттері мен механикалық беріктігі. Полимерлердің тұтқыр ағу күйіндегі механикалық (реологиялық) қасиеттері. Полимерлердің электрлік қасиеттері. Органикалық жартылай өткізгіш - полимерлердің электр және магниттік қасиеттері. Полимерлер ерітінділерінің термодинамикасы. Ерітінділер мен полимерлердің механикалық қасиеттері. Пластификация. Ерітінділердегі молекулалардың мөлшерлері мен формаларын анықтау әдістері. Полимерлердің өткізгіштігі. Ион алмастырғыш жоғары молекулалық қосылыстар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Физикалық және коллоидтық химияны оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Химиялық термодинамика. Статистикалық термодинамиканың элементтері. Фазалық тепе-теңдік және физика-химиялық талдау. Электролит емес ерітінділері. Электролит ерітінділері. Химиялық кинетика. Катализ. Біртекті, гетерогенді катализ. Гетерогенді катализ теориясы. Дисперсті жүйелердің құрылымдық-механикалық қасиеттері. Коллоидты беттік-белсенді заттар. ЖМҚ ерітінділерініңтабиғаты және кейбір қасиеттері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғары мектептегі химия есептері
    Несиелер: 5

    Есептеулер арқылы шығарылатын есептер алгоритмі. Химиялық реакцияларсыз шығарылатын есептер. Аддитивті қоспалар. Айқын берілген сандық параметрлер бойынша химиялық қосылыс формуласын анықтау. Химиялық реакциялар теңдеулерін қолдану арқылы есептеу. Зат формуласын оның түрленуі туралы сандық деректер бойынша анықтау. Бір реакция теңдеуі бойынша есептеу. Анық берілген сандық параметрлері бар қарапайым пропорция. Реагенттердің біреуінің артық (кемшілігі). Анықталған сандық параметрлер. Реагенттер мен реакция өнімдері массасының айырымын пайдалана отырып шығарылатын есептер. Бірнеше процестердің сандық деректерін салыстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • ЖОО-да химияны оқытудың интерактивті әдістерін қолдану әдістемесі
    Несиелер: 5

    Интерактивті оқытудың негізгі түрлері мен әдістері. Интерактивті тәсіл. ЖОО-да интерактивті түрдегі білім беру процесін құрудың принциптері мен әдістері. Даралау. Икемділік. Элективтілік. Контекстік тәсіл. Оқытудың заманауи интерактивті әдістері. Оқытудың проблемалық-ситуациялық әдістері. Дөңгелек үстел, пікірталас, дебаттар. Ми штормы, брейнсторминг, миға шабуыл. Іскерлік және рөлдік ойындар. Case-study (нақты жағдайларды талдау, ситуациялық талдау). Шеберлік сынып. Видеоконференция.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • "Физикалық зерттеу әдістері" курсын оқытудың әдістемелік аспектілері
    Несиелер: 6

    Ғылыми зерттеудің әдіснамасы мен әдістемесі. Талдаудың физика-химиялық әдістерінің сипаттамасы мен жіктелуі. Зерттеу жүргізу процесін ұйымдастыру. "Талдаудың хроматографиялық және спектроскопиялық әдістері" тақырыбын оқыту әдістемесі. Сапалы хроматографиялық талдауды жүзеге асыру тәсілдері. Сынама іріктеу және сынама дайындау. «Оптикалық әдістер» тақырыбын оқыту әдістемесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Ғылыми зерттеулердің әдіснамасы мен технологиясы
    Несиелер: 6

    Ғылыми ізденістің, ғылыми зерттеулердің маңызы мен мәні. Ғылым классификациясы. Курстың басқа пәндермен байланысы. Ғылымның дифференциациясы және интеграциясы. Ғылымды жедел дамыту. Әлемнің әр түрлі елдеріндегі ғылым деңгейін анықтаудың әдістемелік негіздері. Әлемнің әр түрлі елдеріндегі ғылыми зерттеулердің даму деңгейі мен негізгі бағыттары. Қазақстандағы ғылымды ұйымдастыру. Ғылыми-зерттеу қызметінің негіздерін реттейтін заңнамалық және нормативтік-құқықтық актілер. Ғылыми зерттеудің методологиясы мен әдістемесі. Зерттеу әдістемесінің мәні. Зерттеудің принциптері мен мәселелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Наноматериалдар мен нанотехнологиялар
    Несиелер: 6

    Нанотехнология. Наноматериалдар. Наножүйе. Нанодиагностика. Нанотехника. Нанотехнологияның даму тарихы. Нанотехнологияларды қолдану перспективалары. Нанобөлшектері. Нанобөлшектерді алу әдістері. Механикалық әдістер. Физикалық әдістер. Химиялық әдістер: бірлесіп тұндыру әдісі, золь-гель әдісі, қалпына келтіру және термиялық ыдырау әдісі, гидролиз әдісі, термолиз, импульстік лазерлік әдістер. Нанобөлшектердің қасиеттері. Нанобөлшектерді қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жалпы химия және оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курстың пәні мен міндеттері. Оқу мен оқытудың заманауи мәселелері. Оқыту жүйесі: мақсаты, мазмұны, әдістері, ұйымдастыру формалары, құралдары, қалыптасқан білімді меңгеруді бақылау және диагностикалау. Оқыту принциптері. Химияны оқыту әдістері. Химияны оқытудың ұйымдастырушылық формалары. Химияны оқыту құралдары. Химиялық білім сапасын бағалау және диагностикалау. Жалпы химияның маңызды тақырыптарын оқыту әдістемесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Нанохимия
    Несиелер: 6

    Нанохимияны зерттеу объектілері. Нанохимияның даму кезеңдері және қолданылуы. Нанохимия объектілерінің жіктелуі. Нанообъектілердің негізгі типтері және олардың негізіндегі наножүйелер. Фуллерендер. Көміртекті нанотрубкалар. Супрамолекулалық химия объектілері. Органикалық емес наноматериалдар. Вискерлер. Манганиттер. Наноқұрылымды материалдарды синтездеу әдістері. Нанокристалды ұнтақтарды синтездеу әдістері. Газофазды синтез. Плазмохимиялық синтез. Нанокристалды материалдарды алу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Ғылыми зерттеудің негіздері
    Несиелер: 6

    Ғылым. Дамыту ғылым. Ғылыми зерттеу. Ғылыми-техникалық ақпарат. Ғылыми зерттеу тақырыбын құрастыру. Зерттеудің мақсаты мен міндеттерін тұжырымдау. Теориялық зерттеулердің әдіснамасы. Эксперименталды зерттеулердің әдіснамасы. Теориялық-эксперименталды зерттеулерді талдау және қорытындылар мен ұсыныстарды тұжырымдау.Ғылыми зерттеулерді енгізу және оның тиімділігі. Ғылыми зерттеулердің тиімділігі. Ғылыми-зерттеу жұмысына қойылатын жалпы талаптар. Ғылыми-зерттеу жұмыстарын рецензиялау. жұмыс туралы баяндама. баяндама тезистерін құрастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Электрондық процестердің кинетикасы
    Несиелер: 6

    Поляризация және асқын кернеу. Қос электрлік қабат. Электрокапиллярлы құбылыстар. Диффузиялық кинетика. Баяу разряд теориясы. Күрделі электрохимиялық реакциялардың кинетикасы. Электрондарды тізбекті тасымалдаумен жүретін электрохимиялық реакциялар. Металл кешендерінің қатысуымен жүретін электродты процестердің кинетикасы. Тотығу-тотықсыздану- электрондық процесс ретінде. Баяу химиялық реакция жағдайындағы электрохимиялық процестер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON4

    Білім алушылардың ойлау қабілетін дамыту үшін белсенді дербес қызметті ұйымдастырады, кәсіби міндеттерді шешуде химияның дәстүрлі және жаңа бөлімдерінің теориялық негіздерін қолдана алады және дамыта алады.

  • Код ON5

    Химия және пәнді оқыту әдістемесінің барлық салалары бойынша ғылыми және тәжірибелік-эксперименттік зерттеулер жүргізу дағдыларын меңгерген.

  • Код ON8

    Ғылыми пікірталастар барысында өз ұстанымын негіздеуге, зерттеулерде алынған нәтижелерді есептер, ғылыми жарияланымдар және патенттер түрінде ұсынуға мүмкіндік беретін кәсіби және жалпы ғылыми білім жүйесін меңгерген.

  • Код ON1

    Химияны оқыту саласындағы ғылыми-зерттеу және инновациялық қызметті жоспарлауға және жобалауға мүмкіндік беретін ғылым философиясы мен әдіснамасы білімін көрсетеді.

  • Код ON3

    Химияны оқытудың ғылыми-әдістемелік негіздерін, колледждер мен ЖОО-да оқытудың ұйымдастыру формалары мен принциптерін және педагогикалық бақылауды біледі.

  • Код ON6

    Жаратылыстану пәндерді оқыту ерекшеліктерін талдайды, сыни тұрғыдан инновациялар мен ғылыми зерттеулердің тиімділігін бағалайды.

  • Код ON7

    Оқу үрдісінде химиялық зерттеулердің (нанотехнологиялар, электрондық процестердің кинетикасы, гетероциклді қосылыстар және т. б.) өзекті бағыттары бойынша білімді шығармашылықпен қолдана алады.

  • Код ON2

    Білім алушыларды көпмәдениетті және полилингвалды ортада әлеуметтік құндылықтар жүйесіне қатыстырады.

7M01504 Химия
Магистратура

Аймақтық әлеуметтік-инновациялық университеті

БББТ: M013 Химия педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01504 Химия
Магистратура

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: M013 Химия педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01504 Химия (бейінді)
Магистратура

Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті

БББТ: M013 Химия педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01504 Химия педагогін даярлау
Магистратура

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: M013 Химия педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01504 Химия
Магистратура

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: M013 Химия педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01504 Химия (1)
Магистратура

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: M013 Химия педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01504 Химия
Магистратура

Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: M013 Химия педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01504 Химия (1.5)
Магистратура

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: M013 Химия педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01504 Химия педагогтарын даярлау
Магистратура

Тараз мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: M013 Химия педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01504 Химия
Магистратура

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: M013 Химия педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01504 Химия
Магистратура

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: M013 Химия педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01504 Химия
Магистратура

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: M013 Химия педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01504 Химия және цифрландыру
Магистратура

Ө.Сұлтанғазин атындағы педагогикалық институты (А.Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті)

БББТ: M013 Химия педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01504 Химия педагогтарын даярлау 2
Магистратура

М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

БББТ: M013 Химия педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01504 Химия
Магистратура

Ш.Есенов атындағы Каспий мемлекеттік технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

БББТ: M013 Химия педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top