Жаңа білім беру бағдарламасы

7M01901 Арнайы педагогика в Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Курс шет тілін практикалық меңгеруді қамтамасыз етуге, шетелдік білім беру процесінде тілдік емес мамандықтар магистранттарының мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілігін Базалық Стандарт (С1) деңгейінде қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сыни ойлауды дамыту технологиялары
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында магистранттар сыни ойлау, шешім қабылдау техникаларын, көпшілік алдында тиімді сөз сөйлеу дағдыларын дамытады. "Сыни ойлауды дамыту технологиялары" пәні магистранттардың зерттеу жұмыстарын дайындау сапасын арттыруға ықпал етеді, өзіндік білім беру стратегиясын құруға негіз болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім беру инклюзиясының этикалық нормалары мен принциптері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында магистранттар инклюзивті білім беру принциптерін, инклюзивті білім берудің гуманистік идеяларын, толеранттылық идеяларын және ОЕҚ бар балалармен жұмыс этикасын түсінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Арнайы педагогика және психологиядағы ғылыми зерттеулердің әдіснамалық негіздері және технологиялары
    Несиелер: 5

    Магистрант ғылым әдіснамасының негізгі ұғымдарын, танымның диалектикалық әдісін және ғылыми зерттеу әдістерін біледі және түсінеді; педагогикалық шындық фактілерін, құбылыстарын зерделеудің әртүрлі тәсілдерін талдай және түсіндіре алады; арнайы педагогикада қазіргі заманғы психологиялық теориялар мен тұжырымдамаларды және арнайы педагогика мен психологияда заманауи педагогикалық және психологиялық теориялар мен концепцияларды қолдану дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Түзете-дамыта оқытудың психологиялық-педагогикалық негіздері
    Несиелер: 5

    Пән магистранттарға арнайы (ППТК, оңалту орталығы, арнайы мектепке дейінгі және мектеп ұйымдары) және инклюзивті білім беру жағдайында, психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу ерекшеліктерімен балаларды түзете дамытып оқыту негіздерімен танысуға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • ОЕҚ бар балаларды психологиялық-педагогикалық қолдауды нормативті-құқықтық қамтамасыз ету
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында магистрант арнайы білім берудің халықаралық нормативтік-құқықтық актілері және ОЕҚ бар балаларды психологиялық-педагогикалық қолдау саласындағы білімдерін меңгереді; ҚР заңнамалық-құқықтық актілерін талдай алады және қолдана алады; ҚР инклюзивті білім беруді дамытуға тұжырымдамалық тәсілдер мен нормативтік-құқықтық актілерді қолдану дағдыларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 4

    Курс ғылымның пайда болуы мен қалыптасуын, көзқарастық негіздерін, ғылымның қызметтерін қарастырады. Ғылым дамуының бейклассикалық, постбейклассикалық кезеңдерінің және постпозитивистік, постклассикалық емес кезеңдерінің негізгі концепциялары мен бағыттарының ерекшелеліктерін меңгеру барысында дүниенің ғылыми бейнесі жайлы тұжырым қалыптасады және ғылыми білімнің құрылымы мен деңгейлері, ғылымның идеалдары мен нормалары негізінде ғылымның философиялық негіздемелеріне жете мән беріліп, ғылыми дәстүрлер, ғылымның мамандық ретінде қалыптасуы мәселесіне толық талдау жасалады. Мақсат - ғылымның аксиологиялық аспектілері негізінде қазіргі заманғы жаһандық өркениет мәселелерді шешудегі ғылымның атқаратын рөлін анықтау. Міндет - жаратылыстану және техникалық ғылымдардың тарихы мен философиясын; әлеуметтік және гуманитарлық ғылымдардың тарихы мен философиясын жан-жақты қарастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім берудің ғылыми-әдіснамалық негіздері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу аясында магистранттар инклюзивті білім беру әдістемесімен, ҚР және шет елдерде инклюзивті білім берудің теориясы мен тәжірибесін түсінудің заманауи тәсілдерімен таныса алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Арнайы және инклюзивті білім берудің теориялық-әдіснамалық мәселелері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында магистрант ҚР-да арнайы және инклюзивті білім беруді дамытудың мемлекеттік саясатымен танысуға, тұлғаның білім беру саласындағы әртүрлі теориялар мен идеяларды сын тұрғысынан талдауға, бағалауға және салыстыруға қабілетті болады; түзету-педагогикалық оқытуды инновациялық дамытуды жобалау технологиясын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Денсаулық мүмкіндігі шектеулі тұлғаларды оңалту технологиялары
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында магистрант ОЕҚ бар ересек адамдардың әлеуметтік-психологиялық мәселелері бойынша түсініктері мен білімдерін көрсете алады; ОЕҚ бар ересек адамдарды оңалтудағы әлеуметтік-психологиялық білімдерді талдай және синтездей алады; ОЕҚ бар тұлғаларды оңалту, әлеуметтендіру және кәсіптік өсу әдістері мен технологияларын пайдалану дағдыларын меңгереді, жоғары оқу орны жанындағы магистранттарға арналған ресурстық-консультативтік кабинеттің жұмысымен таныса алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    Курс ғылым саласына мамандар даярлауды жетілдіруді көздей отырып, жоғары мектептегі оқыту теориясы негізінде педагогикалық қызметтің мазмұны мен құрылымын талдау арқылы жоғары мектеп педагогының кәсіби құзыреттілігі, коммуникативтік білімі туралы мәселелерді қарастырады. ЖОО-дағы заманауи педагогикалық технологияларды, кәсіптік білім берудегі инновациялық үрдістерді меңгеру арқылы оқу үдерісін ұйымдастыру қабілеті қалыптасады. Мақсат- магистранттарды кәсіби, педагогикалық іс-әрекетке қазіргі ғылым мен тәрбиенің қол жеткен негізінде даярлау. Міндет - болашақ мамандықтың теориясы және технологиясымен танысуға бағыттау; ЖОО жүйесіндегі білім беру үрдісін басқару менеджментімен танысу; жоғары мектеп педагогикасы саласындағы өзекті зерттеу мәселелерін анықтап, талқылауға жағдай туғызу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Арнайы білім берудің әлеуметтік-коммуникативті технологиялары
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында магистранттар арнайы педагогтың әлеуметтік-коммуникативтік жұмысындағы дәстүрлі және қазіргі заманғы технологиялармен таныса алады, ЖОО жанындағы психологиялық-педагогикалық түзету кабинетіне барады, ӘТБ кабинетінде, сенсорлық бөлмеде, монтессори - терапия кабинетінде жұмыс істеу дағдысына ие болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Арнайы білім берудегі денсаулық сақтау технологиялары
    Несиелер: 5

    Пән магистранттарға "Денсаулық сақтау технологиясы" ұғымын түсінуге, мектепке дейінгі және мектеп ұйымдарында ЖТД бар балаларға арналған Денсаулық сақтау технологиясын жүзеге асырумен танысуға мүмкіндік береді, психологиялық-педагогикалық түзету кабинеті базасында Денсаулық сақтау технологияларын қолдану бойынша практикалық дағдыларды меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • ОЕҚ балаларды жалпы білім беру үдерісіне интеграциялау
    Несиелер: 5

    Пән ОЕҚ бар тұлғалардың білім беру саласында пәнаралық қызметті жүзеге асыру қажеттілігін білімі мен түсінігін қалыптастырады, магистрант түрлі мамандармен және ата-аналармен өзара әрекеттесу кезінде ғылыми еңбекті ұйымдастыруды меңгереді, ОЕҚ бар балалармен жұмыс істеу кезінде "командалық бағалауды" жүзеге асыру дағдылары қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Арнайы білім берудегі ақпараттық және коммуникациялық технологиялар
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында магистрант арнайы білім беруде қолданылатын жаңа АКТ-мен танысады және тәжірибеде әртүрлі АКТ-мен жұмыс істеу дағдыларын меңгереді, АКТ-ны өз бетімен қолдана алады ("Дельфа" тренажері және т. б.)

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Курста басқарудың ғылыми-әдістемелік негіздері және басқару психологиясы, басқарудың психологиялық теориялары қарастырылады. Басқару психологиясының жалпы теориялық мәселелері, менеджердің тұлғалық ерекшеліктері, кәсіби іс-әрекеті, қызметтері жалпы басқарушылық қарым-қатынас психологиясы. жан-жақты талданады. Мақсат – басқару үдерісіндегі басқару субъектісінің, объектісінің мінез-құлық стратегиясы арқылы тұлғаның кәсіби деформациясының алдын алу технологияларын игеру. Міндет - ұйымның кадрлық саясатын психологиялық қолдау; басқару міндеттерінің психологиялық ерекшеліктерін анықтау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • ОЕҚ бар балаларға білім беру мен дамытудағы топтық жұмыс жасау технологиялары
    Несиелер: 5

    Пән, ерекше білім беру қажеттіліктері бар тұлғаларды тәрбиелеуде ұжымдық әрекеттестік әрекеттерін жүзеге асыру қажеттілігі туралы білім мен түсінікті қалыптастырады, магистрант әртүрлі мамандармен және ата-аналармен бірлесіп еңбекті ғылыми ұйымдастыруды меңгереді, іске асыру дағдылары қалыптасады. ОЕҚ бар балалармен жұмыс жасау кезіндегі «топтық бағалау» дағдылары қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Инклюзивті білім беру үдерісін жобалау
    Несиелер: 6

    Пән тұлғаның әрі қарай кәсіби дамуын жоспарлау мен болжау бойынша оның тұлғалық және кәсіби өсуіне дайындығын қалыптастырады; түзету-педагогикалық жүйелерді жобалау технологиясын қолдану қабілетін; Кәсіби пәндерді оқыту дағдыларын қалыптастырады. Магистрант инклюзивтік білім беру үдерісін жобалау аясында әртүрлі әдістер мен тәсілдерді, технологияларды қолдана алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Терапевтік технологиялардың ғылыми-практикалық негіздері
    Несиелер: 6

    Пән барысында магистранттар жоғары оқу орны жанындағы психологиялық - педагогикалық түзету кабинеті базасында (арт-технологиялар, АКТ технологиялары және т.б.) ОЕҚ бар балалармен терапевтік технологияларды практикалық қолдануды үйренеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Болашақ мамандарды оқытудың проективті технологиялары
    Несиелер: 5

    Пәнді оқыту барысында магистранттар "проективтілік", "проективтік дағдылар", "проективтік қабілеттер көрсеткіші" ұғымдарының мәнін түсінеді. Арнайы педагогтардың кәсіби қызметке дайындығының құрамдас бөліктерін меңгереді. Нақты оқу міндеттерін шеше алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Инклюзиті білім беру жағдайындағы критериалды бағалаудың және бақылаудың заманауи технологиялары
    Несиелер: 6

    Пән ОЕҚ бар балалардың жетістіктерін бағалаудың практикалық дағдыларын қалыптастырады. Пәнді оқу барысында магистранттар арнайы ұйымда критериалды бағалаудың заманауи технологияларымен танысады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Арнайы білім берудегі мониторинг
    Несиелер: 6

    Пән білім берудегі мониторинг саласындағы негізгі ұғымдар мен терминдер туралы білімді қалыптастырады; арнайы және инклюзивті білім беру саласында мониторингтік зерттеулерді жүргізу ерекшелігін түсінеді; магистрант арнайы және инклюзивті білім беру саласында мониторинг саласында әртүрлі әдістер мен тәсілдерді, технологиялар мен тәсілдерді қолдана алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • ЖОО-да пәндерді кәсіби оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    ЖОО-да пәндерді оқыту әдістемесі саласындағы негізгі ұғымдар мен терминдер туралы түсінікке ие болады; ЖОО-да пәндерді оқыту әдістемесі саласында әртүрлі әдістер мен тәсілдерді, технологиялар мен тәсілдерді қолдана алады; ЖОО- да пәндерді оқыту әдістемесі саласында әртүрлі әдістер мен тәсілдерді, технологиялар мен тәсілдерді пайдалану дағдыларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Әлеуметтік-педагогикалық акмеология
    Несиелер: 6

    Курсты оқу барысында магистранттар: - феноменология, оңтайлы даму деңгейіне қол жеткізуінің заңдылықтары мен тетіктері туралы акмеологиялық білім жүйесінде білімдерін көрсетуге; - әлеуметтік педагогтің жас, жеке және кәсіби дамуының акмеологиялық міндеттерінің кең спектрін шешуге; - практикалық қызметте ғылыми зерттеулердің акмеологиялық әдістерін пайдалануға; - дамудың акмеологиялық тұжырымдамаларын әзірлеу кезінде акмеологиялық жағдайлар мен факторларды анықтауға қабілетті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • ОЕҚ бар балалардың АВА терапия және мінез-құлық талдаудың қолданбалы аспектісі
    Несиелер: 6

    Пәнді оқу барысында эмоционалдық, әлеуметтік және мінез-құлық бұзылыстарының этиологиясы мен патогенезі туралы терең білім мен түсінікті қалыптастырады; онтогенездің қазіргі теорияларын түсіну; АСБ (аутизм спектрінің бұзылуы) бар балаларды қолдау туралы білім жүйесін талдау және жалпылау дағдыларын қалыптастырады. Магистрант АВА терапия мысалында терапевтік технологиялармен танысады, қатер тобындағы балаларды анықтау әдістерін меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON4

    Сандық зерттеу дағдыларын меңгереді;

  • Код ON8

    Инновациялық технологиялар, АКТ негізінде жалпы және ерекше заңдылықтарға және ОЕҚ бар баланың даму ерекшеліктеріне сәйкес оқу - педагогикалық, түзету, әдістемелік қызметті ұйымдастырады.

  • Код ON1

    Қазіргі заманғы ғылым философиясының өзекті мәселелерінде бағдарлау және сөйлеу коммуникациясының кәсіби негіздерін (тыңдау, оқу, сөйлеу, жазу) іскерлік хат алмасумен жұмыс істеу дағдысын (хат, электрондық пошта және т.б.) анықтайды;

  • Код ON2

    Педагогика және психология ғылымын дамытудың теориялық-әдіснамалық негіздерін, оқыту әдістерін басқару және меңгеру үрдістерін, психологиялық-педагогикалық зерттеулердің мәні мен мазмұнын ұсынады;

  • Код ON5

    Жаңартылған арнайы білім беру жүйесі жағдайында оқу-тәрбие, әдістемелік, зерттеу, әлеуметтік коммуникативтік үдерісті жүзеге асыру дағдыларын көрсетеді;

  • Код ON3

    Тұлғааралық, мәдениетаралық және өндірістік (кәсіби) қарым-қатынас міндеттерін шешу үшін қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша нысанда коммуникацияны іске асырады;

  • Код ON6

    ОЕҚ бар балаларға білім беруде оқу-әдістемелік құжаттарды талдап, критериалды бағалау техникасын меңгереді;

  • Код ON7

    Білім берудің барлық сатыларын оқытудың ықпалдастығы мен сабақтастығын ескере отырып, арнайы және инклюзивті білім беру саласында педагогикалық және ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүзеге асырады;

Top