Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B05203 География в ҚарМУ Е.А.Бөкетов

  • Өлкетану
    Несиелер: 4

    Өлкетану – өткен тарихи-мәдени мұрасына мұқият қарау, тарихи және мәдени ескерткіштерді сақтау және насихаттау қажеттілігі. Пән мұрағат құжаттарын, экспедициялардың материалдары мен құжаттарын, тарихи-өлкетану әдебиетін, тарихи оқиғалардың естеліктері мен куәгерлерін, әдеби көздерді, өлкетанудың ұйымдастырушылық формаларын, өлкетанудың даму тарихын, туған өлкедегі өлкетану тарихын зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жалпы жертану
    Несиелер: 5

    Жалпы жертану – физикалық-географиялық түсініктердің қалыптасуы мен Қазақстан аумағындағы заңдылықтарын, олардың қоршаған ортамен өзара байланысын, табиғи ортасының аймақтық және жалпы ерекшелігін зерттеу. Пән оқуға бағытталған: Қазақстанның қазіргі кездегі физикалық-географиялық жағдайлары, табиғи-аумақтық кешендер, физикалық географиялық үрдістердің заңдылықтарын анықтау және маңызды қолданбалы зерттеулердің негізі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Геология
    Несиелер: 5

    Геология- геология туралы ғылым ретінде жүйелі білімді және қоршаған ортадағы геологиялық үрдістер туралы алғашқы ақпаратты қалыптастыру. Пән оқуға бағытталған: күн жүйесі мен жердің құрылымы, жер қыртысының материалдық құрамы, геохронология, терең процестер, жер қыртысының геологиялық тарихының кезеңдері, органикалық әлемнің эволюциясы және стратиграфиялық шкала; адамның геологиялық белсенділігі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Топонимика
    Несиелер: 4

    Географиялық атаулар, олардың пайда болуы, дамуы, қазіргі жағдайы және семантикалық мағынасы туралы түсінік қалыптастыру. Пән оронимдер, гидронимдер, өсімдіктер қауымдастықтарының атаулары, елді мекендердің атаулары, көшелер, алаңдар, жолдар, жолдар, көпірлер, осындай номенклатура дамыған қалалардағы, қалалардағы, ірі ауылдардағы, станциялардың атауы оқуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Топография геодезия негіздерімен
    Несиелер: 5

    «Топография геодезия негіздерімен» пәні жоспарлар мен топографи-ялық карталар және олардың ерекшеліктері тура-лы, топографиялық түсірілім туралы, есептік-графикалық жұмыстарды жүргізудің білімдері, дағдылары мен қабілеттері туралы түсінік қалыптастыру. Пән оқытуға бағытталған: карта элементтерін тану, оның мазмұнын оқу, сипаттау және талдау, өлшемдер класына сәйкес топографиялық түсірілімдер жүргізу және қажетті дәлдікті сақтау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Геоморфология
    Несиелер: 5

    Геоморфология- жер туралы ғылымда негізгі жүйеленген білімді қалыптастыру, табиғатты жалпы материалистік түсіну және әлемнің біртұтас картинасын жаратылыстану қабылдау. Пән оқытуға бағытталған: жер беті бедерінің құрылымы, пайда болуы, даму тарихы және қазіргі динамикасы, эндогендік және экзогендік үрдістерін анықтау, дүниежүзілік мұхит түбінің бедерін, антропогендік факторлар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Географиялық зерттеу әдістері
    Несиелер: 5

    Географиялық зерттеудің әр түрлі әдістерін қолдану теориясы мен практикасын дамыту. Пән табиғи жағдайлар, географиялық қабықтың ресурстары, әлеуметтік-экономикалық нысандар, кеңістіктік талдау әдістері, тарихи көзқарас, математикалық, салыстырмалы географиялық, картографиялық, визуалды, анкеталық зерттеуды оқуға бағытталған. Пәнді оқу барысында алынған білім ғылыми жобалар мен дипломдық жұмыстарды, сондай-ақ практика туралы есептерді жазу кезінде қажет.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экономикалық, әлеуметтік және саяси географияға кіріспе
    Несиелер: 5

    Экономикалық және әлеуметтік географияның ғылыми білім жүйесіндегі орнын анықтау, оның интеграцияланған ғылыми пән ретіндегі әдіснамалық негіздерін ашу. Пән оқытуға бағытталған: әлеуметтік-географиялық кеңістік пен аумақты талдау, аймақтандыру, аумақтық еңбек бөлінісі, әлеуметтік-географиялық зерттеудің салалық аймақтарының сипаттамасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақстанның физикалық географиясы
    Несиелер: 6

    Қазақстанның физикалық географиясы- физикалық-географиялық түсініктердің қалыптасуы мен Қазақстан аумағындағы заңдылықтарын, олардың қоршаған ортамен өзара байланысын, табиғи ортасының аймақтық және жалпы ерекшелігін зерттеу. Пән оқуға бағытталған: Қазақстанның қазіргі кездегі физикалық-географиялық жағдайлары, табиғи-аумақтық кешендер, физикалық географиялық үрдістердің заңдылықтарын анықтау және маңызды қолданбалы зерттеулердің негізі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Биоәртүрлілік негіздері
    Несиелер: 5

    Биологиялық әртүрлілікті зерттеу мен бағалаудың ғылыми негіздерін, биологиялық әртүрлілікті сақтаудың негізгі принциптерін игеру. Пән органикалық әлемді, оның пайда болуы мен қасиеттерін, тіршіліктің таралу шекараларын, тіршіліктің пайда болу гипотезаларын, тіршіліктің пайда болуының қазіргі заманғы жаратылыстану гипотезаларын, эукариотты организмдердің пайда болу гипотезасын, тірі организмдердің эволюциялық процесінің бағытын зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экология және тіршілік қауіпсіздік негіздері
    Несиелер: 5

    Курс қоғам мен табиғатты дамыту негіздерін, табиғи ресурстарды ұтымды пайдаланудың заманауи тәсілін, жағымсыз әсерлердің дамуын болжауды және төтенше жағдайлардың салдарын бағалауды зерттеуге бағытталған. Табиғи ортаның экологиялық заңдарына ерекше назар аударылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Биогеография
    Несиелер: 5

    Өсімдіктер, жануарлар және олардың қауымдастықтарының жер бетінде таралу заңдылықтары туралы түсінік қалыптастыру. Пән организмдер мен қауымдастықтардың таралуының географиялық заңдылықтарын, Дүниежүзілік мұхиттың биогеографиялық аудандастыру заңдылықтарын, фауна мен флораның, жердің өсімдіктері мен жабайы табиғатының маңызды зоналық-аймақтық ерекшеліктерін, органикалық әлем мен географиялық ортаның өзара байланысы мен өзара байланысын зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Мемлекет, құқық, мемлекеттік-құқықтық құбылыстар туралы негізгі түсініктер. ҚР конституциялық құқығының негіздері. ҚР құқыққорғау органдары және сот. ҚР мемлекеттік билік органдары. ҚР әкімшілік құқық негіздері. ҚР азаматтық және отбасылық құқық негіздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Рухани жаңғыру
    Несиелер: 5

    Қазақстанның модернизациясының тарихи тәжірибесі және қазіргі заман зерттеледі. Ұлттық сананы зерттеу мәселелеріне және оның қалыптасу ерекшеліктеріне ерекше назар аударылды. "Мәңгілік ел" патриоттық актісі және оның ұлттық сана үшін маңызы баяндалады. Жаһандық әлемдегі қазіргі қазақстандық бірегейлік; меритократтық қоғам және оның құндылықтары; Қазақстан "білім қоғамы"; жастардың рухани жаңғыртудағы жетекші рөлі қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қолданбалы бизнес
    Несиелер: 5

    Курс студенттерді нарықты талдау әдістерімен, өнімнің сипаттамасымен, ұйымдастырушылық және өндірістік, қаржылық жоспарларды әзірлеу және ұсыну туралы таныстырады. Пәнді оқу барысында жас ұрпақтың инновациялық мінез-құлқының дүниетанымдық негізі, олардың әлеуметтік белсенді іс-әрекетке дайындығы, кәсіпкерлік қызметтің практикалық дағдылары қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақстанның экономикалық және әлеуметтік географиясы
    Несиелер: 4

    Қазақстан Республикасының әлеуметтік-экономикалық және географиялық білімді қалыптастыру, оның ішінде экономика, халық саны, аумақтық бөлінісі және оларды ұйымдастыру. Пән зерттеуге бағытталған: осы үрдістердің заңдылықтары, қоршаған орта мен қоғамның өзара әрекеті, табиғи ресурс пен еңбек әлеуетін дамыту және орналастыру, олардың мүмкіндіктері мен болашақтағы даму мәселелері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жаратылыстану және мектеп географиясының мазмұны
    Несиелер: 5

    Зерттеудің негізгі тақырыбы-жас ұрпақты география негіздеріне онымен байланысты кейбір ғылым ғылымдарының элементтерімен оқытудың әлеуметтік процесі. Пәннің мақсаты: студенттерге географияны оқытудың психологиялық-педагогикалық негіздері, орта мектепте географиялық білім берудің мақсаттары мен мазмұны туралы түсінік қалыптастыру, қазіргі география сабағының даму тенденцияларын талдау және болашақ география мұғалімдерін қазіргі география сабағын құруға үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазіргі әлем географиясы
    Несиелер: 4

    «Қазіргі дүние географиясы» курсының мақсаты – студенттерді экономикалық, әлеуметтік және саяси географиялық зерттеулердің әдістері және міндеттерімен, негізгі ғылыми-тәжірибелік жағдайымен, таныстыру. «Қазіргі дүние географиясы» пәні арқылы дүние жүзінің саяси картасын, оның қалыптасу кезеңдерін біле алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ғаламдық мәселелердің географиялық аспектілері
    Несиелер: 5

    "Жаһандық географияның географиялық аспектілері" пәнін меңгерудің мақсаты маңызды жаһандық процестер мен құбылыстар туралы түсініктерді қалыптастыру; жаһандық ойлау рухында тәрбиелеу; қазіргі заманның жаһандық проблемалары туралы білім жүйесін меңгеру; қазіргі заманның жаһандық проблемаларына географиялық көзқарас деген не екендігі туралы түсініктерді тұжырымдау болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Метеорология климатология негіздерімен
    Несиелер: 6

    Метеорология климатология негіздерімен пәні экожүйелерге әсер ететін атмосферада болатын метеорологиялық факторлар мен физикалық процестер туралы идеялар, білімдер мен кәсіби дағдыларды қалыптастыру. Пән атмосфера және онда болып жатқан процестер туралы білім алуға, планетаның ауа-райы мен климатын қалыптастыруға бағытталған; геофизикалық және географиялық факторларды, қазіргі кезеңдегі антропогендік факторлардың рөлін зерттеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Саяси география геосаясат негіздерімен және табиғатты пайдалану
    Несиелер: 5

    Саяси география геосаясат негіздерімен және табиғатты пайдалану экономикалық әлеуметтік географияның бір саласы, ол өз кезегінде келесілерден тұрады – геосаясат, теңіз саяси географиясы, әскери (стратегиялық) география, саяси (мемлекеттік) аймақтық география, лимология (мемлекеттік шекаралар ғылымы), саяси аймақтық, географиялық шиеленісу, сайлау географиясы (саяси сайлаудың географиясы). Саяси география геосаясат негіздерімен және табиғатты пайдалану саяси географиялық аумақтарды бөлу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Аэрокосмостық географиялық зерттеу әдістері
    Несиелер: 6

    Аэроғарыштық әдістер туралы теориялық білімді және оларды практикада қолдану дағдыларын қалыптастыру. Пән оқып үйренуге бағытталған: аэроғарыштық фотографияның негіздерін, оның түрлерін және түсіру жағдайларын, аэрофотосуреттердің визуалды және геометриялық сипаттамаларын, анықтау, тану, анықтама, кескін масштабы, классификация, дешифрлеу, аннотация және картаға түсіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ландшафттар геоэкологиясы
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты-студенттерге ландшафтық-экологиялық зерттеу әдістерінің мәні туралы түсінік алу және ландшафттардың жағдайын экологиялық бағалаудың практикалық дағдыларын алу. Курс ландшафтық-экологиялық зерттеулер мен ландшафтық-экологиялық картографиялаудың негізгі кезеңдерімен таныстырады. Онда бағалау көрсеткіштерін, талдаудың аумақтық операциялық бірліктерін таңдауға және нормалауға қатысты материалдар баяндалады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Физика-географиялық мәселелер
    Несиелер: 5

    Геожүйелер мен ландшафттарда ұйымдастырылған Жердің табиғатын зерттеу кезінде негізгі танымдық қайшылықтарды қалыптастыру. Пән оқуға бағытталған: гносеологиялық физикалық географиядағы қарама-қайшылықтар, проблемалық-ойлауды дамыту, теориялық және әдістемелік көкжиектерін кеңейту, ландшафт ғылымының негізгі бағыттарындағы нақты мәселелердің мәнін білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Экономикалық-географиялық зерттеу әдістер
    Несиелер: 5

    Географиялық білім жүйесінде курстын маңызын, қазіргі кезде географ мамандарды әдістемелік даярлауда ерекше маңызы зор, өндіргіш күштердін орналасуын ұтымды орналастыру табиғатты пайдалану және географиялық мәселелерді кешенді шешу жолдарын қарастырады. Пәннің тағы бір мақсаты, экономикалық-географияның негізгі зерттеу әдістерін оқу, оларды жіктеу және топтастыру, жекелеген территориялық әлеуметтік-экономикалық жүйенің сызбасын (ТӘЭЖ) үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Карталарды жобалау және жасау
    Несиелер: 6

    "Карталарды жобалау және жасау" пәнін меңгерудің мақсаты География бакалаврының карталар мен атластарды жобалау мен құрастырудың жалпы әдістері бойынша білімді пайдалануға дайындығы мен қабілетін анықтайтын кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру болып табылады .Пәннің мазмұны мынадай бөлімдерден тұрады: картографиялық жалпылау; картаның жеке элементтерін жалпылау және құрастыру ерекшеліктері; картографиялық бейнені алудың теориялық негіздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тарихи география
    Несиелер: 5

    «Тарихи география» пәнін оқытудың негізгі мақсаты ежелгі заманнан бүгінгі күнге дейін әлемдік географиялық ашылымдар мен зерттеулердің тарихын зерттеу болып табылады. Курстың негізгі мақсаттары: географиялық ілімдердің дамуы; география туралы ілімді өзара байланысты табиғи және әлеуметтік пәндер жүйесі ретінде қалыптастыру; географиялық жаңалықтардың тарихын зерттеу; әлемнің қазіргі заманғы саяси картасын, қазіргі заманғы әлемдік экономиканы, әлемнің қазіргі халқын, оның өсуін, қозғалысын, құрылымын зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеу әдістері
    Несиелер: 5

    Географиялық ғылымдар жүйесіндегі орнын көрсету, қазіргі кезеңде географтардың әдістемелік дайындығының айрықша маңыздылығын ескере отырып, біріккен географиялық көзқарассыз өнімді күштерді рационалды бөлу, табиғатты басқару, трансформация және табиғатты қорғау мәселелерін құзырлы шешу мүмкін емес. Пәннің мақсаты - экономикалық және географиялық зерттеулердің негізгі әдістерін, олардың жіктеуі мен топтарын, сондай-ақ жеке аумақтық әлеуметтік-экономикалық жүйелерді (ЖӘЭЖ) зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Гидрология
    Несиелер: 5

    Су объектілерінің негізгі және жалпы заңдылықтарын және оның процестерін қарастыру. Пән жер шарындағы су айналым процесі заңдылықтарын, әр түрлі масштабтағы гидрологиялық торлардың орналасуын, атмосферадағы, литосферадағы және биосферадағы байланыстарын, өтіп жатқан алуан түрлі процестерді, олардың қазіргі экологиялық жағдайларын зерттеуге бағытталған. Объектілердің өзіндік ерекшеліктеріне және оларды зерттеу әдістеріне байланысты гидрология үш дербес пәнге бөлінеді: мұхиттану (Теңіз гидрологиясы); құрлық гидрологиясы (құрлықтың су объектілерін зерттейді); Гидрогеология (жерасты суларының гидрологиясы).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Геоэкология
    Несиелер: 5

    Жердің даму тарихы мен адамзат қоғамының тарихы, адам мен табиғаттың өзара байланысы, табиғатты ұтымды пайдаланудың негізгі принциптері мен заңдылықтарын зерттеу, экологиялық мәдениетті қалыптастыру, студенттерді табиғатты пайдалану мен табиғатты қорғаудың заманауи мәселелерін шешуге дайындау. Пән адамның өмір сүру жағдайлары мен өндірістік қызметін бағалау, сондай-ақ қоршаған ортаның өзгеруін болжау мәселелерін шешеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тұрғындар географиясы
    Несиелер: 4

    Бұл курстың мақсаты – дүние жүзі халықтары жайлы жүйелі түрде түсінік беру. Халықтың ұдайы өсіп-өнуі, миграциясы мен еңбек ресурстары географиясының сипатын ашу; Олардың таралып орналасуына, халықтың аумақтар бойынша бөлінуіне және олардың тұрмыс-салттарының шартты түрдегі байланыстарын көрсету; Дүниежүзі халықтарының құрамы мен құрылымына, этносына, қоныстану түрлеріне біртұтас түсінік беру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазіргі географиялық зерттеулердің мәселелері
    Несиелер: 4

    Экономикалық және географиялық зерттеулердің негізгі әдістерін, олардың жіктеуі мен топтарын, сондай-ақ жеке аумақтық әлеуметтік-экономикалық жүйелерді (ЖӘЭЖ) зерделеудің әдіснамалық жүйелерін зерттеу. Курсты оқып үйрену студентті тәжірибелік сабақтарға дайындауды және экономикалық-географиялық процестерді, құбылыстарды, нысандарды қалай үйренуге үйрету мүмкіндігін береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ландшафттардың геохимиясы
    Несиелер: 4

    Кеңістіктік қиялын дамыту және ландшафттану ғылымында жүйеленген білімді қалыптастыру. Пән жер қыртысының әртүрлі жыныстары мен блоктарының пайда болуының құрамдық ерекшеліктері мен геохимиялық шарттары, аумақтың геохимиялық ерекшеліктерін анықтау үшін әртүрлі жүйелерде, арнайы карталар кешенінде геохимиялық аномалиялардың пайда болуын бақылайтын факторлардың анықтамаларын оқуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Топырақ географиясы
    Несиелер: 5

    Табиғи-тарихи формациялар және экономикалық пайдалану нысандары ретінде топырақтың пайда болуы, қасиеттері, динамикасы және географиялық таралуы туралы жүйелі білім қалыптастыру. Пән топырақ табиғи-антропогендік кешеннің құрамдас бөлігі ретінде; гипергенез және топырақ түзілу процестері; топырақ түзудің негізгі факторлары; топырақ түзілуіндегі және топырақтың құнарлылығындағы гумустың рөлі; топырақтың географиялық таралу заңдылықтарын оқуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Топырақтану
    Несиелер: 5

    Топырақтың механикалық және агротехникалық қасиеттері мен тыңайтқыштарды қолдану көрсеткіштерін анықтау үшін стандартты сынақтар жүргізу шеберлігін дамыту; топырақ түрлерін анықтау; топырақты зертханалық және далалық зерттеу. Пән топырақ түзілу факторлары, топырақ құрылымы, топырақтың физика-механикалық қасиеттері, топырақтың су қасиеттері мен су режимі, топырақ ылғалдығын оқуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Дүниежүзінің экономикалық, әлеуметтік және саяси географиясы
    Несиелер: 5

    Дүниежүзінің экономикалық, әлеуметтік және саяси географиясы әлемдік экономикалық кешеннің дамуы мен орналасуының заңдылықтары мен өзара тәуелділігі туралы идеялар мен білімдерді қалыптастыру. Пән жекелеген елдердің экономикалық және салааралық кешендерін, аймақтық өркениеттер мен макроөңірлерді, халықтар мен елдер мәдениеттерінің ерекшеліктерін, нарықтық механизмнің әсерін, трансұлттық, жаһандану мен әлем елдерінің аймақтандырудың қазіргі процестерін зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ландшафттардың геофизикасы
    Несиелер: 4

    Ландшафттардың физикалық әдістерді қолдана отырып, жердің құрылымы мен табиғи-аумақтық кешендерді зерттейтін ғылымдар кешені туралы түсінік қалыптастыру. Пән қатты жер физикасы (жер қыртысы, мантия, сұйық сыртқы және қатты ішкі ядро), мұхиттар физикасы, жер үсті сулары (көлдер, өзендер, мұз) және жер асты сулары, сондай-ақ атмосфералық физика (метеорология, климатология, аэрономия) оқуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Антропогенді ландшафттану
    Несиелер: 5

    Аумақтың экономикалық дамуы кезінде адам жасаған ландшафттар туралы түсінік қалыптастыру. Пән антропогендік ландшафт компоненттері және олардың заманауи кешендердің қалыптасуындағы рөлі; антропогендік ландшафттың морфологиялық құрылымы; антропогендік ландшафттардың бұзылу дәрежесі мен адамның экономикалық қызметінің бағытына қарай жіктелуі; экологиялық мәселелерді оқуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ландшафттану
    Несиелер: 5

    Ландшафттану ғылымы және физикалық географиялық аймақтарды бөлу саласындағы ілімдерді, білімдерді, дағдыларды қалыптастыру. Пәннің міндеті: табиғи ландшафттың компоненттері және олардың табиғи кешендерді қалыптастырудағы рөлі; табиғи ландшафтың морфологиялық құрылымы; табиғи ландшафттардың жіктелуі адам қызметінің бұзылу дәрежесіне және фокусына сәйкес; ландшафттық орман шаруашылығының ерекшеліктері; аумақты физикалық географиялық бөлу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Материктер мен мұхиттардың физикалық географиясы
    Несиелер: 6

    "Материктер мен мұхиттардың физикалық географиясы" курсы географиялық және экологиялық ойлауды, жоғары таксономиялық қатарлардың табиғи-аумақтық кешендерінің ерекшеліктері, табиғат пен адамның өзара әрекетінің аймақтық мәселелері туралы түсінікті қалыптастыру. Пән оқуға бағытталған: географиялық қабықтың бөліктеріне кіретін жоғары рангідегі табиғи аймақтық және аквальды кешендерін, ішкі біртектілікке, белгілі біркелкілікке және табиғаттың өзіндік ерекшеліктеріне ие.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Экономика-географиялық мәселелер
    Несиелер: 5

    " Экономика-географиялық мәселелер " курсы көптеген жалпы кәсіби пәндермен, негізгі экономикалық және географиялық проблемалармен, экономикалық географияның өзекті мәселелері туралы жүйелік идеяларды қалыптастыру. Пән оқуға бағытталған: экономикалық географияның әдіснамалық негіздері; экономикалық және географиялық гипотезалар, ұғымдар, ілімдер мен теориялар; қазіргі экономикалық географияның негізгі түсініктері, заңдылықтары мен заңдылықтары; экономикалық географияның негізгі мәселелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ауыл шаруашылық географиясы
    Несиелер: 5

    Әртүрлі типтегі ауылшаруашылық объектілерін ғарышқа орналастыру, орналастыру себептері мен факторлары туралы білімді қалыптастыру және жүйелеу. Пән жер қорының құрылымы мен өнімділігі; ауылшаруашылықтың өнеркәсіп ретіндегі ерекшеліктері, аймақтық агроэкономикалық зерттеулердің әдіснамалық негіздері, әртүрлі елдердің ұлттық экономикаларын дамытудағы ауыл шаруашылығының функционалды рөлін оқуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақстан Республикасының жер ресурстары мен жер кадастры
    Несиелер: 5

    Жер ресурстарын оқудың әдістемелік-теориялық негізі, жер ресурстарының құрылымдық заңдылықтары. Жер ресурстарын қолдынуына қарай жіктеліну заңдылықтары. Жер кдастры, жер ресурстарын экономикалық – географиялық бағалау заңдылықтары. Курста Қазақстан Республикасының жер қоры, оның аумақтық және қолдануына қарай жіктелінуі қарастырылады. Жер кадастры пәнінің міндеттері мен қалыптасу тарихы, бұл бағыттағы ТМД елдері мен Қазақстанда қолға алынып жатқан зерттеулерге тоқталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Этнотопономика негіздері
    Несиелер: 5

    Әлем халықтарының тұрмыстық және мәдени ерекшеліктері, шығу тегі, қоныс аударуы, мәдени және тарихи байланысы туралы түсінік қалыптастыру. Пән әлем халықтарының өткен және қазіргі кездегі этномәдени және этномәдени дамуын зерттеуге бағытталған. Этно-топонимика гуманитарлық және жаратылыстану ғылымдарымен байланысты.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Орталық Қазақстанның физикалық географиясы
    Несиелер: 4

    Орталық Қазақстанның табиғи кешендерінің заңдылықтары туралы түсінік қалыптастыру. Пән Сарыарқаның табиғи геожүйелерінің дамуы мен жай-күйін, геожүйелердің ресурстық әлеуетін анықтайтын қазіргі заманғы физикалық-географиялық жағдайлар мен процестерді зерттеуге бағытталған және қоршаған ортаны қорғау шараларының негіздерін әзірлеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Табиғатты пайдаланудың рационалды мәселелері
    Несиелер: 5

    Табиғатты пайдалану жүйесі туралы түсінік қалыптастыру, онда өндірілген табиғи ресурстар толық көлемде пайдаланылады және қалпына келтірілетін табиғи ресурстар қалпына келтіріледі. Пән қоршаған ортаның ластануын едәуір азайтуға мүмкіндік беретін өндірістік қалдықтарды толығымен пайдалануды зерделеуге, табиғи жүйелердің жұмысын қамтамасыз етуге бағытталған түрлі шаралар кешенін зерттелуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дүниежүзінің рекреациялық географиясы
    Несиелер: 5

    Табиғи, экономикалық және еңбек ресурстарының аумақтық таралуы, осы ресурстарға деген қажеттілік пен сұраныс туралы білімге негізделген демалыс, туризмнің даму заңдылықтары туралы түсінік қалыптастыру. Пән географиялық орта факторларының рекреациялық қажеттіліктерді қалыптастыруға, табиғи және тарихи-мәдени ресурстарды бөлуге, әсіресе рекреациялық инфрақұрылымды дамытуға әсерін зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақстан Республикасының туризм географиясы
    Несиелер: 5

    Қазақстандағы туристік қызметті ұйымдастыру, жоспарлау және жүргізу туралы теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру. Пән туризмнің құрылымы, оны ұйымдастыру және басқару, туристік сапарларды ұйымдастыру және өткізу мәселелерімен танысу, туған өлкенің табиғаты, тарихы, мәдениеті мен экономикасының ерекшеліктері туралы білімді қалыптастыруды оқуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Табиғи ортаны қашықтықтан зондтау
    Несиелер: 6

    Географиялық ақпаратты жинау, сақтау, өңдеу, талдау және беру және ғылыми-өндірістік және технологиялық мәселелерді шешудегі қазіргі заманғы компьютерлік технологияларды қолдану үшін қажетті білімге ие мамандарды дайындау, ғылыми зерттеудің міндеттері мен әдістері, эмпирикалық мәліметтерді ғылыми талдау, әлемдік ғылым мен өндірістік қызметте жинақталған ақпараттың аналитикалық шолуларын құрастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Табиғатты пайдаланудың экономикалық-географиялық негіздері
    Несиелер: 5

    Қоршаған ортаны қорғау мен табиғи ресурстарды тиімді пайдалану мәселелерін зерттеу. Пән қоғам мен табиғаттың бір-бірімен үйлесімді әрекеттерін экономикалық тұрғыдан, экологиялық-экономикалық даму тұжырымдамасына экономиканың барлық саласын түрғысынан қарау, табиғатты пайдаланудың экономикалық негіздерін талдау, қоршаған ортаны қорғау мен табиғатты пайдалану саласындағы басқару жүйесін дамытудың мәселелерін анықтауын оқып бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қызмет көрсету географиясы
    Несиелер: 5

    Студенттердің кәсіпорындарды және қызмет көрсету секторын ұтымды ұйымдастыру мен орналастыруды басқару саласындағы құзіреттілігін қалыптастыру. Пән қызмет көрсету секторының ресурстарының экономикалық жағдайын, технологияның, халықтың өмір салты мен өмір салтының өзгеруіне байланысты қызмет көрсету саласының аумақтық дифференциациясының және кеңістіктік ұйымдастырылуының экономикалық, әлеуметтік мәселелерін талдау зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Шетелдік Орталық Азияның физикалық географиясы
    Несиелер: 4

    Шетелдік Орталық Азияның физикалық географиясы саласында жүйеленген білімді қалыптастыру; табиғат компоненттерін және олармен байланысты ресурстарды бөлудің негізгі факторларын анықтау; табиғи кешендердің өзгеруіндегі антропогендік фактордың рөлін, сондай-ақ ландшафтардың құрылымының, жұмыс істеуінің және эволюциясының теориялық заңдылықтарын анықтау кезінде іскерліктер мен дағдыларды анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Геожүйелерді қашықтықтан маниторингілеу
    Несиелер: 6

    Пәнді игерудің мақсаты студенттердің мониторингтік зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу кезінде пайдаланылатын әртүрлі деңгейдегі геожүйелерді қашықтықтан мониторингілеу жүйелерін құру қағидаттары туралы білім алуы болып табылады. - ұшу-түсіру жұмыстарын ұйымдастыру технологиялары мен тәртібі, ғарыштық және авиациялық базаландырудың әртүрлі түсіру жүйелерінде пайдаланылатын жерді әртүрлі деңгейдегі қашықтықтан зондтау қағидаттары, тәсілдері мен әдістерін оқытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON10

    Физикалық, экономикалық және әлеуметтік көрсеткіштерді есептеу үшін керекті мәліметтерді жинау және талдау. Ғылыми-зерттеу, жобалау-экономикалық, аналитикалық және ұйымдастыру-басқару әрекеттеріндегі кәсіби нақты мақсаттарды шешуде терең дағдылар қалыптастырады.

  • Код ON6

    Географиядағы аэрокосмостық зерттеу әдістері, геоэкология, жалпы географиялық және тақырыптық картография технологиясын меңгереді. Ғылыми-зерттеу жұмыстарының әдістерін біледі, ғылыми зерттеулер саласында кәсіби әрекеттің технологиясын меңгереді. Ғылыми зерттеулердің әдістерін және академиялық хатты біледі және оларды оқытылатын салада қолданады.

  • Код ON12

    Жердің ландшафтысы туралы ілімді көрсете алады, антропогендік ландшафтыны жіктей алады. Топырақ қалыптасу факторының, топырақ жіктеуінің генетикалық ұстанымын біліп, далалық сипаттамасын жасай алады, топырақтың таралу географиясын біледі. Оқытылатын салада оқу-практикалық және кәсіби міндеттерді шешу үшін теориялық және практикалық білімді қолданады.

  • Код ON11

    Табиғатты пайдаланудың теориялық негіздерін меңгереді. Экономикалық географиялық және геоэкологиялық мақсатта жер ресурстарын бағалаудың әдістемесін біледі, ауыл шаруашылығының орналасуын біледі.

  • Код ON5

    Қазақстанның АӨК дамытудың әлеуметтік экономикалық факторларының ерекшеліктерін, құрылымның функциональдық салалық ерекшеліктерін бекітеді. Экономикалық, әлеуметтік және саяси географияның теориялық негізін біледі және оларды географиялық зерттеулерде пайдалана алады. Әлеуметтік, этикалық және ғылыми жинақтарды ескере отырып, пайымдаулар қалыптастыру үшін ақпаратты жинауды және түсіндіруді жүзеге асырады.

  • Код ON2

    Әртүрлі рангтегі табиғи-антропогендік және табиғи геожүйелерді зерттеудің тәсілдерін және ресурстарды тиімді пайдаланудың ұстанымдарын біледі. Физиклық географиялық атаулардың номенклатурасын, Қазақстанның экономикалық кешенінің жалпы сипаттамаларын, еліміздің жекелеген өңірлерінің экономикалық және географиялық ерекшеліктерін меңгереді. геоморфологиялық зерттеулер жүргізу дағдыларын жүзеге асырады.

  • Код ON3

    Табиғи ортаның физикалық-географиялық сипаттамаларын құру үшін кәсіби дағдылар мен дағдыларды пайдаланады. Салалық, аймақтық, ұлттық және жаһандық мәселелерге кешенді географиялық зерттеу жүргізеді. Экологиялық проблемалардың диагностикасын және қоғам мен табиғаттың өзара әрекеттесу жүйесін түсінеді.

  • Код ON1

    Қоғамның біртұтас жүйе және тұлға ретіндегі, қазіргі қоғамдағы рухани процестердің рөлі туралы білімдерін көрсетеді. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы құқық бұзушылықтардың ұғымдары мен белгілерін түсінеді. Көшбасшылық қабілеті бар, инновацияларға бейімділікпен кәсіпкерлік қызметті жүзеге асырады.Адамға және табиғи ортаға зиянды және қауіпті факторлардың әсерін түсінеді.

  • Код ON8

    География, экономиканың негізгі салалары бойынша базалық және теориялық білімдерін іс-тәжірибеде қолдануды, олардың географиялық заңдылықтарын, даму және орналасу факторын біледі. Әлеуметтік географияның теориялық, ғылыми-қолданбалы қазіргі бағыттарының, адам географиясы мен саяси география, геосаясат негіздерін ажырата алады. Қоғамның әлеуметтік мәселелерін шешу үшін экономикалық географиялық заңдылықтарды анықтай алады.

  • Код ON4

    Демографиялық ахуалдың ерекшеліктерін, этникалық үрдістердің жүру сипатын, аумақтағы тұрғындардың орын ауыстыру заңдылықтарын, орналасу қарқынын ажыратып түсіндіре алады. Тарихи география саласындағы тарихи зерттеулердің базалық білімдерін білу қабілетін, географиялық зерттеу әдістерін меңгереді.

  • Код ON7

    Қазіргі биогеография саласында негізгі білім жүйесі, Жерде тіршілік етудің экологиялық таралуының кеңістіктегі заңдылықтары туралы мағлұматтарына ие. Табиғатты ұтымды пайдалануды ұйымдастыру үшін физикалық географиялық аудандастыруды және физикалық географиялық мәселелерді шешуді біледі.

  • Код ON9

    Топонимикалық талдау жасау ұстанымдары үшін аумақтық топонимикалық жүйенің негізгі бірліктерін және жалпы заңдылықтарын біледі. Заманауи рекреациялық географияның орталық өзегін құрайтын туристік нысандардың орналасу заңдылықтарын анықтайды. Ғылыми-зерттеу жұмыстарының әдістерін анықтайды, ғылыми зерттеулердегі географиялық әрекеттердің технологиясын меңгереді. Академиялық хаттың не екенін және оның ғылыми жұмыс үшін маңызын біледі.

Top