6B03202 Қоғамдық қатынастар в «Тұран» университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты ұйымдастыру стратегиясын іске асыру кезінде және сыртқы ортаның сұраныстарын ескере отырып, заманауи технологияларды, әдістер мен PR құралдарын қолдана отырып, кәсіби функцияларды орындай алатын мемлекеттік, қоғамдық және коммерциялық құрылымдар үшін Қоғаммен байланыс мамандарын даярлауды жүзеге асыру
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
ЖОО атауы «Тұран» университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B042 Журналистика және репортер ісі
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B03 Әлеуметтік ғылымдар, журналистика және ақпарат
-
Дайындық бағыты 6B032 Журналистика және ақпарат
Пәндер
-
Академиялық хат
Пәннің мақсаты - академиялық сипаттағы жазбаша мәтіндерді (эссе, аннотация, реферат, мақала, тезистер және т.б.) жасау принциптерін меңгеру және оларды жазу дағдыларын меңгеру. Курс баспа басылымдарын және электрондық ресурстарды библиографиялық сипаттау тәжірибесін алуға, өзінің жазбаша жұмыстарын ресімдеуге, ғылыми жұмыстарды көпшілік алдында ұсыну мен талқылауға, пікірталасты жүргізуге және өз ұстанымын қорғауға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
PR теориясы мен практикасы
Курстың мақсаты мен міндеттері - қоғаммен байланыс теориясы мен практикасының негіздерін, қоғамдық пікірді басқару принциптері мен әдістерін зерттеу; ақпараттық стратегияны құру; мақсатты әсер ету топтарымен қарым-қатынасты модельдеу; имиджді, беделді құру және жариялылық компаниясын құру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
PR технологиялар және құралдары
Курстың мақсаты мен міндеттері – студенттерге PR саласындағы жобалық қызмет туралы тұтас түсінік беру, Имидж құру, беделді нығайту, жаңа өнімді нарыққа шығару үшін PR-науқандарды жүргізу өнерін үйрету. Студенттер PR-жобаны іске асыру дағдыларын оның идеясынан бастап ақпараттан кейінгі сүйемелдеуді ескере отырып, толық аяқталғанға дейін алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Кәсіпкерлікке енгізу
Пән мақсаты - кәсіпкерліктің мәні мен түрлерін, кәсіпкердің негізгі дағдылары мен рөлін, жобалық ойлауды, кәсіпкерліктегі инновацияны, бизнестің ұйымдастырушылық негіздерін, кәсіпкерліктегі қаржылық менеджментті, кәсіпкерлік нарықтық ортаны талдауды, кәсіпкерлік мәдениетті, кәсіпкердің имиджін қарастырады. Пән нарықта кәсіпкерлік қызметті қалыптастыру, ұйымдастыру және жүргізу бойынша білім, білік және дағдыларды қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бизнесті ұйымдастыру
Пән кәсіпкерліктің дамуының түсінігі мен тарихын, шағын, орта және ірі бизнесті ұйымдастыру мәселелерін, венчурлық бизнесті, кәсіпкерлік түрлерінің жіктелуін, кәсіпкерлікті жүргізу нысандарын, кәсіпкерлік субъектілерін тіркеу тәртібін, кәсіпорынның банкроттығы мен таратылуын, бизнес инфрақұрылымын құру қажеттілігін, басқарудың негізгі принциптерін, бизнестегі персоналды басқаруын, іскерлік этика, бизнес-жоспарлау негіздерін қарастырады. Курс бизнес-процестерді ұйымдастыру дағдыларын дамытуға және студенттердің кәсіпкерлік қызметтегі құзыреттілігін дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кәсіпкерлік қызметті құқықтық реттеу
Кәсіпкерлік құқық Қазақстан Республикасында кәсіпкерлік еркіндігін қамтамасыз ететін құқықтық шарттар мен кепілдіктерді айқындайды, кәсіпкерлік субъектілері мен мемлекеттің өзара іс-қимылына, оның ішінде кәсіпкерлікті мемлекеттік реттеуге және қолдауға байланысты туындайтын қоғамдық қатынастарды реттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіби бағытталған шетел тілі
Кәсіби бағытталған шет тілі курсы әртүрлі мамандықтарды оқитын және жұмыс ортасында ағылшын тілінде сөйлеу дағдыларын жетілдіргісі келетін студенттерге арналған. Белгілі бір мамандыққа қатысты сөздік қорын және контексттерді қамтитын әрбір блок студенттерді төрт негізгі тілдік құрамдас бөліктермен таныстыратын қадамдық нұсқауларды ұсынады: оқу, тыңдау, сөйлеу және жазу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Маркетингтік талдау
Маркетингтік талдау жан-жақты ұғым тұтынушылардың талғамын зерттеуге бағытталған менеджмент қанағаттандыру, сондай-ақ жүзеге асыру үшін сатып алушыларды сегменттеу мақсатында олардың таңдаулы маркаларын немесе тауарлардың сорттарын және қанықтылық дәрежесін талдау ретінде қарастырылады. Өнім мен баға саясатын оңтайландыруға көп көңіл бөлінеді, сату желісін қалыптастыру саясаты, жарнаманы әзірлеу және талдау маркетингтік коммуникациялар. Курсты оқу барысында студенттер теориялық біліммен қатар оларды кейінгі жұмыстарында сәтті қолдана алуы үшін практикалық дағдыларды меңгеруге назар аударылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіби қазақ (орыс) тілі
Курстың негізгі мақсаты – болашақ қызмет жолында адекватты кәсіби қарым-қатынас орнату үшін жеткілікті коммуникативтік құзыреттіліктерді дамыту. Студент кәсіби қарым-қатынас үдерісінде туындайтын мәселелерді шешу қабілетіне ие болады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ішкі және сыртқы коммуникация имиджінің технологиялары
Пәннің мақсаты–студенттердің имиджология бойынша қажетті теориялық білім мен практикалық дағдыларды игеруі, студенттердің имидждің тарихы, имидждің түрлері, оның әртүрлі қызмет салаларындағы ерекшеліктері туралы кең түсініктерін қалыптастыруға ықпал ету.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Бизнесті заңдық қолдау
Бизнесті заңды қолдау бизнесті жүргізуге байланысты қоғамдық қатынастарды реттейді. Білім алушылар бизнес саласындағы заңнамалармен, оның Қазақстан Республикасындағы қолдаумен және дамуымен, құқықтық қатынастар субъектілерімен, заңды тұлғалардың нысандарымен, құқықтық қабілеттілігімен, мәмілелер мен шарттарды құқықтық реттеумен, міндетті құқықтармен танысады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіпкерліктегі маркетингтік құралдар
Маркетинг құралдары мен принциптерін қолдану бойынша практикалық дағдылар. Пән аясында маркетингтік орта зерттеледі; нарық сегменті анықталады, тұтынушылардың мінез-құлқының сипаттамалары, тауар және баға саясатының негіздері анықталады; тауарлар мен қызметтерді жылжыту бағдарламалары; brand book әзірленуде, кәсіпкердің беделін басқару; маркетингтік зерттеулер жүргізу, әлеуметтік медиа маркетингі (SMM).
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Заманауи баспасөз қызметі
«Баспасөз қызметі» пәнінің мақсаты студенттердің мемлекеттік баспасөз қызметі жұмысының теориялық негіздерін игеру, сондай-ақ ғылым және саясат құралы ретінде қоғаммен заманауи байланыстар саласында кәсіби жұмыс дағдыларын алу болып табылады. Бұл курс қазіргі заманғы баспасөз рилейшнз жүйесімен, олардың жұмыс істеу ерекшеліктері мен ерекшеліктерімен, Мемлекеттік мекемелердің БАҚ пен жұртшылықпен ақпараттық жұмысымен танысуды, олардың өз мақсаттары мен шешімдерін насихаттауды, мекеменің оң имиджі үшін жұмыс істейтін жария акцияларды ұйымдастыруды көздейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ораторлық шеберлік
Пәннің мақсаты: классикалық және қазіргі заманғы риториканың негізгі ережелерін зерделеу, қызмет ерекшелігін ескере отырып, қарым-қатынас, сенім, дайындық және көпшілік алдында сөйлеу дағдылары мен дағдыларын дамыту. Пән практикалық-бағдарланған сипатта және шешендік дағдыларды қалыптастыруды, аудитория алдында сөйлей білуді, сөйлеу мазмұнын дайындауды, тыңдаушыға вербалды және вербалды емес құралдарды пайдалана білуді, аудиториядан кері байланыс ала білуді, шешеннің психологиялық жағдайын қалыптастыру дағдыларын көздейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Жасанды интеллект бұқаралық ақпарат құралдарында
Пән студенттерде жасанды интеллектті әртүрлі формада (мәтіндік, аудио және бейне мазмұны) мазмұнды құру мен өңдеудің негізгі заманауи цифрлық құралдарының бірі ретінде түсінудің негізгі теориялық тәсілдерін қалыптастыруға бағытталған. Пәннің мақсаты сонымен қатар жасанды интеллект технологияларына негізделген бағдарламалармен жұмыс істеудің тәжірибелік дағдыларын қалыптастыруды қамтиды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
PR-мәтіндердің жанрлары
Курстың мақсаты-PR-мәтіндердің әр түрлі жанрларымен таныстыру, кәсіби міндеттер үшін қажетті форматты таңдауға үйрету, прагматикалық мақсатқа жету үшін әр жанрдың шеңбері мен ерекшеліктерін сақтай отырып, осындай туындыларды жасау әдістерін игеруге көмектесу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Сандық PR
Сандық PR курсының мақсаты - цифрлық мүмкіндіктерді пайдалануды үйрету: веб-сайттар мен интернет-басылымдардан кері байланыс алу және тұтынушылардың шынайы пікірлері. Digital PR мақсатты клиенттерге өздері оқитын веб-сайттарда, тыңдайтын подкасттарда және жақсы көретін әлеуметтік медиа аккаунттарында бизнесті көрсету арқылы қол жеткізуге көмектеседі. Digital PR тиімді заманауи құрал ретінде іздеу жүйелеріндегі веб-сайттың қол жетімділігі мен рейтингіне оң әсер етеді. Курс талдау, бизнесті жоспарлау және интернет-жобаларды ілгерілету үшін қажетті дағдыларды береді; интернет-маркетингке қызығушылықты дамытады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
PR жобаларын ұйымдастыру
Курстың мақсаты мен міндеттері - студенттерге PR саласындағы жобалық қызмет туралы тұтас түсінік беру, Имидж құру, беделді нығайту, жаңа өнімді нарыққа шығару үшін PR-науқандарды жүргізу өнерін үйрету. Студенттер PR-жобаны іске асыру дағдыларын оның идеясынан бастап ақпараттан кейінгі сүйемелдеуді ескере отырып, толық аяқталғанға дейін алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Бұл пән сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің эстетикалық түсініктері мен санаттарын, мазмұны мен ерекшеліктерін, мәнін меңгеру кәсіби-адамгершілік деформация және оның алдын алу және ескерту жолдары, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік мәдениетінің ерекшеліктері, оның негізгі нормалары мен функциялары; фактілер мен құбылыстарды бағалай білу, адамгершілік нақты өмірлік жағдайлардағы тәртіп ережелері мен нормаларын сақтау туралы ақпарат береді
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Медиа-зерттеулер және медиа-өлшеулер
Пәнді игерудің мақсаты студенттерде ғылыми білім мен практикалық қызметтің саласы ретінде медиа-өлшемдер мен медиа-зерттеулер деген не, бұқаралық ақпарат құралдарын зерттеудің заманауи әдіснамасын теориялық және практикалық меңгеру туралы тұтас түсінік қалыптастыру болып табылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Құқық негіздері
Курсты игерудің мақсаттары студенттерді мемлекет пен құқық туралы теориялық біліммен, олардың өзара әрекеттесуі мен адам өміріндегі рөлімен таныстыру және студенттің құқықтық дүниетанымының негіздерін қалыптастыру - азаматтың толыққанды құқықтық санасының теориялық құрамдас бөлігі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
Осы пән негізгі экологиялық табиғи жүйелердің жұмыс істеу заңдылықтары мен түсініктері, экологияның ғылым ретіндегі міндеттері, оның негізгі бөлімдері (аутэкология, популяциялық экология, әлеуметтік экология) қарастырады. Қоршаған ортаның қауіпсіздігін қамтамасыз ету саласындағы басқару. Қоршаған ортаның мониторингі. Табиғат қорғау қызметін экономикалық ынталандыру. Ортаны ластайтын өндірістерге заңды және экономикалық санкциялар белгілеу. Құқықтық табиғатты қорғау аспектілері
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Салаларда PR
Курстың мақсаты-міндеттер бойынша PR жіктемесін қарастыру (салалар бойынша мамандандыру), маркетинг және PR-технологиялар саласында құзыреттілікті қалыптастыру; PR мәні, пәні, функциялары, ерекшеліктері туралы білім; қоғаммен байланыс қызметтерін ұйымдастырудың негізгі модельдерін ашу; түрлі салаларда (мемлекеттік құрылымдар,Әлеуметтік сала, бизнес және т. б.). Бүгінгі таңда ҚБ - та қаржы, жоғары технологиялар, денсаулық сақтау, спорт, шоу-бизнес, аумақтарды жылжыту, қоғамдық-саяси коммуникациялар, FMCG және т. б. сияқты салалар маңызды болып табылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Мемлекеттік PR
Курстың мақсаты: Мемлекеттік PR ұғымдарын, әдістері мен функцияларын зерделеу; жұртшылықпен байланыста басқару қызметін жоспарлау және ұйымдастыру негіздерін, жұртшылықпен байланыс және баспасөз қызметтері бойынша бөлімдерді құру және жұмыс істеу қағидаттарын, қоғамдық пікірді қалыптастыруда жұртшылықпен байланыс қызметтерінің рөлін меңгеру; ақпараттық және ұйымдастырушылық PR дағдыларын меңгеру, PR технологияларын игеру және олар қоғамның әртүрлі сегменттерімен жұмыс істеу тәжірибесінде. Оқу барысында студенттер билік, қоғамдық және коммерциялық құрылымдармен оңтайлы жұмыс туралы білімді меңгереді; media relations, government relations, affairs relations, сондай-ақ Event-Маркетинг және Event-менеджмент саласында технологияларды пайдалану туралы; PR-да имиджмейкинг пен консалтингтің мәні мен ерекшеліктерін түсінеді; off-line және on-line ортада жұмыс істей алатын дағдарысқа қарсы менеджердің дағдыларын меңгереді; заманауи трендтер мен технологиялар туралы білім алады әсер ету.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
PR-дизайн және PR-насихат
Курс PR-дизайн әдістерін және оларды белгілі бір жағдайға сәйкестендірудің жалпы принциптерін зерттейді. Кешенді PR-науқандарды өткізудің әртүрлі стратегиялары қарастырылады. Нақты мысалдар PR-жылжыту құралдарын егжей – тегжейлі талдайды-дизайнның атауы мен тақырыбын таңдаудан бастап медиа-стратегияны әзірлеуге және көрмелерді ұйымдастыруға дейін.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Кәсіпкерліктегі көшбасшылық
Пән тиімді басқару саласындағы жалпы мәдени және кәсіби құзыреттіліктерді меңгеруге және жеке, топтық, ұйымдық деңгейлердегі кәсіпкерліктің көшбасшылық құбылыстарын басқаруға, ынталандырудың негізгі теорияларын қолдану дағдыларына, стратегиялық және операциялық басқару тапсырмаларын шешуге арналған билікке, сонымен қатар топтық динамика және ұжымды құру принциптері негізіндегі топтық жұмысқа бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жарнама
Курстың мақсаты мен міндеттері - жарнамалық қызмет саласында теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру және компанияның коммуникативтік, маркетингтік және сату мақсаттарын іске асыру үшін жарнаманы тиімді пайдалануды дамыту; жарнамалық қызмет процесінің ерекшеліктері және оны құқықтық қамтамасыз ету. Пән жарнаманың мақсаттарын, әдістерін, функцияларын, түрлерін, мүмкіндіктері мен құралдарын, жарнамалық коммуникация процесін, оның құрамдас бөліктері мен олардың өзара әрекеттесу ерекшеліктерін, жарнамадағы зерттеудің негізгі түрлерін, жарнамалық қызметтің шығармашылық жағын, жарнамалық науқанды ұйымдастыру мен өткізуді зерттейді. Пән компанияның жарнамалық коммуникацияларын басқару; жарнамалық стратегияны қалыптастыру; жарнамалық материалдарды әзірлеу, құру және бағалау саласындағы кәсіби құзыреттерді қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Стратегиялық және корпоративтік коммуникациялар
Курстың мақсаты коммуникацияның ғылыми-теориялық негіздерін зерделеу, сондай-ақ тауарларды, қызметтерді жылжытудың практикалық тәжірибесі мен дағдыларын игеру, нарықтық жағдайда Маркетингтік коммуникациялар жүйесін дамыту бойынша практикалық дағдыларды дамыту және бекіту болып табылады. Пәнді оқу барысында студенттер маркетингтік коммуникация саласындағы практикалық іс-әрекет дағдыларын игеруі керек, атап айтқанда: нақты экономикалық жағдайларды талдау және шешу кезінде коммуникацияның негізгі ұғымдарын, принциптерін қолдану; тауарлар мен қызметтерді жылжыту саласындағы маркетингтік зерттеу әдістерін меңгеруі керек; фирманың коммуникациялық саясатының тиімді нысандарын әзірлеу; заманауи коммуникациялық технологияларды қолдану.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Пән белгілі ғылыми саладағы академиялық зерттеуді жүргізуді жүзеге асыра алатын маманды дайындауға бағытталған. Білім алушы философиялық (диалектикалық, метафизикалық) және жалпы ғылыми (талдау, синтездеу, жалпылау және т.б.) әдістерін тануға үйренеді. Ғылыми міндеттерді шешуге арналған эмпирикалық және теориялық әдістерді қолдану дағдысын игереді. Талдау, жіктеу, синтездеу, салыстырудың, ғылыми шолу жазу, презентация дағдыларын меңгереді. Бақылау түрі - постерлі баяндама негізінде зерттеу нәтижелерін қорғау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экономика негіздері
Пән қоғамның экономикалық өмірінде болып жатқан әртүрлі процестерге талдау және бағалау жүргізу үшін экономика негіздері бойынша базалық білім алуға бағытталған. Курс экономикалық жүйелердің жұмыс істеуінің жалпы проблемаларын; нарықтық механизмнің жұмыс істеу ерекшеліктерін; мемлекеттің бюджеттік-салықтық және ақша - кредит саясатының негізгі мақсаттарын; әлемдік экономика жүйелерінің мәнін және халықаралық еңбек бөлінісінің негізгі принциптерін жүйелі көзқарас пен түсінуді қалыптастыруға арналған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әлемдік әдебиеттің бестселлерлері
Курс әлемдік әдебиеттің негізгі бағыттары мен ағымдарын, ежелгі әлемнен экзистенциализмге дейінгі аса көрнекті авторлардың және шығармалардың шығармашылығын жинақтайды. 20 ғасырдың екінші жартысындағы әдебиетке және қазіргі заманғы әдебиеттерге ерекше көңіл бөлінеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қоғамдық пікір қалыптастыру технологиялары
Курстың мақсаты мен міндеттері - студенттердің «қоғамдық пікір» ұғымының мәні мен мазмұны туралы білімдерін қалыптастыру, қоғамдық пікірді зерттеу әдіснамасын талдау және әзірлеу дағдыларын игеру; ақпараттық және насихаттық науқандар мен іс-шараларды жүзеге асыру тәжірибесін жинақтау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Дағдарысқа қарсы PR
Курстың мақсаты мен міндеттері - жұртшылықпен дағдарысқа қарсы байланыстар туралы түсініктерді қалыптастыру, сондай-ақ негізгі ұғымдармен жұмыс істеу, қағидаттарды басшылыққа алу, дағдарысқа қарсы PR іске асырудың бағыттары, нысандары, мазмұны мен әдістері туралы білу. Курс дағдарыс жағдайында дағдарысқа қарсы PR технологияларын қолдану дағдыларын қалыптастыруға көмектеседі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
PR-дағы жағдайлық талдау
Пән шеңберінде үш кезеңнен тұратын PR - да ситуациялық талдау жүргізу әдістемесі игеріледі: зерттеу (мақсаты - субъектінің қоғаммен қарым-қатынастағы жағдайын талдау), тұжырымдамалық (Ұйымның дамуының тұжырымдамалық негіздерін есепке алу; мақсаты-PR стратегиясын ұйым жұмысының басқа бағыттарымен, ең алдымен корпоративтік және коммуникациялық стратегиялармен үйлестіру. 3 кезең: PR әрекетінің стратегиясын таңдау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Сөйлеу мәдениеті
Сөйлеу мәдениеті курсының мақсаты-маңызды кәсіби құрал ретінде қолданылатын тілді меңгеру деңгейін арттыру. Курс ауызша және жазбаша әдеби тілдің нормаларын (айтылу, сөз қолдану, грамматика, екпін, стилистика ережелерін) меңгеруге арналған. Сөйлеу мәдениеті сонымен қатар белгілі бір жағдайда және тапсырмаға сәйкес осы адресатқа ең жақсы әсер ету үшін кәсіби сөйлеу болуы керек әр түрлі сипаттамалардың, басым қасиеттердің жиынтығы ретінде ұсынылған. Оларға мыналар жатады: сөйлеудің дұрыстығы, дәлдігі мен айқындылығы, түсінікті, таза, бай және мәнерлі .
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Стилистика
Курс студенттердің құзыреттілігін, сауатты сөйлеуді меңгерудегі кәсібилігін қалыптастырады, кәсіби шеберлікті қалыптастырудың негізі болып табылады. Оқыту пәні - қазіргі заманғы публицистиканың, саясаттың, экономиканың, мәдениеттің, ғылым мен білімнің тілі мен стилі, көркем сөздің стилі, жанды сөйлеу тілі-сөйлеудің барлық функционалды әртүрлілігі. Болашақ мамандар белгілі бір жанр мен стиль мәтінінде ұсынылған мазмұнды жасау дағдыларын қалыптастырып, нығайтуы керек.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Бизнестегі брендинг
Курстың мақсаты-студенттің брендинг саласындағы заманауи әдістер мен әдістерді қолдану бойынша практикалық дағдыларын қалыптастыру, алынған ақпаратты брендтерді құру және басқару үшін қолдануға үйрету. Сондай-ақ сауда маркаларын кешенді зерттеу жүргізу, сауда маркасын құру, позициялау, кеңейту, созу, ребрендинг технологиясын меңгеру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
PR этикасы
Бұл курстың мақсаты болашақ мамандардың құқықтық және адамгершілік мәдениетін қалыптастыру және арттыру болып табылады. Курс PR-дағы кәсіби этика ұғымын, оның жұмыс істеу принциптерін қарастырады; қазіргі кезеңде PR этикасын дамыту идеясын қалыптастырады; кәсіби мінез-құлық және этика кодекстерімен таныстырады; өз қызметінде қоғаммен байланыс саласындағы реттеудің бейресми тәсілдерін қолдануға үйретеді; өзінің кәсіби ұстанымын қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Копирайтинг
Пәнді оқытудың мақсаты-коммерциялық мәтіндерді талдау және кез-келген жарнамалық және PR мәтінін жазу дағдыларын қалыптастыру. Пәнді оқу барысында студенттер Тиімді практикалық жарнамалық және PR-қызмет үшін копирайтерге қажетті маркетингтік коммуникацияларды ауызша қамтамасыз ету бойынша білім мен дағдылар кешенін алады, жарнамада және PR-да копирайтингтің жанрлық модельдерін меңгереді, жарнамалық және PR-мәтіндердің әртүрлі түрлерімен, санаттарымен және белгілерімен танысады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сторителлинг
"Сторителлинг" пәнін оқудың мақсаты: студенттердің жобаны дайындау және іске асыру үшін ақпаратты жинау, талдау, құрылымдау дағдыларын дамыту; әртүрлі платформаларда жобаларды өндіру кезінде арнайы жабдықтармен және бағдарламалық құралдармен жұмыс істеу дағдыларын дамыту. Пәнді меңгеру нәтижесінде студент: мультимедиялық жобаларды әзірлеу, дайындау және құру процестері мен технологияларын білуі; жоба идеясын әзірлей білуі, тарихты баяндау үшін құралдарды (мультимедиялық және интерактивті) негізді таңдай білуі, дайын мультимедиялық жобаны ұсына және қорғай білуі; интерактивті элементтері бар мультимедиялық жобаларды құру, жоба командасы мен оның аудиториясының ішінде коммуникация құру дағдыларына ие болуы тиіс, медиа жобаны ұсыну және қорғау
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жарнаманы басқару және PR
Мақсаты - студенттердің жарнамалық қызметті басқару жүйесінің қалыптасуы мен дамуының объективті заңдылықтарына, жарнама саласындағы теориялық зерттеулер мен практикалық әзірлемелердің қазіргі жағдайын көрсетуге негізделген маркетинг негізінде меншіктің барлық нысандарындағы кәсіпорындардың жарнамалық қызметін басқарумен байланысты ережелерді игеру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Елдік PR
Курстың мақсаты-елдік имидждің негізгі ережелерін және оның перспективалық дамуын зерттеу. Курстың негізгі міндеттері-елдік имиджді қалыптастыру проекциясында имиджологияның теориялық негіздерін меңгеру; Public Relations имиджімен өзара іс-қимыл принциптерін игеру; имидждің негізгі құрамдас бөліктерін жіктеу; лоббизмді имиджді ілгерілету бағыттарының бірі ретінде қарастыру; Қазақстанның халықаралық имиджін қалыптастырудың негізгі трендтерін білу; Қазақстандағы Имидж проблемаларын зерттеу; Қазақстан мен басқа елдердің имиджін қалыптастыру бойынша акциялардың практикалық мысалдарын зерделеу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Халықаралық маркетинг
Пәннің мақсаты – студенттерге халықаралық маркетинг саласында терең және жүйеленген білім беру, халықаралық маркетинг қызметін ұйымдастыруда практикалық дағдыларды сіңіру. Пән зерттейді: халықаралық маркетингтің заманауи пәндері; халықаралық маркетингтік орта; мақсатты халықаралық нарықтарды сегменттеу және таңдау; халықаралық маркетингтік зерттеулер; халықаралық маркетинг стратегиялары; кәсіпорынның сыртқы нарыққа шығу жолдары; халықаралық тауар саясаты; халықаралық маркетингтегі баға саясаты; халықаралық нарықтардағы өткізу саясаты; коммуникациялардың халықаралық құралдары; халықаралық маркетингті басқару.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
PR-дағы консалтинг
Бұл курстың мақсаты-қазіргі қоғамдағы жарнама институттарының және т. б. жұмыс істеуін зерттеу, жарнама саласында қызмет көрсетудің консалтингтік саласының ерекшеліктерін анықтау және т. б.; жарнама және қоғаммен байланыс саласында кеңес берудің негізгі түрлерін жүзеге асыру дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бизнестегі PR
Пәннің мақсаты-студенттердің қазіргі қоғамдағы және нарықтық экономикадағы қоғаммен байланыстың рөлі, кәсіп, бизнес саласы, оның функциялары, әдістері және негізгі қызмет бағыттары ретінде ССО-ның қалыптасуы мен дамуының маңызды кезеңдері туралы негізгі идеяларды алу. Міндеттері: ғылым, кәсіп және бизнес саласы ретінде қоғаммен байланыс негіздерін зерделеу; қазіргі әлемдегі ССО орны мен рөлін анықтау; коммерциялық құрылымдардағы PR рөлі мен функцияларын салыстырмалы талдау, PR, журналистика, жарнама қатынастарын қарастыру; - презентация әдістерін меңгеру; ССО-ның негізгі әдістерін, технологиялары мен құралдарын бекіту.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Халықаралық PR
Пәнді оқытудың мақсаты-қоғамдық қатынастар субъектілерінің азаматтармен және ұйымдармен өзара әрекеттесу заңдылықтарын мүдделерді үйлестіру негізінде және студенттерді қоғамдық қатынастарды басқару саласында мамандандырумен қамтамасыз ету. Халықаралық PR-науқан аясында жергілікті БАҚ-пен тиімді қарым-қатынас жасау үшін журналистермен тығыз қарым-қатынасты дамыту мәдени және әлеуметтік нормалардағы айырмашылықтарды түсінуге негізделген. Бұл үшін жергілікті PR агенттіктері мен аймақтық сарапшылар қажет.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ұйымдағы PR-қызметті талдау
Пәнді оқытудың мақсаты-студенттердің қазіргі заманғы PR-маманның қызметіндегі зерттеулердің орны мен рөлі туралы білімдерін қалыптастыру, оларға ақпаратты жүйелі талдау, жинау және өңдеудің практикалық дағдыларын үйрету. Курстың міндеттері-PR-да қолданылатын зерттеудің негізгі әдістерін зерттеу; белгілі бір әдісті таңдау критерийлерін анықтау; PR-науқан кезеңіне немесе коммуникативті жағдайға байланысты әдістерді қолданудың иерархиясы мен дәйектілігін құру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Арт-ортадағы PR
Пәннің мақсаты-арт-ортаның әртүрлі салаларындағы басқарушылық, ұйымдастырушылық, арт-директорлық, сондай-ақ дербес жобалау қызметіне қазіргі заманғы құрылымдық тәсілдерді зерттеу; жеке және ұжымдық жобалау қызметін ұйымдастыру мен басқарудың әдістері мен технологияларын, әдістері мен құралдарын кешенді зерделеу және игеру; жобалау-ойлаудың алгоритмдік және жобалық түрлерін дамыту, инновациялық тәсілдерді қалыптастыру арт-ортадағы жобалық қызметті басқаруға.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік желідегі беделді басқару
Курстың мақсаты мен міндеттері - Әлеуметтік медиа қақтығыстарымен жұмыс істеуге үйрету және жеке және корпоративті беделге қауіп төндіретін бедел тәуекелдерін азайту. Курсты игеру нәтижесінде студент SMM-стратегияны әзірлеу және іске асыру дағдыларын; оң цифрлық беделді қалыптастыру үшін қажетті оның тиімділігін бағалауды; әлеуметтік желілерде ақпараттық кампанияларды құру және іске қосу және әлеуметтік желілерде мемлекеттік қызметшілердің азаматтармен диалогын құру үшін қажетті олардың тиімділігін қадағалау дағдыларын көрсететін болады. Сондай-ақ студент 5 жалпыадамзаттық гуманистік қағидаттарды, кәсіби этика және әлеуметтік жауапкершілік кодексін сақтай отырып, ақпараттық қақтығыстарды басқару әдістерін меңгереді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Шығармашылық ойлау
«Шығармашылық ойлау» пәнінің мақсаты: студенттерді шығармашылық мүмкіндіктері, оларды актуализациялау және көшбасшының қызметінде тиімді пайдалану туралы білім жүйесімен таныстыру. «Шығармашылық ойлау» пәні студенттердің жалпы гуманитарлық және әлеуметтік-экономикалық пәндер циклында таңдаған пәндеріне жатады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Келісімдерін жүргізу техникасы
Пән шеңберінде келіссөз үдерісін ұйымдастыру және жүргізу негіздері, ауызша, жазбаша сөйлеу және телефон арқылы сөйлесу дағдыларын жетілдіру, халықаралық аспектідегі келіссөз процесі: іскерлік келіссөздерді жүргізудің ұлттық стильдері оқытылады. Студент келіссөз процесінің қазіргі заманғы тактикалық тәсілдерін қолдануды, іскерлік кеңестерді, тиімді телефон келіссөздерін ұйымдастыруды және өткізуді, тұрақсыз және жанжалды жағдайларда келіссөздер жүргізуді үйренеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қоғамға қызмет ету
Курсты игерудің мақсаты-теориялық дайындықты қамтамасыз ету және волонтерлік менеджмент бойынша негізгі практикалық дағдыларды қалыптастыру. Осы мақсатты іске асыру үшін мынадай міндеттерді шешу қажет: волонтерлік қызмет туралы, оның қоғамдағы және жекелеген қоғамдық кіші жүйелердегі орны, волонтерліктің тарихи дамуы, оның қазіргі жағдайы мен даму перспективалары туралы түсінік қалыптастыру; волонтерлік қызметтің нақты проблемаларын, волонтерліктің әртүрлі нысандары мен түрлерін, деңгейлері мен кезеңдерін бағдарлауға мүмкіндік беретін ұғымдық аппаратты сипаттау; еріктілер қозғалысының болашақ ұйымдастырушысына өзінің Жеке және топтық қызметін оңтайландыру мақсатында дәстүрлі және инновациялық әдістер мен әдістерді қолдануға, бейімдеуге және құруға мүмкіндік беретін технологиялық-әдістемелік құралдарды қалыптастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Мультимедиа технологиясы
Бұл пәннің мақсаты студенттерді заманауи мультимедиялық технологияларды қолдану принциптерімен, бағыттарымен таныстыру. "Мультимедиялық технологиялар" пәні аясында мультимедиялық қосымшалар, үш өлшемді графиканы бағдарламалау әдістері, көрнекі бейнелерді жасау, офлайн қосымшаларды әзірлеу, картографиялық қызметтерді әзірлеу әдістері, Күрделі деректер мен ғылыми зерттеулердің нәтижелерін визуализациялау, Microsoft Razor технологиялары зерттеледі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 6
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Тұлғааралық және кәсіби өзара іс-қимыл мәселелерін шешу үшін көп тілді және көп мәдениетті қарым-қатынасты жүзеге асырады, жазбаша және ауызша сөйлеу мәдениетін меңгергенін, өз ұстанымын дәлелді түрде жеткізе білетіндігін көрсетеді
- Нарық пен бизнес-процестерді талдайды, АКТ, маркетинг, PR құралдарын қолдана отырып, кәсіби және кәсіпкерлік қызметте мақсаттарға жету үшін заманауи әдістерді қолданады және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет пен этикалық нормалар шеңберінде әрекет етеді
- Командада жұмыс істейді, салааралық коммуникациялар мен көшбасшылық қасиеттерді, жанжалсыз қарым-қатынас дағдыларын меңгерген
- Жаңа жағдайларға бейімделуге және ішінара белгісіздік режимінде жұмыс істеуге, тәуелсіз, дербес шешімдер қабылдауға және ғылыми зерттеу әдістерін қолдануға қабілетті
- Гуманитарлық, әлеуметтік және экономикалық ғылымдар (тарих, мәдениеттану, психология, әлеуметтану, философия, экономика, құқық және т. б.) біліміне сүйене отырып, мәдени және әлеуметтік-экономикалық мәселелерді шешу үшін басшылық етеді және командада кәсіби және/немесе жобалық қызметті жүзеге асырады
- Төтенше жағдайларда және табиғи апаттар жағдайында адекватты және сауатты әрекет етеді, қоршаған ортаны жақсарту мәселелерін шешеді
- Сыни талдау негізінде стандартты және стандартты емес кәсіби жағдайларда шешімдер таба алады және арнайы құралдарды (маркетинг, PR, психология) қолдана отырып, бұқаралық коммуникация саласындағы кәсіби қызметті жүзеге асыра алады
- Цифрлық технологиялар мен жасанды интеллект мүмкіндіктерін қолданады, алынған деректердің ақпаратын өңдеу құралдары мен әдістерін пайдалана отырып, әлеуметтік желілерде және дерекқорларда жұмыс істейді
- Ұйымның, тауар брендінің, қызметтің және мемлекеттің имиджін нығайтады, компанияның оң беделін, жеке басын және рухани құндылықтарын қолдайды; жарнамалық стратегияны (жарнамалық материалды әзірлеу, жасау және тарату) іске асырады
- Ақпараттық материалдарды, хаттарды, билік органдарына жүгінулерді және сұрауларға жауаптарды дайындайды, ана тілінің нормаларына сәйкес мақсатты аудиториялар үшін жазбаша, ауызша, онлайн және аралас құралдарды пайдалана отырып, әртүрлі PR-жанрлардағы ақпараттық себептер мен мәтіндерді жасайды
- Мемлекеттік органдармен және кәсіби қауымдастықтармен байланысты қамтамасыз ету үшін әртүрлі меншік нысандарындағы ұйымдардың баспасөз хатшысы мен PR-қызметінің жұмысын атқарады
- Коммуникацияларда стратегиялық жоспарлауды, дағдарыс жағдайында бәсекеге қабілеттілік тұжырымдамаларын таңдау негізінде PR-белсенділікті іске асыруды жүзеге асырады және олардың нақты сектор мен әлеуметтік желілердегі нәтижелілігін айқындайды
- Қоғаммен байланыс науқандарын жүргізу технологияларын меңгерген, қоғамдық пікірді қалыптастыру үшін өзара іс-қимылдың әртүрлі нысандарында коммуникациялық модельдер мен PR құралдарын пайдаланады
Ұқсас БББ
6B03202 Қоғаммен байланыс және адами ресурстар (PR&HR)
Абылай хан атындағы Қазақ халықаралық қатынастар және әлем тілдері университеті
6B03202 Мультимедиялық журналистика
Қызылорда ашық университеті
6B03202 Конвергенттік журналистика
Кенжеғали Сағадиев атындағы Халықаралық Бизнес Университеті
6B03202 Сандық журналистика
Халықаралық ақпараттық технологиялар университеті
6B03202 Халықаралық журналистика
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
6B03202 Халықаралық журналистика
M.S. Narikbaev atyndaǵy KAZGUU Universiteti
6B03202 Қоғаммен байланыс
Абылай хан атындағы Қазақ халықаралық қатынастар және әлем тілдері университеті
6B03202 PR-Журналистика
М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
6B03202 Қоғаммен байланыс
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
6B03202 Қоғаммен байланыс
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
6B03202 Журналистика
Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi