Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01504 Физика в Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

  • Эмоционалды интеллект
    Несиелер: 5

    Эмоционалды интеллект және ұйымдастыру мәдениеті. Эмоционалды интеллекттің топтық көрсеткішітері. Эмоционалды менеджмент. Эмоционалды интеллект және тиімді команда құру. Жеке адамның эмоционалды интеллектін дамыту. Отандық және шет елдік ұйымдарда эмоционалды интеллект енгізудің жүйелі амалдары: жеке адамның мотивациясын орайластыру, топты қалыптастыру тәсілдері, даудамайларды шешу, кері байланыс орнату.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қоғамға қызмет көрсету
    Несиелер: 5

    Пән тұлғаның жеке әлеуметтік жауапкершілігін дамытуға және адамның жеке әлеуетін жандандыруға, ерікті және өтеусіз көмек көрсетуге және өзара көмек көрсетуге, азаматтық қоғамның игілігі үшін кең ауқымды қызмет көрсету, басқа да азаматтық шараларды орындауға үйретуге бағытталған. Пән еріктілер қызметінің маңыздылығын аша отырып, бұл қызметтің Қазақстандағы мәселелері мен даму перспективаларын айқындайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мектеп физикасы
    Несиелер: 7

    «Мектеп физикасы» пәні жалпы физиканың бөлімдері бойынша мектепте физикалық білім берудің мақсаттары мен мазмұнын, оқытудың әдістері, құралдары мен ұйымдастырушылық нысандарын қарастырады. Пәнді оқытудың мақсаты: студенттердің мектепте жалпы физика пәні бойынша оқу процесінің мазмұны мен ұйымдастырылуы туралы білімдерін қалыптастыру; болашақ мұғалімді жалпы білім беретін мекемелерде физика пәнін оқытуға дайындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Механика
    Несиелер: 7

    Механика кеңістікте уақыт бойынша денелердің өзара қозғалысына байланысты физикалық процестер мен құбылыстарды қарастырады. Механиканың негізгі есебі – бұл кез-келген уақытта дененің орнын анықтау болып табылады.Пәннің мазмұны кинематиканы, динамиканы, статиканы және сұйықтар мен газдар механикасын қамтиды.Пән академиялық білім беру траекториясының физика мамандану пәндерінің алғашқы пәні болатындықтан студенттерде бірегей, логикалық дұрыс байланысқан, тізбекті физикалық білімдерді қалыптастыруда маңызды болып табылады. Пән академиялық білім беру траекториясында мамандану пәндерінің алғашқы пәні болғандықтан, студенттер үшін бірегей, логикалық тұрғыдан дұрыс байланысқан, дәйекті физикалық білім қалыптастыруда маңызды болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Көшбасшылық негіздері және инновацияларға бейімделу
    Несиелер: 5

    Пәнді игеру арқылы әрбір студент жеке тұлға ретінде көшбасшылық қасиеттерін ашу және дамыту, инновациялық үдерістерден туындаған жаңалықтарға бейімделу дағдыларын дамыту, сонымен бірге ғылыми-техникалық үдерістер нәтижелерін кәсіби қызметінде қолдана алу мүмкіндіктеріне үйренеді. Басқарудағы көшбасшылық қасиеттер мен адами фактордың қазіргі жағдайы мен даму перспективаларын оқып біледі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Құқықтық сауаттылық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Курс өз құқықтары мен міндеттерін білетін, сыбайлас жемқорлықтың кез келген көріністеріне төзбейтін заңды сауатты, заңға бағынатын адамды қалыптастыруға бағытталған.Құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет Қазақстан Республикасының заңдарын, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманы және сыбайлас жемқорлық әрекеттері үшін заңдық жауапкершілік мәселелерін зерделеу арқылы дараланады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
    Несиелер: 5

    Пән студенттердің заманауи экологиялық білімі мен мәдениетін қалыптастырады, өмір қауіпсіздігі үшін техникалық құралдар мен технологиялық процестердің қауіпсіздігін арттыру әдістерін қолдану дағдыларын дамытады Пән әртүрлі деңгейдегі ұйымның экожүйелері қызметінің, тұтастай биосфераның негізгі заңдылықтарын, адам мен табиғаттың өзара қарым-қатынасында туындайтын қайшылықтарды, сондай-ақ табиғат пен экологияға ұқыпты қарау қажеттігін айқындайды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Пән студенттердің кәсіпкерлік дағдылары мен іскерлік ойлауын қалыптастыруға бағытталған. Студенттер экономиканың, кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыру шарттарын, оның ішкі және сыртқы ортасының заңдылықтарымен жан-жақты танысу арқылы бизнес-жоспар, жеке бизнесті құру және өз бизнесін сәтті жүргізу дағдыларына ие болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Математикалық талдау
    Несиелер: 4

    Жиындар. Сандық реттілік. Сандық тізбектің шектері. Больцано–Вейерстрасс Теоремасы. Шексіз кішкентай, шексіз үлкен тізбектер. Бір айнымалының функциялары. Функцияның шегі және оның қасиеттері. Туынды. Дифференциация ережелері. Векторлардың коллинеарлық және компланарлық шарттары. Дифференциалдық есептеудің негізгі теоремалары. Ереже Лопиталя. Тейлор Формуласы. Туынды көмегімен функцияны зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Дифференциалдық теңдеулер
    Несиелер: 4

    Курс практикалық есептерді математикалық модельдеу саласында жүйелендірілген білімді қалыптастыруға және оларды классикалық әдістер мен дифференциалдық теңдеулерді шешудің тәсілдері негізінде шешуге бағытталған; қарапайым дифференциалдық теңдеулер теориясының негізгі ұғымдары, дифференциалдық теңдеулерді шешуде қолданылатын математикалық аппарат туралы түсінік қалыптастыруға негізделген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оқушылардың жас ерекшелік физиологиясы
    Несиелер: 5

    «Оқушылардың жас ерекшелік физиологиясы» курсы әр түрлі жас кезеңдеріндегі адам ағзасының мүшелері мен мүшелер жүйесінің қызметін, организмнің даму динамикасы мен механизмдерін, ерекшеліктерін зерттейді. Курсты меңгеру барысында студенттің алған білімдері болашақ мамандардың ғылыми ой-өрісін кеңейтуге, педагогикалық іс-әрекетке дайындығының теориялық және тәжірбиелік білімдерін қалыптастыруға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Физикадағы ықтималдық теориясы
    Несиелер: 6

    Пән кездейсоқ құбылыстардың заңдылықтары мен қасиеттерін және оларды физика бойынша нақты білім мен маңызды дағдыларды игеруге, заманауи дүниетанымды қалыптастыруға қажетті статистикалық мәліметтерді талдауда қолдануды қарастырады. Деректерді жинау, талдау және ұсынудың негізгі принциптерімен таныстырып, ғылыми мүдделерге баулиды, студенттердің логикалық ойлауын дамытады. Пәннің мақсаты физикадағы кездейсоқ шамалармен және процестермен жұмыс істеу дағдыларын дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Молекулалық физика және термодинамика
    Несиелер: 6

    Заттардың физикалық құрылысын сипаттау әдістерін. Газдардың молекула-кинетикалық теориясы. Температура. Газ заңдары. Максвел және Больцман таралулары. Тасымалдау құбылыстары. Термодинамиканың бірінші бастамасы. Термодинамиканың екінші бастамасы. Жұмыс циклі. Пайдалы әсер коэффиценті. Реал газдар. Сұйықтар. Қатты денелер. Фазалық ауысулар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Алгебра және сандар теориясы
    Несиелер: 4

    Курс материалдары практикалық физикалық есептерді шешу үшін қажетті дифференциалдық геометрияны, топологияны, функционалдық талдауды, дифференциалдық теңдеулерді және басқа да көптеген пәндерді оқытуда қолданылады . Бұл оны зерттеудің өзектілігін анықтайды. Курстың жалпы ғылыми және кәсіби бағыты бар. Пәнге логикалық дәлелдемелерді жүргізудің әртүрлі әдістері, сондай-ақ алгебра мен сандар теориясы саласындағы кәсіби есептерді шешу әдістері оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Аналитикалық геометрия жане сызықтық алгебра
    Несиелер: 4

    Пән «Физика» БББ студенттеріне арналған базалық курстардың бірі, өйткені аналитикалық геометрия мен сызықтық алгебраның тұжырымдамалық аппараттары мен әдістерін меңгермей физикалық білімдерді толық меңгерте алмаймыз. Студенттер пән бойынша дәрістік және практикалық сабақтарда: векторлық, сызықтық тәуелділік, скаляр, векторлық және аралас көбейтінді, кеңістіктегі түзу және жазықтық, екінші ретті сызықтар, екінші ретті беттер, матрица, детерминант, кері матрица, матрицалық разряд, сызықтық теңдеулердің жалпы жүйесін шешудің Гаусс әдісі, сызықты операторлар, сызықтық оператор матрицасы, сызықтық оператордың эгенвюймалары мен эгенвекторлары, Евклид кеңістігіндегі биларлық функциялар мен квадрат формалары сияқты ұғымдардын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Электр және магнетизм
    Несиелер: 7

    Бұл курс студенттердің табиғаттағы негізгі іргелі өзара әсерлесудің бірі болып табылатын электромагниттік құбылыстар негізінде физикалық процестер мен заңдылықтардың заңдылықтарын зерттеуге бағытталған.Электростатика, тұрақты және айнымалы электр тогы, магнит өрісі, электрлік тербелістер мен толқындар туралы теориялық білім практикалық және зертханалық сабақтарда есептер шешу және зертханалық жұмыстарды жүргізу арқылы жетілдіріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Электротехника негіздері
    Несиелер: 7

    Пән бойынша білім алушы электр және магнит тізбегін талдау және есептеу әдістері, негізгі электрлік машиналар мен аппараттарының жұмыс істеу принциптері, электрониканың заманауи элементтік базасы, электрлік өлшеулердің физикалық негіздері туралы теориялық білімдерді және практикалық дағдыларды меңгереді. Студенттер пәнді оқу нәтижесінде электр схемаларын және басқа да техникалық құжаттаманы орындауға және түсінуге, типтік электр және электрондық құрылғылар негізінде электр сұлбаларын әзірлеуге, параметрлері мен сипаттамалары берілген электрондық техника құрылғыларын, электр аспаптары мен жабдықтарды таңдауға үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Оптика, электр және магнетизм практикумы
    Несиелер: 5

    Пән оптика және электр және мгнетизм бөлімдерінің есептерін шешудің әдістемелік ерекшеліктерін игеру арқылы болашақ физиканың білімі мен біліктілік дағдыларын қалыптастыруға; формулаларды жалпылауды және оларды күнделікті тәжірибеге үйретуге бағытталған; Физиканың негізгі заңдарын қолдану дағдылары мен дағдыларын қалыптастыруға негізделеді. Курстың бағдарламасына сәйкес, студент физикалық есептердің түрлері, оларды шешу жолдары және күрделі есептерді шешудің әдістемелік және әдіснамалық мәселелері туралы түсінік қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Тербелістер мен толқындар теориясы
    Несиелер: 7

    Пәнде тербелістер мен толқындар механикасының теориясы қарастырылады. Студенттер тербелістер мен толқындар теориясын сипаттауда қолданылатын математикалық аппаратпен, электромагниттік толқындарды сипаттайтын заңдылықтармен танысады. Гармоникалық тербелістер, мәжбүр тербелістер, резонанс, тербелістер мен толқындарды сипаттауда қолданылатын моделдер, гипотезалар, кинематикалық параметрлер, қозғалыстың энергетикалық сипаттамалары қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Физикадан есептер шығару негіздері
    Несиелер: 5

    Пән механика, молекулалық физика және термодинамика, оптикадан алған білімдерді практикалық тұрғыдан жетілдіруді көздейді. Пәнді оқытудың басында студенттер «есеп» ұғымымен, олардың жіктелуімен және оларды шешудің негізгі тәсілдерімен танысады. Басты назар ойлау әрекеттерін қалыптастыратын әрекеттер: есептің шартын талдау, болжау, гипотеза ұсыну (шешуін ұсыну), тұжырым сияқты кезеңдерге аударылады. Курс бағдарламасы бойынша есептерді шешуде физикалық құбылысты талдауға, шешімді ауызша баяндауға, алынған жауапты талдаудың ерекшеліктеріне тоқталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Пән студенттердің болашақ педагог мамандығына қызығушылықтарын дамытуға және кейін өзін-өзі жетілдіру мақсатында кәсіби өз бетінше білім алуға ынталандыруға бағытталған. Курс студенттердің педагогикалық үдерісті жоспарлау, болжау, ұйымдастыру, басқару және талдау дағдыларын дамытуға; орта білімнің жаңартылған мазмұны аясында тәрбиелеу мен оқытудың технологиялары мен әртүрлі әдістемелерін меңгеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Білім берудегі цифрлық технологиялар
    Несиелер: 5

    Оқу үдерісін ұйымдастыру және әдістемелік материалдарды әзірлеуге арналған цифрлық технологияларды қолдану дағдыларын қалыптастыруға бағытталған практикалық курс. Курс білім беруді цифрландырудың барлық бағыттарында: білім беру басқармасы мен мекемелерінде компьютерлік бағдарламалар, оқытудың цифрлық технологиясы; АКТ дидактикалық мүмкіндіктері; виртуальды орта және қашықтықтан оқыту технологияларында цифрлық бағдарламалар мен техникалық құралдарды меңгеру дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Инклюзивті білім беру тұжырымдамасы. Шетелде және Қазақстан Республикасында инклюзивті білім беруді дамыту. Ерекше білім беруді қажет ететін жандар үшін оқу іс-әрекетін ұйымдастыру және жоспарлау. Ерекше білім беруді қажет ететін жандарды психологиялық-педагогикалық қолдау бойынша жағдай жасау үшін әртүрлі профильдегі мамандар тобында жұмыс істеу дағдылары. Оқу жоспарларын бейімдеу және инклюзивті оқыту жағдайында репетиторлық практиканы ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Оптика
    Несиелер: 7

    Пәннің бағдарламасы бойынша жарықтың электрмагниттік сипаты, жарық, фазалық және топтық жылдамдықтардың таралуы және электромагниттік толқындардың спектрлері зерттеледі. Фотометрия, геометриялық оптика негіздері мен заңдылықтары, когеренттік, жарық кедергісі, жарық дифракция, Гюйгенс-Френел қағидасы, Френел және Фраунхофер дифракциясы, дифракциялық тор, оптикалық аберрациялар, жарық поляризациясы. Жарықтың шашырауы, жұтылуы және шашырауы, сәулелену түрлері, Кирхгоф заңы, Стефан-Больцман радиациясы және Виннің ығысу заңы, Рэлея-Джинс формуласы, Планк формуласы, оптикалық кванттық генераторлар, фототүсірілім, Комптон эффектісі, жарық қысымы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Критериалды бағалаудың технологиясы
    Несиелер: 5

    Пән технологияны оқу үдерісінде практикалық қолдануды оқытады. Курс білім беру мақсатындағы таксономияның негізінде және білім алушының білім деңгейіне сәйкес оқыту нәтижелерін бағалаудың критерийлері мен формативтік және жиынтық тапсырмаларды әзірлеу дағдыларын қалыптастыра отырып, оқыту нәтижелері мен әдістерінің өзара талаптары мен мақсаттарын үйретеді және бақылаудың рейтингтік жүйесінің тұжырымдамасын ашады

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Заманауи физика бастамалары
    Несиелер: 7

    Бұл курс қазіргі заманғы физика үрдісін қарастырады. Тұрақты вакуум тұжырымдамасы. Уақыттың ауысуы, кеңістіктік координаттардың эталондық жүйесін ауыстыру, кеңістіктік координаттардың анықтамалық жүйесінің айналуы, салыстырмалықтың классикалық принципі, уақыт белгісінің инверсиясы, ұлы біріктіру теориясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Физиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 6

    Курста студенттер келесі тақырыптарды: физиканы оқытудың мақсаттары мен әдістері, олардың классификациясы және оқу үрдісінде жүзеге асыру мүмкіндіктері, физика бойынша оқу сабақтарын ұйымдастыру формалары, физикадан сабақтың түрлері, заманауи физика сабағына қойылатын талаптар, физиканы саралап оқытудың формалары,физикадан сыныптан тыс жұмыстардың түрлері формалары және физиканы оқыту құралдары және оларды оқу үрдісінде қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Атомдық және ядролық физика
    Несиелер: 7

    Томсонның атомдық моделі. Резерфорд тәжірибесі. Атомның ядролық моделі. Ядроның байланыс энергиясы. Бор постулаттары. Стефан-Больцман заңы. Радиоактивті ыдырау заңдары. Альфа ыдырау, оның түрлері. Нейтрино. Бета-ыдырау теориясының элементтері. Гамма-сәулелену. Гамма-сәулелену заңдылықтарының сақталуы. Ядролық гамма резонанс. Изотоптар. Нейтронды жаңалықтар. Лептондар. Нейтрино. Нейтрон массасы. Кәдімгі бөлшектердің әртүрлі кластарға бөлінуі. Кварк. Адрон.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Академиялық мақсаттағы ағылшын тілі
    Несиелер: 5

    Пән ғылыми стильдің жанрлық түрлері туралы білімді, кәсіби қызмет саласындағы ақпарат пен материалдарды жинау, сақтау және өңдеудің заманауи әдістерін меңгеруді, сондай-ақ сөйлеу қызметінің төрт түрін (оқу, сөйлеу, жазу, тыңдау) академиялық қарым-қатынас жасау мақсатында білігі мен дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Ғылыми зерттеулер негіздері
    Несиелер: 5

    Курс болашақ маманның кәсіби қызығушылықтары саласында ғылыми-зерттеу компоненттерін дамытуға бағытталған. Пән студенттердің ғылыми әдебиеттермен жұмыс істеу, зерттеуді ұйымдастыру және жүргізу (таңдалған облысқа сәйкес), ғылыми эксперименттер жасау, зерттеу нәтижелерін академиялық сипатта сауатты рәсімдеу және оларды көпшілік алдында таныстыра білу дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Физикадан күрделі және құрлымданған есептерді шешудің әдістемесі
    Несиелер: 6

    Физикалық оқу эксперименті және көрнекіліктер технологиясы болашақ физика мұғалімдерінің эксперименттерді жүргізу техникасының жүйелі білім мен біліктерін қарастырады. Студенттерге эксперименттер мен көрнекіліктер технологиясының оқыту мүмкіндіктерін кеңейтіп көрсету. Тәжірибе дайындауға және көрсетуге студенттердің шығармашылық қабілеттерін дамытуға жәрдемдесу; физикалық эксперимент теориясы мәселелеріне студенттердің назарын аудару.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Кванттық механика негіздері
    Несиелер: 5

    Курс микрообъектілер туралы кванттық-механикалық түсінікті қалыптастыруға бағытталған.Қазіргі физиканың дамуының негізгі бағыттарының бірі болып табылатын курста микроскопиялық масштабтағы микромир процестері және микробөлшектердің қасиеттері, олардың қозғалысы мен өзара әрекеттесу заңдылықтары кванттық шамалардың дискреттілігі, толқындық сипаты және объектілерді сипаттаудың ықтималды (статистикалық) әдісі туралы түсініктеріне сүйене отырып зерттеледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Мектеп физикалық эксперименттер технологиясы
    Несиелер: 6

    Пән студенттердің болашақ кәсіби қызметі үшін физикалық экспериментті әдістемелік дұрыс ұйымдастыру, физикалық шамаларды өлшеу, эксперименттің алынған нәтижелерін өңдеу және оларды дұрыс талдау дағдыларын, сондай-ақ физикалық аспаптар мен жабдықтарды жинауды тиімді ұйымдастыру әдістерін біліктілігін (аспаптарды құрастыру, қолдан жасалған аспаптар және т.б.) қалыптастырады.Осылайша, жаңартылған мектеп физика курсы аясында студенттер шығармашылық және сыни ойлауды талап ететін, теориялық білімді практикалық қолдана отырып, әртүрлі нақты мәселелерді шеше отырып жүзеге асырды, одан әрі кәсіби қызмет үшін қажетті құзыреттерді дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Өріс теориясы
    Несиелер: 5

    Өрістер туралы түсінік. Өрістер түрлері. Базистік вектордың ыдырауы. Скаляр және векторлық шамалар, аралас және қос векторлық шамалар. Скаляр өрісінің градиенті. Гамильтон операторы, векторлық өрістің дивергенция және роторы. Гаусс теоремасы. Пуассон-Лаплас теңдеуі және оны сфералық қабат үшін шешу. Дипольдік өріс, қос қабатты өріс. Энергетикалық өріс. Гетерогенді ортадағы өрістер. Поляризацияланған дененің потенциалы. Дирихле және Нейман проблемаларын интегралдық теңдеулер арқылы шешу. Электр және магнит өрісінің ағымы. Электромагниттік өрістің потенциалы үшін негізгі дифференциалдық теңдеулер. Электромагниттік өрістердің векторлары үшін шекаралық шарттар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Білім берудегі робототехника және мехатроника
    Несиелер: 5

    Курс мехатрондық модульдердің, білім берудегі роботтардың бөлшектерін және оларды құрастыруды, компьютерлік және электротехникалық компоненттерді біріктіру принциптерін оқытады, олардың негізінде инновациялық жүйелер мен машиналар жобалау және құруды қарастырады. Сондай-ақ білім берудегі роботтар мен жүйелерді құрастыру бойынша дағдыларды қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Статистикалық физика және термодинамика
    Несиелер: 5

    Пәнде термодинамиканың кинетикалық заңдалықтары макроскопиялық теорияның негізі ретінде ұсынылады. Практикалық тапсырмалар термодинамикалық шамалардың көмегімен түсіндіріледі. Сонымен қатар, кванттық механиканың микро жүйелерінің таралуы функциясымен байланыстырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Электродинамика бастамалары және АСТ
    Несиелер: 5

    Пән бағдарламасы электромагниттік құбылыстар саласында физикалық көріністі жасау арқылы студенттердің ғылыми дүниетанымы мен заманауи физикалық ойлауын қалыптастыруға ықпал етеді. Вакуумдағы электромагниттік өріс үшін Максвелл теңдеулер жүйесін зерттеу арқылы олардың физикалық мәні ашылады.Курс материалын зерттеу үшін қажетті тиісті математикалық аппарат алдыңғы математика курстарында (Математикалық талдау, Дифференциалдық теңдеу, Аналитикалық геометрия және сызықтық алгебра) оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Физикалық құбылыстарды модельдеу
    Несиелер: 5

    Физикалық және математикалық модельдеу тұжырымдамасы. Механиканың негізгі түсініктері мен заңдары. Механика мәселелерінің математикалық модельдерін жасау технологиясы. Дифференциалдық теңдеулерді сандық шешу (Эйлер, Рунге-Кутта әдістері). Компьютерлік модельдеу қателері. Электродинамиканың анықтамалары мен теңдеулері. Графикалық эквипотенциалды беттер. Тәжірибелік деректерді статистикалық өңдеудің аралас әдісі. Тербелістер жүйесі. Оптикалық модельдер. Әртүрлі жүйелердің дискреттік және үздіксіз сипаттамасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Жылу физикасының негіздері
    Несиелер: 5

    Пән жылу физикасы саласындағы негізгі мәселелерді, жылу мен жұмыстың өзара түрлену заңдылықтарын, жылу беруді, әртүрлі отындардың жануының сипаты мен теориясын, әртүрлі жылу қозғалтқыштары мен энергетикалық қондырғылардың әрекет ету принциптері мен энергетикалық тиімділігін, жылу тасымалдау процестерін қарастырады. Процестердің физикалық мәніне және математикалық сипаттау, оларды шешудің заманауи әдістеріне ерекше назар аударылады Пәннің мақсаты жылу физикасы, жылу-масса алмасу негіздерін зерделеу, жылу-физикалық және жылу-техникалық процестерді сипаттау арқылы білім алушыларда ғылыми-зерттеу құзыреттіліктерін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Қатты дене физикасы
    Несиелер: 5

    Пән бойынша денелердің құрылысы, кристал материалдардың атомдық-электрондық құрылымын зерттеу, олардың құрамының, құрылымы мен әртүрлі физикалық қасиеттерінің арасындағы тәуелділіктер оқытылады. Қатты дене физикасы олардың атомдары мен молекулары реттелген жүйелер- кристалдарға үлкен жиынтықтарға біріккендегі, жекелеген атомдар мен молекулалардың және олардың қасиеттерінің арасындағы байланысты орнатуға арналады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Мұғалімнің кәсіби бағдарлары
    Несиелер: 5

    Пән сабақтың 7 модульге сәйкестігін кешенді бағалауға бағытталған. Ол келесі дағдыларды қалыптастырады: - оқытудың жаңа тәсілдерін қолдану; - сыни ойлау; - оқытуды бағалау; - дарынды және талантты балаларды оқыту; - білім беру ақпараттық-коммуникациялық технологияларын қолдану; - оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқу қызметін модельдеу; - білім берудегі басқару және көшбасшылық.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Астрофизика
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің аспан денелерінің және олардың жүйелерінің (жұлдыздар, жұлдызаралық және галактикалық орта және т. б.) физикалық-химиялық сипаттамалары және оларды зерттеудің эксперименттік әдістері бойынша теориялық және практикалық білімдерін қалыптастыру болып табылады. Астрофизиканың негізгі тәжірибелік әдістері болып табылатын спектрлік талдау, астрофотометрия әдістерін, радиотелескопты, фотографиялық және электрлік бақылауларды қолдана отырып зерттеу әдістерін меңгеру оптика, электр және магнетизм және атом физикасы бойынша практикалық дағдыларды жетілдіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Астрономия
    Несиелер: 5

    Астрономия пәні мен әдістері. Сфералық және практикалық астрономия негіздері. Күнтізбе негіздері (тәулік, ай, жыл). Әлемнің құрылысынының дамуына көзқарастың қалыптасуы. Күн жүйесінің кинематикасы. Күн жүйесінің денелеріне дейінгі қашықтықты анықтау. Тәуліктік параллакс. Аспан механикасының негіздері. Дүниежүзілік тартылыс заңдары. Кеплердің жалпыланған заңдары. Космонавтика элементтері. Есептеу әдісінің қарапайым әдістері. Айдың жер айналасындағы қозғалысы. Күн жүйесінің физикасы. Біздің галактика. Экстрагальактикалық астрономия негіздері. Космогония негіздері және космология мәселелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Кристал физикасы
    Несиелер: 5

    Пән студенттерде кристалл денелерінің құрылымын зерттеудің заманауи әдістері, осы денелердің физика-химиялық қасиеттерін модельдеу және болжау саласындағы теориялық білімдердің ғылыми-зерттеу қызметін сәтті жүзеге асыру үшін қажетті білім деңгейін қалыптастырады. Курс мазмұны бойынша кристалл объектілері қасиеттерінің физикалық табиғаты, кристаллография әдістері зерттеледі, студенттер кристалл заттардың күйін эксперименттік зерттеу дағдыларын жетілдіреді, олардағы фазалық ауысулар, кристалл заттардың физикалық қасиеттерінің өзгеруін болжаудың математикалық модельдерін жасауды іске асырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Код ON9

    Эксперимент нәтижелерін теорияға сәйкестендіру үшін эксперименттерді тиімді қолдану, физикалық құбылыстардың қолданылу шектерін көрсете отырып моделін құрастыра білу.

  • Код ON11

    Физика мен қазіргі заманғы физиканың инновациялық дамуына талдау жасау.

  • Код ON5

    Физиканың салалары бойынша теориялық-практикалық білімдер негіздерін қолдана отырып кәсіби іс-әрекетте физикалық құбылыстарды, процесстерді және заңдылықтарды баяндау.

  • Код ON7

    Гипотезаларды ұсыну және негізгі заңдар мен математикалық аппаратты қолдану, практикалық есептерді шешу үшін, құбылыстар мен процестердің математикалық және физикалық моделін құру үшін қарапайым механикалық құрылғыларды әзірлеу үшін әртүрлі бағдарламалық қамтамасыз ету мен ақпараттық технологияларды қолдану.

  • Код ON3

    Пәндік салада зерттеу нәтижелері мен академиялық жазбаны, оның ішінде шетел тілінде, таныстыра алатын, ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізе алатын дағдыларды меңгерген;

  • Код ON2

    Білім алушылардың жас кезеңдері ерекшеліктерін ескере отырып, жаңартылған жүйедегі педагогикалық процессті жүзеге асыра алатын негізгі білім мен дағдыларды, сонымен қатар цифрлық білім беру технологиясын қолдану дағдыларын меңгерген;

  • Код ON8

    Қоршаған ортадағы физикалық құбылыстарды физикалық көзқарас тұрғысынан жүйелеу, эксперимент нәтижелерінің шынайылығын дәйектеу, аралас және пәнаралық білім үшін физика бойынша теориялық және практикалық білімді жалпылау

  • Код ON1

    Инновациялық және волонтерлік қызметке дайын, жаһандық проблемаларға бей-жай қарамайтын және икемді дағдылары бар (Soft skills), ұлттық рухта тәрбиеленген іскерлік және құқықтық мәдениетті түсінеді.

  • Код ON10

    Физикалық заңдар мен формулаларды қорытып шығару, процестер мен құбылыстарды сипаттайтын шамаларды анықтау және сипаттау; олардың арасындағы өзара байланысты анықтау (аналитикалық, графикалық, мәтіндік сипаттама), эксперимент нәтижелерін өңдеу;

  • Код ON4

    Физиканың концептуалды және теориялық негіздерін, физиканың техника мен технологияның дамуына әсерін, физиканың басқа ғылымдармен байланысын және олардың ғылыми-техникалық есептерді шешудегі рөлі туралы білімдерді көрсету.

  • Код ON6

    Пәндік педагогикалық кәсіби қызметте теориялық және тәжірибелік білімді интерпретациялау. Негізгі теориялық және эксперименталды материалдарды мысал келтіре отырып түсіндіру;

6B01504 6B01504-Физика-Информатика
Бакалавриат

Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті (ҚарМУ Е.А.Бөкетов)

БББТ: B010 Физика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01504 Физика
Бакалавриат

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: B010 Физика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01504 Физика
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B010 Физика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01504 Физика
Бакалавриат

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: B010 Физика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01504 Физика-Информатика
Бакалавриат

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: B010 Физика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01504 Физика
Бакалавриат

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: B010 Физика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top