6B01504 Физика в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Кәсіби қызметін мына бағыттарда жүзеге асыруға қабілетті физика пәні бойынша кәсіби педагогті даярлау: оқушының жан-жақты дамыған тұлғасын тәрбиелеу және қалыптастыру; қазіргі заманғы пәндік, коммуникативтік, цифрлық, кәсіпкерлік құзыреттіліктерге, инклюзивті білім беру дағдыларына ие қазіргі заманғы ғылыми-әдістемелік деңгейде физика бойынша оқу процесін ұйымдастыру; ғылыми зерттеулерді жүзеге асыру
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B010 Физика мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Физика
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
Механика
Курсты оқу барысында болашақ мұғалімдер механикада заманауи теориялық тұжырымдамаларды қолдануға байланысты өз құзыреттерін дамытады. Олар сондай-ақ алынған теориялық білімге негізделген дағдыларын дамытады, бұл механикалық объектілердің қасиеттерін зерттеу мәселелерін шешу үшін физикалық модельдерді шығармашылықпен құруға және қолдануға мүмкіндік береді. Болашақ мұғалімдер өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын дамытады, соның ішінде механика есептерін шешуге қажетті алгоритмдерді және құралдарды үйренеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Аналитикалық геометрия және сызықтық алгебра
Пәннің мақсаты анықтауыштар теориясы, матрицалық талдау, сызықты теңдеулер жүйесін шешу әдістері туралы түсініктерді қалыптастыру болып табылады. Жиындар теориясының элементтері. Сызықты теңдеулер жүйесі. Анықтауыштар. Кешенді сандар. Векторлардың скаляр, векторлық және аралас көбейтіндісі және олардың қосымшалары. Жазықтықтағы координаталар әдісі. Жазықтықтағы екінші ретті қисықтар. Кеңістіктегі беттер мен сызықтардың теңдеулері. Екінші ретті беттер және олардың канондық теңдеулері. Болашақ ғылыми жұмыс процесінде одан әрі қолдану үшін сызықтық алгебра математикалық аппаратын меңгеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Абайтану
Мақсаты: Абайдың гуманистік іліміне бой алдырған толыққанды, адамзатты сүйетін, адамгершілікті, толерантты азаматты қалыптастыру. Мазмұны: Абайдың мәңгілік құндылықтар туралы ойларына деген терең сүйіспеншілігін тәрбиелеу: Оқу, білім, ғылым, өнер, тәрбие, адамгершілік, оның өлеңдері мен эпифанияларында көрсетілген; ақын-ойшылдың дүниетанымына әсер еткен негізгі дереккөздерді көрсету. Құзыреттіліктер: Шығыс мәдениетінен, Ислам философиясынан туындайтын Ар-намыс ұғымын игеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Математикалық талдау
"Математикалық талдау" пәнін игерудің мақсаты болашақ мамандардың физикалық құбылыстар мен процестерді талдау кезінде математикалық аппаратты және математикалық әдістерді қолдана білуін қалыптастыру болып табылады. Сандық тізбектің шегі. Функцияның шегі, үздіксіздігі, бірқалыпты үздіксіздігі. Дифференциалдық есептеу негіздері. Интегралдаудың негізгі әдістері. Белгілі интеграл және оның физикалық қосымшалары. Қолдану меншіксіз интегралдар. Көп айнымалылардың функциялары. Еселік интегралдар. физикалық есептерді шешу үшін математикалық әдістерді қолдану дағдыларын меңгерген
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Ұлттық тәрбие
Қазақ халқының ұлттық мәдениетінің мәні; қазақ халқының тарихы, тілі, әдет - ғұрыптары мен дәстүрлері, өзіндік ерекшеліктері; ұлттық мүдделердің, ұлттық құндылықтардың, қазақ халқының, бүкіл Қазақстан халқының құндылық бағдарларының мәні; этносаралық, конфессияаралық және мәдениетаралық диалог; Жалпы адамзаттық құндылықтар- «Мәңгі» Мейірімділік, Ақиқат, Сұлулық идеалдарын тіркейтін, бейбітшілікті, тыныштықты сақтауға ықпал ететін өмір.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Молекулалық физика
Курсты оқу барысында болашақ мұғалімдер молекулалық-кинетикалық теория және термодинамиканың негіздерімен танысады. Олар молекулалық физиканың негізгі модельдерін, идеалды және нақты газдардың модельдері мен заңдылықтарын, сондай-ақ молекулалардың классикалық таралуын зерттейді. Олар сонымен қатар термодинамика әдістерін, негізгі термодинамикалық қатынастарды және термодинамика мен молекулалық физикадағы заманауи ұғымдарды зерттейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Оқушылардың физиологиялық дамуы
Мақсаты: студенттерге балалар денесінің өсуі мен дамуының жалпы заңдылықтары мен ерекшеліктерін беру; балалар денесінің құрылымы мен функцияларын ескере отырып, сараланған тәсілге үйрету; студенттерге оқу процесін ұйымдастырудың физиологиялық және гигиеналық негіздерін, студенттердің еңбек және демалу режимін үйрету, олардың жетекшілігімен Болашақ педагогикалық іс-әрекетте әр оқушы Гигиена мен медицина саласындағы минималды білімді игеріп, денесін біліп, оны қалай дұрыс ұстау керектігін біледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Электр және магнетизм
Пәннің мақсаты білім алушылардың электромагниттік өзара әрекеттесуі туралы негізгі түсініктерді алуы; электромагниттік құбылыстардың бөлімдері бойынша есептерді тұжырымдау, жазу және шешу болып табылады. Курста электр және магнетизмнің негізгі заңдары, кез келген физикалық есептерді оқу кезінде электромагниттік бөлікті қалыптастыру дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Педагогикалық зерттеулер
Мақсаты: кәсіби біліктілікті игеру. Студенттер әртүрлі сенімді көздерден теориялық білімді іздеу және сыни тұрғыдан іріктеу, олардың педагогикалық ойлауы мен тәжірибесін дамытуда зерттеу нәтижелерін пайдалану дағдыларын меңгереді және зерттеуге негізделген оқыту мен білім беруді, сондай-ақ өздерінің үздіксіз дамуы мен кәсіби өсуін дамытуға дайын. Студенттер: • педагогиканың табиғатын және оның негізгі терминологиясын түсінеді. • педагогикадағы зерттеудің орталық бағыттарын тану және күнделікті ойлау мен ғылыми білім арасындағы айырмашылықты түсінеді. • адам табиғаты туралы мәдени түсініктерді және олардың мұғалімнің жұмысы үшін маңыздылығын ажыратады. • білім беру саласындағы өзгерістерді олардың даму перспективаларын ескере отырып қабылдайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Дифференциалдық және интегралдық теңдеулер
Пәннің мақсаты дифференциалдық теңдеулер типтерімен танысу. Дифференциалдық теңдеулерге әкелетін есептер. Бірінші ретті дифференциалдық теңдеулер. Бастапқы есептің өмір сүру теоремасы және шешу бірліктері. Дифференциалдық теңдеулер жүйесінің жалпы теориясы. Сызықты қарапайым дифференциалдық теңдеулердің жалпы теориясы. Сызықты қарапайым дифференциалдық теңдеулер жүйесінің жалпы теориясы. Сызықты дифференциалдық теңдеулер және тұрақты коэффициентті жүйелер
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 6
-
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Конституцияның, ҚР қолданыстағы заңнамасының негізгі ережелері; мемлекеттік басқару органдарының жүйесі, экономиканы мемлекеттік реттеудің өкілеттілік шеңбері, мақсаттары, әдістері, экономикадағы мемлекеттік сектордың рөлі; қаржылық құқық және қаржы; материалдық және іс жүргізу құқығының өзара іс-қимыл тетігі; сыбайлас жемқорлықтың мәні, оның шығу себептері; сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін моральдық-адамгершілік, құқықтық жауапкершілік шаралары; сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы қолданыстағы заңнама
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Оптика
Пәннің мақсаты-жарықтың таралу заңдарымен және оның затпен өзара әрекеттестігімен байланысты физикалық құбылыстармен танысу, студенттерде Оптиканың негізгі заңдары мен ұғымдары, зерттеудің оптикалық әдістері туралы түсініктерді қалыптастыру. Осы бөлімнің физикалық міндеттерін шешу дағдыларын қалыптастыру, сондай-ақ зертханаларда эксперимент жүргізу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Ілгермелі шет тілі
Тақырып бойынша толық баяндамалар. Жаңалықтар мен репортаждар. Қазіргі заманғы мәселелер бойынша мақалалар мен хабарламалар, қазіргі заманғы көркем проза. Таныс мәселе бойынша пікірталасқа белсенді қатысу, өз пікірін түсіндіру және қорғау. Өзекті мәселе бойынша "иә" және "қарсы" барлық дәлелдерді айту. Эссе, баяндамалар, хаттар жазуда ерекше маңызды оқиғалар мен әсерлерді көрсетеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Классикалық механика
Курстың мақсаты - Оқушыларды қоршаған орта туралы негізгі ғылыми ұғымдармен таныстыру, классикалық механика заңдарының негізгі түсініктері мен тұжырымдары туралы түсінік беру; физикалық және математикалық білім жүйесіндегі классикалық механиканың орнын анықтау; классикалық, аналитикалық, статистикалық және релятивистік механиканың элементтерімен таныстыру; классикалық механиканың табиғат құбылыстарымен және қазіргі заманғы технологиялармен байланысын талдау; Математикалық физика және есептеу математикасы әдістерімен механикалық құбылыстарды талдау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 6
-
Адам өмірінің қауіпсіздігі
Тіршілік қауіпсіздігі, оның негізгі ережелері. Қауіптер, Төтенше жағдайлар. Тәуекелді талдау, тәуекелдерді басқару. Адам қауіпсіздігі жүйелері. Қазіргі заманның тұрақсыздандырушы факторлары. Әлеуметтік қауіптер, олардан қорғау: рухани саладағы, саясаттағы қауіптер, олардан қорғау: экономикалық саладағы қауіптер, тұрмыстағы, күнделікті өмірдегі қауіптер. Тіршілік қауіпсіздігін қамтамасыз ету және олардың қызметін құқықтық реттеу органдарының жүйесі
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Білім берудегі психология
Бейнелеудің белсенді формасы ретінде психиканың функциясы, дамуы мен байқалу заңдылықтары туралы білімін қалыптастыру.Ежелгі дәуірден қазіргі уақытқа дейінгі психологиялық ғылымның негізгі іргелі салалары туралы негізгі білім. Курс теориялық-әдіснамалық негіздердің қалыптасуы мен дамуының өзекті мәселелерін және адам тұлғасының жұмыс істеуі мен дамуының қазіргі заманғы дамуын, барлық психологиялық ғылымдардың зерттеу тәжірибесін жалпылауды қамтиды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 4
-
Экология және тұрақты даму
Тірі организмдердің, ұйымның әр түрлі деңгейдегі экожүйелерінің, тұтастай алғанда биосфераның, олардың тұрақтылығының негізгі заңдылықтары; БиоСфера компоненттерінің өзара әрекеттесуі және адамның экономикалық қызметінің экологиялық салдары, әсіресе табиғатты пайдалануды күшейту жағдайында; әртүрлі елдердегі және ҚР-дағы орнықты дамудың тұжырымдамалары, стратегиялары мен практикалық міндеттері туралы қазіргі заманғы идеялар; экология, қоршаған ортаны қорғау, орнықты даму мәселелері
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Пәннің мақсаты студенттердің ең маңызды экономикалық категориялар мен заңдарды, қазіргі қоғамның дамуындағы жаңа құбылыстарды білуін меңгеру болып табылады, оған қол жеткізу келесі негізгі бөлімдерді меңгерумен қамтамасыз етіледі: қоғамдық өндіріс; капитал құрылымы; өндіріс шығындары; нарықтық экономикадағы өндіріс кірістері; экономика призмасы және жеке тұлғаның құзыреттілігі арқылы кәсіпкерліктің мәнін қарастыру дағдылары, кәсіпкерлік айырмашылықтары.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Электродинамика
"Электродинамика" пәнін оқу мақсаты электрмагниттік өріс теориясының негізгі ұғымдарын, заңдары мен модельдерін оқып үйрену, электродинамика есептерін шешу дағдыларын меңгеру болып табылады. Зарядтау тығыздығы және ток тығыздығы. Магнит өрісінің индукциясы. Лоренц Күші. Өріс суперпозициясы принципі. Электромагниттік индукция. Максвелл Теңдеулері. Магнит өрісінің теңдеуі. Электромагниттік потенциалдар. Потенциалдардың калибрлеу инварианттылығы. Пуассон Теңдеулері. Лаплас Теңдеулері. Максвелловский тензор натяжений (кернеу). Умов-Пойтинг Векторы. Мультипольді ыдырау. Заряд жүйесінің электрлік дипольді моменті. Векторлық потенциал. Энергия тығыздығы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру
Инклюзивті білім берудің әлеуметтік және білім беру саясатындағы рөлі. Нормативтік-құқықтық қамтамасыз ету, инклюзивті білім берудің модельдері, нысандары, түрлері. Инклюзивті білім беру жағдайында мүмкіндігі шектеулі балаларды оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық-педагогикалық мәселелері. Даму мүмкіндіктері шектеулі балалармен және олардың отбасыларымен жұмыс істеудің психологиялық-педагогикалық технологиялары.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Физикалық есептерді шығару практикумы 1
Курс барысында болашақ мұғалімдер физикалық есептерді шешу дағдыларын, кез-келген физикалық есепті шешудің жалпы тәсілдерін қалыптастыру құзыреттерін дамытады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 4
-
Білім берудегі цифрлық технологиялар
Білім беруді ақпараттандыру. Заманауи цифрлық технологиялар және оларды білім беруде пайдалану. Мультимедиа технологиялары. Білім берудегі 3D-технологиялар. Цифрлық білім беру ресурстарын жіктеу. Сапалы цифрлық білім беру ресурстарын әзірлеу. Виртуалды шындық. Цифрлық робототехника. Оқыту үдерісінде цифрлық білім беру ресурстарын қолдану әдістемесі. Оқыту нәтижелерін цифрландыру. Сабақтан тыс және ғылыми-зерттеу қызметін цифрландыру мәселелері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Физиканы оқыту әдістемесі
Бұл пәнді оқыту барысында: орта мектептің физика курсының теориялық негіздері мен мазмұнының құрылымы, олардың ғылыми дүниетанымын қалыптастыру мақсатында физикадан сабақтарды дайындау және өткізу әдістемесі; физикадан оқу және қосымша сабақтар, оларды жоспарлау, физика сабақтарын өткізуге арналған құралдар, физиканы оқытуға инновациялық технологияларды енгізу қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Атом, атом ядросының және қатты дененің физикасы
Атомның физикалық теориясын физикалық құбылыстар мен шамалар арасындағы байланыс ретінде тиісті математикалық деңгейде көрсетілген байқау, практикалық тәжірибе мен эксперименттің жалпылауы ретінде ұсыну. Студенттерде маманның өндірістік, ғылыми-зерттеу және жобалық қызметі үшін қажетті ядролық физика саласындағы түсініктерді қалыптастыру. Микромирдің негізгі заңдары мен құбылыстары; ядролық-физикалық зерттеулердің негізгі әдістері;
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Жасанды интеллект негіздері
Мақсаты: Курс болашақ мұғалімдердің әртүрлі мақсаттағы интеллектуалды жүйелерді құру теориясы мен практикасының қазіргі жағдайы туралы тұтас түсінік қалыптастыруға бағытталған. Студенттер: адамның интеллектуалды іс-әрекетін компьютерлік модельдеудің қолданбалы мәселелерін шешу үшін білімді ұсынудың әртүрлі модельдеріне салыстырмалы талдау жасай алады; логикалық және функционалды бағдарламалау тілдерінде білімді ұсыну модельдерін (олардың симбиозын қоса) жүзеге асыра алады; заманауи аспаптық құралдар мен бағдарламалау технологияларын қолдана алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 4
-
Физика тарихы
Физика тарихының пәні-физика ғылымының біртұтас, әлеуметтік құбылыс ретінде пайда болуы мен даму тарихы, адамдардың өмірінде белгілі бір орын алады және онда белгілі бір рөл атқарады. Физика тарихы, кез-келген тарих сияқты, тарихи фактілерді нақтылауды бірінші міндет ретінде қояды (физика ғылымының бүкіл даму барысын қайта құру үшін). Екінші міндет-даму процесінің барысын шартты түрде ашуға мүмкіндік беретін нақты материалды талдау, физика ғылымы неге басқаша емес, дәл осылай дамығанын көрсету.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 4
-
Физикалық есептерді шығару практикумы 2
Бұл курс есептерді шешу арқылы физика курсын тереңірек зерттеуге, физикалық есептерді шешуде әдіснамалық білімді қалыптастыруға ықпал етеді. Курсты зерттеу барысында олар табиғаттың әртүрлі құбылыстарын зерттеу әдістерін меңгереді, жаңа прогрессивті идеялар мен көзқарастармен, отандық ғалымдардың жаңалықтарымен, отандық ғылым мен техниканың жетістіктерімен, жаңа мамандықтармен танысады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 4
-
Астрономия
Пәннің мақсаты-аспан денелерінің құрылымын, қозғалысын, галактиканы, Метагалактиканы және біртұтас әлемді, астрономияның негізгі бөліктерін: астрометрия, теориялық, астрономия, аспан механикасы, астрофизика, жұлдызды астрономия, космогония және космологияны зерттеу. Астрометрия, кеңістік пен уақыт мәселелері. Сфералық, іргелі және практикалық астрометрия. Теориялық астрономия аспан денелерінің қозғалыс заңдылықтарын зерттейді және есептің инерциялық жүйесін анықтайды. Аспан механикасы аспан денелерінің траекториясы мен массасын анықтайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Электроника
"Электроника" пәнін оқыту жартылай өткізгіш құрылғылар негізінде жасалған электрондық құрылғылардың физикалық жұмыс істеуін, оларды жасау тәсілдері мен қолдану мүмкіндіктерін, сондай-ақ электрондық құрылғылардың көмегімен жасалатын міндеттерді нақты түсінуді қамтамасыз етеді. Білім алушыларда пәндер бойынша оқыту нәтижелерін білім беру бағдарламасы бойынша пәндік құзыреттермен қатар қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 3
-
Қаржылық сауаттылық негіздері
"Қаржылық сауаттылық негіздері" курсының мақсаты жеке қаржыны басқару, ақылды инвестициялау саласында арнайы құзыреттерді қалыптастыру, қаржылық дағдыларды дамыту, дұрыс қаржылық шешімдер қабылдау және тұрақты қаржылық болашақты құру болып табылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 3
-
Кванттық механика
"Кванттық механика" курсының мақсаты-білім алушылардың микромирдегі кванттық процестер физикасының заңдылықтары мен негізгі принциптерін меңгеруі, атомдық, ядролық және молекулалық сипаттамадағы кванттық жүйелердің негізгі физикалық қасиеттерін оқып үйрену. Толқындық функция. Суперпозиция принципі. Кванттау ережелері. Физикалық шамалар операторлары. Меншікті функциялар және операторлардың меншікті мәндері. Кванттық механиканың динамикалық теңдеулері. Шредингер Теңдеулері. Кванттық механикада сақталу заңы. Кванттық механикадағы жақындау әдістері. Бақыланатын процестерді, фактілер мен физикалық құбылыстарды талдау және синтездеу кезінде математикалық әдістерді қолдану дағдыларын меңгерген;
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Педагогикалық өлшем негіздері
Мақсаты: студенттердің жаңа кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру – мектепке дейінгі ұйымдарды ұйымдастыру және жүзеге асыру. Мазмұны: негізгі ұғымдар мен технологиялар. Интернет-білім, виртуалды білім. Сандық гаджеттер, ҚО үшін цифрлық құралдар. Оқу сабақтарының типологиясы мен формалары. Құзыреттер: МДҰ-да Интернет-сабақтар, чат-сабақтар, веб-сабақтар, қашықтықтан олимпиадалар мен жобалар, конкурстар, вебинарлар және т.б. ҚО-да диагностика және бағалау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 3
-
Мектеп экспериментінің техникасы
Мектеп физикалық эксперимент теориясы мен практикасын зерттеу. Пәннің мазмұны: эксперимент түрлері туралы білімді жүйелеу, эксперименттің әдістемесі мен әдіснамасы (олардың айырмашылығы мен өзара байланысы); Студенттердің танымдық белсенділігін дамыту үшін физикалық эксперимент мүмкіндіктерін ашу; Эксперименттің әдістері мен әдістерін жасау және меңгеру бойынша студенттердің дағдыларын қалыптастыру; Оқу экспериментінде жаңа технологияларды қолданумен мектеп физикасы экспериментінің технологиялары мен әдістерін дамыту перспективаларын білу
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Программалау
Алгоритм және оның қасиеттері. Алгоритмдердің негізгі құрылымдары. Бағдарламалау тілдері мен жүйелері. Бағдарламалаудың негізгі принциптері. Бағдарламалау тілдерінің жіктелуі. Бағдарламалау парадигмалары. компьютерге арналған бағдарламаларды әзірлеу. Бағдарламаларды құру кезеңдері. Негізгі бағдарламалау тілдерінің аспаптық ортасында бағдарлама құру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Білім беру робототехникасы және мехатроника
Бұл курс білім алушыларға ғылым мен техниканы (робототехниканың көмегімен) оқыту әдістеріне енгізу үшін қажетті кейбір негізгі құралдарды ұсынуға, оқыту процесінде білім беру робототехникасын қолдануға қызығушылықты дамытуға бағытталған. Роботтарды бағдарламалау негіздерімен таныстыру, бұл тақырыпты өз бетінше үйренуді жалғастыруға және оларды технологиялар мен жасанды интеллект әлемімен таныстыруға мүмкіндік береді. Білім алушылардың жобалық қызметінде білім беру робототехникасы мен мехатроникасын қолданудың мүмкіндіктері мен әдістемелік ерекшеліктерімен танысуға көп көңіл бөлінеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 4
-
Статистикалық физика
Пәннің мақсаты - термодинамика мен статистикалық физиканың негізгі ұғымдарын, заңдары мен модельдерін оқу. Гиббс әдістері, газдардың кинетикалық теориясы, термодинамиканың екінші негізін қолдану, тепе-тең емес күй, релаксация және тасымалдау құбылыстарын зерттеу. Максвелл-Больцман таралуы, Гиббстың кинетикалық таралуы. Классикалық және кванттық статистика негізінде дамып келе жатқан статистикалық физика негіздерін біледі. Идеалды және идеалды емес газдар, қатты денелер үшін, металдардағы электрондар үшін, флуктуация құбылыстарын және Броун қозғалысы үшін жалпы статистикалық теорияны қолдана алады
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 4
-
Физиканы оқытудағы инновациялық технологиялары
Инновациялық педагогикалық технологиялар және объективті қажеттілік ретінде физиканы оқыту әдістемесі. Физиканы оқыту технологиясын жіктеу. Физиканы оқытудың технологиялары мен әдістерін енгізудің жалпыланған механизмі. Физиканы оқыту жүйесін жобалаудың әдістемелік ерекшеліктері. Оқу үрдісінде мұғалімдер мен студенттердің қызметін жобалаудың негізгі технологиялық процедуралары. Педагогикалық технологиялар: тұжырымдама және типология. Түсіндірмелі иллюстрациялық технологиялар және физиканы оқытудың белсенді әдістері. Студенттерге бағдарланған физиканы оқыту технологиясын қолдану.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Физикадағы компьютерлік әдістер
Мақсаты: физиктің де, кең профильді маманның да қажеттіліктеріне қатысты есептеу техникасын заманауи қолдану саласында студенттің негізгі дайындығын қалыптастыру. Сонымен қатар, физика, оның негізінде оқытылатын пән ретінде, Студенттің компьютерлік технологияларды оқуға деген ынтасын қамтамасыз ететін қосымша фактор ретінде қызмет етеді. Курс студенттің физика мәселелерін шешу үшін бағдарламалауды қолданудың практикалық дағдыларын игеруге бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- дүниетанымдық ұстанымдар негізінде, философия және әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдар негіздері контекстінде қоршаған шындықты бағалайды, академиялық адалдық мәдениетін түсінеді және сақтайды;
- тұлғааралық, мәдениетаралық және кәсіби форматтарда үш тілде сөйлеседі, ғылыми және академиялық мәтіндерді түсініп аударады, көпшілік алдында сөйлеу дағдыларын меңгереді;
- жеке іс-әрекетте әр түрлі ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолданады: интернет-ресурстар, ақпараттарды іздеуге, сақтауға, өңдеуге, қорғауға және таратуға арналған бұлттық және мобильді қызметтер;
- дене шынықтыру әдістері мен құралдары арқылы толыққанды әлеуметтік және кәсіби қызметті қамтамасыз ету үшін салауатты өмір салтына өмір бойы өзін өзі ұйымдастыруға және өзін өзі тәрбиелеуге бағыттайды;
- білім алушылардың әлеуметтік, жас, психофизикалық және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқытуды, тәрбиелеуді және дамытуды жүзеге асырады;
- Білім беру саласындағы нормативтік құқықтық актілерге сәйкес білім беру процесін психологиялық-педагогикалық қолдау әдістерін біледі және оларды танымдық әрекеттерді белсенді меңгеруде, өзін-өзі дамытуда орынды қолданады;
- өзінің болашақ кәсібінің әлеуметтік маңыздылығын мойындайды, кәсіби қызметті жүзеге асыруға уәждемесі бар, кәсіби этика мен сөйлеу мәдениетінің негіздерін біледі;
- физиканың іргелі заңдарын, зерттеу қызметі мен академиялық жазу әдістерін жан-жақты түсінуді көрсетеді, абстрактілі ойлау мен ғылыми талдауға қабілетті, математикалық, есептеу және эксперименттік дағдылармен толықтырылған;
- теориялық тұрғыдан физикалық құбылыстарды модельдеу және эксперименттік зерттеу, ғылыми фактілер мен зерттеу нәтижелерін ауызша, визуалды және жазбаша форматтар арқылы әр түрлі аудиторияға тиімді жеткізеді, ғылыми зерттеулер мен академиялық жазу әдістерін біледі және оларды физика саласында қолданады;
- командада жұмыс істейді, ғылыми қарым-қатынастың күшті жақтарын пайдаланады, білім мен тәжірибенің ағымдағы жағдайын сыни бағалайды, нақты кәсіби мақсаттар үшін жаңа білім мен дағдыларды игеру жоспарын әзірлеуге, енгізуге және жетілдіруге қабілетті, әрі қарай оқуды өз бетінше жалғастыру дағдыларын меңгерген;
- физика мен физиканы оқыту технологиясының теориялық және эксперименттік негіздері туралы білімдерін қолданады, мектеп оқушыларының пәндік дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру әдістеріне, сонымен қатар физикаға қызығушылықты қалыптастыру және физика саласындағы білімді күнделікті өмірде қолдану әдістеріне ие.
Ұқсас БББ
6B01504 Физика
Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
6B01504 Физика
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
6B01504 Физика-Информатика
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
6B01504 Физика-Информатика
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
6B01504 Физика (IP)
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B01504 Физика
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
6B01504 Физика (IP)
Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті
6B01504 Физика (IP)
М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті