Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01705 Шетел тілі: екі шетел тілі (ағылшын) в ҚарМУ Е.А.Бөкетов

  • Инклюзивті білім берудің негіздері
    Несиелер: 5

    Инклюзивті (интеграцияланған) білім беруді енгізудің ұйымдастырушылық шарттары; инклюзивті білім беруді жүзеге асыратын мамандарға қойылатын біліктілік талаптары. Инклюзивті білім беруді ұйымдастыру мен жүзеге асырудың теориялық және практикалық мәселелері, білім беру инклюзиясы.

  • Педагогика
    Несиелер: 4

    Педагогиканың әдістемелік негіздері, оның дамуының негізгі кезеңдері. Тұлға тәрбиенің объектісі, субъектісі және оның дамуы мен қалыптасу факторлары ретінде. Ғылыми көзқарас. Білім біртұтас педагогикалық процестің құрамдас бөлігі ретінде Қазіргі мектептегі білім беру мазмұны. ҚБП мотор механизмі ретіндегі құралдар, нысандар, оқыту әдістері. Сабақ оқытуды ұйымдастырудың негізгі формасы ретінде. Оқытудағы диагностика және бақылау Мұғалімнің кәсіби қызметіндегі оқыту технологиялары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шетел тілінде білім беру әдіснамасы
    Несиелер: 4

    Шетел тілін оқыту әдістемесі теориялық және қолданбалы ғылым ретінде. Шет тіліндегі білімнің басқа ғылымдармен байланысы. Шетел тілін оқытудағы ғылыми зерттеу әдістері. Шетел тілін оқытудың әдістемелік жүйесі: мақсаты, тәсілдері, мазмұны, ұстанымдары. Жалпыеуропалық деңгейдегі үлгі жүйесі бойынша деңгейлік рейтингтің білім беру бағдарламасы. Шетел тіліндегі қарым-қатынасты модельдеу. Қазіргі заманғы шетел тілінің оқу процесі: басқару, ұйымдастыру, оқыту технологиялары. Шетел тілі мұғалімінің кәсіби қызметі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Анатомия, оқушылардың физиологиясы мен гигиеанасы
    Несиелер: 4

    Жас анатомиясы және физиологиясы. Мектеп құрал-жабдықтарына қойылатын гигиеналық талаптар. Оқу материалының мазмұны. Бұлшықет жүйесі. Бұлшық еттердің құрылысы мен қызметі. Әртүрлі жас кезеңдеріндегі бұлшықет массасы және бұлшықет күші. Қозғалыс әрекеттерінің жылдамдығы мен дәлдігінің жас ерекшеліктері, төзімділік. Әртүрлі жастағы дене белсенділігіне организмнің реакциясының ерекшеліктері.Позаның бұзылуы. Тұрғандағы, отырғандағы, жүргендегі дұрыс поза.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Практикалық ағылшын тілі (оқу, жазу,тыңдау, сөйлеу)
    Несиелер: 7

    Саяхат. Әлемнің 7 кереметі. Жұмыс. Сұхбат (сұрақ-жауап). Жазуды жалғастыру. Іскерлік этикет. Жарнама. Іскерліктер: сұраныс пен ұсыныс, келіссөздер. Дизайн және сән. Білім. Қазақстанда және шетелде білім. Өнер және БАҚ. Қазіргі әлемдегі әлеуметтік желілердің рөлі. Қолдау және қарсы талқылау. Қылмыс және онымен күресу жолдары. Кәмелетке толмағандар арасындағы қылмыс және оның себептері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 4

    Оқытуды ұйымдастырудың міндеттері мен принциптері. Білім саласындағы мемлекеттік саясаттың негізгі принциптері. Білім беру жүйесін қаржыландыру. Менеджмент негіздері. Директор – педагогикалық ұжымның ұйымдастырушысы. Білім беруді ұйымдастыруды басқару әдістері. Басшының басқару мәдениетін қалыптастыру моделі. Педагогикалық қызмет мәдениетін қалыптастырудың ерекшеліктері мен шарттары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Практикалық фонетика және грамматика бойынша практикумы
    Несиелер: 7

    Зат есім, белгісіздік есімдік. Атау – сын есім, сын есімдердің салыстыру дәрежесі. Сан есімдер мен есімдіктер. Дауыссыз дыбыстар, жіктелу принциптері. Мақалалар. Уақытты үйлестіру. Тікелей сөйлеу. Керемет уақыт. Буын. Сөздің буындық құрамы, сөзжасам. Сөздерді буынға бөлу. Пассивті дауыс. Шартты сөйлемдер. Интонация және интонацияның тілдік қызметі. Модаль етістіктері. Сөйлемнің интонациялық конструкциялары және түрлері. Үстеу. Үздіксіз тамаша шақ.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Екінші шетел тілі (А1. 1 деңгейі)
    Несиелер: 5

    Қызмет көрсету секторы: пошта (хат, факс, ақша аудару, төлемдер, телефон, телеграмма, интернет, банкомат, валюта айырбастау). Полиция, күзет, айыппұл төлеу. Аранжировкалар. Жұмысқа өтініш, сұхбат, түйіндеме, түйіндеме. Қалалар мен елдер. Аттракциондар. Мерекелер. Фестивальдар, нормалар мен әдет-ғұрыптар. Отбасылық мерекелер. Шетелдегі және Қазақстандағы ұлттық фестивальдер. Өнер. Фильм. Театр. Музыка. Сүйікті жазушылар. Деклинация. Сын есім. Сын есімнің салыстырмалы дәрежесі. Есімдік. белгісіздік есімдіктері. Предлогтар. Бөлшектер. Үстеу. Етістік. Етістіктің шақтары. пассивті етістіктер. Модаль етістіктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Екінші шетел тілінің негіздері (А1.1 деңгейі)
    Несиелер: 5

    Зат есім. Түр. Ауытқу. Артикльдер. Сын есім. Сын есімнің салыстырмалы дәрежесі. Есімдік. белгісіздік есімдіктері. Предлогтар. Бөлшектер. Үстеу. Етістік. Етістіктің шақтары. пассивті етістіктер. Модаль етістіктер, бұл кезеңде сөйлеудің ауызша және жазбаша түрлерінің негіздері қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қолданбалы бизнес
    Несиелер: 5

    Пәннің қысқаша анықтамасы (30-40 сөз) Бизнес-жоспар құрудың әдістемелік негіздері. Нарықты талдау әдістері, өнімді сипаттау, өндіріс жоспарын әзірлеу және ұсыну, маркетинг жоспары мен ұйымдық жоспарды әзірлеу және ұсыну, қаржылық жоспарды әзірлеу және ұсыну. Қолданбалы кәсіпкерлік негіздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогикалық акмеология
    Несиелер: 4

    Педагогикалық акмеология пәні. Акмеологиялық зерттеу әдістері. Адамның жеке тұлға, тұлға, субъект ретінде акмеологиялық түсінігі. "Акме" феномені және оның басты сипаттамалары. Адамның кәсіби дамуында "Акме". "Акме" адамның өмір жолы контексінде. Акмеологиялық көзқарас заманауи педагогиканың әдіснамалық негізі ретінде. Педагогикалық қызметтегі акмеологиялық технологиялар. Дидактикалық ойындар формаакмеологиялық технологиялар ретінде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Екінші шетел тілінің практикумы (A1.2 деңгейі)
    Несиелер: 5

    Тұлға: жеке деректер, тіркеу формасы, виза сұрауы, өтініш, қонақүйде тіркелу. Адамның сыртқы келбеті мен мінез ерекшеліктеріне сипаттама. Қоршаған орта, табиғат, ауа райы болжамын түсіну. Саяхат және көлік. Қаланың жоспары, қаладағы бағдар. Саяхаттарды жоспарлау, мерекелер. Туристік агенттік, көлік құралын таңдау. Кеден, паспорттық бақылау Қызметтер: пошта. Полиция, күзет, айыппұл төлеу. Аранжировкалар. Жұмысқа өтініш, сұхбат, түйіндеме, түйіндеме

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Базалық шетел тілі( В1 деңгейі)
    Несиелер: 7

    Базалық шет тілі (В1 деңгейі) – қазіргі мектептегі практикалық жұмыс үшін қажетті шет тілі бойынша бакалавр құзыреттілігін қалыптастыру. Тіл мен сөйлеу, қазіргі ағылшын тілінің нормалары туралы жалпы түсінік қалыптастыру. Студенттердің психологиялық-педагогикалық қарым-қатынастың мәнін құрайтын әртүрлі коммуникативті жағдаяттардағы сөйлеу тәртібінің нормалары мен ережелерін меңгеруін қамтамасыз ету. Қазіргі әлеуметтік құндылықтар жүйесінде рейтингі жоғары қарым-қатынасқа ашық тұлғаны қалыптастыруға ықпал ету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Мемлекеттік-құқықтық құбылыстар туралы негізгі ұғымдар; ҚР конституциялық құқық негіздері; ҚР Құқық қорғау органдары және соты; ҚР мемлекеттік билік органдары; ҚР Әкімшілік құқық негіздері; ҚР Азаматтық және отбасылық құқық негіздері; ҚР Еңбек құқығы және әлеуметтік қамтамасыз ету құқығы; сыбайлас жемқорлық әрекеттері үшін құқықтық жауапкершілік; сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Екінші шетел тілі (А1.2 деңгейі)
    Несиелер: 5

    Басқаларды таныстыра ұсына алады, тұрғылықты жері, таныстары, мүлкі туралы сұрақтар қоя жауап бере алады. Әңгімелесуші баяу және анық сөйлесе және көмек көрсетуге дайын болса, күрделі емес сөйлесуге қатыса алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экология және тіршілік қауіпсіздік негіздері
    Несиелер: 5

    Қоғам мен табиғат дамуының негіздері, өмір қауіпсіздігін құқықтық реттеу, жағымсыз әсерлердің дамуын болжау және төтенше жағдайлардың салдарын бағалау. Қазіргі заманның негізгі экологиялық проблемалары, адамның қоршаған ортамен қауіпсіз өзара әрекеттесуі, тұрмыстық, әлеуметтік, өндірістік салалардағы мүмкін болатын төтенше жағдайларды болжау, табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайлар кезінде сауатты шешімдер қабылдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Орта білім берудің жаңартылған мазмұнынын технологиясы
    Несиелер: 4

    Орта білім беру жүйесіндегі заманауи үрдістер. Орта білім берудің нормативтік-құқықтық базасы. Орта білім берудің жаңартылған мазмұны. Функционалдық сауаттылықты, коммуникативтік дағдыларды, мәселелерді шешуге шығармашылық көзқарасты өз бетінше дамыту. Сыни және шығармашылық ойлауды дамыту. Оқытудың әдістері мен түрлері. Мектеп сабағын жоспарлау және құру. Жаңа формациядағы шет тілі мұғалімінің кәсіби қызметі. АКТ саласындағы дағдылар. Ғылыми-зерттеу дағдылары. Критериалды бағалау. Жиынтық және формативті бағалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Екінші шетел тілінің практикумы (A2.1 деңгейі)
    Несиелер: 5

    Іскерлік қатынас хаттары. Іскерлік хаттардың түрлері Кәсіпкерлік ұйымдардың түрлері. Түйіндеме құрастыру. Жұмысқа орналасу кезінде әңгімелесуден өту. Негізгі бөлімдерге іскерлік корреспонденциялар, іскерлік хаттардың түрлері, кәсіпкерлік ұйымның түрлері, түйіндеме жазу, жұмысқа орналасу кезіндегі сұхбаттар кіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Базалық шетел тілі (В2 деңгейі)
    Несиелер: 7

    Курста тілдік дағдылар мен сөйлеу дағдыларын одан әрі жетілдіру жұмыстары қарастырылған. Оқу материалы монологтық және диалогтық түрде беріледі және күрделірек лексикалық және грамматикалық безендірілуімен ерекшеленеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Екінші шетел тілі (А2.1 деңгейі)
    Несиелер: 5

    Оқытылатын тілдер елдері және Қазақстан. Географиялық орны, қалалары – транспорты. Қалада бағдарлау. Қалалардың бірінің көрікті жерлері. Мерекелер. Салт-дәстүр, әдет-ғұрып. Туған күнді және адам өміріндегі басқа да оқиғаларды тойлаудың отбасылық әдет-ғұрыптары мен дәстүрлері. Ұлттық мерекелер. Зерттеулер. Жұмыс күні. Болашақ жоспарлар. Болашақ маманның кәсіби қасиеттері. Жыл мезгілдері. Қалалар мен елдер. Көлік. Мерекелер, дәстүрлер мен әдет-ғұрыптар. Зерттеулер. Университет. Адам және қоршаған орта. Денсаулық және экология. Біздің өміріміздегі әдебиет пен өнер. Қазіргі кино.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Екінші шетел тілі (A2.2 деңгейі)
    Несиелер: 5

    Жалпы еуропалық құзыреттілікке сәйкес А2.2 деңгейінде шет тілін оқыту үдерісінде коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру. Оқытылатын тілдердің тілдік құралдарын пайдалана отырып, бір' ұстанымын тұжырымдау және дәлелдеу, сөйлеу әрекетінің төрт түрін дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сыни ойлау және жазу
    Несиелер: 6

    Сыни ойлау қабілетін және академиялық жазу іскерлігін қалыптастыру. Студенттердің шығармашылық, когнитивті белсенділігін жетілдіру. Гипотезаны талдау және ұсыну біліктерін дамыту. Ұстанымның негізділігі мен дәйектілігі. Сыни бағалау және анықтау, мәселені өз бетінше шешу. Академиялық жазу дағдыларын дамыту. Академиялық қарым-қатынас саласында ғылыми стиль дағдыларын, оларды іске асыру тәсілдерін дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мәтін интерпретациясы
    Несиелер: 6

    Мәтін коммуникативті бірлік ретінде. Мәтін типологиясы. Көркем мәтінде берілген баяндау түрлері, формалары және әдістері. Көркем мәтіннің құрылымдық-семантикалық және стильдік ерекшеліктері. Автор бейнесі. Автордың көзқарасы және оны білдіру жолдары. Жеке сөйлеу. Мәтін деңгейінде жаңарту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тіл теориясының негіздері (теориялық грамматика, теориялық фонетика, лексикология, тіл тарихы)
    Несиелер: 7

    Сөз лексикалық жүйенің негізгі бірлігі ретінде.Лексикалық бірліктердің семантикасы. Омонимия, синонимия, антонимия. Фразеология, фразеологиялық бірліктердің жіктелуі. Сөзжасам. Сөйлем бөліктері. Сөйлем мүшелерінің жіктелуі. Зат есімнің негізгі қасиеттері. Ағылшын тіліндегі мақаланың орны мәселесі. Синтаксис грамматиканың бір бөлігі болып табылады. Ұсынысты анықтау. Ұсыныстың классификациясы. Фонема туралы түсінік. Ағылшын тіліндегі фонемалар жүйесі. Фонологиялық талдау әдістері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Шетел тілін оқыту әдістеме практикумы
    Несиелер: 5

    Лексика, грамматика, фонетика бойынша шетел тілінен сабағын жоспарлау. Сабақтың фрагменттерін талдау. Тыңдау, оқу, сөйлеу, жазбаша сөйлеу дағдыларын бақылау және оқыту бойынша сабақтарды жоспарлау. Шет тілінің қазіргі сабағының әдістемелік мазмұны. Сабақты талдау параметрлері. Мақсатты аудиторияның ерекшеліктерін ескере отырып, шет тілі сабағын жоспарлау және өткізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Негізгі шетел тілінің елтануы
    Несиелер: 7

    Зерттелетін тілдің тарихы, географиясы, мәдениеті, қоғамдық-саяси құрылымы және білім берудің даму тенденциялары. Баспа басылымының және цифрлық ақпараттық технологиялардың ерекшеліктері. Діни конфессиялар. Ағылшын тілінде сөйлейтін елдердегі мерекелер мен атаулы күндер. Мәдени шындықтарды салыстырмалы талдау. Көрнекті қайраткерлер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Шет тілді дайындықтағы жобалау қызметі
    Несиелер: 5

    Жобалық әрекеттерді пайдалану негізінде тұлғалық, метапәндік және пәндік оқыту нәтижелеріне қол жеткізу үшін студенттерді білім беру ортасының мүмкіндіктерімен таныстыру; кәсіби өзін-өзі анықтау дағдыларын дамыту және жетілдіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мәдениетаралық коммуникация контекстіндегі шет тілі
    Несиелер: 7

    Мәдениетаралық коммуникация, оның негізгі формалары мен түрлері. Мәдениетаралық қақтығыстар және олардың себептері. Мәдениетаралық қарым-қатынаста тілдің рөлі. Мәдениетаралық коммуникациядағы қабылдау стереотиптері. Этноцентризм және англоцентризм Бөтен этникалық ортадағы мәдениет шок. Мәдени шок түсінігі және оның көрінісі. Мәдени шокты жеңу жолдары және оның нәтижелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қатысым жағдаяттарындағы екінші шетел тілі (A2.2 деңгейі)
    Несиелер: 5

    Сөйлеу жағдайындағы өзара іс-қимыл. Қарым-қатынас саласы: тұрмыстық. Этикеттік сипаттағы жағдайлар. Іздеу жағдайлары. Қарым-қатынас саласы: туризм. Қонақтарды қабылдау. Жағдай тізбегі. Қарым-қатынас саласы: танымдық. Қызмет түрі: ғылыми конференцияны ұйымдастыруға қатысу. Рөлдік ойын.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қашықтықтан оқыту платформалары мен сервистері
    Несиелер: 4

    Қашықтықтан оқытудың үлгілері мен технологиялары; Бейнеконференция, бейнеконференциялар (ZOOM, Googlemeet, MTeams…), вебинарлар (WebEx, Mirapolis) платформалары; Қашықтықтан оқыту жүйелері (LMS): Moodle, Teachbase, iSpring LMS және т.б.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мәдениетаралық қарым-қатынас жағдайында екінші шетел тілі (В1.1 деңгейі)
    Несиелер: 7

    Еуропалық тілдік стандартқа сәйкес сөйлеу әрекетінің төрт түрінің дағдыларын қалыптастыру. Студенттердің мәдениетаралық, коммуникативтік және кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру. Әлеуметтік-мәдени қарым-қатынас саласы: уақыт, Жыл мезгілдері, күн тәртібі, ауа-райы, бос уақыт, әлем картасы, Мерекелер. Қарым-қатынастың оқу-кәсіби саласы: университетте, университет кітапханасында оқу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Екінші шетел тілінің елтануы
    Несиелер: 5

    Екінші шет тілінің елі туралы тұтас түсінік. Екінші шет тілнің елі туралы тарихи, географиялық, экономикалық, қоғамдық-саяси, мәдени және әлеуметтік сипаттағы мәліметтер. Оқытылатын екінші тіл елінің қалыптасу тарихы. Қоғамдық-саяси құрылғы. 5 + Биліктің мемлекеттік құрылымы және саяси жүйе. Ғылымның, мәдениеттің қалыптасу жағдайы мен ерекшеліктері. Дәстүр, әдет-ғұрып, ұлттық мерекелер, рәміздер. Оқытылатын тіл елінің елтану шынайылығының, тұрақты идиоматикалық сөз тіркестерінің мағыналық құрылымы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Арнайы мақсаттағы ағылшын тілі С1
    Несиелер: 5

    Академиялық тілдесімнің оқу және ғылыми саласы үшін шет тілін оқыту. Қарым-қатынастың ауызша және жазбаша түрлерін арнайы мақсатта жүзеге асыратын сөйлеу әрекетінің түрлері: оқу, жазу, тыңдау, сөйлеу (С1 деңгейінде). Негізгі бөлімдерге іскерлік корреспонденциялар, іскерлік хаттардың түрлері, кәсіпкерлік ұйымның түрлері, түйіндеме жазу, жұмысқа орналасу кезіндегі сұхбаттар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Екінші шетел тілі елінің тарихы мен мәдениеті
    Несиелер: 5

    Екінші шет тілі елінің тарихы. Екінші Оқытылатын тіл елінің саяси, әлеуметтік және мәдени үдерістері. Ұлттың, мәдениеттің қалыптасу жағдайы мен ерекшеліктері. Мемлекеттіліктің тарихи дамудың негізгі кезеңі ретінде қалыптасуы. Екінші шет тілі елінің ішкі саясатына жалпы шолу. Әлемдік өркениеттің қазіргі жүйесіндегі екінші шет тілі елінің орны мен рөлі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Екінші шетел тілі (В1.1 деңгейі)
    Несиелер: 7

    Шетел тілін меңгерудің жалпыеуропалық құзыреттілігінің В1 деңгейіне сәйкес коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру. Білім берудің алдыңғы сатысында қол жеткізілген екінші шетел тілін меңгерудің бастапқы деңгейін арттыру. Екінші шетел тілінің ауызша және жазбаша сөйлеу дағдыларын жетілдіру, сөздік қорын кеңейту және белгілі бір грамматикалық құрылымдарды үйрену.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Неміс тілін екінші шет тілі ретінде оқыту
    Несиелер: 4

    Неміс тілін оқытудың әдістемесі мен технологиялары, неміс тілін оқытудың мультимедиялық және инновациялық технологиялары, әсіресе неміс тілін екінші шет тілі ретінде оқыту, неміс тілін ерте оқыту, неміс тілінде сабақты жоспарлау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Екінші шетел тілін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 4

    Екінші шет тілін оқытудың психолингвистикалық ерекшеліктері. Екінші шет тілін оқытудың дидактикалық-әдістемелік ерекшеліктері. Екінші шет тілін оқыту үдерісін ұйымдастырудың әртүрлі модельдері. Екінші шет тілін оқыту технологиясы. Екінші шет тілін оқытудың негізгі тәсілдері, әдістері мен принциптері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кәсіби қарым-қатынасқа арналған тіл (С1 деңгейі)
    Несиелер: 5

    Кәсіби бағыттағы шетел тіліндегі қарым-қатынас. Мамандық бойынша кәсіби сөйлеу тақырыптары. Мамандық мазмұнына сәйкес кәсіби мамандандырылған шетел терминологиясы. Арнайы материал және оны берілген кәсіби жағдайларда қолдану.Кәсіби бағыттағы диалогтық және монологтық мәтіндер және олардың коммуникативті мақсаттары. Оқуды үйренуге арналған кәсіби бағдарланған мәтіндер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Шетел тілін ерте жастан оқыту технологиялары
    Несиелер: 4

    "Шетел тіліне ерте жастан оқыту" түсінігі. Ерте жастан оқытудың мақсаты, принциптері мен мазмұны. Оқу жағдайындағы ерте игерудің негізгі заңдылықтары. Мектепке дейінгі және бастауыш мектеп жасындағы балаларды игеру процесінің ерекшелігіне әсер ететін негізгі факторлар. Ерте оқыту ойын ұйымы. Ерте оқытудың заманауи технологиялары: TPR әдістері, баяндау тәсілі. Жоба әдісі. Ерте жастан оқытуда ата-аналармен жұмыс. Ерте жастан оқыту кезіндегі қызметті бағалау және өзін-өзі бағалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектеп жүйесінде қашықтықтан оқытуды ұйымдастыру
    Несиелер: 4

    Мектептегі білім беру жүйесіндегі қашықтықтан оқыту тұжырымдамасы. Қашықтықтан оқытуды ұйымдастыруға қойылатын техникалық талаптар. Қашықтықтан оқытуды ұйымдастырудың педагогикалық принциптері. Оқу процесін онлайн және офлайн режимдерінде ұйымдастыру жолдары. Қашықтықтан оқыту әдістері. Қашықтықтан оқытудың негізгі түрлері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жария сөз
    Несиелер: 4

    Кәсіби қызметте, тұлғааралық және іскерлік қарым-қатынаста көпшілік алдында сөйлеу мәдениетінің ерекшеліктерін теориялық және практикалық тұрғыдан зерделеу, көпшілік алдында сөйлеу нормаларын, принциптерін және оны құрудың тиімді әдістері мен тәсілдерін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Оқытылатын тіл елінің әдебиеті
    Несиелер: 5

    19 ғасырға дейінгі Ұлыбританиядағы әдебиеттің шығу тегі. Әдеби ағымдар және олардың ерекшеліктері. Ең ұлы британдық жазушылардың шығармашылығы. Орта ғасырлар және қайта өрлеу дәуіріне дейінгі әдебиет. Қайта өрлеу дәуірінің әдебиеті. Романтизм әдебиеті (18 ғ. соңы – 19 ғ.) 17 ғ. – 18 ғ. басындағы ағылшын және еуропалық әдебиет. 18 ғасыр әдебиеті 19 ғасыр әдебиеті 20 ғасыр әдебиеті Әдебиеттің қазіргі ағымдары, әдістері мен стильдері.дәуірінің әдебиеті. Романтизм әдебиеті (XVIII–XIX ғғ. соңы) ағылшын және еуропалық әдебиет XVII - XVII

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Екінші шетел тілінің практикумы (В1.2 деңгейі)
    Несиелер: 4

    Пәннің пәні шет тілін оқыту жүйесіндегі шет тілдерінің рөлі мен орнын; оқушының жеке басын дамыту үшін "Екінші шет тілі" оқу пәнінің мүмкіндіктерін, оның өзін-өзі тану және өзін-өзі оқыту қабілеттерін зерттеу; сабақта және сабақтан тыс уақытта оқитындарды Оқытылатын тіл елінің мәдениетіне тарту жолдарын іздеу болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Аударма теориясы мен практикасы
    Несиелер: 4

    Аударма теориясының дамуы. Аударма алдындағы талдау. Аударма процесін модельдеу. Аудармадағы эквиваленттілік. Аударма түрлендірулері. Аударманың прагматикалық аспектілері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Екінші шетел тілі (В1.2 деңгейі)
    Несиелер: 4

    Ауызша және жазбаша шетел тілін кәсіби бағдарланған қарым-қатынасқа үйрету. Кәсіби тақырып мәтіндерін оқуға үйрету. Кәсіби бағытталған аудиотекстерді тыңдау дағдыларын дамыту. Кәсіби терминологияны зерттеу. Шетел тіліндегі кәсіби жағдайларды талдау және талқылау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Педагогикалық мониторинг
    Несиелер: 5

    Педагогикалық бақылау. Педагогикалық талдау. Мониторинг зерттеу әдісі ретінде. Педагогикалық диагностика. Педагогикалық үдерістің жағдайын зерттеу және қадағалау (көрсеткіштерді жинау, сақтау және өңдеу). Педагогикалық жүйе контексінде ақпаратты өңдеу, педагогикалық түсіндіру және сақтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Академиялық мақсаттағы тіл (С 1 деңгейі)
    Несиелер: 8

    Академиялық тілдесімнің оқу және ғылыми саласы үшін шет тілін оқыту. Қарым-қатынастың ауызша және жазбаша түрлерін арнайы мақсатта жүзеге асыратын сөйлеу әрекетінің түрлері: оқу, жазу, тыңдау, сөйлеу (С1 деңгейінде). Негізгі бөлімдерге іскерлік корреспонденциялар, іскерлік хаттардың түрлері, кәсіпкерлік ұйымның түрлері, түйіндеме жазу, жұмысқа орналасу кезіндегі сұхбаттар.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеу әдістемесі
    Несиелер: 5

    Кәсіби қызметте ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру. Ғылымның анықтамасы және оның жіктелуі. Ғылыми зерттеулердің әдістері мен методологиясы. Студенттік жұмыстарды дайындау, рәсімдеу және қорғау ерекшеліктері (курстық, дипломдық жұмыстар, рефераттар, баяндамалар).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ауызша және жазбаша аударма негіздері
    Несиелер: 4

    Ауызша және жазбаша аударманың ерекшеліктері, түрлері, кезеңдері мен технологиялары. Ауызша аударма техникасы туралы негізгі теориялық ережелер. Коммуникация, ассоциация және предикациялар аударма мәселесі ретінде. Аудармада сөйлемдерді біріктіру және бөлу. Талдау, қайта кодтау, бастапқы және тағайындалған мәтінді өңдеу. Түрлі тақырыптағы мәтіндерді аударуда аударма түрлендірулерін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON1

    Ғылыми зерттеу әдістерін білу, ғылыми зерттеулердің нәтижелерін талдау және оларды шетел тілін оқыту саласындағы ғылыми жұмыстарды жазу аясында нақты ғылыми-зерттеу мәселелерін шешуде қолдану. Психологиялық-педагогикалық диагностика, талдау және синтез негізінде кешенді педагогикалық мониторинг жасай білу, алынған нәтижелерді түсіндіру, педагогикалық өлшеуіштер мен индикаторлар жүйесін, бақылау-бағалау материалдарын білу.

  • Код ON2

    Шетел тілін (негзгі және екінші) меңгерудің жалпыеуропалық құзыреттілігінің (CEFR) А 1 - В 2 деңгейіне сәйкес тілді меңгеру. Шетел тілі (негзгі және екінші) қызметінің құрылымы мен заңдылықтарын білу, өз пікірін білдіре білу, басқалардың пікірін құрметтей және қабылдай білу; өз оқуын ұйымдастырудың стратегияларын меңгеру; бөгде мәдениетті түсіне және қабылдай білу.

  • Код ON3

    Кәсіби тақырып бойынша шетел тілінде диалогтік және монологтық сөйлеулерді (баяндамалар, презентациялар, сөз сөйлеулер, хабарламалар) құра білу; таныс тақырыптарды талқылау және оларға қатысу, аудитория алдында презентация жасау, сұрақтарға жауап бере білу және жағдайды сыни бағалай білу. Шетел тілінде көпшілік алдында сөйлеу дағдыларын; кәсіби және ғылыми проблемалар бойынша шетел тіліндегі мәтінді талдап, түсіндіру және сыни ойлау дағдыларын игеру.

  • Код ON4

    Кәсіби қызметте желілік, мультимедиялық және интернет-технологиялар, Smart және Е-технологиялар сияқты цифрлық технологияларды қолдану, ДК аппараттық және бағдарламалық қамтамасыз ету.

  • Код ON5

    Шетел тілінде (негзгі және екінші) ақпаратты таба білу, талдау, қайта өңдеу, жалпылау және жаңғырту, оқу процесінде цифрлық технологияларды пайдалану дағдыларын меңгеру: подкасттар, мультимедиялық презентациялар жасау; оқуға және оқытуға арналған Web–сайттарын пайдалану.

  • Код ON6

    Қоғамдық сананы жаңғыртудың негізгі бағыттарын іске асыруға ықпал ететін Қазақстанның қазіргі заманғы тарихы, философия, қолданбалы экономикалық, заңдық, жаратылыстану-ғылыми пәндер бойынша өзекті білімдерін көрсету. Экономикалық және идеялық-мәдени бағыт бойынша жеделдетілген жаңғырту кезеңінде дамудың қазақстандық моделін қалыптастыруға белсенді қатыстыру.

  • Код ON7

    Қоғам туралы білімді тұтас жүйе және адам ретінде, қазіргі қоғамдағы рухани процестердің рөлі, жеке және заңды тұлғалардың құқықтарын қорғау саласындағы тараптардың құқықтық мүдделері, кәсіпкерлік қызметті жүзеге асырудың экономикалық және әлеуметтік шарттары, зиянды және қауіпті факторлардың адамға және табиғи ортаға әсері ретінде қолдану.

  • Код ON8

    Педагогика және тәрбие жұмысының әдістемесі, педагогикалық акмеология және инклюзивті білім беру саласында терең білімдерін көрсету; оқу процесін жобалау кезінде педагогикалық технологияларды, менеджмент негіздерін пайдалану. Орта білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында оқытудың заманауи технологияларын меңгеру.

  • Код ON9

    Лингвистикалық теориялар саласындағы қазіргі ғылыми-теориялық көзқарастардың негіздерін пайымдауды қалыптастыру үшін ақпарат жинау және түсіндіру, зерттелетін тіл теориясының негіздерін меңгеру.

  • Код ON10

    Оқытылатын шетел тілі елінің мәдени ерекшеліктерін, салт-дәстүрлерін білу, оқытылатын тілдің елі туралы елтану сипатындағы ақпаратты меңгеру. Қарым-қатынас кезінде оқытылатын тіл елінің сөйлеу этикеті мен лингвистикалық-аймақтық, ұлттық-мәдени ерекшеліктерін сақтай білу.

  • Код ON11

    Шетел тілін (негзгі және екінші) оқытудың стратегиялары мен әдістерін білу, оларды өз оқуларында қолдана білу.

  • Код ON12

    Ауызша және жазбаша қарым-қатынас негіздерін практикалық меңгеруді қамтамасыз етуге арналған шетел тілінің фонетикалық және грамматикалық құбылыстарының негізгі негіздерін білу; В1-В2 деңгейінде сөйлеу әрекетінің барлық түрлерін меңгеру; В1-В2 деңгейлері үшін көзделген қарым-қатынас саласы мен жағдайларына сәйкес зерттелетін тақырып шегінде оқу, тыңдау, сөйлеу және жазу дағдыларын меңгеру.

  • Код ON13

    Халықаралық стандарт (С1 деңгейі) талаптарына сәйкес академиялық (жалпы кәсіптік) және арнайы мақсаттар үшін шетел тілін меңгеру; академиялық қарым-қатынастың, академиялық оқудың түрлі жанрларының вербалды және вербалды емес нысандарын түсіну. Оқытылатын тілді кәсіби қызметте қарым - қатынас құралы ретінде қолдана білу: кәсіби бағытталған сипаттағы түпнұсқалық мәтіндерді түсіну (тыңдау және оқу).

  • Код ON14

    Қоғам мен адамды тұтас жүйе ретінде, білім алушылардың физиологиялық ерекшеліктері туралы білімдерін көрсету. Жеке және заңды тұлғалардың құқықтарын қорғау саласындағы тараптардың құқықтық мүдделері, кәсіпкерлік қызметті жүзеге асырудың экономикалық және әлеуметтік шарттары туралы білімі болуы тиіс.

  • Код ON15

    Шетел тілдерін ерте жастан оқытудың теориялық негіздерін, әдістемесі мен технологиясын білу; шетел тілін оқытуды ұйымдастыру кезінде білім алушылардың жас және физиологиялық ерекшеліктерін, әртүрлі жастағы балалардың тұлғалық даму ерекшеліктерін ескеру; балаларды ойын және АРТ-технологиялар арқылы шетел тілін үйренуге ынталандыру.

  • Код ON16

    Әр түрлі мәтіндерді ауызша және жазбаша аудару дағдыларын меңгеру. Мәдениетаралық қарым-қатынас саласындағы білімді түсіндіре білу, ана тілі мен оқытылатын шетел тілін (негзгі және екінші) тасымалдаушылар әлемінің тұжырымдамалық және тілдік суреттерінің негізгі айырмашылықтарын білу.

Top