7M01702 Орыс тілі мен әдебиеті в Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру жүйесінде жұмыс істеу үшін терең ғылыми-педагогикалық даярлығы бар, Кәсіптік қызметті жүзеге асыруға қабілетті, еңбек нарығында сұранысқа ие, терең кәсіптік даярлығы бар ғылыми және педагог кадрларды даярлау
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M018 Орыс тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M017 Тілдер және әдебиет бойынша педагогтарды даярлау
-
Ғылымның тарихы мен философиясы
Несиелер: 5Пәннің мақсаты – тарихи динамикасында қабылданатын және тарихи өзгермелі әлеуметтік-мәдени контексте қарастырылатын заманауи ғылыми жаңалықтарды салыстыру және жалпылау қабілетін қалыптастыру. Оқыту курсы ғылымның дамуы мен ғылыми білімнің құрылымы, қоғам дамуындағы ғылымның рөлі туралы түсінік қалыптастырады. Пән мыналарды зерттеуге бағытталған: ғылым тарихы мен философиясы, жаратылыстану әдіснамасы, социологиялық, гуманитарлық және техникалық білім.Курсты оқу кезінде магистранттар білімдерін пайдалана отырып, біртұтас жүйелі ғылыми дүниетанымға негізделген кешенді зерттеулерді жобалап, жүзеге асыруы керек.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Жоғары мектеп педагогикасы
Несиелер: 3Пәннің мақсаты: магистранттарда жоғары мектеп оқытушысының кәсіби-педагогикалық мәдениетін, қазіргі педагогикалық ғылымның теориялық негіздерін қалыптастыру. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, ЖОО-дағы педагогикалық идеялардың, педагогикалық үдерістің дәстүрлі және инновациялық технологияларының талдауын жүргізеді; жоғары білімнің дамуын болжайды, педагогикалық үдерісті ұйымдастырудың түрлі нысандарын қолданады. Пәннің мазмұны: жоғары білім берудің заманауи парадигмасы, Қазақстандағы жоғары кәсіптік білім беру жүйесі, педагогикалық ғылымның әдіснамасы, Педагогикалық зерттеудің әдіснамалық аппараты, Жоғары мектеп оқытушысының кәсіби құзыреттілігі, жоғары білімнің мазмұны, жоғары мектептегі жаңа білім беру технологиялары.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Тіл білімінің теориялық негіздері
Несиелер: 4Аталған пәннің мақсаты: қазіргі ғылымның орталық әдіснамалық мәселелері ретінде тіл құрылысы мен тіл теориясының терең принциптерін, қазіргі лингвистиканың негізгі ағымдарын, бағыттарын, мектептері мен тұжырымдамаларын жариялау, магистранттардың кәсіби теориялық және тілдік ойлау дағдыларын дамыту.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Шет тілі (кәсіби)
Несиелер: 5Пәннің мақсаты: шет тілі курсы магистранттардың мәдениетаралық, коммуникативтік және функционалдық құзыреттілігін қалыптастыруды, ағылшын тілінде лексикалық және тілдік ерекшеліктерді дамытуды, шет тілін меңгеруді және ағылшын тілінде сөйлейтін елдердің мәдени ерекшеліктерін түсінуді көздейді. Мыналарды: грамматиканы шолуды, оқу әдістемесін және жазбаша жұмысқа дайындықты, эссе жазуды, тыңдалым мен айтылым әдістемесін пайдалану көзделеді. Мазмұнға ағылшын тілінің фонологиялық, лексикалық, грамматикалық құбылыстарын белгілі бір бағдарламада коммуникативті және кәсіби іс-әрекетте қолдана білу және қолдану мүмкіндігі кіреді.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
Несиелер: 4Пәннің мақсаты магистранттардың шығармашылық ойлау, ғылыми-зерттеу жұмыстарын өз бетінше ұйымдастыру және орындау, зерттеу саласындағы ғылыми ақпаратты талдау және жалпылау қабілетін қалыптастырудан тұрады. Магистранттарға ғылыми зерттеуді жоспарлау және ұйымдастыру негіздері туралы түсінік беру; магистранттарды ғылыми зерттеудің негізгі принциптері мен әдістеріне оқыту; магистранттарды ғылыми зерттеулерінің нәтижелерін дұрыс рәсімдеуге үйрету.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Лингвистикалық деректану
Несиелер: 4Пәнді меңгеру мақсаттары қазіргі тіл білімінің жаңа бағыты ретінде лингвистикалық деректану туралы тұтас түсінік алу; лингвистикалық деректану бойынша ғылыми зерттеудің базалық қағидаттарын, логикасын және әдістерін меңгеру; лингвистикалық пәндерді оқыту процесінде және практикалық редакциялық-баспа қызметі - лингвистикалық дереккөздер мен анықтамалықтарды жариялау-алынған білім мен іскерлікті қолдану.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Тіл білімінің жаңа бағыттары
Несиелер: 4Пән мақсаттары: әлемдік лингвистикада белсенді талқыланатын мәселелер туралы түсініктерді тереңдету, әртүрлі көзқарастарды салыстырмалы талдау және ғылыми тұжырымдамаларды түсіндіру дағдыларын жетілдіру арқылы магистранттардың ғылыми ой-өрісін кеңейту, тілдік құбылыстарды зерттеудің эксперименттік әдістері саласындағы дағдыларды қалыптастыру. Кіріспе, антропоцентрлік парадигма-лингвистикадағы жаңа бағыттардың дамуының негізі, психолингвистика, когнитивті лингвистика, лингвистикалық семантика, мәтін лингвистикасы, коммуникативті лингвистика, прагмалингвистика, лингвистикадағы функционалды бағыт, қолданбалы лингвистика, лингвомәдениеттану, социолингвистика, лингвополитология, лингвистикадағы генеративті бағыт, имплицит теориясы, тілдік тұлға теориясы.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Басқару психологиясы
Несиелер: 5Курстың мақсаты: магистранттарды жоғары мектеп психологиясының негіздеріне оқыту, педагогикалық қызмет саласында психологиялық білімді қолдану тұрғысынан олардың кәсіби мүмкіндіктерін кеңейту. Пәнді оқу кезінде магистранттар келесі аспектілерді зерттейді: жеке тұлға және оның басқару жүйесіндегі әлеуеті, ұйымдастыру және әлеуметтік топ басқару объектілері ретінде, ұйымның мотивациясы мен тиімділігі, жанжал психологиясы және оны шешу әдістері, тиімді қарым-қатынас әдістері мен әдістері, ұйымдағы Көшбасшылық, психологиялық тұрғыдан басқару шешімдерін қабылдау негіздері.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Функционалдық лингвистика
Несиелер: 5Курстың мақсаты: құрылымдық лингвистика және коммуникация теориясы саласындағы білімді жетілдіру, тұлғааралық өзара іс-қимыл аспектісінде сөйлеу әрекетін талдау білігін, оның сөйлеу-актілік құрылымын талдау принциптерін дамыту. Курстың мазмұны: функционалдық лингвистиканың принциптерімен, тәсілдерімен және негізгі ережелерімен және қазіргі филологияның жалпы жүйесіндегі осы саланың ерекшелігімен танысу.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Мәтін лингвистикасы
Несиелер: 5Пәнді меңгерудің мақсаты магистранттарда ғылыми білімнің заманауи интегралдық парадигмасы аясында мәтін туралы негізгі ұғымдарды қалыптастыру, "мәтін ↔ мағынасы" проблемаларының негізгі шеңберін білімді жүйелеу және тереңдету. Мәтінді лингвистикалық талдаудың негізгі операциялары мен рәсімдерін игеру болып табылады. Пәнді игеру нәтижесінде магистрант мәтін теориясының негіздерін білуі керек; теориялық материалды бағдарлай білу; тілдік шығармаларды қойылған міндетке сәйкес талдау; мәтінді лингвистикалық талдаудың негізгі әдістерін меңгеру.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Әдебиет тарихын дәуірлеудің теориялық негіздері
Несиелер: 7Пәннің мақсаты: тілдің барлық аспектілерінің тарихи даму заңдылықтарын анықтау: фонетика, грамматика, ағылшын тілінің лексикасы оның даму тарихында; магистердің лингвистикалық ойлауын және зерттелетін материалға сыни көзқарасын дамыту, тиісті тұжырымдамалық аппаратты қолдана білу қабілетін қалыптастыру, теориялық ережелерді аналитикалық түсінуге және жалпылауға үйрету және оларды практикада қолдану. Мазмұны: кіріспе, тарихи фонетика, тарихи лексикология, тарихи грамматика, морфология, синтаксис, қорытынды.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Когнитивтік лингвистика
Несиелер: 5Пәннің оқу мақсаттары: магистранттарды когнитивті лингвистиканың пайда болу және даму тарихымен, лингвистиканың осы саласының әртүрлі заманауи бағыттарымен таныстыру; категориялық-терминологиялық аппаратты нақтылау; семантикалық-танымдық зерттеулердің әдістері мен тәсілдерін зерттеу. Мазмұны: Кіріспе, когнитивті лингвистика: зерттеу бағыттары, тіл танымдық зерттеулердің объектісі ретінде, әлемдегі когнитивті лингвистика, когнитивті семантика, концептуализация және категориялау, тұжырымдама, тұжырымдамалардың типологиясы, тілдегі білімді ұсыну құрылымы, фреймдік семантика, фреймдік теориялар, фреймдер мен фреймдік байланыстарды жандандырудың тілдік құралдары, әлемді санаттау, прототиптік тәсіл, санаттаудың деңгейлері мен танымдық модельдері, тілдік бірліктерді санаттау.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Әдебиеттанудағы жаңа бағыттар
Несиелер: 7Курстың мақсаты-Қазіргі әдебиеттанудың теориялық және әдіснамалық аспектілері туралы идеяларды қалыптастыру және білімді тереңдету. Пәннің мазмұны: қазіргі заманғы филология, оның зерттеу объектілері мен материалдары, зерттеу әдістері, әдебиеттанудағы әдіснамалық принциптер мен әдістемелік әдістердің заманауи нұсқалары, әдебиеттанудағы зерттеу мәселелерін кеңейту, Философия тарихындағы кеңістік категориясы, филологияның жаңа міндеттерінің бірі ретінде мәтін мен коммуникацияны зерттеу.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Орыс әдебиеті жаһандық мәдени контекстте
Несиелер: 5Пәнді игерудің мақсаты-орыс мәдениетінің әмбебап тұрақтыларымен танысу және игеру; орыс мәдениетінің негізгі сипаттамалары неғұрлым мәнерлі және толық ұсынылған мәтіндер корпусын дамыту; Мазмұны: мәдениет ұғымы, мәдениет жүйесіндегі әдебиет, орыс мәдениетінің тұрақтылығы, орыс мәдениеті: сыртқы көзқарас, орыс ағартушылығының ерекшелігі, орыс романтизмі, XIX ғасырдағы орыс және әлемдік әдебиет, ХХ ғасырдағы орыс және әлемдік әдебиеттегі әскери тақырып.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Гендер лингвистикасы
Несиелер: 5Пәнді игеру мақсаттары магистрлерді диахрониядағы және қазіргі кезеңдегі гендерлік лингвистиканың негізгі ұстанымдары мен проблемаларымен таныстыру; гендерлік зерттеулердің қалыптасуының әлеуметтік-мәдени және психологиялық алғышарттарын қарастыру; тіл мен гендерлік фактордың өзара байланысын дәлелдеу; тілді коммуникативті мақсаттарда, атап айтқанда сөйлеу мінез-құлқын ер адамдар немесе әйел адамдарға тән тұжырымдарды құрудың оңтайлы нұсқасын таңдау процесі ретінде талдау; филогенез және онтогенездегі гендерлік сөйлеу мінез-құлқының ережелері мен заңдылықтарымен таныстыру; тілдік санада көрініс тапқан және қауымдастықтарда іске асырылған гендерлік стереотиптер мен көзқарастарды анықтау; коммуникациядағы гендерлік факторды талдау критерийлерін белгілеу.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Социолингвистика
Несиелер: 5Пәннің мақсаты: тілдердің қолданылуы мен дамуының жалпы, әлеуметтік негізделген заңдылықтарын айқындау; тілдік коммуникация процесінде тілдің қолданылуына әлеуметтік факторлардың әсерін сипаттау. Социолингвистиканың ғылыми пән ретіндегі мәртебесі, Социолингвистиканың объектісі, пәні, мақсаттары мен міндеттері, қазіргі социолингвистиканың қайнар көздері, қазіргі социолингвистиканың негізгі бағыттары, социолингвистиканың негізгі категориялары (тілдік қоғамдастық, тілдік код, кодтарды ауыстыру), тілдік жағдай социолингвистиканың категориясы ретінде, нәсілдердің, этностардың, тілдердің қалыптасуы, этносаралық қатынастардағы тіл, тілдегі мәдени компонент және аударма мәселелері, тіл саясаты және тіл құрылысы, социолингвистикалық зерттеу әдістері.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Қазақстанның орыс тілді жазушыларының прозасы
Несиелер: 5Пәннің мақсаты: әдебиеттануда белсенді талқыланатын мәселелер туралы түсініктерді тереңдету, әртүрлі көзқарастарды салыстырмалы талдау және ғылыми тұжырымдамаларды түсіндіру дағдыларын жетілдіру арқылы магистранттардың ғылыми көкжиегін кеңейту. Мазмұны: орыс тілді және қос тілді жазушылардың шығармашылығын зерттеу мәселесі, орыс тілді қазақстандық прозаиктердің шығармаларындағы ұлттық рухани бастама, көркем дискурс және жазушы-билингва шығармашылығындағы әлемді тілдік концептуализациялау мәселесі, көркем дискурстағы жазушы-билингваның тілдік тұлғасы, әлемнің ұлттық тілдік бейнесін талдау
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Этнолингвистика
Несиелер: 5Пәннің мақсаты - этнолингвистиканың әдіснамалық негіздерімен, осы ғылымның ұғымдық аппаратымен, оның басқа гуманитарлық ғылымдармен байланысымен танысу; этникалық тілдердің өзіндік ерекшелігі және олар ұсынатын "Әлем суреттері" туралы, мәдени құндылықтар мен өмір тәжірибесімен алмасу процесінде халықтар арасындағы өзара түсіністікті қамтамасыз ететін тетіктер туралы түсінік қалыптастыру. Этнолингвистика ғылым, пән және міндеттер, этнолингвистиканың объектісі, этнолингвистиканың қалыптасу тарихы, в. фон Гумбольдт идеялары, Б. Уорф пен Э. лингвистикалық салыстырмалылық теориясы ретінде. Сепира, этнолингвистиканың бағыттары, олардың өкілдері, Этногенез және этникалық тарих этнолингвистиканың объектілері ретінде, тілдің этникалық ерекшелігі, сөздің ұлттық мәдени семантикасы, әлем моделі туралы ұғымдар, әлем суреттері, әлемнің тілдік бейнесі, әлемнің тілдік бейнесін ұсыну тәсілдері.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Лингвомәдениеттану
Несиелер: 4Пәннің мақсаты білім алушыларды XXI ғасыр лингвистикасындағы жаңа бағытпен таныстыру, онда тіл коммуникация мен таным құралы ғана емес, ұлттың мәдени коды ретінде қарастырылады. Мазмұны: Лингвомәдениеттанудың әдіснамалық негіздері мен тәртіптік мәртебесі, лингвомәдениеттанудың әдіснамасы мен әдістері, тіл мен мәдениеттің өзара әрекеттесуінің әдіснамалық негіздері, мәдениеттің қызмет формасы ретіндегі функциялары, лингвистикалық салыстырмалылық гипотезасы, лингвомәдениеттану және лингвотану, лингвомәдениеттанудың танымдық негіздері
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Әдеби шығармалар мәтін және көркем дүние ретінде
Несиелер: 5Курстың мақсаты: әдеби шығарманың поэтикасының негізгі ұғымдарын, терминдерін, категориялары мен принциптерін игеру, сөз өнерінің эстетикалық мәнін түсіну, көркем мәтінді жүйелі-тұтас талдаудың негізгі дағдыларын игеру, оқу іс-әрекетінің мәнін түсіну. Пәннің мазмұны сөз өнерінің тарихтағы және әлеуметтік-мәдени өмірдегі орны туралы, көркем шығарманың жүйелік-тұтас бірлігі, әдеби процестің тарихи кезеңдері, әдеби құбылыстарды түсіну мен талдаудың жолдары мен әдістері туралы идеяларды қалыптастыруға бағытталған.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Жоғары оқу орнындағы интербелсенді оқытудың әдістері
Несиелер: 5Пәннің мақсаты: қолданыстағы әдістемелер негізінде магистранттарды жалпы білім беретін және кәсіптік білім беру ұйымдарында педагогикалық қызметке дайындау. Оқытудың интерактивті әдістері мен білім беру технологияларын білу, жоғары кәсіптік білім беру жүйесінде осы әдістерді қолданудың мүмкіндіктері мен практикалық маңызы қарастырылады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Қазіргі заманғы қоғамдағы әлемдік әдебиет
Несиелер: 5Пәннің мақсаты-әлемдік әдебиеттің дамуының негізгі кезеңдері, Ұлттық әдеби дәстүрлердің ерекшеліктері туралы түсінік қалыптастыру. Пән түлектерді мәдениетаралық коммуникацияны қамтамасыз ету бойынша өндірістік-практикалық қызметке дайындауға, сондай-ақ өз бетінше білім алуға және өмір бойы кәсіби және коммуникативтік дағдыларды үздіксіз жетілдіруге бағытталған.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Көркем антропология және әдеби шығармашылық
Несиелер: 5Оқу пәнінің мақсаты-көркем мәдениет туралы білімді және магистранттардың әртүрлі тарихи дәуірлер мен стильдердің мәдени доминанттарын түсінуге тұрақты қызығушылығын қалыптастыру, оларды әлемдік мәдениеттің этикалық және эстетикалық құндылықтарымен таныстыру, әлемге толерантты көзқарасты дамыту, өзінің ұлттық мәдениетін әлемдік мәдениеттің бірегей бөлігі ретінде қабылдау қабілеті. Оқу пәнін зерделеу мынадай міндеттерді шешуді көздейді: көркемдік-эстетикалық талғам мен сезімді дамыту; ассоциативтік ойлау; шығармашылық қабілеттер; өнер туындыларын барабар қабылдау және сыни бағалау; мәдени дәстүрлерге толерантты көзқарас және әртүрлі халықтардың мінез-құлық уәждемесі; өзіндік мәдени ортаны саналы түрде қалыптастыру және ой-өрісін үздіксіз кеңейту үшін қажетті дағдыларды игеру.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Лингвопрагматика
Несиелер: 4Оқу пәнінің мақсаты-магистрлерде тіл проблемалары бойынша теориялық білімді қарым-қатынас құралы ретінде қалыптастыру, оның ішінде тілдік бірліктің коммуникативті мақсатының спикердің іс-әрекеті, әсер ету және өзара әрекеттесу құралы ретінде пайдалану, оның спикердің мінез-құлқы мен іс-әрекетімен байланыстыру. Ғылыми-зерттеу қызметі саласында тиісті тұжырымдамалық және терминологиялық аппаратты қолдана білуді дамыту және ғылыми-теориялық әдебиеттермен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Психолингвистика
Несиелер: 4Пәнді игерудің мақсаттары: әр түрлі факторларды ескере отырып, магистранттың сөйлеу әрекетін психолингвистикалық зерттеуге және ана тілінің тілдік қабілетіне қажетті терең білім, білік, құзіреттілікті қалыптастыру. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистрант тіл мен сөйлеудің психолингвистикалық сипаттаудың қолданыстағы әдістерін, лексика, сөйлеуді тыңдауы мен сөйлеу күйінің бақылау картасын, тілдік белгіні толықтыру әдісі мен пиктограмма әдістерін және т. б. меңгеруі керек.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Kолданбалы лингвистика негіздері
Несиелер: 4Пән мақсаты: қазіргі заманғы әдістерді, қолданбалы лингвистиканың проблемалары мен жетістіктерін терең теориялық және практикалық игеруі; білім алушыларды облыста ғылыми зерттеулер жүргізуге дайындау, жобалау негізінде теориялық және қолданбалы лингвистикалық технологиялар объектілерін сүйемелдеу; лингвистикалық білім мәселелері бойынша магистранттардың білім алуы – мәтіндік процессорларды, мазмұнды талдау жүйелерін, сөздік және сөздік деректер қорын, автоматтандырылған жүйелерін, жұмыстың тәжірибелік дағдыларын қолданыстағы білім беру, синтаксистік және морфологиялық талдау және лексикографиялық ақпаратты синтездеу.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Лингводидактика
Несиелер: 5Оқу пәнін оқытудың мақсаты-магистранттарға қазіргі заманғы білім беру стратегиялары мен тұжырымдамаларын, тілді оқытудың тәсілдері туралы; қолданылатын принциптер, әдістер жүйесі туралы; тиімді педагогикалық технологиялар туралы; жоғары және орта білім беру студенттерінің танымдық қызығушылықтарын, қажеттіліктері мен жеке ерекшеліктерін ескере отырып, оқу процесін ұйымдастырудың ерекшеліктері туралы теориялық білімді меңгеру үшін жағдай жасау, бұл магистранттардың құзыреттілігін, кәсіби білімнің қалыптасуын қамтамасыз етеді
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Көркем әдебиеттің аудармасының өзекті мәселелері
Несиелер: 5Курстың мақсаты: магистранттарға көркем мәтіннің дискурсивті құрылымы мен тілдік бағдарының мәнін түсінуге, әртүрлі жанрдағы әдеби мәтіндердің аудармасын жүзеге асыруға үйрету. Пәнде магистранттарға көркем мәтіннің тілдік, эстетикалық, мәдени интерпретациясы туралы түсінік беру; магистранттарды көркем мәтінді аударудың негізгі қағидаларымен таныстыру; магистранттарды аударманың жалпы стратегиясын анықтауға және нақты аударма қиындықтарын жеңуге үйрету; оларды көркем аударманың негізгі функционалды-стилистикалық және жанрлық түрлерімен таныстыру
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Код ON2
тілдік және әдебиеттану жүйелерінің дамуы мен қызмет етуінің физиологиялық заңдылықтарын, тіл білімінің даму бағыттары мен кезеңдерін кәсіби деңгейде білу, қазіргі тіл білімінің өзекті мәселелерін талдау
-
Код ON1
ғылыми таным әдіснамасын түсінуде әртүрлі пәндер аясында алынған білімді біріктіру
-
Код ON6
әртүрлі деңгейдегі білім беру ұйымдарында жаңа технологиялар арқылы орыс тілі мен әдебиетін оқытудың әдістері мен тәсілдерін қолдану
-
Код ON4
жоғары оқу орындарында ғылыми зерттеулер жүргізуге және арнайы пәндерді оқытуды жүзеге асыруға мүмкіндік беретін кәсіби деңгейде шет тілін меңгеру
-
Код ON8
академиялық, сараптамалық және кәсіби ортада жарияланымдар мен сөз сөйлеу түрінде ғылымды дамытуға және ғылыми зерттеулердің нәтижелеріне өзіндік идеяларын ұсыну
-
Код ON5
өзінің ғылыми-педагогикалық қызметінде жоғары мектепті басқарудың педагогикасы мен психологиясын кәсіби деңгейде қолдану
-
Код ON3
әлемдік әдеби үдерістің дамуы, әдебиеттанудың қазіргі бағыттары, Жазушылар шығармашылығының сабақтастығы туралы білімді қолдану
-
Код ON7
лингвистикалық, әдебиеттану және әдістемелік зерттеулер жүргізуде әдіснамалық принциптер мен әдістемелік тәсілдер жүйесін қолдану
-
Код ON9
тіл білімі мен әдебиеттану саласындағы қазіргі заманғы ғылыми парадигмаларды, филологиялық білім саласындағы бірегей әдістемелерді, ғылыми-зерттеу қызметінің нәтижелерін түсіндіру тәсілдерін меңгеру
7M01702 Орыс тілі мен әдебиеті
МагистратураӘл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті
БББТ: M018 Орыс тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау
Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский7M01702 Орыс тілі мен әдебиеті
МагистратураМанаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті
БББТ: M018 Орыс тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау
Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M01702 Орыс тілі мен әдебиеті
МагистратураШ. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
БББТ: M018 Орыс тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау
Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский7M01702 Орыс тілі мен әдебиеті педагогін даярлау
МагистратураОңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті
БББТ: M018 Орыс тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау
Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский7M017021 Орыс тілі мен әдебиеті
МагистратураМанаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті
БББТ: M018 Орыс тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау
Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский7M01702 Орыс тілі мен әдебиеті
МагистратураАбай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті
БББТ: M018 Орыс тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау
Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский7M01702 Орыс тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау
МагистратураХ.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
БББТ: M018 Орыс тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау
Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский7M01702 Орыс тілі мен әдебиеті
МагистратураІлияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
БББТ: M018 Орыс тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау
Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский7M01702 Орыс тілі мен әдебиеті
МагистратураІлияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
БББТ: M018 Орыс тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау
Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский7M01702 Орыс тілі мен әдебиеті
МагистратураХ.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
БББТ: M018 Орыс тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау
Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский7M01702 Орыс тілі мен әдебиеті
МагистратураСәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті
БББТ: M018 Орыс тілі мен әдебиетінің педагогтерін даярлау
Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша