Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01507 Информатика және робототехника в Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

  • Информатика және робототехника мұғалімі мамандығына кіріспе
    Несиелер: 3

    Пән білім алушылардың информатика мен робототехниканың мақсатын, пәні мен әдістерін түсінуін, оқытылатын және болашақ мамандықтың негізін құрайтын әртүрлі бағыттағы пәндерді жалпы қабылдауын дамытуға бағытталған. Пән білім алушыларға таңдаған мамандығымен, информатика және робототехника ерекшеліктерімен танысуға ықпал етеді. Пәнді оқу барысында білім алушылар оқу процесін ұйымдастырудың негізгі элементтерін меңгереді, ғылыми және оқу әдебиетімен жұмыс істеу дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жас ерекшелік психологиясы және физиология
    Несиелер: 5

    Курс адамның анатомиясы мен физиологиясы, жас ерекшеліктері туралы түсінік қалыптастыруға мүмкіндік береді, жоғары жүйке қызметінің заңдылықтары және адамның жүйке жүйесінің функционалдық ерекшеліктері қарастырылады. Оқушылардың онтогенездегі психикалық және физиологиялық дамуы, жас ерекшеліктері мен дамуының негізгі заңдылықтары, психофизиологиялық нормаларды есепке алу негізінде баланың дамып келе жатқан тұлғасының маңызды психикалық ерекшеліктері туралы жүйелі түсінігін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экономикалық-құқықтық және экологиялық білім негіздері
    Несиелер: 5

    Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, экономика, кәсіпкерлік және көшбасшылық, экология және тіршілік қауіпсіздігі саласындағы негізгі мәселелер мен қағидаттарды қамтитын интеграцияланған пән болып табылады. Нормативтік құқықтық актілерді пайдалану ерекшеліктері, Қоғамның іскерлік, этикалық, қоғамдық, экономикалық, кәсіпкерлік және экологиялық нормаларын пайдалана білу. Экологиялық-құқықтық, экономикалық, кәсіпкерлік қатынастардың, көшбасшылық қасиеттердің және сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес қағидаттарының ерекшелігі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Пәннің мазмұны білім алушыларда педагогикалық ғылымның теориялық – әдіснамалық негіздері және кәсіби – педагогикалық іс-әрекеттің мәні туралы тұтас көзқарасты қалыптастыруға бағытталған. Курсты оқу білім беру ортасында тұтас педагогикалық процесті ұйымдастырудың мазмұны, принциптері, формалары мен әдістері туралы қажетті білімді қалыптастыруға мүмкіндік береді. Курсты оқу білім алушыларда оқу мен оқытудағы заманауи тәсілдерді сәтті жүзеге асыру үшін қажетті құзыреттерді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Информатиканың теориялық негіздері
    Несиелер: 3

    Пән есептеу техникасын қолдана отырып, ақпаратты өңдеудің теориялық негіздерімен байланысты мәселелерде дайындықты қалыптастырады, студенттер болашақта студенттерге кәсіби қызмет процесінде пайда болатын деректерді өңдеудің практикалық мәселелерін анықтауға және шешуге көмектесетін мәліметтер типтері мен құрылымдары туралы түсінік алады. Информатиканың негізгі ұғымдарының тұжырымдамалары анықталады, атап айтқанда ақпарат теориясының негіздері, алгоритмдер теориясы, информатиканың семантикалық негіздері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • ЕЖ және ЭЕМ архитектурасы
    Несиелер: 5

    Осы пәнді оқу шеңберінде білім алушылар компьютерлік жүйелер мен желілердің ұйымдастырылуы мен функционалдығымен байланысты білім алады, олардың құрылғыларының архитектурасымен танысады, компьютерлік компоненттер мен компьютерлік желілердің өзара әрекеттесуін ұйымдастыру мәселелерін зерттейді. Сондай-ақ білім алушылар компьютерде ақпаратты ұсынудың әртүрлі аспектілерімен танысады, желілерді сәйкес аппараттық және бағдарламалық қамтамасыз етумен жабдықтаудың, сондай-ақ олардың дұрыс жұмыс істеуін қамтамасыз етудің практикалық дағдыларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Компьютерлік жүйелер және желілер
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу шеңберінде студенттер компьютерлік жүйелер мен желілердің негіздерін, компьютерлерді логикалық қосу жолдарын оқып, ISO OSI және TCP/IP желілік хаттамалар стектерін ұйымдастыруды қарастырады, адрестеу және маршруттау мәселелерімен танысады, сонымен қатар DNS домендік атау жүйесінің жұмысы ретінде. Пәннің практикалық компоненті желіні орнату және диагностикалау, серверлермен жұмыс істеу, доменді сипаттау және серверде Интернет қызметтерін құру дағдыларын дамытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Компьютерлік модельдеу негіздері
    Несиелер: 5

    Пән аясында студенттер компьютерлік модельдеудің негізгі ұғымдарымен танысады, ақпаратты, математикалық, имитациялық модельдерді құру мәселелерін зерттейді. Олар кездейсоқ процестер мен кездейсоқ сандар генераторларының модельдерін құру мәселелерін зерттейді, фракталдар түсінігімен және классификациясымен танысады. Пәннің негізгі бөлігі әртүрлі қолданбалы бағдарламалық қамтамасыз етумен жұмыс істеу және әртүрлі типтегі және күрделіліктегі модельдерді құру бойынша практикалық дағдыларды дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Алгоритмдеу және программалау негіздері
    Несиелер: 5

    Пән алгоритмдеу және бағдарламалау негіздерін оқуға бағытталған. Пәнді оқу кезінде студенттер алгоритм, алгоритмді орындаушы ұғымдармен, негізгі басқару құрылымдарымен (түзу, тармақталу, циклдік) танысады, алгоритмдерді өңдеуді зерттейді, есептердің күрделілік кластарын және күрделілігін анықтауды үйренеді. Деректер құрылымдарымен танысады: бір өлшемді және екі өлшемді массивтер. Есептерді шешу алгоритмдерін алгоритмдік тілде және блок-схема түрінде құруды үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Компьютерлік графика және графикалық пакеттер
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында студенттер графикалық редакторларда векторлық және растрлық кескіндерді өңдеу әдістерін меңгереді. Сонымен бірге олар мәліметтерді өңдеу процесін бейнелеуді, объектілер арасындағы байланыстарды орнатуды үйренеді. Сондай-ақ студенттер заманауи графикалық пакеттердегі жұмыс істеу мүмкіндіктерімен және принциптерімен танысады, әртүрлі күрделіліктегі кескіндерді құру және өңдеуді үйренеді, векторлық және растрлық графиканы өңдеудің әртүрлі әдістерін меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 3

    Курс барысында студенттер инклюзивті білім берудің принциптері мен әдістемелік негіздері туралы білімдерін қалыптастырады. Ерекше қажеттіліктері бар балаларды психологиялық-педагогикалық қолдауға, инклюзивті білім беруді нормативтік-құқықтық қамтамасыз етуде туындайтын кедергілерді болдырмауға, сондай-ақ инклюзивті білім беру саласындағы ұйымдастырушылық және басқару құзыреттеріне қатысты заманауи талаптардың жаңа үлгілері туралы идеялар қалыптасады. Білім беру ұйымдарында мүмкіндігі шектеулі балаларды психологиялық-педагогикалық қолдау үлгілері туралы білімді меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Компьютер жүйелерінің архитектурасы және операциялық жүйелер
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында білім алушылар танымал операциялық жүйелердің, заманауи компьютерлер мен компьютерлік желілердің архитектуралық ерекшеліктерімен танысады, компьютердің элементтерін, түйіндерін және логикалық блоктарын құру және жұмыс істеу принциптерінің негіздерін меңгереді. Пәнді оқу шеңберінде студенттер компьютерлік желілерді жобалау және енгізу, желілік құрылғыларды конфигурациялау және операциялық жүйелердің дұрыс және толық жұмыс істеуін қамтамасыз етуді үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Абай әлемі
    Несиелер: 3

    Пән тарихи фактілерді, Абай Құнанбайұлы, Шәкәрім Құдайбердіұлы шығармаларының идеялық-эстетикалық құндылықтарды қалыптастыратын философиялық-көркемдік негіздерін игерте отыра, студенттің өз пікірін айта білу, практикалық дағдыларды және адамгершілік, адалдық, көркем мінез сияқты адами қасиеттерді қабылдауды меңгертеді. Қазақ әдебиеті қаламгерлерінің данышпандық қырлары мен М.Әуезовтің Абай мұрасын зерттеу, насихаттаудағы рөлін, шығармаларының тарих, әдебиет, ғылым үшін маңызын айқындайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Rasberry платформасындағы робототехника
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді өту барысында студенттер Raspberry Pi платформасымен жұмыс істеуді үйренеді, ол Linux отбасының сәйкес еркін таратылатын операциялық жүйесі бар тақтаны бағдарламалауды қамтиды, бұл студенттерге болашақта ендірілген жүйелер мен шағын серверлерді дамытуға мүмкіндік береді. Тақтаны бағдарламалау Raspberry Pi тақтасындағы түйреуіштерді пайдаланып физикалық процестерді басқаруды қамтиды, олардың бағдарламалары Python тілінде әзірленеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Python тілінде программалау
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында студенттер консольдық программаларды құруды үйренеді, тілдің синтаксисін қарастырады, енгізу/шығару операторларымен және олардың параметрлерімен танысады, сызықтық, тармақталған және циклдік алгоритмдерді программалаудың көптеген есептерін шешеді. Әртүрлі деректер түрлерімен, соның ішінде жолдық деректер түрімен, бір өлшемді және көп өлшемді массивтермен жұмыс істейді, алгоритмді тестілеу мәселелерін зерттейді, 2D ойындарын жасауға арналған PyGame кітапханасымен танысады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Корпоративті ақпараттық жүйелер
    Несиелер: 5

    Пән білім алушылардың корпоративтік ақпараттық жүйелерді жобалаудың әртүрлі әдістерін қолдану саласында практикалық құзыреттіліктерін қалыптастыруға бағытталған. Пән шеңберінде студенттер ақпараттық жүйелерді жобалау және енгізу үшін әртүрлі бағдарламалық құралдармен жұмыс істеу дағдыларын меңгереді, корпоративтік басқарудың құрылымдық құрамдас бөліктерімен және олардың сипаттамаларымен танысады. Пән сонымен қатар сәйкес бағдарламалық қамтамасыз етуді (анықтамалық әдебиеттер, стандарттар, ақпараттық желілер және т.б.) әзірлеу негізінде корпоративтік басқару мәселелерін қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Arduino платформасындағы робототехника
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу кезінде білім алушылар Arduino платформасында бағдарламалау және робототехника негіздерімен танысады, схемотехника мен бағдарламаларды басқару негіздерін игереді, автономды роботтар мен планшеттен немесе смартфоннан басқарылатын механизмдерді құруды үйренеді. Білім алушылар қозғалыс, жарық, дыбыс, температура мен ылғалдылық датчиктерді, жарықдиодты матрицалар мен дисплейлерді пайдалануды үйренеді, сонымен қатар қозғалтқыштар мен сервомоторларды басқаруды үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мәліметтер қоры және ақпараттық жүйелер
    Несиелер: 5

    Бұл пән студенттердің мәліметтер қоры мен ақпараттық жүйелер саласындағы білімін қалыптастыруға мүмкіндік береді, студенттерді ДҚБЖ жұмыс істеудің негізгі ұғымдарымен және принциптерімен таныстырады. Білім алушылар мәліметтер қорының негізгі құрамдас бөліктерін меңгереді, мәліметтер қоры қолданбаларының өмірлік циклін анықтауды үйренеді, ақпараттың үлкен көлемімен жұмыс істеу үшін пайдаланушы интерфейсін құру және теңшеу бойынша практикалық дағдыларды алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мехатроника және робототехника негіздері
    Несиелер: 5

    Бұл пәннің аясында студенттерге роботты және мехатрондық жүйелерді әзірлеу мен жобалаудың негізгі принциптері оқытылады. Бұл әрекетті орындау үшін студенттер Lego және Arduino сияқты әртүрлі білім беру конструкторларын және сәйкес бағдарламалық жасақтаманы пайдаланады. Сондай-ақ заманауи микроконтроллерлер роботтық жүйелерді жобалау үшін қолданылады, бұл студенттерге C / C ++ тілдерінде бағдарламалауды және басқару құрылғыларын үйренуге мүмкіндік береді: қадамдық қозғалтқыш, индикаторлар, сенсорлар және т.б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазіргі заманғы мәліметтер қорын басқару жүйелері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында студенттер мәліметтер қорын басқару жүйесінің құрамдас бөліктерімен (кестелер, сұраныстар, есептер, формалар) жұмыс істеуде теориялық білім мен практикалық дағдыларды игереді және олардың функционалдық ерекшеліктерімен танысады. Пәнді оқу барысында білім алушылар сонымен қатар мәліметтер қорының әртүрлі түрлерімен танысады, қазіргі заманғы құралдарды пайдалана отырып, реляциялық мәліметтер қорын жүзеге асырады, жазбалар арасында байланыс орнатуды үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Frontend әзірлеу негіздері
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді оқу кезінде студенттер frontend-әзірлеу негіздерін меңгереді, веб-бет макеттерін орналастыруға арналған HTML және CSS мүмкіндіктерімен танысады, веб-сайттар қалай жұмыс істейтінін біледі, веб-беттерге дизайн жасауды үйренеді, өз веб-беттерін құрастырады және оларды интернетте орналастыруға үйренеді. Сондай-ақ, курс аясында студенттер JavaScript тілінің негіздерімен танысады, Canvas-пен жұмыс істеуді қарастырады және веб-бет элементтерін басқаруды үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Интернет-технологиясы негіздері
    Несиелер: 5

    Бұл пән білім алушыларға заманауи интернет-технологиялар туралы түсінік қалыптастыруға, желілік технологиялардың негіздерін және желілік хаттамаларды құру принциптерін оқуға, Arpanet-пен танысуға, Интернет топологиясын, TCP/IP, DNS, HTTP домендік атаулар қызметін қарастыруға мүмкіндік береді. Пән сонымен қатар HTML/XHTML және CSS қолдануды, статикалық және динамикалық сайттарды әзірлеуді, JavaScript-те клиенттік бағдарламалауды, PHP арқылы серверлік бағдарламалауды қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • C# тілінде программалау
    Несиелер: 5

    Бұл пән C# тілінде бағдарламалаудың негізгі принциптерін, технологияларын, құрылымдарын және модельдерін оқуға мүмкіндік береді. Студенттер объектілі-бағытталған бағдарламалау тілдерінің негізгі түсінігін, объектілердің қасиеттерін, әдістерін және айнымалыларын меңгереді, қайта пайдалануға болатын бағдарлама модульдерін, соның ішінде байланысты деректер мен процедураларды құруды қарастырады. Пәннің практикалық бөлімі C# жоғары деңгейлі объектілі-бағытталған бағдарламалау тілінің мүмкіндіктерін пайдалана отырып, бағдарламалар жасау дағдыларын дамытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Енгізілген жүйелерді жобалау
    Несиелер: 5

    Осы пәннің аясында студенттер STM32, ESP32 және ATmega микроконтроллерлері негізінде енгізілген ендірілген жүйелерді жобалауды зерттейді. Бұл жүйелердің конструкциясы микроконтроллердің пассивті және белсенді компоненттерінен электр тізбегінің құрылысы мен сымын және микроконтроллерді бағдарламалауды (микробағдарламаны жазу) қамтитын схема бөлігін қамтиды. Жобалау жұмыстары ретінде студенттің қалауы бойынша күзет сигнализациясы, суару құрылғылары немесе басқа құрылғылар жүзеге асырылуы мүмкін.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • C++ тілінде программалау
    Несиелер: 5

    Пән жоғары деңгейлі С++ тілінде программалаудың негізгі принциптерін қалыптастырады, бағдарламалау тілінің әдістемесі туралы білім береді. Оқыту барысында консольдық бағдарламаларды жазу, кодтау және кодты оңтайландырудың практикалық дағдылары қалыптасады. Пәнді оқу C++ бағдарламалау тілінде есептерді шешу алгоритмдерін дайындау және бағдарламалық кодтарды жазу саласында шарлауға мүмкіндік беретін теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыруға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Білім берудің smart технологиялары
    Несиелер: 5

    Осы пәнді оқу барысында студенттер SMART-технологиялар және оларды білім беру процесінде қолдану мүмкіндіктері туралы негізгі білім алады. Білім алушылар SMART технологиясын қолдану негізінде оқу процесін қайта құру және жаңғырту, оқыту әдістемесін жаңарту және АТ-пәндер мазмұнын өзектендіру бойынша құзыреттіліктерін дамытады, бұл болашақ педагогтарға SMART-білім беру парадигмасын дамыту және іске асыру бағытында қажетті мамандар болуға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Web әзірлеу негіздері
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді оқу кезінде студенттер веб-әзірлеу негіздерін меңгереді. HTML көмегімен веб-беттерді құру принциптерімен танысады, көптеген тегтерді, атрибуттарды, HTML интерпретациясының мүмкіндіктерін зерттейді, HTML құжатының құрылымымен, код редакторымен танысады, тізімдермен, суреттермен, адрестермен, сілтемелермен, анкерлермен және құрама элементтермен жұмыс жасайды. CSS және кеңейтілген макет негіздерін үйренеді. Псевдосыныптармен, өтпелі анимациялармен, медиа сұраулармен және адаптивті тормен жұмыс істеуді үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жаңартылған білім беру мазмұны технологиялары және критериалды бағалау
    Несиелер: 5

    Пән студенттерге жаңартылған білім беру бағдарламасымен және заманауи оқу үдерісінде қолданылатын оқытудың тиімді әдістерімен танысуға мүмкіндік береді. Пән аясында студенттерді оқу нәтижелерін бағалаудың заманауи құралдарын қолдануға, жиынтық және формативті бағалауды және критерийлер бойынша бағалауды дайындау және өткізуге практикалық бағыт беру жүзеге асырылады. Пәнді өту кәсіби құзыреттіліктерді дамытуға, студенттердің шығармашылық және сыни ойлауын белсендіруге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • STEM оқытудың формалары мен әдістері
    Несиелер: 5

    Пән STEM білім берудің әртүрлі нысандары мен әдістерін қолдануда білім мен дағдыларды қалыптастыруға, сондай-ақ оларды қолданудың тиімділігін бағалауға бағытталған. Студенттер STEM аясында негізгі ұғымдарды, оқу мақсаттарын меңгереді. Пәнді оқу барысында студенттер STEM білім беруді жүзеге асыру шеңберінде заманауи білім беру технологияларын қолдануды үйренеді, жобалық жұмысты ұйымдастыру және жүргізу әдістерін меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Роботтарды модельдеу және бағдарламалау
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді оқыту барысында студенттер роботтық құрылғыларды құрайтын функционалдық жүйелерді, атап айтқанда басқару жүйесін, тірек құрылымын және жетекті зерттейді. Пәннің мазмұнына сәйкес студенттер роботты бағдарламалау негіздерін ғана меңгеріп қоймай, физика және теориялық механика бөлімдерін де меңгереді. Сондай-ақ сабақ барысында студенттер роботты жүйелердің жетектерінің әртүрлі түрлерімен және микроконтроллерлердің негізгі перифериялық құрылғыларымен танысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Электрондық білім беру ресурстары
    Несиелер: 5

    Бұл пән студенттерді электрондық білім беру ресурстарының мүмкіндіктерімен, олардың түрлерімен және болашақ кәсіптік қызметінде оқу құралы ретінде де, оқу үдерісін басқару ретінде де пайдалану ерекшеліктерімен таныстыруға бағытталған. Сондай-ақ, пәнді оқу барысында студенттер заманауи құралдарды пайдалана отырып, өз мамандығы бойынша білім беру ресурстарын әзірлеудің практикалық дағдыларын және олардың негізінде оқу қызметін ұйымдастыру әдістемесін меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мехатронды модульдердің, роботтардың бөлшектері және оларды құрастыру
    Несиелер: 5

    Осы пәнді оқу шеңберінде студенттерге роботтарды жобалаудың әрбір кезеңінде дұрыс әрекет алгоритмдерін таңдауға үйретіледі, олар құрамдас бөліктерден құрастыру, құрастырылған құрылғыны бағдарламалау және реттеу. Тірек құрылымы ретінде металдан және пластмассадан жасалған мехатрондық модульдердің өздігінен жасалған бөліктері таңдалады, жетек ретінде сатылы қозғалтқыштар мен сервожетектер пайдаланылады, ал роботтың бүкіл логикасы STM32, ATmega немесе ESP32 микроконтроллері арқылы басқарылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Java тілінде программалау
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында студенттер Java тілінде программалау негіздерін меңгереді, бағдарламаның құрылымымен, тілдің алфавитімен және деректер түрлерімен танысады, арифметикалық және разрядтық операторлармен жұмыс істеу негіздерін меңгереді. Білім алушылар күрделілігі әртүрлі алгоритмдерді жазуды, массивтермен жұмыс істеуді, бағдарламалауда әдістер мен объектілерді пайдалануды, ішкі бағдарламаларды құруды үйренеді, сонымен қатар оператордың шамадан тыс жүктелуін және рекурсивті функцияларды меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Инфоматиканы және робототехниканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында студенттер информатика мен робототехниканы оқыту әдістемесімен, оның мақсаттары мен міндеттерімен танысады, мектептегі іс қағаздарын жүргізуге, сабақтарды жоспарлауға үйренеді, қазіргі информатика мен робототехниканы оқытудың инновациялық жүйелерін қолдану тәжірибесін жинақтайды және сонымен қатар сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастыру мен өткізуді үйренеді. Пән жаңартылған білім беру базасына сәйкес қашықтықтан оқытуды, жобалық іс-шараларды және STEM-оқытуды ұйымдастыру мен өткізуді қамтиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Нейрондық желілер
    Несиелер: 5

    Бұл пән жасанды нейрондық желілерді құру және қолдану процесін зерттеуге бағытталған. Білім алушылар нейрондық желілер модельдерін оқытуда қолданылатын іргелі теориялық идеялармен және практикалық әдістермен танысады, тәжірибеде нейрондық желілерді оқытудың негізінде жатқан алгоритмдерді зерттейді, нейрондық желілерді құру және олардың күйін бақылау әдістерін, сонымен қатар мәліметтерді талдау саласындағы практикалық мәселелерді шешу үшін оларды қолдануды үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мехатроникадағы және робототехникадағы ақпараттық құрылғылар мен жүйелер
    Несиелер: 5

    Осы пәнді оқу барысында студенттер СИ тілінде Microchip ATmega8 микроконтроллерін бағдарламалау негіздерін меңгереді, бұл студенттерге роботтар мен мехатрондық жүйелерді модельдеу және бағдарламалау бойынша қажетті құзыреттілік болып табылады. Пәннің мазмұны микроконтроллерді бағдарламалаудың келесі тармақтарын қамтиды: микроконтроллердің жадысын басқару, микроконтроллердің сыртқы әлеммен кірістірілген перифериялық модульдер арқылы әрекеттесуі, жарықдиодты дисплейді, қозғалтқыштарды және басқа құрылғыларды басқару.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Java тілінде нысанды-бағдарланған программалау
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында студенттер әртүрлі салаларда қолданылатын ең танымал Java тілінің бірінде объектіге бағытталған тәсілдің теориялық аспектілерін зерттейді. Студенттер математикалық есептеулерді шешуде қолданбалы есептерге арналған бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу арқылы НББ әдістерін қолдануды үйренеді. Студенттер сонымен қатар графикалық интерфейсі бар бағдарламалық жасақтаманы әзірлеуді қарастырады, оны кейінірек ойындар жасау үшін пайдалануға болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Оңтайландыру әдістері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында білім алушылар операциялық зерттеулердің негізгі әдістемесін қолдануды, операциялық зерттеулердің барлық кезеңдерін кезеңмен орындауды, операциялық зерттеулердің нәтижелерін енгізуді және оңтайландыру есептерін жіктеу дағдыларын меңгереді. Сонымен қатар оңтайландыру есептерін шешу әдісін таңдауды, әдістердің конвергенциясы талаптарының орындалуын тексеруді, оны талдауды және оңтайландыру әдістерін қолданып, компьютерлік технологияларға программалардың көмегімен енгізуді үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Жасанды интеллект жүйелері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу кезінде білім алушылар жасанды интеллект және білім инженериясының теориялық негіздерімен танысады, мемлекеттік кеңістікке қатысты тапсырмаларды қарастырады, іс жүзінде мемлекеттік кеңістікте өндіруді үйренеді, сонымен қатар тапсырмалар жиынтығына дейін қысқарту кезінде іздеу әдістерді қарастырады. Пәнді оқу аясында білімді интеллектуалды жүйелерде бейнелеу, білімді бейнелеудің әртүрлі формаларын пайдалану және тілдік әрекетті модельдеу мәселелері де қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мехатроникалық және робототехникалық кешендерді басқару жүйелері
    Несиелер: 5

    Осы пәнді оқу шеңберінде студенттер мехатрондық және роботтық кешендерді басқару жүйелерінің жұмыс істеуінің негізгі алгоритмдерін меңгереді. Осы алгоритмдерді пайдалана отырып, роботтардың келесі манипуляциялары орындалады: көп буынды жүйелердің динамикасы, дифференциалды жетек, дифференциалды жетегі бар роботтың траекториясы мен кинематикасы бойынша бірқалыпты қозғалыс, автономды робот кинематикасының тура және кері есебі. Сонымен қатар, студенттер басқару жүйелерінің жұмысының зерттелген алгоритмдері негізінде бағдарламаларды құруды үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Робототехникалық жүйелер мен комплекстер
    Несиелер: 5

    Осы пәнді оқу шеңберінде студенттер механикалық және роботтық кешендерді басқару мен бағдарламалауды меңгереді, бұл студенттерге манипуляцияның келесі түрлерін жүзеге асыруға мүмкіндік береді: электр қозғалтқышын, оның ішінде сатылы қозғалтқышты және сервожетекті басқару, PWM сигналын жасау және оны басқару. Сондай-ақ студенттер C/C++ тілінде Arduino, Raspberry Pi, Python және Assembler мехатрондық және роботтық кешендері үшін басқару платформаларының заманауи түрлерін бағдарламалауды үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Python тілінде нысанды-бағдарланған программалау
    Несиелер: 5

    Осы курс аясында студенттер Python тілінде объектіге-бағытталған бағдарламалаудың негізгі парадигмаларын оқиды, онда негізгі ұғымдар объектілер мен сыныптар болып табылады. Осы тәсіл арқылы студенттер өздерінің деректер түрлерін (сыныптарын) құрып, олардың әдістерін анықтай алады. Сонымен қатар, Python бағдарламалау тіліне арналған көптеген даму орталары ендірілген нысандарды пайдалануға мүмкіндік береді, бұл бағдарламалық жасақтаманы жасау процесін әлдеқайда жеңілдетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Машиналық оқыту
    Несиелер: 5

    Осы пәннің аясында студенттер машиналық оқытудың негіздерімен, оның мақсаттарымен, міндеттерімен және түрлерімен танысады, сонымен қатар оны қолданудың практикалық дағдыларын меңгереді. Білім алушылар машиналық оқыту алгоритмдерін меңгереді, өздерінің машиналық оқыту үлгілерін құруды үйренеді, үлгіні тану әдістерін (регрессия және классификация), кластерлеу және өлшемді азайту әдістерін қолданады, әртүрлі оқыту әдістерін пайдалануды және модельдерді бағалауды үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Java-да Web-қосымшалар әзірлеу
    Несиелер: 5

    Осы пәннің аясында студенттер Java бағдарламалау тілінде серверлік тарапқа арналған WEB қосымшасын құру негіздерін оқиды. Бұл жағдайда сұрауларды генерациялау, интерактивті және браузерден тәуелсіз интерфейсті әзірлеу үшін Java бағдарламалау тілі қолданылады. Сонымен қатар, бұл бағдарламалау тілі объектіге бағытталған бағдарламалау әдістерін пайдалануға мүмкіндік береді, бұл студенттерге сыныптар мен объектілерді пайдалануды және НББ негізгі түсініктерін: абстракция, инкапсуляция, мұрагерлік және полиморфизмді үйренуге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • С++/C# тілінде нысанды-бағдарланған программалау
    Несиелер: 5

    Осы пән бойынша оқыту шеңберінде студенттер бағдарламалаудың негізгі парадигмаларының бірі – C++/C# тілінде объектіге бағытталған бағдарламалауды оқиды. Бағдарламалық жасақтаманы әзірлеу Eclipse және Visual Studio бағдарламалау орталарында ортаның мүмкіндіктерін кеңейтетін және әзірлеу процесін жылдамдататын арнайы кітапханалар мен плагиндерді пайдалана отырып жүзеге асырылады. Сондай-ақ студенттер НББ көмегімен топтық жұмысты және GitHub репозиторийлерімен жұмыс істеуді үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • PHP-да Web-қосымшалар әзірлеу
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді оқу барысында студенттер серверлік хост функциясын орындай алатын WEB қолданбаларына арналған қосымшаны әзірлеуді игереді, осылайша тек статикалық HTML сайттарын ғана емес, сонымен қатар осы сайттарға динамикалық түрде жұмыс істеуге мүмкіндік беретін WEB серверінің бір бөлігін жасайды. сұраныстарды өзгерту және өңдеу. Сонымен қатар, бұл пәнде объектіге бағытталған бағдарламалау парадигмасын дұрыс қолдану, топты дамытуда басқа студенттермен жұмыс жасау қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Python-да Web-қосымшалар әзірлеу
    Несиелер: 5

    Осы пәннің аясында студенттер Python бағдарламалау тілінде WEB қосымшасын жасау технологияларының негіздерін оқиды. Студенттер дайын кітапханалар мен құралдар жиынтығын - фреймворктарды пайдаланып құруды үйренеді, олардың бірі серверлік өңдеуге де, бір беттік қолданбаларға арналған да Django құрылымы болып табылады. Сондай-ақ студенттер URL функциясын шақыруды, дерекқорлармен, соның ішінде реляциялық дерекқорлармен жұмыс істеуді үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Есептеу әдістері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында білім алушылар әртүрлі есептеу әдістерін меңгереді, есептеулердің негізгі түсініктерімен, қателер теориясының негіздерімен танысады, алгебра, сызықтық емес теңдеулер және теңдеулер жүйесіндегі есептерді шешуге арналған әртүрлі есептеу әдістерін жүзеге асырады. Сонымен қатар білім алушылар функцияларға қатысты есептерді шешу үшін сандық әдістерді қолдануда практикалық дағдыларды алады: интерполяция және жуықтау, сандық интегралдау және дифференциалдау және т.б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Сандық әдістері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында білім алушылар сандық әдістерді қолдана отырып есептерді шығару саласында білім алады, қолданушының дәлдігіне шешімді жуықтау әдістерін және айырмашылық схемасының теориялық элементтерін қарастырады. Пәннің негізгі бөлімі есептердің кең ауқымы үшін сандық әдістерді қолданудың практикалық дағдыларын дамытуға бағытталған: алгебралық және трансценденттік типтегі теңдеулер, интегралдық есептеулер, қарапайым дифференциалдық теңдеулер, сонымен қатар туындыдағы теңдеулерді шешу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мультимедиа өңдеу технологиясы
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу аймағында студенттер мультимедиялық технологиялар саласындағы жалпы ұғымдар мен анықтамалармен, мультимедиялық технологиялардың қолданылу аясымен, даму тарихымен, бағыттарымен және қолданылуымен танысады. Анимацияны құрудың заңдылықтары мен принциптері, хронометраж ережелері, анимация фрагментін ойнату уақытын есептеу, дыбысты қабаттастыру мен бейне, анимация және дыбысты қамтитын мультимедиялық клиптерді құрастыру ережелері оқытылады. Мультимедиялық дизайнның стильдік тұтастығының құралдары қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Компьютерлік желілердегі ақпараттық қауіпсіздік
    Несиелер: 5

    Пән білім алушыларды ақпаратты қорғау жүйелерін құру және қолдану және компьютерлік желілер мен жүйелерде ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз етудің теориялық және практикалық мәселелерімен таныстырады. Білім алушылар әртүрлі қауіпсіздік технологияларын меңгереді, деректерді қорғау және хабарламаларды шифрлау үшін арнайы бағдарламалық қамтамасыз етумен жұмыс істейді, сонымен қатар желілер арқылы деректерді беру кезінде оның қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін ақпаратты криптографиялық қорғаудың әртүрлі әдістерін тәжірибеде қолданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кеңселік технологиялар
    Несиелер: 5

    Пән кәсіби қызметтегі міндеттерді шешуде арнайы бағдарламалық қамтамасыз етуді қолдануды қарастырады. Пәнді оқу барысында студенттер кеңсе бағдарламаларының функцияларын, атап айтқанда мәтіндік редактор мен кесте редакторын, арнайы бағдарламалардың көмегімен тесттің орналасуын, сонымен қатар математикалық пакеттердің негізгі функцияларын үйренеді. Студенттер бұлтты шешімдерді әзірлеу құралдарын қолдана алады және кеңсе шешімінің жобасын жасай алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Академиялық жазу
    Несиелер: 3

    Пәнді оқу барысында білім алушыларда әдеби тіл нормалары білімі қалыптасады, сөйлеу мәдениеті кеңейеді, ауызша және жазбаша сөйлеу белсенділігі артады. Фразеологиялық бұрылыстарды, сөздерді және мақал-мәтелдерді қолдану арқылы тұлғааралық және кәсіби қарым-қатынаста тілді қолдану дағдылары қалыптасады. Сондай-ақ, студенттер ғылыми стиль құралдарын игере алады, сонымен қатар ғылыми мәтіндерді жасау және жобалау дағдыларын жетілдіреді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ақпаратты қорғау
    Несиелер: 5

    Бұл пән студенттерге ақпараттық қауіпсіздік және ақпаратты қорғау түсінігін меңгеруге мүмкіндік береді. Сондай-ақ ақпараттық қауіпсіздік қатерлері және оларды жүзеге асыру әдістері мен ақпаратты қорғаудың заңнамалық және құқықтық аспектілерін қолдана алу мүмкіндіктерін береді. Ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз етудің криптографиялық әдістерін, ақпаратты қорғау әдістері мен құралдары туралы үйреніп қана қоймай ұйымдастыру және техникалық қорғау құралдарын пайдалана алуына жағдай жасалады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ақпаратты қорғаудың криптографиялық әдістері
    Несиелер: 5

    Пән студенттерді ақпаратты криптографиялық қорғау саласындағы негізгі түсініктермен, криптографиялық қорғаудың даму тарихымен, оның түрлерімен және құрылу принциптерімен таныстырады. Пәннің практикалық құрамдас бөлігі деректерді криптографиялық қорғаудың техникасы мен әдістерін қолдану, криптоталдау жүргізу, криптографияда деректерді қорғаудың математикалық модельдеуін жүзеге асыру дағдыларын дамытуға бағытталған. Пән сонымен қатар сақтық көшірме жасау және деректерді шифрлау үшін арнайы құралдарды пайдалану мәселелерін қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Java-да мобильді қосымшаларды бағдарламалау
    Несиелер: 5

    Пән әр түрлі операциялық жүйелер үшін қосымшаларды дербес құру үшін практикалық білімді қалыптастырады, графикалық пайдаланушы интерфейсі бар бағдарламаларды құру туралы логикалық түсінік қалыптасады. Пәнді оқу барысында білім алушылар клиент-сервер архитектурасы бар, графикалық интерфейсі бар, сондай-ақ деректер базасымен жұмыс істеу үшін көп ағынды, желілік құрылғыларға арналған әртүрлі мобильді қосымшаларды әзірлеуде практикалық тәжірибе алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мобильді қосымшалар жасау
    Несиелер: 5

    Пән смартфондарға арналған қосымшаларды құру және жобалау саласындағы негізгі ұғымдар мен қабілеттерді алу үшін бағытталған. Пәнді оқу барысында білім алушылар негізгі мобильді операциялық жүйелермен танысады, сондай-ақ мобильді құрылғыларға арналған бағдарламалық жасақтаманы құрудың әртүрлі құралдарымен танысып олармен іс-жүзінде жұмыс жасауды үйренеді. Іс жүзінде мобильді қосымшаны құру бойынша іскерліктер мен дағдылар алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • ЭЕМ - дағы практикум
    Несиелер: 5

    Бұл пән заманауи кеңсе технологиялары мен оларға қатысты бағдарламалық жасақтама мәселелерін, олардың функционалдығы мен пайдалану ерекшеліктерін қарастырады. Пәнді оқу барысында кеңседе жұмыс жасаудың, бұлтты есептеулер, құжат айналымы жүйелері, құжаттарды сканерлеу және бейне байланыс негізінде ақпараттық технологияларды қолданудың заманауи тәсілдері қалыптасады. Білім алушылар бұлтты қызметтер мен технологияларды пайдалана алу мүмкіншілікке ие болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Компьютерлік анимацияның негіздері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында студенттер анимация ұғымымен, оның даму тарихымен, түрлерімен, құрылу принциптерімен танысады, сонымен қатар Wick Editor, Synfig Studio, Adobe After Effects және Maya бағдарламаларында анимация құрудың практикалық дағдыларын меңгереді. Студенттер кадр бойынша анимациямен, негізгі кадрлар бойынша анимациямен танысады, бағдарламалық жасақтаманың анимациясын және «сүйектер» жүйесі негізінде анимацияны енгізу негіздерін, визуализация мен рендерингті үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Компьютерлік графиканы программалау
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу шеңберінде білім алушылар графикалық ақпаратты компьютерде бейнелеу саласының негізгі аспектілерін, сонымен қатар компьютерлік графиканы бағдарламалауға арналған компьютерлер мен бейне жүйелердің мүмкіндіктерін зерттейді, екі және үш өлшемді графиканың алгоритмдерімен және әдістерімен танысады, Windows үшін графикалық бағдарламаларды құруды, анимациямен жұмыс істеуді, градиентті бояуды жасауды үйренеді, сонымен қатар Opengl және DirectX кітапханаларын пайдалана отырып, компьютерлік графиканы бағдарламалауда практикалық дағдыларды қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Математикалық модельдеу
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу шеңберінде білім алушылар математикалық модельдеудің негізгі түсініктерін меңгереді, математикалық модельдерді өңдеуді, басқару алгоритмдерін және жөндеуді зерттейді. Пәннің негізгі құрамдас бөлігі SimInTech ортасында математикалық модельдеудің практикалық дағдыларын дамытуға бағытталған: білім алушылар қоршаған ортамен жұмыс істеуді, мәліметтер қорын және оларға сұраныстарды құруды, күрделі модельдерді, модельдік алгоритмдерді қарастыруды, векторлармен жұмыс істеуді және объектілерді құруды үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Программалау есептерін шешу
    Несиелер: 5

    Бұл пән білім алушылардің программалау есептерін шешу саласындағы білімдерін қайталауға және жүйелеуге бағытталған. Пәнді оқу шеңберінде білім алушылар қарапайым және күрделі деректер құрылымдарын пайдалана отырып есептерді шешу принциптерін қарастырады, ықтималдық және амортизациялық сияқты алгоритмдерді талдау әдістерін зерттейді, сонымен қатар мәліметтерді сұрыптау, сүзу және деректерді іздеу алгоритмдерін қолдана отырып есептерді шешеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • 3D-программалау
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді оқу барысында білім алушылар үш өлшемді шынайы бейнелерді құруға арналған программалаудың теориялық және практикалық негіздерін меңгереді, математикалық аппараттармен, кескіндерді проекциялаумен, объектілерді бояудың әдістерімен және әдістерімен танысады, сонымен қатар векторларды есептеуге қатысты мәселелерді қарастырады. Пәннің практикалық құрамдас бөлігі OpenGL графикалық кітапханасының көмегімен үш өлшемді кескіндерді бағдарламалау дағдыларын дамытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Компьютерлік бейнелерді өңдеудің негіздері
    Несиелер: 5

    Пән аясында мобильді бейне түсіру мен бейне монтаждаудың жалпы мәселелері қарастырылады, студенттер бейне монтаж жасауға арналған заманауи бағдарламалармен, олардың мүмкіндіктерімен, айырмашылықтарымен, артықшылықтары мен кемшіліктерімен таныстырылады. Пәннің негізгі бөлігі бейнередакторлармен жұмыс істеудің практикалық дағдыларын дамытуға бағытталған, мысалы, Movavi, VideoPad және т.б. сияқты қарапайымдардан бастап, DaVinci Resolve сияқты заманауи кәсіби бағдарламаларға дейін.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мобильді құрылғыларды бағдарламалау
    Несиелер: 5

    Пән мобильді құрылғыларға арналған бағдарламалық жасақтаманы әзірлеу мәселелерін қарастырады және білім алушылар мобильді технологиялар туралы білім, операциялық жүйелердегі бағдарламалау ерекшеліктері туралы білім алады. Пәнді оқу барысында мобильдік құрылғыларға арналған бағдарламаларды бағдарламалау және орнату әдістері зерделенеді, бағдарламаларды жасау дағдылары меңгеріледі. Сондай-ақ, білім алушылар мобильді құрылғылардың аппараттық және бағдарламалық құралдарының даму перспективаларымен танысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Бұлтты технологиялар
    Несиелер: 5

    Пән оқушылардың бұлтты есептеу технологиясы туралы теориялық және практикалық білімдерін дамытады. Пәнді оқу барысында студенттер осы технологияның аспаптық құралдарын игереді, бұлтты есептеулердің негізгі ұғымдары мен жалпы терминологиясымен, олардың инфрақұрылымымен танысады. Тәртіп бұлтты технологиялар мен интернет қызметтерін жеке және бірлескен шығармашылық жұмыс үшін пайдалануды үйренуге мүмкіндік береді. Білім алушылар бұлтты есептеудің заманауи технологияларын тәжірибеде қолдануды үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON3

    Танымдық және кәсіби іс-әрекетте информатика және ақпараттық технологиялар саласындағы базалық білімді пайдалану.

  • Код ON7

    Бағдарламалық құрал құрамдастарын, мобильді және веб-қосымшаларды әзірлеу.

  • Код ON9

    Машиналық оқыту саласындағы мәселелерді шешудің әдістері мен тәсілдерін тиімді пайдалану.

  • Код ON2

    Оқушылардың жеке, физиологиялық және психологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, заманауи оқыту технологиялары мен критериалды бағалауды қолдану.

  • Код ON4

    Компьютерлік желілердің аппараттық және бағдарламалық компоненттерін тиімді пайдалану және ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету.

  • Код ON5

    Заманауи цифрлық құралдар мен қызметтерді пайдалана отырып, білім беруді цифрландыруды ұйымдастыру.

  • Код ON10

    Кәсіби қызметтегі өзекті мәселелерді өз бетінше зерттеу

  • Код ON8

    Мехатронды және роботтық жүйелерді өңдеу және жөндеу саласындағы білімдерін қолдану.

  • Код ON1

    Қоғам дамуының заманауи тенденцияларын ескере отырып, әлеуметтік-мәдени, экономикалық, құқықтық, экологиялық білімді, коммуникативті дағдыларды көрсету, ақпараттық технологияларды қолдану.

  • Код ON6

    Кәсіби қызметте заманауи бағдарламалау құралдары мен технологияларын қолдану.

Top