Инновациялық білім беру бағдарламасы

6B11202 Табиғи және техногенді сипаттағы төтенше жағдайлардың қауіпсіздігін инновациялық басқару в Дәулет Серікбаев атындағы Шығыс Қазақстан техникалық университеті

  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 3

    Пәнді енгізу және әзірлеу Қазақстан Республикасының 2022 - 2026 жылдарға арналған сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат тұжырымдамасын іске асырумен байланысты, онда жоғары білім беру жүйесіндегі басты басымдықтар сыбайлас жемқорлыққа қарсы білім беру мен тәрбие арқылы білім алушылардың сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеті мен санасын, сыбайлас жемқорлық көріністері мен құқық бұзушылықтарға "мүлдем төзбеушілікті" дарытуға бағытталған азаматтық бірегейлікті және әлеуметтік-құқықтық дағдылар мен құзыреттерді қалыптастыру болып табылады. Пән студент жастардың білім беру мәдениеті мен санасын, академиялық адалдық пен ашықтық қағидаттарын нығайтуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Инженерлік білім беруге кіріспе
    Несиелер: 3

    Пән өзінің болашақ мамандығы және қоршаған ортаны қорғау саласындағы кәсіби қызметті жүзеге асыру кезіндегі міндеттері туралы түсінік береді және табиғатты пайдаланудың негізгі мәселелері мен ноосфера мәселелерін, климаттың өзгеруі мен жасыл экономиканың, табиғи мен техногенді төтенше жағдайлар. қарастырады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Табиғи және техногенді сипаттағы төтенше жағдайлар
    Несиелер: 5

    Пән студенттердің кәсіби құзыреттілігін дамытуға бағытталған қауіпсіз түрде ойлауды және денсаулықты сақтау тәртібін қалыптастыру; табиғи және техногенді сипаттағы қауіпті жағдайлар мен олардан қорғану және төтенше жағдайларды зілзала, қирау, адамдардың қаза болуын тудыратын, оның табиғи көріністеріндегі табиғатының күші туралы, елдегі және шет елдердегі апатты құбылыстар туралы білім жүйесін ашу болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Математика
    Несиелер: 5

    Сызықтық және векторлық алгебраның элементтері, аналитикалық геометрия элементтері, математикалық талдауға кіріспе; бір айнымалы функцияның дифференциалдық есептеулері және оларды қолдану; бірнеше айнымалылар функциясының дифференциалдық есептеулері және оларды қолдану. Есептеудің ең жаңа техникалық әдістері математикалық зерттеулерді кез-келген ғылым саласына қатысты қолдануға және шешімді тәжірибелік қолдануға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Физика
    Несиелер: 6

    Физика материяның жалпы қозғалыс формаларын зерттейді. Бірінші бөлім материалдық нүкте мен қатты дененің кинематикасы мен динамикасына арналған. Екінші бөлім молекулалық физика және термодинамика негіздеріне арналған. Үшінші - электростатика, тікелей ток және электромагнетизм. Төртінші - тербелістер мен толқындар. Бесінші - геометриялық және толқындық оптика. Алтыншы - жарық пен кванттық механиканың кванттық теориясының элементтері. Жетінші - атом және атом ядросының физикасы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ықтималдықтар теориясы
    Несиелер: 5

    Оқытылатын бөлімдер: Кездейсоқ оқиғалар, кездейсоқ шамалар және олардың таралу заңдары. Бұл бөлімдерді білу нақты техникалық және технологиялық процестердің нақты көрінісі болып табылатын стохастикалық математикалық модельдерді құруға мүмкіндік береді. Бұл білім салалық статистиканың негізі болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қоршаған орта жағдайын химиялық талдау
    Несиелер: 6

    Пән табиғи нысандарды атмосфералық ауаны, суды, топырақты, негізгі компоненттерге де, сонымен қатар элемент -токсиканттарға да талдаудың аса маңызды химиялық әдістерін қарастырады, оларды қоршаған ортаны қорғау мәселелерімен байланысты нақты практикалық міндеттерді шешу үшін қолдану мүмкіндіктерін қарастырады. Химиялық және сапалық және сандық талдау әдістері туралы теориялық және практикалық білімді қалыптастыру

    Оқу жылы - 1
    Семестр 3
  • Төтенше жағдайларда аман қалу мен бағдарлаудың топографиясы
    Несиелер: 5

    Картографияның теориялық негіздері. Карталардағы құбылыстарды бейнелеудің картографиялық тәсілдері; Әлем жақтарын анықтау тәсілдері. Географиядағы базалық ақпаратты түсіну, баяндау және сыни талдау; - теориялық білімді практикада қолдану; - карталар бойынша әртүрлі міндеттерді шешу; Кешенді географиялық талдаудың қажетті құралдарын, картографиялық материалды талдау тәсілдерін, жергілікті жерде бағдарлау дағдыларын меңгеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Сызба геометриясы және инженерлік графика
    Несиелер: 5

    Графика- сызбалар мен эскиздерді салу және мемлекеттік стандарттарды қолдану, оларды дұрыс жұмыс ретінде пайдалану. Негізгі геометриялық заңдылық, есеп шығару тәсілдерін оқыту және детальдарды, модельдерді көп жазықтықтарға бейнелеуді үйрету. Құрастырылған сызбаларға сәйкес бұйымдардың жұмыс сызуларын салу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Биологиялық қауіпсіздіктің негіздері
    Несиелер: 5

    Биологиялық ластанудан қорғану мен бейтараптау критерийлері, вирустық, инфекциялық аурулардың көздері; биологиялық қауіпсіздік жағдайын талдау, сонымен бірге қоршаған және өндірістік ортаға биологиялық жағымсыз факторлардың әсерін азайту шараларын жүзеге асыру, биотехнологияның заманауи әдістері мен олардың ерекшеліктері, тірі ағзаларға микроағзалардың әсер ету механизмі туралы ұғымдарды қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Қауіпсіздіктің медициналық-биологиялық негіздері
    Несиелер: 5

    Тіршілік қауіпсіздігінің медициналық-биологиялық негіздері қоршаған орта мен адамның өзара әрекеттесуін қарастыратын кешенді пән. Ол биология, физиология, гигиена, токсикология, медицина және еңбек психологиясы білімдерін біріктіреді, адам ағзасының тіршілік ету ортасының факторларымен медициналық-биологиялық өзара әрекеттесуінің механизмдері және оларды санитарлық-гигиеналық нормалау принциптері туралы білімді қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Инженерлік және компьютерлік графика
    Несиелер: 5

    Курс сызба геометриясының элементтерін де, техникалық сызбаны да қамтиды. Курста сызбаларды, геометриялық құрылымдарды және проекциялық сызбаларды орындау туралы қажетті ақпарат қарастырылады. Конструкторлық құжаттаманы әзірлеуге және ресімдеуге ерекше назар аударылды. AutoCad бағдарламасын игеру студенттерге осы бағдарламаның құралдарын қолдана отырып құжаттама жасауға, сонымен қатар әртүрлі жобаларды құру процесін автоматтандыру мүмкіндігін игеруге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Инженерлік геология
    Несиелер: 3

    Пән келесі мәліметтерді мазмұндайды: тау жыныстардың механикалық және су-физикалық қасиеттері, жер асты сулардың химиялық қалыптасудың шарттары, табиғи жағдайлардағы жер асты сулардың ағуын анықтайтын есептеу негіздері, және де тау жыныстарды багалау инженерлік-геологиялық негіздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 5
  • Алгоритмдеу және бағдарламалау тілдері (Python)
    Несиелер: 5

    Курс Python жүйесі мен тілінің мен негізгі ұғымдарымен танысуға мүмкіндік береді. Курста негізгі тілдік құрылымдар мен кірістірілген функциялар, модульдер мен пакеттер, функционалды бағдарламалау құралдары, деректермен жұмыс істеуге арналған Python негізгі кітапханалары қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 5
  • Экологиялық геология
    Несиелер: 3

    Бұл пәннің курсында экологиялық геологияның негізгі ұғымдары, нысаналары, әдістемесі беріледі. Геологиялық үрдістердің адам өмірі мен қызметіне әсері туралы жалпы түсінік беріледі. Табиғи ресурстардың тапшылық жағдайында адамзаттың өмір сүру мәселелері, оның қауіпті геологиялық үрдістердің салдарын есепке алуға және жоюға дайындығы қаралады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 5
  • Химиялық қауіпсіздік негіздері
    Несиелер: 5

    Пән химиялық өндірістің зиянды және қауіпті факторларын, олардың адам ағзасына және қоршаған табиғи ортаға әсерін, қауіпсіздік және қоршаған ортаны қорғаудың заманауи биотехнологияларын қарастырады. Химиялық кәсіпорынның химиялық қауіпті нысан ретіндегі сипаттамасы, химиялық апаттар кезінде КӘУЗ-ден қорғау тәсілдері мен әдістері, өздігінен көмек көрсету және алғашқы көмек көрсету тәсілдері сипатталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 6
  • Төтенше жағдайлардағы химиялық әсерлерден қорғану
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында студенттер бейбіт және соғыс уақытындағы төтенше жағдайларда тіршілік ету ортасын, халықтың химиялық қорғану мәселелерін шешу үшін теориялық білім мен практикалық дағдыларды алады. Пән апаттар, зілзалалар кезінде ТЖ-да аумақтарды, халықты және қызметкерлерді қорғау бойынша шараларды жоспарлау мен заманауи зақымдану құралдарын қолдану дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 6
  • Экология негіздері және өмір тіршілігінің қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Экологиялық және өндірістік орта мен олардың қауіпсіздігі арасындағы өзара байланыс, оларды сәйкестендіру тәсілдері мен өлшемдері, экологиялық және өндірістік сферадағы жағымсыз элементтердің әсерін төмендету мен алдын-алудың негізгі әдістері, өмір тіршілігінің факторларын бақылау мен қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін жағдайларды нормалау, сонымен бірге төтенше жағдайлардың мониторингі мен болжау және жою шараларын әзірлеу ұғымдарын қалыптастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 6
  • Іргелі және қолданбалы экономика негіздері
    Несиелер: 5

    Бұл курсты оқу студенттерге экономика қалай жұмыс істейтіні және алған білімдерін нақты шешімдерді қабылдауда тиімді қолдану туралы негізгі идеяларды қалыптастыруға мүмкіндік береді.Құрылымдық тұрғыдан алғанда, пәнге экономикалық ғылымның іргелі біліміне арналған бөлімдер кіреді, сонымен қатар қазіргі экономикадағы бизнес-процестерді ұйымдастыру бөлімдері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 6
  • Адам бол
    Несиелер: 5

    Курстың дамуы мен енгізілуі білім беру жүйесін ізгілендіру, пәнаралық интеграция, жалпы ұлттық контексте ұлттық мәдениеттің мәселелерін терең зерттеу бағытында жетілдірудің объективті қажеттіліктерімен байланысты. Абай Құнанбаевтың философиясы мен шығармашылығы контексінде студенттердің бойында ашық сананы қалыптастыру, өзіндік ұлттық код пен ұлттық ерекшелікті түсіну, рухани жаңғыру, бәсекеге қабілеттілік, реализм және прагматизм, тәуелсіз сыни ойлау, білім мәдениеті, дүниетанымның негізгі тұжырымдамаларын, толеранттылық құндылықтарын, мәдениетаралық диалог пен мәдениетті игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 6
  • Инженерлік жүйелер торабының қондырғылары
    Несиелер: 5

    Пән адамның тіршілік әрекетінің қолайлы жағдайларын құру туралы түсініктерін қалыптастыру үшін инженерлік желілер мен коммуникацияларды инженерлік қамтамасыз ету жүйелерінің негізгі мәселелерін, электрмен жабдықтау, сумен жабдықтау, су бұру, газбен жабдықтау және жылыту жүйелері, ауаны желдету және кондиционерлеу, жасанды ортаның қауіпсіздігі мен жайлылығы, сонымен бірге экологиялық сапаны бағалаудың негізгі талаптары мен критерийлерін қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 7
  • Инженерлік желілер мен жабдықтар
    Несиелер: 5

    Пән қаланың инженерелік жүйелері туралы жалпы мәлімет береді: су құбыры, лас суды әкету құбыры, жылу, газ желілері, төменгі және жоғарғы кернеулі тоқ сымдары, телекомму¬никация. Сонымен қатар пән елді мекен мен өндіріс орнының инженерлік коммуникацияларын орнатып төсеу жайлы оқытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 7
  • Табиғи және техногенді сипаттағы төтенше жағдайлар кезінде апатты-құтқару және басқа да шұғыл жұмыстарды ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Пән студенттерді техногенді және антропогендік әсерлерден қорғау және қауіпсіздікті қамтамасыз ету құралдарын құру және енгізу саласындағы жобалау-конструкторлық қызметке дайындауға, түлектерді кәсіпорын деңгейінде адам және тіршілік ету ортасын қорғау бойынша ұйымдастыру-басқару қызметіне, сонымен қатар табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайлардағы кәсіпорын қызметіне дайындауға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 8
  • Төтенше жағдайлар кезінде қоршаған ортаның сапасының мониторингі
    Несиелер: 5

    Пән төтенше жағдайлар кезінде қоршаған орта мен табиғи ресурстардың тән ерекшеліктерін бақылау және бағалау бойынша кешенді ақпараттық жүйені, табиғи және антропогендік факторлардың әсерінен олардың жай-күйінің өзгеруін талдау, болжау және бақылау мақсатында, табиғи ортаның теориялық және әдіснамалық негіздерін, экологиялық қасиеттері және аймақтың антропогенезі; ландшафттың экологиялық тұрақтылық дәрежесін. қарастырады

    Оқу жылы - 3
    Семестр 8
  • Төтенше жағдайлардағы психологиялық тұрақтылық
    Несиелер: 5

    Мінез-құлықтың психологиялық аспектілерін қолдануда өздігінен ұйымдастыру мен өздігінен білім алу мәдениеті, тұлғалық теориясы, психикалық өзін-өзі реттеу ұғымдары, басшылар үшін тұлғаның психологиялық тұрақтылығын құрайтын психикалық тұрақсыздық, инновациялық тосқауылдардың алдын-алу әдістері мен төтенше жағдайлар кезінде өзара және өзідігінен көмек беруді анықтаудың, төтенше жағдайларда психологиялық тұрақтылықты анықтаудың кәсіби дағдыларын қалыптастыруды қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 8
  • Кәсіпорын экономикасы
    Несиелер: 5

    Кәсіпорынның экономикасын білу, мамандардың құзіреттілігінің негізі, олардың кәсіпорынның экономикалық даму бағытын анықтай білу. Бәсекелі нарықтық ортадағы кәсіпорындардың қызметін, шектеулі ресурстар жағдайында тиімді шешімдер қабылдау және дамыту үрдістері оқытылады. Білім алушылар негізгі және айналым қаражаттары, еңбек ресурстар, жалақы жүйесі, шығындар, қаржылық көрсеткіштер және инвестициялық бағалау туралы білімді меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 9
  • Ғаламдық экология
    Несиелер: 5

    Ғаламдық экология-экология, физика және радиобиология тоғысындағы пән. Пән тіршілік ету ортасына табиғи және техногендік әсерлерді және оның өзгеру себебін талдау кезінде қажет. Экожүйелерде болып жатқан процестерді терең түсінуге көмектеседі. Қоршаған ортада олардың пайда болғанға дейін өзгерістер нәтижелерін алуға ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 9
  • Климаттың өзгеруі және «жасыл» экономика
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу аясында студенттер климаттың өзгеруі және «Жасыл» экономика туралы ақпарат алады. Климат түсінігін және оның өзгеруін, климаттың өзгеруінің салдарын зерттейді. Орнықты даму мәселелерін, Қазақстан Республикасының «жасыл» экономикаға көшуі жөніндегі тұжырымдаманың негізгі ережелерін қарастырады. Климаттық өзгерістерге қарсы күрес жөніндегі халықаралық келісімдерге, климаттың өзгеруі саласындағы халықаралық келісімдер бойынша Қазақстанның міндеттемелеріне талдау жасайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 9
  • Өрт қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Өрт қауіпсіздігі ұғымдарын қалыптастыру, өрттердің түрлері, олардың жіктелуі, олардың пайда болу себептері туралы білімді тереңдету, өрттерді болжау тәсілдері, талап етілетін өрт-техникалық құралдарды, автоматты өрт сөндіруді, әртүрлі температуралық жағдайларда сигнал беруді бағалау, ғимараттардың көлемдік-жоспарлау және құрылымдық ерекшеліктерін, ғимараттар мен құрылыстардың отқа төзімділігі мен жарылыс-өрт қауіптілігі, ғимараттан эвакуациялау мәселелері, ғимараттар мен құрылыстардың өрт қауіпсіздігі; ғимараттардың өрт қауіпсіздігін қамтамасыз етуге қойылатын негізгі талаптар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 9
  • Өндірістік-радиациялық бақылау және радиациялық қауіпсіздік
    Несиелер: 5

    Пән төмендегі сұрақтарды: ядролық-отын циклы кәсіпорындарының жаһандық радиоактивті ластануы; радиоактивті сәулеленудің биологиялық объектілермен өзара әрекеттесуі; тірі организмдермен сәулеленудің әртүрлі түрлерінің өзара әрекеттесу механизмдері; соматикалық, соматико-стохастикалық және генетикалық әсерлер; радиациялық бақылаудың әдістері мен аспаптары; иондаушы сәулеленуден қорғану; иондаушы сәулелену көздерімен жұмыс істеу кезінде радиациялық қауіпсіздікті қамтамасыз ету мен радиациялық қауіпсіздіктің құқықтық аспектілерін қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 9
  • Жеке және ұжымдық қорғану құралдары
    Несиелер: 5

    Жеке және ұжымдық қорғану құралдарын қолданудың тиімді әдістері мен тәсілдері, жеке және ұжымдық қорғану құралдарының классификациясы, кәсіби аурулар мен жарақаттанудың туындауының жағымсыз салдарлары мен қатерді төмендету үшін оларды қолданудың ерекшелін зерделеу, жеке және ұжымдық қорғану құралдарын пайдалану бойынша эргономикалық және техникалық шешімдері дағдыларын қалыптастыруды қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 10
  • Төтенше жағдайларды жобалау мен модельдеу жүйесі
    Несиелер: 5

    Электрондық карталардың болуы табиғи және техногендік ТЖ көптеген түрлері пайда болған кезде аумақта жағдайдың дамуын модельдеу жүргізуге мүмкіндік береді. Модельдеу жағдай параметрлерінің болжамын да (ТЖ аймағының өлшемдері, ТЖ қауіпті факторларының көрсеткіштерінің шамасы, зардап шеккен объектілердің тізбесі және т.б.), сондай-ақ оған қажетті деректері бар жағдай картасын да алуға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 10
  • Төтенше жағдайлар кезіндегі апатты-құтқару жұмыстарының қауіпсіздігі, қауіпсіз жағдайларды қамтамасыз ету әдістері
    Несиелер: 5

    Пән магистральдық газ, мұнай құбырларында, коммуналдық-энергетикалық желілерде және көлікте апаттар мен зілзала кезінде апаттық-құтқару жұмыстарын жүргізудің қауіпсіз тәсілдері мен әдістерін қарастырады. Сонымен бірге көлік құралдарын, машиналар мен механизмдерді пайдалану қауіпсіздігі, құтқарушы әрекетінің тиімді тәсілдерін анықтау мен қауіпсіз жұмыс дағдылары туралы ақпарат береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 10
  • ТЖ салдарларын жою кезінде ғимараттар мен қондырғыларды талдауда және АҚЖ жүргізу кезіндегі техника қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Пән табиғи және техногенді төтенше жағдайлар кезінде бүлінген ғимараттар мен имараттарда, үйінділерде, сонымен бірге зақымдану ошақтарында іздеу және апатты құтқару жұмыстарын жүргізу мен ұйымдастыру сұрақтары мен құтқару жұмыстарының қауіпсіздік бойынша регламенттелінетін бөлімдері мен қызметінің нормативті құжаттарды әзірлеу мүмкіндіктерін қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 10
  • Өртке қарсы қорғану құралдары
    Несиелер: 5

    Өртті анықтау, оқшаулау және жою, адамдарды, мүлікті және қоршаған ортаны өрттің қауіпті факторларының әсерінен қорғау үшін пайдаланылатын техникалық құралдар. Автоматты байқау және өртті сөндіру қондырғылары; түтін шығару жүйелері; өрт туралы хабарлау жүйелері; өртке қарсы сумен жабдықтау (ішкі және сыртқы өртке қарсы су құбыры, өрт резервуарлары, адамдар мен материалдық құндылықтарды өрттен қорғауға арналған техникалық құралдар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 10
  • Өнеркәсіптік қауіпсіздікті техникалық реттеу
    Несиелер: 5

    Адамның тіршілік ету ортасымен (өндірістік, тұрмыстық, қалалық, табиғи) қауіпсіз өзара іс-қимыл тәсілдерін, өндіріс жағдайында шаруашылық жүргізу объектілерінің (ұйымдардың) тұрақты жұмыс істеуін, жағымсыз факторлардан қорғау, зиянды және қауіпті факторлардың алдын алу және зардаптарын жою және қазіргі заманғы зақымдау құралдарын қолдану мәселелерін зерттейтін жоғары мектеп пәні.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 10
  • Төтенше жағдайларды болжау үшін геоақпараттық жүйелер
    Несиелер: 5

    Қоршаған ортаның құрамды бөліктерінің, жалпы ландшафттың жағдайы туралы, сонымен қатар арнайы бағдарламалық қамтамасыздандыруды (ГАЖ-технологиялары) қолданып табиғи және техногенді сипаттағы төтенше жағдайлады сандық және сапалық деректердің мүмкіндігі мен кеңістікті түсінігінің ерекшелігін қарастырады. Дүлей апаттар кезінде қауіпті аймақтарды геоақпараттық картографиялау тәжірибесі баяндалады, ГАЖ базасында ТЖ болжау және жою жүйелерін әзірлеу қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 10
  • Еңбекті қорғау
    Несиелер: 3

    Еңбекті қорғау саласындағы ұғымдарды қалыптастыру, еңбекті қорғау жөніндегі халықаралық және мемлекеттік нормативтер мен стандарттарды, ұйымдарда еңбекті қорғауды басқару жүйелерін зерделеу, қауіпсіздік міндеттерін шешу, өндірістік санитарияның, қауіпсіздік техникасының, электр қауіпсіздігінің және өртке қарсы профилактиканың қазіргі заманғы талаптарын ескере отырып, нақты өндірістік жағдайларда қауіпті және зиянды факторлардың әсер ету тәуекелдерін төмендету және жою.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 11
  • Тұрақты кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Пән "тұрақты даму"моделі қағидаттарында кәсіпкерлік қызметті жүргізудің теориялық-әдіснамалық және практикалық негіздерін ашады. Бұл модель басқару арқылы ұзақ мерзімді қаржылық тұрақтылықты үш фактормен қамтамасыз етуге бағытталған: экономикалық, әлеуметтік, экологиялық.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 11
  • Төтенше жағдайлар кезінде гидротехникалық құрлыстардың тұрақтылығы
    Несиелер: 5

    Пән гидротехникалық құрылыстардың қауіпсіздігі саласындағы нормативтік-құқықтық және заңнамалық базаны, төтенше жағдайлар кезінде гидротехникалық құрылыстардың гидрологиялық, техникалық және технологиялық орнықтылығын, сондай-ақ табиғи және техногендік сипаттағы экстремалды гидрологиялық әсер ету кезінде гидротехникалық құрылыстарды пайдалануды қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 11
  • Төтенше жағдайлар кезінде су-техникалық нысандарды қорғау
    Несиелер: 5

    Пән су тораптарын салу және пайдалану кезінде пайда болатын төтенше жағдайлар кезінде су объектілерін қорғау бойынша іс-шараларды, әртүрлі аймақтарда ГЭС құрудың ықтимал салдарын болжау; мониторинг жүйесінің көмегімен су тораптарының техникалық және технологиялық жағдайын бақылауды оқытады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 11
  • Өнеркәсіптік объектілердің электр қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Пән, өндірістік объектілердегі және технологиялық жабдықтарды пайдалану кезіндегі электр қауіпсіздігі талаптарын оқытады. Кең таралған өндірістік процестерде қауіпті электр факторларымен таныстырады. Электрқауіпсіздіктің және электр жабдықтарымен жұмыс істейтін қызметкерлерді қорғаудың негізгі мәселелері қарастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 11
  • Құтқарушының кәсіби дайындығын ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Пән апатты-құтқару қызметінің мамандарын кәсіби іріктеу мен даярлаудың маңыздылығын және қазіргі кезеңде құтқарушыларға моральдық-психологиялық, физикалық және кәсіби қасиеттері мен білім деңгейі, сондай-ақ әртүрлі төтенше жағдайларда зардап шеккендерге алғашқы көмек көрсету, зақымдану ошақтарынан зардап шеккендерді шығару, тасымалдау және оларды көлікке тиеу тәртібі бойынша жоғары талапты қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 11
  • Электр қауіпсіздігі негіздері
    Несиелер: 5

    Пәнде электр тогымен зақымданудың қауіптілік көздері, электр тогының адам ағзасына әсері, оның нормалануы, электр тогының зақымдануынан қорғаудың принциптері мен әдістері қарастырылады. Өндірістегі жазатайым оқиғаларды тексеру кезінде электр тогының зақымдану нәтижесін анықтайтын факторларды анықтау, өндірістік жұмыстарды жүргізу кезінде адамның қауіпсіз қызметін қамтамасыз ету іскерлігін қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 11
  • Төтенше жағдайларда персоналмен және қорғануды басқару, материалды-техникалық қамтамасыз ету
    Несиелер: 5

    Қорғану мен персоналды басқарудың тиімді дағдылары мен қазіргі заманғы әдістері, ТЖ-да материалдық-техникалық қамтамасыз ету іс-шаралары; қорғану мен персоналды басқаруды ұйымдастыру үшін қажетті негізгі заңнамалық актілердің мазмұны; қорғану мен персоналды басқаруды ұйымдастырудың негіздері мен қағидаттары, материалдық-техникалық қамтамасыз етуді; ТЖ жағдайында материалдық-техникалық ресурстарды пайдаланудың тиімділігін жетілдіру мен арттырудың негізгі бағыттарының дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 11
  • Код ON2

    Тұлғаның, қоғам мен мемлекеттің тиімді жұмыс істеуін сақтау, дамыту және тиімді жұмыс істеуі мақсатында әлеуметтік жүйелердің қауіпсіздігін қамтамасыз ету әдістерін қолдану.

  • Код ON10

    ТЖ туралы хабарлау және ақпараттандыру тәртібін білу, ықтимал қауіпті өнеркәсіптік және табиғи объектілерге мониторинг жүргізу және ТЖ мониторингінің техникалық жүйелерін пайдалана білу және оның нәтижелерін түсіндіру; төтенше жағдайларды және олардың салдарын болжау.

  • Код ON12

    Табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайларды жою жөніндегі іс-шараларды әзірлеу және жүргізу, апаттық-құтқару жұмыстарын жүргізуді ұйымдастыра білу, апаттық-құтқару құрамаларын басқару әдістерін білу және қолдану, олардың жұмысы үшін іс-қимылдар алгоритмін құра білу, жағдайды талдай, бағалай және шешімдерді қабылдай білумен қатар міндеттерді қою, олардың орындалуын бақылау.

  • Код ON9

    ТЖ жағдайында басқару жүйесін құру және жұмыс істеу принциптерін білу және төтенше жағдайлардың салдарын жою бойынша іс-қимылдарды ұйымдастыра және орындай білу; сондай-ақ ТЖ жою бойынша іс-шараларды орындау кезіндегі іс-қимылдар тәртібін, халықты, мәдени және материалдық құндылықтарды эвакуациялау тәртібін нақты білу; халықтың өмір сүруі үшін қажетті ұйымдардың жұмыс істеу орнықтылығын арттырудың негізгі әдістері мен тәсілдерін, су тазарту және қорғау құрылыстарының техникасы мен технологиясын білу және қолдана білу, сондай-ақ қоршаған ортаны қорғау талаптарының сақталуын бақылау, қоршаған ортаның ластануына мониторинг жүргізу.

  • Код ON7

    Кәсіби қызметте ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану; қажетті ақпаратты, оның ішінде компьютерлік құралдардың көмегімен іздеуді жүзеге асыра білу және осы құралдармен жұмыс істеу, ТЖ-дан қорғау саласында оқытудың техникалық құралдарын қолдану; ТЖ-ның алдын алу мен жоюды болжаудың ықтимал әдістерін, бағдарламалары мен модельдерін білу.

  • Код ON3

    Этикалық шешімдер қабылдау үшін әлеуметтік-мәдени және тұлғалық жағдайлардың философиялық аспектісін талдау. Әлеуметтік мәселелер бойынша өз пікірін негізді түрде білдіру.

  • Код ON4

    ҚР нормативтік-құқықтық актілерінің және инженерлік-техникалық білімнің талаптары негізінде ТЖ-дың алдын алу және жою жөніндегі қызметтің тиімділігін жоспарлай, ұйымдастыра, жүргізе және талдай білу, оңтайлы әдістерді таңдап, ұтымды шешімдер әзірлей білу

  • Код ON1

    Экономикалық-құқықтық ортада біртұтас тұлғаны қалыптастыруға және индивидтің жауапкершілігін арттыруға ықпал ететін білімді көрсету.

  • Код ON5

    Қауіпті геологиялық процестерді, сондай-ақ экологиялық міндеттерді шешуде, ТЖ-дың алдын алу және жою іс-шараларын бағалау, жоспарлау және әзірлеу бойынша графикалық ақпаратты (сұлбаларды, сызбаларды) жасау және оқу кезінде инженерлік-техникалық білім мен дағдыларды пайдалану.

  • Код ON8

    ТЖ-дың алдын алу және жою кезінде қорғанудың техникалық жүйелері туралы білімді пайдалана білу, ТЖ-дың алдын алу және жою үшін жаңа, заманауи шешімдерді таба білу; ТЖ-ды бағалау және болжау үшін деректерді жинау мен өңдеу үшін ақпараттық бағдарламаларды қолдану дағдыларына ие болу.

  • Код ON11

    Төтенше жағдайлардың алдын алу бойынша іс-шараларды әзірлеу және жүргізу, ТЖ пайда болу қаупін азайтуға, адамдардың өмірі мен денсаулығын сақтауға, материалдық шығындарды азайтуға бағытталған іс-шаралар кешенін әзірлеуге қабілетті болу.

  • Код ON6

    Кәсіби және жеке даму міндеттерін өз бетінше анықтау, өз бетінше білім алумен айналысу, біліктілікті арттыруды саналы жоспарлау, оқу-әдістемелік жұмысты ұйымдастыру тәртібін, тіршілік қауіпсіздігі саласындағы білімді насихаттауды ұйымдастыру, нысандары мен әдістерін білу және АҚ және ТЖ-дан қорғау саласында сабақтар ұйымдастыру және өткізе білу.

6B11202 Инженерлік экология және энергетикадағы қауіпсіздік
Бакалавриат

Ғұмарбек Дәукеев атындағы Алматы энергетика және байланыс университеті (АЭжБУ)

БББТ: B094 Санитарлық-профилактикалық іс-шаралар

Инновациялық білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B11202 6B11202-HR: еңбек экономикасы және қауіпсіздігі
Бакалавриат

Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті (ҚарМУ Е.А.Бөкетов)

БББТ: B094 Санитарлық-профилактикалық іс-шаралар

Инновациялық білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B11202 Техносферадағы төтенше жағдай кезіндегі өрт қауіпсіздігі
Бакалавриат

М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

БББТ: B094 Санитарлық-профилактикалық іс-шаралар

Инновациялық білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B11202 Экологиялық инженерия
Бакалавриат

Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

БББТ: B094 Санитарлық-профилактикалық іс-шаралар

Инновациялық білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top