Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01504 Химия в Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

  • Жоғары мектептің педагогикасы
    Несиелер: 3

    Курс жоғары білім берудің негізгі бағыттарын, қағидаттары мен заңдылықтарын зерделеуге бағытталған. Курсты оқу барысында қазіргі педагогиканың базалық ұғымдары, оқыту мен тәрбиелеудің тұжырымдамасы мен теориясы, жоғары мектептің дидактикасы қарастырылатын болады. Магистрант білім беру процесін ұйымдастыруды жобалау дағдыларын, жеке және топтық рефлексия тәсілдерін меңгереді, педагогикалық мақсаттарды сауатты тұжырымдай алады, білім беру технологияларын оқу үрдісінде қолдана алады, пәндердің жұмыс бағдарламаларын құрастыра алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Химия пәніндегі оқулықтардың құрылымдық - мазмұндық негіздері
    Несиелер: 5

    Бұл курста химияны оқытудағы оқулықтың оқу жүйесі ретіндегі маңызы ашылып, оқулық мәтінінің мазмұны мен құрылымына қойылатын талаптар, мектептегі химиядан қазіргі және баламалы оқулықтардың мазмұны қарастырылады.Пәнді оқу барысында магистранттар оқулықтардың мазмұны бойынша талдаудың негізгі әдістерін түсінеді, табысты оқуға қажетті химиядан білім кешенін көрсету дағдыларын меңгереді, оқулықтардың құрылымы бойынша жалпы әдістемелік ұсыныстар бере алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Курстың мазмұны басқару психологиясының тәсілдері мен бағыттарын, басқарудың психологиялық заңдылықтарын, басқару мәселелерін жоспарлау мен шешу ерекшеліктерін меңгеруге бағытталған. Білім алушылар конфликттік жағдайларды шешудің психологиялық әдістерімен танысады, жұмысты ынталандыру тәсілдерін, басқарудың тиімді стильдерін қолдану әдістерін меңгереді. Басқару процесінің тиімділігінің төмендеуінің негізінде жатқан психологиялық себептерді талдау дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары оқу орындарында химия пәндерін оқытудың модульдік технологиясы
    Несиелер: 5

    Бұл курс модульдік оқыту технологиясының жалпы түсініктері мен негізгі сипаттамаларын, модульдік блоктардағы теориялық материалды тереңдетіп оқыту тұжырымдамаларын зерттеуді қарастырады. Курсты оқу барысында білім алушыларда модульдік оқытудың принциптері, блоктық-модульдік оқытудың мәні, модульдік оқыту технологиясының артықшылықтары мен маңызы, пәннің мазмұнын немесе әрбір тақырыпты дидактикалық, педагогикалық және кәсіби міндеттерге сәйкес құрамдас бөліктерге бөлу туралы жүйелі білім қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жалпы және бейорганикалық химияны оқыту әдіснамасы мен заманауи технологиясы
    Несиелер: 5

    Бұл пән жалпы және бейорганикалық химияны оқытудың әдістемелік негіздерін, бейорганикалық химияны оқытудың мақсаты мен негізгі міндеттерін қалыптастыру әдістемесін, жалпы және бейорганикалық химияны оқытудың заманауи әдістерімен технологияларын зерттеуді қарастырады. Курсты оқу барысында білім алушыларда оқу материалы мазмұнының құрылымдық-логикалық байланысымен реттілігі туралы, химия ғылымдарының классификациясы, жалпы және бейорганикалық химияның негізгі теориялық мәселелері туралы жүйелі білім қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Орта білім беру ұйымдарында ғылыми - зерттеушілік қызметін басқару
    Несиелер: 5

    Пән орта білім беру ұйымдарында ғылыми-зерттеу қызметін басқарудың әдістері мен функцияларын зерттеуді қарастырады. Ол мектептің педагогикалық жүйе және басқару объектісі ретіндегі маңызына, басқару мен педагогикалық басқарудың ұғымдық аппараттарына түсіндірме береді. Білім беруді басқаруда жаңа ақпараттық технологияларды қолдану, мектеп ішілік бақылау жүйесі, педагогикалық кадрларды аттестациялау мәселелері қарастырылып, талданады. Бұл пәнді меңгеру магистранттардың білім беруді басқару саласындағы нормативтік құжаттармен жұмыс дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 3

    Тиісті білім саласының түпнұсқа әдебиетін шет тілінде еркін оқуға оқытуды көздейтін кәсіби қызметті жүзеге асыру үшін жалпы мәдени, кәсіби және арнайы құзыреттерді меңгеру; мамандық бойынша монологиялық және диалогтік нысанда ауызша қарым-қатынас дағдыларын дамыту; магистранттың ғылыми жұмысымен байланысты тақырыптарда жазбаша ғылыми қарым-қатынас дағдыларын дамыту, сондай-ақ ғылыми саладағы халықаралық ынтымақтастықтың нысандары мен түрлерімен танысу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жалпы білім беретін мектептердегі оқытудың жаңа интерактивті әдістері
    Несиелер: 5

    Бұл пән ЖОО-да білім беруді ұйымдастырудың заңнамалық және нормативтік-құқықтық негіздерін, университетте химияны оқытудың психологиялық-педагогикалық негіздерін, мамандаярлауда қолданылатын жаңа білім беру технологияларын,химиялық емес мамандықтардағы химиялық білім жүйелерін зерттеуді қарастырады.Бұл пәннің дамуы білім беру үрдісінде ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалана отырып, студенттерге химиялық есептерді шығаруға үйрету үшін болашақ мұғалімдердің оқыту әдістемесі саласындағы арнайы кәсіби құзыреттілігін қалыптастырудың қажетті негізі болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Оқу процесінде оқушыларды бағалау әдістері және өзін-өзі бағалау
    Несиелер: 5

    Бұл курс білімалушылардың оқуын (үлгерімін) диагностикалау мен бақылаудың маңызды принциптерін қарастырады. Ол қалыптастырушы және жиынтық бағалаудың мағыналарын, педагогикадағы сапалық және сандық критерийлердің алуан түрлілігін, өзін-өзі бағалаудың тұлға дамуындағы рөлі мен орнын ашады. Оқушылардың өзін-өзі бағалауын дамытуға бағытталған критериалды бағалау әдістерін қолдану дағдыларын қалыптастырады. Пәнді оқу барысында магистранттар диагностиканың қажетті компоненттері ретінде педагогикалық процестегі диагностика, бақылау, білімалушылардың білімін бағалау мәселелерін талқылайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 5

    Пән ғылыми ойлау мәдениетін зерттеуге бағытталған, аналитикалық мүмкіндіктер мен зерттеу дағдыларын қалыптастырады, болашақ ғалымға қажетті теориялық және практикалық білім береді. Ғылымның тарихи эволюциясын және олар қалыптастыратын философиялық перспективаларды зерттейді. Қазіргі ғылымның пайда болуы, оның әлеуметтік және институционалдық байланыстары сипатталған. Ойлау эксперименттеріне, теорияларды растау мен теріске шығаруға, сандық және жоғары сапалы зерттеу әдістерінің пайда болуы мен қолданылуына байланысты жалпы философиялық мәселелер қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Оқушылардың оқу жетістігін критериальды бағалау
    Несиелер: 5

    Бұл пән оқу жоспарына сәйкес қысқа мерзімді мақсаттар мен оқу нәтижелеріне негізделген білім алушылардың оқу жетістіктерін талдауды, жеке үлгерімі мен дамуын бақылау және оқушылардың тұлғалық даму траекториясын түзетуді зерттеуге арналған. Білімалушылардың оқу бағдарламасын меңгерудегі олқылықтарды толтыруға ынталандыру мәселелерін қарастырады.Пәнді оқу барысында магистранттар студенттердің оқу жетістіктерінің критерийлерін әзірлеу, оқу іс-әрекет түрлерін бағалау дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары оқу орындарындағы химияны оқытудың жаңа технологиялары
    Несиелер: 5

    Бұл пән болашақ мұғалімге химияны оқу бағдарламасымен қарастырылған білім беру мақсаттарына жету үшін сабақтармен сабақтарды жобалауға мүмкіндік беретін ЖОО-да химияны оқытудың заманауи технологияларын зерттеуді қарастырады. Курсты оқу барысында білім алушыларда химияны оқыту технологияларының әдістемесі, кезеңдері, стратегиялары туралы, химияны оқытудың заманауи технологияларын пайдалана отырып, білім алушылардың оқу-танымдық іс-әрекетін ұйымдастыру туралы жүйелі білім қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогикалық ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Педагогикалық ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру пәні бойынша мынадай тараулар терең қарастырылады: Ғылыми педагогикалық зерттеу әдiстерi, Зерттеудің мәселесі мен тақырыбын анықтау-ғылыми ізденістің алғашқы кезеңі, Зерттелетін мәселенің жағдайын талдау, Ғылыми педагогикалық зерттеулердің алғашқы қойылу кезеңі, Ғылыми педагогикалық зерттеудің жүргізілу процесі және қорытынды кезеңі, Педагогикалық зерттеулердегі мәліметтерді статистикалық өңдеудің математикалық әдістері, Педагогикалық эксперимент

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектепте химиялық есептерді шешу әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бұл курста қазіргі ақпараттық кеңістікте бағдарлану үшін жаратылыстану-математикалық білімді пайдалану, есептеу және эксперименттік есептерді шешу кезінде ойлау экспериментінің дағдыларын меңгеру үшін практикалық дағдылар мен дағдылар қалыптасады. Бұл пәнді оқу критериалды бағалауды қолдана отырып, оқу нәтижелерін бақылауға мүмкіндік береді. Курсты оқып-үйрену жоғары оқу орнының оқытушысы ретіндегі практикалық жұмыстарды орындау үшін, сонымен қатар магистратураның әдістемелік жұмыстарын жүзеге асыру үшін қажет.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Литосфераны оқып-үйренудің химиялық -экологиялық аспектілері
    Несиелер: 5

    Пән литосфераның химиялық және экологиялық қасиеттерін зерттеуге арналған. Литосфераның құрамы мен құрылымы, литосфера жағдайына әсер ететін табиғи және антропогендік факторлар, топырақты тазарту әдістері сияқты. Бұл пән студенттердің литосфераның химиялық құрамын анықтау, топырақ объектілеріндегі ластаушы заттардың әрекетін болжау дағдыларын, сонымен қатар топырақтың химиялық құрамын зерттеу нәтижесінде алынған мәліметтерді талдау дағдыларын дамытуға ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазіргі органикалық химияның және биохимияның теориялық және қолданбалы аспектілері
    Несиелер: 5

    Бұл курс динамикалық, статикалық, функционалды биохимияның негізгі бөлімдері, эукариоттар мен прокариоттардағы негізгі биохимиялық процестердің қызметі мен реттелуі туралы түсінікті кеңейтеді. Қазіргі заманғы жабдықтар мен аспаптарды пайдалана отырып, органикалық және биохимиялық білімдер негізінде магистранттар нақты эксперименттік есептерді шешу үшін биологиялық химия бойынша эксперименттік дағдыларды меңгереді. Студенттердің алған білімдері мен дағдылары кәсіптік пәндерді оқытудың кейінгі процесінде қажет.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Химиядан оқушылардың ғылыми-зерттеу әрекеті
    Несиелер: 5

    Бұл курста оқу орындарында білімалушылардың жобалық және ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастыру сұрақтарын қарастыру көзделген. Магистранттар химияның зерттеу әдістерінің жүйелерін, химиялық ақпаратпен және әдебиеттермен жұмыс істеу әдістемесін, ғылыми зерттеудің негізгі кезеңдерін қарастырады. Ұйымдастыру-басқару, оқу-әдістемелік, ақпараттық, дидактикалық және психологиялық-педагогикалық мәселелер кешенін шешудің тұтас ғылыми негізделген көзқарасы қалыптасады. Сондай-ақ магистранттар ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастыру бойынша мұғалімдердің озық тәжірибесіне талдау жасайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Химия сабақтарында білім алушылардың функционалдық сауаттылық тапсырмаларын құрылымдау әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бұл пән химия сабақтарында функционалдық сауаттылықты дамыту үшін PISA тапсырмаларын қолданудың іс-тәжірибесімен танысу, әр түрлі типтегі жаттығуларды : ситуациялық, практикаға бағытталған тапсырмалар, олардың шарттарында көрінетін бірқатар ерекшеліктері бар ашық типтегі тапсырмаларды шешуді қарастырады. Бұл пәнді оқыту барысында магистаранттарда химия сабақтарында білім алушылардың функционалдық сауаттылық тапсырмаларын құрылымдау әдістері мен оларды шешудің қырымен байланысты әдістемелік түсінігі қалыптастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Атмосфераны оқып-үйренудің химиялық -экологиялық аспектілері
    Несиелер: 5

    Пән атмосфераның химиялық және экологиялық қасиеттерін зерттеуге арналған. Атмосфераның құрамы мен құрылымы, атмосфераның жағдайына әсер ететін табиғи және антропогендік факторлар, ауаны тазарту әдістері сияқты. Бұл пән студенттердің атмосфераның химиялық құрамын анықтау, ауа объектілеріндегі ластаушы заттардың әрекетін болжау дағдыларын, сонымен қатар ауаның химиялық құрамын зерттеу нәтижесінде алынған мәліметтерді талдау дағдыларын дамытуға ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Органикалық химия және ЖМҚ химиясын оқытудың методологиялық аспектілері
    Несиелер: 5

    Бұл пән магистранттардың органикалық қосылыстардың химиялық құрылымы теориясындағы электронды бейнесі туралы, конформациялық изомерия және стереохимия негіздері туралы білімдерін кеңітіп, тереңдетеді. Органикалық қосылыстардың реакциялар теориясын және жоғары молекулалық қосылыстардың химиясын қарастырады. Оқытудың әртүрлі түрлерін өз бетінше жоспарлау және жүзеге асыру үшін магистранттарда қажетті білім, білік және дағды кешенін қалыптастырады. Педагогикалықжәнеәдістемелікмәселелерді өз бетінше шешуіне мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Күрделілігі жоғары химия есептерін шығару әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән күрделілігі жоғары химиялық есептерді шешу әдістерін зерттеуге арналған. Өңірлік компонентті ескере отырып, деңгейлік тапсырмаларды, өндірістік экологиялық мазмұны бар тапсырмаларды шешу қарастырылады. Студенттер логикалық ойлау тапқырлығын пайдалана отырып, күрделілігі жоғары есептерді есептеу дағдылары мен дағдыларын, ғылыми зерттеу барысында химиялық есептерді бағалау үшін күрделілігі жоғары математикалық есептеулерді қолдана білу дағдыларын дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Гидросфераны оқып-үйренудің химиялық -экологиялық аспектілері
    Несиелер: 5

    Пән гидросфераның химиялық және экологиялық қасиеттерін зерттейді. Гидросфераның құрамы мен құрылымы, гидросфераның күйіне әсер ететін табиғи және антропогендік факторлар, су массаларын тазарту әдістері сияқты. Бұл пән студенттердің табиғи және өндірістік сулардың химиялық құрамын анықтау, су объектілеріндегі ластаушы заттардың әрекетін болжау дағдыларын, сондай-ақ су қоймаларының химиялық құрамын зерттеу нәтижесінде алынған мәліметтерді талдау дағдыларын дамытуға ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оқушыларды химия пәнін бейіналды және бейіндік оқытудың ғылыми - әдістемелік негіздері.
    Несиелер: 5

    Бейіналды және бейіндік оқытудың мәні мен мақсаты.Бейіналды және бейіндік оқытудың жалпы ережелері және ұйымдастыру. Қазақстан Республикасындағы бейіндік және бейіндік оқытудың жағдайы. Бейіналды және бейіндік оқыту кезеңінде оқу процесін оңтайлы ұйымдастыру үшін білім беру тұжырымдамасының элементтерін таңдау. Элективті курста оқыту әдістерін таңдаудағы әдістемелік тәсілдер. Алдын ала профильдік және бейіндік элективті курстар шеңберінде химияны оқытудың негізгі ұйымдастырушылық формаларын пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • "Жалпы химиялық технология" курсын оқытудың әдістемелік аспектілері
    Несиелер: 5

    Бұл пән химиялық технологияны оқытудың әдістемелік негіздерін, химиялық технологияның негізгі заңдылықтарын, химия өнеркәсібінің маңызды салаларын оқыту әдістемесін зерттеуді қарастырады. Курсты оқу барысында білім алушылар ғылым мен өндірістің қазіргі жағдайы деңгейінде химиялық технологияның заманауи мәселелерін зерттеу әдістемесі, нақты химия салаларының өнімдерін алу және пайдалану мүмкіндіктері, сонымен қатар химиялық технологияның дамуында жаңа бағыттар бойынша жүйелі білімдерін дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • "Катализ" және "Коллоидты химия" курстарын оқытудың әдістемелік негіздері
    Несиелер: 5

    Бұл пән «Катализ» және «Коллоидтық химия» курстарының әдістемелік аспектілерін зерттеуге арналған. Катализ түрлері, өнеркәсіпте қолдану әдістері, дисперсті жүйелердің құрамы, қасиеттері және алынуы, зольдердің тазартылуы мен диффузиясы сияқты коллоидтық химияның негізгі мәселелері қарастырылады. Оқушылардың коллоидтық жүйелермен жұмыс істеу дағдылары, алынған нәтижелерді талдау, экспериментті жоспарлау және нәтижелерді өрнектеудің математикалық әдістерін қолдану дағдылары қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Химия пәндерінен электрондық оқулықтарды құру әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бұл пән инновациялық білім беру құралдарын пайдалануды зерттейді. Пәнді оқу барысында магистранттар білім беру ресурстарының классификациясын меңгереді, электронды оқулықтар және электрондық оқулықтың құрылымдық ұйымдастырылуы туралы жалпы мәліметтер алады; электронды оқулықтың артықшылықтары мен кемшіліктерін ажырата біледі. Курс сонымен қатар электронды ресурстарды пайдалана отырып химияны оқытудың формалары мен әдістерін талқылайды және электронды тасымалдаушылардағы химиядан білім беру ресурстарына шолу жасайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Химияны оқытудағы инновациялық технологиялар
    Несиелер: 5

    Бұл пән әлемдік білім берудің инновациялық әдістерін, технологияларымен оқыту әдістерін, тенденциялары мен даму бағыттарын зерттеуді қарастырады. Бұл пәннің дамуы инновациялық технологияларды талдау және оқу процесіне енгізуді ұйымдстыру қабілетін қалыптастырудың қажетті негізі болып табылады. Курсты оқу барысында студенттердің химияны оқуға деген қызығушылығын арттыру үшін қолданылатын интерактивті әдістер туралы жүйелі білім қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Радиациялық биохимияның қазіргі таңдағы мәселелері
    Несиелер: 5

    Бұл пән иондаушы және иондамайтын сәулелердің биологиялық объектілерге және жасуша мен ұлпалардағы зат алмасуға әсерін зерттейді. Радиациялық фон, оның құрамдас бөліктері, иондаушы сәулеленуді тіркеудің негізгі әдістері және олардың салыстырмалы сипаттамалары туралы сұрақтарды қарастырады. Нуклеин қышқылдарының, белоктардың, липидтердің және көмірсулардың радиациялық биохимиясының мәселелері, радиациялық экология және гигиена мәселелері талқыланады. Сабақ тақырыбы бойынша жағдаяттық есептер шығарады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Химия мұғалімінің зерттеу қызметін жобалау
    Несиелер: 5

    Бұл пән жобалық қызмет әдісінің барлық аспектілерін, қазіргі классификациясын, оның түрлерін ашады. Жобалаудың теориясы мен практикасының негізгі аспектілері: жоба әдісінің тұжырымдамалық негіздері, жоба типологиясы, жобалау әдістері, жоба құрылымы, жобалық құжаттаманы ресімдеуге қойылатын талаптар, көрсету және қорғау ережелері және т.б. қарастырылады Оқу барысында болашақ мұғалімдерді жобалық әдістеме бойынша әдістемелік қамтамасыз етуді және білімалушыларды олардың дербес оқу-танымдық әрекеті бойынша сүйемелдеуге дайындайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Химия тарихын оқытудың әдістемелік аспектілері
    Несиелер: 5

    Бұл курста магистранттардың зерттеушілік дағдылары химия философиясы мен ғылым тарихының мәселелерін оқу арқылы қалыптасады; ғылыми танымның заманауи әдіснамасы туралы ойлар; қазіргі заманғы ғылыми зерттеулердің негізгі қатысушыларының теориялық және эмпирикалық мүмкіндіктерін талдау туралы және субъективисттік және объективистік біржақты көзқарастарды жеңу туралы қарастырылады. Химия тарихы мен әдістемесі курсының жаратылыстану және философияның жалпы әдіснамасымен байланысы анықталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жалпы химияның таңдаулы тараулары
    Несиелер: 5

    Бұл пән атомдардың, молекулалардың, заттардың құрылысы, химиялық процестердің механизмдерімен байланысты «Жалпы химия» курсының ең күрделі бөлімдерін оқуды қарастырады. Бұл пәнді игеру магистранттардың шығармашылық ойлауын дамытуға, ғылыми дүниетанымын қалыптастыруға қажетті негіз болып табылады, химия мен өмірдің байланысын ашуға ықпал етеді, болашақ мұғалімнің белсенді педагогикалық іс-әрекеті үшін білім, практикалық дағдылар жиынтығымен қаруландырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • "Заттардың құрылысы" курсын оқытудың әдістемелік аспектілері
    Несиелер: 5

    Бұл пән зат құрылымының қазіргі мәселелерін, заттың молекулалық түрінің тұрақтылығын; заттардың электрлік, магниттік және оптикалық қасиеттері, конденсацияланған фазалар: кристалдар, сұйықтар, мезофазалар, аморфты заттар, квазикристалдар, нанокристалдарды оқытуды көздейді. Курсты оқу барысында білім алушылар молекулалар мен заттардың құрылымын, зат пен фазаның агрегаттік күйін, олардың салыстырмалы сипаттамаларын зерттеудің тәжірибелік және теориялық әдістері туралы жүйелі білімдерін дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Физикалық химияны және электрохимияны оқытудың әдістемелік аспектілері
    Несиелер: 5

    Бұл пән физикалық химия мен электрохимияны оқытудың әдістемелік аспектілеріне арналған. Химиялық термодинамика, электрохимия, катализ, кинетика сияқты бөлімдерді оқыту әдістемесінің мәселелері қарастырылады. Студенттерде физикалық-химиялық бағыттағы тақырыптарды оқу кезінде әдістемелік тәсіл дағдылары, ғылыми деректерді, химия тілін педагогикалық тәжірибеде қолдана білу, сонымен қатар ғылыми зерттеу барысында алынған нәтижелерді математикалық түрде өрнектеу дағдылары қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазіргі таңдағы химияның өзекті мәселелері
    Несиелер: 5

    Пән қазіргі химияның өзекті мәселелерін зерттейді.Қазіргі химияның өзекті мәселелерінің бірі – химиялық синтез, жаңадан синтезделген қосылыстардың атомдық және молекулалық құрылымы және электрондық құрылымы, сонымен қатар жаңа химиялық материалдарды игеру, химиялық процестерді оңтайландыру, химиялық энергия. Бұл пәнді оқып үйрену білімалушылардың ғылыми-зерттеу дағдыларын дамытуға және әртүрлі ғылым салаларындағы химиялық құбылыстарды болжауға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Аналитикалық химия және сирек элементтер химиясын оқытудың әдістемелік аспектілері
    Несиелер: 5

    Бұл пән аналитикалық химия мен сирек элементтер химиясын оқытудың әдістемелік аспектілерін зерттеуге арналған. Сапалық және сандық талдау сұрақтары, талдаудың физика-химиялық әдістері қарастырылады. Студенттер заттың сапалық және сандық құрамын анықтаудың әдістемелік дағдыларын дамытады, қоршаған ортадағы химиялық ластағыштарды анықтау бойынша есептеулер жүргізеді, логикалық қорытынды жасайды және жоғары білім беретін оқытушыға қажетті дағдыларды қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON2

    Күнделікті кәсіби іс-әрекетте химияны оқу үрдісінде қазіргі заманғы технологияларды қолдану.

  • Код ON4

    ЖОО-да оқыту әдістемесінің практикалық дағдыларын қалыптастыру.

  • Код ON6

    Химия пәндерінің жоғары оқу орыны бағдарламасының барлық сұрақтары бойынша оқу материалын күнделікті кәсіби іс-әрекет үшін байланыстыру.

  • Код ON7

    Жалпы білім беретін мекемелерде қолданатын әртүрлі білім беру технологияларында бағалау критерийлер жүйесін құрастыру.

  • Код ON5

    Оқу-тәрбиелік үрдісте қазіргі заманғы ақпарат құралдары мен ақпараттық технологияларды қолданып, білім беру ресурстарын құрастыру.

  • Код ON3

    Жоғары педагогикалық білім беру мәселелерін және оның даму перспективаларын шешу, ЖОО – да тиімді технологияларды қолдану мәселелерін қарастыру, өзекті психологиялық-педагогикалық мәселелерді шешу, нәтижелерді бағалау.

  • Код ON1

    Кәсіби қызметте негізгі ғылыми, педагогикалық, басқарушылық, коммуникативті білім мен дағдыларды қолдану.

  • Код ON8

    Зерттеу қызметі барысында туындайтын мәселелерді шешу, зерттеу әдістерін таңдау, қолданылатын әдістерді түрлендіру және зерттеу міндеттеріне сүйене отырып жаңа әдістемелерді әзірлеу.

7M01504 Химия
Магистратура

Аймақтық әлеуметтік-инновациялық университеті

БББТ: M013 Химия педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01504 Химия
Магистратура

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: M013 Химия педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01504 Химия (бейінді)
Магистратура

Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті

БББТ: M013 Химия педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01504 Химия педагогін даярлау
Магистратура

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: M013 Химия педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01504 Химия
Магистратура

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: M013 Химия педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01504 Химия (1)
Магистратура

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: M013 Химия педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01504 Химия
Магистратура

Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: M013 Химия педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01504 Химия (1.5)
Магистратура

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: M013 Химия педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01504 Химия педагогтарын даярлау
Магистратура

Тараз мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: M013 Химия педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01504 Химия
Магистратура

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: M013 Химия педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01504 Химия
Магистратура

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: M013 Химия педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01504 Химия
Магистратура

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: M013 Химия педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01504 Химия және цифрландыру
Магистратура

Ө.Сұлтанғазин атындағы педагогикалық институты (А.Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті)

БББТ: M013 Химия педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01504 Химия педагогтарын даярлау 2
Магистратура

М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

БББТ: M013 Химия педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01504 Химия
Магистратура

Ш.Есенов атындағы Каспий мемлекеттік технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

БББТ: M013 Химия педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top