Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01504 Химия в Yessenov University

  • Бейорганикалық химия
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: заттардың құрылысы, химиялық процестер, ерітінділер, электролиттер және бейэлектролиттер ерітінділеріндегі тепе-теңдік процестері, элементтердің периодтық жүйесі туралы теориялық білім алу. Пән атомның және химиялық байланыстың құрылымын, химиялық процестердің химиялық термодинамикасы мен кинетикасын, тотығу-тотықсыздану реакцияларының теориялық негіздерін және күрделі қосылыстардың химиясын зерттейді. Пәнді оқу шеңберінде химиялық эксперимент жүргізіледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: тәрбиелік іс-әрекетті ұйымдастыру мен жүзеге асыру технологиясын, тәрбие үрдісінің негіздерін танып білуде болашақ мұғалімдердің кәсіби-педагогикалық құзреттіліктерін қалыптастыру. Пән студенттердің оқушылармен жүргізілетін тәрбие жұмыстарының әдістемесі мен технологиясы саасында кәсіби-педагогикалық құзреттілікті меңгеруді мақсат етіп ұсынуды дамытуға және тәрбие теориясы бойынша білімдерін кеңейту және тереңдетуге бағыттайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Оқушылардың даму физиологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: адам ағзасының өсуі мен дамуының негізгі заңдылықтарын, жеке дамудың әртүрлі кезеңдеріндегі органдар жүйелерінің жұмысын игеру. Пән балалар мен жасөспірімдер денесінің анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктерін, дамудың негізгі заңдылықтарын және олардың қоршаған ортаға қатынасын зерттеуге бағытталған. Пән онтогенездік даму сатысынан бастап организмнің даму ерекшеліктерін, организмнің өсуін қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Элементтер химиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: студенттерде элементтер химиясы бойынша білім негіздерін қалыптастыру, студенттердің бейорганикалық синтез стратегиясын анықтайтын қарапайым химиялық есептерді шығару дағдыларын меңгерту. Пәнді оқу шеңберінде химиялық эксперимент жүргізіледі. Пән жай және күрделі заттарды синтездеу дағдыларын меңгеруге бағытталған. Пән элементтердің периодтық жүйесінің (s, p, d, f-элементтер) негізгі және қосалқы топшаларының химиялық элементтерінің қасиеттері мен алынуын, химиялық элементтерді синтездеу әдістерін зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қоғамға қызмет
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-білім алушылардың рухани-адамгершілік қасиеттерін дамыту мақсатында қоғамға қызмет ету дағдыларын қалыптастыру. Пән қоғамның нақты мәселелерін шешуге қосу және жобалық іс-әрекет дағдыларын игеру, әлеуметтік ортадағы тиімді қарым-қатынастың психологиялық негіздерін түсіну, сыни ойлау арқылы студенттердің белсенді өмірлік ұстанымын қалыптастыруға бағытталған. Теориялық материал барысында білім алушылар волонтерлік қызмет, көшбасшылық, сыни ойлау тақырыптарын зерделейді, проблемаларды анықтайды, жобалар әзірлейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: орта білім беру жүйесінде педагогикалық қызметті жүзеге асыруда болашақ мұғалімдердің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру. Курс педагогиканың теориялық және әдіснамалық негіздері мен оның даму тарихы туралы ғылыми білім жүйесін ұсынады, тұтас педагогикалық процестің заңдылықтарын, принциптерін, мазмұны мен әдістерін ашады, оны жүзеге асырудың практикалық дағдылары мен дағдыларын игеруге ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Аналитикалық химия
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: заттардың сапалық және сандық талдауының химиялық және физика-химиялық әдістері туралы теориялық және практикалық білім алу және оларды тәжірибеде қолдану. Пәнді оқу шеңберінде химиялық эксперимент жүргізіледі. Пән химиялық талдаудағы жалпы операциялардың әдістерін (зерттелетін заттың орташа үлгісін таңдау, затты талдауға дайындау, үлгіні өлшеу, оны еріту және т.б.) зерттейді; жұмыс және стандартты ерітінділерді дайындау, көлемдерді өлшеу кезінде химиялық шыны ыдыстармен жұмыс істеу ережесін; титрленген ерітінділерді дайындау кезіндегі концентрацияларды есептеу, аналитикалық анықтау нәтижелерін есептеу; нақты жүйелердегі заттардың құрамын анықтау және анықтау үшін сапалық және сандық талдау әдістерін; талдау нәтижелерін статистикалық өңдеудің негіздері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Эмоционалды интеллект
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: эмоционалды зияткерлікті басқару дағдыларын қалыптастыру. Пән эмоционалды интеллектінің жоғары деңгейі бар, өзін және айналасындағы адамдардың эмоцияларын тани алатын, кәсіби және әлеуметтік ортада тиімді қарым-қатынас жасайтын адамды қалыптастыруға бағытталған. Курс эмоционалды интеллекттің, модульдердің, эмоциялар түрлерінің, темперамент түрлерінің тарихын қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жаһандық экология
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты-экологияның қазіргі заманғы мәселелерін талдауға, зерттеуге және шешуге кешенді көзқарасты қамтамасыз ететін жаһандық экологиялық ойлауды қалыптастыру. Онда қазіргі экологиялық проблемалар, олардың жаһандық сипаты және қазіргі экологиялық проблемалардың әлемдік экономиканың жағдайымен және елдердің даму ерекшеліктерімен байланысы қарастырылады және зерттеледі. Пәнді оқу экологиялық жобаларды әзірлеу және іске асыру арқылы өтеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жас ерекшелік психологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: адам психикасының жас динамикасын,психикалық процестердің онтогенезін және дамып келе жатқан адамның жеке қасиеттерін, психикалық процестердің даму заңдылықтарын зерттеу. Пән тұлғаның психикалық дамуының заңдылықтары мен тұжырымдамаларының теориялық және әдіснамалық негіздерін, эксперименттік зерттеулерде қалыптасқан және алынған ақпараттық деректерді талдау ерекшеліктерін қалыптастырады. Жас психологиясы психикалық процестердің жас ерекшеліктерін, білімді игерудің жас мүмкіндіктерін, жеке дамудың жетекші факторларын, жас өзгерістерін және т.б. зерттейді

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Сөз өнері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - болашақ маманның кәсіби құзыреттілігінің негізін құрайтын коммуникативті дағдыларды қалыптастырудың теориялық және әдіснамалық негізін қамтамасыз ету. Курс сөздік дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Курс барысында студенттер бір жағынан таза, дұрыс, дәл, мәнерлі, екінші жағынан, коммуникативті және тиімді сөйлеуге дағдыланады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Сакральді Маңғыстау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: тарихи-мәдени үдерістер мен тарих пен мәдениеттің өзара іс-қимылы мәселелерін, сакрализация процесінің тарихи және мәдени трансформациясын, Қазақстанның ұлттық бірегейлігін нығайтудағы киелі кеңістіктердің рөлі мен маңызын нақты түсінуді қамтамасыз ету. Онда ұлттық-мәдени мұра болып табылатын Маңғыстаудың археологиялық, тарихи, мәдени ескерткіштері қарастырылады және өлкенің тарихи және саяси оқиғалары зерттеледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Сабақ дизайны және бағалау
    Несиелер: 5

    Студенттерді сабақты жоспарлау және олардың болашақ педагогикалық қызметін бағалау әдістерімен таныстыру. Курс студенттерге сабақты жоспарлау және бағалау бойынша білім мен дағдыларды береді, өйткені бұл ұғымдар студенттер нәтижелерінің негізгі аспектілері болып табылады. Курс шеңберінде студенттер білім алушылардың лингвистикалық қажеттіліктері мен сұраныстарын ескере отырып, оқу сабақтарын дербес құрастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Құқық негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-кәсіби және әлеуметтік ортада тиімді өзара әрекеттесу үшін студенттердің құқықтық және құқықтық мәдениетінің деңгейін арттыру. Бұл пән юриспруденцияның негізгі ұғымдары мен категориялары туралы түсінік қалыптастырады; қолданыстағы заңнаманың негізгі ережелері туралы нақты түсінік береді, қазақстандық құқықтық салада өз бетінше бағдарлау дағдыларын дамытады; заңды құжаттармен жұмыс істеу дағдыларын дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Сандық педагогика
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: педагогикалық міндеттерді шешуде заманауи білім беру ортасында қолдану үшін және мұғалімнің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру үшін ақпараттық технологияларды игеру. Курста оқу процесінде қолданылатын сандық технологиялардың жіктелуі, сандық бейнені өңдеу технологиясы, электронды оқулықтарды пайдалану технологиясы, білім беру платформаларымен жұмыс жасау технологиялары қарастырылады. Курс білім беру және зерттеу мақсаттары үшін интернет-ресурстарды, мультимедиялық құралдарды, сандық технологияларды пайдалануға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Медиа сауаттылық
    Несиелер: 5

    Мақсаты-медиа байланыстарды сапалы түсіндірудің базалық дағдыларын меңгеру, түрлі БАҚ жаңалықтар материалдарын талдау технологияларын меңгеру және ақпараттық материалдарды деконструкциялау әдістерін үйрену, жаңалықтар мәтінін жарнама, насихаттан ажыратуға, ақпарат көздерін олардың сенімділігі, беделінің дәрежесі бойынша бағалауға, факт пен пікір арасындағы айырмашылықты түсінуге үйретеді. Пән кәсіби қызметте ақпараттық технологияларды шығармашылықпен қолдану қабілетін дамытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты сыбайлас жемқорлыққа қарсы әлеуметтік құбылыс ретінде азаматтық ұстанымды қалыптастыру. Курс сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті жетілдіруге және сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін моральдық-адамгершілік және құқықтық жауапкершілікті қалыптастыруға бағытталған. Пән Қазақстан Республикасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың әлеуметтік-экономикалық, құқықтық, мәдени, адамгершілік-этикалық аспектілерін жүйелі түрде ашып көрсетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Экономикалық теория
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-экономика туралы базалық білім беру, Экономика туралы жүйе, экономикалық дамудың негізгі ұғымдары, категориялары, заңдары мен заңдылықтары туралы түсінік беру. Экономикалық теория экономиканың жұмыс істеуінің іргелі проблемаларын, қоғамның әлеуметтік - экономикалық дамуының эволюциясын, жеке көбею заңдылықтарын (микроэкономика), ұлттық экономика (макроэкономика), мезоэкономика және әлемдік экономика деңгейінде көбеюді қарастырады және зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Органикалық химия
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: органикалық қосылыстардың жіктелуі, алыну әдістері, органикалық қосылыстардың химиялық және физикалық қасиеттері және оларды қолдану әдістері туралы теориялық білім алу. Пәнді оқу шеңберінде химиялық эксперимент жүргізіледі. Пән органикалық химия саласындағы теориялық және практикалық білімдерді меңгеруге, органикалық синтездерді жүргізу, әдебиеттермен жұмыс істеу, алынған ақпаратты талдау және алынған нәтижелерді ресімдеу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Пән органикалық химия пәнін, органикалық қосылыстардың жіктелуін, химиялық құрылыс теориясын, органикалық реакциялардың химиялық түрлену түрлері бойынша жіктелуін, бастапқы молекуладағы байланыстың үзілуін, гетеролитикалық және гомолитикалық реакциялардың механизмдерін, нуклеофильді және электрофильді реагенттер; алифатты қосылыстар: галогенді көмірсутектер, алу әдістері, химиялық қасиеттері, реакция механизмдері SN1, SN2, E2, E1; бір және көп атомды спирттер, классификациясы, алу тәсілдері; альдегидтер мен кетондардың химиялық қасиеттерін; карбон қышқылдары және олардың туындылары; алифатты азот қосылыстары, нитроқосылыстар, аминдер, олардың классификациясы; химиялық қасиеттері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Ойлау дизайны
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-адамдарға білімді қолдануда икемді болуға көмектесетін идеяларды қалыптастыру мен жүзеге асырудың шығармашылық процесін жүзеге асыру; белгісіздік жағдайында тұрақсыз шешімдерді табуға, серпінді идеяларды құруға мүмкіндік беретін стандартты емес ойлауды дамыту. Курста инновациялық дизайн-өнімдерді жобалау, жасау, дамыту және апробациялау үдерісінің әдіснамасы мен практикасы, кәсіби дағдыларды дамытуға және жетілдіруге ықпал ететін дизайн-ойлау құралдарының сипаттамасы ұсынылған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Кәсіпкерлік
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты бәсекелестік ортада кәсіпкерлік теориясы мен практикасын зерделеу негізінде кәсіпкерлік қызметті жүзеге асырудың практикалық дағдыларын алу болып табылады. Пән өз ісін құру механизмін, ақпараттық және цифрлық технологияларды, қаржылық және кадрлық қамтамасыз етуді, кәсіпкерлік тәуекел түрлерін, кәсіпкерлік құпияны және кәсіпкерлік мәдениетті пайдалана отырып, бизнес-жоспарлауды зерделеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Химиялық синтез
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: негізгі органикалық және мұнай-химия өндірісінің теориялық негіздерін және технологиясын оқу. Пән органикалық заттарды өңдеудің заманауи әдістері мен әдістері туралы білімді қалыптастыруға арналған. Курс химияның теориялық негіздерін және негізгі органикалық және мұнай-химия өндірісінің технологиясын қарастырады; бастапқы және қайталама мұнай өңдеу өнімдері негізіндегі органикалық қосылыстарды пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: білім беруді ізгілендіру стратегиясы, инклюзивті білім берудің психологиялық-педагогикалық негіздері, модельдері мен мазмұны тұрғысынан ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балаларды инклюзивті оқыту мен тәрбиелеудің қажеттілігі мен мәнін зерделеу болып табылады. Бұл курс білім беру процесіне қатысушылармен өзара әрекеттесуге дайындықты қалыптастыруға бағытталған мұғалімнің кәсіби құзіреттілігіне бағытталған. Курс ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балалармен түзету және дамыту жұмыстарының заманауи нысандарымен, әдістерімен және технологияларымен танысу үшін базалық болып табылады

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Химиялық экология
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: қоршаған ортаның күйі мен қасиеттерін анықтайтын химиялық процестер – атмосфера, гидросфера, литосфера туралы білім алу. Пән қоршаған ортада болып жатқан антропогендік және табиғи химиялық процестерді зерттеуге бағытталған. Пән экологиялық химияның, гидросфераның, литосфераның және биосфераның экологиялық химиясының негізгі ұғымдарын қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Бейорганикалық химия есептерін шығару әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: бейорганикалық химия есептерін шешудің негізгі әдістемелік принциптерін алу. Пән есептерді шешу үшін теориялық білімді практикалық қолдану дағдыларын меңгеруге бағытталған. Пәнде газдар мен қоспаларға есептер шығару әдістері, химиялық реакциялар мен тепе-теңдік үшін стехиометриялық есептеулер, химиялық термодинамикадағы, реакция кинетикасы мен электрохимиядағы есептеулер қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Физикалық химия
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: студенттердің химиялық термодинамика, гетерогенді және химиялық тепе-теңдік, ерітінділердің қасиеттері, электрохимиялық процестер және химиялық кинетика бойынша білім негіздерін қалыптастыру, студенттердің химиялық есептерді шығару дағдыларын меңгеру. Пән химиялық термодинамика, химиялық тепе-теңдік, фазалық тепе-теңдік және фазалық диаграммалар, тотығу-тотықсыздану процестері мен электрохимия, химиялық реакциялардың кинетикасын қарастырады. Пәнді оқу шеңберінде химиялық эксперимент жүргізіледі. Сонымен қатар, пән эксперимент нәтижелерін математикалық өңдеу, алынған ақпаратты талдау және алынған нәтижелерді ресімдеу дағдыларын меңгеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Аспаптық талдау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: физика-химиялық талдау әдістері саласында студенттерді іргелі және практикалық дайындау. Пәнді оқу шеңберінде химиялық эксперимент жүргізіледі. Пән химиялық эксперимент жүргізу әдістерін зерттеуге және студенттердің заманауи аспаптық талдаулар туралы жүйелі білімдерін қалыптастыруға бағытталған. Пән талдаудың электрохимиялық әдістерін, затпен электромагниттік әсерлесудің өзара әрекеттесуіне негізделген әдістерді, талдаудың хроматографиялық әдістерін зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Жоғары молекулалық қосылыстар химиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: макромолекулалық қосылыстар химиясының іргелі негіздері туралы білім алу. Пәнді оқу шеңберінде химиялық эксперимент жүргізіледі. Пән полимерлердің физика-химиялық қасиеттерін, олардың құрылымын, синтезін және модификациясын анықтау дағдыларын меңгеруге бағытталған. Пән полимерлердің молекулалық массалық сипаттамаларын, полимерленуін, тізбекті полимерлену процестерінің классификациясын; катиондық және анионды полимерлену; поликонденсация; полимер денелері, аморфты полимерлер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Академиялық жазылым негіздері
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты білім алушыларда кәсіби білімді дамыту мақсатында академиялық мәтіндерді құру және ғылыми зерттеулердің нәтижелерін жазбаша ұсыну дағдыларын қалыптастыру. Пән ғылыми ақпаратты жазу және ұсыну негіздерін оқытуға, академиялық сипаттағы мәтіндермен жұмыс жасауға, оқу және зерттеу жұмыстарына бағытталған. Бұл курста студенттердің ғылыми мәтіндермен жұмыс жасау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған бірқатар мәселелер қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Химиялық технология
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: технологиялық процестердің теориясы мен әдістерін және оларды өнеркәсіптік объектілерде тәжірибеде қолдануды оқып үйрену. Пән химиялық өндірістің құрамы мен құрылымын зерттейді; өнеркәсіптік өндірістегі химиялық қайта құрулар, типтік химиялық-технологиялық процестер мен жүйелерді оңтайландыру; химиялық технологиялық процестер мен жүйелерді әзірлеуде экология және қоршаған ортаны қорғау негіздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Коллоидтық химия
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: дисперсті жүйеде интерфейсте болатын негізгі заңдылықтарды, алу әдістерін, дисперсті жүйелердің қасиеттерін және оларды зерттеу әдістерін оқу. Пән беттік құбылыстардың термодинамикасын, адсорбциялық тепе-теңдіктерді, кинетикалық қасиеттерді және дисперсті жүйелерді зерттеу әдістерін, оптикалық қасиеттерді және дисперсті жүйелерді зерттеу әдістерін, дисперсті жүйелердің агрегаттық тұрақтылығын және коагуляциясын, құрылымдық-механикалық қасиеттерді және дисперсті жүйелерді зерттеудің реологиялық әдісін зерттейді. . Пәнді оқу шеңберінде химиялық эксперимент жүргізіледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Органикалық химия есептерін шығару әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: органикалық химиядан есептеу есептерін шығару бойынша білім алу. Пән органикалық химия бойынша білімдерін кеңейтуге және тереңдетуге, есептер шығаруда практикалық дағдыларды қалыптастыруға, түрлендірулер тізбектерін құрастыруға бағытталған. Пән химиялық есептерді шешуге қойылатын жалпы талаптарды, органикалық химиядағы есептерді шығару және химиялық теңдеулерді құрудың ерекшеліктерін, химиялық құрылыс теориясының негізгі ережелерін, көмірсутектердің, спирттердің, альдегидтер мен кетондардың, карбон қышқылдарының химиялық қасиеттерін, фенолдар; сапалық реакциялар, изомерия, көмірсутектердің номенклатурасы, изомерлердің санын есептеу, белгілі массалық үлестер немесе жану өнімдері бойынша заттардың формулаларын табу, заттардың химиялық қасиеттеріне құрылымның әсері, органикалық заттардағы заттарды тануға тәжірибелік есептерді шығару химия.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Химияны оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: қазіргі педагогикалық теория мен практиканың жетістіктерін ескере отырып, химияны оқытудың жалпы және арнайы әдістерінің іргелі мәселелерімен таныстыру. Пән химияны оқытудағы қажеттілік пен қиындықтарды анықтауға және химияны оқытуда дағдыларды меңгеруге, оқытуды ұйымдастырудың әдістері мен формаларына, химиядан оқу-әдістемелік құралдарға бағытталған. Пән химияны оқыту процестерін қарастырады; химиялық білім берудің мақсаттары мен міндеттері; химияны оқыту әдістемесі; химияны оқыту технологиялары; химияны оқытудың ұйымдастыру формалары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • STEM оқыту
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: қазіргі мектептерде жаратылыстану пәндерін оқытуда пәнаралық интеграцияның мәні мен маңызы туралы практикалық білімді қалыптастыру. Курс жобалау әдістеріне, проблемалық және бірлескен оқытуға, кәсіпкерлікке және технологияға негізделген оқытуға шолу жасауға бағытталған. Курс қазіргі мектептердегі пәнаралық STEM курстарының мақсаттарын, міндеттері мен мазмұнын таңдау принциптері мен өлшемдерін зерттейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Химиялық олимпиада есептерін шығару
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: студенттердің олимпиада есептерін шығаруға шығармашылық көзқарасын дамыту және қалыптастыру, сонымен қатар химиядан есептерді шығару әдістемесін меңгеру. Пән олимпиада есептерін шешу үшін практикалық және теориялық білімнің дағдыларын қолдануға бағытталған. Пән заттардың молекулалық формулаларын шығаруға арналған есептеулерді, газ заңдарын, ерітінділердің құрамын өрнектеудің әртүрлі әдістерін қолдану арқылы есептеу есептерін, тотығу-тотықсыздану реакцияларын, электрохимиялық есептеулерді, термохимиялық есептеулерді, химиялық реакциялардың жылдамдығын, химиялық тепе-теңдіктерді қарастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Мектепте химиялық эксперимент жүргізу әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: орта білім беру ұйымдарында химияны оқытуда химиялық экспериментті дайындау және жүргізу әдістемелері мен әдістерін қолдану бойынша білім алу. Пәнді оқу шеңберінде химиялық эксперимент жүргізіледі. Пән химиялық эксперимент пен демонстрациялық тәжірибелерді ұйымдастыру және жүргізу, топтық жұмыс және рефлексия әдістерін қолдану дағдыларын меңгеруге бағытталған. Пән мектепте химиялық эксперимент жүргізудің материалдық-дидактикалық жағдайларын, демонстрациялық тәжірибелер мен практикалық жұмыстарды жүргізудің жабдықтары мен әдістерін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Педагогикалық дизайн негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: оқу үдерісінің сапасын арттыруға ықпал ететін заманауи оқу материалдарын құру процесіне тұтас көзқарасты қалыптастыру. Пән сабақтардың алға қойылған міндеттеріне сәйкес химиялық білім берудің оқу-әдістемелік кешендерін әзірлеуге бағытталған. Пән педагогикалық дизайнның (дизайнының), цифрлық оқу материалдарының дизайнының, әртүрлі медиа форматтағы виртуалды объектілерді жобалаудың заманауи технологияларының, сандық білім беру ресурстарының ашық топтамаларын пайдалана отырып, оқу материалдарын құру технологиясының негіздерінің заманауи тұжырымдамалары мен оқыту үлгілерін қарастырады, желілік оқыту технологияларындағы педагогикалық жобалау (жобалау).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Зерттеу/жобалық жұмыстарды ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: Химиялық эксперимент жүргізу әдістерін, химия ғылымы саласындағы мониторингтік зерттеулерді, жобалау және зерттеу кезеңдерін оқу. Пән топтық жұмыс және рефлексия әдістерін қолдана отырып, ғылыми-зерттеу жобаларын дайындау және орындау арқылы жүзеге асырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Код ON3

    Бейорганикалық, органикалық, аналитикалық, физикалық, коллоидтық химия, элементтер химиясы және химиялық технологиялар білімдерімен кіріктіруде дидактикалық білімді пайдалана отырып, оқу сабақтарын өткізеді.

  • Код ON4

    Ақпараттық-коммуникациялық технологияларды оқытуды пайдалана отырып, студенттердің тілдік қажеттіліктері мен сұраныстарын ескере отырып, химия пәні бойынша оқу сабақтарын құрастырады және өткізеді.

  • Код ON2

    Жаһандық және ұлттық рухани-адамгершілік құндылықтарды меңгере отырып, өзінің азаматтық-адамгершілік ұстанымын білдіреді.

  • Код ON11

    Білім беру процесіне кәсіби қоғамдастықтар, құқық қорғау органдары, медициналық, әлеуметтік, экологиялық қызметтер, жастар қозғалыстары, жастар бірлестіктері, қоғамдық және саяси партиялар, үкіметтік емес ұйымдар және т.б. өкілдерін тарта отырып, кәсіби және әлеуметтік ортада тиімді өзара әрекеттеседі.

  • Код ON7

    Оқытудың инновациялық нысандары мен әдістерін, оқыту және бағалау стратегияларын қолданады, стандартты емес ойлауды дамытады, жаңашыл идеяларды бастайды, интернет ресурстарынан ақпаратты дұрыс таңдайды және пайдаланады.

  • Код ON6

    - Студенттердің мәдени және тілдік қажеттіліктерін жүзеге асыру үшін қолайлы білім беру ортасын дамыта отырып, педагогикалық тактіні, педагогикалық әдеп ережелерін сақтайды.

  • Код ON12

    Экономикалық теория негіздерін, кәсіпкерлік, ойлауды жобалау, шет тілі, STEM оқыту және мәселелерді шешу әдістемелерін қолдана отырып, өз ісін одан әрі ұйымдастыру мүмкіндігімен біліктілігін арттыруды жоспарлау арқылы кәсіби дағдыларды одан әрі жетілдіруге қабілетті.

  • Код ON10

    Химиялық экспериментті жоспарлайды және жүргізеді, химия ғылымы саласындағы бақылау зерттеулерін, аспаптық талдау әдістерін қолдана отырып, ғылыми зерттеулердің нәтижелерін жазбаша түрде ұсынады.

  • Код ON8

    Оқушылардың жас ерекшеліктерімен, қажеттіліктерімен, химияны, химиялық технологияны және экологияны оқытудың әдіс-тәсілдерін анықтай отырып, әр түрлі күрделілік деңгейіндегі есептерді шығара отырып, сабақтың алға қойған мақсатына сәйкес химиялық білім беру бойынша оқу-әдістемелік кешендерін әзірлейді.

  • Код ON9

    Зерттеу/жобалық жұмыста оқушылардың жеке ерекшеліктерін диагностикалау нәтижелерін, рефлексия және топтық жұмыс әдістерін пайдалана отырып, химияны оқытудағы қажеттіліктер мен қиындықтарды анықтайды.

  • Код ON5

    Оқушылардың эмоционалдық интеллект деңгейлерін ескере отырып, педагогика, даму психологиясы және мектеп оқушыларының даму физиологиясы бойынша білімдерін қолдана отырып, оқушылардың жеке басына құрмет көрсете отырып, оқу-тәрбие процесін құрады.

  • Код ON1

    Қалыпты, патологиялық даму заңдылықтарын, мектеп оқушыларын оқытудың теориясы мен әдістемесін және бағалау технологиясын білу арқылы орта білім берудің барлық деңгейлерінде оқытудың интеграциясы мен үздіксіздігі қағидаттарын ескере отырып оқу сабақтарын жоспарлайды.

6B01504 Химия
Бакалавриат

Ы. Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты

БББТ: B012 Химия мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01504 Химия
Бакалавриат

Ө.Сұлтанғазин атындағы педагогикалық институты (А.Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті)

БББТ: B012 Химия мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01504 Химия
Бакалавриат

Аймақтық әлеуметтік-инновациялық университеті

БББТ: B012 Химия мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01504 Негізгі мектептегі химия және биология (көп тілде білім беру)
Бакалавриат

Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

БББТ: B012 Химия мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01504 Химия мұғалімдерін даярлау
Бакалавриат

"Алматы" Университеті

БББТ: B012 Химия мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01504 Химия
Бакалавриат

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: B012 Химия мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01504 Химия мұғалімдерін оқыту
Бакалавриат

Тараз мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B012 Химия мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01504 Химия мұғалімін даярлау
Бакалавриат

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B012 Химия мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01504 Химия
Бакалавриат

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B012 Химия мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01504 Химия
Бакалавриат

Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B012 Химия мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01504 Инженерлік профиль бойынша химия пәні мұғалімі
Бакалавриат

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

БББТ: B012 Химия мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01504 Химия мұғалімдерін даярлау
Бакалавриат

"Сырдария" университеті

БББТ: B012 Химия мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01504 Химия
Бакалавриат

Ш.Есенов атындағы Каспий мемлекеттік технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

БББТ: B012 Химия мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01504 Химия мұғалімдерін оқыту
Бакалавриат

М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

БББТ: B012 Химия мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
Top