Жаңа білім беру бағдарламасы

7M01103 Білім берудегі көшбасшылық в Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Курстың мазмұны басқару психологиясының тәсілдері мен бағыттарын, басқарудың психологиялық заңдылықтарын, басқару мәселелерін жоспарлау мен шешу ерекшеліктерін меңгеруге бағытталған. Білім алушылар конфликттік жағдайларды шешудің психологиялық әдістерімен танысады, жұмысты ынталандыру тәсілдерін, басқарудың тиімді стильдерін қолдану әдістерін меңгереді. Басқару процесінің тиімділігінің төмендеуінің негізінде жатқан психологиялық себептерді талдау дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Халықаралық менеджменттің тәжірибесі.
    Несиелер: 5

    Ұсынылған курс менеджменттің халықаралық тәжірибесін игеруге бағытталған.Халықаралық тәжірибеде адамдарды басқару және ынталандыру тәсілдерін зерттейді. Халықаралық менеджмент тәжірибесінің күшті және әлсіз жақтарын талдау негізінде тиімді қарым-қатынас модельдерін ашады. Білім алушы басқарушылық стратегияларды талдай алады, туындаған мәселелерді шешудің тиісті тетіктерін жасай алады. Білім алушылар халықаралық тәжірибені ескере отырып, басқару құралдарын қолданудың практикалық дағдыларын меңгереді, оң шетелдік тәжірибені отандық жағдайларға жинақтай және бейімдей алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беруді ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Курсты оқу барысында магистранттар нормативтік құжаттармен, курстың базалық ұғымдарымен танысады, білім беру мекемелеріндегі балалардың инклюзивті білім беру модельдерін зерттейді, инклюзия жағдайында балаларды оқыту және тәрбиелеу, отбасыларды сүйемелдеу, консультациялық көмек көрсету мәселелері қамтылады. Курс мүмкіндігі шектеулі адамдарға жеке көмек және қолдау көрсету үшін түзету бағдарламаларын әзірлеу машықтары мен дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Әсер ету психологиясы
    Несиелер: 5

    Курс психологиялық мәдениетті және әртүрлі салалардағы тұлғааралық әсерді басқару дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курстың мазмұны психологиялық әсер ету салаларына, деструктивті әсер ету механизмдеріне және оларға қарсы тұру әдістеріне назар аударады. Курс барысында магистранттар әртүрлі әлеуметтік әсердің спецификасы мен ерекшеліктерін анықтай алады, адамдар әсерінің жеке ерекшеліктері туралы білімдерін қолдана алады, тұлғааралық әсерді басқару дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектептің педагогикасы
    Несиелер: 3

    Курс жоғары білім берудің негізгі бағыттарын, қағидаттары мен заңдылықтарын зерделеуге бағытталған. Курсты оқу барысында қазіргі педагогиканың базалық ұғымдары, оқыту мен тәрбиелеудің тұжырымдамасы мен теориясы, жоғары мектептің дидактикасы қарастырылатын болады. Магистрант білім беру процесін ұйымдастыруды жобалау дағдыларын, жеке және топтық рефлексия тәсілдерін меңгереді, педагогикалық мақсаттарды сауатты тұжырымдай алады, білім беру технологияларын оқу үрдісінде қолдана алады, пәндердің жұмыс бағдарламаларын құрастыра алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Көшбасшы этикасы
    Несиелер: 5

    Пән көшбасшы этикасы саласындағы негізгі ұғымдармен, тұжырымдамалармен және әдістермен танысуға, сондай-ақ жұмыс орнындағы этикалық дилеммаларды анықтау, талдау және шешу дағдыларын дамытуға бағытталған. Курс магистрантты шынайы көшбасшыларды ашатын сұрақтарға бағыттайды. Олар жоғары моральдық қасиеттерге және жеке тұлғаның тұтас құрылымына ие билікті теріс пайдаланудың болмауымен сипатталатын жауапты шешімдер қабылдайтын қазіргі заманғы көшбасшының дағдыларын игереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Когнитивтік психология
    Несиелер: 5

    Курс танымдық іс-әрекеттің психологиялық және психофизиологиялық механизмдері, яғни адамның ақпаратты қабылдау, талдау, есте сақтау, беру және пайдалану туралы жалпы түсініктерін қалыптастыруға бағытталған. Магистранттарды когнитивтік ғылымның іргелі ұстанымдарымен таныстырады, когнитивтік психология әдістерімен жұмыс істеу дағдыларын дамытады. Пән когнитивтік психологиядағы жеке тұлғаны зерттеудің ғылыми ақпаратын өңдеу, талдау және жүйелеу дағдыларын дамытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім берудегі халықаралық көшбасшылық тәжірибе және негізгі түсініктер
    Несиелер: 5

    Бұл курста халықаралық көшбасшылық тұжырымдамасы қарастырылады. Білім беру саласындағы көшбасшыларды даярлау жүйесін жақсарту мәселесі бойынша халықаралық зерттеулердің деректері талданады, білім беру көшбасшыларын даярлау бағдарламаларына шолу жасауға, көшбасшылық әлеуетті дамыту проблемаларына назар аударылады. Білім берудегі басқару стилінің ерекшеліктері меңгеріледі, көшбасшылықтың халықаралық тәжірибесіне талдау жүргізуді, көшбасшылықтың тұжырымдамалары мен модельдерін практикалық қызметте қолдануды, табысты халықаралық көшбасшылардың күшті және әлсіз жақтарын талдауды үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Әсер ету психологиясы және эмоционалды интеллект
    Несиелер: 5

    Курс магистранттарда эмоционалдық интеллектті басқару саласындағы теориялық және практикалық білімдерін қалыптастыруға бағытталған. Менеджердің қызметінің аясында кәсіби өсуіне қажетті жаңа құзыреттерді қалыптастырады. Магистранттар эмоционалдық интеллектті басқарудағы шетелдік және отандық тәжірибені талдауды және бағалауды үйренеді. Іскерлік мінез-құлықтың эмоционалдық реттелуі туралы білімдерін жүйелейді. Курс тұлғааралық жағымды қарым-қатынасты жүзеге асыруды, қызметкерлердің эмоционалдық интеллектін бағалау және дамыту әдістерін қолдану дағдыларын дамытуды қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Психологиялық жайлы және қауіпсіз білім беру ортасын қалыптастыру
    Несиелер: 5

    Курс бағдарламасы білім беру ортасының психологиялық қауіпсіздігінің негіздері туралы түсінік беруге бағытталған; негізгі ұғымдарды зерттеу: психологиялық зорлық-зомбылық, бейімсіздік, эмоционалды әл-ауқат. Пәннің мазмұнында и қоршаған ортаның психологиялық қауіпсіздігінің тәуекелдері мен қауіптерін жіктеу мәселелері қарастырылады; білім алушылар диагностика жүргізуді, жайлы ортаны қалыптастыру бойынша тренингтер бағдарламаларын құруды үйренеді, оқытудағы бұзушылықтардың себептерін анықтай алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 5

    Пән ғылыми ойлау мәдениетін зерттеуге бағытталған, аналитикалық мүмкіндіктер мен зерттеу дағдыларын қалыптастырады, болашақ ғалымға қажетті теориялық және практикалық білім береді. Ғылымның тарихи эволюциясын және олар қалыптастыратын философиялық перспективаларды зерттейді. Қазіргі ғылымның пайда болуы, оның әлеуметтік және институционалдық байланыстары сипатталған. Ойлау эксперименттеріне, теорияларды растау мен теріске шығаруға, сандық және жоғары сапалы зерттеу әдістерінің пайда болуы мен қолданылуына байланысты жалпы философиялық мәселелер қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар адамдарды оңалту мен бейімдеудегі әлеуметтік-мәдени технологиялар
    Несиелер: 5

    Бұл курс әлеуметтік-мәдени оңалтудың теориялық негіздері мен принциптерін зерттеуге бағытталған. Курстың мазмұны келесі мәселелерді қарастырады: мүмкіндігі шектеулі адамдарды әлеуметтік-мәдени оңалтудың негізгі бағыттары, тәсілдері, әдістері мен формалары. Білім алушылар мүмкіндігі шектеулі балаларға арналған түзету-дамыту бағдарламаларын әзірлеу бойынша тәжірибе жинақтайды, балалардың осы санатымен тренингтер өткізуді үйренеді. Магистрант психологиялық-педагогикалық қолдау мен мүмкіндігі шектеулі адамдарға кеңес бере алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 3

    Тиісті білім саласының түпнұсқа әдебиетін шет тілінде еркін оқуға оқытуды көздейтін кәсіби қызметті жүзеге асыру үшін жалпы мәдени, кәсіби және арнайы құзыреттерді меңгеру; мамандық бойынша монологиялық және диалогтік нысанда ауызша қарым-қатынас дағдыларын дамыту; магистранттың ғылыми жұмысымен байланысты тақырыптарда жазбаша ғылыми қарым-қатынас дағдыларын дамыту, сондай-ақ ғылыми саладағы халықаралық ынтымақтастықтың нысандары мен түрлерімен танысу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басшының білім берудегі көшбасшылық әлеуеті
    Несиелер: 5

    Пәннің мазмұны мәселенің қазіргі жағдайын зерттеуге, көшбасшылық әлеуеті, көшбасшылық стилі, топтағы, командадағы көшбасшылық тұжырымдамасымен танысуға бағытталған. Сабақ барысында магистранттар зерттеулерді жоспарлау, ұйымдастырушылық мәдениетті диагностикалауды жүзеге асыру, көшбасшылық әлеуетті анықтау, адами ресурстарға аудит жүргізу дағдыларын игереді. Пәннің мақсаты: стратегиялық және басқарушылық міндеттерді шешу үшін көшбасшылық әлеуетті қалыптастыру, топтық және командалық жұмысты ұйымдастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім берудегі зерттеу қызметі
    Несиелер: 5

    Курс магистранттардың білім берудегі зерттеу қызметін ұйымдастырудың теориялық және әдістемелік негіздерін игеруіне бағытталған. Магистранттардың педагогикалық ойлауын және педагогикалық дизайнын қалыптастырады, педагогикалық қызметті ұғынуға бағытталған, магистранттардың өздерінің белсенді бастамаларын дамытуға ықпал етеді. Оқу процесінде магистранттар ұйымдағы зерттеу қызметінің әдістемесі мен технологиясын меңгереді, ғылыми таным әдістерін меңгеру процесінде өз іс-әрекетінің рефлексия дағдылары бекітіледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім беру өзгерістерін басқару және басшылық жасау
    Несиелер: 5

    Бұл курста білім алушылар білім берудегі өзгерістерді басқару мен басқарудың негізгі аспектілерін сыни тұрғыдан талдайды. Курста білім берудің әртүрлі контекстіндегі білім беру саласындағы өзгерістерді ынталандыратын әлеуметтік, экономикалық, мәдени және саяси күштер қарастырылады. Білім алушылар өзгерістердің күрделілігін әлдеқайда жақсы түсінеді және саясатты бастау (үкіметтік, институционалдық деңгейде) мен саясатты сынып деңгейінде іске асыру арасында әрдайым "алшақтық" бар екенін түсінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Статистика
    Несиелер: 5

    Пән статистиканың орны мен рөлін, статистикалық зерттеудің категориялары мен әдістерін, ғылыми зерттеулер жүргізудің негіздері туралы білімді игеруге, статистикалық есеп берудің формаларымен таныстыруға бағытталған. Магистранттар статистикалық көрсеткіштерді талдауға, ақпаратты және эмпирикалық материалды жинақтау оны өңдеу тәсілдеріне дайын болады, статистикалық бақылаулар жүргізе алады. Статистикалық көрсеткіштерді, статистикалық деректердің графикалық бейнесін есептеу дағдылары қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылыми зерттеудің әдістемесі мен әдістері
    Несиелер: 5

    Пән білім алушыларда заманауи менеджерлердің сапалы шешім қабылдауы үшін негіз болатын педагогикалық зерттеулер жүргізу әдістерін терең кешенді түсінуді қалыптастыруға бағытталған. Практикалық жағдайларды талдау әртүрлі деңгейдегі басқару шешімдерін қабылдауға әртүрлі факторлардың әсерін зерттеуге және өзгермелі сыртқы ортада бизнесті табысты жүргізуге дайындалуға мүмкіндік береді. Курс барысында алынған білімді басқарушылық мәселелерді шешуде интеграциялай алу қабілетін дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім сапасын басқару
    Несиелер: 5

    Курс сапалы бәсекеге қабілетті білім алуға бағытталған және табысқа жетудегі маңызды құрамдастардың бірі болып табылады. Макроэкономикалық процестерді тұрақтандыру мемлекетке білім беру саласындағы жаңа басымдықтарды тұжырымдауға мүмкіндік берді және бұл, ең алдымен, білім беру қызметінің сапасына деген көзқарас. Пәнді меңгеру үшін психологиялық-педагогикалық бағыттағы бакалавр дәрежесінің ғылыми білімі қажет. Магистранттарға әдеби дереккөздермен жұмыс істеу, аннотациялау дағдылары, эксперименталды зерттеу жүргізу дағдылары қажет.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Психологиялық менеджменттің стратегиясы және ұйымдастырылуы
    Несиелер: 5

    Курс психологиялық менеджменттегі мақсаттарды, міндеттерді, ұйымға қойылатын талаптарды және стратегияларды қарастырады. Курстың мазмұны ұйымдастыру теориясы мен ұйымдастырушылық мінез-құлық мәселелеріне, стратегиялық талдау құралдарына, стратегиялық басқару әдістеріне назар аударады. Магистранттар басқарушылық шешімдер мен іс - әрекеттердің салдарын әлеуметтік жауапкершілік тұрғысынан ескеруді үйренеді. Психологиялық менеджмент құралдары, технология, әдіснама дағдыларын көрсетеді. Олар ұйымдарды басқару жүйелерін талдай алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тәуекелдерді басқару
    Несиелер: 5

    «Тәуекелдерді басқару» пәні тәуекел және белгісіздік жағдайында білім алушылардың шешім қабылдау құзыреттіліктерін дамытуға бағытталған. Курсты оқу компания тәуекелдерін диагностикалау, жіктеу, есептеу және бағалау дағдыларын меңгеруге мүмкіндік береді, кәсіпорындарда тәуекелдерді басқарудың заманауи құралдарын тиімді қолдану. Курс тәуекелдерді басқару бағдарламаларын әзірлеу және енгізу технологияларын, сондай-ақ компанияның тәуекелдерін төмендету бойынша шаралардың тиімділігін бағалауды үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
    Несиелер: 5

    Курс білім алушылардың ғылыми-зерттеу жұмыстарын жоспарлау мен орындаудың ғылыми-теориялық заңдылықтарымен, кезеңдерімен таныстырады. Аналитикалық ойлауды дамытады және ғылыми аппаратты құрастыру, бастапқы көздермен жұмыс істеу, эмпирикалық материалдарды жинау, әдебиеттерді аналитикалық шолу, зерттеу тақырыптарының өзектілігін бағалау бойынша зерттеу дағдыларын жетілдіруге ықпал етеді. Білім алушыларға диссертацияның тақырыбына сәйкес келетін жарияланымдары бар басылымдар пулын қалыптастыру мүмкіндігі ықпал етеді. Эксперименттік деректерді талдау және ғылыми зерттеу нәтижелерін өңдеу дағдыларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім берудегі менеджердің кәсіби қызметі және тұлғасы
    Несиелер: 5

    Курс білім беру саласындағы менеджмент құрылымын зерттеуге бағытталған. Пәнді оқу барысында магистрант менеджмент жүйесінің негізгі құрамдас бөлігімен, менеджердің функциялары мен міндеттерімен танысады. Қазақстанда және шетелде білім беру жүйесін дамытудың негізгі бағыттары мен стратегиялары ұсынылады. Командада жұмысты ұйымдастырудың әдістері мен тәсілдері, ұйымның қызметін жоспарлау, қақтығыс динамикасын басқару және оның алдын-алу әдістерін меңгеру дағдыларын игереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогикалық процесті басқарудағы психологиялық-педагогикалық қолдау
    Несиелер: 5

    Курс психологиялық-педагогикалық қолдауды жүзеге асыруға дайындықты қалыптастыруға бағытталған. Курстың мазмұны мыналарды қамтиды: психологиялық-педагогикалық қолдау түсінігі, педагогикалық қолдау түрлері мен тетіктері, тактикасы, білім беру процесін сүйемелдеудің негізгі кезеңдері мен технологиялары. Білім алушылар білім беру ұйымдарында әр түрлі жобаларды әзірлеуге және іске асыруға қатысу дағдыларын меңгереді, психологиялық-педагогикалық сүйемелдеудің жеке бағдарламасын жобалауды үйренеді, білім алушылардың жеке ерекшеліктерін зерттеу әдістерін қолдана алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім беру ұйымдарында HR менеджменті және команда құру
    Несиелер: 5

    Бұл курс ұйымдастырушылық мінез -құлық, еңбек қатынастарының жүйелері мен процестері, адами ресурстарды жоспарлау, жалдау және іріктеу, өнімділікті басқару, оқыту және дамыту, еңбекті қорғау және қауіпсіздік, еңбекті ұйымдастыру, келіссөздер жүргізу және қақтығыстарды шешу және соңында білім беру мекемелерінде топ құру сияқты тақырыптарды зерттейді. Мұның барлығы сізге білім беру саласын (оданда басқа салаларды) табысты басқару үшін құнды білім мен дағдыларды береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жеке тиімділік бойынша коучинг
    Несиелер: 5

    Курс жеке дамудың психотехнологиясы ретінде коучинг процесінің дағдыларын дамытуға бағытталған. Өз тиімділігін арттыруға бағытталған коммуникативтік дағдыларды қалыптастыруға ықпал етеді. Пән өзін-өзі басқару дағдыларын дамытады: эмоционалды жағдайын, уақытты басқаруды, танымдық процестерді бақылайды. Курс магистрантқа өз жұмысын жүйелі және сапалы құруға және сол арқылы өзінің жеке тиімділігін арттыруға көмектесетін ойлау тиімділігін арттыруға ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Әлеуметтік – экономикалық статистика
    Несиелер: 5

    Пән әлеуметтік-экономикалық құбылыстар мен процестердің жай-күйі мен даму болашағын бағалауда статистикалық талдау әдістері және оларды қолдану туралы білімдер жүйесін қалыптастырады. Нәтижесінде білім алушылар статистикалық бағалауды есептеу әдістемесін, экономикалық және әлеуметтік процестердің үлкен деректері жүйесін және олардың нәтижелерін ел экономикасының, аймақтардың және халық шаруашылығы секторларының масштабтары бойынша өзара байланысын анықтау үшін пайдалана алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Стратегиялық менеджмент
    Несиелер: 5

    Курс стратегиялық менеджмент мәселелерін зерделеуге, тұжырымдамаларды, стратегиялық басқару шешімдерін қабылдау теориясы мен практикасының әдістерін игеруге бағытталған. Бұл курс бағыныштыларды бағалау, олардың мінез-құлқының себептерін, жеке әлеуетінің ерекшеліктерін анықтау туралы білімді қалыптастырады. Курсты оқу барысында білім алушылар стратегиялық талдау жүргізе алады, кәсіпорын стратегиялары мен басқарудың практикалық негіздерін әзірлеу бойынша практикалық дағдыларға ие болады, стратегиялық сессияларды ұйымдастыра алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тұлғалық өсу тренингі
    Несиелер: 5

    Курс тұлғалық өсу тренингтерін өткізу бағдарламалары мен әдістеріне қатысты негізгі теориялық ұғымдар мен ұстанымдарды ашып көрсетеді, өзін-өзі тану және таныту дағдыларын дамытады. Пән психологиялық әсер етудің топтық әдістері арқылы магистранттардың әлеуметтік-психологиялық мәдениетін қалыптастыруға және олардың кәсіби құзыреттілік деңгейін арттыруға бағытталған. Бұл жеке тұлғалардың іскерлік және кәсіби маңызды мүмкіндіктерін талдауға, топтарда сындарлы қарым-қатынас құруға, осы қатынастардың өнімділігін арттыруға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Адам ресурстарын басқару
    Несиелер: 5

    Курсты оқу адам ресурстарын басқару саласында білім алуға, білім алушылардың персоналды басқарудың тиімді әдістері мен тәсілдерін меңгеруге, ұйымдағы кадр саясатын қалыптастыруға бағытталған. Кадрларды іріктеу және іріктеу әдістерін меңгеру, кадрларды оқыту және дамыту. Қызметкерлердің еңбегін ынталандыру және мотивация жүйесін қалыптастыру дағдыларын меңгереді, кадрлық шешімдерді тиімді қабылдау, қызметкерлердің қабілеттерін барынша іске асыру және ұйымның стратегиялық мақсаттарына жету үшін жағдай жасау қабілетін игереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Психологиялық эксперименттің теориясы мен практикасы
    Несиелер: 5

    Курс магистранттар психологиялық эксперименттің теориясы мен практикасын ғылыми зерделеудің білімдері мен базалық дағдыларын игереді деп болжайды, Психологиялық эксперименттің әдіснамалық принциптерімен және негізгі кезеңдерімен танысуды көздейді. Эксперименттік зерттеулер жүргізудің теориялық және практикалық дағдыларына ие болады, зерттеулердің негізгі нәтижелерін жүйелеуге, жүргізілген немесе жоспарланатын зерттеулерді бағалауға, сапалы және сандық әдістерді қолдануға,қызметтің әртүрлі түрлерінде кәсіби тәуекелдердің алдын алуға бағытталған бағдарламалар құруға мүмкіндік алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жобаны басқару
    Несиелер: 5

    Курс магистранттардың ұлттық стандартқа сәйкес жобаларды басқару әдістерін, құралдарын, техникаларын оқып-үйренуіне бағытталған. Түрлі жобаларды іске асыру кезінде басқарушылық қызметті дамыту негіздерін игереді. Білім алушылар жоспарды талдай алады, жоспардан тәуекелдер мен ауытқуларды, өзгерістерді тиімді басқарудың ерекшеліктерін (технологиялық, функционалдық басқарудан, қызметтер деңгейін басқарудан айырмашылығы) анықтай алады, жобаның кәсіби салаларындағы жобаларды басқару мүмкіндіктері туралы біледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • PR- менеджмент және маркетинг
    Несиелер: 5

    "PR- менеджмент және маркетинг" пәнін оқыту компаниялардың практикалық қызметінде жұртшылықпен байланыс әдіснамасы мен тәсілдерін (PR- менеджмент), корпоративтік имидж технологияларын, қазіргі заманғы бизнес-коммуникацияларды және тауарларды (жұмыстарды, көрсетілетін қызметтерді) жақсы ілгерілетуге ықпал ететін маркетинг құралдарын тиімді қолдану бойынша білім алушылардың құзыреттерін қалыптастыруға және дамытуға бағытталған, қоғамның әртүрлі категорияларымен тілектестік байланыс және сындарлы қарым-қатынас орнатуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Баға жасау және қаржылық талдау
    Несиелер: 5

    "Баға жасау және қаржылық талдау" пәні екі блоктан тұрады, біріншісінде баға және нарықтық баға белгілеу мәселелері, баға саясатының әдістері, баға стратегиялары және бизнестің тиімділігін арттыратын тәуелсіз экономикалық шешімдерді әзірлеу әдістері қарастырылады. Екінші бөлім компанияның есептілігін коэффициенттік Талдау әдістемесін, инвестициялық шешімдер қабылдау кезінде төлем қабілеттілігін, активтердің өтімділігін, орнықтылығы мен банкроттық қаупін сипаттайтын көрсеткіштерді қарайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қолданбалы маркетинг
    Несиелер: 5

    «Қолданбалы маркетинг» пәні білім алушылардың тауарлар мен қызметтерді құру және жылжыту саласында практикалық шешімдер қабылдауды қамтамасыз ететін тиімді маркетингтік қызметті жүргізу мүмкіндіктерін игеруге бағытталған. Курсты зерделеу ситуациялық талдауды пайдалана отырып, компанияның нарықтық кеңістіктегі орнын анықтауға, маркетингтік стратегияларды қолдану дағдыларын және фирмалардың бәсекеге қабілеттілігі мен өмір сүруін арттыру тәсілдерін, салалық сфераларда тұтынушылық мінез-құлық пен маркетингтік қызметті басқаруға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON1

    Кәсіби қызметте негізгі ғылыми, педагогикалық, басқарушылық, коммуникативті біліммен дағдыларды қолдану.

  • Код ON2

    Қоғамның қажеттіліктеріне сәйкес тұтас педагогикалық процесті модельдеу және бағалау, дидактикалық дизайнға бағыттау және достық білім беру ортасын қалыптастыру.

  • Код ON3

    Тиімді шешімдер қабылдау, қаржылық талдау жасау, тәуекелдерді анықтау және талдау үшін нарықтық баға белгілеудің мақсаттарын, әдістерін және стратегияларын салыстыру.

  • Код ON4

    Жағдайға байланысты құрылымы мен даму тенденцияларын талдау, кадрларды дамытудың оңтайлы траекторияларын құру және оқу орнының брендін басқару.

  • Код ON5

    Зерттеу нәтижелерін түсіндіру және деректер негізінде шешімдер қабылдау, іс-әрекет нәтижелері бойынша сыни шолу жасау.

  • Код ON6

    Кәсіби және әлеуметтік мәселелерді шешу үшін эмоционалды зияткерлікті қолдану; командалық білім, көшбасшылық және іскерлік қасиеттерді дамыту бойынша білімді практикада қолдана отырып жанжалдарды тиімді шешу.

  • Код ON7

    Педагогтар мен ұйымдар қызметкерлерінің тұлғалық өсуіне және оқу үдерісі субъектілерінің денсаулығын сақтауға бағытталған психологиялық-педагогикалық технологияларды жіктеу.

  • Код ON8

    Кәсіби-педагогикалық қызметті ұйымдастыру бойынша нормативтік құқықтық құжаттарды талдау және озық халықаралық тәжірибені бейімдеу.

Top