Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01703 Орыс тілі мен әдебиеті в Yessenov University

  • Оқушылардың даму физиологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: адам ағзасының өсуі мен дамуының негізгі заңдылықтарын, жеке дамудың әртүрлі кезеңдеріндегі органдар жүйелерінің жұмысын игеру. Пән балалар мен жасөспірімдер денесінің анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктерін, дамудың негізгі заңдылықтарын және олардың қоршаған ортаға қатынасын зерттеуге бағытталған. Пән онтогенездік даму сатысынан бастап организмнің даму ерекшеліктерін, организмнің өсуін қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тіл білімі негіздері
    Несиелер: 5

    Пәнің мақсаты: қарым-қатынастың барлық саласында тәуелсіз зерттеу жүргізуге ықпал ететін тілдік құзіреттіліктің негізін қалыптастыру. Пән студенттердің тілдік көкжиегін кеңейтуге, тіл туралы білімдерін жүйелеуге арналған. Курста тілдің пайда болуы, тіл жүйесі, тілдердің жіктелуі, дамуы, қалыптасуы мен әрекет етуінің жалпы заңдылықтары туралы сұрақтар қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: тәрбиелік іс-әрекетті ұйымдастыру мен жүзеге асыру технологиясын, тәрбие үрдісінің негіздерін танып білуде болашақ мұғалімдердің кәсіби-педагогикалық құзреттіліктерін қалыптастыру. Пән студенттердің оқушылармен жүргізілетін тәрбие жұмыстарының әдістемесі мен технологиясы саасында кәсіби-педагогикалық құзреттілікті меңгеруді мақсат етіп ұсынуды дамытуға және тәрбие теориясы бойынша білімдерін кеңейту және тереңдетуге бағыттайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қоғамға қызмет
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-білім алушылардың рухани-адамгершілік қасиеттерін дамыту мақсатында қоғамға қызмет ету дағдыларын қалыптастыру. Пән қоғамның нақты мәселелерін шешуге қосу және жобалық іс-әрекет дағдыларын игеру, әлеуметтік ортадағы тиімді қарым-қатынастың психологиялық негіздерін түсіну, сыни ойлау арқылы студенттердің белсенді өмірлік ұстанымын қалыптастыруға бағытталған. Теориялық материал барысында білім алушылар волонтерлік қызмет, көшбасшылық, сыни ойлау тақырыптарын зерделейді, проблемаларды анықтайды, жобалар әзірлейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әдебиет теориясының негіздері мен әдебиеттану
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – студенттерге әдебиет теориясының негіздерінен білім беру. Пән әдебиеттану ғылымының теориялық және практикалық мәселелерін оқытуға бағытталған. Пән мазмұнында көркем әдебиеттің ерекшеліктері, ұғымдары мен категориялары, көркем шығарманың құрылымы, мазмұн мен пішін, әдеби жанрлар, көркемдік әдістер, әдеби бағыт-ағымдар, әдеби процесс мәселелері мен әдебиет теориясының даму тарихы қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Эмоционалды интеллект
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: эмоционалды зияткерлікті басқару дағдыларын қалыптастыру. Пән эмоционалды интеллектінің жоғары деңгейі бар, өзін және айналасындағы адамдардың эмоцияларын тани алатын, кәсіби және әлеуметтік ортада тиімді қарым-қатынас жасайтын адамды қалыптастыруға бағытталған. Курс эмоционалды интеллекттің, модульдердің, эмоциялар түрлерінің, темперамент түрлерінің тарихын қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: орта білім беру жүйесінде педагогикалық қызметті жүзеге асыруда болашақ мұғалімдердің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру. Курс педагогиканың теориялық және әдіснамалық негіздері мен оның даму тарихы туралы ғылыми білім жүйесін ұсынады, тұтас педагогикалық процестің заңдылықтарын, принциптерін, мазмұны мен әдістерін ашады, оны жүзеге асырудың практикалық дағдылары мен дағдыларын игеруге ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • ХІХ ғасырға дейінгі орыс әдебиеті мен фольклорындағы кейіпкерлер мен антикейіпкерлер
    Несиелер: 5

    Студенттерді 19 ғасырға дейін орыс фольклоры мен әдеби процесінің көркем шығармаларының ерекшеліктері мен заңдылықтарымен таныстыру. Пән студенттердің ауызша халықтық поэтикалық өнер туындыларының идеялық- эстетикалық және көркемдік мәнін, олардың өзіндік ерекшелігі мен әдебиетпен байланысын; бас кейіпкерлердің кейіпкерлерін ашуға негізделген ежелгі орыс әдебиетінен 19 ғасыр әдебиетіне дейінгі әдеби процестің ерекшеліктерін игеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жаһандық экология
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты-экологияның қазіргі заманғы мәселелерін талдауға, зерттеуге және шешуге кешенді көзқарасты қамтамасыз ететін жаһандық экологиялық ойлауды қалыптастыру. Онда қазіргі экологиялық проблемалар, олардың жаһандық сипаты және қазіргі экологиялық проблемалардың әлемдік экономиканың жағдайымен және елдердің даму ерекшеліктерімен байланысы қарастырылады және зерттеледі. Пәнді оқу экологиялық жобаларды әзірлеу және іске асыру арқылы өтеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жас ерекшелік психологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: адам психикасының жас динамикасын,психикалық процестердің онтогенезін және дамып келе жатқан адамның жеке қасиеттерін, психикалық процестердің даму заңдылықтарын зерттеу. Пән тұлғаның психикалық дамуының заңдылықтары мен тұжырымдамаларының теориялық және әдіснамалық негіздерін, эксперименттік зерттеулерде қалыптасқан және алынған ақпараттық деректерді талдау ерекшеліктерін қалыптастырады. Жас психологиясы психикалық процестердің жас ерекшеліктерін, білімді игерудің жас мүмкіндіктерін, жеке дамудың жетекші факторларын, жас өзгерістерін және т.б. зерттейді

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Сөз өнері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - болашақ маманның кәсіби құзыреттілігінің негізін құрайтын коммуникативті дағдыларды қалыптастырудың теориялық және әдіснамалық негізін қамтамасыз ету. Курс сөздік дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Курс барысында студенттер бір жағынан таза, дұрыс, дәл, мәнерлі, екінші жағынан, коммуникативті және тиімді сөйлеуге дағдыланады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Ойлау дизайны
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-адамдарға білімді қолдануда икемді болуға көмектесетін идеяларды қалыптастыру мен жүзеге асырудың шығармашылық процесін жүзеге асыру; белгісіздік жағдайында тұрақсыз шешімдерді табуға, серпінді идеяларды құруға мүмкіндік беретін стандартты емес ойлауды дамыту. Курста инновациялық дизайн-өнімдерді жобалау, жасау, дамыту және апробациялау үдерісінің әдіснамасы мен практикасы, кәсіби дағдыларды дамытуға және жетілдіруге ықпал ететін дизайн-ойлау құралдарының сипаттамасы ұсынылған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Экономикалық теория
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-экономика туралы базалық білім беру, Экономика туралы жүйе, экономикалық дамудың негізгі ұғымдары, категориялары, заңдары мен заңдылықтары туралы түсінік беру. Экономикалық теория экономиканың жұмыс істеуінің іргелі проблемаларын, қоғамның әлеуметтік - экономикалық дамуының эволюциясын, жеке көбею заңдылықтарын (микроэкономика), ұлттық экономика (макроэкономика), мезоэкономика және әлемдік экономика деңгейінде көбеюді қарастырады және зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Сандық педагогика
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: педагогикалық міндеттерді шешуде заманауи білім беру ортасында қолдану үшін және мұғалімнің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру үшін ақпараттық технологияларды игеру. Курста оқу процесінде қолданылатын сандық технологиялардың жіктелуі, сандық бейнені өңдеу технологиясы, электронды оқулықтарды пайдалану технологиясы, білім беру платформаларымен жұмыс жасау технологиялары қарастырылады. Курс білім беру және зерттеу мақсаттары үшін интернет-ресурстарды, мультимедиялық құралдарды, сандық технологияларды пайдалануға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Сакральді Маңғыстау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: тарихи-мәдени үдерістер мен тарих пен мәдениеттің өзара іс-қимылы мәселелерін, сакрализация процесінің тарихи және мәдени трансформациясын, Қазақстанның ұлттық бірегейлігін нығайтудағы киелі кеңістіктердің рөлі мен маңызын нақты түсінуді қамтамасыз ету. Онда ұлттық-мәдени мұра болып табылатын Маңғыстаудың археологиялық, тарихи, мәдени ескерткіштері қарастырылады және өлкенің тарихи және саяси оқиғалары зерттеледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Медиа сауаттылық
    Несиелер: 5

    Мақсаты-медиа байланыстарды сапалы түсіндірудің базалық дағдыларын меңгеру, түрлі БАҚ жаңалықтар материалдарын талдау технологияларын меңгеру және ақпараттық материалдарды деконструкциялау әдістерін үйрену, жаңалықтар мәтінін жарнама, насихаттан ажыратуға, ақпарат көздерін олардың сенімділігі, беделінің дәрежесі бойынша бағалауға, факт пен пікір арасындағы айырмашылықты түсінуге үйретеді. Пән кәсіби қызметте ақпараттық технологияларды шығармашылықпен қолдану қабілетін дамытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Кәсіпкерлік
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты бәсекелестік ортада кәсіпкерлік теориясы мен практикасын зерделеу негізінде кәсіпкерлік қызметті жүзеге асырудың практикалық дағдыларын алу болып табылады. Пән өз ісін құру механизмін, ақпараттық және цифрлық технологияларды, қаржылық және кадрлық қамтамасыз етуді, кәсіпкерлік тәуекел түрлерін, кәсіпкерлік құпияны және кәсіпкерлік мәдениетті пайдалана отырып, бизнес-жоспарлауды зерделеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Құқық негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-кәсіби және әлеуметтік ортада тиімді өзара әрекеттесу үшін студенттердің құқықтық және құқықтық мәдениетінің деңгейін арттыру. Бұл пән юриспруденцияның негізгі ұғымдары мен категориялары туралы түсінік қалыптастырады; қолданыстағы заңнаманың негізгі ережелері туралы нақты түсінік береді, қазақстандық құқықтық салада өз бетінше бағдарлау дағдыларын дамытады; заңды құжаттармен жұмыс істеу дағдыларын дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Қазіргі орыс тілінің құрылымы І: Фонетика, лексика, фразеология, әлеуметтік лингвистика
    Несиелер: 5

    Пән дәстүрлі және жаңа лингвистикалық зерттеулерді көрсететін ең тұрақты түсіндіруде қазіргі орыс тілінің фонетикалық жүйесін, лексикасын, фразеологиясын және социолингвистикасын зерттеуге бағытталған. Курс лингвистикалық концептуалды-терминологиялық аппарат туралы білімді тереңдетуге, ғылыми лингвистикалық дүниетанымды қалыптастыруға бағытталған. Курс Қазіргі орыс әдеби тілінің фонетикасы, лексикасы, фразеологиясы, социолингвистикасы мәселелерін қарастырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Сабақ дизайны және бағалау
    Несиелер: 5

    Студенттерді сабақты жоспарлау және олардың болашақ педагогикалық қызметін бағалау әдістерімен таныстыру. Курс студенттерге сабақты жоспарлау және бағалау бойынша білім мен дағдыларды береді, өйткені бұл ұғымдар студенттер нәтижелерінің негізгі аспектілері болып табылады. Курс шеңберінде студенттер білім алушылардың лингвистикалық қажеттіліктері мен сұраныстарын ескере отырып, оқу сабақтарын дербес құрастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты сыбайлас жемқорлыққа қарсы әлеуметтік құбылыс ретінде азаматтық ұстанымды қалыптастыру. Курс сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті жетілдіруге және сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін моральдық-адамгершілік және құқықтық жауапкершілікті қалыптастыруға бағытталған. Пән Қазақстан Республикасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың әлеуметтік-экономикалық, құқықтық, мәдени, адамгершілік-этикалық аспектілерін жүйелі түрде ашып көрсетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: білім беруді ізгілендіру стратегиясы, инклюзивті білім берудің психологиялық-педагогикалық негіздері, модельдері мен мазмұны тұрғысынан ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балаларды инклюзивті оқыту мен тәрбиелеудің қажеттілігі мен мәнін зерделеу болып табылады. Бұл курс білім беру процесіне қатысушылармен өзара әрекеттесуге дайындықты қалыптастыруға бағытталған мұғалімнің кәсіби құзіреттілігіне бағытталған. Курс ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балалармен түзету және дамыту жұмыстарының заманауи нысандарымен, әдістерімен және технологияларымен танысу үшін базалық болып табылады

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Қазіргі орыс тілінің құрылымы ІІ: Сөзжасам және морфология
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-үш негізгі аспектіні қамтитын қазіргі орыс тілінің сөзжасамдық жүйесін зерттеу: морфемика, сөз-білім беру құрылымы, сөз. Пән сөздің ішінара тиістілігіне қарай оның грамматикалық құрылымымен танысуға бағытталған. Курсты оқу кезінде студенттер сөйлеу бөліктерінің жіктелуімен, олардың дерривациялық ерекшеліктерімен және сөздердің морфологиялық белгілерімен танысады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Еуропалық шетел әдебиеті: антикадан XX ғасырға дейін
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - осы кезеңдегі әдебиеттің дамуының тарихи, әлеуметтік, экономикалық, философиялық және этикалық алғышарттары туралы түсінік қалыптастыру. Пән кезеңнің мәдени процесі, оның бағыттары, эстетиканың бағыттары мен ерекшеліктері туралы білім алуда маңызды. \ Пән көркем шығармалардың көлемін игеруге, шетелдік әдебиеттер туралы білімдерін тереңдетуге, әдеби процесс туралы түсініктерін тереңдетуге бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • ХІХ ғасыр орыс әдебиетіндегі кейіпкерлер мен антикейіпкерлер
    Несиелер: 5

    Тарихи-әдеби процесс, әдеби бағыттар, ағымдар, осы кезеңдегі мектептер туралы, орыс әдебиеті тарихының алдыңғы курстарымен, әдебиет теориясымен байланысы туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Пән 19 ғасырдағы орыс әдебиетінің көркемдік ерекшелігін анықтайтын әдеби процестің ерекшелігі мен заңдылықтарын игеруге бағытталған. Курс аясында орыс әдебиетінің алтын ғасырының шығармалары зерттеледі, олар оң және теріс кейіпкерлердің қарама- қайшылығы тұрғысынан талданады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • XХ-XXІ ғ. Еуропа елдерінің әдебиеті
    Несиелер: 5

    Негізгі бағыттар, ағымдар мен мектептер, эстетикалық жобалар мен Дискурстар, авторлардың негізгі тұлғалары туралы бірыңғай көріністі қалыптастыру. Пән көркем шығармаларды мәтіндік талдау дағдыларын қалыптастыруға, көркем шығарманың құрылымын және олардың тарихи дамуындағы әдеби әдістер спектрін қарастыруға бағытталған. Пән білім алушыларда ХХ-ХХІ ғасырлардағы әдеби процесс туралы түсінік қалыптастыруға мүмкіндік береді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • ХХ-ХХІ ғасырлар орыс әдебиетіндегі кейіпкерлер мен антикейіпкерлер
    Несиелер: 5

    ХХ-ХХІғғ. әдеби үдерісімен танысуға бағытталған, азамат соғысы мен ХХ ғасырдың басындағы революция кезеңінен бастап қазіргі заманның постмодернистік әдебиетіне дейін. Бұл пән студенттерді ғасырдың әйгілі жазушыларының шығармашылығымен таныстырады. Курс аясында дәстүрлі және постмодерндік типтегі әдебиеттерді зерттеу мен талдаудың әртүрлі тәсілдері ұсынылған, басты кейіпкерлердің бейнелері талданады, жақсылық пен жамандықтың оң және теріс осінің өзгеруіне баса назар аударылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Орфография мен пунктуация бойынша практикум
    Несиелер: 5

    Мектеп бағдарламасы аясында студенттер оқыған грамматикалық материалды терең қайталау, жалпылау, жүйелеу және жетілдіру. Курс емле мен тыныс белгілері бойынша практикалық дағдыларды дамытуға бағытталған. Осы пән аясында білім алушылар орфоэпияның, орфография мен пунктуацияның негізгі ережелерін меңгереді, өз ойларын ауызша және жазбаша түрде сауатты айтуды үйренеді

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Академиялық жазылым негіздері
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты білім алушыларда кәсіби білімді дамыту мақсатында академиялық мәтіндерді құру және ғылыми зерттеулердің нәтижелерін жазбаша ұсыну дағдыларын қалыптастыру. Пән ғылыми ақпаратты жазу және ұсыну негіздерін оқытуға, академиялық сипаттағы мәтіндермен жұмыс жасауға, оқу және зерттеу жұмыстарына бағытталған. Бұл курста студенттердің ғылыми мәтіндермен жұмыс жасау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған бірқатар мәселелер қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Көркем мәтінге филологиялық талдау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - студенттерді мәтінге филологиялық талдау жүргізу әдістерімен таныстыру; анық және жасырын мәндерді анықтауға қажетті тұрақты аналитикалық оқу дағдыларын қалыптастыру; көркем мәтінге филологиялық талдау жүргізудің практикалық дағдыларын қалыптастыру; талдау мақсатына сәйкес басты семантикалық жүктемені көтеретін негізгі тілдік бірліктерді тануға мүмкіндік беретін тілдік бейімділікті дамыту болып табылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Қазіргі орыс тілінің құрылымы ІІІ: Синтаксис
    Несиелер: 5

    "қазіргі орыс тілі" курсының соңғы бөлігі болып табылады және филолог студенттерді лингвистикалық даярлау жүйесінде маңызды орын алады. Пәннің мақсаты - студенттерді тіл жүйесінің жоғары деңгейімен – үйлесімді сөйлеумен таныстыру. Курс аясында сөйлеу бірліктері және олардың пайда болу ережелері, оның синтаксистік жүйесін құрайтын тіл бірліктері зерттеледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Қазіргі орыс тілінің стилистикасы мен әдеби өңдеу
    Несиелер: 5

    Сөйлеу стилінің функционалдық сипаттамаларын түсіну арқылы оқушылардың стилистикалық инстинктін дамыту. Курс болашақ филологтарды оқушылардың түрлі әлеуметтік маңызды жағдайларда тілді қолдана білуін қалыптастыру бойынша жұмысқа дайындайды. Бұл курста студенттер қазіргі орыс тілінің стильдер жүйесін; мәтін бірліктерін, оның семантикалық, құрылымдық және коммуникативті тұтастығын зерттейді. Оқылған теориялық материал мен практикалық сабақтар негізінде білім алушыларда мәтіндерді, оның ішінде әдеби мәтіндерді редакциялау дағдылары қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Орыс тілін шетел тілі ретінде оқытудағы жаңа әдістер
    Несиелер: 5

    Курс Ғылыми таным әдіснамасына және танымдық қызметті басқару теориясына, қазіргі лингвистика, психолингвистика, дидактика, психологияның жетістіктеріне негізделген. Пәннің мақсаты-оқытудың тиімді әдістері мен тәсілдерін қолдануға қабілетті, бағдарламалық материалдың, оқулықтардың, әдістемелік құралдардың мазмұнын білетін, инновациялық педагогикалық технологияларды және оларды білім беру процесінде пайдалану мүмкіндіктерін меңгерген сөздік-мұғалімдерді даярлау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Әдебиет пен кино
    Несиелер: 5

    Білім алушылардың креативтілігін дамыту, ой-өрісі мен эрудициясын дамыту, орыс классикалық әдебиеті мен киносы бойынша білімдерін тереңдету және, әрине, орыс классикалық әдебиетін оқуға және оқуға оң уәждеме жасау. Курс кино өнері призмасы арқылы орыс классикалық әдебиетін қарастыру арқылы студенттердің оқуға деген ынтасын арттыруға арналған. Курс сыни ойлауды дамытады, әдеби және кино өнерінің ерекшеліктерін өз бетінше түсінуге қабілетті шығармашылық тұлғаны қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Сөйлеу мәдениеті және тілдік коммуникация
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-белсенді тілдік санасымен ерекшеленетін және үнемі өзін-өзі жетілдіруге ұмтылатын кәсіби қызмет саласында коммуникативті табысты қамтамасыз етуге қабілетті қазіргі заманғы тілдік тұлғаны қалыптастыру, ауызша және жазбаша орыс әдеби тілінің нормаларын меңгеру деңгейін арттыру, кәсіби қызметте және қарым-қатынастың әртүрлі жағдайларында орыс тілі құралдарын мақсатты пайдалану дағдыларын дамыту - ғылыми, іскерлік, сөйлесу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Брендинг пен копирайтинг негіздері
    Несиелер: 5

    Студенттерге нейминг және копирайтинг саласында негізгі теориялық және практикалық білім беру. Курс маркетинг саласындағы дағдыларды, тақырыптарды құру, мәтіндерді түрлендіру, әдеби редакциялау және копирайтинг дағдыларын қалыптастырады. Курс аясында мотивация теориясы, мақсатты аудиториямен жұмыс, копирайтингтің психологиялық және коммуникациялық аспектілері қарастырылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Креативті мәтінді модельдеу
    Несиелер: 5

    Мәтінді сөйлеу-шығармашылық бірлік ретінде құру, оның даму заңдылықтарын түсіну, мәтінішілік байланыстарды білу. Оқытудағы маңыздылардың бірі ретінде жаза білу (сауаттылық, шығармашылық, ойды жеткізудің дәлдігі)

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Зерттеу/жобалық жұмыстарды ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Болашақ мұғалімдердің зерттеушілік мәдениетінің негіздерін қалыптастыру, оларды зерттеу қызметін жүзеге асыру кезінде теориялық біліммен және практикалық дағдылармен қаруландыру. Пән ғылыми -педагогикалық зерттеулердің ерекшеліктеріне, оған қойылатын талаптарға бағытталған; жобалау мен зерттеу кезеңдерін түсіндіреді; педагогикалық зерттеу әдістерінің жүйесін және оларды тиімді қолдану шарттарын ашады

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Код ON8

    Орыс тілі мен әдебиеті бойынша жаңартылған білім беру мазмұны негізінде мектеп жасындағы балалардың орыс тілінде қарым-қатынасқа бейімделуіне жағдай жасау мақсатында білім беру ортасына өз бетінше зерттеу жүргізеді, оқушылардың жеке ерекшеліктеріне диагностика жасайды.

  • Код ON3

    Әдебиетте бейнеленетін дүниетанымның ғылыми, философиялық, діни, тілдік суреттерін айқындай отырып, әлемдік, жалпыадамзаттық және ұлттық рухани-адамгершілік құндылықтар жүйесіне араласу негізінде өзіндік азаматтық, идеялық-адамгершілік ұстанымын білдіреді.

  • Код ON6

    Көркем мәтінді талдауға, әдеби шығарманың идеялық-эстетикалық деңгейі мен мазмұндық мүмкіндіктерін ашуға, оқушылардың сыни және шығармашылық ойлау негіздерін қалыптастыруға қажетті зерттеу құралдарын пайдаланады.

  • Код ON2

    Қазіргі тіл білімінің теориялық тұжырымдамаларына сүйене отырып, қазіргі тілдік процестерді түсіндіре отырып, тілдік бірліктерді тіл жүйесінің деңгейлерінің параметрлеріне сәйкес жіктейді

  • Код ON7

    Оқытудың инновациялық технологияларын, инклюзивті білім беру принциптерін, оқушылардың тілдік қажеттіліктерін, сондай-ақ эмоционалдық интеллект, даму психологиясы және физиологиясы бойынша базалық білімдерін пайдалана отырып, орта білім берудің барлық деңгейлерінде білім берудің интеграциясы мен сабақтастығы қағидаттарын ескере отырып, орыс тілі мен әдебиеті сабақтарын жүргізеді.

  • Код ON4

    Білім беруді ұйымдастыру саясаты шеңберінде орыс тілі мен әдебиеті сабақтарында оқытудың, бағалаудың және тәрбиелеудің әдістері мен құралдарын таңдай отырып, ақпараттық-коммуникациялық технологиялар мен пәндік-тілді білім беру технологияларын пайдалана отырып оқу-тәрбие процесін ұйымдастырады.

  • Код ON1

    Мектеп жасындағы балалардың физиологиясы мен психологиясының ерекшеліктерін, саралап, кіріктірілген және инклюзивті білім берудің педагогикалық технологияларының негіздері ескере отырып, кіріктірілген мектеп дидактикасы негіздері және тіл мен әдебиетті оқыту әдістемесін меңгереді.

  • Код ON9

    Қажетті оқу-әдістемелік құжаттаманы әзірлейді, әр түрлі ақпарат көздеріне, соның ішінде интернет көздеріне сүйене отырып, шығармашылық шешімдер қабылдайды, өз көзқарасын дәлелдей отырып, жеке және кәсіби бәсекеге қабілеттілігін көрсетеді.

  • Код ON10

    Мектептегі ғылыми жобаларды жүзеге асыруда оқушылардың зерттеушілік дағдыларын дамыта отырып, студенттерді ғылыми-зерттеу іс-әрекетіне тарта отырып, студенттің ғылыми (жобалық) жұмысын жоспарлау мен жүзеге асыруды басқарады.

  • Код ON11

    Тұлғааралық, мәдениетаралық және кәсіби қарым-қатынас мәселелерін шешу үшін эмоционалды интеллект және мәдениетаралық қарым-қатынастың лингвистикалық механизмдері туралы негізгі білімді ескере отырып, мемлекеттік, орыс және ағылшын тілдерінде коммуникациялық бағдарламаларды құрастырады.

  • Код ON12

    Қазақстан Республикасының құқықтық тұжырымдамасының негізгі ережелері, еңбекті қорғау және тіршілік әрекетінің қауіпсіздігі негіздеріне сүйеніп, білім беру саласында кәсіпкерлік қызметті ұйымдастырып, жүзеге асыру мүмкіндігін иелене отырып одан әрі кәсіби дамуы үшін өз бетімен біліктілігін арттырады.

  • Код ON5

    Қазақстандық қоғамның қоғамдық, іскерлік, мәдени-құқықтық және этикалық нормалары шеңберінде білім алушылардың өзін-өзі бағалауын, тілді үйренуге деген ынтасын, салауатты өмір салты, азаматтық бірегейлік пен тілдік толеранттылық негіздерін қалыптастырып, құқық қорғау органдары, медициналық, әлеуметтік, экологиялық қызметтер, жастар қозғалысы, жастар бірлестіктері, қоғамдық-саяси, кәсіби қоғамдастық өкілдерін тарта отырып, тәрбиелеу қызметін жүзеге асырады.

6B01703 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
Бакалавриат

Алматы экономика және статистика академиясы

БББТ: B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
6B01703 Орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Халықаралық гуманитарлық-техникалық университеті

БББТ: B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01703 Орыс тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
6B01703 Орыс тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

БББТ: B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
6B01703 Орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті

БББТ: B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
6B01703 Орыс тілі және әдебиеті
Бакалавриат

Шымкент университеті

БББТ: B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
6B01703 Орыс тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
6B01703 Орыс тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
6B01703 Орыс тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
6B01703 Орыс тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Ш.Есенов атындағы Каспий мемлекеттік технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

БББТ: B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
6B01703 Орыс тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Шет тілдер және іскерлік карьера университеті

БББТ: B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
Top