Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01705 Шет тілі;екі шет тілі в Yessenov University

  • Тіл және оның құрылымы I: Фонетика және фонология
    Несиелер: 5

    Мақсаты: ағылшын тілінің айтылу ерекшеліктерін оның коммуникативті және территориялық түрлерінде дәйекті және жан-жақты зерттеу. Ағылшын тілінің айтылу ерекшеліктерін оның коммуникативті және территориялық түрлерінде дәйекті және жан-жақты зерттеу. Фонетикалық бірліктерді, олардың табиғаты мен функцияларын, фонетикалық жүйенің негізгі даму тенденцияларын зерттеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: тәрбиелік іс-әрекетті ұйымдастыру мен жүзеге асыру технологиясын, тәрбие үрдісінің негіздерін танып білуде болашақ мұғалімдердің кәсіби-педагогикалық құзреттіліктерін қалыптастыру. Пән студенттердің оқушылармен жүргізілетін тәрбие жұмыстарының әдістемесі мен технологиясы саасында кәсіби-педагогикалық құзреттілікті меңгеруді мақсат етіп ұсынуды дамытуға және тәрбие теориясы бойынша білімдерін кеңейту және тереңдетуге бағыттайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Оқушылардың даму физиологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: адам ағзасының өсуі мен дамуының негізгі заңдылықтарын, жеке дамудың әртүрлі кезеңдеріндегі органдар жүйелерінің жұмысын игеру. Пән балалар мен жасөспірімдер денесінің анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктерін, дамудың негізгі заңдылықтарын және олардың қоршаған ортаға қатынасын зерттеуге бағытталған. Пән онтогенездік даму сатысынан бастап организмнің даму ерекшеліктерін, организмнің өсуін қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қоғамға қызмет
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-білім алушылардың рухани-адамгершілік қасиеттерін дамыту мақсатында қоғамға қызмет ету дағдыларын қалыптастыру. Пән қоғамның нақты мәселелерін шешуге қосу және жобалық іс-әрекет дағдыларын игеру, әлеуметтік ортадағы тиімді қарым-қатынастың психологиялық негіздерін түсіну, сыни ойлау арқылы студенттердің белсенді өмірлік ұстанымын қалыптастыруға бағытталған. Теориялық материал барысында білім алушылар волонтерлік қызмет, көшбасшылық, сыни ойлау тақырыптарын зерделейді, проблемаларды анықтайды, жобалар әзірлейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тіл және оның құрылымы II: Морфология және синтаксис
    Несиелер: 5

    Курстың жалпы мақсаты - студенттерге тілдің мағыналық бірліктері қалай жұмыс істейтінін және оларды сөз бен сөйлемге айналдыру ережелерін меңгеруге көмектесу. Бұл курс студенттерге сөздердің ең кіші бірліктерден қалай жасалатындығы және сөздерден сөйлемдер жасалатындығы туралы білімдер мен дағдыларды ұсынады. Бірліктерді біріктіру әдістерін және олардың сөз құрау үшін орналасу ережелерін, олардың құрылымын және фонологиялық көрінісін зерттеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тіл және байланыс
    Несиелер: 5

    Бұл курстың мақсаты - студенттерге әр түрлі типтегі қарым-қатынас түрлерін зерттеуге және салыстыруға мүмкіндік беру, сондықтан оларды әр түрлі аудитория түрлеріне студенттер қолдана алады. Бұл курс студенттерге әртүрлі контексттерде және әр түрлі аудиториялар үшін жазбаша және ауызша сөйлесуді біріктіруге мүмкіндік беріп, байланыс түрлерін зерттейді, салыстырады және бағалайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жас ерекшелік психологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: адам психикасының жас динамикасын,психикалық процестердің онтогенезін және дамып келе жатқан адамның жеке қасиеттерін, психикалық процестердің даму заңдылықтарын зерттеу. Пән тұлғаның психикалық дамуының заңдылықтары мен тұжырымдамаларының теориялық және әдіснамалық негіздерін, эксперименттік зерттеулерде қалыптасқан және алынған ақпараттық деректерді талдау ерекшеліктерін қалыптастырады. Жас психологиясы психикалық процестердің жас ерекшеліктерін, білімді игерудің жас мүмкіндіктерін, жеке дамудың жетекші факторларын, жас өзгерістерін және т.б. зерттейді

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: орта білім беру жүйесінде педагогикалық қызметті жүзеге асыруда болашақ мұғалімдердің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру. Курс педагогиканың теориялық және әдіснамалық негіздері мен оның даму тарихы туралы ғылыми білім жүйесін ұсынады, тұтас педагогикалық процестің заңдылықтарын, принциптерін, мазмұны мен әдістерін ашады, оны жүзеге асырудың практикалық дағдылары мен дағдыларын игеруге ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Эмоционалды интеллект
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: эмоционалды зияткерлікті басқару дағдыларын қалыптастыру. Пән эмоционалды интеллектінің жоғары деңгейі бар, өзін және айналасындағы адамдардың эмоцияларын тани алатын, кәсіби және әлеуметтік ортада тиімді қарым-қатынас жасайтын адамды қалыптастыруға бағытталған. Курс эмоционалды интеллекттің, модульдердің, эмоциялар түрлерінің, темперамент түрлерінің тарихын қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жаһандық экология
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты-экологияның қазіргі заманғы мәселелерін талдауға, зерттеуге және шешуге кешенді көзқарасты қамтамасыз ететін жаһандық экологиялық ойлауды қалыптастыру. Онда қазіргі экологиялық проблемалар, олардың жаһандық сипаты және қазіргі экологиялық проблемалардың әлемдік экономиканың жағдайымен және елдердің даму ерекшеліктерімен байланысы қарастырылады және зерттеледі. Пәнді оқу экологиялық жобаларды әзірлеу және іске асыру арқылы өтеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Сабақ дизайны және бағалау
    Несиелер: 5

    Студенттерді сабақты жоспарлау және олардың болашақ педагогикалық қызметін бағалау әдістерімен таныстыру. Курс студенттерге сабақты жоспарлау және бағалау бойынша білім мен дағдыларды береді, өйткені бұл ұғымдар студенттер нәтижелерінің негізгі аспектілері болып табылады. Курс шеңберінде студенттер білім алушылардың лингвистикалық қажеттіліктері мен сұраныстарын ескере отырып, оқу сабақтарын дербес құрастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Сакральді Маңғыстау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: тарихи-мәдени үдерістер мен тарих пен мәдениеттің өзара іс-қимылы мәселелерін, сакрализация процесінің тарихи және мәдени трансформациясын, Қазақстанның ұлттық бірегейлігін нығайтудағы киелі кеңістіктердің рөлі мен маңызын нақты түсінуді қамтамасыз ету. Онда ұлттық-мәдени мұра болып табылатын Маңғыстаудың археологиялық, тарихи, мәдени ескерткіштері қарастырылады және өлкенің тарихи және саяси оқиғалары зерттеледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Құқық негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-кәсіби және әлеуметтік ортада тиімді өзара әрекеттесу үшін студенттердің құқықтық және құқықтық мәдениетінің деңгейін арттыру. Бұл пән юриспруденцияның негізгі ұғымдары мен категориялары туралы түсінік қалыптастырады; қолданыстағы заңнаманың негізгі ережелері туралы нақты түсінік береді, қазақстандық құқықтық салада өз бетінше бағдарлау дағдыларын дамытады; заңды құжаттармен жұмыс істеу дағдыларын дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Екінші шет тілі A2(француз тілі)
    Несиелер: 5

    Пән коммуникативтік біліктерді одан әрі қалыптастырумен және өзге де әлеуметтік мәдениеттің әлем бейнесін терең ұғынумен, оның мағыналық жағынан бағдарларын танумен, ортақ мәдениеттер арасындағы ұқсастықтар мен айырмашылықтарды көре білу және оларды мәдениетаралық қарым-қатынас контекстінде қолданумен байланысты болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Ойлау дизайны
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-адамдарға білімді қолдануда икемді болуға көмектесетін идеяларды қалыптастыру мен жүзеге асырудың шығармашылық процесін жүзеге асыру; белгісіздік жағдайында тұрақсыз шешімдерді табуға, серпінді идеяларды құруға мүмкіндік беретін стандартты емес ойлауды дамыту. Курста инновациялық дизайн-өнімдерді жобалау, жасау, дамыту және апробациялау үдерісінің әдіснамасы мен практикасы, кәсіби дағдыларды дамытуға және жетілдіруге ықпал ететін дизайн-ойлау құралдарының сипаттамасы ұсынылған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты сыбайлас жемқорлыққа қарсы әлеуметтік құбылыс ретінде азаматтық ұстанымды қалыптастыру. Курс сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті жетілдіруге және сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін моральдық-адамгершілік және құқықтық жауапкершілікті қалыптастыруға бағытталған. Пән Қазақстан Республикасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың әлеуметтік-экономикалық, құқықтық, мәдени, адамгершілік-этикалық аспектілерін жүйелі түрде ашып көрсетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Кәсіпкерлік
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты бәсекелестік ортада кәсіпкерлік теориясы мен практикасын зерделеу негізінде кәсіпкерлік қызметті жүзеге асырудың практикалық дағдыларын алу болып табылады. Пән өз ісін құру механизмін, ақпараттық және цифрлық технологияларды, қаржылық және кадрлық қамтамасыз етуді, кәсіпкерлік тәуекел түрлерін, кәсіпкерлік құпияны және кәсіпкерлік мәдениетті пайдалана отырып, бизнес-жоспарлауды зерделеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Екінші шет тілі A2 (түрік тілі)
    Несиелер: 5

    Пән коммуникативтік біліктерді одан әрі қалыптастырумен және өзге де әлеуметтік мәдениеттің әлем бейнесін терең ұғынумен, оның мағыналық жағынан бағдарларын танумен, ортақ мәдениеттер арасындағы ұқсастықтар мен айырмашылықтарды көре білу және оларды мәдениетаралық қарым-қатынас контекстінде қолданумен байланысты болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Сөз өнері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - болашақ маманның кәсіби құзыреттілігінің негізін құрайтын коммуникативті дағдыларды қалыптастырудың теориялық және әдіснамалық негізін қамтамасыз ету. Курс сөздік дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Курс барысында студенттер бір жағынан таза, дұрыс, дәл, мәнерлі, екінші жағынан, коммуникативті және тиімді сөйлеуге дағдыланады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Медиа сауаттылық
    Несиелер: 5

    Мақсаты-медиа байланыстарды сапалы түсіндірудің базалық дағдыларын меңгеру, түрлі БАҚ жаңалықтар материалдарын талдау технологияларын меңгеру және ақпараттық материалдарды деконструкциялау әдістерін үйрену, жаңалықтар мәтінін жарнама, насихаттан ажыратуға, ақпарат көздерін олардың сенімділігі, беделінің дәрежесі бойынша бағалауға, факт пен пікір арасындағы айырмашылықты түсінуге үйретеді. Пән кәсіби қызметте ақпараттық технологияларды шығармашылықпен қолдану қабілетін дамытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Сандық педагогика
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: педагогикалық міндеттерді шешуде заманауи білім беру ортасында қолдану үшін және мұғалімнің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру үшін ақпараттық технологияларды игеру. Курста оқу процесінде қолданылатын сандық технологиялардың жіктелуі, сандық бейнені өңдеу технологиясы, электронды оқулықтарды пайдалану технологиясы, білім беру платформаларымен жұмыс жасау технологиялары қарастырылады. Курс білім беру және зерттеу мақсаттары үшін интернет-ресурстарды, мультимедиялық құралдарды, сандық технологияларды пайдалануға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Экономикалық теория
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-экономика туралы базалық білім беру, Экономика туралы жүйе, экономикалық дамудың негізгі ұғымдары, категориялары, заңдары мен заңдылықтары туралы түсінік беру. Экономикалық теория экономиканың жұмыс істеуінің іргелі проблемаларын, қоғамның әлеуметтік - экономикалық дамуының эволюциясын, жеке көбею заңдылықтарын (микроэкономика), ұлттық экономика (макроэкономика), мезоэкономика және әлемдік экономика деңгейінде көбеюді қарастырады және зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Екінші шет тілі B1(түрік тілі)
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Пәнге түлектің шет тілінде мәдениетаралық деңгейде қарым-қатынас жасау, коммуникативтік құзіреттіліктің қажетті деңгейін игеру мүмкіндігі. Сөйлеу әрекетінде коммуникативті дағдыларды дамыту және тілдік дағдыларды қалыптастыру. Пәнді оқыту тілде сөйлеу, тыңдау, оқу, жазу кезінде сөйлесу қабілеттерін дамытуға және шет тілінде сөйлеу дағдыларын одан әрі дамытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Екінші шет тілі B1 (француз тілі)
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Пәнге түлектің шет тілінде мәдениетаралық деңгейде қарым-қатынас жасау, коммуникативтік құзіреттіліктің қажетті деңгейін игеру мүмкіндігі. Сөйлеу әрекетінде коммуникативті дағдыларды дамыту және тілдік дағдыларды қалыптастыру. Пәнді оқыту тілде сөйлеу, тыңдау, оқу, жазу кезінде сөйлесу қабілеттерін дамытуға және шет тілінде сөйлеу дағдыларын одан әрі дамытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Коммуникативті оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бұл курстың мақсаты-тілді коммуникативтік оқытуға ерекше назар аудара отырып, тілдерді оқытудың қазіргі заманғы тәсілдерінің негізгі қағидаттарын зерделеу және студенттерді шет тілдерін оқыту саласындағы негізгі проблемалар мен пікірталастармен таныстыру. Бұл курс студенттерді орта мектепте шет тілдерін оқытуға қатысты негізгі мәселелер мен пікірталастармен таныстыруға арналған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Ағылшын тілінің айтылуын талдау
    Несиелер: 5

    Мақсаты: ағылшын тіліндегі сөздің дыбысталуы мен айтылу ерекшеліктерін коммуникативті және аумақтық сорттарымен жүйелі және жан-жақты зерттеу. Фонетикалық бірліктерді, олардың табиғаты мен функцияларын, фонетикалық жүйенің дамуындағы негізгі бағыттарды зерттеу Студенттердің практикалық фонетика бойынша алған білімдерін тереңдетуге және кеңейтуге шақырады, бұл тіл білімі жүйесіндегі фонетиканың орны мен рөлін анықтауға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Ағылшын грамматикасын талдау
    Несиелер: 5

    Мақсаты: шет тілінің грамматикалық құрылымының маңызды заңдарын таныстыру, грамматикалық құбылыстардың негізгі аспектілерімен таныстыру. Тілдің формальды семантикалық құрылымы және сөйлеудегі грамматикалық бірліктердің қызметі туралы ғылыми түсінік қалыптастыру; Тілдің формальды семантикалық құрылымы және сөйлеудегі грамматикалық бірліктердің қызметі туралы ғылыми идеяны қалыптастырады, қазіргі ғылыми ақпараттарды өңдеу қабілетін дамытады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: білім беруді ізгілендіру стратегиясы, инклюзивті білім берудің психологиялық-педагогикалық негіздері, модельдері мен мазмұны тұрғысынан ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балаларды инклюзивті оқыту мен тәрбиелеудің қажеттілігі мен мәнін зерделеу болып табылады. Бұл курс білім беру процесіне қатысушылармен өзара әрекеттесуге дайындықты қалыптастыруға бағытталған мұғалімнің кәсіби құзіреттілігіне бағытталған. Курс ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балалармен түзету және дамыту жұмыстарының заманауи нысандарымен, әдістерімен және технологияларымен танысу үшін базалық болып табылады

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Академиялық жазылым негіздері
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты білім алушыларда кәсіби білімді дамыту мақсатында академиялық мәтіндерді құру және ғылыми зерттеулердің нәтижелерін жазбаша ұсыну дағдыларын қалыптастыру. Пән ғылыми ақпаратты жазу және ұсыну негіздерін оқытуға, академиялық сипаттағы мәтіндермен жұмыс жасауға, оқу және зерттеу жұмыстарына бағытталған. Бұл курста студенттердің ғылыми мәтіндермен жұмыс жасау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған бірқатар мәселелер қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Академиялық тыңдалым және жазба жүргізу
    Несиелер: 5

    Бұл курстың мақсаты - студенттерге академиялық дәрістер тыңдау үшін академиялық тыңдау және сөйлеу дағдыларын жетілдіруге көмектесу. Осы курс барысында студенттер өздерінің тұжырымдамаларын жетілдіру техникасын үйренеді және тиімді жазбалар жасау дағдыларын игереді және оларды қолдануда үлкен тәжірибеге ие болады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Ағылшын тілі тиімді байланыс үшін
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаттары: студенттердің ағылшын тілін практикалық қарым-қатынас үшін тиімді пайдалану қабілетін дамыту және тыңдау және сөйлеу дағдыларын оқытудың қолданыстағы тәсілдерін сыни тұрғыдан зерттеу. "Тиімді қарым-қатынасқа арналған ағылшын тілі" курстары студенттердің сыныптағы сабақтарына интерактивті қатысу арқылы сөйлеу және тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Балаларға ағылшын тілін оқыту
    Несиелер: 5

    Бұл курс студенттерді тиімді оқыту үшін қажетті білім мен практикалық дағдыларды дамытуға бағытталған. Ол жас студенттерге арналған курстарға қалай жақындау және оларды жоспарлау туралы практикалық идеяларды, сондай-ақ нақты іс-шараларға арналған материалдар мен идеяларды ұсынады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Екінші тілді оқыту әдістері мен материалдары(француз тілі)
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты студенттерді тілді оқытудың негізгі ұғымдарымен және принциптерімен таныстыру; студенттерді қазіргі заманғы тәжірибеге назар аудара отырып, өткен ғасырдағы тілдерді оқыту әдістемесіндегі тарихи өзгерістермен таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Екінші тілді оқыту әдістері мен материалдары (түрік тілі)
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты студенттерді тілді оқытудың негізгі ұғымдарымен және принциптерімен таныстыру; студенттерді қазіргі заманғы тәжірибеге назар аудара отырып, өткен ғасырдағы тілдерді оқыту әдістемесіндегі тарихи өзгерістермен таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Ағылшын тілін үйренушілерді оқытуға арналған мәдениетаралық зерттеулер
    Несиелер: 5

    Мақсаты: шет тілін меңгеру кезінде тіл мен мәдениетті дұрыс үйлестіруді және жағдаят жағдайында тілдің сәйкес формаларын қолдануды қажет етеді. Пән білім беру жүйесіндегі мәдениеттің рөлін және этнолингвистикалық топтардың таптық динамикаға қалай әсер ететінін зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Зерттеу/жобалық жұмыстарды ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: болашақ мұғалімдердің ғылыми-зерттеу мәдениетін негіздерін қалыптастыру, оларды теориялық біліммен және ғылыми-зерттеу қызметін жүзеге асырудың практикалық дағдыларымен қаруландыру. Пән педагогикалық зерттеу әдістерін, оларға қойылатын талаптарды зерттеуге бағытталған; жобалау және зерттеу кезеңдері, оларды тиімді пайдалану шарттары. Пәнді зерттеу ғылыми жобаларды әзірлеу және іске асыру арқылы өтеді

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • ТКТ I,II,III(Teaching Knowledge Test)
    Несиелер: 5

    Мақсаты: 1-модульді тапсыру үшін тіл жүйесін және тілді оқытудың негіздерін зерделеу; шет тілін оқытудың түрлі әдістері мен техникасын меңгеру. Бұл курста студенттер ағылшын тілінің фонетикалық, грамматикалық және лексикалық жүйелерін сипаттайтын лингвистикалық терминдерді меңгереді, ағылшын тілін оқытудың терминдері мен тұжырымдамаларын және ағылшын тілін үйренудің негізгі факторларын тексереді

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Ағылшын тілінің лингвостилистикасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: ұсынылып отырған ғылыми пәннің теориялық негізі мен әдістемелік аппаратын қалыптастыру, қазіргі ағылшын тілінің функционалдық стильдері мен мәтіндерін талдауды оқытудың әдістері мен тәсілдерін тұжырымдау. AT пән тілдік құралдарды қолданудың ұлттық ерекшеліктері мен жүйенің өзіндік ерекшелігі туралы ойды қарастырады ағылшын тілінің функционалдық стильдері; нақты тілдік материалды стильдік талдау дағдыларын дамыту; студенттердің өзіндік жұмысын ынталандыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Оқытудың CLIL(Content and Language Integrated Learning) әдістері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: студенттерді жаңа ұғымдар мен идеялармен таныстыра отырып, пән мен тілді қатар меңгеруді қамтамасыз ету. Екінші тілді еркін меңгеруді жетілдіру және оқушылардың қабілетіне қарай оқу бағдарламасын жоспарлау. Оқушылардың әрқайсысына бірдей мән бере отырып, ана тілін де, оқытылатын тілді де меңгеру деңгейін арттыру. Мәдениетаралық түсіністікті, әлеуметтік және ойлау қабілеттерді дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Шет тілі сабақтарындағы оқыту технологиялары
    Несиелер: 5

    Мақсаты: студенттерге болашақ жоғары білім және/немесе мансаптық талпыныстарында табысқа жету құралдарын, сонымен қатар барлық студенттер үшін технологиялар мен құралдарға тең қолжетімділікті қамтамасыз ету.Технология мұғалімдерге сыныптағы әрекеттерді бейімдеуге мүмкіндік береді, осылайша тіл үйрену үдерісін жақсартады. Технология мұғалімдерге өз оқушыларына тіл үйренуді жеңілдетуге көмектесетін құрал ретінде маңыздылығын арттыруды жалғастыруда.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • STEM(Science, Technology, Engineering, Mathematics) үшін ағылшын тілі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: ағылшын тілінде жаратылыстану пәндерін оқытудағы пәнаралық интеграцияның мәні мен маңызы туралы қазіргі мектептерде практикалық білімдерді қалыптастыру Пән жобалау әдістерін, проблемалық және бірлескен оқытуды, кәсіпкерлік пен технология негізінде оқытуды қарастыруға бағытталған. Курс қазіргі мектептердегі пәнаралық STEM курстарының мақсаттарын, міндеттерін және мазмұнын таңдау принциптері мен критерийлерін қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Код ON10

    Шетел тілін оқытудың инновациялық нысандары мен әдістерін, оқыту және бағалау стратегияларын, стандартты емес ойлауды дамыту, жаңашыл идеяларды бастау, интернет ресурстарынан ақпаратты дұрыс таңдау және пайдалануды қолданады.

  • Код ON1

    Қалыпты, патологиялық даму заңдылықтарын, оқушыларды оқытудың теориясы мен әдістемесін және бағалау технологиясын білу арқылы орта білім берудің барлық деңгейлерінде білім берудің интеграциялық және сабақтастығы принциптерін ескере отырып сабақтарды жоспарлайды.

  • Код ON8

    Мәдениетаралық қарым-қатынас құралы ретінде шет тілін үйренуге қызығушылықты қалыптастырады және ынталандырады, тәлімгердің жетекшілігімен, мектеп жасындағы балалардың ағылшын тілінде қарым-қатынасқа бейімделуіне жағдай жасайды.

  • Код ON5

    Дидактикалық білімді шет тілін оқытудың заманауи әдіс-тәсілдері туралы білімдермен ықпалдастыруда пайдалана отырып, тілдік пәндер бойынша сабақтар жүргізеді.

  • Код ON4

    Ақпараттық сауаттылыққа ие бола отырып, шет тілін оқыту әдістемелерінде инновациялық технологиялардың, оның ішінде АКТ мүмкіндіктерін шығармашылық және өнімді қолданады.

  • Код ON2

    Жаһандық және ұлттық рухани-адамгершілік құндылықтарды меңгерген жалпыадамзаттық және жаһандық және ұлттық рухани-адамгершілік құндылықтарға, экономикалық және құқықтық білімге ие болады.

  • Код ON12

    Экономикалық теория негіздерін, кәсіпкерлікті, дизайндық ойлауды, шет тілін пайдалана отырып, өз ісін одан әрі ұйымдастыру мүмкіндігімен біліктілігін арттыруды жоспарлау арқылы кәсіби біліктілігін одан әрі жетілдіруге қабілетті.

  • Код ON6

    Студенттердің мәдени және тілдік қажеттіліктерін жүзеге асыру үшін қолайлы білім беру ортасын дамыта отырып, педагогикалық тактіні, педагогикалық этика ережелерін сақтайды.

  • Код ON7

    Студенттердің жеке ерекшеліктерін диагностикалау нәтижелерін өз бетінше пайдалана отырып, кәсіби қызметінде әдістемелік экспериментті жоспарлайды және жүргізеді, зерттеу нәтижелерін жазбаша түрде ұсынады.

  • Код ON3

    Педагогика, даму психологиясы және мектеп оқушыларының даму физиологиясынан алған білімдерін қолдана отырып, оқушылардың эмоционалдық интеллект деңгейлерін ескере отырып, оқушылардың жеке басына құрмет көрсете отырып, оқу-тәрбие үрдісін қалыптастырады.

  • Код ON9

    Зерттеу/жобалық жұмыста оқушылардың жеке ерекшеліктерін диагностикалау нәтижелерін, рефлексия және топтық жұмыс әдістерін пайдалана отырып, шет тілін оқытудағы қажеттіліктер мен қиындықтарды анықтайды.

  • Код ON11

    Кәсіптік қоғамдастықтың, құқық қорғау органдарының, медициналық, әлеуметтік, экологиялық қызметтердің, балалар мен жасөспірімдер қозғалысының, жастар бірлестіктерінің, қоғамдық және саяси партиялардың, үкіметтік емес ұйымдардың және т.б. өкілдерін оқу-тәрбие процесіне тарта отырып, кәсіби және әлеуметтік ортада тиімді өзара әрекеттеседі.

Top