Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01402 Дене шынықтыру және спорт в Тараз инновациялық-гуманитарлық университеті

  • Дене шынықтырудың анатомия спорттық морфология негіздері 2019
    Несиелер: 5

    Бұл пән адамның және оның бөліктерінің сыртқы формалары мен пропорцияларын, жеке органдарды, олардың конструкциясын, микроскопиялық құрылымын, сонымен қатар адамның жеке дамуының әртүрлі жас кезеңдерінде дене және жеке ағзалардың құрылысының ерекшеліктерін, тірі организмдерге тән биологиялық заңдылықтарды есепке ала отырып адамның құрылысын зерттейді. Дене шынықтыру және спорт саласындағы мамандар, жаттықтырушылар, дене тәрбиесі оқытушылары практикалық қызметте Адам анатомиясы мәселелерімен үнемі кездеседі. Спорттық морфология спортшының физикалық ��үктемелерге бейімде��уге байланысты ағзасының морфологиялық ерекшеліктерін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Адам анатомиясы 2019
    Несиелер: 5

    Адам анатомиясы-адам денесінің құрылымы мен нысаны және оның ағзаларын құрайтын олардың қызметі мен дамуына байланысты ғылым. Анатомия адамның және оның бөліктерінің сыртқы формалары мен пропорцияларын, жеке органдарды, олардың құрылымын, микроскопиялық құрылымын, сондай-ақ адамның жеке дамуының әртүрлі жас кезеңдерінде дене және жеке ағзалардың құрылыс ерекшеліктерін, тірі организмдерге тән биологиялық заңдылықтарды ескере отырып, адамның құрылысын зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Таңдаған спорт түрінің теориясы мен әдістемесі (спорттық ойындар/спорттық күрес)
    Несиелер: 5

    Пән студенттердің оқу-жаттығу процесінде халықаралық дәрежедегі балуандарды –әлем чемпиондарын және Олимпиада ойындарын дайындауды құрайтын басты компоненттерді практикалық іске асыру үшін қажетті озық білімді меңгеруін қарастырады. Ол жекпе-жек кезінде спортшының мінез-құлқына қатысты ғылыми мәселелерді қарастырады. Жекпе-жек кезінде ғылыми негізделген тактикалық-техникалық әрекеттер жеңілуді болдырмайтын қатесіз әрекеттерді көздейді. Осы пәнді өту кезінде алған білімдері мен дағдыларын іс жүзінде жүзеге асыра білу ең жоғары спорттық нәтижеге қол жеткізуге мүмкіндік беретін жастағы студенттердің спорттық өне�� көрсетулеріне сенім ұялатады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жастар саясатының негіздері
    Несиелер: 5

    Азаматтық қоғам институттарымен және азаматтармен өзара іс-қимыл негізінде іске асырылатын құқықтық, қаржы-экономикалық, ұйымдық-басқару, ақпараттық-талдау, кадрлық және ғылыми сипаттағы шаралар жүйесін білдіретін Ресей Федерациясы қызметінің бағыты, жастардың тиімді өзін-өзі іске асыруы үшін мүмкіндіктерді белсенді кеңейту және тұрақты әлеуметтік-экономикалық дамуға, жаһандық бәсекеге қабілеттілікке, ұлттық қауіпсіздікке қол жеткізу мақсатында оның әлеуетін арттыру, сондай-ақ әлемдік аренада өзінің көшбасшылық ұстанымын нығайту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Пән аясында студенттер сыбайлас жемқорлыққа қарсы сана және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет ұғымдарымен танысады, сыбайлас жемқорлық туралы білім алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Спорттық күрестің негіздері
    Несиелер: 5

    Бұл пән спорттық күрестің дене дайындығының негіздерін оқытады, студенттердің оқу пәні ретінде күрес теориясы мен әдістемесінің негіздерін және оның дене тәрбиесі жүйесіндегі рөлін меңгеруін қарастырады. Жалпы білім беретін мектептердің бағдарламалық материалына сәйкес арнайы-дайындық жаттығуларын, дене шынықтыру дайындығының негіздерін меңгеру, дене шынықтыру оқытушысының өзіндік педагогикалық және ұйымдастырушылық іс-әрекетінің дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тіршілік қауіпсіздік негіздері 2019
    Несиелер: 3

    Пән қауіпсіздік мәдениетін қалыптастыруға, студенттерді күнделікті өмірде, қауіпті, соның ішінде табиғи, техногенді және биологиялық-әлеуметтік төтенше жағдайларда қауіпсіз мінез-құлыққа дайындауға, сау және қауіпсіз өмір салтын қалыптастыруға, дағдылар мен алғашқы көмек көрсету дағдыларын қалыптастыруға, мемлекеттің қорғанысы туралы, азаматтардың әскери міндеттері туралы базалық білімдер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Гимнастика
    Несиелер: 5

    Бұл пән болашақ маманға жалпы гимнастиканың орны мен рөлі туралы нақты түсінік береді, спорттық-педагогикалық факультет түлектерінің құзыреттеріне қоғамның заманауи талаптарын, кәсіби-педагогикалық іс-әрекетінің сипаттамасын, болашақ мамандыққа кіріспе ашады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экономикалық теория негіздері
    Несиелер: 3

    «Экономикалық теорияның негіздері» курсы практикалық іс-әрекеттерге қажетті экономикалық экономикалық дағдыларды меңгеруге, объективті экономикалық процесті көрсететін экономикалық ұғымдарды және санаттарды игеру, тиімді басқару шешімдерін таңдау дағдыларын дамытуға бағытталған. Тәртіп экономикалық ойлауды қалыптастырады және экономикалық процестерге өз көзқарастарын қалыптастыруға ықпал етеді, білім механизмдері мен экономикалық механизмге ықпал ету құралдарымен жабдықталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 3

    тұрақты даму мүддесінде экологиялық, әлеуметтік және экономикалық мәселелерді байланыстыратын білім беру парадигмасы. Автор осы парадигманың қалыптасуының негізгі әлеуметтік-мәдени алғышарттарын, негізгі нормативтік-құқықтық құжаттарды талқылайды. Мақалада негізгі принциптер мен мазмұндық желілер, инновациялық тәсілдер мен педагогикалық технологиялар қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Спорттық ойындардың негіздері
    Несиелер: 5

    Бұл пән оқу пәні ретінде спорттың бірнеше түрі – футбол, баскетбол, волейбол және т. б. кіреді. Бұл пәннің пәні спорттық ойындардың жалпылама теориясы мен әдістемесі болып табылады, оларды меңгеру адамның үйлесімді дене және рухани дамуы мақсатында физикалық жаттығулардың өзіндік түрін табысты қолдануға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Гимнастика оқыту әдісімен
    Несиелер: 5

    Бұл пән болашақ маманға жалпы гимнастиканың орны мен рөлі туралы нақты түсінік береді, қоғамның дене шынықтыру-педагогикалық факультетінің түлектерінің құзыреттеріне, кәсіби-педагогикалық іс-әрекеттің сипаттамасына, болашақ мамандыққа қатыстыруға қойылатын заманауи талаптарын ашады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Еңбекті қорғау
    Несиелер: 3

    Еңбекті қорғау - тиісті мемлекеттік стандарттармен анықталған еңбек қауіпсіздігі, өнеркәсіптік гигиена, өндірістік гигиена және өрт қауіпсіздігі саласындағы заңды және ұйымдастырушылық мәселелер бойынша болашақ кәсіби қызметте қажетті білімі мен дағдылары бар болашақ мамандарды қалыптастыру мақсатында зерттелетін күрделі пән. сондай-ақ жұмысшылардың өмірі мен денсаулығын қорғауға басымдық беру принципін іс жүзінде жүзеге асыру бойынша белсенді ұстаным өнеркәсіптік қызмет.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Спортық күрес оқыту әдісімен
    Несиелер: 5

    Бұл пән күрестің даму тарихын, техниканы, тактиканы, жоғары білікті жас балуандарды дайындау жүйесін, ғылыми-зерттеу жұмысының әдістемесін, жарыстар мен оқу-жаттығу жиындарын ұйымдастыру мен өткізуді, жарыс төрешілігін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Дене шынықтыру теориясы мен жас ерекшеліктер негіздері
    Несиелер: 5

    Мамандарды даярлаудағы орны мен маңызы "дене шынықтыру теориясы және жас ерекшеліктері" пәні мектепте және басқа да мекемелерде педагогикалық практиканы өткізу білім беру мазмұнын анықтаумен тығыз байланысты. Қазақстан Республикасының жалпы білім беру және кәсіптік өзін-өзі анықтау стандартына сәйкес жоғары кәсіптік білім беру студенттерінің келесі бағыттар бойынша білім, білік және дағды: жалпы сұрақтар, басқару, тәрбие жұмысының тәсілдері мен әдістері және дене шынықтыру мұғалімі мен спорт түрлері бойынша жаттықтырушының Педагогикалық шеберлік негіздері болуы тиіс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогика 2019
    Несиелер: 5

    "Педагогика" пәнінің негізгі мақсаты: болашақ бітірушілердің білім беру және зерттеу міндеттерін шешуге кәсіби дайындығын қалыптастыру. Курстың материалы болашақ мұғалімнің кәсіби қызметінің субъектісі ретінде білім алуына, педагогикалық өзін-өзі жетілдіру қажеттілігін ынталандыруға, студенттердің кәсіби-педагогикалық ұстанымын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Дзюдо күресі
    Несиелер: 5

    Бұл пән дзюдо күресінің даму тарихын, техникаларын, тактикасын, жоғары білікті жас балуандарды дайындау жүйесін, ғылыми-зерттеу жұмысының әдістемесін, жарыстар мен оқу-жаттығу жиындарын ұйымдастыру мен өткізуді, жарыс төрешілігін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Адам физиологиясы (жалпы және жас)
    Несиелер: 5

    Бұл пән тірі ағзаның негізгі сапасын — оның өміршеңдігін, оның функциялары мен қасиеттерін, бүкіл ағзаға қатысты және оның бөліктеріне қатысты да зерттейді. Тіршілік әрекеті туралы түсінік негізінде заттар, энергия және ақпарат алмасу процестері туралы білім бар. Тіршілік әрекеті пайдалы нәтижеге қол жеткізуге және орта жағдайына бейімдеуге бағытталған. Физиология дәстүрлі түрде өсімдіктер физиологиясына және адам мен жануарлар физиологиясына бөлінеді. Физиология анатомиямен және гистологиямен бірге базистік теориялық негіз болып табылады, соның арқасында дәрігер пациент туралы ��ілім мен фактілерді бір тұтас біріктіреді, оның жағдайын, әрекет қабілеттілігі деңгейін бағалайды. Ал функционалдық бұзылулар дәрежесі бойынша, яғни маңызды физиологиялық функциялардың нормаларынан ауытқудың сипаты мен шамасы бойынша — бұл ауытқуларды жоюға және ағзаның жеке,

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жеңіл атлетика оқыту әдісемен
    Несиелер: 5

    Бұл пән осы спорт түрінің тарихын, теориясын және оқыту әдістемесін, жеңіл атлетика түрлерін оқытудың техникасын, тактикасын және әдістемесін меңгеруді, қозғалыс сапасын дамытуға бағытталған әр түрлі жаттығулардың кешендерін зерделеуді, дене тәрбиесі мен спорт педагогының кәсіби қызметіне қажетті білім, білік және дағды алуды үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • жеңіл атлетика
    Несиелер: 5

    Бұл пән осы спорт түрінің тарихын, теориясын және оқыту әдістемесін, жеңіл атлетика түрлерін оқытудың техникасын, тактикасын және әдістемесін меңгеруді, қозғалыс сапасын дамытуға бағытталған әр түрлі жаттығулардың кешендерін меңгеруді, дене тәрбиесі және спорт педагогының кәсіби қызметіне қажетті білім, білік және дағды алуды үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тоғыз күмалак
    Несиелер: 6

    Бұл пән Қазақстандағы ұлттық спорт түрлерінің даму тарихын, қазақтардың салт-дәстүрлерін, әдет-ғұрыптарын, ұлттық спорт түрлерінің адамның дене және рухани дамуына әсерін, пайда болу және даму тарихын, тоғыз құмалақ бойынша жарыстардың ережелерін, ұлттық спорт түрлерімен сабақтарда қандай құрал-жабдықтар мен құрал-жабдықтар пайдаланылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ұлттық спорт қозғалыс ойындары оқыту әдісімен
    Несиелер: 6

    Бұл пән Қазақстандағы ұлттық спорт түрлерінің даму тарихын, қазақтардың салт-дәстүрлерін, әдет-ғұрыптарын, ұлттық спорт түрлерінің адамның дене және рухани дамуына әсерін, пайда болу және даму тарихын, тоғыз құмалақ бойынша жарыстардың ережелерін, ұлттық спорт түрлерімен сабақтарда қандай құрал-жабдықтар мен құрал-жабдықтар пайдаланылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Дене шынықтыру және спорт тарихы
    Несиелер: 5

    Бұл пән дене шынықтыру мен спортты дамытудың пайда болуын, заңдылықтарын және спецификалық принциптерін оқытады. Дене шынықтыру және спорт тарихы дене тәрбиесі жүйесінің тарихы, дене шынықтыру саласындағы жетекші идеялардың, фактілердің, санаттар мен ұғымдардың тарихы, дене тәрбиесі әдістерінің, ұйымдастыру нысандары мен құралдарының тарихы, спорт ғимараттарының, жабдықтар мен Мүкәммалдың тарихы, дене шынықтыру білімінің тарихы сияқты өзара байланысты бағыттарды қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Волейбол оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бұл пән волейболдың пайда болу және даму тарихын, спорттық ойындардың теориялық негіздерін, волейбол ойнау ережелерін, ойын техникасы мен тактикасын, спорттық ойындармен айналысуға арналған жабдықтар мен мүкәммалды, ғылыми-зерттеу жұмысының әдістемесін, жарыстар мен оқу-жаттығу жиындарын ұйымдастыру мен өткізуді, жарыс төрешілігін үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Дене шынықтыру және спорт әлеуметтануы
    Несиелер: 5

    Бұл пән социологиялық ғылымның құрамдас бөлігі болып табылады және жалпы әлеуметтану әдіснамасына құрылады. Бұл пән маманның кәсіби мәдениетін, оның болашақ кәсіби қызметінің әлеуметтік маңыздылығына қатысты дүниетанымдық ұстанымдарын қалыптастыруға бағытталған. Қолданбалы әлеуметтану негіздерімен және нақты әлеуметтанулық зерттеу әдістемесімен танысып, болашақ маман дене шынықтыру мен спортты тереңірек тану үшін маңызды құрал алады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Дене шынықтыру және спорт педагогикасы
    Несиелер: 5

    Бұл курстың мамандарды даярлаудағы рөлі мен маңызы анықталды «Жалпы педагогика, Дене шынықтыру және спорт педагогикасы», жаттықтырушылардың мазмұны мен оқушылармен тығыз байланысты мектепте және спорт базаларында. Қазақстан Республикасының жоғары кәсіби білім берудің міндетті мемлекеттік стандарттарына сәйкес студенттер міндетті дене шынықтыру және спорт педагогикасының жалпы негіздеріндегі білімді, дағдыларды, қабілеттерді және біліктіліктерді меңгеру; педагогикалық менеджмент бойынша спорт және дене шынықтыру саласында; тәрбиелік жұмыс әдісімен дене шынықтыру және спортпен айналысатын; педагогикалық негіздер бойынша спорт мұғалімінің шеберлігі

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жас ерекшеліктер физиологиясы және мектеп гигиенасы
    Несиелер: 5

    Бұл курстың мазмұнына онтогенездің әр түрлі кезеңдерінде ағзаның тіршілік әрекетінің ерекшеліктері, ағзалар, ағзалар мен ағзалар жүйесінің қызметтері, оның өсуі мен дамуына қарай, осы функциялардың әр жас кезеңінде және т. б. өзіндік ерекшеліктері кіреді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Гандбол
    Несиелер: 5

    Бұл пән гандболдың пайда болу және даму тарихын, спорттық ойындардың теориялық негіздерін, волейбол ойнау ережелерін, ойын техникасы мен тактикасын, спорттық ойындармен айналысуға арналған жабдықтар мен мүкәммалды, ғылыми-зерттеу жұмысының әдістемесін, жарыстар мен оқу-жаттығу жиындарын ұйымдастыру мен өткізуді, жарыс төрешілігін үйренеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Таңдаған спорт түрі бойынша кәсіптік дайындық негіздері
    Несиелер: 5

    Бұл пән техника, қозғалыс әрекетінің тактикасын және таңдаған спорт түріндегі физикалық қасиеттерді дамытуды оқытудың педагогикалық технологияларын меңгеруге, спорттық жетістіктер деңгейін арттыруға қабілетті техникалық–тактикалық іс-қимылдарды оқытудың кәсіби маңызды жүйесін меңгеруге, таңдаған спорт түріндегі жаттығу процесін жоспарлау негіздері бойынша әдістемелік сабақтарда білім мен іскерліктерді меңгеруге арналған.:

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Массаж
    Несиелер: 6

    Бұл пән адамның дене бетінде тікелей қолмен, сондай-ақ арнайы аппараттармен емдік немесе басқа да әсерге қол жеткізу мақсатында ауа, су немесе басқа Орта арқылы өткізілетін сүрту, қысым, діріл түрінде матаға және ағзаға механикалық және рефлекторлық әсер ету тәсілдерінің жиынтығы болып табылады. Механикалық әсерлерге қосымша, әсерді күшейту үшін, бірінші кезекте массаж майлары, сондай-ақ түрлі хош иісті, благовонные майлар, дәрілік майлар, Гелдер, басқа да препараттар мен температуралық әсерлер (мысалы, криомассаж) қолданылады. Жоғарыда аталған тізімнен мамандар массаж майларына өз ықыласын береді, өйткені олар массаж үшін жасалған дайын қоспалар болып табылады және процестің барлық ерекшелігін ескереді (массажист қолының сырғуын қамтамасыз етеді және массирленушіге белгілі бір түрде әрекет етеді).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Гендерлік саясат негіздері
    Несиелер: 3

    Бұл пән отбасылық қатынастар туралы теориялық білімдерін, ерлер мен әйелдердің теңдік саясатын меңгеруге бағытталған. Оқушылар отбасылық қарым-қатынастарды ұйымдастыру, принциптері, әдістері мен тетіктеріне және ерлер мен әйелдердің тең құқықтарының заңдарына сүйеніп, ерлер мен әйелдердің теңдікке қатысты заңдарына сүйеніп, балалардың отбасылық деспоти��мнен қорғалуына ерекше назар аударуы керек.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Құқық негіздері
    Несиелер: 3

    Құқық негіздері - бұл мемлекеттік-құқықтық құбылыстар туралы бастапқы түсініктерді қалыптастыруға ықпал ететін тәртіп. "Құқық негіздері" курсын оқыту азаматтардың жас буынының құқықтық мәдениетінің бастапқы іргетасын қалауға және таңдаған сабақтарына қарамастан, азаматтың өмір бойы ілесіп келе жатқан құқықтық қатынастарына қарай қарапайым білім беруге арналған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Спорттың базалық түрлеінің теориясы мен оқыту әдістемесі (мектеп бағдарламасы бойынша)
    Несиелер: 5

    Бұл пән студенттердің спорттағы білімдері мен практикалық біліктерінің ауқымын, оларда спорттық педагог, жаттықтырушы-оқытушы қызметінің саналы және маңызды уәждемесін қалыптастыру, яғни студенттерді дене тәрбиесінің жалпы жүйесіндегі спорттың орны мен маңызы туралы біліммен қаруландыру, оқыту және жаттығу процесінің заңдылықтары туралы қазіргі ғылыми білім жүйесімен және басқару нысандары мен әдістерін жетілдіру; оларда кәсіби-педагогикалық дағдылар мен іскерлікті қалыптастыру. дене шынықтыру қозғалысының әртүрлі буындарында тәрбиелік және оқу-жаттығу міндеттерін шешу, спорттағы спорттық және бұқаралық жұмыстарды ұйымдастыру және басқару.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Баскетбол, гандбол оқыту әдісімен
    Несиелер: 5

    Бұл пән баскетбол, гандболдың пайда болу және даму тарихын, спорттық ойындардың теориялық негіздерін, баскетбол, гандбол ойнау ережелерін, ойын техникасы мен тактикасын, спорттық ойындармен айналысуға арналған жабдықтар мен мүкәммалды, ғылыми-зерттеу жұмысының әдістемесін, жарыстар мен оқу-жаттығу жиындарын ұйымдастыру мен өткізуді, жарыс төрешілігін үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Спорттық күрестің техникалық және тактикалық дайындық негіздері
    Несиелер: 5

    Бұл пән спорттық күрестің мәнін түсінуде " техникалық дайындық "және" тактикалық дайындық "ұғымдарын біріктіру болып табылады. Осыған байланысты біз "техника" және "тактика" деп түсінетінімізге егжей-тегжейлі тоқталып, спорттық күресте осы тараптарға шеберлік үрдісінің неге қатар жүретінін түсіндіру қажет деп санаймыз.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Емдік және бейімдік ДШ
    Несиелер: 6

    Бұл пән емдік дене шынықтыру болып табылады — науқастың денсаулығы мен еңбекке қабілеттілігін қалпына келтіру, патологиялық процестің асқынулары мен салдарларының алдын алу үшін емдік-профилактикалық мақсатта дене шынықтыру құралдарын пайдаланатын емдеу әдісі. ЕДШ тек емдеу-алдын алу ғана емес, сонымен қатар емдеу-тәрбие процесі болып табылады, өйткені науқаста дене жаттығуларымен айналысуға саналы көзқарасты қалыптастырады, оған гигиеналық дағдыларды үйретеді, оның тек жалпы өмір тәртібін реттеуге ғана емес, сонымен қатар "қозғалыс режимін" реттеуге қатысуын қарастырады, ағзаны табиғаттың табиғи факторларының шынығуына дұрыс көзқарасты тәрбиелейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Спорттық ойындардың техникалық және тактикалық дайындық негіздері
    Несиелер: 5

    Бұл пән таңдаған спорт түрінің тактикасын, төрешілік ережелерін, мықты спортшылардың тактикалық тәжірибесін, тактикалық тұжырымдаманы әзірлеу тәсілдерін меңгеру болып табылады. Спорттық тактиканың теориялық-әдістемелік ережелерін білу жарыс жағдайын дәл бағалауға, қарсыластар мен серіктестердің жеке ерекшеліктерін, біліктілігін, дайындық деңгейін ескере отырып, жарыс іс-әрекетінің құралдары мен әдістерін дұрыс таңдауға көмектеседі. Спорттық тактика теориясы бойынша білімді меңгеруге сөздік және көрнекі әдістердің барлық кешені ықпал етеді. Білім көздері арнайы әдебиет, лекциялар, әңгімелер, түсініктемелер, жарыстарды, ��инофильмдер мен ведеожазбаларды қарау, оларды талдау және талдау болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Дене тәрбиесінің теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән оқу-тәрбие, дене шынықтыру-спорттық, сауықтыру-рекреациялық, әлеуметтік-педагогикалық, ұйымдастыру-басқару, мәдени-ағартушылық кәсіби қызмет түрлеріне бағыттайды және келесі типтік оқу бағдарламаларын шешуге ықпал етеді: кәсіби қызметінің міндеттері: оқу-тәрбие қызметі саласында: - білім беру бағдарламасына сәйкес оқыту процесін жүзеге асыру; - бағдарлама тақырыптары мен бөлімдерінің ерекшеліктерін ескере отырып, оқу сабақтарын жоспарлау және өткізу; ре оқу жоспары; - оқытудың заманауи ғылыми негізделген тәсілдерін, әдістері мен құралдарын пайдалану; - с��ныптан тыс іс-шараларды ұйымдастыру және өткізу;: - өз қызметін талдау ршенствования және білікт��лігін арттыру саласындағы әлеуметтік - педагогикалық қызмет: - оқыту және тәрбиелеу процесінде әлеуметтік алдын алу бойынша іс-шараларды жоспарлау және өткізу; -мәдени-ағартушылық қызмет саласында оқушыларды әлеуметтендіруге к��мек көрсету: -оқушылардың жалпы мәдениетін қалыптастыру; ұйымдастыру-басқару қызметі саласында: - оқушылардың денсаулығын сақтау және нығайту, оқу үдерісін тиімді ұйымдастыру; - білім беру процесі кезінде оқушылардың өмірі мен денсаулығын сақтауды қамтамасыз ету; - мектеп және сынып құжаттарын жүргізу; - оқыту және тәрби��леу нәтижелерін бақылауды ұйымдастыру; - сабақтан тыс қызметті ұйымдастыру

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Дінтану
    Несиелер: 3

    Дінтану білімнің кешенді салыстырмалы дербес саласы ретінде XIX ғасырдан бастап қалыптасты, бірақ тиісті білімдер ғасырлар бойы жинақталғанымен. Ол жалпы және әлеуметтік философия, философия тарихы, социология, антропология, психология, Жалпы тарих, этнология, археология және басқа да ғылымдар тоғысында конституцияланды. Дінтану заңдылықтарын пайда болу, даму және қызмет етуінің дін, оның құрылымы және әр түрлі компоненттері, оның многообразные феномендері, олар представали тарихында қоғамның өзара байланысы мен өзара іс-қимыл дін және басқа да облыстардың мәдениет.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Туризм
    Несиелер: 5

    Бұл пән туризмді ұйымдастыру негіздерін, туристік фирманың жұмыс формалары мен әдістерін, туристік қызметті ұйымдастыру тәсілдерін, туризм түрлерінің жіктелуін, экскурсовтанудың негіздерін, туристік формальдылықтардың ерекшеліктерін, Туризмдегі шарттарды жасау шарттарын, туризм саласын мемлекеттік және халықаралық-құқықтық реттеу мәселелерін қарастырады және оқытады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Спорттық күрестің педагогикалық шеберлік негіздері
    Несиелер: 5

    Бұл пән спорттық күрес курсын оқытады спорттық күрестегі спорттық-педагогикалық шеберлік негіздерін, күрес техникасы мен тактикасын меңгеруді, өзіндік педагогикалық жұмыс үшін қажетті білім мен дағды алуды қарастырады .Күрес бойынша қолда бар бағдарламалар партерлік күрес үшін кейбір материалдардан тұрады, алайда, бұл бүрку жекпе-жекке маманданған дене шынықтыру ЖОО студенттерінің партерлік күреске оқытудың қазіргі заманғы талаптарына толық көлемде жауап бермейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Үстел теннисі
    Несиелер: 5

    Бұл пән үстел теннисінің пайда болу және даму тарихын, ойынның теориялық негіздерін, ойын ережесін, ойын техникасы мен тактикасын, теннис сабақтарына арналған құрал-жабдықтар мен мүкәммалды, ғылыми-зерттеу жұмысының әдістемесін, жарыстар мен оқу-жаттығу жиындарын ұйымдастыру мен өткізуді, жарыс төрешілігін үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Спорттық ойындардың педагогикалық шеберлік негіздері
    Несиелер: 5

    Бұл пән жоғары физикалық білімі бар мамандарды кәсіби даярлау жүйесіндегі негізгі кәсіби пәндердің бірі болып табылады. Ол студенттерге дене шынықтыру оқытушысының кәсіби қызметінің рационалды жолдары, әдістері мен тәсілдері туралы теориялық және әдістемелік білімдердің қажетті деңгейін қамтамасыз ету, осы қызметтің құрылымы мен мазмұнында дене тәрбиесінің білім беру, тәрбие және сауықтыру міндеттерін табысты іске асыру жағдайларын ашу үшін оның мазмұнымен арналған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Спорт медицинасы
    Несиелер: 5

    Бұл пән спортшылардың дайындығын медициналық-биологиялық қамтамасыз етуге жауап беретін медицина ғылымы мен практикасының жеке ерекше саласы болып табылады-олардың жалпы спорттық дайындығының ажырамас құрамдас бөлігі, ол бірқатар ерекше міндеттерді шешуге арналған. Спортшыларды даярлауды медициналық бақылаумен айналысатын ұйымдар халықаралық спорттық медицина Федерациясының қамқорлығымен біріктірілген

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Спорттық ойындардың күштілік, функционалдық және психологиялық дайындық негіздері
    Несиелер: 6

    Бұл пән спорттық жаттығудың құрамдас бөлігі болып табылады, физикалық қасиеттерді дамытуға бағытталған. Ең жоғары деңгей кәсіби қызмет үшін қажетті ағзаның функционалдық резервтерін арттыру мақсатында спорттық жаттығу принциптері негізінде құрылады. Функционалдық дайындық-бұл жоспарлы, әр түрлі құралдарды, физикалық, техникалық, тактикалық және психикалық дайындық әдістерін пайдалана отырып адам ағзасының жеке биологиялық резервтерін басқару процесі. Ол спорттық жаттығу барысында қол жеткізілген ағзаның биологиялық (физиологиялық, биохимиялық, психикалық) резервтерінің даму деңгейін көрсетеді. Психоло��иялық дайындық-спортшылардың жаттығу іс-әрекетін орындау, жарыстарға дайындалу және оларда сенімді өнер көрсету үшін қажетті жеке басының қасиеттерін және психикалық қасиеттерін қалыптастыру мақсатында қолданылатын психоло��иялық-педагогикалық әсер ету жүйесі. Бұл психологияның ғылыми жетістіктерін пайдалану, спорттық қызметтің тиімділігін арттыру үшін оның құралдары мен әдістерін жүзеге асыру аспектілерінің бірі. Спортшыларды жаттықтыруда бұл үдерістер үзілген емес

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Футбол оқыту әдісімен
    Несиелер: 5

    Бұл пән футболдың пайда болу және даму тарихын, ойынның теориялық негіздерін, футбол ойнау ережелерін, ойын техникасы мен тактикасын, футболға арналған құрал-жабдықтар мен құрал-саймандарды, ғылыми-зерттеу жұмысының әдістемесін, жарыстар мен оқу-жаттығу жиындарын ұйымдастыру мен өткізуді, жарыс төрешілігін үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Спорттық күрестің күштілік, функционалдық және психологиялық дайындық негіздері
    Несиелер: 6

    Бұл пән спорттық күрестегі физикалық, функционалдық және психологиялық дайындық негіздерін оқытады, психикалық және ақпараттық жүктемелердің өсуі жағдайында адам өмірдің өзгермелі әлеуметтік және экологиялық жағдайларына оңтайлы, үйлесімді даму және бейімделу жолдарын іздеуге мәжбүр. Жеке тұлға мен қоғамдық мәдениетті дамытудың ажырамас бөлігі дене бітімін жетілдіру мен денсаулықты нығайтудан басқа, рухани-адамгершілік даму, әлеуметтік бейімделу, құндылық-уәждемелік және детерминация міндеттері шешілетін спорт болып табылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Спорттық метрология
    Несиелер: 5

    Спорттық метрология-бұл дене тәрбиесі мен спорттағы өлшеулер туралы ғылым. Спорттық метрология физикалық шамаларды (уақыт, масса, ұзындық, күш) өлшеумен қатар физикалық емес табиғат шамаларын өлшеу әдістерін зерттейді және әзірлейді. Оларға педагогикалық, психологиялық, әлеуметтік, биологиялық көрсеткіштер жатады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Дене шынықтыру және спорт экономикасы
    Несиелер: 5

    Бұл пән ДШжС және өзін-өзі басқару экономикасы элементтерін меңгеруде спорттық кәсіпкерлік және бизнес саласында мәліметтер алу; шаруашылық жүргізудің жаңа жағдайларында басқару қызметінің мәдениеті саласында білімді меңгеру болып табылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Спорттық күрестің кәсіптік жаттықтырушылық қызметтін жетілдіру
    Несиелер: 5

    Бұл пән спорттық білім спортының жаттықтырушылық қызметін бағдарлама көлемінде меңгереді, еркін күрестен балуанның техникалық-тактикалық іс – әрекеттерін жетілдіру, кәсіби міндеттерді шешу үшін маңызды фактор ретінде жалпы және арнайы даярлықты арттыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Балалар-жасөспірімдер және кәсіби спорт теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бұл пән спорттың жалпы сипаттамасын Әлеуметтік сала ретінде оқытады. Әлеуметтік сала ретінде спорттың мәні. Қазіргі спорттың қоғамдық қызметтері. Қоғамдық құбылыс ретінде спорттың әлеуметтік құрылымы. Спорт түрлерінің спорттық-жарыс қызметінің сипаты және оның әлеуметтік бағыты бойынша жіктелуі. Спорттық қызметтің нормативтік-құқықтық реттелуі: жарыстар ережесі; жарысты өткізу туралы ереже; спорттық жарыстардың күнтізбесі; спорттық сыныптама

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Спорттық күрестің жаттығу процесін басқару
    Несиелер: 6

    Бұл пән спорттық күресте спорттық дайындық процесін басқаруды үйренеді.Спортшыларды даярлау жүйесінің тиімділігін басқарма қамтамасыз етеді, оның мәні ақпаратты алу, беру және өңдеу процесін, осы негізде басқарушылық шешім қабылдауды және кері байланыс қағидатына сәйкес командаларды беруді құрайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кәсіби бағдарлы мұғалім
    Несиелер: 5

    Бұл пән білім беру талаптарын жетілдіруді үйренеді дене шынықтыру мәртебесін гуманитарлық оқу пәні ретінде өзгертуге әкеледі. Бұл дене шынықтыру білімінің мазмұнын жаңарту қажеттілігін негіздейді және сол арқылы педагогтың кәсіби-тұлғалық позицияларының сапасына көзқарасты айтарлықтай өзгертеді, оның кәсіби қызметінің сипатын қайта ойлауды және қайта құруды талап етеді. Дене шынықтыру мұғалімі білім берудің жаңартылған мазмұнын, қызметтің нәтижелілігін қамтамасыз ететін педагогикалық жағдайларды ұйымдастырушы болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дене шынықтыру және спорт менеджменті
    Несиелер: 5

    Бұл пән қазіргі спорттық ұйымның құрылымын құру негіздерін қарастырады, ұжымды басқару және басқару әдістерінің, спорттық қозғалыстардың жекелеген буындарындағы менеджменттің ерекшеліктерін, спорттық іс-шаралар менеджментін, халықаралық спорттық және олимпиадалық қозғалыстардың басқару аспектілерін, спорттық менеджменттің инновациялық бағыттарын, сонымен қатар спорттық жетекшінің табысты қызметінің ерекшеліктерімен байланысты басқа да мәселелерді қарастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Спорттық күресі бойынша дайындықтың жас ерекшеліктері
    Несиелер: 6

    Бұл пән қазіргі уақытта еркін күрес бойынша елдің құрама командасы мүшелерінің жасару үрдісі байқалуына арналған. Бұл күреспен айналыса бастаған жастың біртіндеп төмендеуіне әкелді. Мамандар сабақ ерте жастан бастап әлемдік аренадағы спорттық жетістіктерін алдын ала анықтайды деп санайды. Бұл балалар мен жасөспірімдердің жас ерекшеліктерімен байланыстырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Спорттық ойындар бойынша дайындықтың жас ерекшеліктері
    Несиелер: 6

    Бұл пән студенттердің жас және жыныстық ерекшеліктерін, физиологиялық заңдылықтарды білуін, спортпен шұғылдану жағдайында адам ағзасының әртүрлі жүйелерінің қызмет етуін ескере отырып дене шынықтыру және спорттық жаттығудың негіздерін оқып үйренуін көздейді, бұл әр түрлі жастағы адамдармен жұмыс істейтін дене шынықтыру оқытушыларының, спорттың әр түрі бойынша жаттықтырушылардың, спорттық жаттығу жүйесін жетілдіретін мамандар үшін практикалық жұмыстарына қажет.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Спорттық ойындардың кәсіптік жаттықтырушылық қызметтін жетілдіру
    Несиелер: 5

    Бұл пән спорттық білім спортының жаттықтырушылық қызметін бағдарлама көлемінде меңгереді, еркін күрестен балуанның техникалық-тактикалық іс – әрекеттерін жетілдіру, кәсіби міндеттерді шешу үшін маңызды фактор ретінде жалпы және арнайы даярлықты арттыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Спорттық ойындардың жаттығу процесін басқару
    Несиелер: 6

    Бұл пән спортшыны оның жеке мүмкіндіктері мен ерекшеліктеріне дайындаудың барлық жүйесінің құралы болып табылады, нақты мақсат қою, дайындық, нақты перспективалы және ағымдағы міндеттер; осы міндеттерді шешу әдістерін, құралдары мен жолдарын анықтау; осы спортшыға оңтайлы режимде оқу-жаттығу процесін ұйымдастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON1

    Мемлекеттің әрбір азаматы үшін экологиялық білімнің маңыздылығы мәселелерінде құзыретті, микро деңгейде еңбекті қорғауды басқару, еңбек жағдайларын жақсарту бойынша жұмысты ынталандыру, еңбек қауіпсіздігін оқыту бойынша оңтайлы шешімдерді ұсынуға қабілетті ойлау мәдениетін меңгерген, ақпаратты жалпылау, талдау, қабылдауға қабілетті

  • Код ON2

    Дене шынықтыру-спорттық қызметтер мен тауарларды жылжыту бойынша маркетингтік қызметті жүзеге асыра білу; Педагогикалық ойларды, педагогикалық бақылау және оқыту сапасын бақылау әдістерін, өзекті дидактикалық технологияларды дамытуға қабілетті; Білім алушыларда әлеуметтік-тұлғалық қасиеттерді тәрбиелеуге қабілеті: мақсаткерлік, ұйымшылдық, еңбекқорлық, жауапкершілік, азаматтық, коммуникативтік, төзімділік;

  • Код ON3

    Дене шынықтыру-спорт қызметінің анатомиялық-морфологиялық, физиологиялық, биохимиялық, биомеханикалық, психологиялық ерекшеліктерін және оның адам ағзасына жынысы мен жасын ескере отырып әсер ету сипатын анықтай алады; Базалық спорт түрлері бойынша оқу сабақтарын өткізуге және дене шынықтыру теориясы мен әдістемесі және білім беру стандарттарының талаптары негізінде білім алушылардың ерекшеліктерін ескере отырып, таңдаған спорт түрінде спорттық дайындықты жүзеге асыруға қабілетті; Балалар мен жасөспірімдер спорт саласында және бұқаралық разрядты спортшылармен нақты сабақтардың перспективалық және жедел жоспарлары мен бағдарламаларын әзірлей алады;

  • Код ON4

    Дене шынықтыру-спорт қызметінің анатомиялық-морфологиялық, физиологиялық, биохимиялық, биомеханикалық, психологиялық ерекшеліктерін және оның адам ағзасына жынысы мен жасын ескере отырып әсер ету сипатын анықтай алады; Таңдаған спорт түрі үшін өзекті педагогикалық бақылау және түзету технологияларын, адам жағдайын басқару құралдары мен әдістерін меңгерген; Балалар мен жастардың таңдаған спорт түрімен шұғылдануға уәждемесін қалыптастыруға, спортпен шұғылданушылардың адал бәсекелестігінің моральдық ұстанымдарын тәрбиелеуге қабілетті; Өзін-өзі жетілдіру іскерліктері мен дағдыларын меңгеру;

  • Код ON5

    Индивидтің антропометриялық, физикалық және психологиялық параметрлерін анықтау бойынша қазіргі заманғы әдістемелерді пайдалана отырып, таңдаған спорт түріндегі іріктеу және спорттық бағдарлау жүйесін іске асыруға қабілетті; Әр түрлі санаттағы адамдардың қимыл-қимыл іс-қимылдарын үйрету және спорттық ойындармен айналысу барысында физикалық қасиеттерін дамыту; Болашақ педагог-жаттықтырушылардың маманданған құзіреттілігі жұмыс берушілердің талаптарына сай болуы қажет. Өзін-өзі жетілдіру іскерліктері мен дағдыларын меңгеру; Экономикалық мәселелерді шешуде жүйелі және салыстырмалы талдау мен пәнаралық тәсілді меңгеру.

  • Код ON6

    Спорттық жаттықтыру теориясының пайда болуы мен эволюциясын, таңдаған спорт түріндегі жаттығудың медициналық-биологиялық және психологиялық негіздері мен технологиясын, дене шынықтыру және спорт саласындағы қызметтің санитариялық-гигиеналық негіздерін түсінеді; Ағзаның бейімделу резервін арттыру және денсаулықты нығайту үшін дене тәрбиесі мен өзін-өзі тәрбиелеу әдістерін қолдануға дайын. сабақтарды бақылау, талдау және өзіндік талдау, курстастармен, педагогикалық практика жетекшісімен, мұғалімдермен диалогта жеке сабақтарды талқылау, оларды жетілдіру және түзету бойынша ұсыныстар әзірл Балалар-жасөспірімдер спортында және бұқаралық разрядты спортшылармен таңдаған спорт түрі бойынша жаттығу сабақтарын өз бетінше өткізеді, жарақаттанудың алдын алуды жүзеге асырады;

  • Код ON7

    Салауатты өмір салты дағдыларын насихаттау мен оқытуды жүзеге асыруға қабілетті . Базалық спорт түрлері бойынша оқу сабақтарын өткізуге және дене шынықтыру теориясы мен әдістемесі және білім беру стандарттарының талаптары негізінде білім алушылардың ерекшеліктерін ескере отырып, таңдаған спорт түрінде спорттық дайындықты жүзеге асыруға қабілетті; Балалар мен жастардың таңдаған спорт түрімен шұғылдануға уәждемесін қалыптастыруға, спортпен шұғылданушылардың адал бәсекелестігінің моральдық ұстанымдарын тәрбиелеуге қабілетті

  • Код ON8

    Салауатты өмір салты дағдыларын насихаттау мен оқытуды жүзеге асыруға қабілетті . Базалық спорт түрлері бойынша оқу сабақтарын өткізуге және дене шынықтыру теориясы мен әдістемесі және білім беру стандарттарының талаптары негізінде білім алушылардың ерекшеліктерін ескере отырып, таңдаған спорт түрінде спорттық дайындықты жүзеге асыруға қабілетті; Балалар мен жастардың таңдаған спорт түрімен шұғылдануға уәждемесін қалыптастыруға, спортпен шұғылданушылардың адал бәсекелестігінің моральдық ұстанымдарын тәрбиелеуге қабілетті

  • Код ON9

    Спорттық жаттықтыру теориясының пайда болуы мен эволюциясын, таңдаған спорт түріндегі жаттығудың медициналық-биологиялық және психологиялық негіздері мен технологиясын, дене шынықтыру және спорт саласындағы қызметтің санитариялық-гигиеналық негіздерін түсінеді; Балалар мен жастардың таңдаған спорт түрімен шұғылдануға уәждемесін қалыптастыруға, спортпен шұғылданушылардың адал бәсекелестігінің моральдық ұстанымдарын тәрбиелеуге қабілетті

6B01402 Дене шынықтыру және спорттық менеджмент
Бакалавриат

Қазтұтынуодағы Қарағанды университеті

БББТ: B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01402 Дене шынықтыру және спорт
Бакалавриат

Silkway Халықаралық университеті

БББТ: B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01402 Дене шынықтыру және спорт
Бакалавриат

Халықаралық гуманитарлық-техникалық университеті

БББТ: B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01402 Дене шынықтыру және спорт мұғалімін даярлау
Бакалавриат

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01402 Дене шынықтыру және спорт
Бакалавриат

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top