Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B05101 Биология в Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

  • Ғылыми зерттеу негіздері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: студенттерде ғылыми зерттеу дағдыларын қалыптастыру, зерттеу тақырыбын, нысаны мен тақырыбын таңдау, ғылыми зерттеудің мақсатын, міндеттері мен гипотезасын тұжырымдау, қажетті әдістерді таңдау және эксперимент жүргізу, сондай-ақ алынған нәтижелерді ғылыми-зерттеу жұмысы түрінде ресімдеу қабілеттіліктерін меңгерту. Мазмұны: Ғылым және ғылыми білімді ұйымдастырудың негізгі формалары. Ғылыми зерттеулерді жүйелеу және әдіснамасы. Дипломдық жұмыстарды/ жобаларды дайындау және қорғау ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты еңбек, азаматтық, отбасылық және қылмыстық құқықта мемлекеттің түрлері мен нысандары туралы түсінік пен құзыреттілікті қалыптастыруды қарастыру, студенттерге сыбайлас жемқорлыққа жол бермеу бойынша жұмысты басқарудың негізгі технологиялары туралы Сыбайлас жемқорлық туралы түсінік беру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты пәннің мазмұны Қазақстан экономикасының даму кезеңдері, монополия және нақтылау, Ұлттық экономика, жұмыс істемейтін және инфляция деңгейі, алдын – ала кәсіпкерлікті ұйымдастырудың дәлдігі мен нысандары, әлеуметтік кәсіпкерлік, кәсіпкерлік тәуекел, кәсіпорындағы жаңа идеялар, тиімді бизнес-жоспарды дамыту, Қазақстан Республикасындағы шағын және орта кәсіпкерлікті мемлекеттік қолдау сияқты тақырыптарды қамтитынын түсіндіру. Бизнес-жобалардың тұсаукесерлерін ұйымдастыру және өткізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты экологияның мақсаттары, міндеттері және әдістерімен таныстыру. Экологиялық білімнің қалыптасуы мен дамуының қысқаша тарихы. Табиғат пен қоғамның тұрақты дамуының негізгі заңдылықтарын беру. Экологиялық проблемалар, олардың қазіргі экономикалық және саяси тенденциялардағы орны мен рөлі. Экология бойынша практикалық міндеттерді шешу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шоқантану
    Несиелер: 5

    Мақсаты: студенттердің Шоқановатану минимумын меңгеруі, Ш.Уалихановтың өмірбаяны мен өмірі саласындағы орыс тарихының негізгі мәселелерін білуі. Аннотация: Бұл пән Ш.Уалихановтың тұқымын, Ш.Уалихановтың жеке басының қалыптасуының тарихи алғышарттарын, оның қызметін зерттейді. Ғылымды насихаттауды, шығыстану мәселелерін оның еңбектерінде, этнографиялық мұраны және Ш.Уалихановтың тарих ғылымына қосқан үлесін қарастырады. Ш.Уалихановтың қоғамдық-саяси және ғылыми көзқарастарымен таныстырады. Эссе жазу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Академиялық хат
    Несиелер: 3

    Академиялық мәтіндердің ұғымымен, функцияларымен және жанрларымен, жазуға қойылатын талаптармен таныстыру; дереккөздермен, кітапханалық және Интернет ресурстармен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру; академиялық ортада плагиат мәселелерін талқылау; академиялық мәтінді сауатты ресімдеу дағдыларын қалыптастыру (аннотация, эссе, рецензия, реферат, курстық және дипломдық жұмыс). Әдістемелік материалдарды пайдалана отырып, сондай-ақ оқу процесінде белсенді және интерактивті әдістерді пайдалана отырып практикалық сабақтар өткізу

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тіршілік қауіпсіздік негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты біздің өміріміздегі қауіпсіз мінез-құлық саласындағы құзыреттерді қарастыру, қауіпті жағдайларда, оның ішінде қоршаған, техногендік және биосоциалдық сипаттағы қауіпті жағдайларда дұрыс шешімдер қабылдау және рөлдер, салауатты және қауіпсіз өмір салтын ұйымдастыру, алғашқы медициналық көмек көрсету дағдылары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жасушалық биологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мазмұны келесі тақырыптарды қамтиды: Жасушалық биологиясының пәні, әдістері және қысқаша тарихы; Жасушалық теорияның негізгі ережелері; Биологиялық мембраналардың жалпы қасиеттері; Цитоплазма, гиалоплазма және органеллалар; Пластидтердің құрылысы мен қызметі, фотосинтез; Жасушаның биоэнергетикасы, митохондрияның құрылымы мен қызметі; Жасушалардың тірек-қимыл жүйесі (цитоскелет); Жасушалық цикл және жасушаның бөлінуі; Жасушалардың дифференциациясы және патологиясы; Жасушалардың өлімі: некроз және апоптоз. Оқытудың инновациялық әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Гистология
    Несиелер: 5

    Пәннің мазмұны келесі тақырыптарды қамтиды: Гистология пәні, мақсаты, міндеттері; Гистологияның даму тарихы; Жасушалар мен тіндерді зерттеудің заманауи әдістері; Плазмалық мембрананың, органеллалардың, жасушаның ядролық аппаратының құрылысы мен функциялары; Митоз; Мейоз; Жасушалардың қосылыс түрлері; Тіндердің жіктелуі және морфофункционалды сипаттамасы: эпителиалды, дәнекер, ішкі орта тіндері (қан және лимфа), қаңқа (шеміршек, сүйек), бұлшық ет және жүйке. Оқытудың инновациялық әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғары математика
    Несиелер: 5

    Пәннің мазмұны келесі тақырыптарды қамтиды: Сызықтық алгебра және аналитикалық геометрия элементтері; Кеңістіктегі координаталар жүйесі; Математикалық талдауға кіріспе; Бір айнымалы функцияны дифференциалдық есептеу; Функцияны туынды көмегімен зерттеу; Кешенді сандар; Белгісіз интеграл; Белгілі интеграл; Қолдану меншіксіз интегралдар; Бірнеше айнымалы функциялар; Еселік интегралдар (қос және үштік интегралдар); Қисық сызықты интегралдар; Қатарлар; Дифференциалдық теңдеулер; Жоғары ретті дифференциалдық теңдеулер. Оқытудың инновациялық әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ботаника
    Несиелер: 6

    Курстың мақсаты- студенттерді өсімдіктер әлемінің алуан түрлілігі, әртүрлі жүйелік топтардың өсімдіктерінің дамуы мен құрылымының негізгі заңдылықтары, олардың шығу тегі, өсімдіктер мен басқа тірі организмдер арасындағы өзара қатынастарымен таныстыру. Пәннің мазмұны тақырыптарды қамтиды: өсімдік клеткасы, өсімдіктердің ұлпалары; тамыр және тамыр жүйелері; өркен және өркендер жүйесі; көбеюі; төменгі және жоғары сатыдағы өсімдіктердің систематикасы: Ашықтұқымдылар бөлімі, Гүлді өсімдіктер бөлімі. Оқытудың инновациялық әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жеке даму биологиясы
    Несиелер: 6

    Пәннің мазмұны келесі тақырыптарды қамтиды: Жеке даму биологиясының ғылым ретінде қалыптасуының негізгі теориялары, тұжырымдамалары және қысқаша тарихы; Жеке даму биологиясының әдістері; Гаметогенез; Жануарлар мен өсімдіктердегі ұрық жасушаларының құрылымы мен дамуы, ұрықтандыру; Зигота; Ұсақтау; Ұсақтау түрі және жануарлардағы жұмыртқа түрлері; Гаструляция; Ұрық жапырақтары; Нейруляция; Ағзалар мен тіндердің пайда болуы (органогенез). Оқытудың инновациялық әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Зоология
    Несиелер: 6

    Жануарлардың негізгі кластарын, олардың құрылысы мен функцияларын зерттеу: Төменгі радиалды симметриялы жануарлар: Губкалар, Ішекқуыстылар. Екі жақты симметриялы жануарлар (Жалпақ, Жұмыр, Буылтық құрттар). Моллюскалар типі. Буынаяқтылар типі. Тікентерілер. Хордалылар типі. (Бассүйексіздер тип тармағы. Омыртқалылар тип тармағы. Дөңгелекауыздылар класы. Балықтар класы. Қосмекенділер класы. Бауырымен жорғалаушылар класы. Құстар класы. Сүтқоректілер класы. Оқытудың инновациялық практикалық әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жалпы химия
    Несиелер: 5

    Химия іргелі жаратылыстану ғылымдарының бірі және ғылыми-техникалық прогресте маңызды рөл атқарады. Негізінде, бұл курс химиялық сауаттылықтың негіздерімен таныстырады. «Жалпы химия» пәнінің мазмұны химияның негізгі ұғымдары мен заңдылықтарын, атомдық және молекулалық теорияның негіздерін, заттың құрылысын, периодтық заңын, химиялық байланыс, химиялық процестің заңдылықтарын, химиялық процестердің заңдылықтарын қарастырады. ерітінділер туралы ілім, электролит ерітінділеріндегі алмасу реакциялары және тотығу-тотықсыздану реакциялары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Микробиология
    Несиелер: 6

    Пәннің мазмұны келесі тақырыптарды қамтиды: Микробиологияның даму тарихы; Микробиологияның дамуындағы заманауи бағыттар мен үрдістер; Қазақстандағы микробиологияның дамуы; Тірі тіршілік жүйесіндегі микроорганизмдердің жағдайы; Микроорганизмдерді зерттеу әдістері; Прокариоттарды ультрадыбыстық ұйымдастыру; Микроорганизмдердің бөлінуі, өсірілуі және өсуі; Прокариот метаболизмі; Энергетикалық және биосинтетикалық процестер; Микроорганизмдердің жүйелілігі; Микроорганизмдер генетикасы; Микроорганизмдер және қоршаған орта. Оқытудың инновациялық әдістерін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Гүл шаруашылығы және ландшафттық дизайн негіздері
    Несиелер: 5

    Сәндік өсімдіктердің жүйелі үйлесуі, олардың шығу орталықтары. Гүл-сәндік өсімдіктердің биологиялық ерекшеліктері, олардың түрлері, өсімдіктерді өсіру технологиясы, Гүл-сәндік өсімдіктерді пайдаланудың әдістері мен тәсілдері; ландшафтық дизайн заңдары мен тәсілдері; көгалдар мен гүлзарлар жасау және оларды күту; көгалдандырудың дәстүрлі емес түрлері. Ландшафтық дизайнердің практикалық дағдыларын қалыптастыру оқытудың инновациялық және практикалық әдістерін қолдану арқылы жүзеге асырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Геоботаника
    Несиелер: 5

    Пәннің мазмұны мынадай тақырыптарды қамтиды: пән, міндеттер және Геоботаниканың ғылым ретінде дамуының қысқаша тарихы; өсімдік жамылғысын зерттеу әдістері; жердің өсімдік жамылғысы туралы, Өсімдік қоғамдастықтарының (фитоценоздардың) жиынтығы, олардың типтері, құрамы, құрылымы, бүкіл аумақ пен жер акваториясындағы кеңістік пен уақыт серпіні туралы қазіргі заманғы түсініктер; негізгі экологиялық факторлардың өсімдік қауымдастықтарына әсері. Оқытудың инновациялық әдістерін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Флористика
    Несиелер: 5

    Пәннің мазмұны тақырыптарды қамтиды: Флористика дамуының негізгі тарихи кезеңдері; флористикалық материалдың түрлері; болашақ флористтың құрал-саймандары, Флористикадағы сәнді бағыттар мен стильдер; ауқымдылығы, мазмұны және сыртқы пішіні бойынша флористикалық композициялардың жіктелуі; флористикалық композициялар жасаудың принциптері мен әдістері; флористика саласындағы классикалық және жаңашыл бағыттардың даму тенденциялары. Флористтің практикалық дағдыларын қалыптастыру оқытудың инновациялық әдістерін қолдану арқылы жүзеге асырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ботаника бойынша үлкен практикум
    Несиелер: 5

    Пәннің мазмұны өсімдік микропрепараттарын дайындау тақырыптарын қамтиды. және Саңырауқұлақтар патшалығы, қыналар, балдырлар, өсімдіктер патшалығы, Жоғары сатыдағы өсімдіктер, мүктәрізділер, қырықбуынтәрізділер, плаундар, папоротниктер, ашықтұқымдылар, жабықтұқымдылар бөлімдері өсімдіктерінің диагностикалық белгілерін анықтау, морфологиялық сипаттамалары мен флористикалық тізімін құрастыру. Гербарий үлгілерін жинау, кептіру, монтаждау, нөмірлеу, этикеткалаудың жалпы қағидалары мен әдістері. Оқытудың практикалық әдістерін қолдану

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Эмбриология
    Несиелер: 6

    Пәннің мазмұны келесі тақырыптарды қамтиды: Эмбриология пәні, міндеттері және әдістері; Эмбриологияның ғылым ретінде даму тарихы; Эмбриондардың даму заңдылықтары; Тритондардың ұсақталған эмбриондарындағы Х. Шпеманның тәжірибелері; Эмбрионалды көздер және ұлпалардың дамуының заңды процестері; Жануарлардағы онтогенездің негізгі кезеңдері; Жануарлар организмдерінің әртүрлі таксондарының өкілдерінің даму барысындағы морфологиялық, функционалдық және биохимиялық өзгерістер. Оқытудың инновациялық әдістерін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Адам анатомиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мазмұны келесі тақырыптарды қамтиды: Адам анатомиясының пәні, міндеттері, әдістері; Адам тіндері: жасушалар және жасушааралық зат құрылысының ерекшеліктері, орналасқан жері, функциялары. Тірек-қимыл жүйесі. Адам қаңқасына жалпы шолу. Ішкі мүшелер (Спланхнология). Ағзалар жүйесінің құрылысы мен қызметі: жүйке, жүрек-тамыр, тыныс алу, ас қорыту, зәр шығару, эндокриндік, жыныс. Талдағыштар. Сезім мүшелері. Жабынды жүйесі: тері, шаш және тырнақ. Тері бездері. Оқытудың инновациялық әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазақстанның өсімдік әлемі және оның қорғау
    Несиелер: 5

    Пәннің мазмұны келесі тақырыптарды қамтиды: Аумақтың ботаникалық және географиялық зоналылығына байланысты Қазақстан Республикасы өсімдіктерінің қалыптасу ерекшеліктері; Қазақстан Республикасы флорасының құрамы мен құрылымы, өсімдік кешендері; Қазақстан Республикасының флорасы туралы, оларды ұйымдастырудың және жансыз табиғаттың барлық деңгейлеріндегі тірі организмдер кешені ретінде, оның проблемалары мен олардан шығу жолдары туралы түсінік. Оқытудың инновациялық әдістерін қолдану

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақстанның жануар әлемі және оның қорғау
    Несиелер: 5

    Пәннің мазмұны: аумақтың ботаникалық-географиялық аймақтылығына байланысты Қазақстан Республикасының жануарлар әлемі; Қазақстан Республикасы фаунасының құрамы мен құрылымы; Қазақстан Республикасының фаунасы, олардың барлық деңгейдегі тірі организмдер кешені және жансыз табиғат туралы, оның проблемалары мен олардан шығу жолдары туралы түсінік; Қазақстан аумағында Қызыл кітапқа енген жануарлар түрлерін қорғау тақырыптарын қамтиды. Оқытудың инновациялық әдістерін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Генетика
    Несиелер: 6

    Пәннің мазмұны келесі тақырыптарды қамтиды: Генетиканың даму тарихы; клетка тұқым қуалаушылық пен көбеюдің негізі ретінде; эукариоттар мен прокариоттардағы тұқым қуалайтын құрылымдардың ерекшеліктері; Дж. Уотсон және Ф. Крик ДНҚ құрылымдық моделі; Кариотип және идиограмма; Клетканың бөлінуі (амитоз, эндомитоз, митоз, мейоз); Г.Мендель заңдары; моногибридті, дигибридті және полигибридті будандастыру; аллельді емес гендердің өзара әрекеттесу түрлері; геннің плейотропты әсері. Оқытудың инновациялық әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Дәрілік өсімдіктер
    Несиелер: 5

    Студенттерді дәрілік өсімдіктер және оларды медициналық мақсатта қолдану туралы негізгі ақпаратпен таныстыру. Дәрілік өсімдіктердің биологиялық ерекшеліктері; дәрілік өсімдіктердің химиялық құрамы (өсімдіктердің органикалық заттары, өсімдіктердің минералды заттары, дәрілік өсімдіктерден бөлінетін белсенді заттар); дәрілік өсімдіктерді жинау, дәрілік өсімдік шикізаты туралы түсінік, дәрілік шикізатты жинау, кептіру және сақтау ережесі, дәрілік өсімдік формаларын дайындау. Оқытудың практикалық әдістерін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Паразитология
    Несиелер: 3

    Пәннің мазмұны келесі тақырыптарды қамтиды: Паразитология: пәні, міндеттері, әдістері, оның дамуының қысқаша тарихы; Паразиттер тірі ағзалардың өмір сүру формасы ретінде; Жануарлар әлемінде паразиттердің таралуы; Паразиттерге байланысты ағзаның негізгі өмірлік функцияларының өзгеруі; Паразиттердің функционалдық морфологиясы және олардың биохимиялық ерекшеліктері. Паразиттік организмдердің өмірлік циклі; Және паразиттермен күресу шаралары. Оқытудың инновациялық әдістерін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Энтомология
    Несиелер: 3

    Пәннің мазмұны келесі тақырыптарды қамтиды: Энтомологияның пәні, міндеттері, зерттеу әдістері және маңызы; Энтомологияның ғылым ретіндегі тарихы мен қазіргі жағдайы; ауылшаруашылық өсімдіктері мен жануарларының жәндіктер зиянкестері; Жәндіктер – адамның қауіпті ауруларының тасымалдаушысы және олармен күресу әдістері; Метаморфоздың негізгі түрлері, ұрпақ туралы түсінік, жәндіктер зиянкестерінің маусымдық және жылдық өмірлік циклдері. Оқытудың инновациялық әдістерін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Физколлоидтық химия
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: студенттердің табиғи-ғылыми дүниетанымын дамыту және термодинамика мен кинетика заңдары негізінде заттардың құрылысы мен химиялық процестер туралы заманауи түсініктерді меңгеру үшін студенттердің білімін, практикалық дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру, сонымен қатар топырақты және ауыл шаруашылығы өнімдерінің сапасын талдау үшін қолданылатын физика-химиялық зерттеу әдістерінің негіздерімен таныстыру; топырақта болатын физикалық-химиялық процестердің заңдылықтарын зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Альгология және микология
    Несиелер: 5

    Пәннің мазмұны келесі тақырыптарды қамтиды: алгологияға кіріспе; балдырлар клеткалары мен талломдарының құрылысы мен қызметі; балдырлардың көбеюі; балдырлардың қазіргі заманғы жіктелуі; микологияға кіріспе; саңырауқұлақ талломдарының құрылысы; саңырауқұлақтардың көбеюі; саңырауқұлақтар мен саңырауқұлақ тәрізді организмдердің қазіргі заманғы жіктелуі; фототрофты және гетеротрофты талломды организмдердің әртүрлі формалары, олардың табиғаттағы заттар айналымындағы рөлі және адамның экономикалық қызметіндегі маңызы. Оқытудың инновациялық әдістерін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Адам және жануарлар физиологиясы
    Несиелер: 6

    Пәннің мазмұны келесі тақырыптарды қамтиды: адам және жануарлар физиологиясының мақсаттары, міндеттері, пәні және әдістері; адам және жануарлар физиологиясының ғылым ретінде дамуының қысқаша тарихы; Жануарлар клеткасының физиологиясы; жүйке жүйесінің физиологиясы; сенсорлық жүйелердің физиологиясы; бұлшықет жүйесінің физиологиясы; эндокриндік жүйенің физиологиясы; ағзаның қорғаныс жүйелері; Иммунитет; қан айналымы физиологиясы; тыныс алу физиологиясы; ас қорыту жүйесінің физиологиясы; шығару жүйесінің физиологиясы. Оқытудың инновациялық әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Аналитикалық химия
    Несиелер: 5

    Пәннің мазмұны келесі тақырыптарды қамтиды: Аналитикалық химияның негізгі ұғымдары мен терминдері; талдауды орындау техникасы; сынамаларды іріктеу және талдауға сынамаларды дайындау; сапалы талдаудың негізгі қағидаттары; иондарды аналитикалық топтарға бөлу; катиондар мен аниондарды табу және бөлуге реакциялар; құрамы белгісіз объектілерді талдау; гравиметриялық талдау; титриметриялық талдау; Редоксметрия; талдау қателіктері және оларды жою әдістері. Оқытудың практикалық әдістерін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Орнитология
    Несиелер: 6

    Пәннің мазмұны келесі тақырыптарды қамтиды: Орнитология ғылым ретінде, оның дамуының қысқаша тарихы; Құстар класының жалпы сипаттамасы, олардың экологиялық-физиологиялық ерекшеліктері; құстардың алуан түрлілігі және Қазақстан Республикасының аумағында да, бүкіл жер шарында да таралуы; Құстар өміріндегі периодтық мерзімді құбылыстар; Құстардың сақиналануы; Құстардың көші-қоны; Құстардың сирек түрлерін қорғау проблемалары. Оқытудың инновациялық әдістерін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Иммунология
    Несиелер: 5

    Пәннің мазмұны келесі тақырыптарды қамтиды: иммунологияның ғылым ретінде дамуының пәні, міндеттері, әдістері және қысқаша тарихы; иммундық жүйенің мүшелері, тіндері мен жасушалары; ағзаның бөгде құрылымдарға реакциясы (антигендер, антиденелер, В-лимфоциттер мен Т-лимфоциттер). Бұл реакциялардың механизмдері, олардың көріністері, қалыпты және патологиядағы барысы мен нәтижесі, сондай-ақ зерттеу және емдеу әдістері. Оқытудың инновациялық әдістерін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кәсіби орыс тілі
    Несиелер: 3

    Студенттердің кәсіби қарым – қатынаста-ауызша және жазбаша орыс тілін пайдалану саласындағы білімі мен іскерлігін кеңейту және тереңдету. Бағдарламаның мазмұны ғылыми және кәсіби лексиканы (терминдер мен кәсібиліктерді) меңгеру жолымен орыс/қазақ тілінде кәсіби қарым-қатынастың ұғымдық базасын құрумен айқындалады; әдістемелік материалдарды пайдалана отырып, сондай-ақ оқу процесінде белсенді және интерактивті әдістерді пайдалана отырып практикалық сабақтар өткізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Өсімдіктер физиологиясы
    Несиелер: 6

    Курстың мақсаты-студенттерде өсімдік организмінде болатын физиологиялық процестердің негізін құрайтын жалпы заңдылықтар мен нақты механизмдер туралы білімді қалыптастыру. Студентке өсімдіктер физиологиясының негізгі бөлімдері туралы нақты білім беру: өсімдік клеткасының физиологиясы, су алмасу, фотосинтез, тыныс алу, минералды қоректену, өсу және даму, өсімдіктердің өсу қозғалысы. Өсімдіктердің физиологиялық негіздері мен тұрақтылық механизмдері. Оқытудың инновациялық әдістерін қолдана отырып сабақ өткізу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Хронобиология
    Несиелер: 5

    Пәннің мазмұны тақырыптарды қамтиды: пән, міндеттер, әдістер және хронобиологияның ғылым ретінде дамуының қысқаша тарихы; тірі организмдерде уақыт өте келе пайда болатын мерзімді (циклдік) құбылыстар, олардың күн және ай биологиялық ырғақтарына бейімделуі; норма мен патологиядағы негізгі биоритмдер; биологиялық ырғақтардың тіршілік ету ортасының ырғақтарымен салыстырылуы; сүтқоректілердегі биологиялық сағаттардың құрылымдық және функционалды ұйымдастырылуы. Оқытудың инновациялық әдістерін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Өсімдіктер биохимиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мазмұны келесі тақырыптарды қамтиды: Өсімдіктер биохимиясындағы зерттеу бағыттары мен әдістері; Өсімдік ағзасының биохимиялық құрамы (көмірсулар, липидтер, нуклеин қышқылдары, ақуыздар, су, ферменттер, витаминдер, органикалық қышқылдар және т.б.); Өсімдік организмінің тіршілік әрекетінің негізінде жатқан химиялық процестер (фотосинтез, тыныс алу, зат алмасу); Ауыл шаруашылығы дақылдарының өнім сапасын қалыптастыру биохимиясы; өсімдіктердегі қорғау мен тұрақтылықтың биохимиялық механизмдері. Оқытудың инновациялық әдістерін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кәсіби шет тілі
    Несиелер: 3

    Пән бойынша табысты жұмыс істеу үшін қажетті және жеткілікті шарт жалпы тілдік дайындық, сондай-ақ қазақ/ орыс тілінде арнайы пәндер бойынша базалық білімнің болуы болып табылады. Пәннің мазмұны ғылыми және кәсіби лексиканы меңгеру арқылы шет тіліндегі кәсіби қарым-қатынастың тұжырымдамалық базасымен, сондай-ақ студенттердің кәсіби саладағы коммуникативті қажеттіліктерімен анықталады. Кәсіби ауызша қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру оқытудың инновациялық әдістерін қолдану арқылы жүзеге асырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Жануарлар биохимиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мазмұны келесі тақырыптарды қамтиды: Жануарлар биохимиясындағы зерттеу бағыттары мен әдістері; жануарлар организмінің биохимиялық құрамы (көмірсулар, липидтер, нуклеин қышқылдары, ақуыздар, су, ферменттер, витаминдер, гормондар және т.б.); мамандандырылған тіндер мен органдардың биохимиясы. Жануарлар организмінің тіршілігіне негіз болатын химиялық процестер; кейбір мал өнімдерінің биохимиясы: ет, сүт, құс жұмыртқасы, тері және жүн. Жануарларды бейімдеу мен қорғаудың биохимиялық механизмдері. Оқытудың инновациялық әдістерін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Жоғары жүйке жүйесінің физиологиясы мен эволюциясы
    Несиелер: 6

    Пәннің мазмұны келесі тақырыптарды қамтиды: омыртқасыздар мен омыртқалыларда және адамдарда жоғары жүйке қызметінің пайда болуы және оның дамуы; орталық жүйке жүйесінің негізгі бөлімдерінің функциялары; қарапайым мінез-құлықты ұйымдастырудағы орталық жүйке жүйесінің рөлі; тітіркену және жүйке қозуы; жүйке жүйесінің рефлекторлық қызметі (шартты және шартсыз рефлекстер); шартты рефлекстердің пайда болу механизмдері; есте сақтау және эмоциялар. Оқытудың инновациялық әдістерін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кәсіби қазақ тілі
    Несиелер: 3

    Студенттерге іскери және кәсіби қарым-қатынас түрлері, ғылыми стильдің жанрлық ерекшеліктері, кәсіби қарым-қатынастың білік пен дағдыларын игертеді, жалпы гуманитарлық және жалпы кәсіби танымын кеңейтеді. Пәнді игеру барысында кәсіби сөздердің мағыналық, құрылымдық ерекшеліктерін, кәсіби салалық терминдердің семантикасы мен жасалу ерекшеліктерін, кәсіби саладағы сөйлеу тілі мен ғылыми стильдің ерекшеліктерін меңгереді. Белсенді оқытудың әңгімелесу, пікірталас, ситуациялық талдау әдістері қолданылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Эволюциялық ілім
    Несиелер: 6

    Микроэволюция мен макроэволюцияның негізгі бағыттары мен механизмдері, жер бетіндегі тіршіліктің пайда болуы, тірі заттардың пайда болуы мен эволюциясы туралы қазіргі көзқарастар туралы түсінік беру. Эволюцияның генетикалық, онтогенетикалық және экологиялық негіздері; биологиядағы жер биосферасының тарихи прогрессивті дамуын растайтын негізгі идеялар мен тұжырымдамалар; тіршіліктің пайда болу тұжырымдамалары; эволюцияның қозғаушы күштері. Әдістері: әңгіме, топтық жұмыс, проблемалық дәріс, пікірталас және т. б

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Биометрия
    Несиелер: 5

    Студенттерді негізгі статистикалық көрсеткіштерді анықтау және оларды талдау әдістеріне оқыту. Биометрияның ғылым ретінде даму тарихы; биологиялық құбылыстар мен процестердегі сандық заңдылықтарды анықтауға мүмкіндік беретін негізгі әдістер; ғылыми зерттеулерді жоспарлау; Вариациялық қатарлар; статистикалық бағалау; статистикалық гипотезалар; корреляциялық талдау; регрессиялық талдау; Заманауи статистикалық пакеттер мен бағдарламалар көмегімен компьютердегі статистикалық есептеулер. Оқытудың компьютерлік және математикалық әдістерін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Патогендік микроорганизмдердің биологиясы
    Несиелер: 6

    Пәннің мазмұны келесі тақырыптарды қамтиды: Патогенді микроорганизмдер биологиясының мақсаты, міндеттері, пәні және әдістері; Патогенді және шартты патогенді микроорганизмдер туралы түсінік; Патогенді микроорганизмдердің морфологиясы, олардың құрылымдық типтері; прокариоттардың конструктивті метаболизмінің жалпы сипаттамасы; энергетикалық метаболизм (катаболизм); конструктивті метаболизм (биосинтездер, анаболизм); Патогенді микроорганизмдердің өсу және көбею ерекшеліктері; Санитарлық-көрсеткіш микроорганизмдер туралы ілім. Оқытудың инновациялық әдістерін қолдану

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Радиациялық биология
    Несиелер: 5

    Пәннің мазмұны келесі тақырыптарды қамтиды: Радиациялық биологияның ғылым ретінде пәні, міндеттері мен әдістері; Иондаушы сәулелердің түрлері және олардың қасиеттері; Иондаушы және иондамайтын сәулелердің биологиялық объектілерге (биомолекулалар, жасушалар, тіндер, организмдер, популяциялар) әсері; Иондаушы сәулеленудің әсеріне биологиялық жауаптың жалпы заңдылықтары, оның ішінде радиобиологиялық парадоксты түсіндіру; Радиобиологиялық әсерлерді басқару. Оқытудың инновациялық әдістерін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Вирусология
    Несиелер: 6

    Пәннің мазмұны келесі тақырыптарды қамтиды: Вирусологияның мақсаты, міндеттері, қысқаша даму тарихы. Вирустардың биоалуантүрлілігі және маңызды қасиеттері, олардың адам, жануарлар мен өсімдіктердің биосферадағы және жұқпалы патологиясындағы рөлі. Вирустардың құрылымы мен биохимиясы. Вирустық капсидтің мәні. Вирустардың геномы. Вирустарды жіктеу принциптері. Вирогения және провирус туралы түсінік. Вирустарды өсіру әдістері. Оқытудың инновациялық әдістерін қолдану

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Адам генетикасы
    Несиелер: 3

    Пәннің мазмұны келесі тақырыптарды қамтиды: Адам генетикасы дамуының қысқаша тарихы, мақсаты, міндеттері; Адам генетикасын зерттеу әдістері; Адамның генетикалық зерттеу объектісі ретіндегі ерекшеліктері; Адамның кариотипі; Адам геномы; Адамның гендік және хромосомдық аурулары туралы түсінік; Тұқым қуалайтын патологияны емдеу және алдын алу принциптері; Адамның гендік қоры туралы түсінік; Геногеография, этногеномика және палеогеномика негіздері. Оқытудың инновациялық әдістерін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Гендік инженерия
    Несиелер: 3

    Студенттерде прокариоттық және эукариоттық клеткаларда генетикалық ақпаратты сақтаудың, іске асырудың және пайдаланудың молекулалық механизмдері туралы, клетканың ықтимал қасиеттері туралы ақпарат алу, генетика, геномика және гендік инженерия арасындағы айырмашылықтар туралы түсінік беру. Басқа ғылымдар арасында геномика мен гендік инженерияның орны, маңыздылығы мен қолданылуы туралы түсінік қалыптастыру. Оқытудың инновациялық және практикалық әдістерін қолдану

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Биотехнология негіздері
    Несиелер: 3

    Пәннің мазмұны мынадай тақырыптарды қамтиды: Биотехнологияның мақсаттары, пәні, міндеттері және әдістері; биотехнологияның ғылым ретінде дамуының қысқаша тарихы; биотехнологияның негізгі бағыттары; Биотехнологиялық процестердің негізгі түрлері; жасушаларды культивациялау; Биотехнология объектілері және олардың биотехнологиялық функциялары; Биотехнологияның даму перспективалары; Метаболиттер мен ферменттер өндірісінің биотехнологиясы; Тамақ өнеркәсібіндегі биотехнологиялық процестер; адамзаттың биологиялық және экологиялық проблемаларын шешудегі биотехнология. Оқытудың инновациялық әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Өсімдік тұрақтылығы физиологиясы
    Несиелер: 6

    Пәннің мазмұны келесі тақырыптарды қамтиды: Өсімдіктердің қоршаған ортаның қолайсыз факторларына төзімділігі физиологиясының негіздері; Стресс және оның физиологиялық негіздері; Спецификалық емес және спецификалық реакциялар; Оттегінің белсенді формалары және антиоксиданттық қорғаныс жүйесі; Өсімдіктердің құрғақшылыққа, жоғары және төмен температураға тұрақтылығы; Өсімдіктерді шынықтыру; Өсімдіктердің тұздануға және су басуға тұрақтылығы; Өсімдікке оттегі жетіспеуі немесе болмауы әсері. Оқытудың инновациялық әдістерін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Молекулалық биология
    Несиелер: 6

    Студенттердің организмнің негізгі молекулалық-генетикалық және клеткалық механизмдері туралы қазіргі заманғы білімдерін қалыптастыру. Пән аясында клетканы құрайтын жоғары молекулалық қосылыстардың құрылымы мен функциялары, генетикалық ақпаратты сақтау, беру және іске асыру механизмдері зерттеледі. Ядро компоненттері. ДНҚ және теломераза синтезі. ДНҚ метилденуі. ДНҚ зақымдануының репарациясы. Ақуыздарды сұрыптау және модификациялау. ДНҚ секвенирлеу әдістері. Биочиптеу әдісі. Оқытудың инновациялық және практикалық әдістерін қолдану

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дендрология
    Несиелер: 6

    Пәннің мазмұны мынадай тақырыптарды қамтиды: Дендрология ғылым ретінде, оның дамуының қысқаша тарихы, ағаш өсімдіктерінің биологиясы мен экологиясының негіздері; Ағаш өсімдіктерінің негізгі тіршілік формалары, олардың жіктелуі мен сипаттамасы; Ағаш өсімдіктерін интродукциялау, жерсіндіру және натурализациялау; Орман және орман-саябақ шаруашылығы, дала және даладан қорғайтын орман өсіру, көгалдандыру және табиғатты қорғау практикасы үшін Дендрологияның маңызы. Оқытудың инновациялық әдістерін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON1

    Ғылыми жаратылыстану, әлеуметтік-гуманитарлық және экономикалық пәндер бойынша жоғары білімді, кәсіби этикалық, әлеуметтік жауапты және сыни ойлайтын тұлғаның қалыптасуына ықпал ететін ғылыми-теориялық негіздердің, заңдар мен заңдылықтардың базалық білімін көрсету.

  • Код ON4

    Алынған теориялық білім негізінде өз бетінше де, командада де биология саласындағы міндеттерді құрастыру және іс жүзінде шешу

  • Код ON5

    Тұрмыстық және өндірістік сипаттағы биологиялық және экологиялық проблемаларды анықтау, талдау және бағалау, адамдарды қорғау мен қорғаудың оңтайлы жолдарын және қоршаған ортаны жақсарту нұсқаларын ұсыну.

  • Код ON2

    Кәсіби салада еркін қарым-қатынас жасау үшін тілдік және коммуникативтік дағдыларды (мемлекеттік, орыс және ағылшын тілдерінде) пайдалану

  • Код ON7

    Биология саласындағы ғылыми зерттеулердің алынған нәтижелерін өз кәсіби қызметіне әзірлеу және енгізу.

  • Код ON3

    Алынған ат-дағдыларының негізінде қолданбалы бағдарламалық құралдарды, ақпаратты өңдеудің қазіргі заманғы әдістерін және жаңа цифрлық технологияларды қолдану.

  • Код ON8

    Магистратурада білімін жалғастыру мақсатында кәсіби өзін-өзі дамыту үшін қажетті жаңа білім алу дағдыларын көрсету

  • Код ON6

    Биологияның инновациялық әдістерін практикада қолдану және олармен өзінің кәсіби жұмысын тиімді ұйымдастыру, биологиялық материалдармен олардың қасиеттерін ескере отырып қауіпсіз жұмыс істеу әдістерін меңгеру және ықтимал тәуекелдерге бағалау жүргізу.

6B05101 Өсімдіктер биотехнологиясы және микробиология
Бакалавриат

Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

БББТ: B050 Биологиялық және сабақтас ғылымдар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B05101 Биология
Бакалавриат

Аймақтық әлеуметтік-инновациялық университеті

БББТ: B050 Биологиялық және сабақтас ғылымдар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B05101 6B05101-Биология
Бакалавриат

Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті (ҚарМУ Е.А.Бөкетов)

БББТ: B050 Биологиялық және сабақтас ғылымдар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05101 Биология
Бакалавриат

Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

БББТ: B050 Биологиялық және сабақтас ғылымдар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05101 Биология
Бакалавриат

А.Байтұрсынов атындағы Қостанай мемлекеттік университеті

БББТ: B050 Биологиялық және сабақтас ғылымдар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
6B05101 Биология
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B050 Биологиялық және сабақтас ғылымдар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05101 Биология
Бакалавриат

Тараз инновациялық-гуманитарлық университеті

БББТ: B050 Биологиялық және сабақтас ғылымдар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05101 Биология
Бакалавриат

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: B050 Биологиялық және сабақтас ғылымдар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05101 Биология
Бакалавриат

Инновациялық Еуразия университеті

БББТ: B050 Биологиялық және сабақтас ғылымдар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05101 Биология
Бакалавриат

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B050 Биологиялық және сабақтас ғылымдар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05101 Биологиялық инженерия
Бакалавриат

Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

БББТ: B050 Биологиялық және сабақтас ғылымдар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Ағылшын тілі
6B05101 Биология
Бакалавриат

Торайгыров университеті

БББТ: B050 Биологиялық және сабақтас ғылымдар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05101 Биология
Бакалавриат

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B050 Биологиялық және сабақтас ғылымдар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B05101 Биология
Бакалавриат

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: B050 Биологиялық және сабақтас ғылымдар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05101 Биология
Бакалавриат

Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B050 Биологиялық және сабақтас ғылымдар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05101 Биология
Бакалавриат

"Сырдария" университеті

БББТ: B050 Биологиялық және сабақтас ғылымдар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B05101 Биология
Бакалавриат

Шымкент университеті

БББТ: B050 Биологиялық және сабақтас ғылымдар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B05101 Биология және ауылшаруашылығы
Бакалавриат

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

БББТ: B050 Биологиялық және сабақтас ғылымдар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05101 Биология
Бакалавриат

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: B050 Биологиялық және сабақтас ғылымдар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05101 Биология
Бакалавриат

Астана халықаралық университеті

БББТ: B050 Биологиялық және сабақтас ғылымдар

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top