Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B02102 Дизайн және компьютерлік графика в Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Теориялық білімдердің тұтас жүйесі негізінде ББ бітірушілерінде дизайнерлік жобалау қызметінде шығармашылық процесті тиімді жүзеге асыру үшін қажетті практикалық кәсіби дағдыларды (hard skills) қалыптастыру; жалпыадамзаттық және кәсіби құндылықтар негізінде оқыту процесінде өнер бакалаврлары тұлғасының шығармашылық өзін-өзі танытуы және кейіннен коллаборативті шығармашылық ортада және шығармашылық экономикада (soft skills) жағдайында тиімді кәсіби өзара іс-қимыл жасау үшін шығармашылық әлеуетін дамыту.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 5 года
  • Кредиттер көлемі 300
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B031 Сән, дизайн
  • Дайындық бағыты 6B021 Өнер
  • Сурет
    Несиелер: 5

    Сурет бейнелеу өнерінің негізі және өзіндік шығармашылық түрі ретінде. Графиканың мәнерлілік құралдары. Графикалық материалдар мен техника. Графикалық материалдармен жұмыс істеу тәсілдері. Жазықтықта үшөлшемді объектілерді бейнелеу ережелері. Пропорция теориясы. Жазықтықтағы кеңістік пен көлемді бейнелеудегі сызықтық және ауа перспективасының заңдары. Геометриялық денелерден оқу натюрмортының суреті. Әдіс-тәсілдер: оқушыға бағытталған оқыту, проблема, жоба, презентация.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Инженерлік графика I
    Несиелер: 5

    Проекциялау әдістері. Нүктені проекциялау. Түзу сызық кесіндісін проекциялау. Жазықтық. Жалпы және жеке жағдайдағы жазықтықтар. Жазықтықтағы нүкте және түзу. Екі жазықтықтың өзара орналасуы. Түзудің жазықтықпен қиылысуы. Көп қырлы жазықтықпен қиылысуы. Көп қырлы, қисық беттердің өзара қиылысуы. Қисық беттердің жазықтықпен қиылысуы. Көп қырлы беттерді және қисық беттерді өрістету. Аксонометриялық проекциялар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты экологияның мақсаттары, міндеттері және әдістерімен таныстыру. Экологиялық білімнің қалыптасуы мен дамуының қысқаша тарихы. Табиғат пен қоғамның тұрақты дамуының негізгі заңдылықтарын беру. Экологиялық проблемалар, олардың қазіргі экономикалық және саяси тенденциялардағы орны мен рөлі. Экология бойынша практикалық міндеттерді шешу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылыми зерттеу негіздері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің ғылыми-зерттеу дағдыларын дамыту; ғылыми білімге баулу, оларды ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге дайындау және қабілетін шыңдау. Пәнді оқытудың міндеттері: студенттердің ғылыми зерттеулер жүргізудегі практикалық дағдыларын дамыту; ақпарат көздерімен өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын жетілдіру. Компьютерлік презентацияларды пайдалана отырып, интерактивті дәрістер, белсенді практикалық сабақтар және/немесе зертханалық жұмыстар өткізу, білім беру процесіндегі ғылыми зерттеулердің АКТ-мен өзара байланыстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты еңбек, азаматтық, отбасылық және қылмыстық құқықта мемлекеттің түрлері мен нысандары туралы түсінік пен құзыреттілікті қалыптастыруды қарастыру, студенттерге сыбайлас жемқорлыққа жол бермеу бойынша жұмысты басқарудың негізгі технологиялары туралы Сыбайлас жемқорлық туралы түсінік беру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Шоқантану
    Несиелер: 5

    Мақсаты: студенттердің Шоқановатану минимумын меңгеруі, Ш.Уалихановтың өмірбаяны мен өмірі саласындағы орыс тарихының негізгі мәселелерін білуі. Аннотация: Бұл пән Ш.Уалихановтың тұқымын, Ш.Уалихановтың жеке басының қалыптасуының тарихи алғышарттарын, оның қызметін зерттейді. Ғылымды насихаттауды, шығыстану мәселелерін оның еңбектерінде, этнографиялық мұраны және Ш.Уалихановтың тарих ғылымына қосқан үлесін қарастырады. Ш.Уалихановтың қоғамдық-саяси және ғылыми көзқарастарымен таныстырады. Эссе жазу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тіршілік қауіпсіздік негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты біздің өміріміздегі қауіпсіз мінез-құлық саласындағы құзыреттерді қарастыру, қауіпті жағдайларда, оның ішінде қоршаған, техногендік және биосоциалдық сипаттағы қауіпті жағдайларда дұрыс шешімдер қабылдау және рөлдер, салауатты және қауіпсіз өмір салтын ұйымдастыру, алғашқы медициналық көмек көрсету дағдылары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кескіндеме 1
    Несиелер: 5

    Акварельді бояулармен жұмыс істеу тәсілдері – лессирлеу, шикі қағаз, пуантель, тұз қосылған акварель. Гризайль. Акварельмен натюрморттар этюдтары. Жабық бояулармен - гуашь және акрилмен жұмыс істеу тәсілдері. Гуашь (акрил) табиғатымен тақырыптық натюрморттардың этюдтері. Көркем жазықтықты ұйымдастыру ережелері – плановость, колорит. Стильденген натюрморт. Майлы бояулармен жұмыс істеу-Пейзаж репродукциясының көшірмесі; натурадан бұрғылаушының басының этюді. Әдіс-тәсілдер: оқушыға бағытталған оқыту, проблема, жоба, презентация.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты пәннің мазмұны Қазақстан экономикасының даму кезеңдері, монополия және нақтылау, Ұлттық экономика, жұмыс істемейтін және инфляция деңгейі, алдын – ала кәсіпкерлікті ұйымдастырудың дәлдігі мен нысандары, әлеуметтік кәсіпкерлік, кәсіпкерлік тәуекел, кәсіпорындағы жаңа идеялар, тиімді бизнес-жоспарды дамыту, Қазақстан Республикасындағы шағын және орта кәсіпкерлікті мемлекеттік қолдау сияқты тақырыптарды қамтитынын түсіндіру. Бизнес-жобалардың тұсаукесерлерін ұйымдастыру және өткізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кескіндеме негіздері
    Несиелер: 5

    Кескіндеме өнер түрі ретінде. Түрлі техникада бояуларды араластыруға қойылатын жалпы технологиялық талаптар. Акварель техникасында оқу этюдтерін орындау. Оқу натюрморт қойылымын ұйымдастыру ережелері. Шығармашылық кескіндеменің мақсаттары мен міндеттері. Шығармашылық процестің нәтижесіне жету үшін экспрессивті құралдар мен стильді таңдау. Әр түрлі кескіндемелік техникалық тәсілдерді қолдана отырып, шығармашылық тақырыптық натюрмортты орындау. Әдістері: тұлғаға бағытталған оқыту, интерактивті диалог әдісі, презентациялар мен демонстрациялар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Бейнелеу өнерінің тарихы мен теориясы және Қазақстан өнері
    Несиелер: 5

    Өнердің функциялары. Өнер түрлері мен жанрларының құрылымы. Әлемдік өнердің ежелгі кезеңнен ХХ ғасырдың аяғына дейінгі эволюциясы. Әлемдік өнердің стильдері мен бағыттарының өзара әрекеттесуі. Қазақстан аумағында өнердің пайда болуы мен дамуы - ерте және кеш көшпенділер дәуірінің өнері. Орталық Азияның ортағасырлық өнерінің мәдени доминанттары. Қазақ халық өнерінің эстетикасы. Қазақстандық бейнелеу өнері мектебінің қалыптасуы мен дамуы. Қазақстанның қазіргі өнері. Әдістері:" инверттелген сынып", тұлғаға бағытталған, case-study, проблемалық, презентациялар, пікірталастар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Дизайндағы композиция
    Несиелер: 5

    Композиция теориясының негіздері. Жазықтық композициялар. Жазықтықтың күштік сызықтары. Жазық композицияны құру принциптері. Жазықтық композицияны қабылдаудың антропоморфизмі және анимизмі. Жазықтықтағы кеңістіктің көлемі мен тереңдігінің елесін бейнелеу. Үш өлшемді композициялар. Қашау. Модульдік. Идеалды пропорционалды қатынастар. Пропорция және пропорцияландыру жүйесі. Циклдік және сызықтық уақыт. "Хронотоп". Стиль және стилизация. Композиция теориясын практикада қолдану. Әдіс-тәсілдер: «аударылған сынып», оқушыға бағытталған оқыту, проблема, жоба, презентация.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Дизайн және қаріптік графика негіздері
    Несиелер: 5

    Дизайн шығармашылық қызметтің ерекше түрі ретінде. Сәулет және графикалық дизайн саласындағы жобалау және шығармашылық жұмыстың негіздері. Объектілер мен алаңдарды (жиһаз объектілері, үй-жай) өлшеуді орындау ережесі. Қол графикалық материалдармен және аспаптармен пішу, сызбалар, сурет салу, қаріптік және композициялық жаттығуларды орындау. Қаріп түрлері мен түрлері. Қаріптерді құру принциптері және типографиялар. Қаріптік композициялар

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Дүниежүзілік өнер тарихы
    Несиелер: 5

    Көне әлемнің әртүрлі аймақтарындағы ежелгі кезең өнерінің эволюциясы (тас, қола, темір ғасыры). Ежелгі әлемнің өнері (Ежелгі Шығыс және батыс өркениеттері). Еуропа мен Шығыстағы орта ғасыр өнері. Итальяндық және Солтүстік Қайта өрлеу. Жаңа заман дәуіріндегі өнер эволюциясы (17-19 ғғ.). Соңғы кезеңдегі өнердің даму ерекшеліктері-авангард, поставангард, трансавангард. Контемпорари өнері және постиндустриалды кезеңдегі өнердің басқа бағыттары. Әдістері:" инверттелген сынып", тұлғаға бағытталған, case-study, проблемалық, презентациялар, пікірталастар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Инжeнерлік графика 3
    Несиелер: 5

    Кеңістіктік нысандарды кез-келген бетке бейнелеу техникасы олардың өлшемдерінің айқын қысқаруына, пішіннің контурларының өзгеруіне және жарық-көлеңке қатынастарына сәйкес келеді. Нүктенің көрінісі, түзудің және жазықтықтың, паркеттердің және геометриялық денелердің, шеңбердің болашак көрінісін құру. Көлеңкелер теориясы. Жобалау және шығармашылық іс-әрекетте көленкелер теориясын және болашак көрінісін қолдану. Интерьер мен экстерьердің фронтальды және бұрыштық болашақ көрінісі. Ортогональды проекциялардағы көлеңкелер, аксонометрияда. Көленкенің құрылысы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби компьютерлік бағдарламалар негіздері I
    Несиелер: 3

    Заманауи компьютерлік технологиялардың мүмкіндіктері мен дизайннің өзара байланысы. Растрлық және векторлық компьютерлік редакторлардың сипаттамалары. Photoshop, CorelDRAW компьютерлік бағдарламаларында жұмыс істеу дағдысының негіздерін меңгеру. Интерфейстер және Бағдарлама құралдары, олардың ерекшеліктері. Компьютерлік бағдарламалар құралдарын объектілердің жазық және көлемді компьютерлік бейнелерін жасауда және дизайнерлік жобалаудың шығармашылық есептерін шешуде қолдану мүмкіндіктері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Инжeнерлік графика 2
    Несиелер: 5

    Техникалық сызбалар, олардың түрлері. Нормативтік құжаттарды игеру (ЕСҚ), ҚНжЕ, МЕМСТ). AutoCAD бағдарламасындағы жұмыс принциптері. 2D-сызбаларды құру, дайын шаблондарды пайдалана отырып, қабаттармен жұмыс істеу. AutoCAD бағдарламасында сызбаларды оқу және құру. AutoCAD бағдарламасында 3D-сызбаларды құру. AutoCAD бағдарламасында ғимараттар конструкцияларының, қасбеттердің жоспарларын, қималарын және сызбаларын орындау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Түстану
    Несиелер: 5

    Дизайндағы түс. Түстанудың негізгі теориялық түсініктері мен терминдері; әртүрлі мәдениеттегі мәдени-тарихи түстік дәстүрлер мен түс символикасы; түстерді қабылдау психологиясы мен деңгейлері, түстік ассоциациялар. Ең танымал түс модельдері және түстану теориясы. Екі, үш, көпнотонды ахроматтық және хроматикалық композициялардың бейнелеу мүмкіндіктерінің теориясы, хроматикалық композицияларда түстердің үйлесімді үйлесімділігін ұйымдастыру принциптері. Әдіс-тәсілдер: «аударылған сынып», оқушыға бағытталған оқыту, проблема, жоба, презентация

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Бренд стилін әзірлеу негіздері
    Несиелер: 5

    Фирмалық стилді анықтау. Фирмалық стильдің негізгі пакетінің құрамдас бөлігі-тауар белгісі, ұраны, фирмалық блок, визитка,бланк, папка, конверт, фирмалық түсті гамма, корпоративтік шрифт. Қосымша фирмалық стиль элементтері. "Бренд", "Брендбук" және "ребрендинг"ұғымдары. Фирмалық стильдің функциялары. Фирмалық стильдегі логотип рөлі. Логотипке қойылатын талаптар. Логотиптің түрлері, формалары. Логотиптегі қаріп және сурет. Логотип құру принциптері. Әдіс-тәсілдер: «аударылған сынып», оқушыға бағытталған оқыту, проблема, жоба, АКТ, презентация.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Графикалық дизайн элементтері мен процестері
    Несиелер: 5

    Көрнекі тіл-графикалық дизайнның басты құралы. Графикалық дизайн мен жарнамада мағынаны қалыптастыру. Графикалық бейнені формалау тәсілдері. Графикалық дизайндағы Стилизация, символика және көрнекі метафора. Бейнені жасау тәсілдері. Іздеу-графикалық модельдеу әдісі. Визуалды коммуникация белгілерін, логотиптерді, фирмалық белгілерді, тауарды немесе өнімді қолмен және компьютерлік бағдарламалар құралдарын қолдана отырып орауды әзірлеу. Әдіс-тәсілдер: оқушыға бағытталған оқыту, проблема, жоба, АКТ, презентация.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кәсіби компьютерлік бағдарламалар негіздері II
    Несиелер: 5

    Photoshop, CorelDRAW компьютерлік бағдарламаларында жұмыс істеу дағдыларын жетілдіру. Қабаттармен жұмыс істеу. Photoshop және CorelDRAW бағдарламаларының әр түрлі құралдарының көмегімен жазық және үш өлшемді нысандардың аяқталған суреттерін жасау. Photoshop бағдарламасында текстураларды жасау. Фотосуреттерді өңдеуге арналған Photoshop бағдарламасында "ретушь" қабылдау. CorelDRAW бағдарламасының құралдары арқылы графикалық дизайн нысандарын жасау

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Материалдық мәдениет және дизайн тарихы
    Несиелер: 5

    Алғашқы қауымдық кезеңнің материалдық мәдениеті. Архитектураның пайда болуы. Ежелгі Шығыс және ежелгі Батыс өркениеттерінің материалдық мәдениеті мен архитектурасы. Әртүрлі аймақтардағы орта ғасыр дәуірінің материалдық мәдениеті мен архитектурасы. Қайта өрлеу және жаңа заман дәуірінің материалдық мәдениеті мен архитектурасы. 20 ғ. басындағы Батыс Еуропа мен Американың материалдық мәдениеті мен архитектурасы. 20 ғасырдағы еуропалық және американдық сәулет стильдері мен бағыттары. 20 – 21 ғғ. басындағы Қазақстан материалдық мәдениеті мен архитектурасы. Әдіс-тәсілдер: «аударылған сынып», оқушыға бағытталған оқыту, проблема, жоба, презентация.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Графикалық дизайн нысандарын жобалау 1
    Несиелер: 5

    Жарнамалық қызметтің стратегиясы мен тактикасы. Баспа өнімдерінің әртүрлі түрлерінің функциялары мен міндеттері. Тиімді жарнама және баспа өнімдерін әзірлеу үшін графикалық дизайндағы көркем жобалаудың заманауи әдістері, формалары мен құралдары. Қолданбалы, баспа және жарнамалық графика объектілерін жобалау реттілігі. Баспа басылымдарының көркемдік-композициялық шешімі-буклеттер, күнтізбелер, парақшалар, сату орындарындағы жарнамалар және т. б. Әдіс-тәсілдер: оқушыға бағытталған оқыту, АКТ, проблема, жоба, презентация.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кәсіби компьютерлік бағдарламалар 1
    Несиелер: 5

    Photoshop, CorelDRAW Кәсіби компьютерлік бағдарламаларында жобалық және дизайнерлік есептерді практикалық шешуде жұмыс істеу дағдыларын қолдану. Кәсіби компьютерлік бағдарламалардың құралдарын қолдана отырып, оқу жобаларын орындау. Adobe Illustrator, Adobe After Effects (анимация жасау), Adobe Premiere Pro (бейнелерді орнату) бағдарламаларының интерфейсі мен құралдарын зерттеу. Кәсіби компьютерлік бағдарламалардың көмегімен графикалық дизайн жобаларын орындау. Әдістері:" төңкерілген сынып", тұлғаға бағытталған оқыту, АКТ, проблемалық, жобалық, презентациялар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Баспахана
    Несиелер: 5

    Типографиканың анықтамасы және сипаттамасы. Мәнерлі шрифт композицияларын құру принциптері. Типография және полиграфия-қаріптер және олардың сипаттамалары (гарнитуралар мен кегль, интерлиньяж, кернинг және трэкинг). Басып шығарудағы шрифт пішіндерінің стандартты жиынтығы Қаріп құрылымы. Шрифт композицияларындағы қаріптерді біріктіру ережелері. Шрифт композицияларындағы қаріптерді біріктіру ережелері. Каллиграфияның анықтамасы және сипаттамасы. Каллиграфияның тарихы және қазіргі дамуы. Каллиграфиялық композицияларды орындау. Әдіс-тәсілдер: оқушыға бағытталған оқыту, проблема, жоба, презентация.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Заманауи дизайн тарихы мен теориясы
    Несиелер: 5

    Эстетикалық белсенділік пен техникалық шығармашылықтың ерекше түрі ретінде дизайнның пайда болуының тарихи алғышарттары. Әлеуметтік-экономикалық, ғылыми-техникалық, эстетикалық, аймақтық ықпал факторлары. Қазіргі дизайнның теориялық негіздері, олардың шығармашылық жобалау процесімен өзара байланысы. ХХ ғасырдың басындағы дизайнерлік мектептер. Қазіргі дизайндағы кеңістіктік концепциялар. Заманауи дизайнның негізгі стильдері, ағымдары, бағыттары мен персоналдары. Заманауи дизайнның даму тенденциялары. Әдіс-тәсілдер: «аударылған сынып», оқушыға бағытталған оқыту, проблема, жоба, презентация.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Дизайндағы 3D модельдеу негіздері
    Несиелер: 5

    3dsMAX, Revit компьютерлік бағдарламаларында жұмыс істеу дағдысының негіздерін меңгеру. Интерфейстер және Бағдарлама құралдары, олардың ерекшеліктері. 3dsMAX компьютерлік бағдарламасындағы үшөлшемді объектілерді моделдеудің принциптері мен жүйелілігі. Үшөлшемді объектілерді Рендеринг-визуализациялау. 3dsmax, Revit компьютерлік бағдарламаларының құралдарын дизайн объектілерінің Үшөлшемді компьютерлік суреттерін жасауда және шығармашылық жобалық есептерді шешуде қолдану мүмкіндіктері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кәсіби компьютерлік бағдарламалар 2
    Несиелер: 5

    AutoCAD, 3ds MAX компьютерлік бағдарламаларында оқу жобаларын орындау барысында жобалық және дизайнерлік тапсырмаларды шешуде дағдыларды қолдану. Lumion, SketchUP, Blender 3D бағдарламаларының интерфейсі мен құралдары, олардың үш өлшемді кескіндерді жасау мүмкіндіктері. Компьютерлік бағдарламалардағы үш өлшемді нысандарды модельдеудің принциптері мен дәйектілігі. Кәсіби компьютерлік бағдарламалардың көмегімен қоршаған ортаны ұйымдастыру жобаларын орындау. Әдістері:" төңкерілген сынып", тұлғаға бағытталған оқыту, АКТ, проблемалық, жобалық, презентациялар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Академиялық хат
    Несиелер: 3

    Академиялық мәтіндердің ұғымымен, функцияларымен және жанрларымен, жазуға қойылатын талаптармен таныстыру; дереккөздермен, кітапханалық және Интернет ресурстармен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру; академиялық ортада плагиат мәселелерін талқылау; академиялық мәтінді сауатты ресімдеу дағдыларын қалыптастыру (аннотация, эссе, рецензия, реферат, курстық және дипломдық жұмыс). Әдістемелік материалдарды пайдалана отырып, сондай-ақ оқу процесінде белсенді және интерактивті әдістерді пайдалана отырып практикалық сабақтар өткізу

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Заманауи интерьер дизайнының стильдері
    Несиелер: 5

    20 ғасырдың басында интерьерді ұйымдастыруда жаңа көзқарастардың қалыптасуы. Баухаус мектебі мен Стиль тобы өкілдерінің интерьерлері. 20 ғ.30-шы жылдардағы интерьер ұйымының эволюциясы - ағынды сызық, арт-деко. 20 ғасырдың екінші жартысындағы интерьер дизайнындағы классикалық және авангардтық бағыттың байланысы. Қазіргі заманғы интерьер дизайнының стильдері – неоклассика, арт-деко, минимализм, жоғары технологиялық, лифт, китч, бохо, кинфолк, фьюжн, Скандинавия, прованс, Шығыс және т. б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Сәулет графика негіздері
    Несиелер: 5

    Сәулет графикасының ерекшеліктері. Сәулет графика тарихынан. Архитектуралық графиканың мақсаты мен функциялары. Сәулет графикасының мәнерлі құралдары (сызық, түс түсі). Сәулет графикасындағы композицияның ерекшеліктері. Сәулет графикасының материалдары мен техникасы (түрлі бояулармен жуу техникасы – акварель, гуашь темперамен, қаламмен, тушамен, рейсфедермен, фломастермен жұмыс істеу, трафареттерді қолдану). Сәулеттік суреттер мен сызбаларды орындау тәсілдері. Әдіс-тәсілдер: оқушыға бағытталған оқыту, проблема, жоба, презентация.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Полиграфия және беттеу
    Несиелер: 6

    Баспа дизайнының сипаттамасы. Баспа дизайнының негізгі міндеті. Полиграфиялық өнімді әзірлеудің негізгі кезеңдері: дизайнды әзірлеу (өнім макетін графикалық ресімдеу, беттеу – басылымның беттерін (жолақтарын) қалыптастыру рәсімі). Орналасу бағдарламалары. Баспаға дейінгі дайындық (препресс) — макетті баспаға дайындау. Басып шығару алдындағы дайындық-фотоформаларды, баспа қалыптарын, кесуге арналған мөртабандарды дайындау және басқа да процестер. Басып шығару. Баспадан кейінгі өңдеу-түптеу, түптеу, желімдеу,ламинаттау, лактау, кесу, өрнектеу, конгрев және т. б. Әдіс-тәсілдер: оқушыға бағытталған оқыту, АКТ, проблема, жоба, презентация.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Интерьердің тарихы мен стильдері
    Несиелер: 5

    Интерьер дизайнының идеологиялық және утилитарлық компоненті. Ежелгі кезеңнен қазіргі уақытқа дейінгі интерьер стильдерінің эволюциясы. Египет және ежелгі интерьерлердің стилі. Орта ғасырлар, Қайта өрлеу және жаңа дәуір интерьерлері. Шығыс мәдениеттерінде кеңістікті ұйымдастырудың аймақтық ерекшеліктері. 20 ғ-да интерьер дизайнын дамыту. Функционалдылық және эстетика, интерьерді ұйымдастырудың эргономикалық талаптары. Өнеркәсіптік және постиндустриалды кезеңнің интерьер стильдері. Әдіс-тәсілдер: «аударылған сынып», оқушыларға бағытталған, есептер шығару, презентациялар, пікірталастар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Дизайн және эргономика объектілерін жобалау
    Несиелер: 6

    Құрастыру процесс ретінде, оның әдістері мен реттілігі. Конструкторлық құжаттама. Құрылым түрлері. Конструкциялардың функционалдығы. Құрылымдық схемалар. Дизайн объектілерін құру процесінде қолданылатын жабдықтар мен қазіргі заманғы материалдардың жіктелуі мен сипаттамалары. Эргономиканың ғылым ретіндегі мақсаттары мен міндеттері. Орта кеңістікті ұйымдастырудың эргономикалық принциптері. Адамның және оны қоршаған тұрмыстық, техникалық және ұйымдастырушылық пәндік-кеңістіктік жүйелердің өзара іс-қимылы. Әдіс-тәсілдер: «аударылған сынып», оқушыға бағытталған оқыту, АКТ, проблема, жоба, презентация.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Жобалау объектілерін жобалау негіздері
    Несиелер: 6

    Дизайнерлік жобалаудың мақсаттары мен құралдары. Дизайн объектілерінің функциялары мен пішіндерінің байланысы (іс-әрекеттер, масштабы және масштабы, "аспаптық" және "нәтижелі" функциялар, кеңістіктік, көлемді және жазық есептер). Дизайнерлік жобалаудың базалық категориялары. Дизайн-объектінің бейнесін қалыптастырудағы эмоциялық бағдардың, масштабтың және тектоникалық құрылымның рөлі. Жобалау кезеңдері. Жобалау процесінде дизайнерлік идеяны іске асыруды бақылау. Жобалық тапсырмаларды орындау. Әдіс-тәсілдер: оқушыға бағытталған оқыту, АКТ, проблема, жоба, презентация.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Арнайы сурет
    Несиелер: 5

    Графикалық суреттегі формалар заңдары. Сәулет дизайнында нобайлауға қойылатын талаптар. Компьютерлік бағдарламаларда эскиздерді одан әрі өңдеу арқылы интерьер пәндік ортасының элементтері, адамдардың, өсімдіктердің, автокөліктердің және т. б. бейнелерін, функционалдық сұлбаларды графикалық орындау. Әртүрлі графикалық техникалардағы бейнелерді стилизациялау. Белгінің деңгейіне дейін бейнелеуді түсіру. Табиғи бейнені белгіге формальды түрлендіру принциптері. Натуралық суреттерді сәндеуге және түрлендіруге арналған тапсырмаларды орындау. Әдіс-тәсілдер: оқушыға бағытталған оқыту, проблема, жоба, презентация.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Шағын сәулет нысандарын макеттеу
    Несиелер: 5

    Шағын сәулет формалары - типологиясы мен сипаттамалары. Қағаздан және картоннан жасалған шағын сәулет нысандарының макеттерін орындау. Макеттеуде пластикалық массалар мен папье-машені қолдану. Макеттердегі қоршаулар мен құрылымдардың рөлі. Шағын сәулет формаларының мәнерлі сипаттамаларын жасау. Әр түрлі материалдардан жасалған шағын сәулет нысандарының макеттерін орындау. Әр түрлі материалдар мен технологияларды қолдана отырып, макеттерді орындау реттілігі. Әдіс-тәсілдер: оқушыға бағытталған оқыту, АКТ, проблема, жоба, презентация.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Интерьер дизайнын жобалау элементтері мен процестері
    Несиелер: 5

    Интерьер дизайны жобасының кезеңдері мен дәйектілігі. Фотофиксация, үй-жайларды өлшеу, инженерлік коммуникацияларды бекіту. Техникалық тапсырманы құрастыру және қайта жоспарлау мен жоспарлауды келісу ережелері. Жоба тұжырымдамасын қалыптастыру және визуализациялау. Жобаның стилистикалық шешімін таңдау және үйлестіру. Құжаттар пакетін – сызбалар, жаймалар, Құрылыс және әрлеу материалдарының ерекшеліктерін, қалқалар мен конструкциялар жоспарларын, розеткаларды, жарықтандыру аспаптарын, төбелерді орнату және едендерді төсеу, жиһаз заттарын орналастыру жоспарларын орындау. Әдіс-тәсілдер: оқушыға бағытталған оқыту, АКТ, проблема, жоба, презентация.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Терең-кеңістіктік композиция негіздері
    Несиелер: 5

    "Терең-кеңістіктік композиция", "кеңістік", "көркем кеңістік"ұғымдары. Тереңдік-кеңістіктік композицияның ерекшеліктері мен сипаттамалары. Тереңдік-кеңістіктік композицияның негізгі композициялық сұлбалары. Жоспар және жоспарлау. Шекарасы (өткізбейтін, өткізбейтін), ұзындығы (тереңдігі), кеңістіктік композицияның тығыздығы. Терең кеңістіктік композициядағы мәнерлі құралдар (ритм және метр, пропорция және пропорционалдау, контраст және нюанс). Көркем бейнені жасаудағы пропорциялар мен пропорциялардың рөлі. Терең кеңістіктік композициядағы доминанттар мен екпіндер. Әдіс-тәсілдер: оқушыға бағытталған оқыту, АКТ, проблема, жоба, презентация.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • WEB-технологиялары
    Несиелер: 5

    Технология тарихы. Web ресурстар туралы түсінік. WEB-браузерлер. Интернет іздеу жүйелері. Желілік тілдер. Желілік хаттамалар мен технологиялар. Деректер базасына қол жеткізу үшін WEB-технологияларды пайдалану негіздері. WorldWideWeb үшін гипермәтіндік құжаттарды дайындау. Желілік мультимедиялық технологиялар. Бұлтты есептеу және қызметтер. Интернетті кең тарату қызметтері. Желілік қосымшаларға арналған қолданбалы пакеттер. Веб-сайтты құру процестері. Әдіс-тәсілдер: оқушыға бағытталған оқыту, АКТ, проблема, жоба, презентация.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Сәулеттік графика және макеттеу 2
    Несиелер: 5

    Макеттеудің әртүрлі тәсілдерін (бүктеу, кесу, жалпақ бетті бүктеу, жаймалардан көлемді желімдеу) қолдана отырып, сәулет-кеңістіктік тақырыптық композицияларды орындау. Макеттеуде күрделі қисық сызықты формаларды орындау тәсілдері. Күмбездер мен қисық сызықты қабықтардың макеттерін орындау тәсілдері. Күрделі формалардың макеттерін орындау. Макеттеу кезінде әртүрлі материалдарды қолдану. Гуашь және акрил бояуларымен сәулет графикасындағы суреттерді орындау. Әдіс-тәсілдер: оқушыға бағытталған оқыту, АКТ, проблема, жоба, презентация.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Интерьер композицияны ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Интерьер композициясының ерекшеліктері. Интерьер композициясының доминанттары мен субдоминанттары. Интерьер композициясының тепе – теңдік заңдары-симметрия және асимметрия. Интерьердегі композициядағы Ритм, статика, динамика. Интерьер - контраст композициясын үйлесімді құру тәсілдері; нюанстар (акценттер), интерьер композициясындағы элементтердің ұқсастығы. Үй-жайлардың үйлесімді ішкі ортасын ұйымдастырудың композициялық принциптері. Интерьердегі акценттерді орналастырудағы беттер фактурасының рөлі. Интерьер композициясында визуалды баланс жасау. Әдіс-тәсілдер: оқушыға бағытталған оқыту, АКТ, проблема, жоба, презентация.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жарнама және маркетинг психологиясы
    Несиелер: 5

    Бұқаралық коммуникация жүйесіндегі жарнама. Жарнамалық коммуникацияның негізгі элементтері мен кезеңдері. Жарнаманың жіктелуі. Жарнама психологиялық әсер ету құралы ретінде. Жарнамалық бейнені жасау әдістері. Ай-стопперлердің түрлері. Жарнаманың психологиялық қауіпсіздігі мәселесі. Жарнамалық қызметтің құқықтық нормалары. Маркетинг пен жарнама байланысы. Тұтынушылар мен тұтынушылық сұранысты зерттеу. Өнімді орау және оның функциялары. Жарнамалық хабарлама қажеттілікті ояту және күшейту тәсілі ретінде. Жарнама құралдарын таңдау. Әдіс-тәсілдер: «аударылған сынып», оқушыларға бағытталған, есептер шығару, презентациялар, пікірталастар, АКТ

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дизайн нысандарын макеттеу
    Несиелер: 5

    Сәулет тәжірибесінде макеттеу. Макеттеу материалдары мен құралдары. Қалыптарды макетте жасау әдістері-қаттылық қабырғаларын жасау, бүктеу, Белгілеу, кесу, құрастыру және желімдеу. Түрлі материалдарды (Хан-Шатыр, Париждегі Нотр-Дам соборы, сарқырама үстіндегі Үй, Вилла Савой және т. б.) қолдана отырып, белгілі күрделі сәулет құрылысының сызбасы мен макеті ауқымында орындау.).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Сәулеттік графика және макеттеу 1
    Несиелер: 5

    Сызықтық архитектуралық графиканың ерекшеліктері. Мәнерлі құралдар – нүктелер, штрихтер, сызықтар көмегімен жазықтықтар мен көлемді анықтау. Сызықтық графикалық техникадағы Антураж және стаффаж. Сызықтық архитектуралық графикадағы түс. Акварель мен дисперсиялық бояулармен жұмыс істеу ерекшелігі. Жуу техникасы. Қағаздан, картоннан макеттерді орындау тәсілдері. Қағаздан, картоннан, пластиктен, қол астындағы құралдардан құрылыс макеттерін орындау. Әдіс-тәсілдер: оқушыға бағытталған оқыту, АКТ, проблема, жоба, презентация.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Графикалық дизайн нысандарын жобалау 2
    Несиелер: 5

    Визуалды коммуникация объектілері мен кешендерін жобалаудың жүйелілігі мен принциптері. Шығармашылық есепті шешудегі жоба алдындағы талдаудың рөлі-ақпаратты өңдеу, идеяларды іздеу, тұжырымдаманы әзірлеу, клаузурды орындау. Визуалды коммуникацияны жобалауда түсті белгілерді, символдар мен рәміздерді пайдалану. Мәтін мен суретті біртұтас жазықтықты композицияда қосатын жарнама хабарламаларын жобалау. Сыртқы жарнаманы әзірлеу принциптері (тепе-теңдік, пропорция, дәйектілік, бірлік, екпін). Әдіс-тәсілдер: оқушыға бағытталған оқыту, АКТ, проблема, жоба, презентация.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ішкі ортаның құрылымы мен жабдықтары
    Несиелер: 5

    Ішкі орта түсінігі. Әртүрлі мақсаттағы үй-жайларда навигация және адамның жұмыс істеуін оңтайландыру әдістері. Интерьер мақсаты-интерьер сипатын анықтайтын маңызды фактор. Ішкі орта көлемді-кеңістіктік құрылым ретінде. Интерьер құрылыс қабықшасының құраушылары. Кешенді жабдықтар элементтерінің номенклатурасы және тұрғын және қоғамдық мақсаттағы интерьерлерді, қалалық кеңістіктерді толтыру. Ішкі ортаның қазіргі заманғы жабдықтарының функционалдық-пайдалану және эргономикалық сипаттамалары. Жиһаз, тұрмыстық техника, шамдар, аксессуарлар, тоқыма, интерьердегі декор элементтері. Әдіс-тәсілдер: оқушыға бағытталған оқыту, АКТ, проблема, жоба, презентация.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Сәулеттік графика және макеттеу 3
    Несиелер: 5

    "Болашақ үйі (іргелес аумақтармен)" шығармашылық дизайнерлік жобасын орындау. Жоба тұжырымдамасының сипаттамасы. Сәулет графикасы техникасында жобаның эскиздері мен клаузурасын орындау. Компьютерлік бағдарламалар құралдарын қолдана отырып, жоба сызбаларын масштабта орындау. Компьютерлік бағдарламалардағы жоба альбомы мен планшеттерін жобалау және орындау. Әр түрлі материалдарды қолдана отырып, жоба макетін масштабта орындау. Әдіс-тәсілдер: оқушыға бағытталған оқыту, АКТ, проблема, жоба, презентация.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Графикалық дизайндағы заманауи материалдар мен жабдықтар
    Несиелер: 5

    Қазіргі материалдардың жіктелуі, қасиеттері, сапасы. Графикалық дизайндағы материалдардың физикалық және техникалық қасиеттері (қағаз, тоқыма, акрил, полимерлер және т. б.) Графикалық дизайн объектілерін жобалаудағы материалдардың рөлі. Жарнамалық және полиграфиялық өнімдердегі материалдарға қойылатын функционалдық-эстетикалық талаптар. Пайдалануы, пайда болуы және технологиялық ерекшелігі бойынша материалдарды жіктеу. Материалдардың эстетикалық үйлесімділігі. Заманауи баспа жабдықтары және лазерлік кесу және гравировка жабдықтары. 3D басып шығару технологиялары. Әдіс-тәсілдер: оқушыға бағытталған оқыту, АКТ, проблема, жоба, презентация.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Заманауи дизайн (бейін бойынша)/
    Несиелер: 3

    Қазіргі дизайнның бастауы. 20 ғ. неміс дизайн дәстүрлерінің сабақтастығы (Веркбунд-Баухауз-Ульм). Неопластицизм, 20 ғасырдың басында дизайнға рационалистік көзқарастың негізі ретінде. Қазіргі дизайнның эмоционалдылығы мен рационализмі (неміс және итальян мектептерінің қарама-қайшылығы). Радикалды дизайн және психикалық дизайн 60-70 жж. Постиндустриалды кезеңнің дизайны (болидизм, биоморфизм, Арт-дизайн, интуитивті дизайн). Заманауи дизайнның жетекші теоретиктері. Заманауи дизайн әлеміндегі жетекші тұлғалар.Әдіс-тәсілдер: «аударылған сынып», оқушыларға бағытталған, есептер шығару, презентациялар, пікірталастар, АКТ

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Интерьер дизайнындағы заманауи материалдар мен жабдықтар
    Несиелер: 6

    Интерьердегі жарықтандыру. Әр түрлі мақсаттағы үй-жайлар мен интерьер аймақтары үшін жарықтандыру деңгейінің нормалары және жасанды жарықтандыру көздерінің пульсация коэффициенттері. Жарықтандыру құрылғыларының жіктелуі. Ыңғайлы орта құруға арналған арнайы жабдық (желдету, озондау, ылғалдандыру, температураны реттеу және т.б.). Эргономикалық, экологиялық, техникалық, өртке қарсы, аллергияға қарсы және т.б. интерьердегі жабындарға қойылатын заманауи талаптар. Төбенің, еденнің, қабырға жабындарының заманауи материалдары. Әдіс-тәсілдер: оқушыға бағытталған оқыту, АКТ, проблема, жоба, презентация.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Дизайн объектілерін модельдеу және макеттеу
    Несиелер: 5

    Модельдеу зияткерлік процесс ретінде. Дизайндағы модельдеу әдістері. Көркем-композициялық модельдеу әдісі. Сценарий модельдеу. Интеллект-карталар әдісі негізінде қызмет нәтижесін модельдеу. Дизайн жобасын практикалық орындау сатысында модельдеу әдістерін қолдану. Іргелес аумағы бар аз қабатты тұрғын үйдің жеке жобасының сызбалары мен макетін масштабта орындау. Күрделі формаларды макеттеу тәсілдерін қолдана отырып, материалда құрылыс макетін орындау. Әдіс-тәсілдер: оқушыға бағытталған оқыту, АКТ, проблема, жоба, презентация.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Интерьер дизайнын жобалау 1
    Несиелер: 6

    Көп функциялы бөлменің интерьер дизайнын жасау және жүзеге асыру процесі. Функцияларға сәйкес бөлмені аймақтарға бөлуді жоспарлаудың оңтайлы шешімдері. Көп функционалды бөлменің тоналды және түс шешімі. Көп функциялы үй-жайдың интерьер дизайны жобасымен жұмыс істеу кезеңдері (техникалық тапсырманы әзірлеу, жоба тұжырымдамасын іздеу және әзірлеу, жобаны жоспарлау шешімдері, референцияларды іріктеу, жобаны 3D-визуализациялауды орындау, интерьер дизайны жобасының жұмыс құжаттамасының жиынтығын дайындау). Әдіс-тәсілдер: оқушыға бағытталған оқыту, АКТ, проблема, жоба, презентация.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Жарнама және баспа кестесі
    Несиелер: 6

    Жарнаманың негізгі ұғымдары. Мақсатты аудитория, аумақ, беру құралдары, функциялары мен мақсаттары бойынша жарнамаларды жіктеу. Визуалды тілдің негізгі құралдары. Семиотика-белгілер туралы ғылым. Қоғамдық белгілік жүйелер. Иконикалық белгілер. Жарнамалық бейнелер және олардың құрамдастары. Жарнамалық графиканың негізгі түрлері. Логотип. Фирмалық стиль. Корпоративтік сәйкестендіру. Бірегей сауда ұсынысындағы жарнама бейнесі (УТП). Әдіс-тәсілдер: «аударылған сынып», оқушыға бағытталған оқыту, проблема, жоба, презентация.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Дизайнерлік жобалаудың теориялық негіздері
    Несиелер: 3

    Жобалық зерттеу тақырыбын таңдау. Зерттеу жұмысын жоспарлау және уақытты басқару. Дизайн саласындағы жобалық зерттеулердің әдіснамасы мен әдістері. Дизайнды зерттеудегі мәселені белгілеу. Жобалық зерттеудің тұжырымдамалық аппараты. Әдебиеттермен және референстермен жұмыс. Ғылыми зерттеу мен ғылыми мәтіннің логикасы. Біліктілік жұмысын (дипломдық жобаны) орындауға қойылатын талаптар – түсіндірме жазбаның, шығармашылық жобаның және қосымшалардың (альбомның, планшеттердің және презентациялардың) құрылымы, компоненттері, сандық және сапалық сипаттамалары. Әдіс-тәсілдер: оқушыға бағытталған оқыту, АКТ, проблема, жоба, презентация.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Графикалық дизайн типологиясы
    Несиелер: 6

    Графикалық дизайн типологиясының негізгі түсініктері. Графика тарихы. Графиканың негізгі түрлері (сурет, баспа графигі, компьютерлік графика). Плакат графиканың бір түрі. Кітап графикасы графикалық өнердің бір түрі ретінде. Экслибрис. Газет-журнал графикасының ерекшелігі. Визуалды коммуникация белгілері. Қолданбалы және өнеркәсіптік графика. Логотип. Типографика және леттеринг. Каллиграфия. WEB-DESIGN. Графиканың бейнелі тілі. Графиканың мәнерлілік құралдары. Әдіс-тәсілдер: оқушыға бағытталған оқыту, проблема, жоба, презентация.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Ландшафтық дизайн негіздері 1
    Несиелер: 5

    Ландшафтық дизайн-сәулет, құрылыс және жобалау, ботаника және Өсімдік шаруашылығы сияқты үш бағыттың түйіскен жеріндегі өнер. Ландшафтық дизайн объектілерінің типологиясы. Ландшафт дизайнының даму тарихы. Ландшафт дизайнындағы тұрақты және еркін орналасу. Ландшафт дизайнының стильдері. Табиғи компоненттерді белсенді пайдалану арқылы аумақтың сыртқы түрін өзгертуге бағытталған аумақты абаттандыру бойынша арнайы іс-шаралар мен шешімдер кешені. Ландшафтық дизайн объектілерін жобалау ерекшеліктері. Әдіс-тәсілдер: оқушыға бағытталған оқыту, АКТ, проблема, жоба, презентация.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 5
    Семестр 1
  • Қоғамдық ғимараттарға арналған интерьер дизайны
    Несиелер: 6

    Қоғамдық құрылымдардың жіктелуі. Ішкі кеңістікті ұйымдастыру, қоғамдық құрылымдардың интерьерлерін жоспарлау шешімдері. ҚНжЕ және ГОСТ талаптарын , қоғамдық құрылымдардың интерьерін жобалаудағы жарықтандыру мен түс схемасының адамға әсерін ескеру. Қоғамдық ғимараттар интерьерінің стильдері. Қоғамдық құрылыстардың интерьерін жобалау кезінде жайластыру, безендіру, санитарлық-техникалық нормалар мен қауіпсіздік шараларын сақтау. Қоғамдық құрылыстардың (сауда-ойын-сауық орталықтары, Көрме және Концерт залдары және т. б.) интерьер дизайнын жобалау реттілігі. Әдіс-тәсілдер: оқушыға бағытталған оқыту, АКТ, проблема, жоба, презентация.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 5
    Семестр 1
  • Тұрғын үй интерьер дизайны
    Несиелер: 8

    Тұрғын үй-жайлардың интерьерін жобалау ерекшеліктері. Тұрғын үй интерьерлерінің эстетикалық және функционалдық қасиеттерін талдау. Тұрғын үй-жайлардың интерьеріндегі құрылыс қабығы, заттық толтыру, түс схемасы және жарықтандыру. Тұрғын үй интерьерінің стилі. Тұрғын үй-жайлардың интерьер дизайны жобасының құжаттамасы. Техникалық тапсырма және жобалық ұсыныс. Тапсырыс берушінің тілектерін ескере отырып, интерьер дизайны тұжырымдамасын әзірлеу. Тұрғын үй-жайлардың интерьер дизайны жобасын орындау. Әдіс-тәсілдер: оқушыға бағытталған оқыту, АКТ, проблема, жоба, презентация.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 5
    Семестр 1
  • Ландшафтық дизайн негіздері 2
    Несиелер: 8

    Шағын рекреациялық объектілердің типологиялық ерекшеліктері. Микроландшафттық композицияларды қалыптастыру тәсілдері. Микроландшафттық композициялардың жіктелуі. Үй маңындағы учаскені ұйымдастыру ерекшеліктері. Микроландшафттық композицияларды жобалау-оазистер, рокариялар, бақшалар, колерлік және модульдік бақтар, философиялық аулалар және т. б .Ландшафтық дизайн жобасында орналасу мен стильді таңдау. Ландшафтық дизайндағы су объектілері. Су құрылғылары мен жасанды құрылыстардың түрлері. Ландшафтық дизайнның су компоненттерінің дизайн-жабдықтарын фитосүйемелдеу. Әдіс-тәсілдер: оқушыға бағытталған оқыту, АКТ, проблема, жоба, презентация.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 5
    Семестр 1
  • WEB дизайн
    Несиелер: 8

    Сандық ортаға арналған жарнаманы жобалау. Веб-сайттарды көркем жобалаудың заманауи құралдары мен формалары. Веб-сайттың бірыңғай графикалық бейнесін жасау әдістері-мамандандырылған сайттың басты және екінші беттері, ұран, кейіпкер, қаріп, түс схемасы, мәзір, сілтемелер парағы. WEB-дизайн жобасын орындау кезеңдері-техникалық тапсырма құрастыру, ақпаратты құрылымдау (юзабилити), графикалық редакторда жұмыс істеу - сайттың визуалды кеңістігін құрастыру, HTML және CSS технологияларын пайдалана отырып беттеу, вебмастеринг. Әдіс-тәсілдер: оқушыға бағытталған оқыту, АКТ, проблема, жоба, презентация.

    Оқу жылы - 5
    Семестр 1
  • Ландшафтық дизайн объектілерін жобалау және макеттеу 2
    Несиелер: 8

    Рекреациялық нысандарды қалыптастырудың заманауи тенденциялары. Рекреациялық объектілердің функционалдық-жоспарлау түрлері. Ландшафтық дизайнның бейнелі және стилистикалық шешімі. Сәулет объектілерінің, фито - және функционалды жабдықтардың, монументалды және сәндік дизайнның бірлігі. Заманауи бақша дизайнының стильдері.Қала ортасының бөлігі ретінде бақ-саябақ аймағының ландшафты дизайнының жобасын және макетін орындау. Әдіс-тәсілдер: оқушыға бағытталған оқыту, АКТ, проблема, жоба, презентация.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 5
    Семестр 1
  • Ландшафтық дизайн объектілерін жобалау және макеттеу 1
    Несиелер: 5

    Жасанды ортаның бөлігі ретінде Ландшафт дизайны қоршаған орта компоненттерінің сипаттамасы болып табылады. Еуропа мен Шығыстағы ландшафтық дизайндағы эстетикалық идеялардың эволюциясы. 18-19 ғасырлардағы Еуропаның бау-бақша ансамбльдері. Қытай мен Жапонияда сыртқы техногендік ортаны ұйымдастырудың ерекшеліктері. Заманауи ландшафт дизайнындағы "әдемі" және "пайдалы" тепе-теңдік. Ландшафтық дизайнның нормативтік-техникалық базасы. Таңдалған стильде ландшафтық дизайн объектілерін Компьютерлік жобалау. Ландшафтық дизайн объектілерінің ауқымды макетін орындау. Әдіс-тәсілдер: оқушыға бағытталған оқыту, АКТ, проблема, жоба, презентация.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 5
    Семестр 1
  • Интерьер дизайнын жобалау 3
    Несиелер: 8

    Пәтер мен үй интерьерлерінің заманауи дизайны. Қазіргі интерьерлік бағыттардың сипаттамасы – декордың тазалығы мен анықтығы, таңдау, функционалдығы мен жайлылығы. Мәнерлі құралдар, үй-жайларды аймақтау тәсілдері, интерьер қазіргі дизайнындағы жоспарлау шешімдері. Қазіргі заманғы пәтер интерьерлерінің стильдік шешімдері – стильдерді микширлеу және фьюжн. Әдіс-тәсілдер: оқушыға бағытталған оқыту, АКТ, проблема, жоба, презентация.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 5
    Семестр 1
  • Интерьер дизайнын жобалау 2
    Несиелер: 6

    Кеңсе кеңістігінің интерьер дизайнын жасау және жүзеге асыру процесі. Кеңсе интерьерінің оңтайлы түс схемалары-бұл кәсіби түс схемасы. Интерьер дизайны жобасымен жұмыс кезеңдері (өлшеу және фотофиксация, техникалық тапсырманы әзірлеу, жоба тұжырымдамасын іздеу және әзірлеу, жобаны жоспарлау шешімдері, референс – скетчтерді іріктеу, коллаждар, бордтар, жобаны 3D-визуализациялау, интерьер дизайны жобасының жұмыс құжаттамасының жиынтығын дайындау, жинақтау менеджменті). Дизайнерлік жобалаудағы авторлық қадағалау ұғымы. Әдіс-тәсілдер: оқушыға бағытталған оқыту, АКТ, проблема, жоба, презентация.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 5
    Семестр 1
  • Код ON6

    Шығармашылық бейнелеу және жобалау іс-әрекетінде қолдану үшін Өнертаным теориясының, материалдық мәдениет пен дизайнның дамуының негізгі ережелерін білуді интерпретациялау

  • Код ON3

    Шығармашылық дизайнерлік қызмет өнімдерін жасау процесінде сандық технологияларды, ресурстарды және қолданбалы бағдарламалық қамтамасыз етуді (AutoCAD, Photoshop, CorelDRAW,3dsMAX, Revit Adobe Illustrator және т.б.) пайдалану

  • Код ON5

    Әртүрлі дәстүрлі техникаларды және графика және кескіндеме технологияларын қолдана отырып, бейнелеу және шрифт грамотасы, композиция және түстану теориясының негізгі ережелерін білу негізінде оқу және шығармашылық жұмыстарды орындау

  • Код ON8

    Р8. Қолдан жасалгған ішкі ортаны ұйымдастыруға қойылатын техникалық, функционалдық, эргономикалық және эстетикалық талаптар, тарихи және қазіргі заманғы стильдер білімі мен жобалау алдындағы зерттеулер негізінде қолданбалы бағдарламалық қамтамасыз етуді қолдана отырып, әртүрлі мақсаттағы интерьер дизайнының жеке және командалық жобаларын әзірлеу

  • Код ON4

    Жобалау-графикалық іс-әрекет теориясы мен конструкциялау білімін дәстүрлі құралдармен және материалдармен, сондай-ақ Кәсіби компьютерлік бағдарламалар көмегімен сызбаларды және дизайнерлік жобалау жұмыстарын орындау кезінде практикада қолдану.

  • Код ON2

    Қазақ, орыс және шет тілдерінің нормалары мен ережелеріне сәйкес толеранттылық пен жеке тұлғаға құрмет негізінде кәсіби және тұлғааралық қарым-қатынас жағдайында ауызша және жазбаша хабарламаларды қалыптастыру

  • Код ON7

    Р7. ҚР нормативтік-құқықтық актілерінің талаптарын ескере отырып, көрнекі қабылдау психологиясының теориялық білімдерінің, полиграфиялық материалдардың қасиеттерінің, жабдықтар функцияларының негізінде графикалық және WEB-дизайн нысандарын құру, зерттеу дағдыларын, Кәсіби компьютерлік бағдарламаларда жұмыс істеу дағдысын және жобалау процесін тиімді ұйымдастыру, жүзеге асыру және басқару білімін қолдана отырып

  • Код ON1

    Практикалық жобалық және шығармашылық қызметте қолдану үшін әлеуметтік-гуманитарлық және жаратылыстану ғылымдары саласында алынған базалық білім негізінде адамның өмірі мен қызметін реттеу, тарихи үдерістердің өтуі, қазіргі қоғамның проблемаларын шешу жолдары туралы пайымдаулар шығару

Top