Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01902 Арнайы педагогика в Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

  • Қоғамтану білімі (пәнаралық курс)
    Несиелер: 5

    Студенттердің экономиканың қызмет ету заңдылықтары жайлы кешенді түсініктерін қалыптастыруға, іскерлік білім алуына бағдарланған, өз бизнесін ашу және оны сәтті жүргізудің ерекшеліктерін айқындайды. Тірі ағзаның, әртүрлі деңгейдегі ұйымдар экожүйесінің, жалпы биосфераның қызмет етуінің негізгі заңдылықтарын және олардың тұрақтылығын қарастырады. Тіршілік қауіпсіздігінің теориялық негіздерін, тіршілік қауіпсіздігінің құқықтық, нормативтік-техникалық және ұйымдастырушылық негіздерін және техникалық құралдар мен технологиялық үдерістердің қауіпсіздігін арттыру әдістерін қамтиды. Ілияс Жансүгіровтің өмірбаяны мен шығармашылық қызметін, әдебиеттану ғылымындағы орнын қарастырады. Оның отандық әдебиеттің көркемдік қағидаларын қалыптастырудағы үлесін зерттейді. Білім алушылардың бойында ғылыми-зерттеу іс-әрекетінің дағдылары мен құзіреттіліктер қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Дефектология негіздері және психопатология
    Несиелер: 6

    Дефектологияның мақсаттары мен міндеттерін, дефектология бөлімдерін, дефектологияның басқа ғылымдармен байланысын, мүмкіндігі шектеулі балаларды оқыту мен тәрбиелеудің формалары, құралдары мен әдістерін, қандай да бір кемістіктің пайда болуын, психикалық функциялардың дамуындағы себеп-салдарлық байланыстарды анықтауды және бала өмірінің әлеуметтік-педагогикалық жағдайларын зерделеуді қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Жаңартылған орта білім мазмұны жағдайында оқытудың жаңаша әдістері мен технологиясын қарастырады. Педагогикалық үдерісті болжау, жоспарлау және басқару, ғылыми талдау әдістерін зерттейді. Педагогиканың гуманитарлық білім және білім беру үдерісі субъектілерінің өзара әрекетінің саласы ретіндегі теориялық түсініктерін және қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Невропатология
    Несиелер: 5

    Адамның жүйке жүйесінің құрылысы мен қызметін, жүйке жүйесінің эволюциясын, мидың жас эволюциясын, жүйе генезі туралы ұғымды, жүйке клеткасының құрылысын, синапс туралы ұғымды, жұлынның құрылысын қарастырады. Бас миының құрылымын, бас миының қабықтарын, өткізгіш жолдарды, жүйке жүйесінің құрылымындағы блоктарды,сондай-ақ негізгі неврологиялық синдромдарды зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы
    Несиелер: 5

    Балалар мен жасөспірімдердің өсуі мен дамуының жасерекшеліктерінің жалпы заңдылықтарын, олардың физиологиялық қызметтерінің қалыптасуын қарастырады. Балалар мен жасөспірімдердің денсаулығын сақтау мен нығайтуға, үйлесімді даму және фкнуционалдық мүмкіндіктерін жетілдіруге бағытталған баланың сыртқы ортамен өзара әрекетін, гигиеналық нормативтер мен талаптарды зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Арнайы білім беру негіздері
    Несиелер: 7

    ҚР және шет елдердегі арнайы білім беру жүйесінің даму тарихын; арнайы білім беру теориясы мен тәжірибесінің жалпы мәселелерін; арнайы педагогиканың ғылыми негіздерін зерттейді. ҚР мүмкіндіктері шектеулі балаларды әлеуметтік және медициналық-педагогикалық түзеу арқылы қолдау жүйесін сипаттайды; зияты зақымдалған, сөйлеу, есту, қимыл-қозғалысы бұзылған балалардың, сондай-ақ ауыр және күрделі бұзылған балалардың білім алуы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Нейропсихология негіздері
    Несиелер: 5

    Психикалық үдерістерді мидың ұйымдастыруын, ми мен психиканың дамуының өзара байланысын, нейропсихологиялық синдромдық тәсілдің әдістемесі мен әдістемесін және нейропсихологиялық зерттеу әдістемесін қарастырады. Мидың зақымдануы кезіндегі симптомдарды, синдромдарды және диагностиканың әдістерін, физиологиялық процестердің көмегімен психикалық процестерді ұйымдастыруды зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Генетика негіздері
    Несиелер: 5

    Адам генетикасының пәні, міндеттері мен әдістерін, адамның генетикалық зерттеу объектісі ретіндегі ерекшеліктерін, адам генетикасының негізгі бөлімдерін, адам генетикасы әдістерінің ерекшелігін ашады. Адам генетикасының даму тарихын, клиникалық-генеалогиялық әдісті, әдістің міндеттерін, тұқым қуалаудың аутосомды-доминантты түрін, аурулардың санатын зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Арнайы психология
    Несиелер: 6

    Л. С. Выготский бойынша психикалық дизонтогенез, біріншілік және екіншілік кемістігі түсінігін ашты. Күрделі кемшіліктер жағдайында дамуды, психикалық дамудың бұзылуының түрлерін: дамымауды, дамуды кідіртуді, зақымдалған дамуды, бұрмаланған дамуды зерттейді. Туа біткен немесе жүре пайда болған ақаулары бар балалардың психикалық даму нормасынан ауытқушылықты түзету және алдын алудың әдістемелік, теориялық және қолданбалы аспектілерін қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Естуі қабілеті зақымдалған балалардың психологиялық-педагогикалық диагностикасы
    Несиелер: 5

    Психологиялық-педагогикалық диагностиканың теориялық негіздерін; психологиялық-педагогикалық және дифференциалдық диагностиканы қолдану саласын; психодиагностикалық тексеру жүргізудің жалпы принциптерін; есту қабілеті зақымдалған балалардың психологиялық-педагогикалық және дифференциалдық диагностикасы әдістемелерін жіктеуді оқытады. Диагностикалық құралдарды пайдалану, есту қабілеті бұзылған балаларға психологиялық-педагогикалық тексеру жүргізу, диагностикалық-консультациялық қызмет жүйесін ұйымдастыру дағдылары мен іскерлігін қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Мүмкіндігі шектеулі балаларға қол еңбегін оқытудың теориясы мен технологиясы
    Несиелер: 5

    Мүмкіндігі шектеулі балаларға арналған мектептерде қол еңбегін оқытудың мақсаттары мен міндеттерін, әдістемелік негіздерін, қол еңбегін оқыту құралдарын және мүмкіндігі шектеулі балалармен жұмыс істеу әдістемесін қарастырады. Қол еңбегін оқыту әдістемесінің әдіснамалық негіздерін, оның басқа ғылымдармен байланысын ашады. Қол еңбегін оқытудың материалдық базасын зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Инклюзивті білім беруді ұйымдастырудың теориялық негіздерін, инклюзия дамуының тарихи аспектілерін, инклюзивті білім беру модельдерін қарастырады. Инклюзивті білім беру технологиясын, жеке білім беру маршрутын құруды, балалардың ерекше білім беру қажеттіліктерін ескере отырып оқу үдерісін жоспарлауды, инклюзивті оқыту жағдайында тьюторлық тәжірибені ұйымдастыруды зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Интеллектісі бұзылған балалардың психологиялық-педагогикалық диагностикасы
    Несиелер: 5

    Психологиялық-педагогикалық диагностиканың теориялық негіздерін; психологиялық-педагогикалық және дифференциалдық диагностиканы қолдану саласын; психодиагностикалық тексеру жүргізудің жалпы принциптерін; интеллекті бұзылған балалардың психологиялық-педагогикалық және дифференциалдық диагностикасы әдістемелерін жіктеуді оқытады. Диагностикалық құралдарды пайдалану, зияты зақымдалған балаларға психологиялық-педагогикалық тексеру жүргізу, диагностикалық-консультациялық қызмет жүйесін ұйымдастыру дағдылары мен іскерлігін қалыптастыруға бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Мүмкіндігі шектеулі балалардың психологиялық-педагогикалық диагностикасы
    Несиелер: 5

    Психологиялық-педагогикалық диагностиканың теориялық негіздерін; психологиялық-педагогикалық және дифференциалдық диагностиканы қолдану саласын; психодиагностикалық тексеру жүргізудің жалпы принциптерін; психологиялық-педагогикалық және дифференциалдық диагностика әдістемелерін жіктеуді оқытады. Диагностикалық құралдарды пайдалану дағдылары мен білігін қалыптастыруға, мүмкіндігі шектеулі балаларды психологиялық-педагогикалық тексеру жүргізуге, диагностикалық-консультациялық қызмет жүйесін ұйымдастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Интеллектісі бұзылған балаларға қол еңбегін оқытудың теориясы мен технологиясы
    Несиелер: 5

    Зияты зақымдалған балаларға арналған мектептерде қол еңбегін оқытудың мақсаттары мен міндеттерін, әдістемелік негіздерін қарастырады. Қол еңбегін оқыту әдістемесінің әдіснамалық негіздерін, оның басқа ғылымдармен байланысын ашады. Зияты зақымдалған балалардың қол еңбегін оқытудың материалдық базасын зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Есту қабілеті зақымдалған балаларды еңбекке оқыту
    Несиелер: 5

    Есту қабілеті зақымдалған балалардың қол еңбегін оқыту теориясы мен технологияларын, қол еңбегі саласындағы білімі мен іскерлігін, қол жұмыстарын жасау кезінде сабақ өткізу кезінде педагогикалық инновацияны және сандық компьютерлік технологияларды пайдалануды үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Логопедия
    Несиелер: 6

    Логопедияның теориялық және әдіснамалық негіздерін, пәнін, нысанын, әдістерін, міндеттерін, қағидаларын, басқа да ғылыми пәндермен өзара байланысын ашады. Сөйлеу тілінің анатомо - физиологиялық механизмдерін, заңдылықтарын және даму кезеңдерін зерттейді. Сөйлеу тілі бұзылған балаларды тексеруді, сөйлеу тілінің бұзылыстарын жіктеуді, клиникалық-педагогикалық жіктеуді сипаттайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Арнайы мектептегі тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Оқу-тәрбиелік жұмысты ұйымдастыру әдістемесін қарастырады және тәрбиелеу үдерісінің заңдылықтарын, мәні мен мазмұнын қарастырады, жаңартылған орта білім мазмұны аясында тәрбиелеу қағидаларын зерттейді. Болашақ педагогтың өз бетімен білім алу және кәсіби тұрғыда өз-өзін жетілдіруге мүдделілігін қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Қашықтықтан білім берудің әдістемесі мен технологиясы
    Несиелер: 5

    Қашықтықтан оқыту және электрондық оқыту әдістерінің әдістемелік мәселелері қарастырылады, қазіргі заманғы білім беру тәжірибесін және алдыңғы қатарлы педагогикалық тәжірибе, ғылымның жетістіктерін ескеріп, қашықтықтан оқыту технологияларын қолдана отырып, оқу үрдісін ұйымдастырудың ерекшеліктерін игереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Зияты зақымдалған балаларды психологиялық-педагогикалық әлеуметтендіру
    Несиелер: 5

    Зияты зақымдалған балаларды әлеуметтік бейімдеу, ақыл-ой кемістіктері нің тәсілдері мен әдістері зерттейді. Бағытталған дағдыларын қалыптастыру шарттарын айқындау және іске асыру, түзету-тәрбие жұмысын, таңдау оңтайлы жұмыс бағыттарын анықтау және кемшіліктерді барынша азайту мүмкіндіктерін береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Олигофренопедагогика
    Несиелер: 5

    Олигофренопедагогиканың теориялық және әдіснамалық негіздерін, пәні, нысаны, әдістері, міндеттері, принциптері және басқа ғылыми пәндермен өзара байланысын ашады. Ақыл-ой кемістігі бар балаларды тәрбиелеу және оқыту мәселелерін және оларды әлеуметтік оңалту мәселелерін зерттейді. Зияты зақымдалған балаларды оқыту және тәрбиелеу әдістерінің, тәсілдерінің, құралдарының мазмұнын әзірлеу және олардың арнайы мекемелерде ұйымдастыруын сипаттайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Психикалық дамуы тежелген балаларды түзете-дамыта оқыту
    Несиелер: 5

    Психикалық дамуы тежелген балаларды түзете-дамыта оқытудың ерекшелігі мен ерекшеліктерін, түзету-дамыту жұмысының әдістері мен тәсілдерін, психикалық дамуы тежелген балалардың танымдық саласын дамытуға арналған арнайы құралдар мен жаттығуларды, бастауыш мектепте психикалық дамуы тежелген балаларды оқытуда қолданылатын педагогикалық технологияларды зерделейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Заманауи педагогикалық технологиялар/
    Несиелер: 5

    Мүмкіндігі шектеулі балалардың санатына, әртүрлі деңгейіне және қабылдауына байланысты арнайы білім беру жүйесінде заманауи педагогикалық технологияларды қолдануды қарастырады. Мүмкіндігі шектеулі балалардың жеке физикалық ерекшеліктерін ескере отырып, топтық және жеке сабақтарда тапсырмаларды орындау кезінде инновациялық әдістерді қолдануды зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Естуі қабілеті зақымдалған балаларды психологиялық-педагогикалық әлеуметтендіру
    Несиелер: 5

    Есту қабілеті зақымдалған балалардың психологиялық-педагогикалық әлеуметтенуінің ерекшеліктерін ашады. Қалыптастыруға бағытталған ерекше қажеттіліктері бар балаларды оқыту, әртүрлі психикалық жағдайларды диагностикалау, балалардың тиісті контингентін арнайы оқу-тәрбие мекемелерінде жинақтау қабілеті бар арнайы педагогтың кәсіби сапасын арттыруды қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Кәсіби бағытталған мәтінмен жұмыс
    Несиелер: 5

    Арнайы педагогика саласы бойынша шет тіліндегі терминдерді, сондай-ақ шет тілінде сөйлеу әрекетінің төрт түрлі дағдыларын меңгеруді зерттейді. Кәсіби әрекетінің міндеттерін шешу үшін студенттерді шет тілінде ауызша және жазбаша түрде қарым-қатынас жасауға дайындайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Аутизмі бар балаларды оқыту және дамыту
    Несиелер: 5

    Аутизмі бар балаларды оқыту және дамыту ерекшеліктерін, эмоциялық-тұлғалық саладағы бұзылулар салдарынан бейімделу мен әлеуметтендіруде қиындықтарға тап болған балалар мен жасөспірімдерді кешенді психологиялық сүйемелдеу жүйесін әзірлеуді ашады. Аутист баланың әлеуметтік бейімделу деңгейін арттырудағы түзету және психотерапиялық жұмыс мүмкіндіктерін, балалар аутизмін мінез-құлықтық түзету әдістерін зерттейді (АВА-терапия);

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Мектепке дейінгі логопедия
    Несиелер: 5

    Мектепке дейінгі логопедияның теориялық және әдіснамалық негіздерін; сөйлеудің анатомо - физиологиялық механизмдерін; балалардың сөйлеу дамуының заңдылықтары мен кезеңдерін; сөйлеуі бұзылған балаларды тексеруді үйренеді. Сөйлеу бұзылыстары түрлерін қарастырады: сөйлеудің дыбыстық жағының бұзылуы; сөйлеудің лексикалық-грамматикалық жағының бұзылуы; жазбаша сөйлеудің бұзылуы; дауыстың бұзылуы; сөйлеу екпіні мен ырғағының бұзылуы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Арнайы білім берудегі инновация
    Несиелер: 5

    Арнайы білім беру жүйесін дамытудың қазіргі заманғы үрдістерін, білім беруді жаңғырту жөніндегі негізгі құқықтық құжаттарды, арнайы білім берудегі инновациялық процестерді іске асырудың өлшемдері мен шарттарын зерделейді. Инновациялық білім беру жағдайында бағдарлану, педагогикалық ізденісті жүзеге асыру және білім беру процесіне инновациялық технологияларды енгізу білігін қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Сурдопедагогика
    Несиелер: 5

    Сурдопедагогика саласы бойынша ғылыми түсініктері мен құзыреттіліктерін, есту қабілеті бұзылған балалар мен жасөспірімдерді оқыту мен тәрбиелеудің негізгі принциптерін меңгереді, ережелерін біледі , олардың бұзылған функцияларына түзету ықпал ету құралдары мен әдістерін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Логопедиялық технологиялар
    Несиелер: 5

    Әр түрлі сөйлеу бұзылыстары кезінде сөйлеу тыныс алу технологиясын; артикуляциялық гимнастиканы; сөйлеу бұзылыстары кезінде сөйлеу тыныс алуын қалыптастыру технологиясын; дауысты түзету технологиясын; тыныс алу-дауыс жаттығуларын; ауызша сөйлеуді қарқынды-ырғақтық ұйымдастыруды түзету технологиясын; сөйлеуді қарқынды-ырғақтық ұйымдастыруды түзету тәсілдерін үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Критериалды бағалау технологиясы
    Несиелер: 5

    Критериалды бағалаудың әдіснамалық және әдістемелік негіздерін, принциптерін, функцияларын, модельдерін қарастырады. Нормативтік қызметте бекітілген мемлекеттік стандартқа қатысты білім алушылардың жетістіктерін белгілейді және жекелеген оқушылардың үлгерімін, олардың дайындық деңгейін және мұғалім жұмысының критерийлерін бақылайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Инклюзивті білім беру жағдайында логопедиялық жұмысты ұйымдастыру технологиясы
    Несиелер: 4

    Инклюзивті білім беру жағдайында логопедиялық жұмысты ұйымдастыру технологиясын қарастырады. Сөйлеу бұзылыстары кезінде тыныс алу технологиясын; артикуляциялық гимнастиканы; сөйлеу бұзылыстары кезінде тыныс алуын қалыптастыру технологиясын; дауысты түзету технологиясын; тыныс алу-дауыс жаттығуларын; ауызша сөйлеуді қарқынды-ырғақтық ұйымдастыруды түзету технологиясын; сөйлеуді қарқынды-ырғақтық ұйымдастыруды түзету тәсілдерін үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Көмекші мектепте тарихты оқытудың арнайы әдістемесі
    Несиелер: 5

    Көмекші мектепте тарихты оқытудың арнайы әдістемесі мазмұнын, міндеттерін, құрылымын, оқу пәнін, оқу бағдарламасын, оқу жүктемесін қарастырады. Зиятында ауытқуы бар балаларды оқытуда қойылатын талаптарды, әдіс-тәсілдерді, заманауи технологияларды, олардың ерекшеліктерін, тарихи білімін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Түзете-дамыта оқытуды ұйымдастыру және мазмұны
    Несиелер: 5

    Түзете - дамыта оқыту сыныптарындағы талдау және салыстыру дағдыларын қалыптастыру және бақылауға бағытталған дамуында ауытқуы бар балалармен коррекциялық жұмыс қарастырылады. Дамуында ауытқуы бар балалармен түзете-дамыта оқыту жүйесін құрудың теориялық-әдіснамалық негіздері, оқытудың негізгі принциптері, ерекшеліктері қарастырылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Логопедиядағы ақпараттық-коммуникативтік технологиялар
    Несиелер: 5

    Логопедиялық сабақтарда кешені оқу-әдістемелік материалдарды, техникалық және аспаптық құралдарды оқу процесінде есептеу техника, нысандары мен әдістері, оларды қолдану қарастырылады. Логопедияда арнайы компьютерлік бағдарлама үшін жеке және топтық сабақтар, балалармен сөйлеу, пайдалану мультимедиаресурстарды Зерттеу қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Білім алуда ерекше қажеттіліктері бар балаларды оқыту
    Несиелер: 4

    Балалардың ерекше білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, жеке білім беру бағытын құру, білім беру процесін жоспарлау әдістері мен технологияларын зерделейді. Сабақтарда кедергісіз орта құру және оқу бағдарламаларын әр баланың ерекшеліктері мен қажеттіліктеріне бейімдеу біліктерін қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Аудиология және естуді протездеу
    Несиелер: 5

    FM-жүйелерінде қазіргі заманғы есту аппараттары, кохлеарлы имплант арқылы, оларды шешу жолдары, пайдаланушылардың есту аппараттарын дұрыс бағытта қолданылуы қарастырылады. Скринингтік зерттеулер, есту қабілеті бұзылыстарын диагностикалаудың сурдопедагогикалық бағалау әдістемесін, объективті және субъективті әдістері, олардың негізгі сипаттамалары, параметрлері есту аппараттарын, жасанды есту мүшесін орнатудың ерекшеліктері, жасанды есту мүшесін орнатудың тиімділігін бағалау сипатталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Жалпы білім беретін мекемелердегі логопедтің әрекеті
    Несиелер: 5

    Мектепте логопедиялық жұмысты ұйымдастыруды, логопедтік топта логопедиялық жұмысты ұйымдастыру кезеңдері мен жүргізу формаларын зерттейді. Балаларды іріктеу принциптерін және топтарды жинақтауды, сөйлеу қабілеті бұзылған балаларға көмек көрсететін жалпы және арнайы білім беру мекемесінің логопедтік құжаттамасын; түзету оқытуды жоспарлау мен ұстауды қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Естімейтін балаларға дыбыс айтуды қалыптастыру әдістемесі
    Несиелер: 5

    Естімейтін және нашар еститін балалардың психофизиологиялық механизмдерін тәрбиелеу, икемдеу, ауызша сөйлеутілін қалыптастыру. Есту қабілеті бұзылуының себептерін, міндеттері мен, мазмұны, әдістері, әдістемесін ауызша сөйлеу тілін дамыту, айтылу тараптарын ауызша сөйлеу, тыныс алу, дауыс, ырғақтық-әуендік құрылымын, сөздер мен сөз тіркестерін дұрыс қолдануын, оқытудың техникалық құралдарын қалыптастыруды зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Сурдопедагогикадағы ақпараттық- коммуникативтік технологиялар
    Несиелер: 5

    Сабақтарда мультимедиаресурстарын пайдалану, есту қабілеті бұзылған балаларға жеке және топтық сабақтарда арнайы компьютерлік бағдарлама қолдану қарастырылады. Кешені оқу-әдістемелік материалдарды, техникалық және аспаптық құралдарды оқу процесінде есептеу техника, нысандары мен әдістері, оларды қолдану сурдопедагогикада зерттеледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Түзете-дамыта оқытудағы ақпараттық-коммуникативтік технологиялар
    Несиелер: 5

    Сабақтарда мультимедиаресурстарды пайдалану, зиятында ауытқуы бар балалармен жеке және топтық сабақтарда компьютерлік бағдарлама қолдану қарастырылады. Кешенді оқу-әдістемелік материалдарды, техникалық және аспаптық құралдарды оқу процесінде есептеу техника, нысандары мен әдістері, оларды қолдану технологиялар түзету-дамытушылық оқыту зерттеледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Мүмкіндігі шектеулі балаларға математиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Математиканы оқыту әдістемесі курсының пәнін, міндеттерін, мазмұнын, арнайы Әдістеменің даму тарихын қарастырады. Арнайы мектепте математиканы оқытуды ұйымдастырудың мазмұны, әдістері мен құралдарын оқытады. Оқу әдістемесін ашады: сандарды, нөмірлеуді, арифметикалық әрекеттерді, өлшеудің жүйесін, кестелік көбейту мен бөлуді, қарапайым және құрамдас арифметикалық есептерді, уақыт және геометриялық материалды, арнайы мектептегі бөлшектерді қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Сөйлеу тілінің жүйелі бұзылуы кезіндегі логопедиялық жұмыс
    Несиелер: 5

    Алалия және афазия, себептері, механизмдері, симптоматику бұзылу дәрежесі мен тіл туралы түсініктерін ашады. Алалии және афазия, сипаттамасын, олардың негізгі формалары мен жіктеулерін қарайды. Ерте және саралау диагностикасы бұзылыстарында; принциптері, технологиялары мен жүйесін түзету-педагогикалық жұмыстарны зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Зиятында ауытқуы бар балалардың дене және психосоматикалық дамуының арнайы әдістемесі
    Несиелер: 5

    Зиятында ауытқуы бар балалардың психосоматикалық дамуының бұзылыстары, зерттеу әдістерін ашады. Зияты зақымдалған балалардың психосоматикалық және дене дамуының клиникалық-психологиялық сипаттамасын қарастырады. Зияты зақымдалған балалардың қозғалыс функциясының онтогенезін, себептері және бұзылулардың қозғалыс функцияларының дәрежедегі қимыл-қозғалыс бұзылуының ерекшеліктерін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Мектепке дейінгі мекемелердегі сурдопедагогтың әрекеті
    Несиелер: 5

    Мектепке дейінгі мекемелердегі сурдопедагог жұмысының әдістері мен технологияларын, олардың ішінде: естімейтіндер, нашар еститін мектепке дейінгі балаларды дамыту, тәрбиелеу және оқыту үрдістерін, естімейтіндер, нашар еститін мектепке дейінгі балаларды тәрбиелеу мен оқытудың мазмұны, әдістерін зерттейді. Осы бөлімнің негізгі ұғымдары туралы түсініктерді қалыптастыруға және зерттелген диагностикалық және түзету технологияларын практикада қолдана білуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Сөйлеу тілінің фонетика-фонематикалық бұзылысы
    Несиелер: 5

    Мектепке дейінгі бар балалар туралы түсінік беру; мектеп жасына дейінгі балалардың фонетикалық-фонематикалық жетіспеушілігі мәселелері теориялық негіздерін ашады, мектеп жасына дейінгі балалардың фонетикалық-фонематикалық жетіспеушілігі сипаттамасын, құрылымын қарайды, фонетикалық-фонематикалық жетіспеушілігі жұмыс жүйесін қалыптастыруды зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Жалпы білім беру мекемелеріндегі арнаулы педагогтың әрекеті
    Несиелер: 5

    Жалпы білім беру мекемелеріндегі арнаулы педагог жұмысының негізгі әдістері мен технологияларын зерттейді. Қиындықтары тұрақты сипатқа ие және әртүрлі жас кезеңдерінде ұзартылған бақылау мен мамандандырылған көмекті талап ететін балаларды оқыту мен тәрбиелеу міндеттерін шешуге бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • МШБ инклюзивті және интеграциялап оқытудың қазіргі мәселелері
    Несиелер: 4

    Мүмкіндігі шектеулі балаларды инклюзивті және интеграциялап оқытудың қазіргі өзекті мәселелерін, инклюзивті білім беруге жататын адамдардың санатын кеңейтуді, оларға сапалы білім беру қызметтерімен қамтамасыз ету қажеттілігін қарастырады. Қазіргі инклюзивті білім беру технологиясын, жеке білім беру аясын құруды, балалардың ерекше білім беру қажеттіліктерін ескере отырып оқу үдерісін жоспарлауды зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Мектепке дейінгі есту қабілеті зақымдалған балалармен түзету жұмыс
    Несиелер: 5

    Мектепке дейінгі білім беру деңгейінде есту қабілеті нашар балалармен түзету жұмыстарын, ойын және практикалық жаттығулар пайдаланылуы мүмкіндігін зерттейді. Есту қабылдауды дамыту міндеттерін, мазмұнын, әдіс-тәсілдерін, жұмыс және оқыту айтылу, тіл дамыту, танымдық қызметін дамыту жұмыстарын ашады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Қазіргі логопедиялық технологиялар
    Несиелер: 5

    Логопедиялық технологиялар, бағдарламалық және сараланған кезеңдері логопедиялық тексеру қарастырылады. Логопедиялық тексеру, түзету айтылу тараптарынан сөйлеу қалыптастыру, сөйлеу тыныс алу, түзету, дауыс беру, дамыту интонациялық сөйлеу дағдысын қалыптастыру сөйлеудің өзін-өзі реттеу технологияларының теориялық негіздері зерттеледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Тифлопедагогика негіздері
    Несиелер: 6

    Көрудің бұзылуы кезіндегі ақау және оның құрылымы туралы ұғымды; қалыпты және аномалды дамудың негізгі заңдылықтарының ортақтығын; психикалық дамудағы біріншілік және екіншілік кемістіктерді; көру қабілеті бұзылған баланы оқыту мен дамытудың арақатынасын, компенсаторлық үдерістердің мәндік сипаттамаларын және көру бұзылуының орнын толтыру сатысын ашады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Мүмкіндігі шектеулі балаларды тілге оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Орыс (қазақ) тілін арнайы оқыту әдістемесінің ғылыми негіздерін; орыс (қазақ) тілін арнайы (түзету) мектептегі оқу пәні ретінде, сауатты оқыту әдістемесін қарастырады. Арнайы (түзету) мектепте орыс (қазақ) тілін оқыту әдістерін, принциптерін, оқу жұмысын ұйымдастыру формаларын, грамматикалық және сөз-білім беру ұғымдарын қалыптастыру ерекшеліктерін, бастауыш сыныптарда фонетика мен графиканы оқып үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Кәсіби еңбекті оқыту және әлеуметтік тұрмыстық бағдарлаудың әдістемесі
    Несиелер: 5

    Әлеуметтік-тұрмыстық бағдар мектеп мұғалімінің МШ балаларды анықтау және бақылау білімдері мен практикалық дағдыларының ерекшеліктерін қарастырады. Үйден оқытатын балаларды оқытудың ерекшеліктерін, әлеуметтік-тұрмыстық бағдар беру, мұғалімге арналған әдістемелік құрал кәсіптік-еңбектік оқыту және әлеуметтік тұрмыстық бағдар беру, сабақ типтерін, түрлерін сипаттайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Естімейтін балалардың есту қабілетін дамыту әдістемесі
    Несиелер: 6

    Сөйлеуді қабылдау және үрлеу үшін полисенсорлық негіз құрылатын арнайы оқыту процесінде естімейтін және нашар еститін балалардың есту қабілетінің тиімді дамуын сипаттайды. Есту қабілеті зақымдалған балалардың есту қабілетін дамыту технологиясын оқытады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Мектепке дейінгі сурдопедагогика
    Несиелер: 5

    Есту қабілеті бұзылған мектепке дейінгі балаларды тәрбиелеу мен оқыту көзқарасының даму тарихын; есту қабілетінің төмендеуінің ерте және мектепке дейінгі балалардың психикалық дамуына әсерін; балалардың есту қабілетінің бұзылуының жіктелуін; есту қабілеті бұзылған ерте және мектепке дейінгі балалардың психикалық даму ерекшеліктерін; есту қабілеті бұзылған мектепке дейінгі балалардың жалпы даму түріндегі мүмкіндіктерін зерделейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Дислалия кезіндегі логопедиялық жұмыс
    Несиелер: 6

    Орыс (қазақ) тілінің фонетикалық құрылымын, балалар жасындағы сөйлеуді меңгерудің онтогенезін, сөйлеу бұзылыстарының жіктелуін, логопедияның жалпы дактикалық және әдістемелік принциптерін, сөйлеу қабілеті бұзылған балаларға логопедтік көмекті ұйымдастыру жұмыстарын және көрсету жүйесін үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Жалпы тіл кемістігі кезіндегі түзету жұмысы
    Несиелер: 5

    Жалпы тіл кемістігі кезіндегі қазіргі заманғы логопедия процесінде әсер етудің себептері, пайда болу механизмдері жалпы сөйлеу тілінің дамуының және оның әдістері диагностикасы қарастырылады. Сөйлеу тілі бұзылған балаларға негізгі және қосымша диагностикалық және түзетушілік технологияларын пайдаланылатын түзету жұмыстарының пайдаланылуы зерттеледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Интеллектісі бұзылған балаларды тілге оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Арнайы оқыту әдістемесінің ғылыми негіздерін; орыс (қазақ) тілін зияты зақымдалған балаларға арналған мектепте оқу пәні ретінде, сауатты оқыту әдістемесін қарастырады. Зияты зақымдалған балаларға арналған мектепте орыс (қазақ) тілін оқыту әдістерін, принциптерін, оқу жұмысын ұйымдастыру формаларын, грамматикалық және сөз-білім беру ұғымдарын қалыптастыру ерекшеліктерін, фонетика мен графиканы үйренеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Көмекші мектепте айналамен таныстыруды оқытудың арнайы әдістемесі
    Несиелер: 5

    Көмекші мектепте айналамен таныстыруды оқытудың арнайы әдістемесі психологиялық-педагогикалық негіздерін оқытуды қарастырады. Көмекші мектепте айналамен таныстыруды оқытудың арнайы әдістемесін дайындау және пайдалану, оқытудың техникалық құралдарын пайдалану және жасау оқу мультимедиялық презентациялар сабақтарын өткізуді зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Психикалық дамуы тежелген балалармен жүргізілетін жұмыстың психологиялық - педагогикалық технологиялары
    Несиелер: 6

    Психикалық даму кешеуілінің себептері мен жүйеленуін, психикалық дамуы тежелу кезіндегі ақау құрылымын, психикалық дамуы кешеуілдеген балалардың психологиялық ерекшеліктерін қарастырады. Психикалық дамуы тежелу және ұқсас жағдайлардың дифференциалды диагностикасын, әртүрлі генездегі бұзылулардан айырмашылықтарды, оқу-тәрбие жұмысын ұйымдастыру ерекшеліктерін ашады. Түзету-дамыту және оқу-тәрбие технологияларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Мектепке дейінгі олигофренопедагогика
    Несиелер: 5

    Түзете оқытудың ықпалымен баланың даму ерекшеліктері мен заңдылықтарын; әртүрлі түзеу немесе оңалту түріндегі мекемелерде зиятында ауытқуы бар балаларды оқыту мен тәрбиелеудің принциптерін, мазмұнын, әдістерін; әртүрлі деңгейдегі зиятында ауытқуы бар балалармен түзету жұмысында жеке тәсілді қамтамасыз етуді; бұзылуларды ескере отырып, балаларға арналған арнайы мекемелердің жүйесі мен құрылымының вариативтілігін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Есту қабілеті зақымдалған балаларды тілге оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Арнайы оқыту әдістемесінің ғылыми негіздерін; орыс (қазақ) тілін есту қабілеті бұзылған балаларға арналған мектепте оқу пәні ретінде, сауатты оқыту әдістемесін қарастырады. Есту қабілеті бұзылған балаларға арналған мектепте орыс (қазақ) тілін оқыту әдістерін, принциптерін, оқу жұмысын ұйымдастыру формаларын, грамматикалық және сөз-білім беру ұғымдарын қалыптастыру ерекшеліктерін, фонетика мен графиканы оқыту қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Естімейтін балаларды заттық-практикалық оқыту
    Несиелер: 5

    Естімейтін оқушыларды заттық-тәжірибелік оқыту сияқты маңызды дидактикалық шарттары жан-жақты дамытуды қарастырады. Заттық-практикалық оқыту сабақтарында міндеттері, мазмұны мен ұйымдастыру формалары жұмыс мағынасын түсіндіреді. заттық тәжірибелік оқыту баланың бастауыш сынып оқу пәндерімен байланысты сабақтың заттық-практикалық оқыту, пәндік-практикалық оқытудың басқа құрылымын зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Дизартрия кезіндегі түзету жұмысы
    Несиелер: 5

    Дизартриясы бар балалармен жүргізілетін логопедиялық түзету жұмысының негізгі бағыттарын, дизартриясы бар балалармен жүргізілетін логопедиялық жұмыс жүйесін, логопедиялық әсер етуді қарастырады. балалардың сөйлеу тілін, себептері мен механизмдерін, артикуляциялық массаж және гимнастика, логопедиялық ырғақты қалыптастыру жолдары мен заңдылықтарын зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Кохлеарлы имплантациядан кейін баланың естуін, сөйлеуін реабилитациялау
    Несиелер: 6

    Кохлеарлық имплантация жүйесінің құрылымы мен жұмыс принципін, кохлеарлық имплантациямен балаларды диагностикалық тексеру және іріктеу әдістерін, ота туралы мәліметтерді, кохлеарлық имплантациясы бар балаларды операциялық оңалтудан кейінгі құрылымы мен мазмұнын зерттейді. Кохлеарлық имплантациясы бар балаларды оңалтуды ұйымдастыру мәселелерін қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Ринолалия кезіндегі түзету жұмыстары
    Несиелер: 6

    Ринолалиясы бар балалардың әр түрлі себептерін, таңдай-жұтқыншақ аппаратының анатомо-физиологиялық сипаттамасын зерттейді. Ринолалиясы бар балалардың ерте дамыту, ерін жырықтарын, таңдай жарықтарын кешенді зерттеу түрлері сипатталады. Ринолалиясы бар балалардың түзете-дамыта оқыту, бастапқы және қайталама бұзушылықтар сөйлеу жүйесін, құрылымын, ринолалия кезіндегі сөйлеу ақауларын қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Ақыл-ойы кем балаларды әлеуметтік бейімдеу
    Несиелер: 6

    Интеллектуалдық қабілеті төмен балаларды әлеуметтік бейімдеу, ақыл-ой кемістіктері нің тәсілдері мен әдістері зерттейді. Бағытталған дағдыларын қалыптастыру шарттарын айқындау және іске асыру, түзету-тәрбие жұмысын, таңдау оңтайлы жұмыс бағыттарын анықтау және кемшіліктерді барынша азайту мүмкіндіктерін береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Есту кемістігі бар балаларға жаратылыстану негіздерін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Есту қабілеті бұзылған балаларға арналған мектептерде жаратылыстануды оқыту, мақсаттары, міндеттері және әдістемелік негіздері қарастырылады. Жаратылыстануды оқытудың материалдық базасы, жаратылыстануды оқыту әдістемесі және даму тарихын оқыту сипатталады. Есту қабілеті төмен балаларға жаратылыстануды оқыту, әдістерін, тәсілдерін және құралдарының қолданылуы зерттеледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Мектепке дейінгі арнайы педагогика
    Несиелер: 5

    Арнайы мектепке дейінгі педагогикада мүмкіндіктері шектеулі балаларды зерттеу ғылым ретінде, оның мақсаттары мен міндеттерін, сондай-ақ проблемалары бар балалардың дамуындағы ерте және мектепкке дейінгі балалардың рөлін ашады. Мүмкіндігі шектеулі балаларға арналған арнайы мекемелер жүйесін; мектепке дейінгі ұйымдарда арнайы жұмыстарды ұйымдастыруды; психикалық даму динамикасын, мектепке дейінгі мекемелерде дамыту ортасын құру мәселелерін зерттейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Күрделі кемістігі бар балалардың дамуы
    Несиелер: 6

    Дамуында күрделі кемістігі бар балалармен педагогикалық үдерісте медициналық-психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді әзірлеу мен енгізудің қазіргі заманғы тәсілдерін қарастырады. Даму бұзылыстары бар балалармен түзете-дамыту, тәрбие жұмысын ұйымдастыру дағдылары мен іскерліктерін қалыптастыруға бағытталған жұмыстарды қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Код ON11

    Ерекше қажеттілігі бар балаларды табысты оқытуға кедергі келтіретін білім беру кедергілерін бағалайды және жояды, ерекше қажеттілігі бар балаларды оқытудың жеке траекторияларын және бейімдеу бағдарламаларын әзірлеу

  • Код ON2

    Кәсіби қызметте ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдаланады, оқу-тәрбие процесінің сапасын қамтамасыз ету үшін ақпаратты жинау, сақтау және өңдеудің компьютерлік әдістерін меңгеру

  • Код ON12

    Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың жеке және әлеуметтік даму проблемаларына педагогтар мен ата-аналарды бағдарлау мақсатында диагностика нәтижелері бойынша психологиялық-педагогикалық тұжырымдама жасау

  • Код ON10

    Арнайы және инклюзивті білім беру жүйесінің қалыптасу кезеңдерін, арнайы және инклюзивті білім беру саласындағы саясатты, ҚР және шетелде арнайы және инклюзивті білім беруді реттейтін заңдар мен нормативтік актілерді талдау

  • Код ON3

    Құқықтық, кәсіпкерлік, өндірістік, экологиялық ортадағы қоғамдық әлеуметтік маңызды құбылыстар мен процестерді зерделеуде зерттеу әдістері мен инновациялық тәсілдерді бағалау және қолдану қабілетіне ие

  • Код ON5

    Бұзылған функцияларды қалпына келтіру бойынша түзету-дамытушы топтық және жеке сабақтарды ұйымдастырады және өткізеді, ерекше қажеттілігі бар балалар мен жасөспірімдерге төзімді қарым-қатынас көрсете отырып, педагогикалық мамандықтың әлеуметтік маңыздылығын түсіну және кәсіби этика қағидаларын сақтау

  • Код ON9

    Білім алушылардың жеке білім алу қажеттіліктерін, даму процестерінің физиологиялық және функционалдық ерекшеліктерін ескере отырып, білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында оқу-тәрбие процесін болжау, жоспарлау және басқару

  • Код ON6

    Ерекше қажеттілігі бар баланың жеке тұлғасын дамыту мақсатында білім алушылардың жеке қабілеттерін және қоғамда психологиялық-педагогикалық қолдау технологиялары арқылы табысты әлеуметтендіруді анықтау және дамытуға жәрдемдесу

  • Код ON1

    Әлеуметтік, саяси, мәдени, психологиялық ғылымдар, Қазақстан Республикасының тарихи дамуы саласындағы іргелі білім мен дағдылар негізінде бейімделген білім беру ортасын құру үшін қоғамдық институттармен тиімді өзара іс-қимылды жүзеге асыруда азаматтық ұстанымды білу

  • Код ON7

    Педагогикалық қызметкерлерге, оқушылардың ата-аналарына немесе оларды алмастыратын тұлғаларға топтық жұмыстың әдістері мен тәсілдерін пайдалана отырып, ерекше қажеттілігі бар балаларды түзету-дамыту оқытуды ұйымдастыру технологияларын қолдану бойынша кеңес беру

  • Код ON8

    Түзету-дамыту оқыту нәтижелілігінің мониторингін жобалау және талдау, оқушылардың психикалық, физикалық және физиологиялық бұзылыстарын диагностикалау, олардың құрылымы мен айқындылық дәрежесін анықтау

  • Код ON4

    Қазақ, орыс және шет тілдерінде тұлғааралық, мәдениетаралық және өндірістік (кәсіби) қарым-қатынас міндеттерін шешу үшін коммуникативтік дағдыларды меңгеру

6B01902 Арнайы педагогика
Бакалавриат

Ө.Сұлтанғазин атындағы педагогикалық институты (А.Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті)

БББТ: B020 Арнайы педагогика

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01902 Арнайы педагогика
Бакалавриат

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: B020 Арнайы педагогика

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01902 Арнайы педагогика
Бакалавриат

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: B020 Арнайы педагогика

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01902 Арнайы педагогика
Бакалавриат

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: B020 Арнайы педагогика

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01902 Арнайы педагогика
Бакалавриат

Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті (ҚарМУ Е.А.Бөкетов)

БББТ: B020 Арнайы педагогика

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top