Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01902 Арнайы педагогика в Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті

Пәндер

  • Генетика негіздері

    Тұқымқуалаушылық ұғымы мен заңдары және өзгергіштік. Өзгергіштік түрлері. Модификациялық және мутациялық өзгергіштік. Классикалық генетикалық талдау тек биологиялық әдістерді қолдануға негізделген: будандастыру, гибридті ұрпақтарды зерттеу және организмдердің өзгергіштігін зерттеу. Жыныс генетикасы. Туа біткен аурулардың алдын алу шараларын әзірлеуге және басқаруға мүмкіндік беретін мұрагерлік және сақтау модельдерін білу. Тұқым қуалайтын ауруларды диагностикалау мен емдеудің маңыздылығы

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тұқымқуалаушылық патологиясының негіздері

    Тұқым қуалайтын аурулардың негіздері - мутациялар: хромосомалық, гендік және митохондриялық. Жыныстың және тұқым қуалаудың генетикасы. Тұқым қуалаушылық және орта. Өзгергіштік, оны зерттеу әдістері. Хромосомалық қайта құру. Геномные мутациялар. Полиплоидия. Геннің күрделі құрылысы туралы түсініктердің эволюциясы. Популяцияның генетикасы және эволюцияның генетикалық негіздері

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Балалардың жас және физиологиялық даму ерекшеліктері

    Бұл пән білім алушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, олардың дамуын бақылауға, жасына сәйкес оқу процестерін жоспарлауға және енгізуге, жалпыға бірдей оқыту мен оқушылардың әл-ауқатын шығармашылық қолдауға бағытталған.Студенттер әртүрлі мектеп оқушыларының жеке бастапқы нүктелерін, олардың оқу әлеуетін және нақты қолдау қажеттіліктерін тануды үйренеді; мектеп оқушыларының нақты қолдау, басшылық, оқыту және бағалау бойынша жеке қажеттіліктерін қарастыру;нақты қолдау көрсету үшін әртүрлі әдістемелік шешімдермен таныстыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Психопатология

    Балалар жасындағы психикалық бұзылулар симптомдарының этиологиясы және патогенезі. хромосомалық, алмасу, жұқпалы, травматикалық, тұқым қуалайтын және т. б. себептер салдарынан балалар мен жасөспірім жаста байқалатын психопатологиялық синдромдар. Әртүрлі психикалық бұзылулардың алдын алу және көмек көрсету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Сенсорлық жүйелердің құрылымы мен қызметі

    Пән студенттерде жүйке жүйесінің бөлігі ретінде сенсорлық жүйелердің (сезімтал анализаторлар) негізгі түсініктерін, анализаторлардың жұмыс істеуі мен құрылысының жалпы принциптерін біледі. Пән сенсорлық жүйе элементтерінің құрылымын зерттеуге бағытталған: көмекші аппарат, сенсорлық рецептор, сенсорлық жолдар, ми қыртысының проекциялық аймағы. Сенсорлық жүйелердің жіктелуі мен анықтамасын және олардың өзара әрекеттесуін зерттейді. Көру, есту және сөйлеу анализаторларының құрылымы мен жұмысының ерекшеліктерін қарастырады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Есту, көру, сөйлеу мүшелерінің анатомиясы, физиологиясы және патологиясы

    Пән есту, көру және сөйлеу мүшелерінің анатомиялық құрылымының негіздері туралы түсініктерді қалыптастырады. Есту, көру және сөйлеу мүшелерінің физиологиялық функциялары туралы түсініктерді қалыптастырады. Сөйлеу аппаратының шеткі және орталық бөлімдері. Дауыс түзу (сөйлеу физиологиясы). Сөйлеу бұзылыстарының негізгі түрлері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Балалар невропатологиясының негіздері

    Гомеостаз. Тікелей және кері байланыс. Ағзаның реакцияларын үйлестіру. Рефлекстер және рефлекторлық сақина. Рецепторлар мен эффекторлар. Жүйке ұлпасы. Ми бөлімдерінің байланысын жіктеу. Ми жүйелері. Жоғары жүйке қызметі. Шартты және шартсыз рефлекстер. Ішкі және сыртқы тежеу

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Интеллектуалды бұзылыстардың клиникасы

    Интеллект бұзылыстарының әртүрлі формаларының этиологиясы және патогенезі. Тұқым қуалайтын аурулар ақыл-ойдың бұзылуының себебі ретінде. Пренатальды және босанғаннан кейінгі кезеңнің патологиясы

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Арнайы білім берудің клиникалық-педагогикалық негіздері

    Ақыл-ой бұзылыстарының клиникалық-психологиялық құрылымы, сөйлеу дамуының ерекшеліктері, ақыл - ой бұзылыстары кезіндегі соматикалық, мінез - құлық, эмоционалды-ерікті қызмет салалары, сондай-ақ алдын-алу, емдеу және бейімдеу әдістері

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Педагогика

    Педагогиканың ғылым мен оқу пәні ретіндегі мақсаттары, міндеттері мен тұжырымдамалық негіздері анықталған. Педагогикалық білім берудің теориялық және әдіснамалық негіздері сипатталған. Заманауи педагогтардың кәсіби құзыреттілігі анықталған. Білім алушылар педагогикадағы тұтас педагогикалық үдерістің теориясы мен практикасы, субъектілері, тәрбие мен оқыту үдерісінің технологиялық негіздерімен танысады. Киберпедагогика негізі, педагогтың іс-әрекетер мазмұнындағы инновацияларын зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Өлкетану

    Туған жер туралы аңыздар мен аңыздар. Біздің айналамыздағы тарих ескерткіштері. Өлкенің тарихи тұлғалары: билер, ақындар, батырлар және палуандар. Экспонаттар сөз сөйледі (өлкетану мұражайына бару). Туған жер симфониясы. Топонимдер - өткен уақыттың куәгерлері (атаулар бойынша аймақтың тарихы). Мәдени және тарихи дәстүрлерді сақтаушылар: аймақтың халық қолөнері. Бір ел - бір тағдыр (менің жерімдегі халықтар). Туған өлке тарихының тірі куәгерлері. Менің өлкем поэзия мен прозада туған. Өлкетану сипаттамасы өнері. Туған жердің таланттары. Туристік бағыттар. Бей-жай жүректер. Туған жер шежіресі. Менің мектебімнің тарихы. Журналистика беттеріндегі Отан. «Менің туған жерім» электронды энциклопедиясы. Туған жердің флорасы мен фаунасы. Менің өлкемнің визит картасы: өлкетану деректер базасын құру

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Невропатология негіздері

    Дененің реттеуші жүйелері және олардың өзара әрекеттесуі. Құрылым мен функцияның арақатынасы, жүйке жүйесінің онтогенезі. Адамның жүйке жүйесінің эволюциясы мен құрылымы туралы ақпарат. Тежеу және қозу процестерінің тепе-теңдігі. Даму себептері мен механизмдері, жүйке ауруларын диагностикалау, емдеу және алдын-алу әдістері. Балалардың психофизикалық дамуындағы әртүрлі ауытқулардың неврологиялық негіздері. Дамуында әр түрлі ауытқулары бар балаларды клиникалық тексерудің принциптері және мамандандырылған Білім беру мекемелерінде және отбасында осы ауытқуларды психологиялық-педагогикалық түзету әдістері

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Арнайы педагогика

    Бұл курсты оқу соматикалық, психикалық, қозғалу, зияткерлік немесе мінез-құлық салаларында бұзылулары бар адамдар (балалар) туралы; оның адам қоғамындағы орны мен қызметтері туралы, ЖБП бар балалардың негізгі санаттары туралы, оларды оқыту мен тәрбиелеудің ерекшелігі туралы, ЖБП бар балаларға арналған мекемелердің негізгі түрлері туралы білім алуға мүмкіндік береді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    Пән білім алушыларда жеке қаржыға қатысты шешімдер қабылдау кезінде ұтымды қаржылық мінез-құлықты қалыптастырады. Пән аясында білім алушылар қаржы саласындағы барлық құралдарды іс жүзінде қолдануға, жинақтарды көбейтуге, бюджетті сауатты жоспарлауға, салықтарды есептеуге, салық есептілігін дұрыс толтыруға, қаржылық проблемалар туындаған кезде қаржылық шешімдер қабылдауға және қаржылық алаяқтықты тануға үйренеді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Психологиялық-педагогикалық зерттеу әдістемесі

    Пән студенттердің ғылыми ізденістің әдістемесі бойынша теориялық және практикалық дайындығына бағытталған. Пәнді оқыту нысаны жалпы педагогикалық дайындық жүйесіндегі орталық модульдердің бірі ретінде ғылыми-педагогикалық зерттеу әдістемесі болып табылады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Мүмкіндігі шектеулі тұлғаларды әлеуметтік бейімделу және оңалту бойынша жұмысты ұйымдастыру

    Мүмкіндігі шектеулі тұлғаларды әлеуметтік бейімделу және оңалту бойынша жұмысты ұйымдастыру: пән шектеулі денсаулық мүмкіндіктері бар балалармен әлеуметтік жұмыс модельдері туралы теориялық білімдерді, мүмкіндігі шектеулі балаларды оңалтудың жеке бағдарламасының әлеуметтік блогын құру дағдысын қалыптастырады. МШ баланың отбасымен әлеуметтік жұмысты ұйымдастырудың мазмұнымен танысады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Логопедия тарихы

    Пән логопедияның ғылым ретінде пайда болу тарихы туралы; дислалия, дизартрия, ринолалия, алалия, афазия, ТЖД, СФФД бойынша түзету жұмыстарының тарихы мен қалыптасуы және жетілдірілуі туралы баяндайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері

    Пәнде тіршілік ортасының қазіргі жағдайы мен жағымсыз факторлары, адамзаттың биоэкологиясы мен биосферасы, «адам-тіршілік ету ортасы» жүйесіндегі қауіпсіздік проблемалары, табиғи техногендік және әскери сипаттағы төтенше жағдайлар, адамның тіршілік ету ортасымен өзара іс-қимылының қауіпсіздігін қамтамасыз ету; зиянды және қауіпті факторларды сәйкестендіру туралы оқытады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары

    Болашақ мұғалімдер заманауи психологиялық теориялар мен үлгілер, сондай-ақ тұлғаның қызметі және оның жеке қасиеттері туралы білімге ие. Олар бұл білімді әртүрлі білім беру мәнмәтінінде мұғалімдік қызметінде қолдана алады. Болашақ мұғалімдер білім беру үрдісінде диалогты, өзара әрекеттесуді және қарым-қатынасты дамыта отырып, білім алушылардың қолайлы дамуына ықпал етеді. Олар білім алушылардың отбасыларымен, сондай-ақ серіктестіктің басқа да түрлері шеңберінде қарым-қатынас жасауға, өзара әрекеттесуге және ынтымақтасуға және өздерінің педагогикалық қызметін дамытуға қолайлы жаңа өзара байланыстар жасауға қабілетті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Логопедия негіздері

    Логопедия ғылым ретінде. Анықтамасы, мақсаты, міндеттері. Сөйлеу бұзылыстарын талдау принциптері. Сөйлеу бұзылыстарының жіктелуі. Сөйлеу бұзылыстарының қысқаша сипаттамасы (дислалия, ринолалия, дизартрия және т.б.) сөйлеу бұзылыстарын түзету үшін сөйлеу терапиясының ерекшеліктері

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Арнайы психология

    Пән ЕББҚ бар балалардың психикалық даму заңдылықтарын, даму бұзылуының себептері мен түрлерін, ЕББҚ бар балалардың психологиялық диагностикасының принциптерін ашады; ЕББҚ бар балалардың жеке ерекшеліктері және психологиялық көмек әдістері туралы тұтас түсінік қалыптастырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Ерекше білім беруді қажет ететін балаларға қазақ (орыс) тілін, оқу және сөйлеу тілін дамытуды оқытудың арнайы әдістемесі

    Пән білім беру қажеттіліктері бар балалар үшін қазақ (орыс) тілін оқыту, оқу және сөйлеуді дамыту әдістемесінің негізгі ережелері туралы айтады. Қазақ (орыс) тілін оқытудың, оқу мен сөйлеуді дамытудың дидактикалық және әдістемелік принциптері. Тілді оқытудың әліпбилік және әліпбилік кезеңі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Көшбасшылық негіздері

    Бұл пәнді оқу кезінде студенттер көшбасшылық қасиеттерді, стильдерді, кәсіпорын, аймақ және тұтастай ел деңгейінде әсер ету әдістерін қолдана отырып, адамдардың мінез-құлқы мен өзара әрекетін тиімді басқарудың әдістемесі мен практикасын игереді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Пәнді оқу заңнамалық нормалардың рөлі туралы жалпы түсінік беретін құқықтың негізгі салаларының мәселелерін қарауға бағытталған, сондай-ақ білім алушылардың сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетанымы мен құқықтық мәдениетін қалыптастыруды зерделеуді көздейді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері

    Пән экономикалық ойлау тәсілін, бәсекелестік ортада кәсіпорындардың табысты кәсіпкерлік қызметін ұйымдастырудың теориялық және практикалық дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Community Service

    Қоғамға қызмет ететін елеулі және жеке маңызды оқиғалар. Білім беру мақсаттарына және (немесе) мазмұн стандарттарына қол жеткізу үшін қоғамға қызмет етуді оқыту стратегиясы ретінде пайдалану. Өзі туралы және өзінің қоғаммен қарым-қатынасы туралы рефлексия. Қоғамға қызмет ету процесіндегі барлық қатысушылар арасында әртүрлілік пен өзара сыйластықты түсіну. Тәлімгерлердің басшылығымен қоғамға қызмет ету тәжірибені жоспарлау, енгізу және бағалау. Қоғамдастықтың қажеттіліктерін қанағаттандыру бойынша әріптестік. Іске асыру сапасын бағалау және қойылған мақсаттарға қол жеткізудегі прогресс, сондай-ақ жақсарту және тұрақтылық үшін нәтижелерді пайдалану. Қоғамның қажеттіліктерін қанағаттандыру және нақты нәтижелерге қол жеткізу үшін ұзақтық пен қарқындылық мәселелері

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Ғылыми зерттеулердің негіздері және академиялық хат

    Пән оқытылатын саладағы ғылыми зерттеулер әдістері мен академиялық хатты зерттеуге бағытталған. Білім алушылар тұжырымдамалық аппаратпен және зерттеу жұмысының негізгі кезеңдерімен, әдістердің жіктелуімен, оларды қолдану салаларымен танысады. Білім алушылар ғылыми зерттеулерді сандық және сапалық талдау дағдыларын игеруге және оның нәтижелерін академиялық ортада мақала мен баяндамалар түрінде ұсынуға үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі жасанды интеллект

    Курс педагогикалық қызметте заманауи жасанды интеллект технологияларын қолдануды зерттеуге бағытталған. Студенттер жасанды интеллект технологияларының жұмыс істеу принциптерін және пайдалану мүмкіндіктерін (дараланған оқыту, дербестендірілген бағдарламаларды құру) зерттейді. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер білім сапасын арттыруға және оқу үдерісін дараландыруға көмектесетін қазіргі заманғы технологияларды болашақ педагогикалық тәжірибесінде тиімді қолдануға дайын болады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру ортасы

    Бұл пән білім алушылардың әртүрлілігін қабылдауға, оларды қолдауға, мектептерде туындайтын қатысу және оқыту жолындағы кедергілерді анықтай білуге; дамудың басымдықтарын айқындауға және әртүрлілікті қолдау үшін іс-шараларды жоспарлауға бағытталған (бағдарламалық Материалды бейімдеу, сараланған тапсырмаларды әзірлеу; инклюзивті құндылықтар негізін құру және білім алушылардың қатысуы мен үлгерімін қолдау мақсатында мектеп қоғамдастығындағы ынтымақтастыққа жәрдемдесу тұрақты мектеп жүйелерінде инклюзивті ортадағы барлық оқушыларды қолдау үшін көмекші құралдар мен АКТ-ны қолдана білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Сөйлеу тілінің бұзылыстары бар балалардың психологиялық-педагогикалық диагностикасы

    Пән сөйлеу қабілеті бұзылған адамдардың психодиагностикасының пәнін, міндеттерін, теориялық және әдіснамалық негіздерін қарастырады. Сөйлеу қабілеті бұзылған адамдарды тексеру әдістерінің жалпы сипаттамасы. Диагностикалық зерттеу құрылымы. Психодиагностикалық процедура, психодиагностикалық процедураға қойылатын нормативтік талаптар

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Мектептегі оқыту мен бағалаудағы жаңа тәсілдемелер

    Критериалды бағалау әдістемесінің ғылыми негіздері; пәндік және метапәндік нәтижелерді бағалау критерийлерін құрастыру; 12 жылдық білім беру жүйесінің талаптарына сәйкес келетін критериалды бағалау жүйесін әзірлеу; жеке тұлғаның функционалдық сауаттылығын қамтамасыз ететін негізгі құзыреттердің қалыптасуын бағалау және өзін-өзі бағалау тетіктерін анықтау; оқушылардың оқу жетістіктерін бақылау, АКТ және ДОТ қолдану талаптарын анықтау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ерекше білім беруді қажет ететін балаларды дамытудың психологиялық-педагогикалық диагностикасы

    Пән ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды заманауи психологиялық-педагогикалық диагностикалаудың әдістері мен әдістерін зерттеуге бағытталған. Білім алушылар білім алуда түрлі қиындықтарға тап болған балаларды зерттеу, диагностикалау алгоритмімен, құралдарымен және рәсімімен танысады. Білім алушылар диагностиканың ғылыми негіздеріне сүйене отырып, әртүрлі санаттағы балалардың дамуын ескере отырып, оp бар балалар үшін жүргізілетін диагностикалық жұмыстардың ерекшеліктерін ажырата білуге, зерттеу нәтижелерін барабар бағалауға үйренеді

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ерекше білім беруді қажет ететін балаларға математиканы оқытудың арнайы әдістемесі

    Курс математика әдістемесі мәселелерін әзірлеу кезінде қолданылатын ғылыми зерттеу әдістерін; арнайы мектептерде математиканы оқытудың мақсаты мен міндеттерін; ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушылардың математиканы меңгеруінің ерекшеліктері мен қиындықтарын; арнайы мектепте "Математика" оқу пәнінің мазмұнын, оқу бағдарламасын құру принциптерін; математиканы оқытудың және білім алушылардың білімін есепке алудың әдістері мен тәсілдерін ашады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жазбаша сөйлеу тілінің бұзылуын түзету бойынша логопедиялық жұмыс

    Пән жазбаша сөйлеуді адамның психикалық әрекетінің күрделі нысаны ретінде, дисграфияның, дислексияның әр түрлі формаларындағы ақаулық құрылымы, жазбаша сөйлеудің бұзылыстарын еңсерудің түзету стратегиялары туралы түсініктерді қалыптастыру

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Арнайы мектептегі тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі

    Тәрбие жұмысының арнайы әдістемесінің пәнімен, мақсаттарымен және міндеттерімен, арнайы мектепте тәрбие процесін ұйымдастырудың әдістері мен формаларымен, ерекше қажеттіліктері бар балалардың практикалық қызметін қашықтықтан оқыту технологияларын қолдана отырып ұйымдастыру әдістемесімен танысу

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ерекше білім беру қажеттіліктерін кешенді бағалау

    Пән ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушылардың оқу жетістіктерін бағалау принциптерін, әдістерін, рәсімдерін зерделеуге бағытталған. Білім алушылар оқушылардың ерекше білім беру қажеттіліктерін анықтау және бағалау тәртібімен (алгоритмімен): оқушының қажеттіліктері мен мүмкіндіктерін бағалау құралымен және рәсімімен танысады. Білім алушылар ЕББҚ оқушылардың оқу жетістіктерін бағалау критерийлерін әзірлеуді және жеке дамыту бағдарламаларын жасауды үйренеді

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Мектепке дейінгі логопедия бойынша практикумы

    Логопедиялық жұмыстың практикалық дағдыларын қалыптастырады: дыбыс айтуды қою және түзету, логопедиялық массаж, артикуляциялық жаттығуларды қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Практикалық логопедия

    Сөйлеудің сөз айту жағы. Бұзылған дыбысты айту. Ринолалия кезінде айтылу бұзылыстарын жою бойынша логопедиялық жұмыстың ерекшеліктері. Дизартриясы бар балалардың дыбыс шығаруын түзету. Ақыл-ойы бұзылған балалардағы сөйлеу жақтары бұзылыстарын жою бойынша логопедиялық жұмыстың ерекшеліктері

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Бірнеше бұзылыстары бар балалармен түзету-педагогикалық жұмыс

    Пән студенттердің бірнеше бұзылыстары бар балалармен түзету-дамыту жұмыстарын жүргізуге дайындығы мен қабілетін қалыптастырады. Пән бірнеше бұзылыстары бар тұлғаларға білім беру құралдарын ұйымдастырудың, мазмұнының, таңдаудың практикалық тәсілдерін зерделеуге бағытталған. Білім алушылар практикалық біліктер мен дағдыларды меңгеруді үйренеді; кәсіби қызметтегі өзекті мәселелерді көруді және шешуді үйренеді; ЕББҚ бар балаларды оқыту үшін қолайлы ортаны құра алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мүмкіндігі шектеулі балалардың ерте жас дамуының ерекшеліктері

    Пән пропедевтиканы, нормативтерді, заңдылықтарды, диагностиканы, бұзылған даму түрлерін; ерте жастағы балалардың даму бұзылуының этиопатогенетикалық факторларын, биологиялық және әлеуметтік себептерінің жіктелуін; ерте жастағы балалардың қолдауымен түзету-дамыту бағдарламаларының технологиялары мен әдістерін; ерте жастағы балалардың отбасымен жұмыс істеу әдістерін; балаларды қорғау бойынша заңнамаларды, балалардың міндеттері мен жауапкершілігін оқытады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектепке дейінгі сөйлеу бұзылыстары бар балалармен логопедиялық жұмыс

    Пән мектепке дейінгі сөйлеу бұзылыстары бар балалармен логопедиялық жұмыс қалыпты сөйлеу дамуы бар балаларда сөйлеу процесінің барлық жақтарын (фонетико-фонематикалық және лексико-грамматикалық) дамыту мен қалыптастыруды қамтиды. СЖД мектепке дейінгі жастағы балалардың сөйлеудің барлық тараптардың ерекшеліктерін талдау. Мектепке дейінгі жастағы балалардың вербалды және вербалды емес психикалық үдерістерін зерттеу принциптері мен әдістері

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Аутистік спектр бұзылысы бар балалармен жүргізілетін түзете дамыту жұмыстары

    Пән психология-педагогикалық мінездеме; аутистік спектрдің бұзылуларын психологиялық-педагогикалық түзету әдістері; білім беру мекемесі жағдайында түзету-дамыту жұмыстардың мазмұны және оларды ұйымдастыру; коммуникациясы бұзылған тұлғаларды оңалту жолдарын қарастырады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бейімделген дене шынықтыру және түзету ырғағы

    Денсаулық жағдайында ауытқулары бар мүгедек немесе адам тұлғасын әлеуметтендіру және қайта әлеуметтендіру, өмір сүру сапасының деңгейін көтеру, оны дене шынықтыру жаттығулары немесе физиотерапевтік емшаралар арқылы түзету және емдеу ғана емес, жаңа мазмұнмен, мағынамен, эмоциямен, сезімдермен толықтыру

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Саңырауларға білім беру негіздері

    Есту және оның ерекшеліктері (фонемалық есту, дыбыстық-биіктік сезімталдығы, шуылға сезімталдық, кеңістіктегі дыбыс көзінің локализациясы). Саңырау және есту қабілеті нашар. Есту қабілетінің бұзылуының негізгі себептері. Есту қабілеті бұзылған балалардың психикалық онтогенезі. Ақаудың сипатына, тереңдігіне және уақытына байланысты есту қабілетінің жоғалуының мәні. Есту қабілетінің бұзылуындағы қайталама ауытқулар. Логопедиялық сабақтарда қалдық есту қабілетін дамыту әдістері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ерекше білім беруді қажет ететін балаларға қол еңбегін оқытудың арнайы әдістемесі

    Қол еңбегі ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларды оқытудың психологиялық-педагогикалық негіздері. Материалдардың әртүрлі түрлері мен формаларымен жұмыс істеу әдістемесі. Арнайы мектепте ерекше білім беру қажеттілігі бар балалардың эстетикалық қабылдауын қалыптастыру

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік-тұрмыстық бағдар

    Балаларды өз бетінше өмір сүруге және еңбекке, оларда әлеуметтік бейімделуге ықпал ететін білім мен іскерлікті қалыптастыруға, оқушылардың жалпы даму деңгейін арттыруға практикалық дайындық. Сабақ барысында оқушылар өз бетінше өмір сүре бастаған түрлі сұрақтар бойынша жүгінуге тура келетін кәсіпорындармен, ұйымдармен және мекемелермен танысады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сөйлеудің жүйелілік бұзылыстары бар тұлғалармен логопедиялық жұмыс

    Сөйлеудің жүйелілік бұзылыстары бар тұлғалармен логопедиялық жұмыс: пән әр түрлі бұзылулары бар балалармен логопедиялық жұмысты ұйымдастыру саласындағы болашақ мамандардың теориялық білімін қалыптастырады, сөйлеу қабілеті жүйелі бұзылған балаларға түзету көмегінің заманауи жүйесімен, әртүрлі мекемелердегі жұмысты ұйымдастырумен және мазмұнымен танысады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тұтықпа барысындағы логопедиялық жұмыс

    Пән тұтығудың анықтамасын, себептерін қарастырады. Тұтығу ағымының жіктелуін, механизмдерін, белгілері мен ерекшеліктерін зерттейді. Тұтығатын тұлғаларды тексеру, дифференциалды диагностика, тұтығуды жеңудің кешенді әдісі туралы білімді қалыптастырады. Тұтығатындардың әртүрлі жас санаттарымен жұмыс істеу ерекшеліктерін, қайталануды және алдын алуды қарастырады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мүмкіндігі шектеулі балалармен жұмыс істеудегі сенсорлық интеграция әдісі

    Адамның сенсорлық интеграциясының дамуының теориялық аспектілері. Мүмкіндігі шектеулі балалардағы сенсорлық интеграцияның бұзылуы.Сенсорлық интеграцияның дисфункциясындағы бұзылулар көріністерінің ерекшеліктері.Мүмкіндігі шектеулі балаларда сенсорлық интеграцияны дамыту бойынша түзету жұмыстары. Әртүрлі үрдістерді дамыту үшін қолданылатын сенсорлық ойындардың түрлері.Сенсорлық интеграция сабақтарының мазмұны. Жұмыс әдістері мен тәсілдерінің сипаттамасы. Даму проблемалары бар балаларды тәрбиелеу мен оқытуда сенсорлық интеграцияны қолдану ерекшеліктері

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіби-еңбекке баулу

    Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың кәсіби - еңбек қызметінің ерекшеліктері. Кәсіби-еңбекке оқыту жүйесі және принциптері. Оқу шеберханаларын ұйымдастыру және жабдықтау. Оқу сабақтарын ұйымдастыру. Кешенді практикалық жұмыстар. Еңбекке оқыту сабақтарының түрлері, оларды өткізуге қойылатын талаптар. Еңбекке оқыту кезеңдері. Еңбекке оқыту сабақтарының мазмұны.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тифлопедагогика негіздері

    Көру және оның сөйлеуге байланысты ерекшеліктері. Көру қабілеті бұзылған адамдардың психологиялық-педагогикалық сипаттамасы. Зағип және нашар көретіндер. Көру қабілетінің бұзылуының негізгі себептері. Көру қабілеті бұзылған балалардың психикалық онтогенезі. Ақаудың сипатына, тереңдігіне және уақытына байланысты көру қабілетінің төмендеуінің мәні. Көру қабілетінің бұзылуындағы қайталама ауытқулар. Көру қабілеті бұзылған балаларды дамыту әдістері

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ерекше білім беруді қажет ететін балалармен жұмыс жасаудың психо-түзету технологиялары

    ЕББҚ бар балалармен жұмыс жасауда психологиялық-педагогикалық түзету технологияларын қолдануға дайын. Әртүрлі клиникалық бұзылулар кезінде түзету әсер ету жүйесіне психотерапиялық және психокоррекциялық әдістерді енгізуге мүмкіндік беретін әртүрлі психотерапиялық тәсілдерді зерттейді

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • пәндік және пәнаралық білімді, жалпы және арнайы педагогиканың заманауи теориялары мен тұжырымдамаларын қолдана отырып, оларды зерттеу қызметі арқылы жүзеге асырады
  • педагогикалық іс-әрекеттің дұрыс стратегиясын қабылдау үшін БАЕҚ бар баланың дамуының сыртқы және ішкі жағдайын талдау дағдыларын қолдану
  • ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың психофизикалық ерекшеліктерін анықтау үшін диагностикалық құралдарды таңдау және қолдану
  • АКТ-ны, зерттеу нәтижелерін пайдалана отырып, жаңартылған білім беру мазмұны бағдарламасының талаптарына сәйкес БАЕҚ бар балаларды түзету-дамытушылық оқытуды ұйымдастыру
  • әр түрлі жас сатыларында балалардың дамуының жалпы, ерекше (әр түрлі бұзушылықтар кезінде) заңдылықтары мен жеке ерекшеліктерін есепке алу құралдарын пайдалану
  • түзету-педагогикалық қызметте әдістемелік тәжірибені жүйелеу, жалпылау және тарату дағдыларын меңгеру
  • өз зерттеу қызметін жүзеге асыру, заманауи ғылыми зерттеулер негізінде оқу-тәрбие процесін модельдеу және ұйымдастыру
  • Арнайы білім беру жүйесінде қызметтің тұжырымдамалары мен стратегияларын құрудың инновациялық тәсілдерін, әдістерін қолдана отырып, міндеттер мен проблемаларды шешу үшін қабылдау және жауапкершілік алу
  • ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды және олардың отбасыларын арнайы (психологиялық-педагогикалық), түзету-дамытушылық қолдаумен сүйемелдеу, консалтингтік қызметтерді жүзеге асыру
  • арнайы және инклюзивті білім беру саласындағы ақпаратты пайдалана отырып, білімді талдау, жүйелеу және қолдану
Top