Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01902 Арнайы педагогика в ҚарУ Е.А.Бөкетов
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Арнайы және инклюзивті білім беру жүйесінде түзету педагогикалық қызметті жүзеге асыру үшін іргелі білімі және зерттеу дағдысы бар арнайы педагогтар мен логопедтерді кәсіби даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B020 Арнайы педагогика
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B019 Арнайы педагогика
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Мамандыққа кіріспе: арнайы педагогика
Мамандыққа кіріспе: логопедия
Оқушылардың анатомиясы, физиологиясы және гигиенасы
Балалық жастағы невропатология
Білім алуда ерекше қажеттіліктері бар балалардың дамуындағы клиникалық ерекшеліктер және тұқым қуалаушы науқастар
-
2 Оқу жылы
Сөйлемейтін балалардың тілін шығару
Педагогика
Қарым-қатынастың арнайы құралдары
Білім алуда ерекше қажеттіліктері бар балалардың есту, көру, сөйлеу мүшелерінің патологиясы
Логопсихология
Арнайы психология негіздері
Мектепке дейінгі және мектеп жасындағы балаларды кешенді логопедиялық тексеру технологиясы
Денсаулықтың медициналық-әлеуметтік негіздері
Арнайы педагогика
Білім алуда ерекше қажеттіліктері бар балалар мен жасөспірімдердің құқықтарын қорғау
Баланың құқықтары және оларды қорғаудың құқықтық тетіктері
Медициналық- әлеуметтанулық мониторинг негіздері
Білім алуда ерекше қажеттіліктері бар балаларды психологиялық-педагогикалық тексеру әдістері
Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Ғылыми зерттеу негіздері
Қолданбалы бизнес
-
3 Оқу жылы
Білім алуда ерекше қажеттіліктері бар балаларға өнер және технология пәндерін оқытудың арнайы әдістемесі
Білім алуда ерекше қажеттіліктері бар балаларға жаратылыстану пәндерін оқытудың арнайы әдістемесі
Білім алуда ерекше қажеттіліктері бар балаларды жеке сүйемелдеу әдістемесі
Білім берудегі менеджмент
Инклюзивті білім беру
Білім алуда ерекше қажеттіліктері бар балалардың физикалық-психикалық даму бұзылыстарының нейропсихологиялық негіздері
Балалардың церебральды параличі бар балалармен логопедиялық жұмыс
Зият бұзылыстары бар балалармен логопедиялық жұмыс
Білім алуда ерекше қажеттіліктері бар балаларды әлеуметтік-тұрмыстық бағдарлауға және заттық-тәжірибелік әрекетке үйрету әдістемесі
Білім алуда ерекше қажеттіліктері бар балаларға математиканы оқытудың арнайы әдістемесі
Кәсіби терминология
Педагог-ассистент жұмысының мазмұны мен ұйымдастырылуы
Білім алуда ерекше қажеттіліктері бар балаларды физикалық дамыту әдістемесі
Білім алуда ерекше қажеттіліктері бар балаларға логопедиялық көмекті жоспарлау мен ұйымдастыру
Логомассаж және логоритмика
Кәсіби қазақ тілі
Инклюзивті білім беру жағдайында білім алуда ерекше қажеттіліктері бар балаларды логопедиялық сүйемелдеу
-
4 Оқу жылы
Үйден оқытудағы білім беру процесін сүйемелдеу әдістемесі
Инклюзивті білім беру жағдайында білім алуда ерекше қажеттіліктері бар балаларды әлеуметтендіру
Сенсорлық бұзылыстары бар балалармен логопедиялық жұмыс
Білім алуда ерекше қажеттіліктері бар балаларды тәрбиелеу жұмысының арнайы әдістемесі
Білім алуда ерекше қажеттіліктері бар балалармен жұмыстағы заманауи инновациялық әдістер
Білім алуда ерекше қажеттіліктері бар балаларды үйден оқытудың ерекшеліктері
Аутистік спектр бұзылыстары бар балалармен логопедиялық жұмыс
Білім беру және денсаулық сақтау мекемелерінде логопед жұмысын ұйымдастыру
Білім алуда ерекше қажеттіліктері бар балаларға тіл пәндерін оқытудың арнайы әдістемесі
Ауызша және жазбаша сөйлеу тілінің бұзылыстарындағы түзету-дамыту жұмыстары
Білім алуда ерекше қажеттіліктері бар балалармен жұмысты әртүрлі типтегі мекемелерде ұйымдастырудың ерекшеліктері
Білім алуда ерекше қажеттіліктері бар балаларды түзете-дамыта оқытудың заманауи әдістері
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Орталық жүйке жүйесінің құрылымдық ерекшеліктері туралы білімін көрсетеді; жүйке жүйесі ауруларының этиологиясын, патогенезін және клиникалық көріністерін ажыратады; неврологиялық өзгерістерді диагностикалау және түзету әдістерін қолдана алады. Тұлғаның денсаулық мәселелерінде бағдарлану қабілетін, денсаулық мәселелері бойынша сауаттылық пен білімділігін көрсетеді.
- Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардағы ақаулық түрлерін анықтайды; оларды жіктейді, анықталған ерекшеліктерін жоюға бағытталған диагностикалық және кешенді логопедиялық жұмыс жасайды; ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларда сөйлеу дамуының бұзылуының алдын алу шараларын ұсынады.
- Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың психикасы мен жеке басының қалыптасу ерекшелігін түсіндіреді; әлеуметтік қызметтердің қызметін талдайды және әртүрлі бейіндегі мамандардың бірлескен өзара іс-қимыл бағытын әзірлейді. Зерттеу мақсаттарына сәйкес келетін логопедиялық әдістердің кешенін жоспарлайды және таңдайды; зерттеу мақсаттарына сәйкес келетін егжей-тегжейлі құрылымдық логопедиялық қорытынды жасайды.
- Педагог-ассистенттің кәсіби қызметі мен функционалдық міндеттерін түсінетінін көрсетеді. ЕББҚ бар балалардың отбасыларымен сындарлы өзара іс-қимыл жасайды; бейімделген жеке бағдарламаларды, оқыту маршруттарын, оның ішінде мектептегі білім беру жүйесінде инновациялық әдістерді (қашықтықтан оқыту, платформаларды әзірлеу, Google нысандары) және IT-технологияларды пайдалана отырып әзірлейді.
- Қоғамды біртұтас жүйе және тұлға ретінде қабылдайтындығын көрсетеді: құқықтық мүдделер; экономикалық және әлеуметтік жағдайлар. Қоғамды жаңғырту бойынша білімін қолданады, қазақстандық даму моделін қалыптастыруға үлес қосады. Білім беру ортасындағы академиялық адалдық принциптерінің маңыздылығын түсінеді және соған сәйкес әрекет етеді.
- Конституциялық заңнаманы, халықаралық құқықты ғылыми талдаумен және оны қолдану практикасымен ұштастыра отырып, бала құқықтары туралы негізгі ережелерді айқындайды. Құқықтар мен міндеттерге қатысты қолданыстағы нормативтік-құқықтық мәселелерді, қорғау тетіктерін, зорлық-зомбылықтың алдын алу, қол жетімді тіршілік ортасын қамтамасыз ету мәселелерін және т. б. қарастырады.
- Кәсіби деңгейде жан-жақты дамыған тұлғаны қалыптастыруға ықпал ететін оқыту әдістері мен тәсілдерін қолданады; педагогикалық ұжымды басқаруда іскерлік коммуникациялардың түрлері мен нысандарын пайдаланады; ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушыларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеудің жеке бағдарламасын әзірлеуге қатысады. Ғылыми зерттеу әдістерін біледі.
- Мектеп жасындағы балалардың физикалық дамуын бағалайды және олардың дамуы мен есту, көру, сөйлеу мүшелерінің жұмысының анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері туралы білімді меңгерген; сенсорлық жүйелер патологиясының этиологиясын, патогенезін, жіктелуін ажыратады; оларды түзетудің және ақаулықтың орнын толтырудың техникалық құралдарын меңгерген; ақаулықтың алдын алу тәсілдеріне басым көңіл бөледі.
- Тұқым қуалайтын ауруларды анықтайды; тұқым қуалаушылықтың цитологиялық және молекулалық негіздерін сипаттайды; генетикалық мәселелерді шешеді, тек тармағын құрайды, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардағы клиникалық ерекшеліктерді анықтайды; хромосомалық аберрациялардың этиологиясын, патогенезін түсіндіреді.
- Негізгі мектеп пәндері бойынша ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқыту процессін жоспарлайды, әзірлейді және ұйымдастырады; сондай-ақ логопедия сабақтары мен жеке сабақтар; ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен жеке даму бағдарламаларын әзірлейді. Балаларды логопедиялық тексеруден өткізеді; логомассаж және логоритмиканы қолданады.
- Кәсіби деңгейде психологиялық-педагогикалық диагностика және түзету бойынша білімін қолданады, сонымен қатар даму дәрежелерін анықтайды; даму стратегиялары мен болжамын құрады; диагностика жүргізуге қойылатын талаптарды сақтай отырып, психологиялық-педагогикалық, логопедиялық тексерудің нәтижелерін талдайды, осы негізде түзету-дамыту жұмысын жоспарлайды.
Ұқсас БББ
6B01902 Арнайы педагогика (IP)
Халел Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
6B01902 Арнайы педагогика
Құдайберген Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
6B01902 Арнайы педагогика: Логопедия
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B01902 Арнайы педагогика (IP)
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
6B01902 Арнайы педагогика
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
6B01902 Арнайы педагогика(IP)
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
6B01902 Арнайы педагогика
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті