Инновациялық білім беру бағдарламасы

6B01902 Арнайы педагогика в ҚарУ Е.А.Бөкетов

Пәндер

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Орталық жүйке жүйесінің құрылымдық ерекшеліктері туралы білімін көрсетеді; жүйке жүйесі ауруларының этиологиясын, патогенезін және клиникалық көріністерін ажыратады; неврологиялық өзгерістерді диагностикалау және түзету әдістерін қолдана алады. Тұлғаның денсаулық мәселелерінде бағдарлану қабілетін, денсаулық мәселелері бойынша сауаттылық пен білімділігін көрсетеді.
  • Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардағы ақаулық түрлерін анықтайды; оларды жіктейді, анықталған ерекшеліктерін жоюға бағытталған диагностикалық және кешенді логопедиялық жұмыс жасайды; ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларда сөйлеу дамуының бұзылуының алдын алу шараларын ұсынады.
  • Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың психикасы мен жеке басының қалыптасу ерекшелігін түсіндіреді; әлеуметтік қызметтердің қызметін талдайды және әртүрлі бейіндегі мамандардың бірлескен өзара іс-қимыл бағытын әзірлейді. Зерттеу мақсаттарына сәйкес келетін логопедиялық әдістердің кешенін жоспарлайды және таңдайды; зерттеу мақсаттарына сәйкес келетін егжей-тегжейлі құрылымдық логопедиялық қорытынды жасайды.
  • Педагог-ассистенттің кәсіби қызметі мен функционалдық міндеттерін түсінетінін көрсетеді. ЕББҚ бар балалардың отбасыларымен сындарлы өзара іс-қимыл жасайды; бейімделген жеке бағдарламаларды, оқыту маршруттарын, оның ішінде мектептегі білім беру жүйесінде инновациялық әдістерді (қашықтықтан оқыту, платформаларды әзірлеу, Google нысандары) және IT-технологияларды пайдалана отырып әзірлейді.
  • Қоғамды біртұтас жүйе және тұлға ретінде қабылдайтындығын көрсетеді: құқықтық мүдделер; экономикалық және әлеуметтік жағдайлар. Қоғамды жаңғырту бойынша білімін қолданады, қазақстандық даму моделін қалыптастыруға үлес қосады. Білім беру ортасындағы академиялық адалдық принциптерінің маңыздылығын түсінеді және соған сәйкес әрекет етеді.
  • Конституциялық заңнаманы, халықаралық құқықты ғылыми талдаумен және оны қолдану практикасымен ұштастыра отырып, бала құқықтары туралы негізгі ережелерді айқындайды. Құқықтар мен міндеттерге қатысты қолданыстағы нормативтік-құқықтық мәселелерді, қорғау тетіктерін, зорлық-зомбылықтың алдын алу, қол жетімді тіршілік ортасын қамтамасыз ету мәселелерін және т. б. қарастырады.
  • Кәсіби деңгейде жан-жақты дамыған тұлғаны қалыптастыруға ықпал ететін оқыту әдістері мен тәсілдерін қолданады; педагогикалық ұжымды басқаруда іскерлік коммуникациялардың түрлері мен нысандарын пайдаланады; ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушыларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеудің жеке бағдарламасын әзірлеуге қатысады. Ғылыми зерттеу әдістерін біледі.
  • Мектеп жасындағы балалардың физикалық дамуын бағалайды және олардың дамуы мен есту, көру, сөйлеу мүшелерінің жұмысының анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері туралы білімді меңгерген; сенсорлық жүйелер патологиясының этиологиясын, патогенезін, жіктелуін ажыратады; оларды түзетудің және ақаулықтың орнын толтырудың техникалық құралдарын меңгерген; ақаулықтың алдын алу тәсілдеріне басым көңіл бөледі.
  • Тұқым қуалайтын ауруларды анықтайды; тұқым қуалаушылықтың цитологиялық және молекулалық негіздерін сипаттайды; генетикалық мәселелерді шешеді, тек тармағын құрайды, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардағы клиникалық ерекшеліктерді анықтайды; хромосомалық аберрациялардың этиологиясын, патогенезін түсіндіреді.
  • Негізгі мектеп пәндері бойынша ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқыту процессін жоспарлайды, әзірлейді және ұйымдастырады; сондай-ақ логопедия сабақтары мен жеке сабақтар; ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен жеке даму бағдарламаларын әзірлейді. Балаларды логопедиялық тексеруден өткізеді; логомассаж және логоритмиканы қолданады.
  • Кәсіби деңгейде психологиялық-педагогикалық диагностика және түзету бойынша білімін қолданады, сонымен қатар даму дәрежелерін анықтайды; даму стратегиялары мен болжамын құрады; диагностика жүргізуге қойылатын талаптарды сақтай отырып, психологиялық-педагогикалық, логопедиялық тексерудің нәтижелерін талдайды, осы негізде түзету-дамыту жұмысын жоспарлайды.
Top