Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01902 Арнайы педагогика в Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті

Пәндер

  • Пәнаралық білім беру модулі (Қаржылық сауаттылық және кәсіпкерлік негіздері, Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері, Экология және өмір қауіпсіздігі)

    Модуль пәндері қаржы өнімдерін тұтыну кезінде туындайтын мәселелердің ықтималдығын азайту мақсатында қаржылық сауаттылық бойынша, кәсіпкерлік қызмет негіздері, экономикалық ойлауды қалыптастыру және өз ісін құру, құқық негіздері, құқықтық өзін-өзі тануды және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті арттыру, экология және экологиялық мәдениет негіздері, тіршілік қауіпсіздігі бойынша білім алушылардың білімі мен дағдыларын игеруіне арналған

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары

    Оқу-тәрбие процесінде білім алушылардың білім деңгейін анықтауда критериалды бағалаудың маңызы ерекше. Білім беру процесінде білім алушылардың білім көрсеткішін арттырумен қатар олардың жеке тұлғалық қасиеттері мен құзыреттіліктеріне, қоршаған ортада қарым-қатынас жасай білу қабілеттіліктеріне, өзін-өзі жетілдіру бағыттарына да үлкен мән беру қажет. Критериалды бағалау алдын ала белгілі өлшемдерге сәйкес білім алушының жеке оқуын түзетуге мүмкүндік беруді, оқу мақсаттарына сәйкес күтілетін нәтижеге жетуде білім алушылардың білімін бағалауды қамтиды. Критериалды бағалау сабақтың барлық кезеңінде жүзеге асырылып, интерактивті оқытудың ұжымдық, топтық, жұптық түрлерінің барлығына өз тиімділігін көрсетеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • 21 ғасыр мұғалімінің кәсіби дамуы

    21 ғасыр мұғалімінің кәсіби дамуы пәнін оқытуда оқу әдістемесіне өзгеріс енгізудің қажеттілігі негізге алынады. Топтарда жұмыс жүргізу әдістемесі меңгертіледі. Оқушыларды жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту мен оқудың заңдылықтары айқындалады. Оқуды бағалау, оқыту мен оқуда ақпараттық коммуникациялық технологияны (АКТ) пайдалану негіздері қарастырылады. Оқытуды басқару және көшбасшылық, мұғалім жүргізетін дамыту жұмысы тақырыптары меңгертіледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Есту, көру, сөйлеу мүшелерінің анатомиясы, физиологиясы және патологиясы

    Бұл пәнді оқу барысында есту, көру және сөйлеу мүшелерінің құрылымы, функциялары, патологиясы туралы түсініктер қалыптасады. Курстың мазмұны есту, көру және сөйлеу органдарының қызметін зерттеудің негізгі әдістерін, сондай-ақ есту, көру және сөйлеуді оңалту және бұзылымдардың алдын алуда қолданылатын заманауи құралдар мен әдістері қарастырылған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогика

    Пәнді оқу барысында адам туралы ғылымдар жүйесіндегі педагогиканың алатын орны, оның зерттеу пәні және негізгі ұғымдары туралы айтылады. Педагогикалық үдерістің құрамды компоненттері, мәні мен оларды жүзеге асыру заңдылықтары, қағидалары, формалары және әдіс-тәсілдері, құралдары, ерекшелігі баяндалады. Бүгінгі педагогика ғылымындағы адам капиталын қалыптастырудағы басты талаптар мен мәселелер, инновациялық технологиялар, білім беру жүйесін басқару қағидалары меңгертіледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Арнайы педагог (дефектолог) тұлғасы мен кәсіби әрекеті

    Педагог-дефектологтың кәсіби маңызды сапалары туралы түсінік беріледі. Педагог-дефектологтың кәсіби білімінің мазмұны, түзете білім беру іс-әрекетінің бағыттарын қарастырады. Дефектологтың кәсіби құзіреттілігіне қойылатын талаптар меңгертіледі. Мұғалім-дефектологтың жұмыс бағыттары (диагностикалық, түзетушілік, аналитикалық және кеңес беру-ағартушылық, әдістемелік-ұйымдастырушылық, әлеуметтік-педагогикалық, оңалтушылық, психотерапиялық) баяндалады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Пәнді оқытудың мақсаты - категориялар мен ұғымдар туралы идеяларды, сондай-ақ эксперименталды психологияның негізгі тұжырымдамаларын қалыптастыру арқылы білім алушылардың кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру болып табылады. Нәтижесінде білім алушылар эксперименталды психологияны зерттеудің негізгі бағыттарын біледі, эксперименттік зерттеулер жүргізуде теориялық талдау дағдыларына ие, жасанды интеллект әдістерін қолдана отырып, деректерді өңдеумен практикалық зерттеулер жүргізеді, бұл оқытуды, проблемаларды шешуді, үлгіні тануды және шешім қабылдауды қолдана отырып, адам интеллектісіне ұқсас жүйелерді құруға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ұлттық руханият

    Курс рухани құндылықтар жүйесін, қазақтың ұлттық болмысын, руханияттың этномәдени бастауларын, ұлттық сананы, салт-дәстүрлерді, әдет-ғұрыптарды, дүниетанымды, діни шыдамдылықты, салт-дәстүрлерді, өнерді, әдебиетті, ұлттық тәрбиені, дәстүрлі мәдениетті, жоғары сананы тәрбиелейтін рухани мұраны зерттейді. Пән әлемдік және жалпыадамзаттық құндылықтарды, халықтық дәстүрлерді, ата-баба мұрасын құрметтеу рухында тәрбиеленген рухани-адамгершілік тұлғаны қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Логопедия негіздері

    Курс барысында сөйлеу бұзылыстары туралы тарихи зерттеулер негіздері; балалар тілінің қалыптасу жолдары, заңдылықтары, сөйлеу тілі кемшіліктерінің себептері, механизмдері; сөйлеу бұзылуларының психолингвистикалық және клиникалық-физиологиялық аспектілері; сөйлеу кемшіліктерін анықтаудың кәсіби дағдылары мен біліктерін қалыптастыру, дифференциалды диагностика, балаларға арналған мекемелердің әртүрлі типтері жағдайында түзету, логопедиялық әсер етудің негізгі бағыттарын анықтау қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Арнайы психология

    "Арнайы психология" курсы даму, мінез-құлық, қабылдау және қарым-қатынас ерекшеліктері бар адамдардың әртүрлі топтарымен, соның ішінде денсаулығы шектеулі адамдармен психологиялық жұмыстың негізгі тәсілдерін, әдістері мен технологияларын зерттеуді қамтиды. Курс инклюзивті білім берудің және ЕББҚ бар адамдардың әлеуметтік интеграциясының психологиялық аспектілерін, сондай-ақ психикалық денсаулық мәселелерімен жұмыс істеудің психологиялық аспектілерін қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Нейропсихология және нейродиагностика негіздері

    Нейропсихологияның зерттеу пәні мен бағыттары түсіндіріледі. Жоғары психикалық функциялар және оның мидағы механизмі менлокальды зақымдануы ұғымдары түсіндіріледі. Нейропсихология ғылымының басқа ғылымдармен байланысын айқындайды. Антропопсихизм, биопсихизм, нейропсихизм теориялары қарастырылады. Нейропсихология ғылымының дамуы және оны дамытуға үлес қосқан ғалымдар туралы ұғымдары кеңейеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру

    Пән білім алушыларға инклюзивті білім берудің негізгі міндеттері, ерекшеліктері мен принциптері ұғымдарын меңгеруге, жинақталған халықаралық тәжірибені жинақтауға, инклюзивті білім берудің даму деңгейін анықтауға мүмкіндік береді. Пәннің мазмұнында "Білім баршаға" бағдарламалары, Қазақстандағы инклюзивті білім беру мәселелері, мемлекеттік бағдарлама негізінде инклюзивті білім беруде инновациялық тәсілдерді іске асыру жолдары қарастырылған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Жас ерекшелік физиологиясы және мектепке дейінгі гигиена

    Пән баланың физиологиялық дамуын бағалау, жүйке жүйесінің, анализатордың физиологиясы және гигиенасы мәселелерін қарастырады. Пәнді оқу барысында баланың жеке басына қойылатын гигиеналық талаптар, тамақтану гигиенасы, топ бөлмелерін табиғи және жасанды жарықтандыру мен желдетуді гигиеналық бағалау туралы білім, баланы дұрыс отырғызудың санитарлық-гигиеналық нормалары мен физиологиялық негіздері игертіледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Арнайы педагогика

    Курсты оқыту барысында ауытқуы бар балалардың психологиялық және физиологиялық даму ерекшеліктері зерттеледі, сондай-ақ оларды оқыту мен тәрбиелеу жолдары, түзету, қалыптастыру әдістері анықталады. Курсты меңгеру барысында арнайы білім, түзету-ағарту жұмысы, оңалту және т.б. арнайы педагогиканың негізгі категориялары анықталады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Арнайы білім берудің нормативтік-құқықтық актілері

    Курс Қазақстан Республикасының арнайы білім беру саласындағы білім беру процесінің құқықтық және ұйымдастырушылық аспектілерін реттейтін заңнаманы, нормативтік құжаттар мен ережелерді зерделеуді қамтиды. Курстың мақсаты студенттерді арнайы білім берудің нормативтік-құқықтық базасын, оның ішінде ЕББҚ бар балалармен жұмысты реттейтін құқықтық және ұйымдастырушылық аспектілерді білумен және түсінумен қамтамасыз ету, сондай-ақ студенттердің нормативтік актілермен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру, оларды кәсіби қызметте қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Түзете-дамыта оқытудың психологиялық педагогикалық негіздері

    Қазіргі тұжырымдамалардың ғылыми-әдіснамалық негіздері баяндалады. Түзете-дамыта оқыту мазмұнының негізгі бағыттары туралы түсінік беріледі. Қоғамдағы ЕББҚ балаларды коррекциялық қолдау, түзете дамыта оқыту мен интеграция ұғымдары талданады. Мектептегі үлгермеушіліктің себептері, мектептегі дезадаптация ұғымдары қарастырылады. ЕББҚ балалардың бойындағы кемшіліктерді компенсациялау, оқудағы үлгермеушілікті жою, жеке эмоциялық ерік сферасындағы жағымсыз жағдайларға қарсы тұру жолдары көрсетіледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Зиятында ауытқуы бар балаларды математикаға оқыту әдістемесі

    Берілген пән курсында математикаға оқытудың пропедевтикасы, математикалық білімді меңгеруде зияты зақымдалған балалардың мүмкіндіктерін зерттеу, математика сабақтарында дифференциалды тәсілді жүзеге асыру қарастырылады. Нақты әдістемелік ұсынымдар беріледі. Ақыл-ойында кемшілігі бар оқушыларда математикалық білімді қалыптастыру тәсілдері, оқыту әдістемесінің жалпы сұрақтары, оқу материалының берілуі, қарапайым және аралас есептерді шешуге оқыту кезеңдері қамтылады. Жасанды интеллектті қолдану - компьютерлерге үлгіні тану, тілді өңдеу, жеке түзету оқу бағдарламаларын бейімдеу және т.б. адам интеллектін қажет ететін тапсырмаларды орындауға мүмкіндік беретін технологияларды қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жалпы білім беру жүйесіндегі ерекше білім беруге қажеттілігі бар балаларды психологиялық педагогикалық жетелеу әдістемесі

    Психологиялық-педагогикалық жетелеу әдістемесі тұжырымдамасы, пайда болу тарихы меңгерілген. Психологиялық-педагогикалық жетелеу әдістемесінің теориялық негіздері айшықталған. Психологиялық-педагогикалық және дифференциалды диагностиканы қолдану салалары қарастырылып, психодиагностикалық зерттеудің жалпы принциптері кіріктірілген. Психологиялық, педагогикалық және дифференциалды зерттеу әдістері жіктелген. ЕББҚ балаларды психологиялық-педагогикалық тексеру мен диагностикалық және кеңес берушілік қызмет көрсету жүйесін қамтыған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға дүниетануды оқыту әдістемесі

    Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға дүниетануды оқыту әдістемесі курсы ұлттық және жалпыадамзаттық құндылықтар тұрғысынан адам, қоғам және табиғаттың өзара байланысы мен тәуелділігі туралы білім саласындағы кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыруға бағытталған. ЕББҚ бар балалардың есте сақтауын, зейінін, ойлауын, қиялын, қабылдауын, сөйлеуін, эмоционалдық және ерікті сферасындағы кемшіліктерді дер кезінде және тиімді түзету мен дамыту мүмкіндіктерін қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Зияты бұзылған балалардың сөйлеу тілін дамытудың әдістемесі

    Зияты бұзылған балалардың сөйлеу тілін дамытудың ғылыми-әдіснамалық принциптері, арнайы әдістері, тәсілдері меңгертіледі. Мектепке дейінгі зиятында ауытқуы бар балаларды дұрыс сөйлеуге үйретуді ұйымдастырудың формалары қарастырылады. Зиятында ауытқуы бар балалардың ауызша сөйлеу тіліне оқыту бағдарламасының мазмұны баяндалады. Сөйлеуге үйретудің полисенсорлық әдісі кіріктіріліп, сөйлеу тілін дамытудың жүйелі түрде ұйымдастырылуы туралы ақпарат беріледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ерте, мектепке дейінгі және мектеп жасындағы балаларды оқыту мен тәрбиелеу мәелелерін диагностикалау

    Осы пәнді оқу барысында ерте, мектепке дейінгі және мектеп жасындағы балаларды оқыту мен тәрбиелеу мәселелерін диагностикалау жүйесі, даму бұзылыстарын психологиялық-педагогикалық жүйелеу, даму мүмкіндіктері шектеулі балалардың әртүрлі санаттарындағы қызмет бұзылыстарының диагностикалық сипаттамалары қарастырылады. Психологиялық-медициналық мекемелерде балаларды оқыту мен тәрбиелеу мәселелерін психологиялық-педагогикалық диагностикалаудың, педагогикалық кеңес беру еректеліктері анықталады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кохлеарлық имплантациядан кейінгі балаларды кешенді жетелеу

    Пәнді оқу барысында логопедтің сурдологпен, сурдопедагогпен өзара әрекеттесу ерекшеліктері, кохлеарлық имплантациядан кейін балаларды кешенді оңалтудың негізгі міндеттері мен бағыттары туралы түсініктер қалыптасады. Пәнді меңгеру процесі өзекті түзету-педагогикалық міндеттерді шешу кезінде білім беру, денсаулық сақтау және әлеуметтік қорғау салалары қызметкерлерінің өзара іс-қимылын қамтамасыз етуге дайындықты қалыптастыруға бағытталған. Сөйлеу мен дыбыстарды қабылдау, кохлеарлы имплантациясы бар балалардағы сөйлеу және тіл жүйесінің даму ерекшеліктері қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Есту қабілеті бұзылған балалардың психологиялық-педагогикалық диагностикасы

    Психологиялық-педагогикалық диагностиканың тұжырымдамасы, пайда болу тарихы туралы білімдерді меңгертеді. Есту қабілеті бұзылған балаларды психологиялық-педагогикалық диагностикасының жалпы теориялық негіздерін анықтайды. Есту қабілеті бұзылған балалардың психиодиагностикалық зерттеудің жалпы принциптерін талдайды. Психологиялық, педагогикалық және дифференциалды зерттеу әдістері туралы баяндалады. Есту қабілеті бұзылған балаларды психологиялық-педагогикалық тексерудің мәні қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Зиятында ауытқушылығы бар балаларды тілге оқыту әдістемесі

    Курс студенттердің зиятында ауытқушылығы бар балалардың тілге үйрету үдерісі туралы іргелі ғылыми-әдістемелік білімдерін қалыптастыруға бағытталған. Білім алушылар тілдің қарым-қатынас құралы ретіндегі рөлі, ойлау және шындықты білу тәсілі, сондай-ақ арнайы психологиядағы негізгі элементтер, тіл білімі мен психолингвистика деректері, жалпы және арнайы педагогиканың жетістіктері туралы түсінік қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дактильді ым-ишара тілі

    Дактильді ым-ишара тілі, өзіндік ым-ишара түсініктері туралы мол мағлұмат беріледі. Ым-ишара эквиваленттері қарастырылады. Дактильді әліппе және дактильді сандар мазмұнындағы мәелелер қарастырылған. Дактильді ым-ишара тілін ғылымға енгізудегі зерттеулер талданып, меңгертіледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Логопедиялық тәжірибедегі денсаулық сақтау технологиялары

    Пәннің мазмұнында курс пәні, мақсаттары, міндеттері мен тұжырымдамалары, мектеп жасына дейінгі және мектеп жасындағы балалардың денсаулығын сақтау технологиялары қарастырылады. Білім беру ұйымдарындағы логопедиялық жұмыстың бағыттары, міндеттері мен құралдары сипатталған. Логопедиялық көмекті ұйымдастыруды регламенттейтін құжаттар (стандарт, бағдарлама, әдістемелік ұсынымдар, авторлық бағдарламалар) қарауға ұсынылды. Логопедтің жұмысында Денсаулық сақтау технологиялары мәселелері қамтылған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Есту қабілеті бұзылған балалармен жүргізілетін тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі

    Бұл пән курсында есту қабілеті зақымдалған балалармен жүргізілетін тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесінің ғылыми-теориялық негіздері, мақсаты, міндеттері, мазмұны, мәні қарастырылады. Есту қабілеті бұзылған балаларға арналған арнайы мектептегі тәрбие жүйесінің ерекшеліктері анықталады. Естімейтін балалардың теориялық және практикалық білім алуының тәрбиелік мазмұны

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ерекше білім беру қажеттілігі бар балалардың психологиялық-педагогикалық диагностикасы

    Пәннің мазмұнында ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушылардың психологиялық-педагогикалық диагностикасының негізгі бағыттары көрсетілген. Психофизикалық ерекшеліктері бар балаларды психологиялық және педагогикалық диагностикалаудың мазмұнын, маңыздылығын, заманауи әдістерін, функциялары мен әдістерін, жаңа психотехнологиялық әдістерді игеру жолдары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Психикалық дамуы тежелген балаларды оқыту мен тәрбиелеуді ұйымдастыру

    Пәнді оқу барысында психикалық дамуы тежелген балалар дамуындағы кемшіліктердің орнын толтыруға, эмоционалдық және тұлғалық саланың жағымсыз ерекшеліктерін түзетуге, оқушылардың оқу әрекетін қалыпқа келтіруге және жақсартуға бағытталған жұмыс жүйесін қарастыруды қамтиды. Пән инклюзивті білім беру жағдайында психикалық дамуы тежелген балаларды оқыту мен тәрбиелеудің ерекшеліктері туралы заманауи ғылыми идеяларды түсіндіреді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Логопсихология

    Логопсихология пәні, міндеттері, әдістері, зерттеудің негізгі бағыттары, қысқаша тарихы туралы сипаттама беріледі. Сөйлеу тілі бұзылыстарын түзету әдістері меңгертіледі. Сөйлеу тілі бұзылыстарының әртүрлі формалары бар психикалық процестердің онтогенезде дамуы туралы зерделенеді. Сөйлеу тілі бұзылыстары бар балаларды тәрбиелеу мен оқытудың тиімді құралдарын анықтау жолдары көрсетілген.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Есту қабілеті бұзылған балалардың сөйлеу тілін дамытудың әдістемесі

    Нашар еститін балалармен арнайы мекемеде жеке жұмысты жоспарлау және жүргізудің ерекшеліктері баяндалады. Нашар еститін балалардың қабылдауын дамыту, арнайы сабақтарды ұйымдастырудың принципптері меңгертіледі. Есту қабілеті бұзылған балалардың сөйлеу дағдыларын дамыту ерекшеліктері, жеке түзету-ағарту жұмыстары туралы ақпарат беріледі. Нашар еститін бастауыш мектеп оқушыларына арналған есту қабілетін дамыту оқу бағдарламасының мазмұны түсіндіріледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Зиятында ауытқушылығы бар балаларды сауат ашуға оқыту

    Зиятында ауытқушылығы бар балаларды сауат ашуға оқытудың әдіснамалық негіздері қамтылған. Лингвистика, психолингвистика, және оның әлеуметтік қызметі теориясы, қазіргі жетістіктері кіріктірілген. Сауат ашуға оқытудың мақсаты, міндеттері қарастырылады. Қалыпты, аномальды даму кезіндегі балаларды сауат ашуға оқытудың заңдылықтары, ерекшеліктері туралы қарастырылған. Мүмкіндігі шектеулі балаларды қазақ тіліне оқыту, арнайы педагогика қағидалары сараланған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Білім берудегі менеджмент және көшбасшылық

    "Білім берудегі менеджмент және көшбасшылық" пәні білім беру жүйесіндегі негізделген қажеттілік ретінде еңбек нарығының заманауи талаптарына жауап береді, нақты жағдайларды талдау және диагностикалау дағдыларын дамытады. Пәнді оқытудың мақсаты білім берудегі көшбасшылықты ұйымды басқару құралы ретінде қолдану аясында қарастыруға негізделген және болашақ мамандардың көшбасшылық әлеуетін психологиялық-педагогикалық құрал ретінде дамытуға, болашақ білім беру көшбасшысы ретіндегі білім алушының рефлексивті құзыреттілігін дамытуға бағытталған. Пәнді оқу барысында білім алушы ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдер қабылдау дағдыларын меңгереді, білім берудегі барлық мүдделі тараптармен өзара қарым-қатынас жасау дағдылары қалыптасады және жетілдіріледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Арнайы мектептегі тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі

    Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі пәнінің мақсаты, міндеттері, мазмұны, мәні қамтылған. Арнайы мектептегі тәрбие жүйесінің ерекшеліктері айқындалған. Арнайы мектепке дейінгі ұйымдардағы тәрбие жұмысын ұйымдастырушылар тәрбие жүйесінің субъектісі ретінде. Тәрбие заңдылықтары, принциптері, әдістері, құралдары, формалары туралы ақпараттар толық кіріктірілген. Тәрбие түрлері қарастырылған. Тәрбие тұжырымдамасына анықтама берілген.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ерекше білім беру қажеттілігі бар балалармен жүргізілетін тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі

    Пәнді оқу барысында ЕББҚ бар балалармен жүргізілетін тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесінің ғылыми-теориялық негіздері, оның мақсаты, міндеттері, мазмұны, мәні талқыланады. Арнайы мектептегі тәрбие жүйесінің ерекшеліктері анықталады. Осы пән курсында тәрбиенің заңдылықтары, құралдары, формалары қарастырылады, сонымен қатар тәрбие жүйесінің субъектілері ретінде арнайы ұйымдардағы тәрбие жұмысын ұйымдастырушы мамандардың қызметтеріне сипаттама беріледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кохлеарлық имплантациядан кейінгі балалармен жүргізілетін логопедиялық жұмыстар

    FM-жүйелер және стационарлық дыбыс күшейтетін жабдықтар туралы ақпараттар қарастырылды. Ауызша емес және сөйлеу дыбыстарын естуді қабылдауды, дыбыстарға шартты-моторлық реакцияны дамыту мәселелері кіріктірілген. Арнайы таңдалған сөздіктер, когнитивтік процестерді дамытуға арналған ойындар мен жаттығулар жүйесі қамтылған. Кохлеарлы имплантациялаумен бірге баланың ата-аналарымен жүргізілетін жұмыстарға нұсқау берілген.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Күрделі бұзылымдары бар балалардың психофизикалық дамуы

    Курстың мақсаты – білім алушылардың дамуында кемшілігі бар балалар туралы білімдерін кеңейту, олармен арнайы педагог ретінде жұмыс істеу қабілеттері мен дағдыларын қалыптастыру. Пән екі немесе одан да көп бұзылысы бар балалармен түзете-дамыта оқыту жұмысын ұйымдастырудың ерекшеліктері, жолдары мен тәсілдері туралы заманауи ғылыми түсініктерді ашады. Курсты оқу барысында студенттер күрделі бұзылымы бар балаларды психологиялық-педагогикалық тексеруден өткізу және олармен түзету жұмыстарын жоспарлау дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Зиятында ауытқуы бар балалардың психологиялық-педагогикалық диагностикасы

    Зиятында ауытқуы бар балалардың психологиялық-педагогикалық диагностикасы тұжырымдамасы туралы білімдерді меңгертеді. Психологиялық-педагогикалық кеңес берудің әдіснамалық негізі баяндалады. Психологиялық-педагогикалық кеңес берудің кезеңдері, оның сипаттамасы меңгертіледі. Дамудың әлеуметтік жағдайы сипаттамасы, оның ерекшеліктерін зерттеу әдістері жіктеледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Есту қабілеті бұзылған бастауыш сынып оқушыларына жаратылыстануды оқытудың теориясы мен технологиясы

    Есту қабілеті бұзылыстарын коррекциялау және психикалық функцияларды компенсациялауда, білім беруді ұйымдастырудың тиімді жолдары, әдіс-тәсілдері қамтылған. Нашар еститін балалардың қабылдауын дамытып, жаратылыстану сабағын ұйымдастырудың ерекшелігі қарастырылған. Есту қабілеті нашар балалармен жеке түзету-ағарту жұмыстарының мәні түсіндіріледі. Нашар еститін бастауыш мектеп оқушыларына арналған ЕҚД оқу бағдарламасының мазмұны оқытылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Ринолалия және дауыстың бұзылуын түзету жұмысының әдістемесі

    Сөйлеу анализаторының перифериялық бөлімінің дауыстық анатомиялық құрылымы туралы ақпарат берілген. Дауыстың акустикалық сипаттамасы, негізгі функциялары, дауыс шығару механизмдері қамтылған. Дауыстың бұзылуының жалпы сипаттамасы туралы мәселелер қарастырылған. Дауыстың бұзылуының негізгі себептері анықталған. Ринолалияның жалпы сипаттамасы, классификациясы туралы білімдерді меңгертеді. Ринолалия кезіндегі түзету жұмысының мазмұны, міндеттері және мақсаты мазмұнындағы мәселелер оқытылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Есту қабілеті бұзылған балаларды оқыту мен тәрбиелеудің педагогикалық техникасы

    Бұл курстың мазмұны есту қабілеті бұзылған балаларды тәрбиелеу мен оқыту жүйесіннің ерекшеліктері мен қағидаларын қарастырады. Арнаулы білім беру ұйымдарында және отбасында саңырау және нашар еститін балалармен түзету-педагогикалық жұмыстың ұйымдастырылуы мен мазмұнын ашады. Әртүрлі дәрежедегі есту қабілеті бұзылған балалардың сөйлеу тілін дамыту және сөйлеуін қалыптастыру үшін компьютерлік технологияларды сабақта қолдану ерекшеліктері қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дұрыс дыбысталуды қалыптастыру әдістемесі

    Дұрыс дыбысталуды қалыптастыру әдістемесі мектеп жасына дейінгі балалардың жалпы сөйлеу тілінің бұзылыстары мәселелерін жан-жақты қарастырады. Сөйлеу тілі дамымаған балалардың сөйлеу тілін қалыптастыру әдіс-тәсілдеріне сипаттама беріледі. Дұрыс дыбысталуды қалыптастыруды дамыту жолдары көрсетіледі. Дыбыстауында бұзылысы бар балалармен жүргізілетін логопедтің жұмыстары ұсынылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сөйлеудің ырғақтық-ритмдік бұзылуын коррекциялау әдістемесі

    Сөйлеудің ырғақтық-ритмдік бұзылуын коррекциялау әдістемесін оқытуда сөйлеудің ырғақты-ритмдік бұзылымының патогенезі, этиологиясы мәселелері қарастырылады. Тұтығу, тіл кемшілігінің невроздық және невротикалық типіндегі клиникалық, психологиялық, педагогикалық сипаттамаларына түсінік беріледі. Тұтығу тіл кемшілігін түзету туралы көзқарастар, тұтығудың түрлері, қалыпты сөйлеуін логопедиялық технологиялар арқылы қалыптастыру жолдары көрсетілген.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Арнаулы түзету мектебінде зияты зақымдалған балаларға пәндерді оқыту әдістемесі

    Зиятында ауытқуы бар балаларға пәндерді оқытудың міндеттері, мазмұны мен технологиясы меңгертіледі. Зиятында ауытқуы бар балаларға арналған мектептерде арнайы пәндерді оқытудың ерекшеліктері қарастырылады. Арнайы мектептегі балаларды оқытудың қазіргі жүйесі мен қағидалары баяндалады. Интеллектісі бұзылған балаларды заттық – практикалық оқытуда сабақтарды жоспарлау оқытудың түрлі деңгейінде жүйесі, дидактикалық материалдар көмегі мәселелері оқытылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Түрлі білім беру ұйымдарында логопедиялық жұмысты ұйымдастыру

    Курстың мақсаты – әртүрлі типтегі білім беру мекемелер жағдайында түзете-дамыту логопедиялық әсер етудің кәсіби дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Пәнді оқу сөйлеу тілінің бұзылыстарының жіктелуі, оларды түзету, алдын алу шаралары, логопедиялық жұмыстың коррекциялық-педагогикалық жүйесін ұйымдастыру туралы қазіргі заманғы ғылыми түсініктер мен қағидаларды қамтиды. Пәнді оқу барысында студенттер логопедиялық тексеру, балалардың ауызша және жазбаша сөйлеуіндегі бұзушылықтарды түзету дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Арнайы білім берудегі IT және цифрлық ресурстар

    Арнайы білім берудегі IT және цифрлық ресурстар пәндерін оқу барысында білім алушылар цифрлық технологиялардың (мультимедиялық оқыту бағдарламалары, электрондық оқулықтар, ТВ-технологиялар, Интернет-желілердің мүмкіндіктері), Мультикид, Эдуплей бағдарламаларының негіздерін меңгереді. Жасанды интеллектті адам интеллектіне еліктеуге қабілетті түзету-дамытушылық оқытуды ұйымдастыруда қолдану мүмкіндіктері, соның ішінде оқыту, мәселелерді шешу, үлгіні тану және шешім қабылдау қарастырылады. Білім алушылар білім беру үдерісіне жасанды интеллект енгізудің артықшылықтарын талдайды, ЕББ бар балаларды оқытуда АИ пайдалана отырып сабақтарды ұйымдастыру бойынша практикалық дағдыларды дамытады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Балалардың сөйлеу тілі бұзылысын диагностикалау, түзету және алдын алудың нейропсихологиялық негіздері

    Тіл кемшілігі бар балалардағы сөйлеу ерекшеліктері және мінездемесі меңгертіледі. Фонетикалық ритмика ұғымы, оны сипаттайтын негізгі көріністері туралы мәліметтер қамтылған. Фонетикалық ритмика, ауызша сөйлеу ұғымдарының мәні сараланып, ғылыми тұжырымдар қарастырылған. Фонетикалық және ауызша сөйлеуінде бұзылысы бар балалардың сөйлеу тілі ерекшелігі және сипаттамасы туралы білімдер меңгертіледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Зиятында күрделі ауытқуы бар балаларды оқыту

    Зиятында күрделі ауытқуы бар балаларды оқыту пәнін оқыту студенттерде ауыр деңгейдегі ақыл-ой кемшілігі бар балалардың психологиялық-педагогикалық сипаттамалары туралы түсінік береді. Пәнді оқу барысында ауыр деңгейдегі ақыл-ой кемшілігі бар балаларды оқыту мен түзете-тәрбиелеудің мақсаты, міндеті, қағидалары, мазмұны, оқыту әдістері меңгертіледі. Ауыр деңгейдегі ақыл-ой кемшілігі бар балаларды оқытудың қазіргі кезеңдегі жүйесі қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Арнайы білім беру саласында азаматтық және моральдық ұстаным, салауатты өмір салты, табиғат пен қоғамның өзара әрекеттестігінің заңдылықтары, ана тілі және шет тілдеріндегі коммуникациялық бағдарламалар туралы іргелі білімдер мен дағдыларды қолданады, академиялық адалдық мәдениетінің мәнін, қаржылық сауаттылықты түсінеді, оқытуда жасанды интеллектті қолданады;
  • Дамуында әртүрлі ауытқушылығы бар ерте, мектепке дейінгі, мектеп жасындағы балаларды әлеуметтендіру, білім беру және тәрбиелеу сабақтастығын жүзеге асырады;
  • Ерекше білім беру қажеттілігі бар балалардың ауытқушылықтарын анықтаудың теориялық негіздері мен әдістерін бақылау және бағалаудың ерекшеліктері туралы білімдері мен түсініктерін көрсете алады, соның ішінде жасанды интеллекттіні пайдалану;
  • Түрлі ауытқуы бар тұлғалар диагностикасы мен түзету жұмыстарын жүзеге асыра алады;
  • Ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларды оқыту мен тәрбиелеу мәселелеріне қоғамды, ата-аналарды ұйымдастыра біледі, тұлғаға бағдарланған оқыту мен білім беру үдерісінде қарым-қатынас және педагогикалық ынтымақтастықты қалыптастыра алады;
  • Арнайы білім беру саласында ғылыми, әдістемелік, статистикалық және басқа да ақпараттарды өз бетінше жинау, өңдеу, талдау, сараптау белгілі-бір мазмұн беру дағдысын меңгереді, академиялық жазу дағдыларын біледі және жасанды интеллект мүмкіндіктерін қолданады;
  • Ерекше білім беру қажеттілігі бар тұлғалардың күнделікті өмірдегі әлеуметтік мәнді дағдыларын қалыптастыру мен танымдық қызметін жетілдіру әдістерін қолданады;
  • Ерте, мектепке дейінгі, мектеп жасындағы ерекше білім беру қажеттілігі бар балалармен жүргізілетін жұмыстың мазмұны және формаларын, педагогикалық түзетуші көмек көрсету жүйесін меңгереді.
  • Арнайы білім беру педагогының кәсіби қызметінде заманауи технологияларды: денсаулық сақтау технологиялары, ақпараттық және цифрлық ресурстар (жасанды интеллект), арнайы білім берудегі IT және цифрлық ресурстар, бағалаудың өлшемдік технологиялары, педагогтың кәсіби этикасы, арнайы білім берудегі инновациялық технологияларды қолдану білімдері мен дағдыларын меңгереді, арнайы білім берудің нормативтік-құқықтық саласының мәнін түсінеді және тәжіребеде қолданылады.
Top