Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B02201 Ғылыми тарих в Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

Пәндер

  • Қазақстанның археологиясы

    Археология адамзат қоғамының өткенін материалдық айғақтар, материалдық және жазбаша мәдениеттің ескерткіштер бойынша зерттейді. Археологияның міндеттері - материалдық мәдениеттің ескерткіштерін табу, сақтау, сипаттау және түсіндіру, материалдық мәдениеттегі ерекшеліктің пайда болуының жалпы заңдылықтары мен себептерін анықтау. Қазақстанның негізгі археологиялық ескерткіштерін зерттеу. Ботай энеолиттік мәдениеті. Белсенді әдістер: қазба сәттерінің электронды презентацияларын қолдану: тегістеу, қабатты бөлшектеу, стратиграфия мен артефактілерді өңдеу, сақтау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Тарихи өлкетану

    Курс пән ретінде тарихи өлкетанудың қалыптасу және даму тарихын зерттеуге арналған. Пән бойынша өлкетану бастауларының проблемалары, ежелгі түркі жазба ескерткіштері және олардың туған өлкені зерттеудегі рөлі, Қазақстанның археологиялық көздері және оларды өлкетану жұмысында пайдалану, Қазақстан тарихының этнографиялық көздері, туған өлкені зерттеу көзі ретінде сәулет және өнер ескерткіштері, туған өлкені зерттеу бойынша ауызша дереккөздер, Қазақстанда өлкетанудың қалыптасуы мен дамуы қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Құқық негіздері

    Пән мемлекеттік құрылымның және құқықтық мемлекеттің негіздерін қарастырады. Конституциялық, отбасылық, азаматтық, әкімшілік, қылмыстық, қаржылық құқықтың жалпы ережелерін зерделейді. Құқық қолдану және құқықтарды қорғау тетіктері туралы түсініктерді қалыптастырады. Белсенді азаматтық ұстанымды, заңға бағынатын азаматтың құқықтық мәдениеті мен құқықтық санасын қалыптастыруға және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    Курс шеңберінде білім алушылар қаржы саласындағы барлық құралдарды іс жүзінде қолдануға, жинақтарды сақтауға және көбейтуге, бюджетті сауатты жоспарлауға, жеке салықтарды есептеуге және салық есептілігін толтыруға, қаржылық ақпаратты талдауға және қаржы өнімдеріне бағдарлануға үйренеді. «Қаржылық сауаттылық негіздері» курсы білім алушының танымдық қана емес, практикалық қызметін де белсендіретін тәжірибеге бағытталған оқытуды, іскерлік ойынды өткізуді көздейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Шоқантану

    Пән қазақтың көрнекті ғалымы, ағартушы, саяхатшы Шоқан Уәлихановтың өмірі мен ғылыми мұрасын жан-жақты зерттеуге бағытталған. Курс студенттерді оның ғылымға, мәдениетке, этнографияға, шығыстануға қосқан үлесімен, сонымен қатар қоғам мен мемлекеттілік туралы озық көзқарастарымен таныстырады. Шоқан Уәлиханов идеяларының призмасы арқылы тарихи ойлауды, азаматтық жауапкершілік пен патриотизмді қалыптастыруға ерекше көңіл бөлінеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тарихи әдіснама

    Курс тарих ғылымындағы әдіснаманың рөлін зерттеуге арналған. Пәнге ғылыми-тарихи әдістердің қалыптасу тарихы және әртүрлі тарихи мектептердің тарихи процестің дамуын түсіндіруі кіреді. Басқа гуманитарлық ғылымдармен, әсіресе философиямен пәнаралық байланысты болып келетін заманауи тарихи әдіснаманы қарастыруға ерекше орын беріледі. Студенттердің назары тарихи деректерге тарихи анализ жасаудың негізгі әдістерімен, сондай-ақ тарихнаманың ғылыми сынымен танысуға бағытталады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері

    Пәі студенттердің экономиканың қызмет етуі және кәсіпкерлік қызметті жүргізу негіздері туралы білімдерін қалыптастыруға бағытталған. Курс шеңберінде негізгі экономикалық категориялар, нарықтық экономика тетіктері, бизнесті ұйымдастыру қағидалары, кәсіпкерліктің құқықтық негіздері, салық салу, қаржылық жоспарлау және ресурстарды басқару оқытылады. Кәсіпкерлік ойлауды дамытуға, кәсіпкердің экономикадағы рөлін түсінуге ерекше көңіл бөлінеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Пән заңнаманың даму динамикасын, сыбайлас жемқорлықтың түсінігін, себептері мен түрлерін, сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін жауапкершілікті, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес модельдерін зерттейді. Сыбайлас жемқорлық деңгейін бағалаудың рейтингтік жүйесінің сыбайлас жемқорлыққа қарсы халықаралық стандарттарды, ұйымдарды және сыбайлас жемқорлыққа қарсы және Қылмыстық жолмен алынған ақшаны жылыстатуға бағытталған халықаралық нормативтік құқықтық актілерді қарайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қолданбалы тарихи пәндер

    Қолданбалы тарихи пәндер ғылымда тарихи деректердің белгілі бір түрлерін және олардың сыртқы белгілерін зерттейтін деректану циклінің ғылыми пәндерінің жиынтық атауы. Пәндердің мақсаты: тарихи деректің шығу тегі туралы барынша ақпарат алу және оны ғылыми зерттеуде қолданудың заңдылық дәрежесін анықтау. Пәндердің ғылыми аппараты тарихи деректердің пайда болу уақытын, орнын, шарттарын белгілеуге, олардың авторлығы мен түпнұсқалығын анықтауға мүмкіндік беретін арнайы және техникалық әдістер.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Номадизм тарихы

    Курстың мақсаты: Еуразия тарихындағы номадизм мәселесіне қатысты еуропалық және қазақстандық ғалымдардың көзқарастарын ашып көрсету. Орталық Азия, Таяу Шығыс және Африка көшпелі мал өсіруші қоғамдарының пайда болуынан бастап қазіргі әлемдегі жаһандану жағдайларында өркендеуіне дейінгі тарихы мен мәдениетінің әр түрлі аспектілеріне арналған ғылыми әдебиеттермен танысу. Көшпелі өркениет тұжырымдамасына қатысты теориялық-әдіснамалық көзқарастар. Көшпелі мемлекеттердің сипаттамасы және олардың отырықшы мемлекеттерден ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инклюзивке кіріспе: негіздер мен тәжірибе

    «Инклюзияға кіріспе: негіздер мен практика» пәнінің мақсаты - студенттерде инклюзияның негізгі принциптері мен әлеуметтік практикалары туралы түсінік қалыптастыру, бұл барлық азаматтарға, оның ішінде ерекше қажеттіліктері бар адамдарға тең мүмкіндіктер жасауға бағытталған. Пән инклюзивті тәсілдің теориялық аспектілерін, сондай-ақ болашақ мамандарға өз мамандықтарына байланысты инклюзивті принциптерді кәсіби қызметте қолдануға мүмкіндік беретін практикалық дағдыларды игеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ежелгі Қазақстан тарихы

    Курс Қазақстанның ежелгі тарихының мәселелері, дереккөздері, тарихнамасы қарастырады. Палеолит, Неолит, Энеолит, Қола дәуірі кезеңдері сипаттайды. Ежелгі Қазақстан аумағында алғашқы мемлекеттік бірлестіктерді қалыптастыру. Көшпелі өмір салтының пайда болуы бойынша мәліметтер береді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект және нейрожелілік технологиялар

    «Жасанды интеллект және нейрожелілік технологиялар" пәні студенттерді заманауи деректерді өңдеу және шешім қабылдау технологияларының негіздерімен таныстырады. Курс жасанды интеллекттің негізгі тұжырымдамаларын, соның ішінде машиналық оқыту және нейрондық желілерді, сондай-ақ олардың түрлі салалардағы қолданылуын қамтиды. Негізгі назар ЖИ-дің практикалық қолданылуына және оның пәнаралық мүмкіндіктеріне аударылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ежелгі дүние тарихы

    «Ежелгі дүние тарихы» курсы студенттерді Ежелгі Шығыс, Ежелгі Греция және Ежелгі Рим өркениеттерінің әлеуметтік-экономикалық және саяси дамуымен таныстырады. Ежелгі әлем елдерінің тарихын зерттеу осы елдердің әлемдік тарихтағы рөлімен анықталатын маңызды ғылыми мәнге ие. Студенттерге өзіндік жұмысты ұйымдастыруға, оның ішінде Практикалық сабақтарға дайындық кезінде және пәнді барынша толық және сәтті игеруге көмектесуге арналған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қосалқы тарихи пәндер

    Қосалқы тарихи пәндер – ғылыми пәндер ретінде студенттер тарихшыны тарихи зерттеулердің әдіснамасы мен тәсілдеріне үйрететін білім мен іскерлік дағдыларды қалыптастырады, тарихи деректерді, сыртқы белгілердің тарихи кезеңдерге сәйкестігін дәлелдейтін әдістерді жан-жақты зерттейді және сыртқы және ішкі сындарды жүргізеді. Оларға палеография, археография, метрология, геральдика, хронология, сфрагистика, нумизматика, шежіре, әлеуметтік этикет жүйесі және т.б. жатады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экология және тұрақты даму

    Пән тірі ағзалардың, әртүрлі деңгейдегі экожүйелердің, барлық биосфераның жұмыс істеу заңдылықтарын және олардың тұрақтылығын, зерттеу мәселелерін қарастырады. Сонымен қатар, қоршаған ортаға антропогендік (техногендік) әсерге байланысты мәселелерді талдайды. Пән табиғатты қорғау қызметі, тұрақты дамудың тұжырымдамасы, стратегиясы мен практикалық міндеттері туралы түсінік қалыптастырады – бұл мәселелер әлемнің түрлі елдерінде және Қазақстан Республикасында қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ғылыми зерттеу негіздері

    Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің ғылыми-зерттеу қызметінің дағдыларын дамыту; ғылыми білімге баулу, олардың ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге дайындығы мен қабілеті болып табылады. Пәнді оқу міндеттері: студенттердің ғылыми зерттеулер жүргізудегі практикалық дағдыларын дамыту; ақпарат көздерімен өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын жетілдіру. Компьютерлік презентацияларды пайдалана отырып, интерактивті дәрістер, белсенді практикалық сабақтар және/немесе зертханалық жұмыстар жүргізу, білім беру процесінде ғылыми зерттеулердің АКТ-мен өзара байланысы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Тіршілік қауіпсіздік негіздері

    Пән адамның тіршілік ету ортасымен (өндірістік, тұрмыстық, қалалық, табиғи) қауіпсіз өзара әрекеттесу негіздерін қарастыруға бағытталған. Техногендік және табиғи сипаттағы теріс әсер ететін факторлардан қорғаудың негізгі әдістері зерттелуде. Тиімді кәсіби қызмет және салауатты және қауіпсіз өмір салтын ұйымдастыру дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Шежіретану

    Курста шежіре мəліметтерінің тарихи-этнографиялық дерек көзі ретіндегі сипатына талдау жасалып, осы мəселеге қатысты негізгі тұжырымдар қарастырылады. Қазақстан аумағындағы ру-тайпалар, олардың қазақ халқының қалыптасуындағы маңыздары, қазақ халқында сақталған шежірелік деректер, ауызша тарих мəліметтері, олардың қазақ генеалогиясының құрылымымен байланыстары, қазақ халқының ру-тайпалық құрылымы, генеалогиянық зерттеулерде компьютерлік программалардың қолданылуы сияқты іргелі мəселелерге қатысты бағдарламалық бағыттар, дəріс тезистері беріледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстанның тарихи антропологиясы

    Пән адамды әр дәуірдегі Қазақстан халқының әдет-ғұрпын, менталитетін, дене бітімін және өзіндік ерекшеліктерін зерттей отырып, тарихи процестің қатысушысы ретінде қарастырады. Мәдени кодтарға, салт-дәстүрлерге, әлеуметтік стратификацияға және тұлғаның қоғаммен қарым-қатынасына назар аударылады. Курс тарихи дамуды адамзат тәжірибесі мен мәдениеті призмасы арқылы тереңірек түсінуге көмектеседі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстандағы архив ісі

    Курстың мақсаты: архивтану саласындағы ұғымдар мен білім жүйесін қалыптастыру. Қазақстанда революцияға дейінгі және кеңестік кезеңде (ХХ ғасырдың 20-90 жылдары) архив ісінің дамуы. Тәуелсіз Қазақстандағы архив ісі. Ғылыми зерттеу дағдылары мен оның процедурасы туралы түсінік беру. Архив ісі белсенді әдістерді қамтиды: архивтік құжаттарды сақтау, ұйымдастыру және пайдаланудың практикалық мәселелері. Қазіргі Қазақстан архивтерінің ақпараттық-технологиялық жағынан қамтамасыз етілуі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Орта ғасырлар тарихы

    Пән Батыс Рим империясының құлауынан жаңа заманның басына дейінгі кезеңді қамтиды. Еуропадағы, Византиядағы, Ислам әлеміндегі және Шығыс Азиядағы орта ғасырлардағы негізгі оқиғаларды, процестерді және тұлғаларды қарастырады. Қазіргі өркениеттің негізі ретінде феодализмге, дінге, мәдениетке, крест жорықтарына, мемлекеттер мен ортағасырлық қоғамның қалыптасуына ерекше көңіл бөлінеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазақстанның орта ғасырлық тарихы

    Курста ортағасырлық дәуірдің мәселелері қарастырылады: ерекшеліктері, дереккөздері, тарихнамасы. Түркі дәуірі: экономика, саясат, мәдениет. Түркі қағанаттарының тарихы. Қалалық мәдениет. Қазақстанның ортағасырлық тарихындағы моңғол кезеңі. Қазақ хандығының құрылуы: тарихы, саясаты, экономикасы, мәдениеті. Қазақ хандары: Қазақстанның археологиялық ескерткіштерінің рөлі мен қызметі, орта ғасыр ескерткіштерінің кезеңділігі. Орта ғасырлардағы ескерткіштерді зерттеуге арналған археологиялық экспедициялар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Орталық Азиядағы Қазақстанның этнографиясы

    Курстың мақсаты: білім алушыларда Қазақстан және Орталық Азия халықтарының этностары, салт-дәстүрлері туралы; әр түрлі этникалық аймақтық ерекшеліктер, аймақ халықтарының этнографиясы туралы түсінік қалыптастыру. Студенттер Азияның осы бөлігіндегі халықтардың этнографиясын, қауымдастықтары мен мәдениетіндегі өзгерістерді, этнологиядағы отандық және ортаазиялық зерттеушілердің теориялық әзірлемелерін зерттеуді, этникалық тарих, халықтардың тілдік, шаруашылық-мәдени, антропологиялық классификациялары мәселелерін бағдарлауды үйренуі тиіс.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Батыстың саяси тарихы

    Жаңа және қазіргі заманғы тарихтың кезеңделуі. Қазіргі уақытта Еуропа мен Америка елдеріндегі саяси жағдай. Еуропа мен Америка елдерінің ішкі және сыртқы саясатының ерекшеліктері. Соғыстар мен революциялар туралы түсінік. Еуропа мен Америка елдеріндегі соғыстар мен революциялардың ерекшеліктері. Ағылшын буржуазиялық революциясы. Француз буржуазиялық революциясы. Америкадағы тәуелсіздік үшін соғыс. ХХ ғасырдағы халықаралық қатынастар және Батыс елдерінің рөлі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Азия мен Африканың жаңа және қазіргі заман тарихы

    Курс XVI-XXI ғасырлардағы Азия мен Африка елдерінің дәстүрлі қоғамнан жаңашылдыққа қарай қозғалыста дамуының жалпы көрінісін беруге арналған. Дүниежүзілік тарихтың бір бөлігі ретінде ол капиталистік қатынастардың генезисі мен нығаюы кезеңін, сондай-ақ отаршылдық кезеңінің басталуын қамтиды. Өңірде болып жатқан оқиғалар мен құбылыстарды әлемнің барлық халықтарының тарихымен өзара байланыста және өзара тәуелділікте зерттеу. Шығыс елдерінің отаршылдыққа қарсы күресі және тәуелсіз мемлекеттердің қалыптасуы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Еуропа мен Американың жаңа және қазіргі заман тарихы

    Пәннің мазмұнында Еуропа мен Америка елдерінің жаңа және қазіргі кезеңдегі дамуының негізгі кезеңдері қарастырылады. Батыс өркениетінің дәстүрлі қоғамнан индустриалды және одан әрі постиндустриалды кезеңге ауысу дәуіріндегі дамуының негізгі тенденцияларын анықтауға басымдық беріледі. Пәнді оқу Жаңа және қазіргі заман тарихының түйінді проблемалары бойынша аса маңызды тарихи деректерді талдауға негізделген.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Іс қағаздары және латын графикасы

    Пәнді игеру барысында білім алушылар латын графикалы жаңа қазақ әліпбиінің дыбыстық, әріптік құрылымы мен емле ежелерін және кеңселік іс қағаздары, іскерлік іс қағаздары, қызметтік хаттардың құрылымы мен мазмұнын, өзіндік ерекшелігі мен жазылу үлгісін, тірек сөздері мен жазылу жағдаяттарын меңгереді. Қазақстан Республикасында қалыптасқан құжат айналымы мен түрлі құжаттардың рәсімделуіне қойылатын талаптарымен танысады. Оқыту үдерісінде пікірталас, проблемалық дәріс, ситуациялық талдау тәсілдері қолданылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеудің теориясы, тәжірибесі, әдістемесі

    Курс тарихшылар алдында қазіргі қоғамның алға қойған міндеттерін зерделеуге; іргелі және арнайы білімнің қажетті деңгейін, практикалық міндеттерді шығармашылық жолмен шешудің белгілі бір дағдыларын игеруге, біліктілікті арттыруға, өзгермелі жағдайларға бейімделуге, студенттердің ғылыми-зерттеу жұмысына белсенді қатысуына арналған. Бақылау, өлшеу және эксперимент әдістерін меңгеру, фактілерді жинау,оларды бастапқы жалпылау және жіктеу, табиғаттың, қоғамның және ойлаудың негізгі заңдылықтарын білу, ғылыми қызмет нәтижелерін практикалық іске асыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Қазіргі замандағы Шығыстың даму ерекшеліктері

    Пән қазіргі Шығыс мемлекеттерінің саяси, әлеуметтік-экономикалық және мәдени дамуының ерекшеліктерін сипаттайды; осы аймақтағы тарихи процестің Батыс елдерінен өзгеше динамикасын қадағалайды. ХХ ғасырдың екінші жартысы мен ХХІ ғасырдың басында афро-азиялық әлемдегі саяси және экономикалық жүйелерді модернизациялау ерекшеліктеріне назар аударылады. Амақта болып жатқан оқиғалар мен құбылыстарды әлемнің барлық халықтарының тарихымен өзара байланыста және өзара тәуелділікте зерттеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстанның жаңа заман тарихы

    Пән Ресей империясының отарлау саясатын, халық көтерілістерін, реформаларды, әлеуметтік-экономикалық және мәдени өзгерістерді қамтитын 18-20 ғасырлардағы негізгі процестер мен оқиғаларды зерттейді. Қазіргі Қазақстанның тарихи жолын түсінудің негізін қалайтын Алаш қозғалысына, ұлттық бірегейлікті қалыптастыруға және қазақстандық мемлекеттіліктің алғышарттарына ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Этнология

    «Этнология» пәнінің мақсаты студенттердің этникалық өлшемінде, тарихи өткені мен қазіргі заманында әлемнің тұтас тарихи-мәдени панорамасын қалыптастыру болып табылады. Міндеттері: этнологиялық ғылымның тұжырымдамалық аппаратымен, этнографиялық өрістегі жұмыс әдіснамасымен және әдістемесімен, әлем халықтарын жіктеудің негізгі қағидаттарымен, Этногенез және этникалық тарих проблемаларын қоса алғанда, өңірлер мен жекелеген халықтардың этнографиялық сипаттамаларымен танысу, этнологиядағы зерттеулердің мақсаттары, көздері мен әдістері туралы түсінік беру

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шығыстың және Батыстың өркениеттер тарихы

    Курстың мақсаты - адамзат өркениетінің жалпы заңдылықтарын, тенденцияларын, қайшылықтарын терең зерттеу, түсіну, өркениеттердің әр түрін салыстыру. Міндеттері: негізгі елдер мен халықтардың, өркениеттердің пайда болу және даму тарихын зерттеу, өркениеттік айырмашылықтарды салыстыру, әр типтің қасиеттері мен қарама-қайшылықтарын, осы айрықша белгілердің халықтардың тарихына әсерін анықтау, қазақтың тарихи жолының, өркениетінің өзіне тән ерекшеліктері, материалдық және рухани мәдениеттің менталитетінің құндылықтарын белсенді оқыту әдістерімен оқыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Академиялық хат

    Академиялық мәтіндердің ұғымымен, функцияларымен және жанрларымен, жазуға қойылатын талаптармен таныстыру; деректермен, кітапханалық және Интернет-ресурстармен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру; академиялық ортадағы плагиат мәселелерін талқылау; академиялық мәтінді сауатты ресімдеу дағдыларын қалыптастыру (аннотация, эссе, рецензия, реферат, курстық және дипломдық жұмыс). Әдістемелік материалдарды қолдана отырып, оқу процесінде белсенді және интерактивті әдістерді қолдана отырып практикалық сабақтар өткізу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Қазақстандағы мұражай ісі

    Курс Қазақстандағы мұражай ісінің дамуын зерттейді. Тарихи мұражай: оның рөлі мен әлеуметтік функциялары. Мұражай қорларын ғылыми ұйымдастыру. Мұражай қорларын жинақтау. Мұражай қорларын сақтау. Мұражай экспозициясы. Сәулет-көркемдік шешім. Бұқаралық идеялық-тәрбие жұмысы. Тарихи мұражайдың міндеттері. Мұражайды толықтыру үшін тарихи құндылықтарды: тұрмыстық заттарды, монеталарды, киімдерді және басқа заттарды анықтау бойынша іздеу жұмыстарын жүргізу. Баяндама, презентация түрінде орындалған тапсырманың қысқаша есебі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әлем өркениетінің тарихы

    Курстың мақсаты - адамзат өркениетінің жалпы заңдылықтарын, тенденцияларын, қайшылықтарын терең зерттеу, түсіну, өркениеттердің әр түрін салыстыру. Міндеттері: негізгі елдер мен халықтардың, өркениеттердің пайда болу және даму тарихын зерттеу, өркениеттік айырмашылықтарды салыстыру, әр типтің қасиеттері мен қарама-қайшылықтарын, осы айрықша белгілердің халықтардың тарихына әсерін анықтау, қазақтың тарихи жолының, өркениетінің өзіне тән ерекшеліктері, материалдық және рухани мәдениеттің менталитетінің құндылықтарын белсенді оқыту әдістерімен оқыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Қазақстанның қазіргі заман тарихы

    Курс студенттің назарын Қазақстандағы тәуелсіз мемлекеттіліктің қалыптасуы мен дамуы, рухани мәдениеті және этногенездің сабақтастығы мәселелеріне аударып, тарихи процестің бастаулары, негізгі кезеңдері, ерекшеліктері туралы объективті мәліметтер береді. Тыңдаушыға тарихтың іргелі мәселелерінің мәнін жеткізеді, тарихи танымның ғылыми әдістерін қолдануға үйретеді және олардың ғылыми көзқарасы мен азаматтық ұстанымын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Түркі халықтарының тарихы

    Пән курсы орасан зор тарихи тәжірибесі бар және дүниежүзі тарихы мен басқа халықтарға үлкен әсер еткен түркі халықтарының шығуы мен даму тарихын зерттейді. Түркі халықтарының тарихы бойынша ауызша, заттай және жазбаша дереккөздерді зерттеу. Түркі қағанаттарының тарихы (VI-XII ғғ.), түркі дәуіріндегі халықаралық қатынастар. Қазіргі түркі тілдес халықтардың дәстүрлерінің, материалдық және рухани мәдениетінің сабақтастығы. Түркі мемлекеттілігі мен мәдениетінің көрнекті тұлғаларының қызметі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Зияткерлік тарих

    Пән курсы адамның шығармашылық және интеллектуалдық қызметінің тарихи аспектілерін олардың тасымалдаушыларының мәдениеті, өмірбаяны және әлеуметтік-мәдени ортасы, оның шарттары, формалары мен нәтижелері арқылы зерттейді. ХІХ-ХХ ғасырлардағы Қазақстандағы зиялы қауымның қалыптасуы мен жұмыс істеуінің тарихи негіздері және оның бағдарлары. «Алаш» қозғалысының Қазақстандағы зияткерлік ойды дамытуға қосқан үлесі. Кеңестік замандағы зиялылардың қалыптасуы. Оқытудың белсенді әдістері: проблемалық оқыту, «миға шабуыл», дөңгелек үстел.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Тарихи демография

    Курс демографияның ғылым ретіндегі тарихын, ежелгі және орта ғасырлардағы демографиялық көріністерді, демографияның жаңа және қазіргі заман ғылымы ретінде қалыптасуы мен дамуын зерттеуге арналған. Демографиялық мектептер мен тұжырымдамалар, демографиялық ғылым туралы шетелдік және отандық тарихнама, көші-қон, туу, өлім, неке, халықтың өсуі, демографиялық болжау және саясат, XIX-XXI ғасырлардағы әлем мен Қазақстандағы этнодемографиялық процестер қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • ТМД елдерінің тарихы

    Пән ТМД халықтарының тарихы мен мәдениетіндегі тарихи процестер мен құбылыстар туралы терең және жан-жақты білімді қалыптастыруға, ТМД негізгі даму бағыттарымен таныстыруға арналған. Студенттердің ғылыми терминология туралы түсінігін, ТМД-да болып жатқан халықаралық процестердің мәнін түсінуін қалыптастыру маңызды. Белсенді әдіс-тәсілдер: ТМД тарихы бойынша чайндаттар, фактілік қателіктер немесе олқылықтар бар мәтіндермен жұмыс істеу әдістері; өзіндік ақыл-ой әрекеті процесіне бағытталған ойлау, рөлдік тапсырмалар.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тарихты оқыту әдістемесі

    Пән оқу орындарында тарихты тиімді оқытудың теориялық негіздерін, әдіс-тәсілдерін зерттейді. Оқу бағдарламасын әзірлеуге, сабақты жоспарлауға, ресурстар мен цифрлық технологияларды пайдалануға ерекше көңіл бөлінеді. Курс болашақ тарих пәні мұғалімдерінің кәсіби құзіреттілігін дамытып, сыни ойлауы мен педагогикалық шеберлігін дамытуға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Халықтың демографиясы және статистикасы

    Бұл пән демографиялық және статистикалық зерттеулер бойынша білім алушылардың білімін қалыптастыру мақсатында оқытылады. Әлем халқының демографиялық дамуы, демография тарихы, халықтың саны, өсуі мен құрылымы, туу, өлім-жітім, әлем өңірлері бойынша халықтың өмір сүру ұзақтығы туралы деректер көздері. Қазақстан Республикасындағы этнодемографиялық процестер және олардың ерекшеліктері. Қазақстандағы отбасылар, некелер мен ажырасулар, халықтың көші-қоны туралы деректер.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тарихнама

    Тарихнаманың негізгі теориялық және әдіснамалық аспектілерін, тарихи деректер массивін дамыту, тарихи терминологиялық құрылымды зерттеу мәселелері бойынша білім мен дағдыларды қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Ежелгі және ортағасырлық тарихнама, қазіргі заман тарихнамасы, кеңес кезеңінің тарихнамасы, қазіргі Қазақстанның тарихнамалық ойы қарастырылады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Алаштану

    Курс «Алаш» қозғалысының тарихын зерттеуге арналған - ұлттық тарихтың бренді ретінде, оның ерекшелігі - бүкіл қазақ зиялыларының жоғары білімді, талантты, дарынды өкілдерінің пайда болуын оқу. Мақсаты: ХХ ғасырдың басындағы ұлттық бірегейлікті айқындайтын компонент ретіндегі Алаш және Алаш Орда тарихы, олардың аймақтық және әлемдік тарих контекстіндегі орны мен рөлі туралы ғылыми білімді қалыптастыру, қазақстандық патриотизмге тәрбиелеу. Интерактивті дәрістер,семинар-пікірталастар, ми шабуылы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Тәуелсіз Қазақстанның дипломатиялық және консулдық қызметінің тарихы

    Қазақстан Республикасының дипломатиясы мен дипломатиялық қызметінің қалыптасуы. Қазақстан Республикасының мемлекеттік егемендігін жариялау. Қазақстанның әлемдік аренаға шығуы. Қазақстанның тез дипломатиялық танылуының себептері. Қазақстанның сыртқы саяси доктринасын қалыптастыру. Негізгі сыртқы саяси басымдықтарды әзірлеу және сынақтан өткізу. Шетелде өзінің дипломатиялық инфрақұрылымын, шарттық-құқықтық базасын құру. Қазақстанның шетелдегі алғашқы дипломатиялық өкілдіктерінің пайда болуы. Қазақстандық дипломатияның басым міндеттері. Қазақстанның әлеуметтік-экономикалық дамуындағы дипломатияның рөлі. Халықаралық ұйымдар.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Халықаралық қатынастар тарихы

    Пәнді оқу барысында студенттер халықаралық қатынастардың қалыптасу тарихымен, Дүние жүзі тарихының дамуына әсер еткен халықаралық оқиғалар, соғыстар мен бейбітшілік келісімдер, елшілік сапарлар тәжірибесімен кеңірек танысатын болады. Қазіргі халықаралық қатынстар жүйесінің негізгі мәселелері мен бағыттары жайлы ғылыми еңбектермен танысып, аталмыш тақырыптар бойынша реферат, баяндама, эсселер дайындайтын болады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Теориялық деректану

    Курста тарих бойынша деректану зерттеулерінің жіктелу ерекшеліктері және әртүрлі дереккөз топтарымен жұмыс істеу әдістері зерделенеді. Әлеуметтік шындық принциптері, тарихи деректерді жіктеу, олардың мазмұны туралы ақпарат алу, сондай-ақ құбылыстар мен процестер туралы сенімді ақпарат алу мақсатында деректерді зерттеудің негізгі кезеңдерінің реттілігі мен мазмұны қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстан Республикасы әлемдік қоғамдастықта

    Пән Қазақстан Республикасының мемлекеттілігін құру мен нығайтудағы сыртқы саясаттың рөлін қарастырады, сыртқы саясатты талдайды, егеменді даму кезеңіндегі сыртқы саясаттағы басымдықтарды, көрші елдермен және әлемдік қоғамдастықпен өзара қарым-қатынастарды қарастырады. Курс Қазақстан Республикасының саяси-дипломатиялық танылуын, әлемдік қоғамдастыққа кірудің қазақстандық моделін, Қазақстанның қазіргі заманғы халықаралық қатынастар жүйесіндегі орны мен рөлін, Қазақстанның әлемдік қоғамдастыққа кіру кезеңдерін қамтиды. Интерактивті дәрістер.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Мемлекеттік және шетел тілдеріндегі коммуникативті дағдыларды одан әрі өзін-өзі тәрбиелеу және өзін-өзі жетілдіру, іскерлік байланыстарды жүзеге асыру, кәсіби қарым-қатынасты, эвристикалық тәсілдер арқылы тапсырмаларды дәлелді өзіндік тұжырыммен қолдану, үкімдер мен идеяларға объективті бағалау және төзімділік. ғылыми қоғамдастық, диалог, іскери хат алмасу, этносаралық байланыс жүргізу;
  • Әлемдегі және саяси процестерді талдау үшін, кең дүниетанымы, ойлаудың жоғары мәдениеті, толеранттылығы мен гуманизмі бар үйлесімді тұлғаны қалыптастыруға ықпал ететін ғылыми мектептер, тарих пен гуманитарлық ғылымдар теориялары мен тұжырымдамаларды қолдана отырып білімдерін көрсету, сыни тұрғыдан ойлау, тарихи оқиғаларды талдау, олардың нәтижелері мен салдарын болжау дағдыларын игеру.
  • Ғылыми-зерттеу және ғылыми жоба жасау жұмыстарында инновациялық технологияларды қолдану; кәсіби іс-әрекеттің жеке стилін қалыптастыру үшін архивтік материалдарды өңдеу, заманауи білім беру үрдістеріне сәйкес түпнұсқа ғылыми-әдістемелік құжаттама әзірлеу; психофизикалық дайындық және кәсіби қызметтің әр түріне өзін-өзі дайындау үшін дене тәрбиесінің әртүрлі құралдарын қолдану.
  • Адамзат дамуының алғашқы кезеңдерін, ежелгі дәуірді, орта ғасырларды, жеке құбылыстарды, күнделікті тіршілік әрекетін және т.б. қалпына келтіру үшін тарихи ескерткіштер мен дереккөздердің әртүрлі категорияларына негізделген тарихи оқиғаларға сыни тұрғыдан баға беру; әртүрлі өркениеттердің белгілерін салыстыру және бөлектеу; қоғамдық және саяси жүйенің әртүрлі формалары, жеке тұлғаның тарихтағы рөлі туралы білімдерін көрсету; практикада білімдерді және көрсетілген стандарттарға сәйкес тапсырмаларды орындау қабілеттерін пайдалану, кәсіби мәселелерді шешуде практикалық тәжірибе, дағдылар мен білімдер негізінде сәтті әрекет ету, пайымдаулар жасау, идеяларды бағалау және тұжырымдар жасау.
  • Өздік зерттеулерді елдің тарих ғылымымен біріктіру, өз білімдері мен жетістіктерді ғылыми стартаптар мен республикалық және халықаралық деңгейдегі басылымдармен мақалалар арқылы ашық түрде жеткізу, тарихи дереккөздермен және арнайы әдебиеттермен жұмыс жасай білу. Ақпараттық іздеу, геоақпараттық жүйелердегі мәтіндік, графикалық, ғылыми-зерттеу және білім беру қызметін сүйемелдеу, студенттердің академиялық адалдық,толеранттылығы мен діни толеранттылығын қалыптастыру.
  • Тарихи зерттеулерде тарихи процестердің себеп-салдарлық байланыстарын анықтау және тарихи тұлғалардың қызметін объективті бағалау үшін Еуропа мен Америка, Азия және Африка елдерінің тарихындағы негізгі білімдерді қолдану; тарихи дереккөздерді практикалық қолдану үшін жіктеу; гуманитарлық пәндер саласындағы негізгі тенденциялар туралы білімді және түсінікті көрсету, белгілі тарихшылардың Солтүстік Қазақстан тарихындағы ақ дақтарды зерттеу көзқарасын талдау архивтік деректерді қолдана отырып кезінде дәлелдер жасау. Көшбасшылық позицияны ұстанып тарих ғылымының әдіснамасымен ғылыми жобалар әзірлеу .
  • Ғылыми зерттеулердің тақырыптары бойынша сандық және ақпараттық технологияларды қолдана отырып зерттеу құзыреттілігін арттыру, тарихи зерттеулердің құрылымын білу, тарихи білімнің принциптері мен әдістерін қолдану, зерттеу процесін жоспарлау, жобалау, енгізу және түзету,тарихи зерттеулер құрылымы мен әдістемесін тәжірибеде қолдану
  • ТМД тарихы мен мәдениетін, әлемдік саяси дамудың заманауи тенденцияларын білетіндігін көрсету; этносаралық және конфессияаралық қатынастардағы толеранттылықты ескере отырып, ұлттық қауіпсіздік мәселелері бойынша ТМД мен халықаралық қауымдастықтың ұстанымдарын талдау. Ғылыми кеңесші, білім беру менеджері ретінде жұмыс істеген кезде сыни талдау мен өзіндік және ұжымдық іс-әрекетті бейнелеу әдістерін қолдану.
  • Зерттеу және оқу үдерісін ұйымдастыру үшін гуманистік дүниетаным негізінде өзінің азаматтық позициясын қорғауда көшбасшылық қасиеттерін көрсету; тарихи дереккөздермен және арнайы әдебиеттермен жұмыс істеу үшін жаңа және күрделі идеяларды синтездеу, ғылыми негізделген шешімдер ұсыну, олардағы шығармашылықты көрсету: ақыл, икемділік және сыншылдықты көрсету.
  • Қазақ және түркі халықтарының тарихын, мәдениетін әлемдік тарих пен әлемдік өркениеттің бөлігі ретінде бағалау; патриоттық пен әлеуметтік маңызды қасиеттерді қалыптастыру үшін ғылыми-зерттеу жұмыстарында, археологиялық, этнографиялық экспедициялар қызметінде алған білімдерін қолдану; Ақмола облысында туристік кластерлік маршруттар құру үшін аймақ тарихы бойынша ғылыми негізделген зерттеулер ұсыну. Археология, этнография бойынша далалық жұмыстарды ұйымдастырудың кезеңдерін талдап,жұмыстарды жасау. Өлке тарихы бағытындағы ғылыми жобалар, өзіндік зерттеулер ұсыну.
Top