Жаңа білім беру бағдарламасы

6B02201 Ғылыми тарих в Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

  • Толеранттылық негіздері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу нәтижесінде студенттер толеранттылықтың теориялық аспектілері, этносты анықтау, адамдар, ұлт, қоғамдағы этносаралық қатынастар туралы білімдерін көрсетуі керек, этносаралық қақтығыстардың негізгі мәселелерін, этносаралық қатынастар мәдениетін, қабілеттерін талдауы керек. тарихи оқиғаларды, фактілерді, қазақстандық этносаралық және дінаралық татулық пен келісімнің ерекшеліктерін, ҚХА-ның Қазақстандағы азаматтық бейбітшілік пен этносаралық келісімді басқарудағы негізгі қоғамдық институт Интерактивті әдістер: «Қазақстан халқы тарихы» ,ұлтаралық қатынастар тақырыптарына ғылыми жобалар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазақстанның археологиясы
    Несиелер: 6

    Археология адамзаттың өткенін заттай дәлелдемелермен, адамзат қоғамының тарихын, материалдық және жазба мәдениеттің ескерткіштері арқылы зерттейді. Археологияның міндеттері - материалдық мәдениеттің тарихын ашу, сақтау, сипаттау және түсіндіру, жалпы мәдениетті және материалдық мәдениеттегі ерекшеліктердің пайда болу себептерін анықтау. Активті әдістер: бейне- аудио материалдармен жұмыс, электронды презентацияларды, видеофильмдерді, дискіден бейне материалдарды қараудың негізгі нүктелерінің қолданылуы: тегістеу, қабатты бөлшектеу, стратиграфия мен артефактілерді өңдеу, консервациялау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты пәннің мазмұны Қазақстан экономикасының даму кезеңдері, монополия және нақтылау, Ұлттық экономика, жұмыс істемейтін және инфляция деңгейі, алдын – ала кәсіпкерлікті ұйымдастырудың дәлдігі мен нысандары, әлеуметтік кәсіпкерлік, кәсіпкерлік тәуекел, кәсіпорындағы жаңа идеялар, тиімді бизнес-жоспарды дамыту, Қазақстан Республикасындағы шағын және орта кәсіпкерлікті мемлекеттік қолдау сияқты тақырыптарды қамтитынын түсіндіру. Бизнес-жобалардың тұсаукесерлерін ұйымдастыру және өткізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тіршілік қауіпсіздік негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты біздің өміріміздегі қауіпсіз мінез-құлық саласындағы құзыреттерді қарастыру, қауіпті жағдайларда, оның ішінде қоршаған, техногендік және биосоциалдық сипаттағы қауіпті жағдайларда дұрыс шешімдер қабылдау және рөлдер, салауатты және қауіпсіз өмір салтын ұйымдастыру, алғашқы медициналық көмек көрсету дағдылары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тарихи әдіснама
    Несиелер: 5

    Курс әдіснаманың тарих ғылымындағы рөлін зерттеуге арналған. Пәнге ғылыми-тарихи әдістердің қалыптасу тарихы және әртүрлі тарихи мектептердің тарихи процестің дамуын түсіндіру кіреді. Заманауи тарихи методологияны, басқа гуманитарлық ғылымдармен, әсіресе философиямен байланысты пәнаралық мәселелерді қарастыруға ерекше назар аударылады.Студенттердің назары тарихи дереккөздерді тарихи талдаудың негізгі әдістерімен, сондай-ақ тарихнаманы ғылыми тұрғыдан сыни көзқарастарға бағытталатын болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты еңбек, азаматтық, отбасылық және қылмыстық құқықта мемлекеттің түрлері мен нысандары туралы түсінік пен құзыреттілікті қалыптастыруды қарастыру, студенттерге сыбайлас жемқорлыққа жол бермеу бойынша жұмысты басқарудың негізгі технологиялары туралы Сыбайлас жемқорлық туралы түсінік беру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Шоқантану
    Несиелер: 5

    Мақсаты: студенттердің Шоқановатану минимумын меңгеруі, Ш.Уалихановтың өмірбаяны мен өмірі саласындағы орыс тарихының негізгі мәселелерін білуі. Аннотация: Бұл пән Ш.Уалихановтың тұқымын, Ш.Уалихановтың жеке басының қалыптасуының тарихи алғышарттарын, оның қызметін зерттейді. Ғылымды насихаттауды, шығыстану мәселелерін оның еңбектерінде, этнографиялық мұраны және Ш.Уалихановтың тарих ғылымына қосқан үлесін қарастырады. Ш.Уалихановтың қоғамдық-саяси және ғылыми көзқарастарымен таныстырады. Эссе жазу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты экологияның мақсаттары, міндеттері және әдістерімен таныстыру. Экологиялық білімнің қалыптасуы мен дамуының қысқаша тарихы. Табиғат пен қоғамның тұрақты дамуының негізгі заңдылықтарын беру. Экологиялық проблемалар, олардың қазіргі экономикалық және саяси тенденциялардағы орны мен рөлі. Экология бойынша практикалық міндеттерді шешу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылыми зерттеу негіздері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің ғылыми-зерттеу дағдыларын дамыту; ғылыми білімге баулу, оларды ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге дайындау және қабілетін шыңдау. Пәнді оқытудың міндеттері: студенттердің ғылыми зерттеулер жүргізудегі практикалық дағдыларын дамыту; ақпарат көздерімен өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын жетілдіру. Компьютерлік презентацияларды пайдалана отырып, интерактивті дәрістер, белсенді практикалық сабақтар және/немесе зертханалық жұмыстар өткізу, білім беру процесіндегі ғылыми зерттеулердің АКТ-мен өзара байланыстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қосалқы тарихи пәндер
    Несиелер: 3

    Тарихи зерттеудің әдістемесі мен техникасының жалпы және нақты мәселелерін дамытатын бірқатар арнайы ғылыми пәндердің ұжымдық атауы. Мәселелерді әзірлеу түрі тарих ғылымын дамытудың жалпы міндеттеріне бағынады. Көптеген түрлер ежелгі және Ортағасырлық тарих ескерткіштерін зерттеуде дамыды. Жаңа уақыт көздерімен жұмыс істеу бұрыннан қалыптасқан түрді одан әрі дамытуды талап етеді (қолжазбаларды, актілердің түрлерін, жаңа уақыт мөрлерін және т.б. зерттеу).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Номадизм тарихы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: еуропалық және қазақстандық ғалымдардың Еуразия тарихындағы көшпенділік мәселесіне көзқарасын бөліп көрсету. Еуразия тарихындағы көшпенділік құбылысын ашу. Курстың міндеттері: Еуропалық ғалымдардың еңбектеріндегі көшпенділік құбылысын қарастыру. Көшпелілік мәселесіне қатысты қазақ ғалымдарының көзқарастары. Көшпелілер өркениеті тұжырымдамасына теориялық-әдіснамалық көзқарас. Курста келесі сұрақтарды талқылайды: Көшпенділер ұғымы нені білдіреді? Көшпелілік құбылысы, көшпелі мемлекеттерге сипаттама беріңіз. Көшпенділердің отырықшы мемлекеттерден айрықша белгілерін бөліп көрсету. Интерактивті дәрістер, семинарлар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ежелгі дүние тарихы
    Несиелер: 5

    Курс студенттерде ежелгі өркениеттердің дамуы туралы тұтас түсінік қалыптастыруға, Ежелгі әлем қоғамдарының дамуындағы жалпы заңдылықтар мен ерекшеліктерді талдауға және салыстыруға бағытталған. Силлабус келесі сұрақтарды қамтиды: Ежелгі Азия және Африка мемлекеттерінің құрылуы, дамуы және эволюциясы, атап айтқанда Ежелгі Шығыс; Ежелгі Греция мен Ежелгі Римнің қалыптасуы мен эволюциясы процесі

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақстанның тарихи антропологиясы
    Несиелер: 5

    Тарих ғылымының бөлімі ретінде тарихи антропология туралы жалпы түсінік беру, осы пәннің іргелі теорияларымен және тұжырымдамаларымен таныстыру.Пәннің әлеуметтік білімнің саласы ретінде дамуын, сонымен қатар оның өзара байланысты мәселелерін бақылау пәндер; антропология ғылымының шығармаларын мысалға ала отырып, курстың пәндік аймағы мен тұжырымдамалық аппаратын құру жолдарын нақтылау; қазіргі заманғы антропология ғылымдарының мәселелері, ұлттық антропология құбылыстарын прагматикалық зерттеу тұрғысынан эвристикалық мүмкіндіктерді көрсету

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Империялардың салыстырмалы тарихы
    Несиелер: 5

    Пән мемлекеттік формациялардағы империя ұғымдарының құрылуын зерттеуге арналған; олардың қызмет ету тұрғысынан және олардың тұжырымдамалануы тұрғысынан империялардың салыстырмалы талқылауы; қазіргі модернизацияланған отарлық империялардың Азиядағы қазіргі кезеңдегі отарлық саясатын салыстырмалы түрде ғылыми белсенді әдііснама тұрғысынан талдау. Оқытудың белсенді әдістері: проблемалық әдіс, ми шабуылы, дөңгелек үстел, семинар-дискуссия, кейс-стади, слайд-презентациялар, бейнероликтер, интернет-ресурстар, семинар-дебат, практикалық сабақ-пікірталас, проблемалық әдіс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ежелгі Қазақстан тарихы
    Несиелер: 5

    Курс - бұл бүкіл адамзат тарихының толыққанды бөлігі, ол Дүниежүзілік тарих, Еуразия тарихы, көшпелі өркениеттер, түркі халықтарының тарихы контекстінде органикалық түрде өрілген. Пән ежелгі дәуірде Қазақстан аумағында болған тарихи оқиғаларды, құбылыстарды, фактілерді, процестерді біртұтас түрде зерттейді Белсенді оқыту әдістері: проблемалық әдіс, ой қозғау, дөңгелек үстел, семинарлық пікірталастар, кейстер, слайд-презентациялар, бейнероликтер, интернет-ресурстар, семинар-дебаттар, проблемалық әдіс; Қазақстан тарихы бойынша чайндаттар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақстанның орта ғасырлық тарихы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты мен міндеттерін, Қазақстанның ортағасырлық тарихының орны мен мағынасын білу және түсіну; патриотизмді тарихты оқыту арқылы дамыту, орта ғасырлардағы Қазақстан аумағында болған тарихи оқиғалардың байланысы; Қазақстанның ортағасырлық тарихы тарихи сананы қалыптастыруға, тарихи мәселелерді шешуге мүмкіндік береді; Қазақстанның ортағасырлық тарихы бойынша дереккөздермен, тарихи картамен жұмыс жасау Белсенді әдістер: проблемалық әдіс, ми шабуылы, дөңгелек үстел, семинар - пікірталастар, кейстер, бейнефильмдер.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қолданбалы тарихи пәндер
    Несиелер: 3

    Қолданбалы тарихи пәндер, деректану циклындағы бірқатар ғылыми пәндердің жинағының атауы , нақты бір тарихи деректердің түпнұсқаның жекелеген түрлерін және олардың сыртқы белгілерін зерттейді. Пәндердің мақсаты - тарихтың дамуы туралы деректен ақпараттың максималды көлемін алу, оны ғылымда қолданудың дұрыстығын және орнын айқындау. Пәндердің ғылыми белсенді әдістері деректердің уақытын, жасалған орнын арнайы әдістер мен тәсілдер, олардың авторы мен шынайылығын анықтауға мүмкіндік береді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақстандағы архив ісі
    Несиелер: 5

    Курс архивтану саласындағы тұжырымдамалар жүйесін қалыптастыруға арналған.Революцияға дейінгі Қазақстандағы және Кеңес мемлекетіндегі архив ісі (ХХ ғасырдың 20-90 жж.). Тәуелсіз Қазақстанның архив ісі. Архивтану ғылымы нақты білімді, ғылыми зерттеу дағдылары мен оның тәртібі туралы идеяны қалыптастыруға арналған. Архив ісі архив құжаттарын сақтау, жүйелеу және пайдаланудың практикалық мәселелерін , әдістерін қамтиды. Қазіргі заманғы архивтердің ақпараттық технологиялармен жабдықталуын, белсенді әдістерін қолданып оқытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Орта ғасырлар тарихы
    Несиелер: 5

    Ежелгі қоғамның терең дағдарысымен және Рим империясындағы христиан дінінің ұстанымдарының жоғарылауымен сипатталатын V ғасырдағы Батыс Рим империясының құлауы, әдетте, орта ғасырдың басы деп қабылданады. Осы кезеңде жалпы еуропалық мәдениет қалыптаса бастады, оған гуманизм теориясы, Қайта өрлеу деп аталатын жаңа мәдениет негіз болды; Батыстың ең маңызды идеясы пайда болды: өмірге белсенді көзқарас, қоршаған әлемді білуге деген ұмтылыс, оны адам мүддесі үшін өзгертуге деген ұмтылыс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ботай мәдениеті
    Несиелер: 6

    Пәннің мазмұны: Тобыл-Ертіс аралығындағы энеолиттік қоныстарды (Рощинское, Ботай, Баландино, Красный Яр, Васильковка, Сергеевка) экономикалық құрылымның өзіндік ерекшеліктерімен өзіндік археологиялық мәдениеттің аумағы ретінде зерттеу. В.Ф. Зайберттің (1983) Ботайдың Солтүстік Қазақстанның зерттелген ескерткіштері материалдарына сүйене отырып, жергілікті жаңа элементтері бар неолит мәдениеті, динамикалық өзгеруі, құралдар түрлерін жетілдіруі, жылқы шаруашылығының доминантымен отырықшы көп салалы экономикалық және мәдени ескерткіштерін зерттеуде ізденістің белсенді әдістерін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тарихи өлкетану
    Несиелер: 6

    Өлкенің зерттеу жұмысына дайындалу, аймақтың кең даласынан тауып, тарих пен мәдениет ескерткіштерін анықтау, олардың ерекшеліктері, аймақтың қасиетті жерлерінің дәуірін айқындау, оларды қорғауды ұйымдастыра білу, стилін, жасалу уақытын және көркемдік ерекшеліктерін анықтау, тұрғын және басқа ғимараттарда шығармашылықтың көрінісін тану, тұрмыстық заттарды, өнер туындыларын табу, іздеу мен зерттеудің негізгі ғылыми әдістерін білу, тарих және мәдениет ескерткіштерін есепке алу және бастапқыда сипаттамасын жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Орта ғасырлардағы Батыс мемлекеттерінің өркениеттері
    Несиелер: 5

    Курс ортағасырлық өркениет туралы түсінік береді, өндірістің феодалдық әдісін сипаттайды, орта ғасырлардың әлемдік тарихи процестегі орнын, географиялық және хронологиялық шекараларын анықтайды. Пәнді игеру барысында Орта ғасырдың өркениеттік және мәдени жетістіктері, олардың қазіргі заманға әсері талданады, ортағасырлық діни жүйелердің психикалық ерекшеліктері анықталады. Білім алушылар Батыс өркениеттерінің экономикалық, әлеуметтік, саяси және мәдени дамуының маңызды оқиғалары туралы ақпаратты сыни бағалау дағдыларын алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Орталық Азиядағы Қазақстанның этнографиясы
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: студенттер: Қазақстан мен Орталық Азия халықтарының этностары, дәстүрлері мен әдет-ғұрыптары туралы білуі керек; әр түрлі этникалық аймақтық ерекшеліктер, аймақ халықтарының этнографиясы туралы түсініктері болуы керек. Студенттер үйренуі керек: Азияның осы аумағындағы халықтардың, қауымдастықтардың этнографиясын және мәдениеттеріндегі өзгерістерді, отандық және ортаазиялық зерттеушілердің этнологиядағы теориялық дамуы туралы, этникалық тарих, лингвистикалық, экономикалық, мәдени мәселелері және халықтардың антропологиялық жіктелімдері. Интерактивті дәрістер,.семинар-пікірталас.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Академиялық хат
    Несиелер: 3

    Академиялық мәтіндердің ұғымымен, функцияларымен және жанрларымен, жазуға қойылатын талаптармен таныстыру; дереккөздермен, кітапханалық және Интернет ресурстармен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру; академиялық ортада плагиат мәселелерін талқылау; академиялық мәтінді сауатты ресімдеу дағдыларын қалыптастыру (аннотация, эссе, рецензия, реферат, курстық және дипломдық жұмыс). Әдістемелік материалдарды пайдалана отырып, сондай-ақ оқу процесінде белсенді және интерактивті әдістерді пайдалана отырып практикалық сабақтар өткізу

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеудің теориясы, тәжірибесі, әдістемесі
    Несиелер: 6

    Тарихшыларға қоғамның қазіргі заманғы дамуы арқылы қойылған міндеттердің соншалықты күрделі болып табылуы, оларды шешу шығармашылық іздеуді, зерттеу дағдыларын қажет етеді. Осыған байланысты, қазіргі заманғы маман тек іргелі және арнайы білімнің қажетті көлеміне ғана емес, практикалық мәселелерді шығармашылық тұрғыда шешуге, олардың біліктілігін үнемі жетілдіріп, өзгеретін жағдайларға тез бейімделуге де белгілі дағдыларды иеленуі керек. Олар студенттердің ғылыми-зерттеу жұмыстарына белсене қатысуы арқылы беріледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Еуропа мен Америка елдерінің өркениеті жаңа және қазіргі заман
    Несиелер: 6

    Жаңа дәуірдің кезеңдері. Қазіргі замандағы Еуропа мен Америка елдеріндегі саяси жағдай. Еуропа мен Америка елдерінің ішкі және сыртқы саясатының ерекшеліктері.Соғыстар мен революциялар туралы түсінік. Қазіргі заманғы Еуропа мен Америка елдеріндегі соғыстар мен революциялардың ерекшеліктері. Ағылшын буржуазиялық революциясы. Француз буржуазиялық революциясы. Америкадағы азаматтық соғыс. Тарихты оқытудың инновациялық әдістері: 1. Тарихты оқытудың блоктық-модульдік технологиясы 2.семинар-пікірталас, практикалық сабақ -талқылау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Алаштану
    Несиелер: 6

    Курс «Алаш» қозғалысының тарихын зерттеуге арналған - ұлттық тарихтың бренді ретінде, оның ерекшелігі - бүкіл қазақ зиялыларының жоғары білімді, талантты, дарынды өкілдерінің пайда болуын оқу. Мақсаты: ХХ ғасырдың басындағы ұлттық бірегейлікті айқындайтын компонент ретіндегі Алаш және Алаш Орда тарихы, олардың аймақтық және әлемдік тарих контекстіндегі орны мен рөлі туралы ғылыми білімді қалыптастыру , қазақстандық патриотизмге тәрбиелеу. Интерактивті дәрістер,семинар-пікірталастар, ми шабуылы .

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Зияткерлік тарих
    Несиелер: 6

    Зияткерлік тарих - адам қызметінің салаларының бірі - шығармашылық және интеллектуалды, мәдениет, өмірбаяны және олардың тасымалдаушыларының әлеуметтік-мәдени ортасы, оның ішінде оның шарттары, формалары мен нәтижелері арқылы тарихи аспектілерді зерттейтін тарихи пән. ХІХ-ХХ ғғ. Қазақстан тарихындағы ұлттық элитаның қалыптасуы мен жұмыс істеуінің тарихи негіздерінің бірыңғай жүйесі ретінде анықталды. Оқытудың белсенді әдістері: проблемалық әдіс, миға шабуыл, дөңгелек үстел, семинар-дискуссия, кейстер, бейнероликтер, интернет-ресурстар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Этнология
    Несиелер: 5

    Этнология-әр түрлі этникалық топтардың қалыптасуы мен даму процестерін, олардың жеке басын, мәдени өзін-өзі ұйымдастыру формаларын, олардың ұжымдық мінез-құлқы мен өзара әрекеттесу заңдылықтарын, жеке тұлға мен әлеуметтік ортаның өзара байланысын зерттейтін ғылым; курс дұрыс үйретеді әлемнің қазіргі этникалық бейнесіне назар аударыңыз. Әлем елдерінің көпұлтты, көп мәдениетті және көпконфессиялы болуы барлық этникалық топтардың, мәдениеттердің, тілдердің теңдігіне сүйене отырып, этникалық толеранттылықты қалыптастыруға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Іс қағаздары және латын графикасы
    Несиелер: 5

    Пәнді игеру барысында білім алушылар латын графикалы жаңа қазақ әліпбиінің дыбыстық, әріптік құрылымы мен емле ежелерін және кеңселік іс қағаздары, іскерлік іс қағаздары, қызметтік хаттардың құрылымы мен мазмұнын, өзіндік ерекшелігі мен жазылу үлгісін, тірек сөздері мен жазылу жағдаяттарын меңгереді. Қазақстан Республикасында қалыптасқан құжат айналымы мен түрлі құжаттардың рәсімделуіне қойылатын талаптарымен танысады. Оқыту үдерісінде пікірталас, проблемалық дәріс, ситуациялық талдау тәсілдері қолданылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Еуропа мен Американың жаңа және қазіргі заман тарихы
    Несиелер: 6

    Пәннің мазмұнында Еуропа мен Америка елдерінің жаңа және қазіргі кезеңдегі дамуының негізгі кезеңдері қарастырылады. Батыс өркениетінің дәстүрлі қоғамнан индустриалды және одан әрі постиндустриалды кезеңге ауысу дәуіріндегі дамуының негізгі тенденцияларын анықтауға басымдық беріледі. Курсты оқу түйінді проблемалар бойынша тарихи дереккөздерді талдауға, сондай-ақ осы кезеңдегі оқиғалардың әртүрлі түсіндірмелерін ұсынатын негізгі ғылыми еңбектерді зерттеуге негізделген

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тарихи зерттеулерде ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
    Несиелер: 8

    Ақпараттық технологияларды тарих ғылымында қолдану. Зерттеудің теориялық және әдістемелік аспектілері. Тарихи дереккөздер мен архивтік материалдарды талдау үшін ақпараттық технологияларды қолдану. Латын тіліндегі мәтіндермен жұмыс жасау үшін толық мәтінді жинақты қолдану. Активті әдістер:сабақтар-презентациялар, өзін-өзі тексеруге арналған мини-тестілер, өзара тексеру (дұрыс жауаптар қою), әр бейне фрагменттерінің жұмысын ұйымдастыру, бағалау, оған сұрақтар, оқулық мәтінімен жұмыс, құжат, сурет, логикалық сызбалар , слайдтағы кестелер

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазақстанның жаңа және қазіргі заман тарихы
    Несиелер: 6

    Қазақстанның жаңа және қазіргі заман тарихы Дүниежүзілік, Еуразия және Орталық Азия елдерінің контекстінде органикалық түрде дамыған. Жаңа тарих Ресей империясына кіру кезеңі, отарлық саясат (XVIII-XIX ғасырдың 30-жылдары) Қазақстанның қазіргі заманғы тарихының бірінші кезеңі, патшалық биліктің құлауы, Қазан төңкерісі, Кеңес өкіметінің орнауы және КСРО-ның нақты күйреуіне дейін (1991 ж. тамыз-желтоқсан) және тәуелсіздік жарияланған күннен бастап 2021 жылға дейін басталады. Интерактивті дәрістер.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Шығыстың және Батыстың өркениеттер тарихы
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты - адамзат өркениетінің жалпы заңдылықтарын, тенденцияларын, қайшылықтарын терең зерттеу, түсіну, өркениеттердің әр түрін салыстыру. Міндеттері: негізгі елдер мен халықтардың, өркениеттердің пайда болу және даму тарихын зерттеу, өркениеттік айырмашылықтарды салыстыру, әр типтің қасиеттері мен қарама-қайшылықтарын, осы айрықша белгілердің халықтардың тарихына әсерін анықтау, қазақтың тарихи жолының, өркениетінің өзіне тән ерекшеліктері, материалдық және рухани мәдениеттің менталитетінің құндылықтарын белсенді оқыту әдістерімен оқыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазақстандағы мұражай ісі
    Несиелер: 5

    Курс Қазақстандағы мұражай ісін ғылыми пән ретінде зерттеуге арналған. Тарихи мұражай. Оның рөлі мен әлеуметтік функциялары. Мұражай қорларын ғылыми ұйымдастыру. Мұражай қорын жинақтау.. Мұражай қорларын сақтау. Мұражай экспозициясы. Сәулет-көркемдік шешім. Жаппай идеялық-тәрбиелік жұмыс. Тарихи мұражайлардың міндеттері. Мұражайларды жинақтау үшін тарихи құндылықтарды: үй ыдыстарын, монеталарды, киімдерді және басқа заттарды анықтау бойынша іздестіру жұмыстарын жүргізу, баяндама, презентация түрінде орындалған залдан қысқаша есеп беру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Жалпы білім және арнайы білім беретін оқу мекемелерінде ғылыми зерттеудің әдістемесі
    Несиелер: 8

    «Жалпы және орта арнаулы оқу орындарындағы ғылыми зерттеу әдістері» пәніне мыналар кіреді: философиялық аспектілері, ғылыми білімнің әдіснамалық негіздері, құрылымын зерттеу және зерттеудің негізгі кезеңдері. Бұл курс теориялық зерттеу әдістерін зерттейді, ғылыми зерттеулердегі мәселелерді модельдейді және ғылыми зерттеудің дұрыс бағытын таңдауға көмектеседі. Курсты оқып-үйрену кезінде студенттер ғылыми ақпаратты іздеуді, жинақтауды және өңдеуді, сонымен қатар эксперименттік зерттеулердің нәтижелерін өңдеуді және рәсімдеуді үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Түркі халықтарының тарихы
    Несиелер: 5

    Курс көптеген түркі халықтарының тарихын, олардың шығу тарихын зерттейді, оның артында үлкен өмірлік тәжірибесі бар, ұрпақ жинақтаған және дүниежүзілік тарихқа және басқа халықтарға берілген әдет-ғұрыптары, дәстүрлері, діни мәдениеттерінің сабақтастығы және қазіргі түркі халықтарының арасындағы олардың сақталуы. Түрік қағанаттары мен империясының тарихы (VI-XII ғғ.), Түріктер дәуіріндегі халықаралық қатынастар. Тәңіршілдік.Түркі мәдениетінің көрнекті мемлекет қайраткерлері мен қайраткерлері. Жазбаша, археологиялық деректер. Интерактивті әдістер, семнарлар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Азия және Африка елдерінің өркениеті жаңа және қазіргі заман
    Несиелер: 5

    Пән Шығыстағы өркениеттік жүйелердің түрлерін сипаттайды, аймақтағы тарихи процестің Еуропадан өзгеше динамикасын бақылайды. Жаңа және қазіргі заманғы еуропалық өркениетпен кездесуден Шығыс халықтары үшін зардаптар зерттелуде; афро-Азия әлемі елдеріндегі жаңғырту ерекшеліктеріне назар аударылуда. Сондай-ақ өңірде болып жатқан оқиғалар мен құбылыстарды әлемнің барлық халықтарының тарихымен және өзара тәуелділікпен өзара байланыста зерделеу көзделеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақ хандары және Қазақ мемлекетінің атақты тұлғалары
    Несиелер: 5

    Көшпелілердің мемлекеттік билігінің формасын зерттеу - жоғарғы билеушінің шартты монархиясын. Хандардың иерархиясы. Жоғарғы билеуші - Үлкен-хан - Кіші-хандар (аймақ билеушілері) Дала демократиясын хан билігімен үйлестіру.Ортағасырлық қазақ қоғамындағы хандарға тән қасиеттер: белгілі бір білім, өмірлік тәжірибе және даналық, табысты әскери қолбасшы..Атақты хандар: Керей, Жәнібек, Қасым, Хақназар, Тәуекел, Есім, Жәңгір, Тәуке, Әбілқайыр, Әбілмәмбет, Абылай, Кенесары.Қазақ билері: Төле , Қазыбек, Әйтеке. Интерактивті дәрістер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Азия мен Африканың жаңа және қазіргі заман тарихы
    Несиелер: 5

    Курс XVI-XXI ғғ. Азия мен Африка елдерінің дәстүрлерден жаңалықтарға қарай қозғалыстағы дамуының жалпы көрінісін беруге арналған. Дүниежүзілік тарихтың бөлігі ретінде ол капиталистік қатынастардың генезисі мен бекіту кезеңін, сондай-ақ отаршылдық кезеңінің басталуын қамтиды. Сондай-ақ өңірде болып жатқан оқиғалар мен құбылыстарды әлемнің барлық халықтарының тарихымен және өзара тәуелділікпен өзара байланыста зерделеу көзделеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Халықаралық қатынастар тарихы
    Несиелер: 5

    Пән әлем тарихындағы халықаралық қатынастар жүйесінің эволюциясын, әртүрлі тарихи дәуірлердегі осы Жүйенің жұмыс істеу ерекшеліктерін ашады. Курс білім алушыларға халықаралық қатынастар жүйесінің жаңа және Жаңа уақытта қалыптасуы мен жұмыс істеуінің логикасын, халықаралық-саяси процесті мемлекеттер арасындағы өзара іс-қимылдың өткен және қазіргі шындықтағы белгілі бір жүйелерінің қалыптасу, даму және өзгеру тарихы ретінде ұсынуға мүмкіндік береді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақстан тарихының тарихнамасы және деректануы
    Несиелер: 5

    Тарихи дереккөздерден адам, қоғам, мемлекет туралы, әр түрлі уақытта және әлемнің әр түкпірінде болған оқиғалар туралы ақпарат беру. Сыни тұрғыдан бағалау, дұрыс түсіндіру, олардың болу фактісінің өзі олардың негізінде мәдениеттің, қоғамның өзара байланысты бейнесін көбейте алады, олардың қалдықтары қайнар көзі болып табыладығын айқындау. Қазақстанның тарихнама ғылымындағы - еліміздің ежелгі, ортағасырлық, қазіргі, жаңа тарихы бойынша тарих саласындағы зерттеулердің белсенді әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақстан Республикасы әлемдік қоғамдастықта
    Несиелер: 5

    Пән біздің республиканың мемлекеттілігін құру мен нығайтудағы сыртқы саясаттың рөлін зерттейді, сыртқы саясатты талдайды, егемендік даму кезіндегі басымдықтарды, көрші елдермен және әлемдік қоғамдастықпен қарым-қатынасты қарастырады. Курстың бағдарламасы Қазақстан Республикасының саяси және дипломатиялық танылуын, әлемдік қоғамдастыққа кірудің қазақстандық моделін, қазіргі халықаралық қатынастар жүйесіндегі Қазақстанның орны мен рөлін, Қазақстанның әлемдік қауымдастыққа кіру кезеңдерін, аймақтарын қамтиды. Интерактивті дәрістер мен .семинар-пікірталас пен практикалық сабақтарда -талқылау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тұлғаның тарихтағы ролі
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты студенттердің тарихтағы, философиядағы жалпы біліміне негізделген, жеке тұлғаның тарихтағы рөлін түсіндірудегі негізгі философиялық, психологиялық, социологиялық тәсілдер туралы білімдерін қалыптастыру. Міндеттері: тұлғаның тарихтағы рөлін түсіндіретін негізгі теорияларды білу; елдің тарихи даму кезеңдеріне жеке фактордың әсер етуінің негізгі принциптері, адамзат тарихындағы, қазіргі әлемдегі жеке тұлғалардың орны мен рөлін айқындау. Интерактивті әдістері:проблемалық әдіс,сыни тұрғыдан талдау, ми шабуылы, тұлғалар туралы интернеттен видеофильмдер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тарихты оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Тарихты оқыту әдістемесі-білім беру процесінің тиімділігі мен сапасын арттыру мақсатында тарихты оқытудың мазмұны мен әдістерін зерттейтін пән. Әдістеме тарихты қалай оқыту керектігін қарастырады және " қалай оқыту керек?", "Неге үйрету керек?", "Нені үйрету керек?». Ол жеке тұлғаны оқыту мен дамытудың барлық міндеттерін пән мазмұны – Ғылым тарихы арқылы шешеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тәуелсіз Қазақстанның дипломатиялық және консулдық қызметінің тарихы
    Несиелер: 5

    Қазақстан Республикасының дипломатиясы мен дипломатиялық қызметінің қалыптасуы. Қазақстан Республикасының мемлекеттік егемендігін жариялау. Қазақстанның әлемдік аренаға шығуы. Қазақстанның тез дипломатиялық танылуының себептері.Қазақстанның сыртқы саяси доктринасының қалыптасуы. Сыртқы саясаттың негізгі басымдықтарын әзірлеу және келісу. Шетелдегі өзіміздің дипломатиялық инфрақұрылымды құру, заңнамалық база.Шет елдердегі Қазақстанның алғашқы дипломатиялық өкілдіктерінің пайда болуы. Қазақстандық дипломатияның басым міндеттері. Дипломатияның Қазақстанның әлеуметтік-экономикалық дамудағы рөлі. Халықаралық ұйымдарға кіруі. Интерактивті дәрістер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • ТМД елдерінің тарихы
    Несиелер: 5

    Пән ТМД халықтарының тарихы мен мәдениетіндегі тарихи процестер мен құбылыстар туралы терең және жан-жақты білімді қалыптастыруға, ТМД негізгі даму бағыттарымен таныстыруға арналған. Студенттердің ғылыми терминология туралы түсінігін, ТМД-да болып жатқан халықаралық процестердің мәнін түсінуін қалыптастыру маңызды. Белсенді әдіс-тәсілдер: ТМД тарихы бойынша чайндаттар, фактілік қателіктер немесе олқылықтар бар мәтіндермен жұмыс істеу әдістері; өзіндік ақыл-ой әрекеті процесіне бағытталған ойлау, рөлдік тапсырмалар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • «Мәнгілік Ел» құндылықтары және рухани жаңғыру
    Несиелер: 5

    Ұлттық бірегейлікті, рухты, патриотизмді, әлеуметтік жадыны дамыту деңгейі жоғары мамандардың, қоғамның әлеуметтік белсенді мүшелерінің жаңа буынын тәрбиелеу; тұрақтылықты сақтауға қабілетті кәсібилік пен бәсекеге қабілеттілік, басқа мәдениеттердің өкілдерімен сындарлы диалог. Мазмұны: «Мәңгілік Ел құндылықтары» пәнінің негізгі ұғымдарының мәні сананы жаңғырту »(этнос, ұлт, ұлттық: менталитет, идея, білім, өзіндік, этникалық сана, ұлттық мәдениет, мәдениет ұлтаралық қатынас, салауатты өмір салты, интеллектуалды әлеует. Интерактивті әдіснама.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON4

    Зерттеу және оқу үдерісін ұйымдастыру үшін гуманистік дүниетаным негізінде өзінің азаматтық позициясын қорғауда көшбасшылық қасиеттерін көрсету; тарихи дереккөздермен және арнайы әдебиеттермен жұмыс істеу үшін жаңа және күрделі идеяларды синтездеу, ғылыми негізделген шешімдер ұсыну, олардағы шығармашылықты көрсету: ақыл, икемділік және сыншылдықты көрсету.

  • Код ON5

    Адамзат дамуының алғашқы кезеңдерін, ежелгі дәуірді, орта ғасырларды, жеке құбылыстарды, күнделікті тіршілік әрекетін және т.б. қалпына келтіру үшін тарихи ескерткіштер мен дереккөздердің әртүрлі категорияларына негізделген тарихи оқиғаларға сыни тұрғыдан баға беру; әртүрлі өркениеттердің белгілерін салыстыру және бөлектеу; қоғамдық және саяси жүйенің әртүрлі формалары, жеке тұлғаның тарихтағы рөлі туралы білімдерін көрсету; практикада білімдерді және көрсетілген стандарттарға сәйкес тапсырмаларды орындау қабілеттерін пайдалану, кәсіби мәселелерді шешуде практикалық тәжірибе, дағдылар мен білімдер негізінде сәтті әрекет ету, пайымдаулар жасау, идеяларды бағалау және тұжырымдар жасау.

  • Код ON2

    Мемлекеттік және шетел тілдеріндегі коммуникативті дағдыларды одан әрі өзін-өзі тәрбиелеу және өзін-өзі жетілдіру, іскерлік байланыстарды жүзеге асыру, кәсіби қарым-қатынасты, эвристикалық тәсілдер арқылы тапсырмаларды дәлелді өзіндік тұжырыммен қолдану, үкімдер мен идеяларға объективті бағалау және төзімділік. ғылыми қоғамдастық, диалог, іскери хат алмасу, этносаралық байланыс жүргізу;

  • Код ON8

    Өздік зерттеулерді елдің тарих ғылымымен біріктіру, өз білімдері мен жетістіктерді ғылыми стартаптар мен республикалық және халықаралық деңгейдегі басылымдармен мақалалар арқылы ашық түрде жеткізу, тарихи дереккөздермен және арнайы әдебиеттермен жұмыс жасай білу. Ақпараттық іздеу, геоақпараттық жүйелердегі мәтіндік, графикалық, ғылыми-зерттеу және білім беру қызметін сүйемелдеу, студенттердің академиялық адалдық,толеранттылығы мен діни толеранттылығын қалыптастыру.

  • Код ON6

    Қазақ және түркі халықтарының тарихын, мәдениетін әлемдік тарих пен әлемдік өркениеттің бөлігі ретінде бағалау; патриоттық пен әлеуметтік маңызды қасиеттерді қалыптастыру үшін ғылыми-зерттеу жұмыстарында, археологиялық, этнографиялық экспедициялар қызметінде алған білімдерін қолдану; Ақмола облысында туристік кластерлік маршруттар құру үшін аймақ тарихы бойынша ғылыми негізделген зерттеулер ұсыну. Археология, этнография бойынша далалық жұмыстарды ұйымдастырудың кезеңдерін талдап,жұмыстарды жасау. Өлке тарихы бағытындағы ғылыми жобалар, өзіндік зерттеулер ұсыну.

  • Код ON7

    Тарихи зерттеулерде тарихи процестердің себеп-салдарлық байланыстарын анықтау және тарихи тұлғалардың қызметін объективті бағалау үшін Еуропа мен Америка, Азия және Африка елдерінің тарихындағы негізгі білімдерді қолдану; тарихи дереккөздерді практикалық қолдану үшін жіктеу; гуманитарлық пәндер саласындағы негізгі тенденциялар туралы білімді және түсінікті көрсету, белгілі тарихшылардың Солтүстік Қазақстан тарихындағы ақ дақтарды зерттеу көзқарасын талдау архивтік деректерді қолдана отырып кезінде дәлелдер жасау. Көшбасшылық позицияны ұстанып тарих ғылымының әдіснамасымен ғылыми жобалар әзірлеу .

  • Код ON10

    Ғылыми-зерттеу және ғылыми жоба жасау жұмыстарында инновациялық технологияларды қолдану; кәсіби іс-әрекеттің жеке стилін қалыптастыру үшін архивтік материалдарды өңдеу, заманауи білім беру үрдістеріне сәйкес түпнұсқа ғылыми-әдістемелік құжаттама әзірлеу; психофизикалық дайындық және кәсіби қызметтің әр түріне өзін-өзі дайындау үшін дене тәрбиесінің әртүрлі құралдарын қолдану.

  • Код ON3

    Ғылыми зерттеулердің тақырыптары бойынша сандық және ақпараттық технологияларды қолдана отырып зерттеу құзыреттілігін арттыру, тарихи зерттеулердің құрылымын білу, тарихи білімнің принциптері мен әдістерін қолдану, зерттеу процесін жоспарлау, жобалау, енгізу және түзету,тарихи зерттеулер құрылымы мен әдістемесін тәжірибеде қолдану

  • Код ON1

    Әлемдегі және саяси процестерді талдау үшін, кең дүниетанымы, ойлаудың жоғары мәдениеті, толеранттылығы мен гуманизмі бар үйлесімді тұлғаны қалыптастыруға ықпал ететін ғылыми мектептер, тарих пен гуманитарлық ғылымдар теориялары мен тұжырымдамаларды қолдана отырып білімдерін көрсету, сыни тұрғыдан ойлау, тарихи оқиғаларды талдау, олардың нәтижелері мен салдарын болжау дағдыларын игеру.

  • Код ON9

    ТМД тарихы мен мәдениетін, әлемдік саяси дамудың заманауи тенденцияларын білетіндігін көрсету; этносаралық және конфессияаралық қатынастардағы толеранттылықты ескере отырып, ұлттық қауіпсіздік мәселелері бойынша ТМД мен халықаралық қауымдастықтың ұстанымдарын талдау. Ғылыми кеңесші, білім беру менеджері ретінде жұмыс істеген кезде сыни талдау мен өзіндік және ұжымдық іс-әрекетті бейнелеу әдістерін қолдану.

6B02201 Тарих
Бакалавриат

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: B034 Тарих

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B02201 Тарих
Бакалавриат

А.Байтұрсынов атындағы Қостанай мемлекеттік университеті

БББТ: B034 Тарих

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B02201 Тарих
Бакалавриат

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: B034 Тарих

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B02201 Тарих
Бакалавриат

Инновациялық Еуразия университеті

БББТ: B034 Тарих

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B02201 Тарих
Бакалавриат

Торайгыров университеті

БББТ: B034 Тарих

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B02201 Тарихшы-зерттеуші, гуманитарлық пәндер оқытушысы
Бакалавриат

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

БББТ: B034 Тарих

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B02201 Тарих
Бакалавриат

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: B034 Тарих

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B02201 Тарих
Бакалавриат

Астана халықаралық университеті

БББТ: B034 Тарих

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B02201 Тарих
Бакалавриат

Сулейман Демирел атындағы университет

БББТ: B034 Тарих

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B02201 Тарих
Бакалавриат

Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B034 Тарих

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top