7M01901 Арнайы педагогика мамандарын даярлау в Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Арнайы білім беру саласында қажетті педагогикалық, зерттеушілік және басқару құзыреттіліктеріне ие жоғары білікті мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M021 Арнайы педагогика
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M019 Арнайы педагогика
-
Басқару психологиясы
Несиелер: 3Басқару психологиясының негізгі әдістерін, заңын, теориясын, басқару жүйесіндегі жеке тұлға түсінігін, өзін – өзі бағалау еңбек әрекеттін, темперамент және еңбек әрекетің мінездемесін, басқару үрдісіндегі тұлғаның эмоцияналды ерікті аумағын, еңбек мотивациясын, психофизиологиялық басқару негіздерін, ұжымды басқару психологиясын, басқарудағы тұлғааралық қатынасты дамытуға негізделеді
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
ЕБҚБ балаларды медициналық-әлеуметтік және педагогикалық сүйемелдеу
Несиелер: 5Педагогтер мен мамандардың жүйелі ұйымдастырылған іс-әрекетінің жалпы қағидаттары мен мазмұны туралы базалық білімін кеңейтеді, оның барысында әрбір баланың мүмкіндіктері мен қажеттіліктеріне сәйкес табысты оқуы мен дамуы үшін медициналық, әлеуметтік-психологиялық және педагогикалық жағдайлар жасалады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Шет тілі (кәсіби)
Несиелер: 5Пән шетел тілінде (ағылшын) кәсіби ауызша және жазбаша қарым-қатынас жасауға мүмкіндік беретін деңгейде меңгеруге бағытталған, дереккөздерден ақпарат алу, талдау, пайдалану мүмкіндігі үшін қажетті және білім беру процесі бойынша серіктестермен тиімді ынтымақтастықты қамтамасыз ететін; ауызша және/немесе жазбаша кәсіби маңызды мәтіндерді (реферат, аннотация, мақала тезистері, баяндама, сөз сөйлеу) т.б. тілдік дағдысын жетілдіреді.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Арнайы педагогика мен психологияның лингвистикалық мәселелері
Несиелер: 5Пән лингвистикалық және психолингвистік бірліктердің арақатынасы; фонетикалық, грамматикалық және семантикалық аспектіге сәйкес келетін сөйлеу онтогенезінің заңдылықтары; онтогенездегі символдық функцияның дамуы; тілдің әлеуметтік сипаты – тілдік қабілеттіліктің әлеуметтік табиғаты және сөйлеу әрекетінің әлеуметтік шарттылығы сынды өзекті теориялық және әдіснамалық концепциялар жайында білімдерін жетілдіреді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Жоғары мектептің педагогикасы
Несиелер: 3Жоғары мектеп педагогикасының кешенді мәселелерін шешуде жалпы гносеологиялық жүйесін, оқыту және тәрбиелеу теориясын, жоғары оқу орнындағы ғылыми қызмет, білім беруді реформалау мәселелері; заманауи психологиялық басқарудың негізгі бағыттары, заңдары, әдістері мен принциптері туралы білімдерін дамытуға, кәсіби қызметінде және білім алуды жалғастыруда білім, білік және дағдысын жетілдіруге бағыттайды.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Несиелер: 4Ғылымның тарихи дамуының тенденцияларын, ондағы арнайы педагогиканың орнын, ғылыми-философиялық дүниетанымның принциптерін; арнайы білім беру жүйесінің философиялық ұғымдары; кәсіби қызметіне қатысты философиялық идеялар; қоғамның дамуындағы балалардың қалыпты және ауытқуларына философиялық-категориялық талдау; арнайы педагогиканың қазіргі дамуын кешенді философиялық тұрғыдан ұғыну; арнайы педагогиканың гуманистік парадигмасы туралы ғылыми көзқарасы нығаяды.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Арнайы білім берудің теориялық негіздері
Несиелер: 6Арнайы білім берудің қазіргі жағдайы және даму болашағы, жалпы және арнайы білім беру жағдайын салыстырмалы зерттеу тұжырымдамалары, арнайы білім берудің ұлттық жүйелерінің қалыптасу және даму тарихы (әлеуметтік-мәдени контекст), әр түрлі санаттағы балаларға арнайы білім берудің қалыптасуы мен даму тарихы туралы білімдері нығаяды.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Арнайы білім беру сапасын мониторингтеу
Несиелер: 5Жаңа әлеуметтік-экономикалық жағдайларда арнайы білім беру сапасын мониторингтеу мәнін, принциптерін, әдістері мен құрылымын, сапаны қадағалауды (қызмет нәтижелерін, түзету-педагогикалық процесті); білім беру сапасының мониторингін ұйымдастыру әдістемелері мен тәсілдерін; тәуекелдерді анықтауды, арнайы және инклюзивті білім берудің одан әрі дамуын болжауды жүзеге асыруды қарастырады
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Күрделі кемістігі бар балаларға білім берудің заманауи тәсілдері
Несиелер: 6Күрделі кемістігі бар балалардың типологиясы, дизонтогенез түрлері, кешенді кемістігі бар балалардың дамуын диагностикалау, қазіргі заманғы отандық және шетелдік зерттеулерді талдау; кешенді кемістігі бар балалар мен жасөспірімдердің білімін, абилитациясы және реабилитациясы туралы білімдерін кеңейтеді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
ЕБҚБ балаларды жалпы білім беру процесіне қосу
Несиелер: 6Инклюзивті білім беруді ұйымдастырудың кешенді жағдайлары мен құралдарын, ББ-ны іске асырудың нормативтік-құқықтық базасын, балаларды кешенді диагностикалау; жалпы білім беру ортасына кезең-кезеңімен қосу (диагностикалау, дамыту және түзету, жалпы білім беру мекемелеріне орналастыру); бейімделген білім беру ортасын құру және ЕБҚБ баланы психологиялық-медициналық-педагогикалық сүйемелдеуідің педагогикалық кешені жайында білімдерін тереңдетеді
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Даму бұзылыстары бар балаларды дифференциалды диагностикалау
Несиелер: 5Пән магистранттарды дифференциалдық диагностиканың теориялық және әдіснамалық ережелерін, педагогикалық-психологиялық зерттеу жүргізу кезеңдерін, принциптерін, түрлері мен деңгейлерін, дифференциалдық диагностика әдістерінің зияткерлік бұзылыстарын (ЗЗ және ПДТ), даму дефициті (есту, көру, ТҚЖ бұзылыстары), эмоциялық сфераның бұзылыстары (аутизм, психопатия және т.б.) классификациясы, дифференциалдық диагностиканың тарихы мен қазіргі жай-күйін анализдеу дағдысын дамытады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Түзету-білім беру процесін ұйымдастырудың әдістемелік қамтамасыз етілуі
Несиелер: 5Арнайы және инклюзивті білім беруді ұйымдастырушылық-әдістемелік аспектілерін, оқыту мен тәрбиелеудің арнайы тәсілдері мен құралдарын, (педагогтің вербалды және вербалды емес қатынасына қойылатын талаптар, өнер құралдарын пайдалану, модификацияланған баспа өнімдері, спецификалық дидактикалық материал және көрнекілік құралдары, ОТҚ, компьютерлік техниканың бейімделуі, ЭБР және элективті курстардың болуы, кабинеттердің арнайы жабдықталуы) мүмкіндіктерін пайдалана алу құзіреттіліктерін жетілдіреді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Мектепке дейінгі және мектепалды кезеңдегі балалармен түзету-логопедиялық жұмыстар
Несиелер: 5Баланың тілдік дамуының негізгі кезеңдерімен, онтолингвистиканың қысқаша тарихымен, балалардың сөйлеу тіліне қатысты заманауи педагогикалық-психологиялық зерттеулер, фонетикалық, лексикалық-грамматикалық құрылымын, байланыстыра сөйлеу тілінің, балалардың коммуникативтік дағдыларының дамуының негізгі заңдылықтары, 4-7 жастағы балалармен жүргізілетін логопедиялық жұмыстар жайлы түсініктерін жетілдіреді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Сөйлеу тілі бұзылыстарын ерте жастан анықтау және түзету
Несиелер: 5Сөйлеу тілі бұзылыстары типологиясы, дизонтогенез түрлері, педагогикалық-психологиялық тұрғыдағы қазіргі отандық және шетелдік зерттеулерді талдау, балаларды жас ерекшелігіне қарай скрингтеу, абилитация және реабилитация туралы түсініктерін кеңейтеді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Оқу бағдарламаларын ЕБҚБ білім алушыларға бейімдеу және жобалау
Несиелер: 5Білім алушылардың ерекше білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, жеке білім беру бағдарламаларын жобалау және іске асыру арқылы ЕБҚБ білім алушыларды сүйемелдеудің кешенді тәсілін, түзете дамыту мазмұнын, жалпы және арнайы білім беруді дамытуға қойылатын заманауи талаптар тұрғысынан жұмыс кезеңдерін талдайды
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
ЕБҚБ балаларды оңалту және әлеуметтендірудің психологиялық-педагогикалық технологиялары
Несиелер: 6Балаларды оңалтудың әлеуметтік-психологиялық аспектілері мен даму заңдылықтары, түзету мекемелері мен оңалту орталықтарында (балалармен қарым-қатынас жасау, ата-аналармен жұмыс жасау, түзету-дамыту сабақтарын өткізу әдістемесі) дамуында әртүрлі ауытқулары бар балалар үшін оңалту процесін құру және кәсіптік бағдар беру ерекшеліктері туралы білімдерін дамытады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Арнайы білім беру менеджменті
Несиелер: 6Зерттеу, басқару қызметінің тиімділігін бағалау, білім беру процесінде менеджмент технологияларын пайдалану (оқу пәндерінің мазмұнын жобалау технологиялары, инновациялық технологиялар және оқытудың нақты әдістері мен түзету): басқару функцияларын жүзеге асыру; басқару құрылымындағы бақылау жүйесі, жоспарлау, құжаттама; басқару мәдениеті; командалық менеджмент, іскерлік ойындарды ұйымдастыру мүмкіндігі дамытылады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Ғылыми зерттеу әдістері және академиялық хат
Несиелер: 5Ғылыми стиль туралы түсінігі, ғылыми бағытта жазылатын жұмыстардың ерекшелігі, академиялық мәтіннің түрлері және олардың құрылымы, академиялық мәтін тілі, ондағы тілдік бірліктерді қолданудың жолдары, акдемиялық мәтінге қажетті элементтері, академиялық адалдық мәдениеті мен принциптері жайлы жайлы мағлұмат береді.
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
ЖОО арнайы пәндерді оқыту әдістемесі
Несиелер: 5ЖОО-да арнайы пәндерді оқытудың мақсаттары мен принциптерін, оқытудың заманауи әдістемелерін (тарих, дидактика, тәрбие теориясы мен практикасы, жас кезеңі бойынша арнайы әдістемелер), дәріс өткізу әдістемесі, практикалық сабақтар, БӨЖ ұйымдастыру, білім алушылардың білімін бақылау формалары мен әдістері, мектепке дейінгі және мектепте инклюзия жағдайында оқытудың ерекшеліктерін анализдеу дағдысын жетілдіреді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Арнайы және инклюзивті білім беруді ұйымдастыру технологиялары
Несиелер: 5ЕБҚБ білім алушыларға арналған НҚА; нозологиялық топтарының сипаттамасы; білім беру ұйымдарының барлық деңгейлерінде ЕБҚБ тұлғаларды қабылдау және қорытынды аттестаттаудың арнайы жағдайын жасау; оқу және әдістемелік қамтамасыз етілуін (ББ, оқыту әдістерін) бейімдеу; ЕБҚБ білім алушыларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді ұйымдастыру дағдыларын жетілдіреді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Арнайы білім берудің жаңа парадигмасы
Несиелер: 6Арнайы педагогика мен психологияның жаңа білім беру парадигмасына өту мәселелері, арнайы педагогқа қойылатын үнемі өз бетінше білім алу, инновацияларға ашықтық және икемділік, конференциялар мен конкурстарда озық педагогикалық тәжірибені тарату, аттестаттауға дайындық, НЗМ, Ы.Алтынсарин атындағы ҰБА, САТР, Арнайы және инклюзивті білім беруді дамытудың ҰҒПО порталдарымен жұмыс істеу сынды заманауи талаптарды іске асыру дағдыларын жетілдіреді.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Қосымша білім беру жағдайында түзету-педагогикалық жұмыс
Несиелер: 6ЕБҚБ балаларды тәрбиелеуде, оқытуда, оңалтуда және әлеуметтендіруде, баланың шығармашылық қабілеттерін дамытуда (сәндік-қолданбалы, бейнелеу, музыкалық, спорттық), оның физикалық және зияткерлік мүмкіндіктерін іске асыруда қосымша білім беру мекемелерінің; бос уақытты ұйымдастырудың қолжетімді формаларында әлеуметтік байланыстарды кеңейту дағдыларын дамытады.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 3
-
Код ON5
өзінің кәсіби және ғылыми-зерттеу қызметінде лингвистикалық құзыреттерді қолданады
-
Код ON2
кәсіби қызметте, өздігінен білім алу мен өзін-өзі дамытуда, менеджмент технологияларын жобалау мен іске асыруда креативті тәсілді түсіндіреді
-
Код ON1
кәсіби қызметінде ЕБҚБ тұлғаларды диагностикалау, дамуын болжау және мониторингтеу, оқыту, тәрбиелеу, түзету, оңалту құзыреттерін сипаттайды
-
Код ON3
арнайы және инклюзивті педагогика тұжырымдамаларына сәйкес психологиялық-педагогикалық зерттеу жүргізеді
-
Код ON6
жоғары мектепте заманауи инновациялық технологиялар мен іргелі білімді интеграциялау негізінде кешенді мәселелерді шешеді
-
Код ON4
білім алушылардың жеке және жас ерекшеліктерін ескере отырып, оқу-әдістемелік қызметте ЦБР, ақпараттық-коммуникациялық және ассистивті технологияларды пайдаланады