Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01505 Биология в Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

  • Экономика және кәсіпкерліктің негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты экономика негіздері мен кәсіпкерлікті қалыптастыру болып табылады. Пән кәсіпкерлік қызметтің даму тенденциясы мен рөлін, бизнесті жүргізудің ұйымдастырушылық және қаржылық негіздері мен кәсіпкерлікті аспаптық қолдауды, кәсіпкерлікті мемлекеттік реттеу, өміртіршілігінің әртүрлі салаларында экономикалық білім мен экономикалық ғылымдардың әдістерін қолдануға, кәсіпкерлік қызмет саласында оңтайлы ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдер қабылдау қабілетін дамытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Педагогтың әдістемелік қызметінің психологиялық-педагогикалық аспектілері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - болашақ мұғалімнің әдістемелік мәдениетін және кәсіби құзыреттілігін, өз бетінше ойлануын қалыптастыру. Пән жаңартылған білім беру бағдарламасын, білім беру ортасын ұйымдастыру әдістерін, білім алушылардың дамуының психикалық және психофизиологиялық ерекшеліктері негізінде оқу және тәрбие процесін жүзеге асырудың әдістерін пайдалануға мүмкіндік беретін оқыту мен тәрбиелеудің инновациялық педагогикалық технологияларын пайдалануға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Фитопатология
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-өсімдік аурулары және олардың қоздырғыштары, бақылау шаралары, өсімдіктерді аурулардан қорғаудың әдістері мен құралдары туралы білімді қалыптастыру. Пән өсімдіктердің фитопатологиялық жағдайларының қоздырғыштарының анатомиясының, физиологиясының және морфологиясының ерекшеліктерін, сондай-ақ олардың түрлік құрамын, патогендік организмдер тудыратын және өсімдіктердің зақымдануына әкелетін ауруларды, өсімдік ауруларының қоздырғыштарымен күресу әдістерін зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Жаратылыстану пәндері бойынша мектепте критериалды бағалау жүйесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты критериалды бағалау саласында білімді және алған білімдерін жаратылыстану пәндері бойынша мектеп оқушыларын оқыту мен тәрбиелеу тәжірибесінде жүзеге асыру іскерлігін қалыптастыру. Пән білім беру нәтижелерін бағалаудағы критериалдық тәсілдің ғылыми-теориялық негіздерін, жаратылыстану-ғылыми пәндер бойынша оқушылардың оқу жетістіктерін критериалдық бағалаудың технологиялық негіздерін зерделеуге, оқушылардың жетістіктерін әділ бағалау үшін жаратылыстану пәндері бойынша тапсырмаларды әзірлеу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Болашақ педагогты даярлауды әдістемелік қамтамасыз ету
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты заманауи мектептің өзгермелі жағдайларында білім алушыларды тәрбиелеудің нәтижелілігін, білім беру мен оқытудың сапасын қамтамасыз ететін кәсіби құзыреттіліктерді жетілдіру, қалыптастыру болып табылады. Пән әртүрлі типтегі сабақтарды, сыныптан тыс іс-шараларды жоспарлауға, жобалауға, білім алушылардың субъективті іс-әрекетін ұйымдастыруға, оқу және тәрбие процесінің әртүрлі кезеңдерінде осы қызметті басқаруға, өз қызметін де, білім алушылардың қызметін де талдауға және бағалауға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Биологиядағы статистикалық әдістер
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты биологиялық құбылыстарды талдауда статистикалық тұрғыдан зерттеудің қажеттілігін, статистикалық ойлауды, экспериментті жоспарлауды және математикалық өндеудегі тиімді әдістерді, соның ішінде математикалық статистика және ықтималдылықтар теориясы бөлімдерін биологияда қолдану икемділігін қалыптастыру. Пән математикалық статистиканың негізгі идеялары мен ұғымдарын, статистикалық модельдердің тілін, биологиялық объектілерді талдаудың көп өлшемді статистикалық әдістерін зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Сәндік өсімдік және гүл шаруашылығы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты сәндік өсімдік шаруашылығы мен гүл өсірудің биологиялық негіздері туралы, географиялық аймақты ескере отырып, ағаш-бұта топтарын, гүлзарлар мен ландшафтық дизайнның басқа компоненттерін құру үшін маңызды сәндік өсімдіктерді таңдау мүмкіндігі туралы білімді қалыптастыру болып табылады. Пән сәндік өсімдіктерді отырғызудың, өсірудің және күтудің агротехникалық әдістерін қолдану дағдыларын игеруге, өсімдік шаруашылығы мен гүл өсіру саласындағы ғылыми зерттеу құзыреттерін алуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Біртұтас педагогикалық үрдістің теориясы мен практикасы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты - Қазақстанда және шетелде әртүрлі кезеңдерде білім беру жүйелері туралы түсініктерін қалыптастыру. Пән тәрбие мен білім берудің әдістері, формалары, құралдары, принциптері, инновациялық технологиялары, стратегиялары, бағалау критерилері, ынтымақтастық ортасын құру тәсілдері, оқу және тәрбие қызметін модельдеу және басқару, оны әдістемелік сүйемелдеу, мониторингті жүзеге асыру туралы теориялық білім беруге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Қазіргі жаратылыстану концепциясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларды біртұтас мәдениеттің құрамдас бөлігі – жаратылыстану және қалыптасуымен таныстыру. Пән қазіргі жаратылыстану бейнесін, тіршіліктің пайда болуы мен оның эволюциясының қазіргі тұжырымдамасын, жаратылыстану ғылымдарының іргелі бірлігін, олардың өзара байланысы мен өзара әсерлесуіндегі негізгі жаратылыстану тұжырымдамаларын, принциптерін, теорияларын, жаратылыстанудың дамуының тарихи аспектілерін, жаратылыстанудың әртүрлі салаларында кең таралған зерттеу әдістерін зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Зоофизиология
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты жануарлар ағзасындағы физиологиялық процестер, функциялар және олардың реттелуі туралы іргелі және кәсіби білімді қалыптастыру. Пән тұтас организм қызметінің жалпы және жеке механизмдерін, жануарлардың барлық органдары мен жүйелерінің жұмыс істеу заңдылықтарын; ағзадағы ақпаратты қабылдау, беру және өңдеу принциптерін; функциялардың қалыптасуының салыстырмалы аспектісін; организмнің қоршаған ортамен өзара әрекеттесу механизмдерін зерделеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Биотехнология
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты биотехнологияда биологиялық процестер мен объектілерді экономикалық маңызды заттарды алу және өнімділігі жоғары өсімдік сорттары мен мал тұқымдарын құру үшін пайдалану қабілетін қалыптастыру. Пән гендік және жасушалық инженерия, экологиялық, ауылшаруашылық, өнеркәсіптік, металлургиялық, медициналық биотехнологиялар, өсімдіктерді микрокөбейту және биотехнологияда инновациялық технологияларды тиімді пайдалану бойынша ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу үшін практикалық дағдыларды меңгеру туралы білімді қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Адам және жануарлар анатомиясы және реттеу физиологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты адам мен жануарлар ағзасының құрылысы, негізгі жұмыс заңдылықтары, физиологиялық функцияларды оларды ұйымдастырудың әртүрлі деңгейінде реттеу механизмдері туралы және организмнің тұтастай сыртқы ортамен өзара әрекеттесуін қамтамасыз ету жайлы білім жүйесін қалыптастыру. Пән тірі ағзаның тіршілік әрекетін, оның қоршаған ортамен өзара әрекеттесуін, табиғи ортадағы тіршілік процестерінің динамикасын зерделеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Өсімдіктер биотехнологиясы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты өсімдік биотехнологиясы саласында инновациялық технологияларды тиімді пайдалану бойынша ғылыми зерттеулер жүргізу үшін теориялық білімді қалыптастыру және практикалық дағдыларды меңгеру. Пән өсімдік биотехнологиясының даму тарихымен, өсімдік биотехнологиясының қазіргі заманғы мәселелерімен және әдістерімен танысуға, өсімдіктердің жасушалық және тіндік технологиясының әдістерін, өсімдіктерді каллустарды өсіру әдістерін және стресс факторларына төзімді өсімдіктерді алуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Агрохимия негіздері
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты өсімдік шаруашылығы өнімдерін өндіру технологияларында қолданылатын тыңайтқыштар туралы теориялық білімді және агрохимия негіздері бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыру. Пән өсімдіктердің өсуі мен қоректену көзі және тыңайтқыштарды қолдану шарты ретінде топырақтың биологиялық, химиялық және физика-химиялық қасиеттерін зерттеуге, сондай-ақ оны қорғау үшін топырақты өңдеудің инновациялық технологияларын қолдану дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Биологияға кіріспе
    Несиелер: 5

    Мақсаты: биологиялық ғылымдардың қалыптасу тарихын, саралануын, интеграциясы мен жүйесін, зерттеу объектісіне және тірі объектілерді ұйымдастыру деңгейіне байланысты биологиялық ғылымдардың қазіргі бағыттары мен жіктелуін зерттейді. Пән классикалық және заманауи бағыттарды, биология ғылымының пәні мен міндеттерін, тірі және жансыз табиғаттың белгілерін, әлемнің жаратылыстану-ғылыми бейнесін түсінудегі биологиялық білімнің рөлін зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Өсімдіктерді қорғау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты өсімдік ауруларының қоздырғыштарымен күресу шараларын қарастыру, аурулардың анатомиясы, морфологиясы және түрлік құрамы туралы білімді қалыптастыру болып табылады. Пән өсімдік ағзаларының аурулары, бактериялық, саңырауқұлақ және вирустық қоздырғыштар және олардың таралуы, қоздырғыштармен күресу шаралары, жұқпалы және жұқпалы емес ауруларды диагностикалау әдістері және өсімдіктерді аурулардан қорғау құралдарын қолдану туралы білімді қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Ғылыми зерттеу негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – білім алушыларда ғылыми зерттеулердің негіздері, ғылыми-зерттеу жұмыстарын орындау үшін қажетті ғылыми танымның негізгі тәсілдері мен әдістері туралы білім жүйесін қалыптастыру. Пән ғылыми зерттеулердің принциптерін, заңдарын, нысандарын зерделеуге және зерттеу әдістерін таңдау, іске асыру, зерттеу процесін ұйымдастыру технологияларын қолдану, талдау, жалпылау, ғылыми зерттеу нәтижелерін ресімдеу дағдыларына бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Шығыс Қазақстан облысының ресурстануы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты Шығыс Қазақстан облысының табиғи ресурстарының кең ауқымы туралы теориялық және қолданбалы идеяларды қалыптастыру және табиғи ресурстық әлеуетін анықтау. Пән табиғи ресурстардың қалыптасу заңдылықтарын және аумақтық орналасу заңдылықтарын зерделеуге, олардың аймақтың экономикалық дамуымен байланысын және Шығыс Қазақстан облысының аумағын қорғау мен сақтау бойынша ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуде тәжірибелік дағдыларды меңгеруге, өскелең ұрпақ үшін тәрбиелік мәні бар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Микроағзалар және қоршаған орта
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты микроағзаларды зерттеу және даму тарихымен, зерттеу әдістерімен зерттеу. Пән прокариоттық және эукариоттық микрооағзалардың құрылымы мен атқаратын функцияларын, физиологиясын, биохимиясын, генетикасын, микробтық әлемнің әртүрлі топтарының экологиясын, микроорганизмдердің қоршаған ортамен өзара әрекеттесуімен танысуға, сондай-ақ заманауи әдістерді қолдана отырып, ауру тудыратын микроағзалармен күресуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Қолданбалы биология және топырақтану негіздері
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты топырақтың қазіргі жағдайымен танысу, топырақтың қалыптасуы және топырақтың адамзат қоғамы үшін маңыздылығын бағалау. Пән қолданбалы биология негіздері, топырақ қасиеттері мен процестері, құнарлылығы, топырақтың географиялық таралуы, жер жамылғысының ұтымды пайдаланылуы, деградациясы және қорғалуы туралы білімді қалыптастыруға, инновациялық технологияларды тиімді пайдалану бойынша зерттеу жұмыстарын жүргізу дағдыларын практикада қолдануға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Практикум: Генетикалық есептерді шығару
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты - білім алушыларды болашақ кәсіби қызметте қажетті генетикалық міндеттерді шешу әдістемесі шеңберінде біліммен қаруландыру. Пән білім алушылардың генетиканың негізгі бөлімдеріндегі есептерді шешу іскерліктері мен дағдыларын дамытуға; мектеп биологиясы курсында генетика бөліміндегі оқушылардың білімі мен дағдыларын кеңейту,тереңдету, оқуға деген танымдық қызығушылығын арттыру мақсатында генетика бойынша есептерді шешу әдістемесін игеруге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Педагогтың электрондық портфолиосы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты мұғалімнің және оның кәсіби іс-әрекетін одан әрі жетілдіруде, ақпараттық сауаттылықты қалыптастыруда теориялық дағдыларды меңгеруде маңызды рөл атқаратын мұғалімнің электрондық портфолиосы туралы студенттер арасында білім жүйесін қалыптастыру. Басқа мұғалімдермен, студенттермен және оқу үдерісінің басқа қатысушыларымен желілік мәдениет, сонымен қатар практикалық құзыреттіліктерді меңгеру, шығармашылық жетістіктерін көрсету, мұғалімнің озық тәжірибесін тарату.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Жалпы химия курсы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты Д.И. Менделеевтің периодтық заңына және жалпы химияның басқа ұғымдары мен заңдарына негізделген химиялық элементтер мен олардың қосылыстарының қасиеттері туралы білім алушылардың білімін қалыптастыру болып табылады. Пән химия заңдарын зерттеуге, кәсіби қызметтегі міндеттер мен мәселелерді шешуге, зертханаларда аспаптарды, қондырғыларды қолдана отырып процестерді талдау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Жеке даму биологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты тіршілік процестерінің іргелі негізі ретінде ағзалардың көбеюі мен жеке даму заңдылықтарын зерттеу болып табылады. Пән онтогенез, ағзаның өсуі мен дамуы, жеке даму туралы ілімнің тарихы, онтогенез, гаметогенез, ұрықтандыру, гаструляция, нейруляция, осьтік мүшелер мен ұрық қабықшаларын салу, гисто - және органогенез, цитодифференциация және морфогенез, дамуды реттеу, даму биологиясының теориялық және қолданбалы аспектілері туралы түсінік қалыптастырады

    Оқу жылы - 1
  • Қашықтықтан оқыту барысында биология бойынша студенттердің өзіндік жұмысын ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты қашықтықтан оқыту процесінде студенттердің Биология бойынша өзіндік жұмысының негізгі аспектілері туралы білімді қалыптастыру. Пән табиғи цикл пәндерін оқытуды ұйымдастыру мен оқытуда оқытудың инновациялық педагогикалық технологиялары мен интерактивті әдістерін тиімді пайдалануға үйретуге, қашықтықтан оқыту шеңберінде Биологияны оқыту ерекшеліктерін зерделеуге, қашықтықтан оқыту процесінде білім алушылардың өзіндік жұмысын ұйымдастыру әдістемесімен танысуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Оқыту мен бағалаудағы жаңа тәсілдер
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты – инновациялық технологиялармен, құралдармен, нысандармен, жолдармен, әдістермен, әдістемелермен, стратегиялармен және оқыту құралдарымен, сапалық және сандық бағалау көрсеткіштерімен, инновациялық бағалау тенденцияларымен және оларды оқу-тәрбие қызметінде практикалық қолданумен таныстыру. Пән іс-әрекеттің мазмұны мен түрін дамытуға, бағалау нәтижелерін қадағалауға, талдауға, рефлексия жүргізуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Оқушыларға экологиялық білім беру
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты оқушылардың экологиялық білімінің негізгі аспектілері туралы білімді қалыптастыру. Пән мектептердің қазіргі жүйесіндегі экологиялық білім берудің негізгі мақсаттары мен міндеттерін, оның ішінде Қазақстан Республикасындағы экологиялық білім беру тұжырымдамаларын, жүйелер мен стратегияларды, оқушылардың заманауи экологиялық білім беруін іске асырудың негізгі принциптері мен модельдерін, мазмұнын, ұйымдастырушылық нысандарын, әдістері мен педагогикалық технологияларын зерделеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Дәрілік және улы өсімдіктер
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты негізгі дәрілік, улы және эфир майы өсімдіктерінің ассортиментімен таныстыру. Пән дәрілік және улы өсімдіктердің қолданылу тарихымен, дәрілік өсімдіктердің негізгі топтарымен және оларды қолдану тәсілдерімен танысуға; дәрілік өсімдіктердің негізгі әсер етуші заттарын және дәрілік шикізатты дайындау ережелерін: жинауға, кептіруге, өңдеуге және сақтауға, олардың ресурстарын ұтымды пайдалануды зерделеуге; дәрілік және улы өсімдіктер саласында ғылыми зерттеу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Кәсіби қызметтің және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің құқықтық негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – болашақ мамандардың құқықтық мәдениеті мен саналы парасаттылығын қалыптастыру. Пән білім алушыларды әлеуметтік процестерді құқықтық реттеудің негізгі жолдарымен, мемлекетті, экономиканы басқарудағы, құқықтық тәртіп пен ұйымдастыруды қамтамасыз етудегі құқықтың рөлімен таныстыруға, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білім мен болашақ кәсіби қызметтегі осы құбылысқа қатысты азаматтық ұстанымды, дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларда экология негіздері және қауіпсіз тіршілік ортасы туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән халықты табиғи және техногендік сипаттағы қауіптердің ықтимал салдарларынан қорғау бойынша экологиялық ойлау, болжау және төтенше жағдайлар кезінде дұрыс шешімдер қабылдау дағдыларын, адам қызметінің қауіпсіздігі мен қолайлы жағдайларын қамтамасыз ету әдістері мен құралдары туралы білімді қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Академиялық жазу негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – білім алушылардың академиялық жазу саласындағы білім жүйесін, академиялық жанрлардың ерекшеліктерін, ғылыми мәтіндерді жазу ережелері мен принциптерін қалыптастыру. Пән әртүрлі көздерден алынған ақпаратты синтездеу және талдау дағдыларын қалыптастыруға және дамытуға, өз идеяларын құрылымдық түрде баяндауға, ғылыми жұмыстың ерекшеліктерін ескере отырып, ғылыми және академиялық жанрдың әртүрлі мәтіндерін құра білуге ​​бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Сыни ойлау мен функционалдық сауаттылықты дамыту
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты жеке тұлғаны қалыптастырудың дидактикалық негіздерін зерттеу, соның арқасында функционалдық сауаттылық пен креативті ойлаудың белгілі бір деңгейіне қол жеткізіліп, қазіргі әлемді шарлауға мүмкіндік береді. Пән тұлғаның функционалдық қасиеттерін, білім беруді дамыту технологияларын, тәсілдерін, сипаттамаларын, негізгі белгілері мен ерекшеліктерін, сыни ойлау мен функционалдық сауаттылықты дамыту нысандары мен құралдарын, сыни ойлау мен функционалдық сауаттылықты дамытудағы мұғалімнің рөлін қарастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Генетика
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты классикалық және қазіргі генетиканың жетістіктері негізінде тұқым қуалаушылық пен өзгергіштік заңдылықтары туралы ғылыми білімді қалыптастыру. Пән генетиканың негізгі заңдылықтарын, гендердің өзара әрекеттесуін, организмдердің жыныс генетикасын, жыныспен тіркес белгілердің тұқым қуалау заңдылықтарын, өзгергіштіктің жіктелуін, молекулалық, популяциялық генетика негіздерін, адам генетикасын, генетикалық инженерияны, сондай-ақ, осы білімдерді қолданудың ғылыми және қолданбалы аспектілерін зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Биологияны және жаратылыстануды оқыту әдістемесі
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты мектепте биология мен жаратылыстану пәндерін оқыту саласында әдістемелік құзыреттіліктерді қалыптастыру болып табылады. Пән білім берудің жаңартылған мазмұны және оқытудың заманауи технологиялары бойынша пәнді оқытудың теориясы мен әдістемесін; оқытуды ұйымдастырудың әдістері, құралдары мен нысандарын, Мета-пәндік, реттеуші әмбебап оқу іс-әрекеттерін тұжырымдауды; педагогтің кәсіби стандартына сәйкес болашақ пән мұғалімінің белгілі бір қызмет түрлерін оқуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Педагогтың сандық сауаттылығы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - өмірлік және кәсіби маңызды дағды ретінде мұғалімнің сандық сауаттылығын; педагогтің сандық сауаттылығының компоненттерін, индексін, стратегиялық тәсілдерін, қағидаттарын; сандық экономиканы, қызмет көрсету саласын, әлеуметтік саланы және педагогиканы; оқытудың ұтқыр және әлеуметтік-медиалық технологияларын; сауаттылықтан жеке оқытатын контентті жасауға дейінгі сандық құзыреттерді; білім алушылардың сандық қауіпсіздігінің ерекшеліктері мен қағидаттарын зерделеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Омыртқалылар зоологиясы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты білім алушыларды жануарлар әлемімен, оның дамуымен, негізгі ерекшеліктерімен таныстыру. Пән хордалы жануарларының сыртқы және ішкі құрылымын, қаңқасын, систематикасын, экологиясын және шығу тегін, шеміршекті, сүйекті балықтар, қосмекенділер, бауырымен жорғалаушылар, құстар, сүтқоректілер класының биологиялық сипаттамаларын, систематикасын, морфологиясын, ішкі ағзалар жүйесін, омыртқалы жануарлар класының дамуы, филогениясын, табиғат пен адам өміріндегі маңызын зерттей білуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Биометрия
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты арнайы математикалық әдістерді қолдана отырып, биологиялық объектілердің сандық және сапалық белгілерін зерттеу дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Пән зерттеу мәселелерін анықтау және шешу үшін, эксперимент нәтижелерін бағалау және ұсыну үшін жүйеленген теориялық және практикалық білімді зерттеуге, биологиялық объектілерге қатысты математикалық статистика мен корреляциялық, регрессиялық, дисперсиялық талдау әдістерін практикалық қолдануға, биометриялық есептеулерде компьютерлік бағдарламаларды қолдануға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Эволюциялық ілім
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларды эволюцияның даму кезеңдерімен және эволюциялық процесті зерттеудің негізгі әдістемелік тәсілдерімен таныстыру болып табылады. Пән жердегі органикалық әлемнің дамуының жалпы заңдылықтарын, бағыттары мен механизмдерін, жер тарихы мен оны зерттеу әдістерін, жердегі тіршіліктің пайда болуын, түр мен түрлену проблемаларын, адамның пайда болуын, Ч. Дарвин ілімінің негізгі ережелерін, эволюциялық теорияның қолданбалы аспектілерін зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Өсімдіктер систематикасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты флористика және систематика саласында ғылыми зерттеулер жүргізу қабілетін қалыптастыру, өсімдік формаларының алуан түрлілігімен және жіктелуімен танысу. Пән өсімдіктер систематикасының даму тарихын, өсімдіктер классифиациясын, құрылысының ерекшеліктерін, негізгі биологиялық түсініктерді, биологиялық заңдар мен құбылыстарды, өсімдіктердің көбею, жүйелеу және географиялық таралуын және олардың табиғаттағы және адамның шаруашылық қызметіндегі рөлін зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Зоология
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты білім алушыларда жануарлардың барлық топтарының эволюциялық дамуы және олардың тіршілігін қамтамасыз ету жүйелері туралы ұғымды қалыптастыру. Пән жануарлардың морфологиялық ерекшеліктері, жануарлардың алуан түрлері, жер шарындағы жануарлардың географиялық таралуы және жануарлар эволюциясының негізгі заңдылықтары, жануарлардың негізгі топтарының филогениясы, жіктелудің пайда болуы, жануарлардың адам өміріндегі рөлі, бақылау әдістері және жануарлардың экожүйесі туралы білімді қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Жаратылыстану ғылымдары саласындағы оқушылардың жобалық қызметін ұйымдастыру әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты оқушылардың жаратылыстану ғылымдары саласындағы жоба жұмыстарын ұйымдастырудың негізгі аспектілері туралы білімді қалыптастыру болып табылады. Пән оқушылардың биология және жаратылыстану ғылымдары бойынша ғылыми-зерттеу және жоба жұмыстарының ұйымдастырудың теориялық негіздерін, білім беру мекемесі жағдайында оқушылардың жоба жұмыстарының ұйымдастырудың ерекшеліктерін, оқушылардың ғылыми-зерттеу және жоба жұмыстарын жүргізу практикасын, мектептің дарынды балаларының зияткерлік және шығармашылық қабілеттерін дамыту әдістерін қарастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Өсімдіктер физиологиясы және биохимиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларда өсімдіктердегі физиологиялық процестердің мәні туралы білім, білік, дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Пән өсімдіктердің физиологиялық процестері, өсімдіктердегі метаболикалық процестердің өзара байланысы, фотосинтез, өсімдіктердің тыныс алуы, су алмасуы, өсімдіктердің минералды қоректенуі, өсімдіктердің реттелуі, өсімдіктердің өсуі мен дамуы, өсімдіктердің қолайсыз экологиялық факторларға төзімділігі туралы білімді қалыптастыруға, сондай-ақ оларды зерттеу үшін қолданылатын әдістерді игеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Ботаника
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларда өсімдіктер анатомиясы, морфологиясы, систематикасы, фитоценология, өсімдіктер әлемінің пайда болуы мен дамуы туралы теориялық және практикалық білімді қалыптастыру болып табылады. Пән өсімдік мүшелерінің құрылыс ерекшеліктері, көбею түрлері, даму циклдері, төменгі және жоғары сатыдағы өсімдіктердің жіктелуі туралы білімді қалыптастыруға, өсімдік ағзаларын ғылыми зерттеу дағдыларын игеруге және табиғи қорды сақтау бойынша іс-шараларды ұйымдастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Микробиология
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты микробиологияның пайда болу және даму тарихы, микробиология пәні мен әдістері, микробтық әлемнің әртүрлілігі, микроорганизмдердің құрылымы, қызметі және жіктелуі туралы білімді қалыптастыру. Пән микроорганизмдердің өсуі мен метаболизміне физикалық және химиялық факторлардың әсерін анықтау және микроағзаларды өсіру, сонымен қатар алынған теориялық және практикалық білімді кәсіби қызметте қолдану дағдыларын игеруге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Жасушалар және ұлпалар биологиясы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты жасушалар мен ұлпалар биологиясының негізгі аспектілері туралы білімді қалыптастыру. Пән тірі материяны ұйымдастырудың жасушалық деңгейінің жалпы заңдылықтары туралы білімді қалыптастыруға, тірі организмдердің жалпы бірліктері ретінде жасушалардың құрылымы мен қызметін зерттеуге, жеке жасушалық компоненттердің функцияларын, бөліну, жөндеу, саралау, патология және жасуша өлімін зерттеуге бағытталған. Бұл мамандық бойынша әрі қарай оқуды жалғастыру үшін қажет.

    Оқу жылы - 1
  • Инклюзивтті білім беру
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты –білім алушылардың ерекше білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, оларды оқыту, тәрбиелеу және дамыту туралы түсініктерді, диагностикалық технологиялар мен ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқыту әдістері туралы білімдер жүйесін қалыптастыру. Пән білім алушының ерекше қажеттіліктерін ескеретін кедергісіз дараланған білім беру инклюзивті ортасын құру үшін ұйымдастырушылық-басқару, тәрбиелік, әлеуметтік-педагогикалық, мәдени-ағартушылық дағдылар мен дағдыларды қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Биология бойынша білім беру ресурстарын цифрландыру
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты болашақ кәсіби қызметте заманауи ақпараттық технологияларды шығармашылық қолдану дағдыларын қалыптастыру. Пән Биологияны оқыту саласындағы заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды зерделеуге, әртүрлі қызмет түрлерінде ақпараттық-коммуникациялық технологиялар құралдарын пайдалану, оның ішінде қашықтықтан оқыту жағдайында сабақтар өткізу саласында болашақ биолог мұғалімдердің кәсіби құзыреттіліктерін дамытуға, білім беруді цифрландыруға байланысты бірқатар мәселелерді қарастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Код ON1

    Экология және тіршілік қауіпсіздігі, экономика және кәсіпкерлік, құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, діннің пайда болу негіздері, ғылыми зерттеулер жүргізу әдістері саласындағы жан-жақты дамыған тұлға ретінде білімдерін көрсету.

  • Код ON2

    Кәсіби педагогикалық қызметті ұйымдастыру кезінде өсімдіктер мен жануарлар дүниесі, өсімдіктердің, жануарлар мен микроорганизмдердің биологиялық әртүрлілігі, жерде тірі организмдердің пайда болуы мен дамуы туралы, сондай-ақ тірі организмдердің қоршаған орта жағдайларында тіршілік әрекетінің ерекшеліктері туралы ғылым саласындағы, оның ішінде мемлекеттік, орыс және шет тілдеріндегі білімдерін, іскерліктерін, дағдыларын, құзыреттіліктерін көрсетеді.

  • Код ON3

    Биологиялық объектілердің әртүрлілігі, сәйкестендірілуі, жіктелуі туралы негізгі түсініктерді сипаттау, биологиялық, микробиологиялық, биотехнологиялық, фитопатологиялық және экологиялық зерттеулерді қолдану негізінде тірі организмдерді ұйымдастырудың әртүрлі деңгейлеріндегі тіршілік әрекетін талдауды жүзеге асырады.

  • Код ON4

    Ғылыми-зерттеу, жобалау және білім беру қызметін жүзеге асыру үшін биологияның іргелі білімі мен дағдыларын, түсініктерді, терминдерді, табиғи құбылыстарды, процестерді, жаратылыстану ғылымының негізгі заңдылықтарын, заңдылықтары мен қазіргі даму тенденцияларын тұжырымдайды.

  • Код ON5

    Өзін-өзі реттеу, өзін-өзі дамыту, болжау мақсатында педагогикалық, ғылыми-зерттеу қызметінің процесі мен нәтижесін рефлексиялауды, өзін-өзі бақылауды және түзетуді жүзеге асырады.

  • Код ON6

    Әртүрлі күрделілік деңгейіндегі, оның ішінде стандартты емес биологиялық міндеттерді шешу саласында сыни ойлау технологиясы және болашақта мектеп жанындағы учаскелерде тәрбиелік мәні бар ғылыми жұмыстарды ұйымдастыру үшін генетика, қолданбалы биология, өсімдік ауруларын тану және өсімдіктерді қорғау әдістерін қолдану бойынша білімді, іскерлікті, дағдылар мен құзыреттілікті қолдану негізінде білім алушылардың кәсіптік міндеттерін шеше алады.

  • Код ON7

    Білім беру нәтижелеріне қол жеткізу үшін IT, смарт - және стем-технологияларды, АКТ-ны өз бетінше пайдалана отырып, педагогикалық қызметте инновациялық идеяларды қолдану, оның ішінде аралас және қашықтықтан оқыту жағдайында оқушыларды оқыту үшін өзіндік цифрлық білім беру ресурстарын құра алады.

  • Код ON8

    Биологиялық және жаратылыстану ғылымдар саласында зертханалық және далалық жұмыстарды жүргізу үшін қазіргі заманғы жабдықтар мен құрылғыларды қолданады.

  • Код ON9

    Ғылыми зерттеулер мен академиялық жазудың, биологиялық экспериментті жоспарлау мен қоюдың, биологиялық процестерді талдаудың, эксперименттік деректерді бағалау мен интерпертациялаудың тәсілдері мен әдістерін пайдалана отырып, білім алушылардың биология бойынша зерттеу қызметін талдайды.

  • Код ON10

    Жаратылыстану ғылымдары саласындағы құбылыстардың мәні мен өзара байланысын және олардың табиғаттағы және адам өміріндегі маңызын талдайды.

  • Код ON11

    Білім алушылардың білімін, іскерлігі мен құзыреттілігін критериалды бағалауды қолдана отырып, оқушылардың инновациялық технологияларын, оқыту әдістерін, әдістерін және экологиялық білім беру әдістерін ескере отырып, білім беру процесін құрады.

  • Код ON12

    Инклюзивті жүйенің қағидаттарын ескере отырып, жеке көзқарас негізінде жаратылыстану ғылымдары саласындағы білім беру және кәсіби қызметті бағалайды.

6B01505 Биология
Бакалавриат

Ы. Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты

БББТ: B013 Биология мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01505 Биология
Бакалавриат

Ө.Сұлтанғазин атындағы педагогикалық институты (А.Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті)

БББТ: B013 Биология мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01505 Биология
Бакалавриат

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: B013 Биология мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01505 Биология
Бакалавриат

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B013 Биология мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01505 Биология мұғалімін даярлау
Бакалавриат

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B013 Биология мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01505 Биология
Бакалавриат

Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B013 Биология мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01505 Биология мұғалімдерін оқыту
Бакалавриат

Тараз мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B013 Биология мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01505 Биология мұғалімдерін даярлау
Бакалавриат

"Сырдария" университеті

БББТ: B013 Биология мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01505 Биология пәні мұғалімі
Бакалавриат

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

БББТ: B013 Биология мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01505 Биология
Бакалавриат

Ш.Есенов атындағы Каспий мемлекеттік технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

БББТ: B013 Биология мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01505 Биология мұғалімдерін оқыту
Бакалавриат

М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

БББТ: B013 Биология мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
Top