Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01705 Орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті в Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

  • Орыс емес мектептегі әдебиеттерді оқыту әдістемесі
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты білім алушылардың "Орыс тілі мен әдебиеті" пәні бойынша инновациялық қызметке қабілеттілігі мен дайындығын қалыптастыру және қазіргі білім беру парадигмасында өз ұстанымын анықтау қабілетін дамыту болып табылады. Пән әдебиетті ғылыми пән ретінде оқыту әдістемесін, жаңартылған білім беруді, орыс емес мектепте әдебиетті зерттеудің белсенді әдістері мен әдістерін, олардың рулық ерекшеліктерін ескере отырып, көркем шығарманы талдау жолдарын ескере отырып, орыс әдебиетінен қазіргі сабаққа қойылатын негізгі талаптарды зерттеуге бағытталған

    Оқу жылы - 1
  • Орыс-қазақ әдеби байланыстары
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-орыс-қазақ әдеби байланыстарын олардың пайда болуынан бастап бүгінгі күнге дейін зерттеу және талдау. Курс қазақ және орыс әдебиеттерінің жанрлық және стильдік өзара іс-қимылын, орыс және қазақ әдебиетіндегі әдеби бағыттар мен ағымдардың ерекшеліктерін ашады, поэтика мен прозаның ерекшеліктерін, көркем әдебиет тіліндегі менталитеттің көріну тәсілдерін зерттеуге, еуразияшылдық ұғымын, мәдениеттер диалогын қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Әдебиет теориясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты әдебиеттану саласындағы қазіргі заманғы ғылыми ізденістерді бағалау дағдыларын меңгеру болып табылады. Курс білім алушылардың әдебиеттанудың филология ғылымы ретіндегі негізгі бөлімдері туралы білімі негізге алынған теориялық базаны игерудің әдіснамалық тәсілдерін ашады, әдебиеттің мәнін ғылыми түсінуді, негізгі әдебиеттану проблемаларын дамытуға, ғылыми таным әдістерін ажырата білуге, заман мен дәуір контекстінде қазіргі заманғы әдеби ахуалды бағалай білуге, әдеби процестің сызбасын, негізгі әдеби бағыттарды және т.б. білуге көмектеседі ғылыми мектептер

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Әдебиеттануға кіріспе және орыс халық шығармашылығы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты студенттерде фольклорлық процестің заңдылықтары және орыс халық шығармашылығы шығармаларының идеялық-эстетикалық және көркемдік мәні туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Курс "орыс әдебиеті"пәні бойынша жаңартылған білім беру аспектісінде орыс, қазақ және шетел әдебиетінің тарихын одан әрі зерделеу үшін қажетті ұғымдар мен терминдер жүйесін қамтитын әдебиеттанудың теориялық білімін игеру ерекшелігін ашады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Қазіргі орыс тілінің лексикасы мен фразеологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-студенттердің қазіргі орыс тілінің сөздік құрамы, оның функционалды сорттары туралы білім жүйесін қалыптастыру. Курс лексикология теориясындағы негізгі бағыттар тұрғысынан тілдік бірліктерді зерттеуге бағытталған, ғылыми зерттеулердің нәтижелерін орыс емес мектептегі орыс тілі мен әдебиеті сабақтарында оқушылардың коммуникативтік дағдыларын жақсарту, сондай-ақ олардың лингвистикалық сауаттылығын арттыру мақсатында пайдалануға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
  • Педагогтың электрондық портфолиосы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты мұғалімнің және оның кәсіби іс-әрекетін одан әрі жетілдіруде, ақпараттық сауаттылықты қалыптастыруда теориялық дағдыларды меңгеруде маңызды рөл атқаратын мұғалімнің электрондық портфолиосы туралы студенттер арасында білім жүйесін қалыптастыру. және басқа мұғалімдермен, студенттермен және оқу үдерісінің басқа қатысушыларымен желілік мәдениет, сонымен қатар практикалық құзыреттіліктерді меңгеру, шығармашылық жетістіктерін көрсету, мұғалімнің озық тәжірибесін тарату.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Тіл білімінің пропедевтикалық курсы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларда лингвистика теориясының жалпы мәселелері туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Курс тіл білімінің тұжырымдамалық-терминологиялық базасымен, тілдің құрылымымен, оның деңгейлері мен бірліктерімен танысуды, лингвистикалық талдаудың базалық дағдыларын қалыптастыруды, орыс тілінде оқытпайтын мектептерде орыс тілін оқытуда филологиялық білімді қолдануды, функционалдық сауаттылықты арттыру мақсатында ғылыми-жобалық қызметті ұйымдастыруды қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Құрылымдық және семантикалық синтаксис
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты студенттерде тіл туралы ғылымның бір саласы ретінде синтаксис туралы тұтас түсінік қалыптастыру болып табылады. Курс синтаксистік деңгей бірліктерінің, синтаксистік бірліктердің компоненттерінің, олардың айрықша белгілерінің, түрлерінің функционалдық мақсатын ашады, синтаксистің құрылымдық-семантикалық аспектісін зерттеуге, жаңартылған білім мазмұны контекстінде жалпы білім беретін мектепте сабақ әзірлеу және өткізу кезінде синтаксистік Дағдылар мен дағдыларды пайдалануға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Мәдениаралық коммуникация
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушылардың мәдениетаралық қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Пәнді оқу барысында Мәдениетаралық коммуникацияның пайда болу тарихы мен теориялық негіздері, зерттеу әдістері, Мәдениетаралық коммуникацияның негізгі бағыттары қарастырылады. Пән мәдениетаралық коммуникациядағы тілдік құралдардың рөлін игеруге, мәдени сезімталдықты дамытуға, әртүрлі сөйлеу мәдениеттеріндегі коммуникативті мінез-құлықтың әртүрлі түрлерін дұрыс түсіндіруге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Тіл тарихы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты студенттерде орыс әдеби тілінің бастаулары туралы тұтас түсінік қалыптастыру болып табылады. Курс ұлттық және Ұлттық кезеңдердің әдеби тілін қалыптастыру ерекшеліктерін ашады, жазба ескерткіштерінің әдеби тілінің кітап-Славян және халықтық-әдеби түрлерін талдаудың практикалық дағдыларын қалыптастырады. Курс орыс әдеби тілінің даму процесінде қарыз алу орнын, оның динамикалық дамуындағы қазіргі орыс тілінің қалыптасу ерекшеліктерін анықтау қабілетін дамытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Көркем аударма теориясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларда аударма туралы сөйлеу қызметінің ерекше түрі ретінде, аударма ісінің қоғамдық маңыздылығы, аудармашының рөлі және оның мәдени құндылықтармен алмасу үдерісіндегі қызметі туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Курс аударманың теориялық негіздерін зерделеуге, аударманың әр түріне, оның ішінде әдебиетке қатысты аударма операциялары дағдыларын игеруге, аударма трансформациясы мен өтемақы әрекеттері мен түпнұсқа мен аударманың сәйкестігіне қол жеткізу әдістерін жүзеге асыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Оқыту мен бағалаудағы жаңа тәсілдер
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты – инновациялық технологиялармен, құралдармен, нысандармен, жолдармен, әдістермен, әдістемелермен, стратегиялармен және оқыту құралдарымен, сапалық және сандық бағалау көрсеткіштерімен, инновациялық бағалау тенденцияларымен және оларды оқу-тәрбие қызметінде практикалық қолданумен таныстыру. Пән іс-әрекеттің мазмұны мен түрін дамытуға, бағалау нәтижелерін қадағалауға, талдауға, рефлексия жүргізуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Тілдік кедергі: теория және практика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-тілдік интерференцияны зерттеу және талдау. Курс тілдік интерференцияның негізгі ұғымдарын, оның пайда болу себептерін, тілдік интерференцияны зерттеу әдістерін ашады, орыс тілі сабақтарында оқушылардың сөйлеуіндегі тілдік интерференцияның көріністерін екінші немесе шет тілі ретінде анықтау және жіктеу, әртүрлі тіл деңгейлерінде (фонетика, лексика, морфология, синтаксис) интерференция пайда болған кезде қателіктермен жұмыс жасау дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларда экология негіздері және қауіпсіз тіршілік ортасы туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән халықты табиғи және техногендік сипаттағы қауіптердің ықтимал салдарларынан қорғау бойынша экологиялық ойлау, болжау және төтенше жағдайлар кезінде дұрыс шешімдер қабылдау дағдыларын, адам қызметінің қауіпсіздігі мен қолайлы жағдайларын қамтамасыз ету әдістері мен құралдары туралы білімді қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Ғылыми зерттеу негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – білім алушыларда ғылыми зерттеулердің негіздері, ғылыми-зерттеу жұмыстарын орындау үшін қажетті ғылыми танымның негізгі тәсілдері мен әдістері туралы білім жүйесін қалыптастыру. Пән ғылыми зерттеулердің принциптерін, заңдарын, нысандарын зерделеуге және зерттеу әдістерін таңдау, іске асыру, зерттеу процесін ұйымдастыру технологияларын қолдану, талдау, жалпылау, ғылыми зерттеу нәтижелерін ресімдеу дағдыларына бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Орыс тілінің синтаксистік құрылымы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты студенттерде тіл туралы ғылымның бөлімі ретінде синтаксис туралы тұтас түсінік қалыптастыру болып табылады. Курс мектеп практикасында қолданылатын синтаксистік бірліктерді зерттеудің дәстүрлі тәсіліне назар аударады; синтаксистік бірліктерді зерттеудегі құрылымдық, семантикалық, коммуникативті тәсілдерді зерттеуге, жаңартылған білім беру мазмұны аясында жалпы білім беретін мектепте екінші немесе шет тілі ретінде орыс тілі сабағын әзірлеу және өткізу кезінде синтаксистік Дағдылар мен дағдыларды қолдануға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Ресей Елтану
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-В1 – В2 деңгейінде орыс тілін меңгерген білім алушыларды мәдени-сөйлеуге бейімдеу. Курс Ресей туралы, оның мәдениеті мен тұрмыс ерекшеліктері туралы, орыс тілінде сөйлейтіндердің сөйлеу қарым-қатынасының мазмұны мен формасымен, фондық білім жүйесімен байланысты экономикалық, географиялық, тарихи идеялар туралы елтану білімін қалыптастырады, орыс тіліндегі сөйлеу қарым-қатынасының ұлттық-мәдени ерекшеліктерін бейнелейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Ежелгі орыс әдебиеті және орыс классицизмі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты орыс әдебиетінің канондық қасиеттерін, жанрлық жүйенің қалыптасуын түсіну болып табылады. Курс орыс әдебиетінің пайда болуын, жанрлық жүйенің қалыптасу жолдарын, сондай-ақ ежелгі Орыс тарихын бейнелейтін орыс жазба ескерткіштерін игеру арқылы ежелгі адамның дүниетанымын қалыптастыруды, оқиға фактісінің өзін бейнелейтін және кейіннен әдеби-көркемдік мәнге ие болған тізімдер мен басылымдарда авторлар жасаған оқиға хронологиясын ашады. Курстың ерекше бөлігі Кантемирдің сатираларынан Карамзиннің сентименталды повестеріне дейінгі орыс Классицизмінің әдебиетін зерделеу болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Біртұтас педагогикалық үрдістің теориясы мен практикасы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты - Қазақстанда және шетелде әртүрлі кезеңдерде білім беру жүйелері туралы түсініктерін қалыптастыру. Пән тәрбие мен білім берудің әдістері, формалары, құралдары, принциптері, инновациялық технологиялары, стратегиялары, бағалау критерилері, ынтымақтастық ортасын құру тәсілдері, оқу және тәрбие қызметін модельдеу және басқару, оны әдістемелік сүйемелдеу, мониторингті жүзеге асыру туралы теориялық білім беруге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Педагогтың әдістемелік қызметінің психологиялық-педагогикалық аспектілері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - болашақ мұғалімнің әдістемелік мәдениетін және кәсіби құзыреттілігін, өз бетінше ойлануын қалыптастыру. Пән жаңартылған білім беру бағдарламасын, білім беру ортасын ұйымдастыру әдістерін, білім алушылардың дамуының психикалық және психофизиологиялық ерекшеліктері негізінде оқу және тәрбие процесін жүзеге асырудың әдістерін пайдалануға мүмкіндік беретін оқыту мен тәрбиелеудің инновациялық педагогикалық технологияларын пайдалануға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Орыс және қазақ тілдерінің салыстырмалы грамматикасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларда құрылымдық және семантикалық жоспарлардағы ұқсастықтар мен айырмашылықтарды анықтау үшін орыс және қазақ тілдерінің грамматикалық құрылымын салыстыру негіздері туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән салыстырылатын тілдер саласындағы білімді тереңдетуге, лингвистикалық құзыреттілік деңгейін арттыруға, ғылыми ой-өрісті кеңейтуге және тілдік фактілерді жалпылау және талдау қабілетін дамытуға ықпал етеді. Курс білім алушыларда салыстырылатын тілдерді оқытудың тиімді жолдарын түсінуді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
  • Тіл білімінің негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларда теориялық тіл білімі мен тілдің жүйе ретіндегі негізгі мәселелері туралы білім кешенін қалыптастыру болып табылады. Пән тілдің шығу тегі, дамуы және стратификациясы мәселелерімен танысуға, орыс тілінде оқытпайтын мектептерде орыс тілін оқытуда лингвистикалық білімді қолдану дағдыларын қалыптастыруға, оқу-тәрбие жұмысы барысында филологиялық білімді насихаттауға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Кәсіби қызметтің және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің құқықтық негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – болашақ мамандардың құқықтық мәдениеті мен саналы парасаттылығын қалыптастыру. Пән білім алушыларды әлеуметтік процестерді құқықтық реттеудің негізгі жолдарымен, мемлекетті, экономиканы басқарудағы, құқықтық тәртіп пен ұйымдастыруды қамтамасыз етудегі құқықтың рөлімен таныстыруға, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білім мен болашақ кәсіби қызметтегі осы құбылысқа қатысты азаматтық ұстанымды, дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Медиариторика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушылардың сөйлеу дағдыларын қалыптастыру, әртүрлі жанрдағы медиа мәтіндерді құру. Пән тұжырымдамалықты, тілдік экспрессивтілікті ескере отырып құрылған медиариторикадағы дәлелдеу стратегияларын, болашақ маманға білім беру мазмұнын жаңартуды ескере отырып, ауызша іс-әрекеттің технологиялық жаңа түрлерін игеруге мүмкіндік беретін коммуникативті тактиканы құру үшін қажетті сөйлеу этикеті, риторикалық этика категорияларын игеруге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Культура речи и выразительное чтение
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты білім алушылардың орыс тілінде сауатты мәнерлеп сөйлеу дағдыларын жетілдіру болып табылады. Курс тыныс алу техникасын, орыс орфоэпиясын зерттейді, логикалық екпіндерді, ритақты, кідірістерді, интонацияны ескере отырып, сөйлеу логикасын игеруді қарастырады, жаңартылған білім беру мазмұнын ескере отырып, қазіргі заманғы жалпы білім беретін мектепте әртүрлі стильдер мен жанрлардың шығармаларын орыс тілінде мәнерлі оқуды қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Орыс тілінің фонологиясы мен графикасы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты білім алушыларда қазіргі орыс тілінің фонологиясы, графикасы және емлесі туралы білім кешенін қалыптастыру болып табылады. Пән дауыссыз және дауысты фонемалардың жүйелерін, олардың ауысу заңдылықтарын, ауызша сөйлеуді сегменттеуді, фонологиялық жүйенің заңдары мен принциптерін, фонологиялық мектептердің көзқарастарындағы айырмашылықтарды, орыс графикасының принциптерін зерттеуге бағытталған, фонологиялық талдау дағдыларын қалыптастыруды, функционалдық сауаттылықты арттыру үшін мектепте орыс тілін оқытуда фонология білімін қолдануды қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Ежелгі дәуірден біздің уақытқа дейінгі шетел әдебиеті
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларда ежелгі дәуірден бастап қазіргі кезеңнің әдебиетінде жаңа үрдістердің пайда болуына дейінгі әдеби және эстетикалық дәуірлердің ауысуына дүниетанымдық көзқарас қалыптастыру болып табылады. Курс Антикалық дәуір әдебиетінен санауды жүргізетін әдеби процестің маңыздылығын ашады және Батыс Еуропа әдебиетінің, оның жанрлық жүйесінің қалыптасу жолдарын, адам идеясының тұжырымдамалық шешімдерінің көрінісі ретінде әдеби бағыттардың ауысуын, дүниетанымдық аспектіде адам тұлғасының сана-сезімінің өсуін көрсетеді

    Оқу жылы - 1
  • Пропедевтикалық әдебиет курсы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларда білім жүйесін қалыптастыру болып табылады формасы мен мазмұны жағынан әдеби шығарма туралы, бұл әр түрлі әдеби бағыттардың көркем мәтіндерін ұрпақ, жанр және көркем образ деңгейінде салыстыруға мүмкіндік береді. Пән әдебиет теориясының әдеби процесс, әдіс, бағыт, стиль сияқты мәселелерін зерттейді, бұл болашақ әдебиет мұғалімдеріне "орыс әдебиеті"пәні бойынша жаңартылған әдеби білім беру контекстіндегі әр түрлі тәсілдерді ескере отырып, көркем шығарманы талдауға көмектеседі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Орыс классикалық әдебиетінің тарихы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты білім алушыларда XIX ғасырдың тарихи-әдеби процесінің сипаттамалық ерекшеліктерін түсінуді қалыптастыру болып табылады. Курс жазушылар мен ақындар шығармашылығындағы мұрагерлік дәстүр мен жаңашылдықтың ерекшеліктерін ашады, Материалды ұсыну мен зерттеудің хронологиялық, тарихи-мәдени принциптерін XIX ғасырдағы орыс классиктерінің шығармашылығын зерттеудің өмірбаяндық, әдеби-сыни аспектілерімен үйлестіре отырып қалыптастырады, классикалық орыс әдебиетін зерттеу нәтижелерін "орыс әдебиеті"пәні бойынша мектептегі білім берудің жаңартылған мазмұнымен біріктіруге мүмкіндік береді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Инклюзивтті білім беру
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты –білім алушылардың ерекше білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, оларды оқыту, тәрбиелеу және дамыту туралы түсініктерді, диагностикалық технологиялар мен ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқыту әдістері туралы білімдер жүйесін қалыптастыру. Пән білім алушының ерекше қажеттіліктерін ескеретін кедергісіз дараланған білім беру инклюзивті ортасын құру үшін ұйымдастырушылық-басқару, тәрбиелік, әлеуметтік-педагогикалық, мәдени-ағартушылық дағдылар мен дағдыларды қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Әдеби сын тарихы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты жазушылық еңбекті түсіну мен бағалаудың заманауи тәсілдерін игеруде жаңашыл шешімдерді іздеу болып табылады. Курс әдеби сынның мәні мен маңызын, оның әдебиеттану ғылымының басқа да негізгі бөлімдерінің арасындағы орнын ашады, орыс әдебиетінің дамуындағы классикалық кезеңдегі, сондай-ақ қазіргі заманғы және жаңа әдебиеттер кезеңіндегі сыншылардың мақалалары мен пікірлерін қарастырады, сондай-ақ түрлі дәуірлер мен бағыттағы көркем шығармаларды зерттеу мен түсіндіруге тарихи-функционалдық және феноменологиялық тәсілді пайдаланады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Экономика және кәсіпкерліктің негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты экономика негіздері мен кәсіпкерлікті қалыптастыру болып табылады. Пән кәсіпкерлік қызметтің даму тенденциясы мен рөлін, бизнесті жүргізудің ұйымдастырушылық және қаржылық негіздері мен кәсіпкерлікті аспаптық қолдауды, кәсіпкерлікті мемлекеттік реттеу, өміртіршілігінің әртүрлі салаларында экономикалық білім мен экономикалық ғылымдардың әдістерін қолдануға, кәсіпкерлік қызмет саласында оңтайлы ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдер қабылдау қабілетін дамытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Орыс тілінің практикалық стилистикасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларда тілдік және стилистикалық нормалар, тілдік бірліктердің стилистикалық әлеуеті және орыс тілінің функционалдық стильдері туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Курс функционалдық және экспрессивті-бағалау таңбалануына сәйкес стилистикалық бірліктерді пайдалану дағдыларын қалыптастыруды, әртүрлі стильдегі мәтіндерді стилистикалық талдауды, ақаулы мәтіндерді түзетуді, орыс тілінде оқытпайтын мектепте стилистикалық негіздер мен функционалдық сауаттылықты оқытуды көздейді.

    Оқу жылы - 1
  • Тарихи грамматика
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты студенттердің жазбаша мәтінді тарихи талдау дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Курс Вокализм мен консонантизм жүйелерінің, фонетикалық заңдар мен заңдылықтардың, ескі орыс тілінің морфологиялық және синтаксистік жүйелерінің қалыптасу ерекшеліктерін ашады, қазіргі орыс тіліндегі ескі славян және ескі орыс элементтерін талдау қабілеттерін дамытуға бағытталған, жалпы білім беретін мектепте орыс тілін тереңдетіп оқытуға ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Мәнерлеп оқу негіздері және шешендік өнер
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты білім алушылардың орыс тілінде сауатты сөйлеу және шешендік дағдыларын қалыптастыру және жетілдіру болып табылады. Курс тыныс алу техникасын, орыс орфоэпиясын зерттейді, логикалық екпіндерді, ритақты, кідірістерді, интонацияны, Шешендік сөйлеу құрылымын, бейнелеу және экспрессивті құралдарды ескере отырып, сөйлеу логикасын игеруді қарастырады, аудитория алдында орыс тілінде сөйлеу қабілетін қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Әдебиет туралы қазіргі ғылымның даму бағыты
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты орыс әдебиетінің қазіргі кезеңдегі және постмодернизм кезеңіндегі даму үрдістерін зерделеу және қалыптасуы болып табылады. Курс ХХ ғасырдың басынан бастап қазіргі уақытқа дейінгі кезеңді қамтитын орыс әдебиетінің қалыптасуы мен дамуының бастауын ашады, XXI ғасырдың алғашқы онжылдығын қосқанда, қазіргі кезеңдегі орыс әдебиеті тарихында негізгі болған әдеби құбылыстардың жолдары мен хронологиясын байқайды, жаңғырудан постмодернизмге қозғалысты көрсететін әдеби бағыттардың дамуы мен күресін, сондай-ақ мәселені қозғайтын мәселені көрсетеді кеңестік және посткеңестік әдебиеттерді қарау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Қазіргі орыс тілінің фонетикасы мен орфоэпиясы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты-студенттердің қазіргі орыс тілінің фонетикасы мен орфоэпиясы туралы білім жүйесін қалыптастыру. Пән дыбыстардың типологиясын, олардың ауысу принциптерін, орыс интонациясының ерекшеліктерін, орфоэпия ережелерін зерттеуге бағытталған, фонетикалық талдау дағдыларын қалыптастыруды, орыс тілін оқыту кезінде айтылу мен стресстің қателіктерін түзетуді және мектепте орыс емес тілде функционалдық сауаттылықты дамытуды қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • 19 ғасырдың орыс романтизмі мен реализм әдебиеті
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты студенттерде романтикалық және реалистік көркемдік әдістерді, олардың орыс әдебиетіндегі типологиялық ерекшеліктерін түсіну және талдау негіздерін қалыптастыру болып табылады. Курс орыс әдебиетіндегі романтизм мен реализмнің пайда болу себептерін ашады, субъективті (романтизм) және объективті (реализм) көркем әлемді зерттеуге, орта және жоғары буындағы жалпы білім беретін мектепте орыс әдебиетін оқытуда романтизм мен реализм туралы білімді қолдануға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Орыс тілінде оқытпайтын мектептерде орыс тілін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты жаңартылған оқыту жүйесін ескере отырып, білім алушылардың орыс емес мектепте орыс тілін оқыту қабілеті мен дайындығын қалыптастыру болып табылады. Курс коммуникативті-белсенді аспектіде орыс тілін екінші және шет тілі ретінде оқытудың ерекшеліктерін ашады, орыс емес мектепте орыс тілін оқыту әдістемесі саласында оқыту мен оқытудың белсенді әдістері мен әдістерін, өзін-өзі тәрбиелеу әдістерін зерттейді, орыс емес мектепте орыс тілін оқыту процесінде проблемалық педагогикалық жағдайларды шешу қабілеттерін дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Академиялық жазу негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – білім алушылардың академиялық жазу саласындағы білім жүйесін, академиялық жанрлардың ерекшеліктерін, ғылыми мәтіндерді жазу ережелері мен принциптерін қалыптастыру. Пән әртүрлі көздерден алынған ақпаратты синтездеу және талдау дағдыларын қалыптастыруға және дамытуға, өз идеяларын құрылымдық түрде баяндауға, ғылыми жұмыстың ерекшеліктерін ескере отырып, ғылыми және академиялық жанрдың әртүрлі мәтіндерін құра білуге ​​бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • ХХ және XXI ғасырлардағы орыс әдебиеті
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-кеңестік және посткеңестік кезеңдегі көркем мәтінді түсіндірудің танымдық жағы, салыстырудың негіздерін игеру, сыни ойлауды қалыптастыру. Курс ХХ ғасырдың басындағы әдеби шығармалардың жанрлық формаларының алуан түрлілігін ашады, олар әдебиеттануда модернистік ағымдар ретінде түсіндіріледі, көпұлтты әдебиеттің өзіндік ерекшеліктерін құбылыс ретінде енгізген кеңестік әдебиеттің қалыптасуына көшу процесі, курс посткеңестік әдебиетті бейнелейтін ерекше бөлімді қамтиды, ол көбінесе Постмодернизм әдебиеті ретінде белгіленеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Болашақ педагогты даярлауды әдістемелік қамтамасыз ету
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты заманауи мектептің өзгермелі жағдайларында білім алушыларды тәрбиелеудің нәтижелілігін, білім беру мен оқытудың сапасын қамтамасыз ететін кәсіби құзыреттіліктерді жетілдіру, қалыптастыру болып табылады. Пән әртүрлі типтегі сабақтарды, сыныптан тыс іс-шараларды жоспарлауға, жобалауға, білім алушылардың субъективті іс-әрекетін ұйымдастыруға, оқу және тәрбие процесінің әртүрлі кезеңдерінде осы қызметті басқаруға, өз қызметін де, білім алушылардың қызметін де талдауға және бағалауға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Педагогтың сандық сауаттылығы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - өмірлік және кәсіби маңызды дағды ретінде мұғалімнің сандық сауаттылығын; педагогтің сандық сауаттылығының компоненттерін, индексін, стратегиялық тәсілдерін, қағидаттарын; сандық экономиканы, қызмет көрсету саласын, әлеуметтік саланы және педагогиканы; оқытудың ұтқыр және әлеуметтік-медиалық технологияларын; сауаттылықтан жеке оқытатын контентті жасауға дейінгі сандық құзыреттерді; білім алушылардың сандық қауіпсіздігінің ерекшеліктері мен қағидаттарын зерделеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Көркем мәтіндерді аудару
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-дискурстың құрылымын және көркем шығарманың тілдік бағытын зерттеу. Курс көркем шығарманың эстетикалық, тілдік және мәдени интерпретациясы туралы түсініктерді қалыптастырады, көркем әдебиет туындыларын аударудың жалпы принциптерін қалыптастырады, аударма стратегиялары мен аудармадағы қиындықтарды жеңу жолдарын бейнелейді, мәтіннің функционалдық-стильдік және жанрлық сорттарын ескере отырып, көркем шығармаларды орыс тілінен қазақ тіліне және кері аудара білуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Медиа сауаттылық
    Несиелер: 5

    Целью дисциплины является формирование у обучающихся системы знаний о принципах медийной и информационной грамотности. Дисциплина направлена на ознакомление с этическими стандартами современного медиаконтента, особенностями решения проблемы конфиденциальности в сетевом общении, принципами распространения и искажения информации, спецификой распространения стереотипов в СМИ и рекламе, формирование навыков критического мышления при оценке информации, анализе новостных материалов различных СМИ, рекламы, PR.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Қазіргі орыс тілі сөзжасамы мен морфологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: тілдің ішкі жүйесі ретінде морфология, сөзжасам, морфология, олардың қазіргі кезеңдегі даму тенденциялары туралы студенттердің білімдерін қалыптастыру. Пән тиісті грамматикалық құбылыстарға практикалық талдау жасау, форма мен сөзжасамның механизмдерін, синхронды сөзжасам процестерінің мәнін, сөздердің мағыналық және грамматикалық ерекшеліктерін, мүшелердің мүшелерінің өкілдері ретінде дұрыс түсіну дағдыларын дамытуға бағытталған. сөйлеу, алған білімдерін жалпы білім беретін мектепте «орыс тілі» пәнін оқыту процесінде пайдалану дағдылары.

    Оқу жылы - 1
  • Емле бойынша практикум
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты студенттерде орыс емлесі мен пунктуациясының ұғымдары, принциптері мен нормалары туралы тұтас түсінік қалыптастыру болып табылады. Пән орыс тілінің грамматикасымен, фонетикасымен және лексикасымен жүйелілік пен байланысты анықтау негізінде орыс емлесін зерттейді. Курс орфографиялық қиындықтарды, орфографиялық және пунктуациялық қырағылықты талдау дағдыларын, сауатты жазу және өзін-өзі бақылау дағдыларын, оның жазбаша мәтінінің де, басқа біреудің мәтінінің де орфографиялық және пунктуациялық қырағылығын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Код ON1

    жалпы филологиялық мәдениеттің тұжырымдамалық негіздерін, қазақстандық білім беруді дамытудың стратегиялық мақсаттарын тұжырымдау

  • Код ON2

    әдебиеттанудың теориялық негіздерінің сенімді нәтижелерін қазіргі оқу процесіне бейімдей отырып, "Орыс тілі әдебиеті" пәнін оқытудың отандық тәжірибесіне біріктіру

  • Код ON3

    білім алушылардың білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, орыс тілінде оқытпайтын оқу орындарында білім берудің әртүрлі деңгейлерінде "Орыс тілі мен әдебиеті" пәні бойынша педагогикалық қызметті жүзеге асыру.

  • Код ON4

    орыс тілінде оқытпайтын мектептерде оқу процесін ұйымдастырудың регламенттейтін нұсқауларына сәйкес "Орыс тілі мен әдебиеті" пәнін оқытуда оқу қызметін жоспарлау

  • Код ON5

    ауызша және жазбаша орыс әдеби тілінің нормаларына сәйкес шетел және орыс әдебиеті ретінде орыс тілі бойынша оқу материалдарын әзірлеу

  • Код ON6

    дәлелді тұжырымдар мен тұжырымдарды тұжырымдай отырып және эксперименттік қызмет нәтижелерін түсіндіре отырып филологиялық білімнің нақты саласындағы қолданыстағы әдістемелер негізінде зерттеу қызметін ұйымдастыру

  • Код ON7

    ғылыми пікірталастарға, хабарламалар мен баяндамаларға қатысу, өз зерттеулерінің материалдарын ауызша, жазбаша және виртуалды ұсыну дағдыларын көрсету

  • Код ON8

    оқушылармен оқу-тәрбие, кәсіптік бағдар беру жұмыстары барысында филологиялық білімді тарату және насихаттау

  • Код ON9

    экология және тіршілік қауіпсіздігі, экономика және кәсіпкерлік, құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, ғылыми зерттеулер жүргізу әдістері саласындағы жан-жақты дамыған тұлға ретінде білімдерін көрсету.

  • Код ON10

    ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдана отырып, ақпараттық және библиографиялық мәдениет негізінде кәсіби міндеттерді шешу қабілетін көрсету.

  • Код ON11

    тіл білімінің теориялық негіздерінің сенімді нәтижелерін "Орыс тілі және әдебиеті" пәнін оқытудың отандық тәжірибесіне біріктіріп, оларды қазіргі оқу процесіне бейімдеу

  • Код ON12

    орыс тілінің орфографиялық, пунктуациялық нормаларына, жанрлық және стиль талаптарына сәйкес әр түрлі мәтіндер жасау

6B01705 Орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Ы. Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты

БББТ: B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01705 Орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

БББТ: B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
6B01705 Орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01705 Орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
6B01705 Орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті мұғалімін даярлау
Бакалавриат

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B017 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
Top