Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01506 География в Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

  • Палеография
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты-жер планетасының пайда болуы мен эволюциясын, географиялық қабықты өзара байланысты және өзара тәуелді процестер кешені ретінде, олардың қазіргі Ландшафттардың қалыптасуына әсерін, ландшафттың аймақтық ерекшеліктерін және азондық факторларды, жылу мен ылғалдың арақатынасының заңдылықтарын,палеогеографиялық ақпарат көздері, палеогеографиялық зерттеу әдістері туралы ақпаратты зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Қазақстанның экономикалық және әлеуметтік географиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушылардың Қазақстанның табиғи және шаруашылық кешенінің ерекшеліктері, табиғи-ресурстық әлеуеті, халқы, өндіргіш күштердің аумақтық ұйымдастырылуы туралы білімдерін қалыптастыру болып табылады. Пән Қазақстан аумағын қалыптастырудың негізгі кезеңдерін, табиғи жағдайлар мен табиғи ресурстардың сипаттамаларын, демографиялық процестерді, халықты орналастыру мен қоныстандыруды, Еңбек ресурстарын, экономиканың салалық құрылымы мен салалар қызметінің ерекшеліктерін, олардың даму тенденцияларын, сыртқы экономикалық байланыстардың қалыптасу жағдайларын, әртүрлі географиялық ақпаратты талдау негізінде Қазақстанның экономикалық аудандарын, экономикалық-географиялық аудандастыру ерекшеліктерін зерделейді

    Оқу жылы - 1
  • Біртұтас педагогикалық үрдістің теориясы мен практикасы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты білім берушілерде Қазақстан және шетелдегі әртүрлі кезеңдердегі білім беру жүйелері туралы түсініктерін қалыптастыру, тәрбие және білім берудің әдістері, тәсілдері, құралдары, принциптері, инновациялық технологиялары, стратегиялары, бағалау құралдары, бірлескен орта құру тәсілдері, оқу және тәрбие іс-әрекетін модельдеу және басқару, оны әдістемелік сүйемелдеу, мониторинг жүргізу туралы теориялық білімдермен таныстыру.

    Оқу жылы - 1
  • Климаттың өзгеруі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-маңызды табиғи ресурс ретінде климат туралы білімді қалыптастыру. Пән тұтастай алғанда немесе оның жекелеген аймақтарындағы климаттың ауытқуын, климаттың өзгеру факторларын зерттейді., климаттың өзгеруіне антропогендік әсерлер, Қазақстандағы жасыл экономика, парниктік газдар шығарындыларын реттеу, климаттың ауытқуы, адамның климатқа ұшуы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Ғылыми зерттеу негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – білім алушыларда ғылыми зерттеулердің негіздері, ғылыми-зерттеу жұмыстарын орындау үшін қажетті ғылыми танымның негізгі тәсілдері мен әдістері туралы білім жүйесін қалыптастыру. Пән ғылыми зерттеулердің принциптерін, заңдарын, нысандарын зерделеуге және зерттеу әдістерін таңдау, іске асыру, зерттеу процесін ұйымдастыру технологияларын қолдану, талдау, жалпылау, ғылыми зерттеу нәтижелерін ресімдеу дағдыларына бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Географиялық пәндердегі ақпараттық технологиялар
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты географиядағы мультимедиялық технологиялар туралы жүйеленген білімді қалыптастыру, оқытудың мультимедиялық өнімдерін әзірлеу және құру кезеңдерімен танысу; мультимедиялық бағдарламаларды құрастыру болып табылады. Пән оқытудағы ақпараттық технологияларды, презентациялар құруды, мультимедиялық өнімді әзірлеу және құру кезеңдерін, педагогикалық тестілерді, терминдер мен анықтамаларды, тест түрлері, формалары мен түрлерін тапсырмалар, білімді компьютерлік тексеру үшін авторлық тест қабығын құру зерттейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Әлемнің физикалық географиясы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты географиялық қабық пен физика-географиялық аймақтардың физика-географиялық дифференциациясының факторлары, сондай-ақ кеңістіктік дифференциацияның жұмыс істеуі және жоғары таксономиялық дәрежедегі геожүйелерді Экономикалық пайдалану туралы білімді қалыптастыру болып табылады. Пән материктер мен мұхиттарды зерттейді. ірі табиғи - аумақтық кешендер ретінде олардың қалыптасуы мен дамуының географиялық заңдылықтары, кешенді сипаттама принциптері және материктер мен мұхиттарды физикалық-географиялық аудандастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Академиялық жазу негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – білім алушылардың академиялық жазу саласындағы білім жүйесін, академиялық жанрлардың ерекшеліктерін, ғылыми мәтіндерді жазу ережелері мен принциптерін қалыптастыру. Пән әртүрлі көздерден алынған ақпаратты синтездеу және талдау дағдыларын қалыптастыруға және дамытуға, өз идеяларын құрылымдық түрде баяндауға, ғылыми жұмыстың ерекшеліктерін ескере отырып, ғылыми және академиялық жанрдың әртүрлі мәтіндерін құра білуге ​​бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Геоморфология
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-білім алушыларда рельефті сипаттау, морфологияны, морфометрияны, генезисті, рельефті талдауды анықтау туралы білімді қалыптастыру. Пән географиялық объектілерді, жергілікті және аймақтық, жаһандық құбылыстар мен процестерді анықтау тәсілдерін, ауқымды геоморфологиялық профильдер мен геоморфологиялық карталарды, әртүрлі дәрежедегі географиялық масштабтың табиғи және әлеуметтік компоненттерін анықтауды, сынақ деректері бойынша геохимиялық аутопсия жолақтарын анықтауды; геохимиялық зерттеулердің нәтижелерін картографиялық тәсілмен көрсетуді зерттейді.

    Оқу жылы - 1
  • Экономикалық, әлеуметтік және саяси географияға кіріспе
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты география ғылымының мазмұны мен құрылымы, экономикалық және әлеуметтік географияның теориялық негіздері, оның категориялары, шаруашылық құрылымы, халық географиясының негіздері, Табиғи ресурстар мен табиғатты пайдалану, елтану, Геосаясат және геоэкономика туралы білімді қалыптастыру болып табылады. Пән типтік сипаттамаларға, географиялық зерттеулердің заманауи әдістеріне және оларды экономикалық географияда қолдану ерекшеліктеріне негізделген экономикалық-географиялық объектілердің даму және қайта құру ерекшеліктерін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Инклюзивтті білім беру
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты ерекше білім беру қажеттіліктері, диагностау технологиялары, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқыту әдістері туралы білімдер жүйесін ескере отырып, білім алушыларды оқыту, тәрбиелеу, дамыту туралы түсініктерді қалыптастыру болып табылады. Инклюзия проблемаларын зерделеу процесінде білім алушының ерекше қажеттіліктерін ескеретін кедергісіз дараланған білім беру ортасын құрудың ұйымдастырушылық-басқарушылық, оқу-тәрбие, әлеуметтік-педагогикалық, мәдени-ағартушылық білік пен дағдылар қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
  • Климатология және метеорология
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты метеорологиялық және климаттық деректер туралы Банкті пайдалану негіздері туралы білімді қалыптастыру болып табылады. Пән метеорологиялық жағдайлардың адамға және халық шаруашылығы объектілеріне әсерін зерттеу мен бағалаудың теориялық және әдістемелік негіздерін зерделеуге, халық шаруашылығы объектілерін тиімді жобалау және олардың жұмыс істеуі үшін климатологиялық болжам жасауға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Жалпы жертану
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-өзара байланысты және бағынышты табиғи процестер мен жердегі құбылыстардың үздіксіз дамуы нәтижесінде қалыптасқан материалдық жүйенің рөлін атқаратын географиялық қабық туралы білімді қалыптастыру. Пән географиялық қабықтың, биосфераның, географиялық кеңістіктің, қоршаған табиғи ортаның құрылымын, құрамын, динамикасын, даму заңдылықтарын, табиғатты пайдалануды басқару және қоршаған табиғи ортаны оңтайландыру мүмкіндіктерін, географиялық қабық компоненттерінің өзара байланысын, өзара тәуелділігін зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Аймақтық география
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты-табиғи кешеннің ерекшеліктері, аймақтың табиғи-ресурстық әлеуеті мен экономикасы, табиғатты зерттеу тарихы, географиялық талдау және жағдайды бағалау үшін аймақтың табиғи және әлеуметтік-экономикалық объектілерін дамытудың негізгі заңдылықтары туралы білімді қалыптастыру. Пән өңірдің табиғи-ресурстық әлеуетін, халықты, демографиялық процестерді , өндіргіш күштердің аумақтық ұйымдастырылуын, өңірлер экономикасындағы рөлі мен орнын зерттейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Оқыту мен бағалаудағы жаңа тәсілдер
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты оқытудың инновациялық технологиялары, құралдары, формалары, әдістері, тәсілдері, страетегиялары және құралдарымен, бағалаудың сапалық және сандық көрсеткіштерімен және оларды оқыту мен тәрбиелеу іс-әрекетінде тәжірибе жүзінде қолдануды таныстыру. Білім алушылар бағалаудың нәтижелерін әзірлеуді, қадағалауды, талдауды, іс-әрекет түрі және мазмұны бойынша рефлексия, қорытынды жасауды үйренеді.

    Оқу жылы - 1
  • Қазақстанның табиғи кешендері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты Қазақстанның табиғи жағдайлары мен ресурстарының алуан түрлілігін, аумақтардың табиғи компоненттерінің даму заңдылықтарын, ішкі материктік жағдайдың ерекшеліктерін және континенттік табиғи "фонды"кешенді зерделеу болып табылады. Пән табиғат пен табиғи ресурстарды зерттеу кезеңдерін, табиғи-аумақтық кешендердің дамуын, олардың құрылымын, Қазақстан аумағын физикалық-географиялық аудандастыруды, физика-географиялық провинциялардың сипаттамасын, Қазақстанның бай табиғи ресурстарын шаруашылық бағалауды зерттейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • ШҚО географиясы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты ШҚО табиғи және шаруашылық кешенінің ерекшеліктері туралы білімді қалыптастыру болып табылады. Пән олардың қалыптасу шарттары мен даму тарихын, табиғи жағдайлар мен табиғи-ресурстық әлеуетті, халықты, демографиялық процестерді және өндіргіш күштердің аумақтық ұйымдастырылуын, Облыстың Қазақстан экономикасындағы рөлі мен орнын, геоэкономикалық және геосаяси процестер негізінде өңірдің қазіргі жағдайы мен даму үрдістерін зерделейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Қазақстанның физикалық географиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты географиялық қабықтың, табиғи кешендердің, олардың құрамының, құрылымы мен дамуының жеке ерекшеліктеріндегі олардың әртүрлі топтарының аумақтық саралануын зерттеу болып табылады; ірі өңірлік бірліктің - Қазақстанның жалпы географиялық заңдылықтарымен ажырамас байланыста. Пән аумақтардың нақты физикалық-географиялық сипаттамаларын зерттейді; ландшафттар, физикалық-географиялық аудандастыру туралы ілім; физикалық-географиялық елдер мен аймақтардың проблемалары мен жағдайы; объектілерді, құбылыстар мен процестерді географиялық талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Туризм және өлкетану негіздері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты туризм мен өлкетанудың теориялық негіздерін, туризм мен өлкетанудың түрлері мен нысандарын, географиялық және әлеуметтік-экономикалық объектілерді өлкетану әдістемесі мен әдістемесін, туристік-өлкетану ұйымдары жұмысының құрылымы мен мазмұнын, туған өлкенің даму ерекшеліктерін, туристік саяхаттарды ұйымдастыру және дайындау негіздерін зерттеудегі өлкетану мәліметтерінің рөлін зерделеу болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Электрондық карталар мен басқа да оқыту ресурстарын әзірлеу және пайдалану
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-ГАЖ және компьютерлік технологияларға негізделген географиялық карталарды пайдалану, картографиялық жұмыстарды жобалау және құрастыру негіздерін, компьютерлік технологияларды қолдана отырып карталар мен атластар шығаруды, картографиядағы геоиконика негіздерін зерттеу. Пән геоақпараттық технологияларды жинау, сақтау құралы ретінде, геоақпараттық әдістер мен ГАЖ технологияларының ерекшеліктерін, электрондық оқулықтың құрылымын, электрондық оқулықты құруда қолданылатын технологияларды зерттейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Рекреациялық география
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты ғылымның негізгі теориялық тұжырымдамалары туралы білімді қалыптастыру болып табылады. Пән рекреация және туризм, халықаралық туристік байланыстардың маңыздылығын талдау және туризмнің негізгі бағыттарын жекелеген жерлерде анықтау, рекреациялық ресурстармен, туристік игерілумен және әлемнің әртүрлі аймақтарындағы туризмді дамыту перспективаларымен, сондай-ақ ғылымның негізгі теориялық тұжырымдамалары мен терминологиялық аппараттарымен танысу сияқты құбылыстармен байланысты негізгі ұғымдар мен терминдерді зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Картография
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты болашақ мамандардың картографиялық дүниетанымын қалыптастыру, географиялық карталармен, атластармен және басқа да картографиялық жұмыстармен негізгі жұмыстарды жүргізу, картография ғылымы мен өндірісінің перспективаларымен танысу болып табылады. Пән топография және картография негіздерін, карта туралы ұғымды, олардың түрлерін, математикалық карталардың түрлерін, жердегі топографиялық түсірілімдерді зерттейді.

    Оқу жылы - 1
  • Табиғатты пайдалану және геоэкология
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-табиғатты пайдалану мен геоэкологияның теориялық негіздері туралы білімді қалыптастыру. Пән жерді Жаһандық экологиялық жүйе ретінде зерттейді. жердің геосфералары, геожүйелердің эволюциясы, антропогендік әсердің ерекшеліктері және оларға жер экожүйесінің реакциясы. экологиялық дағдарыс және оның әртүрлі иерархиялық деңгейлердегі көріністері, антропогендік ландшафттар, оларды бақылау және сапалық және сандық сипаттамаларға негізделген бағалау. табиғатты ұтымды пайдаланудың әдіснамалық негізі ретінде пәнаралық тәсіл.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Географиялық қабық туралы ілім
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-географиялық қабық, оның құрамдас салалары туралы білімді қалыптастыру. Пән сипаттамалары мен экологиялық функцияларын, табиғи процестерге әсерін зерттейді; біздің планетамыздың табиғатын біртұтас материалдық жүйе ретінде түсіну, оның құрамдас бөліктері тығыз өзара әрекеттесуде және үздіксіз дамуда, қоғам мен табиғаттың өзара әрекеттесу заңдылықтарына негізделген географиялық қабық компоненттерінің эволюциясы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Географиялық номенклатура
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты-белгілі бір объектілер туралы білімді қалыптастыру, оларды ғылыми, өндірістік және саяси салаларда қолдану. Пән географиялық атауларды, географиялық атаулардың шығу тегі мен эволюциясының заңдылықтарын, олардың елдің тарихи дамуының әртүрлі кезеңдеріндегі өзгерістерін, патриотизмнің көріністерін және әлеуметтік маңызды атауларды қолдануды, топонимикалық әдістерді, географиялық карталарда топонимдерді бейнелеу құралдарын зерттеуді зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Өндірістік саланын географиясы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты материалдық игіліктер өндіретін және оларды тұтынушыға жеткізетін барлық салалар туралы білімді қалыптастыру болып табылады. Пән халықтың материалдық өндіріс қызметтеріне, экономиканың аграрлық, индустриялық және постиндустриалды секторларына қажеттіліктерін тікелей қанағаттандыру функциясымен біріктірілген өндірістік саланың салаларын зерттейді.

    Оқу жылы - 1
  • Әлемнің экономикалық, әлеуметтік және саяси географиясы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты әлемдік экономика, аумақтық ұйым салаларының даму және орналастыру заңдылықтары, сондай-ақ әлемдік қоғамдастықтың дамуының негізгі тенденциялары туралы экономикалық-географиялық білімді қалыптастыру болып табылады. Пән әлемнің қазіргі саяси-географиялық бейнесін, аймақтар мен жекелеген елдердің табиғи-ресурстық әлеуетін, халықтың бөлінуінің географиялық заңдылықтарын және еңбек ресурстарын, әлемдік экономиканың салалық, инфрақұрылымдық, ұйымдастырушылық және кеңістіктік аспектілерін зерттейді

    Оқу жылы - 1
  • Педагогтың сандық сауаттылығы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - өмірлік және кәсіби маңызды дағды ретінде мұғалімнің сандық сауаттылығын; педагогтің сандық сауаттылығының компоненттерін, индексін, стратегиялық тәсілдерін, қағидаттарын; сандық экономиканы, қызмет көрсету саласын, әлеуметтік саланы және педагогиканы; оқытудың ұтқыр және әлеуметтік-медиалық технологияларын; сауаттылықтан жеке оқытатын контентті жасауға дейінгі сандық құзыреттерді; білім алушылардың сандық қауіпсіздігінің ерекшеліктері мен қағидаттарын зерделеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Web картографиялау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-Интернет желісінде географиялық ақпараттық жүйелер ұсынатын карталарды құру және пайдалану процесін зерделеу, сондай-ақ әртүрлі Ашық веб-геоақпараттық жүйелермен жұмыс істеудің практикалық дағдыларын игеру. Пән Веб-ГАЖ мүмкіндіктерін, мәліметтер құрылымы мен модельдерін, кеңістіктік деректерді талдауды, цифрлық модельдерді құру технологияларын, бейнелеу әдістері мен құралдарын, жобалау кезеңдері мен ережелерін қолдануды зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Кадастрлардың геоинформатикалық технологиялары
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты заманауи бағдарламалық-аппараттық құралдарды пайдалана отырып, типтік геоақпараттық кадастрлық жүйені құру туралы түсінік болып табылады. Пән жер және жылжымайтын мүлік объектілері туралы кадастрлық деректерді жедел жинауға, жинақтауға, талдауға арналған бағдарламалық-аппараттық құралдарды, кадастрлық есепке алу, жер учаскелерін межевание саласындағы спутниктік және геоақпараттық технологиялардың маңызын зерделейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Географияны оқыту әдістемесі
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты-орта мектепте географиялық білім беру туралы білімді, оқытуды ұйымдастырудың әдістері мен формаларын, олардың географиядағы оқыту принциптері мен әдістерін бірыңғай оқыту және тәрбиелеу процесі ретінде қалыптастыру. Пән орта және қысқа мерзімді жоспарлаудың практикалық дағдылары мен дағдыларын, оқытудың инновациялық технологияларын қолдануды, ресурстарды қалыптастыру мен оқыту нәтижелерін бағалауды, практикалық жұмыстарды ұйымдастыру және жүргізу үшін әдістемелік әзірлемелерді құрастыруды зерттейді.

    Оқу жылы - 1
  • Өндірістің техникалық-экономикалық негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-бұл білімді практикада қолдану үшін еңбек құралдарымен, шикізатпен, оның шығынымен, технологиясымен және экономиканың әртүрлі салаларының технологиялық деңгейімен политехникалық білім беру буыны туралы білімді қалыптастыру. Пән технологиялық процестер мен экономикалық блоктың элементтерінен, экономикалық-географиялық циклдің негізгі экологиялық және экологиялық ұғымдарынан тұратын жүйе ретінде өндіріс процесі туралы идеяларды зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Болашақ педагогты даярлауды әдістемелік қамтамасыз ету
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты қазіргі мектептің өзгермелі жағдайларында білім алушыларды тәрбиелеудің нәтижелілігін, білім беру мен оқытудың сапасын қамтамасыз ететін кәсіби құзыреттіліктерін жетілдіру болып табылады: әр түрлі типтегі сабақтарды, сыныптан тыс іс-шараларды жоспарлау, жобалау, оқушылардың субъект-субъектілік қызметін ұйымдастыру, оқу және тәрбие процесінің әртүрлі кезеңдерінде осы іс-әрекетті басқару, талдау; өз іс-әрекетін және оқушылардың іс-әрекеттерін бағалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Педагогтың әдістемелік қызметінің психологиялық-педагогикалық аспектілері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - болашақ мұғалімнің әдістемелік мәдениетін қалыптастыру және кәсіби құзыреттілігін, өз бетінше ойлануын дамыту. Курстың мазмұны білім берудің жаңартылған бағдарламасын, бірлескен білім беру ортасын ұйымдастыру әдістерін білуге, білім алушылардың дамуының жекелей, психикалық және психофизиологиялық ерекшеліктері негізінде оқу және тәрбие процесін жүзеге асырудың әдістері мен тәсілдерін тиімді пайдалануға мүмкіндік беретін оқыту мен тәрбиелеудің инновациялық педагогикалық технологияларын пайдалануға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Геология
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты жер, жер қыртысының заттық, минералды және петрографиялық құрамы, пайдалы қазбалардың жер қойнауында таралу заңдылықтары туралы білімді қалыптастыру болып табылады. Пән табиғи процестерді талдауға қажетті жердің, жер қыртысының және органикалық әлемнің даму тарихын, геологиялық, геофизикалық зерттеулердің негізгі әдістерін, адамзаттың рөлін және оның пайдалы қазбаларды өндірудегі, геологиялық ортадағы экономикалық қызметін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Географиялык атаулар
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты географиялық атаулар, географиялық атаулардың семантикасы, этимологиясы мен этиологиясы, географиялық атаулардың шығу тегі мен эволюциясының заңдылықтары, олардың елдің тарихи дамуының әртүрлі кезеңдеріндегі өзгеруі, патриотизмнің көрінісі және әлеуметтік маңызды атауларды қолдану туралы білімді қалыптастыру; географиялық атаулардағы тілдердің ерекшелігін көрсету; топонимикалық әдістерді, географиялық карталардағы және электронды топонимдерді бейнелеу құралдарын зерттеу алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Экономикалық және әлеуметтік географияның қазіргі мәселелері
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты-қазіргі экономикалық, әлеуметтік және саяси географияның негізгі даму тенденциялары туралы білімді қалыптастыру. Пән проблемалық мәселелерді шешудегі экономикалық географияның рөлін, орны мен маңыздылығын, ғылымның даму ерекшеліктерін, негізгі ережелерін, категорияларын, теорияларын, шаруашылық құрылымындағы өзгерістерді, халық географиясының негіздерін, Табиғи ресурстар мен табиғатты пайдалануды, елтану, геосаясат пен геоэкономиканы, географиялық зерттеудің жаңа әдістерін зерттейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Қоғамдық өндірістің негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-экономика құрылымының негіздері туралы білімді қалыптастыру, әлеуметтік өндірісті ұйымдастыру саласында әдіснамалық, теориялық білімді, практикалық дағдыларды игеру. Пән экономика секторларын, әлемнің өңірлері мен елдері арасындағы экономикалық қатынастардың географиясын, экономика нысандарын, әлемнің ірі, ірі, орта экономикаларын, материалдық және материалдық емес өндірістің географиялық ерекшеліктерін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Педагогтың электрондық портфолиосы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты мұғалімнің және оның кәсіби іс-әрекетін одан әрі жетілдіруде, ақпараттық сауаттылықты қалыптастыруда теориялық дағдыларды меңгеруде маңызды рөл атқаратын мұғалімнің электрондық портфолиосы туралы студенттер арасында білім жүйесін қалыптастыру. және басқа мұғалімдермен, студенттермен және оқу үдерісінің басқа қатысушыларымен желілік мәдениет, сонымен қатар практикалық құзыреттіліктерді меңгеру, шығармашылық жетістіктерін көрсету, мұғалімнің озық тәжірибесін тарату.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Саяси география және геосаясат
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – халықаралық қатынастардың салыстырмалы түрде жаңа ғылыми парадигмасы-геосаясат, әлемді бөлу және қайта бөлу, жаһандық процестер мен ресурстар ағындарын басқару, саяси процестердің шындықтың кеңістіктік және уақыттық өлшемдерімен байланысы туралы түсінік қалыптастыру. Пән саяси ғылымды тек әлеуметтік ғылымдармен ғана емес, сонымен бірге жер туралы ғылымдармен де байланыста терең зерттеуге деген қызығушылықты арттыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Ландшафттану
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты студенттердің ландшафттанудың теориялық негіздері туралы білімдерін қалыптастыру, геожүйелер туралы ілімді дамытудағы физикалық географияның ұстанымдарын негіздеу болып табылады. Пән ұлттық экономикалық мақсаттар үшін ландшафттық ілімдерді практикалық қолданудың мүмкіндіктері мен тәсілдерін, географиялық қабықты ұйымдастырудың негізгі модельдерін, Ландшафттардың құрылымдық ұйымдастырылуы мен тұрақтылығын, табиғи және табиғи-антропогендік Ландшафттардың жіктелуін қарастырады.

    Оқу жылы - 1
  • Экономика және кәсіпкерліктің негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты экономика негіздері мен кәсіпкерлікті қалыптастыру болып табылады. Пән кәсіпкерлік қызметтің даму тенденциясы мен рөлін, бизнесті жүргізудің ұйымдастырушылық және қаржылық негіздері мен кәсіпкерлікті аспаптық қолдауды, кәсіпкерлікті мемлекеттік реттеу, өміртіршілігінің әртүрлі салаларында экономикалық білім мен экономикалық ғылымдардың әдістерін қолдануға, кәсіпкерлік қызмет саласында оңтайлы ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдер қабылдау қабілетін дамытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Геоэкономикалық және интеграциялық үрдістер
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-қазіргі геоэкономикалық кеңістік туралы білімді, жаңа экономикалық процестер мен құбылыстарды, қазіргі әлемнің даму ерекшеліктерін, дамудың геоэкономикалық стратегияларын, әлемдік жүйенің геоэкономикалық негізін және геоэкономикалық технологияларды бағдарлай білуді қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларда экология негіздері және қауіпсіз тіршілік ортасы туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән халықты табиғи және техногендік сипаттағы қауіптердің ықтимал салдарларынан қорғау бойынша экологиялық ойлау, болжау және төтенше жағдайлар кезінде дұрыс шешімдер қабылдау дағдыларын, адам қызметінің қауіпсіздігі мен қолайлы жағдайларын қамтамасыз ету әдістері мен құралдары туралы білімді қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Құрлықтар мен мұхиттардың физикалық географиясы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты - материктер мен мұхиттар туралы ең ірі табиғи-аумақтық кешендер, олардың қалыптасуы мен дамуының географиялық заңдылықтары, олардың кешенді сипаттамасы және физикалық-географиялық аудандастыру принциптері туралы білімді қалыптастыру. Пән жоғары дәрежелі табиғи-аумақтық кешендерді ішкі бірлігі, белгілі бір біртектілік дәрежесі және табиғаттың өзіндік ерекшеліктері, әртүрлі физиографиялық таксондардың табиғи ерекшеліктері бар географиялық қабықтың ажырамас бөліктері ретінде зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Табиғи ресурстар географиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты табиғи ресурстардың генезисін, мазмұнын, олардың таралу заңдылықтарын, пайдаланылуын, экономиканы дамыту үшін маңыздылығын, табиғатты ұтымды пайдалану жолдарын зерттеу болып табылады. Пән табиғи ресурстардың жекелеген түрлері мен аумақтық комбинацияларының орналасуы мен құрылымын, әлемнің жекелеген елдері мен аймақтарының аумақтары мен табиғи ресурстарының даму тарихын зерттейді, әлемнің табиғи-ресурстық бейнесін ұсынады, табиғи ресурстардың түрлері бойынша уақытша және кеңістіктік аспектілерді басшылыққа алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Кәсіби қызметтің және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің құқықтық негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – болашақ мамандардың құқықтық мәдениеті мен саналы парасаттылығын қалыптастыру. Пән білім алушыларды әлеуметтік процестерді құқықтық реттеудің негізгі жолдарымен, мемлекетті, экономиканы басқарудағы, құқықтық тәртіп пен ұйымдастыруды қамтамасыз етудегі құқықтың рөлімен таныстыруға, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білім мен болашақ кәсіби қызметтегі осы құбылысқа қатысты азаматтық ұстанымды, дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Код ON7

    барлық білім алушыларды, оның ішінде инклюзивті қажеттіліктері бар білім беру процесіне қосу мақсатында оқытудың арнайы тәсілдерін пайдалану

  • Код ON13

    кадастр, картография және ГАЖ технологияларын қолдана отырып, табиғи-аумақтық кешендерді бағалау бойынша алған білімдерін және ғылыми зерттеу әдістерін интеграциялау

  • Код ON5

    білім берудің жаңартылған мазмұнының мақсаттарына, міндеттеріне және күтілетін нәтижелеріне сәйкес оқытудың, тәрбиелеудің инновациялық технологияларын қолдану

  • Код ON1

    экология және тіршілік қауіпсіздігі, экономика және кәсіпкерлік, құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, ғылыми зерттеулер жүргізу әдістері саласындағы жан-жақты дамыған тұлға ретінде білімдерін көрсету

  • Код ON14

    оқушылардың жеке басын жетілдіру, оның ішінде экономикалық, діни, философиялық, мәдениеттанулық білім, кәсіби және қоғамдық қызметтегі менеджмент туралы ғылыми түсінік негізінде өмірді, мәдениетті, қоршаған ортаны сақтау үшін еркіндік пен жауапкершілікті қалыптастыру үшін іс-шаралар жоспарын әзірлеу

  • Код ON2

    географиялық білімді, кеңістіктік ойлауды және картографиялық, геоақпараттық дағдыларды тәжірибеде қолдану

  • Код ON10

    түсініктер мен терминдерді тұжырымдауда, табиғи экологиялық құбылыстар мен жағдайларды, білім беру үдерісінде түсіндіруде географияның іргелі білімі мен дағдыларын синтездеу

  • Код ON12

    оқушыларды географияның әртүрлі салалары мен нысандарының сапалық және сандық көрсеткіштерін, сондай-ақ үлгілік географиялық сипаттамаларын пайдалануға қызықтыру

  • Код ON8

    қоғам мен табиғаттың өзара әрекеттесуі мен дамуының физикалық-географиялық және экономикалық-географиялық заңдылықтарының ғылыми көзқарастарын саралау

  • Код ON9

    экономикалық-географиялық үрдістермен құбылыстарды сипаттау әдістерін, есептеу-графикалық жұмыстарды орындау дағдыларын (кестелерді толтыру, графиктер, сызбалар салу және т.б.), экономикалық-географиялық ақпаратты ұсыну тәсілдерін қолдана отырып, оқуға ынта қалыптастыру

  • Код ON11

    нақты бір аумақтың табиғи компоненттерінің таралу заңдылықтарын түсіндіре отырып, тақырыптық карталарды сипаттау үшін ресурстарды талдау мүмкіндіктерін пайдалану

  • Код ON15

    әлем мен Қазақстан экономикасының дәстүрлі салаларының сипаттамаларын жасау мүмкіндіктерін бағалау

6B01506 География
Бакалавриат

Ө.Сұлтанғазин атындағы педагогикалық институты (А.Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті)

БББТ: B014 География мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01506 География
Бакалавриат

Аймақтық әлеуметтік-инновациялық университеті

БББТ: B014 География мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01506 География
Бакалавриат

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: B014 География мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01506 География
Бакалавриат

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B014 География мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
6B01506 География мұғалімін даярлау
Бакалавриат

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B014 География мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01506 География мұғалімдерін даярлау
Бакалавриат

"Сырдария" университеті

БББТ: B014 География мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01506 География мұғалімдерін оқыту
Бакалавриат

Тараз мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B014 География мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01506 География пәні мұғалімі бойынша қосымша мамандандырылған географ - өлкетанушы
Бакалавриат

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

БББТ: B014 География мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01506 География
Бакалавриат

Ш.Есенов атындағы Каспий мемлекеттік технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

БББТ: B014 География мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01506 География мұғалімдерін оқыту
Бакалавриат

М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

БББТ: B014 География мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01506 География
Бакалавриат

Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B014 География мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top