Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01506 География в Академик Зұлқарнай Алдамжар атындағы Қостанай әлеуметтік-техникалық университеті

Пәндер

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Әрбір оқушының жеке қабілеттерін ескере отырып, оның жеке даму траекториясын анықтау, олардың оқудағы біліктері мен дағдыларын дамытуға деген ынтасын арттыру, білім беру процесінің сапасын жақсарту.
  • Орта білім берудің жаңартылған мазмұнының өзгешелігі мен ерекшеліктерін түсіну, оқу және күнделікті өмірде теориялық және зерттеу дағдыларын қолдану.
  • Кеңістіктік процестер мен құбылыстарды түсінуге және талдауға мүмкіндік беретін география теориясының негізгі аспектілері туралы білімді қолданыңыз.
  • Кәсіби қызмет процесінде географиялық және картографиялық зерттеулердің нәтижелерін пайдалану.
  • Заңдылықтарды, құбылыстар мен процестерді талдау және синтездеу үшін саяси, рекреациялық, әлеуметтік-экономикалық және қолданбалы география білімдерін пайдалану дағдыларын қолдану.
  • Пәнаралық коммуникацияларды және оқытудың инновациялық технологияларын пайдалана отырып оқу процесін жобалау, ұлттық білім беру жүйесінің ағымдағы міндеттеріне сәйкес ақпаратты алудың, сақтаудың, өңдеудің негізгі әдістерін, әдістері мен құралдарын пайдалану.
  • Географияның әртүрлі салаларында объектілердің сапалық және сандық көрсеткіштерін және типтік географиялық сипаттамаларын пайдалану.
  • География мұғалімінің педагогикалық қызметінде коммуникацияларды меңгеру, коммуникация әдістерін қолдану: презентациялар, пікірталастар,топтық жобалар, мәтіндерді оқу, талқылау және т.б., оқушылардың әртүрлі түрлерінің қажеттіліктерін ескеру, оқушылармен кері байланыс жасау, олардың коммуникативтік дағдыларын дамыту.
  • Әлеуметтік ғылымдардың жетістіктерін меңгеру, көпұлтты және көпмәдениетті әлемдегі айырмашылықтарды толерантты түрде қабылдай білу, көшбасшылықты, шығармашылықты, жұмыс істеу дағдыларын, академиялық адалдық қағидаттарын сақтай білу.
  • Аргументтер мен қорытындыларды тұжырымдай отырып, ішкі және сыртқы мүдделі тараптар үшін ғылыми-педагогикалық ақпаратты дайындау, талдау және ұсыну, картографиялық және статистикалық деректерді және географиялық модельдеуді пайдалана отырып, ақпаратты бағалау.
  • Оқытудың максималды тиімділігін қамтамасыз ету үшін білім берудің жаңа әдістері мен технологияларын қолдана отырып, оқушылардың аналитикалық қызметін ұйымдастыру.
  • Білім беру ұйымдарында оқу-педагогикалық қызметті жүзеге асыру, психикалық және психофизиологиялық дамудың жалпы, ерекше заңдылықтары мен жеке ерекшеліктерін есепке алу құралдарын пайдалану, психологиялық және педагогикалық зерттеулердің сапалық және сандық әдістерін меңгеру
Top